 |
28.
במשאל עם תפסידו בגדול
ברוך ו,
ירושלים,
12/10/04 20:31
|
סוף סוף יגלו עוכרי ישראל מבפנים ומבחוץ שהקשר של העם היהודי לארץ ישראל הוא בידי שמים ואיננו ניתן לערעור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
שינוי הגיזענית תצא בחוץ !!!!!!
יגאל כהן,
רחובות,
12/10/04 20:06
|
לא יעזור להם כלום!!! כפי שליברמן הגיזען יצא בחוץ!!!!!!! לא עזר לו כלום,אף לא חברו הביבי!!!!!!!!!!!!! תהיה לנו ממשלה נקיה מגיזענות. הליכוד+העבודה+החרדים. קואליציה רחבה בכל המובנים ולא רק בספירת האצבעות !!!!!!!!! כך נאה וכך יאה וכך יהיה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! העבודה,הליכוד ויחד, יאספו מה שיפול מהקוקלאס קלאן. כי העם כבר הודיע ללה-פיד, כי אנו מתכוונים לקחת אותם ולתיתם לרעו הטוב ממנו.!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על מה אתה מדבר?
צביה,
רחובות,
12/10/04 20:50
|
החרדים הם הגזענים הכי גדולים! ראה מקרה ש''ס שהפרידו ילדים אתיופים מהילדים ''שלהם''. איפה ראית את שינוי עושה סלקציות כאלו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
Lapid's Referendum & ECUADOR..
Danny,
12/10/04 18:51
|
When are you going to learn to plug your-that is, the hole in your PEN? Don't you se that you push people away from you with such LONG Meghilot? Let's see if you are smart enough to answer to this one & IN SHORT, PLEASE !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בחלם ''חכמים''
Avi Ecuador,
12/10/04 19:25
|
|
 |
25.
ברור שרוב העם נגד ההתנתקות
שרון רועד ממשאל,
12/10/04 18:49
|
|
 |
24.
אני לא מבין
Avi Ecuador,
12/10/04 17:36
|
לאיפה נעלמו כל המתחזים, מחברי השירים והאנטישמים שביקרו אותי בצורה כל כך שפלה אתמול. מה קרה? יבשה לשונכם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
No
ל"ת
RH,
12/10/04 21:22
|
|
 |
23.
טומי לפיד תהיה עם ביצים
אריה,
רמת אביב,
12/10/04 15:30
|
טומי אתה צריך להתפטר ולא לשבה עם דתיים כי אחרת אתה מרוסק לא תמיד זה הכםא אלה עתיד של שינוי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה ''צודק''
Avi Ecuador,
12/10/04 15:51
|
כנראה שמשם הדתיים לא יאפשרו לו להקים מזנון לא כשר בכנסת. שמעתי שמישהו בשינוי, פורז, אפילו אמר שגם ליהודי מותר להיות אנטישמי. זו מפלגת צחוק, רק שהבדיחה זה עם ישראל היום שיש מפלגה כזאת שם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון אבי - עם ישראל הביא
שי,
מודיעין,
12/10/04 18:41
|
זאת על עצמו: עשרות שנים של השתעבדות לחרדים ולדתיים. והכל התפרץ החוצה עם שינוי. עם הדת תופרד מהמדינה לא יהיה צריך יותר שינוי. עד אז - צריך את הבדיחה הזו שנצחק קצת אחרי שנראה מה הממסד החרדי האורתודוכסי עולל למדינה הזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי כשתהיה מדינה יהודית
Avi Ecuador,
12/10/04 19:32
|
ולא דו לאומית שהערבים ישלטו בה. השמאל יכל לכבד את עצמו במפלגה שאין בה שנאה ולא עושה צחוק מעצמה ומישראל. דרך אגב תחשוב לרגע אם לא היה ערפאת היום חס וחלילה, היו נלחמים דתיים חילונים עם מפלגת שינוי שחרוט על דגלה מלחמת דת. שיהיה בריא ערפאת!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
לפיד אתה בדרך הביתה
ל"ת
אא,
פה,
12/10/04 15:29
|
|
 |
21.
למעשה שרון
Avi Ecuador,
12/10/04 15:17
|
היה צריך להבין את מקומו ומצבו או יותר נכון את המצב של עם ישראל. שרון נבחר ועלה לשלטון בזכותו של ערפאת ובגלל מעשיהם של הפלסטינים, בגלל מלחמת הרשע והרצח שהם מנהלים נגדנו, הרי ברור שאם הם היו מנהלים משא ומתן וממשיכים במכירת הלוקשים ותקוות השווא לשלום; חיסול ישראל בשלבים, השמאל היום היה חזק בשלטון ושרון לא היה עולה, היום שרון היה בבריקדות נגד הנסיגה ומאיץ במתנחלים להתנגד, רוצים דוגמא? תשמעו את ההקלטות של שרון נגד הנסיגה ונגד אלה שבאים להציע פיצויים נגד הנסיגה. אם הקלטות אלה היו נשמעים ממישהו אחר בימנו כנראה היו מאשימים אותו בהסתה. אז שרון עלה עקב המצב ולא בזכות היותו איש של שלום או שאנו חשבנו לתומנו שהוא יביא שלום, עלה בזכות הקוריקולום שלו כאיש מלחמה שיודע להילחם על חיי עמו ישראל, משהו של אין ברירה והבנה של הרע שבא עלינו וששרון ידע להילחם בו, בזכות הרקורד של איש צבא ''מצליח'' שהוציא פעם את ישראל מהבוץ, בזכות המיומניות הצבאית שהוא התברך בה כנגד אויבנו. לאמיתו של דבר אם העם היה מבין שיש סיכויים לשלום והימים היו ימי שלום והחברה הפלסטינית יש בה את הרצון והאמת לשלום שרון בכלל לא היה רלוונטי וגם השמאל וגם הימין יודעים זאת, אולי אפילו שרון. אז היום ימי מלחמה הם, המנטליות היא של תרבות שיונקת מדת כאשר ישראל היא שסתום סיר לחץ עולמי שאפשר לשחרר בו לחצים ומה הכוונה? היום מדינות תרבות החושך שיונקות מדת מפחדות מהתרבות המערבית ומשמאל, מהמנטליות ומה שהם מסכנים אצלם, למעשה מסכנים דת שיכולה לאבד את עולמה ושמאמיניה יכולים להבין אולי שחלק גדול מבעיתם היא הונאה של מנהיגיהם והונאה של חלק מכוהני הדת, הם מבינים שהיום הם לא יכולים להרשות למערב לנצח וישראל היא גורם מאחד, החלק הריאשון בשרשרת של המערב שיביא לנפילתם. למעשה לעולם הערבי לא בדיוק איכפת או יש רצון טוב לתת לפלסטינים מדינה, מצידם היו מוכנים להקריב את הפלסטינים ואת היהודים יחד על מזבח האיסלם והניצחון שלהם. היום אפשר לראות גם בעיראק וגם בישראל שהיה להם אפשרות לדמוקרטיה ומדינה והם לא רצו זאת והם נלחמים בכדי להוציא את המערב רע ושעמיהם יראו את הרוע והאשמה במערב. ישראל היום נמצאת במצב שהיא משמשת שטר מכר זול של המערב ושל העולם הערבי כשלמעשה אין שום קשר למה שישראל תיתן או תוותר בכדי שתגיע לשלום היום. ישראל לצערי צריכה להבין שאסור לה להפוך לשטר מכר זול; לצ'כוסלובקיה ולדרום אפריקה בהמשך, כל ויתור שלה יכניס אותה יותר עמוק לבוץ ויביא אותה למצב יותר נואש. אנו חייבים לעשות פסק זמן ל 40 שנה שיחוזק במשאל עם ולתת למערב לפתור את הבעיות משם, צרפת במשך זמן זה גם היא תגיע למצב דומה של ישראל מבחינה אתנית והאטאסטים החילונים שם לא יסכימו להיות סגורים במנטליות של מוסלמים שטבעם להיות קיצוני, לפחות היום. ישראל חייבת להתעזר בסבלנות ולהבין שבועת חלם לא תקבע היום את מצבו של העולם ולא תביא לשלום ושישראל חייבת להוציא את עצמה ככל היותר מלהיות חכמי החלם שמיועדים להביא פתרונות על חשבונה ולא תורמים כלום לתוצאה הסופית, אולי בדיוק להפך. שרון צריך להבין את מקומו ומצבו, להבין שהוא נבחר בזכות הקוריקולום שלו כאיש מלחמה ולהבין שהוא צריך להוציא את ישראל מהסיר שקוראים לו שלום אבל למעשה הוא אבדון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בלה בלה בלה
ל"ת
אורי,
אילת,
12/10/04 18:42
|
|
 |
הלב הלב הלב
Avi Ecuador,
12/10/04 19:37
|
קראתי את התגובה שלך משמאל לימין ותוכל להרגיש שאתה שמאל אולי. תודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
פינוי לא צריך להיות בשום מקרה
Avi Ecuador,
12/10/04 14:59
|
אפילו לא לאחר משאל עם!!! ושהימין לא יתפטה לשטויות ולהונאה של השמאל האוויל. גם אם עם-הארץ יחליט על בריחה שיקראו לה ניתוק. כמו שחיים יהודים בארצות הברית, באירופה, בקו הירוק ''במדינות ערב'' ויש ''שלום'' ולא חוששים לחייהם ולא צריך צבא חלמאי שישמור שם, גם בפלסין מערבית לירדן חס וחלילה, יוכלו לחיות יהודים. וכמו שהפלסטינים ה''ישראלים'' יכולים לחיות בקו הירוק ולא צריך צבא פלסטיני שישמור עליהם בחלם מפני שאהידים יהודים אני מבין שגם אותם לא יפנו. אז אם יהיה שלום למה לפנות? ואם אין ולא יהיה שלום אז שוב למה לפנות?! משהו לא מסתדר לי עם ההגיון של מנהיגי חלם ועם הארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ודרך אגב
Avi Ecuador,
12/10/04 16:50
|
אחת הסיבות למלחמה של האמריקאים וכיבוש טקסס, אריזונה, ניומקסיקו וקליפורניה בימי ההפיכה המקסיקנית היתה שפגעו ברכוש של אמריקאים שחיים שם (במקסיקו של אז), לא בחיי אזרחים, ברכוש!!! אתם מבינים????? זה עם שיודע לשרוד ולא לעשות ולבנות עם שנלחם בו לשרוד במקומו. ואני שמעתי בתגובות אחרות בכתבות אחרות, שיש להשאיר את המתנחלים לגורלם או לפנות אותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
Democrocy=MIshal Amm
fellow jew,
12/10/04 14:46
|
we should had it before oslo - when rabin gave back land like it was belong to him ,under the table without asking.... in any other nation they would have done it!!!!!(france for example, went to ask even for a stupid subject such as university costs))
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
טומי הבטחת לבוחר להתנגד לנסיגה
ל"ת
בוחר שנוי מאוכז,
זכרון יעקב,
12/10/04 14:31
|
|
 |
17.
מיפלגה שמשנה כל הזמן
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
12/10/04 13:52
|
לפיד יודע זה מה שהוא חושב שבמישאל עם יהיה רוב בעד ההיתנתקות וכך יעקוך את מיפלגת הליכוד חוץ משרון שבעד ההיתנתקות שבבחירות הבאות חברי מיפלגת הליכוד יתנגדו להיתנתקות ויגרמו למהומה גדולה במדינה השאלה היא עים מיפלגת העבודה תעלה לשילטון בבחירות הבאותי העים יבוא גועל לעם היושב בציון התשובה היא בשום פנים ואופן לא מצבנו לא יהיה יותר טוב מיפלגת שינוי שאמרה שתפקידה לגרום לאחדות בעם היא למעשה רק מגדילה את השינוי בעם שהולך ונעשה יותר גרוע מיום ליום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
המיפלגה המשונה
פקק-תנועה,
קרית ביאליק,
12/10/04 13:33
|
לפיד רוצה מישאל עם מפני שבמישאל עם הרוב יהיה בעד ההיתנטקות וכך יעקוף לפיד את הבחירות שיהיו בסימן נגד ההיתנתקות לא מצידו של שרון אבל מיתר חברי המיפלגה נניח שמיפלגת העבודה תעלה לשילטון אז הם יצילו את המדינה ויבוא גועל לעם ישראל היושב בציון בשום פנים ואופן לא שינוי כישמה כן היא בימקום לדאוג לאיחוד בעם כפי שטענו שזה הם יעשו הם רק מגבירים את השינו בעם שהולך ומחמיר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
העם עם שינוי!!!!
יצחק,
דימונה,
12/10/04 13:13
|
|
 |
14.
שינוי+ליכוד+עבודה=הממשלה רצויה
עמית,
ת''א,
12/10/04 13:06
|
רק עם מפלגות האלו המדינה תתקדם הן מבחינה כלכליה,הן מבחינה בטחונית והן מבחינה נאורות!!! מדינה יהודית,דמוקרטית,נאורה....בדיוק כמו שהרצל חלם....... אההה ובטח הפרדת דת מהמדינה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התהפכתי בקבר מהצעתך.
ל"ת
הרצל,
12/10/04 14:05
|
|
 |
13.
שרון -לפיד-פרס
אביב,
12/10/04 12:39
|
|
 |
12.
מי כאן ראש הממשלה??
הדסי,
שרון,
12/10/04 12:27
|
|
 |
11.
ברור לכל
בנימין.ע,
12/10/04 12:24
|
ברור לכל שעם מופז והרב עובדיה יגיעו לעמק השווה,שרון יגיד יפה שלום לשינוי ויילך עם ש''ס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
רק לא ש''ס!!
ל"ת
טומי אל,
תשכח לעולם,
12/10/04 12:22
|
|
 |
באתי, ראיתי את שינוי וברחתי.
ל"ת
נירון,
12/10/04 14:05
|
|
 |
כשאני רואת את לפיד ופלצניו
:-),
12/10/04 13:34
|
|
 |
9.
אולי לשקול התפטרות?
ל"ת
אורנה,
חולון,
12/10/04 12:21
|
|
 |
8.
שוב אותה המנגינה
מרים,
12/10/04 12:15
|
זה לא מסכים לשבת ליד זה וההוא לא רוצה את זה...נמאס לי כבר מכל הפוליטקאים! לפזר את הכנסת ולהחזיר לכאן את המנדט הבריטי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
חוק טל...ברית הזוגיות
מיכה,
12/10/04 12:13
|
|
 |
מיכה,אם את מכינה אוכל ........
אוחץ' מסומם,
שנקין,
12/10/04 13:10
|
את לא צריכה לסדר את הבית?????. ברור שנישואים ושינוי חוק טל חשוב מאוווווד!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיכה,אם את מכינה אוכל את לא צר
זוהר,
נתניה,
12/10/04 13:03
|
את לא צריכה לסדר את הבית?????. ברור שנישואים ושינוי חוק טל חשוב מאוווווד!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תיקון,מיכה:זה לא כל מה שמעניין
שי,
מודיעין,
12/10/04 12:29
|
אבל אלו נושאים מאוד חשובים שאף אחד לא מעז להתעסק אתם חוץ מטומי ושינוי. ועל זה אני מעריך אותם. כל השאר, ליכוד ועבודה, אומרים לעצמם - קיבינימט, למה לנו להסתבך עם החרדים בשביל כמה מאות אלפים או מליונים שממילא אוכלים את כל החרא שאנו נותנים להם בשקט? אז כמה מאות אלפים לא יתחתנו. ביג דיל. והחיילים של החילוניים והדתיים לאומיים ימשיכו לתת 3 שנים מחייהם ולמות לעתים בזמן שהחרדים ילמדו על חשבון המדינה. ביג דיל. באמת, טומי, למה אתה מתעסק בשטויות הללו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
יש לערוך משאל עם בכל מקרה
גדעון,
ירושלים,
12/10/04 12:12
|
יש לתת לעם לומר את דברו! לא ייתכן שבמדינה דמוקרטית ובנושא כ''כ חשוב ובעל משקל לא יהיה לעם אפשרות להכריע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
המשפט ''בחירות לא רצויות כי...''
ישראל,
ישראבלוף,
12/10/04 12:12
|
באופן ודאי המפסידים יהיו הליכוד ושינוי שיאבדו כ 30% מנדטים כל אחת מהן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בבחירות הבאות ששינוי לא תרד
שנקינאי,
ת''א,
12/10/04 13:01
|
כי שינוי היא מפלגה של אחוז די גדול של אוכלוסיה שתמיד תצביע לה כי אין מפלגה אחרת שעוסקת בנושאים ששינוי עוסקת למעט מרצ אבל היא תמיד באופוזיציה חילוני אדוק שמתנגד לכפייה דתית יצביע לשינוי.....הרי זה ידוע שהרבה מתנגדים לכפייה דתית....למרות הכל שינוי עשתה די הרבה ....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק,היא לא תרד היא תצנח.
ל"ת
משלח,
12/10/04 14:08
|
|
 |
אתה טועה, שינוי מאכזבת
ירוחם,
12/10/04 13:38
|
יותר מד''ש. הכסף לדתיים לא זורם?. ההבטחות האחרות של שינוי קוימו? נכון שבקבלת ההחלטות בממשלה הם לא משתתפים, אבל חכמי שינוי לצערי לא מספקים את הסחורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה עשתה שינוי בנושאי דת-מדינה?
יפת חם,
12/10/04 14:18
|
כלום, פשוט כלון. הכל בהבל פה וימחק מיד לכשיסולקו. המנהיג שלהם עצמו אמר שאלה היו רק סיסמאות, ואם תשמע את הלך הרוחות שם עתה תדע שכל הנושא בכלל נמוג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון אחרי פריצקי שינוי התחרדה
אלינורה,
12/10/04 16:49
|
הם סילקו את מי שהיה נושא הדגל של מאבק בכפיה דתית וטיפול בתחום הדת והמדינה. אין מי שירים את הכפפה ואין מי שיזיז משהו או מישהו בעיקר לא ירים אותם מהכיסא, והלך עלינו לגמרי. צריך גוף חדש ופחות מסואב. שינוי ניגמרה כמפלגת החילוניים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוקיי, כולכם: בואו תשכילו קצת
שי,
מודיעין,
12/10/04 18:36
|
מה עשתה שינוי בנושאי דת ומדינה במשך שנה וחצי בלבד של קואליציה: קיצוץ של 30% בכספים לישיבות (200 מיליון ש''ח) קיצוץ של 30% בהקצבות לאברכים ביטול משרד הדתות המושחת ושלוחותיו בארץ בדמות המועצות הדתיות ביטול חוק הלפרט המפלה והמעודד ילודה על פני עבודה הסכמה היסטורית עם חלקים מהמפד''ל וליכוד על פתרון אלטרנטיבי לנישואים ברבנות. נכון שזה לא עבר בגלל אילוצי קואליציה אבל ההצעה המצוינת של ברית הזוגיות זרעה את הזרע והיא תאומץ בסופו של דבר. וכל אלו להזכירכם רק בשנה וחצי. ועוד לא הספקתי להזכיר את השותפות עם נתניהו שהביאה להורדות מסי הכנסה, מע''מ ומס קנייה ולרפורמה ברשות הנמלים, חברת חשמל, בנקים וקרנות הפנסיה. מישהו אמר שהם לא עשו כלום?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
איפה אתה חי?!
אורה,
באר שבע,
12/10/04 12:10
|
בחירות לא ישנו את המפה הפוליטית??שרון חושב שייבחר שוב??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומי את חושבת שיחליף אותו?
שי,
מודיעין,
12/10/04 12:25
|
נתניהו לא יקרא תיגר על שרון כעת, זה די ברור. לאף אחד אחר אין סיכוי. כך ששרון ייבחר למועמד הליכוד לראשות הממשלה, וכנראה שגם הח''כים יהיו פחות או יותר אותם ח''כים. יותר מכך - המפה הפוליטית של המפלגות לא תשתנה בצורה דרסטית, ושרון צודק בכך. ההבדל הוא שהפעם שרון בקמפיין שלו ינסה ללכת על ההתנתקות וצפויה מלחמת עולם בליכוד על קביעת הקמפיין. אם שרון ייתן את הטון, הוא גם יצליח להעביר את ההתנתקות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצידי ערפאת
Avi Ecuador,
12/10/04 15:25
|
שמסביר את הטרנספר ויעשו פסק זמן לויתורים ל 40 שנה. לחלם אין מנהיגים בימנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
שרון מפחד ממשאל
ציפי,
12/10/04 12:09
|
הוא יודע שברגע שהוא מפסיד במשאל עם,תמה דרכו הפוליטית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
תנו לעם להחליט!!!
ל"ת
יובל,
12/10/04 12:08
|
|
 |
1.
מבכים עם טומי בכל מילה!
ל"ת
יחיאל,
פ''ת,
12/10/04 12:06
|
|