 |
145.
אין לכם שום זכות לשפוט
רונית היפה,
סינגפור,
14/10/04 05:13
|
חיילים שיושבים שם, ''ילדים בני 18'' שלא מזמן סיימו צבא והם רועדים מפחד שיבוא/ו מחבל/ים ויהרוג/ו אותם, כל רחש מקפיץ אותם. לא צריך להתממם ולהעלים עין מכל הילדים הפלסטנאים שהוריהם שולחים אותם לידות אבנים בחיילים וכמו כן שולחים אותם לפני מחבלים כדי להטעות את החיילים , הם לא מפחדים שיהרגו אותם כי הם יודעים מה יקרה לחיילים שיהרגו אותם, בדיוק מה שקורה עכשיו. אז תפסיקו להיות כאלה טובים ומצפוניים-כיפה בדיוק הבעיה שלנו. שאנחנו לא נכנסים בהם עד הסוף כי פוחדים לפגוע בנשים וטף. והם לא פוחדים ועל כן יש כ''כ הרבה שכול בארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
144.
AL YET ALLAL HOGAR BAGOUFAT
HOMELESS,
USA,
14/10/04 00:26
|
|
 |
143.
לחורר אותכם נבלות !!!!
אסף,
הרי האנדים,
13/10/04 21:28
|
בלבנון, בשטחים בכל מקום לא ייריתי או ירינו ככה בילדה. אתם פחדנים שפלים שצריך לשפוט אותכם ולהקיז את דמכם. שיהיה לכם ילד בן שלוש עשרה תבינו כמה אתם אפסים וחסרי זכות חיים. אז מה אם אתם חיילים של צה''ל - בזכות זה אתם קדושים..? יורים במי שמגיע ראשון? זה שיש לכם מ''פ דפוק זה לא אומר שאתם צריכים להיות שותי דם כמוהו. כולכם לכלא לצמיתות. חבל שאין עונש מוות לפחדנים בצבא. ווידוא הריגה.... אך.... שיהיה לאחד מכם בת בת שלוש עשרה... שתזכרו במעשה הזה.... לא מאחל לכם גרוע מזה... רק להזכר... נראה איך תתמודדו עם זה אנשים קטנים ושפלים שכמוכם... נכשלתם לגמרי בשירות הצבאי שלכם עוכרי ישראל ימנים ונוטפי דם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה הנבלה האמיתית שמעדיפה
חייל במיל,
14/10/04 02:42
|
|
 |
מסכן מה אתה נובח מבלי לשמוע
ל"ת
בר כוכבה,
גרמניה,
13/10/04 22:35
|
|
 |
שאלה קטנה
יגאל,
מיאמי,
13/10/04 22:30
|
מה היית כותב אם זו הייתה ילדה מתאבדת ו וחיילים היו נהרגיםץ במלחמה יש קורבנות ויש לי 3 ילדות ולא הייתי שולח אותם לאזור מסוכן בגלל זה יש הורים וזו אחריותם אני לא מצדיק את המעשה אך צריך להגיב בפרופורציה כמה ילדות וילדים בני 13 ומעטה נהרגו באוטובוסים אן מסעדות ראיתה פלשתיני מגיב כמוך באתר זה ומביע צער.? לא שכחתם עם מי יש לנו עסק? כשאנחנו הורגים בטעות זה גרוע כשהם הורגים בכוונה זה מוצדק יפי נפש אתם מחלישים את ישראל מתי תבינו זאת ולסיום רק אתמול האמריקאים הפציצו מסעדה כי חשבוץץץשיש בה טרוריטים ככה צריך לעבוד וכך יפתרו בעיות העולם?????????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אסף מהרי האנדים
ג'ימי מהאלפים,
13/10/04 21:44
|
|
 |
יגאל אתה
אמיר א,
14/10/04 04:29
|
אל תזיין את השכל כי חוץ מספרים לא היה כלום. אסף, אתה צודק מאה אחוז. לפי דעתי צריך לתת לקיצוניים פרופיל עשרים ואחת. תרומה למדינה. מישהוא מיכם זוכר בכלל את גיל 13? אני זוכר רק תמימות, אז אני חושב שצריך לעשות הכל בשביל להציל ילד בן 13 אם לא עשה כל רע, והדרך היחידה לדעת היא לבדוק. אז לכלא. בשביל המדינה. וכי חלאות צריכים לשלם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמיר אתה שוכח שמדובר
רונית היפה,
סינגפור,
14/10/04 05:05
|
פה בחיילים שהם כולה בני 18, הם גם ילדים, הם נמצאים במצב נורא, הם בלחץ כל הזמן שיבואו מחבלים ויהרגו אותם, כל רחש קטן מקפיץ אותם, אתה קצת מגזים בתגובות שלך, שכחת ש''כל ישראל אחים'', הם יושבים שם ומסכנים את עצמם למען בטחון כל עם ישראל. הדיבורים שלך לא במקום ואני לא מצדיקה את המעשה שהיה אבל אתה לא היית שם ואתה לא תשפוט אותם. מעניין אם לערבים איכפת מכל הילדים שהם הורגים לנו, הם רק משבחים את ה''קדושים'' שלהם שהורגים את האוייב הציוני והם לא איכפת לשוח את הילדים שלהם לזרוק אבנים על חיילים או לשללוח אותם לפני מחבלים כדי להטעות את החיילים, הם יודעים שלא יהרגו אותם. ואנחנו יותר מדי טובים ומצפוניים וזאת הבעיה שלנו-במיוחד אנשים כמוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
142.
גועל נפש..לא רק רוצחים..אלא רו
עודד יערי,
13/10/04 20:04
|
|
 |
עודד אתה עוד קיים????
נפתלי,
שם....,
13/10/04 20:54
|
התגובות שלך שוות ל................... אני הרשיתי לעצמי לקרוא בשמך .....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
141.
קטע ממאמר של דוד בוקאעי
די להסתה של,
פעילי ''שלום'',
13/10/04 18:37
|
עשר שנים לאחר שיזמו את מלחמת אוסלו והביאו על עם ישראל למעלה מ- 1300 קורבנות, מעל ל- 6,000 פצועים ונכים, וכלאוּ אומה שלמה בפוסט-טראומה של פעילות כפייתית של ''רק שיהיה שקט'', החליטה כנופיית אוסלו להכות שנית. עשר שנים לאחר מעשה חתרנות המערער את יסודות קיומה של מדינת ישראל וסדרי-שלטונה, החליטו ביילין וחבר מרעיו כי עַם ישראל לא סבל דיו מנַחת זרועם. עשר שנים בהם הבייליניזם לא למד דבר ולא הִפנים את גודל האסון שהביא, ואין הוא חדל מניסיונותיו להחריב את מדינת ישראל. הבייליניזם איננו מהמר על עתידו הפוליטי ואינו מסכן עצמו. התקשורת מגויסת לצדו תמיד, ותמיד יהיו די יהודים שתומכים בדרכו. אך הבייליניזם פועל בנחישות להקריב עוד קורבנות של טרור על מזבח המוֹלֶך של עיוורונו הפוליטי. כמו ילד סורר השובר את הכלים כשהמשחק איננו מוצא חן בעיניו, כך הבייליניזם פועל בהתנשאות עיוורת לערעור יסודות המדינה, גם ובעיקר לאחר שהציבור קבע כי אנשים אלה אינם ראויים לשלטון, וגירש אותם משם בבושת-פנים.
ושוב חוזרת אותה יהירות סוֹמאת של כנופיית אוסלו, המתעלמת לחלוטין מהמציאות ומתריסה נגד התהליכים התרבותיים וההיסטוריים הנהוגים במזרח התיכון. ושוב עולה התביעה הטוטלית לפתרון סופי, אשר סופה להוליד עוד אֵבֶל, יגון ואנחה.
מעשי הפשע שביצעה כנופיית אוסלו נגד המולדת, בהביאה הֵנה את ערפאת, הארכי-טרוריסט המתועב שברוצחי היהודים מאז היטלר, ובהקימה את הרשות הפלשתינית – ארגון הטרור הבזוי והרצחני ביותר בעידן המודרני – לא הספיקו לאנשיה. ועל כן הם יצאו למסע הרפתקאות נוסף, ושוב במימון אירופי. אותה אירופה, שמבקשת להתנער ממה שאירע על אדמתה לפני שישים שנה; אותה אירופה, שעושה הכל כדי להמשיך ולחסל את תקוות העם היהודי לעצמאות ולריבונות במולדתו; אותה אירופה היא המממנת עתה שכירי-חרב יהודים בשירות הטרור הערבי. רשת מסועפת של עמותות ממומנת בכספים פוליטיים המגיעים מארגונים בעלי שמות מגוונים, במעטה של סיוע הומני/ סוציאלי/ חינוכי כביכול, כדי לשַׁמן את גלגלי פעילות הבייליניזם, למען מטרות אנטי-ישראליות במובהק.
הסיוע הכספי המקיף, הבלתי-חוקי בעליל, ראוי שיעמוד למבחן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רגע,רגע,זו לא ממשלת ''ימין''
דרור,
רמת גן,
13/10/04 18:58
|
השולטת בנו היום, ואשר מממשת את מדיניות השמאל? מה לנו להלין על השמאלנים? הם עיקביים בדרכם. האשמה היא בממשלת האפסים ''הימנית''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אתה צודק. ומכיוון שכל
אין ''ימין'',
בישראל,
14/10/04 03:57
|
אידיוט יכל היה להבין מה כוונת הדיקלום ''שלום ובטחון'' לא השתתפתי בבחירות האחרונות. הכל יודעים שה''דמוקרטיה היחידה במזרח התיכון'' היא פיקציה, עוד בלוף שמתאים ל''מזרח התיכון החדש'' של פושע אוסלו - פרס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
140.
תמחה את זכר עמלק מתחת השמים
ל"ת
לא תשכח,
13/10/04 18:31
|
|
 |
139.
התקשורת נגד הצבא
קצין במיל',
צפון,
13/10/04 18:30
|
אני לא מבין מה התקשורת מחפשת כל הזמן את הצבא, מדובר בחייל שכנראה הסתכסך עם מפקדיו ורצה קצת צומת לב. הגיע זמן שהתקשורת תבדוק את אמינות מקורותיה ושהחיילים ישמרו על הפה שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
138.
המ''פ כבר גמור.התישקורת השמאלני
דרור,
רמת גן,
13/10/04 18:22
|
צריכה לקבל את ליטרת הבשר שלה, ורשויות הצבא יתנו לה אותה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
137.
better our mistake than theirs
ל"ת
ON PURPOSE,
13/10/04 16:49
|
|
 |
136.
די די מספיק כבר
דני,
13/10/04 16:09
|
אולי לא שמעתם על נוהלי פתיחה באש שניתנו למוצבים וכן אולי היגיע הזמן שניתן לצוות מצ''ח לבדוק את מה שקרה שם? אני מאמין שהמ''פ בעצמו הוא הראשון שירצה שהאמת תיצא לאור ושהוא יזוכה גם פלילית וגם מוסרית מהמקרה. לדעתי לא עוזר לאף אחד לשפוט אדם מרחוק וללא כל ידע מוחשי ממה שהיה שם בפועל ביחוד לאור העדויות החדשות של החיילים שליבם ומצפונם לא נתן להם לשקר ועומדים מול התקשורת ושאר חבריהם למוצב באמירת האמת ובגיבוי המ''פ בגירסתו. תחשובו רק לרגע על כמה קשה לחיילים הללו לעמוד מול חבריהם בגירסתם המפלילה אותם בעדות שקר ואם תרצו, גם בגרימת נזק אישי למ''פ ובעיקר לעצמם מול חבריהם המשרתים שם והחיים עמם ב''קופסא'' מבטון בגודל של מחסן תחת מתקפת איומים מחוץ למוצב וכעת גם בתוכו על ידי מי שחשבו כחבריהם לנשק . אני סבור שלא היתם רוצים להיות תקועים שם במצבם. אז בבקשה מה נישאר לנו כבר אם לא לגבות באלו שדוברי אמת, ורק להצטער כאדם לאדם במקרה ספציפי זה במות הילדה שלא היתה מעורבת בטרור ובגיל 13 אי אפשר גם לדעת מה עבר בראשה ברגעים שקדמו למותה. אחרי הכל הילדים בגיל הזה הם עדיין ילדים ולא כולם בוגרים מספיק לדעת גבולות האסור והמותר. לא שאני מצדיק את סיבת הימצאותה בסביבת המוצב אך אני לא מאמין במקרה הספציפי הזה שהיא חיפסה להרג. מי יתן ויהיה מנוח מכל שכול ומי יתן שהמ''פ יהיה מסוגל לשאת את הכאב הצפוי לו בחיו מזיכרון אותם הרגעים הערורים. גם אם הוא אשם באמת זה כבר לא ישנה את הזיכרון הזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
135.
די די מספיק כבר
דני,
13/10/04 16:05
|
אולי לא שמעתם על נוהלי פתיחה באש שניתנו למוצבים וכן אולי היגיע הזמן שניתן לצוות מצ''ח לבדוק את מה שקרה שם? אני מאמין שהמ''פ בעצמו הוא הראשון שירצה שהאמת תיצא לאור ושהוא יזוכה גם פלילית וגם מוסרית מהמקרה. לדעתי לא עוזר לאף אחד לשפוט אדם מרחוק וללא כל ידע מוחשי ממה שהיה שם בפועל ביחוד לאור העדויות החדשות של החיילים שליבם ומצפונם לא נתן להם לשקר ועומדים מול התקשורת ושאר חבריהם למוצב באמירת האמת ובגיבוי המ''פ בגירסתו. תחשובו רק לרגע על כמה קשה לחיילים הללו לעמוד מול חבריהם בגירסתם המפלילה אותם בעדות שקר ואם תרצו, גם בגרימת נזק אישי למ''פ ובעיקר לעצמם מול חבריהם המשרתים שם והחיים עמם ב''קופסא'' מבטון בגודל של מחסן תחת מתקפת איומים מחוץ למוצב וכעת גם בתוכו על ידי מי שחשבו כחבריהם לנשק . אני סבור שלא היתם רוצים להיות תקועים שם במצבם. אז בבקשה מה נישאר לנו כבר אם לא לגבות באלו שדוברי אמת, ורק להצטער כאדם לאדם במקרה ספציפי זה במות הילדה שלא היתה מעורבת בטרור ובגיל 13 אי אפשר גם לדעת מה עבר בראשה ברגעים שקדמו למותה. אחרי הכל הילדים בגיל הזה הם עדיין ילדים ולא כולם בוגרים מספיק לדעת גבולות האסור והמותר. לא שאני מצדיק את סיבת הימצאותה בסביבת המוצב אך אני לא מאמין במקרה הספציפי הזה שהיא חיפסה להרג. מי יתן ויהיה מנוח מכל שכול ומי יתן שהמ''פ יהיה מסוגל לשאת את הכאב הצפוי לו בחיו מזיכרון אותם הרגעים הערורים. גם אם הוא אשם באמת זה כבר לא ישנה את הזיכרון הזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
134.
לפחות למישהו יש מצפון.
ד,
צפון,
13/10/04 15:56
|
לא סתם מגיעים לאזור של מוצב. זה היה תרגיל \ תכסיס של המחבלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
133.
איפה האמא?
נירית,
13/10/04 12:01
|
מה ילדה בת 10 עשתה במרחק של 100 מטר ממוצב צבאי. איפה היו ההורים שלה בזמן הזה? הסיבה שכל כך הרבה ילדים נמצאים באיזורים הרגישים מעידה על אופי הוריהם וחוש האחריות שלהם כלפי ילדיהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טוב שמישהו רואה את העיקר
אביתר הקטר,
13/10/04 20:41
|
נירית היקרה, אני רוצה לחזק את ידייך. הכל נובע מחינוך לקוי, וזלזול מההורים. את יודעת איך זה בשטחים, בטח האמא ישבה עם החברות באיזה בית קפה והעבירה רכילויות והאבא הוא איש היי-טק שרואה את הבית פעם בשבוע. איפה קצת ערכי משפחה, קצת התייחסות לילדים. בגלל זה מתים לנו כל כך הרבה ילדים פלשתינאים. בושה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעות
ג,
צפון,
14/10/04 06:38
|
אביתר, איך שהתרבות הדפוקה שלהם יותר סביר להניח שהאמא שטפה כלים בבית וטיפלה בעשרת הילדים שכן נשארו בבית והאבא היה חלק מחוליית מחבלים שהייתה בדרך להניח מטען באיזור אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ג. מהצפון היקר
ג'ון מהמילון,
14/10/04 07:34
|
אני רוצה להפנות אותך למילון, תחפש שם שם מילה תחת הערך ''אירוניה'' ותחזור אלי. אתה יודע מה, תחפש גם תחת הערך ''טמבל''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
bit of a problem
Moshe,
14/10/04 10:46
|
I dont think the tembel knows how to use a dictionary
הגב לתגובה זו
|
|
 |
132.
סירוב הוא הדרך היחידה
חיים,
אופקים,
13/10/04 11:37
|
אנשים הגונים מסרבים להרוג אזרחים תמימים. אנשים הגונים מסרבים לקחת חלק בזוועה שהמתנחלים כופים עלינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פושעי השמאל הקיצוני יכולים
דרור,
רמת גן,
13/10/04 18:40
|
לנקוט בכל דרך בלתי חוקית,כי הם,כידוע נהנים מחסינות משפטית במדינת ה(צ)חוק שלנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אזרחים הגונים מגנים עליך
ל"ת
אזרח הגון,
13/10/04 12:23
|
|
 |
131.
עכשיו אתם מבינים שחיות אדם ...
ש.ז,
13/10/04 09:15
|
|
 |
אבל רק בצד אחד משקים אותם
ל"ת
ארז,
גוש עציון,
13/10/04 09:32
|
|
 |
130.
אז יריתם בה, מה הסיפור?
כל הכבוד,
13/10/04 07:45
|
|
 |
צודק... חוצמיזה תחשבו שממנה
צודק...,
13/10/04 14:04
|
היו יוצאחם עוד 10 ילדים.. עוד 10 מוסלמים! עוד כמה שאהידים!!!!!
אז רבותיי נא לא לבכות על הילדה... החיילים שלנו מגנים עלינו וצריך לתמוך בהם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100%
ל"ת
ani,
13/10/04 15:36
|
|
 |
129.
how can you shot
full metal jack,
13/10/04 06:10
|
|
 |
I hope you mean...
Roberta,
London,
13/10/04 20:17
|
palestinian women. With all those clothes on indeed they run slower. But I wouldn't. Having been in the military myself I believe I can give many men a run for their money.
Funny joke though! ha ha
הגב לתגובה זו
|
|
 |
128.
אז היא הייתה במרחק של 100 מטר
מישהו,
איפשהו,
13/10/04 02:21
|
עדיין יש נהלים...גם אם זאת הייתה מחבלת, יורים באוויר קודם, אח''כ לרגליים, ואם בכל זאת היא מתקרבת, זה מעיד על הכוונות שלה, ורק יורים כדי להרוג...מ50 מטר אפשר לפגוע בפחית בלי כוונת אופטית...מ100 אפשר לפגוע באותם תנאים במטרה גדולה פי 2...הירך למשל... רק כשיש זיהוי של סיכון, יורים בשביל להרוג..כשאין זיהוי, יורים בשביל לעצור התקדמות...תיק ביה''ס שמלא בחומר נפץ יקשה מאוד על ריצה, וגם אם הוא מלא בחומר נפץ, החיילים יכולים להתכופף כדי להימנע מרסיסים (שקשה לי להאמין שיפצעו אותם ממרחק כזה)...אין הדף במרחק כזה... צה''ל צריך להתחיל לשנן שוב לחיילים את נהלי הפתיחה באש...לא יורים באף אדם על מנת להרוג, אלא אם יש סכנה שיפגע במישהו (וגם במקרה כזה אפשר לפצוע אותו וזהו)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
127.
אני מכיר את המ''פ
א.,
13/10/04 02:18
|
הוא דרוזי. בוודאי שיש הרבה דרוזים טובים, אבל לבחור הזה ממש שנאה מוגזמת כלפי ערבים. טוב עשה צה''ל שסילק אותו כי הוא לא מתאים למצב הרגיש כזה כשיש חיכוך עם אזרחים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
126.
ככה לא ישארו לי בוחרים!!!
ל"ת
ביילין,
המוקעתא,
12/10/04 23:01
|
|
 |
125.
ל- 98
דני,
זיכרון יעקוב,
12/10/04 22:46
|
''טוהר הנשק'' זה לפלצנים מסיירת מטכ''ל...רק הקומנדו הימי, להם אין אלוהים! ככה צריך במלחמה! וכל הכבוד על הירי לעבר הילדה..שההורים שלה ישמרו אותה אצלם...מי שרוצה לחטוף כדור שיצא מהבית...צל''ש למ''פ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
124.
כל הכבוד לצה''ל
אני,
12/10/04 22:35
|
יש להם להיות עירנים ולא לתת לאף א ח ד לנסות להתקרב אליהם. כל מי שינסה שידע שהוא חוטף כדור . הילדה ''התמימה'' לכאורה הייתה מודיעה ולא הייתה צריכה להיות במקום הזה!! אז צריך לבוא בתלונות רק להורים הדפוקים שלה. למ''פ ולחיילי צה''ל כל הכבוד על העירנות ואם יהיה מקרה כזה נוסף לא להסס חייכם יותר יקרים לי מכל ילד ערבי שמנסה להיות שאהיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תנו לנו לנצח
לוחם גאה,
22/11/04 18:09
|
אחי אני לוחם במסייעת שקד של גבעתי, רציתי להגיד לך פשוט תודה !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
123.
ואם היא כן הייתה מחבלת...?
מיכל,
12/10/04 22:28
|
או אז היו יוצאים החיילים גיבורים ומן הסתם כולם היו רצים לקחת אחריות על החיסול... יש לעמוד מאחורי החלטות המפקדים גם כשהם עושים טעויות מאחר ובטחון חייליהם, בטחון המדינה ואזרחיה הוא בראש מעייניהם. נפלה טעות והיא אכן מצערת מאד, אבל, וקשה להודות עדיפה על חיילים מתים. נכון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
In Germany
Boaz,
14/10/04 10:49
|
it also started with small things that were ok like only burn some books didn't it
הגב לתגובה זו
|
|
 |
122.
ואם הילדה היתה באמת מחבלת...
ל"ת
גל,
צפון,
12/10/04 22:25
|
|
 |
121.
ובנתיים בעולם
הגנן הקטן,
12/10/04 21:42
|
מספרים שקצין ישראלי ''הישתעשע'' בירי צרורות מקרוב על ילדה פלשתינאית!אם אכן החיילים העלילו בדיעבד על מפקדם,יש צורך דחוף ביותר לחקור ולוודא את גירסתם!!בכל אופן באשר להיתנהגות חיילי צה*ל בכל הנוגע לחשודים אשר מתקרבים למוצבים באזורים *חמים*,כל הכבוד לתגובתם!!כמובן שכל טעות כדוגמת הילדה,מצערת מאד מאד!!ואולם לאור ההתקפות האחרונות על מוצבי צה*ל,ואשר להם הינו עדים בשבועות האחרונות,...אסור לחיילי צה*ל לשחק עם הגורל!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
120.
שימוש בילדים לביצוע טרור
אילנה ג,
תל אביב,
12/10/04 20:48
|
כאשר הטרוריסטים הפלסטינים מצמידים לגופם של ילדים פלסטינים חגורות נפץ או ממלכדים אופנים וחפצים אחרים של ילדים ושולחים אותם להתפוצץ על יהודים, נחשד כל ילד פלסטיני כנושא פצצה מתקתקת כאשר הוא מנסה להתקרב יתר על המידה למוצב של צה''ל, למקום התקהלות חיילים או יהודים, או ליישוב יהודי. מי שמוכן להקריב את חיי ילדיו למען הריגת יהודים, שלא יתפלא שילדיו ישלמו בחייהם גם כשאינם נושאים על גופם פצצות מתקתקות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
119.
תגובות של מי שלא היה תחת אש
שלומי,
צפון,
12/10/04 19:21
|
אחי המפקד המ''פ. כנראה בעיקר אנו שהינו תחת אש מבינים אותך. אני שמאלני בהשקפותי אבל יודע מה זה להיות תחת אש ואחרי על חילי. חזק ואמץ. חבל על חיי ילדה אבל אתה גיבור. אתה יצאתה לבדוק את הגופה ולא עיתונאים בכינים. אתה גיבור. לא ניתן למכסי תחת לרדוף אותך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המפקד כדוגמא
haring,
13/10/04 17:14
|
שלומי, החריג במדינה השטופה שלנו לא היה תחת אש.לא המצאת את הגלגל ולא חסרים מצבים בהם איפוק ומקצועיות שירתו את מטרת הכלל טוב יותר. הירי היה מיותר בהחלט בשלב שהילדה כבר לא היוותה סיכון לא לו ולא לחיילים.אסור שחיילים ישראלים יחזרו מהשרות כפי שחלק מהאמריקאים חזרו מוויטנאם. לא שכנעת אותי שבמעשה הנל ניכרת גבורה. שנאה או אכזריות נראית בעליל יותר מתקבלת על הדעת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק שלא היה אש
oo,
13/10/04 00:48
|
מאוד מרגש. זזה לי הביצה השמאלית מרוב רגש.
אבל לא היתה אש אף אחד לא ירה חוץ מהחיילים.
היחידה שהיתה תחת אש היא הילדה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממש מבאס אותך שאף חייל לא נהרג
ל"ת
ארז,
גוש עציון,
13/10/04 01:36
|
|
 |
118.
לכל הפלצנים השופטים.
:-(,
12/10/04 19:18
|
תחליפו את החילים ואז בטח לא תפגע ילדה מסכנה שמסתובבת ליד מוצב צה''ל. קל לשפוט מהסלון במיוחד שישנה דעה פוליטית מבולבלת בראש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה דעתך על פתרון פשוט יותר?
ש.ז,
13/10/04 09:21
|
|
 |
117.
אז מאיפה הגיעו לגופה 20 כדורים
ל"ת
MOTI,
דרום,
12/10/04 19:01
|
|
 |
116.
העתונאי הטהור
נץ מיכאל,
12/10/04 18:59
|
טוב ומזל שיש לנו עיתונאים המחפשים חיילים בכדי להאשימם ברצח ולהרוויח סקופ וכניסה למועדון המכפישים. זכות הציבור לירוק בהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עתונאים
מלכה,
מלבורן,
13/10/04 01:58
|
|
 |
115.
לחקור לעומק!!
sailor,
12/10/04 18:17
|
|
 |
114.
לתת גיבוי מלא וללא סייג לחיילי
אורי,
י-ם,
12/10/04 18:16
|
|
 |
113.
ואני שואל: איפה אבי אקוודור?
Yossi V,
12/10/04 18:01
|
|
 |
112.
מה אומר על זה שריד!?
א.סלע,
מרכז,
12/10/04 17:48
|
יצא המרצע מן השק. מה דעתו של שריד על כך! האם ידע גם להתנצל בפני המ''פ!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוסל''ה חריג
חיים שמול,
13/10/04 02:03
|
היוסי שריד הזה והעתונאים, הם שני צדדים של אותה יד. לכלוך הם יודעים לזרוק,אבל כשמתבררת האמת,הם נאלמים דום. יוסל''ה חריג,קום והתנצל מיד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
111.
Soldiers and the media
Moti,
Los Angeles,
12/10/04 17:47
|
In a normal state a soldier who talks to the media should face a military court.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
110.
השד השמאלני יצא מהבקבוק
ארז,
גוש עציון,
12/10/04 17:44
|
בשל אימפוטנטיות הימין. אחרי שמלחמת אוסלו פרצה באשמתם הישירה, הבינו הסמולנים שעליהם להנמיך פרופיל. חלקם חזרו בתשובה והבינו כי דרכם היתה שגויה שלא לומר מטורפת והזויה. אחרים קיבלו הלם אך סירבו לעשות את הדרך המלאה לצד השני. חלקם המשיכו להחזיק בעמדותיהם ההזויות אך פחדו לומר אותן בפומבי מפחד ייחשבו (ובצדק) לאחוזי דיבוק. מיעוט קיצוני, המורכב מאנשים בעלי מודעות פוליטית גבוהה מאוד וחוש מצפוני מפותח (לצערנו רק לצד אחד) המשיכו לתמוך בעמדות האויב למין הרגע הראשון של המלחמה. (עוד באותו היום בו חזרו ברק ובן עמי מקמפ דייויד ומשאר'ם). אותו מיעוט קיצוני לא בחל בשום אמצעי ורמס את שלטון החוק תוך שיתוף פעולה גלוי עם פעילי 'ארגוני סירוב' פלשתינים תוך קריאה להמרדה ולסרבנות-(לגיוס עצמו, לא לפקודות בלתי חוקיות בעליל או בלתי מוסריות). דרכו של השמאל הקיצוני הוכחה כנכונה טקטית ואסטרטגית. בהדרגה, החלו יותר ויותר אנשים להביע דעות שבימי המלחמה הראשונים היו נתפסות כסיוע לאויב-ובצדק. התבטאויותיהם הקיצוניות נתנו לגיטמציה גם לאנשי השמאל הפחות קיצוניים להביע את דעותיהם וגרמו להן להיראות כדעות שפויות, מתונות ועדיין לאומיות. למרות שהן הזויות רק במעט. הן רק נשמעות יותר טוב ודובריהן מעדנים את הטון. (ודרך אגב, זו חשיבותו האמיתית של חופש הביטוי. מתן זכות דיבור מלאה מלבד במקרים חריגים במיוחד. זאת משום שדיעה קיצונית מעניקה לגיטמיציה לדיעות שפויות בלא פחד מתגובת ההמון המתלהם). הימין, מתוך שיקול טקטי מוטעה שהתמודדות עם רמיסת החוק מצד השמאל רק תיתן לו במה, בחר להתעלם מהתופעה שרק צברה תאוצה. שרון אפילו הודה כי סרבנות השמאל דירבנה אותו לצאת לתכנית ההתנתקות. (שחלקים ממנה הגיוניים אך במתכונתה הנוכחית היא הרסנית יותר מאוסלו). בנוסף, בשל כניסת העבודה לממשלה, לא ניצל הימין את שעת הכושר הציבורית כדי להטיל את האחריות לטרור המשתולל על השמאל (ובצדק) וכך, בזכות שני צעדים: כניסת השמאל המתון לממשלה ומצד שני מהלכי תנועות השמאל הקיצוני, הצליח השמאל לחמוק בלא מתן מענה לציבור על אסון אוסלו ולברוח ממשפט העם. ממשפט ההיסטוריה יהיה להם קשה יותר להימלט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה דורש אישפוז ויפה שעה אחת
ש.ז,
13/10/04 09:22
|
|
 |
You are angry at the wrong peo
David,
USA,
12/10/04 22:58
|
Dont take you anger at the people from the left they are jews like your self that wanted peace and were willing to take a risk, expencive risk but they were willing to try and give the enemy a chance.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לארז, למקרא תגובתך
יוסי,
12/10/04 18:26
|
אני מגיע למסקנה שחיי אדם - מתנחלים במקרה זה - באמת אינם קדושים. ובמלוא מובן במילה.
משפט ההיסטוריה שממשפט הגיאוגרפיה, משפטי נירנברג או משפט האג יגיעו קודם. נבלתכם תתפוגג בהסטוריה כנבלותו של ג'ינגס חאן ובר-כוכבא גם יחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כתיבתך רהוטה ומרתקת
ארזית,
גוש עציון,
12/10/04 22:29
|
כתיבתך רהוטה ומרתקת. אישיותך ודאי סוחפת וכריזמטית. בדרכך האלגנטית הינך מצליח לדלג בין הטיפות ולשלב חכמה מעודנת כמשי לצד חיספוס גברי מסוקס. אחח יותר מכל זהו הפאסון, אחח הפאסון. הדרך בה הינך שומר על שלווה וקור רוח בכתיבתך בעוד יריביך נופלים לפרובוקציות זולות ומעידים על בורותם בגסות רוחם ובניבול פיהם המצוחצח לכאורה. למקרא תגובותיך האציליות אני רוצה שתעשה לי ילדים. אך מי אני, מתנחלת זולה ובזויה שכמותי בשביל גאון כמותך? איני ראויה אפילו להביט בדש בגדך שלא לומר לפתוח את רוכסנך. אך, כולי רטובה, אני חייבת לזוז.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Yossi, go back to grade school
Moshe,
USA,
12/10/04 19:20
|
נבלתכם תתפוגג בהסטוריה כנבלותו של
Aside from plain spelling error in נבלותו it is also the wrong person - should be plural, not singular.
Back to grade school
הגב לתגובה זו
|
|
 |
109.
מה מה
אני,
12/10/04 17:18
|
כמה ילדי שלנו מתו ואף אחד לא מדבר . מחבלת קטנה מתה תראו איך השמאל קם לתחייה . הלו תתעוררו בסיני מתו ילדים חפים מפשעמה ההתעסקות הזאת במחבלת קטנה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
108.
Regarding ''טוהר הנשק''
Moshe,
USA,
12/10/04 17:10
|
Did anybody consider, how many soldiers did we lose because we try to keep ''טוהר הנשק''?
Hundreds?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה אידיוט אתה מושון
אמיר א,
13/10/04 05:31
|
למה צריך צבא אם לא להגן על העם ?גם אני כמו כולם הייתי בצבא, וכמו כל החיילים האחרים עשיתי מה שהתבקשתי. מהרגע שבו התגייסתי לצבא אני ידעתי שאני פשוט מקריב את עצמי, בשביל המדינה כודם כל, ואחר כך בשבילי. והחוקים בצבא, נועדו לא רק בכדי להגן על אוכלוסיה חפה מפשע, אלא גם להגן על המדינה בליגיטימיות של הלחימה שלנו, וגם להגן על צלם האנוש שבנו, שאותו אגב אני לא מוכן להפקיר גם לא בשביל המדינה והמשפחה שלי. בלי צלם אנוש אין לי סיבה לחיות. אז אל תזיין לי את השכל על הנהלים כי אני הייתי מעדיף להתקרב אל המוות עם הרגליים שלי, מאשר להרוג ילדה קטנה,וככה להרוג את כל מי שאני רוצה להיות, ואת כל מה שחונכתי להיות. לא מאמין לי? אז למה אתה חושב שהחיילים מנסים להאשים אחד את השני?!? אתה בטח היית טבח בצבא, לא? או קצב...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
107.
As the saying goes:
Moshe,
USA,
12/10/04 16:59
|
It is better to be judged by twelve, than be carried by six.
Or, it is better to face a judge for killing an Arab, than to face death by a suicide bomber.
The Mem-Peh did the right thing.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
eser
avi,
sydney,
14/10/04 11:50
|
Well said Moshe... You took the words out of my mouth. Better their mothers cry then mine...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נאד נפוח ,אתה זוכר מה זה?
ל"ת
ש.ז,
13/10/04 09:25
|
|
 |
מוישה, באמת ובתמים
יואב,
13/10/04 06:57
|
אתה דפוק. תישאר שם, ואם לא הבנת את העברית: STAY THERE!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למעריב, מה זה המוישה הזה מ-USA
יוסי,
12/10/04 18:08
|
עוד לא שבענו מאבי אקוודור וכבר קופץ לנו חמור חדש ואימרות השפר שלו.
תגידו לו גם שהוא יכול לכתוב עברית (נוכחנו שיש לו מקלדת לכך), כי בשפה האנגלית הוא עדיין לא שולט בכדי שיוכל להשוויץ בה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליוסי
חיים,
מלבורן,
13/10/04 02:18
|
עוד לא שבענו מיוסי שריד, וחמור חדש בשם יוסי, קופץ. חוץ מזה אף אחד לא צריך להגיד לו. תגיד לו אתה. גם עצה קטנה יש לי אליך.אם אין לך מה להגיד, שתוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Hi little facist
Moshe,
USA,
12/10/04 18:55
|
So, you have nothing of substance to say, so you use bad language.
And yes, I have the means to write Hebrew. But I prefer using English.
Got a problem with it?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מוייישה, מה זה facist?
Yossi,
12/10/04 19:31
|
|
 |
יוסי מה הבעיה שלך בדיוק?
דודי,
קנדה,
12/10/04 22:17
|
|
 |
Thanks, fascist, not the othe.
Moshe,
USA,
12/10/04 20:00
|
|
 |
106.
תגובה ל105
כהן צדק,
12/10/04 16:09
|
ניתן לשאול גם שאלה אווילית לא פחות בנוסח : מה יש לילד יהודי לחפש בחברון שורצת המחבלים ? וכך הלאה אם נשאל את השאלות הללו נהפוך לחלק מהלבנט ואז בטוח שנפסיד כיוון שישארו כאן שני עמים מוטרפי שינאה עיוורת ערבים ''מוסלמים'' וערבים ''בני דת משה'' ואז הרוב ינצח להזכירך הרוב במרחב הוא ערבי עלינו להיות ראויים לתואר עם סגולה ולא להתבייש להודות בטעויות טרגיות ולהתנצל ולפעול לבל יישנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לשמאלן
לוני,
13/10/04 08:47
|
מה אשם הקצין שהמדינה שלחה אותו לשם? ואם הוא היה נהרג אז היית רגוע? במלחמה ישנם כללים בררורים , ומי שלא פועל לפיהם אוכל אותה. להעביר ביקורת בתחום שלא מכירים מהמשרד הממוזג על חשבון העבודה זו החוצפה הישראלית בתפארתה, תרד קצת לשדרות במקום לזיין את השכל.....הבנת את זה שמאלן????????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
105.
מה יש לילדה לעשות ליד מוצב?
משה,
12/10/04 15:54
|
מה יש לילדה לעשות ליד מוצב? כשיורים מתכופפים, כך שלילדה בגיל 10 אין מה לחפש ליד מוצב. אולי נצמיד ללוחמים עורכי דין שיתנו להם יעוץ משפטי לפני ירי ????? תתעוררו , מלחמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עשרת הדברות
חנוך לווין,
נביא בעירו,
12/10/04 19:29
|
ובבוקר אביב בהיר ונחמד קמנו כולנו כאיש אחד, אנשי-חיל רעננים, טובי-קומה ועזי פנים, קמנו ועלינו אל הר סיני, שבו קיבלנו את דבר ה', עלינו גאים בזמר ושיר את דברי ה' להחזיר.
מסקנה ראשונה מצרכי הביטחון זרקנו לשמים את הדיבר הראשון, אחריו זרקנו את הדיבר השני, גם הוא עקב המצב הביטחוני, אחרי השני, השלישי בתור, מעשה מובן של מדינה במצור, ואשר כולל באופן טבעי בחבילה אחת את הדיבר הרביעי, הדיבר הרביעי - והחמישי איתו, כי הבא להורגך - השכם להורגו, ומטעם דומה של מלחמת הקיום נזרק גם השישי זריקת חירום, והיה זה לכן הכרחי ומוצדק שהדיבר השביעי גם הוא נזרק, אחריו השמיני ועימו התשיעי שניהם מסיבות של מורל קרבי, וכדי לסיים במספר זוגי צירפנו גם את הדיבר העשירי.
ובבוקר אביב בהיר ונחמד חזרנו כולנו כאיש אחד, אנשי חיל רעננים, טובי-קומה ועזי-פנים, גוונו זקוף, כתפינו קלות, נושמים אוויר מלוא הריאות -
אפשר לחיות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה יש למוצב לעשות שם?
O.D.,
נתניה,
12/10/04 17:24
|
|
 |
לכל הקשקשנים.........
לוני,
13/10/04 08:42
|
שאלה טובה, אבל מה אשם הקצין שהמדינה שלחה אותו לשם? ואם הוא היה נהרג אז היית רגוע? במלחמה ישנם כללים בררורים , ומי שלא פועל לפיהם אוכל אותה. להעביר ביקורת בתחום שלא מכירים מהמשרד הממוזג על חשבון העבודה זו החוצפה הישראלית בתפארתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
104.
15- על -13 =28 ,בגימטריא=כח .
אזרח,
12/10/04 15:30
|
בתחילת ספטמבר ,פורסם ''מניפסט ההרג הראשון'' .--גילוי דעת של רבנים המתירים להרוג אזרחים ערבים --.אנשים עם כיסוי ראש , זקן בל תשחית בפניהם ,וגם ''שמע ישראל'' ,שחרית וערבית בפיהם .ביטלו את סעיף -6 בתקנון הראשי ,האומר בפירוש ,''לא -תרצח'' .הסעיף נאמר בקולות וברקים .אש יצאה מהשמים ,והעם עשה במכנסיים .--לאחר שבועיים ,תירגל מתנחל את ''מניפסט ההרג הראשון'' בנהג טרנזיט ערבי .המתנחל חייך ,הצטלם ,וחזר לאכול צהריים בבית .--אם על ''כן תרצח'' ,מקבלים צילום וצהריים בבית ,למה לא לפתוח שמפניה עם קוראסון על ווידוא הריגה .אין לנו בישראל הרבה ימים מוצלחים ,עם צירוף מספרים מעניין של -15 על -13 .כלומר ,הרבה כדורים שנכנסים לקצת שנים .ביחד זה -28 .בגימטריא -28= כח .ויש גם שיר קצר ופטריוטי .--בכח ועוז נירה בילדה ,ונכניס קליעים בכל בתולה .ננקה ונטהר מולדת יקרה ,ומפלסטין נעשה גמדה עקרה .---אין מחלקת .הצבא הוא גופנו .על הגוף שומרים .הצבא אוכל קש גדול בשטחים .וגם מאכיל בקש גדול יותר את אלה שיושבים על האדמה עליה הם נולדו .נהרגה ילדה .אבדה נפש בעולם .---אומרים שהיה ווידוא הריגה .אם זה נכון .אז יש כרגע סירחון מחרא שצף. חרא שצף ,אומר שהוא צף אבל הוא בא ממעמקים . יש עוד הרבה שם למטה ,ואם לא יפסק הייצור שלו ,כל פני המים יהיו מכוסים .לכן ההתיחסות היא לא נגד או בעד המ''פ .אלא רצון להפסיק את המכונה שמייצרת את הפסלת .לכן ,שלב ראשון . רבני ישראל חייבים לומר ,שהייתה טעות איומה ב''מניפסט ההרג הראשון'' וצריכים להוציאו אל מחוץ לגדר .אחרי התיקון הראשון ,יהיה תיקון שני ושלישי וכנראה שתהיה הצלחה בעצירת ייצור השפכים .ואם לא ,אז צריך לחשוב על פתרונות מעוותים . חיים עם עיניים עצומות ,אזניים ואף סתום ,נפש אטומה ,ועוד מיני חוכמולוגיות .אבל אלה כבר לא חיים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה איש חכם אזרח יקר
דניאלה,
13/10/04 10:36
|
|
 |
וואו אחת התגובות היותר מוצלחות
Yossi v,
12/10/04 18:14
|
שנכתבו כאן לאחרונה. יוצא מן הכלל. לגזור, לשמור, לשננן וללמוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נא להחליף את התרופות
ל"ת
ג'ק,
12/10/04 16:42
|
|
 |
לא קצר אבל מה זה קולע.
ל"ת
יוסי,
12/10/04 16:36
|
|
 |
103.
לעורך-מה רע ב-15-על -13 =28 .
אזרח,
ישראל,
12/10/04 14:49
|
לעורך-שלום .צריך מזל בלוטו ,וכנראה גם מזל ,בידיעת שעות עבודתך ,כדי לא ליפול למשמרת שלך .כך זה נראה כרגע .גם חיוני לדעת ,איך העניין עובד ,כשמדובר בפסילת תגובה .כרגע קשה להבין מדוע היתה פסילה אתמול והיום .היום בדיוק כמו אתמול .הדברים כתובים אפילו עם קצת ספרות .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל-אזרח ישראל
שאול,
13/10/04 01:10
|
נראה לי כי אני מכיר כתיבתך,וזו תעודת עניות לאכסניה זו, אם דבריך מצונזרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
102.
טעות ???
ד''ר טיבי מאדי,
טייבה,
12/10/04 14:41
|
אני לא רוצא לדבר על הירי בילדה כאשר חשדו שהיא עם מטען חבלה ,אלה על הירי בילדה אחרי המוות צרור יריות ,אני חושב כמו בדת היהוית וכמו באסלם והנוצרות אסור להתעולל בבן אדם אחרי המוות זה לא מוסרי ,הנאצים עשו את זה עם היהודים בואו לא נחזיר ההיסטוריה אחורה שלום הוא הפתרון ,שלום ורק שלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק ,מסכימה עם כל מילה.
דניאלה,
13/10/04 10:33
|
|
 |
101.
אני חושב שאני עובר למרכז ימין
ל"ת
שמאלי שפוי,
12/10/04 14:39
|
|
 |
100.
''כולנו ירינו בילדה''
נטלי,
חולון,
12/10/04 14:24
|
אל תתקפו אותי בבקשה, זאת דעתי... כשאנשים מתים נפתח פצע בלב, אנחנו, כל אחד מאיתנו, ראה כל כך הרבה מוות וצער בעיניים שלו שקשה לשכוח את זה... אבל אם תוכלו לעשות משהו בשביל להפסיק את זה....לא תעשו? הדמעות לא יחליפו את הדם שנשפך, אבל אם כולנו נתאחד יהיה לנו את הכוח לצעוק די. לקום מול המוות... כאן כולם רבים ומתווכחים ומקללים אחד את השני וזה טיפשי כי הילדה כבר מתה ואיכשהו גם אנחנו הרגנו אותה ואת כל מי שנהרג גם הוא במלחמה הסיתמית הזאת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
peace
moni,
12/10/04 18:21
|
נטלי חמודה אני האמת בכלל לא הבנתי מה יש לילה לעשות שם בכלל אבל בכל זאת הם ראו שהיא ילדה קטנה עם ספרים בידיה אפילו נכון זה מצב מבהיל כל אחד היה חושב שהיא מחבלת אני יודעת העם שלי קצת לא משתמש בשכל שלו אבל זה בכל זאת לא פייר מאות אנשים נהרגים יומיום אם זה ערבים ואם זה יהודים זה לא משנה לי כולנו בני אדם בני דודים לפי ההסטוריה אני לא מבינה לא את העם שלי ולא את שלך אבל אני למרות כל מה שקורה אני לא שונאת יהודים אני שונאת את המנהיגים שיש לעם הערבי ולעם היהודי כי הם לא ידעו לנהל את העניינים כמו שצריך הם פועלים בפזיזות רבה מדי וכתוצאה מזה שני העמים שלנו נהרגים ולמנהיגים לא אכפת, אכפת להם רק מהאנטרסים שלהם , הפוליטיים אם אנחנו בעצמנו ננסה לשנות , אם נתאחד ביחד נעשה משהו לא משנה מה אבל נשפר הכל לבד הם , הנמנהיגים רק מחמירים את המצב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היי לך
נטלי,
חולון,
12/10/04 20:59
|
אהבתי לקרוא את התגובה שלך ואני חושבת שאת צודקת... אני גם לא שונאת אף אחד ואני רק רוצה שיהיה טוב לכולם, לנו ולערבים. אולי בכל זאת אפשר לעשות משהו לפני שיהיה מאוחר מדי? מה דעתך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
מי הם המגיבים
תוהה,
12/10/04 14:19
|
תגובות חלק מהמגיבים הפעם עוברות את מפלס התועבה הקבוע. בעיקר מזעזעות תגובות שלומי מ 88 ודוד מ81, שמעוררות בי הרהור שמותר היהודים מהנאצים אין. שיפטו בעצמכם. האם זה מה שחושבים שכני, חברי לעבודה, ידידי המשפחה, לא, פשוט לא יתכן. השטן בעצמו הוא שמגיב לכתבותיכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תוהה?
ישראל,
12/10/04 16:23
|
שם נחמד... האם טרחת בימי חיי הבלך ללמוד מה עשו הנאצים י''ש לאבא שלי ולכל משפחתו ולכל היהודים בעירו ולכל היהודים במדינת צ'כוסלבקיה ולכל היהודים באירופה ולכל היהודים בכל מקום שבו שלטו הנאצים? בכלל לא! אחרת היית יודע/ת את הטפשות, האיוולת, הרשעות ורוע-לב שבתגובתך... אם בתגובתך הפרועה את/ה מעיז/ה לומר כי המעשה שנעשה בילדה זו משווה את היהודים לנאצים, אזי בדבריך אלו הוכחת אחד משני דברים: א. את/ה ערבי-מוסלמי מטורף וחסר תקווה לאנושות, שמכנה את כולם רוצחים בעת ובעונה שהוא בעצמו חוטף רוצח ומתעלל באנשים תמימים, נשים, ילדים ותינוקות ללא אבחנה בין יהודי, ערבי, מוסלמי או לאום כלשהו כמו בעיראק, אפגניסטן, דרפור-סודאן, צ'צ'ניה וכל מקום בו דורכת כף רגלו של הערבי-מוסלמי ... ב. את/ה שמאלני ישראלי מזן מצוי... אומלל, מנותק מתרבותו והיסטוריה של עמו ישראל, אכול שנאה עצמית, תומך ומעודד באויבינו האכזרים ובאותה עת ''תוהה'' איך אנחנו היהודים ''מעיזים'' להגן על עצמינו... ''תוהה'' קראת לעצמך? את/ה זאת ועוד... תועה, טועה, טיפש וחסר תקווה. רחמנות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה שעוללו לשכלך גרוע יותר
תוהה,
12/10/04 16:44
|
אומלל רדוף שדים הוא אתה, ישראל, ומה שעוללו הנאצים למשפחתך אינו מעניק לך או לנו היהודים רשיון לרצח. לגבי המקרה בציר פילדלפי אני מחכה לתוצאות החקירה. לגבי התגובות שציינתי כבר החלטתי, הן יאות לנאצים, קרא בעצמך. ולגבי זהותי. איני ערבי רוצח, כפי שהצעת, ואף לא תומך ברוצחים, לא ערבים ולא יהודים. לי הילדה הנמלטת מהיורים כן מזכירה את הילד היוצא מגטו ורשה וידיו מורמות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תעשה פרסה ותעלם י'לטךךךךךךךךךך
ל"ת
תן ת'גב,
12/10/04 17:20
|
|
 |
Bull...
Moshe,
USA,
12/10/04 16:54
|
This is War.
Innocents get killed.
Better theirs - than ours.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל משה
שאול,
13/10/04 01:05
|
קראתי הסיסמאות. כאן עוסקים במות ילדה, ויש להמנע מכך אם אפשר. כשהצבא יעשה הכל להכין חייליו ,כך שברגע האמת יפעלו במדויק[יפגעו רק באויב],אהיה גאה בו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
כולכם יריתם אז כולכם שותפים
AA,
12/10/04 13:32
|
שותפים להרג מיותר וחסר רחמים של ילדה תמימה אינכם טובים מהרוצחים הפלסטינים במאום היכן שיקול הדעת ? מה בדבר ''טוהר הנשק'' ? מאמתי יורים חיילי צה''ל כמו מטורפים ללא אבחנה? האם הפחד שולט בחיילים שכן זו יכולה להיות הסיבה שכולכם יריתם באוטומט כאילו מסתערת עליכם פלוגה שלמה של חיילים סדירים נכון שטכנית אתם לא רוצחים כי ככה זה במלחמה אבל תעצרו לרגע ותחשבו על דברי אלו והאם אנו יכולים להתיימר להיות טובים וטהורים כמו שהיינו רוצים להיות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה
דני,
13/10/04 11:27
|
אולי לא שמעת על נוהלי פתיחה באש שניתנו למוצבים וכן אולי היגיע הזמן שניתן לצוות מצ''ח לבדוק את מה שקרה שם? אני מאמין שהמ''פ בעצמו הוא הראשון שירצה שהאמת תיצא לאור ושהוא יזוכה גם פלילית וגם מוסרית מהמקרה. לדעתי לא עוזר לאף אחד לשפוט אדם מרחוק וללא כל ידע מוחשי ממה שהיה שם בפועל ביחוד לאור העדויות החדשות של החיילים שליבם ומצפונם ילא נפגע ועומדים מול התקשורת ושאר חבריהם למוצב באמירת האמת. תחשוב על קמה קשה לחיילים הללו לעמוד מול חבריהם בגירסתם המפלילה אותם בעדות שקר ואם תרצה גם בגרימת נזק אישי למ''פ ובעיקר לעצמם מול חבריהם המשרתים שם . אני סבור שלא הית רוצה להיות תקוע שם במצבם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
בין תקשורת ערבית לישראלית....
מצא ההבדלים,
אם תצליח,
12/10/04 13:25
|
אנטישמיות בעולם הערבי ''כיצד יתכן שאנו אנטישמיים, שהרי כל הערבים הם שמיים'', טוענים דוברים ערביים, המנסים להתנער מהאשמת הערבים באנטישמיות. ''להיות אנטישמי, הם אומרים, ''פירושו לשנוא את עצמך, ולכן אין אנטישמיות ערבית''. ובכל זאת, שנאת היהודים בעולם הערבי, אשר נשענה במשך דורות על שורשיה הדתיים המוסלמיים, אימצה לעצמה, מאז הוחרף הסכסוך הישראל-'ערבי, לאחר הקמת המדינה, את ביטוייה של האנטישמיות הגזענית המערבית.
אנטישמיות זו אינה חברתית ביסודה, כי אם מדינית, ומטרתה לשמש מכשיר פוליטי במאבק המדיני נגד מדינת ישראל'. מכאן ניתן להבין את השימוש שעשו בה מנהיגים ערביים, כדוגמת שליט מצרים עבד אל נאצר, אשר השתמש באנטישמיות כאמצעי לביסוס משטרו ולחישול העם לקראת המלחמה נגד ישראל. כבר בשנת 1967 יצאה לאור בקהיר. במסגרת ספרי הסברה לעם. מהדורה ערבית של ''הפרוטוקולים של זקני ציון''. וכן ספר בשם ''זבחי אדם בתלמוד''. המאשים את היהודים בשימוש בדם ילדים לצורכי פולחן....
ביטויים וגילויים אנטישמיים והכחשת השואה בתעמולתם נגד ישראל משלבים הערבים את האנטישמיות הנוצרית של ימי-הביניים עם האנטישמיות הנאצית ומוסיפים, כנזכר לעיל, מוטיבים איסלאמיים. השימוש בסמלי התקופה הנאצית ושילובם בטיעוני מכחישי השואה אינם בבחינת חידוש באנטישמיות הערבית. אולם מאחר שנושא הכחשת השואה נמצא בשנים האחרונות על סדר היום הציבורי באירופה, בהקשר לשנאת הזרים ולעליית כוחן של תנועות הימין הקיצוני, ובכללן הקבוצות הניאו-נאציות, הוא תופס מקום נכבד בתעמולה האנטישמית הערבית על ביטוייה וגילוייה השונים.
הנה, לדוגמא, ביום האחרון לאלף השני, 31 בדצמבר ,1999 פורסם בעתון הסורי הרשמי ''תישרין'' מאמר מערכת, שבו נכתב, כי ישראל ''המציאה את אגדת השואה'' כדי לסחוט ממדינות ערב כספים וסימפטיה, המטרה הראשונה להשיג כספים מן המדינות והמוסדות באירופה כבר הוכיחה את עצמה, שכן ''ישראל כבר קיבלה עשרות מיליארדי דולרים לאחר שהשתמשה בתירוץ הפיצויים עבור קורבנות השואה. המטרה השנייה הושגה גם היא על ידי כך, שאגדת השואה פעלה כחרב דמוקלס על ראשיהם של אויבי הציונות, אלה המתנגדים לתוכניותיה התוקפניות והאימפריאליסטיות של ישראל''. במילים אחרות, ישראל ניצלה את המיתוס שרקמה סביב אירועי השואה, כדי לזכות באהדתו ובתמיכתו של העולם במעשיה הרעים...
... הכחשת השואה על ידי התועמלנים הערביים קשורה בשימוש הנעשה באנטישמיות כמכשיר פוליטי: הם טוענים, כי ''אגדת ששת המיליונים'' היא שהניעה את המערב לתמוך בהקמת מדינת ישראל על חשבון הפלסטינים, הכחשת השואה מבחינתם, מיועדת גם לערער את הבסיס המוסרי של הקמת מדינה יהודית...
... עתוני קהיר, כולל העתונים הממסדיים, מפרסמים מאמרים אנטישמיים, המלווים בקריקטורות, שבהן מוצג ה''יהודי הטיפוסי'', בעל הזקן והאף הגדול, נוסח ''שטירמר'' הנאצי... אולם לא רק במצרים ובסוריה, אלא גם בכל מדינות ערב האחרות מופיעים פרסומים אנטישמיים ומאמרי שטנה קיצוניים בעתונות הערבית, כולל הממסדית, וכן משודרות. תוכניות רדיו וטלוויזיה, העוסקות בהסתה אנטישמית ובהכחשת השואה, גם בירדן שלאחר הסכם השלום בינה לבין ישראל, פרסם העתון הרשמי והנפוץ ''א-ראי'' (אוקטובר 1999) מאמר שהישווה את ישראל לנאציזם. ''לעולם לא נשכח את פשעי היהודים'', כתב מחבר המאמר, חסן סעוד א-נבולסי, והסביר זאת בכך, ש''הרשות הפלסטינית נתקלה בהתנהגות לקויה מצד היהודים, בברבריות ובנאציות שלהם סליחה, אני מתנצל בפני הנאציזם, שלא מגיע לו שיפגעו בו בהגדרה כזאת''. המחבר גם הדגיש, כי היחידים המסוגלים להתמודד מול ישראל הם החיזבאללה, החמא''ס והג'יהאד האיסלאמי... המשך יבוא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''כיצד יתכן שאנו אנטישמיים...''
נטלי,
חולון,
12/10/04 14:35
|
המילה אנטי שמי איבדה ממזמן את המשמעות האמיתית שלה. בחיים לא שמעתי על אנטישמיים שונאי ערבים... אולי אפילו האנטישמים בימינו לא יודעים מה הכוונה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
אין מקום להשוואה עם השואה
Yossi V,
12/10/04 12:39
|
היום המצב הוא לאין שיעור גרוע יותר. כי היום היינו כבר צריכים להיות יותר חכמים ויותר מנוסים ויותר מבינים שהשמד עם זה השמד עם (בתאי גאזים או בסיקול כאילו ממוקד - זה כבר עניין טכני / קוסמטי), וזה מה שישראל עושה היום.
למרבה האירוניה, על מנת לקיים את הרצח הזה שולחת ישראל חיילים לבצע ולסכן את חייהם. לצורך קידוש הרצח מקריבה ישראל חיילים ואזרחים הנהרגים על מזבח רצח אחרים. תקראו לזה בשם צווים אלוהיים, הארץ המובטחת, אין ברירה, או איך שתרצו, ישראל עדיין מקדשת את ההשמד לשמו ומבצעת אותו בהתמדה. 12 ישראלים נהרגו במגה פיגוע בטאבה, 100 פלשתינאים הושמדו כמעשה שבשיגרה בדיוק באותו הזמן.
ההבדל היחידי בין השמד הפלשתינאים להשמד היהודים הוא שישראל יעני נותנת לפלשתינאים את האפשרות להתפנות מרצון ולעוף לישראל מהעיניים. טרנספר מרצון קוראים לזה. במחשבה שנייה, גם הנאצים לא רצו להשמיד את היהודים באשר הם, אלא רק את אלו שהיו במדינות שנכבשו על ידם.
לבשתי שכפ''צ מפני מטר התגובות הלא ענייניות אך שופעות הנעצות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
So...
Moshe,
USA,
12/10/04 16:43
|
I wonder:
Are you an Arab?
Or a Smolani?
By-the-way, Ya-Intelegnat, Neazot, is spelled with Alef, not Ayin...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
מ''פ
מיקי,
תל אביב,
12/10/04 12:25
|
לפני כמה ימים התראיין חייל בטלויזיה או ברדיו בקול מוסווה, ומסר גירסה שיקרית שהמ''פ ירה צרור כדורים על הילדה. אם יתברר שאכן לא נעשה דבר כזה , יש להעניש את החייל במלוא חומרת הדין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
צהל מפחד פחד מוות...
ערבי הגיוני,
12/10/04 12:03
|
קודם יורה מ-100 מטר בילדה בת 13 ואחר שואל אם זו הייתה מחבלת או לא. חבורת שקרנים, כל חייל מספר גירסא אחרת של האירוע וזה אומר שרובם משקרים ופשוט בוצע כאן רצח בדם קר. מסכנים היהודים, אחר כך אומרים שהאירופאים אנטישמיים...תסתכלו על עצמכם, מתלוננים על הביזה של המצרים בטאבה אבל מתעלמים מהכתבה על שמעון בן 42 מבת ים ש''הרים'' ז'יטונים בזמן הפיגוע שם... בסופו של דבר תזכרו דבר אחד, האלימות פוגעת גם במי שמפעיל אותה ולא רק בנפגעים ממנה. ואל לצהל לדאוג...אלו שמעורבים ברצח לא יהיו לא רופאים ולא מנהלים, אולי מנהלי כספומטים בלוד...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השם שלך לא נכון
אריה,
13/10/04 13:28
|
כי אין דבר כזה ערבי הגיוני - לא קיים במציות ערבים לא מסוגלים לחשוב בהגיון - הם מאמינים בכל שטות שמאכילים אותם כלי התקשורת שלהם ואחר כך מנוהלים רק ע''י רגשות ז''א ללא הגיון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק בכל מילה.
ל"ת
יוסי,
12/10/04 19:15
|
|
 |
אתה בככל שמאלן מזהיים אותך
ל"ת
שתוק ידפוק,
12/10/04 12:39
|
|
 |
93.
אי הבנה
אלמונית,
12/10/04 12:00
|
במצב של היום הכל ניתן להבנה פחות או יותר כי אם זה היה ההפך והיה המון מקרים שזה היה ההפך ולא עשו דרמה כזו. החיילים נמצאים בן חיים ומוות ומתוחים עד מוות ודברים כאלה יכולים לקרות לכל אדם ואדם ולא משנה אם נפגעה ילדה או מחבלת מבחינתי זה היינו הך. שניהיה כולנו בריאים ושתגמר השנה הזאת בטוב ככל הניתן. אמן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
סגירת חשבונות על גב ילדה
ישראלה,
12/10/04 11:58
|
פשוט חרפה ובושה כל ההתנהלות הזו, מי נגד מי, וכולנו נגד הערבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
מה אתם רוצים מהילדה?
שאול,
12/10/04 11:42
|
היא בסהכ ילדה קטנה, הטעות היחידה שלה היית שטעתה בדרך לבית ספור או שחפשה דרך קיצור, שהיא שמעה שיורים עליה היא הניחה את התיק וברחה משם, אבל בעודה רצה החיילים ירו בה בגב
זה אנושי תגידו לי? לא כואב לכם?
ולחשוב שיש עוד מלא סיפורים כאלה כמעט כל יום,אבל הם פשוט לא מתפרסמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
הרג הילדה מעורר שמחה
דני,
ת''א,
12/10/04 11:17
|
חוסר האיכפתיות אצל חלק מהמגיבים לגבי הרג הילדה החפה מפשע מראה שמצבנו בכי רע. רק תקראו את התגובות פה ואחר כך תלכו לבקר ביד-ושם ותבינו שלא למדנו כלום. עם שעבר את הזוועות הנוראות ביותר שהתחללו בהיסטוריה האנושית (ואני לא משווה בין מה שקרה בשואה למה שמתחולל בשטחים) צריך ליהיות בראש המאבק העולמי נגד פגיעה בחפים מפשע. לא רק שהיינו צריכים לעשות הכל כדי שלא יקרו דברים כאלה אצלנו אלא היינו צריכים להלחם במקרים כאלו בכל העולם. במקום זאת אני קורא את התגובות פה ומבין שלאטימות ולרוע האנושי אין גבולות, במקום שבו אנשים מראים אדישות או אפילו שמחה על מותה של ילדה הכל יכול לקרות, אנחנו חייבים לעצור ולהסתכל על עצמינו במראה, לא מאוחר עדין להציל את עצמינו מחורבן מוסרי ואנושי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
זה נכון, אני הייתי שם!!!
ל"ת
שחר,
12/10/04 11:07
|
|
 |
88.
פשוט טיהרו מפעל לייצור מחבלים
שלומי,
12/10/04 11:07
|
כמו שהורסים מחרטות של קסאם צריך להרוס ''מייצרות מחבלים'' יחיי מסייעת שקד כבוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלומי, יש אנשים שלפי שמם
יוסי,
12/10/04 17:57
|
יודעים את מוצאם, מקום מגוריהם, רמת השכלתם ורמת משכלם. אתה נופל בקטגוריה הזו. על בורים שחושבים שהכוח בידיהם אני לא כועס, אני מפחד מהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה עם אמך
כועס,
12/10/04 13:21
|
איני מרושע כמוך ואיני מצטער על שלא הרגו את אמך בילדותה, כדי שיצור דוחה כמוך לא יגיע לעולם. אך לעזאזל למה לא השתמשו הוריך באמצעי מניעה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
הם יורים גם בילדים כי גם ילדים
יכולים להיות פצ,
12/10/04 11:04
|
צה מתקתקת, נוכחו לדעת, הם לא בוחלים בשום אמצעי כדי להרוג אותנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני בכוננות
ש,
13/10/04 00:55
|
כשאראה ילדה נושאת תיק בי''ס, מתקרבת לאוטובוס אירה בה, עדיף כך ,מאשר לסכן יושבי האוטובוס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
Poor soldiers...
Yored,
US,
12/10/04 10:56
|
Instead of partying in Ibiza and going to college like every other normal person at their age, they have to deal with killing children and they have to be scared for their lives every minute of the day Come with me guys, come live in America, and don't let those idiots tell you that it's the same in America - because it isn't.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
YORED
Roberta,
London,
12/10/04 21:51
|
How dare you? Do you really think we would abandon Israel for America? Give our Land away? THere NO COWARDS in Israel. They are heroes. We don't run. We fight back.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
drop dead
r,
12/10/04 15:54
|
|
 |
תגובה למר יורד
אתי,
חיפה,
12/10/04 13:23
|
בחרת לחיות שם, זן זכותך...אבל אל תיתן לנו עצות מעצבנות....אם אתה לא חי כאן...הדילמות קשות ובריחה לאמריקה, לדעת חלק מאיתנו, זה לא פיתרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל אתי
שאול,
אני חי כאן,
13/10/04 00:50
|
את לא יכולה להתיחס לדעתו, ולא אליו , ולמקום מגוריו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
FUCK YOU
ל"ת
אבישג,
12/10/04 11:41
|
|
 |
85.
התמימות הורגת.....
ל"ת
לירות כל מה שזז,
12/10/04 10:48
|
|
 |
ההיתממות רוצחת
ל"ת
חיים,
אופקים,
13/10/04 14:03
|
|
 |
84.
להתנתק מגבעתי
שמוליק,
גוש קטיף,
12/10/04 10:40
|
אני גר בגוש 13 שנה .אני ימני גאה אפשר להגיד קיצוני . אבל המעשה הזה של גבעתי הוא לא יעלה על הדעת והא ביזיון לעם היהודי. צריך להתנתק מגבעתי להוציא ואתם דחוף מרצועת עזה. הם פשוט יחידה גרועה. לפני כמה חודשים גולני הגיעו לפה וכולם רואים את ההבדל הברור. אפשרות שנייה זה להחזיר את עימאד פארס . בימיו גבעתי היו תותחים היום עם איל איזנברג הם סמרטוטים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיד להם תודה במקום לקטר!
ל"ת
מיכה,
חיפה,
12/10/04 11:37
|
|
 |
איך אתה לא מיתבייש??
יאיר,
12/10/04 11:29
|
|
 |
להתנתק משמוליק
ימני,
12/10/04 11:07
|
איך אתה מעז לדבר סרה בחיילי צה''ל? אין לך בושה? חיילי גבעתי נמצאים בתנאים לא פשוטים במלחמה הזו כבר 4 שנים הם עושים עבודה מדהימה וזוכים כל הזמן בעיטורים ושבחים מכולם.......... ורק לשמוליק זה לא מספיק. אתה צריך להבין שצה''ל זה לא חברת השמירה הפרטית שלך, בתור מתנגד חריף להתנתקות אני מתבייש בך שמוליק אני מקווה שאין עוד רבים כמוך בגוש קטיף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן צריך לחקור אם ישנה אשמה!
מתי,
ירושלים,
12/10/04 11:04
|
זה שצה''ל החליט לחקור - כבר כשלעצמו זהו אות כבוד. צבא שחוקר בפרהסיה - כבר מוסר מסר לגבי אמות המידה. נותר לקוות שהחקירה תהיה מעמיקה וחשופה. אם יש אשמה - יש להאשים. אם אין אשמה - יש לנקות. ניקיון באורוות לא עושים ע''י זה ששורפים אותן - אנחנו זקוקים להן! סגנון ההשתלחויות ברשימה כאן מעורר חלחלה, לכאן או לכאן!
יש לחדד את העשה ועל תעשה במסגרת הצבאית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
עולם משוגע
שש,
12/10/04 10:36
|
ילדים נירצחים בשני הצדדים וכל מה שיש לכולם להגיד זה שאין ברירה? הגיע הזמן לעצור את הטירוף הזה ולבדוק אפשרויות נוספות ואם צריך לכלוא את המנהיגים ביחד עד שיגיעו להסדר אז לעשות זאת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
מנהלי ורופאי העתיד
רפרם,
ירושלים,
12/10/04 10:28
|
היה חשוב למתנקש להבהיר שמדובר באנשים מבית טוב. אם משהו הפריע לו בהתנהלות התקשורתית האחרונה זו אולי הרמיזה והקריצה כי מדובר באנשים ''פשוטים'', לא אינטליגנטים אולי. אך לא, הוא ביקש לתקן. מדובר במנהלים וברופאים העתידיים של המדינה. מלח הארץ. ממש.
זה לא עקרוני אם הם שולחים ילדות על חגורות נפץ. על אותו משקל אפשר לטעון שאפשר ומוצדק להרוג כל ישראלי בין הגילאים 18-21. התגובות פה מעוררות חלחלה. בעיקר של האימהות למיניהן שלא אכפת להן שבנן ירצח ילדות. לא כל כך שונה מאמהות השהידים העולצות לאחר פיגוע התאבדות מוצלח של בנן.
אני מאד מפחד בימים האחרונים. כולם מסביבי מתחילים להצדיק רצח של חפים מפשע, בעד להרוג ילדים. אני רוצה לחיות פה, אבל מפחד מכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מזועזעת ממספר 82
מה זה משנה,
12/10/04 11:56
|
איך אתה מעז להשוות אמהות ששולחות את הבנים שלהם לצבא (בלית ברירה) לאמהות ששולחות את בניהם להתאבד באוטובוס בלב ישראל????????? הרי ברור שהאמאות ה''שולחות'' את בניהם לצבא עושות זאת מחוסר ברירה ומהבנה שכדי שנוכל לחיות פה צריך שמישהו יגן על המדינה הזאת!!!!!!! אני לא חושבת או ליתר דיוק אני בטוחה שאף אמא לא שולחת את בנה על מנת שיהרוג ילדות... אנחנו חיים במצב מטורף שכבר א''א לדעת מי מחבל ומי לא ולכן לפעמים פועלים חיילנו מחוסר ברירה בסה''כ על מנת להגן על עצמם!!!!!! לאף אחד אין זכות לשפוט אותם ובטח שלא להשוות אותם לשהידים!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''אין זכות לשפוט אותם''
שאול,
13/10/04 00:45
|
מדוע? דוקא משום חשיבות עבודתם, נחוצה ביקורת עניינית, וללא פשרות. ואין בהם כל קדושה שאינה מאפשרת לבחון מעשהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבנת הנקרא, הניקרה והמקרא
רפרם,
ירושלים,
12/10/04 18:09
|
לא הבנת את הנקרא. יש מקום להשוואה בין אמהות שמצדיקות הרג של ילדות לאמהות שמצדיקות פיגוע של בניהן.
את לא מתייחסת לניקרה, אלא למה שהיית רוצה שיקרה. את מלבישה את כל הסכסוך, את הפיגועים המזוויעים באוטובוסים כדי לתת לגיטמציה לרוצח השפל. פרדוקס שאין כדוגמתו: לצאת חוצץ מול פיגועים ולהצדיק הרג חפה מפשע (ילדה או לא ילדה, זה כבר לא משנה). הצדקת רצח, תצדיקי תמיד רצח.
אני מתייחס בעיקר למקרא בתגובות המחליאות של אמהות לחיילים קרביים שמצדיקות את הרג הילדה לפי עיקרון ביזארי לפיו חיי ילדיהן יותר חשוב מחייה של ילדה. לא שהייתה משוואה כזו מלכתחילה. אותו רוצח כיוון רובה וירה צרור לתוך הילדה לאחר שכבר פרפרה למוות.
מזועזעת? אני מפחד ממך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק!!
יוסי,
12/10/04 19:21
|
הבעיה האמיתית במדינה הזו, שהאמהות האלה כל כך מתוכנתות שכבר אינן מסוגלות להבחין בין טוב לרע ובין מותר לאסור.
ולמרבה הצער, הן אינן כל כך לטובת בנן אלא יותר לשינאת ורדיפת הפלשתינאים באשר הם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמא היא אמא
אדם,
12/10/04 17:17
|
ברגע שה טלת ספק בכנות אמהות אחרות איבדת את הזכות לדבר על אמהות בכלל. וכן יש אמהות יהודיות ששולחות את ילדיהן להרוג ערבים בזאת אני מאמין באמת ובתמים. אגב לך אין מונופול על רגשות האם. אני לא חושב שאת טובה יותר או פחות מאחרות. אך שוב לדעתי אין לך על מה להלין הפוסל אחרים פוסל את עצמו מלכתחילה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
הבעיה היא בהשתלשלות המקרה?
אמנון,
12/10/04 10:07
|
אפשר להבין שילדה נהרגת בנסיבות שתוארו. החיילים ראו מישהי חשודה ושמתנהגת באופן חשוד. מה שדורש הסבר זה למה נעשה וידוא הריגה האם באמת לא היה ברור בשלב זה שמדובר בסתם ילדה. ובוודאי שלא מובן מדוע הוא ירה בה צרור לאחר שהוא כבר הרג אותה. ואם הכל עלילה הרי שמדובר גם כן בארוע חמור שדורש חקירה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שנאה. מכיר את המילה?
דוד,
12/10/04 11:49
|
תגובה אנושית לחלוטין מבחינת הקצין שירה. הוא פשוט התייחס בטבעיות למהות הדבר שלפי מיטב הבנתו שכב שם על הארץ - מבחינתו חלאה מתאבדת, פסולת אדם, רפש מהלך על שניים.
אני דווקא, לצורך השוואה, שואל את עצמי מה היו עושים חיילים רומאים אם היו במצב דומה. הם בטח היו תולים אותה הפוכה, שופכים לה את המעיים על הרצפה ושורפים אותה - למען יבינו יתר החלאות מה יעלה בגורלם אם ייתפסו, חיים או מתים.
מבחינתי הרומאים היו עם חסון ובריא, עד שהתנוונו. לכן האיפריה הרומית החזיקה מעמד כמעט אלף שנה. אנחנו, לעומת זאת, עם מוחלש על ידי מוסר, אשר בגללו עוד נעלם מהמפה כאן לפני שיעברו מאה שנה לקיום המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מופתע
ד''ר טיבי,
טייבה,
12/10/04 14:49
|
אני מופתע מכמה תגובות שבאו להצדיק המעשה הזה,עשה את המעשה הזה(המ''פ) בכדי ללתד אחרים מה יקרה להם אחרי המוות וממשיך כך הרומאים עשו ואני רוצא להמשיך ולהגיד שגם כך עשה היטלר עם היהודים עצה לכולם:מי שעושה זה לבן אדם מת הוא והוא יעשה את זה לבני עמו,בסוף לא ימצא מי שהוא שיעשה בו את המעשה שלו ויעשה בבני עמו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ד*ר....
צברי אחד מהעם,
12/10/04 22:23
|
בוא נהייה כנים.....כמה פעמים כוחות הביטחון הישראלים עצרו ילדים עם חומרי נפץ??או שעבורך הכל **שקר**?!הטרוריסטים הפלשתינים *לימדו* את חיילי צה*ל לא להיתגרות בגורל!!לא לוקחים סיכונים מיותרים,כל חשוד אשר מתקרב למוצב צבאי,יהרג!!וזה מה שקרה עם הילדה המסכנה!!היא היתקרבה לכיוון מוצב של צה*ל עד למרחק של כ-100 מטר!!ולצערנו היא חצתה את *הקו האדום* ושילמה בחייה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צריך להבדיל בין נסיבות שונות.
אמנון,
12/10/04 13:24
|
אין לי בעיה עם חיסולים ממוקדים ואפילו אם יחליטו כמו בעבר לבצע פעולות תגמול, כגון הפצצת בית חנון לאחר שיגור קאסם. אני גם חושב שאם על כל הרוג שלנו נהרוג שם מאה, הבעיה תיפטר מהר מאד. יש לי בעיה עם וידוא הריגה של ילדה קטנה והשחתת גופתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כי מבחינתם...
ארז,
12/10/04 10:41
|
באותו שלב היא היתה מחבלת - וטוב מאוד שהם וידאו הריגה במחבל/ת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ארז תסלח לי אבל אתה מוגבל
haring,
13/10/04 16:10
|
לפי גישתך אם היית שוטר תנועה .היית יורה בכל מי שנוסע באדום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נ
אני,
12/10/04 18:39
|
|
 |
אבל הם טעו
אא,
12/10/04 14:08
|
אם אני מסתכל על מישהו ומחליט שהוא השטן והורג אותו, מבחינתי הייתי בסדר גמור אבל הוא לא השטן ואני הרגתי איש חף מפשע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
נשים מגויסות
HARING,
12/10/04 10:06
|
בשנים האחרונות אנו רואים תופעה גוברת של שימוש בנשים למטרות פיגועים,פעם היתה התייחסות שונה לנשים הערביות,ניצולן במעגל הטרור מוריד את רמת החסינות להם זכו בעבר,אני בטוח שאם השילוב של נשים טרור היה נדיר, פגיעה בנשים היתה דומה. לגופו, צעד חכם ואכזרי של המחבלים ,להעמיד את צהל שוב ושוב במצב בו טוהר הנשק מוטל בספק.. ליבי כואב על הילדה שנורתה, היא נוצלה כמו דור שלם של ילדים לשינאה, וכדי למנוע קריאות גנאי לעברי, אני לא שמאלני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם האוייב יפסיק....
ארז,
12/10/04 10:42
|
את השימוש הציני באזרחים (ילדים, נשים ואחרים), הם לא ייפגעו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפי דעתי ארז אתה טועה
רר,
12/10/04 11:59
|
תמיד יהיו אנשים מסוגך שירו על ילדים בטיעון כזה או אחר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
להגביל את חופש העיתונות,
פ.ע,
12/10/04 10:02
|
בפרט של עיתונאים,שהטפשות שלהם מהולה ברוע-''רייטינג'' הם קוראים לזה. לנו זה קוץ במקום שעליו נהוג לשבת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
תגובה ל63 ולכולם
מנדל,
12/10/04 09:58
|
הייתי לפני חודשיים במילואים בדרום הרצועה(נחל עוז).תפסנו ילד כבן 10 מטייל להנאתו ליד הגדר ובשלב מסויים אף נגע בה,כשהצלחנו לתפסו וחקרנו אותו ,התברר שמישהו שילם לו 5 שקלים ואמר לו שפשוט יילך ויגע בגדר .מסקנה -הם משתמשים בילדים תמימים כדי ללמוד אותנו ואת תגובותינו:איך אנחנו פועלים,מאיפה מגיעים,כמה זמן לוקח לנו להגיע וכו '.תודה שהקשבתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
ציר פילדלפי - שטח השמדה
איציק,
י''ם,
12/10/04 09:56
|
כל פלשתיני יודע שישנם אזורים שאסור לו להתקרב אלהם. אפילו ילדים בני 5 יודעים זאת. ההוראות ברורות: בשטח השמדה בלילה כל חשוד - מושמד. אם חיילנו יפחדו לירות בחשודים סופם להיפגע ע''י מחבלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
מלחמה
שלמה,
12/10/04 09:55
|
מה יש לילדה לעשות ליד מוצב? אולי נצמיד ללוחמים עורכי דין שיתנו להם יעוץ משפטי לפני ירי ????? תתעוררו , מלחמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
דמיון מזרחי...
דורון,
מרחביה,
12/10/04 09:55
|
כאילו לא די בכך שחיילינו ביצעו את מלאכתם באופן מושלם... כעת מסתבר יש יותר מגרסה אחת לאירוע. אין ספק כי יש כאן נסיון נואל לטשטש את האמת המרה. חז''ל כבר קבעו כי הרוצה לשקר מרחיק עדותו... לא החיילים אשמים, אלא מפקדם, שהראה לחייליו דוגמא אישית, כיצד פורקים תסכול ועצבים על ילדה פלשתינית. כאמור הנסיונות לטייח הם לעניות דעתי חטא על פשע!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
תגובהל - 55
שמשון,
12/10/04 09:51
|
מי שמכנה את חיילי צה''ל ארורים, הוא בעצמו וכל אלה שחושבים כמוהו, שהביאו אלינו, בתמימותם הדבילית, את חבורת המרצחים ונתנו להם נשק ,הם הם הארורים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
יש לחקור, אך לא מעל דפי העיתון
שוש,
12/10/04 09:51
|
יש לאסור על כל המעורבים בפרשה העגומה הזו להתראיין. יש לחקור ולהסיק את המסקנות, אך לא לתת לערפדי התקשורת ושונאי ישראל את חומר הדלק שנותן להם חיים. תחי הצנזורה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
חייל צהל רוצחים בחסות הממשלה!
אורן,
12/10/04 09:46
|
|
 |
והפלסטינים רוצחים...
ארז,
12/10/04 10:42
|
|
 |
71.
בשבילנו להרוג מחבלים זו עבודה
תמה,
12/10/04 09:44
|
לנגד עינינו מתפתח סיפור ראשומון נורא ונחשפת מציאות שהיינו מעדיפים לטמון הראש בחול ולא לדעת מה עובר על חיילינו המוצבים בשטח עוין, שרובנו כלל איננו רוצים שישהו בו. לרגע הזה חיכינו אומר האחד וחברו מתאר מה הרגיש כשירה צרור בילדה. בשבילנו זו עבודה. 30-20 כדורים לא מרגשים אותנו. קוראים נכבדים, איזו גירסה חביבה עליכם יותר. אותי כולן מגעילות. די די לישיבת צהל שם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדוע חיילי צה-ל הם האשמים?
ארז,
12/10/04 10:43
|
מדוע הפלסטינים, העושים שימוש ציני בנשים וילדים, לא זוכים ממך ולו למלה אחת של גינוי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
התמימות של המחבלים
מיכה,
רחובות,
12/10/04 09:42
|
תמיד לאחר מקרים כאלה פתאום הפלשתינאים תמימים ומסכנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
מסכנים החיילים המואשמים על
Yossi V,
12/10/04 09:41
|
לא עוול בכפם, והרי הילדה בכלל נפטרה בשיבה טובה.
חוסר מוסר לאומי, חוסר מוסר של ראש הממשלה וחבר מרעיו גורר חוסר מוסר אצל חיילי צה''ל שהינם קורבנות השעה - המתים החיים, לעומת קורבנות מטחי הירי שלהם - המתים המתים.
בצוק העתים ותחת אימתו והוראתו של מפקדם יצאו גם שני הילדים להגנת מפקדם שאמר להם כך: ''אם תודו לא יעשו לכם בין כה וכה שום דבר כי...., ותוכלו להשתחרר מהצבא בשלום, הבעייה איתי היא שאני בקבע, ורוצה לפתח את הקריירה הצבאית שלי, ומקרה זה עלול לפגוע בהתקדמותי בצבא...'' השאר ידוע.
מה שלא ידוע הוא, האם אחרי שיתברר ששני החיילים המסכנים האלה יתפסו ששיקרו בעדותם כשהגנו על מפקדם ושיבשו הליכי משפט, האם אז ישפטו על עדות שקר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי ששולח ילד או ילדה...
ארז,
12/10/04 10:44
|
לבחון את תגובותיהם של חיילי צה''ל (ר' תגובה 68) הוא האחראי הבלעדי למותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
אני תומך במפקד שפעל לפי הנדרש
ממ,
12/10/04 09:41
|
אין לפגוע בחיילים ובמפקד שבא להגן עלינו. הפלשטינים הם שפלים שמנצלים ילדים וילדות תמימים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
במילה אחת: ב ז י ו ן !
ל"ת
ציפורה,
12/10/04 09:40
|
|
 |
66.
מישהו חשב לצעוק לילדה לעוף משם
33,
12/10/04 09:40
|
מישהו חשב אולי לצעוק לילדה לעוף משם- או לירות לידה שתברח בפחד?
או שפשוט ירו בהתלהבות וסימנו חריץ על הקנה של הרובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם החיילים בגבעה הצרפתית צעקו
אבדן התמימות,
12/10/04 11:02
|
והתפוצצו. ועכשיו ההורים שלהם בוכים. עדיף שהטעויות יהיו אצל הערבים ולא אצלנו. או צל''ש או טר''ש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
במלחמה כמו במלחמה
ארז,
12/10/04 10:44
|
|
 |
65.
מסכנים חיילי צה''ל בחיי
מנשה,
12/10/04 09:36
|
בכל הזדמנות ישר עושים עליהם ''אמבוש'' שוכחים מול איזה אוייב נורא אנחנו עומדים. איזה עם מפולג אנחנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
אני אישית מעדיפה
אמא אחת,
12/10/04 09:34
|
לבקר את בני החייל (גולני) בכלא כמה חודשים מאשר לבקר אותו בבית קברות. אני לא מתביישת להגיד שזה בדיוק מה שאמרתי לו ,ובתגובה הוא אמר לי שבצבא לימדו אותם ש: כשיש ספק אז אין ספק. ביי ביי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפה דיברת - אמא
ל"ת
אני,
12/10/04 10:24
|
|
 |
אבל תבקרי את נכדך בבית קברות
ערבי סבלני,
12/10/04 19:26
|
|
 |
לערבי הדפוק
יהודיה,
12/10/04 22:12
|
שאתה בעצמך יחד עם אשתך וילדך וכל עמך תהיו בבית קברות חולריע!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האם היהודיה צודקת !!!!!!!!!!!!
והערבי המוסלמי,
הכובש,
13/10/04 17:04
|
אני לא חושב שהסבלנות המוסלמית מתקרבת לסבלנות היהודית שחיכתה בסבלנות אין קץ שבעים דורות לחזור לאדמתה.
והמבין יבין .
עלן כל המשתמע מכך באשר ליום פקודה .
לך לך אל ארצך ערב הסעודיה מדינת היודן ריין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
די תפסיקו להתיפיף כולכם!!!
רוני,
12/10/04 09:32
|
הרי זה ברור בדיוק מה הילדה חיפשה שם.המחבלים משתמשים בחסות התמימה של ילדים צעירים ושולחים אותם לכל מיני משימות כדי לבדוק איך צה''ל מגיב.אז הפעם צה''ל הגיב ממש לא כמו שהם ציפו אז המחבלים נכנסו קצת להסטריה זה הכל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה סוטה
ל"ת
אורן,
12/10/04 10:02
|
|
 |
62.
זה נכון !!
יואב השובב,
12/10/04 09:29
|
החיילים היו צריכים לירות קודם כל כדור באויר-(של הריאות......) חה חה חה חה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
כנסו מייד!!!
לירון,
רשאלצ,
12/10/04 09:29
|
אני לירון והייתי עד לפני חודשיים קשר מחט גבעתי . א. המ''פ הוא שכן של עימאד פארס המחט הקודם . נראה לי שלא צריך להוסיף יותר . רק אזכיר כי המחט הקודם הוא שהביא אותו לחטיבה מבחוץ.יבוא מיוחד. ספיישל. ב.איפה המחט הנוכחי . עד האירוע הוא כל יום היה בתקשרות . פתאום נעלם. שפן . ג. חטיבת גבעתי במגמת התרסקות . מאז כניסתו של המחט הנוכחי הכל מתרסק. עשרות הרוגים . נפקדים . מ''פים עוזבים . מ''פים מודחים. מביאים קצינים מבחוץ. ד האירועים האחרונים בגדוד שקד הם סימפטום . המחט חייב ללכת הביתה . דחוף !!!! הייתי ליד ו חודשים רבים . הוא פשוט מחט גרוע .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גבעתי
גולני כבוד,
12/10/04 09:37
|
|
 |
60.
you all are criminals
one of the peop,
12/10/04 09:28
|
killing a young girl who's fault was just ta walk. better retire ha!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה אתה חי??
ל"ת
אתה לא מכאן,
12/10/04 10:27
|
|
 |
59.
תקשורת מקריבה את המפקד עבור
אתי,
12/10/04 09:28
|
|
 |
58.
הרי זה ברור
תמי,
12/10/04 09:27
|
שהפלשתינאים יעשו הכל כדי להכפיש את שם ישראל וצה''ל בתקשורת.תפסיקו לאכול את הלוקשים שלהם,החיילים הגנו על עצמם ומגנים על כולנו יומם וליל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
המפקד נהג נכון אנחנו במלחמה
esty,
12/10/04 09:27
|
אני לא מבינה איך אפשר לבא בתלונות , מה התקשורת שמחפשת כותרות מצפה שהחיל יעשה . אין לחייל יכולת לוודא כלום אלה לעבוד ע''פ החושים שלו זה יכל להיות אחרת . מה בכלל הילדה עשתה ליד מוצב של צה''ל לי כל הסיפור לא נראה תמים כמו שהתקשורת מנסה להציג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
עדיין לא עזבו את זה?!
אילן,
ת''א,
12/10/04 09:25
|
גם אם הרגו אותה בשוגג....אין מה לעשות ,הם רצו מלחמה ,לא אנחנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
זה נאצי, וזה נאצי
ו אורי,
12/10/04 09:24
|
המחלוקת בין החיילים הארורים היא מי ירה יותר כדורים בילדה בת 13. כל מי שירה, ולו כדור אחד, הוא נאצי.
כולנו ירינו בילדה - איננה הגנה - היא רק מצביעה על כך שמדובר ביחידה, שהייתה יכולה להיספח לאס. אס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אורי......
צברי אחד מהעם,
12/10/04 22:59
|
אם היטלר יהיה עדיין בחיים הוא בטח היה מעניק לך את עיטור צלב-הקרס!!!BRAVO!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואתה היית מקבל שם חברות כבוד
ל"ת
ארז,
12/10/04 10:19
|
|
 |
כמו שאמר אינשטיין:
שי גרכאן,
12/10/04 09:56
|
|
 |
טמבלון
מאיר,
12/10/04 09:43
|
המחבלים השתמשו לא פעם בילדים כפצצות חיות.אסור היה לחיילים לקחת סיכון,נקודה.רואים שהשתמטתה משירות צבאי,פרזיט ואוכל חינם שכמוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נאצי אתה בעצמך
ל"ת
אור,
12/10/04 09:32
|
|
 |
54.
צה''ל אתה צבא מגעיל ושפל!
ל"ת
נורית,
שרון,
12/10/04 09:22
|
|
 |
צודקת ב - 100%
א,
13/10/04 00:34
|
אין הגדרה מדויקת יותר לצבא שבו ילדה בת 18 צריכה להיות נכה לכל החיים רק כי לכמה אדיוטים שיעמם בחיים אז הם החליטו לזרוק אותה מהמדרגות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקת 100%
א,
12/10/04 22:49
|
אין הגדרה טובה יותר לצבא שבו ילדה בת 18 הפכה נכה לכל החיים רק בגלל שלכמה אדיוטים שיעמם בחיים אז הם החליטו לזרוק אותה מהמדרגות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נורית שמאלנית עלובה! עפוי מכאן
ל"ת
אסי,
12/10/04 22:15
|
|
 |
נורית את אווילה משרישה
ל"ת
אילנה ג,
תל אביב,
12/10/04 20:49
|
|
 |
שלי נעלייך מעל רגלייך !!!
ל"ת
אורי היפה,
י-ם,
12/10/04 18:18
|
|
 |
נורית- את שפלה ומגעילה
ל"ת
נורית,
12/10/04 10:30
|
|
 |
אם מדברים על מגעילים...
מלך המשיח,
12/10/04 09:57
|
|
 |
נורית כמה שאת מגילה ומטונפת
ל"ת
עם ישא\ראל,
12/10/04 09:50
|
|
 |
תגובה לנורית מ 54
פפו,
כל הארץ,
12/10/04 09:44
|
מה דעתך לעוף מכאן לשוודיה?? שם כולם יפי נפש ולא מגעילים. נ.ב. אם אין לך כסף לרכישת כרטיס, אני מוכן לתרום לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
קצת הזויה הגרסה הזו של החיילים
יערי,
שפלה,
12/10/04 09:22
|
|
 |
בכלל לא הזויה
רוני,
12/10/04 10:13
|
יש לי הרבה הערכה לצעירים האלה שמסכנים את חייהם על מנת לשמור עלינו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
חשבתם מה היה קורה אילו לא ירו
ציון,
מעלה אדומים,
12/10/04 09:21
|
והילדה באמת היתה מתפוצצת או מניחה מטען? אז היינו כולנו אומרים: בזיון! איך קורה דבר כזה? הרי הילדה היתה בשטח שמוגדר כאסור לתנועה...למה לא ירו בה??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגיון מעניין יש לך ידיד
שש,
12/10/04 09:35
|
לפי ההגיון שלך אפשר גם לירות במרכז תל אביב בבחורה צעירה עם תיק קניות ביד ואחר כך להגיד: ''אם היא היתה מחבלת הייתם אומרים ביזיון שלא יריתם בה''.
צריך גם שיקול דעת - או שכל מה שמניע את הצבא זה פחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הפוסל במומו פוסל.חסרת הגיון
תמי,
וינה,
12/10/04 10:41
|
איך את יכולה להשוות בין ילדה שמסתובבת בשטח אש ''בתמימות'' (וכבר איבדנו כמה מחיילנו בגלל תמימות שכמותה...),לבין בחורה עם תיק באמצע תל אביב? נדמה לי שאת חסרת ההגיון פה... היה כדאי לשלוח אותך ואת חבריך להחליט ולסנן מקרוב מי מסוכן ובכך לחסוך שפיכות דמים משני הצדדים. מאחלת לך חיים ארוכים בתפקיד זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה אפילו לא שווה תגובה
ל"ת
אני,
12/10/04 10:31
|
|
 |
לפי ההגיון שלך...
ארז,
12/10/04 10:20
|
אסור לירות באף אחד עד שהוא מתפוצץ ולוקח אתו כמה חיילים או אזרחים. עם ''הגיון'' כזה נגיע רחוק...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא ארז הליצן
'',
12/10/04 10:53
|
לא אמרתי לא לירות עד שיתפוצץ, אתה כדביל מושלם שמתה את המילים האלה בפה שלי כדי להוריד מהצדקה של מה שכתבתי. אבל נשים בצד את העובדה שאתה אידיוט ונתרכז במה שאמרתי, מה שאמרתי הוא שלפי ההגיון של כותב התגובה המקורית אפשר להרוג כל אחד ובדיעבד להגיד ''אם זה היה מחבל אז....'' מה שאני אומר הוא אם אתה שואל הוא שצריך לבדוק לפני ולפי שיקול דעת לפעול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
אתם באמת לא יודעים איך זה שם
מילואימניק קרבי,
עזה,
12/10/04 09:20
|
האוכלוסיה כל הזמן מנסה לבחון אותנו. איך שמגיעים חיילים חדשים מנסים לבחון את הנחישות ואת הערנות שלנו. שולחים כל מיני זקנים וילדים להסתובב במקומות שהם יודעים שאסור להם להסתובב. אם לא מגיבים חד משמעית הם מזהים נק' תורפה ובפעם החמישית זה יהיה מחבל/ מחבלת /ילדה. לא פעם אני נדהם מאיזה זקן שנכנס לשטח סגור של המוצב- צועקים לו- זורקים לידו רימוני הלם, יורים באויר והוא ממשיך לשחק ומנסה להתקדם- ממש מתחבא מאחורי זקנתו. אין להם גם בעיה להשתמש בזקנים ובילדים לאיסוף מודעין. אני בהחלט יכול להבין את הסיטואציה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנו באמת לא מבינים
פנינה,
מרכז הארץ,
12/10/04 11:44
|
בני חייל גולני קרבי, אני ימנית, לעיתים יש לי השגות לגבי תגובות הצבא למקרים שקרו כדוגמת מות הילדה. כשאני מביעה את השגותי בפני בני, הוא עונה לי בכאב וכעס, אמא לו היית שם במקומות שהייתי בהם, תביני למה נוהגים בהם כך. שנאתם של ילדים, נשים, זקנים וכו'... בל תתואר! רק תני להם אפשרות הם ימכרו את ילדיהם כדי לרצוח יהודי 1 - אמא אל תרחמי עליהם. רדו מהצבא - הוא עושה מלאכתו נאמנה, כדי שלא תהיה שואה בארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
אלה חיילים שמחר יהיו בפוליטיקה
איתמר,
12/10/04 09:20
|
עם כל הטיוח שמסתובב פה. הטיוח הזה מתחיל בצבא ונגמר בפוליטיקה. חייבים להעיף את המ''פ הזה קיבינימט, אפילו רק כדי לנסות לגרד את תרבות הטיוח שקיימת פה בכל מקום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
חיילינו היקרים!!
יהודה,
המכבי,
12/10/04 09:19
|
לסרב לשרת בעזה!! אתם רוצים לתרום למדינה ובסוף מוצאים את עצמכם בכלא!! אני לצבא הזה לא מגייס את הבן שלי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל 49
פפו,
כל הארץ,
12/10/04 09:40
|
יופי. סוף סוף מצאת תירוץ כדי לחלץ את בנך משרות בצהל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
כל הסיפור מסריח
ספי,
12/10/04 09:18
|
|
 |
47.
כל הפרשה הזו
סביבון,
12/10/04 09:18
|
הופכת לאט לאט להיות בזיונית כ''כ.אנשים צריכים לשבת כאן מאסרי עולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על מה???
ארז,
12/10/04 10:21
|
|
 |
על שהרגו ילדה קטנה ארז
קק,
12/10/04 12:01
|
הסתבר שהיא לא מחבלת (גם אם נניח שחשבו שהיא כן), אז איך לטענתך הם הגנו על עצמם.
היא היתה ילדה תמימה לכל ספק.
אז איך בכל זאת אחרי כל עובדות אלו אתה עדיין טוען להגנה עצמית?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
איפה כל הילדים שלנו שנרצחו
יהודי טוב,
12/10/04 09:17
|
:בדרך לבה''ס ,בדרך מהבה''ס,.בדרך לחבר,בדרך לקניון,בדרך......בדרך......
מישהו טרח לחקור מה קרה איתם???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא רק שאינך יהודי טוב
יוסי,
12/10/04 09:50
|
אתה סתם זבל.
מי שמצדיק רצח מכל סוג שהוא, אינו יהודי הוא חלאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליוסי הזבל
אני,
12/10/04 22:21
|
אתה בעצמך זבל והיהודי הטוב הוא טוב מאוד. מצידי שימותו עשר ילדות פלשתנאיות ולא יהודי אחד שיפגע חס ושלום, הבנת את זה יא דפוק?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה הוא הצדיק רצח?
ארז,
12/10/04 10:46
|
הוא רק טען שדמם של הילדים היהודים אינו אדום פחות מדמה של אותה ערביה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה מסובך לך ארז
קק,
12/10/04 12:03
|
אני אסביר לך.
ילדים יהודים נרצחים, עד פה טוב? זה פשע נורא, עד פה טוב?
הרגו ילדה פלסטינאית, עד פה טוב?
כותב התגובה המקורית אומר שדמה אינו אדום מיהודים עד פה טוב?? מפה צריך לעשות אחד ועוד אחד בסיסי ביותר. ילדים יהודים נרצחים, אז לא נורא שמתים פלסטינאים. אם לא הבנתה עכשיו אתה באמת דביל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אתה רוצח ובא ואוכיח לך
הגיון עקום,
13/10/04 19:22
|
אנשים נהרגים בתאונות דרכים, עד פה טוב? זה פשע נוורא, עד פה טוב? אתה נוהג במכונית , עד פה טוב? אז גם אתה רוצח , ברור , גם טוב? אם לא הבנת למה אז אתה סתום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לקק
ססי,
12/10/04 22:19
|
ואלי אתה הדביל משום שהילדה הזו הייתה מחבלת בפוטנציה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אבן חשודה היא מחבל בפוטנציה
ל"ת
ff,
13/10/04 01:00
|
|
 |
45.
'לה גר קום לה גר'
צפונית,
12/10/04 09:16
|
אין מה לעשות, זאת מלחמה. במלחמה יש גם טעויות. די לייסר את עצמנו על כל טעות שאנחנו עושים. אי אפשר להמשיך ככה. לא צריך לדוש בזה ולטחון את זה כל הזמן. אני בטוחה שהבחורים האלה הם המיטב שיש לנו, המיטב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי מתייסר
אמא של חייל,
צפון,
12/10/04 11:49
|
מי מתייסר? גגם הפלשתינאים לא מתייסרים במות ילדיהם - הם משתמשים בהם כפיתוי לחיילי צה''ל. אם הם לא מתייסרים למה אנחנו כן!
רחמנות על ילדים שאין להם אפשרות לסרב מפחד שלא ירצחו ע''י שולחיהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
העם הזה מגעיל ודוחה!!!!!!!!
שונא אתכם,
12/10/04 09:16
|
|
 |
נסדר לך חדר עם טלי פחימה .
ל"ת
רונן,
ת''א,
12/10/04 19:44
|
|
 |
אתה יכול ללכת ידידי
איציק,
12/10/04 09:28
|
|
 |
43.
זה מאוד פשוט!!
מוטי,
גוש קטיף,
12/10/04 09:15
|
הילדה הסתובבה באזור אסור,ידוע לכל שאין מה להסתובב שם,ומי שמגיע לשם דינו אחד! הוריה של הילדה היו צריכים לדאוג שילדתם הקטנה והחמודה תדע בדיוק איפה מותר לשחק או ללכת לבה''ס ...אנאעארף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
עזבו את החיילים !!! הם בסכנת מ
יניב,
ת''א,
12/10/04 09:15
|
מוות כל הזמן כשמגינים עלינו בחריפות במקומות שאף אזרח לא היה מוכן להיות דקה !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
אנשים ששולחים ילדים קטנים...
תתעוררו,
12/10/04 09:15
|
ותמימים להתאבד במחסומים, שלא יופתעו אח''כ אם בטעות חשבו שילדה תמימה היא אחת כזאת.
חיילי צה''ל, חזקו ואימצו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמת ויציב-תודה רבה
מירב,
12/10/04 09:28
|
|
 |
צודק במאה אחוז.
ל"ת
ישראלית,
12/10/04 10:07
|
|
 |
40.
יכול להיות שהיה פה תרגיל
חגי,
צפון,
12/10/04 09:14
|
יכול להיות שהיה תרגיל מצד המחבלים ושלחו לכאורה ילדה תמימה אבל בתוך התמימות ניסו המחבלים את תגובת החיילים יתכן ובביקור הבא של הילדה יכול להיות גם חגורת נפץ בכל מיקרה החיילים נהגו כפי שהיו צריכים לנהוג ולא לקחת יותר מידי סיכונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
חלם
ליאור,
12/10/04 09:13
|
זה מאשים את זה וזה מאשים את זה וכולם אשמים וכולם צודקים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
חשוב לקרוא
אלון,
12/10/04 09:13
|
קשה לשפוט את החיילים במצבים האלו שכאלו לא חוויתי. אולם מטריד אותי שמשפחתה של אותה ילדה הצטרפה כעת לשונאי ישראל ולמשפחות שבסיכון גבוהה שיצא מהם פיגוע. המחבלת במסעדת מצא נדמה לי שאחיה נהרג בידי צה''ל. אני חושש שאנחנו נשלם בדם ישראלים על טעויות כאלו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חחח...
ארז,
12/10/04 10:25
|
ולפני כן הם היו מאוהבי ישראל...? תפסיק לספק תירוצים וצידוקים למחבלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קשה להלחם מאחורי המון מגונן
מצב לא קל,
12/10/04 09:37
|
כל הרג אזרח הוא טעות אבל צריך להבין שהלחימה במרצחים אלה היא מאחורי אוכלוסיה צפופה ומגוננת שהיא בעצמה לרוב צמאת דם . הרג ילדים של בידי כוחותינו נחשב לטעות איומה , אבל אצל הפלשתינאים רצח ילדים יהודים נחשב להצלחה כבירה ואם התקשורת היתה מביאה דברים בצורה יותר טובה היו כולם מבינים שבעצם הליכת הילדה לכיוון בו היא הלכה לא הייתה כל כך תמימה ובטח שאין באותו הכיוון בית ספר , אלה זה היה על מנת שחילים יצאו לקראת ואז תפתח עליהם מכת אש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא היה המקרה
שש,
12/10/04 10:54
|
זו היתה ילדה בודדה קטנה 100 מטר מהגדר. לא גדוד חמושים מאחורי ילדיםץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
עד כדי כך שנאו את המ''פ??
ראובן,
ירושלים,
12/10/04 09:12
|
אם יצליחו להפיל אותו ,הרי הוא יישב בכלא כמה שנים טובות....גם אצלי בפלוגה שנאנו את המ''פ(כמעט תמיד חייל ישנא את המ''פ-ככה זה) אבל לא ברמות כאלה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
בושה וחרפה
עדינה,
פ''ת,
12/10/04 09:10
|
ככל שאני שומעת יותר פרטים על המקרה המזוויע הזה,אני מתביישת יותר ויותר להיות חלק מהמדינה שזהו הצבא שלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואין לך שום בעיה...
ארז,
12/10/04 10:26
|
|
 |
35.
כל הכבוד לצה''ל
גרי,
12/10/04 09:09
|
|
 |
34.
אוףףףף,נמאס כבר!!
אריק,
ראשון,
12/10/04 09:08
|
כמה מתעסקים בילדה אחת?! נמאס כבר לשמוע על הסיפור הזה! הטרוריסטים האלה מספרים לתקשורת סיפורים ומשחקים אותה הכי תמימים בעולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
אני רוצה לחזק את ידי החיילים
צימרמן,
נתניה,
12/10/04 09:07
|
|
 |
32.
עדיף ילדה ''חפה מפשע'' מתה
גילה.כ,
12/10/04 09:06
|
|
 |
למי עדיף ילדה חפה מפשע ירוייה
יוסי,
12/10/04 09:54
|
רק לחלאות אדם כמוך ממשיכי דרכם של פושעי העולם בכל הדורות.
האם תקריבי את חייך למען בריאותם וחייהם של 'חיילינו'.
אולי את בעצמך עדיין ילדה קטנה, אבל בהחלט אינך חפה מפשע את מזוהמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למי עדיף...
ארז,
12/10/04 10:54
|
חייל ישראלי הרוג על פני אחד או אחת מן האוייב? לך, עושה דברם של אויבינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקת ב-100%
ל"ת
רמי,
מרכז,
12/10/04 09:38
|
|
 |
31.
תפסיקו להאמין לשטויות של הפלשת
חגית,
קרית שמונה,
12/10/04 09:05
|
|
 |
איזה פלשתינאים ??????
סס,
12/10/04 10:57
|
יש גרסה של חיילים מול חיילים, הפלסטינאית היחידה בסיפור הזה כבר לא יכולה להעיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
לצאת מעזה וזהו!!פתרון קסם!!
ל"ת
אמנון,
12/10/04 09:04
|
|
 |
נברח מגוש קטיף...
ארז,
12/10/04 10:27
|
|
 |
פתרון קאסם
ל"ת
גיל אזולאי,
12/10/04 09:51
|
|
 |
תגובה לאמנון מ 30
פפו,
כל הארץ,
12/10/04 09:35
|
איך אפשר לצאת ממקום שאינך שם ? הרי יצאנו מעזה כבר לפני 10 שנים. שכחת????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
עצוב מאוד
עמית,
12/10/04 09:03
|
עצוב מאוד שהחיילים קורסים תחת הנטל ושוכחים את החברים שלהם.כנראה שמדובר במקרה של פל' לא כ''כ מגובשת.אני גם הייתי לוחם במבצעית ,ויכול להגיד בבטחה שדבר כזה לא היה קורה אצלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
ההורים של הילדה אשמים במותה!!
עופרה,
חולון,
12/10/04 09:01
|
|
 |
וחברת הקונדומים הלאומית אשמה
יוסי,
12/10/04 09:56
|
|
 |
מי שמחנך את ילדיו לשנאה...
ארז,
12/10/04 10:54
|
משלם את המחיר, ולא יכול לבוא בטענות לאף אחד. מי שמשתמש בילדים בצורה צינית שכזו, אשם במותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמאלן טיפש
מאיר,
12/10/04 10:46
|
בגלל שמאלנים טיפשים כמוך שאין כדוגמתכם בשום מקום אחר בעולם,ציבור שלם סובל כאן.הבאתם לכאן את כל הכנופיה מתוניסיה,ואתם עדיין מעיזים לפצות פה.בהמה מטומטמת סתום את הפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ימני אפס
שש,
12/10/04 12:05
|
אין דבר כזה ימני בעולם הפיזיקלי. אין אידיאולוגיה אין מדיניות אין מעשים. הימין הוא רק התנגדות לשמאל.
הימין מתנגד לאידיאולוגיה לדרך ולמדיניות של השמאל, זה כל קיומו.
אידיאולוגית לוואי שנוצרה בעולם שהאמת היא בצד שמאל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
אם מישהו היה מנסה להרוג אותה
רועי,
קרבי בדימוס,
12/10/04 09:01
|
בכוונה,אז לא היו מוצאים עליה 15 קליעים...היו יורים אחד בראש והיו אומרים שירו לכיוון אחר בכלל ,ולא ברור איך הגיע הכדור לראש של הילדה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ככה זה היה בפלוגה שלך?
דד,
12/10/04 09:36
|
|
 |
איך ידעת ?
ל"ת
כן,
12/10/04 17:13
|
|
 |
26.
תגובה ל11
ערבי,
12/10/04 08:59
|
אני מתפלא שיש אדם במדינת ישראל עם הגיון כמוך.מכיוון שאנחנו בזמן שבו רצח ילדה זה הגנה.והריסת בתים זה הגנה .ורעיבת עם שלם זה הגנה.והשפלת זקנים במחסומים זה הגנה.והכל נכנס למגרת הגנה עצמית.שוב אני מצדיק אותך ומופתע בו זמנית שיש עוד אנשים שחושבים כמוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שקרן
יוסי,
12/10/04 09:56
|
אתם עם של רוצחים וגנבי מכוניות.אם היה לנו פרטנר להסכם שלום,אז כבר מזמן היה שקט באזור.לא ראיתי אצלכם הפגנות בעד השלום, כמו השמאל אצלנו.תאמין לי שאם היינו מתנהגים בצורה הפרימיטיבית שלכם,אז במבצע בעזה כבר היוא מגיעים למאה אלף הרוגים בצד שלכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יהודים לא רוצחים ולא גונבים
רר,
12/10/04 10:58
|
גזען קטן ועלוב, כאילו שיהודים לא רוצחים ולא גונבים מכוניות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל-רר
מאיר,
12/10/04 11:56
|
אמא שלי לא תשלח אותי להתאבד בשביל לרצוח ערבים.אם פלשתינית כן תעודד את בנה להתאבד בכדי להיות שאהיד.בכירי הרשות משתמשים במכוניות הגנובות.אז אם אני גזען, אז אתה דיביל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאיר- חמור, מי דיבר על מחבלים
דד,
12/10/04 14:12
|
זה שהגיב לפני אמר שהערבים עם של רוצחים וגנבים. אז הזכרתי לו שגם אנחנו רוצחים וגונבים.
דרך אגב מי דיבר נגד אמא שלך? היא דווקא מתוקה בעניי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
החיילים עשו את הדבר הנכון
חייל קרבי,
12/10/04 08:59
|
אסור אפילו להצטער על מה שקרה אסור לפגוע בעירנות של החיילים - וכל מה שזז בשטח הנקי חייב לרדת.
היום זה ילדה, מחר זה ילד ועוד ילד - וככה העירנות יורדת עד שבא הזמן למחבל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
חיילי צה''ל רוצים בסה''כ להגן על
הגר,
12/10/04 08:58
|
|
 |
23.
לפני שנים התפרסם מכתב של
הבא להרגך השכם,
להרגו, בלי ע,
12/10/04 08:58
|
אם לבנה ששירת בקאסבה בשכם. המרצחים הערבים השתמשו אז בילדה חמודה בשמלה ורודה וקוקיות כמודיעה. היא היתה מסמנת לרוצחים שסיור של חיילי צה''ל מגיע, והם היו מנחיתים על החיילים בלוקים או ירי. האם כתבה לבנה שהוא הילד היקר שלה, בדיוק כמו שילדת הקוקיות יקרה לאמה (האמנם?), ואם היא מסכנת את חייו שיירה בלא היסוס. היא, האם, אינה מוכנה לשלם את המחיר. האם הזו ידעה גם שבנה היה מעדיף להיות לידה בבית, ולא להיות חייל של עם שמנסים להשמיד אותו. היא רוצה שיחזור הביתה בשלום. מי שחושב שנער יהודי צריך למות, כדי לשמור על חיי בת מרצחים, אין בו שמץ של מוסר, הוא בעל נשמה מעוותת לחלוטין. רשע מרושע! ובפעם הבאה, חיילי צה''ל, אל תעזרו לפצצה חיה להתפרק מן החגורה ואל תסכנו את חייהם. באה פצצה מהלכת, פוצצו אותה!!!!!!!!!!! ממילא לא תקבלו צל''ש בינלאומי על הצלת חיי הנער שמשפחתו שלחה אותו להתפוצץ עליכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יישר כוחך...כתבת יפה
ל"ת
ישראלית,
12/10/04 10:12
|
|
 |
22.
לכל יפי הנפש-נמאסתם
אהרון,
12/10/04 08:56
|
|
 |
במלחמה הורגים ילדים?
ל"ת
'',
12/10/04 09:37
|
|
 |
תראה...
ארז,
12/10/04 10:57
|
1. כן, במלחמה נהרגים גם ילדים. זה עצוב, זה לא נעים, אבל זה חלק מהמציאות. 2. כשמשתמשים בילדים כחלק ממלחמה, גם הם ייהרגו. תבוא בטענות לאוייב. 3. ואם ילדים יהודים הם מטרות לגיטימיות (ע''ע דולפינריום, סבארו וכ''ו), אין כל סיבה שילדים פלסטיניים יהיו חסינים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
החיילים צודקים -יישר כוח!!
ל"ת
שי,
דרום,
12/10/04 08:54
|
|
 |
20.
הרסו לנו את הילדים
מודאג,
12/10/04 08:54
|
|
 |
צדקנות
צפונית,
12/10/04 10:03
|
אנחנו נמצאים במלחמה, שכחת? אפילו לא אנחנו יזמנו את המלחמה הזאת. אז למה הצדקנות הזאת? לולא החברה האלה שמוכנים עדיין לסכן את עצמם בשביל משהו קולקטיבי, לא היתה לנו מדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
תחשבו רגע מה היה קורה
רון,
12/10/04 08:53
|
אם היו מתעסקים ככה בחקירות על כל ילד שלנו שנהרג בפיגועים....להם מותר ולנו אסור??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
אסור לנו לשפוט את החיילים
קרן,
12/10/04 08:52
|
המתח המבצעי והשחיקה הנוראית הביאה אותם למצב הזה,אנחנו לא יכולים לבוא ולבקר עד שלא נהיה במקומם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אם הם ירו ביהודי תגידי כך??
קק,
12/10/04 14:13
|
גם אם היו הורגים 3 יהודים וילד יהודי היית אומרת את זה או שרק בגלל שזה ערבי אז מותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
מה עשתה שם הילדה בכלל?
ל"ת
פנינה,
12/10/04 08:52
|
|
 |
16.
כל אחד מספר סיפור אחר
סימה,
12/10/04 08:49
|
|
 |
15.
לבעלי הזיכרון והמצפון הקצר
מילואימניק,
12/10/04 08:48
|
להזכירכם כבר נשלחו ילדים עם חגורות נפץ לבצע פיגועים. רק במחסום חווארה נתפסו שניים כאלה. בחומת מגן ילד בן 6 כמעט פוצץ עצמו על מילואימניקים שכשראו אותו בוכה לקחו סיכון גדול מאוד ופעלו לנטרל את החגורה מבלי לירות בו, אולם מישהי שמגיעה לציר פילדלפי, להזכירכם לא מקום שלו יותר ממעורר חשד. כל המבקרים שיתכבדו וייטלו בעצמם סיכונים עצמיים כאלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
לתמוך במפקד ובחיילים!!
ב.ק.,
12/10/04 08:46
|
אין כל הבדל אם מישהו ירה 2 כדורי מוות או 20. הזיהוי בשטח היה שקיים פוטנציאל שמדובר במחבלת, פתחו באש וכתוצאה מכך היא נהרגה. צריך לזכור שמדובר במלחמה. אני מציע שהחוקרים יבואו לציר פילדלפי לכמה ימים, ישמעו את שריקות הכדורים מעל לראש ואז יבינו במה מדובר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק!!
ל"ת
יריב,
12/10/04 08:57
|
|
 |
13.
החיילים נלחצים ומתחילים לטייח!
רמי,
12/10/04 08:45
|
נראה שמתחילים בצבא להפעיל לחץ על החיילים כדי לטייח את פרשת וידוא ההריגה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
ילדה או מחבלת
יקי,
קריות,
12/10/04 08:45
|
זאת מלחמה והפלסטינים משתמשים בכל האמצעים שעומדים לרשותם לרבות ילדים.אנחנו עם נאור שהרג של ילדה מקפיץ אותו וזה טוב .אבל קצת פרופורציות חבל שנהרגה .ועדיף שהורי הילדים הפלסטינים ישמרו קרוב יותר את ילדהים אם אינם רוצים שיהיו כלי בידי מרצחים.חיילי צהל מגינים על עמם.צריך את העיתונאים ללמד קצת אהבת מולדת.ולתת פרופורציות לכל מצב,ומקרה.לא לשרת את תעמולת האוייב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
עדיף למות מלרצוח.
ת,
ירושלים,
12/10/04 08:41
|
זהו רצח של ילדה קטנה ולא שום דבר אחר. לא צריך לרצוח ילדה כדי לוודא אם היא ''מחבלת''. כבר ראינו שאפשר לעשות את זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז תמותי יותר מהר
אני,
12/10/04 22:29
|
|
 |
פסולת אנושית
אז לכי תמותי,
12/10/04 17:09
|
בלה בלה בלה בלה יפת נפש..................................................................................................................................................................................................................................................נ''ב מה את עושה פה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ALL RIGHT
ל"ת
rer,
12/10/04 09:12
|
|
 |
טוב. אז תתקעי לעצמך כדור בראש
ל"ת
ותמנעי ממחבל,
להסתכן בגללך,
12/10/04 09:01
|
|
 |
תהי גיבורה על הבשר שלך ושל
ל"ת
יקירייך.,
פלספנית,
12/10/04 08:44
|
|
 |
10.
גורלו של מפקד
הנדיב,
תל אביב,
12/10/04 08:29
|
לכל מי שכתב וגידף את המפקד תבקשו סליחה ממנו. מהר מהר מהר לכל יפי הנפש שחרצו את גורלו עוד לפני החקירה שיתבישו להם. אלוהים שמור אותי מאוהביי כי משונאי אשמר לא לחינם נאמר המשפט!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
אין ספק ולא היה לי הכל היה שקר
ל"ת
אור,
תא,
12/10/04 08:25
|
|
 |
8.
חיילים דפוקים כאלה
מנשה,
12/10/04 08:24
|
לא ראויים להיות חופשיים בחברה,אלא תחת סורג ובריח וכמה שיותר מהר לא כל שכן ''רופאים ומנהלים''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כזה ברור שאתה ג'ובניק או דפ''ר
ג'ובניק,
ת''א,
12/10/04 21:01
|
|
 |
נמושה
המחסל,
12/10/04 17:00
|
במלחמה זה: קודם האיך ואחרי זה .............ה-מה הבנת ילד?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל8
מישהי,
12/10/04 12:31
|
אתה יפה נפש אך אתה מעז להתבטא כך החילים לא צריכים לקחת סיכון אפילו לא לרגע בגלל אנשים כמוך המדינה נראת כך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל מישהי
שאול,
13/10/04 00:22
|
חיילים זה מקצוע שלפעמים יש בו סיכון [כמו שוטרים מכבאים וכו], כשחיילים מגיבים כך, סימן שלא הוכנו כהלכה, חייל אמור להגיב במדוייק לקורא סביבו, ומי שלא מגיב טוב לקורה בשטח, יכשל גם במבחנים אחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שפיטה מוקדמת
א''י,
א''י,
12/10/04 08:56
|
אל תשפוט את חברך עד שתהיה במקומו. חכה לחקירה ואח''כ תגיע למסקנות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בשטח מלחמה קודם יורים
הגיון,
12/10/04 08:54
|
כמה שאתה מסכן אין לך אפשרות אפילו לדעת!!!!! אולי לפי הבנתך נציב סוללה של עורכי דין בכל מחסום ובכל בונקר , ובהתקרב חשוד נבקש ממנו להמתין,נערוך דיון לקבלת החלטה ואז נפעל? טמבל- מה יש לילדה לחפש ליד מוצב? תחשוב על זה, כנראה שאין לך את היכולת לכך,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי אני טמבל אבל אתה
ערן,
קיבוץ איילון,
12/10/04 11:29
|
מתאים להצטרף לחמאס, אם לא איכפת לך כשנהרגת ילדה חפה מפשע אז אתה לא שונה בכלום מהמחבלים שאתה טוען שיכול ליהיות ששלחו אותה. אטימות לרצח ילדים חפים מפשע היא אטימות לרצח ילדים חפים מפשע, לא משנה מאיפה היא מגיע. אם היינו רוצים ליהיות שונים מהחמאס ולשמור על צלם אנוש שהולם יותר את מדינת היהודים (שעברו את הזוועות המחרידות של השואה) אז אנחנו צריכים לעשות הכל כדי שמקרים כאלו לא יקרו, אתה שואל מה ילדה עושה ליד מחסום, אני חושב שאולי צריך לשאול מה מחסום עושה ליד ילדה. ואל תמכרו לי פה את סיפורי הפגיעה באנשי שדרות, יצאנו מלבנון ומאז לא נהרגים ישראלים מירי קטיושות בצפון ולא חיילים ברצועת הבטחון ממטענים או מילדות ממולכדות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יישר כוח ערן
ל"ת
ללי,
רחוק,
13/10/04 09:21
|
|
 |
7.
וכל הכבוד לכם! לעולם אל תמתינו
אויב הוא אויב!,
מלחמה היא מל,
12/10/04 08:23
|
להיווכח במטרות שיטוטי הילדה, שכן אתם עלולים להיות אז בעולם שכולו טוב... כשלבני משפחותיכם רע מאד ועולמם חשך בעדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
what now
zulu, africa,
south africa,
12/10/04 08:22
|
באותו יום הבחנו בילדה במרחק של קצת יותר מ-100 מטר מהמוצב. לא זיהינו שמדובר בילדה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חחחחחחחחחחחחחחח
המחסל,
12/10/04 17:06
|
ןלך יש בטח ראיית נץ מי אתה שתשב באפריקה ותמתח ביקורת ? אני הייתי באפריקה שלך ראיתי אותך מתחבא אחרי חומות וגדרות מפחד לצאת שאיזה כדור טועה לא ינקב אותך.לך לך תפתור את הבעיות שלך ואחרי זה תדבר עלינו יחתיכת מישתמט חי לו באפריקה על זברה ובא לי פה להגיב לך לך לך לך ..............
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
מתי תפורק חטיבת גבעתי ????
נועה,
12/10/04 08:20
|
אך מפקדי צה''ל מהרמטכ''ל ומטה עד למפקד החטיבה והמג''ד ישנים בלילה האם הם קמים לכסות את ילדיהם על מה הם חושבים? יש מלחמה וצריך להלחם אך יש לשמור על צךם אנוש ועד כמה שזכור לי וידוא הריגה אסור בצה''ל ואמנות המלחמה שמדינת ישראל מחויבת להם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טמבל
המחסל,
12/10/04 16:57
|
אתה שרתת או בצבא השבדי או בצבא של נמושות אחרות .בצה''ל לא שירתת ואם כן היית טבח ביחידה עורפית מאוד. לכן שמדובר בגברים אמיתיים אתה תלך ותעשה קפה או לק או פן בשיער ותשאיר ת'עבודה לגברים אמיתיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה היית כשחילקו שכל ?????
ל"ת
רמי,
מרכז,
12/10/04 09:42
|
|
 |
אחרי שגבעתי תפורק ערפת יפרק
ל"ת
אותך ואת יקיריך,
12/10/04 08:47
|
|
 |
4.
לבדוק אם נשלחה במרמה על מזבח
הפרסום הרע לנו,
רחוק,
12/10/04 08:11
|
לבדוק אם לא נשלחה על ידי החמאס בפתוי כספי או אחר כהקרבה על מזבח יצירת התדמית השלילית לישראל. איך שלא מסתכלים על זה, היא היתה צריכה להיירות. לא יתכן שהלכה באזור הזה בטעות או במקרה; שלחו אותה לבדוק ערנות, תגובה או למשוך אש לטובת התעמולה הזדונית שלהם. ואיך שלא מסתכלים על זה, נחרדים שוב מהאכזריות הפרימיטיבית של הערבים. מה יהיה הסוף? אם יהיה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק
חייל קרבי,
12/10/04 16:49
|
זה בטוח שהיא נשלחה ע''י חולית מרצחים פחדנים לבדוק ערנות . ניתן לפתות ילד פלסטיני להכל תמורת שוקולד.כל חייל ששירת בשטחים יודע זאת. אותם ברברים ששלחו אותה הם מרצחיה ולא חיילי צה''ל שעושים עבודתם נאמנה ימים כלילות כדי שאזרחי מדינת ישראל יוכלו לישון בשקט.מקרה כזה הוא טוב מאוד מבחינת התגובות וכולי תקווה שגם בעתיד יפעלו כך ללא פחד מתחקיר זה או אחר. לסיכום מי שיושן בלילה עם כלבים קם בבוקר עם קרציות. ושהמחבלים יתחילו להפנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לחייל הקרבי
סופר חייל קרבי,
13/10/04 00:11
|
קראתי התסריט שלך, ולא הבנתי מדוע אתה מצדיק התגובה-הרג הילדה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
צר לי שכך הם פני הדברים.
ירון,
12/10/04 08:08
|
א.חבל שהחיילים ידם קלה כלכך על ההדק , סה''כ ילדה בת 13 שעם קצת בטחון בעצמם ובנשק , הם לא היו ממהרים לירות ע''מ להרוג אלא היו עולים על הטעות (למרות כל התיאורים על האיומים הרבים)יחידה טובה שבטוחה בעצמה ובנשקים שהם מחזיקים היו מוודאים שזו מחבלת ורק אח''כ יורים וכך חייה של ילדה תמימה בת 13 היו ניצלים. ב.חבל מאוד שביחידות לוחמות מתוארות אינטריגות רציניות כלכך בין לוחמים (קצינים וחיילים)שאמורים להיות יחד (אחים לנשק!!). תיאור החייל את המצב לפיו משתמשים חיילים באירוע כדי לחסל חשבונות עם המ''פ חמור מאוד ומצריך בדיקה מעמיקה . וזה שוב מוביל אותי לאותה מסקנה שצריך לחקור טוב גם את המקרה הספציפי וגם את היחידה בכלל שלא יוצאת טוב מן הסיפור הזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מקיר את המשפחה 100% היתה..
שמאלני שפוי,
12/10/04 14:37
|
|
 |
''ילדה תמימה'' בלה בלה היא לא
אני,
12/10/04 10:16
|
תמימה! תפסיקו לצאת מנקודת מבט כזאת. זה לא מקרה שהיא הופיעה שם פתאום, אף אחד לא ''מופיע'' פתאום בשדה קרב, הייתה לזה מטרה וכולנו רואים היטב שהיא הייתה להביא לגינוי מדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רואים שאתה גובניק אחרת היית
esti,
12/10/04 09:31
|
|
 |
יש לך שיטה לברר אם זו מחבלת ?
חייל מילואים,
12/10/04 09:03
|
כשיש ידיעות והיו ניסיונות לבצע פיגועים באמצעות ילדים ונשים, כשהדמות המתקרבת נושאת תיק, כשיש ערפל והראות לא טובה, כשקוראים לדמות לעצור ובמקום זה היא בורחת ומשליכה תיק, כשבאזור אין בית ספר ואין תנועת תלמידים, כשמדובר ביחידה המותקפת כל יום ואף ספגה אבדות, כשארוע פח''ע של התאבדות מתרחש תוך שניות, כשבמהלך הארוע נורית אש צלפים למרות שהילדה מסתובבת שם, איך בדיוק אתה ממליץ לוודא אם היא מחבלת ? אולי בשיטה ששני חיילי מג''ב וידאו בירושלים ושילמו בחייהם ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בצנעה אומר לך מבלי לפרט
ירון,
13/10/04 07:38
|
שהייתי במצבים כאלה ומסוכנים ממנו יותר ממך , ביחידה טובה ומובחרת יותר משלך ובדרגה גבוהה בהרבה משלך . דבריי צודקים ואתה תראה בסוף שהיחידה שהרגה את הילדה , תצא בסוף התחקיר כיחידה מצ'וקמקת , שמנוהלת לא נכון ושמפקדים יודחו. ארוע כזה לא היה צריך להיגמר כך, לא היה ערפל , היא לא הייתה בתוך המוצב , ניתן במידת הצורך לפגוע ברגליים ולא ישר באוויר של הריאות (כמו שאומרים בלעג על נוהל פתיחה באש מסודר )
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק. בדיוק מה שרציתי להגיד.
ל"ת
עינת,
12/10/04 10:17
|
|
 |
תגובה לחייל מילואים
אא,
12/10/04 09:38
|
|
 |
היה ערפל בקיטבג!
ל"ת
סיפוריםפה,
12/10/04 09:37
|
|
 |
תארגן את המח. דבריך חסרי טעם.
ל"ת
.,
12/10/04 08:48
|
|
 |
2.
ואתם עם שרודף צדק ושלום ?!
#חיל ג'ובניק#,
12/10/04 08:04
|
אנחנו כאן בע'זה קוראים כולו מה אתם כותבים. אין לכם אלוהים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מנחם - די עם ההתחזות לערבי....
ל"ת
יוסקה,
12/10/04 16:08
|
|
 |
ןלכם יש ?
ל"ת
מוחמד,
12/10/04 09:05
|
|
 |
בטח יש לנו אלהים,אחרת לא היינו
אהרון,
רמת גן,
13/10/04 19:47
|
חיים במדינה ישראל מול 800 מיליון מוסלמים שכמותך.לכן יש אלהים נתן לנו שכל לבנות מאות פצצות אטום בשביל לחסל אותכם... אתה מבין? או סתום כמו כל ערבים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
רק שאני אבין:
יוסי,
אי שם,
12/10/04 07:59
|
כולנו היינו מרגישים יותר טוב אם היו נהרגים כמה חיילים ישראלים? לא היו מספיק הוכחות שהם בכוונה שולחים נגדנו ילדים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עזוב, שכחו את הילד עם המטען במ
יוספוס,
12/10/04 08:50
|
במחסום, גם ילדה בת 13 יכולה לשאת על גופה מטען של כמה ק''ג חומר נפץ ולהיות מופעלת מרחוק ע''י סלולאר או מכשיר קשר.
אני מעדיף שחילינו יהרגו עוד 100 תושבים בטעות על פני שיהיו לנו 10 הרוגים בקרב כוחותינו.
לגבי חסול חשבונות, אם הדבר נכון יש לגדוע את הענין, לא יתכן שבעת מלחמה גוף יהיה מסוכסך פנימית, קל וחומר לגבי פלוגה בעת מלחמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לצערי את העם הזה אין להבין.
ל"ת
.,
12/10/04 08:49
|
|
 |
איך היפי נפש תמיד נדחפים בהתנש
''ילדה תמימה'',
12/10/04 10:19
|
בהתנשאות כזאת. ''אבדה תקוותנו'', ''אין להבין את העם הזה'' כאילו אתם לא חלק מהעם הזה, כאילו אתם מעבר למה שקורה פה וחס וחלילה שיערבו אתכם... אני לא רוצה לדעת איך הייתה נראית המדינה (אם בכלל הייתה קיימת) אם הייתה מנוהלת ע''י יפי נפש שכמותכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המדינה הייתה נראית נפלא
ל"ת
עדי,
13/10/04 11:53
|
|