 |
96.
אסף גרינוולד הי''ד
חבר,
מרכז,
17/10/04 16:20
|
הכרתי את אסף והייתה לי זכות גדולה מאוד להנות מחברותו. הוא הקרין חום רב ואמיתי סביבו, בהיותו אוהב אדם מטבעו. בחור יקר וחביב שהחיוך לא מש ממנו ועשה רק טוב לסובבים אותו. מעולם לא חשב לפגוע במישהו. משפחתו היתה יקרה לו עד למאוד והוא אהב את הוריו ואחיו עד למאוד. מעל הכל, אהב את הגיטרה והמוסיקה הייתה בנשמתו. יש לנו חלום רע עד למאוד ואני ממתין בקוצר רוח שנקיץ ממנו כי לא תהיה לנו נחמה ולא יהיה לנו מרגוע לעולם.
בשם המון חברים ומכרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
ומה עם 20 ההרוגים האחרים?
גבי,
מרכז,
12/10/04 08:26
|
אנחנו לא לבד בארוע הזה. נהרגו עוד 20 בני אדם. כן, גם מצרים ביניהם ואיטלקים וגם רוסים. למה אף מילה עליהם? כנראה שהדם שלהם שווה פחות. כאשר אנחנו רואים רק את עצמנו אז העולם לא רואה אותנו ממטר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Goyim- who cares
Jcob,
NYC,
12/10/04 18:29
|
Only Jewish blood is important. We who study Toarah all day know that very well.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה להשמיץ סתם? מי אמר שלא אכפ
ל"ת
איילת,
תל אביב,
12/10/04 09:22
|
|
 |
94.
מכל רשימת הנירצחים
אונס,
12/10/04 00:45
|
כואב לי רק על הילדים גלעד וליאור ניב!אותם אנסו בדיעבד!כל שאר הנירצחים הימרו על חייהם ביודעין,והיפסידו בגדול!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ולי חבל עליך
ירדנה,
12/10/04 15:01
|
|
 |
ירדנה
ירדני,
12/10/04 21:50
|
הוא בהחלט צודק.הם הימרו על חייהם למרות כל ההזהרות ונכון הם הפסידו.ואם גם את הייתי שם אז תודה לאל,זכיתי בגאק-פוט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כואב לי עליך
אורי,
צפון,
12/10/04 09:24
|
קשה למצוא מלים שיגדירו נכון את הרשעות והאטימות שלך . אם חס וחלילה אחד מבני משפחתך היה בין הנספים גם אז היית מגיב כך???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפי זה מגיע להם?
מייק ג,
12/10/04 07:04
|
תגיד אתה נוהג? עובר באדום(מעבר חציה)? אוכל בשר אדום? אי לכך גם אתה מהמר ואז גם לך מגיע.. חשוב קצת, גם לגור בישראל זה הימור לא קטן. אז באמת חבל על מי שמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק גם לי כואב על הילדים
שירי,
שרון,
12/10/04 11:46
|
ולא על המבוגרים עם כל הצער הם קיבלו מספיק הרתעות בנוגע לחופשה בסיני עמדו בתור ולגלגו חבל..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כואב על כולם
יריב,
תל אביב,
12/10/04 03:32
|
על כל הנרצחים- כן גם על הערבים הישראלים ... למרות שהם לא נרצחו ... זה יותר נחשב להריגה , או גרימת מוות ברשלנות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
ל 83
חיימקה,
12/10/04 00:25
|
איזה פתרון ואיזה עמיית?? אסור להתקרב אליהם בכלל. מי צריך אותם???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
כל הכבוד לפיקוד העורף
רועי,
נתניה,
11/10/04 18:09
|
|
 |
91.
רותם למד בעירוני א' תל - אביב
ענבר,
כפס סבא,
11/10/04 16:46
|
כל מי שלמד בבית הספר בשכבה או שמכיר את רותם צרו קשר דרך האינטרנט
דחוף מאוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
rotem
ella,
tel aviv,
11/10/04 18:10
|
writing in english cause im in thailand i was with rotem in the same class ani in ''kolnoa'' you can write me and i hope i can help you
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
נרצחו ולא נהרגו
דון דנקנר,
רמת השרון,
11/10/04 08:18
|
יש הבדל בין הריגה לרצח, וחללי הפיגוע לא נהרגו בתאונה. רצחו אותם, ולכן בכותרת המשנה צריך להיות כתוב סיפורי הנרצחים ולא ההרוגים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
התראות לפיגוע
עמנואל,
ת''א,
11/10/04 07:12
|
למה הישראליים לא יכולים להישאר בישראל עם יש כל כך הרבה התראות במיוחד בחגים.זה כואב אך צריך להמשיך.היה שלום ל - 12 הישראליים שנהרגו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
תנו למחבלים רובים ויהיה שלום
ל"ת
דובי,
11/10/04 06:54
|
|
 |
87.
כואב הלב על 12 ישראלים, אבל על
יונה הנביא,
מעי הדג,
11/10/04 06:26
|
אבל על 100,000 ישראלים שמתים לאט לא כואב הלב?
קיראו כאן ותבינו: https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/archive/ART/600/330.html
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פשוט ביזיון למדינה!!!
ל"ת
שיר,
מוצא,
11/10/04 21:11
|
|
 |
מה הקשר של הטיפול במחלת הגזזת
שושן צחור,
11/10/04 14:48
|
|
 |
שושן שחור, נראה לי שאתה הוא
ורד הגליל,
11/10/04 18:19
|
|
 |
Why
Meir,
USA,
11/10/04 17:03
|
Why should there be a connection? He simply brought to your attention an educating article that otherwise would have left you ignorant as you are.
Unfortunately it seems that you have stayed ignorant - and ungrateful.
Oh well
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדהים
גלעד,
אוסטרליה,
11/10/04 08:45
|
מדהים אותי לראות איך אדיוטים כמוך מצליחים לטפוס טרמפ על טרגדיות כאלה בשביל לדחוף נושאים בכלל לא קשורים... תתביש לך על ההשוואה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז אתה מאלה שחושבים שלא צריך
דליה,
רמת גן,
11/10/04 15:42
|
להשוות? נו מה הפלא, אתה עושה לך חיים שם באוסטרליה ומה איכפת לך מגורלם של 100,000 ישראלים נחותים וצאצאיהם?
אני מתפלאת בכלל שטרחת לעיין בידיעה. מה איכפת לך מגורלם של 12 ישראלים שנרצחו בפיגוע הטרור הזה?
אני קראתי את שתי הכתבות ולמרות שכאב לי מאוד, די הערכתי שהקורא ''יונה'' הביא לידיעתי משהו שלא תיארתי לעצמי שהיה קיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה נורא. פשוט נורא.
יעל,
לונדון,
11/10/04 07:06
|
לא יכולתי לעצור את דמעותי לאחר שקראתי את הכתבה שהביאה לידיעתי בפעם הראשונה את קיומם של סודות כל כך אפלים בתולדות המדינה.
אני ממש מתביישת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
100 מיליון כל שנה לסיני
ל"ת
עם סגולה עלק,
עם טיפש,
11/10/04 04:05
|
|
 |
85.
kol kach chaval
lilach,
herzelia,
11/10/04 03:17
|
|
 |
84.
עוד משפחות שכולות
אריאל,
חולון,
10/10/04 21:15
|
אני דבר ראשון רוצה לאחל לכל הפצועים החלמה מהירה ודבר שני אני רוצה לאחל למשפחות השכולות שאני משתתפת בצערכם. אני רוצה לדבר על הכתבה של הילד שנפצע חליל אני לא מעדיפה ערבים על יהודים אבל זה נורא מצער שילד מת ביום מותו של האב וגם יש לו אב חורג.וזה לא משנה לי מאיזה מין,מאיזה דת,וכו' אפילו שהוא ערבי זה לא מעניין אותי זה מאוד מצער והעיקר הכוונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אריאל אני איתך ! חשוב !
ל"ת
אילן,
חולון,
11/10/04 08:31
|
|
 |
83.
פה טמון הפתרון האמיתי
אברום,
10/10/04 18:58
|
כאחד שנוסע ומבלה לעתים קרובות בטאבה ונואיבה אני חושב שבכל מקום היום בעולם עלולים לקרות אסונות כאלה. במיוחד היכן שמבלים קבוצות של ישראלים ובמיוחד בעונת החגים. לכן אסור להכליל ולומר שלום לסיני... ישנן שתי נקודות חשובות: אחת צריכים לרצות באמת להתקרב ולהבין את ההמון המוסלמי בעולם וכן לעזור בפתרון של השיעים והסונים ע''מ שבינם לבין עצמם יהיה כבר שקט. שנית ישראל צריכה לצערי גם עם הארגונים הקצוניים בעזה ובגדה לדבר היות והם ולא אחרים שולטים במצב. אם המצב כפי שתואר לא ישתפר נספוג הרבה יותר אבידות, לא נתקדם בכלל. זכרו זאת היטב - הזמן משחק אך ורק לטובתם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Are you smoking something?
Zohar,
NY,
11/10/04 02:26
|
Did you just land from outer space? Wake up Arab lover.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפתרון??? האמיתי??!!
נמאס לי די,
10/10/04 20:52
|
על מה ואל מי אתה מכוון??? אולי כולנו, כל שאר העולם, נתאסלם, שיעים סונים מה זה חשוב ובא לציון גואל... כל כך הרבה שטויות ביום של המון כאב אולי די כבר עם הדברת המיותרת!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
מה קורה עם רותם
ענבר,
כפר סבא,
10/10/04 18:45
|
שלום לכולם
האם משהו יכול לתת מידע על רותם ?
למדתי שנתיים מתחתיו בעירוני א'
אם יש משהו משם שיודע משהו
אנא שתפו אותי ענבר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רותם מוריה
סיון,
10/10/04 22:09
|
האם אתה יודע אם זה אותו רותם שלמד בעירוני ד בחטיבה? אני חושבת שהיינו יחד בכיתה שיער ארוך מתולתל ומעיר עור?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רותם
ענבר,
כפר סבא,
11/10/04 16:44
|
|
 |
yes he is the one...
ל"ת
DIDi,
11/10/04 16:11
|
|
 |
81.
זהו, חוזרים ל-ס-ו-כ-ה
אברהם,
הרי יהודה,
10/10/04 17:52
|
הסוכה היא שלנו ובשבילנו נפסיק לרעות בסוכות זרים נחזור לארצנו - לסוכתנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
העולם גדול עשיר ויפה
מגלה ארצות,
11/10/04 01:45
|
אני לא אומר סוכה לא טוב ,אך מי שמסתגר ב''שלנו'' יש לו בעיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למגלה הארצות
תלתל,
11/10/04 09:40
|
אני מצדיקה את דברך במאה אחוז, אבל כשיש התראות כה רבות כדאי להשאר ב''שלנו'', רק לתקופה שמלאת הזהרות, אח''כ לפרוש כנפיים, אבל כשיש התראות, למה? למה להתגרות בגורל? למה תמיד הישראלים חושבים ''לי זה לא יקרה''?
לפצועים אני מאחלת החלמה מהירה, לא רק מהפציעות אלא גם מהסיוטים.
למשפחות ההרוגים, משתתפת בצערכם, שלא תדעו עוד צער, ותחזיקו מעמד.
תלתל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
די עם השנאה
ל"ת
תגובות מטומטמות,
10/10/04 17:16
|
|
 |
סיסמאות שדופות
עוד מטומטם,
11/10/04 01:39
|
|
 |
79.
when i read the reponses
war in israel,
u.s.a,
10/10/04 17:11
|
when i read the responses i just see a war between us in israel why? war between religous and non-religous and arabs and jews. and they are all israeli
הגב לתגובה זו
|
|
 |
No, no,no...
K,
10/10/04 17:56
|
No, I am sorry, arabs are not israeli. May be they are, because they have some stupid document, but they will never be real israeli people! They can just hope.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I am an israeli arab
shadi,
11/10/04 05:10
|
we are israeli whether you like it or not. we have the same document you have, and we have the same rights you have.my dad,uncle are in the police force and they can stick their legs into you ass. you little stupid prejudice man
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Shadi
Roberta,
London,
13/10/04 20:46
|
Not quite. You are an Arab living in Israel under Israeli rules with Israeli documents, but you will never be Israeli by blood. It makes no difference if your father or your uncle are in the police force. And unfortunately although I believe that there are bastards and good people alike, in all races and cultures, you arabs come out at the top of the worst of them all. And I am not only talking about Israel. You arabs cause too much trouble and wish to take over the world with your dictatorship ways, which you barely understand. Fanaticism is only good for you because it gives you a buzz similar to the buzz of the Carnival in Brazil. Only this is no carnival, and your people are losing credibility. Now, if you are an Israeli arab who detests terrorism like we do, welcome and join us to fight the ones who want to kill us all. If not, be careful because we will eventually come for you. Then you will not be an Arab Israeli anymore, but an arab with no land, no job, and no home. Decide now.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
רוח המדבר לא תמחק את הכאב.
yael,
london,
10/10/04 16:33
|
בשנות השבעים , גילנו את עצמנו בין הדיונות של סיני למרגלות הרים רבי עוצמה בחול הרך גולשים אל מים מלאי חיים. היו לנו שם רגעים של אהבה פשוטה, נפרדנו ממנה ולקח לנו שנים לחזור לשם, להכיר לילדים את המקום ''שלנו'' לקחנו אותם לטארבין , וראש השטן, נואייבה ודהב... גם הם התאהבו בלילות הארוכים מול דרבוקות , צמידים בדואיים ופשטות אינסופית שנצרבים עכשיו בתודעה לזכרונות רחוקים מהולים בדמעות, יודעים שאפילו רוח המדבר לא תמחק את הכאב. שיש לנו עכשיו בלב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
ובחג הסוכות תשבו בסוכה בסיני
ל"ת
שמאלני שפוי,
10/10/04 16:02
|
|
 |
76.
חבל שלפיד זלזל בהתרע השבכ
דר,
10/10/04 15:18
|
ובכך גרמו הרגשת בטחון מוטעית אצל הרבה אנשים שלא היו נוסעים עם היתה התייחסות רצינית להתרעה ולא הציניות המאפיינת את שינוי הם הרי צינים לכול :לרעבים לאבטלה לזהות היהודית וכן גם להתרעות הבטחוניות חבל שהפקדנו את חיינו בידי חובבנים ציניקנים עורכי דין שיודעים לטייח את מחדליהם יפה יפה הפעם זה עלה לנו בחיי אדם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבל שהאיש הציני הזה, שר בישראל
אסף,
10/10/04 16:30
|
ברוב חוצפתו הוא עוד מרהיב עוז בנפשו לתקוף את מבקריו. דמות עלובה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
''חילונים טפשים''
ron,
10/10/04 15:16
|
הרי אמרו לכם שמסוכן בסיני אז מדוע נסעתם????...ומילא אתם אבל למה לסכן את הילדים המסכנים שאין להם יכולת למנוע בעדכם את שיקול הדעת המסוכן שלכם???...טיפשים מטופשים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דתיים חכמים !!!
ל"ת
ron2,
11/10/04 14:47
|
|
 |
יש בזה משהו
שש,
10/10/04 16:20
|
|
 |
כל הממשלות שלחו את המתנחלים...
אילנה,
10/10/04 18:56
|
כל הממשלות שלחו את המתנחלים להתישב, ומה ההשוואה הזאת. פה הזהירו אותם לא לנסוע שעלול להיות פיגוע. תתחילו לשמור חגים ושבת ופחות תמותו - כדאי ולא בציניות אלא באהבה. כיף לחגוג בבית ובשבת תנסו תאמינו לי שתתאהבו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תחשבי שוב
חושבת אחרת,
11/10/04 08:08
|
גם אני דתיה. ואני מתביישת במה שכתבת. לא תמיד קיום מצוות שומר על האנשים. יש שאלות קשות בנושאי שכר ועונש. והשכל לא מחולק לפי דתי או חילוני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל-אילנה
שאול,
11/10/04 01:35
|
|
 |
כי אנחנו לא רוצים להיות...
ר,
10/10/04 16:17
|
מוגבלים כמוכם! אולי טיפשים, אבל בטוח יותר חכמים מהדתיים. וחוץ מזה- מאיפה אתה מכיר את המילה- ''טיפש''? מה, בתורה זה צויין איפהשהו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בתורה כתוב משוגע בתהילים כתוב!
שפוי,
10/10/04 18:49
|
''והיית משוגע ממראה עיניך אשר תראה'' וזה בפרשת התוכחה. לא קראת ?רואים רואים.
טיפש...זה מילה בתהילים אבל שם זה מופיע כפועל
תהילים פרק קיט פסוק ע: טָפַשׁ כַּחֵלֶב לִבָּם; אֲנִי, תּוֹרָתְךָ שִׁעֲשָׁעְתִּי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
היתעבדות קולקטיבית
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
10/10/04 15:12
|
עם ישראל מבצע בעמו במדינתו ובעזרת עצמו היתעבדות קולקטיבית ובחוסר של מישמעת עצמית מינימלית לגבי עסק הביש בו אנו נימצאים לא ברור מה הנעירה אחרי שטחי עמים אויבים הבאים לחלוטנ ו צריך לבדוק בצורה מדעית את הנוסחא שלום תמורת שטחים אים זה רלונטי לישראל ואים זה בחלל יהי רלונטי לישראל גם בעתיד אני הגעתי למסכנה שהפוליטיקאים ומקבלי ההחלטות בארץ מנהליםאת המדינה אךורק לפי דעותיהןם האשיות ולא לפי הצרחים שלהעם והמדינה לכן המצב הוא קטסטרופלי והולך ומחמיר והבילבול בעם הולך וגדל פרס וערפעת צרכים להיזיר את פרס נובל לשלטוםנ שקיבלו אני יודע שפרס מקבלים רק-לאחר שהעבודה הושלמה כפי שצריך ולא כפי שקרה איתנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תלמד לאיית לפני שאתה כותב תגוב
ל"ת
דר,
10/10/04 16:57
|
|
 |
73.
-61, אתה חושב שמעניין מישהו
סע, המפתחות,
בפנים....,
10/10/04 14:53
|
אם תחזור או לא תחזור לסיני? אני הייתי בסיני לפני שהופקר לידי חלאת האדם המצרית, באמת היה משגע. מאז לא הייתי שם. אחזור לשם, בעז''ה, כשמדבר סיני יהיה שוב בידינו, אם לא בגלגול הזה אז בגלגול הבא. בכל אופן, כל כיבושי 1967 יחזרו לידינו, פלוס שאר כל חלקי ארצנו, כולה! זה מחוייב הצדק והמוסר, לאחר שאנו נחזור בתשובה ולאחר שהערבים, ימח שמם, יחטפו את מה שמגיע להם! אם הקב''ה מבטיח, הוא מקיים. גם אם נדחה אותו אלף פעמים, הוא ימשיך לטפל בנו, כי שומר פתאים ה'. שאילולא כן, לא היית יושב עכשו ומתקתק את השטויות שלך במקלדת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
Keep in mind if you have one
Ahmad,
Hamekaz,
10/10/04 14:50
|
That you will never have peace anywere as long as we Palastinien dont have peace Sharon cannot help you
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאמין לך ובגלל זה אין ברירה
אלקס,
צפון,
10/10/04 17:26
|
רק טרנספר יכול להביא שקט. כל עוד פלשתינים נמצאים כאן ימשכך הפיגועים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
What say you???
yeah right,
10/10/04 15:46
|
A bit pretentious of you to say, but let me tell you this - it goes both ways. Obviously the Palestinians won't know peace, independance, stability, and self-right untill Israel won't . Keep that in mind Ahmed if YOU even have one!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
מבלים מדי כמה חדשים במלון,
זכות קדימה,
10/10/04 14:45
|
מה שמראה כמה מסכנים הערבים, תושבי שכונת הרכבת בלוד. ובכלל, הערבים נורא מסכנים בוילות שלהם, הם מופלים! היהודי זוכה לגור בבית דירות צפוף, והערבי המסכן נאלץ לבנות לו וילה. כמה נורא. ליהודים הורסים כל מרפסת שנסגרת בלי אישור, ולערבים משאירים את הבתים הענקיים שלהם הנבנים בפראות בכל אתר ואתר, בעיקר על אדמות מדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
למה הערבים תמיד בראש
נ מ א ס ת ם!,
10/10/04 14:40
|
הרשימה? אפלייה מתקנת? אם לא אכפת לכם, העם שלהם ביצע את הטבח, כלומר, הם! הם נהרגו בטעות, ואין שום סיבה להזכיר אותם. והם לא ישראלים, הם ערבים. זה שהם החזיקו תעודה כחולה, זה בזיון בפני עצמו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה גזען וטיפש
רוני,
10/10/04 17:04
|
א. לאלה שנהרגו בטעות יש אבא ואמא כמו שלך יש, והם לא אשמים בזה שיהודים נהרגים. ב. אם אתה היית נהרג בפיגוע, אני הייתי שמה אותך בסוף הרשימה. ובעצם לא הייתי שמה אותך ברשימה בכלל. למה? כי אתה גזען מטומטם. זה הכל. נ.ב: אתה יודע מי הציל את הפצועים היהודים? רופא ערבי ששהה במלון. לך תלמד משהו לפני שאתה מדבר כמו נאצי מפגר. שלום ולא להתראות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
israeli arab
shadi,
11/10/04 05:14
|
thank you for your respond. I could not say it better. I hope people will feel that hatred will always lead us to destruction. you just gave me a smile on my face and hope that maybe this world would be better one day./
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק!!!
ל"ת
K,
10/10/04 15:23
|
|
 |
69.
אני עם סיני גמרתי מזמן
יוסיפון,
דרום כרמל,
10/10/04 14:28
|
טילתי בהרי סיני לפני החזרתו. ביליתי בהילטון נואבה במסגרת נופש המוני ומאורגן כהלכה ע''י מפעל תעשייתי גדול לעובדיו, לפני למעלה מעשור. מאז לא דרכה רגלי במקום, כגולש נלהב לא התפתיתי לגיחות גלישת רוח בדהב. הסיבה שהתמדתי להכריזה: ליהרג מכל סיבה ניחא, אבל אינני מוכן לקחת את הסיכון המינימלי של תלות בשירותי הרפואה והחילוץ המצריים, לגבי פציעה קלה , דימום וכו'. לכן כל מ י שמשווה פיצוץ בירושלים לפיצוץ בסיני הוא מטומטם, בסיני יש ''הדסה''? יש שערי צדק''? וכו' בהישג יד? אילו תלאות עברו פצועי טאבה בדרך ליוספטל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
ל 66 השוואה מקוממת!
ל"ת
ישראלית,
10/10/04 14:10
|
|
 |
67.
משתתפים בצער המשפחות
ל"ת
עצוב מאוד,
10/10/04 13:27
|
|
 |
66.
הפעם הנעליים בסיני, של ישראלים
תל אביבית,
10/10/04 11:43
|
מי שזוכר, בתום מלחמת ששת הימים, התפרסמו תמונות של נעלי צבא מצריות שהותירו אחריהם החיילים המצריים כשברחו מאימת צה''ל. הפעם, אלו הנעליים של הישראלים, שברחו או נהרגו. עצוב כמה סימבוליות יש בתמונה הזו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דווקא נראה כמו נעליים של ערבים
שלומי,
פלשתינה,
10/10/04 13:35
|
|
 |
65.
אל המועצה לשלום הילד
מיכאל,
10/10/04 11:31
|
בפיגוע הנורא הזה לא הייתה מודעות מספקת לאזהרות משרד החוץ, אולם יש ללמוד מהמקרה לגבי העתיד. המועצה לשלום הילד צריכה להזהיר את ההורים ואולי לחוקק חוק שיאסור על ההורים לקחת את ילדיהם למקומות שהוצאה לגביהם אזהרה. הורה יכול לסכן את עצמו אבל לא את ילדיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כך חשבתי- ההורים לא אחראים
נורית טל,
11/10/04 12:36
|
ההתרעות היו ברורות. ראיינו ישראלים עוברים את הגבול וצוחקים למצלמה בזלזול - אז מה אם יש התרעות? מי שלקח אתו ילדים - חסר אחריות. אם אדם רוצה להרוג את עצמו שיהרוג. למה לסכן ילדים? ההורים לא הראו אחריות כלפי ילדיהם. כאן יש מקום לפעולה של המועצה לשלום הילד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
כואב לי על חליל
אילן,
חולון,
10/10/04 11:19
|
ולא מעניין אותי מה המוצא שלו ולא אכפת לי אם לו היה כואב עליי. אני מסתכל עליו כבן-אדם שיודע שהילד הזה גדל עם אבא חורג ולא קיבל צ'אנס לחיות וכואב הלב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם לי כואב הלב
ילדה שגדלה,
בלי אבא,
10/10/04 14:26
|
אילן, אתה בן אדם מאוד אנושי וטוב לב שמסוגל להרגיש ולהזדהות כך עם סבל של אחרים. מצרך די נדיר בים התגובות של ''אמרנו לכם'' ''בעיה שלכם'', ובכלל בעולם הזה. יכול להיות שעברת חוויות קשות בילדות? בכל מקרה, מאחלת לך כל טוב ושירבו כמוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה
אילן,
חולון,
11/10/04 08:39
|
תודה לך על התגובה שלך. אני עברתי ילדות נהדרת . חבל לי שלא כולם זכו לכך. איזה עולם יפה היה יכול להיות אם אנחנו היינו יכולים לשנות את יחס האנשים זה לזה. לפחות נשאר לנו לחלום על זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
למה אנשים במשרד רוה''מ בסיני ??
עמית,
יוקנעם,
10/10/04 10:59
|
למה אנשים ממשרד רוה''מ למרות ההתרעות יוצאים לסיני, איזה מסר ודוגמה הם נותנים לעם , מי צריך לתת את הדין , המפקדים והמנהלים של המשרד צריכים להתפטר!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
עם יהודים כמו שיש במדינה הזו,
אז הערבים גם הם,
10/10/04 10:44
|
הם יכולים להיות מה שהם, כי ליהודים לא חסר הרוע והגועל נפש שהתגלה כאן רק בצורה שקטה ולא פומבית, כמו שנחש מכיש בלי רעש, כך גם היהודים מרעים זה לזה, כבר הרבה שנים ולא נראה שהמצב ישתנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
אם כבר למות, אז למות בסיני !
אני,
10/10/04 09:51
|
שום דבר בעולם לא ימנע ממני לחזור לסיני, מי שמבין מ ב י ן...!
סטטיסטית, ולא צריך להיות גאון בשביל להבין את זה, יותר מסוכן לנסוע פה בקווים עירוניים מאשר לפרוש בחופי סיני. מצידי אל תחזרו לסיני, תשאירו אותה בשבילי ובשביל הבדואים! תנחומיי לכל המשפחות, הייתי שם, ראיתי, בכיתי, ולא פעם שכלתי בעצמי, אז מה? לפחות יש את סיני, בתור נחמה , בתוך כל העולם המסריח הזה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך לשחק ברולטה המוסלמית
פרעה,
10/10/04 15:44
|
ושיהיה לך טוב או רע על חשבונך ולא על חשבון העם!!אללא מעאק!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפרעה.....(יופי של שם)
אני,
11/10/04 10:45
|
זה די מדהים בעיני שכל מה שמטריד את ה''מתנגדים'' למה שכתבתי (אתמול), ואני לא יכול שלא להיות מוחמא מכך....זה הנושא ה''כספי''...הוצאות ''החילוץ'' . אתה נשמע לי נורא מודאג, כאילו הרגשת בשלושה ימים האחרונים את הארנק מתרוקן לך מתחת לידיים...אז אם זה מה שמדאיג אותך לא חסריים מחדלים ושחיתויות שמתרחשים יום יום מתחת לאפך ועל חשבון משלם המיסים...הרשימה היא ארוכה כמעט אין סופית בשביל שתתעכב על הוצאות ה''חילוץ'', חוץ מזה מי ביקש מהם לקחת את העיניינים לידיים?, זה שאנחנו לא סומכים על יכולת התושייה המצרית זאת בעיה שלנו, מדינת ישראל טורחת תמיד בצדק או שלא בצדק לשחק אותה ''אמא טרזה'' ולשלוח חוליות חילוץ לכל חור בעולם שקורה בו משהו, גם אם אין שם זכר לישראלים, אז תפסיק לבלבל לי במוח ותתחיל לדבר לעיניין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אטום ועלוב נפש
ל"ת
רוני,
חיפה,
10/10/04 13:48
|
|
 |
תגובה ל- 61
א,
10/10/04 13:48
|
מעניין איך היתה מגיב אם מישהו שקרוב אליך היה מת שם, או איך היתה מרגישה המשפחה שלך אם אתה היית מת שם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל ''א'' מ''61''
אני,
10/10/04 14:21
|
תשובה לשאלתך : א. הייתי מגיב בדיוק באותה צורה ב. המשפחה שלי חושבת כמוך והם היו נשארים סביר להניח בדעתם המוצקה. ג. כמו שכבר ציינתי קודם לכן, שכול אינו זר לי, ואין שום קשר בינו לבין הנאמר, מי שנסע לקח סיכון, נקודה . ומי שיסע בעתיד ייקח סיכון דומה, ההחלטה היא אישית, ומה שכתבתי היא דעה אישית שלי, היא אולי לא דעתך, ואתה אולי מעדיף לפעול אחרת, אבל אתה זה אתה (או את) ואני זה אני. נקודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה למות ?!
ללה,
10/10/04 13:47
|
זה עיניין של ללמוד מטעויות ולא לשים עצמך ללעג. הערבים מודעים שהיהודים יחזרו בגלל הצורך בשקט והנורמליות והם לא ישנו דבר בהתנהלות שם . ההתרעה עדיין לא הוסרה לחלוטין וקשה לי באופן אישי לחשוב שאנשים נוספים מלאי חיים ורצון להינות ישימו עצמם במוקד הסכנה שוב. זה לא נשמע לי תבוסתני לא לחזור לשם אלא נשמע חכם וכתהליך של הפקת לקחים שיגרום למצרים לפתח את היכולת שלהם להגיש עזרה מינימלית לפצועים! אולי זה נאיבי אך לא הייתי רוצה להיות שפן ניסיון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שפן ניסיון (ל''ללה'')
אני,
10/10/04 14:01
|
|
 |
ל- 61 האידיוט המשלם שמשחק באש
אודליה,
תל-אביב,
10/10/04 13:28
|
גם אני הייתי בסיני ובאמת יפה שם, אבל למה צריך לנסוע לשם כשיש אזהרות כל כך ברורות? למה לפרנס את הבדואים הבוגדים ולא את אנשי אילת? העולם שלך כנראה באמת מסריח אבל סיני היא רק נחמה לטיפשים ושפנים כמוך. רוצה להיזרק ולהסריח??? יש מספיק מקומות בארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאודליה היקרה מ''אני''
אני,
10/10/04 14:13
|
אני רואה שהדרך בא אני בוחר לעשות החלטות פרטיות בחיי נורא מדאיגה אותך! אז אל תדאגי, פשוט תתעסקי בעיניינים שלך, ואל תנהלי לי את החיים, הסיכונים לקוחים בחשבון, והחשבון הוא פרטי שלי. לא את ולא אני נקבע מהי הדרך הנכונה לכל אחד, חיי את חייך כפי שאת רואה אותם לנכון, ועיזבי אותנו, אלו שמחוץ לעדר, לנפשנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומי ישא בהוצאות הכספיות של
jeff,
10/10/04 16:52
|
זהוי גופתך ופצויים למשפחה. בארה''ב לאחר שיוצאת התראה מהסוג הזה, כל ההוצאות עליך ובטוח לאומי לא מחוייב לכלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבל
אנני,
נתניה,
10/10/04 11:43
|
חבל מאד שיש אנשים כמוך שאינם חסים עלינו, אנחנו שנשארים פה ומחכים בכל פעם בציפיה דרוכה וטעונה לשמוע מה קורה עם אנשים כמוך שממשיכים לפעול בניגוד לכל הגיון ובניגוד להתרעות. חבל שאנשים כמוך גם מתפתים לשלוח את ילדיהם למקומות כאלה ומסתתרים מאחורי ''לי זה לא יקרה'' לידיעתך חוף אכזיב בארץ נפלא וכמו כן ישנם עוד מקומות מופלאים בארץ שלנו אבל אתה לא מחפש אותם אתה רק מחפש לסחוט מעט כספים מהביטוח , הלוואי שיבוטל הביטוח לכל מי שימצא במקום בו היו התראות לא להגיע אליו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל''חבל'' מ''אני''
אני,
10/10/04 13:42
|
אל תשבי ואל תחכי לי, לא ביקשתי ממך טובות, תדאגי לעצמך ולמשפחתך ולא למשפחתי. ו....ביטוח? על מה את מדברת בכלל? מה את סוכנת ביטוח? אנשים מתו שם ! מעניין ת'סבתא שלהם ה''ביטוח''......תאמיני לי עד שלא העלת את הנושא הזה זה אפילו לא עבר לי בראש, זה אומר משהו עלייך, על כל פנים. ו........על כל פנים , גבוה ככל שיהיה הסיכון, עדיין האחריות היא אישית, מי שמכיר את סיני מכיר את הסיכונים, בדיוק כפי שמכירים אותם הנופשים והתיירים המגיעים לארץ. לגבי עצתך, אני בהחלט אשקול את חוף אכזיב, אולי תיפול עלי איזו קטיושה ואז אוכל לסחוט קצת כספי הביטוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים עם אני
חזר זה עתה מסאפ,
שרון,
10/10/04 13:10
|
אני מסכים עם אני- ואין כל קשר לביטוח הציניוצ וטפשות של האנשים מרקיעה שחקים אל תהיו לי ערבים זה לזה ותנו לי לחיות את חיי בשקט הדבר היחידי שאבדוק הוא ביטוח החיים שאשאיר למשפחתי אם אמות אין כמו סיני לצלילות ואין לי הרבה אהבות כמו זה ואני לא ילד בן 22 אלא איש בן 48 מה שנקרא מוצלח -- אז תעשו לי טובה ואל תחטטו בחיינו - תודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
i am with ani
ל"ת
inshalla,
10/10/04 13:39
|
|
 |
אכזיב ? סיני?
ל"ת
ךלוע,
10/10/04 12:47
|
|
 |
יותר יפה יותר שלנו
אנני,
10/10/04 13:44
|
|
 |
ל- אני
שאול,
11/10/04 01:30
|
אני מקוה שאתה לא צריך אותי בכדי לדעת כי כדאי שתשמור על עצמאות חשיבתך, ככל שאני קורא יותר התגובות האחרות, ברור לי יותר כי חשוב שיהיו אנשים החושבים אחרת-כמוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
הוזלת התיירות לאילת,חובה
אלי,
10/10/04 09:36
|
היום השוק העולמי עובד על תיירות זולה של מעמד הביניים ,אני נתקל בהרבה מקרים בעיקר מי אירופה שרוצים לבקר בישראל ובעיקר באילת אבל המחירים לא מאפשרים זאת והם נוסעים לטורקיה לסיני ולמקומות אחרים,חבל כי אפשר להוריד מחירים ,אם המחירים יורדו לחצי עד שליש ישראל תהפוך למעצמה תיירותית במשך כול השנה ,היום תיירים בארץ הם או יהודים או מיליונרים וחבל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק ב-100%
ל"ת
אמיר ענבי,
שרון,
10/10/04 10:47
|
|
 |
59.
מחזקת את דברי 58
סתם אחת,
מרכז,
10/10/04 08:57
|
בהחלט נכון. אם המחירים באילת יוזלו נעדיף להגיע לאילת ולא להגיע לחורים נידחים אחרים זולים יותר. לתשומת לב מנהלי המלונות האילתיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
ותחשבו על זה
ilana,
10/10/04 05:45
|
אולי בתי המלון באילת יוזילו מחירים ואז ירשו לעצמם הרבה ישראלים לנפוש לפחות פעם בשנה .גם התיירות הישראלית תצא מזה נשכרת וגם נפסיק לפרנס את שונאינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבעיה עם אילת היא
אוהד סיני,
10/10/04 13:08
|
שהיא מגעילה. קניונים, בטון, זונות בכל פינה ומיליון איש מצטופפים על שני מילימטר חוף. מה הקשר בין זה לבין סיני?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ועוד במחירי אילת המטורפים.
רותם, רמת גן,
10/10/04 13:55
|
מלונאי אילת כבר מחככים ידיים לנוכח האפשרות לעשות קופה שמנה, לאחר הפיגוע הקשה בסיני. לא מגיע להם. אילת הפכה למסחטת כספים מגעילה. אפילו דו''חות חניה ניתנים שם במקומות נידחים באמצע הלילה. רק לא אילת!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל - 58
א,
10/10/04 13:45
|
אף אחד לא אמר שיש קשר בין אילת לסיני. אתה מוזמן להמשיך להגיע לסיני ולסכן את חייך ולגרום סבל למשפחתך, זה בידיים שלך. רק אל תחפשו את מי להאשים אחר כך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
כואב מאד לכולם
יורם,
מרכז,
10/10/04 05:14
|
חאפז חאפי בן 39 מלוד, אחי מצטער על מוות שכזה תחזיקו מעמד, חליל זיתוניא בן 10 מיפו, ילד בקושי הספיק ליחיות ובאו חיות אדם והרגו ילד, מיכל אלכסנדר בת 27 מגני תקווה, כואב וישאר כאב לנצח ילדה חכמה שיכלה להגיע רחוק ולרי סגל בן 49, שמשפחתך לא תדע יותר צער רועי אביסף בן 28 מכפר סבא החור זהב שניפרד מאיתנו והשאיר הרבה חלל ריק שתנוח על מיכבך בשלום ועינת נאור בת 28 מקיבוץ זיקים. איזה פרח איזה ילדה יפה ומוכשרת כואב חבל אין מילים לא הכרתי אותך רק מהחדשות, לא הכרתי אף אחד כאן אבל כל אחד והסיפור שלו, הייתם אנשים טובים קורבן של טרוריסטים שפלים . שישראל תירדוף אותם לכל מקום. לא נוותר עד שנשיג אותם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
יצאית מצרים היתה לפני 2000 שנה
ל"ת
ישראלים,
טיפשים,
10/10/04 04:39
|
|
 |
וזו סיבה טובה לא לשוב לשם
ל"ת
יציאת מצרים,
10/10/04 08:29
|
|
 |
יציאת מצרים היתה לפני 3500 שנה
ל"ת
אילנה ג,
תל אביב,
10/10/04 07:48
|
|
 |
יציאת מצריים מעולם לא הייתה
ל"ת
אמיר,
10/10/04 10:36
|
|
 |
יציאת מצרים הייתה בשבוע שעבר!
ל"ת
פרעה,
10/10/04 15:48
|
|
 |
55.
56 שנה-אין סוף לשכול
יואב,
צפון,
10/10/04 04:38
|
|
 |
54.
למה חיל הים לא ניכנס לפינוי
ל"ת
אריה,
אילת,
10/10/04 01:53
|
|
 |
אוולה צודק-זה פינוי מהיר
ל"ת
יפית,
אילת,
10/10/04 04:33
|
|
 |
53.
ניפרדתי מסיני בשנת 1981
יורם,
מרכז,
10/10/04 01:09
|
ניפרדתי מסיני בשנת 1981 הייתי חייל שפינה את ימית בכאב. נישבעתי שלעולם אני לא ידרוך בחצי האי סיני. טיילתי בכל העולם ואני מלא כעס על הישראלים שמזרימים לסיני כל שנה סכום כולל של 85 מיליון דולר לא כולל כספי הימורים. 5 שנים אף ישראלי לא ידרוך בסיני והמיצרים יחזירו לנו את המקום הזה. המצרים אכולי שנאה ליהודים 4 מחוטפי המטוסים ב-9.11 גדלו שם , שמובארק יפרד יום אחד מהשילטון נבין את גדודל הטעות זה רק ענין של זמן שהשלום הזה יגמר, ילדי מצרים גדלים לתוך שינאה נוראית להשמדת מדינת ישראל. והיום אנחנו מאבדים עוד ישראלים על אדמת מצרים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הייתי איתך יורם!גם אני נישבעתי
אילן בןאור,
10/10/04 13:26
|
שלעולם לא אחזור לשם. ואכן קיימתי את הבטחתי,אין לנו מה לעשות שם.
גם שבסוכות רציתי לנפוש עם משפחתי בבית מלון בארץ ועקב מחירים מופרזים לא הזמנתי,לא שוכנעתי לבלות בסיני למרות מחירים הזולים של הנופש שם.
עדיף להיות בבית טלא למות שם.
האא יורם,הייתי טירון בגולני כאשר פינינו בימית ב 81-
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכימה עם כל מילה
א,
דרום,
10/10/04 12:29
|
אין לצאת לחופשות במדינות ערביות, נקודה! חלק מהרווח מתיירים ישראליים הולך לתמיכה בחמאס וארגוני טרור אחרים. אם היה תלוי בי, יש גם לסגור מפעלים ישראליים בירדן ומצריים - לידיעתכם, רבים מתושבי מצריים וירדן תורמים לארגוני טרור, וחלקם משכורתם משולמת על ידי גורמים ישראליים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יישר כח
אנני,
10/10/04 11:46
|
מי יתן וירבו כמוך בישראל ואולי נקום וניבנה מחדש אמן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
and more...
bm,
10/10/04 10:17
|
to add some facts yoram, since 1978 the Egyptian changed their way of thinking, they know that the only way to defeat us, or at least, to make our lives close to impossible,is by supporting the palestineans.Mubarak, gave them his ok to do so (tunnels-Rafah..), we don't have to wait until his death to see a change..the state of Israel should postponed the social security coverage from each Israeli who cross the boarder towards Egypt. if the americans can do so(visiting countries that the Home Security Off. declared as dangerous), we can also. this is an enemy country, and we should threat them as such. and more, since april 82, we, the Israelies spent their so much money, that money finds its way to support terror, are we that stupids?? this is the right time to open casinos in Eilat, and demand from those who seats in Jerusalem to find the way in order to subsidize the tourism industry in Eilat. those two demands should prevent from a lot of Israelis the need to cross the dam border towards Egypt seeking for cheep vacation
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מילים ברזל-כל הכבוד
ל"ת
מיכל,
ירושלים,
10/10/04 04:32
|
|
 |
ועוד האפסים רוצים להחזיר עוד
ה,
10/10/04 02:45
|
|
 |
צודק בכל מילה !!!!!
ל"ת
A Woman,
10/10/04 02:15
|
|
 |
52.
גם אני הייתי בסיני בהילטון
אדווה,
חיפה,
09/10/04 23:44
|
שמתי לב כי לאף אחד מהמצרים לא איכפת עניין הביטחון ,לכן החלטתי שאני לא אצא לשם שוב . היינו שם קבוצה גדולה יחד עם עיתנואי ידוע ומוכר ואמרתי, לי המקום מריח מפחיד ,לא בטוח . גם הטיולים המאורגנים לחו''ל ביחד באוטובוסים כשמגיעיםפ למלונות כל הישראלים בערך 50איש עומדים ביחד ואני החלטתי כי לא אסע שוב בטיול מאורגן מהארץ ,זה מאוד מסוכן צריך לטוס ליעד הנדרש ומשם לקחת מאורגן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
רועי אביסאף נשמע לי כמו אדם
ל"ת
יקר יקר,
וחבל,
09/10/04 23:41
|
|
 |
50.
רועי
אופיר,
גבעתיים,
09/10/04 22:34
|
טיילתי עם רועי לפני 4 שנים בדרום אמריקה. ממש ''מלח הארץ'' - אני שמח לפחות שעד האירוע הטרגי מיצה את עצמו גם בצבא וגם בטיולים ברחבי העולם.
יהי זכרו ברוך אופיר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
אם אבא של חליל נהרג בתאונה
לא מגיהה,
09/10/04 22:19
|
איך הוא שלח אותו עכשיו להביא משהו מהחדר? NRG, הגהה ודחוף!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כתוב שהאם נישאה מחדש !
הבנת הנקרא,
10/10/04 00:17
|
|
 |
כתוב ''אביו החורג''...
ל"ת
מגיהה,
09/10/04 23:36
|
|
 |
1=תלמד לקרוא:אביו החורג
ל"ת
אורון,
09/10/04 23:25
|
|
 |
הבנת הנקרא!
ממ,
א''י,
09/10/04 23:21
|
בכתבה כתוב במפורש:''כמה דקות לפני הפיצוץ, שלח אביו החורג את הבן חליל כדי להביא דבר מה מהחדר ואז אירע האסון.'' אביו החורג... לא מסובך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
don't be so
picky...,
new jersey,
09/10/04 23:17
|
read again, it says his step father, that is the person that his mother married after his real father died in a car accident
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חשוב קודם כל ללמוד לקרוא
הילה,
09/10/04 23:08
|
לפני שמצשמיצים קוראים כמו שצריך. ציטוט: ''שלח אביו החורג (!!!) את הבן חליל ''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
אם...
יודעת דבר,
חסוי,
09/10/04 22:16
|
אם האנשים שהיו ''במלון הילטון''ונפגעו.. היו בזמן הזה בבית הכנסת רוקדים עם התורה ולא מחללים את החג ....אז עכשיו ''הוא''לא היה צריך להיות בבית החולים ''והיא'' לא היתה צריכה למות.....לא מצביעה ולא מאשימה אף אחד... (חומר למחשבה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אסור לחשב חשבונות שמים
עוד דתיה,
10/10/04 20:03
|
-ולכן אסור להגיד שהם מתו בגלל שעשו ככה וככה, והיה ממש מגעיל לשמוע את מה שאמרו אחרי הפיגוע בדולפינריום , ומי אמר- אולי הם היו צדיקים ואלוקים רוצה אותם לידו?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דת זה כל העניין!!!!
שיר,
נתניה,
10/10/04 15:30
|
הדת שלך... הכל קורה בגללה...בגלל שאנחנו יהודים...
למה לבוא אחרי תאונה או פיגוע ולהגיד את ה''אם''... קצת טאקט...חסרת בושה את...
תחיי את החיים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! לא הכל סובב לפי מה שהדת אומרת....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי את שתחשבי את מעשי ה'?
אביטל,
אשקלון,
10/10/04 15:20
|
אין קשר בין דתי ללא דתי כולם יהודים ואני אומרת זאת בתור דתיה. ה' אוהב את כולם גם מי שלא חגג את שמחת תורה.. נסתרות הם דרכי ה' ואת לא יכולה להוכיח לאחר הפיגוע... תתביישי לך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון
ron,
10/10/04 15:05
|
עובדה שבמהלך הפיגוע הנורא הזה בסיני לא נהרג ולא נפצע אפילו אדם דתי אחד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני דתי שמתבייש - מה הפלא
החולה,
ת''א,
10/10/04 13:32
|
|
 |
אני גם דתיה שמתביישת ואני ממש
אביטל,
אשקלון,
10/10/04 15:22
|
נגעלת ממה שכתבתם פה באיזה זכות אתם דנים את החללים של סיני על היותם לא דתיים... (גם המון דתיים מתים בגוש קטיף בפיגועים כל הזמן)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
sone adam shekamocha
ל"ת
Yosi,
Germania,
10/10/04 11:53
|
|
 |
ata idiot
1 from ny,
10/10/04 05:20
|
when there are attacks ,and the dead are religus, what will u say than
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מישהו מינה אותך לאלוקים?
דתיה,
10/10/04 01:35
|
את זו שקובעת על מה ומדוע אנשים נהרגים?!
כל הנהרגים היהודים מתו על קידוש ה' והם קדושים!!! יהי זכרם ברוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על קידוש השם?
אנני,
10/10/04 13:46
|
על מה את מדברת הם מתו כי הם טיפשים לא פחות ולא יותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם מתו כי הם יהודים!!
דתיה,
11/10/04 00:15
|
ולכן זה נקרא שהם מתו על קידוש ה'. כל הזמן יש התרעות, אי אפשר להפסיק את החיים בגלל זה. הם לא טיפשים, הם פשוט ממשיכים לחיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואם...
ק,
ראשל'':צ,
10/10/04 00:04
|
ואם היו מפוצצים את בית הכנסת שבו הם היו רוקדים?? מה אז היית אומר\ת?!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם
המגיד,
דובנה,
09/10/04 22:55
|
אם אנשים שטחיים לא היו כותבים שטויות, אולי היו שונאים דתיים פחות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גועל נפש
אביטל,
אשקלון,
10/10/04 15:23
|
תפסיקו לגרום לאנשים לשנוא את הדתיים ... זה ממש לא מייצג את רוב הדתיים מה שאתם אומרים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכל הדתיים
ק,
ראשל''צ,
10/10/04 12:06
|
אף אחד פה לא שיטחי ולא כולם שונאים דתיים, פשוט נמאס לכולם שאתם דוחפים את האמונה שלכם לכל מקום עם ובלי קשר. כל אחד יכול לבחור להאמין ולא להאמין כמו לאסוף בולים ולנגן על הפסנטר ואם חוץ ממה שקראתם בתורה אתם לא יודעים מה לענות, אז תתחילו לקרוא גם ספרים אחרים (פעם אחת מספיק), ואז אולי תבינו קצת יותר למה הדברים קורים ומה באמת צריך לעשות כדי להזהר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש גם התרעות על בתי כנסת
את לא יודעת,
כלום!,
09/10/04 22:55
|
מספיק להיות ש''סניקים ומחזיקי קמעות ולדחוף את השטות הזו לכל מקום. להזכירך בשואה מתו המוני יהודים אורתודוקסיים - מעניין מה ההסבר שלך לזה, ''יודעת דבר'' שכמותך.
אני לא נסעתי לסיני בשל ההתרעות, ואני חושבת שלא היה צריך לנסוע לשם, אבל אין קשר ליהדות ולשמירת שבת. תפסיקי לבזות את זכר הקורבנות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זאת את שלא יודעת כלום !!!
אלימלך זורקין,
המערה,
10/10/04 01:37
|
אם את מדינת ישראל היו בונים יהודים אמיתיים ובממשלת בן-גוריון היו יושבים יהודים שבאמת מקיימים את רוח התורה (ולא מעמידי פנים כמו יוסף בורג), אזי הניסויים הזוועתיים המתוארים בקישור הבא לא היו מתרחשים:
https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/archive/ART/600/330.html
(חומר למחשבה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חוכמולוג, אני חצי מרוקאית
שירה,
כפר סבא,
10/10/04 23:48
|
בעצמי, ואני מצירה על מה שהיה אז, אבל עם כל הכאב, לא תמצא אותי תומכת במפלגת אופל כמו ש''ס, שמקדשת שנאה והתבדלות, קמיעות ועבודה זרה (כן, כן - ''קדושים'', ''צדיקים'' אליהם עולים לרגל ושאר קמיעות הם בגדר עבודה זרה), ולא תורמת למדינה בשירות צבאי.
שים את העבר מאחור ותקן את ההווה בשביל עתיד טוב יותר. מספיק עם הבכיינות ותחושת הקיפוח התמידית - צריך לבחון כל מקרה לגופו ולא כל האשכנזים או כל הישראליים הם כופרים/ מחללי שבת ודפוקים כמו שאתה מתאר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את מלכה
אני,
11/10/04 15:12
|
סוף סוף יש ישועה לעם ישראל בדמותה של שירה אין לכם מושג כמה שהיא צודקת הילדה הזאת כל הנהירה הזאת לבתי קברות היא של עובדי אלילים נטו וזה למה מתים לנו כל יום עשרות יהודים תתחילו להתפלל לחיים ולא למתים שירה אני אוהב אותך מעריץ ומוקיר תבורכי שלך לעד ולנצח נצחים צי''קו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
זק''א,עוד סיפור עליהם!
קובי-זק''א לשעבר,
09/10/04 20:15
|
הכי מצחיקה ורברבנית תגובת זק''א. הדובר שלהם ,פיינר, הופיע וסיפר שלזק''א אין בעייה להיכנס לשטח כי הוא מקיים יחסים שוטפים עם הנספח הצבאי המצרי, כמו גם עם נספחים צבאיים אחרים. עלאק משי זהב נהיה איש צבא ויש לו יחסים עם הקולגות. כולם מתלוננים על הייחס ורק האמבולנס של זק''א שנכנס ויצא שוב ושוב לעיני המצלמות ולמענם, היתה לו גישה חופשית. באמת התפלאתי, בדקתי ומצאתי: הסיפור האמיתי הוא שבתחילה לא ניתנה רשות להיכנס לכל האמבולנסים כולל האמבולס של זק''א. למצרים בסוף נפל האסימון והם נתנו לאמבולנסים להיכנס , במסגרתו נכנס גם זק''א. הם כלל לא ידעו מה הם האותיות המשונות ''זק''א'' המופיעות על האמבולנס ולגביהם הוא היה חלק מכל מערך החרום הרפואי שנכנס .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין מילים..............
אני,
11/10/04 15:47
|
מה זה משנה מי נכנס ראשון או אחרון גוף מוכר או לא קשרים או לא אתה שופט אנשים שמאמינים בדרך שלהם אז ככה: הם אכן עושים עבודת קודש .הם עושים יותר ממך וזה בטוח. למה שלא תלך ותתנדב בעצמך ? לשבת בבית ולמתוח ביקורת זה קל.אנשי מעשה עושים לא מדברים.והכי חשוב סייג לחכמה שתיקה אז עדיף שתסום את הפה שלך טמבל . והיריעה קצרה מלהושיע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זק''א= זיהוי קורבנות אסון
ניר,
מרכז,
11/10/04 14:45
|
לצערנו יש לנו ניסיון רב באירגון וטיפול באירועים גדולים, מד''א משטרה וכיבוי אש הם הגורמים ''המוסמכים'' לטפל באירועים כאלה. לא ש''חל, לא נטל''י, ולא שום גוף אחר במדינת ישראל מוסמך לטפל באירועים מסוג זה. ובטח שלא ז''קא !!!! תפקידם הוא לזהות קורבנות אסון. מי שמחליט מי הוא קורבו או לא הם אנשי מגן דוד אדום. הבעייה הכי גדולה היא שרוב אנשי זק''א אינם מתורגלים עם מד''א ביחד והם גורמים לתקלות מבצעיות חמורות בפיגועים. כמו חסימת צירי פינוי (לא בכוונה אבל הציר נחסם בסופו של דבר!). או כיוון הגעה לאירוע. הסיבה היחידה שאנשי זק''א מגיעים לאירועים אילו הוא ההתעלמות המוחלטת של המשטרה מחבורת אנשים שנוסעים עם סירנות לאירועים שמה שהם צריכים לעשות הוא בעצם לטפל בגופות (דבר בעל חשיבות ערכית ממדרגה ראשונה, ועל זה כל הכבוד לזק:א !!!) אז לסיכום שתי דברים 1.זק''א = זיהוי קורבנות אסון. לא יקרה כלום אם הם יגעו לאירוע לחניון צדדי ויכנסו לפעולה שמד''א יסיימו. 2, עבודתם ראוייה להוקרה, אבל היחצ''ן שעומד בראש האירגון, חייב להבין שעם כל המוטיבציה והרצון הטוב שמצוי בכל אחד מאנשי זק''א, יש לתת לאנשי מקצוע לעשות את מלאכתם ללא הפרעה. תודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חשוב מאוד
משה,
09/10/04 22:12
|
אני לא מבין מה הבעיה שלכם הם עושים עבודת קודששששששששש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זק''א זה בושה למדינת ישראל!
זק''א = חוצפה,
ישראלית,
09/10/04 21:23
|
לא ברור מי נותן לאזרחים להיכנס לזירה של פיגוע/תאונת דרכים ולטפל בפצועים ובגופות המתים. בכל מדינה מתוקנת יש גופים מקצועיים של המדינה שדואגים לאזרחים פגועים. עכשיו יש אנרכיה - פצוע לא יכול לדעת מי מגיע לטפל בו ומה ההכשרה שלו . מי זה משי זהב שהוא מרשה לעצמו לשבת על תדרים של המשטרה ולהגיע לאירוע? 50 שנה יש במדינה הזו פיגועים תאונות ומה לא, ולא קרה שנשאר מת או פצוע שלא טופל. פתאום יש בלאגן. זו אנרכיה , עם כל הכבוד אם הם רוצים להתנדב שיפנו למגן דוד אדום ויצטרפו לארגון , או שאולי יגשו לבקו''ם יבקשו להתגייס ואולי להיות חובשים קרביים. לישראל יש רבנות צבאית וראשית , יש משטרה ויש שרותי הצלה מקצועיים. הרעיון שכל אחד שם אפודה צהובה וכפפות לבנות והופך לאיש מקצוע מזעזע. זכותו של אזרח לדעת שהוא מקבל את הטיפול הכי מקצועי שיש ושהמדינה שלו דואגת גם לגרד אותו מהכביש אם צריך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שונא ישראל תעזוב את הארץ לך..
אילנה לוי,
10/10/04 19:01
|
שונא ישראל מי שלא משבח עבודה של צדיקים עבודת קודש של זק''א, טיפש כמוך תזכור מאין באת בטיפה סרוחה ולאן אתה הולך לתולעת ורמייה ובפני מי אתה עתיד לתת דין וחשבון לפני הקדוש ברוך הוא. תתעורר לפני שיהיה מאוחר טיפש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תנוכבוד לעבודת הקודש!!
עדי,
10/10/04 01:22
|
תסלח לי מאד אבל חמישים שנה יש פיגועים במדינה כדבריך וכל םצוע מטופל וכל הרוג מגיע לקבורה ומקבל טיפול הולם רק בגלל זק''א!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הקנאה
אלי,
09/10/04 21:17
|
|
 |
וואלה אלי אתה צודק!
יודעת דבר,
חסוי,
09/10/04 22:12
|
|
 |
אולי אתם צודקים אבל
ישראל,
ירושלים,
10/10/04 10:59
|
קודם כל הם עושים עבודת קודש שאף אחד אחר לא מוכן לעשות ושנית הם בכל זאת גוף רישמי הם יחידת התנדבות במשטרת ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
הסיבה האמיתית לא לנסוע מצרימה
צבי,
גוש עציון,
09/10/04 19:39
|
הפצועים מתו בגלל אדישות מצרית בגבול כאשר בקשו דרקונים מין הגוססים. סיבה מספקת לא לחזור מצרימה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטויות אינפנטיליות
פלצן,
09/10/04 22:20
|
אף אחד לא מת (במקרה הזה) בגלל חוסר טיפול, בטח ובטח שלא בגלל שלא היה לו דרכון. מאיפה השטויות האלו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עינת נאור ז''ל מתה בדיוק מסיבה
לא שטויות בכלל!,
09/10/04 22:56
|
זו! האם נראה לך הגיוני שפצועת ראש קשה תגיע לביה''ח רק לאחר 7 (!), אני חוזרת שנית - 7 שעות?!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר?
סתם איש,
11/10/04 14:56
|
את באמת חושבת שהמצרים חייבים לך משהו ? צריך להגיד להם תודה שבכלל הם נתנו לנו להכנס . אם זה היה קורה באילת היינו נותנים למצרים להכנס ?תתעוררו אנשים מי שנסע לסיני נסע על אחריותו . עוד דבר גם גויים מתו בפיגוע אז כל מוות הוא מיותר לא רק של יהודים כל חף מפשע שמת זה אסון ואין שום קשר לדתי או לא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
אלו אותות לחזור בתשובה!!
ל"ת
צריך להתעורר!,
ומהר!,
09/10/04 19:37
|
|
 |
תתעורר
אני,
11/10/04 15:05
|
שים שעון מעורר ותתעורר . אתה כנראה סובל מפגיעה מוחית קשה מאוד כי אתה לא התעוררת עדין .מאז הנביא הראשון הנבואה ניתנה לשוטים אבל כנראה שאתה מאמין שגם לך ניתנה היכולת להבין סימנים מבורא עולם. לך טיטבול במקווה להוריד את מידת הגאווה שלך ואחרי זה תחזור ותהייה העורך דין של בורא עולם . ולשאר ה''מבינים'' בתורת הנסתר: בורא עולם לא רוצה להרוג אף אחד ולא לפגוע באף אחד ואל תהיו שופטים פתאום..............
הגב לתגובה זו
|
|
 |
די לציניות הדוחה שלך
עומר חרמש,
קבוץ כפר עזה,
10/10/04 10:55
|
כל אימת שמתרחש אסון,אתם הדתיים(לא כולם) מנצלים את הבמה כדי להסביר את פשר האסון(ברור שיש לכם תשובה לכל דבר) אולי תסביר לי למה בשכונות חרדיות בירושלים היו כמה מהפיגועים הקשים ביותר? הפתרון הוא שלום ומלחמה כלל עולמית בטרור ולא השטויות שאתה מנסה לטפטף לנו יא מחזיר בתשובה בלירה שכמוך. אני מבקש ממך שתפסיק לזרוע מלח על הפצעים של כולנו ותשמור את התגובות המכוערות שלך לעצמך. אני משתתף באבלם הכבד של משפחת נאור ושל שאר הקורבנות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לחזור בשאלה אולי?
גור,
נהריה,
09/10/04 22:11
|
ואולי צריך להפסיק לעבוד אלילים כלומר להיות דתיים,אתה לא שם לב שגם לא יהודים נרצחו,הקשר היחידי לדת פה הוא שהמעשה הלא אנושי הזה נעשה בחסות ובעידוד הדת (איסלם) דת=עבודת אללים. אמונה באל ללא ריטואלים וכבוד למסורת היא הדרך גם אצלנו גם אצלם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בונא אתה אפס...
ל"ת
ק,
10/10/04 02:41
|
|
 |
ומה החזרה בתשובה תתן לנו?
ל"ת
השואל,
09/10/04 20:32
|
|
 |
44.
יהי זכרם ברוך
חייל מרפיח,
09/10/04 19:28
|
יהי זכרם ברוך ושל כל נפגעי טרור, ולכל הפצועים החלמה מהירה ושלום.
מכל הגדוד בעזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
טיפול רפואי היה מציל את עינת
תנחומים למשפחות,
ירושלים,
09/10/04 19:07
|
עינת היא אחת מאלה שייתכן והיתה ניצלת בעזרת טיפול רפואי הולם ובזמן. ב3:00ערך ב בלילה שבין חמישי לשישי בגל''צ או רשת ב', עלה בחור שסיפר בפרוטרות על הסיוט שארך 3 שעות. ''ליצנים'' מצרים שטענו שהם חובשים, טלטלו את ראשה למרות שהיתה פצועת ראש, בתחילה נסעו דרומה לכיוון שארם ורק אחרי צרחות שלו עשו פרסה ועלו צפונה, על הפנצ'ר שהיה להם בדרך ועל המחסום שעיכב אותם מאוד. הוא סיפר שבעקבות הזזת הראש היא הפסיקה לנשום והוא ועוד חבר עשו לה החייאה עד לטאבה. כשהגיעו לבסוף אמרו להם כוחות ההצלה הישראלים שכבר אין מה לעשות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לעולם לא נבין
א,
10/10/04 04:31
|
כשצריך ללכת, הולכים. לא בידנו החשבון. בן אדם הצליח לצאת מההריסות לפני שהתמוטטו עליו וכשהגיע מחוץ למלון לפתע קיבל התקף לב התמוטט ומת. הבנתם, הבן אדם ניצל משתי משאיות תופת מלאות חומר נפץ עבר מחבלת מתאבדת שהתפוצצה יצא החוצה ומת מהתקף לב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברור מאליו, הרי גם רוכב אופנוע
לני,
09/10/04 22:58
|
שנפגע פגיעת ראש - אסור להוריד לו את הקסדה ולטלטלו. לא צריך להיות רופא בשביל לדעת את זה, אבל בהחלט צריך לדעת היכן להיפצע. רשלנות פושעת היא שהביאה למותה של עינת ז''ל. חבל שמשפחתה צריכה להישאר עם התחושה הקשה שניתן היה להצילה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סיפור מזעזע
ל"ת
מאריו,
09/10/04 20:34
|
|
 |
42.
חושך מצרים
א,
09/10/04 19:04
|
|
 |
41.
קיום ישראל מותנה בטרנספר.
ישראל,
ישראל,
09/10/04 18:59
|
עם כל הצער שבדבר, מדינת ישראל תאלץ, בעתיד הלא רחוק, לבחור באחת מבין שתי האפשרויות הקשות הבאות: לגרש את האויב המוסלמי הברברי והרצחני מארץ ישראל למדינות ערב או חס ושלום התחסלות.
אין שום אפשרות לעשות שלום עם מוסלמים פלסתינאצים שבגלוי אומרים ועושים כל שביכולתם לחסל את מדינת ישראל ולזרוק את היהודים לים!
כדאי ללמוד מההיסטוריה של מדינות חופשיות ומתוקנות שהבטיחו את קיומן וביססו את עצמאותן על ידי טרנספר של האויב הברברי והרצחני שגר בתוכן. לדוגמא ארה''ב, קנדה ואוסטרליה שעשו טרנספר לאינדיאנים והילידים שגרו בתוכן.
לכן ובדומה לכך, הטרנספר של האויב המוסלמי הברברי והרצחני מארץ ישראל למדינות ערב, שמדינת ישראל תאלץ לעשות בעתיד, הוא צעד הגנתי, קיומי והכרחי לביסוס עצמאותה של מדינת ישראל, כמדינה ריבונית יהודית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טרנספר של כל הפלסטינים לירדן
אילנה ג,
תל אביב,
10/10/04 08:01
|
אין שום פתרון אחר שיתן מענה לסכסוך ולאיבה בין היהודים לערבים המוסלמים שהתנחלו בשטחי ארץ ישראל המערבית. ירדן היא המדינה הפלסטינית היחידה וארץ ישראל המערבית היא המדינה היהודית היחידה. רק הפרדה פיזית בין היהודים לבין המוסלמים הפלסטינים, תוך ישוב מסודר ומכובד של ארבעת מיליון המוסלמים הפלסטינים המתגוררים מערבית לנהר הירדן במדינת ירדן יפתור הסכסוך ויאפשר פריחה וסגסוג של כל אחד מהעמים במולדתו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קיומנו מותנה בזה שנטרנספר אותך
פשיסט קטן,
09/10/04 22:22
|
אני הייתי מעדיף לטרנספר אותך על טיל לירח, אבל אם אתה מעדיף איזו מדינה אפריקנית נידחת, או מוטב איזור נידח בסין, שמשם לא נשמע עליך יותר, אני יכול לחיות עם זה. שלום ולא להתראות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טרנספר עכשיו
איל,
רג,
12/10/04 00:44
|
קודם כל אני מאחל לך שיבצעו בך לינץ חתיכת סמרטוט אתה בטח מאכיל את הערבים לחם אבל לאחים שלך בשכונת התקווה וברמת עמידר אתה לא יכול לעזור אתה=0
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טרנספר = היתנתקות .
המגיב,
09/10/04 22:18
|
אל תגיד טרנספר כי כל השמאלנים יקפצו , תגיד היתנתקות מהאויב ,נישמע יותר טוב . שרון עושה טרנספר ליהודים !!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החלפת אוכלוסיה
תימהוני,
10/10/04 07:13
|
למה כששרון מציע לעשות העברה של אוכלוסיה יהודית -להלן ''טרנספר'' אף אחד לא צועק?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כי יש בארץ ציבור מזוכיסטי שמאל
ל"ת
אלי,
10/10/04 09:45
|
|
 |
40.
מודיעין מצויינים - עם מפגר
ל"ת
עולה חדש,
חיפה,
09/10/04 18:55
|
|
 |
39.
tomi lapid said it's o.k.
moshe,
tel aviv,
09/10/04 18:48
|
lapid criticized dichter 3 weeks o.k. why they ruined the vacation to sinai. we are sick of his big mouth.he is a power hingry guy who should be thrown out of politics!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סנובים
לך ולה,
11/10/04 15:20
|
מה קרה משעמם לכם לכתוב בעברית ? עד לאן תגיע הסנוביות ודרך אגב לפיד אכן אמר שהכל בסדר ואין ממה לחשוש . אז למה הוא לא ירד מצריימה? ותחשבו על זה...... גו''גו'' חלסטרה 1994
הגב לתגובה זו
|
|
 |
no he didn't
kobi,
09/10/04 22:23
|
it was in the last holiday, a completely different warning from the shabak has been issued - nothing to do with this one.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
אבל הזהירו מפני טרור
ל"ת
שלמה,
השרון,
09/10/04 18:26
|
|
 |
37.
==עם סגולה==
קוורטי,
09/10/04 18:00
|
עמישראל הוא בעיקרון ציבור של חפיפניקים, סחבקים, סמוך-ניקים, יהיה בסדר-ניקים, למה-מי-אתה-שתגיד-לי-מה-לעשות-ניקים. לגבי חלקים גדולים מהעם סגולה הזה, החוקים הם בגדר המלצה בלבד (ראה התנהגות בכבישים, חוק העישון, חירבון כלבים בשטח ציבורי, תשלום מע''מ, בריונות, אלימות, גסות, קולניות ועוד כהנה וכהנה בישין מרעין). מצד שני קח מנהיגות מושחתת, נרפית, מנותקת, נהנתנית, כסתחיסטית וחסרת אחריות, והרי לך המתכון לברדק ולאנרכיה שבסופו של דבר משולמים בנהרות של דם. אז אני מפה (מותר לי לדבר?) אבל כנראה לא להרבה זמן (אני רק זוכה בלוטו ועף מפה לארץ המובטחת-תאילנד).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק, אבל למה לתאילנד?!
בטחוניסטית,
10/10/04 23:49
|
אפרופו חפיפיניקיות - גם לגבי תאילנד יש התרעות חמורות! אל תחפף בעצמך והדר רגליך ממקומות אלה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קוורטי - צודק. אבל...
מישהיא מאי שם,
10/10/04 00:22
|
למה לתיאלנד ? איזה עתיד יש שם ?
חוץ מזה תגלה שהדשא של השכן לא תמיד ירוק יותר....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לקוורטי
יודעת דבר,
חסוי,
09/10/04 20:19
|
''.....בסוף כולנו מתים,חשוב לי שתדעי למרות שהוא נפל חלל נשאר בליבי שוב אחים נופלים כמו עלים בשלכת,והכי קל זה לקום לעזוב ללכת הרי אומרים משנה מקום משנה מזל, אכן להסתתר מיד הגורל...''(סאבלימינל והצל) נ.ב. שיהיה לך הצלחה בלוטו! ותהנה בתאילנד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן ענקי רוח ציטטת
ל"ת
אריאל,
ת''א,
10/10/04 12:40
|
|
 |
36.
why to blaim
tomer,
maryland,
09/10/04 17:53
|
it is a sad time it is not the time for blaiming people it is the time for sadness. if u want to blaim someone blaim the murders not the victims
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
חסר לב
ענת,
09/10/04 17:32
|
אתה איש חסר לב יוסי מגוש דן, האנשים הללו מתו מטעות שעשו וכעת אתה אומר להם ''אמרנו לכם''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא לא חסר לב. הם חסרי שכל!
כירורג,
10/10/04 23:51
|
כולם ידעו על ההתרעות והתעלמו, ועם כל הצער ויש צער על אובדן החיים ובאופן כה מזעזע - אותם אנשים נטלו סיכון במודע על חייהם ועל חיי ילדיהם. חבל שמותם הוא לחינם, שכן אנשים לא לומדים לקח ומתכוונים לחזור לשם, שוב - למרות ההתרעות. אז גם על אותם קורבנות עתידיים ניתן לומר כבר עכשיו - אין שכל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
מה היה אילו . . .
נקודה למחשבה,
09/10/04 17:28
|
תארו לעצמכם את התרחיש הבא :
כוח מיוחד של צבא ארה''ב עוגן בנמל חיפה בדרכו לתרגיל במפרץ הפרסי . במהלך שהותם באזור , משתלטת חוליית מחבלים על מלון בעיר , ש- 85% מאורחיו הם אזרחים אמריקנים , שנמצאים בארץ לרגל כנס מקצועי כלשהו . האמריקנים פונים אלינו בבקשה - אלו אזרחים שלנו , אנחנו קרובים , ויש לנו ציוד טוב וחדיש - תנו לנו לטפל בבעיה . מה לדעתכם תהיה התגובה הישראלית ? . . .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היו נותנים להם להכנס
ל"ת
אבי,
09/10/04 18:36
|
|
 |
כזאת שטות!!!!!!!!!!!!!
שי,
ת''א,
09/10/04 18:28
|
אנו עוסקים בחיי אדם ואין ספק שאנו הישראלים טובים לאין ערוך מהמצרים!!!!!!!!!!!
בדוגמא שהבאת אני לא חושב שהאמרקיים טובים יותר ולכן אין אולי סיבה שנסכים ואם באמת נכון שהם טובים יותר צריך לתת להם להיכנס!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
מי יתן ולא יהיו יותר נפגעים!
ל"ת
רחל,
קנדה,
09/10/04 16:44
|
|
 |
32.
מה היה אילו . . .
נקודה למחשבה,
09/10/04 15:21
|
תארו לעצמכם את התרחיש הבא :
כוח מיוחד של צבא ארה''ב עוגן בנמל חיפה בדרכו לתרגיל במפרץ הפרסי . במהלך שהותם באזור , משתלטת חוליית מחבלים על מלון בעיר , ש- 85% מאורחיו הם אזרחים אמריקנים , שנמצאים בארץ לרגל כנס מקצועי כלשהו . האמריקנים פונים אלינו בבקשה - אלו אזרחים שלנו , אנחנו קרובים , ויש לנו ציוד טוב וחדיש - תנו לנו לטפל בבעיה . מה לדעתכם תהיה התגובה הישראלית ? . . .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיד לי את הדפוק או מה?
ל"ת
דני,
09/10/04 19:31
|
|
 |
אמרו לך פעם שאתה אדיוט?
מיקי,
המרכז,
09/10/04 18:14
|
|
 |
31.
סיפורים קורעי לב
תמר,
מרכז,
09/10/04 14:14
|
אני פשוט קרועה מבפנים ומשתתפת בצער כל המשפחות האבלות.
יהי זכרם ברוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
הזהרנו אתכם לא לממן את האוייב
יוסי,
גושדן,
09/10/04 13:34
|
אבל אתם העדפתם את ההימורים והסמים. על טעויות משלמים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה קורה לנו?
ענת,
09/10/04 21:12
|
יותר עצוב מהפגוע הנורא הזה כשלעצמו, זה שיש אנשים ביננו שאין בלבם חמלה, רחמים ואמפטיה, ולבם מלא רוע ואטימות. מה קורה לנו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתבייש
טלי,
דרום,
09/10/04 19:52
|
תתבייש בין ההרוגים יש ילדים חפים מפשע שלא היתה להם זכות בחירה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בולשיט!
חן,
רושלים,
09/10/04 19:21
|
נסענו לסיני לברוח מהמציאות בלי פלאפונים ובלי הרעש של הארץ! גם בירושלים מתפוצצים אחרי הטראומה שעברנו שם מבאס לראות ישראלי מטומטם כמוך שאומר שהכול זה הימורים וסמים! ומה אם ילד שעולה לאוטובוס ומתפוצץ בדרך לבית ספר על איזו טעות הוא משלם???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין מה להשוות! אותם הזהירו!
טל,
10/10/04 23:53
|
בירושלים, גם אם יש התרעה כללית, שמים מחסומים ומנסים למנוע. בסיני לא היתה דרך למנוע מלבד להתריע ולקוות שאנשים ינהגו בהיגיון, כמו אזרחי מדינות מתוקנות אחרות, אשר מצייתים להתרעות. צר לי מאוד - יוסי, על אף בוטות דבריו, צודק בהחלט. זו היתה טעות חמורה לנסוע לשם, ואני עצמי שנמנעתי מכך מאותה סיבה בדיוק, מסכימה איתו. אני העדפתי שלא ליטול סיכון מיותר (וזו מילת המפתח) ולא להתחכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה רשע ורע לב
ל"ת
אבי,
09/10/04 18:38
|
|
 |
29.
ההסבר לנועמי מפורטוגל
שושי מהגן,
09/10/04 12:26
|
נועמי היא למעשה ערבי מאום אל פאחם הוא קורא לעצמו נועמי בביקוריו בגן העצמאות בת''א . פורטוגל בא מהשם הערבי לתפו''ז, פורטוחל, וזה בגלל יכולתו המופלאה לדחוף אותם למקום בגוף, בו השמש לא מאירה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נעומי היא הסיבה והחובה לטרנספר
אלי,
10/10/04 09:42
|
היא נותנת את כול הסיבות למה חובה להעביר את הפלסטינים לירדן ולמצרים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
hahahaa lol
ל"ת
ilan,
09/10/04 22:11
|
|
 |
חחח
ל"ת
במבה מברזיל,
09/10/04 19:58
|
|
 |
28.
In G_D we must trust
Chaim Holland,
Nederland,
09/10/04 12:17
|
go around and around how many signs we need in Sinai and Sukot 4000 years we left egypt to Israel take 5 min and think why this heppend to us trust in G_D and let him Fight for us .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
יהי זכרם ברוך
ל"ת
צופי,
09/10/04 11:50
|
|
 |
יהי זכרם ברוך
מאיוש,
מרכז,
09/10/04 23:07
|
זה פשוט נורא!!!!!!! הם סך הכל אזרחים תמימים חפים מפשע....מסכנים גם הילדים..... יהי זכרם ברוך אמן אמן ואמן!!!!!!! ושבני משפחותיהם לא ידעו יותר צער. זה לא מגיע לאף אחד .......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
כואב לי רק על הילדים
ל"ת
השאר הם מתאבדים,
09/10/04 11:48
|
|
 |
מהההההההההההההההההה?
אני,
11/10/04 15:22
|
אולי את דפוקה אבל....................................................................................את צודקת מרכין ראש ומודה את צודקת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כואב לי על כולם
אייל,
קרית גת,
09/10/04 19:37
|
|
 |
25.
For the families to be strong.
Fadi,
Sydney,
09/10/04 11:29
|
I wish that all the smart ones who leave comments here would think twice before writing anything. we are all in pain and feel terrible about any terror attack; in Israel, Palestine, Egypt, Iraq, USA or antwhere else. We as Israelis should be against the kiling of anyone because of who they are.. we suffered enough ourselves from that. it makes me feel disgusted when some jews wish for Arabs to die or just acuse others. can we with all of our power prevet terror in Israel - the answer is no. Terrorsits are smarter than us all and they will attack whereever they want or whenever they wish. they aim to kill and they know that for us not to loose the battle we have to be restricted in our reaction. I want to ask God to strengthen all the families who lost beloved ones and thank both our forces and the Egyption forces for the great cooperation to rescue as much as possible. WE ALL ALL HUMANS
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Well said
ל"ת
Amir,
SF,
09/10/04 18:15
|
|
 |
24.
הרסו לעם ישראל את החג !
חסרי אחריות !,
09/10/04 09:44
|
למה לעזור למחבלים להרוס כל חג ומועד פה? חסר לנו מוות פה בתוך הארץ הארורה? צריך לעזור להם, ללכת לארץ מסוכנת וקלה לפיגועים? עשיתם להם את השבוע לטרוריסטים עם חוסר האחריות והשחצנות שלכם .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל 24
חסר אחריות,
ביר סוויר,
09/10/04 11:45
|
אדוני, אתה גר בישראל? זה חוסר אחריות משווע לגור פה. אתה עוזר לטרוריסטים. אם אף אחד מאיתנו לא היה פה הם לא היו מצליחים להרוג אותנו פה. אולי נחזור לאירופה? אה, אופס! גם שם היינו חסרי אחריות בשנות ה 30-40 של המאה הקודמת. יש לי רעיון מלא אחריות. נבטל את כל החגים חסרי האחריות שיש לנו ואז הם לא יוכלו להרוס לנו את החג. הכי חשוב שנהיה אחראים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ימח שמם!!!!!!!!!!!!!!!!
הדס,
לוד,
09/10/04 18:48
|
|
 |
fatalistic aproach
rami vana,
09/10/04 17:45
|
yes it dangrerous every wher but it is our responsibility to minimize the risk. and the israeli who went to sinai did not minimize it . they increase it greatly. thats all pure and simple math
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
טרור בסיני
סאמי,
09/10/04 09:39
|
הודעה למס 4 כנראה שאתה דפוק אמיתי כי מי כותב דבר כזה בזמן כזה? אז אתב בטוח דפוק אמיתי וגם מי שעשה אותך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
אינו בר השוואה...
shimon,
Antwerpen,
09/10/04 09:35
|
יש מביניכם שעשו את ההשוואה בין ההתרעות בארץ לבין לבין ההתרעות כלפי אתרי מסע בחו''ל. כמובן שהעניין אינו בר השוואה וכל העושה זאת הוא מעין סוג של פופוליסט ותו לא, כשבארץ ישנן התרעות ממוקדות ,נפרשים ברחבי קו התפר מאות שוטרים וחיילים, וכביש 4 הופך לפקק אחד גדול, כלומר נעשה מאמץ עליון(גם עם לעתים מעלה חרס) כדי למנוע את הפיגוע. כאשר ההתרעות הם בארץ זרה ומכוונות לישראלים יש לקחת בחשבון ששם אין ולא תהיה למדינה נגיעה בכל מה שקשור לחילוץ ו\או הצלה של הנפגעים.ולכן לא חייבים לנסוע לאן שמבקשים מאיתנו לא לנסוע ( בטח לא עם חולצה של ''גדוד החרב'' 202 מחזור אוג' 01) . הדבר דומה לילד שהוריו הורו לו לא לגעת במגהץ והוא בוחר לא להקשיב, הוא נוגע במגהץ ובדר''כ המגהץ קר, אבל פעם אחת אחרי הרבה אזהרות ואחרי נסיונות מוצלחים, המגהץ רותח ו הילד שב ובודק מתוך התגרות???....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק בהחלט. בשיחותי עם חברים
קרן,
ראשון לציון,
09/10/04 10:58
|
לפני שנסעו לסיני, חזרתי באוזניהם על ההתרעות והם חזרו ואמרו ''עד עכשיו לא קרה כלום''. מה זה, אם לא ילד שלומד רק לאחר שהוא נכווה?
אין ספק, מי שנסע, ידע טוב מאוד שיש התרעות ובחר להתעלם מיוזמתו ומבחירה חופשית לגמרי. אל לו להלין אלא על עצמו, על תרבות הסמוך הישראלית ועל טפשותו הרבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
הלב שלי נ קרע מצער וכאב
ל"ת
אבנר,
09/10/04 09:31
|
|
 |
20.
אפילו בסתם תאונה המצרים דפוקים
מי שמשחק ברולטה,
לפעמים מפסיד,
09/10/04 08:59
|
אתם עושים את עצמכם? לא זוכרים שהיתה תאונת דרכים למטיילים בסיני ואחת הנשים מתה מאיבוד דם כי המצרים לא טיפלו בה ולא נתנו לישראלים להיכנס ולטפל ? יש מישהו שלא יודע שאין במצרים טיפול רפואי וחילוץ ושהם לא נותנים לכוחות ישראליים לחבור לנפגעים? אז זה בתוספת התראה לא מספיק לאידיוטים ? לא יודעים מה קורה בעזה ? נא לא להתבכיין זה סיכון שהאנשים לקחו . 9900 איש הצליחו ובערך מאה אכלו אותה . יצאנו בזול
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאז אוסלו כולנו ברולטה רוסית
המגיב,
09/10/04 11:41
|
זו התוצאה של '' הסכמי שלום'' . ערי טרור מסביב לישראל .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה לא תגיד מאז ''וואי''?
מישהו,
09/10/04 17:52
|
למה שלא תגיד הסכמי ''וואי'', או הסכם חברון, או ועדת מדריד, או בכלל קמפ-דיוויד של בגין שהכיר בעם הפלסטיני והתחיל את הכל. למה דווקא אוסלו? אה, כן. כי אז השמאל היו בשלטון ולא הימין. האמת כואבת אז בואו נתכחש לה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למישהו
המגיב,
09/10/04 22:11
|
אתה צודק .גם וואי וגם חברון .אבל לידיעתך (שאין לך )כל אלה באו כתוצאה מהסכמים בינלאומיים (אוסלו ). השמאל הכתיב מדיניות למזלנו הימין מיזער את הקטסטרופה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
עודד, אוז,
09/10/04 09:27
|
כל מילה אמת בסלע.
מה גם שלא איכפת להם יותר מדי מהישראלים, אז זה כמובן מוסיף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
לנתק את סיני מהמצרים
אביב,
ישראל,
09/10/04 08:53
|
מתוך חול/שה או אופוריה החזרנו את סיני למצרים הגיע השעה לתקן את הטעות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תבוא בטענות לבגין שבטח בחרת בו
תראו מי מתלונן,
09/10/04 10:27
|
|
 |
18.
לא צריך לממן את החילוץ
כואב אבל שפוי,
נרכז,
09/10/04 08:02
|
ואם יש אזרחים שנסעו לסיני למרות האזהרות- הם עשו זאת על אחריותם בלבד. עם כל הכאב יש כאן 2 מטבעות התנהגות אופיינים לנו הישראלים,, לנו ולשחחצנות שלנן- 1.אין שום סיבה שמשמלם המיסים יממן חילוץ של אזרחים שהפרו את הוראות מערכת הביטחון. זו באמת בעייה שלהם, עם כל הכאב. 2. יש הרבה חוצפה ישראלית להיכנס לשיטחה של מדינה ריבונית זרה עם צבא ולטעון שרק אנו יודעים איך ומה לעשות ולפנות ועוד לכעוס על מצריים שהם מעכבים אותנו בגבול. אתם מעלים על הדעת שירדן תשלח צבא לחילוץ נפגעים בים המלח , ליד דימונה למשל, ואנו נסכים? מתי כבר נוריד פרופיל וחוצפה ונתנהג כעם שפוי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בשביל פושעים עושים יותר מאמצים
איילה,
09/10/04 17:40
|
אדון יקר, בשביל כל פושע ישראלי בחו''ל עושים את כל המאמצים להביא אותו לארץ, כשאנשים במדינות אחרות נפגעים אנחנו נוסעים לעזור, אז לאנשים מהעם שלך אתה עושה חשבון, כנראה שאין לנו יותר עם ישראל, או מדינת ישראל, אלא מדינה של שונאים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא צריך לממן.....ממש טימטום
ירדנה,
דרום,
09/10/04 16:09
|
איזה חוצפה היא לא לממן את החילוץ , דבר הכי טיפשי ששמעתי/קראתי מה עם כל החילוץ שאנו מבצעים בחו''ל , שם האנשים יותר טובים משלנו. אנשים שרק חיפשו מקום לנפוש , זול יותר מכל בתי המלון בארץ . המלונות בארץ גובים מאיתנו מחירים גבוהים עד כדי טרוף ראו עדיף לנסוע לחול איזה טימטום אולי יהיה סוף לחיפוש שלנו בלנפוש זול יותר והאנשים שצריכים לחשוב ש כ ו ל נ ו רוצים לנפוש במחיר זול יותר אכן יורידו מחירים ראו בתי מלון בת''א /י-ם / ים המלח המחירים למשפחה עם 3 ילדים הוא בשמיים אז מה הטימטום הרי אנחנו משלמים מיסים בדיוק כמו כולם ואם בא לנו לנפוש אי שם אז זה שם תפסיקו לדבר על עלויות ראו את ההתרמות שלנו של בכירי הרופאים שלנו לכל האסונות בעולם את ההתיחסות שלנו תתעוררו מהטימטום של הצורך בענישה הכפולה של השכול וגם של החילוץ עד לאן הטימטום ירד....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק חלקית ועוד מאפיין בולט:
שני,
הוד השרון,
09/10/04 12:19
|
דבר נוסף שמאפיין ישראליים הוא ההכאה על חטא - כמה שאנחנו לא בסדר...חבל שאצל אוייבנו אנחנו לא מוצאים כזו התחבטות נפש ורגשי אשם וביקורת כמו שאנחנו מפגינים. אני נחשבת בדעותי הפוליטיות ל''מרכז'', אבל כששומעים את דברי השמאל הקיצוני בארץ, אי אפשר שלא לחשוב - אולי זה מה שמחזק את אוייבנו? איפה אותה התחבטות והכאה על חטא? האם הם עושים לעצמם חשבון נפש? נקודה למחשבה.
מעבר לכך, אני מסכימה איתך שמי שנסע, נהג בטפשות ובחוסר אחריות, ואין ספק כי היתה התרעה חריפה מגדר הרגיל. מי שמכחיש, הוא או שקרן או טפש או שניהם.
אבל...לגבי הכנסת כוחות חילוץ, הרי שלא היתה אופציה אחרת! למצרים אין יכולת להתמודד עם פיגוע בהיקף שכזה - לא רפואי ולא מבינת כוחות כיבוי האש והחילוץ. ביה''ח בשארם לא מהווה מענה ראוי. מעבר לכללי האתיקה הרפואית, והיותנו יהודים אשר מקדשים את ערך החיים על פני כל ערך אחר, ישנו ערך אחר - אנושיות. לא יתכן שנעמוד מנגד ולא נושיט עזרה לנפגעים חסרי ישע. אם נתחיל לברור ולסנן פצועים, בסופו של דבר נהפוך לגרועים מחיות. בשעה כזו ראוי להציל חיים ואח''כ לעשות חשבון נפש ולהגיש חשבוניות. האמן לי שמי שנפגע ושרד את התופת, כבר יישא על גופו ועל נפשו את צלקות טפשותו ופזיזותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שפוי ?
עודד,
09/10/04 11:34
|
אתה מתאר לך שהירדנים מסוגלים לעזור יותר טוב מצהל ?אתה נאיבי , הם היו מיתחננים לעזרה מצהל . ושנית תוך 5 דקות היו מקבלים אישור לעבור את הגבול .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק צה''ל יכול....
כן כן,
09/10/04 16:00
|
די לשחצנות לא רק צה''ל יכול 5 דקות לאשר לירדנים להיכנס לשטח שלנו? אתה בטוח? גם להיכנס לשטח זר וגם להתלונן נגד המצרים- זו שחצנות ישראלית אופינית. וכל זה למה? בשביל אנשים שהפרו אזהרה של משרד החוץ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתי מתחילים?
גמד שפל ורשע,
צפון,
09/10/04 11:10
|
יופי של תזמון בחרת לעצמך, מתי אתה מציע להתחיל לגבות את הכסף? בהלוויות עצמן? או אולי בשבעה? איזה מין אדם אתה שחמש דקות אחרי הרצח הדבר היחיד שכואב לו זה הכסף? מי יתן שאין רבים כמוך בארץ ובעולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
REPLY TO NO18
DAN,
MIAMI,
09/10/04 10:58
|
EGYPT IS A BACKWARD COUNTRY. THE EGYPTIANS THEMSELVES ADMIT IT. THERES THEREFORE NOTHING WRONG WITH AN OFFER TO HELP. WE SENT OUR MILITARY TO ARMENIA AFTER THE EARTHQUAIK THERE.NOTING WRONG HERE
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האטימות... האטימות... גועל נפש
רונה,
09/10/04 08:38
|
זה גם משהו שאופייני לנו הישראלים- נהינו אטומים חסרי לב ובושה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לרונה היקרה-
שפוי אטום,
09/10/04 15:41
|
אנחנו כבר לא בגטו!! כל אזרח בוגר אחראי לעצמו ואין שום סיבה שהמדינה תממן שטויות של אזרחיה. עדיף לתת את הכסף לחינוך שהילדים יגדלו יותר נורמליים מההורים. את לא רואה שיש חוצפה ישראלית בהכנסת צבא למדינה זרה ובאמירה שאנחנו יודעים הכי טוב? את לא רואה שיש בזבוז כסף בחילוץ ותשלום פיצויי נפגע טירור לאנשים שהלכו לשחק בקזינו ולעשן גראס? האם באמת אדם שמת מהתקף לב צריך להירשם כנפגע טירור? אני אטום או שכולנו יחד מטומטמים שלא יודעים לקבוע יחד סדרי עדיפויות נורמליים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רונה .... בלי הכללות
דני,
09/10/04 19:43
|
זה שאת אטומה וחסרת לב .לא אומר שכולם... את אטומה כי באמת לא צריך לממן הוצאות כאלה לאנשים שהוזהרו.כי עי האזהרה המדינה מתנערת..מאחריות. ואת חסרת לב כי את דואגת לאנשים שהלכו להמר למרות שהוזהרו...והירשו לעצמם ללעוג לכוחות הביחטון...במקום לתת את הכסף הזה לעניים..כדי שיהיה להם מה לאכל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תן לי להבין...
טלית,
10/10/04 04:17
|
|
 |
17.
חייל ג'ובניק, התגייס לקרבי
קרבי מסתער,
שטח משוחרר,
09/10/04 07:46
|
הגיע הזמן,לא? אל תהיה פחדן, סע לעזה ,חאן יונס, רפיח והפוך ללוחם. תן לך את ההזדמנות להפוך לשהיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
מיכל
אנחנו,
דאלאס ארה''ב,
09/10/04 07:45
|
היא היתה מלח הארץ, באמת מהבחורות הכי טובות שלנו. חכמה וטובה, פשוט לב ענקי וחיוך מלא אושר ושמחת חיים, זו אבידה אמיתית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיכל
freinds,
Japan,
09/10/04 21:21
|
אין מה לומר שיחזיר את המתים... זה לא הזמן להאשמות אלא לאבל וזיכרון. מבכים את מותה של מיכל, בחורה נפלאה איתה העברנו את התואר במזרח אסיה. ומבקשים למסור את תנחומינו למשפחתה. חבריה ביפן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Michal
Hagay,
New Jersey,
10/10/04 04:19
|
She was the most amazing person - sweet, thoughtful, generous, always cheerful. The few lines that they wrote about her don't do her justice. We loved her very much and we'll miss her dearly. She never hurt anyone her whole life - she didn't deserve what happened. Our condolences to her family and friends
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
לכל החכמים
מיכאל,
שהם,
09/10/04 07:42
|
אנו חיים במדינה בה כל יום יש התרעות. אז נפסיק לנסוע באוטובוסים? לא נערוך קניות? מסעדות? בתי ספר? היה באינטרס של המצרים לשמור על בטחון כל הנופשים. זאת פרנסתם. לא הצליחו. האם מאשימים את אגד כשאוטובוס מתפוצץ? מי שנסע לסיני חיפש קצת ניתוק מהלחץ היום-יומי בארץ. העשירים נוסעים לארה''ב. שם אין טרור!!??. תפסיקו את הביקורת המגעילה בזמן העצוב הזה. במיוחד כל האלו הנמצאים בחו''ל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משהו אחד כולם שוכחים
גילת מאילת,
09/10/04 15:58
|
שכאשר קורה מקרה כמו זה בסיני או במצריים אפשר למות מפציעה פשוטה כיאין מי שיעזור, גם הפעם הבדואים ברחו והשוטרים רק הסתכלו. חוץ מזה חלק מהכסף של הנופשים בסיני הולך ישר למימון הטרור ו א ת זה א ס ו ר אף פעם לשכוח. אז תיסעו להנפש לאן שאתם רוצים רק לא למדינות ערביות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז לאיפה ניסע חכמה שלי?
אני,
09/10/04 18:56
|
באמת שהיינו שמחים לבוא אליכם לאילת, ברגע שהמשכורת שלנו תאפשר לנו לשלם את המחירים המופקעים (בלי מע''מ) שלכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הביקורת מוצדקת בהחלט
גיל אזולאי,
09/10/04 08:16
|
היתה התרעה ממוקדת ביותר וביקשו במפורש לא לסוע לסיני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם בירושלים ות''א
קרן,
ירושלים,
09/10/04 08:56
|
יש התראות מאוד ממוקדות ואנשים לא מסתגרים בבתים שלהם כבר 4 שנים אבל במקרה כזה אף אחד לא אומר שמגיע למי שנפגע אז למה בסיני כן??? אנחנו חיים בשגרה של התראות ולכן אנשים נסעו למרות ההתראות בדיוק כמו שהם ממשיכים בחייהם הרגילים בארץ! הביקורת על הישראלים לא מוצדקת! בדיעבד נורא קל להגיד לאנשים מה היו צריכים לעשות! אני נסעתי לסיני לאחר התלבטות קשה מאוד כי הברירה שלי היתה לצאת לבלות בירושלים ולהסתכן בפיצוץ שם אז מה ההבדל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לקרן
ניר,
תל אביב,
09/10/04 15:28
|
קרן, לא צריך להתגרות בגורל. אבל הישראלים תמיד צריכים להיות חכמים. מה ההבדל, את שואלת? אז אני אומר לך. נכון שבארץ ישנם פיגועים, ולא חסרות התראות. אבל בארץ, יש מי שייחלץ, יטפל, יטיס לבי''ח וידאג. במצרים זה לא קורה. הם די פרימיטיבים בקטע הזה. והיו תקדימים. אם זה באמת מעניין אותך, תבררי על סיפור ראס-בורקה בשנת 85'.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההבדל הוא שבארץ ניתן לטפל
n.c,
09/10/04 10:04
|
בנפגעים מיד ובלי טובות של אויבים. ואילו כאן נוכחנו לראות ולהבין כיצד מתייחסים אלינו הגויים ובפרט אותם שרוצים להשמידנו .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להיתנתק מהלחץ? איך בדיוק?
לשחות עם מחבלים,
09/10/04 09:42
|
איך אפשר לנסוע לנופש למקום שאתה יודע שיש עליו התראה ושהוא חצי מדינה אויב? מה ההנאה הגדולה כשכל הזמן בראש אתה יודע שאולי יש סכנה? איזה ניתוק זה ? זה טירוף. רוצה להיתנתק ליהזרק על הים ? -סע לקפריסין ! לא היה אחד שחזר משם שהכחיש שהוא ידע שיש סיכוי לפיגוע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תלוי בבן אדם
צ'יקו,
גבעתיים,
09/10/04 13:53
|
יש אנשים פחות היסטריים. אין להם כל הזמן בראש ''אולי יש סכנה''
''אל תפחד מן הפחד פן תשתק אותך האימה''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכימה בהחלט וזה גם מה שאמרתי
קרן,
ראשון לציון,
09/10/04 11:02
|
לחבר שניסה לשכנע אותי לנסוע לשם (וניצל בנס מהתופת בראס אל שטן): אמרתי לו שלא אוכל לנוח בשקט שם ו''לנפוש'' בעודי יודעת שיש התרעות כה חמורות ובכל רגע איזה מצרי או בדווי יכול לחטוף ג'ננה ולירות בי צרור כדורים (כמו שקרה בראס בורקה). ברור שזה גם יכול לקרות בארץ, אבל לכל החוכמולוגים: גם כשיש התרעה על מחבל באיזור השרון, או בת''א מגלים שפחות אנשים יוצאים למקומות באיזורים אלה! אל תשחקו אותה גיבורים גדולים - הרוב כן מסתגרים בבית כשיש התרעה לגבי מקום מסוים. על אחת כמה וכמה סיני - טיול מיותר וכפי שהתברר, קטלני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קרן מרצל''צ צודקת 100%
מסכימה עם קרן,
מרכז,
09/10/04 19:16
|
הוצאת לי את המילים מהפה - טיול לסיני הוא אכן מיותר!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
The terrible Terror
TALIA,
09/10/04 06:28
|
this is the moment that alll the world must fight the terror and eliminate it.t
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
מוות בגן של שוטים
יובל,
ארהב,
09/10/04 06:02
|
ילדים יפים וחכמים אני לא מבין מה יש לחפש שם אצל המצרים הארורים ומי לוקח לשם ילדים קטנים אני גם לא רואה את התגובות של השמולאנים שאחרי רצח ביהודה שומרון או עזה הם ממהרים לכתוב מגיע להם אין להם מה לחפש שם זה שטח כבוש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק 100%-היכן אותם יפי נפש?
ל"ת
קרן,
ראשון לציון,
09/10/04 11:02
|
|
 |
12.
נעמי, עצוב שנפגעו בני אדם ולא
מיכל,
09/10/04 05:56
|
|
 |
חבל על האנרגיה שלך
יוסי מספרד,
מרכז,
09/10/04 11:13
|
נעמי זה ילד אומלל ללא תשומת לב שמנסה תמיד להרגיז ולפגוע, ככה זה שגדלים בלי חברים ואהבה ומחפשים יחס בכל צורה גם הבזויה ביותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
למספר 10.
Rachel,
09/10/04 05:54
|
כן, מסכנים הערבים.. מה איתנו היהודים? אנחנו קציצות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אויש, למה עונים לנעים פחימה?
יהודית,
ישראל,
09/10/04 12:21
|
מתי תבינו - ''נועמי'' (איכס, מה זה הכינוי העילג הזה?!), זה נעים פחימה. ערבי ו/או תואם טלי פחימה.
לא ראוי למענה אנוש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
כל כל עצוב שנפגעו ערבים!
ל"ת
נועמי , פורטוגל,
09/10/04 05:21
|
|
 |
עוד מתנחל מתחזה.. כל כך מעפן!
ל"ת
זבבור,
טימבקטו,
09/10/04 22:18
|
|
 |
נועומי - זה ערבי ממין זכר !
תפנימו את זה,
כבר !,
10/10/04 00:30
|
|
 |
למה עצוב שנהרגו ערבים?
צפוני,
09/10/04 19:12
|
לי אישית, לא כל כך שנהרגו ערבים. בכנות. הלב כואב על הרג יהודים. אין מה להשוות. '' כולם בני אדם'' אמירה טיפשית ורדודה שכזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נועמי זה מתחזה - תתעלמו
סופוקלס,
09/10/04 17:58
|
לא ברור לי למה היא/הוא מתחזה ולמה, אבל ברור שזה מישהו שמנסה לעורר פרובוקציות ואפילו את שמו לא מסוגל לאיית נכון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Aligators tears
max,
09/10/04 15:05
|
From you I expect only aligator tears Because you have an ARAB heart
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בא לי להקיא ממך!!!!!!!!!!!!!!!
מלאך שמאלני,
09/10/04 14:09
|
|
 |
עוד חותר עצוב שנהרגו יהודים!
ל"ת
ביל,
09/10/04 09:46
|
|
 |
אל תתיחסו לדבר הזה
גיל,
09/10/04 08:17
|
|
 |
עצוב על כולם , וללא הבדל ,
ל"ת
רות,
ירושלים,
09/10/04 08:02
|
|
 |
לא להתעמת עם נעומי חולה המסכנה
בר כוכבה,
גרמניה,
09/10/04 20:39
|
נעומי חבל שאת מתאשפזת בפורטוגל בארץ יש אחים ערבים כמו שאת אוהבת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
אללה ירחמו !!!
ל"ת
#חיל ג'ובניק#,
09/10/04 04:50
|
|
 |
8.
NEVER AGAIN !!!
Matty,
China,
09/10/04 04:22
|
I've been there twice 4 years ago and I can tell you for sure it doesn't worth it to go there staying at the stinking husha. Sinai SUCKS and there are better places to go to which are cheap as well. Sinai ?..... NEVER AGAIN !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
מביע צער עמוק
Avi Ecuador,
09/10/04 04:04
|
|
 |
6.
מיכל
כל כך עצוב,
09/10/04 02:47
|
הכרתי את מיכל... פשוט בחורה מקסימה. קשה להאמין שהיא איננה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
מיכל..
לא!!,
רגע..,
09/10/04 01:37
|
היא דתייה? לא בשביל ללעוג או משהו, פשוט הכרתי מישהי בשם מיכל.. כשהיא היתה בשירות לאומי והיא היתה דתייה ו.. נדמה לי.. אם זאת היא אז..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
D F U K I M
Joseph,
California,
09/10/04 01:18
|
Any one else planning a trip? How long before you forget?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Stop preaching from California
ל"ת
Ruth,
09/10/04 10:08
|
|
 |
חוצפן, מקליפורניה?
jeff,
10/10/04 16:56
|
|
 |
3.
כרגיל זה פוגע בכולם
צבי,
מרכז,
09/10/04 00:54
|
אין חתך אוכלוסיה מסויים שנפגע - כולנו חשופים וכולנו עלולים להיפגע - ממהמר ועד קצין בסיירת יהי זכרם ברוך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
אלוהים לא הגיע לשם באמת
עצוב,
09/10/04 00:37
|
|
 |
תפסיק להיות עצוב.תתחיל ללמוד!
עוד מישהו,
10/10/04 19:00
|
שאלה ממש לא במקום.אם היית לומד היית כבר יודע את התשובה. אלוהים לא הורג. האדם הורג! הברירה להיות רוצח היא לא פתולוגית וגם לא מולדת. היא תוצאה של חינוך קלוקל. לא תרצח זאת לא הצעה.זה צווי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ולאן הוא כן הגיע?
המכובד,
דרום,
09/10/04 10:22
|
|
 |
אלוהים מת ממזמן
ל"ת
ניטשה,
עזה,
09/10/04 07:27
|
|
 |
אם בחוקותי תלכו...
דן,
09/10/04 18:31
|
אקבץ אתכמם מהעמים אשר נפוצתם שם וביא אתכם אל ארץ הכרמל.. ואז התניה : אם בחוקותי תלכו...אנחנו הולכים בחוקותיו ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
כמה עצוב
איזידור,
תל אביב,
08/10/04 23:30
|
ילד בן 7 צריך לגדול כל חייו עם התחושה שאבא שלו מת בגלל שרצה להציל אותו. והכל בגלל שהעולם שמסביבו מלא שנאה על שלל צורותיה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכן הילד
מישהו,
10/10/04 18:53
|
ולא חשוב מה אמר או עשה האבא.
''כמה חבל כמה חבל כמה חבל! וההתלהמות ממש מיותרת.
וה''אמרנו לכם'' ממש לא מתאים. ואם אמרנו,יעשו דוקא להוכיח את ההיפך. ומה הוכיחו? שיש שלום?שיש אהבת עמים?שהימנים מטומטמים? שהשמאלנים פזיזים?שהם חיים באופוריה? ממש לא לעניין. מנסים להאמין..אבל לא מכירים את האויב.
זאת תוצאה של חוסר שיקול דעת מתמשך. כמה חבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנשים חסרי אחריות
מתוסכלת מהעם,
09/10/04 07:19
|
ילד בן 7 צריך לגדול בידיעה שאבא שלו לא שם על התרעות הצבא ולמרות כל ההזהרות לקח את בנו והכניס אותו לארץ עויינת בחוסר אחריות זועק לשמיים!!!
עם כל הצער העמוק אלו הורים מטומטמים!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבל שהפה שלך
בזיל,
09/10/04 23:09
|
|
 |
תוסכלת מהעם
yy,
10/10/04 02:11
|
נראה לי שאת שמחה שאנשים מתו רק כדי שתוכלי להגיד ''אמרנו לכם''.
איזה קיום עלוב יש לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ולא אמנו לכם? אכן כן
ל"ת
אל תאשים אחרים,
10/10/04 08:33
|
|