 |
30.
לניבה (25), מדבריי (28) את
רבות מחשבות בלב,
איש....,
11/10/04 16:21
|
בוודאי מבינה שכתבתי לך תגובה נוספת וקודמת, אך היא לא פורסמה. אז אתמצת, בקריאה לא נרגשת - אל תבלבלי את המח! ה''מתנחלים'' זה עם ישראל. זה כולנו. ההבדל בין כל העדר ההולך לטבח לבין המכונים ''מתנחלים'' הוא, שהם מוכנים להיאבק על חייהם ועל מולדתם, בשעה שאתם, כנ''ל, איבדתם את רצון הקיום. במקום להיאחז בקש האחרון להצלתכם, אתם דורשים ממנו, בקריאה נרגשת, להישרף. אז לא יקום ולא יהיה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
שרון משתין על הדמוקרטיה
סיסמא לא נכונה,
11/10/04 15:25
|
בחסות השמאל הפרקליטות והתקשורת. להקת המלווים של הגירוש. זה ניסוח מעודן ומדוייק למתרחש. זוכרים את הסיסמא האינתיפאדה תנצח ושרון רוצח. מי אמר זאת. השמאל ההאולטרה קיצוני שמעתם מישהו שמוזמן לחקירה. מישהו שמועמד לעמוד הקלון. משהו? נאדה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
ועוד לניבה (25), בימי ''עזה
מתי תקלטו שאתם,
בדרך לאבדון?,
11/10/04 14:59
|
ויריחו תחילה'', שמעתי שאפרים קישון מצדד בראשית הנסיגה הטוטאלית. דבר שאיכזב אותי מאד, שכן הייתי, ועדיין מעריצה של כתביו. נכדי מבקש ממני תמיד, סבתא, בואי נקרא את אפרים קישון. גם הוא מבין את ההומור שלו ומעדיף לקרוא יחד אתי, כי אני צוחקת עד דמעות. ובכן, כתבתי לקישון. הוא ענה לי בגלויה, שהוא מבין את כאבי, אך אי אפשר להמשיך בסטאטוס קוו. כתבתי לו שוב, נסיתי להבין למה זה רק כאבי (איני ''מתנחלת'') ולא כאבו. הלוא מוסרים את ארץ ישראל. לאחר אלפיים שנות רדיפות, וגם שחרור הארץ בא בעקבות הנסיונות הבלתי נלאים להשמידנו. שאלתי אם ''סטאטוס קוו'' אינו עדיף על הליכה לחורבן, מה עוד שאפשר לשנות את הסטאטוס קוו, אם רק לא ניכנע לשטיפת המח של השמאל. האיש לא ענה לי. הפשע שמבצעת מדינת ישראל איננו נגד ה''מתנחלים'', הם אינם עם נפרד. מה שקורה הוא, שמדינת ישראל נסוגה, בפני אויב שהיא הביסה, כדי לתת לו הזדמנות נוספת וטובה יותר להשמיד את ישראל. האם את מאמינה באמת שמשהו ישתפר לאחר הנסיגה? האם את חושבת שהערבים יפסיקו את נסיונות ההשמדה שלהם, כשהם רואים שזה עובד?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קישון יודע באיזה צד מרוח הלחם
מאמין לקישון,
11/10/04 16:16
|
אם אפרים קישון שתמך בימין מאז הנצחון במלחמת ששת הימים, לו הקדיש את ספרו סליחה שניצחנו, טוען שיש לסגת ממפעל ההתנחלויות ולהתקפל הביתה, והוא יהודי פיקח וחד עין, הייתי מתיחסת להמלצתו ברצינות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
במדינת ישראל קיים ''מרכז
גורלנו נתון ביד,
חידלי אישים,
11/10/04 14:43
|
אריאל למחקרים מדיניים''. משתתפים בו טובי המוחות והמומחים בארץ ובעולם. והוא, ממילא, לא שמאלני, כי אם חוקר ומסיק דברים כהוויתם! להבדיל מכל המרכזים האחרים, כמו המועצה לשלום ולבטחון, או מרכז פרס לשלום, שלא פרסמו גם מחקר רציני אחד או בכלל, מרכז אריאל פרסם למעלה מ-150 מחקרים רציניים ביותר ולמעלה משלושת אלפי מאמרים של גדולי המומחים בארץ ובעולם לבטחון ומדיניות. מישהו שמע פעם על המרכז הזה? אתם חושבים שממשלת ישראל או הכנסת שלה נעזרים במרכז הזה, כשהם קובעים את גורלה של המדינה היחידה בעולם הנמצאת תחת איום של השמדה, המיושם יום יום? מה פתאם? פעם הזמינו חברי כנסת מומחה לטילים באליסטיים ממרכז זה. ב-9 בערב(!), כשלמחרת בבקר היו אמורים כמה חברי כנסת לבקר בבסיס טילים בארץ. המומחה אמור היה להדריך אותם בשאלות שעליהם לשאול. הוא מצא במקום תשעה חברי כנסת עייפים, שלא היה להם שמץ של מידע בנושא, גם לא התכוננו לפגישה הזו, לא קראו דבר... היו ממש טבולה ראסה בנושא. המומחה אסף את עצמו ואת ניירותיו והסתלק לו כלעומת שבא, בלי שום הדרכה לאותם עייפי מזנון! אלה האנשים הקובעים את עתידנו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
פשרה
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
11/10/04 11:40
|
על מנת למזהר את הנזק הביטחוני למדינת ישראל ניתן להיתנטק מכפר דרום נצרים ואלמוג בלבד מכיון שהמצב הביטחוני רק הולך ומחמיר ואיתו מצב כל המדינה בגבולות הקו הירוק יתר האזורים ברצועת עזה גוש קטיף וישובי צפון הרצועה ישארו לתמיד תחת רבונות ישראלית זו תוכנית המצוינת לישראל על פי המצב הקיים שימשך כך עד אן סוף לכן אנחנו חיבים גם לשלוט מבחינה גאוגרפית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
קריאה נרגשת למתנחלים
ניבה,
מרכז,
11/10/04 11:36
|
למרות שאני מבינה את עמדתכם ולמרות שאני משתתפת בצערכם, עליכם לחשוב פעמיים לפני שאתם יוצאים שוב ושוב למסע ההתנגדות להתנתקות.
אני רואה סביבי יותר ויותר אנשים שמתחילים לשנוא אותכם ולסלוד מכם. כולם כבר מסכימים שההתנתקות היא הדבר הנכון לעשות כדי להציל חיים וכדי לחסוך בהוצאות העצומות שכרוכות בהמשך הישיבה בעזה.
אם לא תפסיקו את המאבק המיותר הזה אתם תפסידו גם את המיעוט הקטן שעוד תומך בכם.
בואו והיו חלק מהעם ולא תנועה קיצונית ופנטית המרסקת אותו.
באהבה והערכה, ניבה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
המפתח לשלמות העם בידי המתנחלים
פרחיה,
11/10/04 10:35
|
למה הצביעות. האם מה שכואב למתנחלים באמת הוא ששרון קורע לדבריהם את העם. האם כשיצאו להתנחל בשטחים עניין אותם רצון העם. האם האמינו שהיחס המיוחד אליהם, העדפה שנמשכה 30 שנה, על חשבון החינוך, הבריאות והרווחה בתחומי מדינת ישראל, יגרוף אהדה מהציבור שחורק שן במאבק הקיום היום יומי. הם הלכו קדימה עם חלומם המשיחי, מפעם לפעם קוננו ראשי גוש אמונים, חנן פורת, למשל, על שלא הצליחו להתנחל בלבבות. גם את המאבק בהתנתקות פתחו במזמור, יש לי אהבה והיא תנצח, אך מהר הבינו שהסיפור הוא של שנאה ועברו לסיסמה שיקרית חדשה. פנו את השטחים, שובו הביתה ותמנעו קרע בעם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
מאיפה הכסף לכל הקמפיינים????
רמי,
11/10/04 10:24
|
בכלפעם אני תוהה מהיכן המתנחלים ומועצת יש''ע מקבלים כסף לכל המאבקים הפוליטיים שלהם??? נראה לי שאני , אתה ואת מממנים אותם מכספי המיסים הגבוהים שלנו!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדבר בעד התנתקות ומשלם על תעמו
דוד,
11/10/04 11:01
|
שרון, בלי ספק. מדבר בעד ההתנתקות ומממן בכסף ממשלתי את התעמולה נגדה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
מי מממן את מסע השטנה הזה?
ותו לא,
11/10/04 10:22
|
מאיזה תקציב ציבורי גילחו הפעם המתנחלים את הכספים למסע התעמולה השקרי שלהם?
מתנחלים מושחתים נמאסתם !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתבישו! הם חוסכים לחם מפי התאי
אריה,
11/10/04 12:58
|
תתביישו! הם חוסכים לחם מפי התאילנדים כדי לממן את מלחמתם הצודקת להצתת כל המזרח התיכון ואתם מתנהגים כאילו הם דואגים רק לתחת של עצמם וכאילו מלחמה כוללת נגד כל העולם הערבי לא תועיל לכולנו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
במקום לתת את הכסף לנזקקים
יאיר ירקון,
באר שבע,
11/10/04 09:57
|
מבזבזים אותו על הרעלת נפשות ועידוד השינאה.
צריך להפסיק את המימון המושחת למתנחלים !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
אתם קורעים את העם עם
ל"ת
דור,
11/10/04 08:58
|
|
 |
19.
מספיק לתמיד
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
11/10/04 08:25
|
לאור המצב שהולך ומחמיר מספיק לזמן קבוע להיתנטק ממורג נצרים וכפר דרום בלבד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
מתנחלים מושחתים, נמאסתם!!!
עממי,
11/10/04 08:21
|
עופו לנו מהעיניים, לא רוצים אותכם שם וגם לא רוצים אותכם פה.
לכו כבר !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
אל תתחבאו מאחורי סיסמאות!
אריה,
11/10/04 07:56
|
מי שחושב שהפרדה לשתי מדינות, אחת רק של ערבים ואחת רק של יהודים היא לא הפיתרון הנכון והיחיד שיגיד כאן בפה מלא מה באמת בעצם הוא כן רוצה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
האמת: שרון קורע את המדינה !
אריה,
11/10/04 07:54
|
שרון קורע את המדינה ! למדינה אחת רק של ערבים ומדינה שניה רק של יהודים. מי שחושב שלא בדיוק ככה צריך להיות שיבוא פה ויגיד במילים מפורשות מה הוא כן רוצה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
השמאל טעה ושרון נדבק מחיידק
בנצי-א,
11/10/04 07:54
|
שרון ממשיך לסבול ממחלת אוסלו גם אחרי שהוכח הטעות אוסלו שייך לעידן הנאיביות וגם שרון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
מספיק
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
11/10/04 07:41
|
לאור המצב שהולך ומחמיר מספיק להתנטק ממורג כפר דרום ונצרים בלבד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
השמאלנים גרועים מהערבים !
ל"ת
רק שמאל ושכול,
11/10/04 06:56
|
|
 |
12.
סייעני החמאס בשמאל פירקו את
ל"ת
המדינה-כבר מזמן,
11/10/04 06:54
|
|
 |
החמאס דתיים. ממש כמוכם !
ל"ת
אריה,
11/10/04 12:59
|
|
 |
11.
היכונו למופע האימים של אקואדור
Ran,
11/10/04 06:07
|
היכונו למופע האימים של אבי אקואדור (הידוע גם כ-777 ושאר כינויים): שואל, עונה, מגיב וחוזר ומגיב לעצמו. העיקר שיראה את שמו שוב ושוב (ושוב ושוב ושוב ושוב).
מי אמר ליצן החצר??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
Yesha and Resha
Voice of reason,
11/10/04 05:56
|
|
 |
סמולנים שותפים של מחבלים
ל"ת
יצחק,
11/10/04 06:49
|
|
 |
9.
חושבים את העם לדבילים
1 העם,
קלפי,
11/10/04 05:39
|
אחרי שמועצת יש''ע עשו רצח אופי לשמאל והציגו אותם כבוגדים פתאום הם מביאים דוגמא מהם. ואני שואל: מאיפה יש להם כסף לשלם לחברת ''ספין'' והאם כספי המיסים של כולנו לא משמשים לתעמולה הארסית והאנטי דמוקרטית הזאת? ועוד שאלה: האם הם בעד דמוקרטיה או נגדה? ואולי הם בעד דמוקרטיה על תנאי? כלומר בעד דמוקרטיה כל עוד היא משרתת את מטרותיהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לחושבים את העם...
חדוה,
מרכז,
11/10/04 08:09
|
דמוקרטיה זה לא מה שמר דיקטטור עושה, הכל על דעת עצמו ורק הוא בלבד המחליט. מה זה קשור לאנשי יש''ע?הדמוקרטיה שלהם היא הנכונה. מי שכופה את עצמו על השרים ועל כולם הוא דמוקרט????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
THE SMALL DID THAT ITSELF
ALON,
11/10/04 06:51
|
THE SMALL DID THE DAMAGE TO ITSELF. IT LIED TO THE ISRAELI PUBLIC BROUGHT ON TERRORISATS AND ARMED THEM. IT SIDED WITH TERROR GROUPS WHO MURDERED ISRAELIS. IT BROUGHT ON INTERNATIONAL PRESSURE AGAINST DEMOCRATICALLY ELECTED GOVERMENTS IN ISRAEL. THE SMALL HAD SHOT ITSELF IN THE FOOT. SMALLANIM ARE ACTING LIKE TRAITORS. IF IT WALKS LIKE A DUCK AND QUAKES LIKE A DUCK.........THE FANATICS OF THE SMALL ARE TRAITORS.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
מועצת רשע מרמה את העם
השואל,
11/10/04 04:19
|
שוב מדברים מגיני הדמוקרטיה על הליכה אל העם. משהו זוכר משאל עם לפני הקמת ההתמחליות? והמאחזים?
העם החליט שצריך לפנות מאחזים לא חוקיים. שמעתם שמועצת רשע ציוותה על נעריה לרדת מהגבעות?
אבל הכי פשוט, מישהו שמע הצהרה חד משמעית של ראשי המועצה ורבניה (אבירי הדמוקרטיה) שמבטיחה שהמועצה תקבל את תוצאות המשאל בכל מקרה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
UNITE AGAINST THE DICTATOR
rami,
11/10/04 03:01
|
Anyone who loves democracy should join the fight against Sharon
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
שרון מתנהל כדיקטטור לטיני
אריה,
שיקגו,
11/10/04 02:11
|
בשום מדינה דמוקרטית לא היו מסכימים לדיקטטורה כזאת !!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
כמו דיקטטור
חפץ-חיים,
מרכז,
11/10/04 01:08
|
שרון מתנהג כמו דיקטטור הדואג לשלטונו ולטובת בניו במקום לדאוג אסטרטגית לטובת המדינה . לא ברורה לחלוטין נסיגה ללא תמורה המחנכת את הפלשטינים להמשיך בטירור כי הוא משיג יותר מאשר במו''מ. רק דבר אחד יתן לגיטמיות ערכית--משאל עם או בחירות .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמו דיקטטור- זה לא כמו
שפרה,
11/10/04 08:09
|
אתה צודק, אבל זה לא כמו דיקטטור -אלא זה דיקטטור שככה נוהג ולא שואל אחרים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
כי שרון=כישלון
ל"ת
יוסי,
11/10/04 00:47
|
|
 |
3.
מתנתקים מההתנתקות!.
ל"ת
אורי,
גוש קטיף,
11/10/04 00:39
|
|
 |
2.
מועצת יש''ע מפלגת את העם -
Avi Ecuador,
11/10/04 00:39
|
מובילה לאנרכיה. אין כאן רק מחאה לגיטימית אלא תכנית מבצעית לפגוע בפעילות הרשות המבצעת. יש כאן עבירות פליליות - אבל המתנחלים כידוע - מעל לחוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה שהשמאל באמת רוצה
קידי,
11/10/04 06:12
|
השמאל רוצה להקים דמוקרטיה שמאלנית כמו פעם.
המצביעים יצביעו לימין והנבחרים יהיו שמאלנים.
ד''ש לסטאלין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה קרה אבי הפכת פתאום לשמאלני
ל"ת
ארז,
11/10/04 03:38
|
|
 |
1.
לאנשי ישע,אתם כורתים את הענף
יגאל כהן,
רחובות,
11/10/04 00:24
|
עליו אתם יושבים. כל יום שעובר עם ההתלהמות וההתבהמות שלכם נגד ראש הממשלה, אתם מתדרדרים. האמת שאתם מתחילים להמאס !! ראו הוזהרתם !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! הפסיקו את הההתנשאות הצדקנית או את הצדקנות המתנשאת שלכם. עליתם לנו בדמים תרתי משמע. ואל תתנו לי להגרר למקומות יותר גרועים. עד כאן תחום שבת!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחי אתה צודק נימאס לנו מהחולגן
משה,
פ'ת,
11/10/04 18:19
|
עם המח שלהם המחשבה הבהמתית זה כבר לא אידואולוגיה זה שוד ורצח לאור היום פסיכופטים נימאסתם רק מצנע התרופא שלכם חייזרים, וילה קישטא ברה חזרה לפרו לבוליביה יש שם הרבי עצים טפסו עליהם ורדו לנו מהחיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מזלך שעל טמטום אין מענישים
ל"ת
עורך דין,
11/10/04 10:49
|
|
 |
ליגאל הגרוש
דאלים,
11/10/04 08:12
|
אין פלא שזה מצבך. חבל שביבי לא זרק אותך מהליכוד המושחת מזמן מזמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליגעל המגעיל שאין לו גבול
אדוה,
11/10/04 08:11
|
לאיזה אתר עוד לא נכנסת?? מה יש לך שרון לא משלם לך מספיק שתאה מלקק לו? האם שחררו אותך מאברבנאל מוקדם מדי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש בנו אהבה (עצמית) והיא תנצח
ל"ת
אריה,
11/10/04 07:57
|
|
 |
מי זה? מי זה הדמוקרט הזה?
ארז,
גוש עציון,
11/10/04 05:49
|
ראו הוזהרתם!!!!!!!!!!!! להלן שיחת טלפון מדומיינת המתנהלת בין יגאל מרחובות לחברתו צוף משכונת השלום בעיר: יגאל: צוף קושקוש, מה שלומך מתוקה? איך היה ביוגה?, פגשת מישהי לחילופי זוגות? יוואו איזה קטע, גם לי היה קטע עם מישהו. אח שלי אומר לי שאנחנו ממש מגזימים עם הפתיחות המינית. צוף: תישבע? יגאל:'' עזבי, סתם יש לו מעצורים. זה בגלל שאבא לא היה נותן לו לראות שושלת. יש לו כל מיני מחסומים שמונעים ממנו להיתחבר לפנימיות שלו''. צוף:''ראית את המתנחלים המשוגעים בפינוי של חוות גלעד?'' יגאל:''פאשיסטים, פנאטים, דתיים חשוכים, מתנחבלים, דוסים ארורים, יאללה שיפנו אותם כבר. הם פשוט לא מוכנים לקבל החלטות דמוקרטיות''. צוף:''שלחו את אחי לשמור על איזה גבעה מלאה בקראוונים וכלבים. הוא מת מפחד''. יגאל:''נמאס כבר למות בגללם. הייתי משאיר אותם שם. שיסתדרו בעצמם עם החיות האלה''. צוף:''שלחתי לו אבן אנרגיה בחבילה. זה יעזור לו להשיג בחזרה שלווה קוסמית''. יגאל:''את לא מאמינה, היה לי היום רגע קוסמי מטורףףףףףףףף. יצאתי מהבית בדרך לעבו, אוח כוס אמק, עוד פעם המתנחלים הבני זונות האלה בטלויזיה. למה נותנים להם לדבר, שיומותו כבר כולם בפיגועים''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכנת כבר את הכדורים נגד קרינה,
אריה,
11/10/04 08:01
|
לעזאזל, בת אל, כמה שאנחנו מנסים לחמם ולהסלים את המלחמה בינינו לפלשתינאים המניאקים מהשמאל לא נותנים ! אבל בסוף נצליח, העניינים יתחממו עד למלחמה כוללת, וסוף סוף נגמור עם כל הערבים המניאקים האלה. נכון שתהיה קצת רדיואקטיביות בסוף, אבל זה זמני ותוך תשעים אלף שנה הסטרונציום תשעים מאבד חצי מהקרינה שלו !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה נחפז
חומוסון,
ישע,
11/10/04 05:07
|
לכתוב את הצהרותיך, וניכר כי נמאס לך מכל הסיפור. זה עדיין לא אומר שאתה צודק. הימין טוען שהציונות לא נגמרה בהכרזת המדינה ובודאי לא החלק ההתישבותי שבה. ואם יש ויכוח האם להקים ישוב או לא, זה מקובל אבל לא יתכן שיהיה צל צילו של ספק לאחר 30 שנות ישוב. כאילו תאמר שמחר יזכו תושבי איקרית וברעם בטענותיהם מ= 48 ואי לכך הממשלה תפנה את יושבי המושבים שם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעניין איפה היית
מישהו,
11/10/04 03:15
|
כשהעלו טענות בהמיות וצדקניות בעניין סברה ושתילה או האי היווני לפני ההכרזה על תכנית ההתנפצות.
הגב לתגובה זו
|
|