 |
36.
לא לומדים לקח
שלום שלום ואין,
שלום,
09/10/04 22:09
|
קטעים מיומניו של מיינרצהאגן –
19.1.1957 האו''ם פקד על ישראל לסגת מסיני וכן מרצועת עזה. אני מקווה שישראל תסרב. כניעה בזויה זו למדינות הערביות לא די שהיא משפילה, אלא, היא גם מטופשת במידה שלא תאמן. אני סבור שמאחריה מקננת אנטישמיות בלא יודעים. כאשר המרתה מצרים את פי האו''ם בסגרה את התעלה ואת מפרץ עקבה בפני ספינות ישראל, הגם שהיה בזה משום מעשה תוקפנות, לא נעשה מאומה. וכאשר אימנה ממשלת מצרים והפעילה כנופיות של פידאין לשם פשיטות ורציחות בישראל, לא נקף האו''ם אצבע. ועכשו האו''ם מגדיר את התגמול הישראלי כ''קולוניאליזם''...
28.1.1957 החלטה שנתקבלה באו''ם פה אחד מצווה על ישראל לעזוב את כל חצי האי סיני, לרבות עזה ושרם אל-שייך. צרפת לבדה הצביעה נגד ההחלטה. אנו (בריטניה), לבשתנו, הצבענו בעדה. מסתבר שהדבר יפצפץ את הארגון כולו. ישראל מתנהגת להפליא(?) והיא מחזירה קרוב ל-6000 שבויי מלחמה מצריים, בו בזמן שמצרים מסרבת להחזיר את ארבעת הישראלים היחידים שנפלו בשבי בעת המערכה...
8.2.1957 ''..... ב-1926 שאל הלורד לויד את משרד החוץ אם ההסכם של 1906 עודו עומד בתוקפו ונענה בחיוב. ''זכויותיה היחידות של מצרים בסיני הן מינהליות והיא ניצלה אותן לרעה, כאשר עשתה את סיני בסיס לפשיטות של פידאין והציבה סוללות חוף בכניסה למפרץ עקבה....'' 9.2.1957 בינתיים תמכו למעלה משמונים אומות, בהשפעתה של ארצות הברית, בהצעת החלטה הדורשת מישראל לסגת מעזה ושרם אל-שייך בלי שום ערובות מצד מצרים. ישראל מסרבת סירוב גמור לעשות זאת. מצוין! זה דבר מחריד. כל אחת מאותן שמונים אומות יודעת שלא היתה משלימה עם דרישה כזאת אילו היתה במצבה של ישראל.
1.3.1957 הצטערתי לשמוע בחדשות של שעה תשע, שישראל הסכימה לפנות את סיני, עם שהיא סומכת על ארצות הברית שתשאיר את מפרץ עקבה פתוח ולא תרשה למצרים לחזור לעזה. נעשה משגה גדול. ארצות הברית אינה מתכוונת כלל לכבד את ההסכם. אותה מעניינים רק האינטרסים שלה – נפט ודולרים יחד עם שלטון-עולם...
4.3,1957 ישראל שתפסה את המגרעות שבהונאה של ארצות הברית ומדיניותה הפייסנית כלפי הערבים, החליטה, תודה לאל, שלא לפנות את עזה ואת שרם אל-שייך בלי הבטחות מספיקות לבטחונה. אני חושש שלחץ כביר יופעל עליה מצד ארה''ב ומצידנו אנו (בריטניה) כדי לפייס את הערבים. מדוע אין ארה''ב מטעימה את מצרים קצת מן הלחץ שהיא מפעילה ללא רתיעה של ישראל? .....
5.3.1957 בן גוריון חזר בו וישראל תפנה את סיני בלי תנאים. בלי ספק השתמשה אמריקה באמצעים מגונים למיניהם כדי להשיג זאת. צר לי מאד, כי דבר זה יהיה פירושו בהכרח עוד התנגשויות מזוינות. מצרים תתפוס מחדש את סיני, לרבות עזה, והיא תוסיף לסגור את התעלה ואת מפרץ עקבה לספנות הישראלית. פירוש הדבר – עוד מלחמה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
אלוף פיקוד העורף ציין שהמצרים
לבוש אין מושג,
שגורלו נגזר!,
09/10/04 20:05
|
עובדים אתנו כתף אל כתף... יפה מצידם, לא? הישראלים באים לעזור להם והם מואילים בטובם לעבוד אתם כתף אל כתף. אני אומרת לכם - העם הזה אבוד! נו טוב, ישראל הרי עשתה את ה''פיגוע'', אז היא צריכה לנקות אחריה. ובאמת יפה מצידם שהם עוזרים....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
פטפטת -אזנינו עיפו מלשמוע !
ל"ת
גילה,
09/10/04 17:46
|
|
 |
33.
הטרור הוא רק השיטה. האויב הוא
כופר,
09/10/04 17:25
|
האסלאם.
אי אפשר לנצח אוייב מבלי להלחם בו. ע''מ להלחם בהצלחה יש לדעת את האויב. אי אפשר להבין את האיסלאם מבלי להכיר את תולדותיו ותולדות מיסדו.
''הנביא'' מוחמד היה מתחזה שיצר את האסלאם כחיקוי לדת אברהם שראה אצל השבטים היהודים בערב.
המתחזה למשה טען גם הוא להתגלות אלוהית שהתרחשה כביכול בעת התבודדו על ההר. בתחילה, קבע ''הנביא'' את כיוון התפילה לירושלים ע''מ להתקבל אצל היהודים. אחרי שנדחה בבוז כמתחזה שינה ''הנביא'' את כיוון התפילה למכה כדי להתקבל כנביא אצל הערבים הפגאנים הנבערים. אלו סגדו לכעבה ועלו אליה לרגל עוד הרבה לפניו.
''הנביא'' היה תאב כח וסקס, איש דמים נוראי שהעלה את דתו הכוזבת על במת ההיסטוריה בכוחה של החרב לבדה. מרגע שהוזמן לשמש כבורר סכסוך בעיר מדינה חייו היו לרצף קטלני מתמשך. בין השאר הוא ביצע ג'נוסייד מושלם ביהודי ערב שהפנו לו עורף, וכתלמידו ההיסטורי ערפאת, הפר הסכמי שלום חתומים וטבח בשעת כושר ראשונה את עושי השלום עימו.
בחייו הפרטיים החזיק ''הנביא'' הרמון של 13 נשים, מה שלא בדיוק הספיק כדי לצנן את להטו. ''הנביא'' היה סוטה מין ופדופיל, טבול עד למעלה מראשו בפרשיות שחיתות מינית.
את אשתו הראשונה חדיג'ה, שהיתה מבוגרת ממנו בעשרות שנים רבות, נשא משום שהיתה אלמנה עתירת ממון.
את אשתו זיינאב, שקודם היתה נשואה קודם לבנו המאומץ זייד, גזל לאחר שאלצם להתגרש.
עיישה, האשה האהובה במיוחד, נישאה ''לנביא'' בהיותה בת 6 ונבעלה בהיותה בת 9, כשבובותיה בידיה.
אשתו חפזה ששבה במפתיע מביקור בבית אביה, תפשה אותו במיטה עם הנערה המשרתת הקופטית מרי.
ספייה היהודייה היפה בת ה-17 ונשואה טריה, הובאה כשלל לאוהלו של מוחמד מטבח יהודי חייבר. היא נאנסה על ידי ''הנביא הרחמן'' בלילה של אותו יום בו נרצחו בפקודתו בעלה, אביה וקרוביה. למחרת אורגנה ''חתונה'' כדי ''להכשיר'' את האונס.
את מנהג עריפת הראשים הברברית יסד ''הנביא'' עצמו, כדי להשפיל את הכופרים בני המוות וללמד את נשמתם המיוסרת ענווה איסלאמית מהי.
העולם מחולק באסלאם ל''דאר אל-איסלאם'' = הארצות המוסלמיות, ול''דאר אל-חארב'' = ארצות המלחמה שטרם התאסלמו. מי שאינו מוסלמי הוא כופר. לכופרים ניתנת הבחירה בין התאסלמות לבין חיסול פיזי או שעבוד. לאנשי הספר (יהודים ונוצרים) ניתנת האפשרות להמשיך לחיות במעמד נחות כבני חסות (דימה) תוך תשלום מס גולגולת (גיזיה).
הנ''ל הינו מידע היסטורי אמיתי שנתמך במקורות איסלאמים.
צודק בוש באבחנה כי המלחמה היא בין העולם המתורבת ללא מתורבת. אלא שהוא אומר רק את חציה הנעים של האמת.
מה שהופך את העולם הלא מתורבת לכזה, היא דת השנאה והרצח הברברית שנוצקה בדמותו של חלאת האדם שהמציא אותה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ו...?
אלעזר בן יאיר,
09/10/04 20:07
|
מה כל האינפורמציה שנתת לנו עוזרת למשהו? יש לך הצעות אופרטיביות או שאתה סתם מתדלק שנאה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני עובד אצלך?
כופר,
10/10/04 10:22
|
נדמה לך שאפשר לצאת מהפלונטר בלי לדעת את העובדות וסיבתן או שאתה סתם מנסה לתדלק את המשך החלימה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נדמה לנו ששמענו פיצוץ...
המחלקה הסגורה,
09/10/04 19:19
|
|
 |
32.
האיסלאם הקיצוני .סכנה לעולם
אלי,
09/10/04 17:06
|
המילחמה היא בין העולם המתורבת לאיסלאם הקיצוני ובכלל באיסלאם...האיסלאם מהווה סכנה לישלום האנושות.נכון שזה נישמע כמו גיזענות אבל אלו עובדות מציאותיות..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
עולם מתורבת?! מי הוא?
צבי ג.,
09/10/04 17:06
|
כבר במלחמת מפרץ הראשונה בזמן המלחמה צרפתים וגרמנים מכרו נשק י לעירק,לפני זה הם שיתפו פעולה עם''חסיד העולם'' סדאם חוסיין ביצור גזים שבו השתמשו נגד הלא תרבותיים כורשים. היום גם השמאל הנאלח שלנו יתנגד להגדרה זאת.הרי הם סיעני טרור(תשמעו מה אומרים גיהד וחמאס עליהם)אך הם רואים את עצמם פאר התרבות והיצירה(גינין,גינין הם מכירים בעל-פה) גם קציני גסטפו התגעו בידע אופרות ומוסיקה קלסית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
בוש מה יעיל
אבנר,
גבעתיים,
09/10/04 16:10
|
בוש מברך על שיתוף פעולה יעיל ביננו לבין המצרים.הוא יודע על מה הוא מדבר? זה יותר דומה לשיתוף פעולה עם המצרים הקדמונים, המצרים אטומים ,סתומים,וכל מה שמענין אותם זה האינטרס של עצמם. ללא היתערבות אמריקאית מי יודע מתי היו מגיעים לנפגעים. את מחיר ''שיתוף הפעולה'' אנחנו נשלם עוד. אצל המצרים שום דבר לא בחינם. כל המעצרים הם למראית עין ,וגם זה מתוך אינטרס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
אירגוני טרור
אריה.נ,
09/10/04 15:35
|
על פי העבר מרבית ארגוני הטרור בעולם ברגע שנדמה להם כי השיגו את מטרתם הופכים אט אט או בחפיפה לארגונ ים פוליטיים: ראה פתח, חמס חיזבאללה וכו'. יש לחוקק מיד חוקים בינלאומיים כי ארגון טרור ואנשיו לא יוכרו לעולם כגוף פוליטי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
הסרטן ממשיך לתפתח אבל
טיפול דחוף,
09/10/04 14:49
|
יש עדין מדינות שחיים באשליה לנו זה לא יקרה הם עדין לא הבינו שהסרטן מתרבה במהרות גם אצלם ואם כולם לא יתעוררו מיד ויתחילו לעשות ולא רק לדבר המצב היה בסופו של דבר בלתי ניתן לשליטה והיה מאוחר מידי אנחנו עוד בתקופה שעדין הטרוריסטים עוד לא השתמשו בנשק להשמדה המונית אבל ברגע שהיה להם אם לא יחשבו פעמים עם להשתמש בו או לא וככול שהזמן עובר ולא מטפלים בסרטן כך עולה הסיכוי שהם ישתמשו בעתיד בנשק כימי ביולוגי או אפילו גרעיני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
טרור מוסלמי מעודד ממנהיגי עולם
המזהיר,
09/10/04 14:46
|
הענקת פרס נובל לשלום לארכי טרוריסט הערפד מטוניס ומזימת אוסלו הוליד אלף בן לאדנים המלכת חומיני באיראן על ידי קרטר הוציא את שד המוסלמי מהבקבוק ואין מי שיחזירו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
''יעיל'' אחותו
ל"ת
בוש-ה,
09/10/04 14:24
|
|
 |
25.
אטה טרוריסטה חולרסקי
גנאדי קקיהשבילי,
09/10/04 13:45
|
|
 |
24.
אבל כל העולם רואה וגם ארה''ב שא
נו לא יכולים על,
09/10/04 13:42
|
כל הפלס' שכל הזמן נוקטים בטרור, אולי שיקחו כמה מאות אלפים לארה''ב שם יש מדינות רבות, שטחים גדולים. לנו אין מקום לכל הפלס' שמתרבים כמו זבובים. כל העולם נוכח לדעת שהם נוקטים בטרור ולא באמת רוצים לפתור את בעייתם, או לקבל מדינה. כל העולם לא יאמר מילה מכיוון שכולם נוכחו לדעת שהפלס' רק יודעים טרור, ותו לא אז עם באמת ארה''ב רוצה לעזור לנו, קחו כמה פלס' מאיתינו תקלו עלינו את העומס שמוטל עלינו, וכולם יודעים ורואי שבלי עזרה אמיתית לא נוכל להתגבר על הבעיה הזו לבד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
אירופה מטפחת את הטירור האנטי
ישראלי,לכן כל,
איזכור ישיר,
09/10/04 13:25
|
או עקיף בהקשר ישראלי ,ענייני או מופרך,''לא יוצדק אבל יובן'' שזה הקוד הרווח ל OK .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
תודה לערפאת
הנדיב,
תל אביב,
09/10/04 13:24
|
העם הפלשתיני צריך לשיר ולהלל ליאסר עראפת על שהביא אותם עד הלום, על שנותן לאשתו סוהא כספים בפריז, על שהבטיח להם לשתות ממיימי ים המלח, על שהוא מוקף שהידים ששלח בשמו על אומץ ליבו. על גאוניותו המופלאה, על חורבן שהביא עליהם. מנהיג משיכמו ומעלה. על רצח רבין , עוד לא קם מנהיג כמותו לעם הפלשתינאי כל כך נאור ומלומד. תודה לך עראפת בשם העם הפלשתינאי!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
שום דבר לא ישתנה!!!!
ישראל,
09/10/04 13:06
|
|
 |
20.
האיסלם והמוסלמים זה סרטן עולמי
ל"ת
אילן,
09/10/04 12:29
|
|
 |
19.
ISRAEL IS REAL
Alfassy,
Ofaqim,
09/10/04 11:25
|
The only sovereign country that existed in historic Palestine is The kingdom of Israel .The so called Palestinians have no sound roots in this part of the world .Their land revendication is a modern farce .The holy Kor'an stipulates in surat al/maiida verse 21,the solemn divine right of the children of Israel to enter and settle the land.''Ya banu Israel!Adkhulu al/Ard al/mukaddasa :al/llati kataba Al/llahu lakum''Wala tartaddu ala adbarikum,satankalibu khassirine''A sincere decent muslim cannot deny the words of G'D .Fighting and terrorising our very legitimate existence in this handkirchief of land is an affront to G''D
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
הרשע גוזר את הענף עליו ...
טייס לא סרבן,
09/10/04 11:16
|
יושב . הנאצים תקפו את ברית המועצות וזה קבר אותם. ברית המועצות קרסה מן הפסגה עד התהום , כי רצה להתחרות עם המערב . הערבים תקפו את הענק האמריקאי הרדום , הוא התעורר ובסוף יחד עם כל השפוים יקצוץ את הנחש האסלמי לקציצות ....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
להילחם באיסלם
ניק,
דרום,
09/10/04 09:52
|
|
 |
לצערי !! ניק צודק
י.מ,
09/10/04 15:02
|
שמעתי פרשנות שהפיגוע בסיני הוא תולדה של תסכול מאי התקדמות לקראת פתרון בסכסוך הישראלי פלסטיני. שטויות במיץ!! אילו רצו כבר היתה להם מדינה פורחת לצידנו. זו בדיוק המלחמה של האסלם בכל העולם והוא אקוויולנטי לדעתי לעליית הנאציזם. כמו הטיפול בנאציזם כך צריך להיות הטיפול באיסלם הרדיקאלי !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד גאון !
מיקי,
תא,
09/10/04 13:06
|
אנשים כמוך לא שווים תגובה ! אז בעצם למה אני מגיב ? איזה אהבל אני....יאללה ביי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
שיתוף פעולה יעיל ????
תושב חלם,
09/10/04 09:32
|
עיכוב אמבולנסים וכוחות הצלה זה שיתוף פעולה יעיל ? איך שמסבנים אותנו ומלעיטים אותנו בשקרים. קראתי שאפילו שרון מברך על שיתוף הפעולה עם מצרים. למה אף אחד לא צועק על העיכובים המיותרים שהמצרים שמו בדרכנו להצלת הנפגעים ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
Certainly you are not belongin
Ahmad,
09/10/04 08:58
|
To the cultured world Mr Bush cowboy the son of cowboy
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Ahmed look at the mirror
YM,
09/10/04 15:06
|
Dir Ahmed!! Open the TV and check for your self...Who is behind the vast majority of all terrorist attacks all over the world? After having an answer please give us some results suggestions other than committing suicide...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Ahmad, we are cultured world
ל"ת
Ben Laden,
09/10/04 11:28
|
|
 |
14.
Also against the state terror
Ahmad,
Hamerkaz,
09/10/04 08:52
|
That USA excersizes in IRAQ and Israel´s terror in the West bank and GAZA
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טרור בערבית התנגדות לגיטימית
ל"ת
טיבי,
09/10/04 18:47
|
|
 |
13.
פורטוגל
חזי,
תא,
09/10/04 08:20
|
נעמי היקרה. טוב שאת בפורטוגל ולא אצלנו.אולי משם תביני שזהוא עם שאינו רוצא בשום פנים להישתלב בקדמה.ומבדיל עצמו.אינך רואה את קבוצות הנשים מכוסות הראש לבושות בבדים מצחיקים מסתובבות בכל רחבי אירופה.אנשים שעורפים את ראש התרנגולת ביד ולאחר אוכלים אותה.אנשים שכבר בגיל 12 שוחטים כבש בידהם בכל פעם שחשקה נפשם בבשר.אנשים שמיתחתנים בגיל 19 מביאים לעולם 5 ילדים והם בכלל לא מפרנסים אותם.אנשים שאים ביתם מנהלת שיחה עים גבר למחרת היא גויה.לשנות דרך חיים צריך רצון ועד שהרצון הזה יטמע בדמם הם ימשיכו להרוג ולרצוח.האים כדאי לחכות להם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאנשים שעורפים ראשים לבני אדם
בוריס,
חיפה,
09/10/04 13:55
|
אנשים שעורפים ראש התרנגולת באמת נראים מוזרים.
יש גם אנשים שחושבים שאם הם קונים בשר כבש באטליז אז הם אנשים נאורים ומתקדמים, ואלה ששחטו בשבילם אותו כבש הם אנשים אכזריים ופרימיטיביים.
יש אנשים שצועקים בכל הזדמנות על אהבת אדם, סבלנות, מצפון, צלם אנוש וכולי, אבל כאשר הם נדרשים להפגין במציאות כל התכונות האלו, הם פתאום שוכחים את מה שהם בעצם דורשים מאחרים ומפזרים שנאה חייתים לאלה שמתלבשים אחרת ואוהבים ילדים יותר מכסף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לנעומי מפורטוגל
avraham,
jerusalem,
09/10/04 11:18
|
אם את שמאלנית קיצונית, אז מה שיש לי לומר לך זה , עד שלא תתאסלמי, הטרור לא ירפה אותך ואת משפחתך.
במידה והינך מוסלמית קיצונית פונדומנטליסטית, אז אני בהחלט מבין את התגובות שלך, אין מה לצפות ממך למשהו אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חזי, שכחת לציין פרט חשוב
יוסי,
09/10/04 10:49
|
שכחת לציין שהאנשים והנשים שאתה מדבר עליהם גרים בחברון-תל רומידה, בבת עין, וביצהר.
אגב לא תמיד אם נשים אלה מדברות או אפילו שוכבות עם גבר זר הן הופכות לגוויה למחרת היום, אלו שמדברות 'ננגעות' או שוכבות עם רבנים ובניהם לא מומתות אלא רק מנודות ע''י משפחתן.
אנשים אלה לעולם לא ישנו דרך ואורח חיים כי פועלים הם בשם איזה אלוהים משונה שמצווה עליהם את מעשיהם ומספר ילדיהם.
הקיצוניות הדתית הפרימיטיבית הזו תלך עוד ועוד לאחור באותו קצב מוגבר שתרבות העולם והתפתחותו הטכנולוגית תלך קדימה.
לפעמים אני חושב לעצמי שהאיסלם כבר עדיף, באיסלם אין התנגשות בין התפתחות תרבותית לפרימיטיביות דתית מנטלית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צאצא ישיר של יוזף גבלס
בוריס,
חיפה,
09/10/04 20:00
|
כמי שגדל בברה''מ אני משוכנע שאין כמעט הבדל בין שמאל קיצוני לבין פשיזם. שמאל קיצוני הוא בעצם פשיזם מעמדי. אבל אתה מוכיח ששמאל קיצוני ישראלי הופך לפשיזם במובן קלאסי. מה שכתבת זאת תעמולה אנטישמית נאצית טהורה, כאילו שאתה מצטט מאמר מ''דר שטירמר''. מה שהצחיק אותי זה שאתה חושב שאתה איש תרבותי. המקומ הטבעי שלך הוא באמת באיסלאם, באל קאעידה יקבלו איש עם דעותך בשמחה רבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אף אנטישמי לא היה
Avi Ecuador,
09/10/04 15:39
|
מתבייש בך. מנגלה הרורפא הנאצי בתחפושת של ל''ו. רשע צבוע ואז מצח. סתם פלספן. אם היית יהודי היית לפחות מרחם על אחיך, יש בך רק שנאה ורוע, איש כבד לב ומר נפש אתה, המוגלה של המוגלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לבוריס ולאבי
יוסי,
10/10/04 00:24
|
הדבר האחרון שמעניין אותי זה מה שני פלצנים ימניים ובורים חושבים. בשפה שלכם: 'משתין עליכם בקשת'.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
Mr. Boosh you are and idiot.
Israeli,
09/10/04 06:29
|
co-operation with egypt?!?!?! I wonder - if your dear americans would have been bleeding for 2 f...en hours, and your forces were 300 yards away but some stupit official would not let them in - HOW DARE YOU TO CALL THAT ISRAELI_EGYPTIAN CO_OPERATION???? i sure do hope that someone from the jewish comunity in the US read this. he desurves no support. bribing the egyptians for 25 years. pathetic.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחי, אתה מפגר עם דיפלומה!
ל"ת
ישראלי אחר-שפוי,
09/10/04 10:01
|
|
 |
11.
בוש
Avi Ecuador,
09/10/04 03:20
|
אם נומר את האמת היציאה למלחמה של הנשיא האמריקאי בעיראק מהסיבה של נשק להשמדה המונית היתה טעות הסברתית בלבד אבל היא נכונה הגיונית ומוצדקת ובטח אנו העם היהודי אסירי תודה לו על שעשה דבר שאין ביכולתנו לפתור, הוא היה יכול לעשות זאת בצורה יותר מכובדת, להצדיק את היציאה למלחמה מהסיבה שיש שם רודן שמסכן את עולמנו, היטלר בפוטנציה שאנו כבר למדנו למה מגיע היטלר שנותנים לו לגדול, חלק מהשמאל כמובן תומך בו ואם היה חי בימי מלחמת העולם השניה היה מספר לכם שאסור לרצוח את היטלר והוא יוכל להשתפר ומדובר בשלטון דמוקרטי... סדאם הוא פושע אכזר שרצח אלפי אזרחים עיראקים, איראנים, כורדים. רודן שהשתמש בנשק כימי ואם היה ביכולתו היה משמיד את מדינת ישראל. אסור היה למערב להמר ולהשאיר אותו בשלטון ולמעשה המלחמה של ארצות הברית היא בתרבות שמהווה איום קטסטרופי ע המערב. העיראקים היו צריכים לרקוד היום על הגגות ולהודות לאללה ששיחרר אותם משלטון הפחד. מי לא היה שמח שמשחררים אותו, אולי אחד שפל כמו יוסי שהיה יד ימינו של סדאם. אין לשכוח שמדובר כאן היום בתרבות רשע שואפת שלטון שאין לה שום גבול או מעצורים, אין להם פחד או רחמים להקריב בבני עמם וכל האמצעים כשרים להשגת מטחתם. שיטת ההפחדה והטרור; ראו מדינות שהם שולטים שם, תשאלו את עצמכם מדוע אין שם כמעט זרים ומדוע הם מוגבלים כל כך? באיזה שיטות של עריפאת ראשים הומנית הם נוקטים בכדי להסביר את עצמם? מדוע אזרחים שלהם חיים יותר טוב איפה שהם עדיין לא שולטים. אני מביא לכם עותק רלוונטי שכתבתי בעבר: המלחמה המוצהרת של האמריקאים נשק להשמדה המונית, טרור. המלחמה האמיתית שלהם; תרבות שיונקת מדת ומנטליות חדשה; דמוקרטיה, בוש בפליטת פה אמר מלחמת צלב הכסף ותיקן את עצמו מהר כשהסבירו לו כנראה מה הוא אמר, הוא תיקן למלחמה ברשע ותוכלו להבין את מי הוא משייך לרשע... פשוט! האמריקאים היו יוצאים מזמן מעיראק ועיראק היתה דמוקרטיה אם הם היו מאפשרים לאמריקאים, התרבות שם מפחדת מהצלחה אמריקאית דמוקרטיה או בחירות ולכן הם רוצים להוציא אותם מובסים וממשיכים בטרור, להוכיח לעולם ולעמם שהתרבות המערבית מסוכנת, לכן גם בישראל עושים הערלים את שהם עושים וטובחים בנו הרשעים, שהרי כבר מזמן היתה להם מדינה, מי יתחרה בשמאל שלנו ב''הומניות'' ובאכילת לוקשים וחרא כתקוות שווא. הם מפחדים מהשמאל ומהמנטליות שלו והשמאל שלנו שתלוש מהמציאות אפילו לא מבין מה קורה איתו ומסביבו. נקווה שיצליחו בעיראק בדמוקרטיה למרות שאני לא מאמין וגם בשלום כאן בישראל בימנו אני לא מאמין. מנטליות דורשת חינוך ורצון ויכולת לשנות ולהשתנות, אין להם ואין היום לאמריקאים כוח לעשות זאת בשיטות שהם עושים וזה עניין של זמן עד שיקצינו כולם את עמדותיהם וילכו בדרך שההסטוריה של האדם לצערי מלאה בהם. לפעמים אני אומר לעצמי שהרבה שמאלנים נולדו מוקדם מדי, היו צריכים להיוולד בימי אחרית הימים כשהאדם היה חי בעולם אוטופי, אולי יהיה פעם עולם אחר ללא גבולות והגבלות אבל בטח לא בימנו ולא בדרך שהשמאל חושב לשנות, הדרך היא לא להתאבד לאומית בכדי לתמוך לבנות ולהקים רשע וזה אפילו שלרשע זה יקראו עגל הזהב פלסטין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוסי? יד ימינו של סדאם?
לילו,
עזה,
09/10/04 07:34
|
אתה כל כך טיפש! למה לזרוע שנאה? יוסי הוא יהודי וישראלי כמוך שהקדיש את חייו למען קידום מדינת ישראל בדרכו שלו. נכון דעתו שונה משלך, אבל זה לא הופך אותו ליד ימינו של סדאם. האם לפי הלוגיקה שלך אתה יד ימינו של יגאל עמיר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוסי נועומי פורטוגל צרפת...
Avi Ecuador,
09/10/04 14:41
|
הוא מתחזה ולפי הלוגיקה שלי אתה יד ימינו של צרפת. שיהיה בריא ערפאת ויזכה להיות חג בישראל ויקח את כולכם איתו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק חביבי הוא יד ימינו של
שונא שמאל,
09/10/04 08:41
|
|
 |
10.
בוש
Avi Ecuador,
09/10/04 03:16
|
אם נומר את האמת היציאה למלחמה של הנשיא האמריקאי בעיראק מהסיבה של נשק להשמדה המונית היתה טעות הסברתית בלבד אבל היא נכונה הגיונית ומוצדקת ובטח אנו העם היהודי אסירי תודה לו על שעשה דבר שאין ביכולתנו לפתור, הוא היה יכול לעשות זאת בצורה יותר מכובדת, להצדיק את היציאה למלחמה מהסיבה שיש שם רודן שמסכן את עולמנו, היטלר בפוטנציה שאנו כבר למדנו למה מגיע היטלר שנותנים לו לגדול, חלק מהשמאל כמובן תומך בו ואם היה חי בימי מלחמת העולם השנינ היה מספר לכם שאסור לרצוח את היטלר והוא יוכל להשתפר ומדובר בשלטון דמוקרטי... סדאם הוא פושע אכזר שרצח אלפי אזרחים עיראקים, איראנים, כורדים. רודן שהשתמש בנשק כימי ואם היה ביכולתו היה משמיד את מדינת ישראל. אסור היה למערב להמר ולהשאיר אותו בשלטון ולמעשה המלחמה של ארצות הברית היא בתרבות שמהווה אייום קטסטרופי למערב. העיראקים היו צריכים לרקוד היום על הגגות ולהודות לאללה ששיחרר אותם משלטון הפחד. מי לא היה שמח שמשחררים אותו, אולי אחד שפל כמו יוסי שהיה יד ימינו של סדאם. אין לשכוח שמדובר כאן היום בתרבות רשע שואפת שלטון שאין לה שום גבול או מעצורים, אין להם פחד או רחמים להקריב בבני עמם וכל האמצעים כשרים להשגת מטחתם. שיטת ההפחדה והטרור; ראו מדינות שהם שולטים שם, תשאלו את עצמכם מדוע אין שם כמעט זרים ומדוע הם מוגבלים כל כך? באיזה שיטות של עריפאת ראשים הומנית הם נוקטים בכדי להסביר את עצמם? מדוע אזרחים שלהם חיים יותר טוב איפה שהם עדיין לא שולטים. אני מביא לכם עותק רלוונטי שכתבתי בעבר: המלחמה המוצהרת של האמריקאים נשק להשמדה המונית, טרור. המלחמה האמיתית שלהם; תרבות שיונקת מדת ומנטליות חדשה; דמוקרטיה, בוש בפליטת פה אמר מלחמת צלב הכסף ותיקן את עצמו מהר כשהסבירו לו כנראה מה הוא אמר, הוא תיקן למלחמה ברשע ותוכלו להבין את מי הוא משייך לרשע... פשוט! האמריקאים היו יוצאים מזמן מעיראק ועיראק היתה דמוקרטיה אם הם היו מאפשרים לאמריקאים, התרבות שם מפחדת מהצלחה אמריקאית דמוקרטיה או בחירות ולכן הם רוצים להוציא אותם מובסים וממשיכים בטרור, להוכיח לעולם ולעמם שהתרבות המערבית מסוכנת, לכן גם בישראל עושים הערלים את שהם עושים וטובחים בנו הרשעים, שהרי כבר מזמן היתה להם מדינה, מי יתחרה בשמאל שלנו ב''הומניות'' ובאכילת לוקשים וחרא כתקוות שווא. הם מפחדים מהשמאל ומהמנטליות שלו והשמאל שלנו שתלוש מהמציאות אפילו לא מבין מה קורה איתו ומסביבו. נקווה שיצליחו בעיראק בדמוקרטיה למרות שאני לא מאמין וגם בשלום כאן בישראל בימנו אני לא מאמין. מנטליות דורשת חינוך ורצון ויכולת לשנות ולהשתנות, אין להם ואין היום לאמריקאים כוח לעשות זאת בשיטות שהם עושים וזה עניין של זמן עד שיקצינו כולם את עמדותיהם וילכו בדרך שההסטוריה של האדם לצערי מלאה בהם. לפעמים אני אומר לעצמי שהרבה שמאלנים נולדו מוקדם מדי, היו צריכים להיוולד בימי אחרית הימים כשהאדם היה חי בעולם אוטופי, אולי יהיה פעם עולם אחר ללא גבולות והגבלות אבל בטח לא בימנו ולא בדרך שהשמאל חושב לשנות, הדרך היא לא להתאבד לאומית בכדי לתמוך לבנות ולהקים רשע וזה אפילו שלרשע זה יקראו עגל הזהב פלסטין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זריקה כפולה ,מפסיכיאטור-זה לא!
ולדימיר,
אבראבאנל,
09/10/04 12:24
|
איך שתי זריקות שיפרו את הכושר. לקרוא את מאמרך-מציב אותי באושר תמשיך ככה-ותראה לאן תשלח. כאן באבראבנאל היה לי לאח!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
the loose screw of 7
Y,
this world,
09/10/04 03:02
|
she actually proves how sometimes US and Israel are overcivilized I wish to see her presenting a dissenting opinion in any of her favorite cultutes the Palestinians in the Iraq prior to the removal of Sadam etc I actually find her entertaining
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
עולם מתורבת מקיא את בוש ושרון
נועמי,
פורטוגל,
09/10/04 01:28
|
העולם המתורבת מקיא את קואליצית הכזב ופשעי המלחמה של בוש ושרון !! פשעי המלחמה המבוצעים ע''י כוחות הכיבוש של בוש ושרו בעיראק ובפלשתין הם הדומן עליו צומח הטירור האיסלאמי הבינלאומי !!! כל מי שקרא אצת דו''ח ועדת הקונגרס האמריקאי שחקר את אירועי 9/11 התרשם מהמניע העמוק שהיה לזוועות הכיבוש הישראלי בפלשתין שגרם לחוטפי המטוסים של 9/11 להתגייס למשימה הנוראה הזאת.. המאבק בטירור האיסלאמי אין פרושו שעלינו לתת צידוק לכיבוש הארור בפלשתין ובעיראק - ההיפך מכך הוא הנכון !!! - אנו חייבים להתקומם נגד זוועות הכיבוש שמפעילה ממשלת הכנופיה של שרון, מופז ויעלון בפלשתין, נגד רצח פלשתינים חסרי ישע, נגד הרס בתים, שדות ופרדסים בפלשתין, נגד גירוש פלשתינים מאדמתם, נישולם המתמשך מאדמותיהם , בזיזת רכושם לטובת מפעל התנחלויות קולונאליסטי ישראלי - באותה מידה אנו חייבים להתקומם נגד הכיבוש האמריקאי , חסר השחר, נטול כל סיבה, בעיראק. !! מעללי הזוועה של ישראל בשטחים הכבושים והאימפריאליזם חסר הגבולות של בוש הם החממה והדומן עליו צומח הטירור האיסלאמי, יחד עם מערכת כלכלית של גלובליזציה חסרת רסן המרוששת ללא הפסקה את העולם השלישי !!! תיקונם של העוולות הללו , ולא מתן גיבוי בהצבעות ווטו של ארה''ב באו''ם המצילות את ישראל ממשטר סנקציות, הם הם המתכונת ההכרחית לגוויעת הטירור האיסלאמי הפודמנטליסטי !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הטיפוס הדחוי ביותר באתר .
ל"ת
א,י,
09/10/04 19:32
|
|
 |
אם הכותב יהודי אז
יהודי,
09/10/04 19:26
|
מטרת הטרור היא לנקות את העולם מ ''מזוהמת היהודים ומן השחיתות של צאצאי הקופים והחזירים'' האם נועומי היא צאצא הקופים והחזירים? או אולי מוסלמי פטריוט שמסכים עם הציטוט הנ''ל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כאחד שמבזבז
רועי,
09/10/04 15:37
|
את זמנו על התגובות, שמתי לב שהנועמי הלא ברור הזה הזאת מעצבן את כולם קבוע בהטפות הפרו פלשתיניות שלו, שלה.
לי נראה ''שנועומי'' יושב בעזה ולא בפורטוגל , ובכלל עדיף יהיה שלא נבזבז אנרגיה בכיוון ונפסיק להגיב לשטויות של היצור הזה.
אולי נועמי זה בכלל ערפאת?, יש לו עכשיו הרבה זמן פנוי והוא ימחפש בנרות מישהו שיקשיב לו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מתבייש שאת ואני ...
YELLOW HELL,
09/10/04 15:27
|
אני מתבייש שאת ואני בני אותו לאום.
מה שכתבת על 9-11 ממש גורם לי לחשוב מאיזה כוכה נחתת, ואיך מח של יצור כמוך בדיוק פועל כדי שהמעבד שלו יפיק מסקנות כמו שנתת.
תשארי בפורטוגל ואל תחזרי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין מה להתבייש, נועמי מוסלמי
בוריס,
חיפה,
09/10/04 21:04
|
עוד פעם אני רוצה להגיד שבאחת מהתגובות שלו הוא קרא להר הבית בשם מוסלמי, כנראה בטעות מחוסר זהירות, שאף יהודי בחיים לא היה עושה את זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אדם חולה וחסר תקנה, אין לכעוס
לא מתרגש,
09/10/04 14:45
|
עליו הוא פשוט זקוק לרחמים ושמוחו המעוות הגיע לדרגה שכבר אינו מבדיל בין טוב לרע , לכן הוא גם אינו בר עונשין , לכן יש לאפשר לו לזבל ללא הגבלה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתגר לנעמי:תביאי ערבי 1 שמכיר
ל"ת
בזכות היהודים,
למדינה בא''י,
09/10/04 13:34
|
|
 |
אני מהמר שנועמי הינה מתחזה
נועמי-ערביה,
09/10/04 13:34
|
ומדובר בערביה מקומית. תהיתי- האירופאים לא חלק מתהליך הגלובליזציה? האם בן כאכן לא הצהיר בקולו הוא שמדובר במלחמה נגד הכופרים באשר הם? האם נכון שרוב הערבים החיים בפלסטין הנם מהגרים שפלשו במהלך המאה הקודמת כולל מסודן? האם נכון שהדת אותה את מייצגת מעדיפה את הרכיבה על חמור ממודרניזציה-ליברליזם מערבי? תמשיכי לייצג את אלו הנושאים 5 נשים, לא לפני שדאגו לחתוך להם את הדגדגן בהיותם בנות עשרה, אלו המחייבים כסוי פנים לאישה בשעה שהם מבלים בכל בית זונות מצוי. אלו שמאפשרים לנערה להסתובב רק בליווי בן משפחה שישגיח שחלילה רכושו לא תפגע בכבוד השפם המסולסל שלו. שנאת הישראלים וכנראה היהודים מדברת מגרונך. הניחי גרונך לשחיטה- אנחנו לא עוד. ללא כבוד מבין דבר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדאם נאומי מבית הארחה בליסבון.
ולדימיר,
בית בושת בלי,
09/10/04 12:34
|
אומץ,אומץ -יקירה-ממוחך הקודח. מי זה השכיל לך שם...כל המקדח. למה יש לך יציאה וכניסה דפוקה בראש? איפה הידע העשיר כזה אפשר לרכוש?
אפיפיור נוחכי,פוליטי ,מובהק בישל את הדייסה-וכל הברדק. הוא חיסל קומוניסטים לבד! ולמוסלמים אמר..YOB TWAYU MAT
הוא נסע,הם ירו,הוא רעד,הם פחדו כל עולם מוסלמי,קם על רגליו,הם מרדו ואת אפרוחית :אמריקאים,ישראלים... פסק זמן-כותבים.אבל קודם...חושבים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יא נעימה ממסיטה, למה רק ישראל?
המחלקה הסגורה,
09/10/04 11:51
|
סנקציות גם על ארה''ב, בריטניה, סוריה, סין. את לא רוצה שיחשבו שאת סתם אנטישמית דוחה, לא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה רק שרון
חמודי,
ישראל,
09/10/04 10:22
|
העולם לא מקיא את ברק אתה שמאלן וכך גם הוא. והשאלה הנשאלת למה ברק נשאר עם הכיבוש הוא יכל לתת לראיס את הכל לא מעסתה מברק .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
העולם המתורבת מקיא את הטרור
שרון,
מופז,
09/10/04 08:48
|
איך אפשר לההצדיק מעשה טרור אתה בטח ערבי מבין טרור חי טרור חונך על טרור נעומי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נועמי, האם את אשכנזיה ?
רוזנצוויג ברל,
09/10/04 08:30
|
אם כן זה מבהיר את הכל. תמיד תמיד, לאחר ליל הקרפיונים החצי שנתי, במשך כמה חודשים, באג השיגעון משתולל כמו וירוס שפעת עונתי ומפיל חללים, זה חוזר על עצמו פעמיים בשנה. ישנם כמובן ה''אשכנזים'' שנפגעו אנושות בצעירותם פגיעה מוחית קבועה ובלתי הפיכה. פעם עוד חשבתי שצריך להניח להם ולהיתעלם מהם, איש ואישה בשיגעונו יחיה, אלא שמימדי המגפה והנזק המצטבר הם בלתי נסבלים. ולכן יש לשקול אמצעים דרסטיים להקטין את המגפה והשפעותיה ההרסניות,ולהכניסה תחת שליטה ברמת ניהול ובקרת נזקים כך : לאסור גידול שני מחזורי קרפיונים בשנה, ולהיסתפק באחת עם תפוקת קרפיונים מוגבלת. יש להציע כתחליף לקרפיונים, סרדינים מלוחים מאוד, או אנשובי למהדרין. שלפחות יואכלו בלי לחייך. כל הנפגעים לצמיתות , מהווים סכנה לעצמם ולנו, ולכן יש לאשפזם לתקופה בלתי מוגבלת, בתקווה שיום אחד תמצא התרופה למזורם. גילוי נאות : הכותב מאמין שדג הקרפיון המהונדס גנטית, תוך כדי הכנתו כגעפילטעפיש מהווה פוטנציאל לפצצה ביולוגית, כאשר הריכוז המצטבר עובר את המסה הקריטית ואתה ממוצא אשכנזי, אזי השילוב הוא קטלני. זהירות !!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה לעוסק בדגים
ורד,
קריות,
09/10/04 13:06
|
הי לך חובב דגים שכמותך. אהבתי את מה שקראתי על מצב הקרפיונים בעונה זו של השנה, כמובן לא כחלק מתוכנית נשיונל כלשהי אלא כתגובה לאותה נעמי ''שגלנית בינה'' מטורפת. אני מאוד מקווה שהיא הצליחה להפנים את המסר , או לפחות נהנתה כמוני מן השנינות המבורכת. אני אשמח לתת לך נשיקה על המצח כתודה לך על דברים יפים לשבת בבוקר ורד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה אשכנזיה בראש שלך?
המחלקה הסגורה,
09/10/04 11:58
|
היא ערביה בת ערבי. היא לא גרה בפורטוגל ולא בטיח. באחת התגובות שלה היא קראה למלחמת יום כיפור מלחמת אוקטובר, אתה מכיר הרבה ישראלים שקוראים כך למלחמה הזאת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למ. הסגורה - מקדש המלחמות
יוסוף ווחש,
10/10/04 00:37
|
ומה שחשוב לך זה איך קוראים למלחמה? למה, יום כיפור יותר מכובד מאוקטובר?
יום כיפור הוא קדוש מדי מכדי שאתן לפושעים כמו גולדה מאיר ומשה דיין - יוזמי המלחמה הארורה ההיא, לחללו במלחמה.
אתה יכול לקרוא לה מלחמת תשרי תשל''ג אבל בטח לא יום כיפור. רק מי שלא חווה את המלחמה ההיא - כמוך לדוגמא, יכנה מלחמה בשמות של קדושה.
לא נורא אם לא הבנת - במצבך לא צריך להבין הכל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Noami
Dave,
09/10/04 17:29
|
Noami is an Arab indeed. She also mentions Bush and Sharon together. Only Arabs do. Did we ever thought Sharon and Bush had the same agenda or ideas? She is an Arab and her name by the way is Noami and not Naomi. Very nice Hebrew though
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואיך תפתרנה הבעיות ב-
קופי ענאן,
09/10/04 05:55
|
חוף השנהב
צ'צניה
סודן
אלג'יריה
פיליפינים
מזרח טימור
דרום תאילנד עם הגבול של מלזיה
קשמיר
הודו-פקיסטן
אפגניסטן-טרום ארה''ב הריסת פסלים
מייצרי מלקווה
ועוד ועוד
מה הקשר של הציונות בבקשה, ואיך מחיקת הישות הציונית הנתעבת מקור כל רע תפתור את בעיות העולם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדהים נעמי שאנחנו רוב בעולם
אבו-עלי,
פןק א-תחתא,
09/10/04 05:49
|
אבל אף אחד לא שם קצוץ עלינו!
זה בטח בגלל שאנחנו נאנדרטלים, ורובנו בוחרים להביע מחאה בעריפת ראשים-לכתוב הרי איננו יודעים, למה מתייחסים אלינו כך? יתכן כי אנו מציפים את אירופה ומנצלים את המערכות הכלכליות שלה מבלי לתרום , או שנסיונות ההטמעות שלנו בעולם המערבי מסתכמים בבניית מסגדים וכמה מואזינים שצורחים בצהריים, הרי הכי טוב לא להשתלב כך נשאר מוסלמינים אמיתיים.
חבר הולנדי סיפר לי כי בכלל לא אוהבים אותנו כי אנחנו מנגבים את התחת עם אבנים.
נתראה בקרוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ראיה חד צדדית לא עוזרת לפתור ב
mr pink,
finland,
09/10/04 05:19
|
שורש הבעיות של הסכסוך הוא לא אלימות ישראלית. אני חייתי בקו הירוק הכרתי אשית הרבה מהשכנים הפלסטינים והייתי בן בית אצלהם. הבעיה היא חוסר חנוך חוסר תשתית וכל הבעיות הנלוות של חברה לא דמוקרטית. אם לא מתקדמים הולכים אחורה, שהולכים אחורה מאשמים את הצד השני. ראיתי המון אנשים שלחצו על בניהם ללמוד ובמקום זה הבנים התחתנו בגיל צעיר בגיר 25 היו להם כבר 5 ילדים והם שקלו לשאת אישה נוספת. ככה יוצרים דור חדש של עוני ובערות ואת מי מאשמים? כמובן את הצד השני! הילדים האלה הם כיום בגיל של מחבלים מתאבדים פוטנצייליים ואין להם שום עתיד. אנחנו לא מלאכים אך גם הם לא עושים דבר כדי לפתור את בעיותיהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You meet the criteria
Eyal,
Toronto,
09/10/04 04:57
|
for several diagnoses on the DSM IV.
And those who understand know
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אויש שתקי כבר
גיא,
09/10/04 03:09
|
ב-2 לנובמבר בוש ייבחר לעוד קדנציה יסתום לכל האירופאים הצבועים והמנופחים מסוגך את הפה המטונף וייכנס באיראן וערב הסעודית, מדינות המעודדות מלחמת דת בעולם, ואם מישהו לא יתערב עוד יביאו אותנו למלחמת עולם שלישית האירופיים ההוזים מסוגך הם כמו צ'מברליין ב-38
הגב לתגובה זו
|
|
 |
col calb biji yomo
ל"ת
ilan,
09/10/04 03:01
|
|
 |
7.
האום יפקח על הטרור וישלם לחמאס
סיון,
מרכז,
09/10/04 01:08
|
אי אפשר לסמוך על האום באובייקטיביות או בפיקוח מעשי, נראה שהארגון הפך לגדול ברמה שיד אחת הורסת את מה שהשניה בונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
עד שלא יבינו כי הבעייה היא
באיסלאם,
המצב יישאר,
09/10/04 00:45
|
אלים ורווי אלימות אינסופית.
הבעייה העיקרית של בני החורין היא הבורות שלהם .
בני החורין לא מבינים בכלל מיהם המוסלמים הכובשים .
מהי מטרתם .
וכיצד הם מנצחים.
בגלל זה בני החורין מפסידים למוסלמים כפי שהפסידו בכל המזרח התיכון .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם מנצחים כשהם יכולים להדביר
ל"ת
נוסח המאה ה11,
עבר זמנם,
09/10/04 13:31
|
|
 |
5.
sami sam
sapir,
09/10/04 00:20
|
you are an idiot man. the words you are saying are lost in the rivers of blood
הגב לתגובה זו
|
|
 |
if you were a human being
boaz,
09/10/04 11:07
|
If you were a human being, you would have condemned inconditionally the death of innocent people in Taba, same as I condemn in-conditionally killing of innocent people in Gebalia (only the innocent - the torrorists deserve to die)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
EXEMPTION ISRAEL
sami ben sam,
no justice,
09/10/04 00:10
|
state of teror killed 60 civilian among them 27 children up to day in jabalia
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא מספיק - ירי קסאמים נמשך
ל"ת
אבי,
09/10/04 14:47
|
|
 |
Israel is targeting terrorists
Israel,
Israel,
09/10/04 01:43
|
|
 |
more the beter
ilan,
09/10/04 03:02
|
|
 |
inaf?
ortal,
ashkelon,
09/10/04 14:43
|
|
 |
3.
הטבח בסיני יביא מפנה בדעת הקהל
יגאל כהן,
רחובות,
08/10/04 23:36
|
העולמית ויוציא אותנו מהבידוד. לא עוד טרור לגיטימי וטרור בלתי לגיטימי!!!! העולם יתאחד וזו בשורה טובה, ביום כל כך קשה לעם ישראל, למצרים ולבני הדודים היקרים שלי, הבדואים של סיני !! ומי שילמד אותם לקח לדעתי זה הבדואים. מי שהבדואים ששונאים אותו ,לא יוכל למצא מיקלט בשום מקום בסיני או במזרח התיכון. כדי שתבינו ,הבדואים של כל העולם לא אוהבים את זה שעשו פיגוע בשטח בדואי, והרגו אורחים של בדואים. מהיום הבדואים של סיני יגלו יותר שיתוף פעולה עם המצרים, בנושא הבטחוני, ויש להדגיש, כי מערכת היחסים ביניהם לא היתה כל כך מזהירה בתקופה האחרונה!!!! בתפר הזה של חוסר שיתוף פעולה בדואי מצרי ,נכנסו הסעידה של אזואהיירי הפנאט!! אך מעתה, יהיה לרשעים פחות קל להסתובב באזור!!!!!!!!!!! ונא לא לאבד פרופורציה!!!!!!!!!! זה הפיגוע הראשון של אל קעידה נגד יהודים על אדמה מצרית בדואית!!!! ניתן להם קרדיט ,הם יצליחו לא פחות מאתנו ואולי יותר, במלחמתם בטרור!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה תמים אחי.
היהודי,
09/10/04 17:00
|
אם העולם המטומטם לא התאחד אחרי הפיגועים בארה''ב ,באי באלי,בספרד בבסלן.אז הוא גם לא יתאחד עכשיו.המלחמה היא כיום בין ארה''ב ובריטניה(עם סיוע מישראל ומאיטליה)לבין האיסלאם הקיצוני.וזה ביזיון שרוסיה צרפת גרמניה וטורקיה לא מצטרפות למלחמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
Get real
Karen,
Holland,
08/10/04 23:23
|
The UN, oh you make me laugh. Good one!!! And about the cooperation between the Israelis and the Egyptians is absolutely ‘fabulous’. I am sorry for the victims and the families, please be strong and don’t pay attention to all the people who says ‘you shouldn’t have gone there’. I wish you haven’t but you did and I know you know it, you have first hand information.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
לכבוד כבוד הנשיא בוש
Avi Ecuador,
08/10/04 23:00
|
למה שלא תלך ותיזום מלחמה עולמית כוללת בטרור? מה - אתה מחכה למכת טרור בארה''ב? הקם להורגך השקם להורגו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוי!PICK UP בחוץ!הם באים לקחת
ולדימיר,
אבראבאנל,
09/10/04 12:48
|
הם באים לקחת אותנו,שוב. לאבראבנאל לעולם לא נשוב! AVI! PICK UP בשערי המוסד. להתראות-MANGAL PRAVAT
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד יוסי נועומי מפורטוגל
Avi Ecuador,
09/10/04 00:11
|
|
 |
שכחתה ללבוש חלוק הפוך!
ל"ת
ולדימיר,
AVIA CAPITOL,
09/10/04 12:49
|
|