 |
60.
זבלים
זיו מיכאלי,
מרמורק,
30/03/06 14:53
|
דרק רוט ז''ל היה חבר של אבא שלי.. אני הכרתי אותו טוב ושני הילדים שרצחו אותו עשו מעשה מגעיל מרוב שעמום, אבל בן אבגי לא אשם כשארבל אלוני ירה בדרק רוט בן אבגי ברח מהאוטו והוא סייע ובגלל זה קיבל 16 שנים, אבל אשמתו שהוא עשה עבירות אחר כך ובגלל זה הוא קיבל עוד שנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
זה זה מבאז נכון?
עומר,
30/03/06 14:49
|
|
 |
עומר יא הומו זה ההוא מבאז תרגיש טוב תמני(:
ל"ת
זיו מיכאלי,
מרמורק,
30/03/06 20:07
|
|
 |
58.
civil protection
vito carleone,
brooklyn,
22/03/05 03:06
|
If the lawmakers, and the police cannot protect their own citizens, then the citizens should protect themselves. I’m encouraging you the people of Israel to apply pressure on the police the same way we did here in Brooklyn. Form civil protection brigades that will act against any criminals in there cities. Nobody like you my brothers know better how to protect himself, Let’s go out and fight those how make our life miserable, steal our property, rape our children, and murder our friends and fathers. Unless the government and the police will decide to change the way, and start fighting crime the citizens should.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
לי מ35 יש משהו במה שאת אומרת
ל"ת
יואב,
18/10/04 09:44
|
|
 |
56.
הצעה לסקופ לכתבים
דני,
17/10/04 21:47
|
תנסו למצוא, וזה לא יהיה קשה - כמה אסירים בחופשה נתפסים במעשי פשע חמורים במהלך חופשה, התוצאות ידהימו אתכם. ולא לשכוח את כל אלה שלא נתפסים. למה המשטרה צריכה לעבוד על אנשים שכבר נתפסו, הורשעו ונכלאו, חסרים עבריינים בחוץ? להפסיק עם החופשות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
יופסקו החופשות מבתי הכלא לאלתר
שרית,
17/10/04 21:45
|
הגיע הזמן להפסיק את הקישקוש הזה שנקרא חופשות. בוא נגיד שמי שביצע עבירות קלות, פעם יחידה עוד ניתן לאשר חופשה. אבל לאשר חופשה לרוצחים? לשודדים? לסוחרי סמים? למה ומדוע? מישהו זוכר כמה פעמים אכלנו אותה עם אסירים בחופשה? אטיאס הרוצח - שרצח במהלך חופשות, איבגי הרוצח ששדד במהלך חופשה, ניתפס שוב ושוב יצא לחופש, אין סוף דוגמאות, מתי מישהו יתעורר ויפסיק את ההפקרות הפוגעת באזרחים תמימים?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
למה הפשיעה בחגים גואה ועולה?
מיקי,
17/10/04 21:42
|
כי בתי המשפט שלנו משחררים רוצחים, שודדים,גנבים ואנסים מורשעים לחופשות מהכלא בכדי שיוכלו להמשיך לרצוח, לאנוס ולשדוד ולעשות קצת כסף להמשך השהות בכלא. בתי המשפט מפקירים את אזרחי המדינה ההגונים לטובת חלאות אדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
עונש מוות לרוצחים
דני,
17/10/04 21:36
|
או מאסר עולם (אבל אמיתי, לא עשרים שנה עם ניכוי שליש ושאר חארתות).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
דני מ - 35, שיחקתה אותה.
יוסי, אשקלון,
17/10/04 21:34
|
|
 |
51.
He suffered enough
Jacob,
NYC,
17/10/04 16:14
|
Ben Ivgni should be freed as he started to learn Torah. I will be happy to let him stay at our Yeshivah in Brooklyn.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
to jacob
guy,
ת''א,
17/10/04 21:48
|
next time he shoots someone in your yeshiva,don't blame anybody but yourself this piece of human scum should not see the light of sunshine again
הגב לתגובה זו
|
|
 |
to 51
sam,
17/10/04 17:29
|
what are you crazy? he's a murderer! a thief! and a drug dealer! He can't get much worse than that .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I fell sorry for you
Jacob,
NYC,
17/10/04 18:04
|
Our holy bible teaches us to forgive. You should also join a Yeshivah and then you will see the light.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל משוגע פותח ישיבה
ל"ת
ע.ע.,
17/10/04 19:00
|
|
 |
50.
מסכן, כבר חשב שלא יחזור לכלא
ל"ת
מתי,
17/10/04 13:36
|
|
 |
מושון החל לחזור בתשובה ואף
שרה בן איבגי,
17/10/04 16:48
|
לומד תורה-יש ישיבה בברוקלין שמוכנה לקלוט אותו במין מאסר בית כזה-עיזרו לו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם הוא חבר ש''ס
ל"ת
יעיש בלילי,
17/10/04 17:10
|
|
 |
49.
ששי גז הולך לגזור קופון
Erez,
17/10/04 11:00
|
בית המשפט קיבל החלטות לא אחראיות התעלם מהמלצות השב''ס ועו''ד ששי גז מגן הפושעים ממשיך להרויח בגדול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
ערבים לא עושים דברים כאלה
ל"ת
אחמד דעבול,
טירה,
17/10/04 10:27
|
|
 |
פלשתינים הם המיעוט הערבי
יגאל,
תל אביב,
17/10/04 16:11
|
המגורש ביותר ממדינות ערב. גם ערבים אינם מעוניינים בנוכחותם ואינם מחשיבים אותם לבני אדם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא בכמויות כאלו
בר,
17/10/04 11:42
|
|
 |
47.
כלא בארגנטינה עדיף
נורה,
גן יבנה,
17/10/04 10:24
|
חבל מאוד שלא משאירים אותם בכלא בארגנטינה אז היו מבינים מה זה. התסריט: שהם יגיעו לארץ ובסוף הסתובבו חופשים כמו טננבאום. עדיף שארגנטינה ''תטפל'' בהם כמו שרק היא יודעת. (תקופת הנעדרים.)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
ההחלטה השערורייתית של ביהמש''פ
בוריס,
17/10/04 10:23
|
במקרה של רצח אחזרי, כמו במקרה של בן-אבגי, חייבים להוציא את הרוצח להורג! ובמקום זה נותנים לו חופשה? באוד 3 שנים הפושע הזה ישוחרר מבית כלא ויוכל לרצוח עוד הרבה אנשים חפים מפשע!.. אז כל הכבוד לביהמש''פ שלנו. הוא ממש מגן על אזרחים!..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חלק מהאשמה יתכן שרובץ על
נחום,
17/10/04 17:11
|
|
 |
45.
מקוה שהכלא יהפוך אותו ''למזרון''
ניסים,
מרכז,
17/10/04 09:39
|
זה טיפוס שחייב השגחה חמורה פי 7 משאר האסירים - ובמקום זאת נותנים לו פרסים- חופשה...חה חה חה איזו בדיחה (עצובה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
יחי הפשע
יצחק אברג'יל,
16/10/04 21:03
|
חבל שתפסו אותו ואת ארז הם שגרירים של הפשע הישראלי בחו''ל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא קורבן הכלכלה של ביבי
מייק,
17/10/04 09:36
|
|
 |
אתה גדול
האלמונית,
17/10/04 01:18
|
תודה לך על התמיכה ואני חושבת שאתה צודק הלוואי וארז ישתחרר בקרוב כי הוא גבר שבגברים וכל אלה שיש להם דעה קדומה שילכו לחפש את החברים שלהם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! חולרות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
הכל בזכות משטרת ישראל,נקודה.
ל"ת
אור,
תא,
16/10/04 18:30
|
|
 |
42.
בן סורר ומורה - העונש מוות
בתיה,
16/10/04 18:13
|
גם בדין תולרה, כשנער חסר תקנה, הוא נקרא בן סורר ומורה, ואז ניתן להורגו. נדמה לי שזוהי דוגמא מובהקת. אין סיכוי שאחד כזה ישקם את חייו - נולד דפוק וימות דפוק, אז כמה שיותר מוקדם, יותר טוב!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נער אומלל שחטא ועכשיו יישאר
יעיש בן כלב,
17/10/04 09:18
|
|
 |
41.
הפרס לרוצח
ליאור,
ת''א,
16/10/04 14:44
|
הגיע הזנן לתת עונש מוות לרוצחים בכוונה תחילה :בן איבגי ,ורעי חורב ,רוצלים שלא מנידים עפעף ,חיות בטבע נמצאות במעלה גבוהה הרבה יותר מהם : הן רוצחות על-מנת לשרוד.ואלו ,מטורפים מועדים ,עוד כמה קורבנות עלינו לשלם עד שמדינתנו ''הנאורה'' תבין עם מי יש לה עסק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רחמנות על נער יהודי
ל"ת
שרה מלכין,
17/10/04 09:18
|
|
 |
40.
חישבו על העבר
דמימו,
גוש קטיף,
16/10/04 13:43
|
המעשה הוא ללא ספק שפל ומצריך עונש שירתיע עבריינים מלבצע פשע שפל שכזה. בחשבה אחרת אל לנו לשכוח שהבחור רצח כשהיה בן 15 ממש ילד... קשה מאד להחליט חד משמעית אם מגיע לו את אותו עונש כמו למשל של יגאל עמיר (כפי שנכתב באחת התגובות) היות ויגאל היה בעת הרצח מעל 20!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל הוא המשיך לפשוע
איתן,
16/10/04 17:23
|
גם בחופשות מהכלא וגם בארגנטינה תכנן הברחת סמים. על פשע בודד שבוצע בנעורים אולי אפשר לסלוח, לא על פשע חוזר ונשנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
בן אבגי לא ירה!!!
אני,
16/10/04 13:36
|
אחד מהם ירה, ולדעתי זה אלוני (השניים מסרבים עד היום לגלות מי משניהם ירה) ולדעתי זה אלוני, כי אשכנזי אף פעם לא יגן על ספרדי, ולהיפך זה קורה תמיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק
זיו מיכאלי,
מרמורק,
30/03/06 21:30
|
אתה צודק בן אבגי לא ירה הוא ברח מהמכונית מתי שארבל התחיל לירות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא ועוד איך ירה!!!
ל"ת
מגיע לו,
17/10/04 13:36
|
|
 |
נמאס מהבכיינות המזרחית שלכם
אשכנזי גאה,
16/10/04 18:47
|
גם במקרה זה בחרת להתבכיין על המוצא שלך? בן אדם מסכן שחי בבועה. אין כבר הפלייה עדתית בישראל- אולי להפך. טיפש ומסית עלוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם היה רוסי לא היה מצוד אחריו
שאול אפללו,
17/10/04 09:21
|
|
 |
38.
Vladimir
Boris,
Boristown,
16/10/04 12:53
|
Yo Vladi What the fuck did you take? The stuff must be great if a dumbass like you manage to write poems in Hebrew
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
חבל שלא נפלט לשוטר כדור בטעות
נעה,
חיפה,
16/10/04 12:20
|
חבל עד מאוד שלא ארעה ''תקלה'' ו''אופס'', נפלט כדור. נפטרנו מעונשו של זה. אני לא רוצה לדמיין מה יקרה כשהחלאה ישתחרר. בעוד 10 או 20 או 30 שנים. מתי שזה לא יצא. הוא מבעית אותי. פושע שגדל והתקשח בבית הסוהר. ממש מקווה שיקרה לו משהו לפני שיחזור להסתובב ברחובות. אני משערת שרבים היו ישנים בשלווה אם היה מת סוף סוף. אולי היו יכולים להושיב אותו בתא עם רעי חורב, שזה יחסל את זה ולהיפך. חלאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
ח''ח למשטרת ישראל !
אזרח !,
16/10/04 12:14
|
שיחקתם אותה והבאתם אותה בתיקון. תהיו בריאים ! נו ועכשיו חפשו את החרמן הכי ענק בכלא ותנו לו את זה ששודד מכולת ורוצח נהג תמים , לסופשבוע .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
בתי המשפט המנותקים מהמציאות
דני,
16/10/04 12:09
|
בתי המשפט והעונשים המגוחכים שלהם, החופשות שהם מעניקים לרוצחים וכדומה הם המקור לסבל של של אזרחי המדינה התמימים. מיטב הכוחות של המשטרה עסוקים במלחמה בחלאות האדם האלה במקום לתת שירות לאזרחים בצרות היום יום - נגד פורצים, גנבי רכב וכדומה. רק בגלל שבתי המשפט מעניקים עונשים שהם בדיחה וגם לאחר מכן מאשרים חופשות לרוצחים ואנסים שיוצאים לחופש וממשיכים לפגוע ולהעסיק את המשטרה שכבר הרשיעה אותם. למה צריך שאנשי מודיעין של המשטרה יתרוצצו בארגנטינה לחפש חלאת אדם - רוצח שכבר הושקעו בו אלפי שעות עבודה בכדי להרשיעו? למה? - בגלל שבתי המשפט שלנו מנותקים מהמציאות ובגללם אנו סובלים. יש לחוקק חוק מאסר מינימום במקרים של רצח, אונס, שוד וכדומה כדי שבתי המשפט לא יוכלו להעניק עונשים מצחיקים. וכמובן - להפסיק את החופשות לעבריינים מהכלא. בצבא לא יצאתי לכל כך הרבה חופשות שמקבלים רוצחים ואנסים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין לך מושג על מה אתה מדבר
לי,
18/10/04 09:19
|
אתה כנראה לא מבין שכדי לשקם צריכים גם לתת חופש שהם ירגישו מידי פעם את טעם החופש כדי לתת להם להבין מה הם מפסידים בחוץ וכמה ולמה שווה להם להשתקם.... עונשים מגוחכים-ממש ממש לא, אתה כנראה לא מבין מזה לקחת מאדם 16 או יותר שנים מחייו..זה לא כמו רצח שנלקח כל החיים אבל תעביר לעצמך לדוגמא 10 שנים אחורה אם למשל אתה בן 21 תעביר את זמנך מגיל 11 עד היום ..עברת הרבה?!? גם אני..אבל תדמיין שכל ה10 שנים האלו לא היית עובר את מה שעברת תדמיין שכל השנים האלו היית כלוא בכלא ללא הרגשת החופש..מן הסתם לא מגיע לך כי לא עשית דבר רע אבל אני רק מנסה להסביר לך כמה עונשים זה עונש וכמה באמת צריכים לשקם אנשים ולא להיות עולם 3....כולנו כבר הבנו שזה לא העולם הנכון לחיות בו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דני - צודק ! צודק ! וצודק !
צדק,
16/10/04 22:20
|
|
 |
34.
שיירקב בכלא
ניב,
ירושלים,
16/10/04 12:01
|
הבחור הזה, משה בן-איבגי, שרצח את נהג המונית הוא בן-אדם כל-כך רע שמגיע לו וגם לחברו לרצח, ארבל אלוני, להירקב כל חייהם בכלא. לפני כמה שנים ראיתי סרט תיעודי שעשו על שני הבחורים האלה על התקופה שלפני הרצח ועל הרצח עצמו. לדעתי, הסרט מאוד אובייקטיבי, ורואים בו שני נערים שפשוט אין להם לב, חיות-אדם. לאנשים כאלה, שגרמו לאישה מסכנה להתאלמן סתם, פשוט סתם, מגיע להירקב בכלא כל ימי חייהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
רק שלא יעשו טעות טכנית
הוגו,
שם,
16/10/04 08:24
|
בבקשת הגירוש/הסגרה או בכל פרט טכני אחר צריך לזכור זאת ארגנטינה החופש שם אמנם יקר,אבל אפשר לקנות אותו,לא לעשות טעויות ראו מקרה אברג'יל. ואם אפשר להחזירו לארץ ב''קרגו'' של אלעל בארון קטן מה-טוב.כל הכבוד למשטרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
מתי החופשה הבאה שלו?
אופיר,
16/10/04 07:15
|
חייבים לחוקק חוק שהמדינה אינה חייבת להחזיק פושעים כאלה על חשבונה. שיעבידו אותו ואת השכר שמגיע לו תמורת עבודה ישלם את אחזקתו. לאסור בחוק שרוצחים ואנסים יקבלו בכלל חופשות. הנרצח אינו מקבל חופשה מבית הקברות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
איזה בסה שתפסו אותם
יוסי,
גבעת שמואל,
16/10/04 06:27
|
חבל מאוד שתפסו אותם בחורים טובים נקווה שלא יגרשו אותם משם איזה מדינה זבל יש לנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You are an idiot
ל"ת
Farkesh,
Netanya,
16/10/04 13:55
|
|
 |
מדינת זבל?
דולי,
חיפה,
16/10/04 13:39
|
אני מציעה לך וממליצה בחום שאתה תעזוב את ''מדינת הזבל'' ותיסע לארגנטינה. תוכל להצטרף לבחורים טובים אחרים.
אנו לא זקוקים כאן לאנשים כמוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
עונש מוות לרוצחים !
ל"ת
צדק,
15/10/04 21:59
|
|
 |
29.
אילו
טומי,
צפון,
15/10/04 21:31
|
אילו כל אחד מל''ו הצדיקים האלו,היה מקבל את העונש שמגיע לו כלומר, כדור בראש, לא היתה הכתבה הר''מ באה לעולם, אבל ברפובליקת הבננות המטומטמת שלנו זה רק עניין של זמן שעו''ד זבל,יגיש עתירה לבג''צ על כך שלא מוציאים את הנבלות לחופשה,והשופטים הסופר נאורים,שוב יפסקו נגד המערכת, וחוזר חלילה וכך בלי הרף, אני למשל,הייתי נותן לגאונים מביהמ''ש,להזיז את התחת,ולצאת פעם אחד לצוד את העבריינים,אולי אז ידם לא תהיה כל כך קלה על צווי השחרור.!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טומי - צודק ! צודק ! צודק !
ל"ת
מישהיא,
15/10/04 23:47
|
|
 |
28.
שהורי הרוצח יקראו תגובתהקוראים
אלי גל,
15/10/04 21:30
|
גם אני חושב שיש לגזור דין מוות לרוצחים שפלים כגון זה, ולהכניס לכלא את השופט ששיחרר אותו לחופשי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
Death Penalty
Guy,
15/10/04 20:23
|
The only hope we have as a country is to institute the death penalty!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
שימשיך לברוח ולא יחיה על חשבונ
רודף צדק,
השרון,
15/10/04 20:21
|
נכון הוא ביצע פשע חמור, נכון הוא נידון לעונש מאסר, נכון שבאחת מחופשותיו הוא שדד קשישה, ונידון לתקופת מאסר נוספת, ונכון שהוא גם צריך לשלם על פשעיו,
אבל גם נכון שעונשי המאסר אינם מרתעים אותו ואין שום סכוי שהוא ישתנה וישתקם.
אז למה אני (ואתם) צריכים להחזיק יצור מעוות שכזה בחיים, (ועוד בתנאים מבוקרים עם שלוש ארוחות מזינות חינם לפחות כל יום, טלביזיה בכבלים, מתקני ספורט, השגחה רפואית 24 שעות,) על חשבוננו (מסים) כאשר לנו שומרי החוק העובדים קשה בשביל לקיים את עצמנו אין מלבד יתרון ה''''חופש'''' כל יתרון על הפושעים ובשביל תנאים דומים לשלהם אנו צריכים לעבוד עוד יותר קשה וזה עולה כסף רב.
אני מסכים שהוא צריך לשלם על פשעיו,ואני מסכים שצריך להרחיקו מהחברה החופשית. אבל אני לא מסכים שאני (ואתה)הוא זה שמשלם בכסף על הפשעים שפשעים שכמהו ביצעו,
הוא ברח מהכלא-הוא לא השתקם ולא ישתקם-הוא עלה לנו אלפי שקלים (בכלא ובחיפושים אחריו)-כשהוא ברח הוא ברח הרחק מידי החוק הישראלי ומהחברה הישראלית (עד לארגנטינה), לדעתי זו הרחקה מספיק טובה מהחברה החופשית (נכון שרק פה בארץ-ונכון שלא מכל החברה החופשית) אבל למה צריך להחזיר אותו לפה, תנו לו להמשיך לברוח (על חשבונו ולא על חשבוננו) רק שלכל מקום שהוא יברח תידאגו לידע את השלטונות המקומיים לגבי פשעיו, ואת הקהילות היהודייות יש להזהיר מפניו ולפרסם את דיוקנו (כי את קרבתם הוא יחפש והם גם יהיו הקורבנות הפוטנצילים שלו) והדבר יעלה הרבה פחות מהחזרתו לכלא בארץ והאחריות על מעשיו תהיה על השלטון המקומי של אותו המקום שאליו הוא ברח- ואין אני מכיר אדם או קבוצת אנשים (למעט ארגוני פשע שחבריהם אינם מוגדרים על ידי כבני אדם) שיסכימו שפושע שכזה יסתובב חופשי במקומותיהם, והם אלו שיחליטו האם לכלוא אותו אצלם או לגרשו מארצם, וכך הוא יאלץ להמשיך לברוח ממקום למקום ללא מנוחה ובלי מקום שבו ירגיש בטוח ורגוע למשך שארית חייו העלובים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
להחליף תמורת רון ארד!!!!!!!!!!
מלאך,
15/10/04 20:04
|
|
 |
IGNORANTE
ARIEL,
ARGENTINA,
15/10/04 22:13
|
|
 |
24.
יכול להיות שהוריו לא מעורבים?
אריק,
הוד השרון,
15/10/04 19:33
|
לא יכול להיות שלהורים שלו אין יד מכוונת וכיס נדיב נפוח מכסף. ברח לארגנטינה?? התקשר להוריו אמר הכל בסדר,ו..אצל המשטרה נירשם שיחה מארגנטינה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
תגובה
דני,
15/10/04 19:11
|
|
 |
22.
נתפס עד ששופט שלומיאל תורן...
יאיר,
15/10/04 19:09
|
..... ישחרר אותו שוב בשם ערכים ''ליברליים'' / ''נאורים'' ושאר ערכים וסיסמאות חביבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יא מתנחל, ימני קיצוני
לא סטיגמטי,
16/10/04 13:43
|
|
 |
21.
כמה זה יעלה לנו עכשיו
המודאגת,
תל אביב,
15/10/04 19:01
|
עשרות שעות של מעקבים עולים הון, הגירוש שלו עולה לנו הון והמשפט שיעשו לו על בריחה ממשמורת חוקית יעלה לנו הון אז כמה עוד כסף מדינת ישראל צריכה לבזבזעל הרוצח הזה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקת המודאגת 100% !
עצובה,
15/10/04 22:19
|
צריך עונש מוות לרוצחים, במקום לבזבז כספי ציבור בטיפול בהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
מדינת גן עדן לפושעים
רוני,
נס ציונה,
15/10/04 18:28
|
המדינה הזו, הפכה להיות גן עדן לפושעים. מן הראוי לאמץ את העונשים המקובלים בסינגפור, ואז הפושעים יעשו טרנספר עצמי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צוורון לבן,צוורון כחול?
ולדימיר,
כלא קייסריה,
15/10/04 21:20
|
פשע, הוא מושג יחסי לארץ התרחשות גונב מיליירדים בארצינו יזכה לחרות. חייב 1000 ש.ח. יאסר ויכלא כאלה הם חוקים,בזאת המדינה.
רוצח מקבל חופשה,בורח או שוב רוצח אבל זה של ציריל,אמותות,לא בורח... כי מזוזה כמו מדוזה חלקלק כמו צלופח וגם אולמרטים האחים,טראך האח ברח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ויסוצקי יקר, למה לסבול ולהסביל
המחלקה הסגורה,
חרא שירים!,
16/10/04 13:03
|
למה להתענות פה? וגרוע מזה, למה אתה מטריח אותנו עם הגיגיך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אשקרה
דני,
15/10/04 19:58
|
גן עדן לפדופילים , עבריינים , גנבים, רוצחים - פושעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
שיזרקו את הזבל הזה לצינוק
guy,
15/10/04 18:28
|
|
 |
מפעל קומפוסט בציון
ולדימיר,
חיריאה,
15/10/04 21:29
|
לצינוק לא למזנון הכנסת-GUY? הרי שם ריכוז העלוקות-CHTO STABOY! מי דואג לעלות לעצמו מכספי ציבור? ומפנסיונרים,קצבאות ילדים-שוד חמור!
כמה ילדים רעבים בגלל פשעי הכנסת? ואנו בגלל פושע,מערכת שלומיאלית-קבלנו ווסת? הפושעים הגדולים חופשיים מהלכים ואתה פושע קטן ,ואני הכותב-נימקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
הרוצח הזה גרוע יותר מיגעל עמיר
אדם עצבני,
15/10/04 18:20
|
ליגעל אמיר המגעיל לא נותנים חופש אבל לרוצח חלאת אדם זה נותנים גם נותנים רוצח צריך להנמק בכלא כל חייו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק במאה אחוז
ל"ת
אני,
אי שם,
15/10/04 22:20
|
|
 |
פרוזאק-לעצבני
ולדימיר,
כלא כפר שמרי,
15/10/04 21:35
|
יגאל אמיר ביצע חוזה של גדולים פושעים של מעלה מאמיר מפחדים זה שיעור מאלף לשמור על בעלי שררה רוצח נהג, להם לא מכשלהולא מטרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בן אבגי ואלוני גרועים מעמיר
אזרח,
16/10/04 21:45
|
אמיר הוא רוצח מצוי, הצריך לחפש הצדקה לתאוות הרצח שלו. אלוני ובן אבגי רצחו לשם הנאה, וכן רועי חורב וליהי גלוזמן. הסיבה שעמיר מקבל יחס הרבה יותר גרוע היא משום שהוא משרת את האינטרס של השמאל. בנוסף האדונים בן אבגי ורועי חורב וחבריהם שייכים לקבוצה המתאימה, שאליה יש יחס מועדף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק
ל"ת
הנדיב,
תל אביב,
15/10/04 19:11
|
|
 |
17.
זה מזכיר את הבית ברחוב גריבלדי
הראל,
15/10/04 18:07
|
סוף רוצח לתליה....., דמו של נהג המונית זעקו מן האדמה והרוצח המתועב נתפס .כל הכבוד למשטרת ארגנטינה והמודיעין של המשטרה. עכשיו מחכה לו הצינוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גן-עדן של נארקיסיסטים
ולדימיר,
פאטאייה-באנג,
15/10/04 21:40
|
הוא בצינוק יקבל מחשב וטלוויזיה ולרוב העם בציון פרוסת לחם-וויזיה. רוב העם בצינוק נמק,איפה ש''ס הבטלה גועה,השפלה,עוני-נמאס!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ש''ס , גם צריכים לשבת בצינוק !
קרמיט הצפרדע,
ת''א,
16/10/04 12:16
|
מה ש''ס עשו טוב שאתה מעריץ אותם , ולדימיר ? איינשטין צדק...היה צריך להפריד את הדת מהממשלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
חבל להחזיר
מני,
שרון,
15/10/04 18:02
|
חבל לבזבז עליו משאבים. עדיף שיישאר שם ולא יחזור. אולי שם ילמדו אותו . פשוט חבל לשלם עבורו אוכל, חשמל ובעוד 12 שנה יצא ושוב חו''ח יפגע במישהו...עדיף להשאירו ולא לתת לו לחזור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ערך מוסר,ערך מוסף
ולדימיר,
ממני אליך שר,
15/10/04 21:45
|
לא חבל,אולי לאחר שיחרור יתגייס? יקבל דרגת קצין,יהיה מ''פ-יקרה נס! יראה ילדה קטנה-יבצע וידוא הריגה? ויהפך לגבור,יודעים:פרחים,חיבוק ואהבה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
עוד החלטה אומללה של בג''ץ
אריק האדום,
15/10/04 17:36
|
הסלחנות המתמשכת של בתי המשפט תהרוג אותנו . נמאס כבר מהרחמנות הרוצחת הזו .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק אם פוגע בבטחון המדינה .
ל"ת
אזרח,
15/10/04 19:49
|
|
 |
14.
ברח בזכות בג''ץ
אזרח,
15/10/04 17:30
|
מה שהכתבה לא ציינה הוא ששרות בתי הסוהר רצה למנוע את החופשה, אך בג''ץ אישר אותה. כאן חברו בג''ץ יחד עם העולם התחתון על מנת לאפשר את בריחתו מהארץ של רוצח. האם ישנו סעיף בחוק המאפשר פיטוריהם של שופטים שסרחו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסתה פרועה ומופקרת!
אזרח,
15/10/04 21:38
|
בושה וחרפה שבכלל נותנים לך לפרסם כזה דבר. בג''ץ אחראי לכך שגם אם אתה תהיה פעם בכלא, יישמרו זכויותיך. וכן, גם לאסירים יש זכויות. מכאן ועד ההשמצה המטונפת כאילו השופטים ''סרחו'', רק בגלל שהחלטה לא מוצאת חן בעיניך, המרחק רב מאוד.
אני יכול רק לתאר לעצמי מהם האינטרסים של כתיבת זבל כמו שאתה כתבת, כמו למשל לנגח את בית המשפט העליון לצרכים פוליטים (מצד הפשיזם הימני, כמובן), אבל באמת שזה לא עושה את זה פחות עצוב בעיני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסתה? עובדות!
ע.ע.,
17/10/04 19:15
|
שמירת זכויות מגיעה לכל אזרח, אך לגבי אזרח שניצל את החוק לפגוע באחרים יותר מפעם ואשר לא מראה חרטה וכוונה לתיקון דרכו, מן הראוי שבית המשפט יתחשב יותר בדעת שב''ס (יתחשב - לא יקבל אוטומטית). מה הקשר לפשיזם? מה הקשר לימין ושמאל? הרי שמירת זכויות האזרח במדינות שמאלניות/סוציליסטיות היא הפחותה ביותר! עצוב שרוצח נחשב בעיניך יותר מקרבנות העבר ובדרך. האיש ניצל חופשה לברוח ממאסר חוקי (לאחר שהשב''ס התריע!) ואתה מגן עליו בחירוף נפש. הטענה היא לא כללית נגד אסירים אלא למקרים חריגים בהם בית המשפט מתעלם מחוות דעת מקצועית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל הוא צודק
איתן האזרח,
16/10/04 17:20
|
לאחר שבן-איבגי ואלוני ביצעו מעשי שוד בחופשות, שלל מהם השב''ס את החופשות. בן איבגי עירער, ובג''צ הורה להוציאו לחופשות. טעות קשה של בג''צ, שמותר בהחלט למתוח עליה ביקורת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בג''ץ
חיים,
ת''א,
16/10/04 14:58
|
פושע נכבד,מה קרה אתה פוחד שלא תצא לחופש? הרי אתה מקבל ארוחות חינם .חשבת פעם על אלה שעית להם עוולה ונפגעו ממך לכל החיים? אז שתוק ותנמק בכלא. תפקידו של בג''ץ להגן עלינו מיצורים כמוך..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה,גם לכלא שטה הכניסו מחשב ?
ל"ת
אבו יסמין,
16/10/04 00:29
|
|
 |
צודק ,הגיע הזמן שבג''ץ יקבל אחר
Erez,
15/10/04 19:51
|
מקרים מסוג זה חשוב שירשמו לחובת בג''ץ ,שמשום מה החל לרחם על עברינים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בג''צ
בג''צ,
בג''צ,
16/10/04 23:01
|
אולי מי שמתקיף את בג''צ עושה זאת משום שבניגוד לרועי חורב אלוני וחבריהם אינו שייך לחוג של בג''צ ואינו יכול לקוות לעזרה ממוסד זה. אולי בן אבגי גם הוא אינו שייך לאותו חוג, אבל לא נוח לגבג''צ להפלות אותו לעומת הרוצח אולני. ואולי אף שהוא מעדות המזרח הוא ''פרנק מחמד'' של הבג''צ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
משטרת הגבולות
יאיר,
תל אביב,
15/10/04 17:23
|
האם זה אותו אחד ששדד קשישה בחופשה הראשונה מהכלא?? בכל מקרה , כל הכבוד למשטרה... שאחראית גם על הגבולות שדרכם בן איבגי השתחל החוצה. אולי בכלל עדיף שחלאה כזו לא תחזור אלינו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא רק משטרת הגבולות
SAS,
16/10/04 06:50
|
זה משרד הפנים המנפיק דרכונים סמרטוטיים הניתנים לזיוף בקלי קלות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
let's hope
Yored,
16/10/04 00:08
|
he will stay in Argentina's jail..............they know how to take care of prisoners,not like us in Israel.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן, הוא וחברו שדדו מכולת
יובל,
15/10/04 18:10
|
|
 |
12.
עונש מוות
משה,
15/10/04 17:20
|
|
 |
משה ועגל הזהב?
ולדימיר,
בית משפט מחו,
15/10/04 21:53
|
רוצח ניתעב רצח את הנהג! ונתניהו ושרון גאים עד הגג אלפי רעבים,מובטלים-רצח עם למי תרועות למי שירי הלל-חכם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
ראית קצת עולם, יא חרא???
ל"ת
רודריגו,
15/10/04 17:20
|
|
 |
10.
מדינה מטומטמת
המאוכזב,
15/10/04 17:09
|
נו מה נשאר גם לרוצחים נותנים חופש ..עוד מעט נתחיל לתת חופש גם למחבלים ... במדינתנו עוד להיטלר היו מסוגלים לתת חופשה .. נמאס כבר מהחלם במדינה הזו .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
בעיקרון אני נגד עונש מוות אבל
בני,
15/10/04 17:06
|
במקרים כאלה, דווקא אני לא הייתי מתנגד. יש אנשים שהם רשעים במהותם ואי אפשר להצילם. כך לגבי הנאצים, האיסלמיים, ואנשים כגון בן איבגי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בעקרון אני גם נגד גזענות
אביתר הקטר,
16/10/04 15:23
|
כי ידוע שרק כושים הם גזענים. בכל אופן, אני מסכים איתך - אני גם נגד עונש מוות, חוץ מלמלוכסנים, כושונים ואנשים כמו משה בן-איבגי (פרענקים). אחי, יש לנו אותם דעות ואני מעריך אותך, כי אני יודע שקשה להיות ליברל בעולם כל כך שמרני. כה לחי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
כל הכבוד למשטרה
גג,
15/10/04 16:55
|
יפה מאד! היה שווה להשקיע את כל המשאבים בכדי לתפוס אותו, זו חובה מוסרית למשפחת רוט. עכשיו צריך להכניס את המנוול לצינוק ולא לתת לו לצאת מכותלי הכלא אפילו לא לשבריר שניה או לאירועים משפחתיים. כמובן לשפוט אותו על הבריחה, זיוף דרכונים וכו' ולהוסיף לבן-זונה עוד 20 שנה בכלא. נמאס כבר מהעבריינים העשירים שמצליחים למצוא קומבינות ולהסתדר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
בחור מקסים...
B,
15/10/04 16:53
|
|
 |
6.
שישימו אותו על כסא חשמלי
אזרח-מודאג,
15/10/04 16:50
|
וישלחו אותו חזרה לאלוהים מדובר בחלאת אדם בן ברית של השטן חבל על האוכל שנותנים לו והמיטה שהוא יושן עליה בכלא בושה למדינה שלא יודעת להעניש את החלאות האלו כפי שצריך הלוואי שהצער והכאב שגרמת למשפחת רוט ירדפו אותך כל שארית חייך ואם יש גלגול נשמות אז שירדוף אותך שבעה גלגולים אבגי אתה מגעיל רשע שמקומו בבית הקברות!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
גילי,
תל אביב-יפו,
16/10/04 09:44
|
או זה או שיגדלו את עונשו ל20 שנות מאסר ולא 10 שזה מה שנשאר לו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק, חבל שאין עונש מוות
ל"ת
עצוב,
15/10/04 18:15
|
|
 |
5.
משפחתו של נהג המונית דרק רוט..
אודי,
15/10/04 16:41
|
|
 |
מעריב לא מצטיין בטקט.
ל"ת
אסף,
15/10/04 17:39
|
|
 |
4.
משה בן אבגי כלל לא אשם !
אבו יסמין,
15/10/04 16:40
|
האשמים הם אלה אשר מאשרים חופשות לרוצחים , אנסים , ולעוד עברינים נתעבים , והם שצריכים לתת את הדין , ובכלל כל מערכת האכיפה הפכה את המדינה לגן עדן לפושעים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק אבו יסמין 100% !!!!
מישהיא,
15/10/04 22:03
|
הגיע הזמן שהשופטים יבינו עד כמה הם מנותקים מכל מציאות, ולאו דווקא ישראלית, כי בכל מדינה אחרת רוצח לא מקבל חופשות ! ואם כבר אז חופשה לנצח...שפוטרת אותנו מעונשו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טירור העארסים
G,
Partachiya,
16/10/04 06:55
|
מערכת ה(צ)חוק מפחד, ממשפחות הפשע הרודות בעם הזה ומוצצות את דמו אבל בעיקר מהעארסים. למה מה? למה מי? למה מה קרה? למה מי מת?
גועל נפש לחיות פה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
מה פתאום חופשה?
יעקב,
גבעתיים,
15/10/04 16:31
|
למה נותנים לרוצחים שפלים לצאת לחופשה? איזה מין עונש זה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים
גילי,
תל אביב-יפו,
16/10/04 09:42
|
לרוצחים לא צריך להביא חופשה טעל הבריחה צריך להביא לו עוד 10 שנות מאסר ולהוסיף אותם ל10 השנים שעוד יש לו שישב עוד 20 שנה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השוואת תנאי קיום הוגנים!
ולדימיר,
מזל מוזניים,
15/10/04 22:08
|
ליעקוב מגבעתיים -שלום וברכה פושעים גדוליםשל צוורון הלבן במבוכה הם הרי מוצצים דם חם ממך וממופטל. ועל רוצח רקק אתה לבכות -לא חדל?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
בא חמודי. שב קצת. תנוח אצלינו.
R.Y.,
15/10/04 16:22
|
נדאג שהתנאים ב''אשמורת'' יהיו נוחים לך כדי שלא תיאלץ להתגלגל בניכר. ברוך הבא אדון בן אבגי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעברת כפר שמריהו
ולדימיר,
סאלח-שבתי,
15/10/04 22:13
|
סוף סוף ספרדי מפורסם ולא איזה שר החוץ מטומטם. צריך להבליט ממזרחי הרוסי בן אבגיVIVA LE ESANIA -האמיתי!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממש שני מטר ממני. כמעט...
ל"ת
Avi Ecuador,
15/10/04 19:13
|
|
 |
1.
שופט מטומטם שיחרר אותו לחופש
סבא,
15/10/04 16:11
|
שופט עוור לא קרא את הכתובת על הקיר ושיחרר את הרוצח לחופשה בניגוד להמלצות. הרוצח ניצל זאת וברח לחו''ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בן עשירים. מה הבעייה
ל"ת
שי,
15/10/04 16:58
|
|
 |
בן איבגי לא היה בן עשירים
יואב,
15/10/04 19:21
|
|