|
|
עד כה: 34 תגובות, ב- 13 דיונים.
|
|
|
|
|
|
הוסף תגובה
|
|
 |
13.
רוב המאחזים יהיו חלק מישראל
מעצבי גבולות,
12/10/04 23:11
| כי רוב ההתיישבות ביו''ש תעצב את גבולות מדינתנו.
מאחז נופי נחמיה יוצר את הרצף של אריאל מזרחה. כמה מאחזים מוצלחים יוצרים גושי התיישבות חזקים ומונעים השתלטות פלסטינית. מה אתם חושבים שהפלסטינים לא מקימים מאחזים? הבעייה שאין שם מלשינים המודיעים איפה כל בנייה בריש גלי. יש מאחזים שלטעמי אין צורך בהם כמו מצפה יצהר, כי יצהר לא תהיה לטעמי בריבונותינו. אך אם מצפה יצהר ימנע את עקירת מאחז נווה ארז. מה טוב? הבעייה שבשיח הציבורי אין דיבור על עיצוב גבולות אלא רק עלחוק. והרי ידוע שחוקי הבנייה בנגב נאכפים היטב. וגם בלוד ובעוד מקומות בהם גרים אחיהם של אנשי שלום עכשיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
רוב המאחזים מעצבים את גבולותינ
הקשיבו,
12/10/04 23:06
| גבולות המדינה. מאחז נופי נחמיה יוצר את הרצף של אריאל מזרחה. כמה מאחזים מוצלחים יוצרים גושי התיישבות חזקים ומונעים השתלטות פלסטינית. מה אתם חושבים שהפלסטינים לא מקימים מאחזים? הבעייה שאין שם מלשינים המודיעים איפה כל בנייה בריש גלי. יש מאחזים שלטעמי אין צורך בהם כמו מצפה יצהר, כי יצהר לא תהיה לטעמי בריבונותינו. אך אם מצפה יצהר ימנע את עקירת מאחז נווה ארז. מה טוב? הבעייה שבשיח הציבורי אין דיבור על עיצוב גבולות אלא רק עלחוק. והרי ידוע שחוקי הבנייה בנגב נאכפים היטב. וגם בלוד ובעוד מקומות בהם גרים אחיהם של אנשי שלום עכשיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
שיפנו כבר את הנערים המעפנים.
אריק,
רחובות,
12/10/04 10:21
| |
 |
10.
מתנחלים לאן הגעתם
התגובה מחולון,
11/10/04 23:18
| לא הבנתי מה כל הנושא פה מה כל ההתפלספות הזאת פה יש לכם הרי רבנים ומה שהרבנים יגדו לכם תעשו אם אמרו לכם להלחם תלחמו ולמי בדיוק אתם מנסים לענות באינטרנט הרבנים אמרו גמרנו ואם הרבנים אמרו לא להגי בכח אז אל תגיבו בכח ''ועשית ככל אשר יורוך''כתיב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אילו עשינו מה שהרבנים אומרים
מתי יקראו,
מי לה' אלי!,
13/10/04 20:16
| היינו אוהבים אתכם חינם ומניחים לכם לרדוף אותנו. אז הסיפור הזה נגמר. לא עוד! כבר לפני שנים הוכחתי את הרבנים על פניהם, על שאינם יוצאים לרחובה של עיר ואינם זועקים זעקה גדולה ומרה נגד הובלת העם הזה כצאן לטבח. הם מעולם לא העזו לצאת כנגד ה''ממלכתיות'', שכבר עשרות בשנים משתפת פעולה עם תכנית השלבים הערבית לחיסול ישראל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
ל''מוחה ומצטערת'', אם אין לך מה
פתחי פיך ויאירו,
דברייך,
11/10/04 19:50
| להגיד, אפשר גם לשתוק, לא תמיד צריך לומר את המלה האחרונה. גם הבולשביזם פתר את בעיות המוסר והמצפון שלו ע''י אשפוז השפויים. ועכשו, כתבי את המלה האחרונה, אין לי בעיה עם זה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
למוחה בתוקף הדוגמטית
כאן נולדתי כאן,
נולדו לי ילד,
11/10/04 18:04
| לפני 1967, מאז 1942 , שנת הולדתי, חייתי כאן בארץ בכל המלחמות, שהבאתם עלינו, בהסכמיכם החוזרים ונישנים עם רוצחינו ובנסיגות חסרות תכלית או מוסר. הורי בנו את המדינה והם לא היו שמאל! היינו בכל הארץ. בעלי, אחי וגיסיי השתתפו במלחמת ששת הימים. ילדינו היום לא רק חיילים מצויינים, אלא, בם בוני הארץ, מה שאתם הפסקתם מזמן לעשות. אתם נחים על זרי הדפנה של ה''שמאל בנה את המדינה'', ואתם כה מדושני עונג, שאינכם מרגישים איך זו נשמטת מתחת לרגליכם. אתם חושבים שאם מושכים בשטיח, רק חלקו יזוז? כולו זז. או נקרע, ואז אפשר להשליכו לפח האשפה. ואכן האפיזודה הנקראת ''הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון'' נזרקת על ידיכם לפח האשפה של ההסטוריה. אילו פשעים בצעתם? פעלתם בכל כוחכם ליצירת דמוניזציה ודה-לגיטימציה לחבריי, לילדיי ולכל היקר לעם ישראל! ומה הצלחתם לעשות? להושיב את מדינת ישראל על ספסל הנאשמים של האנטישמיות הבינלאומית. ועדיין אתם בשלכם. מדינת ישראל על סף חורבן, ואתם, במקום להילחם באויב, נלחמים במגינים עליכם מפני אויב גרוע מן הנאצים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את זקוקה לעזרה
מוחה ומצטערת,
11/10/04 18:32
| גבירתי המסכנה, לא אוכל להושיעך כי לא התמחיתי ברפואת הנפש. ברור לכל שאת משוגעת, לא היחידה במחנה שלך, אבל את חשפת פה את הסימפטומים שלך. פרנויה מתקדמת. אבל מה את רוצה ממני. בקשתי, אל תגני עלי, את זקוקה לעזרה בעצמך, ואני כבר אסתדר בלעדיך. הכתיבה באתר אינה תחליף לטיפול רפואי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך אפילו פרויד לא היה עוזר
ל"ת
ארז,
גוש עציון,
12/10/04 05:18
| |
 |
7.
ל''מוחה'' (5), הבלתי נלאית
נסיון מס' 2,
לא נוותר,
11/10/04 14:15
| לך, למשל, קל למחות, כי דברייך מתפרסמים, התגובה שלי אלייך לא התפרסמה, אני מנסה שוב, ובכל אופן, אכתוב זאת בכל מקום! אנחנו יושבים כדין ועל פי ה''קושאן'' שלנו, הוא התנ''ך, בארצנו. אתם יושבים שלא כדין, בכל סנטימטר בארץ הזו. אתם גזלתם פעמיים - א. בלי שום זכות התיישבתם בארץ הזו. ב. גזלתם את הקושאן שלנו, כדי להשתמש בו לכיבוש שטחים שאינם שלכם, אלא, שלנו, ולא די בכך, שאנו איננו מגרשים אתכם - הפולשים הזרים, אתם מנסים לגרש אותנו. אז שיהיה לך ברור, אנו איננו זזים משום מקום בארצנו. מאז הקמת המדינה אתם מבצעים נגדנו פשעים. ניכסתם לכם את המדינה הזו, כאמור, בהסתמך על הקושאן שלנו! כבר למעלה משלושים שנה אתם מתעללים בנו בצורה גרועה יותר מן האנטישמי המושבע ביותר. גם היתה לכם החוצפה להשתמש בבנינו, כדי להגן עליכם במדינה שניכסתם לכם. תני את הפקודה להוציא את הצבא, נראה מה יישאר לכם! כי החיילים הטובים מכולם יישארו בכל מקום בארץ, ואלו הם המתנחלים. את רוצה להפקיר את המתנחלים? אז דעי לך, שאת, המופקרת, מפקירה את המדינה לחורבן! זה מה שאתם עושים מאז שנחתמו הסכמי ה''שלום'' הראשונים לקידום תכנית השלבים הערבית לחיסול ישראל. אתם אלה שצריך היה לגרש מזמן! אילו עשינו כן, היינו יושבים היום במדינה פורחת, משגשגת ושלווה! והחשוב מכל - בלי שנאה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זעמך אמיתי, דבריך סלט לא טרי
מוחה בתוקף,
11/10/04 16:35
| היות שאת מאשימה אותי, אותנו, וכלל לא ברור לי למי את בדיוק חושבת אותי, בגזל משהו השייך לך, או לכם, ובפשעים ובהתעללויות גרועות מכל האנטישמים, אשאל. ראשית. מי אתם בכלל, ומי הייתם לפני 1967?אז לא זכור לי שהיו כאן שני עמי ישראל וגם אין צורך שיהיו היום. שנית. נא להגיש רשימה מפורטת של העבירות החמורות שעברתי נגדכם ב 30 השנים האחרונות, או שעברה המדינה, הגוף המייצג אותי. במה חטאנו לכם. היות שאיני ראש הממשלה לא אוכל לתת פקודה לצבא לצאת או להכנס. ואיני חושבת שיפה שאשה תשתמש כלפי רעותה במלה מופקרת, שפירושו זונה, אפילו אם דעותי הפוליטיות שונות בתכלית משלך. כדאי שתשכללי את כלי התבטאותך. זעמך אמיתי אך דבריך קטסטרופה. לא מלמדים אצלכם בהתנחלויות להתבטא? לומדים אצלכם משהו בכלל או שרק מפגינים ומרביצים לערבים ושמאלנים כל היום?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם צולבים.
ל"ת
ארז,
גוש עציון,
12/10/04 05:20
| |
 |
את ישר מתחילה לבכות....
טל,
רעננה,
11/10/04 14:34
| ''את התגובה שלי לא מפרסמים'' -כל האתר הזה מלא ברפש שלך ושל חברייך, אבל מאוד קל להיות מקופח ומסכן.
כמה דברים בקשר למה שכתבת:
''בלי שנאה!'' זה בדיוק מה שאמרת, רק חבל שכל מילה ומשפט שלך נוטף שנאה.
אל תפחידי אותנו בכך שהמתנחלים עושים צבא כי גם התל-אביבים ,הראשל''צים, הנתניתים והחדרתים, וכל השאר עושים צבא. (3 שנים).
תרציאו לא תרצי, כל יחידות הצבא שורצות ב''סמולנים'' שרואים בתפקידם להגן על מדינת ישראל וצביונה ולא בשליחות פאנטית של שתי גדות לירדן (את מוזמנת לבקר בחטיבת השיריון שלי)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טל, עם הבדל אחד - אתם בוגדים
ארץ ישראל לעם,
ישראל!,
11/10/04 17:51
| במולדת, אנחנו לא! אני לא בוכה, ציינתי עובדה. ובאשר לרפש, מוטב שתשתוק. כי אני יכולה למלא כמה ספרים בתעמולה האנטישמית של ''אנשי רוח'', אנשי בוהמה, ''אמנים'' ומציגי מצגות בארץ ובחו''ל, לא רק נגד ה''מתנחלים'' אלא נגד מדינת ישראל. ובתמציתו של דבר, מי שרודף את ה''מתנחלים'' רודף את העם היהודי. כי הוא מבקש לעצמו מלחמה סיזיפית אין קץ - הם ינסו להשמיד, אנו נביס אותם, ניסוג, הם ינסו להשמיד, אנחנו ננצח, ניסוג וחוזר חלילה, ולבסוף, הם ינסו להשמיד, ישמידו ואתם אשמים! האנטישמיות, כולה, באה מצידכם. אנו מעולם לא נסינו לגרש יהודים מבתיהם, אתם העושים זאת, כהמשך לאלפיים שנות רדיפת יהודים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוגדים במי???? בפאנטים כמוך
טל-מדינת ישראל,
לעם ישראל!!!,
11/10/04 18:20
| גם שאני שומר כל שנה בהתנחלות (תשאלי בשדמות מחולה,חזרתי משם לא מזמן) ,גם אז אני בוגד??
אספסופית קטנה וחצופה!!!! מי את שתגדירי אותי בוגד, , אין פה שום גירוש ושום נעליים, יש פה התכנסות לגבולות המדינה ,ואל תספרי לי סיפורי מעשיות על דמוקרטיה ,לא נזעקתם אפילו פעם אחת על כל ההחלטות הדורסניות של ההממשלה בקיצוצים לזקנים ולנזקקים-רק בנושא הזה אתם מוציאים את כל האנרגיה שלכם..
לא מעניין אותי מה הם רוצים,מעניין אותי מה אנחנו עושים. אין ל י בעייה להרחיב את המדינה לגבולות ההבטחה, אבל צאו מזה זה בלתי אפשרי, אנחנו לא חיים לפני 3000 שנה, ואני לא מתבייש לומר שאני מחפש איכות חיים(מילה גסה בשבילך?) ומעניינת אותי כקליפת השום אם נשלטו או לא ברצועת עזה המקוללת ,אבל כן מעניין אותי כל המשאבים המטורפים וחסרי הפורפרציה שמושקעים שם.
לא יודע על אנשי הרוח והמסיתים ,אני מגדיר את עצמי כאיש מרכז, לא שמאל רדיקלי טיפשי ולא ימין פאנטי משיחי, וככזה על פי דעתי יש להתנתק להקים גדר ולומר שלום ולא להתראות!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שדמות מחולה.... אני מבינה שאתה
חבל''ז,
11/10/04 19:59
| מוסר גם את בקעת הירדן בשביל ''איכות חיים'', כזו שיש בשדרות. בעצם, על מי ועל מה אני משחיתה פה מלים? רק כמה שאלות - האם בגלל ש''אי אפשר'', הבאתם לכאן את הארגון לרצח העם היהודי ונתתם לו רובים? האם בגלל שאי אפשר המצאתם את ה''זכויות הלגיטימיות'' של ''העם הערבי הפלשתינאי'', ראש הנחש של הג'יהאד האיסלאמי - מליארד מוסלמים, מאתים מליון ערבים המחזיקים ב-99.9% של אדמות המזרח התיכון. אם לדעתך כניעה לתכנית השלבים הערבית לחיסול ישראל זו איכות חיים, אז יערב לך ויבושם לך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וד''א ,איכות חיים תושג בשדרות
טל,
11/10/04 20:52
| אם ישקיעו שם עשירית ממה שמשקיעים בכבישים עוקפי מעקף- אז אל תדברי איתי על איכות חיים, כי שדרות מעניינת אותך רק בגלל שהיא כרגע חלק דומיננטי במאבק שלכם בהתנתקות. הרחיקי 10 ו20 ק''מ משם לאופקים, נתיבות וירוחם ולא תראי שם איכות חיים!!!! אבל זה לא רלוונטי מבחינתך כי אי אפשר לרקוד שם על הדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מבין שאין עם מי לדבר
טל,
רעננה,
11/10/04 20:49
| את שבויה בהזיות משיחיות ובפאנטיות אידאולוגית מושרשת מבית. לא התייחסת ולו למילה אחת שכתבתי אלה המשכת לחולל ''עובדות'' .ידידתי, גם לנוצרים יש 200 מדינות אבל אף אחד לא יאמר לערבי נוצרי לך אליהם. הריאליות ממך והלאה , העם הפלסטיני ,אם אני מכיר או לא מכיר בו זה לא רלוונטי בדיוק כמו שהחלום לארץ ישראל השלמה לא רלוונטי, העובדות היחידות בשטח זה שגם הם וגם אנחנו פה וצריך להיפרד, אי אפשר לסלק אותם לשיטתך כי אז מדינת ישראל תימחק (אני מבין שזה לא ממש מטריד אותך) .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
ל2, תודה על דברי העידוד שלך!
WE SHALL,
OVER POWER,
11/10/04 12:02
| אם אתה מייצג את מה שהמתנחלים צריכים לעמוד מולו, אין ספק שהמתנחלים, כלומר, היהודים ינצחו תוך כדי הליכה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
הפקודה חייבת להנתן לצהל. לסגת
מוחה,
11/10/04 10:25
| אני כבר שוכנעתי מזמן שאין לפנות מאחזים, שאין לאלץ מתנחלים להתפנות בכוח ובכלל אין טעם להתעמת אתם. הלא רבים בתוכם כבר התנתקו נפשית ממדינת ישראל. אינם מצייתים לחוקיה, אינם מקבלים את מרותה ואינם מכבדים החלטות ממשלה נבחרת. רצון הבוחר מעניין אותם כקליפת השום, ובעיניהם משאל העם הוא טכסיס שנועד למשוך זמן ולדחות את הקץ. הפקודה חייבת להנתן לצהל, לסגת מהשטחים, כמו מדרום לבנון, והמתנחלים שנותרה טיפת שכל בקודקודם ויש בהם אחריות לגורל ילדיהם, יסוגו עם צהל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים איתך...אין לפנות מאחזים
רון,
ראשל''צ,
11/10/04 10:52
| בלתי חוקיים, אבל שלא יקראו לי למילואים לשמור על המאחזים.
הם רוצים לחיות שם, שיחיו !! אבל שישמרו על עצמם,מאוד פשוט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השאלה היא מי מתנתק ממי
אלי,
שומרון,
11/10/04 11:52
| ברגע שמחליטים שצבור שלם בעם הוא לא לגיטמי, זורקים אותו מהבית בלי שאף אחד דורש תשובה אמיתית על השאלה בפשוטה למה עושים לו את זה- אי אפשר להאשים אותו בשנאת אחים!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואולי אתם המתנתקים מהמדינה
תוהה,
11/10/04 16:21
| ואולי ציבור המתנחלים הוא שהחליט שממשלתו הנבחרת אינה לגיטימית והחלטת הרוב אינה מחייבת אותו. וכשיצטרכו להכריע בין קבלת סמכות המדינה לסמכות האלוהית שמבטאים הרבנים, הם יישמעו לרבנים ולא לחוק. ברגע שהמתנחלים יחזרו הביתה הם ישובו להיות אחינו. לא עתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עם ישראל מתנתק מהפלסטינים
רון,
ראשל''צ,
11/10/04 14:28
| |
 |
4.
המעז מנצח
אלחנן,
מאחז האוניבר,
11/10/04 10:05
| עוז לתמורה לנחישות לציונות ולאומץ הלב בטרם פורענות. חיזקו ואימצו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
לא ניתן שיעקרו אותנו
שלמה,
נופים,
11/10/04 07:17
| ולא יפחידו אותנו נעשה כמה קילומטרים ברגל נגיע למקום נקבל מכות אבל נמנע את הפינוי לגרש אויב ולא מתישב!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד (?)
m.k,
התנחלות,
11/10/04 22:30
| אני מעריכה את התשוקה שלך לארץ. את הרצון שלך לשמור עליה בגופך ונפשך, אני לא אומרת שאני מסכימה עם דעותיך, אבל חזק ואמץ. תשמור על עצמך.. -מ.כ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
מתנחלים מזורגגים.
ארז מאחז,
גוש עציון,
11/10/04 07:10
| חוץ מלקחת לנו את הכסף ולסכן את החיים של הילדים שלנו הם עוד מעיזים להתנגד לפינוי מאחזים לא חוקיים? חצופים הכלבים האלה. לא מספיק שרצחו את רבין ושבגללם אין אין שלום, הם עוד גורמים לפירצות בקו התפר. מצידם שיתפוצץ עוד איזה אוטובוס, העיקר שהם ימשיכו לעקור לעבדאללה תזיתים. אין, בדיוק כמו בסרט של סידר, חבורת שבטייים מפגרים. משחקים אותה כאילו איכפת להם ממשהו. חוץ מלשלוח ידיים לחברות שלהם עם החצאית הם לא עושים כלום. בצבא היה לי קטע עם איזה מתנחלת כזאתי. חמה אש, נשבע לכם. אבא שלה החמום הזה כמעט ירה בי. ברחתי עם המכנסיים למטה, פשוטו כמשמעו. אני, נמאס לי, אם אתה לא יכול לנצח אותם תצטרף אליהם. בגלל זה אני גר עכשיו במאחז. מלא כוסיות. הבאתי גם את חבר שלי, כל היום מפרקים באנגים והבנים שלכם שומרים עליי. מה לא מגיע לי? 3 שנים עשיתי, כמו כלב. נו טוב, חודשיים לפני הסוף יצאתי על קבן. בקטנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פנטזיונר
שלמה,
11/10/04 15:27
| תמשיך לפנטז על מתנחלות דתיות חמות-כל האימפוטנטים עושים את זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא בושה
ברק הלוי,
11/10/04 14:09
| ארז בבקשה ! אני מתחנן!!! לך לפסיכולוג ! זה לא בושה זו מציאות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לארז -שאינו מגוש עציון
עליזה,
מרכז,
11/10/04 13:10
| לא מאמינה שטיפוס כמוך גר בגוש עציון. בשום פנים ואופן! איזה צורת התנסחות ממש גועל. אתה סתם חילוני מגעיל ואין פלא שיצאת על קבן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמעתם על המושג ציניות?ליצנים
ארז,
גוש עציון,
11/10/04 16:14
| אני בדיוק נמצא בביקור בארצות הברית כך שאין לידי מילון אבן שושן כדי להוסיף את הגדרת המילה ציניות. תחפשו, אני בטוח שתמצאו, לא כזה מסובך. חפשו גם את הערכים סרקזם, אירוניה, אלגוריה. מה שכן, המטרה הושגה, גם אם לא הבנתם שאני ימני הכותב כשמאלן מוסת, עדיין התייחסתם לתוכן הדברים כאל הגיגים שמאלניים פרימיטיביים. ודרך אגב: מה קשור חילוני מגעיל? תגידי סתם מגעיל, מגעילים יש גם דתיים וגם חילוניים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה עדיין צריך קב''ן
ארז,
ירושלים,
11/10/04 10:05
| ברור שלא החלמת ממחלת הנפש שלך שבגללה שיחרר אותך הקב''ן מהצבא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
HAVAT HA'SHIKMIM
ALON,
11/10/04 06:55
| THE BEST THING WILL BE TO EVACUATE ARIEL SHARON. BULLDOZE HAVAT HA'SHIKMIM. LET SHARON FEEL THE GREAT FEELING OF BEING KICKED OUT OF YOUR OWN HOUSE BY FELLOW JEWS AND HAVING IT DESTROYED. BULLDOZE THE PIGS FARM.
הגב לתגובה זו
|
|
|
|
|
|
|