 |
123.
המפ
uri,
נגב,
05/11/04 00:01
|
|
 |
122.
I'm ashamed to be an Israeli
Miki,
San Diego,
05/11/04 00:01
|
we lost all our morals and this situation is destroying us. The soldgers are not to be judged, anyone who is young and put unter such conditionds might act in such a barbaric way.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל 122
דודו,
תל אביב,
23/11/04 00:02
|
אז תשאר באמריקה,שם לבדך זרוק כמו כלב,בלי משפחה וניירות,אם אתה מתבייש אז מעניין למה אתה עולה על האתר של מעריב--הרי אתה מתבייש לא?האמת היא שאין לך מקום בארץ ונפלטת החוצה לסו דייגו ? כלוב מזהב.אבל זה עדיין כלוב.תתרקב שם ותתפלל לאלהים שיום אחד יתמזל מזלך להיות ישראלי שגר בארץ.קלעתיבול--
הגב לתגובה זו
|
|
 |
121.
תבינו את הספור
המ''פ קורבן,
29/10/04 16:43
|
החיילים סיפקו לו תירוצים והסברים שלא הניחו את דעתו. ''ניקיתי את העמדה'' ו''הסתכלתי לכיוון אחר'', אמרו החיילים למפקדם. אחד החיילים נשפט ל-30 ימי ריתוק על ידי המ''פ, והחייל הנוסף, שסירב להישפט בפני הקצין, הועבר לטיפולו של מג''ד שקד. כעבור כמה שעות, התקבלה הודעת טקסט (אס-אם-אס) בטלפון הנייד של הקצין. ''אתה שרוף'', אמרה ההודעה. עיקרי התחקיר העלו את החשד ששני חיילים ותיקים המשרתים במצב החליטו ''לבוא חשבון'' עם מפקדם באמצעות הדלפת טענות שקריות לתקשורת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
120.
המ''פ זכאי
קצין בכיר במיל,
29/10/04 16:40
|
מדובר באדם שהקדיש את חייו לצבא אפילו לחגים ולארועים משפחתיים לא יצא הביתה מטעמי מסירות לעבודה.. אכן אני מבקש מהגולשים היקרים להעמיד את מצפונם במבחן ושיגלו הבנה כי מדובר בקצין למופת וחבר יקר ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מ''פ קריש
פ.נ,
דליה,
21/08/05 12:03
|
מ''פ יקר שלנו, אתה קריש ואתה גדול אל תתיחס מי ייתן וירבו עוד כמוך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
119.
מדובר באדם למופת
חייל סיירת אגוז,
29/10/04 16:34
|
המ''פ הזה התחיל את הקרירה הצבאית שלו יחד איתי באגוז בגולני ומשמה יצא לקורס קצינים ... אני איתך ...רותם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
118.
המ''פ סכן את חייו למענינו
תגובה ל 117,
29/10/04 16:29
|
יא אפס בזמן שהתפנקת במעדון הוא שמר עלייך ... רואים עד כמה את לא סוביקטיבית מגעילה שכמוך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
117.
116 יא אדיוט
Lucka,
26/10/04 21:08
|
מגעיל אחד. וכל המטומטמים שמצדיקים את רצח הילדה , והטיפשים מספיק כדי להאמין לבולשיט שכתוב בכתבה הזאת. הגיע הזמן שצה''ל יפסיק להעמיד פני צדיק ולשאת את תוצאות מעשיו. די לתירוצים!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
116.
עם מוסלמים נהג כמוסלמי.
שלומי,
17/10/04 13:39
|
מרצח ילדות קטנות מטווח אפס ועד שריפת יערות ''על רקע לאומני''-אין מה להתרשם מתגובות השמאלנים והערבים,מוטב לפגוע בטעות מלאבד חייל שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
115.
גדוד שקד חזק ואמץ
בנצי,
י-ם,
16/10/04 22:30
|
הגנו עלינו ועל עצמיכם ואל תחששו לירות כאשר יש סיבה מוצדקת, כמו נערה שרצה אליכם עם תיק. מי שאחראי על מותה הם הוריה שלא שמרו עליה, וכל המחבלים שעושים מניפולציה בדם קר של חיי ילדיהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
114.
מתנכלים לו כי הוא דרוזי!!
פרסי גאה,
16/10/04 22:19
|
אני מאמין למ''פ והגיע הזמן שהצבא ישים קץ לטרור שמשליטים חיילים ותיקים על חיילים צעירים ועל מפקדיהם. אני גם שירתתי בצבא כמו כולם ולא אחת הרגשתי את נחת זרועם של כל מיני פז''מניקים למיניהם. שלא יתרצו לי את ההתנהגות שלהם כלחץ או שחיקה. שטויות במיץ עגבניות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
113.
הכיבוש השחית אותנו! :(
יואב,
ירושלים,
16/10/04 19:47
|
|
 |
112.
כואב לי נורא על...
אור,
תא,
16/10/04 18:28
|
התינוקת פס שנורתה ונירצחה בדם קר דרך כוונת המחבל. כואב לי על ילדים ותינוקות שנשרפו ונורו ונרצחו בשנתם על ידי מחבלים ארורים. כואב לי על גברים נשים וילדים,שנשרפו ונחנקו והתפוצצו בתוך אוטובוסים .(''קורבנות השלום'')
ובעיקר כואב לי על משפחות שכולות יתומים ואלמנות,שעולמם חרב עליהם וחייהם אינם חיים עוד.
רק על העם שלי אני בוכה, עם למוד סבל ותלאות אשר כל רצונו לחיות בשקט ובשלווה בארצו,ולאחר גלות אלפיים ושואה ארורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד אור
גיל,
17/10/04 15:35
|
|
 |
Thank you, my brother.
Moshe,
USA,
17/10/04 01:02
|
|
 |
למי שאין רחמים על'' האחר''
גוליית,הצנע לכת,
16/10/04 19:12
|
ימשיך לבכות כנראה עוד 2000 שנה,אם נשרוד בנוולותנו עד אז הביצה והתרנגולת של הכיבוש הממאיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נתת לי קצת אור בעניים
יובל,
16/10/04 19:11
|
אחרי קריאת כל התגובות כאן נהיה לי חושך בעניים . לא ידעתי שיש לפלישתינאים כל כך הרבה עורכי דין יהודים... לא סתם נאמר ..אלוהים ישמרני מאוהביי. משונאי אשמר לבד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
111.
תוצאות תחקיר ידועות מראש
ילדה ירתה בעצמה,
16/10/04 16:36
|
הנערה ''אין שם'' אשמה שנולדה פלשתינית אין זה חדש שלפלשתינים אין שם ואין דמות אצל אנשי התקשורת מדבררי הבטחון. הזיכוי ללא משפט ,תחקיר לא מפתיע וידוע מראש ,הצבא חוקר את עצמו על פשעיו,גם זה לא מפתיע.
המ'פ ''אין שם'', אינו אשם יחידי בעיני ובעיני החוק הבינלאומי לכשידרש.
האשמה בביצוע פשעי מלחמה אלימים כמו הרג הילדה''אין שם'', בת 13 ,כמו גם ילדים ןאזרחים אחרים פלשתינים יום יומית שבשיגרה,היא של כל הדרגים מעליו וממשלת ישראל והעומד בראשה. הכיבוש השחית את החברה הישראלית שאיבדה את צלמה האנושי .חייל החרד לחייו ,כמו כל פחדן אחר ,מפעיל את כוחו ולא את שיכלו האם לא הגיע הזמן של לתת לשכל לנצח את המלחמה הארורה הזו? האם לא הגיע הזמן שמפקדים ומנהיגים גנרלים כושלים יתנו את הדין על דירדור מתמשך של המדינה והאיזור לשפל משפיל והרסני? האם לא הגיע הזמן להפסיק את מעגל הדמים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הלעג הוא נשקם של השוטים
מיכאל ב,
17/10/04 07:29
|
כמי שמכיר את המקרה יותר מקרוב. המ''פ השניא את עצמו על החיילים בשרשרת של הוראות. חלקם השתמשו בסיפור הריגתה של הילדה האומללה כדי לסלק אותו !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סובב ומסובב ,יפה עשו בכל מקרה
ל"ת
רצח הוא רצח ...,
17/10/04 11:22
|
|
 |
הגיע זמן להפסיק מעגל דמים!!!
מרק,
16/10/04 17:17
|
אז בבקשה, תפסיקו לשלוח מחבלים מתאבדים ולירות קסאמים, תפסיקו חינוך שהאידי ותעמולה פשיסטים נגד יהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגוזל הקוזק הנגזל הנזעק להגנה
ל"ת
תגובה הומניסטית,
16/10/04 18:37
|
|
 |
תגובת פשיסט,בטחוניסט לא חכמה
טולקיסםמביןשינך,
16/10/04 18:31
|
הביצה והתרנגולת מיצרת מתפוצצים וקסאמים .גוליית מדבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מכיר כושים סודנים מתפוצצים?
מרק,
16/10/04 22:27
|
גם אני לא. האם טבח שעושים ערבים מוסלמים לכושים בסודן זאת לא סיבה לכושים להתפוצץ? ואיזה כיבוש אילץ להתפוצץ מוסלמים במגדלי התאומים ובאי באלי, לרצוח 350 ילדים בבסלן וכולי בכל העולם. ומי בשנת 2000 סירב לסיום כיבוש? הלא ערפאת במקרה? ולמה עכשיו חמאס וג'יחאד איסלאמי לא נותנים לבצע התנתקות? אתה יכול כמו תוכי לענות לכל השאלה – כיבוש משחית או כיבוש ארור, אבל התשובה הזאת יכולה לספק רק מפגרים כמוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מרק, ''אבוס דינק'' ;-)
גיל,
17/10/04 15:33
|
|
 |
110.
Bloody Fascists
Koby,
New York,
16/10/04 16:22
|
That's the result of occupation - we're no better than the terrorists now.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא נראה לי שאתה פשיסט
יעקב,
16/10/04 17:09
|
אני חושב שאתה סתם טיפש שלא מבין כלום ושמתנחל באדמה שנגזלה מאינדיאנים המסכנים שרובם נרצחו באכזריות וחושב על עצמו שהוא איש נאור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Yes, he is a lefto facist
ל"ת
Me,
17/10/04 09:57
|
|
 |
What's the connection?
Koby,
New York,
17/10/04 02:20
|
The fact the Americans brutally murdered Native-Americans (i.e. Indians) doesn't meant Israeli soldiers should behave like that. You didn't respond, just changed the subject....sort of like Bush.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
109.
לבבונים מהימין
מוקי,
קריות,
16/10/04 15:24
|
תגידו את האמת - אפילו אתם לא מאמינים שהמ''פ ''הגיב לאש שכוונה אליו על ידי ירי צרור לעבר הקרקע'' או משהו הזוי כזה. אתם פשוט חושבים שלרוקן מחסנית על ילדה פלסטינית בת 13 מטווח אפס זאת התנהגות סבירה ואפילו רצויה.
הגיע הזמן להוריד את המסיכות מעל הפאשיזם הישראלי החדש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You are a lefto facist
ל"ת
zzz,
17/10/04 09:58
|
|
 |
למוקי מאוס מהקריות
המחלקה הסגורה,
16/10/04 16:38
|
האמת, לנו איכפת יותר מיהודים. אנחנו גם נוטים להאמין להם יותר. ככה זה בבונים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מפיך פשיסט זאת מחמאה
מרק,
16/10/04 16:32
|
תלוי מי קורא לך פשיסט. כשאידיוט כמוך אומר פשיסט זה לא גנאי בגלל שבשבילך חמאס וג'יחאד איסלאמי הם ארגונים הומניטריים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאנשים כמוך
מוקי,
קריות,
16/10/04 21:18
|
|
 |
108.
צריך לפזר את כל הפלוגה ביחד
ל"ת
דרור,
צפון,
16/10/04 15:06
|
|
 |
107.
יוסי שריד וגוש שלום מתחרטים ?
ל"ת
צביקה,
רמת השרון,
16/10/04 14:50
|
|
 |
106.
למה נותנים לערסים נשק?
שאול,
16/10/04 14:01
|
צהל נותן נשק לכל ערס מחולון ועד אשדוד, הערסים האלה שהיו בבית ספר במקום ללמוד הם הרביצו לילדים, עכשיו במקום זה הם מרביצים לערבים, הפעם הם גם יכולים לרצוח כמה שהם רוצים ולא יעשו להם כלום!!
איזה כיף להם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בבית הספר ערסים הרביצו אותך
ערס,
חולון,
16/10/04 16:41
|
|
 |
105.
בכל העולם כבר חושבים ש
איתמר,
16/10/04 13:26
|
אנחנו רוצחים, ורק בגלל שחבורת דפרים מנסה להתחשבן עם המפ שלהם...ישראך רצחה ילדה בת 13'' והכי מרגיז זה שאף אחד ממשרד החוץ לא עושה כלום. אנחנו סמרטוטים.אין לנו כח ורק בגלל שכולם מושחתים שם למעלה. מדינת עולם שלישית: שחיתות הרג מלחמה שלטון דתי פשע עבריינות. בקיצור אחלה מדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
104.
יעלון אתה שותף לרצח הילדה
משה רבנו,
16/10/04 13:04
|
מי שמגן על פושעים הוא שותף לרצח- לא נראה לי שהחיילים ישקרו לכן אני מאמין לחיילים ולא ליעלון ולפושע שרוקן מחסנית בילדה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן כך טיפשים מתחלפים ולא מתים
פ.נ,
דליה,
21/08/05 12:15
|
אני רק מנסה להבין מה אתם רוצים מהמ''פ , אז כן היא היוותה סכנה , גם אם זה היה זבוב הוא היה חייב לירות לעברו אני לא יאחל למישהו קרוב שלכם לעבור את מה שעבר המ''פ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומאיפה אתה יודע את האמת?!
שלומי,
17/10/04 13:33
|
|
 |
אתה שותף להרבה רציחות!!!
מרק,
16/10/04 16:28
|
אין לי שום ספק שילדה הזאת לא במקרה הגיעה למקום אסור לתנועה ושהיא נשלחה על ידי טרוריסטים פלשתינים עם משימה מסוימת כמו לבדוק ערנות חיילינו. ואם החיילים לא היו יורים בה אז בפעם הבאה חמאס היה שולח ילדה עם התיק מלא חומר נפץ. אז אני חושב שאתה שותף לשיטת ארגוני טרור להשתמש בילדים ואתה פושע מלחמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה מטומטם
שפיק,
סחנין,
16/10/04 20:04
|
והחיילים ירו בילדה רק כדי שיוכיחו שהם עירנים!!! האיי קיו שלך מגרד את התקרה אצלי בחדר מרוב חוכמתך!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
103.
רבותי, תפסיקו לעבוד על עצמכם..
אחד ממדינה,
ללא בושה,
16/10/04 12:52
|
האם הרמטכ''ל מאמין למה שהוא אומר? הקצין ירה עשרות כדורים בקרקע (ממרחק אפס?) ו''במקרה'' כולם פגעו בילדה צנומה וקטנה, שכבר לא זזה. עם שמתנהג כחיית אדם יפסיד את ארצו, אפילו אם הוא חושב שהוא עם סגולה (ורק אלוהים יודע למה הוא חושב שככזה מותר לו לנהוג כפי שאנחנו מתנהגים?).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על איזה עם אתה מדבר?
לאחד ממדינה,
שאין לו שכל,
16/10/04 16:57
|
איזה עם מתנהג כחיית אדם? למה יש לי הרגשה שאתה מוסלמי? כי אז כל מה כתבת באמת תואם למציאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
102.
שקרנים נמאסתם
ל"ת
מוש,
16/10/04 12:35
|
|
 |
101.
זיכרו את גד מנלה שנירצח במרדפי
אתי,
צפון,
16/10/04 12:32
|
במירדפים בביקעה בהיותו מגד צנחנים הוא ריחם על ערביה זקנה שמאחוריה הסתתר מחבל שירה במנלה והרגו זיכרו! לאויב מנטליות אחרת! הם יכולים לשלוח ילדים עם מטענים,אנחנו לא!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גד מנלה
חיים,
יהודה,
16/10/04 21:06
|
נהרג יחד עם אריק רגב שהיה מג''ד היישוב ארגמ''ן בבקעה ע''ש שניהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוסי קפלן, אולי
פרחיה,
16/10/04 17:10
|
אתה אולי מתכוון לסרן יוסי קפלן, שגם אחיו יונתן נפל, במלחמת יום כיפור. יוסי קפלן בהקרבתו מסמל את כל מה שיפה וטהור ומה ששאפנו להיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל אנחנו יפים!
ל"ת
מוסא ערפאת,
17/10/04 16:29
|
|
 |
ארגמ''ן ע''ש רגב ומנלה.
שלומי,
17/10/04 13:36
|
|
 |
משפחה שראוי לזכור
פרחיה,
17/10/04 22:18
|
אני מנסה להזכר. סרן יוסי קפלן נהרג מירי מחבל בשעת מרדף בבקעה, כנראה ב1968 או 69. מחבל שנמלט למערה הסתתר מאחורי בדואית עם ילד בחיקה שקידמה את קפלן כשבקש להכנס אף הוא למערה. הוא היסס לירות באשה והמחבל פגע בו. אחיו של יוסי, יונתן הצטרף למוסד והגיע ארצה עם פרוץ מלחמת יום כיפור ונפל, כנראה בקרבות שריון בתעלה. אח שלישי נספה בשריפה בעת שרותו בנחל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100.
קודם כל זה וידוא ולא וידוי
דורון,
16/10/04 11:53
|
ושנית, אני הייתי נותן לו את עיטור העוז. לא כל אחד יכול לתקוע 20 כדורים בגוף של ילדה בת 13, אחרי שהיא כבר מתה, ולצאת מזה נקי. אבל במציאות של מדינת הפאשיזם בה אנחנו חיים, זה לא מפתיע. צה''ל כבר מזמן הוא לא צבא הגנה. חסרים רק המדים החומים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
וידוי הריגה? דבילים!
ג'ון הולמס,
16/10/04 11:41
|
אני יודע שאין לתלות תקוות רבות בצהובון הקרוי מעריב, אבל תשתדלו, אם לא קשה לכם, לכתוב ללא שגיאות. יש לכתוב ''וידוא הריגה'' ולא ''וידוי הריגה'', דבילים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק, אבל מה כבר אפשר לצפות...
נמרוד,
17/10/04 13:11
|
מאתר של עתון שכותב ''הרבי מילובביץ''' כאילו ש''מילובביץ''' הוא שם משפחה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
ZVAA
George,
Miami,
16/10/04 11:15
|
|
 |
97.
אחמד טיבי
am,
רחובות,
16/10/04 11:09
|
האם אין חוק כנגד התלהמות ?(מאות ילדים) למה לתת במה ופרסום לשקרים אלו בתגובתו... טרויאני בתוכנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
יומלץ החייל לצל''ש
נורי,
ת''א,
16/10/04 10:07
|
לכל המלעיזים. נראה אתכם במקום החייל. הוא פעל בגבורה עילאית מול ילדה בת 13. זה היה קרב על החיים. היא שכבה על הקרקע והוא מתוך הגנה עצמית (וכבר ראה את המוות בעיניים וכבר חשב על משפחתו ותמונות חיו וכו וכו וכו) חשב לעצמו: זו או אני או היא. לוחמת חופש מסוכנת שכבה על הקרקע והחייל בשבריר שנייה גייס את כל המקצועיות שרכש, קיבל החלטה אמיצה והסתער על היעד. אש אש אש והחייל חיסל את האוייב ניער את האבק מהמדים וחזר חזרה לחייליו. הרמטכ''ל קיבל את פרטי המקרה וליבו התמלא חום ואהבה לחייל הגיבור שפעל בנחישות מול האוייב האכזר ובגבורה עילאית מיגר אותו ובכך מנע בגופו מותם של רבים. יומלץ החייל לצל''ש. ועוד יסופר וידובר בגבורתו ובטוהר הנשק והמוסריות של צבאינו שאין מוסרי ממנו בעולם כ-ו-ל-ו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נורי עוד פעם לקח מנה כפולה
ל"ת
נורה,
תל אביב,
17/10/04 16:31
|
|
 |
תודה על הדווח נורי
שפיק,
סח'נין,
16/10/04 20:09
|
אחרת באמת לא היינו יכולים להבין איך חייל גיבור הצליח לחסל את האוייב בתנאי קרב הירויים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לנולי החמודה,
המחלקה הסגורה,
16/10/04 16:16
|
מתוקה, די להאזין לדי.ג'יי אבו-שוקרי מרדיו פלסטין. תראי איך מאפרוח(ה) חמודה הפכת למטילת ביצי תעמולה פלסטינית (שלושה ש''ח תבנית).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חייל במקום מסוכם
ג''וג''ו,
תל אביב,
16/10/04 12:47
|
נראה אותך גברת מירי במקומו, קודם כול היינו רוצים לדעת איפא היית בצבא,מה את תורמת למדינה הריי אילו לא היו שמולאנים ש תוקפים את המדינה לא היה לנו כול כך האהרבה צרות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נפלת על הראש ??
ענת,
16/10/04 12:26
|
לו רק היית במקום אותו חייל , יכלת לכתוב קצת אחרת. ממקומך (יושב בארים בשנקין) , קל לך לשפוט מתוך האלכוהול בצורה מעוותת, וחבל !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תיזהר, פה יקחו אותך ברצינות
ל"ת
פרשן,
16/10/04 12:04
|
|
 |
נדמה לי שנכחת שם
מרק,
16/10/04 11:30
|
אני חושב שאתה אחד מאלה ששלחו ילדה לבדוק את הערנות חיילנו והתגובתם. אתה כנראה ישבת במארב והסתכלת על המתרחש ומזה הידע הרב שלך על מה שקרה שם.. וקרה מה שציפית ועכשיו אתה מנסה להפעיל לחץ על החיילים וקצינים שלנו שיפחדו להתעסק עם החשודים קטינים ואז אתה תשלח ילדה אחרת אבל הפעם עם התיק בית הספר מלא חומר נפץ. היו כבר דברים בעולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה מיוחדת. חובה לקרוא
ל"ת
יוסי,
16/10/04 10:38
|
|
 |
95.
העקר לירות
משה,
16/10/04 10:02
|
כשיורים על מפ מפןאר בצהל התגובה שלו היא מיד לירות לא חשוב לאן במקרה הטוב זה לקרקע. בושה לרמטכל שאוכל לוקש כזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
loksh?
ani,
16/10/04 11:49
|
who knows? I kknow that sometime there are digged wholes and lying shooters on the ground.. sometimes.. well, it is easy for scums sometimes to colleborate and lie witness on someone..zambura style.. do not you see enough Holyoodfilms? or me being seen too much of them? I guess so..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
שני נושאים בלתי תלויים:
ישראל,
16/10/04 09:48
|
האם הרג הילדה יכול היה למנע (כנראה שכן, לאחר מעשה הוא כמובן מיותר). אבל השאלה שעל הפרק האם המ''פ אשם במשהו? מהעיתונות, המ''פ הזה אשם בעיקר בזה שקיבל על עצמו לפקד על חילים דפוקים בשכל במנטליות ובלויאליות. הייתי דואג שיורדו בדרגות ויוצמדו לעזה ללא יציאות עד השחרור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
==בואו נכניס דברים לפרופורציה=
קוורטי,
16/10/04 09:46
|
ההרג של הילדה המסכנה, עם כל הצער על מותה, ניתן להבנה בנסיבות, בזמן, בתנאים ובמתח במקום. אזור שאמור להיות סטרילי, מותקף בירי, ודמות שפופה מתקרבת למוצב, אינה שועה לקריאות לעצור ולירי באויר, בורחת ומשליכה חבילה חשודה לעבר החיילים. ניתן להבין זאת גם אם לא כולם אוהבים זאת. כעת כולם מתמקדים במספר הקליעים שפגעו בילדה. בואו נחשוב רגע ''בהגיון''-מה זה משנה? מה זה באמת משנה כאשר הילדה כבר מתה? האם העיסוק האובססיסבי בכך אינו מוגזם? הילדה כבר מתה למען השם. מישהו בעולם טרח לבדוק גופה של ילד שהתרסק בפיצוץ של מחבל מתאבד באוטובוס? מישהו ראה את הבשר הטחון שמוציאים מזירת הארוע? את הקרביים, את תוכן המעיים, את האברים המפוזרים והמרוטשים? מישהו אמר מלה למצרים שביזו את גופות הישראלים בטאבה כשהחזיקו אותם ארבעה ימים בחום המדבר בלי קרור? מספיק כבר עם המוסר הכפול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המוסר הכפול הוא שלך, ידידי
מקשה,
16/10/04 12:11
|
בטוחני שאתה עצמך אינך מאמין במה שכתבת. עד היום תוקפים את מופז וברק על מה שמכנים הפקרת החייל המדמם למוות מדחת יוסף בקבר יוסף בראשית האינתיפדה. הימין הקיצוני מזכיר כמעט בכל תגובה את הריגת שלהבת פס ובנות משפחת חטואל ויתר המתנחלים שנהרגו בפיגועים. בעיניך הריגת ילדה ערביה אינו ארוע ששווה דיון ציבורי ובודאי שאין בו להטיל דופי בצהל. וזהו המוסר הכפול. זה וגם השימוש המגעיל במלה שטח סטרילי לאזור בו הורגים ונהרגים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבל שלא היית במעבר ארז
בוריס,
חיפה,
16/10/04 19:18
|
כאשר התפוצצה שם בחורה פלשתינית צעירה ותמימה שטענה שיש לה פלטינה ברגל. אולי זה היה מכניס טיפת שכל בראש הדפוק שלך ולא היית אומרת ''שימוש מגעיל במלה שטח סטרילי''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גינה לי, די עם החמין!
המחלקה הסגורה,
16/10/04 16:06
|
את זוכרת שאנחנו לא מוסלמים, פירחי? אצל היהודים יש הבדל בין רצח בכוונה תחילה ובין הריגה / גרימת מוות ברשלנות.
מה עם קריאה חוזרת של 'ויקרא'?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה קראת פעמיים את מה שכתבת?
חציוני,
16/10/04 12:08
|
|
 |
92.
התקשורת עשתה לינץ במ''פ,
אזרח במיל,
ישראל לא-עזה,
16/10/04 09:39
|
יעלון - כל הכבוד. יש להעמיד לקיר את החילים הנוטשים את מפקדם בשדה הקרב, ויורים בגבו כמו שפנים שפלים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את הלינץ עשה דווקא המ''פ..
ל"ת
אוביקטיבי,
16/10/04 12:08
|
|
 |
91.
איפה עובר הגבול? איפה אני חי?
ל"ת
אזרח מודאג,
16/10/04 09:19
|
|
 |
90.
חברים, הגיע הזמן לסרב!!!!
ערן,
16/10/04 08:54
|
כל החיילים לעתיד, אתם באמת רוצים שהבוס הגדול שלהם יהיה זה שקורא לרצח ילדה בת 13 ''תנהגות סבירה''?
זה נשמע לכם הגיוני?!
אם אתם לא תתגיסו אז בסופו של דבר הממשלה תהיה חייבת לחזור לגובות 67, כך אנחנו נחייה כאן בשלום ואהבה, לא ירצחו ילדים משני הצדדים.
אבל אם אתם תמשיכו ללכת לקרבי המלחמה הזו לא תגמר לעולם. לעולם!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ערן, החמאס מכירים את התאוריה?
ל"ת
המחלקה הסגורה,
16/10/04 15:37
|
|
 |
צודק! רק לסרב!
ל"ת
אמיר,
ירושלים,
16/10/04 12:47
|
|
 |
Like you scares me
ל"ת
Yosi,
Germania,
16/10/04 11:50
|
|
 |
תסרב להתגייס לחמאס!!!
אבי,
16/10/04 10:09
|
אם אתה לא רוצה שילדים ימותו. לא צריך להיות נביא בשביל להבין שלא אכפת לך מהרצח ילדים בדולפינריום או בשדרות. אתה מנוול ושקרן. אף אחד לא אמר שרצח ילדה ''התנהגות סבירה''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ערן,בטוח שאתה אשכנזי מבוסס
פין חס,
16/10/04 09:27
|
בזמן שאתם מדברים באידיש,הם מבינים ערבית,,אז אל תבואו ללמד אותנו מי הם הערבים,אתם פשוט לא מכירים את המנטליות שלהם. לא כל האשכנזים הם סרבנים,אבל כל הסרבנים הם אשכנזים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו באמת
ערן,
16/10/04 10:28
|
מה הקשר בדיוק? למה רק לאשכנזים יש שכל ומוסר לסרב לשרת בשטחים? אתה גזען.
א. אני לא אשכנזי ב. מבוסס? חיי קצת יותר טוב מהפלשתינים בעזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יכול להיות שטעיתי,,,,,
פין חס,
16/10/04 19:18
|
אם אתה לא אשכנזי ולא מבוסס? משאיר בידנו את האפשרות היחידה שנותרה,,,אתה הומו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
כל כבוד למפקד ולרמטכ''ל שמגן
אהרון,
רמת גן,
16/10/04 08:50
|
עליו. המפקד עשה מה שצריך לעשות בתנאי שטח. מה צריך לשכור את עורך דין ולשאול אותו האם לירות בילדה מחבלת? עורך דין יגיד,האם זאת ילדה מחבלת? חיל עונה לא יודע,אך היא נושאת תיק..עורך דין אומר שאלה טובה, האם זה תיק תמים? או עם פצצה? חיל אומר זה בעיה,למה היא מתקרבת אלינו? עורך דין אומר אתה צודק, תירה בה. אבל אני לא אחראי על התוצאות שיבואו אחר כך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
לרצוח ילדה זה סביר?
ישראלית,
16/10/04 08:44
|
שיעשה בדק בית בצבא, לתקטע צרור בילד זה לא סביר גם אם הוא ערבי ומפקד שעושה ככה שיעוף לכול הרוחות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סביר מאד! כשילדה עם תיק הולכת
אהרון,
רמת גן,
16/10/04 11:07
|
ומתקרבת אליך, יש חשש שהיא נושאת מטען חבלה,כמו ילדים אחרים שנשאו מטעני חבלה. ולכן יורים בה ואחר כך שואלים שאלות. לכן מעשה סביר, מי שלא יירה,יערכו לו חקירה שתי וערב! מבין יבין!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגידי תודה לחמאס!!!
אבי,
16/10/04 10:44
|
למה שלא תפני עם הקריאה המרגשת שלך לחברים שלך בחמאס שיפסיקו להשתמש בילדים למטרות טרור. באותה הזדמנות תבקשי מהם גם להפסיק להשתמש בטרור נגד ילדים שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
התנהגות הרמטכ''ל לא סבירה...
ישראלי מכוער,
16/10/04 08:31
|
|
 |
רמטכל יחיד שמגן על חילים!
יוסי חכם,
יהוד,
16/10/04 11:09
|
כבוד לו שהוא מעיז לומר לכולם במיוחד לתקשורת שמאלנית! כולל אותך.הוא איש צבא שיודע מה לומר בדיוק! רק פולטיקאים מלקקים את תחת..הוא לא!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
יא אהבלים
פוליטיקאי מדופל,
16/10/04 08:16
|
ברור שהיה וידוא (ולא וידוי!) הריגה, אתם חושבים שיעלון מטומטם ? אלמלא המ''פ היה דרוזי, יעלון היה מדיח אותו. כדי לא להסתכסך כעת עם העדה הדרוזית, יעלון מקבל את גרסתו ''לפי שעה''. רמטכ''ל צריך להיות גם ''פוליטיקאי'' אין מה לעשות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה האהבל הכי גדול.
חי''רניק,
ת''א,
16/10/04 15:27
|
|
 |
אין קשר לדת!
דרוזי,
בצפון,
16/10/04 11:11
|
סתם מעלה נושא דת לסיכסוך בין יהודים ובין דרוזים.אנחנו דרוזים שירתנו ונתנו המון דם למען ישראל!. הפעם חילים שסרחו ולא פעלו בצדק, דופקים את המפקד. תחכה ותראה שצדק יוצא לאור!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
בוגי הרמטכל הטוב בכל הזמנים
חייל קרבי,
צפון,
16/10/04 07:53
|
ככה צריך ליהיות רמטכל אחד שעומד אחרי פיקודיו שמבין את העבודה הקשה והמסורה שהם עושים חדשות לבקרים בוגי אנו איתך חיילי מילואים בצנחנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
מישהו חייב לשלם על זה!!!
ל"ת
סטודנט,
16/10/04 07:22
|
|
 |
83.
לכל מתלהמי הימין
שמאלני,
16/10/04 06:30
|
תבינו דבר פשוט - אנחנו לא תומכים ב''אויבי עמינו'', ב ''פלישתים'' או כל הגדרה אחרת שתבחרו - אנחנו מתנגדים לדרך שבה אנחנו מתנהגים לטובת עצמנו ועתידנו ועתיד בנינו. להרוג ילדה בת 13 זה רצח, גם אם בטעות. לשים חייל בסיטואציה שכל טעות של ילדה בת 13 מקנה לו סיוטי לילה ועבר של הרג זו קהות חושים ואוולת. לקבל תחקיר של הגוף הנחקר החוקר את עצמו כעובדה זה דבר לא מתקבל על הדעת.
אני יודע שאם זו היתה כל מדינה אחרת בסכסוך דומה הייתי רוצה לראות את הרמטכ''ל שלה, ראש הממשלה שלה ושר הבטחון שלה בהאג, ובצדק - למה שלא נדרוש מעצמנו לא להגיע לשם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מספיק שהרגנו את ילדה?
אהרון,
רמת גן,
16/10/04 08:45
|
זה שום דבר ממש. מה עם ילדים שנרצחו בהתפוצצות באוטובוסים,מטילי קאסם? מה אתה היית אומר שטיל קאסם נפל על ביתך? למה הנושא שיגורי מחבלים מתאבדים וטילי קאסם ,פלסטינים צלפים הורגים את משפחות שלמות, הם לא מובאים לבית משפט האג? לכן אנחנו נוקטים בפעולה בשפה שפלסטינים מבינים- עין תחת עין. ילדה שלהם נהרגה-תופעה לוואית..אין מה לעשות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
סןף סוף רמטכ''ל עם....
TAL,
USA,
16/10/04 00:40
|
|
 |
סבון וספוג...
שפוי,
16/10/04 06:33
|
|
 |
81.
תתכונן להאג!!!!
אריה,
ירושלים,
16/10/04 00:36
|
|
 |
אתה לא תצטרך להאג!!!
זאב,
חיפה,
16/10/04 10:18
|
אם זבל כמוך אנחנו נעשה צדק כאן. מוטב לך לעזוב את הארץ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
לו אני הרמטכל
יוסי,
16/10/04 00:34
|
הייתי דורש מהעתונות לפרסם תמונה אחרת שלי כל פעם ששמי עולה לכותרות, ולא את זו שמתפרסמת לפי שעה המבליטה את פני הטמבל ההוזה שלי. לא הייתי מקבל שום תירוץ שככה אני באמת נראה. כמובן שהרמטכל לא חייב לקבל את הצעתי, כשם שלא קיבל את הצעתי כשאמרתי לו לא פעם לשתוק. פשוט לשתוק. לפחות סטטיסטית, אפילו פעם אחת לא יצאו לו דברי טעם או אמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
יודח הרמטכל
שפיק,
סח'נין,
16/10/04 00:00
|
|
 |
Want to move to Arafatistan???
ל"ת
Shuf,
16/10/04 04:20
|
|
 |
יודח שפיק.
איר,
ראשון,
16/10/04 01:55
|
או שהוא עיור. או שהוא לא מבין מה זה חקירה ללא משוא פנים. בטח למד על חקירות מיחקירות שנעשים ברשות הפלסטיני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
כשהמחשבה מעותת ההתנהגות סבירה
ל"ת
נורא פשוט,
15/10/04 23:55
|
|
 |
77.
עלבון לאינטיליגנציה ולמוסר
אבי ישראל,
15/10/04 23:44
|
רמטכ''ל פלגמת כזה אמור לשמור עלינו - אוי ואבוי לנו!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוגי רמטכ''ל מגן עלינו.תודה לאל
מלאומינק,
בעזה,
16/10/04 11:12
|
|
 |
76.
Simple Question
Larry,
Outer Chelm,
15/10/04 23:30
|
Who educated the little girl to run up to positions of Tsahal on her way to school? Who was responsible for her? The media 'hitlabsha' on this story as usual, and made Israel a supposed murderer of children by policy.
Still we try to prove to them and the world that somehow we are not as bad as they think. It doesn't make sense. It makes sense only if we agree with the theory of the 'nations' that Jews should always be accused. Everyone else is presumed innocent. We are judged guilty, and the judgment is not removed even when facts show it repeatedly to be the slander of centuries.
Yet we still want to prove that we are as good as...
as good as Lt. Calley? As good as General McCaffrey and others who slaughtered surrendered Iraqi soldiers in the first Gulf War? As good as the Europeans, who have so much murder on their consciences that blood drips from most nations on that 'enlightened' continent?
Too few people in Israel realize the goodness of the Jewish people. i mean, it is all relative.
Really, we should learn to love ourselves. Let us try for three generations. Then maybe we will at least be respected.
What a cursed history...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
a few facts
danii,
16/10/04 01:17
|
wouldn't it be lovely if it were all true, and the IDF would really be a ''talit shekula Tchelet'' unfortunately the facts are different: in the past two weeks alone, in gaza, at least 39 Palestinian civilians were killed, which amounts to more the 30% of the casualties. That's really nothing to be proud of. had, has vehalila, 39 Israeli civilians been killed in 10 days, all the country would be in mourning. facts also talk about 100 dead palestinina children last year. not that moral. If we had learnd the lesson of all occupation forces, we would never have tried to keep an occupation going for almost 40 years.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
התנהגות סבירה = רצח בדם קר
שי,
15/10/04 23:20
|
|
 |
74.
No one know the details but...
JKR,
Canada,
15/10/04 23:18
|
one thing is sure, yesterday was an article were soldiers saw kids peparing a luncher to lunch a Kasem on Sderot. They shot in the air. Because of what the media and the people such as MP Bronfman the soldiers are afraid to shoot terrorist eventhough they are not simple kids. They are terrorist of the future. The army has to take pictures and send it to the world to see. Besides if the kid was carring a bomb and explodes herself and kill soldiers is she going to be blaimed? Do not judge someone else unless U are in his situation.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
Thanks to our soldiers who are
Spirit,
15/10/04 23:11
|
doing their job right The officer did what he suppoused to do
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
Nothing wrong with us
Spirit,
15/10/04 23:06
|
The officer did what he supposed to do regarding the sircumstation If PA soldiers were in the area to shoot later, why they didn't worn the girl earlier? Stop blame Israel
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
יעלון שרון ומופז לבית דין האג
ל"ת
שחל,
15/10/04 22:57
|
|
 |
קצת סבלנות - זה יבוא לבד
ל"ת
נורי,
ת''א,
16/10/04 09:49
|
|
 |
מצטערים - עסוקים בדרפור סודאן
בית הדין האג,
16/10/04 12:14
|
וגם במקרה זה אנו מתחמקים - כמו כל האו''מ - מלקחת אחריות על טבח של עשרות אלפים שעוד יעלה הרבה מאוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין סיכויים שתביעה יוגש בבית
עורך דין,
ירושלים,
16/10/04 11:15
|
הדין. כי הריגת ילדה בזמן מלחמה-אין סיכויים שזה רצח בכוונה תחילה.פשוט תוצאות לוואי של מלחמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
צבא המריחות והטיוחים
נורי,
ת''א,
15/10/04 22:48
|
הרמטכל כמפקד הגוף הנחקר הוציא את עצמו זכאי. מי יאמין לו ולטיוחים והמריחות שהפכו כבר נורמה בצבא ''הכי מוסרי בעולם''. הם בעצמם מזמן הפסיקו להאמין לשקרים של עצמם. זאת עוד תרומה של ראש הממשלה המהולל שבתקופתו התרדרו הנורמות והתדרדר הצבא לשפל הגוע בתולדותיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
המ''פ זכאי....חייל מהפלוגה מדבר
חייל מהפלוגה,
ת''א,
15/10/04 22:47
|
יש לי דבר אחד להגיד שהמ''פ זכאי והוא לא עשה את זה ...הוותיקים בפלוגה שנו אותו בגלל שנכנס בהם באי כניסה ובטל להם את ''חוקי הפז''מ ''......אז חברי כל הכבוד למ''פ הזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
בושה לרמטכל המחפה על רצח ו
שושנהפרידמן,
15/10/04 22:45
|
אין פלא שהפליסטנאים רואיםנבו רוצחים כי אנו מעלימים עין,דוגמת המג''בים הרוצחים ומאבדים ערכים וכבוד האדם בגלל שתיקת המפקדים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טוב מאוחר מאף פעם לא להגיע
יוסי,
16/10/04 00:23
|
למסקנה שצהל הוא צבא של תאבי דם ורוצחי אדם.
מה הניע את ראש הממשלה שלך לשרת בצבא ולהתקדם בו אם לא הרצח לשמו?
מדוע נמשכת שפיכות הדמים הזו כיום אם לא מתוך אהבת הדם ורצח האדם בו שטופים ראשי מדינת ישראל וצבאה.
אבל מה, שושנה? לפחות היום את רואה ונוכחת מי הם שועי מדינת ישראל ועד כמה הפתרון רחוק, כי תאוות הרצח תמיד תהיה (ראי תגובות הקוראים), וכל דור מטפח את הבא אחריו להיות לא פחות צמא דם ממנו.
ועולם כמנהגו ינהג, ורבנים וראשי ממשלה ונשיאים יתנו את ההכשר לרצח. חלק מהם ביצעו אותו במו ידיהם, ולא תמיד אוייבים מעבר לגבול...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוסי,אתה מעדיף חמאס או ג'יחאד?
ל"ת
אבי,
16/10/04 10:23
|
|
 |
67.
What is wrong with us?
Natan,
15/10/04 22:19
|
Why are we so quick to to criticize our selves? We are becoming our own enemies . Did any one see a Palestinian objecting to the actions of it's own people??? Granted, it is sad to see a child gets killed. Never will I believe that an Israeli soldier will murder an innocent child!! We have alot higher morals than our enemies. Finally, I saw the child's mother on TV crying about the death of her child. Not too long ago I saw a Palestinian mother whose child just killed innocent Israelis wishing she had nore children to send as suicide bombers..Makes you womder...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
להעיף את החיילים שפנו לעתונות
שרה א,
ראשלצ,
15/10/04 22:13
|
בושה לחיילים שפונים לעתונות ואומרים כאלו דברים אני לא מבינה למה הם בכלל נלחמים אצלנו בצבא מפני שמה שהם עשו הם נתנו לגיטימציה לאויבנו ואותם צריך להעיף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
They should end up in Keleh 6
ל"ת
reservist,
16/10/04 04:24
|
|
 |
65.
נו באמת, צהל חוקר את צהל?
שאול,
15/10/04 22:12
|
למה גם לא לתת לאמא של אנס או רוצח לחקור את הבן שלה וגם לתת לו עונש. בדיוק אותו הדבר.
בושה. הילדה נרצחה ואף אחד לא נותן את הדין על זה, אף אחד!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תסמונת החתול שומר על השמנת
נורי,
ת''א,
16/10/04 09:57
|
מכת מדינה. הרמטכל ''חוקר'' את הצבא. והצבא, איך לא, באופן ממש אבל ממש מפתיע יוצא זכאי. האמת היא שאולי בכלל צריך היה להמליץ לצל''ש על החייל שפעל בנחישות וסחט את כל המחסנית בגבורה עילאית לתוך גופת הילדה. את המקרה שלו עוד ילמדו כמורשת קרב. אבל החתול שומר כאן על התחת של השמנת גם כשמדובר בראש הממשלה. נתנו לננס אחד מני מזוז שהוא לא יותר משפוט טוטאלי של השלטון לשמור על צעדיו של ראש הממשלה. נו באמת. זה רציני? וכך הצבא חוקר את עצמו ומסמן וי והמזוז חוקר את שרון ומסמן וי. הכל אותה חארטה ממאפינה הברורים של מדינת בננות (אלעק רקובות הבננות)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נראה אותך משרת פה יום שלם...
ל"ת
משה,
ציר פילדלפי,
16/10/04 00:07
|
|
 |
64.
תעזבו אותו בשקט!!!!!
אא,
דרום,
15/10/04 21:53
|
כל יום נהרגים יהודים ואף אחד לא עושה מזה סיפר
המפקד נמצא תחת אש ולא באיזה קמפינג נכון קוראים טעויות מדי פעם
אבל כל עוד זו לא טעות שנוגעת לחייל שנפצע אז זה לא מעניין
אין מה לעשות הפלשתינאים חושבים שהם יכולים נגד צהל אז שיסבלו קצת
ולכם העיתונאים סוף סוף מצאתם משהו ''חם'' לדבר עליו כל הזמן בחדשות ובעיתונות בזכות מפקדים כאלו שנמצאים בשטח אתם מוגנים
אני לא רואה שבעיתונים או ברדיו של הפלשתינאים הוא במדינות ערביות משהו כתב נגד המחבלים וכו רק לכם אין שום בעיה לנגח את הצבא ששומר עלינו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
מעניין עם המפ' יהודי
חיים,
15/10/04 21:48
|
מכל מה שכתבו על הפרשה עד עכשיו לדעתי המפ' לא ממוצא יהודי , אולי מוצאו דרוזי וזה לא מצא חן בעיני הפקודים שלו .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
תחקיר בזוי!!
נמאס!!,
15/10/04 21:46
|
איך הגיעו 20 כדורים לילדה? למה להאמין למ''פ ולא למספר חיילים?? ירי לקרקע ??!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כי הוא דפק לחילים את הפז''מ
ל"ת
משה,
ציר פילדלפי,
16/10/04 00:08
|
|
 |
61.
חיפשה קיצור דרך עאלק..עלנאא??
ל"ת
אחמד טיבי,
15/10/04 21:43
|
|
 |
60.
מ''פ ישראלי מרוקן 21 כדורים
רמי,
15/10/04 21:43
|
איך נראית התמונה של מ''פ יורה 21 כדורים בגופה של בת 13 תלמידה תמימה עם תיק של בית בספר . גם הרמטכ''ל שותף ומביט בפעולת הגבורה של המ''פ ומחפה עליו . ילדה שנפגה בא המ''פ היהודי מביט שולף את הנשק בומ בומ בגופה של הילדה ....... בומ בומ בומ .... בום בום בום.... דם יורד מהאף ומהפה הרבה דם בום בום בום .... הגופה קופצת ורועדת מעוצמת היריות ... בום בום בום בום ..... בום בום בום בום ..... בגדי בית הספר מתמלאים בדם בום בום ....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נראה אותך יום שלם בציר-בום בום
ל"ת
רמי 2,
ציר פילדלפי,
16/10/04 00:10
|
|
 |
59.
אולי לא ביצע וידוא הריגה
גיורא,
15/10/04 21:30
|
אבל בודאי רצח. בגלל שלא רצח יהודי, אין ''עילה'' להדיחו. ועם ישראל חי!
הדבר היחיד שמטריד אותי הוא שמן ההתחלה היו יותר מדי גרסאות לרצח. לדעתי, צה''ל משקר גם הפעם. הסחת הדעת של כן וידא או לא וידא מהמעשה עצמו מעוררת גועל נפש!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
מחנות ריכוז???????????????????
מלאך,
15/10/04 21:22
|
מה זה ''סביר''?, הכל יחסי. בסוף הרע יגיע היום שנקים מחנות ריכוז לפלשתינאים וגם זה יתקבל בחברה המעוותת שלנו כדבר ''סביר''. נשמע מופרך ומחריד , אין ספק שטנחנו בדרך לשם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואיפה ואיך שהפלשתינאים חיים
יוסי,
16/10/04 00:13
|
היום, ואיך שצהל טובח בהם זה לא מסממני מחנות הריכוז?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עדיין לא, כרגע זה שלב הגטאות
אמיר,
תל אביב,
16/10/04 07:25
|
|
 |
לאמיר, ומבעית עוד יותר הוא
רמי,
16/10/04 11:13
|
הדמיון המוחלט בתפיסותיהם של המנהיג אז והמנהיג היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
ההבדל בין צה''ל לחתול
מושון,
15/10/04 21:20
|
חתול מנקה את עצמו לעיתים רחוקות יותר.
וברצינות, ברור שהמ''פ היה תחת מתקפת אלונקות, ולכן רוקן מחסנית בתוך הילדה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
ומה עם החיילים הבוזזים בחברון
סתוונית,
15/10/04 20:57
|
בג'נין וברצועת עזה? האם מתנהלת חקירת מצ''ח נגד התופעה המזעזעת הזאת. צה''ל כנראה בפשיטת רגל מוסרית איומה והדרך לתהום קצרה. על מכירת שמירה מכניסים חייל ל-3 חודשי בית סוהר אבל על ביזה מעלימים עין. בושה לצבא ולמפקדיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
עכשיו השמאלנים יאכלו את הכובע
ענת,
15/10/04 20:45
|
העליהום שהשמאל פמפם בימים האחרונים יכול להשתוות לעלילת דרייפוס ! בושה לאותם בעלי עט רעיל שלא מהססים לרגע לפגוע באותם שעושים ימים כלילות ע''מ שיחיו חיים שלווים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
רמטכל לא סביר בעליל
ל"ת
זועם,
15/10/04 20:39
|
|
 |
עוד משפטן לך לגור בשדרות תעזור
ל"ת
הנדיב,
תל אביב,
16/10/04 14:12
|
|
 |
53.
ומה לגבי תפקוד הרמטכל
מקשה,
15/10/04 20:25
|
הרמטכל יעלון אינו מפסיק לירות מהמותן מאז מונה לתפקידו והתבטאויותיו נהיות מוזרות ומרתיעות מראיון לראיון. בתחילת כהונתו פסק שצהל הצליח לצרוב בתודעת הפלשתינים שאין לנצח את ישראל בטרור, והתבדה מיד. ערב ראש השנה הודיע חגיגית שפתרון תעלומת העלמו של רון ארד תוך שבועיים שלושה. היום מהר לשחרר את המפ שירה בילדה פלשתינית מאשמת וידוא הריגה, אף שועדת החקירה טרם החלה בפעולתה. הוא אמנם הדיח את הקצין בשל ליקויים אחרים בתפקודו. אולי התכוון לתחמושת שהקצין ביש המזל בזבז על ילדה גוססת. האם אין אפשרות חוקית לשחרר גם הרמטכל מתפקידו לפני המועד שנקבע לסיומו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מקווה מאד שגם הקוראים וגם
יוסי,
16/10/04 00:09
|
הרמטכל לא פיספסו . דילגו על תגובתך. לדעתי זו התגובה העניינית והרצינית היחידה היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמחתי לקרוא את התגובה הזאת
אבי,
16/10/04 10:36
|
אני תמיד נהנה לראות שאויבינו מתפוצצים מכעס ומשנאה למדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
קצין ס.ס. ביצע וידוא הריגה
1933-1945,
15/10/04 20:19
|
בילדה יהודיה, ובתחקיר, הימלר מצא את התנהגותו סבירה.
אבל כדי שדברי אלה לא יובנו שלא כהלכה, אדגיש שאין, ושוב אומר, אין שום קשר בין דברי לנאמר בכתבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם כך, פספסת את לקח השואה
1933-1945,
16/10/04 11:46
|
לקח השואה הוא החובה לגלות סולידריות עם קורבנות באשר הם. אותך כנראה לימדו לקח אחר - להידמות לצוררים ההם. כן, כמובן שזה מרגיז אותך. אתה גם רוצה להידמות להם וגם רוצה שלא ישימו לב? זה לא הולך חביבי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה שייך לחמאס או לג'יחאד?
מרק,
16/10/04 16:06
|
הסולידריות שלך היא מאד ברורה וחד צדדית. יש לי הרגשה שאתה למדת הרבה מנעומים של בין לאדן. הוא מדבר הרבה על הסולידריות מוסלמית ועל קורבנות מוסלמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בשם ניצולי שואה: ארור אתה
יהודי אמיתי,
16/10/04 09:52
|
|
 |
לא בר השוואה, אבל
גם יהודי אמיתי,
16/10/04 13:01
|
איך יהודי אמיתי יכול לתמוך בפשעי מלחמה? אפילו במלחמות אסור להרוג ילדים, ובטח לא כאשר הסכנה כבר עברה. בושה שאדם כמוך מתהדר בכינוי ''יהודי אמיתי''. אתה מחתים את העם היהודי לדורותיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי אתה שתיקח בעלות על השואה
יוסי,
16/10/04 10:49
|
וניצוליה? ולמה רק בשם הניצולים אתה מדבר? מה קרה, שישה מליון יהודים שניספו בשואה לא ראויים שתהיה להם לפה?
מי אתה יהודי אמיתי? מה עושה אותך יותר אמיתי מכל אחד אחר, ומאלה שאתה מגיב להם? מי נתן לך את ההכשר? איזו אידיאולוגיה של מסכנות לאומנית אתה מנסה לגבש, לנכס ולהנחיל?
גם הנאצים אמרו 'ארי אמיתי'. וההמשך ידוע...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Yossi
Moshe,
USA,
17/10/04 01:15
|
I do not know if this is Yossi or Yussuf....
I tend to belive it is Yossi.
Even Arabs do not hate Jews as much as some Jews.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שייך יאסין הוא יאנוש קורצ'ק
מרק,
16/10/04 12:15
|
יוסי, אני מתלבט - או שאתה אידיוט מושלם או שאתה אויב מוסלמי. או שאולי שניים ביחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
מגיבים אוילים-ארץ אוכלת יושביה
ענת,
גבעתיים,
15/10/04 20:04
|
פשוט לא יאמן איך הישראלי המצוי מגיב לכתבה עם שינאה, השמצה, וליכלוך. אין לכם טיפת בושה לשבת מאחורי המיקלדת בבית וללכלך על הרמטכ''ל ללא סיבה. כנראה שלא שירתתם אפילו יום אחד בשטחים מאז שנת 2000, ואין לכם שמץ של מושג מה בדיוק קרה שם. הרמטכ''ל מינה אלוף לתחקר את מה שקרה, והוא קיבל את תוצאות התחקיר. אז מה הבעיה שלכם? לא פעם קרה שילדים משמשים כנערי מישלוח של חגורות נפץ, ולכן ישנם מקרים שחפים מפשע נהרגים. איפוא הייתם כשנרצחו לנו ילדים באוטובוסים המתפוצצים? לא ראיתי את התגובות שלכם באותן כתבות ורציחות. אבל כאן, הרוע יוצא לכם מכל החורים, עלובי נפש שכמותכם. אני מרחמת על הרמטכ''ל וחיילי צה''ל שצריכים לשמור ולהגן על אזרחים שכמותכם. בנוסף, הרמטכ''ל מעולם לא אמר שהתנהגות המ''פ סבירה, ושימו לב שהכותרת במרחאות, עוד תעלול עיתונאי שנועד לייצור שינאה ולמכור את הסיפור. בושה למעריב ולקוראיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לענת..ודורון
דני,
קנדה,
16/10/04 15:42
|
ענת את כל כך צודקת ... אבל זה לא הארץ אוכלת את היושבים אלא היושבים אוכלים את ארצם היפה.. לדורון...בגלל אנשים כמוך אנחנו יושבים בקנדה...קנאי קטן... אולי אתם צריכים לבוא ללמוד מהקנדים איך אוהבים מדינה..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Excelant response and I...
JKR,
Canada,
15/10/04 23:26
|
Hope these cowereds will have the guts to answer. Stupid people and I am sure that if U have witten to support the soldier they would have called U a rasist
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה כיף לשבת בקנדה, הא?
ל"ת
דורון,
16/10/04 11:55
|
|
 |
50.
להרוג ילדה בת13 זה לא מלחמה
ענר,
תל אביב,
15/10/04 20:02
|
אלא רצח, גם אם בשוגג. יש לרדת לעומק העניין בתחקיר אמיתי. כולנו מכירים את המשל על נקמת דם ילד קטן, ולא משנה אם הוא יהודי או ערבי.
אגב, אני מסכים שסביר שהמ''פ לא וידא הריגה. אל תאשימו את התקשורת בלילות נדודי השינה שצפויים לו אלא את הימין שמסרב להוציא אותו משם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
אתם לא באמת מאמינים?
אמיר,
ירושלים,
15/10/04 19:53
|
|
 |
48.
המכבסה של צה''ל
ענר,
תל אביב,
15/10/04 19:51
|
עובדת שעות נוספות....לא מאמין לתחקיר ולא לרמטכ''ל. אם תחקיר חיצוני יוכיח אחרת אזי אפשר יהיה להאמין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכלכתה את הכביסה ושכמותך.
ל"ת
הנדיב,
תל אביב,
16/10/04 14:10
|
|
 |
47.
ילדים פלסטינים מפעילים קסאמים
אילנה ג,
תל אביב,
15/10/04 19:33
|
כוח 13 של גולני ירה באוויר כדי להבריח ילדים פלסטינים שעסקו בהנחת משגרים ורקטות קסאם. הילדים חזרו להניח המשגרים כעבור זמן מה וכוח גולני ירה באוויר שוב כדי להבריחם. האירוע הזה הוא דוגמא לכך שילדים פלסטינים פעילים ושותפים בביצוע פעולות טרור כנגד יהודים. ילדים אלה הם פעילי טרור לכל דבר, ולא אזרחים תמימים חפים מפשע. מחובתו של צה''ל לפעול כנגד כל פעילי הטרור ללא תלות בגילם ומינם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
השמאל ומשפט שדה
צביקה,
רמת השרון,
15/10/04 19:30
|
גוש שלום כינה את הקצין מפלצת לפני סיום החקירה - האם הוא מוכן לפרסם התנצלות ? אני מניח שהשמאל יטען שהחקירה מטוייחת אלא אם המסקנות יתאימו לדעותיו. האם יש סיכוי שהשמאל יהיה גם ישר וגם הגון וגם מוסרי או שלנצח יתמוך באויבי עמו ומשפחתו ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים איתך בכל מילה
שי, ''שמאל-מרכז'',
עמק האלה,
15/10/04 22:11
|
בלי קשר למקרה המאוד המצער הזה אני כבר מזמן נמצא בהליך עמוק של התנתקות מהשמאל הישראלי, זה בעל יצר ההשמדה העצמית. הפסקתי לקרוא עיתונאים שדעתם ידועה מראש ועוד כל מיני הוגי דעות למיניהם שבטוחים שרק בגאיות הריגה מסוגים מודרנים יש לנו זכות להגנה עצמית. למרות הכל, עדיין אנו צריכים וחייבים להשתפר ולדרוש מעצמנו יותר!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
על האשכנזים לאכול את הקובע ולה
אלון,
15/10/04 19:29
|
לאכול את הקובע ולהיתנצל, שני החיילים המלעיזים את דיבת המ''פ רעה, הם וודאי אשכנזים מהסוג הרע, שיותר משדאגו לילדה דאגו לעשות חשבונות, ככה הם תמיד המחשים האלה, בצבא ובחיים האזרחיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
שוב, העיתונות הישראלית במיטבה!
אבנר,
15/10/04 19:27
|
לפחות בתחום העיתונות נשמר שיתוף פעולה ישראלי - פלסטינאי הדוק. הם משקרים אנחנו מפיצים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
העונש על קיצור הדרך לביה''ס-מות
בנצי פלוציק,
15/10/04 19:11
|
אני חושב שהגיע לה ! מז פתאום לקצר את הדרך ? הא ? נראה לי שלימדנו אותה לקח ובפעם הבאה היא לא תעשה את זה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
התחקיר מלא חורים, למשל:
אחד שמבין,
15/10/04 18:55
|
בהתחלה המ''פ טען שירה צרור לעבר רפיח. עכשיו פתאום הצרור נורה לעבר הקרקע. חוץ מזה, מה יש לו לירות לעבר הקרקע?!?!?! אבל אני לא מתפלא, לצה''ל יש מסורת ארוכה של כסתוח ושקר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם הילדה המסכנה מלאה חורים
ל"ת
אני,
רחובותי,
15/10/04 21:51
|
|
 |
זה לא התחקיר...
ישראל,
15/10/04 21:11
|
זה ה''עובדות'' המבולבלות שמלעיטה אותנו העיתונות, ושאתה מאמין לה בסיטונאות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
עד מתי שמאלנים יעלוזו ??????
ל"ת
עד,
מתי ???,
15/10/04 18:46
|
|
 |
עד שיוציאו ימנים רוצחים מהצבא
ל"ת
yy,
15/10/04 20:57
|
|
 |
עד שיגרשו שמאלנים בוגדים
ל"ת
מ.י.,
15/10/04 22:16
|
|
 |
40.
סיכוי אפסי
פרחיה,
15/10/04 18:40
|
שאלו מומחה לבליסטיקה מה הסיכוי שצרור שנורה ממרחק מאות מטרים לכל הכוונים יתרכז כולו במטרה שגודלה כגודל גופה של ילדה בת 13. הלוואי ואתבדה וחיילי צהל אינם יורים בילדות מטווח אפס. אסור שחיילינו יפחדו מילדות קטנות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
עונש חמור לחיילים
אזרח,
15/10/04 18:40
|
לאחר שבכל העולם פירסמו את אכזריות המ''פ וצה''ל, אף אחד לא יטרח לפרסם את התחקיר. יש להעניש את מפיצי הדיבה, 2 החיילים, בעונש קשה מאוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
ווידוא הריגה
גדי,
חולון,
15/10/04 18:37
|
צהל הוא צבא טהור ובעל ערכים(לפעמים טעונים שיפורים), הבעייה היא יותר עם חלק ממפקדיו כגון הרמטכ''ל שבמקום להעיף את המ.פ הכושל אם לא למעלה מזה, הוא מצטרף למעגל מספרי הסיפורים שזה לא היה ''בדיוק'' כך ועוד ועוד,רמטכ''ל כזה צריך ללכת לאורטופד ע''מ להשתיל לו חוט שדרה,התנהגות כמו שלו מעמידה את הצבא כחבורת תכמנים ושקרנים או לחילופין טפשים למרות שהם לא כאלה, בגלל כל מיני דווחים ''לא מדוייקים''אנו מקבלים שם בעולם של לא אמינים וחבל כי כאמור אנחנו באמת לא כאלה,מגיעה לנו קצונה רצינית יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק!
אסתר,
חיפה,
15/10/04 21:56
|
לפי דעתי הרמטכ''ל לא עושה עבודתו נאמנה . המ''פ חייב להיות מודח כי אנשים כמוהו שאינם יציבים נפשית (לרוקן מחסנית שלמה על אדם מת זה לא הדבר הכי שפוי בעולם) לא אמורים לשרת בעמדות פיקודיות בצבא ואסור ישיהיה להם גישה לנשק! .עוד עניין זה שלא מספיק שרוב העולם לא סימפתי אלינו זה שהצבא מראה שהוא לא אמין ורוצח ערבים פלסטינים צעירים ואח''כ הדין לא נעשה עד הסוף מכתים את התדמית שלו עוד יותר!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
עובדות
תם,
15/10/04 18:35
|
אפילו אחד מאלו שמהרו להטיח האשמות לא יתנצל. יש לאנשים מסוימים קונצפציה ואבוי לעובדות שלא מתאימות לה. ואלו אנשים שהשכם והערב מטיפים לכולם מוסר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על מה להתנצל?
yy,
15/10/04 20:58
|
על זה שמפקד הצבא שהוא לא שופט ולא חוקר קובע על דעת עצמו שהכל היה בסדר?
מה גם שיש לו עניין בזה שצהל יצא נקי ומכאן שהוא לא יכול להיות יותר חסר אוביקטיביות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
צה''ל חוקר את צה''ל- כסת''ח מושלם
ל"ת
אביב,
15/10/04 18:33
|
|
 |
35.
פשיטת רגל מוסרית !!
מצפון אבוד,
פומפיוס,
15/10/04 18:31
|
המ''פ לא ירה וכפי הנראה הילדה נמצאה מחוררת בגלל בעיות בריאות
בושה !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מתוחכם מדי
עמוס הנביא,
15/10/04 20:31
|
''היהודו-...'' שלהם כיוונת את דבריך הנבונים, מפגרים מכדי להבין אותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
אם המשפחה טוענת שצה''ל השאיר
עודד,
15/10/04 18:06
|
את הילדה לדמם למוות, לא יכול היות שירו בה 20 כדורים! הרי אם היו מרוקנים עליה מחסנית כפי שטענו העיתנואים וחבריהם, הרי שלא היה את מי להציל ולטפל, בעוד שהמשפחה טוענת בברור בכתבה שהילדה נהרגה מפציעה וטיפול בה היה מציל אותה. רק לידיעתכם, כדור אחד של אמ 16 לא משאיר סיכוי גבוה להשארות בחיים, בטח בגוף של ילדה. הפאשלה כאן היא ללא ספק של העיתונאים שמיהרו לפרסם כתבה שיותר ויותר מתבררת כשיקרית לחלוטין, תוך כדי התבססות על מקורות חלקיים ביותר ובדיעבד אינטרסנטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
אכזבה למסיתי השמאל הקיצוני
דרור,
רמת גן,
15/10/04 18:06
|
כמו גם לחברי הבנסת הפלשתינאים. מה יעשה טיבי עם כל הצווחות שלו בכנסת? לאן הוא ידחוף אותן עכשיו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
שולחים חיילים שלכם כדי לרצוח י
ערבי אחד,
15/10/04 17:55
|
|
 |
לא בשביל זה שולחים חיילים
נדב,
צוללת צהובה,
15/10/04 18:43
|
לא שולחים חיילים כדי לרצוח ילדים. שולחים חיילים משום שנורים טילים על יישובים ישראליים. העובדה שנהרגים גם ילדים בפעולות הללו היא מזעזעת, וצריך לעשות הכל כדי למנוע מקרים כאלו. יחד עם זה, חיילי צה''ל אינם נשלחים כדי לרצוח ילדים. היחידים שרוצחים בכוונה ילדים הם הטרוריסטים המתפוצצים באוטובוסים ומשגרים קסאמים ללא הבחנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נדב יקירי תכניס לו!!!
ל"ת
הנדיב,
תל אביב,
16/10/04 15:27
|
|
 |
Well done
Ami,
London,
15/10/04 21:45
|
|
 |
לא יעזור לך נדב...
ישראל,
15/10/04 21:10
|
הערבי פשוט מאמין ל''עובדות הפשוטות'' שכתבה העיתונות ושאתה כל-כך תומך בה. הרי לפי ''עובדות'' אלו הגיע ערבי זה למסקנתו! אז זה שאתה מתחנחן אליו ומנסה להסביר לו ש''לא שלחנו חיילים לרצוח ילדים'' שווה בעיניו כקליפת השום. מדהים איך שמאלנים כמוך לא מבינים מה שקורה ''במציאות'' מסביבינו! לפחות אתה מבין דבר אחד נכון... היחידים שרוצחים ילדים הם הפלשתינאים ששולחים את ילדיהם להתפוצץ באוטובוסים וגם אלה ששולחים את ילדיהם לחפות על טרוריסטים בעת פעולותם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ישראל, דרושה לך יכולת הבחנה
נדב,
צוללת צהובה,
16/10/04 02:12
|
העיתונות לא דיווחה שחיילי צה''ל הם רוצחים. העיתונות דיווחה שנהרגה ילדה בת 13, ושחיילים מאשימים את המ''פ בוידוא הריגה שלה.
מעבר לזה, זה כבר פרשנות.
כיוון שאתה כנראה מאמין, שהיהודים תמיד צודקים, והערבים תמיד רוצחים, אתה החלטת להאמין, שהילדה לא נהרגה בכוונה, ושהחיילים השמיצו את המ''פ. הערבי שכתב פה, מאמין להיפך - הערבים תמיד צודקים, והיהודים הם רוצחים. לכן הוא החליט להאמין שחיילי צה''ל רצחו ילדה במזיד.
מכאן, שאתה והערבי דומים מאד באופן ההסקה שלכם.
אני לא אמרתי מי צודק ומי לא. לא הייתי שם, ואני לא מתיימר לדעת.
כיוון שאני מכיר את צה''ל, אני יודע שלקרוא לחייליו ''רוצחים'' זה מגוחך. מצד שני, כיוון שאני מכיר את המצב בשטחים ואת אופי האדם, אני יודע שיש מקרים שבהם חיילים מבצעים פשעים.
מה המקרה כאן? אינני יודע. האם טוב שהתקשורת פירסמה את המקרה? בוודאי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שולחים כדי להגן על הילדים שלנו
סטודנט,
15/10/04 18:18
|
אבל כנראה שערבים כבר מזמן הפסיקו לחשוב בצורה של סיבה-תוצאה. על פי תפיסתכם עלינו למות בשקט. אז זה לא יקרה, אנו נלחם על זכותנו לחיות פה, וננצח. בניגוד אליכם, לנו אין ברירה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת?
דורון,
16/10/04 11:57
|
אולי אנחנו אלה שהפסיקו לחשוב בצורה של סיבה-תוצאה. מה שהתחיל את כל הזוועות האלה זה הכיבוש הנורא הזה. זו הסיבה הראשונית. אחרי זה הכל נהיה כדור שלג בגללו אנחנו מאבדים חיים וצאבדים כל צלם אנוש וקצה של מוסר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מתעלם מהעובדות
סטודנט,
16/10/04 19:37
|
והעובדות הן שהם יכלו לקבל את השטחים בחזרה. ביולי 2000 הם יכלו לחתום על הסכם שלום, לקבל את השטחים ומדינה משלהם. עם החרות והעצמאות שבאים איתה. הם בחרו לסרב, ולהלחם. כשבוחרים להלחם, יש מלחמה. ובמלחמה נהרגים אנשים, ולפעמים גם ילדות בנות 13. לשמאל הישראלי יש נטייה להתעלם מהמציאות... ובאמת שאני לא מצליח להבין למה.
אנחנו נלחמים כי הם לא משאירים לנו ברירה...ובגלל זה אנחנו גם ננצח. הם לא נלחמים על חרות- אותה הם יכלו לקבל, הם נלחמים כי הם תאווי בצע. אין תוחלת אמיתית ללחימה שלהם, ובגלל זה הם אוכלים חרא, ובגלל זה הם יפסידו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק סטודנט, יפה אמרת
ל"ת
גיל,
15/10/04 19:41
|
|
 |
וננצח??????.
jehudi,
haolam hase,
15/10/04 19:34
|
You are sure??? or is it only wishfull thinking. As I see it you already lost. At least you already lost your ZELEM ADAM, you lost your AL TAHARAT HANESHEK and in the end you will loose your country and life. ZAHAL is today an army of warcriminals and most of the officers must go to Den Haag.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא יודע מהו צלם אנוש
סטודנט,
16/10/04 00:35
|
כך שעדיף שלא תכתוב עליו. מדינה שלא מוכנה להגן על אזרחיה אין לה זכות קיום, מדינה שמפקירה חיים- היא מדינה שאזרחיה איבדו צלם אנוש. מה שקורה בעזה ובשטחים זאת לחימה, והיא תוצאה ישירה של בחירתם של הפלשתינים להלחם. אם הם רצו שלום וחופש, הם יכלו לקבל זאת ביולי 2000, ע''י חתימה על הסכם קמפ דיויד. הפשע האמיתי יהיה אם לא נלחם על זכותנו לחיות כאן. וכפי שכתבתי, אנחנו נלחמים ואנחנו גם ננצח- בפן המוסרי והצבאי. הערבים למינהם יכולים לשנות את דרכם שפוגעת בהם, ולבחור בחיים. ואז ילדות בנות 13 לא יהרגו. בקיצר, הטיפשות שלך ושל חבריך, לא תמנע מאיתנו- העם שחפץ בחיים, לנצח גם במלחמה הזאת. בסוף אתם תודו לנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סטודנט אתה מסכן וחיי באשליות
ערבי שני,
נצרת,
15/10/04 18:48
|
צה''ל שלכם = חמאם=גיהאד=כול ארגון שהורג חף מפשע ובמיוחד ארגון(צה''ל) שמיצג מדינה ''דימוקרטית''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה וכל העם שלך חיים באשליות
מ,
15/10/04 22:18
|
כל הצרות בעולם באות מכם- בכל מקום בעולם שיש בו ערבים תמיד יש צרות, אז תתנהג יפה במדינת היהודים או שלא תמצא את עצמך פה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדינת היהודים - מדינת הגזענים
ל"ת
יהודי,
16/10/04 11:58
|
|
 |
את זה כתב ערבי מוסלמי!!
הגנן הקטן,
16/10/04 22:55
|
|
 |
31.
צה''ל חייב לטפל בפלוגות הותיקות
גונז שונז,
קיבוץ בצפון,
15/10/04 17:47
|
הגיע הזמן שצה''ל יבצע סדר אמיתי ואחת ולתמיד בפלוגות הותיקות של חטיבות החי''ר בכל הנוגע לנושא הצעירים- ותיקים ולאווירה העבריינית השוררת בהן. תמיד נדמה כאילו זה כבר מאחורינו (ואכן ישנו שיפור ניכר) אבל מסתבר שיש עוד עבודה רבה. אגב- הדרך המרכזית לקדם את הענין היא לתת תמיכה קבועה ורציפה למ''פים של הפלוגות האלו ולא להדיחם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
גם כדור בודד זה וידוא הריגה!
ל"ת
ל,
15/10/04 17:47
|
|
 |
29.
שיוסי שריד יתנצל !!!!
יניב,
15/10/04 17:31
|
יוסי שריד מיהר לגנות וקבע שצריך להקים ועדת חקירה כנגד המ''פ, מוזר שיוסי שריד לא מיהר לדרוש ועדת חקירה בנוגע לפיגועים בסיני, כנראה שהרוגים ישראלים זה מקובל ומובן בעיניו. מדהים כמה שנאה לישראל יש לאדם הזה בעיניים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים לכל מילה שלך
ל"ת
joe,
boston,
15/10/04 20:10
|
|
 |
לשמאלנים יש לא פחות אהבה לארץ
שגית,
15/10/04 18:47
|
הזו מלכם. ההבדל בין השמאל לימין זה ההכרה כי הכיבוש אינו רק משחית אלא גם עלול לערער את הצביון היהודי של המדינה.
אם לממשלת ישראל בראשות אריק שרון היה כ''כ אכפת משלום אזרחי המדינה הוא היה עושה את כל שבידיו ומנהל מו''מ עם הפלשתינאים. ואל תגידו לנו שאין עם מי לדבר. השמאלנים ישבו עם פלסטינאים וערכו את הסכם ז'נבה אז כנראה שהאופציות קיימות אבל למר אריק שרון אין ממש אינטרס למצוא פרטנרים ואתם אוכלים את הלוקשים שלו (שאין פרטנרים בנמצא ו''אין עם מי לדבר'') ומניחים שכל מי שחושב אחרת הוא עוכר ישראל.
תתעוררו!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האם היית בתרדמה עמוקה?
אבישי,
15/10/04 23:09
|
על איזה הסכם את מדברת?זהו הסכם מסננת כמו אוסלו. אין בו שום סיכומים בנושאים העיקריים כמו שיבת הפליטים והוא נערך בין קומץ ישראלים לא משמעותי וללא מנדט מאף אחד לבין קומץ פלשתנאים לא משמעותיים וחסרי מנדט. הסכמים נערכים בין מדינות ולא בין אנשים. זכותך להאמין לזבל שמוכרים לך אך להפיץ זה כבר מראה על בורות ומהלך מחשבה לא תקין אם לנסח זאת בעדינות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
צריך לשפוט כתבים על הוצאת דיבה
אזרח מודאג,
הרצליה,
15/10/04 17:29
|
הכתבים מה זה מתלהבים להוציא דיבה ואין פוצה פה על הרוע לב שלהם - יש להם רישיון להרע והם חושבים שהם מעל העם בהבעת דעותיהם - חייבים לעשות חוק שיפיל עליהם סנקציות במקרה דיבה וישלול מהם את הרשיון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
אז אף אחד לא ישפט על המקרה ???
מרי,
15/10/04 17:22
|
איך זה יתכן, אז מעכשיו כל חייל יכול לירות ולהרוג כל פלשתיני ולומר אחרי זה שהוא חשב אותו למחבל.
בושה למדינה צבא אכזר כזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בהחלט ישפטו- החיילים שלכלכו
גיל אזולאי,
15/10/04 18:59
|
|
 |
26.
אז איך בדיוק היא קיבלה 20 כדרי
רן,
15/10/04 17:18
|
כדורים???!
תסבירו לי איך. אפילו אם הוא לא וידא הריגה, בכל זאת 20 כדורים חדרו לגופה, איך מצב כזה קורה??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תיראה:
שלמה,
נופים,
16/10/04 19:19
|
ירו בה לפני כן, ואחרי זה המ''פ ירה בה עוד שני כדורים בראש ובבטן, ואחרי זה עוד רוקן מחסנית. רק הבעיה היא שחסרים פה כדורים, כי במחסנית אמורים להיות 29 כדורים ומצאו בה רק 20 קליעים. צריך לחקור : 1.למה המחסנית לא היתה מלאה . 2. למה הפגיעות שלו על הפנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רן, אתה רוצה להבין
שלמה,
חולון,
15/10/04 18:55
|
היות ואתה לא מבין או לא רוצה אזי אני אסביר לך כמו שמסבירים לילד קטן. הילדה לא חטפה 20 כדורים אלא כדור אחד בלבד. ועד כמה שאנו מכירים את שיטות הלחימה של הפלאסטינים, הילדה לא היתה שם כדי לקצר את דרכה לבית הספר אלא נשלחה לשם בכוונה תחילה כדי להטעות את חיילינו המסכנים את חייהם כדי להגן עלינו כולל שמאלנים כמוך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הילדה לא היית צריכה לחטוף
שאול,
15/10/04 23:27
|
אפילו כדור אחד, היא בסהכ הלכה בדרך קיצור, ילדה בת 13 שלא מבינה הרבה, שלא יודעת איפה ומה אסור לעשות.
אני בטוח שהיית ילד קטן והלכת מכל מני קיצורי דרך כדי לקנות שוקו אף פעם לא חשבת שתחטוף בגלל זה 20 כדורים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני אסביר לך
נדב,
צוללת צהובה,
15/10/04 18:46
|
חיילים בתצפית זיהו דמות הולכת עם תיק גב באזור שאסור להליכה. באופן טבעי, הם חשדו שמדובר במחבלת עם מטען. לכן הם ירו עליה כדורים רבים. יכול שהיתה פעולה לא נכונה, או פזיזה, או השד יודע מה. אבל אין שום סיבה להניח שמדובר ברצח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
תיתארו לעצמכם שזאת היתה ילדה
אבי,
15/10/04 17:18
|
|
 |
אתה קורא לחיילים שמגנים עליך פ
joe,
boston,
15/10/04 20:12
|
פושעי מלחמה, אתה בושה למדינת ישראל. את עלוב נפש שאפילו לא יודע את עובדות האירוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המקרה מזעזע, אבל פושעי מלחמה?
נדב,
צוללת צהובה,
15/10/04 18:47
|
החיילים הם פושעים רק אם הם ידעו שזוהי ילדה, והחליטו להרוג אותה, בשביל הכיף.
האם אתה יודע שזה מה שקרה? כמה קל לצעוק ''פושעי מלחמה''!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
בושה!!!! בושה!!!
שי,
15/10/04 17:16
|
נו באמת, במקום לתת לגוף חיצוני לחקור את התקרית נותנים אותו לצהל, מעניין באמת מה תהיה התוצאה.
ילדה נרצחה פה!! מצאו עליה 20 כדורים!! מישהו כאן חייב לתת את הדין, מישהו חייב לשבת על זה בכלא כמה שנים.
במדינה אחרת אותו רוצח היה מקבל גזר דין מוות, בישראל אם אתה רוצח ערבי אתה יכול פשוט להמשיך כאילו לא קרה כלום. בושה!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצאו 20 קליעים?
רותי,
חולון,
16/10/04 10:26
|
מי שמאמין לפלתינים כי מצאו בגופת הילדה 20 קליעים?ממש בדיחה. אם היו נותנים לבדוק את גופת הילדה,מה שכמובן לא קרה, ניחה.אך הפלתינים משקרים,תמיד ולפי הגדרה. אצלם אין חקירות ובדיקה עצמית.שם מסיתים לרצח מכוון של יהודים,בגלוי,ללא כל הסתרה והתניה. בטלביזיה,במיסגדים ובבתי הספר. אין שום דמיון בין מה שמתרחש כאן,למה שנורמטיבי אצלם.מה להם כי ילינו על הריגת ילדים שלהם,ב''כ בשוגג,כאשר אנשיהם רוצחים ילדינו בכוונה תחילה ובאמת מוודאים רצח?!
אין אני ממליצה על הריגת ילדים פלשתינים.זו אינה כוות התגובה,אך הפירסום המייד וצורת הפרסום של הארוע היתה חד צדדית מלכתחילה, ולא היה לה מקום כלל. על ישראל היה לדרוש בדיקת הגופה לפני כל חקירה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כדאי שתיצמד לעובדות
יהודה,
בת- ים,
15/10/04 23:09
|
לפי תגובתך - אתה לא ''בדיוק'' מחפש צדק, או שהתבלבלו לך העובדות. אבל נתעלם מכך לרגע. אז, ברשותך, בא ונצמד לעובדות: 1. מדובר בציר פילדלפי - איזור שבו מתבצעת לחימה סיזיפית יומיומית. 2. ''חבריך'' / אויבינו, - הפלשתינאים אינם בוחלים באף אמצעי בכדי לטמון מלכודות לחיילי צה''ל - אחת השיטות היא ''שימוש ציני עד להבחיל בילדים / נערים קטינים. 3. לאחר מספר הצלחות שהיו להם, מלכודות לתוכן נפלו חיילי צה''ל, ורק מתוך האמונה שלא ניתן לרדת נמוך כל כך - ''שימוש באזרחים כמגן חי וירי לעבר כוחותינו מתוך קבוצת אזרחים'' או, ''שליחת ילדים כפתיונות לעבר חיילינו ספק לבדוק את עירנותם ספק להפילם בפח''. להזכירך במחסום ארז התפוצצה מחבלת שרגע לפני כן טענה שיש לה פלטינה ברגל ועוד כהנה. 4. הילדה ''ותיק על גבה'' (זוכר מה אפשר לשים בתוך תיק פרט לספרים ומחברות? - פצצה? - מזכיר לך?) התקרבה לעמדה של כוחות צה''ל ''באיזור שבו א. לא היה לה מה לחפש. ב. מהסיבה שציינתי קודם ההנחייה היא ברורה-לירות על מנת לפגוע. הנחייות אלו נכתבו בדם אחינו / חברינו לנשק. אלה שישנים שעות בודדות בלילה, לפעמים לא מורידים גרביים (בגלל כוננות) מספר ימים ברציפות נעדרים מהבית במשך שבועות ארוכים (במקרים חריגים עד 9 שבועות) והם שם חדורי תחושת שליחות והבנה שאין מישהו אחר שיעשה את העבודה מלבדם-והם צודקים. הם אלה שבגופם מגינים על הבית שלך ושלי. ולמזלך כך אני מקווה - אינך נמנה על ''משפחת השכול'' אך אם תשאל כל אחד מהמשפחה הגדולה והעצובה אם חיי ילד פלשתיני שווים את חיי בנם היית מקבל תשובה מאוד ברורה.... אל תאמין שרצחו אותה כי זהו חלק מהמשחק אותו משחקים הפלשתינים בכדי לזכות בנקודות בעולם ולשם כך אינם בוחלים אפילו בשפל השפלות שבארסנל האמצעים. ומה הם טוענים? - הילדה עשתה קיצור דרך לביה''ס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מדבר בשם הטרור אתה שופט?
ל"ת
הנדיב,
תל אביב,
15/10/04 18:14
|
|
 |
23.
Blunt
Nadav,
London,
15/10/04 17:12
|
How rediculous is that? It does not really matter if the officer was right or no - fine, yet another 'kastach't. The bottom line is that a 13 year old girl has been bullet sparyed.
This is absolutely barbaric. We are becoming blunt.
Get the out of there!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
to 23
liliana,
j-m,
15/10/04 22:17
|
sit still idiot . We are at war And who are barbaric here May be the terrotists puting children at danger.may be for a couple of bugs. ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Thanks for the complement
Nadav,
London,
15/10/04 23:55
|
Are you kidding, or what?
We are at war - agreed. And this is a war crime. Stop reacting so hysterically and start connecting back to your morals.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
london
gilli,
16/10/04 16:38
|
it is easy to sit in london and look for the israeli moral!!! how come your search does not clash with the fact that the family is blaming ZAHAL for the poor girl bleading to death! could she was still be alive after 20 bullets and''vidui hariga'' ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
מעניין אם ה-cnn וכל יתר תחנות
רוחמה,
חיפה,
15/10/04 16:59
|
הטלויזיה ואמצעי התקשורת הזרים שפרסמו את הסיפור בחדווה כה רבה, יטרחו לפרסם גם את תוצאות התחקיר. את המעלילים יש לשפוט בכל חומרת הדין, שכן הם גרמו לישראל נזק שגם צבא שלם של דוברים לא יוכל לתקן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Lies upon lies
Moshe,
USA,
15/10/04 19:18
|
Lies, Lies, Lies
To innocent Ruhama
I feel for you dear Ruhama for still believing in everything ZAHAL is saying. There were times when news agencies around the world trusted the ZAHAL speakers to tell the truth. Back then we used to be considered the good, trustworthy, responsible, human side of the conflict. Unfortunately, no more. At present we are viewed as the aggressors, we lie consistently (e.g. stretcher vs. KASAM missile) and we think that the whole world is stupid enough to continue and believe us. Furthermore, why do you and alike are concern with what the world is saying if you think that what you do is the right and decent thing to do? Is it because deep down you know the truth but afraid to surface it?
Happy and peaceful new year for all of us
Inshaalla
הגב לתגובה זו
|
|
 |
This is Mussa, not Moshe
Moshe,
USA,
17/10/04 04:15
|
Hey, you Arab, are you embarassed to say you are an Arab? Calling yourself Moshe? You are Mussa, or Akmad, or whatever.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Dear Moshe
Yored,
16/10/04 12:37
|
I discovered something new today.........are you an exporet leftist activist??????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
אילו סימני שאלה עולים
שי,
תל אביב,
15/10/04 16:55
|
|
 |
20.
והתקשורת קבעה שהוא אשם שלשום
יוסי,
בנימינה,
15/10/04 16:51
|
כתבות מבישות שמתבצעות לפני ביצוע תחקיר.
בעיקר YNET שופטים ארועים לפני התחקיר ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שפט? פירסמו עובדות.
נדב,
צוללת צהובה,
15/10/04 17:46
|
כל פעם שמפרסמים עובדות שאינן לרוחכם, אתם מתחילים לצרוח. תירגעו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
העובדה נשארה בעינה
העיתונאי,
15/10/04 17:56
|
חיילי צה''ל רצחו ילדה תמימה בת 13.
זה לא משנה אם זה המ''פ או חיילים זוטרים או שלושתם יחד. הילדה נרצחה ואין לכך שום הצדקה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאין לך שהיא תמימה ?????
ענת,
15/10/04 20:48
|
מה יש לה לעשות ליד מוצב של צהל ??? מי שלח אותה לשם ???? על שאלות כאלו תצטרך לענות לפני שאתה משחיז את קלידך המורעלים !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה בטח עיתונאי באל-אהראם....
ל"ת
הגנן הקטן,
15/10/04 18:41
|
|
 |
קיצוניות שמאלית אינה עדיפה
נדב,
צוללת צהובה,
15/10/04 18:36
|
קיצוניות שמאלית אינה טובה מקיצוניות ימנית. מדהים באיזו קלות אתה מדבר על חיילי צה''ל כעל רוצחים. למה להניח שחיילי צה''ל ירו בכוונה בילדה תמימה? לא יותר סביר, שהיתה טעות בזיהוי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעניין נדב...
ישראל,
15/10/04 20:53
|
''העיתונאי'' מהתגובה לעיל, בסה''כ משתמש בטיעונים שטענת בעצמך בתגובות קודמות כאן... בעצם, תגובתו היתה מכוונת לתגובתך שבה חזרת על המנטרה כי ''העיתונות עשתה עבודתה בנאמנות'' והם רק ''פרסמו עובדות''. אבל, פתאום אתה טוען שהוא ''שמאלני קיצוני''. כאילו שאתה ''מרכז מתון''... אתה מתריס נגדו: ''מדהים באיזה קלות אתה מדבר על חיילי צהל כעל רוצחים'' - מה שיותר מדהים זה שהוא בסה''כ חוזר ואומר את אותם דברים שאמרת אתה בעצמך בתגובה למגיב מס. 4... כך נראה פני השמאל שלך ודומים לך... מלכלכים שקרים על חיילי צהל, מפרסמים בכל כלי התקשורת כ''עובדות'' גמורות ואח''כ מגלגלים עיניים בתמיהה: באיזה קלות מדבר כל העולם על ישראל כמדינה ''רוצחת'' של פלשתינאים תמימים? צא מהצוללת הצהובה, נדב, ובא לחיות איתנו, אזרחי ישראל, הנמצאים תחת מתקפות טרור רצחני שמבצעים בנו הפלשתינאים צמאי הדם ולא לשלום מועדות פניהם! אולי תתחיל להבין אילו הם ה''עובדות של אמת'' ואילו הם ה''עובדות של שקר''!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ישראל, קרא שוב
נדב,
צוללת צהובה,
16/10/04 01:56
|
''העיתונאי'' לא משתמש בטיעון דומה לשלי. בשום מקום לא כתבתי שחיילי צה''ל הם רוצחים.
כתבתי, שהעיתונות פירסמה את הידיעות שהיו בידיה, ואני עדיין עומד על כך. פורסם שנהרגה ילדה בת 13, שעל גבה תיק בית-ספר, ושחיילים האשימו את המ''פ בוידוא הריגה. שתי אלו הן עובדות, ואין חולק עליהן.
לא כתבתי שהמ''פ אשם, או שהחיילים אשמים, או שמישהו מהם הוא רוצח. לא אמרתי אם החיילים צודקים בהאשמתם את המ''פ. ואתה יודע למה לא כתבתי את זה? משום שאני לא יודע. אין לי מושג. לא הייתי שם.
כל מה שכתבתי היה, שהתקשורת פירסמה את מה שידעה. אני עדיין אומר זאת.
לכן, אני באמת לא מבין איך אתה יכול לחשוב שטענותיי וטענותיו של ''העיתונאי'' הן זהות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
איפה אחד העם הציוני עכשיו?מכין
ל"ת
עלילת דם חדשה?,
ארז גושעציון,
15/10/04 16:51
|
|
 |
18.
במדינת היהודים....
B,
15/10/04 16:51
|
רעש מהומה... כל הכבוד לצה''ל הרחמן, אין ספק שוב נצחנו את הטרור. פרייאר מי שעושה מילואים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
החיים והמוות בידי הלשון.
ל"ת
sun,
15/10/04 16:50
|
|
 |
16.
לבקש סליחה מהמפקד
הנדיב,
תך אביב,
15/10/04 16:49
|
לכל מי שלא רצה לחקות לתוצאות החקירה ועשה וידוי הריסת כבודו של המפקד. לבקש סליחה ומיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
להוריד גיוס חובה לשנתיים
אלמונימי,
חול,
15/10/04 16:48
|
|
 |
14.
bad very bad
b,
tlv,
15/10/04 16:43
|
you don't know how much these two solders added to the ''good image'' we have abroad. now everybody thinks the israeli solders kills and re-kills children... TSA''L be strong
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
פזיזות עיתונאית
איציק,
ראשל''צ,
15/10/04 16:39
|
פירסום מידע מסוג זה טרם תחקיר מעמיק מסב נזק בלתי ישוער. לא מדובר בנזק לוקאלי בלבד כי אם בנזק ברמה בינלאומית. אם יסתבר מעל לכל ספק כי המ''פ לא וידא הריגה הרי שהחיילים שהעבירו מידע שיקרי והעיתונאים שוידו הריגה בטרם עת יהיו חייבים לשאת באחריות ואף להיענש בחומרה גם למען יראו ויראו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
להעמיד לדין את החיילים
ל"ת
שקדניק,
15/10/04 16:38
|
|
 |
11.
זר אינטרסנטה דר אהווה
כוסתה שלג,
מרכז,
15/10/04 16:36
|
על זה סבתא שלי היתה אומרת : זר אינטרסנטה דר אהווה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
עכשיו אנחנו בטוחים שצה''ל משקר
ל"ת
ז,
15/10/04 16:34
|
|
 |
9.
צ.ה.ל מפחד
מרק,
נתניה,
15/10/04 16:34
|
לא , לא מערבים , משמאלנים. אם המ''פ לא עשה את מה שיוחס לו , למה מיהרתם לזרוק אותו? גועל נפש. איך אתם רוצים שחיילים וקצינים יתפקדו כראוי אם זה מה שמצפה להם אחרי יללות של השמאל. איפה הגיבוי , איפה הערבות , איפה הגב שאמור לקבל קצין שמבצע את תפקידו? ירדתם לגמרי מהפסים. נבלות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
גרסה שקרית לתקשורת העולמית!!
צברי אחד מהעם,
15/10/04 16:34
|
כדי להיתנקם במ*פ,וכדי *להצדיק* את מחדלם,שני החיילים לא היססו לפרסם בתקשורת העולמית גרסה שיקרית ודיאבוליק!! הנזק אשר שני חיילי חטיבת גיבעתי גרמו למדינת ישראל ובמיוחד לצה*ל הוא קולוסאל!!אין לשכוח שיגרסתם השקרית והניבזית נגד מפקדם עשתה סיבוב בתיקשורת העולמית!!!יש צורך דחוף ומיידי למצות את מלוא הדין עם *החיילים*!!...חלאות אדם...ולא חיילים!!כל הכבוד למ*פ,חזק ואמץ,כן ירבו כמוך!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נקמה!!
kalman,
15/10/04 17:49
|
נקמו בחייל וקצין מצטיין כי הוא דרוזי!מזכיר לכם משהו לגבי קצינים יהודים בצבאות זרים!????דרייפוס.......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
כשוידאו הריגה באחי-חייל...כנסו
אחות שכולה,
15/10/04 16:30
|
לא עשו להם כלום והתקשורת לא זעמה. מה קורה פה? בגלל שהיא ערביה יש רעש? אבוי למדינה שלנו שבוכה על מחבלות מולדות ולא על חיילנו....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מחזק את ידייך
יהודה,
בת ים,
15/10/04 21:47
|
את צודקת !. לצערי התקשורת בחלק לא קטן מהמקרים יוצרת מהומה על לא מאומה. וממהרת לחגיגת הלינץ' התקשורתי. במקרה דנן, גם אם התקשורת צודקת - הבעייה היא שנעשה כבר משפט שדה למ''פ. עכשיו ''תוכיח שאין לך אחות''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק בגלל שאת אחות שכולה
נדב,
צוללת צהובה,
15/10/04 17:44
|
אני לא מגיב לדברייך. את, לפחות, מדברת מתוך כאב אישי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואתה טמבל
ל"ת
גיל,
15/10/04 19:36
|
|
 |
לידך אני בטוח טמבל
נדב,
צוללת צהובה,
16/10/04 01:44
|
|
 |
6.
ליוסי שריד
מילר,
15/10/04 16:30
|
תעשה דחוף דחוף חשבון נפש על זה שהטחת ברמטכ''ל שאנו צבא לא מוסרי, תסתכל טוב טוב במראה ותראה מי כאן במדינה הזו לא מוסרי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק
הנדיב,
תל אביב,
15/10/04 17:06
|
|
 |
5.
Better 1 girl dead then 15 ...
Jack,
15/10/04 16:29
|
I just want to let the commander that he is doing a great job; it's better on girl dead then 15 dead soldiers!!! If they didn't kill her probably the next time they would have send her with explosive and then I want to see you talk!!! Ignorants!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גיאקי לך ותלמד עברית ואחר כך
ערבי,
15/10/04 18:52
|
|
 |
הגיון של רוצח
נדב,
צוללת צהובה,
15/10/04 17:43
|
מה הקשר? ילדה נהרגה. היא לא באה במקום 15 חיילים. לפי ההגיון שלך, מותר לנו להרוג את מי שאנו רוצים, וללא הבחנה. זה הגיון של רוצח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נדבוש - יכולת להיות שווארמה
גיל,
15/10/04 19:37
|
יש מי ששומר עליך אז אתה יכול לכתוב את השטויות שלך. בלי החיילים הגיבורים הפלשתינאים היו שמים אותך על שיפוד ועושים ממך שווארמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא דיברתי נגד החיילים
נדב,
צוללת צהובה,
16/10/04 01:42
|
לא כל ביקורת היא ''דיבור נגד החיילים''. אם נהרגת ילדת בית ספר, חובה עלינו לשאול מדוע. יכול להיות שהחיילים נהגו כראוי, ושחשדם היה חשד סביר. אבל יכול להיות גם שלא. לפי הגיון דבריך, כיוון שהחיילים מגינים עלינו, הרי שכל פעולותיהם הם מחוץ לביקורת. כיוון שהם מגינים עלינו - מותר להם להרוג ילדה בת 13. נסה לחשוב על ילדה בת 13 שאתה מכיר (אחיינית שלך, אחות שלך), חורר בדמיונך 20 חורים בגופה, ואז תנסה לחשוב שוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20 bullets
gilli,
16/10/04 16:27
|
knowing our enemy i dont trust this number at all!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
עכשיו לך תוכיח שאין לך אחות...
אברהם,
גליל עליון,
15/10/04 16:10
|
עכשיו אחרי שכל אמצעי התשקורת דשו ודנו בוידוא ההריגה ואף הוציאן להורג את המ''פ - לך תוכיח לעולם שאנחנו בסדר ושאין לנו בכלל אחות....
ולזה קוראים - הסברה ישראלית במיטבה!!!! נפלא.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נודניקים, תירגעו
נדב,
צוללת צהובה,
15/10/04 17:41
|
התקשורת פירסמה את הידיעות שהיו לה: 1. ילדה בת 13 נורתה ונהרגה. 2. חיילים דיווחו שהמ''פ ביצע בה וידוא הריגה.
אלו העובדות, וזה מה שפורסם. התקשורת עשתה עבודתה נאמנה בפרסום העובדות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נדב, איפה המפתחות?
אלונדה,
ת''א,
15/10/04 18:37
|
נדב, תחזור לנאפס שלך ותמשיך לצלול. כשאתה מידי פעם מגיח מעל לפני המים ברגע של הכרה מבלבלת, קרא נא את הכתבות, ורצוי בכמה מקורות, ותנסה לראות אם אתה מבין את הנקרא, זאת לפני שאתה פוצח בהגיגים חסרי תבונה והבנה על ''תקשורת שעשתה עבודתה נאמנה בפירסום העובדות''. לראיה - אברהם אינו טוען על עצם פרסום העובדות, כי אם על הסקת המסקנות החפוזה והלינץ' התקשורתי שבוצע למ''פ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מזמן לא שמעתי את הבדיחה הזו
נדב,
צוללת צהובה,
16/10/04 01:37
|
על המפתחות של הצוללת.
ולענייננו: לא הסיקו מסקנות, כי אם פירסמו את דברי החיילים, שהאשימו את המ''פ. אם אלו האשמות שווא - זו אשמת החיילים, ולא אשמת התקשורת. התקשורת תמיד תיאחז בסנסציות. זה טבעה. זה לא הופך אותה ל''תשקורת''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
האשמת שווא - ווידוא הריגה
זז,
15/10/04 16:09
|
חבל שלפני שמתחקרים יוצאים בהאשמה, ואח''כ תוכיח שאין לך אחות??!! אני שמחה בכל אופן שזו עלילת שווא ושחיילי צה''ל פועלים בדרך הנכונה. ישר כוח לכל החיילים, המשיכו בדרככם ואל תתיאשו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
השמאל כבר ביצע לינץ' בצה''ל
ל"ת
מאחר מדי,
15/10/04 16:02
|
|
 |
1.
התקשורת ביצעה ווידוא מ''פ
אלי,
בת ים,
15/10/04 16:02
|
התקשורת השמאלנית - ערבית שמגלה עויינות למדינת ישראל ביצעה וידוא הריגה למ''פ ודרכו ניסתה להרוג את צה''ל. מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק ביותר
אא,
15/10/04 21:55
|
|
 |
מה אתה מבלבל את המוח?
נדב,
צוללת צהובה,
15/10/04 17:39
|
יש כאן אירוע חמור, שבו נהרגה ילדת בית ספר. יש עדויות שהמ''פ ביצע בה ווידוא הריגה. מה אתה רוצה? שלא יפרסמו את זה?
נודניקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נדב היתכן
אורה,
15/10/04 20:01
|
שנעשה וידוא הריגה כשהמשפחה טוענת שהשאירו את הילדה לדמם למוות ויכלו להציל אותה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא יודע, אורה
נדב,
צוללת צהובה,
16/10/04 01:34
|
אין לי מושג מה קרה שם. מה שבטוח הוא, שהתקשורת פירסמה את הנתונים שהיו בידיה, וכל הטענות נגדה בעניין זה הן מגוחכות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה קורה בפרשת ''המאומץ''?
ל"ת
אתי,
תל אביב,
17/10/04 03:32
|
|