 |
162.
תודה
נירה,
ת''א,
12/10/04 12:24
|
לכל שולחי התמונות. אכן מקום קסום. מקווה לבקר שם יום אחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
161.
החיים נמשכים...
עידית,
12/10/04 12:19
|
עצוב.. עצוב כי הלכה האשליה שאפשר לברוח מפה מהטירוף.. מצו המילואים במחסום (לבעל) מהדאגה (הילדה תחזור שלמה הביתה.?.)
וכן גם כשבורחים מפה קצת לנוח בתאילנד או תורכיה או סיני (לא כולנו יכלים לממן טיול בקריביים) ההתרעות בעקבותינו..
אז כן לקח לנו זמן והתרגלנו להסתובב שוב בירושלים ובתל אביב ובנתניה למרות 30 או 60 ההתרעות היומיות ... ועכשיו גם בסיני יש התרעות וכנראה גם יהיו והחיים כל עוד שחיים נמשכים למרות ההתרעות.. ובצל הפיגועים שכידוע לא נשארים בתחומי סיני...
כך שאותנו לפחות תוכלו להמשיך למצוא וגם בתל אביב וגם בסיני... מנסים ללכת בין הטיפות לאסוף קצת כוח ולקוות לימים אחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
160.
סיני היום היא המקום הכי בטוח
ל"ת
שת,
12/10/04 12:12
|
|
 |
159.
לאלעד-153
דנה,
ת''א,
12/10/04 10:37
|
תודה לך על הדברים. לצערי לא זכיתי להכיר את סיני, אולם תאוריך של סיני שהיתה, מאפשרים לי לדמין את המקום. לערבים באשר הם אין כבוד לטבע והם הרסנים ומשחיתים מאז ומתמיד. גם אנחנו הישראלים השתננו רק במעט. כל כך עצוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
158.
הבדואים חוגגים בשתי חתונות
איציק,
חיפה,
12/10/04 07:12
|
רק חמור לא מבין שזה הסוף של סיני! הבדואים לוקחים כסף ומתפרנסים מתיירות ישראלית ובו זמנית מקבלים מיליונים מהסעודים ואל קעידה כדי להרוג יהודים/ישראלים, ואחרי כל זה יש עוד ישראלים שנשארים ומוכנים לשלם למשתפי הפעולה האלה עוד כסף וגם לחזור לשם עוד פעם ועוד פעם, אולי באמת הם יותר חכמים מאיתנו . חברה הישמרו לכם זה משחק מסוכן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הישראלים גם משחקים כפול?
לפי כמה,
קובעים הכללה,
12/10/04 07:47
|
מג''ד מגולני מכר לפלשתינאים אישורי כניסה! האם זה הישראלים? איציק מ(1) אתה כבר יודע הכל!!!! האם זה כל הבדואים או רק ...בדואי אין לך מה לעשות חוץ מלהפיץ שמועות ולזרוע ושנאה???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
157.
עוד אחזור אליך, סיני!
מיק!,
12/10/04 02:26
|
ים כחול. שמים. שקט. שלווה. דהב. (לא די-זהב). צלילות. אלמוגים. שקט. שלווה. חול זהב. דקלים ירוקים. להתחבר לבריאה. לשבת שוב על הסלע שלי. רק שלי. פיתות מהטאבון. גמלים. בלי רדיו. בלי עיתון. בלי הנייד המעצבן. שקט. שלווה. ים. שמש. חוף מ-ד-ה-י-ם! רק אני ואתה והגלים.
רק מי שהיה שם - יודע מה זה כחול של ים!! ים כחול עמוק...
אני עוד אחזור אליך, סיני!!
גם בתל-אביב, חיפה, כפר סבא וירושלים מסוכן... ואנשים חיים שם!
זכרונות של יופי שלא רואים מכאן...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
156.
איך יכולתם
אריאל,
ירושלים,
12/10/04 01:19
|
אני הופך להיות פסיכי בכל פעם שאני נזכר שמסרנו את חלקת האלוהים הזו אני מאוד מקווה שבאחד הימים נחזיר את השטח הזה (שמצוי אצל אויבינו) היכן יש עוד מדינה בעולם שתעשה החלטות שגויות וטיפשיות כאלה. כנ''ל לגבי מסירת השליטה על הר הבית למוסלמים. להחלטות כבדות משקל כאלה צריכים החלטה של 100 אחוז מהאזרחים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
155.
סיני של פעם
שיח מוסה,
11/10/04 22:47
|
כך כינו אותי הבדואים בסיני. אני גרתי חמש שנים במקום המדהים הזה שניקרא סיני.לפני הפינוי. חרשנו את סיני לאורכה ולרוחבה על גמלים פשוט מדהים. שירתתי ביחידת ברק בסיני השירות היה שבועים בבסיס ושבוע חופש לא הינו נוסעים הביתה. זה היה שבוע של טיולים ברחבי סיני . קשה לי מאוד לתאר לכם במילים את המקומות המדאימים. זכיתי לראות את סיני מכל הכיוונים הגוב בצבא היה בתשים על דבור זה אומר לראות את סיני גם דרך הים שבועים על הים בספינה ושבוע על ספינת המדבר....מה אני יגיד לכם טריפ ממש טריפ אך מאז לא חזרתי לבקר בסיני. פעם אחת חברים שיכנעו אותי היגעתי עד למעבר הגבול ראיתי את המצרים את הפרצופים שלהם ופשוט לא יכולתי לעבור את הגבול חזרתי לאילת. זה בכללי יבוא המשך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
154.
כל כך צודק!!!
ל"ת
ליה,
גרמניה,
11/10/04 21:37
|
|
 |
153.
לכל הקוראים - חובה לקרא ולהבין
אלעד,
תל קציר,
11/10/04 19:27
|
לכל הקוראים וגם לעורכים במעריב NRG , לפי כל התגובות והכתבה עצמה אין לכם שמץ מושג מינימלי על סיני האמיתי. אבי היה בין אלה שכבשו את סיני במלחמת ששת הימים ב1967; לאחר המלחמה משפחתי עקרה לגור בסיני והיתה בין מייסדי מושב נביעות (או כפי שכולכם מכירים - נואייבה). אני ואחיותיי גדלנו בסיני שרובכם לא מכירים. אבי שבנוסף להפיכתו מבן עיר לחקלאי וחלוץ היה גם פקח ברשות שמורות הטבע בסיני. הזכרונות שלי מסיני הם אלו של פיסת אךץ חלומית ללא בתי מלון, קזינו וחושות למכביר. הזכרונות שלי מסיני הם של אתרי טבע מדהימים כמו קניון הכתובות, הקטוקומבות, שמורת המנגרובים ועוד מלא אטרקציות טבע מדהימות שרוב הקוראים פה לא מכיר ולא יודע. הסיני שאני זוכר זה סיני שיכולת לקחת גמל או ג'יפ וללכת לאיפה שבא בלי רשיונות, היתרים, מדריכים וטיפים. עובדה ידועה היא שבזמן שסיני היתה בידנו לא היו ריפים יותר יפים בכל מקום אחר בעולם; לפני שנה קראתי כתבה ב Scuba Diver Magazine כיצד המצרים הרסו את מרבית הריפים בסיני ע''י דייג באמצעות זריקת רימונים לתוך הריף וגם ע''י חוסר בקרה על דייגים מצרים. כמובן רובכם תטענו שהריפים עדיין מדהימים, אבל מי שצלל אז והיום יודע את ההבדל. כשהחזרנו את סיני, חשבתי שלעולם לא אחזור לשם; לפני שנתיים חזרתי לשם לתקופה של שלושה שבועות. ליבי נחמץ מהסיני שראיתי; לא עוד פנינת טבע שקטה ושכוחת אל אלא אתר תיירות ממוסחר עם מחסומים ובדווים שדורשים טיפ על כל דבר; עם ערימות זבל ומוזיקה מהדהדת; אפילו שארם נהפכה לעיר עם אלפי מצרים שמנסים למכור לך אלמוגים מתים ומעל לכל עם יחס מגעיל לכל מבקר ישראלי. נשבעתי שלעולם לא אחזור לסיני אלא אם כן סיני יחזור להיות שוב בריבונות ישראלית. כן קוראים יקרים, תמשיכו לערוג למצרים המגעילים ולסיני המזוייף...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל 153
יהודית,
תל אביב,
12/10/04 11:56
|
כמה שאתה צודק! אני שיררתי בסיני, ביליתי בסיני ואין כמו סיני בתקופה שייתה שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלעד, אני יודעת למה אתה מתכוון
מיק!,
12/10/04 02:40
|
מ- 1975 אני מסתובבת בסיני... כתלמידה צעירה של בית-ספר, שכל חופשה , אפילו של שלושה ימים - הייתה מוקדשת לסיני - עוד כשניתן היה לשכור חושה עם ארבעה כיווני אוויר בעשר לירות! (בניגוד להיום - אז ההורים לא פחדו לתת לילדים לצאת לבד לדרום הרחוק)... אכן - אין מה להשוות בין סיני של אז לסיני של השנים האחרונות - אבל רק מהבחינה האנושית..
אבל כשאתה נוסע לשם - אתה נוסע לנוף המדהים!! אנשים יש בכל מקום. על הכחול כחול הזה - אני לא מוותרת! כן...גם בגילי, ואת שנות העשרים כבר עברתי :-)) מכורה לסיני !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Keeping Sinai
Limon Hoomtsat,
11/10/04 23:36
|
I don't like Sinai today. It's completly ruined compare to what it was 20 years ago. Sorry I couldn't really feel Sinai even earlier like you did.
ONE little thing. The damage and destruction that Israeli navy did to the reef in Sharem is more than what the Egiptian did !!! II'm not sure Israelies would have keep Sinai you lived in . they would probably let Dudi Apel build some mega hotels there. See Avia Sonesta for example of Israel conservation of natural treasure of Sinai
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מילה בסלע ! שים לב ל- 150
צעיר מכדי לגור,
בסיני,
11/10/04 21:07
|
כולי קנאה שהספקת להנות מסיני האמיתית ! מסכים עם כל מילה שלך. אני השתחררתי ב- 1981 ועד אז בכל הזדמנות נסעתי לסיני, כולל כל רגילה. מגיב 150
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה לך 150
אלעד,
תל קציר,
11/10/04 22:43
|
תודה לך 150 אתה גם צודק וכל מילה היא ממש בסלע. ד''א אחי אנחנו כמעט באותו גיל. חבל שלמרבית האנשים בעמנו יש התנהגות של אספסוף מלחך פנכה שמתרפס בפני אוייבנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפשר להבין אותך
אני,
י-ם,
11/10/04 20:46
|
אבל אני לא כל כך בטוחה שבריבונות ישראלית היא לא הייתה הופכת לאילת מספר 2 שזה די מזעזע. אני חושבת שזה תלוי יותר בתקופה דאז שגם ההסתכלות על החיים הייתה אחרת והתמימות הייתה אחרת היום בכל מקום יש כל כך הרבה הרס וחורבן של נעורים כל דבר הופך לכסף או חומר או סקס ומי יתר ''קול'' מהשני...אני לא חושבת שזה בגלל המצרים. אבל לך יש את הזכרונות והם נצורים איתך ואתה יכול לעשות לך ''סיני'' בחיים הפרטיים שלך...זה דורש הרבה עבודה...בהצלחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה לך אני הירושלמית
אלעד,
תל קציר,
11/10/04 22:56
|
אולי את צודקת; אולי ברבות השנים גם תחת שלטון ישראלי סיני היה הופך לאתר ''חטאים'' כמו שהוא היום, אבל אני לא כ''כ בטוח שהיינו הורסים את הטבע כמו שהמצרים הרסו וישיכו להרוס. אני את חלקת השקט והשלווה שלי מצאתי בכמה איים נידחים ביוון שתושביהם מסרבים בתוקף להתמסחר. מדי שנה אני נוסע לשם לנוח בקרב אוכלוסיה שלווה ומכניסת אורחים שעדיין אינה מכירה את הישראלי המכוער. שם אני מתבודד בחופים שוממים עם פיתה זיתים וגבינת פטה תוצרת בית. שם נמצא גן עדן החסוי של המזרח התיכון...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
152.
כסף
יהודי,
חושה באילת,
11/10/04 18:47
|
למה לנסוע לסיני כשאפשר לתת כסף ליהודים באילת במקום למחבלים בסיני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מכיוון שההפרש הוא אלפי שקלים
ל"ת
אלי,
צפון,
11/10/04 20:52
|
|
 |
151.
נאמני סיני, תפסיקו את האוננות
jeff,
כן ולא,
11/10/04 16:12
|
מה יש לדבר כ''כ הרבה. כן חוזרים , לא חוזרים. דיונים, זיונים. איש הטוב בעיניו יעשה, בלי כל הפטפוטים של יחנות קשקשניות. יאללה, מספיק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
150.
תחזרו לסיני, למה לא ?
ציני,
אהב את סיני,
11/10/04 16:05
|
יש עוד בדואים שממש מתים להרוויח עוד קצת כסף מהצד, ולהעביר חומר נפץ, או להוביל לאזור שורץ ישראלים... יתכן שהבדואים משתפי הפעולה הרוויחו כל כך טוב שהם כבר לא צריכים להשכיר חושות, ולמכור פנקייק וצ'יפס !!!! סיני עבורי הייתה סיני של חופש אמיתי שאפשר לישון בכל מקום, תחת כיפת השמים. מבלי שהבדואים ילשינו עליך, ויאלצו אותך לשכור חושה מגעילה. סיני שאפשר לטייל בהרים, מבלי לשלם לילד דליל שבקושי מכיר את השביל, אבל אסור לטייל בלעדיו, ואח''כ מחייב אותך לתת לו טיפ. סיני בלי מתווך שיושב בסנטה ו''דואג'' שלא תטייל לבד חס וחלילה... סיני של מרחבים, שקט , מיליון כוכבים, ובדואים של פעם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
149.
הבדואים ''הנחמדים'' שותפים לפיגו
עם דפוק,
11/10/04 15:45
|
העם הדפוק היותר בעולם,אלוהים אמר שאנחנו עם סגולה? כניראה שלא היה לו מושג על מה הוא דיבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
In defence of God
Moshe,
USA,
11/10/04 17:20
|
God said that we will be Am Segula, PROVIDED we keep the Torah.
It was not an un-conditional statement.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Am Sgula
Roberta,
London,
12/10/04 22:02
|
Anachnu kvar am sgula. Make no mistake. Nothing is lost. And like Mashina says: Anachnu am sgula... az lama li politica achshav?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה תמיד צריך לההכניס
מאמינה,
11/10/04 20:51
|
את כל עניין העם הנבחר ושבדד נשב לעולם? אני אדם מאמין ושומר מצוות ואני מאמינה בזה והכל אבל אני לא חושבת שזה מקרב מישהו או מדבר למישהו כשמכניסים את האימרות הללו בכל מקום אפשרי. זה רק מרחיק ומעצבן. כדי להבין את הענין הזה צריך ללמוד קצת, צריך לפתוח את הראש ולהבין זה לא רק עם לבדד ישכון. אין עניין לומר דבר תורה לאוזניים שאינן שומעות אז די עם זה!!! תפתחו את הלב לאחים שלכם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
god? where? did I miss sometin
ל"ת
dog,
11/10/04 18:21
|
|
 |
148.
תחזרו, למה לא ?
ציני,
אהב את סיני,
11/10/04 15:43
|
יש עוד בדואים שרוצים להרוויח עוד קצת כסף מהצד, ולהעביר חומר נפץ, או להוביל לאזור שורץ ישראלים... או סתם לתת את רכבם. יתכן שמשתפי הפעולה הרוויחו כל כך טוב שהם כבר לא צריכים להשכיר חושות, ולמכור פנקייק וצ'יפס !!!!
סיני עבורי הייתה סיני שאפשר לישון בה בכל מקום, בלי שהבדואים ילשינו עליך. סיני שלא צריך לשלם לדליל שבקושי מכיר את השביל , ואח''כ עוד מעיז לבקש טיפ וגם למתווך שיושב בסנטה ודואג שלא תטייל בהרים לבד...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
147.
סיני-נחזור..ועוד איך נחזור
ש.ח,
ירושלים,
11/10/04 15:39
|
אני ביקרתי בסיני לפני חודש..פעם ראשונה ופשוט התאהבתי במקום..!! אם לא הייתי מתגייסת עוד שבוע הייתי נוסעת לשם מחר.. הדבר הראשון שאני יעשה שאני מתשחררת זה יהיה לנסוע שוב לסיני. נכון הפיגועים פוצצו לנו את בועת השפיות היחידה שנותרה לנו במזרח התיכון..אבל בכל זאת..המקום הזה פשוט מדהים מדיי כדי לוותר עליו. חמדי, וכל שאר הבדואים שנתנו לנו את האירוח הכי טוב שאפשר בחוף בסנדוס, החושות, ההרים , השקיעה, הזריחה, הים השקוף, האלמוגים הדגים, הסחלב האלוהי, טראבין, השמים שמלאים בכוכבים בלילה..סיני היא פשוט קסם. אין לך תחושה של זמן שם, הכל כל כך איטי ושליו.דקה זה אומר רבע שעה..בסדר זה אומר חצי שעה..כבר יגיע זה הכי נורא חח אתה יכול לחכות שעות. כמו שיום אחד חכיתי לסחלב שלי משהו כמו שעה וחצי..הם לא ממהרים לשום מקום, וזה כל היופי שם. התמונות מדברות בעד עצמן..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
146.
אנחנו כבר מתכננים את הטיול הבא
אז מה היה לנו,
11/10/04 15:18
|
לסיני ויהיה לנו מאוד כיף בלי כל המתלהימנמנים שמזיינים לנו את השכל על אויבינו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
145.
חזרה לאויב
אל,
11/10/04 15:16
|
ישראלים יקרים אל תחכו הרבה זמן. חיזרו מיד למצריים, חזרו לסמים, חיזרו להימורים, חיזרו לסוטול, כי אין מקום יותר טוב להוציא את הכסף חוץ מאשר לאויבנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
144.
טעיות מדיניות
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
11/10/04 14:58
|
תגובה למיספר 117 לפי תגובתכם כלפי סיני מיסתבר שכל הנושא של החזרת שטחים על ידי ממשלות ישראל אלה טעויות היסטוריות שממשלות ישראל ביצעו לאחר שבילבלו את עם ישראל והבטיחו לו שלום והרים וגבעות והסכמים תמורת שטחים ועם ישראל התמים לא מבין שכך אנחנו במו ידנו מחסלים את עצמננו במו ידנו בכל שטחי חיינו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
143.
טאבה הילטון
יהודית,
רמת גן,
11/10/04 14:07
|
גם אני הספקתי להיות בטאבה הילטון ונהניתי מכל רגע ומהרוגע של הים הנהדר מהיחס הנפלא והמנומס של המצרים וכל השאר. חבל שכך הם פני הדברים והלואי שהשלום יחזור לאזורנו ונוכל שוב לחזור למקום הנהדר הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
142.
אנא קראו והשכילו מתגובה 117
ל"ת
אהוד כספי,
11/10/04 13:18
|
|
 |
141.
ישמע האל ויצחק בקול גדול
אהוד כספי,
11/10/04 13:15
|
היי אנשים!!!!!!!!!!!!!! פעם היו שני אחים. לגדול קראו יצחק ולקטן ישמעאל ולאביהם קראו אברהם. מסתבר שכמו בכל בית עם ילדים ואחים, גם בביתו של אברהם היה האח הקטן מתנהג באותו צורה כמו אחיו הקטן. שהיה הגדול מהווה דוגמא ומופת כך היה אחיו מתנהג. אבל....שהאח הגדול היה סוטה מדרכו היה האח הקטן מחקה אותו בכל דרך. לכן......אם אנחנו צאציו של הגדול נמשיך להיות דוגמא לכוח וכיבוש...כך יתנהגו גם אחינו הקטנים.....אבל!!!!!.....אם אנחנו נחזור להיות עם סגולה שימסוגל להפוך את הקערה על פיה ולהיות דוגמא לטוב ואור....כך יתנהג גם האח הקטן. ואיך אמר פעם ז'וז'ו: ''ותחשבו על זה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרא אדם
nor,
חולון,
11/10/04 17:05
|
להזכירך לישמעאל הוצמד הכינוי פרא אדם עוד כשאימו השפחה הגר היתה בהריון כשנולד יצחק ביקשה אימו שרה מאברהם בצדק שיסלק את השפחה ואת בנה, כיוון שראתה כיצד ישמעאל שהיה אז בן 13 מלמד את בנה הקטן כיצד לאונן אלהים תמך והצדיק להרחיק את הפרא אדם מהילד שזה עתה נולד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Ignorant...read the Bible
ל"ת
Moshe,
USA,
11/10/04 16:19
|
|
 |
140.
הפיגוע בסיני
גיל ותם,
כפר ויתקין,
11/10/04 12:23
|
הפיגועים הנוראים בסיני גרמו לטרגדיה נוראית לכל המדינה. בגלל הפיגועים וההתראות לא יחזרו הרבה ישראלים לסיני אבל אי אפשר לברוח מהמציאות. ובכל זאת יהיו חלק ישראלים שיבואו לסיני כמונו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
139.
farewell my love
itai,
11/10/04 12:23
|
Its gone. At least for now They took it from us. The only good thing in this area. The place that we could run away from the mass in our country. Its still so close and so pretty but for the time being it will be far away Its not goodbye my love, Its see you later From itai, sinai freek
הגב לתגובה זו
|
|
 |
138.
הפיגוע בסיני
גיל ותם,
כפר ויתקין,
11/10/04 12:22
|
הפיגועים הנוראים בסיני גרמו לטרגדיה נוראית לכל המדינה. בגלל הפיגועים וההתראות לא יחזרו הרבה ישראלים לסיני אבל אי אפשר לברוח מהמציאות. ובכל זאת יהיו חלק ישראלים שיבואו לסיני כמונו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
137.
היסטוריה
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
11/10/04 11:24
|
ממשלת בגין המנוח אשמה בכל הבלגן המדיני עים סיני סאדאת היה מוכן לקבל חצי מסיני ולא את כולו אחרכך באה ממשלת שמיר פרס והרוטציה הידועה שבא פרס הכריח את שמיר להחזיר את כל סיני עד הגרגר האחרון שזה המלון שניפגע בפיגוע אני מציע לשרון שיעשה רוטציה עים פרס גם כיום על מנת להרגיע את נפשם המיוסרת של חברי מיפלגת העבודה ושיקבלו היזדמנות להוכיח לעם אים הם מסוגלים ליפטור את הבעיה יותר טוב משרון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
136.
כל כך יפה, חבל שכשקורה משהו
דליה,
הרצליה,
11/10/04 11:21
|
שמפריע את השלווה הזו, אפשר למות רק בגלל שלא מגיעים אליך בזמן. כשוחרת שלום ותיקה אני אומרת לצערי, גם לילדי: אל תסעו לסיני. כי אם לא קורה כלום, אין בעיה, אבל אם חס וחלילה משהו קורה, אין עם מי לדבר. יגיעו לפצועים אחרי 7 שעות והם ידממו על החולות הזהובים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
135.
שלום לך סיני היקרה
מיטל,
חול,
11/10/04 10:45
|
את סיני גיליתי לפני 5 שנים ,זה מוזר כי לפני זה גרתי באילת תקופה ואפילו פעם אחת לא חשבתי לעצמי לעבור את הגבול אבל אז פגשתי את בעלי וביחד איתו נסעתי למסע הכרות עם סיני ,והתאהבתי ,בדיונות,בים הכחול,בחול החם,באוכל,בחושות בהרים האין סופיים ובשקט לאורך כול שעות היממה ,חזרנו לשם בירח הדבש 10 ימים של חלום,הר סיני,סנטה קטרינה,וטיול למדבר עם 2 בדואים שהפכו לחברים שכלל כבש על גחלים,אורז ושאר מיני מטעמים מעשה ידם ,לילות קסומים של ירח ורחש הגלים ומה לא?בביקור האחרון שלי בישראל החלטתי לרדת לשם עם חברה אם כבר חופשה בלי הבעל והילד אז רק שם כי רק שם אפשר לתפוס את השקט והשלווה וכך היה 4 ימים של שיכרון חושים מוחלט והחלטתי שאני אשתדל בכול פעם שאני מגיעה לביקור בארץ להגיע גם לסיני ,אבל לא עוד .. כמה עצוב לי שלקחו לי(ולעוד הרבה אחרים)את המקום שכול כך אהבתי להיות בו ,תכננתי להביא את הילד שלי לשם לשחק בדיונות להשתולל ולהרגיש את החופש האמיתי ,אבל לא עוד ,סיני מיבחינתי אבודה לי ואין לי יותר מקום שם ,מה שנותר זה רק הזכרונות היפים שאותם אספר לילדיי והתמונות לפחות זה נשאר לא? יש הרבה שנפרדו ממך סיני לפני הרבה זמן אני נפרדת עכשיו בצער ובעצבות אומר לך שלום את תמיד תהיי בזכרוני .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
134.
בישבילי הפרדה
מאיר יפרח,
11/10/04 07:13
|
בשבילי הפרידה מסיני היתה ב1982 כאשר רוב המטיילים שם היום עדיין לא נולדו או היו קטנטנים והתמונות מדברות בעד עצמן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
133.
Do not visit Sinai
Avi,
Ei Sham,
11/10/04 04:50
|
Israelies should not visit Sinai or any other Arab country from the simple fact that the money that is collected from tourism is used to help the Palestinians buy weapons.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
132.
שלום לך סיני הנהדרת
צוללן,
מרכז,
11/10/04 03:09
|
שלום לך סיני שלום לחופים צהובים להרים אדירים למדבר מהסרטים לשקט ושלווה מתקופה אחרת שלום לריפים המדהימים ןחור הכחול שלום לים אדום שמהפנט בכחול שלום למקום האחרון במזרח התיכון בו יכולת להרגיש חי אמיתי כשאר עמי הארצות סיני אבדה ולא תשוב ולא יעזור הכחול והצהוב השלווה נהרסה אחינו נהרגו חוזרים לאילת הארורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
131.
אפילו שהיה פיגוע אני ילך לסיני
מה זה משנה,
ראשון,
11/10/04 01:47
|
אני עדיין לא הייתי בסיני.. ואני מאמין שאם סיני לא תיסגר..ועדיין יהיה אפשר להכנס ולצאת בחופשיות אני יבקר שם..ויהנה.. פיגוע אחד לא יעצור אותי ולא יגביל אותי. ואני חושב שזה לא צריך להפחיד או להגביל אף אחד שרוצה לנסוע לסיני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
130.
איפה יותר מסוכן ? סיני = ת''א
בסיכוי,
11/10/04 00:53
|
כן חברים שלי התעופפו מפגועים בת''א אחת מתה ועוד אחד עפה לו היד . ואתם מנסים להפחיד אותי???? עוד לא הבנתם ??? המהות של הטרור זה פחד (טרור) אני לא מוותר להם. אחרי 4 שנים שלא הייתי בסיני אני חוזר. סיני לא מפחיד יותר מ ת''א .זה בדוק !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
129.
סיני מקום מדהים ויש 2 פתרונות
קפוצקעס,
צפון,
11/10/04 00:34
|
פתרון אחד שהוא הפחות מועדף עלי הוא לסגור את מסוף הגבול בטאבה, דבר שימנע, כך או אחרת, מוות של ישראלים ויגרום במישרין לפגיעה ביחסים הבינ''ל של ישראל עם מצרים. הפתרון השני והיותר מועדף עלי הוא לכבוש את סיני בחזרה על כל מה שמשתמע מזה! כך, גם לא יהיו לנו בעיות דיפלומטיות עם המצרים, שבין כך ובין כך הסכם השלום איתם הוא על כרעי תרנגולת וברגע שאחיהם ובני דודינו, הסורים, ושאר אומות עוינות, יפצחו במלחמה להכחדת העם היהודי, בהיר לי וצריך להיות לכל יהודי אחר, שמצרים לא יהססו להצטרף לחגיגה. אז, ע''י כבישה מחדש של סיני, נוכל כולנו לנפוש בחופי נביעות (נואיבע) ודי זהב (דה'ב) ללא כל חשש. ולמי מכם שתוהה האם מצרים סוריה ושאר האומות העוינות לנו, יגיבו לכיבוש הנ''ל, התשובה היא שכן, ופעם אחת ולתמיד נסיים את הרומן הממושך שלנו עם בני דודינו הישמעלים. בברכת: ''הן עם לבדד ישכן, ובגויים לא יתחשב'', ספר במדבר. אשמח לתגובות מצודדות ואף לתגובות נגד, מאחי שלא תומכים בנאמר לעיל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סיני
א.א.,
11/10/04 12:58
|
והאם נראה לך שסיני תשאר סיני בידיהם של הישראלים?!?! לא נראה לי שיש לי עניין לבקר בסיני תחת כיבוש ישראלי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כיבוש סיני
דליה,
תל-אביב,
11/10/04 10:50
|
אחד הרעיונות הנפלאים שהועלו בזמן האחרון - לכבוש שוב את סיני. אתה מוכן להוביל את הכח תוך הבטחה שאף חייל לא ייפגע???????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החיילים שיפגעו בעת כבישת סיני
קפוצקעס,
צפון,
11/10/04 12:38
|
|
 |
יצילו בדמם?????
דליה,
תל-אביב,
11/10/04 14:38
|
לא הבנתי שאתה הראשון להתנדב. אולי הדם שלך כחול ואתה שייך למשפחות אצולה ששולחות שליחים לעשות את העבודה? הדם של מי יישפך? של הילדים שלי או של הילדים שלך? ואת מי יצילו בדיוק את מי שמשתמט וממילא לא מגיע לו שאחרים יעשו בשבילו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גברת, לאור קריאתך הסלקטיבית,
קפוצקעס,
צפון,
11/10/04 21:04
|
אני חוזר ומדגיש אם למישהו יש ספק. בכתבי ''החיילים'', אין הכוונה לשליחים שיעשו את העבודה בשביל הסטלנים שכל משנתם היא לרדת לסיני על מנת לשכוח מהדאגות ולעשן,להיפך! במידה ותבוא החלטה שכזו (כיבוש סיני), אשמח להיות מראשי החלוצים למשימה. יתרה מזו, ברצוני להבהיר נקודה נוספת שאני תוהה אם הועברה כנדרש. פתרון כבישת סיני הוא גם כדי לשכן את הסטלנים במקומות יפים וזולים, אך בראש ובראשונה כדי להפסיק להיות משועבדים להסכמי שלום חסרי תועלת שיתנפצו בבוא היום בפרצופינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
128.
סיני מדהימה אבל........
פאני,
11/10/04 00:25
|
זה לא הזמן לדבר על היופי הבאמת יחודי שלה. הגופות עוד לא התקררו חלק מהן אפילו לא חולצו. קצת כבוד לניספים יהי זכרם ברוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
127.
סיני מדהימה,המדבר והריפים
יגאל כהן,
רחובות,
10/10/04 23:57
|
והשקט אבל הדבר הכי מקסים בסיני, זה הבדואים של סיני !!! כל מי שישב איתם, הרגיש שאלה הבני דודי היקרים שלנו !!!!!!!!! נכון ???????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבר, זה העם הערבי...
קפוצקעס,
צפון,
11/10/04 12:42
|
כל עוד אתה משלם להם, הם יהיו נחמדים. אבל אם אל קאעידה או כל ארגון טרור אחר ישלם להם יותר, הם גם אליו יהיו נחמדים ותקעו לנו סכין בגב בדמות מכירת חומר נפץ לטרוריסטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
126.
אנשים שיש להם death wish,
Marvin,
10/10/04 23:29
|
said one of the readers: i so true , in particular concerning the settlers אנשים שיש להם death wish, שיסתדרו בעצמם! הם לא זכאים לשום סיוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
125.
זהו, חוזרים ל-ס-ו-כ-ה
אברהם,
הרי יהודה,
10/10/04 23:00
|
היא פשוטה היא יפה היא שלנו ובשבילנו די לרעות בסוכות זרים חוזרים לסוכה שלנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
124.
כתבת פרסומת לסיני.
להתרחק מסיני,
10/10/04 22:51
|
|
 |
תגובה אינפנטילית
דני,
חולון,
10/10/04 23:23
|
קו המחשבה הזה ממש ילדותי - האם בגלל הפיגוע צריך להדחיק את הזכרונות היפים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
123.
כולכך עצוב
יוסי,
ירושלים,
10/10/04 22:20
|
נכון, עשרות הפעמים שהייתי וטיילתי בסיני לאחר הנסיגה וכינון השלום עם מצרים, ידעתי שלא אוהבים אותי שמה ולמרות הכל חזרתי לשם כל פעם שהזדמן. הייתה זאת עסקה הוגנת, עבורי ולבטח עבורם. כל פעם שהייתי עובר את הגבול בחזרה לאילת הייתי נכנס לדיוטי - פרי שלהם, קונה משהו קטן ומשלם בשטר של 50$ כדי לקבל המוני שטרות של 1$ . השטרות האלה היו מיועדים לטיפים לאנשי המלון בנסיעה הבאה לסיני.
רק בפעמיים האחרונות כשהאחסנתי במלון בשם טוביה (2 ק''מ ממעבר הגבול), הצלחתי ליצור מערכת יחסים והידברות מעבר ליחסי משלם ''טיפים'' בשטרות של 1$ ונותן שירות, דבר שאני מצטער מאד להפסיד כעת.
מהחברים החדשים שלי מטוביה למדתי שהמשטר של מובארק מושחת ושנוא, שהטיירות המצרית אינה מגיעה ארצה כיוון שמשטרת הגבולות המצרית מתחקרת ''באופן נמרץ'' כל מצרי שמגיע למעבר הגבול וגם מרמזת שהחקירה תגיעה גם למשפחות בקהיר.
למדתי על החיים של מלצרים והדרמנים המצרים שכל אחד מהם בוגר אוניברסיטה בקהיר, בד''כ בעל משפחה ונוסע 8 שעות באוטובוס כל שבועיים כדי לפגוש את אשתו וילדיו. אני עצוב שנלקחה ממני הנישה הנהדרת הזאת .
אולי המצב ישתנה....וחוץ מזה, מה אני אמור לעשות ב- 35 שטרות של 1$ ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
122.
אז דארווין צדק כשהוא כתב את
מציאות עגומה,
A Woman,
10/10/04 21:21
|
תאוריית הברירה הטבעית שלו... במהלך האבולוצייה הישראלית מהזן היהודי, ימשיכו לרדת ל''נפוש'' בסיני אותם אלו שמשוללים אינסטינקטיים בסיסיים של הישרדות. הם יכחדו בפיגועים בשל כך . בשל היותם אטומים מראות את המציאות העגומה במערומיה והיא: שהמצרים שונאים את ישראל והישראליים שנאת מוות, על אף הסכמי השלום. שהמצרים מעלימים עין מכל הברחות הנשק דרך סיני. ומעל לכל שהתמימים והבורים שמסרבים לפקוח את העיניים,מממנים את אותה ממשלת מצריים בכספים שהם משאירים בנופשים בסיני. כל אחד משאיר קצת כסף, שביחד מצטרף להרבה מאוד כסף שזורם לכיסם של המצרים. (וגם ממיסים שהם גובים מהמלונות...). ואנחנו נמשיך לממן חילוצי נפגעים מכספי משלם המיסים היהודי-ישראלי המפוכח, שלא ירד ויירד לסיני, אבל משלם על איוולתם של אחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
121.
סליחה-אבל אין אמונה בערבים-פקט
סמואלו,
ת''א,
10/10/04 20:09
|
כל אותם ישראלים שחשבו שאפשר לנסוע למדינות ערב, שהמזרח התיכון הוא אירופה - הנה הראייה - ערבים רוצים את כל היהודים עשר אמות באדמה-ללא יוצא מן הכלל , רק מטומטמים ותמימים ימשיכו לחלום חלומות באספמיה, אין ולא יהיה לעולם שלום עם הערבים, כל פעם מחדש מקבלים בראש את כל ההוכחות - מה עוד צריך???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עיוני,די כבר עם הגיזענות !!!!!
יגאל כהן,
רחובות,
11/10/04 00:00
|
ארורים הפוליטיקאים, המזנים את עם ישראל, בחטא הגיזענות!!!!!!!!!!! ובפרט את בני התשחורת !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
120.
לכולם....
חופשי ומאושר,
10/10/04 18:56
|
כל מי שרוצה לחזור לסיני ,מצידי שילך וישאר שם....ממש לא אכפת לי.לאורך כל ההסטוריה היינו עם טיפש ומאזוכיסט .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
119.
ככה זה ישראלים...פרנציפ יחזרו!
ל"ת
גרשון,
10/10/04 18:53
|
|
 |
118.
אני מקווה מאוד...
רעות,
10/10/04 18:52
|
שהפעם הממשלה לא תסמוך על שיקול דעתו של ה''ישראלי החכמולוג'' ובמקרה של התרעות תסגור את מסוף טאבה לישראלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
117.
חברי הבדואים.
אהוד כספי,
גליל,
10/10/04 18:52
|
ביום שישי האחרון לבשנו ג'מעת הגליל , גלביות וכפיות וערכנו קידוש ליל שבת בדמעה וזכרון לחברינו הבדואים מראס אל שטן. חיזקנו את ידיהם של עייש וסיגל, סולימן וסבאח וכל ג'מעת ראס אל שטן, ביתנו השני. ברקע התנגן הדיסק החדש של חברנו הטבח הסודני שהקליט אלבום יפיפה כמו הים. הכאב עצום ואין כעס כלל....רק זכרונות מצחיקים. הלוואי והיו יודעים אנשים, שאת ילדינו הינו מפקידים בידם ואת אחוות האהבה הרבה שבה הינו. אח...סיני שלי...סולימן וסבח החייכנים...''רוצה טיול בהרים.....'' בשבילי סיני זה לא היה נופש אלא חזרה למקורות...למדבר...לירח...לאחינו הבדואים...בני אברהם....מתי יבוא כבר שלום עלינו....סאלאם סיני...עוד נחזור ונרקוד על המדורה וננגן ביחד אודי וגיל ומוש עם הבדואים בלילות...עוד יבוא שלום עוד יבוא שלום עלינו עוד יבוא שלום עלינו...ועל כולם....אמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אהבת בדווים
אל,
11/10/04 15:13
|
כנראה לא שמת לב אבל אהוביך (או בני משפחתם) היו שותפים לפיגוע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלום עלינו ועל כולם
עוד יבוא,
10/10/04 22:36
|
הלוואי אמן ושבארץ יורידו את הגזירות מהאילתים ומכולם ושיהיו עוד אנשים נחמדים מוכשרים/רוחניים כמוכם. ושיהיה שלום עלינו כבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
116.
ותחשבו על זה...
גל סקורי,
חו''ל,
10/10/04 18:46
|
אני קורא את תגובותכם ולא מאמין. הבאמת הגענו לשפל הזה? האם כולנו איבדנו את הכבוד העצמי שלנו? האם אנחנו מוכנים ביודעין לתרום לאויבנו כסף שמשמש אותם בפעולות נגדנו? זה לא כמו להיות שותף לפעולות נגד עמנו? האם מישהו מאיתנו באמת מאמין שהצד השני אוהב אותנו ולא מאחל לנו רק רע? זה כמובן חוץ מההומו ב-110 שבטח מפרש את מה שהוא מקבל מהחבר ההומו שלו כאהבה....צר לי עליך ידידי. אתה לא רק הומו, אתה הומו עני...ולא רק במובן של כסף אם גם במובן שאתה אדם ללא כבוד עצמי...במילים אחרות אחי אתה שוב דבר...ואקום...מקווה שאתה מתנחם בידיעה שגרמת לחברך ה''אוהב'' להיות הומו אם יותר כסף בכיס. כולכם שעדיין שוקלים להמשיך לרדת לסיני אינכם רחוקים מידידנו ההומו...אותכם אולי לא דופקים פיזית אבל רוחנית וערכית אתם כולכם דפוקים באותה מידה....האם הכבוד העצמי שלכם שווה רק כמה מאות שקלים? 110 - אתה לא צריך לענות... לכולכם שמתים על סיני - מקווה שלא תהיו מתים בסיני יום אחד... תהיו גאים בהיותכם יהודים וישראלים ותואהבו את צבעי הדגל שלנו, כחול ולבן...
כוכב דויד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל-116
שירה,
אי-שם,
10/10/04 20:50
|
חבל, סתם קלקלת!!! התחלת במילים אמיתיות והמשכת במילים ממתחת לחגורה. לענין נטיותיו המיניות של כותב זה או אחר אין דבר וחצי דבר עם סיני וכל שקרה בה. אם יש לך משהו חשוב לומר כדאי שתברור את מילותיך היטב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
115.
אוף, סיני...
מור,
10/10/04 18:34
|
ממש לא מסתדר לי לדבר על זה כמשהו שהיה..אנחנו עוד נשוב לחופים המקסימים האלה ולידידינו הבדואים שפינקו אותנו עם כל הלב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פינקו, ושיתפו פעולה עם הטרוריס
ל"ת
ציני,
לא סיני,
11/10/04 13:55
|
|
 |
כל כך נכון שזה חבל...
גיל,
רחובות,
10/10/04 18:55
|
אני כ''כ מזדהה עם התגובה שלך. אני לא יכול לחשוב על זה בזמן עבר - אני מאוד מקווה שנוכל לחזור לשם יום אחד...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לחזור, עד שהבדואים יחליטו
ציני,
אהב את סיני.,
11/10/04 15:28
|
להרוויח עוד קצת כסף מהצד, ולהעביר חומר נפץ, או להוביל לאזור שורץ ישראלים... יתכן שמשתפי הפעולה הרוויחן כל כך טוה שהם כבר לא צריכים להשכיר חושות, ולמכור פנקייק וצ'יפס !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
114.
סיני שלי
H,
10/10/04 18:28
|
סיני שלי היא ציר ''טירטור'' הגדוד נע לעבר התעלה בהכנות לצליחה. כח הצנחנים בפיקודו של אל''מ דווידי דויוחו בקשר ''אקפולקו''. הינו במרחק של קילומטר מ''החצר'' . לאחר מכן התחילה הרעשה ארטילרית על החצר שלמעשה לא הפסיקה לרגע. השד יודע כמה קנים היו מטווחים לשם. אל''מ ג'ני טנא קצין ההנדסה הפיקודי נהרג באותו לילה בחצר יחד עם עוד כ 180 חיילים. לאחר מכן הוקם גשר הגלילים והפריצה לאפריקה החלה. הריח המתקתק של הגופות השרופות גרם לי לגך שעד עצם היום הזה אני לא יגול לסבול ריח של צליית סטייקים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
113.
canada for ever
pino,
canada,
10/10/04 18:12
|
|
 |
112.
גן עדן ישראלי לא מצרי.
שייח יוסוף,
10/10/04 17:52
|
|
 |
הו סיני סיני
סיני,
10/10/04 23:15
|
|
 |
למצריים ממש לא אכפת מה הולך שם
ל"ת
יעלי,
10/10/04 18:35
|
|
 |
111.
שלום
שוש פלד,
10/10/04 17:47
|
אני מרגישה שהייתי רוצה לשתף את גולשי nrg מעריב - בתמונה שצילמתי באקווה סאן-ביר סוויר, מאותו בוקר שהתחיל כל כך נפלא עם זריחה כזו נהדרת, המשיך ליום קסום כמו תמיד בסיני, והסתיים...... תודה,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
110.
סיני לגאים
אוהב סיני גאה,
10/10/04 17:29
|
היה לי מאוד כיף בסיני במיוחד עם החבר הבדואי שלי הצעיר. יש הומואים בדואים מצויינים במיטה. במהלך השנים הוצאתי על סיני כסף של דירה שלמה כולל מתנות לבדואי שלי. החברות שלי שכבו עם הרבה בדואים והם טוענות שהם הרבה יותר טובים מהישראלים האימפוטנטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סיני
משה פרידמן,
חיפה,
11/10/04 13:29
|
|
 |
אין על הבדואים
ההומו,
תל-אביב,
10/10/04 18:44
|
גם אני שכבתי עם בדואי בסיני ואין עליהם! הם פשוט מעולים...
ושלא לדבר על מה שיש להם בין הרגליים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתם זקוקים לאישפוז דחוף.......
ל"ת
ישראל..........,
11/10/04 05:10
|
|
 |
109.
זול זול ......בסיני
איציק,
כפר יונה,
10/10/04 17:21
|
וואלה זול בסיני גן עדן בכמה מאות שקלים אבל מה עם מחיר החיים? תחשבו על זה ,גם אלה שזכרונם קצר ומתכננים כבר את הנסיעה הבאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
108.
יש לי זכרונות כ''כ טובים מסיני
אלון,
10/10/04 17:12
|
הפיגוע הנוראי הזה כואב עוד יותר נוכח העובדה שהוא קרה במקום כה שליו ופסטורלי כמו חצי האי סיני.אני מתכוון לחזור לשם בהזדמנות הראשונה אבל ,ברור לכולנו שזה כבר לא יהיה אותו הדבר..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
107.
תל אביב
מירי,
10/10/04 16:44
|
בפעם הראשונה נסעתי בגיל 5 לטייל עם ההורים שלי לפני 77, ואחת מחוויות הילדות שלי זה פסטיבל של צבעים (לונגים) בחוף בנואיבה ואנשים שוכבים על כריות בכפר של רפי נלסון. ב- 1994 ירדתי פעם ראשונה עם חברות והתאהבתי. זה כמו קבוצת כדורסל שאתה רואה בפעם הראשונה וזהו- אתה שרוף.לא יכול לאהוב קבוצה אחרת. ככה זה עם סיני. אותה חלקת אלוהים ממכרת אותך לעד.
מאז נסעתי עשרות פעמים לחצי האי, למקומות שונים,
המדבר החם, המים הקרים,
השקט, השלווה,
השמיים הכחולים ביום, וזרועי הכוכבים בלילה,
החול הלבן, החיים הפשוטים שנותנים לך שלוות נפש מדהימה.
אני זוכרת ששכבתי על מזרון ים בביר סיוור (קמפ בארכה – תמונה 2) עם השקט הממכר מסביב ונראה שכל הבעיות נעלמות, המוח מתרוקן לגמרי, רק השמש המלטפת מלמעלה והמים הצלולים מתחתי. מפסח האחרון הספקתי לבקר בביר סוויר 3 פעמים ובכל פעם נהניתי יותר. לשכב על מזרון כשהים בשפל (תמונה 1), לשבת בזולה בתוך ערסל מול הים כשיוסוף דואג לסחלב טעים, או לדג דניס שנצלה זה עתה על הגריל. מה עוד צריך הבן אדם ?!......
אני מבינה את כל אלה שנסעו למרות ההתראות. איש לא מעלה על דעתו שמקום כ''כ שקט יכול להפוך לשדה קרב. וקשה ההבנה שלא אראה את אותה חלקת אלוהים בשנים הבאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
106.
בפסח בדיונה הגדולה
אריאל פגן,
10/10/04 16:38
|
|
 |
105.
לא אוכל לשכוח לעולם
ליאור,
10/10/04 16:25
|
איך נכנסתי לחושה בראס השטן עם האנגליה המדהימה שבבוקר אפילו לא זכרתי את שמה ...המקום הזה הוא פשוט חלום וחבל שקרה שם מה שקרה.אני מקווה שעוד יבוא יום ואחזור לשם ואפגוש את כל הג'מעה...אולי גם את איכקוריםלה האנגלייה....הלוואי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
104.
עם של אידיוטים!!!!!כנסו כולם!!
חגיב,
אשדוד,
10/10/04 16:19
|
הסמים דפקו לכם ת'מוח! במקום לסוע לאילת או לצפון ,הולכים לסיני -מפרנסים ערבים ,כל הצפונבוניות מקבלות שם מבדואים ומביאות לנו מחלות הביתה,ובסוף מה? מתפוצצים!! ומה אני קורא כאן ב80 אחוז מהתגובות? :עוד רוצים לחזור לשם!! דבילים!! שרמוטות!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם לא היית שם - אתה לעולם לא
מור24,
10/10/04 17:28
|
תבין. זוהי חלקת אלוהים קטנה. ברגע שמתאהבים אי אפשר להתנתק. יעברו כמה שנים של יובש (כמו באינתיפדה) ולאט לאט אנשים יחזרו- אי אפשר אחרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר?! גם אני הייתי שם
נופשת לשעבר,
בסיני,
10/10/04 21:29
|
ונהניתי מכל רגע, אבל מאז שפרצה האינתיפאדה בשנית, הבנתי- אין לישראלי/יהודי/אדם שפוי מה לחפש שם! מדינה ערבית עויינת (שלום my ass), בדווים שמשתפים פעולה או מצרים שמזדהים עם פלשתינאים, העדר סיוע רפואי קרוב...אין לי כח למנות את כל הסיבות.
אידיוטים שמסכנים את עצמם תמיד יהיו והם מהווים טרף קל למחבלים.
אני אומרת - תנו לכל אחד לעשות כרצונו, מי שרוצה שייסע, ובאחריותו. מבלי לחלץ/ לסייע/ לשחרר מחבלים אח''כ תמורת גופתו או תמורתו. מי שנוסע - על א-ח-ר-י-ו-ת-ו בלבד! שיעזבו אותנו בשקט כל אותם מתחכמים.
אנשים שיש להם death wish, שיסתדרו בעצמם! הם לא זכאים לשום סיוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק! כל הכבוד!!
ל"ת
עידו,
10/10/04 17:10
|
|
 |
Atta Stam Mekaneh
ל"ת
Debil Atta,
10/10/04 16:56
|
|
 |
103.
מה הפסימיות?
רן,
תל אביב,
10/10/04 16:18
|
מי נפרד? מי מתכוון לא לסוע יותר לסיני? תפסיקו לבלבל את המוח, זהו המקום השפוי היחיד שנותר לנו (במחיר סביר) צריך להירגע ובקיץ הבא כולם יחזרו לשם כמו גדולים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
102.
במדינות איסלמיות
פרעה,
10/10/04 16:18
|
אין *גן עדן*, הכל פאטה-מורגנה!!מיראז' אחד גדול!!תזכרו!!ראו הוזהרתם!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק, אבל חבל שלישראליים
טליה,
ת''א,
10/10/04 21:32
|
רבים אין הגיון בריא כמו שלך, ואני אישית מכירה כבר הרבה ישראליים שמעוניינים לחזור לשם כבר עכשיו כי ''כרגע היה פיגוע ולא יהיה עוד אחד בקרוב''.
אין מה לעשות נגד טמטום, חוץ מלהטיל עונשים ולהימנע מסיוע עתידי למתאבדים שנוסעים לשם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
101.
לאריאל מס 100 אתה צודק !
ל"ת
מאיר,
תל מונד,
10/10/04 16:17
|
|
 |
100.
אני בכלל לא מתלהב מכל
אריאל,
10/10/04 16:03
|
לא מתלהב מכל תרבות הסטלה הזו....יושבים כל היום ומעשנים סמים,חוזרים מהודו-יורדים לסיני ,חוזרים מסיני -טסים לתאילנד... יאללה חלאס....get a life!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא כל היום יושבים ומעשנים....
שושי,
ירושלים,
10/10/04 17:33
|
ממש לא כמו שאתה מתאר, וכאן המקום לצטט ממאמר של גדעון לוי שהתפרסם הבוקר ב''הארץ'': ''לקבוצה גדולה והולכת של ישראלים היה הנופש בסיני חוויה ייחודית שאין לה תחליף, משהו קורה לישראלים שכשהם מגיעים לסיני. אין עוד מקום שבו תראו למשל כה רבים מהם שקועים בקריאת ספרים. לוותיקי המקום היתה השהות כאן הרבה יותר מסתם נופשון, זהו מקום המפלט היחיד, מפלט מטרדות היום יום, מהאימה שאופפת אותנו ומפלט מהישראלים ומהישראליות. משהו באווירת המקום השרה נינוחות שלא תמצאו בשום מקום אחר. זר לא יבין זאת. השאלה ''מה עושים בסיני'' היתה תמיד רק שאלתם של מי שלא היו בה. בלי ''הפעלות'' לילדים ולמבוגרים, בלי ערבי הווי ובינגו, אפילו בלי טיולי אתגר וטראקים; כאן לא עשו כלום ועשו המון.''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מכסים איתך !!! כולם סטלניים
ירדן,
10/10/04 16:20
|
|
 |
99.
סיני שלי
יעלי,
10/10/04 16:01
|
לא אשכח אותך לעולם !מבטיחה לשוב אלייך במהרה(רק שיירגע קצת). חתאם מתוק שלי:תשמור לי מקום בחושה ,אל תשכח אותי!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יא אללה איזה חמה!!!!!!!!!!!!!!
אלעד,
הרצליה,
10/10/04 16:14
|
|
 |
98.
הייתי בהילטון טאבה הרבה פעמים
רותי,
10/10/04 15:32
|
ופעם גם בשארם השייח'.החופשות בסיני היו פשוט מדהימות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רותי,המעבר עדיין פתוח,תחזרי
פרעה,
10/10/04 15:55
|
|
 |
97.
עכשיו יהיה עוד יותר כיף
אהרון,
10/10/04 15:30
|
כשיש הרבה אנשים זה נהפך למגעיל...עכשיו כשנרד לסיני יהיו שם רק ''הגרעין הקשה''.אין כמו לרבוץ יום שלם על החוף ולא לעשות שום דבר...אני חולה על סיני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
נהרו לשם בגלל סמים ולא נוף
מאיר,
שדרות,
10/10/04 15:30
|
סיני לדעתי הייתה מקור משיכה לחובבי הסמים הקלים בעיקר כי יחלו לעשן שם בלי נוכחות והצקות של משטרה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
לכל המגיבים כאן
נטע,
ראשל''צ,
10/10/04 15:28
|
יש כאן מישהו אחד שחושב ברצינות שלא נסע יותר לסיני?יש למישהו מכאן ספק שתוך שנה בדיוק המצב חוזר לקדמותו?? תגובות בבקשה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
חוויה מעשירה
אלפרד,
10/10/04 15:25
|
|
 |
תודה לך -קרעת אותי מצחוק!!
ל"ת
יפה,
10/10/04 16:21
|
|
 |
93.
צריך להעניש את המצריים
גד,
רמה''ג,
10/10/04 15:25
|
|
 |
92.
לא מוותר על סיני
נועם,
10/10/04 15:24
|
לא יכול לוותר על החופשות המדהימות שיש לי שם מידי כמה חודשים.הזולה המדהימה שיש שם פשוט ממכרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז תמשיך לממן את שונאינו
מציאות עגומה,
10/10/04 15:44
|
בתמימותך כי רבה. השהות שם זולה ליחיד. הרבה יחידים זה כבר המון - שמזרים כספים לממשלת מצריים (דרך המיסים שהם גובים מבעלי העסקים שם ). וממשלת מצריים שונאת אותך מעצם היותך יהודי - ישראלי. שנאה תהומית ועיוורת. הם גם עוזרים לטרור ולהברחות הנשק. ואם עוד לא הפנמת את זה אז זה עצוב וחבל מאוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Ma Im HaIsraelim shenossim
ל"ת
LeMakom Aher?,
ze ottodavar,
10/10/04 17:01
|
|
 |
91.
אולי זאת ארץ הקודש שלכם? פחחחח
עבדו בן עבדללה,
10/10/04 15:22
|
יללה יהודים עכשיו תגידו שהאלוהים נתן לכם את סיני ושסיני היא ארץ הקודש של היהודים ואחר כך תגידו שכל המזרח התיכון הוא של היהודים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לנו יש ארץ וקודש ולך פחחח
עבד,
10/10/04 22:45
|
|
 |
90.
זה עצוב
שרון,
חולון,
10/10/04 15:21
|
אבל לאור הנסיבות ,אנחנו חיבים להחרים את המקום הזה.אסור לישראלים להתקרב לשם יותר.אני גם אוהבת מאוד את סיני ואפילו הייתי אמורה להיות בהילטון טאבה ביום הפיגוע ומסיבות שאינן קשורות להתרעות או משהו ביטלתי .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
מה ההתלהבות מסיני?
תמי,
10/10/04 15:19
|
גן עדן?אפשר לחשוב....הכל בגלל שזה זול .הצעירים אוהבים ללכת לשם כי הם יכולים לעשן ג'ויינטים כל היום מבלי שיפריע לאף אחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
סעו לכינרת!!!
ל"ת
יואב,
10/10/04 15:17
|
|
 |
87.
אני זוכרת את הילטון טאבה
ליאורה,
10/10/04 15:08
|
עוד כשהיה אביה סונסטה...אח איזה מלון זה היה....מאז לא עברתי את הגבול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
אחזור לשם כמו גדול
נתי,
10/10/04 15:07
|
|
 |
85.
לא נפרדת
לימור,
צפון,
10/10/04 15:06
|
גם אני הייתי שם בלילה הארור הזה... גם אני הרגשתי בחוסר האונים ואי הוודאות המטורפת... אבל אני עדין חושבת שאני לא נפרדת... רק עושה הפסקה לשנה שנתיים... רובנו לא נפרדנו משום מקום אחר בעולם שבו היו פיגועים, אין סיבה להפרד מסיני בגלל זה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם הטרוריסטים המוסלמים
פרעה,
10/10/04 16:01
|
לא יפרדו ממכם!הם בטח מצפים בכיליון עיניים לשובם של הישראלים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
בי בי סיני אהובתי
לי,
10/10/04 15:06
|
זה לא הפיגוע הנורא שגרם לי לחשוב שאני לא אבקר יותר בסיני אלא ההבנה שאם משהו קורה חס וחלילה תאונת דרכים טביעה או מה שזה לא יהיה אף אחד לא יעזור לך וקלטתי שלמרות שזה קרוב מאוד בשעת צרה זה הופך להיות רחוק מאוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
הייתי בראס לא מזמן
מוטי,
ירושלים,
10/10/04 15:05
|
אני זוכר שהייתי שם במשך שבוע-כל היום שוכב ,מסטול,מבסוט מהחיים,בלי דאגות,בלי מחשבות.רק בסיני הייתי מצליח להגיע לרמות כאלה של שלוות נפש.חבל לי מאוד על מה שקרה.האם אחזור?רק ימים יגידו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
אם הממשלה לא תסגור את מעבר טאב
אהוד,
נתניה,
10/10/04 15:03
|
|
 |
81.
גן-עדן! אבל שכחנו את הנחש!
ל"ת
אדם וחווה,
10/10/04 15:02
|
|
 |
80.
מבחינתי זה נגמר
חגית,
10/10/04 15:02
|
אהבתי לבלות בסיני.אין כמעט חוף או חושה שלא הייתי בה...שום דבר בעולם לא דומה בקצת לאווירה הנפלאה שיש בסיני.זה מצער אבל גם מי שייסע עכשיו כבר לא יוכל לנפוש בשקט כי המחשבות על מה יכול לקרות תמיד יהיו שם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
מעניין כמה זמן ייקח לנו שוב
דניאלה,
אשקלון,
10/10/04 14:59
|
למלא את סיני מפה לפה...אני מהמרת על סוכות שנה הבאה.אני כבר רואה את הכותרות בעיתונים-''בדיוק שנה עברה, והישראלי חזר לסיני''.....או משהו בסגנון הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
בתמונה זאת לא שקיעה אלא זריחה
יובל,
10/10/04 14:58
|
קצת קשה לצלם את השקיעה מהזוית הזאת בסיני, אלא אם זה צולם מסעודיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וכך אכן כתוב
שונא טמבלים,
10/10/04 17:32
|
|
 |
77.
כמובן שאין מה להשוות
חגי,
10/10/04 14:55
|
אבל אני את סיני כבר שכחתי ולא רוצה להיזכר אחרי מה שקרה שם.נרד לאילת....גם טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
אני אוהב את סיני!!!!!!!!!
ל"ת
עמי,
10/10/04 14:53
|
|
 |
משה סיני? ואאלה גם אני...
ל"ת
יאצק,
10/10/04 15:48
|
|
 |
75.
הפסד של כולם
אריק,
ראשון,
10/10/04 14:52
|
אנחנו הפסדנו מקום בילוי מדהים ובזול והם הפסידו את התיירות ...לא נשחכ שגם יש הרוגים מהצד השני...סיני בשנה הקרובה לפחות תקרוס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
אבו בגין--- החוף הכי טוב שקיים
יניב,
ת''א,
10/10/04 14:50
|
מי מכיר את החוף של אבו בגין חוף אליפות עם אנשים מדהימים ושונית סוף הדרך זו התמונה עם החברה (קבוצה של שישה חברים בערב טיפוסי) תהנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכימה איתך יניב!!!
ל"ת
לילך,
10/10/04 15:49
|
|
 |
73.
חבל
אלה,
שפלה,
10/10/04 14:50
|
כ''כ חבל לי שהרסו לנו את המקום הנפלא הזה.מקום כזה סבבה עם שמש וים והמון המון חברה טובים בראש טוב.בפעם הבאה שנרצה לצאת לחופשה הדילמה תהיה קשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
אחזור לשם?
בני,
10/10/04 14:48
|
את השאלה הזאת נשאל את עצמנו עוד חודשיים ,עכשיו כולם עוד נסערים מהפיגוע.אפילו עוד לא היו ההלוויות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
מיראז'ים
פרעה,
10/10/04 14:47
|
הוא מדבר ובמדבר יש ורואים הרבה... מיראז'ים!!סיני היה וינשאר לישראלים פאטה-מורגנה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
קשה מאוד אבל אין מה לעשות
אליאב,
10/10/04 14:45
|
חייבים להחרים את סיני לתמיד אחרי הפיגוע המזוועי הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
הפעם יקח קצת יותר זמן
גיל,
חדרה,
10/10/04 14:43
|
אבל אין מצב שהישראלים יוותרו על סיני.סיני זה פשוט מקום נפלא להרגע בו.מחופשה בארץ אתה רק מקבל עצבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
שלום ולא להתראות סיני
דנה,
10/10/04 14:41
|
אחרי מה שעבר עליי ביום חמישי (הייתי בנואייבה)אני לא אתקרב לשם יותר! אני מקווה שכל הישראלים יעשו כן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
יש מי שמבלה בסיני ויש מי
אור,
תא,
10/10/04 14:40
|
שנלחם בסיני,ואתם יודעים מה? ההבדל בניהם גדול מאוד, לצערי. לא אפרט למה כוונתי שמא אפגע חלילה במישהו. ועל זה נאמר: ''ודי לחכימא ברמיזא''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
מזה ??מה אתם עושים?!
רועי,
10/10/04 14:38
|
לא להשתתף בזה!! לא נפרדים מסיני! מה פתאום נפרדים? השתגעתם?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
הרסו לי את המקום שכה אהבתי
קרנית,
10/10/04 14:36
|
הטרוריסטים האלה ימח שמם.המקום הכי יפה והכי פסטורלי שידעתי אי פעם ועכשיו זה נגמר.מתסכל מאוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
התמונה של השקיעה מדהימה!
ל"ת
עוברת אורח,
10/10/04 14:32
|
|
 |
שקיעה???
אהוד,
חוף הים,
10/10/04 16:59
|
לא רק שזה לא אפשרי, גם כתוב בפירוש מתחת לשתי התמונות ''זריחה''!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בסדר יאללה...כולכם חכמים
יוסי,
10/10/04 19:01
|
תהרגו אותה וזהו.....חשבה שזה שקיעה...מה קרה??יאללה!!כל אחד תופס טרמפ ,מנסה להראות כמה הוא חכם.רבאק!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם אני לא טועה- זו זריחה
מיכל,
10/10/04 14:40
|
הים האדום נמצא במזרח- ורואים ממנו את הזריחה, בניגוד לים התיכון הנמצא במערב וממנו רואים את השקיעה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה פיגור.
רן,
תל אביב,
10/10/04 16:24
|
וואלה ,אנשים מנסים להיות רומנטים: ''וואי איזו יפה השקיעה''. יא מפגרת, איך שקיעה. רואים שאף פעם לא היית בסיני יא פריחה מתחזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
לעולם לא אשכחך
יקי,
קרית מוצקין,
10/10/04 14:31
|
הייתי מספר פעמים בסיני ,פעם אחרונה לפני חודש בדהב וכ''כ נהנתי....אתה כ''כ רגוע שאתה מאבד את תחושת הזמן וכלום לא מעניין אותך.והיחס שקיבלנו שם,איזה כיף! איזה גן עדן.אחרי הפיגוע הנוראי הזה יהיה כבר קשה לחזור לאותה שלווה..למרות כל ההתרעות ,לא ציפיתי שיקרה דבר כזה בסיני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
נפרדים? חה חה חה
לימור,
רחובות,
10/10/04 14:28
|
|
 |
61.
המפלט האחרון
עידן גינת,
10/10/04 14:26
|
לאחר, כמה שעצוב להגיד, \''התרגלנו\'' לשיגרת הפיגועים בארץ, מדליקים טלויזיה, מבררים כמה נפגעים ואיפה, סבב טלפונים לבדוק שהחברים בסדר, ובחזרה לשיגרה, באה המכה. זאת היתה מכה מיוחדת, כי זה היה משהו חדש, שפגע לי, ולעוד הרבה אנשים שדיברתי איתם בנקודה רגישה. חצי אי של שקט, של מנוחה, של להשתולל, של להכיר אנשים, של חופשה בהכי זול והכי כיף. באותו ערב, דאגתי לידידה שלי שהיתה שם, דאגתי לעלי החבר הבדואי שלנו שמוכר בראס, לאח שלו שמוכר בטראבין, וסבב הטלפונים נהיה הרבה יותר מסורבל ומפחיד. אז היה לי קשה, עדיין מפחיד, במיוחד כי תכננתי להיות בראס באותו סופ\''ש, וברגע האחרון התבטל, אבל אני לא הולך לוותר כל כך בקלות. יש מצב לסיני בפסח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Walla, lets do it
Yaron Sinai,
Tel aviv,
10/10/04 17:01
|
We will not give up. I will go back to Sinai very soon. and I wish All the Shanti friends will too. Do we have any other Choise If I do not go to sinai I will go Snepling down from Azrieli buldings.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז תמשיך להזרים כספים לשונאי
מציאות עגומה,
10/10/04 14:52
|
ישראל????
השהות שם זולה ליחיד, אבל הרבה יחידים ביחד הם המונים, וביחד הם מזרימים מליוני דולרים למצריים. מצריים היא מדינה עויינת. המצרים שונאים את ישראל והישראליים שנאת מוות, על אף הסכמי השלום. אז מה אם אתה מכיר בדואי אחד או שניים ''נחמדים''? הכסף בגדול הולך לממשלת מצריים (דרך המיסים). אולי בעצם עדיף שאנשים כמוך שמסרבים לראות את המציאות כפי שהיא , ימשיכו לנסוע לשם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תמשיך אתה
אורן,
10/10/04 20:05
|
להסית לשנאה. אתה חי במחשבה שכל העולם שונא אותך ורוצה להרוג אותך. תעשה לכולם טובה ותשב בבית עם המחשבות האלה. תחיה עם השנאה הזו שלך ואולי תבין שלחיות כל החיים ככה זה לא חיים. יש אנשים שעושים חיים, שרוצים לחיות בשקט ושלום עם שכניהם. אם הם שונאים אותך, תראה להם שאתה לא ותושיט יד לשלום. עם קצת סבלנות הם יבינו. כנראה שאתה לעולם לא תבין. וימותו הקנאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אורן - הבורות בשילוב של טיפשות
מציאות מפוכחת,
10/10/04 21:05
|
היא מכת מוות ניצחת ! להבין מהלכים מדיניים שמתרחשים מתחת לאפך - זוהי לא שינאה. זוהי הבנה של המציאות. אבל מן הסתם אתה אחד מאלה שנוסעים לסיני להסניף סמים חופשי (שגם זו דרך להילחם בנו - היהודים, לסמם לנו את הנוער), ולכן כושר השיפוט שלך וראיית המציאות מטושטשים וקהים לחלוטין... זה בסדר, תמשיך לנסוע לשם, תמשיך להושיט ידיים לשלום- ולקבל מהם פיגועים כתמורה והברחת נשק לעזה כתמורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
זה מה הנוער שלנו אוהב
שלומית,
ראס העין...,
10/10/04 14:26
|
לשבת ולעשן סמים בלי שאף אחד מפריע להם.זה מה שהם כ''כ אוהבים בסיני וטו לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטויות של לפלפ
ג'ימי הנדריקס,
10/10/04 16:09
|
סמים אפשר לעשן בכל ביתך שהוא מבצרך. גם באמצע הרחוב ובחוף הים במסיבות ובכל צעד ושעל. זה בכלל לא שייך ללוקיישן. כנראה שלא היית בסיני כי שם אתה הכי מתחבר לעצמך ולעוצמות האלוהיות שבמקום. מי שהתחיל את סיני הם הפריקים של פעם בשביל הצעירים סיני זה משהו אחר לחלוטין ממה שהיה הוא בעבורינו המבוגרים. הר בכל יער היום מעשנים סמים במסיבות קרחנה. לא נגענו בסמים קשים אלא רק בחשיש ובגראס שהוא עשב השדה. מתת האל. הלוואי ובני הנוער היו מסתפקים בסמים הקלים ולא נוגעים בכל הכמיקלים המפחידים. סיני זה חופש ולגוף לנפש לרוח סיני זה בריאת עולם של יוצר גאוני שלא קימץ בכישוריו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
גם אם נחזור לשם
עידן,
10/10/04 14:25
|
|
 |
58.
המפלט האחרון
עידן גינת,
10/10/04 14:24
|
לאחר, כמה שעצוב להגיד, \''התרגלנו\'' לשיגרת הפיגועים בארץ, מדליקים טלויזיה, מבררים כמה נפגעים ואיפה, סבב טלפונים לבדוק שהחברים בסדר, ובחזרה לשיגרה, באה המכה. זאת היתה מכה מיוחדת, כי זה היה משהו חדש, שפגע לי, ולעוד הרבה אנשים שדיברתי איתם בנקודה רגישה. חצי אי של שקט, של מנוחה, של להשתולל, של להכיר אנשים, של חופשה בהכי זול והכי כיף. באותו ערב, דאגתי לידידה שלי שהיתה שם, דאגתי לעלי החבר הבדואי שלנו שמוכר בראס, לאח שלו שמוכר בטראבין, וסבב הטלפונים נהיה הרבה יותר מסורבל ומפחיד. אז היה לי קשה, עדיין מפחיד, במיוחד כי תכננתי להיות בראס באותו סופ\''ש, וברגע האחרון התבטל, אבל אני לא הולך לוותר כל כך בקלות. יש מצב לסיני בפסח?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
סיני מאז ולעולם
שבויה,
בחלום,
10/10/04 14:14
|
התאהבתי בסיני בשנת 1972 כשהגעתי לשם לראשונה. ביקורי האחרון היה במאי 2000 ונהניתי מאוד. סתם מנוחה והתנתקות מהכל - בלי טלוויזיה, רדיו, טלפון. סתם שבוע עם ספרים על חוף הים ותצפית על המרחבים המדהימים והבלתי מופרעים. 4 לילות עלו לי 850 ש''ח כולל האוכל, הלינה, האוטובוסים לאילת, האוטובוס בסיני, מעברי הגבול והכל מכל בכל. אין נופש כזה בארץ וכנראה גם לא יהיה. חבל ואני מקווה שהדברים ישובו לקדמותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
סיני ונתב''ג-המקומות היפים בארץ
ל"ת
ניצול,
10/10/04 14:10
|
|
 |
55.
יום לפני הפיגוע
יוני,
10/10/04 14:08
|
הגענו,אני וחבר שלי לראס השטן בכונה להשאר שם.רצה אלוהים והחלטנו לנדוד לחוף אחר כי ראינו שיש שם הרבה מאוד אנשים(בראס) ורצינו חוף מבודד יותר.הפיגוע קיצר לנו את החופשה והתבאסנו נורא.אין מקום יותר מרגיע בעולם מסיני .אני מאמין שתוך שנה אחזור לשם ,רק ניתן לעניינים קצת להרגע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
מתכנן לחזור בפסח.
עידן,
מרכז,
10/10/04 14:07
|
אנחנו ישראלים! אנחנו יהודים! ממתי אנחנו מותרים כל כך מהר? אתם מכרים את המשפט סבבה בטאבה? אז הוא קצת פחות תופס. אבל בלאגן בראס-א-שטן, תופס יותר מתמיד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת עדיף שטפשים כמוך יחזרו
ל"ת
לשם, ופה יהיו,
לנו פחות טפש,
10/10/04 14:54
|
|
 |
53.
יקח בדיוק עד פסח
נתיב,
דרום דרום,
10/10/04 14:03
|
|
 |
52.
הדמעות חונקות- סיני אהובתי ז''ל
שלום לך סיני,
10/10/04 14:02
|
אני ממש לא מתאושש. לא יאומן אבל אני בוכה כמו ילד ומסרב לעכל שסיני, כמו שהיכרנו אותה הלכה לבלי שוב. גם אם עוד שנתיים שלוש אסע לשם - זה כבר לא יהיה אותו הדבר. הפחד והידיעה שמשהוא יכול לקרות תמיד יהיו בתודעה. וזה כל כך עצוב. הייתה פיסת אדמה שמימית במזה''ת הנורא והמטורף הזה - וגם את זה לקחו לנו..............בלתי נתפס....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איתך בכל מילה
נפרדת,
רמת גן,
10/10/04 23:31
|
חזרתי לפני 10 ימים משהות של 9 ימים בסיני, חלקם בראס השטן אצל מוברק, והכל עדיין כל כך טרי - השקט, הרוגע, השלווה, תחושת הבטחון ששום דבר רע לא יכול להתרחש במקום שמרגישים בו כל כך טוב, ובעודי משמרת את התחושות, הכל התפוצץ באחת והלב כואב, אבל, עצוב... סיני שהכרתי הלכה לבלי שוב...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
אפילו הפיצוצים...
אורי,
10/10/04 14:02
|
הייתי בחוף מרוחק מס' קילומטרים מראס ביום הפיגוע.באותה שעה נמנמתי בחושה ושמעתי לפתע פיצוצים...הרמתי את הראש לכמה שניות והחלטתי שהכי חכם מבחינתי כרגע זה לחזור ולעסוק במלאכת השינה...אפילו הפיצוצים העזים לא הצליחו להוציא אותי משלוותי .מאוחר יותר שהבנו מה קרה החלטנו שחייבים לעזוב.אחזור לשם בהקדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
סיני מתה בשבילי
סימה,
10/10/04 13:56
|
|
 |
49.
לא היינו צריכים להפרד
סיגלית,
10/10/04 13:54
|
|
 |
48.
לא נפרדים ולא בטיח
עדינה,
פ''ת,
10/10/04 13:51
|
הישראלי החוכמולוג חמוש באידיאולוגיית ה-''יהיה בסדר'' או ו:''לי זה לא יקרה'' ישוב במהרה לרבוץ על חופיה (הנהדרים) של סיני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
שלום לך ארץ נהדרת....
ל"ת
שולינקה,
10/10/04 13:47
|
|
 |
46.
מת על סיני
ג'וני,
פילוני,
10/10/04 13:46
|
אני אישית נוסע הרבה לסיני ,אבל לא בחגים כשכל העולם שם.בשנה האחרונה הייתי שש פעמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
then you don't work
ל"ת
orit,
ashkelon,
10/10/04 16:18
|
|
 |
זה אומר שאתה מאוד אוהב לתמוך
מציאות עגומה,
10/10/04 15:47
|
|
 |
45.
הייתי במקום הפיגוע
עמית,
גדרה,
10/10/04 13:43
|
בראס אל שטאן ,שבוע בדיוק לפני המקרה.אני וחבריי תמיד נוסעים רק לשם.זה הבית שלנו בסיני.אני לא מתכוון לחזור לסיני ,לפחות לא בשנתיים הקרובות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
חבל,כ''כ עצוב.
ל"ת
לא רוצה לא רוצה,
לא רוצה!!!,
10/10/04 13:40
|
|
 |
43.
גן עדן כל כך בזול...
גילה,
10/10/04 13:39
|
מצער לחשוב שאנשים שרצו לחסוך כמה שקלים ,שילמו בסופו של דבר בחייהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
לא אוכל להפרד
שמואל,
10/10/04 13:38
|
אין מצב בעולם שאני נפרד מסיני .פשוט לא מסוגל לחשוב שלא ייצא לי יותר לשכב כל היום בטן גב ולעשן בכיף ולצעוק לחוסאם...חוסאם !!אביא קבב!!....אין ,אין על סיני!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
סיני בשבילי חיבור עם הבריאה
חני אוחיון,
10/10/04 13:36
|
בסיני כבר ביקרתי 5 פעמים כל ביקור חוויה חדשה זה היה פיסה של טבע, חלק מהבריאה יציאה מהשגרה ולידה מחדש כל פעם, כל ביקור נהנתי מיחס אוהב של הבדואים ולא חששתי גם כשהיו התראות לפיגועים הפעם האחרונה שלי היתה לפני חודש וחצי ביקרתי ביסמינה, חוף מבודד ויחסית לא מוכר לפני שנה הייתי במון איילנד ואת הצילומים המצורפים צילמתי שם בחוף המדהים ליד הראס בפעם הבאה... אולי בעוד שנה או שנתיים מקווה לעתיד טוב יותר שם בחופים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
הייתי בהילטון טאבה
ענת,
10/10/04 13:34
|
הייתי בהילטון טאבה לא מזמן עם בעלי וזו היתה חופשה שאני לא אשכח זמן רב.השלווה המאפיינת את סיני והיחס שקיבלנו שם לא דומה לשום דבר שראיתי בארץ.האמת שהתכוונו לסוע גם בחג הזה אך לאור ההתרעות נשארנו בבית...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בפעם הבאה *הם* ישימו יש עליך
גד,
10/10/04 16:11
|
|
 |
39.
איזה נפרדים? שטויות!
ארז,
רמת השרון,
10/10/04 13:33
|
פוליטקאים, מלונאים ועתונאים ישראלים - תפסיקו לעשות רעש ובהלה! מי נפרד? אני וחבריי חוזרים לשם בפסח הקרוב. הייתי שם כשזה קרה, לא נעים אבל על סיני אני לא מוותר - חזרתי לבתי הקפה בת''א ולרחובות ירושליים אז לשם אני לא אחזור? הרי ביקשתם שלא ניכנע לטרור... הכל פוליטיקה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכסף שאתה מבזבז בבתי הקפה
עצובה,
10/10/04 15:56
|
בישראל, נשאר בישראל. כל סכום שאתה מוציא בסיני - מממן את אויבנו. אז אתה לא סתם נכנע לטרור, אלא אתה מממן אותו בתמימותך. ממשלת מצריים שונאת אותנו הישראלים- יהודים שנאה תהומית ועיוורת. אבל היא גוזרת לה בהנאה את קופוני הדולרים שהיא מקבלת מגביית מיסים מבעלי העסקים בסיני - שאתה וחבריך מממנים בחופשותיהם ה''זולות'' (זול ועוד זול זה הרבה כסף ביחד). בנוסף לכך המצרים מעלימים עין או עוזרים בגלוי להברחות נשק לתחומי ישראל.
ואתה וחבר מרעיך כנראה תמימים מידי או מסטולים מידי בשביל לראות את המציאות כפי שהיא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
זה מה שקורה שמוותרים לאויבים
דוד,
בנימין,
10/10/04 13:29
|
כל עוד אנו נכנעים לאויבים(בזה שנתנו למצרים את טאבה וסיני) ימשיכו לפגוע בנו לצערינו. צריך לדעת שכל הנשק שנמצא בעזה מגיע מסיני והמצרים לא עושים דבר כדי למנוע זאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
אין תחליף לסיני
יפעת,
מרכז,
10/10/04 13:29
|
|
 |
36.
אף פעם לא הייתי...
הדס,
10/10/04 13:27
|
|
 |
35.
ארץ ישראל יפה
יהודי טוב,
10/10/04 13:21
|
|
 |
34.
איזה נפרדים...
ל"ת
גבי,
10/10/04 13:20
|
|
 |
33.
לכבוש את סיני שוב!!
עינב,
10/10/04 13:00
|
|
 |
הבדואים מתים שזה יקרה
יהורם,
חיפה,
10/10/04 13:44
|
|
 |
32.
גן עדן??
שמרית,
מרכז,
10/10/04 12:57
|
|
 |
31.
אני אישית כלל לא אוהב את סיני
יעקב,
10/10/04 12:54
|
אקלים מדברי ממש לא בשבילי.אני מעדיף לשלם ולטוס לאירופה,אח אירופה,אין כמו אירופה.צרפת,גרמניה ,שוייץ,הולנד....הכל ירוק ירוק ובכל פינה נהרות ואגמים.זה גן עדן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Memory
skfd,
10/10/04 16:37
|
Yep, you are right- we love those places. And we as in centeric Europe that we lost some pepole we will return to Sinai. Just murder us and we will come back to heaven
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכימה עם על מילה ! רק ירוק
A Woman,
10/10/04 14:57
|
|
 |
30.
סיני=הודו הקטנה
ל"ת
לי,
רחובות,
10/10/04 12:52
|
|
 |
29.
הייתי בנואיבה בזמן הפיגוע
מיכל,
10/10/04 12:51
|
הייתי עם שלוש חברות,נבהלנו נורא ,רצינו לעוף משם לגבול ולא מצאנו שום דרך.היינו ממש חסרות אונים .זה היה סיוט.יקח לי הרבה זמן להתגבר על הטראומה הזו ואני בספק גדול אם אחזור לסיני אי פעם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
סיני נאנסה בברוטליות
ר.א.,
חיפה,
10/10/04 12:46
|
אני זוכרת את הפעם הראשונה שהייתי בטרבין. זה היה בשנות השבעים. בטרבין היה רק אוטובוס ששימש קקיוסק. כשרק הפריקים הגיעו לשם. הכבישים אם אפשר היה לקרוא להם כבישים היו שוממים. היה נדיר לראות רכב חוצה את סיני. במשך השנים סיני התפתחה והפכה אלטרנטיבה לאוהבי החופש. ואוהבי השקט השלווה והפסטורליות. אני אישית לא פקדתי את אילת שנים היא הפכה להיות רק כביש המובל לסיני. אך יחד עם זאת אני מבכה על האונס הברוטלית של האדמה הבתולית הזאת עם נופי הפרא הקדומים שכבשו אותה אלפים של נופשים בעשרות בתי מלון שנבנו על גדות ים סוף. סיני בעבורי היא עדיין זכרון יפה חתקופת שנות השבעים עם הגיטרות החשיש והאהבה החופשית. וחבל שהקדמה מגיעה למקומות שאלוהים יצר בכשרון כה רב. יותר לכלוך יותר זיהום לים שאוצר בתוכו את אחד מנפלאות פלאי עולם .סיני היא לא של המצרים סיני היא של אלוהים ברא שמים ים וארץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Seventies ???????
Yaron Sinai,
Tel Aviv,
10/10/04 17:11
|
Last month brother Lost month Gitara friends sand Will I ever live you Sinai
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תלמד אנגלית לפני שאתה כותב
שוש,
10/10/04 23:20
|
|
 |
שמורת טבע
ר.א.,
חיפה,
10/10/04 15:11
|
צריך להכריז על מקומות כמו סיני כעל שמורות טבע מוגנות מפני פריצת הצויליזציה ובני האנוש הנוגסים בכל חלקת אלוהים במנופים ובטון עוד עולם הולך ונעלם. תמו ימי התמימות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה היה קורה
מירי,
10/10/04 13:58
|
תחשבי מה היה קורה לו אנחנו היינו נשארים שם...מלונות,גורדי שחקים,קניונים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מירי-את טועה
oren,
10/10/04 18:54
|
המצרים שפכו כמות כסף מטורפת בסיני בשנים האחרונות.כמות,שאנחנו בטח ובטח לא היינו שופכים יותר ממנה...ככה שאם סיני היה נשאר שלנו,הוא פלוס מינוס היה נראה אותו דבר כמו היום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
מסרב בתוקף להפרד
צפי,
10/10/04 12:43
|
אז מה אם היה פיגוע? בתל אביב אין פיגועים? המצב יירגע קצת ואני (כמו הרבה ישראלים אחרים)אשוב לסיני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני איתך...
ל"ת
לירון,
10/10/04 15:07
|
|
 |
צודק...
שירה,
המרכז,
10/10/04 14:34
|
צודק אחי, אני נןתנת לזה שנה , שנה וחצי גג ושוב שם בגן עדן הזה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
סיני, עד יעבור זעם
זכי,
10/10/04 12:40
|
אף אחד לא הולך לוותר על סיני, ה''פרוייקט המיוחד'', נראה ילדותי. ההתייחסות ושאר האלמנטים המספדים את החופשה הבאה בסיני, מיותרים גם הם. נכון, היה פיגוע קשה, אפילו קשה מאוד. בארץ אם זה היה קורה משהו היה חושב להפסיק לחיות? אגב, מהתרשמות שלי על התנופה של עסקים לאחר פיגוע. (ראו: מקסים, מייק'ס פלייס ועוד) צפויה לחופי סיני עדנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון מאוד
ל"ת
מוחמד,
10/10/04 13:08
|
|
 |
25.
אם ההורים לא היו לוחצים
שגיא,
10/10/04 12:39
|
|
 |
24.
הייתי לפני הרבה זמן
חן,
רמת גן,
10/10/04 12:38
|
בדהב,היה נחמד מאוד אבל תמיד פחדתי מהמחשבה שאני במדינה ערבית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
אין לאן לברוח מהמציאות
ים יבשה,
תל אביב,
10/10/04 12:36
|
אצלי לפחות סיני היתה מפלט מחיי היומיום ומהבלאגן והרעש של חיינו. מהרגע שעברתי את הגבול נכנסתי לזמן סיני (אפילו עם הצפיפות והחום במונית). מבחינתי חושה שרואים דרך הגג את הכוכבים שווה יותר מסוויטה בדן אילת. אני מאוד אתגעגע ומקווה שאחזור בהקדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תדאג
מנטור,
10/10/04 12:55
|
|
 |
22.
המלאך שלנו מסיני
ארנון חוברה,
10/10/04 12:33
|
למרות ששהיתי בסיני כשנה במהלך שרותי הצבאי הספור הגדול שלי משם התרחש מיד לאחר שחרורי בשלהי שנת 80. ירדתי לסיני עם חברתי דאז לנה מדנמרק. סכום הכסף שעמד לרשותינו היה מוגבל מאוד ועד מהרה מצאנו את עצמינו זרוקים בחוף נעמה שברשותינו סכום כסף שהספיק בדיוק לכרטיסי אוטובוס מנעמה לאילת + זוג כרטיסי אוטובוס מאילת לירושליים. התגוררנו אז בקבוץ מעלה החמישה. באותם ימים חל ראש השנה והחוף היה מוצף במטיילים. אנו היינו שבים הביתה מוקדם יותר אך תנועת האוטובוסים פסקה בשל החג. בילינו חופשה נהדרת על החוף בלא יכולת לאכול ומים שתינו מברז דלוח שמצאנו בסמוך. ביום השלישי החלו כל הישראלים על החוף להתקפל. שכנעתי את לנה שמוטב לנסות לצאת בטרמפים צפונה. אם אין ממילא מה לעשות עדיף שנבלה בצומת. כעבור שעה הגיע תורינו ומכונית אזרחית עצרה. זוג חיילים, בחור ובחורה ניסו לעלות אך הנהג אמר במבטא אמריקאי: שאלתי מי הבאים בתור, לא מי החיילים הבאים בתור. הרמתי יד בהסוס והוא ביקש מאיתנו לעלות. הודינו לו ופתחנו בשיחה. הוא סיפר שהוא גר באופירה ועובד באתר קדוח נפט בסביבה אך כל אימת שניסינו לברר לאן! מועדות פניו הוא התחמק מהשאלה. כעבור זמן מה חלפנו על פני דהב ונואיבה גם אילת נותרה מאחור. ההפסקה הראשונה היתה ביטבתה. הוא עצר לתדלק וששאלנו אם אפשר לקנות לו משהו במזנון, הוא בקש קולה בפחית. הבאנו לו את מבוקשו ומנה חומוס והנסיעה נמשכה. עדיין לא ידענו לאן מועדות פניו. חלפנו על פני ים המלח ועלינו לירושליים. הוא הוריד אותנו בסמוך לתחנה המרכזית בירושליים והסתלק כמעט בלי לאמר מילה. מעולם לא ראיתיו לאחר מכן ואין לנו מושג מי הוא היה. אנחנו הרעבים, פשטנו על המזללות בתחנה המרכזית ואכלנו מכל הבא ליד. האם משהו מוותיקי אופירה זוכר את הבחור? משהו יודע היכן הוא נמצא כיום? כיצד אוכל להודות לו? לצערי למרות שאני צלם במקצועי אין לי תמונות מאותו טיול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבן אדם עשה לכם טובה
אלוהים ישמור,
10/10/04 12:54
|
וכל מה שעניין אתכם זה לדחוף את האף עוד ועוד לתוך החיים שלו. די עזבו אותו בשקט, לקח אתכם טרמפ אז תסתמו. לא ייאמן אחרי 30 שנה ועדיין אתה דוחף את האף ומנסה לדעת עוד פרטים על הבחור, ג'יזזזס!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא רוצה לומר תודה...
ל"ת
טובה תחת טובה,
11/10/04 21:00
|
|
 |
21.
סיני
איתן,
מרכז,
10/10/04 12:32
|
|
 |
20.
ממש כואב
רונית,
10/10/04 12:29
|
|
 |
19.
לא נפרדים ולא נעליים
ארנון,
חיפה,
10/10/04 12:27
|
בחנוכה כבר יהיו מלא צעירים שיירדו לסיני,ותוך שנה הכל יחזור לקדמותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם יהיו שם סמים...
קוקי,
אזרבייג'אן,
10/10/04 12:36
|
|
 |
18.
אולי נתעסק בדברים יותר חשובים
דודי,
10/10/04 12:25
|
|
 |
17.
חלאס עם ההצגות- רוב החברה הצעי
מיקו,
ת''א,
10/10/04 12:19
|
מספיק עם כל המשחקים האלה וזה שסיני זה מקום קסום וכו, אין חולק סיני זה מקום מדהים אבל הסיבה שרוב החברה הצעירים נוסעים לשם זה כי יש שם אחלה סמים ואף אחד לא מפריע לך לעשן שם בשקט ובסבבה. אז שלא יזבלו לנו את השכל כי רוב האנשים שהולכים לחושות הם סתלנים וזאת הסיבה העיקרית שהם נוסעים לסיני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק נוסעים בשביל סמים וסקדס
טליה,
בקעת הירדן,
10/10/04 13:01
|
אני נוסעת מלא לסיני והסיבה היא ששם יש סמים חופשי וזה גורם לאנשים להפתח ויוצא לי לךעשות סקס עם אנשים מדהים כי כולם כאילו ביחד משפחה ויש גם אורגיות מטורפות. זאת אומרת הסיבה שנוסעים היא סמים וסקס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון מאוד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
יודה,
10/10/04 12:35
|
|
 |
16.
גן עדן מצרי???
יוני,
ירושלים,
10/10/04 12:17
|
סיני לא הייתה בישבילי אף פעם גן עדן מצרי אלא אם כבר גן עדן בדואי. המצרים במעבר הגבול ובמחסומים ובחופים ואיפה שלא ראיתי אותם היו תמיד קרים ועם מבט של שנאה בעיניים. ראית שהם לא אוהבים אותך ורוצים רק את הכסף שלך או את לזיין את החברה שלך. הבדואים זה סיפור אחר. גם הם כמו כולנו אוהבים כסף אבל יש להם נשמה, יש להם חיוך אמיתי, יש להם לב סבבה. כואב עליהם שאת הכסף שלי ושל עוד הרבה ישראלים הם כבר לא יקבלו אבל כל גרוש שנשאר אצלי ולא עובר למצרים אני ממש מבסוט ושלם עם זה. שלום לך סיני המקסימה. דמעות בעיניי כשאני נזכר בים התכלת המדהים שלך ובהרים המדבריים המדהימים ביותר. אני מת עלייך סיני אבל נפרד לתמיד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי סייע למחבלים לדעתך ?!
גיא,
10/10/04 13:24
|
חתיכת אידיוט, נראה לך שמישהו יכול לעשות משהו בסיני בלי שיתוף פעולה של הבדואים המקומיים ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
די עם ההצגות
מסטול,
10/10/04 12:34
|
|
 |
15.
מסיני אפשר להגיע לגן עדן
הקשבתי להתרעות,
10/10/04 12:12
|
סיני הוא איננו גן עדן, כל הרעיון של להמשיך ולשבח את המקום הזה גם לאחר העוינות הקשה שאנו סופגים מהמצרים ובמיוחד אחרי שמפוצצים אותנו שם, נראה לי דיי מטומטם.
אז תמשיכו לא להקשיב להתרעות, לסכן את עצמכם וכוחות חילוץ באזורים מסוכנים. תמשיכו לחיות בבועה הזו שלכם. תמשיכו לצפות לחילוץ מהיר במדינות אויב ולסמוך על זה שצריך לסכן חיים של אחרים בשבילכם. תמשיכו לתרום כסף למצרים שמפעילים מערכת הסתה אנטישמית קשה מאוד במצרים ושחייליהם מתאמנים כנגד אויב שהוא תמיד ישראל. תמשיכו לתרום לכל הערבים האלה שרק תומכים בטרור ולא בשלום. תמשיכו ללכת אליהם, הם הרי לא יבואו אף פעם לכאן.
אנחנו עם חסר כבוד וכשפוגעים בנו, אנחנו לא נקום ונתנגד אל האויב שלנו, אנחנו לא נעשה כלום. חסרי כבוד אנחנו!
אתם מחפשים את הדרך לגן עדן? אפשר להגיע אליו גם מסיני ואף בקלות רבה יותר. אני מוכן להתערב עכשיו שבפסח יהיה מלא שם. אבל בפיגוע הבא, אל תבכו אם כבר לא יבואו לחלץ אותכם ויפקירו אתכם אצל המצרים, פשוט אל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשב בבית
אורן,
10/10/04 19:56
|
הרי רק שם בטוח. או שגם שם כבר לא. אל תיסע לתל אביב כי גם שם יש פיגועים. אה וגם לא לירושלים. התרעות יש לרוב וגם אתה מתעלם מהם. אז אל תעשה מסיני כזה מקום רע ומלא התרעות. וגם אתה עם כאלה תגובות לא כל כך תורם לשלום אלא רק להמשך השנאה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אורן - אתה אידיוט מושלם !
אורנה,
10/10/04 20:58
|
אולי עדיף שתסע באמת לסיני - ותושיט יד לשלום...ותקבל בתמורה פצצות. ולנו יהיו פחות מטומטמים לחלץ מפיגועים, על חשבון משלם המיסים הישראלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מספר 15 - מילים כדורבנות !
Vered,
10/10/04 15:03
|
יופי של תגובה. מסכימה עם כל מילה !
ולפי מה שקראתי כאן, כתבו שמי שנוסע לשם נוסע בעיקר בשביל הסמים, אז כנראה שאין בדיוק למי להסביר בהגיון ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים איתך
ל"ת
יצחקי,
10/10/04 12:34
|
|
 |
14.
סתם משעמם
כפיר,
10/10/04 12:12
|
|
 |
עכשיו כבר לא משעמם שם...
ל"ת
moses,
10/10/04 16:59
|
|
 |
מי שלא מעשן סמים אכן משתעמם
ל"ת
אייל,
כפ''ס,
10/10/04 12:45
|
|
 |
13.
אח..השקט
אורית,
תל אביב,
10/10/04 12:08
|
הייתי בסיני בפעם האחרונה לפני שבוע,בביר סוויר ובטרבין.חזרנו יום לפני הפיגוע. אין אין כמו השקט והשלווה,משחקי הקלפים בזולה והליכה בלי שעון. חבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
והסמים
צ'וקי,
השומרון,
10/10/04 12:51
|
|
 |
האמת, בקנייה האחרונה קיבלנו
יהושפט,
מעלה חורון,
10/10/04 17:00
|
|
 |
12.
לא יקחו לנו את החופש
סאלי,
מרכז,
10/10/04 11:56
|
בשביל לצאת מהתופת ומהמצב המדיני בארץ, יש לנו גן-עדן קטן בסיני. הטרור הוא בכל מקום ולכן נמשיך גם נמשיך לנסוע לחופשות מזדמנות בחופי סיני המדהימים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כבר לקחו מזמן
ל"ת
נותי,
10/10/04 12:27
|
|
 |
11.
יש לנו זכרון קצר
מיואשת,
ירושלים,
10/10/04 11:56
|
יש לנו הישראלים זכרון קצר, כבר בחג הבא, הרי הוא פסח יהיה מלא בסיני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
הצעת נישואין בטארבין....
ל"ת
שר,
גבעתיים,
10/10/04 11:55
|
|
 |
9.
הצעת נישואין בטארבין....
ל"ת
שר,
גבעתיים,
10/10/04 11:54
|
|
 |
8.
עוד לא הספקתי להיות בקומקום 3
דניאל,
10/10/04 11:46
|
סיפרו לי שמדהים שם ותכננתי לנסוע בעוד כמה שבועות אחרי שכולם יחזרו.... חבל, פספסתי. מי שהיה שירשום איך זה שם, סתם שאני אדע. תודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא הפסדת הרבה...
ניר,
10/10/04 13:44
|
|
 |
לא נורא...
בייבי,
10/10/04 12:18
|
|
 |
7.
לא נפרדים
יפית מרום,
10/10/04 11:35
|
אני נוהגת לנסוע מדי כמה חודשים לחוף יפהפה שנקרא \''מעגנה\''. החוף קסום, האנשים שמגיעים לשם מיוחדים, האוכל נהדר, ומה שעוד חשוב - צוות החוף הם אנשים חמים ומשפחתיים. בחוף יושבת לה אום עאישה, אלמנתו של בעל החוף המנוח, היא מוכרת תכשיטים ליד המים ואיתה שתי בנותיה הקטנות, עאישה וח\'דיג\'ה. כשאני מגיעה לשם, אני מתארחת גם אצלן בבית, בשכונת טראבין. אנחנו בקשר טלפוני גם בתקופות בהן אני לא בחוף, והחווייה להגיע למקום בכל פעם מחדש מרגשת ומפעימה. בכל פעם אני נוכחת מחדש שניתן לגשר על פערים, פשוט על ידי מבט עיניים כן ואמיתי. טוב, רצוי גם שתדברו ערבית טוב... קשה לחשוב על לעזוב את \''מעגנה\'', גם בבתי הקפה למודי הפיגועים בארץ חוזרים ההמונים לשבת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את או תמימה או טיפשה או שניהם
מציאות עגומה,
10/10/04 15:09
|
ביחד.
מבט עיניים??? הם משירים אליך מבט זך מחד, ועוזרים לטרור הערבי מצד שני. הכסף שאת משאירה שם, הולך לממשלת מצריים (דרך תשלומי המיסים) ששונאת אותך שנאת מוות, רק מעצם היותך יהודייה וישראלית. אני מקווה שיום אחד לא תבחרי את בן זוגך לחיים רק מהסתכלות לעיניים...ותבחני עוד כמה תכונות אופי הכרחיות לקיום חיי שיתוף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקת 100%
מילקי,
10/10/04 12:13
|
|
 |
למה שלא תעברי לצמיתות
מטיף,
10/10/04 12:07
|
|
 |
תשב בבית
אורן,
10/10/04 19:51
|
ותמשיך לשנוא. לפחות כמה אנשים כאן יודעים איך להירגע ואיך לחיות חיים טובים עם קצת ידידות וחברות- זה לא מילה גסה, לפחות לחלק מאיתנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
מיץ גויאבות בבקבוק זכוכית
ל"ת
אור,
מנסה להיזכר,
10/10/04 11:16
|
|
 |
5.
ביי ביי חוף נקי משקיות ופחיות
דקל,
כדור הארץ,
10/10/04 11:15
|
בסיני, משום מה, אף ישראלי לא זרק את הפחית של הקולה שלו או קליפה של אבטיח למים או לחול כמו שהוא עושה בארץ בכיף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
סחלב, סחלב, סחלב וגם סלט
שלי,
הרצליה,
10/10/04 11:04
|
|
 |
3.
הצלילות במקומות המדהימים בעולם
אבי ועומר,
מרכז,
10/10/04 11:02
|
בסיני יש כמה אתרי צלילה שהם ממש משאב לאומי. היינו נוסעים לסיני כמה פעמים בשנה כדי לצלול והמחירים היו ממש סבירים. חבל שלעת עתה זה נגמר, נראה מה יהיה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא נגמר!!!!!!!!
יא-אלללללה,
10/10/04 12:29
|
איזו דרמה!!!!! אתם עושים מזה! עדיין אפשר לצלול בסיני, פשוט אם אתה מגיע אז כדאי בשבילך לא להתאכסן במקום שיש בו ה-ר-ב-ה ישראלים! זה הכל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצלילות שם נורא יקרות!
טל,
10/10/04 12:14
|
הצלילות בסיני דוקא היו לי מאוד יקרות - המחירים של הארץ והרבה יותר - כיוון שהכל שם מדובר בדולרים. היה מאוד יפה ומיוחד - אבל בטח לא זול!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
סנובים! בגוש קטיף כבר הייתם??
ל"ת
האא,
10/10/04 10:32
|
|
 |
לא!
רוני,
10/10/04 10:56
|
|
 |
סנוב...הוא שאמרתי
ל"ת
האא,
10/10/04 19:55
|
|
 |
אולי נבוא אחרי שיחזירו
אני מאמין,
צפון,
10/10/04 11:56
|
|
 |
הא הא
ל"ת
מצחיק,
10/10/04 12:27
|
|
 |
1.
חבל
נדי,
10/10/04 09:21
|
שבני הבליעל לקחו מאיתנו גם את פנינת הנופש הקטנה שלנו בסיני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבל על מי שמת
ל"ת
אור,
תא,
10/10/04 20:54
|
|
 |
הם לא לקחו מאיתנו כלום
מיטל,
גבעתיים,
10/10/04 12:16
|
קודם כל זה לא היה שלנו! חוץ מזה ממתי פיגועים מפריעים לנו לחיות???????? עכשיו כולם בלחץ כי הפיגוע עוד טרי אבל עוד יומיים כולם כבר ישכחו, בדיוק כמו שממשיכים להסתובב ולשבת במקומות שהיו בהם פיגועים בעבר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פנינת הנופש לא שלנו - דביל
ל"ת
ישראלי עם מפה,
10/10/04 11:51
|
|