 |
124.
לחזור לסיני עם צבא - כיבוש!!!
ל"ת
רפול,
10/10/04 12:27
|
|
 |
123.
עלה פתחי המצרי מי אחראי למצב
Erez,
10/10/04 12:03
|
''לבם של היהודים מלא שנאה כלפינו, תראו מה הם עושים לפלשתינים'', האומנם? עד שנת 1967 המצרים היו אלה ש''דאגו'' לפלסטינאים המסכנים ,להזכירכם המצרים דאגו שהם ישארו במחנות פליטים סגורים כמו בגטאות. כספי סיוע שהגיעו לפליטים נשדדו ע''י אחיהם המצריים. והשאלה החשובה ,מי פתח במלחמה להשליך את היהודים לים שבסופה עשרות אלפי פלסתינאים הפכו לפליטים. אז את מי אתה בדיוק שונא עלא פתחי ??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
122.
שטות שלצליחה עדיין נשארת שטות
מושיקו,
צפון,
10/10/04 09:49
|
לכל המבלים בסיני. לא פעם הזהירו אותם על סכנות הצפויות מהביקור שם, אבל כולם התעלמו ובד''כ הצליחו. אבל שטות שמצליחה עדיין נשארת שטות. ערבים שונאים אותנו. אם השינאה ליהודים יותר גדולה מהחיים שלהם , שגורמת להם להתאבד, אז איך אפשר להסביר שבשביל הכסף הם מחייכים לנו ? עד ליום אחד שמישהו יתפוצץ -יתאבד. וזה מה שקרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
121.
מה-הוא לא שמע שיש שלום?חחחח
ל"ת
ישראלי,
10/10/04 09:28
|
|
 |
120.
העיתונות מבעירה את המלחמה
איתי,
תל אביב,
10/10/04 08:52
|
כתבות כאלה, שלוקחות הערה של אדם אחד: 'אנו מטים שכם אחד ליד השני, אבל אני תמיד על המשמר ואף מוכן להרוג אותם אם אצטרך' שתורגם מערבית ובתוך קונטקסט לא ידוע, משנות דעת קהל - לרעה. זה עוזר לרייטינג. עוזר לשנאה. עוזר למלחמה.
שאלוהים יעזור לבני אדם הטפשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה כל כך לא צודק
אלון,
10/10/04 12:46
|
על פניו הערתך במקום אבל מצד שני אם העתונות לא תדווח על רמת השנאה כפי שהיא נשקפת מהשטח אז העתונות לא תעשה את תפקידה. אני חושב שעל העתונות לדווח מכמה שיותר מקורות לעשות תחקיר כמה שיותר מקיף והקורא יוכל להתרשם ולהסיק מה שהוא רוצה אבל להתעלם זה אפילו יותר מסוכן מדיווח קצת מוטה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה כל כך צודק
ל"ת
איתן האזרח,
10/10/04 12:07
|
|
 |
119.
בשרם בשר חמורים ו...
על המצרים,
10/10/04 07:54
|
|
 |
118.
נעדרתי מסיני מאז שנמסר למצרים
אילנה ג,
תל אביב,
10/10/04 07:39
|
לא סומכת על הערבים בכלל ועל המצרים בפרט. כאשר ישראל נפצעו בסיני, עכבו המצרים במכוון את פינויים ולעתים גרמו בכך למותם של הפצועים. כמו כן, בשתי תקריות שונות ירו חיילים מצרים על מטיילים ישראלים בסיני והרגום וכן ירו והרגו שייט סירה אילתי במימי ים סוף. המצרים היו ונשארו אויבינו ומי ששכל בראשו ימנע מלטייל בסיני תחת שלטון מצרים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
117.
סילוף האמת, הערבים שוחרי שלום
נועמי,
פורטוגל,
10/10/04 04:32
|
|
 |
זה ברור , מה לא ידעת ?!
ל"ת
מוחה,
10/10/04 07:00
|
|
 |
ignorant woman
ל"ת
Haim,
10/10/04 07:00
|
|
 |
116.
הם מוכנים להרוג את עצמם בלי
פדרו,
10/10/04 04:05
|
|
 |
115.
יש לי שאלה
סער,
ארכיטקט במיל,
10/10/04 03:44
|
לא חסר לנו בדואים ? בואו נבנה פארק ענקי בנגב עם חושות ובונגלוס דשא גמלים ואוהלים ואולי נחפור שם איזו ימת מלח ענקית עם סירות פדלים וגלשני רוח ניתן לבדואים לנהל את המקום (כמו שהאינדיאנים מנהלים קזינו בארה''ב) שנמצא בו רק שקט ושלווה ובעיקר מחירים טובים חושה תעלה 15 ש''ח ללילה דג טרי יעלה 10 ש''ח ופיצה (כמו בטראבין) תעלה 8 ש''ח אז אני יודע שכולם יגידו שאין כמו השלווה של סיני אבל עם תכנון נכון אפשר להגיע לתוצאות טובות ובעיקר שהמצרים יתרכזו בתיירות אחרת - כי אנחנו עם סיני גמרנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
114.
האמת לא נוחה לשמאלנים
יוסי,
גושדן,
10/10/04 03:23
|
בגלל זה תגובות הזעם שלהם, ואולי בעצם השמאלנים מסכימים עם המצרים? הרי כבר היו הרבה שמאלנים שהביעו תמיכה במסע הרצח האנטישמי של הפלסתינאים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
113.
I have no doubt that
Marvin,
10/10/04 03:21
|
it not only cross the mind of many of ours, that they would be ready to kill egyptians if necessary, and that the only reason they are there, is to save Israelis caught in the rubble. Are we any better ? i
הגב לתגובה זו
|
|
 |
112.
טומי לפיד תתפטר
יועד,
ארה''ב,
10/10/04 02:50
|
מר לפיד עלה בדעתך שבעקבות דבריך עודדת יציאת ישראלים לסיני? דמם על ידיך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הם ''דבריו'' אני עקבתי
אלון,
10/10/04 12:48
|
אחרי ''דבריו'' ולא התרשמתי שהוא עודד משהו למשהו על מה אתה מדבר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
111.
אתם חושבים שאם תשנאו אותם
שולה,
,,
10/10/04 02:40
|
בחזרה זה יעזור לכם? שאם ערבים דוברי עברית קוראים את המלים השטניות שלכם, זה רק יתרום לכם? אני מכבדת כנות. אין זה אומר שמה שאמר המצרי זה חוו''ד מייצגת של רוב העם. המצרים הם עם מאוד עלוב ועני. לא נראה לי שהם מתרכזים רק בשנאת ישראל. תבזבזו את החיים שלכם בלשנוא ואז? גם הנכדים והנינים... אחחח איזה עם מובחר איזה עם מובחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נשנא חזרה או לא - מה זה משנה?
ל"ת
שולי,
10/10/04 12:26
|
|
 |
110.
משענת קנה רצוץ
האורקל,
דלפי,
10/10/04 02:38
|
בכל דברי הימים תמיד כאשר ישראל סמכה על המצרים לא רק נוכחנו לדעת שלא ניתן לסמוך עליהם אלא גם נפצענו קשות בתהליך. מוזר שמעולם לא השכלנו להפנים את הלקח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
109.
העיניים שלהם מלאות שנאה !!!!
פותחת בקלפים,
10/10/04 02:36
|
השנאה עוד קיימת מימיי ישמעל,,, מה לעשות שאנו עם שמנקר עיניים לכולם,,,שרדו אלפי שנים אנו עם קטן וחזק,, נמאס לשמוע תלונות על הישראלי המכוער,,,,מה לעשות שבכדי לשרוד עלינו לפעמים להיות מכוערים, למדנו בדרך ההשמדה, למדנו בדרך השנאה שרק למצוינות עלינו לשאוף,, להיות מצויינים בהכל,,,להתמיד ולהחזיק מעמד,,, תראו לי עוד עם כזה בעולם,, כל כך הרבה שונאים לו,,,,כי כל המביט בנו רואה את הכיעור שלו,,,קשה להם לראות עם חזק ומנצח, זאת הברכה שקבלנו מבורא עולם,,,המוח היהודי שולט בכל העולם, הנתינה שלנו והיכולת לתת ולהתמיד,, הלב הרחב,,והאיכפתיות היא שעושה אותנו למיוחדים,, עם ישראל חי עם ישראל קיים עם ישראל חזק,
וכל המקנאים בנו וכל הרוצים לרעתנו וכל המבקשים לנו רע,,
סופם שימותו מתוך קנאה ועלכם לאמר אמן !!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
AMEN !!!
Nadi,
10/10/04 03:42
|
|
 |
108.
למה חשוב לכם?
אבישק,
בנגלור,
10/10/04 02:16
|
למה כל כך חשוב לכם שהכבאים הערבים יאהבו אתכם? אתם הומואים? אתם אולי גם רוצים להתחתן אתם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
107.
לא מבין את מי שנוסע למצרים
יפתח חברוני,
נהריה,
10/10/04 02:13
|
אני הפסקתי לנסוע אחרי ''הסכם השלום'' בשנת 82, כאשר החזירו להם את השטח. הם היו ונשארו עויינים בלב פנימה). הם תמיד יתמכו בכל מי שנגדנו. זה שקיבלו שטחים - לא מעניין. זה שאנו תומכים הכלכלתם הכושלת - לא מעניין. התקשורת והאינטלקטואלים - תמיד נגדנו. אין אף עורך דין שיהיה מוכן ליצג ישראלי. שלא לדבר על בירורטיה, רמת רפואה כושלת ועוד.
אותי תמיד הפחידה מחשבה - מה עושה מי שנפגע בתאונת דרכים בסיני. לא בפיגוע. גם מזה אפשר למות...
מאד קשה לשנות את דעתם של המצרים עלינו, לאור שטיפת המוח התקשורתית שהם עוברים. די להקשיב לעמר מוסה, מזכ''ל הליגה הערבית ושר החוץ המצרי עד לפני שנתיים-שלוש. זה נשמע כמו גדולי השונאים שלנו.
לפיכך, הרבה יותר פשוט לנפוש בישראל, בטורקיה או בטוסקנה. האוכל אגב, הרבה יותר טוב אצלנו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
106.
83 אתה צודק מאה אחוז!!!!
ל"ת
אזרח,
10/10/04 02:06
|
|
 |
105.
ערבי נשאר ערבי !!!!
ל"ת
א.ש,
ירושלים,
10/10/04 01:33
|
|
 |
read this if you dare
an israeli arab,
10/10/04 06:37
|
of course, what did you think that one day an arab would wake up and find himself an african or australian. an arab is an arab exactly like a jew is a jew. the difference is that jews are blood succers and arabs are so stupid that they lets the jew do whatever they want
הגב לתגובה זו
|
|
 |
104.
תמורת זה שמוכנים להרוג אותנו
החזרנו את סיני?,
10/10/04 01:29
|
עובדה שלמרות שיש לנו שלום עם ממשלת מצריים, ישראל עדיין משמשת שעיר לעזאזל בעיתונאות המצרית, זוכרים שכשגנבו לדנה את המוסיקה ולא שילמו לה אגורה אחת הם עשו שערוריה ש''המוסד מפיץ סקס''? זו דוגמה טובה לשנאה שליבתה העיתונאות המצרית נגד ישראל בשיא ימי השלום של אוסלו.
תודה רבה כבאי יקר שאתה מוכן להרוג אותי. אינני מאמין שתמורת זה החזרנו את סיני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
103.
אביה סונסטה-הסיפור האמיתי
עילום שם,
משרד החוץ,
10/10/04 01:28
|
בהסכם השלום התעקשה מדינת ישראל על פיסת אדמה קטנה והסכימה ללכת לבית משפט בין לאומי בהאג. ולהפסיד למה לא עזה? גם עזה שייכת לגבולות מצרים. האמת היא שבעל המלון מיליונר ידוע מאד (פפאשדו) היה כל כך מקורב לליכוד והכנופיה במשרד החוץ שכולם ישנו חינם באביה סונסטה, כל סופ שבוע היינו שם בחינם בסואיטות מפוארת. היינו חברי מועדון במלון שהרשימה בו היתה של חברי כנסת ועשירי הארץ. ועל זה הלכנו לבית משפט לעזור לבעל הממון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפה-זו האמת אני הייתי שם
ל"ת
ארז,
אילת,
10/10/04 02:51
|
|
 |
102.
נו באמת , מה ציפיתם מערבים ?
יוגב,
10/10/04 01:17
|
|
 |
101.
מדוע התקשורת מלבה שנאה?
עלי,
10/10/04 01:07
|
האם לא היו כבאים או מצרים אחרים שהתבטאו אחרת? ודאי שהיו. אבל מבליטים את הרע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100%
מסכים,
איתך,
10/10/04 01:29
|
|
 |
100.
...Reading the reactions to
AR,
London,
10/10/04 01:04
|
this article I can see that we are still long way from living together in peace. CHAVAL
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
כל הכתבה הזאת על אמירה של פועל
אא,
10/10/04 00:58
|
כל אחד מאיתנו אמר כאלו דברים כמה פעמים ביום, ומי שמכחיש שקרן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סוף סוף תגובה נורמלית
ל"ת
מסכים,
צפון,
10/10/04 02:14
|
|
 |
98.
סיני היא ארץ ישראל
אחד העם,
10/10/04 00:50
|
בהר סיני קיבלנו את התורה וברוב טפשותנו החזרנו את זה למצרים וכל זה בשביל מה ? מסתבר שטפשות זו תכונה גנטית,ממה בדיוק אנחנו מתנתקים ? וזה בשביל מה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
יש כאן מליוני מוחמד אטה
ל"ת
קהיר,
מצרים,
10/10/04 00:45
|
|
 |
96.
זוית הראייה של המצרי
אחד,
ירושלים,
10/10/04 00:43
|
כאשר הראו היום בטלוויזיה את ראש השב''כ דיכטר, ולצדו ראש השב''כ המצרי, אי אפשר היה שלא לשים לב לנוכחות הבולטת של לובשי מדי החאקי בשטח. אנשי פיקוד העורף עושים עבודה גדולה, אבל המצרי השותף, זה השותף לעבודות החילוץ, או זה הפשוט הרואה את התמונות האלו, עשוי לראות זאת כפגיעה בכבודו הלאומי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עדיף שיפגע להם הכבוד
אורן,
10/10/04 08:26
|
מאשר שיהיה עיכוב בחילוץ הנפגעים. עם כל הכבוד למצרים (ותסלח לי, אבל אין הרבה) צוותי החילוץ בעלי הניסיון שלנו עולים פי כמה וכמה על שלהם ועל רוב הצוותים בעולם. מה לעשות, מאות פיגועים תרמו לזה. בגלל משחקי האגו של המצרים, ישראלים דיממו במשך שעות על חוף ראס א-שטן, ואחת הפצועות הגיעה לבית חולים בישראל עם רסיס בראש רק אחרי שבע (!) שעות. זה כבר היה מאוחר מדי כדי להציל אותה. המצרים רוצים כבוד - שירוויחו אותו. עד אז, שימחלו על כבודם ויזוזו הצידה. אין לנו דם מיותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
מהמצרים לא לקנות ומאירופה כן?
יואב,
10/10/04 00:38
|
הגרמנים, השבדים והנורווגים שונאים את ישראל בדיוק כמו הערבים. עדיין נוסעים לשם וקונים מהם. הם גם אלה שלימדו את הערבים לשנוא את ארה''ב וישראל ויהודים ושחימשו ומחמשים אותם בנשק לא קונוונציונלי כבר 50 שנה. איראן, עיראק ומצרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
גמרתי עם הרולטה המוסלמית!
פייר,פריז,
10/10/04 00:35
|
אני לא נוסע יותר לאף מדינה ערבית או מוסלמית!!בחיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה כבר במדינה ערבית
jj,
10/10/04 00:56
|
|
 |
jj- אומרים ''פָארַנְסָה''
ל"ת
עֶאז ! (ביטוי,
אלג'יראי),
10/10/04 01:33
|
|
 |
93.
האוייב היה ונישאר אוייב
צברי אחד מהעם,
10/10/04 00:29
|
המאמר מוקדש לכל מי שעדיין לא הבין מי הם המיצרים או מי הם המוסלמים!!שוב שלא יקומו אנשים ויספרו לנו שלא היזהירו אותם!!ראו הוזהרתם אפילו על ידי המיצרים בעצמם!!ליבם היה ונישאר מלא שנאה כלפי היהודים!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
''מנסור כועס על שהכוחות
צפוני,
10/10/04 00:24
|
הישראלים השתלטו על השטח''. צודק. הכוחות הישראלים היו צריכים להשאיר את השטח פנוי למנסור ויתר המטורפים והפסיכופתים המצרים,כדי שאלה,אם ימצאו במקרה ניצולים ישראלים מתחת להריסות,יוכלו להרוג אותם,ולספק את צימאון-הדם שלהם. ישראלים- אם יש לכם עוד טיפה של שכל ושל כבוד עצמי,אל תלכו יותר לסיני ולטאבה,ואל תספקו יותר פרנסה לחולי-הנפש ,הקניבלים המצרים האלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
People without honor
A,
10/10/04 00:07
|
So I see all those stuppied Israelis who goes to give their best money to their greatest enemy the Egyptions And if that's not enough they are ready to risk their and their childrens lives PEOPLE WITHOUT DIGNITY HONOR ,EMPTY HEADED
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
אני שואל למה ישראל מטפלת ב...
אברהם,
10/10/04 00:06
|
נפגעים . זה לא אומר דרשני . מה זה אומר ,מה אנחנו מצבינו טוב הרי מחוייבת מצריים לבטחון הטירים כמה כסף זה עולה למדינה אשר מרעיבה את ילדיה בטוענה שהקופה ריקה. למה לא מצריים תוציא מכספה על תרופות ימי אשפוז ועוד . בטח יגידו אטום הרי יש לנו ביטוח ומצריים מדינה שלנו יחסים טובים שלום איתה . היו לוקחים את הכסף של החילוץ בתנאי כמובן שמצריים הייתה עושה יותר וזזה כפי שצריך ויותר מיזה במקום כל כך רגיש . אז היה כסף לאלפי פיות רעבים וכמובן לא על חשבון פצועים או חיי אדם בוודאי לא לסכן אף אחד אבל מראה זהו ישראל הפריירית תמיד מעניין אם ידרשו את ההוצאה הזו או על חשבון הקופה של נתניהו או שרון להם זה לא יזיק קופתם תשאר מלאה בין כו וכו . שוב לא על חשבון הפצועים או כל סיכון חיי אדם רק שמצריים הייתנ ממלא את חובתה כראוי וזהו זה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
The hell with Egypt
Natan,
10/10/04 00:05
|
The hell with the Egyptians. Keep the money in Israel. Let the assholes starve!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
ישראלים טפשים - תמשיכו לנסוע..
ל"ת
dondon,
10/10/04 00:05
|
|
 |
87.
אם בעל הבית שונא שונא אותנו
משה,
09/10/04 23:55
|
אם הנשיא שלהם מובארק שונא אותנו ומסכסך ומרשה להכניס נשק דרך המדינה שלו לעזה אם הוא רוצה הוא יודע איפה מסתובב לו כל זבוב אבל זה לא מתאים לו שיהיה פה שקט למה הוא סכסן .כל תיר מצרי שהיה בא לבקר בארץ קראו לו אחר כך לחקירה תקראו איזה שנאה של לשכת הרופאים תראו בטלויזיה איזו הסתה יש אז למה ציפיתם מהכבאי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
IT LOOKS BAD FROM ABROAD
amir,
09/10/04 23:53
|
I THINK WE SHOULD NOT GO TO SINAI IN THE NEAR FUTURE. BUT WE MUST KEEP GOOD RELATIONS WITH EJYPT. THEY ARE NOT ALWAYS AGAINST OUR OPINIONS,AND THEY ALSO GOT HURT FROM TERROR
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
נקודה למחשבה
עמית קינן,
כפר סבא,
09/10/04 23:48
|
למרות שאיני מצדיק את האיבה של מנסור יש במה שהוא אמר חומר למחשבה: '' לא היינו צריכים לאפשר להם להיכנס לשטח שלנו. אילו המצב היה הפוך, הם לא היו נותנים לנו להיכנס לשטחם'',
כנראה שהוא צודק...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
חומר למחשבה חשוב מאוד !!!!!
המשקיף,
מרכז,
09/10/04 23:46
|
במידה ואיש כוחות הביטחון או הכבאות שלנו , היה אומר דבר כזה בסיטואציה הפוכה למישהו אצלהם מייד היה עולה קול זועק בישראל להעמיד אותו לדין , להוריד אותו לדרגת טוראי ולהיתנקל לו בכל דרך אפשרית , והשמאלים היו צועקים שהינה עוד מטורף ימני מנסה לחבל ביחסי השלום ''המצוינים'' עם מצרים.
לעומת זאת אני בטוח שאצלהם המצרים , לא בידיוק יעמוד אותו איש לדין על דבריו ואני בטוח שאף הרבה חוגים יאמצו את דבריו ויסכימו איתו ב100% אין זה אומר שאנו צריכים להרוס את השלום (שאני לא בטוח שהוא ממש על תקן יחסים נורמלים) אבל מה שכן חשוב מאוד שנדע עם מי יש לנו עסק ותמיד ניהיה מוכנים לרע מכל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
זו לא שנאה.. זה פשוט.....קנאה!
אודי,
רג,
09/10/04 23:45
|
אילו היתה פה מדינה של נוצרים מצליחים ..הם היו שונאים אותם באותה המידה!! מהעוני שהם באים ומהערך הנמוך לחיי אדם, הרי שלא נותר להם אלא לקנא בעושרנו ובדאגה של אומה לאזרחיה....דבר שהם לבטח לא מכירים!!!. אני יכול להבטיחכם שיהודים מעניינים את בן לאדן כשלג דאשתקד... אותו מעניין הקפיטליזם המערבי אל מול הנחיתות של העם המוסלמי על כל פני הגלובוס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
תמשיכו לפרנס אותם
רועי,
09/10/04 23:44
|
אני מעולם לא הוצאתי כסף על נופש בסיני ולעולם לא אוציא.
מצרים היא אחד ממרכזי ההסתה הגדולים בעולם נגד יהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
הנה עוד דוגמא לישמעאלי טוב!
ישמעאל,
09/10/04 23:37
|
|
 |
80.
תמשיכו להיות אידיוטים
אבי,
09/10/04 23:34
|
|
 |
79.
מה לעשות ככה הם
מוזר,
חיפה,
09/10/04 23:25
|
הם די פרימיטיביים בסך הכל. הם בטוחים שאנחנו שונאים ערבים ורק מחפשים להרוג מהם כמה שיותר. זה לא עומד להשתנות בזמן הקרוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
למה אתם אוהבים אותנו? חחחחחח
מוחמד,
09/10/04 23:24
|
קודם תפסיקו ללמד את הילדים שלכם לשנוא אותנו ושהרבנים ואנשי הדת שלכם יפסיקו להסית נגדנו אז אולי תהיה תקוה לשלום הרחוק אני אישית אין לי שום בעיה עם יהודים ,הם בעיני בני אדם כמוני אבל האילה אם גם הם חושבים כך (לא נראה לי) חומר למחשבה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
מעניין
המוסלמי,
ארץ האיסלאם,
09/10/04 23:21
|
מעניין למה הערבים הנוצרים והמוסלמים חיים כמו אחים במדינות ערב פשוט אין הבדל בין נוצרי למוסלמי ולמה שנתרחק, מי שהולך לנצרת או כל עיר ערבית שיש בא נוצרים ומוסלמים רואה שאין בכלל הבדל בינם הם חיים ביחד בלי שום הבדל, אני אישיתאני מוסלמי יש לי חברים נוצרים והם אחים שלי אז אני תמיד שואל את עצמי למה זה לא קורא בינינו לבין היהודים? הרי כולנו מאמינים באילוהים אחד.. הבעיה היא שהיהודים הם חושבים שאלוהים בחר אותם והם בני אלוהים וכל אחד שהוא לא יהודי צריכים להרוג אותו ולשנוא אותו..חבל שאתם מאמינים ככה זה פשוט שיא הגזענות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמו הנוצרים בלבנון או בבית לחם
עמית,
10/10/04 09:06
|
קשקוש בלבוש, אם נצרת היתה במדינה ערבית מזמן לא היו שם נוצרים.
שהערבים המוסלמים לא ישחקו אותה צדיקים, כי הם ההיפך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תחשוב לפני שאתה מדבר שטויות
טל,
10/10/04 08:21
|
בעולם משתוללים כמה וכמה סכסוכים בין נוצרים למוסלמים (על צ'צ'ניה שמעת? וסודן?) דבר נוסף - חוץ מכמה מתנחלים תמהונים אף אחד בישראל לא חושב שהדם שלו טוב יותר מזה של אדם אחר מעם אחר. להזכירך יש לנו ניסיון עם פנאטים חובבי תורות-גזע. אם אתה מחפש גזענות תחשוב אחורה על השנים שלפני קום המדינה. עובדה: היהודים לא היו אלו שביצעו טבח בערבים בכל הזדמנות, אלא להפך, וזה היה לפני שמוסלמים ברחבי העולם התחילו להשתמש בכיבוש בתור תירוץ המצדיק רצח ילדים חפים מפשע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
from an israeli christian
shadi,
10/10/04 06:48
|
we live in peace together? are you out of your mind. christians and islams never liked each other. have you forgot who did the killing in sabra and shatila. or have you forgot the civil war in lebanon. oh, let me remind you about the killing of the christians in egypt that went for many years. forgot to tell you about all the christians in iran who are runing away as refuge and coming to the usa. god, i forgot to tell you about the segregation in our villages, in which muslims have their own territory and neighborhoods and christians have their own. you live in a dream my friend. muslim,c hristian and jews have nothing in common and that why they hate each other
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה למספר 77
רבקה,
חיפה,
10/10/04 01:41
|
77-אתה מקשקש. אילו רציתם לחיות איתנו בשלום ולקבל אותנו במרחב הזה-ששייך לנו לא פחות מאשר הוא שייך לכם-יכולנו לחיות בשלום מזמן. שנאתכם אלינו לא יודעת גבול. והערבים הנוצרים והמוסלמים בכלל אינם ''זוג יונים'' כפי שאתה מנסה לתאר.יש הרבה מחלוקות ואיבה בין שתי העדות הללו.יש ,אבל,בעיקר דבר אחד שכן מאחד אותם -וזוהי שנאתם התהומית ליהודים ,ואי קבלתם אותנו כעם שווה זכויות בארץ הזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אף יהודי לא מאמין בכך
איתן,
10/10/04 01:09
|
אף יהודי לא מאמין שיש לשנוא או חלילה להרוג לא יהודים. בתנ''ך נכתב ההיפך - שיש להסביר פנים לגר. לא יודע מי סיפר לך דברים אלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
כתבה מעולה למטייל הישראלי
דן,
ירושלים,
09/10/04 23:19
|
|
 |
75.
ואלה דיבורים אחרי 27 שנות שלום
רפי,
שרון,
09/10/04 23:17
|
לעולם לא יהיה שלום אמיתי עם הערבים מפני שאנחנו כיישות דמוקרטית מערבית עם ערכים של חופש ושיוויון תקועים להם באיזור כעצם בגרון ומאיימים על מנהגיהם ותרבותם ולערך המקודש ששמו חיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
עלא פתחי- אני לא מתפלא
jeff,
09/10/04 23:11
|
על הדברים שאתה אומר. אני מאמין שכשתרדו מהעצים נוכל לדבר, במקום לשמור על גבינו משונאים שכמותך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
מה עם אירן?
שלמה,
נופים,
09/10/04 23:08
|
אין מה לעשות ה'שלום' לא יעזור ערבים מבינים רק כח הם לא יודעים לחלץ רק להרוג למי קוראים מכל העולם לסייע בחילוץ אם לא לישראל וישראל רצה לכל מקום בעולם אפילו לאירן היצענו עזרה כשהיתה להם רעידת אדמה!! ישמעאל שונא ליעקב!! (כן גם ככה כתוב את זה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
ישראלים עופו מסיני
אלעזר,
09/10/04 23:06
|
זה היחס גם טובחים בנו וגם לא רותים לסייע לנו בושה וחרפה אסור יותר לבקר בסיני לעולם להעניש את המצרים האנטישמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
הם המצרים נהנים למצוא גופות י
מאיר,
שדרות,
09/10/04 23:03
|
הם מאז פרעה שונאים אותנו ונהנים למצוא יהודים בין ההריסות אין בהם אמונה גם עוד מילון שנה אם הם היו יכולים היו משמידים אותנו גם הים למרות ההסכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
הוויתור על סיני - טעות!
גיא,
09/10/04 22:54
|
הוויתור על סיני היה הטעות הגדולה בתולדות המדינה. בניגוד לפלשתינים, שלמעשה אנו שולטים (גם אם זו לא הסיבה שבגללה אנו מחזיקים שטח זה) עליהם, המצרים הם עם עשיר בשטחים, ובסיני כמעט ולא חיים תושבים. החזקת החבל היה נותן לנו רווחים עצומים מתיירות, ובמקום זה הכספים נכנסים לקופת משטרו האפל של מובארק. אם למצרים (או לסורים) נכונות לכונן שלום, עליהם לוותר על שטחים אלה. יש לכבוש את סיני בחזרה בהזדמנות הראשונה שתיקרה, ולכונן שלום עם מצרים וסוריה רק לאחר שיכון בהן שלטון דמוקרטי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נחזור לסיני קצת סבלנות
יורם,
מרכז,
10/10/04 01:23
|
האמרקאים מזרימים למצרים את התקציב הכי גדול שלהם מחוץ לאר''הב - אפילו יותר מלישראל. האמרקאים מודעים לזה שבמצרים יש 60 אלף איש בבתי הכלא בלי משפט. שילטונו של מובארק הוא כח בלבד והפיכה זה רק ענין של זמן, השנאה במצרים היא נוראית, במפות בתי הספר ישראל לא קיימת, תוכנית 9.11 יצאה ממצרים ושכנתה ערב הסעודית. סגנו של בן לאדן או מצרי שעובד חזק מאד ושעות נוספות להעיף את מובארק וחבורתו. רק סבלנות חברה וניתוק היחסים יגיע, ואז נעביר להם את עזה בדיוק כמו גבולות 1967. ותרחיש כזה ידוע וברור,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל - 70 הטעות הגדולה - אתה ילד.
אריק,
ר'ג,
10/10/04 00:42
|
ולא רק ילד, אלא ילד קטן וטיפש. ''לכבוש את סיני בהזדמנות הראשונה'', אתה כותב. אני מקווה שלא תהיה לנו הזדמנות שכזו, כדי שלא נספק גחמות של מטורף כמוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
אנחנו לא ניתן לסורים לעזור לדר
g,
g,
09/10/04 22:52
|
לדרוזים בגולן אין כניסה לזרים יגידו פה והישראלים שואלים למה המיצרים אדישים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
נשארו ישראליים בסיני: הם ישמחו
הגיונית,
09/10/04 22:51
|
לשמוע, אבל לא נראה לי שזה יזיז להם או ישנה את תוכניות החופשה שלהם, כך שתוכניותיו של אותו כבאי בהחלט יכולות עוד להתממש.
האמת היא שאני לא מופתעת ואין לי דברים רעים להגיד על אותו מצרי, חוץ מלשבח אותו על כנותו. עדיף לדעת עם מי יש לנו עסק מאשר להתעסק עם נחשים וצבועים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
חלחלה
ישראלי הגיוני,
מרכז,
09/10/04 22:50
|
ולחשוב ששרון בונה על המצרים שיגנו עלינו מפני הפלסתינאים לאחר ההתנתקות מעורר חלחלה. אולי הוא כבר סנילי ? מה דעתכם ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
חומר למחשבה חשוב מאוד !!!!
המשקיף,
מרכז,
09/10/04 22:48
|
במידה ואיש כוחות הביטחון או הכבאות שלנו , היה אומר דבר כזה בסיטואציה הפוכה למישהו אצלהם מייד היה עולה קול זועק בישראל להעמיד אותו לדין , להוריד אותו לדרגת טוראי ולהיתנקל לו בכל דרך אפשרית , והשמאלים היו צועקים שהינה עוד מטורף ימני מנסה לחבל ביחסי השלום ''המצוינים'' עם מצרים.
לעומת זאת אני בטוח שאצלהם המצרים , לא בידיוק יעמוד אותו איש לדין על דבריו ואני בטוח שאף הרבה חוגים יאמצו את דבריו ויסכימו איתו ב100% אין זה אומר שאנו צריכים להרוס את השלום (שאני לא בטוח שהוא ממש על תקן יחסים נורמלים) אבל מה שכן חשוב מאוד שנדע עם מי יש לנו עסק ותמיד ניהיה מוכנים לרע מכל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
זה בן אדם?זה טרוריסט מיצרי
אא,
כאן,
09/10/04 22:45
|
עוד גם אפשר לעזור להם ועוד מדבר כך זה תרבות של הערבים ואין מהלשעות זו חיות לא בני אדם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
מה רוצים מאיתנו?
עמוס הנביא,
09/10/04 22:38
|
איך ערבי יכול שלא לאהוב אותנו? מה, אנחנו לא נחמדים? מה, הפכנו אותם פליטים? עשקנו אותם? התנחלנו על אדמתם? עקרנו להם את עצי הזית שלהם? רוקנו להם את מי הבארות לברכות הפרטיות שלנו? השפלנו אותם? הוצאנו להורג יותר ממאה מהם בשבועיים האחרונים, ו-3000 בשנתיים האחרונות? עשינו ווידוא הריגה בילדה בת 13? למה הם לא אוהבים אותנו, ואנחנו דווקא כל כך השתדלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ועוד משהו
צפוני,
10/10/04 00:29
|
וידוא הריגה בבת 13? ומה עם המחבל,שהתיישב באוטובוס מס. 37 בחיפה,בתוך חבורה של תלמידים,שכל פשעם היה שהם בדיוק חזרו מהבצפר,ונקלעו לשם בזמן ובמקום הלא נכונים,והתפוצץ??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם לא אכפת לך
צפוני,
10/10/04 00:27
|
כבשנו את השטחים,לא את מצרים. למצרים המנוולים האלה,בטאבה ובסביבותיה,הישראלים מספקים פרנסה. בלי התיירים והתיירות הישראלית,המצב הכלכי שלהם,יהיה פשוט על הפנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
להזכירכם, טאבה היא ישראלית
גידי,
הרצליה,
09/10/04 22:35
|
מי שנתן את טאבה למצרים במתנה הוא בית המשפט בהאג.
מישהו עדיין סומך היום על אותו מוסד מגוחך שהאירופים קוראים לו ''בינלאומי''?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
השמאלנים יותר גרועים
ל"ת
יוסי,
גושדן,
09/10/04 22:32
|
|
 |
61.
בעוד דור נחשוב אחרת
יעל,
בת ים,
09/10/04 22:29
|
אני מאמינה שהשנאה תדהה, אני זוכרת זמנים שונים לפני כ- 10 שנים. הזמן יחזיר אותנו לשפיות ורוב העם יפסיק לשנוא. אבל לעולם לא תהיה ''אהבה'' בין העמים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתעוררי
מיכה,
שרון,
09/10/04 23:42
|
מתי תתעוררי ? 2,000 שנה הם שונאים אותנו. הדת שלהם מטיפה לגי'האד - הרג הכופרים היהודים. ואת מאמינה שזה ידהה ומאמינה בשפיות שלהם. אני מזכיר לך את רס בורקה, עכשיו הילטון טבא. כדי שתהיי ריאלית. הסיפא של דברייך הם הריאליות. כדאי שתדבקי בה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקווה
ברקוביץ,
10/10/04 09:43
|
גם הגרמנים והצרפתים שנאו זה את זה במשך מאות שנים.. זה נכון שבינתיי ם עדיף להיזהר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
נדמה לי גם יהודי נשאר יהודי.
ל"ת
המשיב,
09/10/04 22:28
|
|
 |
נכון
מיכה,
שרון,
10/10/04 00:01
|
גם יהודי נשאר יהודי. ממשיכים לרדוף אותו, להכות אותו, לפגוע בו, להרוג ולרצוח אותו. למרות שיש לו מדינה הוא עדיין חי בגלות, וממשיך לתת להם להרגיש שהוא היהודי הנרדף - כמו שהיה בגלות. יש לו - ליהודי, את הצבא הכי טוב והי מוסרי בעולם ( כך אמרו פעם ), את חיל האויר הכי טוב בעולם, וגם את...... השכל הכי דפוק בעולם. מה דעתך ???. מה שהיה הוא שיהיה, לצערנו כניראה לנצח !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
ואנחנו תמיד נושיט עזרה !!
טובית,
צפונית,
09/10/04 22:28
|
עבד אל עזיז, אם היה מצב הפוך תהיה בטוח שישראל זו שהיתה מסייעת בחילוץ עד תם. חבל שכך אתה חושב, בזכות התיירות הישראלית אתם חיים שם, ואם קשה לך בעבודת החילוץ סע לך הביתה בשלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
רק טיפש לא יודע את זה מראש
אברהם,
09/10/04 22:19
|
לא מתפלא עליכם אנשי פרעה . לא תוכל להערים עלי בכל זאת ,רואים את שנאתכם רואים אבל אנשי הממשלה למראית עין מתחזים לאהבלים כדי להערים על ציבור רחב בשני הכיוונים . רואים זאת כמה אתם בכלל עוזרים משתפים פעולה או מטילים בישראל והכל משינאתכם שאולי ישראל תהיה לה הכנסה מצרים . לא מבין את לקקני הממשלה אשר משחקים אותה ראש קטן מגעיל להתפרס לזבלים מצרים כדוןגמתך כבאי אש רקוב0. מקווה שה' ישלם לך עלך רעות ליבך כבאי .שלא ימוש הרוע מליבך לעולם ועד אמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
אחד שלא תמה ...
אחד שלא תמה,
09/10/04 22:19
|
מדוע בתקשורת דאגו להסתיר את זה כל הזמן , היו רמי דרג שרמזו ע''כ ואני לא פוסל את האפשרות שכל החילוץ התמהמה בגלל דברים כאלו
טל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
אין ביזנס עם אויבים
עמית,
09/10/04 22:18
|
לא ליסוע לסיני ולסגור את מעבר הגבול בארז, למה לפרנס אותם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
קדימה, סעו לסיני!!
שי,
09/10/04 22:14
|
|
 |
54.
tp all the israelis in sinai
the hammer,
jerusalem,
09/10/04 22:13
|
you ar idiots you ar the dumest people in the world.go to sinai and pay for this tugs terror.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
גם אחרי 40שנים ערבי נישאר ערבי
משה,
הר סיני,
09/10/04 22:12
|
לא עברו 30 שנה למה שקוראים שלום עים מיצרים וגם עים יעברו 40 לאחר שהם יקברו את השנאות שלהם אלינו עדיין הם ישארו ערבים שאי אפשר ליסמוך עליהם לכול המטילים בסיני אני אומר שומר נפשו ירחק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התכוונת 40 שנה בקבר...
ל"ת
דני,
י-ם,
09/10/04 22:39
|
|
 |
52.
גם אצלנו וגם אצלם יש מטומטמים
מ,
תל אביב,
09/10/04 22:12
|
אם על כל אמירה של מתנחל אצלנו ש''צריך להרוג את הערבים'' יעשו כותרת בעיתוני מצרים, אז לאן נגיע?
גם אצלנו וגם אצלם יש מטומטמים ובורים שמתבטאים אמירות אומללות. לא צריך לעשות מכל דבר אפרוח!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפרוח ?
מיכה,
שרון,
09/10/04 23:51
|
33 נפשות שנהרגו, כי באו לנוח ולנפוש וגם לתת פרנסה למצרים - זה אפרוח ? הרג משפחה ברס בורקה - זה אפרוח ? תתעורר - האין את\ה רואה הרים כצל הרים ? הרג אנשים חפים מפשע זה לא אפרוח - זה 33 ע ו ל מ ו ת ומלואם !. תשאל איך יגיבו עיתוני מצריים על דברי המחלצים המצריים ? תנוח דעתך ואל תשאל הם לא יגיבו. הם יגבו ויהללו את '' הגיבורים '', על אשר אמרו את '' האמת '' ! רק חוסר האמונה בהוייתנו כעם ורפיסות תפיסה את שכננו, הם הגורמים לדעות כשלך. חבל !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה נכון ואותו סוג של טמטום
ספי,
09/10/04 23:31
|
|
 |
51.
hateful made by israel
XALSADAT,
09/10/04 22:10
|
we see the killing &humilition destraction of palestinains housesby your army&setllers palestinians are our brothers we didnot hate jews we dislilke policy of Mr shron against our brothers the palestinians IF UO MAKE GOOD PEACE WITH THEM WE HAVE NOTHING WITH U AND HOT WELCOME FOR ALL OF YOU
הגב לתגובה זו
|
|
 |
first learn english
elisha,
jerusalem,
10/10/04 06:28
|
before you permit yourself to use the english language to spread your hatred learn the language
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Egyptians killed more Palestin
morris,
canada,
09/10/04 23:05
|
you should check how many of your so called brothers, the Egyptian army killed.you dumb ignorant hypocraite!!! you make me sick.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I know who you are
yaakov hillel,
09/10/04 23:05
|
I rememember you dancing in the streets in front of Nasser in 1967 singing '' we are with you brother, together we will throw the Israelis in to yhe sea. I saw you dancing on the roof tops on 9/11 cursing the americans and praising Mohammewd Atta You Egyptians are all the same you are taught hatred and you continue to poison the wells of brotherhood. because of people like you there will be the next world war
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
אין אין הערבים נחשים
יהודי,
09/10/04 22:10
|
|
 |
נחש אתה בעצמך!
עמוס הנביא,
09/10/04 22:42
|
הרי אתה מאחל להם מוות. בשבועיים האחרונים אתה ושכמותך הרגתם 30 ילדים פלסטיניםץ מה אתה מגלגל עיניים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא מכיר אותי
יהודי,
10/10/04 05:05
|
אז מי איפה אתה בא אם השקרים האלה?
למה אתה שונא את בן עמך ומגן אויבך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
WAKE UP ISRAEL
Eli,
TEL-AVIV,
09/10/04 22:09
|
|
 |
48.
מעשה במצרי
לא מבין,
09/10/04 22:07
|
מעשה במצרי שבאחד הימים בן דוד שלו התקשר מארה''ב.אותו בן דוד סיפר כי מצא עבודה מעולה הרבה כסף ואחלה חבר'ה,כדאי לך לבוא אמר הבן דוד.שאל המצרי איכן אתה עובד מה עושה ומי החבר'ה?ואז נפלה הפצצה אני עובד עם צעירים ישראלים. מה?!?!איך זה יכול להיות איך אתה עובד עם הרוצחים האלו עם חלאות האדם מה אתה משוגע?לאחר מספר חודשים אותו מצרי סיפר לי זאת בדרכנו לאחת העבודות באיזור ניו יורק הוא סיפר כי בפעם הראשונה שבן דודו סיפר לו כי הוא עובד אם ישראלים וכדאי לו להיצטרף הוא לא יכל להאמין. אין מה לעשות זה החינוך שהם מקבלים מגל צעיר וזה לא שאנחנו בישראל מקבלים חינוך יותר טוב הקיצר שלום לא יהיה חברות אני בספק אבל צריך להילחם נכון עם מינימום נפגעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה חידשת ?
מיכה,
שרון,
09/10/04 23:56
|
אני מכיר מקרה יותר עתיק. מצרי היכה עברי על לא עוול בכפו. שם זה התחיל !!! עבר במקום צעיר בשם משה והרג את המצרי. למרות כל התלאות והנדודים וכל ההיסטוריה שלנו, מזל שמשה היכה את המצרי, אחרת הם היו משמידים אותנו - עוד בשחר ההיסטוריה. מה חידשת ???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
שנאה
נח,
נתניה,
09/10/04 21:55
|
תכניסו את זה טוב לראש המצרים שונאים אותנו אין לנו מה לחפש הסיני ובטח לא לפרנס אותם מצידי הם יכולים לגווע ברעב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
השנאה שלנו
יגאל ג,
בת ים,
09/10/04 21:51
|
|
 |
you're almost right
morris,
canada,
09/10/04 23:08
|
well, you're right about that we should think about it.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
אתה ממשפחת פרעה ?עבד אל עזיז
ל"ת
יהודי ישראלי,
09/10/04 21:47
|
|
 |
44.
ערבים, נו למה ציפיתם?
ל"ת
ג'ון הולמס,
09/10/04 21:45
|
|
 |
43.
מה ז''א אם יצטרך?
שולה,
באר-שבע,
09/10/04 21:43
|
הוא מוכן לשלוף את הסכין ולהרוג מישהו מצוות החילוץ הישראלי. מצטערת מעריב, אבל אתם צריכים להיות קצת יותר בהירים עם הכתבות שלא מעט מהעם קורא אותם. קצת קיצוני מה שכתבתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קצת הבנת הנקרא לא תזיק
עמית סרפר,
מרכז,
09/10/04 22:09
|
כתוב שם ''אם אצטרך'' גוף ראשון ולא גוף שלישי כמו שכתבת. הכותרת היא ציטוט והפירוש לכותרת גם כן די מסביר... קצת לפתוח את הראש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההודעה שלך מיותרת
שולה,
באר שבע,
09/10/04 22:19
|
|
 |
דווקא עשית רושם של זקוקה להסבר
ל"ת
מיכה,
09/10/04 23:22
|
|
 |
42.
מאמין לכל מילה שלך פתחי
ל"ת
סתם אחד,
09/10/04 21:43
|
|
 |
41.
זכות הציבור לדעת
עידן ה''שלום'',
עם מצרים,
09/10/04 21:42
|
מאז חתימת הסכם השלום עם מצרים נרצחו בתחומי מדינה זו 21 ישראלים בידי מחבלים.
מאז חתימת הסכם השלום עם מצרים נרצחו בתחומי מדינה זו 21 ישראלים בידי מחבלים. שמונה מהם נרצחו בראס בורקה שבסיני בסוכות 1985, ותשעה נרצחו בחורף 1990 בהתקפה על אוטובוס ישראלי ליד איסמעיליה. כמו כן נרצחו ארבעה ישראלים נוספים בקהיר, חלקם דיפלומטים או קרובים של דיפלומטים.
ואלה שמות הנרצחים: שלמה סטיבן סילמן (1983), מרים הרצוג (85'), אלברט אטרקצ'י (85'), אמיר באום (85'), חמן שלח (85'), אילנה שלח (85'), צליל שלח (85'), דינה ברי (85'), אניטה גריפל (85'), עפרי טוראל (85'), אטי טל אור (86'), יששכר בנימיני (90'), לאה ברדיצ'ב (90'), רוחמה ברלינר (90'), שמואל הורביץ (90'), גולדה ויסברד (90'), איה מאירי (90'), אלי אדוארד מירון (90'), צביה שומרט (90'), זאב שיפטן (90'), מאיר פרנקו (2002).
בנוסף נרצחו במרוצת שנים אלו למעלה מעשרה אזרחים ישראלים בנגב על ידי מחבלים שחדרו מסיני, כמו בפיגוע באוטובוס האמהות ליד דימונה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאחי היהודי הציוני
תודה על המאמץ,
והעזרה,
09/10/04 23:23
|
|
 |
40.
המצרים עוזרים רק כדי לבזוז
תל אביבית,
09/10/04 21:41
|
מה שהישראלים השאירו.... אל תשכחו שהמלון היה מלא ולכל אחד היה ארנק, פלאפון, תכשיטים, בגדים ושאר חפצים שהמצרים ''המחלצי'' יכולים לחלץ לעמצם לכיס ולהסתדר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
הים אותו ים.
זכרון של בדואי,
09/10/04 21:40
|
|
 |
38.
פתחי תבין - אם חס וחלילה היה..
ששון,
09/10/04 21:32
|
פיגוע בעקבה אזי תדע שישראל הייתה עושה את אותו דבר כמו שעושה עכשיו ולא מפלה על רקע זבה או אחר בסך הכל כולנו בני אדם ואנחנו אפילו בני דודים! אנחנו עם שיש לו לב
ותודה שבחרת מובאראק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
מה זה משנה, השמאלנים טובים יות
משה מכרכור,
09/10/04 21:32
|
בלוא הכי השמאלנים מאמינים לערבים יותר משהם מאמינים לעצמם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
שמובארק יטפל בו במנייק הזה
ל"ת
חאלד,
09/10/04 21:26
|
|
 |
35.
נקודות למחשבה למי שנוסע לסיני
דן,
09/10/04 21:23
|
תחשבו על כם שאם תפגעו מי שיצטרך לטפל בכם חי במדינה שבה השיר הפופולרי ביותר הוא להרוג ישראלים תחשבו שהשוטר שצריך לעזור לכם שונא אותכם תחשבו על כך שמי שמכין לכם את האוכל במלון נמצא תחת שטיפת מוח חולנית ומה הוא עלול להכניס לאוכל שלכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
יש הרבה ישראלים כאלה
על שנאה,
ניתן להתגבר,
09/10/04 21:22
|
שהיו אומרים אותו דבר על מצרים. אפשר למצוא אותם בתגובות השונות כאן ובאתר חדשות ידוע אחר. אז נא לא להתחסד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34 - לא , אין כאלה )חוץ ממך
משה כהן,
09/10/04 22:00
|
אין עוינות כלפי מצריים ואין הסתה. אין חינוך לרצח וחוץ מזה , לא אנחנו הוצאנו את השגריר המצרי מתל אביב אז - שתוק מסית אחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנו מצילי חיים,הם עורפי ראשים
ציקליד,
09/10/04 21:54
|
הטענה שלך היא שטות אחת גדולה. אנחנו שולחים על חשבונינו את יחידת החילוץ לכל קצבות תבל כדי להציל חיים. לא משנה אם מדובר בחיי טורקים, ארמנים, אוגנדים או אחרים. הם לעומת זאת מסוגלים רק לבזוז את הגופות של ההרוגים. אז אני לא יודע מי היה אומר מה, אידיוטים לא חסרים באף מקום. אבל ככלל ההבדל הוא ברור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
פשוט מגעיל! מדינה ביחסי שלום
ישראלית ודי,
מדינת ישראל,
09/10/04 21:21
|
איתנו! ממש..........פשוט בושה, ואיך נדע עכשיו שאינם מנסים לגרום להרעת המצב יותר? או לפחות ברגע שיוודע שאין שם מצרים אלא רק ישראלים????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
כולכם מלאי שנאה לערבים
יותם,
צרפת,
09/10/04 21:20
|
נכון, אתם צודקים, הם לא מתים עלינו אבל מתי תבינו שעדיף שלום קר ממלחמה חמה. אתה לא מבינים שהסכסוך עם הפלשתינים משפיע עליהם, ברגע שיהיה הסדר עם הפלשתינים המצב עם מצרים גם יהיה קצת יותר טוב. אני לא אומר שזה יגיע לאהבה גדולה, אבל זה בהחלט יכול להגיע למצב שאין בינינו כל סכנת מלחמה, וזה כל מה שישראל צריכה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
בגלל הכסף הם מוכנים להסתיר את
תודה.,
09/10/04 21:19
|
תמשיכו לנסוע לשם. איפה שההסתה נגדכם היא ממלכתית ממש. בטלוויזיה, בדיווחים, בעיתונות. איפה שהלהיט הראשון במצעד הפזמונים הוא: ''אני שונא את ישראל''. איפה שהפרטוקולים של זקני ציון מהווים בסיס לסדרת טלוויזיה.
תמשיכו להכניס כסף למי שמפקירים את חייכם כשאתם עוד בארץ, באיפשור הברחת נששקים, שמפקיר את בטחונכם אפילו כשאתם על אדמתם. המצרים לא היו מוכנים לנקוף אצבע להגביר גם את האבטחה של מי שאצלם בטאבה. גם אחרי הפיגועים הם נתנו לישראלים לדמם למוות. המוניטין שלהם, האינטרסים שלהם, השנאה שלהם, הכל קודם לחיים של האורחים שלהם, גם לאחר שנפגעו.
אני כבר לא מדברת על ביזת הגופות שדווח עליה בערוץ 2. גם לא על זה שכוחות הביטחון בראס א שטן, חיכו עד שיסיימו לטבוח במטיילים, לפני שהם נכנסים.
למה שהם ישנו משהו בגישתם?! הרי הישראלים ימשיכו לנסוע לשם. הרי הכסף ימשיך לזרום. אז אם הם שונאים אותנו כפי שהם שונאים, גם האינטרס הכלכלי והאחרון שלהם לשנות משהו לא קיים. ויסעו לשם. אני מכירה את אחיי וחבריי. אתם תיסעו. זה בלתי נתפס. אני רותחת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האם השטויות שכתבת זה בגלל ..
אמנון,
09/10/04 21:49
|
שאת רותחת או שתמיד את חושבת כך ? אז אם זה תמיד אני סברי את עייננו במה את שונה מגזענים אחרים בשנאה שאת יורקת ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האם לציין עובדות זה שנאה?
אבי,
09/10/04 23:50
|
נראה לי שרק חירש ועיור כמוך לא שומע ולא רואה את המציאות כמו שהיא ומשלה את עצמו שהמציאות שונה. הלוואי שהיינו חיים במציאות שהמצרים היו באמת שכנים טובים ולא אוייבים שכל מה שמעניי אותם זה הכסף שהתייר הישראלי מכניס להם. מה הקשר בין זה לגזענות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מילותיך = הוכחת
יוסף,
מרכז,
09/10/04 23:00
|
שהיא 31 צודקת אגב, כל הנכתב לגבי השנאה הממלכתית הן עובדות - מאיפה לך גזענות, טמבל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה צודק/ת(מס' 31)
ל"ת
לא אוהב ערבים,
09/10/04 22:52
|
|
 |
30.
רגע, אני נופל מהכיסא
אור,
שרון,
09/10/04 21:14
|
חוץ מכמה שמאלנים מעופפים- מי עוד חושב שהערבים רוצים שלום?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
It looks like their god is the
Arie,
09/10/04 21:12
|
LAND itself! All they care about is land, land, land and land! They don't give a damn thing about anything else! Even life it worth less than land in their eyes!
What a shit people are all these Muslims!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עכשיו תקראו
אורן,
09/10/04 21:34
|
את התגובה הזו ותייחסו אותה לאנשי הימין. מדהים לראות שגם לימין- כל מה שהוא חושב עליו זו אדמה ולא אכפת למתנחלים שחיילים נהרגים בשבילם מידי יום. איזה אנשים מחורבנים הם אנשי הימין.... תגובה מצחיקה כתבת אריה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעניין
אני,
09/10/04 21:34
|
כמה אירוני שבדיוק את אותם דברים ניתן לשמוע מהימין הקיצוני בארץהמקדשים אדמה על פני בני אדם! מרוב שנאת ערבים אתה לא שמת לב !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
But they have so much land!
morris,
canada,
09/10/04 23:11
|
and we have almost nothing compared to what they have.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
הימין סתם מפחיד^^^^^^^^^^
רועי,
י-ם,
09/10/04 21:12
|
יש שלום ולא ניתן לקיצוני הימין לאיים עלינו למרות כל קרבנות השלום...... ולחשוב שלאיש הזה יש אזכרה ממלכתית בעוד 3 שבועות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
למה חשוב לדעת זאת?
מחפש סקופים,
ישראל,
09/10/04 21:12
|
נראה כי עיתונאי האתר מחפשים סקופים בין השורות הקטנות של שיחות אנושיות . הם סוחפים תגובות זעם או אהדה בין קוראי המאמר ובכך מיצו את כישוריהם הדרמטיים. נראה לכאורה כי מספר המגיבים לכתבה משרת אינטרס כלכלי של האתר או של העיתונאי. אני מצפה למידע חדשותי טהור ולא התרשמויות חויתיות של עיתונאי זה או אחר המלבה יצרים ושנאה בין העמים . אין לנו צורך בעיתונאי לתפקיד זה , אשר מתבצע באופן שוטף על ידי ארגונים מסודרים ורבי עוצמה כמו החמס ודומיהם . אין חידוש בכתבה שבצל האידיליה המלאכותית הם שונאים אותנו . אז מה העיתונאי המכובד מביא במסר של כתבה זאת . באם כותב מאמר זה מכור לדרמות ראוי שיעבור לסיקור מדור הספורט או הבידור .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ועכשיו חמור קופץ בראש
המחלקה הסגורה,
09/10/04 21:52
|
תעלה למעלה ותבדוק מתחת לכותרת, מי סיפק למעריב את הידיעה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
zodek
ilan,
10/10/04 02:16
|
|
 |
26.
תשובה לפתחי....
רוברט,
09/10/04 21:07
|
ואני מוכן לשרוף את משפחתך לנגד עיניך כדי שתתפוצץ משינאה..............
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
מתפלל שיהיה להם אסון טבע גדול
אליעזר,
09/10/04 21:05
|
שימחק מהעולם את חלאת המין האנושי הזה שנקרא ''ערבים''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
AMEN!!!!!!!!!!!
ל"ת
INEVICTOS,
10/10/04 02:17
|
|
 |
אמן ואמן!!!!!!
ל"ת
אלוהים,
10/10/04 12:10
|
|
 |
ה-א-מ-ןןןן!!!!!!!!!!!
m,
מרכז,
09/10/04 22:33
|
|
 |
האסון כבר שם
שלא נקנא בהם,
09/10/04 22:28
|
הבנתי שהמצרים עכשיו במשטר צנע וקונים עם תלושי מזון מוצרים בסיסיים בלבד-עכשיו כשעידן התיירות נגמר כל האוכלוסיה הולכת לקראת סבל גדול
הגב לתגובה זו
|
|
 |
have you thought that jews
daniel,
sweden,
09/10/04 21:38
|
I would like to remember you that you jews are only around 10milion isint better to make finished in you instaed
הגב לתגובה זו
|
|
 |
first learn english
elisha,
jerusalem,
10/10/04 06:36
|
first you should learn english you stupid sweed and then you can go around showing people your stupidity and ignorance
הגב לתגובה זו
|
|
 |
?make finished in you instaed
ל"ת
Is that Swedish,
09/10/04 22:13
|
|
 |
no not swidish
riki,
haifa,
10/10/04 00:32
|
|
 |
סוונסון, זה יהיה ממש נהדר!
המחלקה הסגורה,
09/10/04 22:08
|
ומה שישאר זה מיליארד מוכרי סולר ועוד מיליארד ייצרני חולר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
אצלנו היוא מקבלים טיפול טוב
אלי,
09/10/04 21:05
|
אם הייה פיגוע בישראל והיוא בין הפצועים ערבים....הם היוא מקבלים טיפול מסור ומיקצועי....אצלכם לא מטפלים ביהודים מיתוך שינאה ואצלנו כן יטפלו במסירות כי אנחנו לא מלאיי שינאה כמוכם..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
אני בהחלט מבין אותם...
מיכאל,
מרכז,
09/10/04 21:04
|
אינני גזען, אך מדובר באנשים שרמתם האישית נמוכה למדי - מחד, ושכברו שטיפת מוח ''אנטי ישראלית'' רבת שנים מאידך. עם זאת, אני מעריך אותם על היותם, בניגוד אלינו, בעלי כבוד עצמי. הם אינם באים אלינו, למרות היותם ''מוזמנים'', אבל אנחנו ''זוחלים\נוהרים אליהם, למרות שבגדול איננו רצויים שם! מה זה מעט כבוד (או חוסר כבוד) לעומת כמה דולרים פחות בחשבון !? שרתתי זמן רב בסיני, אך כף רגלי לא דרכה שם מאז הפינוי. גם לא תדרוך בקרוב... בסה''כ - אני ממש מתביש להיות ישראלי (2004), ומתגעגע לימים בהם ישראלים היו פחות ימניים ויותר ציונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מבין פחות ממה שאתה חושב
טל,
09/10/04 23:49
|
לישראל לא מגיעים תיירים מצרים מכיוון שבמצרים על מנת לבקר בישראל דרוש אישור בטחוני מיוחד שכמעט ובלתי אפשרי לקבל אותו. למה? השלטון המצרי ''בעל הכבוד'' לא מעוניין שתושבי מצרים שחיים בעוני, תחת משטר שאינו דמוקרטי, ובמדינה שבה חופש דיבור, חופש עיתונות, זכויות אזרח, שירותי בריאות ורווחה מודרניים לא מגיעים כמובן מאליו יראו כיצד חיים הישראלים ויתחילו לחשוב למה להם אין את זה ואיך זה שחמש דקות מהם גרים הישראלים ברמת חיים שהם לא חולמים עליה אפילו. השלטון במצרים מעדיף להציג את הישראלים בתור הכובשים החזירים, גורם זר ותוקפני שפלש לאיזור המזה''ת המוסלמי וגרם למלחמות. שטיפת המוח שהמצרים עוברים מגיל צעיר, כולל תוכניות טלוויזיה המבוססות על ''הפרוטוקולים של זקני ציון'', לא מאפשרת להם לראות אותנו באור שונה, ולכן התבטאיות כמו אלו שמצוטטות בכתבה אינן מפתיעות. בכל מקרה, ''כבודם'' של המצרים זה לא מה שמונע מהם לבקר בישראל, אלא שטיפת מוח שיטתית ושלטון דיקטטורי. והישראלים בהחלט רצויים במצרים, או לפחות כספם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
החזירות הישראלית מממנת ערבים
אניגמה,
מרכז,
09/10/04 21:04
|
כל שאיפה לנורמליזציה היא בגדר פשע . למה יהודי צריך לחכות לעזרה ערבית ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
Bullshit
Roki,
LA,
09/10/04 21:03
|
I can;t believe anything in this article. I am sure it is made up
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוקי, צא מהסרט - תאמין!
ל"ת
המחלקה הסגורה,
09/10/04 21:40
|
|
 |
20.
לא חשוב ..העיקר שהחיילים
דני,
09/10/04 21:00
|
מצוות החילוץ יצאו משם בשלום ושחס וחלילה לא יאונה להם רע.. כי משהו מסריח מריח שם... נבלות נישארים חלאות... שימרו על עצמכם בבקשה..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
צודק!
אורן,
09/10/04 20:55
|
אנחנו עם שטלתן שחושב שמגיע לו הכל. אם היה המצב הפוך ומשהו היה חס וחלילה קורה בארץ עם מעורבות מצרית לא היינו נותנים למצרים להשתתף בחילוץ. ועם תגובות כמו שאני קורא כאן בעיתון- אפשר להבין שאנחנו מלאי שנאה. ברגע שמדובר בערבי, להרבה אנשים פה לא אכפת והם לא רואים את הערבי כבן אדם. פשוט גזענות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כותבים שתלטן ולא שטלתן-כנס
oren,
09/10/04 22:36
|
קודם כל תלמד לכתוב,ואחרי זה תפרוס בפנינו את משנתך ואגב,אם היה קורה דבר כזה אצלינו,לא היינו צריכים להכניס לכאן כוחות מצרים,כי אצלנו,בניגוד למדינת העולם שני שנקראת מצרים,יש כוחות הצלה בכל מקום הבנת את זה,ברוך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
העניין הוא שמשהו כזה לא היה
שיר,
אשדוד,
09/10/04 22:23
|
קורה בארץ! כי למרות השינאה אנחנו לא נשלח מחבל שיתפוצץ בין תריירים מצריים וגם כי אין תיירים מצריים בארץ כי הם לא פראיירים לבוא ולבזבז את הכסף שלהם במדינה שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה לאל לא כל הישראלים כמוך
אולג,
09/10/04 21:50
|
ישראל חייבת לעשות הכל כדי להציל את אזרחיה, ואם השלטונות המקומיים לא עושים כלום אז נכון מאוד גם להשטלת וגם להזיזם הצידה. אם הינו חסרי ציוד וידע כמו המצרים אני מניח שהינו נותנים לזרים אפשרות להציל את חיי אנשים. כי לנו חשובים החיים, לא הכבוד הברברי כמו זה של הערבים. ואם היו שם קרובי משפחה שלך תחת ההריסות, גם היית כותב כאן את הקשקושים שלך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עם ששונא עם חלש.עם תקיף ואדיף
ולדימיר,
חולשה כללית,
09/10/04 21:31
|
על לנו לשנוא כל אויב ללחום על הקיום מכל הלב. צודקים ומוסרים -כח להם עצום ולא יזור שום שמום!
אל לנו למתוח על מצרים ביקורת 7000 שנות מנטליות בקצב מעבורת הכל שוויה,הכל במסורה מול חפץ חיים שלנו,חיי להבה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וואללה צודק
ערבי,
09/10/04 21:26
|
אתה צודק. אתם שונאים. אנחנו שונאים. הים של עזה יראה את הסוף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תוספת קטנה
אורן,
09/10/04 21:26
|
ואפשר להבין למה אותו כבאי מדבר ככה אם אנחנו כל כך מלאי שנאה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה או עיוור או טיפש.תבחר.
אולג,
09/10/04 22:38
|
אותו כבאי חונך מאז בית ספר שיהודים שותים דם של המוסלמים ובגלל זה יש להם קרניים. גם לך, למרות שאתה מלקק לאלה ששונאים אותך. ולכן גם אותך, יפה הנפש היקר, הוא היה רוצח, וייתכן שעוד ירצח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Got it. Our fault. As usual.
ל"ת
Bomber Harris,
Nowhere,
09/10/04 21:52
|
|
 |
18.
מוסלמים נמאסתם
בגין היה אידיוט,
תמים ובור,
09/10/04 20:52
|
מתי שהוא אנשים בכל העולם יבינו מיהם המוסלמים .
ואז יהיה שקט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אידאליסט פולני
ולדימיר,
אוטופיה,
09/10/04 21:38
|
כשפרצה מלחמת עולם שניה מול טנקים דהרה קוולריה ובראש סמל יהודי -פולני צחקו גרמנים-חרב מול טנק איימתני.
לא בכח,כי אם ברוח בא נצחון שחור נכנע ללבן הזוכה בפנטאון חשלו את רוחכם כמו אבירי שולחן העגול. כי חמומי מוח,מתרפסים-כשה לי לסבול!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
DON'T TALK LIKE THAT ABUT
MEIR YAEIR,
U S A,
09/10/04 21:20
|
BEGIN .in the last 55 years the only good jewish leader that love jews no metter what ever they are shkenaqzim or sfaradim and love israel with all his hart was begin..so pay respect there.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
שילכו לחפש.....
Syndrom,
09/10/04 20:52
|
|
 |
16.
שנאת המצרים
!!!,
09/10/04 20:49
|
איך אפשר לשכוח מה עשו המצרים לעזאם עזאם, האומלל נרקב בכלא המצרי ואף אחד מהפוליטיקאים לא מסוגל להצילו. הוא גם ימות הכלא המצרי. והישראלים נוהרים לסיני כאילו אין מקום אחר לנפוש !! בושה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מנהיגי השכול
ולדימיר,
בזאמה,באזמה,
09/10/04 21:47
|
לעזאם עזאם,וגם פולרד האומלל תלות במימסד של גלוריפיקציית החלל ממשל שרומז על גבורת טרומפלדור המת ומיחל לכל שבוי-כגיבור מת קומפלט.
אם פולרד היה מתאבד-האבן מליבם נגולה והעזאם עזאם הם...מיחלים שאולה! במדינה קשה שלנו,דמעות הם פארוורסיה נתנו לבכות לחיילים,הנוהג הוצא לפנסיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
ישראלים במצרים
אבי. ב,
חיפה,
09/10/04 20:48
|
יורקים לנו בפנים? מה פיתאום! זה רק היה גשם..אנו אנשים בלי כבוד עצמי.מה יש לחפש בסיני ובמצרים?כמה תיירים מגיעים לישראל ממצרים? סנובים אילת לא מספיקה לכם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
אנשים בלי כבוד עצמי
יהודי,
חיפה,
09/10/04 20:47
|
נפלים שכמונו. שונאים אותנו , בזים לנו ואנו כמו בנות יענה מקוים שהזמן יעשה את שלו , ויקבלו אותנו. מתי נפסיק להתרפס לעמי הסביבה ? מתי נבין שרק בהפגנת כבוד עצמי נקבל כבוד מהסביבה . להפסיק לממן כלכלתם בכספינו שלנו . יש מספיק מדינות בגלובוס שאפשר לתייר בלי להתבזות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלום איש קטן
דוד,
09/10/04 21:38
|
מחשבה של אדם קטן מאוד. הכל סביב הכסף . ובכלל , כמה ישראלים יש ? אפשר לחשוב שבלעדינו הכלכלה העולמית היתה מתמוטטת. בתורכיה עלו הכנסות מתיירות למרות שמספר התיירים מישראל פחת משמעותית בשנה האחרונה. חשוב לבד - אולי זה טוב לאחרים שאנו לא מגיעים ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
שנאת הערבים היה הווה ויהיה..
אלוני אריאל,
כפר סבא,
09/10/04 20:44
|
אין סיכוי בכלל לשלום עם ערבים הם שנאו שונאים וישנאו אותנו בכל זמן ובכל מקום.גם לפני קום המדינה בכל ארצות האיסלם היתה מתיחות בין עם היהודי לאסלם.לכן ....המבין יבין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שנאה עצמית מול שנאת המוסלמים כ
ולדימיר,
שנאה עצמית מ,
09/10/04 21:55
|
נכון שחלק ממוסלמים שונאים ישראלים בוא נתנחם-נוצרים מתים על כל היהודים! לפחות בספרד היה טור זהב ומי אשם שהוא נעלם ולא שב? כשהורגים יהודי ארגנטינה-אנו מרוצים? אך את המוסלמים-מתעקשים-לא מבינים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
איזו מין טענה?
אודי מחולון,
09/10/04 20:41
|
לא הבנתי את טענת המצריים שאנו משתלטים על אדמתם הם במצרים לפני 4/000 שנה שלטו בנו ועכשיו אנו בהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה
עמית,
10/10/04 01:21
|
המצרים של היום הם ערבים שכבשו את מיצריים מידי המצרים שמה שנשאר מהם הם הקופטים בדרום מצרים, שסובלים מרדיפות על רקע דתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
שלום שלום
ליאור,
09/10/04 20:34
|
כמה כבר אפשר להיות עיוורים שלום עם ערבים יתרחש רק כשהכלב ידבר עברית כשבסוס ילך על 2 השנאה שלהם כמו אוויר לנשימה בשבילם אתם יודעים רשב''י אמר (אם אני לא טועה) ''הלכה למשה מסיני עשו שונא ליעקב ישמעאל אוייב ליעקב'' פירוש למי שלא מבין : דבר שאינו מוסבר מדוע עשו (נוצרים)שונאים אותנו וישמעאל(ערבים) אוייבים לנו ככה תמיד נראה בעיניהם ואוייב יותר גרוע משונא כי לשונא ישנה מידת מה של רחמנות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
תזכורת
אבו עלי,
כנען,
09/10/04 20:34
|
מה היה הפרויקט הראשון של המצרים בסיני לאחר חתימת הסכם ה''שלום''? חפירת מנהרה להעברה מהירה של חיילים ונשק מתחת לתעלת סואץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
הוא חושב בדיוק כמו הליכודניקים
ל"ת
משה,
09/10/04 20:32
|
|
 |
אך משה משה לך תתפלל לקבלת שכל.
ל"ת
שונא טיפשים,
09/10/04 22:29
|
|
 |
הגיע הזמן שתתפקח
ל"ת
סיגל,
רמת השרון,
09/10/04 20:41
|
|
 |
המשותף לשמאל ולערבים
:-(,
09/10/04 20:38
|
גן דפוק. אתה יכול להרגע מטומטם לא תהיה, אתה כבר מזמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
להחרים את סיני ואת מדינות ערב!
לימור,
09/10/04 20:31
|
די להזרים כסף לשונאינו!! רק שנאה יוצאת מלבם כלפינו! רוצחים לעולם יהיו רוצחים!! גם מפרנסים אותם וגם הם משתפים פעולה עם המחבלים הארורים! יורקים לבאר שממנה הם שותים!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
zodek
ilan,
09/10/04 22:04
|
|
 |
7.
אידיוטים ישראלים
חיים,
ישראל,
09/10/04 20:31
|
מתי כבר יבינו האידיוטים שלא צריך לבקר שם, יש מספיק מקומות נפלאים בישראל,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
True
Naftali,
NYC,
10/10/04 01:32
|
You are 100% correct.... it's sad that lives have been lost for everyone to realize it.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
מעריב, גולשיכם קוראים
משענת קנה רצוץ,
ורוצחת עם!,
09/10/04 20:29
|
אנגלית, אנא לפרסם -
''I felt that what the Egyptians were doing in sending these men, whom they dignified with the name of Fedayeen, or commandos' into another country with the mission to attack men, women and children indiscriminately was a war crime. It was essentially of the same character' though less in degree, as the offences for which the Nazi leaders had been tried in Nurmberg....'' Lt. E.L.M. Burns Chief of UNTSO Between Arab and Israeli, 1962, p.88
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
עדיף באמת שלא יעזרו ,אם כך.
ל"ת
אודי,
09/10/04 20:29
|
|
 |
4.
רק 3 מילים:
קובי,
09/10/04 20:29
|
|
 |
3.
תאמין לנו יא עבד אלעזיז...
המחלקה הסגורה,
09/10/04 20:28
|
|
 |
טעות - ישראל דוחפת את האף
ברווז במטבח,
10/10/04 01:42
|
בכל מקום שיש אסונות ומנסה ''לעזור''
בלי קשר ל''אם יש שם ישראלים או לא''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא נכון!
ירון,
חיפה,
09/10/04 21:06
|
אם לא היו שם ישראלים אך זה היה קורה קרוב לגבול ישראל ברור שישראל היתה מציעה עזרה. כמו כן אם זה היה קורה בצד השני של מצרים גדולת המימדים, והמצרים היו מבקשים את עזרתנו ההומניטרית, שתמיד מוצעת לעולם, היינו שולחים את החילוצניקים ההצלה והרפואה על ציודם וכלביהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הקדמת תרופה למכה...
MY,
ישראל,
09/10/04 22:44
|
ירון צא מהבום שלך, למה שניכנס ונעזור לאלו שמחפשים את מותינו ומאפשרים מעבר של מחבלים דרך ארצם על מנת להורגינו? אם לא היו שם ישראלים הייתי שופכת את כל הדלק שהייתי משיגה ושורפת אותם בחיים- ''הקם להורגך- הרוג אותו קודם''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וואלה אתה צודק!
המחלקה הסגורה,
09/10/04 21:33
|
תראה מה זה, שלושים איש יש פה ואף אחד מהם לא נזכר בגן הלקקני-חנפני-מתפרס של הישראלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
אין הצדקה לפרנס אותם
יואב,
תל אפיפ,
09/10/04 20:28
|
ערבים הם ערבים. זה שיש הסכם שלום לא גורם להם לאהוב ישראלים. המסקנה: לא לנסוע לסיני. כך נמנע מהם את הכסף שהם היו מפנים לטרור ולמימון הצבא המצרי שביום מן הימים יתקוף אותנו.
תכניסו לכם לראש: הצבא המצרי מוכן לפעולה נגד צהל. וכאשר המשטר יתערער במצרים, תהיו בטוחים שהם יתקפו. והם כבר ימצאו תירוץ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קצת הסטוריה
Avi Ecuador,
09/10/04 21:34
|
לולא הסכמת שמיר לבוררות על טאבה - היה השטח בידינו והיה נמנע הפיגוע. אבל- אין בוכין על חלב שנשפך. אבי ו-אדוארדו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
ואנחנו עוד מפרנסים אותם....
ל"ת
פשוט עצוב,
09/10/04 20:19
|
|
 |
נו רון פונדק יש מזר''תיכון חד'ש
בר כוכבה,
גרמניה,
09/10/04 22:06
|
|