 |
95.
עובדות לא נכונות
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
17/10/04 10:49
|
רוב העם נגד היתנטקות הנשים ישבו בבית מכל מיני סיבות לא כל אלה שנגד היתנטקות באו להפגנה מכיון שהם יודעים מראש שזה לא יעזור הם ידעים שהפוליטיקאים בארץ לא ישנו את דעתם העכשנית ואנחנו כבר נימצאים בתוך התהליך שבאופן תיבעי יגעה לסיומו בצורה כזו או אחרת אנחנו לא ניפטור את הבעיה כאן לעולם תמיד יהיו כל מיני סיבות להמשך האלימות ןהמישפטים איש תחת גפנו ותאנתו יתקימו במקביל למישפט שעל חרבנו נוכל לחם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
מעריב- שמאלנים שקרנים
ל"ת
מיכאל,
15/10/04 23:27
|
|
 |
93.
אתם ממש חולנים?
סימה,
15/10/04 22:08
|
איך אתם יכולים להגיד שאנשים הצביעו ברגלים היו אלפי אנשים ברמת-גן בפתח תקוה לא היה מקום לזוז וחוץ מזה ראתי בטלווזיה אלפים אז מה יצא לכם מהשקרים שלכם אני שואלת????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
הרוב יקבע במשאל עם או בבחירות
אילנה ג,
תל אביב,
15/10/04 19:46
|
|
 |
ובלי קשר לרוב או הצבעה
Avi Ecuador,
15/10/04 22:23
|
לא מפנים יהודים מישובים בשום מקום וזה כולל רמת הגולן בהמשך!!! עותק: פינוי לא צריך להיות בשום מקרה אפילו לא לאחר משאל עם!!! ושהימין לא יתפטה לשטויות ולהונאה של השמאל האוויל. גם אם עם-הארץ יחליט על בריחה שיקראו לה ניתוק. כמו שחיים יהודים בארצות הברית, באירופה, בקו הירוק ''במדינות ערב'' ויש ''שלום'' ולא חוששים לחייהם ולא צריך צבא חלמאי שישמור שם, גם בפלסין מערבית לירדן חס וחלילה, יוכלו לחיות יהודים. וכמו שהפלסטינים ה''ישראלים'' יכולים לחיות בקו הירוק ולא צריך צבא פלסטיני שישמור עליהם בחלם מפני שאהידים יהודים אני מבין שגם אותם לא יפנו. אז אם יהיה שלום למה לפנות? ואם אין ולא יהיה שלום אז שוב למה לפנות?! משהו לא מסתדר לי עם ההגיון של מנהיגי חלם ועם הארץ.
ודרך אגב אם הימין מתפטה להתנתק מהשכל וההגיון ולעזוב, עליהם לחשוב על דרגה אחת קדימה; יהיה עליהם להמשיך לבנות את פלסטין ולהפוך למדינה דו לאומית פלסטינית ישראלית בקו הירוק כשהערבים יהפכו לרוב, להלחם בתחנות רוח ללא תקווה (דון קישוט), בשביל מה ומי?! עדיף שיקחו את הפיצויים, יגשו לשגרירות האמריקאית או האוסטרלית במאורגן יקבלו אזרחות שם ויקחו את המשפחות ואולי יקימו יישוב שם ביחד, בחלם גם יתנו להם משקנתא, למה לא?! בשביל מה גליל ומדבר, שילכו השמאל לשם. השמאל בעתיד יצטרך להלחם על נפשו ולא יבין למה הפלסטינים הטובים לא אוהבים אותו או לפחות רוצים שיחיה ביניהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
THERE WILL BE NO
Roberta,
Ldn-Israel,
15/10/04 17:53
|
DISENGAGEMENT!! I stand with the orthodox jews on thsi stance and with the majority of the jews of Israel. NO DISENGAGEMENT!! No Nazis stand should be taken by any jew, whether leftist or rightist. Tzahal should NOT obey orders to remove jews from their home by force. DON'T YOU FORGET. WE ARE ALL TZAHAL. WE HAVE ALWAYS BEEN TZAHAL AND WE WILL CONTINUE TO BE ''THE TZAHAL'' OF ISRAEL. We are the military civilians who would fight to death for our country! Do not fight against your fellow brothers!! You want to fight? Fight against the Arabs who put us in this situation in the first place, and fight the immoral leftists who want to get jews out of their homes!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
לא דובים ולא סולר
אופיר,
פילדלפיה,
15/10/04 15:14
|
לא דובים ולא סולר מקסימום חולר אנשים לא מבינים ישראל צריכה לצאת כבר מהשטחים ולהחריז באופן חד צדדי על מדינה פלשתינאית חבל על החיילים וחבל על הכסף שאנחנו משלמים למתנחלים הפועל ת''א אמפריה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
בב''ש 2000 לפי הערכת המשטרה
ל"ת
ולא ''אלף'',
15/10/04 14:40
|
|
 |
88.
שקרנים פחדנים!
נופר,
בת-ים,
15/10/04 13:34
|
רק אלפים בודדים...אממ מאות ספורות עשרות אנשים בלבד אממ 6 אנשים די לשקר!!!היו 100,00!!! מפוזרים אומנם אבל מאוחדים על אותה מטרה!!!אצלנו בת-ים ''עיר הפשע'' היו 600 איש שעשו תצעדה של החיים שרנו וכל הרחוב מחא לנו כפיים!!!כולם!!! אז אל תחשבו שאם הגיעו רק ''עשרות אלפים'' זה אומר שהם היחידים שנגד ההתנתקות!! מה עם אלה שלא יכלו להגיע?אלה שלא בנויים להפגנות?עובדה שכל הרחוב היה איתנו!!! ותפרסמו תתגובה שלי! :)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
YEAH RIGHT! WE BELIVE U
ל"ת
ornit,
15/10/04 17:34
|
|
 |
מה יש לא להאמין?היינו כ- 600!
נופר,
בת-ים,
16/10/04 19:03
|
זה בדוק בדוק בדוק!!! 200 בערך מהקהילה שלנו...עוד 100 מהאולפנא שלנו עוד 100 מבני עקיבא ואריאל 50 אזרחים שאיכפת להם עוד 50 איש שבאו מפסגות טוב ועוד שאני לא מכירה בכלל לא יודעת מאיפה הם הגיעו... אבל הצעדה שעשינו הייתה מדהימה ואנשים היו איתנו אל תאמיני!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
כולה כמה ילדים זבי חוטם
siva,
15/10/04 12:03
|
|
 |
86.
שקרנים, למשל בכפר סבא
ל"ת
אלפיים ולא 500,
15/10/04 12:03
|
|
 |
85.
אוי פרחיה, פרחיה, כמה את אבודה
ל"ת
בקרוב תצאו ממנו,
אולי לערב הס,
15/10/04 10:24
|
|
 |
84.
אבי (68) על איזה כשלון אתה
אם כשלון, הרי,
כשלון העם!,
15/10/04 10:23
|
מדבר? כבר הובסת בלוחמה הפסיכולוגית שמנהלים נגדנו מהרסינו ומחריבינו. ההפגנות לא רק התנהלו לארכה ולרחבה של הארץ, אלא, גם בחו''ל. תוך כדי ההפגנה יצרו קשר עם מוקדים בעולם. דבריה של מארגנת ההפגנה בטורונטו היו ממש מעודדים. קניתי דגל גדול (יש גם אחד על המכונית, היה אחד נוסף אך הוא עף אתמול, בעת הנסיעה להפגנה). הדגלים אזלו במהירות, וילדים ובני נוער שהסתובבו חסרי דגלים בקשו את הדגל שלי (מבוגרת נושאת דגל?)ולא קבלו. עכשו אני מתכוננת לתלות אותו במרפסת, בשכונתי הירושלמית. מה שבלט במיוחד היתה ההשתתפות של מבוגרים וקשישים. בדרך כלל, רוב גדול של המפגינים הם בני נוער, אך הפעם, בנוסף להמוני בני נוער היו גם מבוגרים רבים. סבים וסבתות כמונו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני רק רוצה לנער שוטים
Avi Ecuador,
15/10/04 20:43
|
ושיבינו לצד מי הם צריכים להיות. שלא יכרתו את הענף שעליו ימנים ושמאלנים יושבים היום. חבל שהשמאל היום אימץ לעצמו את עזות המצח והדביליות; לא מבין שיש בכוחו להסביר את טרנספר הפלסטינים אפילו יותר טוב או בצורה יותר משכנעת מהימין, היום הטרנספר אפילו היה עובדה (לא של יהודים). לא רק שהם לא עוזרים הם מכשילים היום את ישראל ויביאו אותה לחידלון אם דרכם תצליח. יש להם סיכוי ''להצליח'' להביא לחדלונה של ישראל מחר. למעשה אני רואה היום בשמאל ומנהיגות חלם את הסכנה הגדולה ביותר שמאיימת על מדינת ישראל בדורנו והיה עדיף לעשות פסק זמן שיחוזק במשאל עם ל 40 שנה להצמחת דור חדש בחלם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
תתיעצו עם פינקלשטיין מה עושים
ל"ת
אחיתופל,
עוצו עצה ותו,
15/10/04 10:16
|
|
 |
82.
תורידו את גלגול עיניים השמיימה
עוטי מסיכות,
ואוהבים יעני,
15/10/04 10:09
|
ותראו לכולם את טבעכם האמיתי. תתחילו לחסום את הצמתות (ואולי צמתים?) אחרי שנכשלתם במשחקי ה''אהבה'' שלכם כלפי רוב העם. ככה בטוח שכל העם יאהב אתכם ותצליחו סוף סוף להתנחל בלבבות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
הם לבד ומגיע להם
פרחיה,
15/10/04 10:01
|
המונים? תשכחו מזה. גוש אמונים והמתנחלים פועלים כבר עשרות שנים כעצם בגרונה של המדינה. מתוך אמונה חסרת ביסוס בצידקת דרכם ובטחון שיש גייסות מאחוריהם רצו קדימה אל הגבעות ולא הסתכלו מאחור. לו עשו כן היו רואים שהם לבד. חוץ מבוגרי בני עקיבא וישיבות ההסדר , לא הצליח מפעלם לעורר איש. הם נלחמים עתה למען אינטרס אישי צר שלהם ואל יצפו לתמיכה סוחפת ברחוב. רוב אזרחי ישראל השלים כבר בלבם עם ההפרדות מהשטחים ואין עוד קופצים על סחורת ישע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
הרוב שהגיעו היו תאילנדים
ל"ת
תאילנדי,
15/10/04 09:47
|
|
 |
79.
אהבה תנצח
מוריה,
תל אביב,
15/10/04 09:32
|
מצער מאד שהתגובות שנכתבו פה מגיעות ממקום של זלזול ושנאה. אנחנו צריכים ללמוד לקיים דיונים וויכוחים בסובלנות- לכבד את דעותיהם של אחרים אפילו אם איננו מסכימים איתם. מותר לנו לא להסכים האחד עם השני, אבל אסור לנו להגרר לתהומות השנאה. הדבר שאנחנו צריכים היום יותר מכל, לא משנה מה קורה, זה אחדות עם ישראל. רק האהבה תנצח. אגב, מעניין ש''המתנחלים'' הם רק ''ימין קיצוני'' מה ששולל את זכותם להביע את דעתם, אפילו אם זו נעשית בצורה מכובדת- עמידה בעצרת, שרשרת אנושית מבלי לפגוע בכבודם ובדעותיהם של אחרים וללא אלימות, ואילו אנשים ''נאורים'' המביעים דעות שמאל ומרכז שמשתמשים בביטויים גזעניים ורוויי שנאה הם ה''עם''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
למה כל הימניות מכוערות??
שי,
15/10/04 09:26
|
טרם נתקלתי בימנית יפה אחת במדינה הזו. לעומת זו שמאלניות יפות יש מלא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם זה היה נכון
Avi Ecuador,
15/10/04 21:24
|
אפשר היה לומר מכיוון שכל הטמטום עבר לשמאל היום. מעניין אם הערבים יסבלו שמאל כמו שלנו. על מה אני מדבר בכלל? זה הסיוט שלהם. אולי יש הגיון גם להם במשהו? מזל שהם מפחדים מהשמאל כל כך שאפילו לא איפשרו לו לעשות להם את העבודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה כל השמאלנים הם אגואיסטים
ירמיהו,
15/10/04 15:20
|
|
 |
77.
התקוה היא לא רק שיר..
עטרה,
תל אביב,
15/10/04 09:23
|
התקשורת מציגה את משתתפי העצרת כחבורת פאנטים, משיחיים, מנותקים מעם ישראל. היינו במשך שלושת השבועות האחרונים בצמתים ובמקומות המרכזיים בעיר תל אביב ונדהמנו מכמויות התמיכה והאהבה מהציבור הרחב, אלפים מעונינים לעזור ולקדם, לשנות ולהשפיע, לקוות ולפרגן. אלפים שפגשנו ברחוב ואין לנו לכאורה שום דבר משותף, אבל מסתבר שיש המון. יש לנו אהבה והיא תנצח! בתל אביב השתתפו 'קצת' יותר מכמה מאות רובם המוחלט תושבי העיר תלאביב לא בהכרח דתיים שיצאו מהבית אל הרחוב מתוך הבנה שזה בידיים שלנו ומתוך רצון אמיתי לשינוי ואהבת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
דבר זה מוכיח
גילי,
תל אביב-יפו,
15/10/04 09:03
|
דבר זה מוכיח שרוב העם בעד אני חושב שיש לזרז את התוכנית תוך כדי לבנות גדר ולהילחם בטרור כל הכבוד אריק על התוכנית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
''מעריב בעד הנתקות''-זו הכותרת,
k_nemo,
Beer Sheva,
15/10/04 08:07
|
שראוי היה להכתיר בה את הכתבה. כל התייחסות נוספת לכתבה השערוריתית הזאת-מיותרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
מדוע הכתבה לא מופיעה ב''יהדות''?
''יהדות'',
=פראבדה,
15/10/04 08:06
|
כל הכתבות הקודמות שסיקרו הפגנות ושרשרות למיניהן הופיעו במקום של כבוד במדור יהדות, רק זו לא.
האם רק על הצלחות מדווחים? זו עיתונות קומוניסטית במיטבה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
לא שומעים את ארז הליצן
שמחה לאיד,
גוש רחובות,
15/10/04 07:36
|
לפני ההפגנה, בכל כתבה שניה הוא התבטא בהומור מושחז יעני נגד השמאל ואף הבטיח לנו הפגנה רבת משתתפים. אל תתיאש ארז, תמשיך לרדת על השמאל ולחזור על המנטרות שלך כמו כלב לקיאו. וחוץ מזה תמיד תוכל לכתב באתר של ''מקור ראשון''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא ליצן ,לא קוסם .אבל יהיה טוב
פותח-סתימות,
מתחת ללב,
15/10/04 12:45
|
ארז אינו ליצן .אפשרות אחת-הוא מועסק בשכר עי''י גוף במטרה לשכנע . לתת רושם של אווירת ימין ,חורבן ,ואיך העם קרוע ונקרע מהקרע ,שבקריעת הקרקע המקורקעת ,מהמקורקעים בקרקעות יהודה ושומרון . אפשרות שניה -הוא פועל עצמאית ,והוא לא היחיד .יוסי ''מגוש -דן'' לדוגמא ,אובססיבי ''וחתרן בלתי נלאה'' על השמאל ,והסמול ,והשמאלנים ,והסמולניות ,ואחותי השמאלנית ,ואחותו הסמולנית .ארז לעומתו , יותר מפותח אבל עם השקפת עולם מאד צרה ,סגורה ,וגם קצת חרדתית .הוא מרבה להפחיד מהערבים ,מאסונות שיבואו מהנסיגה ,ואושוויץ והשואה גם נשלפים מהלכסיכון .אצל ארז התגובות מנוסחות ברמה .להבדיל מיוסי שאצלו ההתבטאות נמוכה ולפעמים אינפנטילית .התחילה שנה חדשה . אצבעות לארז ויוסי שישתפרו השנה .וגם שיזכו בלוטו .אמן .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
כשהם מראיינים איש שמאל, זה
ספר חובה -,
תולעת יעקב..,
15/10/04 06:49
|
''אנחנו'' - ''אנחנו עלולים להפסיד...'', מראיין ומרואיין ''אובייקטיבי'' באותו צד. כשהם מראיינים יהודי שפוי, זה ''אתם'', הם בצד השני. השמאלני יכל לדבר כאוות נפשו ולהשמיע את כל השטויות וכל השקרים. את ה''ימני'' תוקפים, לא מראיינים, וכשהוא מתחיל להגיד את דברי הטעם שיש לו להגיד, אז ''עלינו לסיים''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
ביום שני אחה''צ אמרה ''כתבתנו''
כל הגועל הזה,
בקרוב לאשפה!,
15/10/04 06:45
|
כלשהי לשלי יחימוביץ - אני מצטערת שאני נאלצת להסכים אתך, היה זה לאחר ששלי התרומית הזו שיערה שלצערה קול המתנחלים יישמע חזק יותר מקולם של העניים.... זאת בעקבות ראיון עם צדיק הדור, יצחק הרצוג, אבי החלכאים והנדכאים, מי שגלגל מליונים של עמותת ברק, למען המטרה הקדושה, להעלות איזה חדל אישים לשלטון במדינת היהודים. כידוע, שלטון ה''חוק'' בישראל סגר את תיקי הפושעים, כי הוא הקובע במה יש לציבור ענין ובמה לא. למשל, לא ממש מוצלח שהענים, שהרצוגנו פתאם דואג להם, לקראת הבחירות, ידעו שהאיש גלגל מליונים, לא כדי להאכיל אותם, אלא, כדי שהבוס שלו ימשיך להשמין. בעצם, הם אפילו לא יקלטו אילו חיים טובים יש שם, בצמרת האוליגרכיה. הדבר היחיד שהרצוג ושלי עשו אי פעם בשביל העניים הוא - להסית אותם נגד המתנחלים הגוזלים את פת לחמם. אין להם שום בעיה, ליחימוביצים וליבינים עם העובדה, שהם עובדים בריש גלי בשירות ''מחנה השלום''. המטומטמים הם אנחנו הממשיכים לממן את מנגנון התעמולה בשירות האויב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
ועוד איך מגוייסת.
אבל זה כבר רותח,
וההתפוצצות ק,
15/10/04 06:37
|
הכתב מביע את שביעות רצונו מ''מיעוט'' המשתתפים, גם חוסמים תגובות של אנשים שהיו שם, כמוני, ולא מניחים לספר על הפגישה בדרך עם הפגנה של קומץ ''סרבני מצפון'', חלאת המין האנושי, הנושאת עמה פלקאטים ועליהם שמות הקדושים, חיילי צה''ל, קרבנות מדינית ה''שלום'' והאיפוק, שהחלאה הזו הביאה עלינו. וגם אמרו לי שהדם על הידים שלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
הלאה התנתקות
צחי 007 בונד,
15/10/04 06:08
|
כתבה טובה או לא העובדות חשובות רבותי העם מעוניין בשקט,שלווה ושלום ורק קומץ מחרחרי ריב רוצים דם ואש ותמרות עשן וחבל.כיצד קומץ מפריע לעם שלם אז הנדל ויש''ע כאן יש דמוקרטיה נא לכבד אותה וללכת הביתה (עם סכום יפה של פיצויים שעליו בניתם מלכתחילה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
מי שיכול להיות מרוצה מכישלון
Avi Ecuador,
15/10/04 04:13
|
אלו הם הפלסטינים, שמאל שוטה ו''מנהיגי'' חלם. יוכלו למכור את ישראל יותר בזול. זה כמו שאתה הולך לשוק ומסביר שהסחורה שאתה מוכר לא שווה ואפשר לקבל אותה גם בחינם. ובאמת אם הפלסטינים היו יותר חכמים היו מקבלים בחינם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבי, תחזור לישראל או תסתום
אני,
15/10/04 07:57
|
נמאס כבר מכל מיני יורדים \ חרדים \ פאראזיטים\ שמוכנים להלחם עד טיפת הדם האחרונה של החייל האחרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם הייתי שמאל
Avi Ecuador,
15/10/04 19:30
|
הייתי שואל אותך איפה אתה חושב שהיא תיהיה או תישאר בכלל. ומכיוון שאתה שמאל אפילו לענות תוכל. אתם לא רוצים שהיא תקרא פלסטין בהמשך? טוב, לפחות מובילים לזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
זאת הכתבה הכי שמאלנית שקראתי!!
ל"ת
רועי,
חולון,
15/10/04 02:13
|
|
 |
66.
ויכוח מטופש.בערך כמו לריב למי
יש יותר גדול,
ארז גושעציון,
15/10/04 02:12
|
אנחנו הרוב. לא, אנחנו הרוב, אתם המיעוט. היום הוכח, אתמול הוכח מחרתיים יוכח. צאו מזה. אם יהיה מישאל עם נדע מי הרוב ומי המיעוט. לדעתי, הרוב כן בעד ההתנתקות. אז מה זה אומר? שאסור להפגין נגדה? שאי אפשר לנסות לבטלה? שאי אפשר לנסות לשנות חלקים ממנה כדי שתהיה יותר הגיונית? שכל מה שקורה הוא גזירה משמיים? שרוב לא יכול לעבור מצד אחד לצד שני? הויכוח לצד מי הרוב אינו רלוונטי במדינה שבה יש דמוקרטיה ייצוגית. בחרתם ח''כים וממשלה, הם יחליטו בשבילכם. מתחרטים על הצבעתכם, תשנו בעוד 4 שנים או פחות בדר''כ. בכנסת, יש רוב לתכנית, כך שהשאלה לצד מי הרוב בעם הופכת לעוד פחות רלוונטית. ההגיון בכך שלא העם צריך לבחור אלא דווקא נבחריו הוא שלאיש מאיתנו אין את המידע, הנסיון והזמן להשקיע בכל סוגיה או נושא. אנחנו בוחרים אנשים שנראים לנו מתאימים והם אמורים לשבור את הראש בשבילנו. לטעמי, על חבריי המתיישבים להבין סוף סוף שהעם ברובו (הלא גדול) דווקא בעד ההתנתקות ולנסות למצוא דרך להידבר ולשכנע בלי להביא כל הזמן ציטוטים מהמקורות אלא דווקא טיעונים שמדברים לכל מי שהינו בעל זהות יהודית וציונית והגיון בריא. חברינו בשמאל ובמרכז חייבים להבין שבהתלהמות ובשינאה לא יצליחו להוביל שום מהלך דרמטי מלבד מלחמת אחים. לדעתי, יתכן שיש צורך לעקור ישובים מסויימים ברצועת עזה עם כל הצער שבדבר אך ודאי שלא את כל גוש קטיף וישובי צפון הרצועה. להתנתקות במתכונתה הנוכחית אני מתנגד. עדיף שאנו, הימין, ננסה לשנות את החלקים בתכנית שלא מקובלים עלינו (ורובנו מתנגדים לכל התכנית) אך אנו חייבים להבין: לא ניתן לאנוס את העם. השמאל מצידו חייב להפנים שהשינאה ל'מתנחלים' רק מכשילה את מטרותיהם ודווקא היא תוביל לביטול התכנית בשל אחריותו של שרון למניעת מלחמת אחים. לא לחינם הוא מקדיש זמן רב בחלוקת שבחים למתיישבים. זה נועד לאוזני שני הצדדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
1000-''הפגנת ה-100 ,1-''בולדוזר''
אזרח,
דרום-וויטנאם,
15/10/04 02:09
|
אוסלו לא היתה האסון ..תחילת האסון ,אחרי ''ששת הימים'' ..כשאשכול וממשלתו לא היו החלטיים ולוחמניים בנושא ''השטחים הכבושים'' .זכורה עמדתו של בן -גוריון ,שגרס ,שיש להחזיר את השטחים ,מלבד ירושליים ותיקונים קלים .--בנוסף לשגיאותיהם של ממשלות ישראל מ-1967 ,עלה למגרש ,גם שחקן חדש ואמביציוזי ..ירא שמיים ,שרביט יהדות צעיר ורענן בידו .. ''המתנחלים'' .ציבור שהיה עד ל-1967 ,תפארת וגאווה ליהדות המתחדשת .פתאום ,הפך לציבור של ''רומסי חוק'' ,ועוד מיני כינויים .במקום ''לתקן עולם במלכות שדי'' ,בגבולות קווי -1967 כנדרש .יצרו ''המתנחלים'' הזיה ממכרת ומתוקה ,של ''תיקון מלכות שדי'' על אדמות כבושות השייכות לפלסטינים .התרחשה טעות איומה וגסה ,בהגשמה ובניווט של הרעיון הציוני .גאולה , פורת ,העצני ,הרב לווינגר ,ועוד טובים ,פעלו בכיוון ההתנחלותי .הפירות נקטפים היום .--ההמשך ולאן הגענו ידוע .אין צורך להמשיך .מה שהיה הוא שיהיה .--עזבנו את סיני -עם קורבנות כמובן .--עזבנו את לבנון -עם קורבנות כמובן .--עוזבים את הרצועה -עם קורבנות כמובן .--נעזוב את הגדה המערבית-עם קורב.... והלוואי שזה יהיה אחרת . המתנחלים היו מלאים ואקטיביים באהבת ישראל ..אבל ידוע ,הדרך לגיהנום עוברת דרך הכוונות הטובות ..אריק שרון ,היה פעיל ויוצר דומיננטי בבניית המפעל ההתישבותי .עכשיו הוא פעיל ויוצר דומיננטי בפירוק המפעל ההתישבותי .. אכן ,נפלאות דרכי השם .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
to S. vietnam well said
ל"ת
homeless,
usa,
15/10/04 04:49
|
|
 |
and one more mistake
homeless,
usa,
15/10/04 04:48
|
the help that came from germany in dollars of caurse should partially be used to help to settle the palestinians refugees
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
מפאת כבוד הרב לא הגעתי למיפגן
משה,
פ'ת,
15/10/04 01:51
|
חבל לכם על הזמן המתנחבלים לא יעזור לכם כלום אתם תיתפנו במפגן השני יהיה לכם 10 מתנחבלים מפגינים גם זה הרבה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סיפור בשבילך
Avi Ecuador,
15/10/04 03:57
|
קלסי ואני חוזר עליו שוב: אתה מזכיר לי סיפור היה בחור שקרטו לו את היד והוא צחק, קרטו לו רגל והוא התגלגל מצחוק, קרטו לו את הראש והראש צחק ולגלג; תראו את הגוף הזה, נשאר בלי ראש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה זה המלה הזו ''קרטו''?
כרתו או קרטו,
כאן,
15/10/04 06:40
|
יאולי הכוונה ל''עשו קרטה''? אה שכחתי. מדובר באבי מס' 35 זה שלא יודע עברית. וגם את המשל לא הבנתי. זה קשור בגלות בבל? או אולי במרד בר כוכבא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תלך רחוק
Avi Ecuador,
15/10/04 13:52
|
אתן לך רמז; זה קשור בעם הארץ. ובקשר לעברית אז לפחות את המילה הזאת אשתדל לתקן ואם היית עושה זאת בצורה אחרת אפילו תודה הייתי אומר לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבי אתה מתנחבל וזה שקוף קרטו
משה,
פ'ת,
16/10/04 13:55
|
לא רק שאתה מתנחבל אלה אתה גם בור ועם הארץ ,אני לא מאשים אותך הרי יצאה משלחת לפרו מטעם המועצה הדתים ליהד פרא אדם מסוגך וראה בעינך את המוצר המוגמר אנלפבית בור ועם הארץ שונאי ישראל ונזק לבריות ארור היום שהגעת לכאן יהודים מתחזים וכפוי טובה,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תלמד לכתוב
כרתו,
כרתו כרתו,
15/10/04 05:41
|
כרתו כרתו כרתו. הבנת???!!!
למה ימין ואנלפבתיות חברו יחדיו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מכירה גם כמה שמאלנים דיסלק
ל"ת
די להתנשאות,
עברית,
15/10/04 08:47
|
|
 |
63.
simple math
voice of silnce,
15/10/04 01:43
|
to all the right wings blind pepole who refuse to accept the truth its looks like the media is against them wich to my opinion is wrong but if its true im happy,but even if the media is lying and you did had 150,000 pepole its still means that you are not the majorty of the pepole in israel and its shows that maybe its time for you to pack your uzi and your staition-wagons and try to accomodate what is realy important! what about going to the negev and start your idiological fights over this land that just waits to some israeli attention,we are fighting for 40 years on some land while we neglecting more than half of our cuntry size in land and even more important: each and every citizens life on a daily base. so please come back home and leave the poor palestinians to start building their cities after we almost erased them. and let us,the normal pepole just live quietly without having to fight over a grave of someone who died 3500 years ago becuase this is your idea for holly land
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
ולמה שמישהו יגיע לדבר הזה?
מתנחל בעורו,
15/10/04 01:29
|
איזה סיבה בעולם יש ליהודי חפץ חיים להגיע להפגנה של קומץ סהרורים שגורר את מדינת ישראל לתהום מלאה דם? איזה סיבה בעולם יש לאדם סביר שחי בארץ ישראל לתמוך בחבורת פנאטים שגרים מעבר לגבולות המדינה, בתוך ציבור עצום וגועש שמוחזק בגללם בגטו אדיר ומביא גם עליהם וגם על ישראלים נורמלים, שחיים בתוך המדינה, אסון אחרי אסון אחרי אסון? התשובה היא שאין שום סיבה לתמוך בטירוף הגדול של הציבור הקטן, ואכן - אף אחד לא בא. נעשה לעצמנו, לפלשתינאים, ואפילו לפנאטים עצמם, טובה גדולה כשנמתח סוף סוף גבול אמיתי בין משינת ישראל לבין שטחי פלשתין - עזה, יהודה ושומרון - כשניפטר סוף סוף מהמכה האיומה הכפולה הזאת, שלחציה קוראים ''מתנחלים'' ולחציה ''טרוריסטים'' אבל הם אותם אנשים ממש, שמדברים בשתי שפות שונות. קומץ ה''מתנחלים'' והטרוריסטים הפלשתינאים לא ימשיך להחזיק את המדינה הזאת כבת ערובה. אנחנו ננצח אותם, ונחזיר לעצמנו את ארצנו, את שפיות דעתנו, את יציבותנו, את בטחוננו, את הכלכלה שהמתנחלים הורסים כבר עשרות שנים, את היהדות שהמתנחלים הפכו לפח זבל כמו שהחמאס הפכו את האיסלאם לפח זבל, בקיצור - ''הפגנת הבודדים'' של היום היא ניצחון גדול של עם ישראל על קומץ הפנאטים שמחרבן לנו את המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה שאלות
אני,
כאן,
15/10/04 08:45
|
איזו סיבה יש לנו להרוס ישובים לזרוק אנשים מהבתים לשלם מיליארדים של פיצויים ועוד מיליונים על טיפולים נפשיים למפונים ולמפנים , לחסל חקלאות פורחת שהיא מס' 1 בייצוא חקלאי ועוד... וכל זה תמורת מה????? אפילו לא חתיכת נייר!!!!!!!!!!!!!!! לא שמילה שלהם שווה משהו אבל בכל זאת, אנחנו אפילו לא דורשים כלום בתמורה!!! זה מטורף!!!!! אנחנו נקבל הגברה של הטרור בתמורה לבריחה תחת אש באמצע הקרב! זו התאבדות מרצון!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מילים כדורבנות.
ל"ת
אני,
15/10/04 07:54
|
|
 |
61.
הפגנת ענק.. על מה אתם מדברים..
ל"ת
גל,
ראש העין,
15/10/04 01:08
|
|
 |
60.
ליבי ליבי עם אורי מהרצליה
דודי,
פתח תקווה,
15/10/04 01:03
|
ליבי עם אורי המסכן בהרצליה אשר שומו שמיים ''הרסו לו את הביקור בקניון!'' ממש ראוי לדיווח בכתבה! שמעתם? הרסו לו את הביקור בקניון ! ועכשיו נעבור לשיעורנו היומי במתמטיקה: 100 יישובים ברחבי הארץ, אשר בכל אחד מהם לפחות חמש מאות מפגינים, לשיטתך אתה, מר גליקמן, הרי שזה לפחות חמישים אלף. ועכשיו נא להוסיף את ''כמה'' אלפים בירושלים, אלף בבאר שבע (לפי דיווח שלכם!) הגענו כבר לשישים אלף לפחות. וזה כידוע נקרא רק ''כמה אלפי בני אדם''. ועכשיו לשאלת השאלות: איך קומץ שולי ובלתי מורגש של מפגינים הצליח בכל זאת להרוס לאורי מהרצליה את הביקור הקדוש בקניון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Gadol
A.NY,
15/10/04 03:23
|
|
 |
Mathematics and Logic.
Limon Humtzat,
15/10/04 02:36
|
No one in the paper said there were 500 in each of the 100 places. The places like Raanana and Beer Sheva are probably mentioned in the article because they had a specialy large demonstartion. Maybe there were just 20 people in all the rest of the place s ?
Another Q how does 50,000 + 1000 in Beer Sheva + few thousands in Jerusalem make '' at least 60,000'' ? (Beer Sheva and Jerusalem are part of the 100 plaeces !) If that the way you count no wonder you don't like the report of Ssssmolanim who do know how to count
.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דחוף! כדור נגד צרבת!
דודי,
פתח תקווה,
15/10/04 09:02
|
חומצה חומצית שכמותך! לא ברור לך עדיין שהכתבה מגויסת ושאילו היו פחות מחמש מאות מפגינים במקום מסוים, הכתב היה ממהר לדווח זאת בראש חוצות?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
ונניח שאתם צודקים....
מישל,
י-ם,
15/10/04 00:52
|
ונניח שאתם צודקים, כתבים יקרים, ואכן היו ''רק'' 500 איש בעשרות יישובים בארץ. האם עשרות אלפי המפגינים (חשבון מתמטי פשוט, גם לשיטתכם) אינם ראויים לכותרת יותר מפרגנת ופחות מגמתית? ממתי הציפיות של מתנגדי ההתנתקות (אשר כביכול לא מומשו) מהוות אצלכם קריטריון ליצירת כותרות? ממתי 500 ועוד 500 ועוד 500 וחוזר חלילה עשרות רבות של פעמים- זה רק ''כמה אלפים בודדים'' ???? הרי אם היה מדובר בשרשרת של הפגנות בעד ההתנתקות, הכותרת שלכם בודאי ובודאי היתה ''עשרות אלפים הפגינו בעד ההתנתקות!'' מבלי שום קשר לציפיות של מארגני ההפגנה אשר כביכול לא מומשו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
כתבה מגויסת של תקשורת מגויסת
אורי,
ירושלים,
15/10/04 00:29
|
שקרנים נמאסתם! הבעייה היא שגם ראש הממשלה העייף והמזדקן, מאמין כבר לשטיפת המוח רבת השנ ים שלכם ומכאן מכירת החיסול של המדינה, שהוא הכריז עליה. נמאסו כבר הכותרות המגמתיות, הכתבות המכתיבות והזרקת המיתוסים השקריים שלכם יום יום לוורידים של האומה. כן, וכמובן, נמאס גם הסינון הסלקטיבי של תגובות, אשר בו, ים של תגובות פורנגרפיות חולניות מהסוג הסוטה ביותר אושר על ידיכם אתמול לאחר תפיסת המרצח בחברון בעודו בתחתוניו, אבל תגובה כמו זאת שאומרת לכם את האמת בפרצוף, ספק רב אם תאושר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק בכל מילה
ל"ת
k_nemo,
Beer Sheva,
15/10/04 08:09
|
|
 |
שקרנים נמאסתם!
Limon Humtzat,
15/10/04 02:42
|
1. The did published your response proving you are paranoid 2. Seems to me the one liers are you and Moetset Pesha
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חכמה גדולה חומצת לימון
אורי,
15/10/04 09:05
|
הפוך על הפוך- את עוד לא יודעת שלהעמיד את העורכים כאן בנסיון כזה זו הדרך היחידה לגרום להם לפרסם תגובות אשר אומרות להם את כל האמת בפרצוף? ככה הם לפחות מפרסמים, אבל מה? המילה האחרונה יוצאת שלהם- יענו- ראיתם? אנחנו דווקא כן מפרסמים! שיבושם להם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
כתבה מגמתית ועויינת****
רועי,
י-ם,
15/10/04 00:29
|
|
 |
56.
כ 500 ...
א.מ.ז,
עזה היהודית,
15/10/04 00:18
|
מפני שרציתם להפחית מס' המפגינים כתבתם בכל מקום כ 500 איש כך סתם תקעתם מספר ולא שמתם לב שזה חוזר עכל עצמו ובאמת כן היו 150,000 איש אבל רציתם להפחית יא שמאלנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
תראו מי שמדבר
אריאל,
השרון,
15/10/04 00:13
|
ההתנגדות להתנתקות יותר מאשר היא אידיאולוגית היא בעצם על השרדותו של הימין. שמצעו הוא א''י השלמה. עם הנסיגה תחילה מעזה אחר מחלקי יש''ע הרי הימין בעקר והמפד''ל בפרט נשארים ערומים ''חפים'' מכל אידיאולוגיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
משאל עם יוכיח אם רוב העם בעד
צבי,
ירושלים,
14/10/04 23:36
|
בס''ד
או נגד ההתנתקות והכי חשוב שזה ימנע פילוג בעם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
התחברות עכשיו!!
ל"ת
אוהבי ארץ ישראל,
14/10/04 23:12
|
|
 |
52.
דרך עלובה של אנשים אנכרוניסטים
נמאסתם לאומנים,
14/10/04 23:01
|
נמאס מהאלימות הישראלית בשטחים, איני תומכת בהתנתקות כי היא לא מיטיבה עם העם הפלסטיני ולמעשה ממשיכה את ההתעמרות בו אבל טוב שהלאומנים העיוורים הללו לא יצליחו למנוע תחילתו של תהליך..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
שמאלנים, לא יצאנו מעזה ב - 93?
ל"ת
איש קטן,
14/10/04 22:57
|
|
 |
50.
אז מה אנחנו האמונים לא''י קצת..
Gideon,
14/10/04 22:54
|
עסוקים בטרדות יום יום ופרנסה ולא טרחנו להופיע אבל זה לא משנה את השקר של השמאל והתקשורת אזי אל תסיקו מסקנות פזיזות חוץ מזה א''י שיכת לעם ישראל לפי תורת ישראל כדי לקרוא בקול גדול בשם האמת: אמת, שהשם נתן לנו את הארץ הזאת לנצח. אמת, שהשם החזיר אותנו לארצנו וממנה לא נזוז. אמת, שפשע הוא למסור חבלי ארצנו לאוייבינו. אמת, שרשע הוא לגרש יהודים ממקום אחיזתם בארצם. אמת, שתועבה נוראה היא לחסל קהילות ישראל בארץ ישראל. אמת, שאין מסוכן יותר מלהכנע לטרור שהוא האויב העולמי נציג ציר הרשע. אמת, שהארץ הזאת היא שייכת כולה לעם ישראל כולו - גם לסבא שכבר נפטר וגם לנכד שטרם נולד והיא אינה רכושו הפרטי של ראש ממשלתנו. שזומם לחתוך בה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
ספירה מוטית של תקשורת עויינת
k_nemo,
Beer Sheva,
14/10/04 22:48
|
השטיקים של העיתונות השמאלנית משכנעים קודם כל את כתבי מערכות העיתונים עצמן. התוצאה היא, שתמיד לפני הבחירות, הם מציגים עצמם כדוברי הרוב המוסרי, והמצפוניים שביניהם, מכים על חטא, מיד בתום התבוסה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
זה כבר לא תום לב
שלומי,
נתניה,
14/10/04 22:47
|
בתור משתתף קבוע בעצרות נגד ההתנתקות, אני מוחה על הדיווחים המוטים והבלתי אמינים על מספר משתתפים נמוך מהאמת. הפעם ממש הגזמתם - איך אתם מספרים לנו שרק אלפים היו בכל הארץ כאשר ראיתי בנתניה בלבד אלפי משתתפים ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
וכך הלכו הם כצאן אל האיסלאם
בבורות בטיפשות,
ובאי הליכה,
14/10/04 22:46
|
לרחבוות ולקלפי.
המוסלמים הכובשים הוציאו לא מזמן הפגנה של 70,000 מתנחלים מוסלמיים שבישראל הקטנה.
והיהודים .
הם נשארים בבית .
לא מעניין אותם מה המוסלמים עושים.
הם עסוקים בלהיות מבושמים מעצמם.
אבל לבושם הזה יש ריח של אבק שריפה עשוי דשן כימי - ורק אז הם מתעוררים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
לפנות ולהתפנות!
ענר,
תל אביב,
14/10/04 22:38
|
כל המתנחלים - קדימה להתפנות!
אני שמח שהעם מתחיל להצביע ברגחיים נגד הכיפה המשוגעת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
נראה את השמאל מוציא 20 הפגנות.
ל"ת
========,
14/10/04 22:36
|
|
 |
44.
מסכן אורי, הרסו לו את הבילוי
מישהו,
גוש קטיף,
14/10/04 22:35
|
בקניון.
אומר לכם מה, תושבי ישראל שבתוך הקו הירוק.
אנו פה, עדים לאטימותכם. אותנו הולכים להשליך מהבית כמו כלבים, עם פיצוי משפיל, ואתם מתבכיינים שהפרענו לכם בשופינג.
רשמנו לעצמנו.
אנו סופגים פה קרבנות כדי להגן על מה שחשוב בעיננו, בכדי שאתם תוכלו לבלות בקניון. התשובה שלכם היא אדישות.
רשמנו לעצמנו.
דחקתם אותנו לפינה, ואתם בזים לכאבנו.
אל תבואו בתלונות כשיישפך פה דם. אנו נילחם על בתינו וכבודינו, אל תצפו לפחות מזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
מעריב עיתון אנטישמי
אלי,
בת ים,
14/10/04 22:34
|
האהבה שלכם לערבים ושנאה לכל דבר שקשור במדינה לפעמים מעוררת גועל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
+++ למה שרון מ-פ-ח-ד ממשאל עם?
ליכודניק,
ישראל המתנחל,
14/10/04 22:26
|
...כי הוא יודע כי ההפסד בדרך ולכן יעשה הכול ע''מ להימנע ממשאל עם או בחירות שמהם מ-פ-ח-ד-י-ם שרון והשמאל...ראו ערך משאל הליכוד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
ובדרך חזרה שמענו את ''כתבנו''
מהרסינו ומחריבי,
צריכים לצאת,
14/10/04 22:22
|
מדווח לאוהב ישראל, חיים יבין, שהמארגנים התאכזו, הם רצו להגיע לחצי מליון של הפגנת השמאל.... מישהו מוכן להזכיר לי מתי היתה הפגנה כזו? האם הכוונה ל''הפגנת הארבע מאות אלף'', שהיתה קטנה בהרבה (עדות השכנים של כיכר מלכי ישראל בתל-אביב) מהפגנת ה''ימין'' שהיתה לאחריה. למתהדרים ב''ארבע מאות אלף'', לא היתה שום בושה להביא מומחים לאחר הפגנת ה''ימין'' שקבעו, שהכיכר אינה יכולה להכיל יותר משמונים אלף איש (אנשי הימין שמנים ואנשי השמאל דקיקים, כנראה), אבל הם מתהדרים עד היום הזה ב''הפגנת הארבע מאות אלף'' שנועדה להציל את הפת''ח-לנד מידי צה''ל במלחמת של''ג!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
חזרנו עכשו מן ההפגנה בכיכר
הדרך להפגנה,
רצופה רשעים,
14/10/04 22:15
|
פריז בירושלים. בדרך לשם עף לנו אחד הדגלים הכתומים של גוש קטיף שהיה על מכוניתנו (רק אתמול בקש מאיתנו זוג במכונית את אחד הדגלים, סירבנו, והנה איבדנו אותו, חבל) באיזור קטמון ראינו שני חולגאנים, מגודלי שיער קורעים ומסירים את הכרזות למען גוש קטיף ואת המודעות המודיעות על ההפגנה. לאחר שהחנינו את מכוניתנו במגרש החנייה של תיאטרון ירושלים, עלינו ברגל לכיוון בית ראש הממשלה (כמובן לא נתנו להתקרב ממש). בכיכר ברח' זבוטינסקי בקרבת בית הנשיא, עמדו חבורה של ''אם לא נסרב זה לא ייגמר''. היו אלה מהרסינו ומחריבינו מבית, שהציגו כרזות ועליהן רשומים שמות הקדושים, החיילים שנפלו ברצועת עזה בחדשים האחרונים. פשוט רתחתי. הם אחראים ישירות לכל הרצח הזה. הם משתפים פעולה עם האויב וקושרים את ידי צה''ל בהפגנותיהם למען האויב הערבי הנאצי וגם מציגים את קרבנותיהם כהצדקה להפקרת עמם לידי הגרועים מן הנאצים. התחלנו להגיב, ואז, איך לא, אמר בחור אחד - אנחנו מגינים ''עליכם''. הורי בנו את המדינה שהוריהם ומוריהם הרסו, כל בני משפחתי היו ועדיין חיילים בצה''ל, והם, הסרבנים, שומרים עלי.... הצעירה שלידו אמרה שדם החיילים ''על הידים שלכם''. כך הכרתי באופן בלתי אמצעי את חלאת המין האנושי! נרגעתי רק כשהגעתי להפגנה של עם ישראל, ראיתי המוני יהודים שפויים, וזה בהחלט מרגיע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
תלמדו לספור,
גב''שניק,
14/10/04 22:06
|
תקשורת שמאלנית. איזה אלפים בודדים? היו הרבה יותר מ100,000. רק בגבעת שמואל שזה ישוב קטן היו יותר מ1,000 איש, שהאנשים בתקשורת ילמדו לספור לפני שמפרסמים מספרים מגוחכים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
OLD IDEOLOGY MUSNT TIE US
DR NO,
CENTER,
14/10/04 22:03
|
in the MAAH 21 METNAHALIM HAVE TO SEARCH FOR SOME THING IMPROVE THEIR IDIASHISTORY MUSNT TIES US
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
אני הייתי שם!
יעל,
יש''ע!!!,
14/10/04 21:59
|
מקווה שהיה טוב ושיפנימו את מה שרצינו להגיד! התקשורת מנסה להגיד כמה קצת היה אבל זה לא נכון!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
רק משאל עם !!!
ל"ת
מזכיר המדינה,
14/10/04 21:57
|
|
 |
35.
ערוץ1 -היו 200,000
מאיר,
פ''ת,
14/10/04 21:55
|
בידיעות לא רשמו את תגובתי אפילו אחרי כמה פעמים.
דווקא את ההודעות: ''להרוג את הנאצים'' ו''מתנחלים בני זונות מוצצים'' הם כן העלו.
אם הם לא יורידו את זה - אני קורא לכולם להחרים אותם (את ידיעות).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
לא יעזור לכם, ישראל תצא מעזה
יריב,
תל אביב,
14/10/04 21:53
|
לכל הפנאטים ומאפיית הכיפות הסרוגות. נמאסתם! לכו לעבוד במקום להפגין. הפעם זה סופי! עם ישראל החליט להפרד מעזה ולא יעזרו לכם כל חבורות הילדים שלכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
הפגנת המאה...
אני,
14/10/04 21:44
|
|
 |
32.
ארץ ישראל השלמה מתה!!!
אזרח שפוי,
14/10/04 21:42
|
|
 |
31.
ממש בושה
rami,
קרית גת,
14/10/04 21:42
|
לכל מתנחלים ואנשי גוש קטיף בתור אחד שתמך בכם עד היום ובמעשיכם אני בזמן אחרון כולי מתבייש באנשי שנחשבו לחלוצי התנחלות ואנשי פינה בסופם גילו את עורם כאנשים רודפי בצע כסף , וממון . ככל ומתנחלים יבקשו יותר כספים ויפעילו במסלול הזה אנשים שלא דתים אך תומכי התחברות לא יתמכו בכם יותר ותהיו לבד בשל רדיפת הממון על פני אידולוגיה והתיישבות .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
הנה הוכחה לרוב בעד התנתקות
ערבי הגיוני,
14/10/04 21:41
|
ורק הפאנטים של ארץ ישראל השלמה ממשיכים וצר לבשר להם אבל ארץ ישראל השלמה מתה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
למה מה חשבתם??
הנביא יחזקאל,
14/10/04 21:41
|
בלי הארגון של המתנחלים שממומן ע''י המדינה אין להם תמיכה ובטח לא תמיכה עם דחף שתגרום לאדם לצאת החוצה ולהפגין .אז תבינו את מקומכם מתנחלים יקרים תתפנו בשקט ותפסיקו לבלבל למדינה את המוח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
אכזבה קשה לימין-הקיצוני
נדב א.,
14/10/04 21:40
|
ההפגנה: אכזבה קשה לימין-הקיצוני. ציפו לחצי מיליון מפגינים. קיבלו בקושי ארבעים אלף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
מענין לקרוא את 6
קורא,
14/10/04 21:38
|
ב-6 מתנהל דו-שיח מענין בין משיח לבין אדם שמנסה להחזיר את השפיות. האיש הזה לכשעצמו הוא די ימני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
רק כמה אלפים? ערוץ 11 מדווח על
רק כמה אלפים? ע,
רק כמה אלפים,
14/10/04 21:37
|
רק כמה אלפים? ערוץ 11 מדווח על 150,000 איש !!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
Tikshoret Smolanit
Peter Blood,
Havana,
14/10/04 21:32
|
There were at least 1000000000000000 demonstrotors eveywhere.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה כל כך הרבה אפסים היו שם
ל"ת
איש,
ת''א,
14/10/04 22:27
|
|
 |
נו באמת!!!
אבי דגן,
גליל תחתון,
14/10/04 22:21
|
מה אתה מעשן שם בהוואנה??? שים לב! זה לא התקשורת (שמאלאנית או לא) זה העובדות בשטח! המיעוט בארץ לא רוצה התנתקות ברוך! הרוב רוצה זאת, וחלק מהם (תואהב את זה או לא) חושבים על הכסף שיקבלו כאשר יעברו משם! במצב הכלכלי שלנו ברוך, כסף מדבר ובולשיט לא!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
טוב שיש לנו את אנשי הכיפה
ל"ת
סרוגה,מצילי העם,
14/10/04 21:15
|
|
 |
23.
תמורת כסף טוב,ושבו בנים לגבולם
ל"ת
מוטי,
14/10/04 21:13
|
|
 |
מה, אתה עני?
שונא פיציויים,
יחיה,גוש קטי,
15/10/04 00:07
|
לא, אני לא חושבת שתמורת כסף טוב ושבו בנים לגבולם! המדינה שלנו לא שווה אפילו את כל הכסף שיש בכל ישראל! אפילו נזקקי הגוש לא רוצים להתנתק ולקבל כסף.... הם מעדיפים להרוויח אותו על פניי משהו אחר.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
גדול!
ר,
14/10/04 21:10
|
הקרציות יוצרים רושם כאילו מדובר על מיליוני אנשים שעומדים מאחוריהם. הם גם לא מתביישים להשתמש בטיעונים מתחום הדמוקרטיה הפרלמנטרית. הם, שבזים לכל חוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל יתהלל
אנטישרון,
14/10/04 23:01
|
אני לדוגמא חילוני עסוק שלא ילך סתם לעמוד ברחוב אבל כן סייעתי להביא מצביעים למשאל הליכוד וכן אפעל במשאל עם וכן הייתי בשרשרת וכן אלך לגוש קטיף אם חלילה שרון ימשיך בטמטומו.
המתיישבים טעו במקרה זה עם החילוניים בערים הגדולות במרכז הארץ, ובטח לא בחמישי בערב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
התקשורת השקרנית
יוסי,
14/10/04 21:09
|
מה אתם מבלבלים את המח היו אלפים כמעט בכל מקום ובבית ראש הממשלה היו לחמעלה מעשר אלפים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא אלפים היו מילארדים
ל"ת
uu,
15/10/04 00:16
|
|
 |
וואלה? ספרת את כולם בלי להתבלב
ל"ת
עופר,
15/10/04 00:15
|
|
 |
חחחח היית מת יוסל'ה
ליאן,
14/10/04 23:03
|
הרי בהפגנה הקודמת של הציבור הפנאט שלך, היו אלפים והתקשורת נקבה במספר אדיר. פסה אמונה מהעולם? אני לא בטוחה. אבל טוב לשמוע שהתמיכה בכם בקרב העם פחותה. מי שמגיע להפגנות כרגע הם לרוב מתנחלי ההארד קור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עשרת אלפים?
אמיר,
ירושלים,
14/10/04 22:39
|
|
 |
ערוץ 1 אישר: 200,000
ל"ת
יואל,
14/10/04 21:56
|
|
 |
Over 6,500,000 didn't come
ל"ת
Ran,
14/10/04 21:54
|
|
 |
20.
Mithnachalim- Start packing !
ל"ת
Limon Humtsat,
14/10/04 21:06
|
|
 |
19.
Protest from the right=Hundred
Ipcha Mistabra,
14/10/04 21:00
|
Protests from the Left =Hundred of thousands- In the eye of the leftists Media
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
חיזקו ואימצו אחים !!!
מתנחל מהערבה,
ערבה תיכונה,
14/10/04 20:59
|
מתיישבי הערבה מחזקים את ידי מתיישבי גוש קטיף והשומרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קדימה אחים אנחנו מתפנים !!!!
צוריאל,
גוש קטיף,
14/10/04 21:34
|
|
 |
....
נאוי ,גוש קטיף,
15/10/04 00:10
|
צוריאל זה אתה? יענו קונקי? אם כן זה הדוגמה שאתה רוצה לתת לכל השמאלנים הסתומים האלה שקוראים את התגובות.... יאאלה ביי..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתפנים אבל בתמורה לפינוי כל
המתנחלים,
המוסלמים,
14/10/04 22:47
|
שבישראל הקטנה למען הקמת שתי מדינות לשני עמים.
אין זוה צודק שהמתנחלים המוסלמים הכובשים יישארו בארצנו הקטנה לכלותה.
אם יהודי עוזב את ביתו למען השלום.
שיתכבד גם המוסלמי הכובש לעזוב את ביתו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
go to hell
moshe,
telaviv,
14/10/04 20:58
|
|
 |
Verbak abuse is the option of
אבי דגן,
גליל תחתון,
14/10/04 22:26
|
the unables you impotent misley excuse for a human being!
Anybody can swear like an ignoremous that you are, but composing a worth while argument??? Naaaah' it is out of your league!
I pitty you!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
פנאטיים = סכנה לקיום המדינה
ירמיהו,
14/10/04 20:48
|
חולי הנפש המשיחיים מהימין הקיצוני יחד עם בוגדים כמו טלי פחימה מהשמאל הקיצוני יהרסו בסוף את המדינה הזו . אלא אם הרוב השפוי במדינה יתעורר ויעצור אותם לפני שיהיה מאוחר מדי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שתוק -בוגד
משה,
14/10/04 21:56
|
|
 |
15.
שרון צריך להקשיב לעם שבחר בו
עדי,
מודיעין,
14/10/04 20:33
|
תכנית ה''התנתקות'' שהיא בעצם שם נרדף ל''נסיגה'' היא טעות פאטאלית- כל מי שמבין בביטחון אומר שעזה תהפך למקלט לטרוריסטים. הם יגדילו את טווח הטילים ויאיימו על אשקלון ושוב צה''ל יצטרך להיכנס ושוב חס וחלילה ייהרגו הטובים שבבנינו. וזה רק השיקול הבטחוני שלא לדבר על ההשלכות הרגשיות שבהוצאת אנשים בכח מביתם.... שרון צריך להתחיל להקשיב לעם שלו ולהפסיק לנהוג כדיקטטור כמו בבריה''מ לשעבר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון חזק ואמץ אנחנו אתך
ל"ת
70 אחוז מהעם,
14/10/04 20:57
|
|
 |
מאיזה עם?
ל"ת
רפי,
15/10/04 00:52
|
|
 |
לא הבנת. שרון קיבל הוראה מבוש.
רפי,
הרצליה,
14/10/04 20:46
|
ואין לו בכלל זכות להביע דעה.
בוש החליט בשבילו, ושרון פוחד שבוש יעשה לו מה שעשה לסדאם חוסיין אם יסרב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל הוא היה צריך לשכנע את בוש
ירון,
חיפה,
14/10/04 22:35
|
אתה לא זוכר שחודשים היתה הסתייגות בארה''ב עד שאריק שרון נסע לשכנע אותם, שהרי הם תמכו רק במפת הדרכים... אם כבר זה אריק שמחליט לבוש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
לשטחים....
אסף,
חיפה,
14/10/04 20:26
|
אני מציע לכל מתנגדי ההתנתקות להפגין בשטחים ולא בתל-אביב - שם זה לא חוכמה. נראה אתכם מפגינים ברמאללה, בשכם אולי בעזה ? בדרך תוכלו גם לעזור לצה''ל שעושה עבודה נהדרת ושומר גם עליכם למרות שאתם מסבכים את כולנו. מתי תבינו שמדובר בצעד טקטי חכם ולא בענין עקרוני ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זאת בדיוק הבעיה
אורי,
14/10/04 20:58
|
|
 |
אין דבר כזה ''שטחים''...
גידי,
הרצליה,
14/10/04 20:48
|
השטחים זו המצאה של השמאל ''שהצלחנו'' לייצא לעולם. אין דבר כזה שטחים. יש אדמה.
יש אדמה שהיא אדמת ארץ ישראל, והאדמה היא אדם, כי האדם - עץ השדה.
והכורת את העץ שופך את דמו אל האדמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התחרפנת, הא?
מיקי,
מאוס,
14/10/04 23:33
|
לך תגור אתה ב''אדמה''. חתיכת אידיוט .
לי נמאס לעשות מילואים לשמור על ה''אדמה'' המזורגגת הזו או לראות את הילדים שלנו מתים בשבילה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אדמות
BOCA,
JERUSALEM,
14/10/04 21:07
|
הגיע הזמן שגילי וידידיו המתנחלים יבינו שרוב העם בארץ לא מוכן לשפוך את דמו עבור''אדמות קדושות''בעזה או שכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפסיקו לדבר בשם רוב העם
בני,
15/10/04 00:56
|
אתם השמאלנים מיעוט שולי בחברה. אבל בגלל שליטתכם בתקשורת, ובגלל שאתם חיים בגטאות של עצמכם, הצלחתם להשתכנע שאתם הרוב. אבל אין מה לעשות, זה לא נכון - והבחירות באות מדי פעם להחזיר אתעם למציאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ושל מי הייתה האדמה הזו ? שלנו?
אסף,
14/10/04 20:58
|
|
 |
אנחנו
מי?,
15/10/04 01:21
|
|
 |
לכבוד ההיסטוריון...
גדי,
15/10/04 01:07
|
חברון, קרית ארבע, שכם וכו' היו שייכים לעם היהודי הרבה לפני שהשבטים הפלשטינים הגיעו... יש לעשות שיקולים רק בהיבט הביטחוני... צדק היסטורי אין בדבריך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברור ששלנו. שחררנו, לא כבשנו.
גידי,
הרצליה,
15/10/04 00:57
|
והנה לך שיעור בהסטוריה...
הטורקים שלטו בה עד 1917, האנגלים שלטו בה עד 1948, הירדנים כבשו אותה ב-48 ושלטו בה מאז ועד 67 (אפילו שהאו''מ לא נתן להם אותה אלא לפלסטינים שלא הסכימו לקבל אותה), שזה 19 שנה,
ואנחנו שחררנו אותה מהשלטון הירדני הזר ושולטים בה כבר 37 שנה.
בלי קשר לכל זה, זו אדמת ארץ ישראל. והיא שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דפוק עכשווניק
אביהו,
14/10/04 23:06
|
תקרא ספרי היסטוריה.
לא מאות שנים אחורה. רק 100 שנה ותבין שחבר הלאומים (קדם לאו''ם) נתן ליהודים את כל ארץ ישראל כולל המזרחית (במסגרת המנדט )בראשית שנות העשרים.
אבל בטח אין לך שום מושג ירוק מה זה בכלל ואתה טפש דפוק ובער כמו כל סמולני/מושתל של עומרי שרון כאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסתכל בספרי ההיסטוריה ותבין
שבכל מקום שהיו,
יהודים,
14/10/04 22:48
|
הם נעלמו עקב תהליך הכיבוש המוסלמי .
בכל המזרח התיכון התהליך התרחש והוא עוד לא נגמר.
עכשיו אנוחנו מרוכזים בגטו קטן שמוסלמים בו לרוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תסתכל לפני ותראה מי הבריח אותנ
ירון,
חיפה,
14/10/04 22:37
|
משם במקור. אתה כמה התנחלויות התפנו ב1948? כל ההתנחלויות שהיו ממזרח לירושלים ובסביבה התפנו כי לא היה צה''ל חזק להגן עליהם מהעליהום של הערבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
השתתפות דלילה בהפגנה
שמאל לוחם,
אלי סיני,
14/10/04 20:22
|
נמאס לשמוע ממכם , ממילא שרון לא מקשיב לאף אחד .
רק כאן במעריב יש כותרת כזו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכתבו הודעה זו..
מאיר,
14/10/04 23:37
|
|
 |
12.
משוגעים הביתה
מאיר,
14/10/04 20:19
|
|
 |
זה הבית שלי
משוגע,
14/10/04 23:32
|
אתה צועק לכו הביתה זה הבית שלי ואתה מנסה לגרש אותי מביתי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
כל הכבודלהם!!
ל"ת
אא,
ר,
14/10/04 20:13
|
|
 |
10.
הרצל לא חבש כיפה
איש,
ת''א,
14/10/04 20:12
|
אני כמו גם חברי הטובים אינם חובשי כיפה וכולנו שירתנו יותר מ-3 שנים בצבא וכמפקדים קצינים וביחידות היתנדבות שונות, אז אל תתפאר בתואר המפוקפק שלכם בשמירה על ביטחון המדינה, כי אם לא היתם במקום שבו אתם היום גם מצבנו היה טוב יותר, ודם מיותר לא היה נישפך, אך למיתנחלינו לא ממש מענין הדם. ולחובש הכיפה היקר תיבדוק שוב את הסטטיסטיקות שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Pandora
jehudi,
haolam hase,
14/10/04 20:37
|
patachtem et kufsat hapandora weatem lojecholim joter lisgor ota. Atem awudim kemo shehamitnachalim hanazim harurim awudim. chawal.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
חדשות ערוץ 2
דן,
14/10/04 20:06
|
למה הירידה בחדשות ערוץ 2 . פשוט מאוד . כי לא מצפים מחדשות שמגדירות את עצמם ''כל המדינה יחד'' להתייחס להפגנה עם 100 מוקדים ברחבי הארץ, בזילזול כפי שאין ליזרוביץ (או איך שקוראים לו) מתייחס אליה. הפגנה כל כך ענקית ועל מה אילן מדבר ? על 3 אנשים עם בדוכן של הקונספירציה.
ואגב: גדי סוקניק- אתה מגיש ולא כתב דעות לכן אני מצפה ממך לא להגיד בסוף כתבה על חסידי הרב מאומן : '' שיר,שיר אבל שלא יבלבלו את המוח'' . אני בערוץ 10.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא אלפים היו מאות מילארדים
'',
15/10/04 00:18
|
|
 |
אתה דביל!!
ל"ת
גדי,
15/10/04 01:08
|
|
 |
''שלא יבלבלו את המוח''- סוקניק
שירה,
14/10/04 21:45
|
גם אני זעמתי על חיווי הדעה של גדי סוקניק על הכתבה שעסקה בחסידי ברסלב, אך הרשה לי לתקן אותך, סוקניק אמר בסוף המשפט, ''רק שלא יקשקשו על הקירות''. דומה אבל שונה... חבל להוציא לעז על עמ''י...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
העם קיים בזכות הציונות הדתית
חילוני מודה,
14/10/04 20:05
|
הרבה מהחיילים הקרביים הם חובשי כיפה. בכל מקום בארץ הם נלחמים על האדמה, על המולדת, על אהבת הארץ....הם מלח הארץ הטובים שבבננו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה חילוני? אנחנו הרוב המחזיק
עופר - חילוני,
15/10/04 00:12
|
את ישראל ולא מנפנף בשירות צבאי ומצפה לאתנן פוליטי. אתם הדתיים כאן בתגובות מספסרים בדם חובשי הכיפות שהגנו - כמו כל העם - על הארץ. אינני בטוח שחללינו הדתיים צריכים להיות כלי בויכוח הפולטי. יש ממשלה דמוקראטית והיא תחליט. לפיכך - נראה שתהיה התנתקות והיא הקדמה לנסיגה לגבולות קרובים ל - 67'. תודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זו האמת.צודק
ל"ת
עוד אחד,
14/10/04 22:21
|
|
 |
7.
למס 2..אחד העם
יובל,
קנדה,
14/10/04 20:04
|
כאחד שממש רואה מהצד.. כי אני חילוני מאוד..לא דתי לא ימני לא שמאלני לא בעד לא נגד כלום.. יכל לאמר לך דבר אחד...ללא חובשי כיפה ..וללא קצת מהדת ...וללא מנהגי יהדות...מזמן לא הייתה מדינת ישראל קיימת... הם אנשים ניפלאים..אנשי אמונה ..עוזרים אחד לשני ..לכן את עמדותיך הפוליטיות לא וגם אין לי זכות לבקר אבל את עמדותיך לגבי חובשי הכיפה באמת כדאי שתשנה.. כי בלעדם תאבד את המדינה שאתה חי בה.. בר מצווה עשיתה...חתונה עשיתה ....לאן פניתה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
ל-1: למה אנחנו בעזה
ישראל,
14/10/04 20:02
|
אתה רוצה נימוק 'פרקטי' - בבקשה: הרי יצאנו מעזה ב-95 כמו משאר ערים 'פלסטניות' ונאלצנו לשוב אחרי מאות הרוגים ברחובותינו. ושום גדר לא תעזור - כמו שהיא לא עוזרת נגד טילים ולא נגד מנהרות. אבל האמת שעזה היא ארץ ישראל בדיוק כמו נתיבות ועכו. ואם גם 'חמאסניקים' טוענים כך זה לא אומר ש'גם הם צודקים' או ש'האמת נמצאת באמצע'.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה מ-1
ישראלי,
14/10/04 20:23
|
ארץ ישראל היא מה שהצלחנו לייצב עם תום מלחמת השחרור. הנימוק היסודי שלנו, עליו אני מבסס את זכות קיומנו כאן, הוא העובדה שהערבים סרבו לאמץ את תכנית החלוקה ובמקום זאת קמו עלינו לכלותנו. מלחמת השחרור היתה מלחמת קיום צודקת. אתה ושכמותך מוכיחים לי עתה שמטרת קיומנו היא התפשטות בלתי מוגבלת. אם עזה היא כמו נתיבות ועכו אז צודקים כל אויבי נפשנו, וישראל היא ה- troublemaker של העולם. יצאנו מעזה גם ב-1956 ולא ידוע לי על התפוצויות אוטובוסים במשך 20 שנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באיזה זכות אנחנו כאן?
ישראל,
ניתנה לנו,
14/10/04 20:44
|
א. אם אנחנו כאן רק בזכות 'העובדה שהערבים סרבו לאמץ את תכנית החלוקה ובמקום זאת קמו עלינו לכלותנו', כמו שכתבת, אז מה פתאום הערבים היו צריכים בכלל לקבל את תכנית החלוקה? ב. ישראל היא אכן הבעיה של עולם - ראה איך הכל מתמקד בנו - אבל הבריחה שלנו לא תעזור לו לנו ולא לאחרים, כולל הערבים. דווקא חזרתינו לעצמינו, ליעודינו ולארצינו כן תביא שלום ושלווה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין סיכוי שנסכים
ישראלי,
14/10/04 20:59
|
הערבים היו אמורים לקבל את תכנית החלוקה מכיון שמעולם לא היתה מדינה פלסטינית, והיתה להם הזדמנות לראשונה בהסטוריה לקבל מדינה משלהם. הם איבדו את המדינה שלהם בגלל שהם רצו יותר מדי, ולבסוף נשארו עם כלום. זה בדיוק מה שיקרה לנו בגלל אנשים כמוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ראשית, ב48 לא היה עם פלסטיני.
levos,
ירושלים,
14/10/04 23:36
|
שנית, כפי שבמלחמת השחרור הערבים לא הסתפקו בשטחים המדוברים, גם כיום אם נצא מהשטחים הם לא יסתפקו בהם. שלישית, גם מלחמת ששת הימים הייתה מלחמת קיום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
לא לסכן יותר את חיי בנינו
אהרון,
מרכז,
14/10/04 19:55
|
לא לסכן יותר את חיי בנינו למען ההתנחלויות! לעודד אותם לסירוב שמירה על ישובים המתנגדים להתנתקות!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
בזכות ההיתנתקות
מני,
השרון,
14/10/04 19:50
|
הרי ברור לכל בר דעת כי רב העם תומך בהתנתקות. הבעיה היא כי תומכי ההתנתקות אינם מאורגנים ואין להם ''רבנים'' שיפרסמו פסקי הלכה לאורם תהיה התארגנות . על תומכי ההתנתקות להתארגן , לצאת להפגנות ולהשמיע את קולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לבר הדעת
גדי,
15/10/04 01:10
|
ושאר ''מטה הרוב''... מי קבע שאתם הרוב??? אתם הרוב רק בתשקורת!!! שכחת כבר את תוצאות הבחירות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך זה כ''כ ברור?
ל"ת
סתם תהייה,
14/10/04 20:52
|
|
 |
3.
תגובה ל-1 ו-2
חובש כיפה,
14/10/04 19:44
|
אלמלא חובשי הכיפה, היום הייתם באוגנדה, לשם רצו כל אלה שאינם חובשי כיפה לשלוח את אבותכם, רק בזכות חובשי הכיפה אנחנו היום, כאן בארצינו והיום, עם הזמן ,גם חובשי הכיפה מגינים עליכם, הם יותר ויותר נמצאים ביחידות הקרביות, בעוד ש40% מהמתגייסים ללא הכיפה משתמטים משרות צבאי בכלל ועוד 20% אינם הולכים ליחידות קרביות, אלא הופכים לג'בניקים - אז קצת כבוד לחובשי הכיפות שעל דמם אתם חיים כאן...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז זה אתם האשמים...
ל"ת
אריה,
17/10/04 07:31
|
|
 |
הסטוריה משוכתבת?
אזרח,
14/10/04 20:13
|
לא ידעתי שחובשי הכיפה היו רוב לוחמי מלחמת השחרור, או שהם הקימו את הממשלה היהודית הראשונה בישראל אחרי 2000 שנה. מה שאני כן יודע הוא מה שאבי, שלחם במלחמת השחרור, סיפר לי. כאשר בית המתים בבית החולים וולך היה מלא בגוויות לוחמים, לא היו מוכנים בחורי הישיבה לעזור בקבורה, במסגרת ביטול תורה. תרומתכם המשיחית עתה היא לצרף לעם ישראל 3 מליון ערבים צמאי דם. זאת במקום להתנחל בנגב או בגליל. אתם זהים למוסלמים הפונדמנטליסטים במראה, בלבוש ובמנטליות. רק סידור התפילה שלכם שונה משלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתעורר למציאות
k_nemo,
Beer Sheva,
14/10/04 22:39
|
''חובשי הכיפה'' הללו, שאתה כה מתגולל עליהם, הם הצה''ל של היום. הם החיילים הסדירים ושדרת הפיקוד של אוגדות עזה ויו''ש. אם לשיטתך, אתה מוקף ''פונדמנטליסטים'' יהודיים הדומים כשתי טיפות מים לפונדמנטליסטים האיסלמיים, מדוע שלא תדבק במקור ותעבור מכאן לסוריה או לרשות הפלסטינית. לפחות שם, לא תהיה לך אופוזיציה לשנאת המתנחלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההיסטורי'ה היא.....
הלו,
מרכז,
14/10/04 21:13
|
שראשוני העולים לארץ היו ליטאים וחסידים(שומו שמים!!!) לא בתקופת הבילוי'ים אלא במאה ה....18 !אוף, התיזה שלך מתקלקל....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בור ועם הארץ. דתי אינו חרדי.
חילוני גאה,
צפון,
14/10/04 20:34
|
יש חובשי כיפות סרוגות ויש חרדים, וההבדל הוא תהומי כמעט בכל (לבוש, דעות, צבא, חינוך, פוליטיקה וכו'). דבר זה ברור לכל בר דעת, ודי לחכימא ברמיזא. מי שאינו מבדיל הוא עיוור או שוטה גמור. יישר כוחם של חובשי הכיפות הסרוגות, מלח הארץ ברובם הגדול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
כל המפגינים- חובשי כיפה
עם בתוך עם,
14/10/04 19:14
|
כפי שמהפגנות השמאל יש לחסר את הערבים שברור שהם תומכים בהחזרת שטחים- כך צריך לחסר את חובשי הכיפה מהפגנות הימין כי גם הם מייצגים פלח ידוע באוכלוסיה, אלא שאם מחסרים את חובשי הכיפה מגלים שאף אחד למעשה לא תומך בעמדתם המשיחית להצמד לעזה. הם עם בתוך עם כפי שהערבים הם עם בתוך עמנו. שלכם- אחד העם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי תחסיר גם את ''חובשי הכיפה''
k_nemo,
Beer Sheva,
14/10/04 22:26
|
|
 |
כשצהל ישוב להיות צבא הגנה לישר
אריה,
17/10/04 07:32
|
כמו שהיה פעם, אז כמו פעם השמאל ישוב להיות חוד החנית...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא נכון!
יעל,
14/10/04 22:10
|
אני הייתי הרגע בהפגנה והיו שם הרבה חילוניים! זה נכון שהרוב אבל לא כולם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חובשי הכיפה הם העם -לידיעתך
ירושלמית,
14/10/04 20:16
|
מי שמעביר את המסורת מדור לדור הם חובשי הכיפה, כל היתר נעלמים מעם ישראל עם השנים.... ולהשוות את הערבים לעם ישראל? כדאי שתלמד קצת הסטוריה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Baruch Hashem
eli,
Los Angeles,
14/10/04 19:40
|
|
 |
תקראו
רבקה,
14/10/04 19:35
|
שטויות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! כחצי מהמתנחלים - חילונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וגם הם מוכנים להתנתק
ל"ת
רמי,
14/10/04 20:04
|
|
 |
1.
הסוף המוסרי של מדינת ישראל
ישראלי,
מדינת ישראל,
14/10/04 19:07
|
התפשטות טריטוריאלית היא בניגוד גמור לזכות קיומנו כאן. נווה דקלים היתה יכולה להיות מוקמת בין דימונה לירוחם או בין עכו לצפת, לתועלת כולנו ובמסגרת ציונות לשמה. המתנחלים הורסים את המדינה ואת מוסריות קיומנו. אין לי מושג כיצד אני יכול להסביר לעצמי או לאחרים מה אנו מחפשים בעזה מבלי להשמע כמו חמאסניק בן דת משה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הפלשתינאים מחפשים בג' קטיף?
רעמסס,
14/10/04 22:21
|
הנגב המערבי מחולק בין האיזור הפלשתינאי בעזה ובין גוש קטיף. באיזור הפלשתינאי אין יהודים ובגוש קטיף אין ומעולם לא היו ערבים.
מה יש לפלשתינאים לחפש בגוש קטיף? גירוש היהודים מבתיהם ומסירת אדמתם, אדמת העם היהודי, לפלשתינאים הוא פשע לאומי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה אנחנו בעזה
ארץ ישראל,
ניתנה לנו,
14/10/04 20:26
|
אתה רוצה נימוק 'פרקטי' - בבקשה: הרי יצאנו מעזה ב-95 כמו משאר ערים 'פלסטניות' ונאלצנו לשוב אחרי מאות הרוגים ברחובותינו. ושום גדר לא תעזור - כמו שהיא לא עוזרת נגד טילים ולא נגד מנהרות. אבל האמת שעזה היא ארץ ישראל בדיוק כמו נתיבות ועכו. ואם גם 'חמאסניקים' טוענים כך זה לא אומר ש'גם הם צודקים' או ש'האמת נמצאת באמצע'.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התפשטות טריטוריאלית היא בדיוק
דני,
14/10/04 20:19
|
הקיום שלנו אחרת הם יתפשטו ואז לא יהיה לנו קיום.. כימני קיצוני אני יכל לאמר לך את זה... אם הם היו מסתפקים בגבולות 67 הייתי נותן להם הכל ורק שיעזבו אותנו ..הייתי גם נותן להם חצי מירושלים...יותר מזה? אבל...כפי שאני מכיר וגם אתה את הערבים(אולי לא) הם יסתפקו רק בדבר אחד... כל ארץ ישראל... ואותך ואותי לים.... ואני בטוח שאתה לא הייתה נותן להם חצי מירושלים ..ואני כן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מדבר כמו בן 5 .
קרנפי,
ת''א,
14/10/04 23:54
|
''הערבים הם ככה...'' ''הערבים הם קקה...'' אתה מדבר על אותם ערבים שיש לנו איתם שלום יציב בירדן ומצריים? או רק על הערבים שבגדה המערבית? אתה מתכוון לערבים הישראלים שחלקם משרתים בצה''ל? או רק לערבים ברצועת עזה? אתה מתכוון לערבים מקבוצת בני סכנין? ומה עם הדרוזים? והבדואים? או שפשוט אצלך יש ערבים=שחור, לא ערבים=לבן, שזה מה שהרמה השכלית שלך הצליחה לתפוס. דרך אגב, אתה מדבר על התבטאויות של חמאסניקים לגבי הבעלות על א''י. כדאי שתקשיב גם לדברים שיוצאים מהפה של ''גדולי'' הרבנים היהודים, ותחשוב מה אתה הית מרגיש עם היית ערבי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וזה מה שהחמאס אומר עליך...
בוב הבנאי,
14/10/04 21:14
|
שכל היהודים לא רוצים שלום ורוצים כיבוש ואת כל ארץ ישראל. והנה, תסתכל, כמו שהמתנחלים עבדו עליך החמאס עובד על לא מעט מהעם הפלסטיני שרוצה שלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יחי ההבדל הקטן
שי,
14/10/04 23:02
|
החמאס נסמך על הקוראן, אנחנו נסמכים על התורה.
תחליט מי צודק ומי שקרי.
הגב לתגובה זו
|
|