 |
61.
אדוני על סמך מה ....
ruhama,
15/10/04 18:03
|
במקום בו העם בוחר להביע את דעתו לכתבה כזו או אחרת בדרך כל כך בוטה ומשפילה באותם גורמים ''ייצוגיים'' המביעים דעתם בכל הזדמנות שתוכל להנציח אותם בקרב הציבור מתוך שיקולים זרים ולא עיניינים. טוב ייעשה אילו נבחרי העם יניחו דעתם על שולחן הדיונים במידה וזה נדרש ע''מ להקטין את החומר הפעיל בקרב העם שנותן לגיטימציה לקרע ואלימות בקירבנו. לטובתנו כציבור שרתו אותנו הנבחרים וחשבו האם דעתכם תורמת לשיח הציבורי והאם היא מקדמת את העיניין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
תקדים תנ''כי
חשוך ימי בינימי,
15/10/04 08:26
|
שמואל א', פרק כ''ב פסוק י''ז:
''ויאמר המלך לרצים נצבים עליו סבו והמיתו כהני ה' כי גם ידם עם דוד וכי ידעו כי ברח הוא ולא גלו את אזני ולא אבו עבדי המלך לשלח ידם לפגע בכהני ה'. ויאמר המלך לדויג סב אתה ופגע בכהנים ויסב דויג האדומי ויפגע הוא בהכנים וימת ביום ההוא שמנים וחמשה איש נושא אפוד בד. ואת נוב עיר הכהנים הכה לפי חרב מאיש ועד אשה ועולל ועד יונק ושור וחמור ושה לפי חרב''.
דומה שהקטע אינו זקוק לפרשנות. מלך ישראל, שעל פי ההלכה המסרב לפקודתו חייב מיתה, הורה לבצע פשע ולהמית ללא משפט אנשים שכל חטאם היה שהמלך חשד בהם באי נאמנות. עבדי המלך סירבו לבצע את הפקודה הנפשעת והבלתי חוקית!!! לכן נאלץ המלך להיזקק לשירותיו של שכיר חרב אדומי (שמאלני?...)
ואידך, זיל גמור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
תמיכה בסרבנות - מותרת
ל"ת
מני מזוז,
משרד המשפטים,
15/10/04 08:00
|
|
 |
58.
צא מזה.אתה נשיא, לא יועץ משפטי
לממשלה,
ארז גושעציון,
15/10/04 07:09
|
נראה שוויצמן החל בנורמה חדשה כשפתח את הג'ורה בכל נושא. עכשיו גם קצב מחליט להיות יועץ משפטי. בקרוב הוא גם ירצה לאמן את נבחרת ישראל בכדורסל וידרוש מגרנט להחזיר את ברקוביץ' להרכב. ''...אפילו שהוא לא משחק קבוע בהרכב קבוצתו. ברקוביץ' עוד יתרום רבות למדינה. כן, על מה עוד אתם רוצים לשמוע מה דעתי עיתונאים חמודים? קחו את הזמן, יש לי את כל היום''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
''הדת היהודית היא הסתה...''
אופנהיימר,
שושבין החורב,
15/10/04 07:08
|
''ואהבתם את הגר, כי גרים הייתם בארץ מצרים...'' ואף מצויין העונש לאלה ש''אלמנה וגר יהרוגו ויתומים ירצחו...'' לעומת זאת יש ''תמחה את זכר עמלק מתחת השמים, לא תשכח''! גר, המכיר בריבונות המדינה שבתחומה הוא מתגורר, זה דבר אחד, ונאצים זה דבר אחר לגמרי. ואילו התייחסנו לדברי התורה, הנאצים כבר לא היו פה ושום אדם לא היה נרצח. אלה המשמיצים את מורשת ישראל, הם שהפכו את האדמה הטובה הזו לספוג של דם יהודים. ואם יש מי שעדיין מסרבים להודות בזה, יבוא יום והם יעיזו לזעוק זאת בקולי קולות. בכל אופן, הדורות הבאים ידעו, כי ''מחנה השלום'' הוא שהטביע את הארץ הזו בדם ואש ותמרות עשן!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
הרב דבר אל היהודים ולא אל
אל תתערבו בשיח,
היהודי!,
15/10/04 07:01
|
הישראלים. וזו לא רק זכותו, אלא, חובתו, שאם לא כן יגידו אח''כ המנוולים, שוחרי ה''שלום'', שהרבנים לא עשו כלום כדי להציל את היהודים מן השואה. הם יספרו שהרבנים קראו לצאן מרעיתם לא לסרב לפקודת ה''ממלכתיות'' ולסייע לה להוביל את היהודים כצאן לטבח. וכל חלאת האדם, ממש, קופצת על הרב. אפסים שאינם מגיעים אפילו לגובה סוליית נעלו, מין כלומניקים כאלה, קוראים ''להעמיד את הרב לדין. זה כאילו באה איזו תולעת להעמיד לדין אריה... וזה אפילו לא דוגמה טובה. אלה אפילו לא תולעים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
לשלוח את שרון לדיאטנית!!!
מלך בישראל,
15/10/04 06:16
|
הוא שמן. שמן מדי. וישמן (י)ש(ו)רון ויבעט. אז אם הוא בועט, צריך לבעוט בו בחזרה ולהעיף אותו למזבלה של ההסטוריה. ויפה שעה אחת קודם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
בסוף זה יגמר ב ר צ ח
שמואלי,
15/10/04 05:47
|
אנו זוכרים יפה מאוד מה קרה בפעם האחרונה כשלא העמידו רבנים לדין על הסתה? זה נגמר ברצח! רצח של ראש ממשלה.
הרבנים במדינת ישראל מנצלים את מעמדם ותפקידם ומרשים לעצמם להסית ברמה שאיש מן הישוב לא היה מעז. חטאם של הרבנים חמור אף יותר בגלל תפקידם ובשל העובדה שתלמידהם נושאים אליהם עניים והולכם אחריהם כעיזים עיוורות.
יפה יעשה היועץ המשפטי לממשלה, נה שלא עשה לצערנו היועץ בן יאיר, טם יגדע את הסתת הרבנים האלו באיבה.
האבסורד הגדול שבחלק מהמקרים מקבלים רבנים אלו תמיכה מהמדינה, אותה מדינה שהם מתיתים וחותרים תחת אושיותה הדמוקרטיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
הדת היהודית הסתה
אופנהיימר,
15/10/04 05:25
|
להוציא את הדת היהודית מחוץ לחוק היא כולה הסתה, תקראו בתלמוד הבבלי. אני לא מבין מה היקה הזה עושה במרחבי ארץ זו השייכת לעם הערבי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסית ובוכה.אתהפושע בשרות השמאל
ל"ת
k_nemo,
Beer Sheva,
15/10/04 07:52
|
|
 |
52.
מה קרה קצב עשו לך שטיפת מוח
משה,
פ'ת,
15/10/04 01:16
|
צריך דחוף לאשפז את השפירא הזה באברבנל או בגהה ,אתה יוצא בהצהרה מתנגד אמנם, , ''לכל סרבנות'',ואתה מבליג ,ואם יש לך ילד בצבא ויסרב פקודה עלפי הוראת השפירא הזה אתה יודע שהבן שלך ישב בכלבוש ואותא הדבר גם הבן שלי אסור לפנאטים להיתערב בשיקול הדעת במערכת הביטחון ישלזה את אנשי המקצוע כי אם אתה תבליג יש לנו מלחמם אחים ולזה הם רוצים להגיע,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה זקוק לפסיכיאטר המחוזי
ל"ת
k_nemo,
Beer Sheva,
15/10/04 07:49
|
|
 |
51.
אתם מוזמנים לקרוא על הדמוקרטיה
ונשיא בישראל,
15/10/04 01:08
|
|
 |
50.
כיצד אפשר למרוד בדמוקרטיה?
ירושלמית חמודה,
14/10/04 23:41
|
הרי זו מהות הדמוקרטיה- כל אחד יכול להביע את דעתו, כן, גם הרב וגם אחמד טיבי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
הנשיא הנוכחי - קריקטורה
Joe Anaaref,
IsraHell,
14/10/04 22:26
|
מעין דמות חיקוי של אלי פיניש. כדאי לקרוא שינית את מה שמצוטט פה מפיו כדי להבין איך מבשלים את ה''סרט'' '' בחזרה לכיכר'' את הרב ההזוי הזה צריך להעמיד לדין לא למרות אלא בגלל מעמדו. רב שמורד במלכות דינו כלא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
לא הסרבנים עוברים על החוק..
עודד,
14/10/04 22:21
|
הפקודה עצמה היא בלתי חוקית. צה''ל נועד להגן על יהודים ולא להילחם ביהודים. מדינת ישראל קיבלה מנדט מאומות העולם בועידת סן רמו ליישב יהודים בכל חלקי ארץ ישראל וולא לפנותם. ראש הממשלה עצמו עובר על החוק!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
למה רק לשמאל מותר
אריאל,
צפון,
14/10/04 21:50
|
אנחנו למדנו את סירוב הפקודה מהשמאל. יריב אופנהיימר מוזמן לשאול את יו''ר המפלגה שלו יוסי שריד מה הוא הודיע שיעשה כאשר תינתן פקודה לפינוי ישוב ערבי, אפשר לשאול בנושא את גרוסמן שהצטרף לקריאתו של יוסי שריד והודיע שהיום בו תינתן פקודת הטרנספר (לערבים) יהיה היום של סירוב פקודה. אנחנו נשכב תחת גלגלי המשאיות... די לצביעות די לאפליה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
בימין-''מרד'', בשמאל-''מצפון''?!
די לצביעות,
14/10/04 21:49
|
די לצביעות! סרבנות אידאולוגית היא סרבנות אידאולוגית, לא משנה מאיזה צד. ואם כבר אין ברירה, אז מילא מי שמסרב לפנות את ביתו ואחיו, ניתן להבין את זה. ועוד מי מבקר אותם- תומכי הסרבנות בשטחים, נגד אויבינו הערבים. יפי נפש, נמאסתם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
תניחו לזקן הסנילי!
ס.ש. גל,
נגב,
14/10/04 21:42
|
תניחו לזקן הסנילי ובכל מקרה ההתנגדות תדעך. לרוב העם נמאס מהפרזיטים האלה, רוצים סוף סוף מדינת ישראל חופשית!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
שרון - מתמרד נגד הדמוקרטיה
מתנחל,
יהודה,
14/10/04 21:42
|
הבחירות האחרונות לא היו אישיות ובבחרה לשלטון מפלגה שחרתה וחורתת על דגלה את עיקרון א''י השלמה. כל מוסדותיה מתנגדים לתוכנית שרון. האדון מתנגד משום מה למשאל עם. מי שמתמרד נגד הדמוקרטיה הוא שרון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
מבינים למה החרדים לא מתגייסים?
ron,
צבאית,
14/10/04 21:39
|
כמובן לאחר דברים אלו של הרב שפירא, אנו בני הישיבות מצפים לבקשת סליחה ומחילה מאנשי הציונות הדתית על כל העוול משעוללו וגרמו לנו במהלך ה 60 שנה האחרונות. הרי הצבא פועל שלא ע''פ ההלכה היהודית ורק כעת נופל להם האסימון...אז בבקשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
דמוקרטיה
roi,
14/10/04 21:37
|
הדמוקרטיה הישראלית מפלה בין האזרחים. רבנים הושמו במאסר ברוסיה הצארית ולא עשו רושם על העם היהודי, גם ח''כ רמון לא עושה רושם. רמון יכול לחזור לקזינו של טאבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
דמוקרטיה - להכנס ולקרוא
אסף,
בינימינה,
14/10/04 21:31
|
חייבים לגדוע כל שמץ של פגיעה בדמוקרטיה זה לא ייתכן שממשלה נבחרת תהיה נתונה לקפריזות של בודדים
חייבים לעצור את כל המעורבים לחקירה של המניעים של דבריהם שמהר ייהפכו למעשים אחרת מי יודע לאן זה יוביל נשמע מוכר ? אך האם חשבתם על כך שמי שפוגע בדמוקרטיה זה ראש ממשלה נבחר שנבחר על מצע הפוך לחלוטין ממה שהוא מבצע ללא כל בקשת מנדט מהעם ?ותחשבו על זה.......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
קצב, אומנם הנשיא....
הבל אח של קין,
14/10/04 21:31
|
נשיא, נשיא...אבל כל-כך טיפש. חובה לעצור ולהעמיד לדין במיידי את הרב שפירא, אסור בשום פנים ואופן להימנע מעימות עם הדתיים (החרד''ליים)...עדיף להעמידם במקומם עכשיו. לזרוק מהצבא כל חייל שאפילו ירמוז לסירוב פקודה. היה ידוע תמיד שאצל הדתיים הנאמנות לדת ולרבנים באה לפני הנאמנות למדינה - ''דינא דהמלכותה דינא'' כלומר הדתיים מתייחסים למדינת ישראל הציונית והיהודית באותו האופן שהם התיחסו לצאר או לפריץ במשך שנות הגלות ! מה הפלא שאף אחד לא סבל אותם בשום מקום ?! כיום הם מתייחסים כך למדינת ישראל........צבועים ! אסור לצבא לסמוך עליהם בשעת צרה, נאמנותם לרבניהם קודם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקרא ותגיב
אריאל,
צפון,
14/10/04 22:06
|
אני לא כ''כ בטוח שהצבא יעמוד בהצעה שלך. לצערי הרב עשרות ומאות חיילים וקצינים דתיים מחזיקים היום את הצבא בכל היחידות הקרביות ביותר בסדיר ובמילואים. אם הצעתך תמומש נראה לי שתצטרך למצוא לך מקלט במדינה אחרת. אנא הגב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
כבוד הנשיא-התבזית
אראל ישראלי,
14/10/04 21:28
|
נשיא המדינה חשף את פרצופו האמיתי כלאומן קיצוני, עכשיו בוודאי יעניק חנינה לזקן הנרגן הקיצוני הדתי והפטפטן.
עדיף, כבוד הנשיא, שתשמור לפחות על מראית עין, אם לא תגלה תבונה.
אני בוש ונכלם שאתה משמש כנשיא המדינה. או אולי בעצם, אני צריך להתחיל להסיק מסקנות ולהפרד ממדינה שאדם רדוד ורפה שכל שכמוך משמש נשיאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
חולה על צה''ל והמדינה
חולה על צה''ל,
מעלה אדומים,
14/10/04 21:25
|
אני חולה על המדינה חולה על צה''ל
ובשל כך אסרב לגרש יהודים מבתיהם!
כפסקו של מרו הרב שפירא שליט''א
תלמיד חכם מנהיג ציבור שלא נרתע אלא מה'.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
קצב-הוא נשיא בלי כבוד
אדי,
14/10/04 21:20
|
|
 |
36.
ואתה רמון, לא בוגד בדמוקרטייה?
ל"ת
שולי,
14/10/04 21:14
|
|
 |
35.
עאלק רב . רב בתחת שלי .
ל"ת
אריק האדום,
14/10/04 21:02
|
|
 |
אדום
germon,
15/10/04 01:40
|
|
 |
תחת אדום!
ל"ת
א,
אא,
15/10/04 13:20
|
|
 |
34.
להעמיד את הרב שפירא לדין
מנחם ברוד,
כפר חב''ד,
14/10/04 20:53
|
גם סטלין העמיד את סבי זצ''ל לדין משום שדבק בתורת ישראל. הוא היה צריך לשבת בבית הסוהר על שמירת שבת כשר וכו'. העמדת הרב שפירא לדין תסמן את סוף ממשלת הרודנות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
One standard for all
Ilan T,
14/10/04 20:50
|
Last week Haaretz ran ads for Ometz L'Sariv for it's nomination for a Nobel Peace Prize. I can't recall people calling to execute Zonsthein
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
כבוד הנשיא
גדעון,
14/10/04 20:44
|
ואת מי כן צריך להעמיד לדין, אדם רעב הגונב פרוסת לחם? הנשיא, אבדת את חוש המידה, אתה מסייע להרס המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
שיחזור בו מהר
דחוף,
14/10/04 20:42
|
הוא בכלל יודע מה הוא אומר הוא רוצה להרוס את הצבא שמגן עלינו אם אין צבא אין ''''''''מדינה'''''''''' אם כול הכבוד למעמד שיחזור בו מהר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
כבוד הנשיא שואף
sasi,
14/10/04 20:30
|
לכונן לנו כאן מדינת איטולות ואלה כידוע מעבר ומעל החוק. יכול מאד להיות שאם לא ירוסנו פורעי החוק בזמן ,יהיה עלינו להשלים עם כך שחזון חמור המשיח הגשים את מטרותיו והחילוניים יאלצו לחפש מכורה אחרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
מה היה קורה במקום אחר
ג'ו פלקונטי,
14/10/04 20:09
|
במדינות ברבריות וחסרות התייחסות לזכויות אדם, כמו למשל בריטניה, אוסטרליה וארה''ב, אחד כמו מר שפירא היה מועמד לדין על בגידה ורואה את חבל התלייה או כסא חשמלי די מקרוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה למר פלקונטי - אתה מסית
1984,
14/10/04 20:26
|
מסוכן מאד. חבל תלייה? אתה גם בעד כיסא חשמלי לאנשי אומץ לסרב ושאר עריקי המלחמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עיקרון זהה
ג'ו פלקונטי,
14/10/04 20:36
|
אם אדם בעל סמכות רוחנית שיכול להורות לאחרים מה לעשות, יורה להם לסרב לשרת - אין כל הבדל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
לממשלה
ררר,
14/10/04 20:07
|
|
 |
27.
Is it possible to investigate
henri,
h-a,
14/10/04 19:58
|
more tnan half of the country? Are you stupid or just hypocrit?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
אם כבר לחקור
רונן,
14/10/04 19:54
|
שיחקרו את שרון אל רמיסת כל הדמוקרטיה ביחד עם חברים שלו מהשמאל על שימוש בלשון האיומים והפחדה נגד הבעת דעות אחרות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
עוד חובש שטריימל חמור
מילואימניק,
נגד פינוי,
14/10/04 19:53
|
תנו לו 200 דולר ותראו איך הוא משנה את הדעה שלו , כולם מושחתים , אבל מה שבאמת מכאיב לי זה איך טיפש כזה שבוודאי לא עשה צבא ולא תרם כלום למדינת ישראל ( חוץ מכמה פסקי הלכה מטופשים ) לדבר כך על המשטרה והצבא , ורק אני רוצה לשאול את החמור , מי ישלם לחיילים ולשוטרים משכורת כאשר הם יתפטרו מתפקידם . מה שבטוח הוא לא היה מתפטר משום תפקיד בגלל אידאולוגיה ....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למי אמרת טיפש
germon,
15/10/04 01:44
|
לאדם מבוגר ממך בעשרות שנים , לאדם שהקים ישיבות שכן משרתות בצבא ובגדול, ומה אתה מנפנף ''מילואימניק''אנחנו עושים את זה יותר טוב ממך מטופש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
לחיים רמון ולכל השמאלנים
יוני,
14/10/04 19:51
|
איפה בדיוק הייתם כשמרצים באוניברסיטאות שמקבלים כסף מהמדינה (כדוגמת פרופסור צימרמן) קראו לסטודנטים שלהם לסרב לשרת בשטחים???? האם בדיוק אז נמתם את שנת החורף שלכם?????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
Amazing
jayim,
14/10/04 19:46
|
|
 |
22.
לחקור את ראש הממשלה מיד
ש,
14/10/04 19:36
|
על ההסתה שלו ועל המרד שלו כנגד הדמוקרטיה וגם את השמאלנים על תמיכתם בטרור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
הרב שפירא
חסיד שוטה,
14/10/04 19:34
|
היארנים ישמחו שמשטרינו מתקרב לשלהם. מה עם דין רודף? זוכר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
רמון,המשך לבנות הוילה בקסריה
עלוב שכמותך,
14/10/04 19:14
|
רוץ ותמשיך לבנות את הוילה שלך בקסריה ,יחד עם ביבי נתניהו,המשך לרוץ אחרי בחורות צעירות מטומטמות מספיק למכור את עצמן . עזוב את כבוד הרב במקומו ,אתה לא מגיע לקרסוליים שלו, זכור איך מכרת את כל נכסי ההסתדרות כולל אוצרות אומנות שנעלמו פתאומית בפרוטות לחבריך תתבייש לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
צבועיים
צבי.ג,
14/10/04 19:09
|
''הויזארים'' הגדולים של שמאל הכניסו את הסרבנות לחיינו כששפלי''הגלימות הצדק'' וכלבי שמירת הדמוקרטיה עמדו מהצד ואף עשו בראבו...!!! עכשיו עם קצף על שפתיים הם פתחו בנביחות רמות על סכנה לדמוקרטיה. אתם נבלי השמאל נצלני דמוקרטיה לא מבצריה! הינכם סכנה קיומית למדינה ואת זה יש לחקור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לצבי ג. -19:
ניצן א.,
תל-אביב.,
14/10/04 19:41
|
|
 |
18.
הכרזת המרד בדמוקרטיה של שפירא
ניצן א.,
תל-אביב.,
14/10/04 19:07
|
מדוע לא להעמידו לדין??? וכי מיהו שפירא זה? קשיש קשקשו, שאיבד את עשתונותיו, שמסית ומטיף ומדיח בהכרזתו שאין למלא פקודה ל''עקירת ישובים'' [שלא היו צריכים לקום שם מלכתחילה], ימני קיצוני, משיחי וסהרורי כיתר המתנחבלים המצדדים בדבריו, שניזון מכספי המדינה. הכרזתו היא הכרזת מרד בפומבי נגד הדמוקרטיה ויש להעמידו לדין על כך ומיד! הלאה הכיבוש המזויע! לסגת מן השטחים הכבושים לאלתר!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי אתה?!!
א.ח,
גוש קטיף!!,
14/10/04 19:49
|
תתביש לך אך אתה בכלל יכול לדבר על דמוקרטיה והסתה כאשר אתה קורה למתישבים בגוש קטיף מיתנחבלים!! אך אתה לא מיתביש? אתה בכלל יודע איזה סוג של אנשים גרים שם?יש לך בכלל מושג? אתה מכיר אותם? אני בתוח שלא אז אני רק יספר קצת מי הגיבורים אשר חיים בחרוף נפש ומקריבים עצמם בשביל המדינה וכל יהודי שגר בה! ולא כמוך מלאים בשינאת אחים!!
נ.ב לגבי מה שאמרת על הרב שהו ישש וקשייש תעשה טובה לעצמך ותשתוק אין לך מוסג איזה גאונות ואיזה צלילות יש לרב אברום שפירא. .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
א.ח אפילו העברית שלך עילגת
יוספי,
14/10/04 21:36
|
אין מורים בגוש קטיף ? איזה שפה דלה ומלאה בשגיאות כתיב יש לך. ניצן א. צודק בכל דבריו. אתה וחבריך תתחילו להפנים שזמנכם הולך ואוזל.....(דרך אגב, אתה מבין את מה שכתבתי או שאתה צריך גם תמונות ?).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לתגוב לתגובה
חרזי אבשלום,
רמת גן,
15/10/04 13:20
|
והנה השמאלנים המטומטמים, כשאין להם מה לומר אז הם ניטפלים לשגיאות כתיב שבן אדם טועה תוך כדי הקלדה מהירה... אוף איתכם, אתם כל כך שפלים ורדודים! מה שהולך ואוזל, לבנתיים, זה אתם! כל הילדים שלכם כבר אינם בארץ ואלו שישנם לבטח עסוקים כרגע בהזרקת סמים או משהו בסגנון. אז די לבושתכם! תהיו בשקט, שמאלנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לחרזי אבשלום,ר''ג:
ניצן א.,
תל-אביב.,
15/10/04 19:59
|
אומנם ,אין להיטפל לשגיאות הקלדה - אבל מכאן להסיק ולהכליל , בשפתך הציורית: ש''כולכם שפלים ורדודים '' וכל יתר ההכללות הנבזיות הכלולות בתגובתך, באמת...התלהמותך שאין לה שיעור העבירה אותך, כפי הנראה, על דעתך לחלוטין ואתה עוד מעז להטיף? בוש והיכלם! די לכיבוש המזויע! לסגת מיד מן השטחים הכבושים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
מרכז הרב
אהוד,
ת''א,
14/10/04 18:59
|
למי שלא זוכר לא מזמן התפרסמה במעריב כתבה על מה שהולך בישיבת מרכז הרב בקשר לנפגעי הישיבות,אז אימרו לי מי שלא מצליח להנהיג את הישיבה שלו יכול להנהיג את כלל הציבור ? ועוד לקרוא לסרבנות ??? אז כדי שיקשוט עצמו קודם ויעשה בדק בית אצלו לפני שהוא מכריע בעניני הציבור.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
יכול להיות מענין
רבקה,
אלקנה,
14/10/04 18:59
|
זה יכול להיות מאוד מענין להעמיד את הרב שפירא לדין אולי אז כולם ילמדו מה זאת ארץ ישראל ומה זאת תורת ישראל ועד כל השמאל צבוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
אני שוקל לסרב פקודה
מאמין בתורה,
14/10/04 18:58
|
כפי שחונכתי- חוקי התורה קודמים לחוקי המדינה ולכן אני קודם כל ''חייל בצבא השם'' ואם יש הוראה לסרוב פקודה- אני אבצע אותה לפני המפקדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
לא לשלם להם משכורת
נפתלי,
חיפה,
14/10/04 18:51
|
|
 |
כמו שריד, לפיד
יעקב,
14/10/04 19:04
|
|
 |
הרבנים, החכי''ם
נפתלי,
חיפה,
14/10/04 19:51
|
לפיד ושריד הם נבחרי צבור. הרבנים הם כמו פקידים בכירים בשרות המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
להעיף מהארץ את כל המתנחלים
ל"ת
נועמי פורטוגל,
ליסבון,
14/10/04 18:47
|
|
 |
Do us a favor and stay there
ל"ת
Yair,
Toronto,
14/10/04 21:48
|
|
 |
שבי בפוטוגל ןתישתקי
ל"ת
שלומי,
14/10/04 21:43
|
|
 |
12.
המפד''ל בשיא שפלותה
אבי,
14/10/04 18:30
|
במקום להתייצב בגלוי וללא מורא נגד כל פקודה שחורה לעקירת וחורבן יישובים יהודיים. מנסה המפד''ל לתת גושפנקה 'ממלכתית' לכל עקירה. שילמדו מהשמאל לדעת לעמוד על עקרונות ולהכריז בגלוי שלא יהיה טרנספר לערבים. מה שאסור לעשות לערבים, אסור גם לעשות ליהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוי ליהדות שהמתנחלים עוסקים בה
הזועם,
14/10/04 22:18
|
עבודת אלילים היא קידוש האדמה ולא קידוש החיים והשם לכן אין הבדל בין המתאבדים השיעים הנשלחים ע''י עובדי אלילים למות ןלהרוג לבין רבני המפד''ל המצדיקים את קידוש האדמה ומוכנים להרוג ולמות למענה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
ואני חושבת..........
ישראלה,
14/10/04 18:25
|
שאולי צריך גם לחקור את הנשיא שמגן על הקוראים למרד. ואם מזוז חושב שהתעלמות מדיבורים ומעשי סרבנות תפסיק אותם הןא צריך לשנות את שמו ל:בת יענה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צמרת פחדנית תוביל אותנו לאבדון
שלטון רופס,
ופחדני,
14/10/04 19:07
|
יש למצות בחומרה את הדין הן עם סרבני השמאל ה''נאורים'', שרווחת הערבים קודמת אצלם לבטחון אזרחי ישראל, והן עם סרבני הימין הלאומנים, הקוראים תיגר על ממשלה חוקית ועל רצון רוב העם! קצב ומזוז חושבים ש ''מענה רך ישיב חמה''. הם טועים לחלוטין!!! פחדנותם התמוהה תדרדר את ישראל למלחמת אזרחים עקובה מדם, כאשר קומץ מתלהמי השמאל והימין הקיצוני מערערים כבר עתה את יסודות קיומנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
מה יהיה עם כל הגאונים?
אזרח עצוב,
14/10/04 18:25
|
מה יהיה עם גאונים דוגמאת נשיאנו? עשר שנים, זה לא כ''כ הרבה זמן.. כבר שכח מה הלך פה לפני עשור? איך החל תהליך רצחני בכל מיני פניני לשון של רבנים (?) סהרוריים וסניליים כאחד? זה נשיא המדינה? הרי הוא אמור להיות נשיא של כולם, מאוחד ומאחד - ומה במקום זאת? שכח? רוצה לשכוח? להשכיח? לטאטא הכל? עצוב..הכל עצוב..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
גם את סרבני השמאל לא חקרו!
שמאלנים,
כולכם!,
14/10/04 18:22
|
לא החיילים. אלא עשרות האירגונים והאנשים שללא הרף אומרים שצריך לסרב לשרות בשטחים ובאמת יש כאלה מאות. מישו בכלל חשב לעצור אותם? והם אומרים את הדעות שלהם ברדיו בטלויזיה בעיתון ובכל מקום. אז באמת תודה לנשיא שהוא הורה לא לעצור את הרב שפירא. אבל למה בכלל הייתה מחשבה לעצור אותו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
stupid man
dudu,
14/10/04 18:27
|
they don't get there money from the state, from tax payers, like the ''holy'' rabbi does
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי המפגר
הכריש,
14/10/04 20:52
|
העבירה שהם ביצעו, וטוענים שגם הרב ביצע, זה המרדה. אין נפקות לשאלה מהיכן המימון, עבריין זה עבריין, גם אם הוא שמולאני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
קרע בעם
נתנאל,
14/10/04 18:22
|
1. קרע בעם לא מזיז להם ת.... השמאלית. 2. אין מה לומר אלא : ''הם מפחדים.....''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
זה בזיון!
ל"ת
שרית,
14/10/04 18:02
|
|
 |
6.
אוי קצב קצב....
ל"ת
שילה,
צפון,
14/10/04 18:00
|
|
 |
5.
הנשיא שאימץ לו
צפריר,
14/10/04 17:59
|
הנשיא שאימץ לו את מדיניות מזוז נותן יד למלאכת הטיטוא מתחת לשטיח.אני מאוד מקווה שזה לא יתפוצץ לנו בפנים ביום הדין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא לכעוס על קצב - הוא לא מבין!
נעים הירקן,
16/10/04 13:02
|
הנשיא שלנו אינו מבין את משמעות מעשיו ואמירותיו. חרש שוטה קטן פסולים לעדות. הוא לא שומע את הסכנה שבדברים, לא מבין אותם ובסה''כ נשיא קטן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
רמון, אינך שווה אפילו יריקה
אפס מאופס כמוך,
השתן עלה לרא,
14/10/04 17:58
|
|
 |
מי זה האידיוט שמגן עלי?
הרב שפיראt,
מרבז הרב,
14/10/04 21:48
|
|
 |
חביבי, דרך ארץ קדמה לתורה
שי,
מודיעין,
14/10/04 18:37
|
אתה מתנסח כמו אחרוני התגרנים בשוק. אין לך בושה? זוהי דמוקרטיה, שבה כל אדם שווה לחברו, והרב שפירא אינו טוב מאף אחד אחר. אבל מה שחמור הוא שהוא מוציא פסקי הלכה וציוויים על משהו שאינו קשור כלל ליהדות, אלא לפוליטיקה. אז שיהיה גבר ויגיד שזו דעתו הפוליטית. לנפנף בצו הלכתי לא מבוסס? לא רק שזה ניצול ציני של אנשים בורים שהולכים אחריו בלי להפעיל תאים אפורים במוחם, אלא שהוא יודע שהציווי שלו לא מבוסס, וזה יותר גרוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואתה וודי יודע..
א.ח,
גוש קטיף,
14/10/04 19:55
|
מי אתה? לא באמת מי אתה שתדע מהיא תורה? כמה כבר הספקתה לילמוד תורה בחיים שלך? אתה לא מסכים עם דעתו של הרב בסדר.. מקובל. אבל לומר שזה לא דרך התורה?! ואם לא שמעת גם הרב מורדכי אליהו פסק אתה מקשיב פסק שחייבים לסרב פקודה!! כי לפי תורת ישראל ארץ ישראל היא לא סתם אדמה זה לא סתם מקום שחיים בו זה הרבה מאבר למה שאתה חושב או אפילו יכול לחשוב!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דעתו הפוליטית?
יעקב,
14/10/04 19:02
|
התורה מצווה (לפחות לחלק מהדעות) ליצור ריבונות יהודית בארץ ישראל, כך שדעה פוליטית כגון זו היא בשורשה תורנית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
אם אפשר לחקור ראש ממשלה
יונית,
חיפה,
14/10/04 17:56
|
|
 |
כשיחקרו את נשות ווטש
נחמן,
ביאליק,
14/10/04 18:25
|
ואת החברי כנסת הערבים, ואת אביב גפן ואת מאות אישי ציבור אחרים שאמרו לסרב לשרת ביש''ע שיחקרו גם את הרב. הוגן?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
לא מסכים איתך כבוד הנשיא
ל"ת
יולי,
14/10/04 17:54
|
|
 |
1.
לחקור את הרב הסנילי -
יניב,
14/10/04 17:53
|
|
 |
תגובה
אריאל,
צפון,
14/10/04 21:54
|
לפחות תשמור על קצת כבוד במיוחד אם אתה לא יודע לכתוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אויל אם אתה המדינה אז...
elimer,
14/10/04 21:34
|
אשמח לעמוד בראש ההתקוממות ולבער את הנגעים שכומך מהבית שלי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יניב,נו באמת
הצחקת,
14/10/04 19:19
|
אולי תיכף תשווה את עצמך לכבוד הרב,תרד ומהר מהנרקסיסטיות שעוטפת אותך. ואם עדיין קיימת הבעיה ,לך ליהודים המשיחים ,שם יש המון כמוך נגועים באהבת עצמם עם אהבת ישו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם זה נקרא אנלבת אז מצבינו טוב
שעל נעליך,
מעל רגליך,
14/10/04 18:19
|
הרבה שפירא יודע למעלה מ100 ספרי קודש בעל פה ועוד מאות ספרים אחרים שהוא יכול לצטט מהם. האדם הזה בין אלה שבודקים את ההכשר למכונות גילוח ופיתצוחי טכנולגיה אחרים. האדם הזה בן למעלה מ90 והוא ממש לא סנילי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלבת? שעל נעליך?
yy,
14/10/04 18:54
|
|
 |
הוא רק מתחזה לאנלפבת...
של נעליך,
מעל רגליך...,
14/10/04 20:04
|
זהו חכם בשי, החכם מכל אדם! אך למען ה''עממיות'' הוא כותב בשיגיות קטיוו עיומוט ונורעוט... נסלח לו הפעם, הלא כן?
הגב לתגובה זו
|
|