 |
66.
שילכו לעזאזל שלום עכשיו!
גל,
14/10/04 20:25
|
איזה שקרנים הם! אם יש רוב נגד אז למה שרון בורח ממשאל עם? שלום עכשיו גורמים הרס למדינה שלנו. כל הכבוד לכל המתנחלים! תמשיכו בדרך הזאת!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
לא לסכן יותר את חיי בנינו
אהרון,
14/10/04 20:04
|
לא לסכן יותר את חיי בנינו למען ההתנחלויות! לעודד את הבנים לסרב לשמור על ישובים המתנגדים להתנתקות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התוכנית לא תציל חיילים
נעה,
ת''א,
14/10/04 20:47
|
בדקת פעם מה אומרת ההתנתקות? או שאתה בעד רק כי זה פופולרי ולא אפל ופרימיטיבי. אני לא נגד פינוי ישובים עקרונית, אבל התוכנית הזו לא תמנע את השמירה של החיילים שלנו על עזה הם יכנסו לרצועה יותר מהיום ויסתכנו יותר כי לא יהיו בכלל מובלעות יהודיות! צר לי לאכזב אותך אבל אם תלמד את התוכנית תבין שהיא אדיוטית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
המתנחלים עושים צחוק מכולנו
פרחיה,
14/10/04 14:43
|
לכל מזילי הדמעות על מר גורלם של המגורשים מגוש קטיף. כדאי לקרוא את דבריה של תועמלנית המתנחלים דינה אברמסון במדור הדעות היום. היא טוענת שהגירוש מהבית המטופח ברצועת עזה לא ממש קשה. מחאתם המרה של המתנחלים נועדה למנוע הקמת מדינה פלשתינית. גם אם בקשתי לתמוך במתנחלים מתוך הזדהות עם מר גורלם, עתה הבנתי שעבדו עלינו, עשו מאתנו צחוק, ועל זה לא אסלח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
לא רק חובשי כיפות
מחלק הסטיקרים,
14/10/04 13:31
|
אני מחלק סטיקרים והרבה ''חילונים'' לוקחים ומתעניינים לסיכום אני מחלק מאות פליירים וסטיקרים ביום ומתוך כולם יש רק 10 שמאלנים שאומרים ''תצאו משם כבר..''. דרך אגב גם ה''צופים'' ו''הנוער העובד והלומד'' משתתפים איתנו. אז למה חילונים לא יבואו להפגנה בהמוניהם? כי זה חינוך הם לא יצאו לרחוב כל עוד הם לא יפגעו אישית, ראו פולארד ראו כיכר הלחם, וכן בתור מארגן התארגנויות להתנדבות-הם גם לא מתנדבים אז זה לא קשור לתמיכה-כי הם תומכים פשוט מעדיפים לבלות כמו תמיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
כל הכבוד למתיישבים הגיבורים!!!
יהודי ציוני,
ארץ ישראל,
14/10/04 12:08
|
ובנוגע ל''שלום עכשיו'' (ומלחמה אח''כ...) הם מתנהגים כמיעוט קטן שלא יכול לארגן אף פעילות חוץ מהליכה אינטנסיבית לתשקורת, כדי לנפח את כוחם האמיתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
100 ההפגנות
ספי,
14/10/04 11:53
|
יוכיחו בפעם המי יודע כמה, שרק חובשי כיפות (ככל הנראה מתנחלים) מתנגדים להתנתקות. כך היה בהפגנת השרשרת וכך בכיכר ציון. כושר אירגון, כסף ומשמעת יש שם בהתנחלויות אבל הן כבר נמצאות מזמן מעבר לגדר שלנו. וכולנו יודעים את מי מניחים מחוץ לגדר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
תתנו לי צומת בבקשה!!
ל"ת
הנדיב,
תל אביב,
14/10/04 11:21
|
|
 |
59.
ישנם רק 98 ערים!
קטנוני,
ההתנחלות 98,
14/10/04 10:26
|
ראיתי את המודעות של מועצת יש''ע ויש רק 98 ערים. המתנחלים שוב זורים חול בעיני העם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ילד גדול...
א,
ח,
14/10/04 11:36
|
|
 |
58.
תנו לי סיבה טובה אחת להתנתקות?
יואב ש,
פתח תקווה,
14/10/04 09:15
|
|
 |
אכן התנתקות ללא מניע...
ל"ת
דוּדוּ,
14/10/04 11:15
|
|
 |
28 סיבות
מילואימניק,
14/10/04 11:15
|
28 על מספר ימי המילואים בשנה שבזבזתי בשמירה על אווילות לשמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לך סיבה להגר
Avi Ecuador,
14/10/04 14:05
|
בלי קשר להתנתקות או יותר נכון ב''זכות'' ההתנתקות אתה תצטרך לעשות הרבה יותר מילואים לבניית פלסטין ולשמירה על דרום אפריקה בקו הירוק שתהפוך באופן טבעי (בגלל אנשים כמוך) לפלסטין 2. פלסטין אחת ''חיילים'' כמוך ינקו אותה אתנית והערבים שישארו בקו הירוק ינקו אותך בהמשך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
ליבנו עם המפגינים. בהצלחה
ל"ת
נסיגה = עוד דם.,
14/10/04 08:33
|
|
 |
56.
לעצור את הנסיגה מסיני....
דני ב.,
השרון,
14/10/04 08:21
|
מישהו זוכר את הסיסמא הזו? אין ספק שרבים שזכרונם קצר ונמצאים בשטחים הכבושים לא להם חיים על זמן שאול במקום ההוא. זה הכל עניין של מקח וממכר. אף אחד מאותם המפגינים החיים מעבר לקו הירקו לא עבר לשם מתוך ציונות כי אין שם ציונות. מי הציוני? הפועל הפלסתיני שבנה להם את הבית? העוזרת הערבייה שמנקה להם אותו? הפועלים התאילנדים שעובדים בחממות? החיילים המסכנים ששומרים עליהם הם בני המקום? ומדוע שבמקום ללכת לעבודה הם יפגינו ? כי רובם פרזיטים שחיים על חשבון משלם המיסים. רכזי ביטחון רכזי דת פוליטרוקים , רבנים, מנהלי ישיבות עובדי ישיבות ועוד רבים ולא טובים החיים על חשבון משלם המיסים ומבאישים ריחינו בעולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק אל תהיה סטיגמטי
יעל,
ת''א,
14/10/04 20:52
|
כמה טוב לחיות בארץ הזו תמיד תמצא מי שישמיץ אותך! מתי בפעם האחרונה פגשת מתנחל פרזיט ממש מול פניך? כי אני ממש הופתעתי לגלות שאין להם קרניים והם לא נראים כמו עכברושים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ח.א סיני אינו ארץ ישראל, קטיף
שי,
14/10/04 10:31
|
כן חלק מארץ ישראל.
זה ההבדל.
איך אפשר לא להרשות ליהודים לגור בארץ ישראל ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וכמו שהנסיגה מסיני היתה טעות..
ארז,
14/10/04 10:15
|
הבריחה מגוש קטיף, ואחריה מאיו''ש, תהיה טעות כפולה ומכופלת, שממנה, אני חושש, כבר לא תהיה תקומה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברור ארז.....
נמאס מהשטויות,
שלך,
14/10/04 10:58
|
אתה חכם באדם, ברור שהיה עדיף לשלוט על עוד מדבר עם עוד 3-4 אוגדות ,יותר מילואים,יותר מיסים, בטח הינו עושים 4 שנים בסדיר, אבח ברור שעדיפה מלחמה על שלום,הרי זו האידאולגיה שלכם שם בתנחלויות לא?
נסכם:''עדיפה מלחמה חמה על שלום קר''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
בהצלחה נוספת
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
14/10/04 07:59
|
אני מקווה שהעם יודע ומבין מה יקרה לנו ברגע שניראה את מראות הפינוי בטלויזיה מיפלגת העבודה בימה הטובים גם ישבה את המדינה ההפסורד בכל העסק שקיום הליכוד מבצע מסימה של מדיניות הטרנספר ואחרי כל זה למיפלגת העבודה יש תענות נגד הליכוד ברור לכולם שעם העבודה עולה לשילטון שוחט יבצע את מדיניות נתניהו ובצורה הרבה יותר דרסטית הויכוח בישראל איזה ממשלה יותר טובה הוא על רקע אנטרופולוגי נטו למי שמבין קצת במדע במדינע כמו שלנו עים צרות יוצאות דופן לאהיה צריך להיות פילוג קזה גדול בעם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
אולי עדיף שתתחילו לארוז?
מילואימניק,
14/10/04 07:54
|
נמאסתם. קחו את הפיצויים ולכו.
או, לחילופין, אנחנו נלך ואתם תשארו. אל תתקשרו ואל תשלחו גלויות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם הם אורזים...
ארז,
14/10/04 10:17
|
כדאי שגם אתה תתחיל לאוורר את המזוודות. אם אתה חושב ששם זה ייגמר, אתה טועה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מסכימה!
ל"ת
חני,
14/10/04 09:00
|
|
 |
53.
~*-היום-*~
א,
14/10/04 07:23
|
יש לכם ציון זמן שגוי. בפסקה הרביעית, כתוב עדיין שההפגנה תהייה מחר, ומחר זה כבר היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
לכל הסיקאריקים בהפגנות
אלעזר בן יאיר,
14/10/04 07:21
|
תראו אחרי כל כך הרבה שנים ונסיון הגעתי למסקנה שלא צריך להיות כל כך קיצוניים וללכת להתאבדות פיזית. לכן זו לא כניעה צריך וחייבים לצאת מחבל עזה מצד אחד זה יעשה טוב לכלכלת המדינה וזה מאוד חשוב. ומן הצד השני ניישר קו חדש מול הפלסתינאים וניתן להם לחיות במרחב שלהם. הם שם ואנחנו פה. אי אפשר לחיות שם בין עזה לרפיח זו הייתה אשלייה ויש לצאת ממנה וכל הכבוד לאריק שרון המנתב את המהלך הקשה והמסובך הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל זו בדיוק הבעיה
ארז,
14/10/04 10:17
|
|
 |
51.
מישהו נרדם שם?
ארז,
גוש עציון,
14/10/04 06:47
|
נראה לי עורך התגובות נרדם. בכל מקרה, אני עומד לשלוח עכשיו תגובה לא קצרה בפעם השלישית. הפעם אחלק אותה לשניים כי אין לי כוח להקליד לחינם פעם נוספת. ושוב אכתוב לעורך התגובות: עוד שבוע ושלושה ימים אני בארץ. עוד שבוע וארבעה ימים אני אצל דנקנר. כל מועדי הצנזורה רשומים אצלי כך שיכול להיות שמישהו מתחיל להריח את לישכת התעסוקה. כמו ילדים קטנים. אתכם לדנקנר. לא אחרוץ דין ולכן אני מקווה שמדובר בתקלה טכנית שמנעה משתי תגובות זהות שכתבתי להגיע. נראה אם הן יכנסו בסופו של דבר באותה משמרת. אם סתם נרדמת ואתה לא צנזור, בוקר טוב אדוני העורך. קח את עצמך בידיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגזמת מאד .
ל"ת
מתבונן,
גוש דן,
14/10/04 13:48
|
|
 |
וואו, אתה חופשי חופשי מאד יפה.
ל"ת
יום-טוב,
קרוב לגוש,
14/10/04 13:07
|
|
 |
50.
ההתתקות עדיפה על הקיים אך ההכר
משה מ,,,,
בת ים,
14/10/04 06:15
|
כידוע היה קונפליקט רב שנים ודמים בקפריסין, עד שהטורקים פלשו וקבעו קו ומתחו גדר , כ פ ו טרנספר על האוכלוסיות היוונית והטורכית כל אחת בטריטוריה שלה ,וגרמו להפרדה מוחלטת. ואכן רואים את התוצאות , ניפסק ההרג ההדדי ונעשה פרוספריטי לשני העמים עקב כך. ברור שניתוח כזה הוא ניתוח כואב מאוד, אך במיקרים כמו שלנו הוא פתרון י-ח-י-ד-י, בבחינת הרע במיעותו הלווי ופיתרון הומני יותר היה אפשרי. ואים אני צריך לבחור בין ח ו ר ב ן ס ו פ י לעם היהודי לבין הפרדה טוטלית כמובן עדיף הפרדה. וכעת איך מבצעים : א' קואליציה של ארה''ב ועוד מדינות יכפו טרנספר על הפלסטינים (מלבד הדרוזים) אל מיזרחה לנהר הירדן והיהודים מערבה לו . ב' בתקציב ענק יקימו תשתיות מודרניות לערים ופרקי תעשיה לפליטים ולמועברים הפלסטינים בירדן שרוב אוכלוסיתה פלסטינית בין כה וכה . ג' לאחר ניתוח מכאיב זה יטב לפלסטינים ,בכך שיקבלו מדינה נ ו ר מ ל י ת עים תשתיות מודרניות. יטב לישראל בזה שתקבל מדינה עם גבולות ברי הגנה ויכולת הישרדות, יטב לכל המזרח התיכון שינצל ממלחמה גרעינית , יטב לארצות הדמוקרטיות (המממנות) באשר ישראל דמוקרטית באזור תשפיע על דמוקרטיה ומתינות באזור כולו... אני יודע שרק ''משוגע ''יחשוב שהדבר אפשרי, אבל לעומת זאת כל הסדר אחר סופו חורבן. באשר הבעיה היא רק ב פ ר ט נ ר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
למען העם והמדינה צריך משאל עם!
משה מ,,,,
בת ים,
14/10/04 06:10
|
כידוע היה קונפליקט רב שנים ודמים בקפריסין, עד שהטורקים פלשו וקבעו קו ומתחו גדר , כ פ ו טרנספר על האוכלוסיות היוונית והטורכית כל אחת בטריטוריה שלה ,וגרמו להפרדה מוחלטת. ואכן רואים את התוצאות , ניפסק ההרג ההדדי ונעשה פרוספריטי לשני העמים עקב כך. ברור שניתוח כזה הוא ניתוח כואב מאוד, אך במיקרים כמו שלנו הוא פתרון י-ח-י-ד-י, בבחינת הרע במיעותו הלווי ופיתרון הומני יותר היה אפשרי. ואים אני צריך לבחור בין ח ו ר ב ן ס ו פ י לעם היהודי לבין הפרדה טוטלית כמובן עדיף הפרדה. וכעת איך מבצעים : א' קואליציה של ארה''ב ועוד מדינות יכפו טרנספר על הפלסטינים (מלבד הדרוזים) אל מיזרחה לנהר הירדן והיהודים מערבה לו . ב' בתקציב ענק יקימו תשתיות מודרניות לערים ופרקי תעשיה לפליטים ולמועברים הפלסטינים בירדן שרוב אוכלוסיתה פלסטינית בין כה וכה . ג' לאחר ניתוח מכאיב זה יטב לפלסטינים ,בכך שיקבלו מדינה נ ו ר מ ל י ת עים תשתיות מודרניות. יטב לישראל בזה שתקבל מדינה עם גבולות ברי הגנה ויכולת הישרדות, יטב לכל המזרח התיכון שינצל ממלחמה גרעינית , יטב לארצות הדמוקרטיות (המממנות) באשר ישראל דמוקרטית באזור תשפיע על דמוקרטיה ומתינות באזור כולו... אני יודע שרק ''משוגע ''יחשוב שהדבר אפשרי, אבל לעומת זאת כל הסדר אחר סופו חורבן. באשר הבעיה היא רק ב פ ר ט נ ר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
עזה מקום מקולל. רק צרות יש שם
אחד,
14/10/04 05:04
|
לא סתם יהושוע בן נון ודוד המלך לא נכנסו לשם. הם ידעו שזה מקום מקולל והם לא צריכים אותו על הראש. שלמה המלך - החכם מכל אדם, גם התרחק מישם כמו מאש. כולם ידעו מראש מה שאנחנו יודעם מהניסיון המר. עזה היא מקום מקולל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ישראל יצאה מעזה לפני 10 שנים
ל"ת
שי,
14/10/04 10:32
|
|
 |
אתה כנראה צודק
ארז,
14/10/04 10:19
|
|
 |
47.
למתנחלים
Avi Ecuador,
14/10/04 03:40
|
יישר כוח! רוב העם היהודי מאחוריכם; חילונים דתיים... היום יש כאן במעריב מתחזים משמאל קיצוני שונא ישראל ועוד ערבים ושונאי ישראל שרוצים ליצור את הרושם שהם רוב ויש היגיון בשנאה שלהם המוסווה כלפיכם אבל היא לכל היהודים. אנו מקווים היום להצלחתכם ועמידתכם וגאים בכם. אתם חוסנו ותקוותו של העם היהודי בציון לשרוד במלחמת קיום גורלית זו שעם ישראל עומד בה היום. מלחמה מחוץ ומבית כשמנהיגי חלם הם אחד האסונות הגדולים ביותר של עמנו היום. עם שהם מאימים להפוך אותו לעם-הארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
סוכני שלום עכשיו האירופיים
לגבי אופנהיימר,
14/10/04 03:29
|
הם חוצפנים. אילמלא התקשותר הייתה מייצגת אותם מה היה נותר מהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
crazy settlers go home
Doug,
New York,
14/10/04 03:18
|
all this won't help everybody is sick of funding your religious dreams funding with lives and money it's time to pack
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
130 אלף מתנגדים ?
גיא,
NJ,
14/10/04 02:29
|
אורי גליקמן מהיכן המצאת את הנתון המעוות הזה ? הרי זו הטעיה מכוונת ! אתה אולי מתכוון ל 130 אלף אנשים ששרון והשמאל רוצים לפנות !
מתנגדים לפינוי יש כנראה כמה מליונים ! יהודים לא יעשו טרנספר ליהודים, ולא יעזרו ההטעיות התקשרוקתיות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
שלא תטעו לגבי המתנחלים בעזה
טט,
14/10/04 02:01
|
כולם שם בעלי חממות שימכרו את אמא שלהם בשביל 30% העלאה בפיצוי.
אתם תראו אותם מפגינים מול המצלמות וצועקים ''שידחפו את הפיצויים'' וכשתרד החשכה הם יקחו את הכסף ויברחו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מוזר לא ידעתי שלעובדי הייטק
אוהד,
גוש קטיף,
14/10/04 08:20
|
יש חממות אולי חממה טכנולוגית? כי יש כזה דבר בגוש קטיף והיא פיתחה כמה מוצרים שכולנו משתמשים בהם, ולא יכולים בלעדיהם או שהכוונה היא לשאר החברות שיש שם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
אלטלנה עכשיו !!!
ל"ת
בן גוריון,
מלון מלך דוד,
14/10/04 01:51
|
|
 |
41.
גם הכיבוש הוא רוח גבית לטרור
ל"ת
ג'ו,
דרום,
14/10/04 01:37
|
|
 |
עם ישראל אינו כובש בארץ ישראל
ל"ת
שי,
14/10/04 10:33
|
|
 |
הכובש הוא האויב המוסלמי הברברי
ישראל,
ישראל,
14/10/04 05:00
|
כדאי ללמוד מההיסטוריה של מדינות חופשיות ומתוקנות שהבטיחו את קיומן וביססו את עצמאותן על ידי טרנספר של האויב הברברי והרצחני שגר בתוכן. לדוגמא ארה''ב, קנדה ואוסטרליה שעשו טרנספר לאינדיאנים והילידים שגרו בתוכן.
לכן ובדומה לכך, הטרנספר של האויב המוסלמי הברברי והרצחני מארץ ישראל למדינות ערב, שמדינת ישראל תאלץ לעשות בעתיד, הוא צעד הגנתי, קיומי והכרחי לביסוס עצמאותה של מדינת ישראל, כמדינה ריבונית יהודית.
אין שום אפשרות לעשות שלום עם מוסלמים פלסתינאצים שבגלוי אומרים ועושים כל שביכולתם לחסל את מדינת ישראל ולזרוק את היהודים לים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
1000-המלצות ,1000-דרישות.
אזרח,
ארץ-אבות,
14/10/04 01:24
|
1- לברך ברכת הגומל על יציאתכם, ''מגיא צלמוות'' . 2- להבין שהתנחלתם על אדמה ,השייכת לפלסטין . והוא אמר ,חזר ואמר בהר סיני . ''לא- תחמוד'' . ''לא-תגנוב'' .--- אחים יקרים .האשראי נגמר . קול הרעש המחריד .רעידות האדמה .וענן האבק של ''המשחית'' ,המתקרב לשעריה הרקובים של העיר ,מחייב התפכחות . הוא מגיע לבצע את זממו ,גם בגלל מעשיכם ,שהשחיתו את העיר .אנחנו כבר לא עסוקים בקברים ,קראוונים ,וגבעות בתולות .התברר לנו ,שחומות העיר רעועות ורקובות . מארג החיים התפורר .העיר שנולדה ב-1948 ,דורשת-דחוף ,התכנסות כל אנשיה להגנה על חומותיה .''בואו לעזרת אחיכם בגיבורים'' ,כי ''בצרה גדולה אנחנו'' .גם החלוצים ,שהקימו לעצמם בית ,על גבעות וליד קברי אבות .עליהם להתעורר ,ולשוב לקווי-1967 ,גם במחיר חלום ''ישראל השלמה'' .''דינא דמלכותא דינא'' . ---הזדרזו ..תנו לשרון לסיים את ההתנתקות ..אל תפריעו ..המשחית אוהב להופיע כשהקורבן מאונן ..כשהקורבן מסוכסך עם עצמו ,העולם ואשתו ..ולהזכירכם שוב ..העיר היא התכלית ,לא הגבעות והקראוונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פואטיקה ממש2. חשוב לקרוא
ארז,
גוש עציון,
14/10/04 16:39
|
ועכשיו לפירוט. מדוע הכותב 'אזרח' הוא: 1.פוסט ציוני-''התנחלתם על אדמה השייכת לפלשתין''-יש צורך להכביר במילים? 'אזרח' מקבל במחי מקלדת את טענות האסףסוף הערבי כי אדמתם היא זו וכי היהודים הינם הגוזלים. לכותב לא משנה כלל העובדה כי מרבית ''הפלשתינים'' הגיעו לא''י בעקבות העוחים היהודים כפועלים. ממצרים, סוריה, עירק, לבנון, תורכיה, סודן ועוד ועוד. צריך פשוט לדעת היסטוריה שאינה מתווכת בידי סמולנים. דרך אגב: הפלשתינים קריים כך על שם הבית הלאומי שהיו הבריטים אמורים להעניק ליהודים. -פלשתינה. 2.קומוניסט מודרני-באומרו ליהודי החוזר לאדמת אבותיו שנגזלה ממנו 'לא תחמוד' ו'לא תיגנוב', מתכוון בעצם 'אזרח' כי מלכתחילה לא היתה יהודי בעלות על חבל הארץ הזה. הוא היה שייך לכלל המין האנושי שפשוט מחלק את האדמה בלא זכויות קניין או צדק כלשהו. קומניזם כבר אמרתי? סמרטוט המנסה להשביע את רעבונה של המפלצת האיסלאמית-הנחץ היסוד של בכותב היא התכנסות לחומות העיק (קוי 48) תציל את המדינה מהאויב המוסלמי. הגיון צבאי אין בכך,.הדבר סותר כל עקרון מלחמתי, בודאי במדינה חסרת עומק אסטרטגי כישראל. הגיון דמוגרפי גם אין בכך שהרי אזרח מציע למעשה להתעלם מ-1.2 מיליון ערביי ישראל השואפים להשמידנו מבפנים. 'אזרח' כנראה מניח שלאחר שנזרוק ל-300 מיליון המוסתים כמה פירוירים הם יעזבונו לנפשנו בשל ההרתעה הרבה שנסגיתנו תיצור. כך, כשאיפוק=כוח, אצל אזרח כנראה ש- חולשה=עוצמה ו- נסיגה= ניצחון. מין סוג של פוסט מודרניזם כזה. המשך יבוא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1000-המלצות ,1000-דרישות 3
אזרח,
ארץ-אבות,
14/10/04 19:53
|
התגובה שנכתבה למה שכתבת בבוקר ,לא הועברה עי'' העורך .1-אין צורך לנחש מדוע .2-זה לא מקרה ראשון .הוברר גם שלא הייתה תקלה טכנית .3-אחד העורכים נוהג כך בעיקביות .4-האתר מיסחרי ויש שיקולים ,כיוון ,ורוח דברים .בעל המאה הוא בעל הדעה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עם ישראל אינו כובש בארץ ישראל
ל"ת
שי,
14/10/04 10:33
|
|
 |
1000-המלצות ,1000-דרישות 4
אזרח,
ארץ-אבות,
14/10/04 20:42
|
אתה צודק .ישנם מצבים שצריך להיות גם חכם ,ולא רק צודק .ראה גם הערה שנכתבה בשעה 19,35 ,תחת הכותרת ''1000- המלצות ,מס''-3 .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קשקשנות בלתי נלאית...
ל"ת
רונן,
חיפה,
14/10/04 08:39
|
|
 |
1000-המלצות ,1000-דרישות 2
אזרח,
ארץ -אבות,
14/10/04 18:51
|
תגובתך סתמית ונקראת- מק''מ .ראשי תיבות : ''משפט ''קונצי ''מונצי .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פואטיקה ממש. חשוב לקרוא!
ארז,
גוש עציון,
14/10/04 05:52
|
וכעת ניפרוט את דברי 'אזרח' אחד לאחד. חידת היום: מה ומי מסתתר מאחורי הליריקה והמליצות? 1.הומניסט המאמין ברוח האדם ובגדלותו. 2.פוסט ציוני המקבל את תעמולת הערבים ורואה בציונות כוח פולש. 3.קומוניסט בגלגול מודרני השואך לחלוקת נכסי העולם בצורה שיוויונית. 4.סמרטוט החושב שע''י מתן אתנן ירגיעאת המפלצת האיסלאמית. ובכן. מלבד אופציה 1 נדמה כי יש בו מעט מהכל ותיכף אפרט. אך יותר מכל מדובר בפאשיסט.גלוי ומוצהר!! המלך עירום זעק הזאטוט ולא ידע עד כמה צדק. שוב ושוב מתברר כי אלו המאשימים את יריבהם בפאשיזם לוקים הם הם בחטא הנורא. ''ולהזכירכם שוב...העיר היא התחליט.לא הגבעות והקראוונים''. העיר כמטאפורה למדינה. העיקר אינו צדק, גם לא העם, רוחו, עברו, המשכיותו,זכויותיו וזכויות הפרטים שבו. העיקר הוא העיר.אז מה אם העיר היא רק כלי למתן זכויות פרט וזכויות לאומיות לעם שזכויותיו נגזלו ממנו 1900 שנים.כעת ניתן לגזול זכויות אלו לשם ההגנה על הכלי-המדינה. שאין לה שום משמעות מלבד היותה מכלאה. מ.ש.ל: פאשיזם נטו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
ההפגנות שלכם כבר רצחו את רבין
משמרות השלום,
כפר סבא,
14/10/04 00:32
|
הפגנות הימין הביאו רק לרצח ראש הממשלה יצחק רבין!
כשהם אומרים שזה יהיה ארון הקבורה האחרון של תוכנית ההתנתקות הם בעצם מיחלים ששרון ינוח בתוך הארון הזה לעולמים.
הם קוראים למלחמת אחים, מהלכים אימים על העם, מוצצים את דמינו ואחר כך - יוצאים בססמא יש לנו אהבה.
איך בהם שום אהבה רק שינאה ואידאולוגיה פאשיסטית אינטי דמוקרטית, הם לא יקבלו שום הכרעה דמוקרטית לא הכרעת ממשלה וכנסת ולא הכרעה של משאל עם
ושלא יעבדו עליכם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסתבר שאתם ממצים עד הסוף,
ברור שהשמאל,
רצח את רבין,
15/10/04 07:26
|
סופה של מדינת ישראל, את רצח רבין, מה שמוכיח שוב, את הידוע, שאתם עשיתם זאת ושאבתם מכך הרבה תועלת. לי ולחלק גדול של הציבור, שאינו מנסה לטשטש את האמת, ברור מעל לכל ספק, שרבין נרצח בידי אנשיו, כדי לשמש כלי לקידום פרובוקציות וסתימת פיות העם הזה, כדי שילך כצאן לטבח. שאילולא כן, לא היה אופיר פינס דואג לסילוק ספרו של בארי חמיש ממדפי חנויות הספרים. ושנים רבות לפני הרצח, הוסר מן המדפים ספרה של ג'ואן פיטרס - ''מאז ומקדם'', שלא עסק ברצח רבין, אלא, ברצח העם היהודי ע''י ה''פלשתינאים'' המסכנים. העתונאית הזו חקרה את ה''סכסוך הישראלי ערבי'' במטרה לספר לכל העולם על מסכנותם של ה''פלשתינאים''. מה שיצא לה בסוף היא כתב אשמה חריף על הערבים וכתב הגנה על היהודים. דבר שלא יעלה על דעתם של דוגמטים שמאלנים, אז נשענים על הבולשביזם המוכר והטוב ושורפים ספרים. מישהו שמע או ראה בתקשורת משהו על הספר ''תולעת יעקב ודוד ישמעאל''? ביקורת? משהו? לא ראיתם, נכון? כי הספר מדבר בשחיתות השמאל, ולציבור אין זכות לדעת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפרופו דמוקרטיה
דמוקרטית,
14/10/04 13:31
|
דמוקרטיה היא הזכות להביע דעות שונות, דמוקרטיה היא הזכות להפגין, אנטי-דמוקרטיה היא הקריאה להפגנה דמוקרטית הסתה, לכן אל תבלבל לנו את המוח על דמוקרטיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שמדבר על הסתה...
ל"ת
ארז,
14/10/04 10:35
|
|
 |
וההסכמים שלכם רצחו אלפי יהודים
ל"ת
שי,
14/10/04 10:33
|
|
 |
המסיתים זה אתם !!!
אבי,
14/10/04 08:41
|
מי שקורא ליהודים מוצצי דם ממשיך את דרכו של גבלס
אולי הבעיה היא שאחרי שנים של הסתה נאצית כמה יהודים השתכנעו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
כל הכבוד להפגנת ה-100 ובהצלחה
ל"ת
ישראל,
ישראל,
14/10/04 00:27
|
|
 |
37.
נראה לכם השמאל מסוגל לארגן
השמאל אפסים,
14/10/04 00:25
|
משהו קרוב לזה? אם אין אומנים בהפגנה של השמאל אז מקסימום יגיעו כמה מאות. ולשמאל יש הרבה, אבל הרבה יותר כסף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השמאל פשוט לא עדר...
ל"ת
אריה,
14/10/04 07:42
|
|
 |
השמאל פשוט מיססם את המדיניות
yy,
14/10/04 01:56
|
אתם תארגנו הפגנות ואנחנו נקבע את החוקים ונפנה ישובים.
מתאים לי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
כל חיפה איתכם, אנשי גוש קטיף!
אילן,
התנחלות חיפה,
14/10/04 00:25
|
מחר יציפו עשרות אלפי חיפאים את הצמתים, ויצעדו מ''מרכז חורב'', ה-''גרנד קניון'' ו-''מרכז זיו'' לעבר היכל הספורט ברוממה, שם יערך הטקס המרכזי בשעה 19:30.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל חיפה בעד מדינה דו לאומית?
אריה,
14/10/04 07:43
|
נגד מדינה אחת רק של ערבים ומדינה אחת רק של יהודים? כל חיפה רוצה את קץ המדינה היהודית?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2 מדינות לעם אחד
ארז,
14/10/04 10:36
|
מדינה ערבית ריקה מיהודים, ועוד מדינה עם מיעוט ערבי הול וגדל, שבסופו של דבר יהפוך לרוב. זה מה שאתה מציע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא כל אנשי חיפה
החיפאים השפויים,
14/10/04 07:24
|
אפילו לא אלפית מהחיפאים. החיפאים בעד היציאה מקן הצרעות של חבל עזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך נצא מעזה?
ארז,
14/10/04 10:38
|
|
 |
כל הכבוד לאנשי חיפה
נעם,
רחובות,
14/10/04 05:06
|
|
 |
35.
Hear what the Europeans
Ipcha Mistabra,
14/10/04 00:07
|
are saying now:SANCTIONS on Israel if the evacuation will not continue from Yehuda and Shomron
NO peace,NO one to talk to in the Palestinian side ,NO one to give away the land JUST more quassams on Sderot and,ALREADY the Europeans are talking about runing away from Yehuda and Shomron That means that:IF YOU WILLINGLY SURRENDER TO TERROR ,and GIVE UP and ARE READY TO GIVE AWAY YOUR HISTORIC HOMELAND-YOU'LL GET A KIK IN YOUR ASS INSTEAD OF THANK YOU
GO HOME SHARON
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
פולארד = דוגמא חיה למסירות נפש
דבי,
ירושלים,
14/10/04 00:06
|
|
 |
סתם אמריקאי מסריח
ee,
14/10/04 01:57
|
לא סתם הנתנחבלים אוהבים אותו, חצי מהם הם כל מיני זבל אמריקאי שאמריקה זרקה ונחת עלינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
מפגן המאה-ביחד ננצח! חשוב לקרא
אוהבי העם והארץ,
13/10/04 23:59
|
כל מי שחשובה לו ארץ ישראל והמשך קיומו של העם הזה, ורק ישב בבית והתעצבן על המצב. עכשיו הזמן לעשות משהו, גם אם נראה שזה דבר קטן מול הבולדוזר ויצר ההרס של שרון זוהי עוד נקודה בדרך לנצחון האמת. העצרות יתקיימו בכל עיר בישראל וישנם פירסומים, להשתדל להביא כמה שיותר אנשים שנגד ההתנתקות אך התקשורת הצליחה ליאש אותם. בהצלחה! יש לנו אהבה והיא תנצח!גוש קטיף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לכם אהבה והיא תנצח????
יואב,
14/10/04 00:51
|
אהבה למי? לא לרוב העם שתומך בהתנתקות. לא לעם הפלשתינאי שעם כל הרע שבו, הינו עם כבוש הודות לכם. לא לחילונים. לא לשמאלנים. לא לזרים. לא לחיילים שנהרגים בשבילכם כל יום. אז למי לעזאזל, למי? לעצמכם בלבד! והי תפסיד, תודה לאל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד צבוע
Avi Ecuador,
14/10/04 14:29
|
''תודה לאל'' אם היית מאמין לפחות היית יירא אלוהים. אז בכל כך מעט מילים הצביעות שלך נשפכת ולא אכנס להגיון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ולכם?
ארז,
14/10/04 10:39
|
לכם יש אהבה רק לאוייב. לאחיכם אין לכם דבר מלבד שנאה והסתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לנו אהבה (עצמית!) והיא תנצח
ל"ת
אריה,
14/10/04 07:44
|
|
 |
32.
לשרון אין אחיזה בעם - העם ינצח
ל"ת
יוסף,
רמת גן,
13/10/04 23:57
|
|
 |
יוסף - אתה לבדך העם? סחה!!
ל"ת
עופר,
14/10/04 00:26
|
|
 |
טרוף טורף יוסף...
ל"ת
ריה,
14/10/04 07:45
|
|
 |
31.
אני מתייצב, ואתה?
ל"ת
שלומי,
חיפה,
13/10/04 23:55
|
|
 |
אני מעדיפה למות לפני!
ל"ת
מישהי נורמלית,
14/10/04 09:04
|
|
 |
ממש לא !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ל"ת
אריה,
14/10/04 07:31
|
|
 |
לא
ל"ת
הרוב השפוי,
14/10/04 00:48
|
|
 |
לא, תודה
ל"ת
יואב,
14/10/04 00:46
|
|
 |
לא, אני מפנה ישובים, תודה.
ל"ת
tt,
14/10/04 01:57
|
|
 |
30.
המפקיר את פולארד מפקיר את כולם
רונית,
תל אביב,
13/10/04 23:55
|
|
 |
מי יפעל למען פולארד כשהרוב בא''
אריה,
14/10/04 07:48
|
יהיה ערבי? אי היפרדות לשתי מדינות פירושה מדינה אחת, דו לאומית, ומהר מאד עם רוב ערבי. עוד לא קלטת שהם לא יתאדו אל חלל האוויר? הם יהיו רוב. ולא יפעלו למען פולארד וספק אם יניחו לנו בכלל לחיות. הדרך היחידה היא מדינה אחת רק לערבים ואחת רק ליהודים. יותר קטנה, אבל רק שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מילים כדורבנות!
ל"ת
יוספי,
באר שבע,
14/10/04 00:41
|
|
 |
העם השפוי
אלעזר,
קריות,
14/10/04 00:09
|
גם אני יהיה בהפגנה יחד עם כל העם השפוי באמת (מדובר במליונים)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אעלק מיליונים
אדם שפוי,
14/10/04 09:06
|
אם אתם ''מיליונים'' כמו שאתה אותר אז איך זה שעד עכשיו לא הגיעו מיליונים להפגנות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיליונים? לא מילארדים?
ל"ת
tt,
14/10/04 01:58
|
|
 |
29.
תמשיכו וכולנו אתכם
ל"ת
k_nemo,
Beer Sheva,
13/10/04 23:43
|
|
 |
אני אהיה בהפגנה בבאר שבע
יוספי,
באר שבע,
14/10/04 00:41
|
|
 |
28.
כל הכבוד לתושבי גוש קטיף! כנסו
שיקה,
גוש עציון,
13/10/04 23:35
|
אנשי גוש קטיף- חזקו ואמצו! ממש יישר כוח על הכוח שיש לכם להילחם!!! אני בתור תושב גוש עציון פשוט גאה בכוח שלכם! צריך לזה הרבה כוח!!!וכמובן גם כל הכבוד לתושבי יש''ע (שאני נמנה בהם) על העזרה שהם נותנים לתושבי גוש קטיף! אני מחר יהיה בהפגנה שתתקיים בצומת גוש עציון!!!
ולכותב הכתבה....יש לך טעות!!! ''שדה אליהו, מושבו של יהונתן בשיא'' רק שתדע ששדה אליהו זה קיבוץ....
חזקו ואימצו!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
גם אני אתכם - אתם לא לבד!
מתנחל,
מגבעתיים,
13/10/04 23:26
|
אל תתרשמו מתגובות ביטול.
אתם צודקים. כולנו אתכם.
וכמו שעבדנו במשאל הליכוד כך נמשיך לסייע לכם.
חילוני מגבעתיים האדומה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לגבעתיימי - לך שמור עליהם אתה
נעים הירקן,
14/10/04 00:25
|
נמאס כבר לשלוח את בנינו למילואים בשטחים לשמור על ההוזים והמשיחיים. ה א ר ץ הולכת לנו פייפן בגללכם. לא רוצים יותר לשלוט על כל כך הרבה ערבים - זה אבדון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
בהצלחה!!!
ל"ת
Avi Ecuador,
13/10/04 23:18
|
|
 |
התגובה הקצרה בתולדות אקואדור !
ל"ת
RH,
14/10/04 00:51
|
|
 |
25.
I left Israel because of them!
Ron,
Prague,
13/10/04 23:12
|
I can not see any future to Israel with these kind of people. They will completely destroy Israel or what is left from Isael.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
comming back because of them
alon,
14/10/04 04:28
|
after years of watching israel destroying itself under the self haterad and treason of the left. seeing a fascist prime minister calling to break the hands and legs of right wing demonstraitors (remeber rabin?) after seeing shimon peres running around the world bringing international pressure on democratically elected israeli goverments in acts of pure treason, its time to come back home and fight. see ya'll soon.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
no, please don't go
ל"ת
מי שם עליך בכלל,
יאללה תעוף,
14/10/04 01:33
|
|
 |
אם כל השמאלנים יעשו כמוך המצב
עם ישראל,
14/10/04 00:36
|
במדינה יוכל להיות מושלם. ורק אז גם הערבים ילכו בעקבותיכם לפרגואי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
הם יפסידו, השלום ינצח!
ל"ת
יניב,
13/10/04 23:02
|
|
 |
איזה שלום?
ארז,
14/10/04 10:45
|
|
 |
תפסיק לזיין את המוח על שלום
ישראל,
ישראל,
14/10/04 00:40
|
תפסיק לזיין את המוח על שלום עם פלסתינאצים.
אין שום אפשרות לעשות שלום עם מוסלמים פלסתינאצים שבגלוי אומרים ועושים כל שביכולתם לחסל את מדינת ישראל ולזרוק את היהודים לים!
כדאי ללמוד מההיסטוריה של מדינות חופשיות ומתוקנות שהבטיחו את קיומן וביססו את עצמאותן על ידי טרנספר של האויב הברברי והרצחני שגר בתוכן. לדוגמא ארה''ב, קנדה ואוסטרליה שעשו טרנספר לאינדיאנים והילידים שגרו בתוכן.
לכן ובדומה לכך, הטרנספר של האויב המוסלמי הברברי והרצחני מארץ ישראל למדינות ערב, שמדינת ישראל תאלץ לעשות בעתיד, הוא צעד הגנתי, קיומי והכרחי לביסוס עצמאותה של מדינת ישראל, כמדינה ריבונית יהודית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
לתושבי גוש קטיף - אנו איתכם!
ל"ת
שי,
ת''א,
13/10/04 22:52
|
|
 |
שנינו - אני ואחי - איתכם.
אח של שי,
13/10/04 23:23
|
|
 |
להזכירך...
ארז,
14/10/04 10:46
|
|
 |
אם ניסית להצחיק אז מצטער
ל"ת
יציאה דפוקה,
14/10/04 00:05
|
|
 |
דווקא אחלה יציאה
ל"ת
יואב,
14/10/04 00:46
|
|
 |
22.
הסברים למתנחלים שחיים בבועה
ארז,
גוש עציון,
13/10/04 22:49
|
התבדולתכם וחוסר יכולתכם לדבר אל בני עמכם בשפה שהם מבינים רק משניאה אותנו על אחינו שאינם חובשי כיפות או גרים בגבעות. לא לכולם יש כוח למסכתות ולפסוקים מהמקרא. אפשר להשתמש בהם במקום ובזמן המתאים, ואז גם להם יש כוח לשמוע. תפסיקו לחזור על המנטרות האלה כאילו אם תגידו עוד פעם זה באמת יקרה. אנחנו לא נוצרים ממלמלים. חנוך לנער כדרכו. את זה בטח תבינו. אז עכשיו תפנימו. דברו אל העם בשפה שהם מכירים ובטיעונים שמשחקים תפקיד גם בשבילם. אלוהים לא עומד בראש מעייניהם. הם בסך הכל רוצים לחיות. זה מספיק בשביל שיבינו את ההגיון ואת הזהות שלנו. יכול להיות שה' הוא עוד סיבה למה הצדק עמנו ויכול להיות שלא. איני סגור בכלל לגבי עובדת קיומו. מה שלא מונע ממני לגור במאחז בגוש עציון ולהרגיש לא פחות יהודי מאף אחד. ואני עדיין יכול לתקשר עם בני עמי. נראה שציבור המתיישבים לא מבין זאת בשל היותו סגור בבועה והמגע היחיד שלו הוא עם ציבור הדתיים בתוך קוי 67. תפנימו? הציווי האלוקי לא ישכנע אף אחד לא להוציא אותך מהבית. דבר על סיהות בטחוניות, זה הכי קל. אתה רשאי להוסיף גם את נושא הזהות היהודית. מעבר להכל, הכי חשוב לדבר על צדק ומוסר. בשמם אני באתי לגוש עציון. לא בשם הציווי האלוקי. אם ישנו כזה, סבבה בים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תמעיט בערכנו
אנטישרון,
13/10/04 23:32
|
תאמין לי שאנו מספיק חכמים להגיע למסקנות הנכונות תוך נטרול הלהט הדתי של המתיישבים.
אני חילוני ובקושי הולך לבית הכנסת, אך אף דתי לא ילמד אותי מה זה בטחון ומהי אהבת ישראל.
וזה ששרון טועה ומטעה, ברור לכל אדם רציונלי וישר שאינו בעל פגם גנטי סמולני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סחתיין על התדרוך למתנחלים -
נעים הירקן,
13/10/04 23:19
|
איך לא הוספת סיווג בטחוני ארז? האוייב השמאלני מאזין (גם כשאיננו שומר עליכם במילואים מתסכלים ואיננו חוטף קיטונות של טינופת בחברון ועוד).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
העלת חיוך על פניי, עד שראיתי
ל"ת
את הדמגוגיה,
ארז גושעציון,
14/10/04 02:05
|
|
 |
21.
חנוך לילד כדרכו
ל"ת
ארז,
גוש עציון,
13/10/04 22:40
|
|
 |
20.
התגובה מיועדת לכותב-יש לך תקלה
גילי,
שומרון,
13/10/04 22:34
|
רשום בכותרת המשנית ש-130 אנשים השתתפו בשרשרת האנושית, אז זהו שלא להזכירך כל עוד לא מדובר בהפגנה של שלום עכשיו ההפגנות שלנו לא מתחילים בפחות מ-100000 ובשרשרת השתתפו יותר מ130000 נא לתקן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תמיד אותם אנשים
תמיר,
14/10/04 01:16
|
אותם 100000 בכל ההפגנות, כן אתם מאורגנים אבל קטנים, בזמן שאתם תפגינו אנחנו נמשיך להתעסק בכל זוטות היום (פרנסה,לימודים וכו').
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
ה' צבאות ינצח ב''ה
ofericom,
13/10/04 22:23
|
ארץ ישראל מובטחת לעם היהודי בלבד,ברגע שעם ישראל יפנה את ביתו תתפורר המורשת וחזקת ישראל אסור ליהודי ליטוש את ביתו לעולם הלוואי שננצח ותוכנית שרון תתבטל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אסור ליהודי לעבור דירה? התחרפנ
עופר,
13/10/04 22:47
|
ת? חוץ מזה - אם ארץ ישראל לעם ישראל אז איך נתן אללה שיהיו פה כבר 5 מליון ערבים? (כולל ערביי ישראל). אני במקומך הייתי בודק את זה אתו בשיחה צפופה - רצוי בין כסה לעשור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן תסמונת היהודי הנודד: גירוש
k_nemo,
Beer Sheva,
13/10/04 23:39
|
מוצג כ''מעבר דירה''. לעיצס גיבר: אם אתה כה ''פתוח'', אני תקווה, שכשתקבל יריקה בפרצוף, תראה בזה גשם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל חוטפים בפרצוף כבר 4
עופר,
14/10/04 00:22
|
שנים ואומרים שתנצחו. את מי תנצחו? מה תעשו עם מליוני הערבים (5 מליון!)? תעבידו אותם בחממות הגוש לנצח? ראה מה קורה בעיראק ואיך כאן צמח דור רוצחים פלסטינים - כולנו נטבע בדם אם לא נדע להתנתק מהם מהר, אין לנו זמן ואנו בביה קשה איתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
-את המתנחלים הקיצוניים אכי''ר
ל"ת
משה,
13/10/04 22:39
|
|
 |
כדי לנצח הוא לא צריך תגובות
ל"ת
מטופשות,
ארז גושעציון,
13/10/04 22:39
|
|
 |
תענה לעניין ארז (עובד מ. ישע)
עופר,
13/10/04 23:15
|
הרי אתה יושב ימים ולילות ועונה בשורה לכל דעה הפוגעת בימין הדתי. כמה אתה מקבל על זה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואני חשבתי שהימין פרנואידי.
ארז,
גוש עציון,
14/10/04 02:18
|
מה קרה, לא מסוגלים להתמודד עם טיעונים בצורה מנומקת אז מפליצים מכל הבא לפה. טיפוסי לסמולנים להסיק שאחד ועוד אחד זה 12.43שיעור 1 בלוגיקה סמולנית: אם אתה מגן על מתנחלים ואינך דתי, אתה כנראה עובד של מועצת יש''ע. ועכשיו, בואו נעביר את זה לצד שני: אם אתה מגן על ערבים ואינך מוסלמי, אתה כנראה עובד אש''ף. האמת, אתם עובדים אצלם בהתנדבות. חינם אין כסף. חלקכם אפילו משלם כדי להיות בקרבתם או מוכן לשמש מגן חי. רק בשביל לקבל איזה ליטוף ומחמאה שאתם דווקא בסדר. חבל שלא כל היהודים כמוכם. אז ככה שפיץ: אני בטיול בארצות הברית ולא במשרדי מועצת יש''ע ברמת אשכול. כרגע אני בשארלוט ויורד גשם. בגלל זה אין לי משהו יותר טוב לעשות חוץ מלענות למומחים ללוגיקה, כמוך לדוגמא. מסביר את העניין של הלילות הא? 6 שעות הבדל יא שבאב. עצתי לך אחרי שיצאת טמבל העונה: שאל את עצמך כמה מדיעותיך הפוליטיות התגבשו בעקבות ניתוחים לוגיים דומים. קח את הזמן, יש לך הרבה מאוד לחשוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לארז השפיץ
עופר,
14/10/04 11:26
|
לא ערבי לא אשפ ולא שום דבר דומה - אלא מי שהיה בשטחים מטעם צה''ל ולא לצורך התנחלות וראה אילו מפלצות גידלנו שם ואיזו גזענות משתוללת משני הצדדים (לפלסטינאים יש שנאה גזענית קשה לכל ישראל - הרבה גם בזכותכם. לא רק). זהו!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צאו מזה בוקים.דברו עברית לא
ל"ת
ארמית.מזוכיזם,
ארז גושעציון,
13/10/04 22:38
|
|
 |
18.
http://www.katif.net/mate/100/
ירון,
חיפה,
13/10/04 22:23
|
|
 |
נו אז יבואו אותם אלה שההשתתפו
נתראה,
בבחירות,
13/10/04 22:41
|
בשרשרת האנושית, so what , זה אומר שהיום אתם יותר חזקים או יותר צודקים, לא? זה רק אומר שכנראה יש לכם מספיק זמן וכסף לארגן כל יום משהו אחר. לנו אין לא כסף ולא זמן -אבל יש לנו בחירות (להתראות בבחירות )
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
מתיישבי גוש קטיף אנחנו איתכם
עמ''י,
שדה אליהו,
13/10/04 22:17
|
אנחנו איתכם ותומכים בכם! לא ניתן לשרון להחריב את המפעל שלכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנחנו איתכם - כולם באוטו אחד..
ל"ת
נעים הירקן,
13/10/04 22:45
|
|
 |
16.
עם ישראל ינצח בעזרת ה' במאבק
איש יהודי,
ארץ ישראל,
13/10/04 22:15
|
|
 |
עזה זה עם 1.5 מליון: חבילה.
השם צבאות,
13/10/04 23:22
|
אם תנצחו תקבלו את השטח עם תושבין - אולי מישהו מגאוני ההתנחלות יענה לי מה יקרה אז? ונניח שנספח את כל השטחים - מה עם תושביהם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
מליוני מפגינים מכל הצבעים בארץ
החמודה,
13/10/04 22:14
|
יהיו לא אלפים מליונים ברחבי העולם לא רק במדינת ישראל צריך לומר לאריק שרון העולם כולו כולל השאידים אשר מכינים לכולכם הפתעות קוראים לזה מטעמים אריק שרון לכולם כמובן המצב לא כל כל טעים לכולכם בכנסת ישראל .
סבלנות השמיים אומרים לכולם שמצב ביש מזל לכולם .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''החמודה''? כינוי למכוערות בד''כ?
ל"ת
אופיר,
13/10/04 22:44
|
|
 |
14.
בשם המורשת?
אמא של חייל,
כפר סבא,
13/10/04 22:11
|
האם שנאת החינם היא המורשת עליה גידלנו את בנינו? לשם כך משרתים הבנים שלנו בעזה? הישמרו - שאף אחד לא יעליב את הבן שלי, שמסכן את חייו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
אחרתם, כבר התנתקנו מכם
תמה,
13/10/04 22:10
|
גם אם יגיעו להפגנה שלכם כל המתנחלים, 200000 במספר, את מהלך ההתנתקות לא תוכלו למנוע. העם התנתק מכם זה כבר, ויש רבים המעדיפים לא לראות אתכם חוזרים אלינו. השארו לכם בממלכת יהודה והניחו לנו החוטאים במנוחה. לא מדובשכם ולא מעוקצכם. אל תגנו עלינו ואל תרוקנו את קופתנו. ניפרד כאחים. ואלו מתוככם, ואינם מעטים, אף שהם פוחדים להשמיע קולם פן יבולע להם, שכבר השלימו עם ההתנתקות ורוצים הביתה, בלי איומים ובלי סחיטה, אותם נקבל בלב חפץ ונסייע לקליטתם מחדש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מבין שאתה מלך יהודה
דני,
13/10/04 22:21
|
מדבר בשם כל העם כן? אז דבר רק בשם עצמך . יודע אתה איפה מקומם של החוטאים? לא בממלכת יהודה ובטוח לא בארץ ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מקומם של צדיקים נורא גם כן
נעים הירקן,
13/10/04 22:36
|
רק לפני שישים שנה חיסל אלוהיך צדיקים וחוטאים יחדיו באירופה. אז אל תהיה כל כך חד משמעי. תודה, קדוש (ברוך הוא).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
לא הבנתי על מה הכתבה מדברת
שכחתי,
שכחתי,
13/10/04 22:08
|
יכול להיות שהבנתי קצת אבל זה היה מאוד משעמם. אל תקראו את הכתבה הזאת!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
שרון ימצא מולו קיר ברזל
אברהם,
13/10/04 22:07
|
שרון טועה כשהוא חושב שאם הוא הפך לשמאלן, הוא יוכל להרוס את הליכוד ולהחריב את מפעל ההתיישבות. הוא ימצא מולו קיר ברזל של אנשים ציונים ונחושים וגאים בלאומיותם ובארצם, שלא יתנו לו לבצע את תכניתו, וישלחו אותו לחווה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ה''קיר'' הזה יתפרק מהר מאוד
עם ישראל,
13/10/04 22:35
|
בגיבוי של כל השפויים בעם .
שרון - חזק ואמץ אנחנו אתך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד מושתל של ארד?
ל"ת
גשש,
נגד פרסומאים,
13/10/04 23:35
|
|
 |
כל מה שהקיר רוצה הוא $$$
ל"ת
yy,
14/10/04 02:02
|
|
 |
10.
א''י לעם ישראל לפי תורת ישראל
גדעון,
13/10/04 21:59
|
|
 |
אדוני נתן ואדוני לקח. יהי שמו
אריה,
14/10/04 07:38
|
|
 |
תגובה
יסכה,
מרכז,
13/10/04 23:12
|
הלוואי שמה שכתבת יהיה פשוט לכולם! אם זה היה כך הינו חוסכים את כל מלחמות האחים האלו. כל אחד צריך להתחזק באמונה (כל אחד באמונתו) ולעשות כל מאמץ למען א''י ועמ''י. גוש קטיף, אנחנו איתכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליסכה - חזק חזק ונחנק!! די
מעיל משומש,
13/10/04 23:58
|
כבר עם ההתחזקות והשטחים והדם - חלאס - המפעל הזה נכשל והמנ''ל שרון פועל בהתאם: פירוק ומכירה לנושים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נתן ולקח בחזרה
רבינו תם,
13/10/04 22:14
|
אם אדוני נתן לך את ארץ ישראל אולי תבוא אליו בטענות, מה אתה רוצה מראש הממשלה, הוא לא אדוני. ונדמה לי שדווקא אומרים על הנפטר. אדוני נתן ואדוני לקח, יהי שם אדוני מבורך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפסיק לבלבל במוח.דבר בשפה שהם
ל"ת
מבינים.,
ארזגוש עציון,
13/10/04 22:09
|
|
 |
9.
בתור מתמטיקאי יש לי בעיה
ערן,
13/10/04 21:58
|
בלי קשר לדעה פוליטית, באמת הצבעתי שינוי ואני בעד פינוי הרצועה, אבל לאחר משאל עם כדי שהם יסתמו את הפה (מקווה שהם ולא אנחנו)
אני לא מבין איך שרשרת אנושית מעזה לירושלים הכילה ''רק'' 130 אלף ובהפגנת השמאל המיתולוגית בכיכר רבין (דאז כיכר מלכי ישראל) היו 400 אלף? מישהו רוצה להגיד לי שאם היו לוקחים את השטח הרבוע בכיכר רבין (והסביבה) ומותחים אותו לקו ישר האורך שהיה מתקבל גדול יותר מ-90 ק''מ?
זה מזכיר לי קצת את המחקר המפורסם של דר' מרשה רוזנבאום מראשי הרשות הלאומית האמריקאית לשימוש ברעה בסמים וראש ארגון Safety First (www.safety1st.org) שהוכיח שהשקרים שהפיצו רשויות הממשל על מנת להרתיע בני נוער מלהשתמש בסמים, לא רק שלא מנעו מבני הנוער אלא יצרו אפקט של פגיעה באמון - כך שעד היום אמריקאים לא מאמינים לאותם גורמים לא משנה מה הם יגידו.
כדי אולי שמישהו פעם יעשה סדר בכל המספרים הללו שמתפרסמים אחרי כל הפגנה או מחאה בישראל אחרת אף אחד באמת לא יאמין לאף אחד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
calculation
Mathmetician,
14/10/04 02:07
|
I guess you have to learn Math all over again...from the beginning
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בואנה אתה FUCKING פלצפן שמאלני
ל"ת
רועי,
חולון,
14/10/04 01:26
|
|
 |
למה אתה דואג?!
Avi Ecuador,
14/10/04 00:45
|
הערבים יסבירו בדיוק את ההסבר הרציונלי שלך כאשר אתם תצליחו להגיע לקו הירוק. הם יהיו רוב בעוד 40 שנה והירידה מישראל תהיה מימין ומשמאל אם תצליחו במשימתכם. כך שתמשיך מתמטיקאי עם הארץ להתפלסף, בסוף תצטרך לצחוק על עצמך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פתרון: לא היו 400,000 (כמובן),
שונא מתמטיקה,
13/10/04 23:53
|
היו יותר מ130,000, אם כי לא נראה לי שהרבה. ירושלים לא כ''כ רחוקה מגוש קטיף. כדי ליצור שרשרת לא צריך לעמוד צפופים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תמונה שווה אלף מילים
אבי,
14/10/04 01:25
|
|
 |
נוסחת הפלא ל''אנומליה'' שציינת.
k_nemo,
Beer Sheva,
13/10/04 23:48
|
הכפל את מספר מפגיני הימין המדווח ב''הארץ'', פי 2 וחלק את מספר מפגיני השמאל הנמסר פי 3. ''עובד'' תמיד. .... ואת הפרשנות אני מותיר לדמיונך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבי הקוודור-ליצן החצר של מעריב
ל"ת
hh,
14/10/04 02:04
|
|
 |
8.
מה זה הכושי עשה את שלו?
דני,
13/10/04 21:57
|
שלחו אותם לשם כל הממשלות להתיישבות אז כעט לא מתאים אז לעוף. אנשים שחיו שם 30 שנה ככה להעיף מהבתים? בושה וחרפה .. שיעיפו קודם את כל שונאי ישראל..והראשון הוא ..היריב אופנהיימר...נישמע לי גרמני ...אז לגרמניה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יותר משהעגל רוצה לינוק...
עופר,
13/10/04 23:27
|
לא שלחו אתכם כמו תושבי המעברות בשנת 50. א ת ם רציתם ודחפתם לזה את ממשלות ישראל - החל מסבסטיה ולווינגריה ועד עתה. שכן - אם שלחו אתכם - אז כעשיו שולחים בחזרה. אבל אני מנחש שלא תסכימו - האחרון שניסה נרצח ב - 5 נובמבר 95..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
בהצלחה !!! השם עמכם.
ל"ת
כנען,
13/10/04 21:57
|
|
 |
התבלבלת. זה השטן.
ל"ת
דוד.,
14/10/04 07:37
|
|
 |
אני דווקא תומך בשמאל!! ד''ש
ל"ת
השם,
13/10/04 22:34
|
|
 |
פינוי מוצלח ומהיר !!!!
נחשון,
13/10/04 22:12
|
|
 |
6.
השמאל הרעשני
יצחק,
דרום,
13/10/04 21:54
|
מיעות קטן של שמאלנים עושים רעש גדול (מנכ''ל שלום עכשיו).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אשליית המתנחלים
yy,
14/10/04 02:06
|
המתנחלים בעזה שהם בסך הכל כמה אלפים הצליחו באמת ובתמים לשכנע עצמם שהם הרוב.
טוב זה לא פלא, רובם חולי נפש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
כל הכבוד לתושבי גוש קטיף!!
ל"ת
נעמה,
שדה אליהו,
13/10/04 21:47
|
|
 |
על חיסול מדינת היהודים?
אריה,
14/10/04 07:36
|
לא להיפרדצ למדינה אחת רק של יהודים ומדינה אחת רק של ערבים פירושו האחד והיחיד הוא מדינה דו לאומית עם רוב ערבי! בשביל ה''ארץ'' ובעצם פשוט מתוך חוסר מחשבה והליכה עם העדר, אתם מחסלים את מדינת היהודים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
בהצלחה מחר, כל היהודים אתכם!
אור,
רעננה,
13/10/04 21:47
|
אנחנו, תושבי מרכז הארץ, מחזקים את ידיהם של אחינו המתיישבים ביש''ע, ואנחנו נעשה כל שביכולתינו, כדי שלא יעקרו, יגרשו ויגלו יהודים מבתיהם שבארץ ישראל. ולא משנה למה. אנחנו גמרנו כבר עם הטרנספר של יהודים. השואה מתה לפני 60 שנה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתם יוצרים מדינה דו לאומית!
אריה,
14/10/04 07:33
|
מדינה שיהיה בה רוב ערבי. אתם רוצחים את מדינת היהודים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היהודים הפנאטים אם כבר ...
רון,
מעלה גילגמש,
13/10/04 22:17
|
השפויים רוצים שיצאו משם - או שישארו אם הם רוצים אבל בלי חברת השמירה של הפראיירים ( חיילי צהל )
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני איתך. נמאס מהשטחים והתע''מ
ל"ת
מילואימניק שחוק,
13/10/04 22:42
|
|
 |
3.
מתנחבלים - נמאס לנו מכם !!!!
ישראלי,
ישראל,
13/10/04 21:42
|
מפסיק נזק כבר גרמתם . על העגבניות והחסה מהחממות המהוללות שלכם נשפך כבר מספיק דם מיותר . עכשיו תארזו את הפקלאות שלכם ועופו מעזה . שלום ולא להתראות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוגד-נמאס לנו מכם. נממן לכם
k_nemo,
Beer Sheva,
13/10/04 23:59
|
כרטיס בכוון אחד לכל מקום על פני הגלובוס, ובלבד שתעזבו אותנו ואת ארצנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בלעדי השמאל תשארו כאן מעט דוסי
עופר,
14/10/04 00:18
|
מעט דוסים עם ים ערבים. ולגביי גורלך - ראה סרטי עריפת הראשים בעיראק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לישראלי שכחת להוסיף טייבה.
ל"ת
דודי,
13/10/04 22:23
|
|
 |
דודי (דאוד): לא יפה לסתום פיות
עופר,
13/10/04 22:33
|
בדרך גזענית כזו. מי שלא מקבל את דעתך הוא מייד ''ערבי'' ודעתו אינה ראויה? אני דווקא סבור שגם לערבים (כולל תושבי טייבה) יש זכות לא פחותה משלך להתבטא. ואתה כנראה מסכים איתי - שכן סיפוח והתנחלות יביאו ל''עלייה'' המונית של ערבים לארץ - מה שאתה בוודאי רוצה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה בכלל לא משנה אים זה יפה
לא חשוב,
בפרוזדור,
13/10/04 23:59
|
הבעיה היא שסתמת פיות היא שיא הטיםטום. אים לישו לא היו מנסים לסתום את הפה,לא היתה קימת היום הנצרות.
מתי,ריבונו של עולם,יתחילו ללמוד מההיסטוריה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא חשוב...בפרוזדור..
דודי,
14/10/04 00:44
|
שהנצרות הייתה הדבר היפה שקרה לעולם הזה.זה אתה יודע .אחרת היו עוד מיליוני מוסלמים .ועוד כמה מיליוני שמאלנים כמוך.... לכן תמשיך לשבת בפרוזדור... ההיסטוריה שלך לא רלוונטית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
ארץ ישראל לעם ישראל
דקלה,
13/10/04 21:40
|
|
 |
ססמאות במקום מחשבה
זרובבל,
13/10/04 22:26
|
|
 |
אבל אביר ההתנחלויות שרון חושב
עופר,
13/10/04 22:17
|
ההיפך מכם. ומה קורה למי שמשנה דעתו? מייד הוא הופך לצורר טמא חבר של היטלר וכו. חברה - אולי שרון צודק? אולי האיש שההתנחלויות היו מפעל חייו הבין שהן יביאו למדינה דו לאומית וחורבן? תחשבו עצמאית ומספיק עם עדרים של אנשים אחידי דעה המחכים למוצא פי הרב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא נכון - שרון נכנע ללחץ בנו
פרחיה,
14/10/04 02:42
|
השמן הסמולני. הוא עדיין נאמן בתוך תוכו למחנה הימין וימים (+וויססגלאס) יגידו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא נכון - שרון נכנע ללחץ בנו
Avi Ecuador,
14/10/04 00:16
|
השמן הסמולני. הוא עדיין נאמן בתוך תוכו למחנה הימין וימים (+וויססגלאס) יגידו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
צפונה משדה אליהו ודרומה משדרות
ל"ת
לא נחשבים א''י?,
13/10/04 21:39
|
|
 |
נזקי ההתנחלות
Avi Ecuador,
13/10/04 21:53
|
מאז שהתיר בית-המשפט העליון לממשלה לבנות את החומה בקטע זה, קמה החומה לאורך כל הגיזרה, אך נותרו בה עדיין ''חורים'' המאפשרים מעבר. כשתושלם, תנתק החומה את רוב ילדי א-ראם מבתי-הספר שלהם, שהם בצד ''הישראלי'' של החומה, במרחק של כמה עשרות מטרים. חלק מבתי-ספר האלה יצטרכו להיסגר, ואילו הילדים יסתובבו ברחובות, מכיוון שבתי-הספר הנותרים לא יוכלו לקלוט אותם. כפי שדיווח ''הארץ'' באותו היום, גם בשכונת עיסאוויה הסמוכה נוצר מצב דומה.
זוהי רק אחת הבעיות שיוצרת החומה, המנתקת את תושבי א-ראם מעסקיהם וממקומות-העבודה שלהם, מבתי-החולים והאוניברסיטאות, ואף מבית-הקברות העיקרי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההפגנות מאילת עד מטולה ורמת הג
רעות,
מהגוש,
14/10/04 08:47
|
ולן שדרות ושדה אליהו הם פשוט שמות שהם אישיו כרגע אז הזכירו אותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא ברור לי מה אתה רוצה לומר
Avi Ecuador,
13/10/04 23:24
|
|
 |
די כבר עם ההתחזות הזו
ל"ת
Avi Ecuador,
14/10/04 00:15
|
|
 |
חומת ההפרדה = הצלת חיים מוכחת
ציוני,
13/10/04 22:21
|
להמשיך את הבניה בלי להפסיק ובמקביל לפנות את כל ההתנחלויות המבודדות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא ברור לי מה רוצה אבי לומר
ל"ת
Ami Salvador,
13/10/04 22:19
|
|
 |
אבי - מה בדיוק אתה אומר?
ל"ת
נעים הירקן,
13/10/04 22:18
|
|
 |
תאמין לי שגם אני לא הבנתי
Avi Ecuador,
13/10/04 23:26
|
|