 |
86.
על מה המהומה
יט,
רחוק,
17/10/04 07:04
|
ואם מפקד הגדוד יודע בוודאות שאין כוונה להשתמש בחייליו - מדוע לא להרגיע את הרוחוות בפלוגה?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
שאילה לבריזון, חן, קבל ושו''ת
אחד מן העם,
השרון,
17/10/04 06:39
|
איך זה יראה, לדעתכם, שחייל בן 19 יגרור את אמא שלו מהבית ועוד בדרך יכניס לה מכות על כך שהיא מתנגדת ל''פינוי'' שכזה (ראינו גם ראינו תמונות מחרידות שכאלו!)??? זאת איוולת וזאת חרפה, רבותי חברי הכנסת חסרי חושים וחסרי שכל שכמותכם! שמעתם פעם על כך שלפעמים יותר נכון להיות חכם ולאן דווקא ''צודק''? או ,שמא, אתם רוצים להנות מהתמונות כאלו???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
לא רוצה שבני יפנה
אמא לחיל,
ירושלים,
17/10/04 06:14
|
בלי שום קשר לדתי או לא, לא רוצה שבני יפנה מתישבים. לא בשביל זה שלחתי אותו לצבא, ואני גם פוחדת שיהיה עליו איזה עוון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
שריד ושרון מסרבים פקודה
שלמה,
17/10/04 05:25
|
לידיעתכם במאמר מערכת בידיעות אחרונות, לפני שנים אחדות כתב יוסי שריד וחבירו יאיר צבן מאמר שבו כתבו שאם בממשלה יוחלט על גירוש ערבים מבתיהם (טרנספר בלע''ז) הרי שהם יקראו לבניהם ולתומכיהם ולסרב פקודה. יתר על כן, הם ישכבו מתחת לגלגלי המשאיות כדי לסכל את הפינוי. נו טוב זה ערבים ואלה יהודים ולכן ברור כמובן שליהודי הישובים אסור להתנגד, ולכל חייל אסור חס ושלום להפר את פקודתו של מיפר הפקודות הסדרתי מר אריאל שרון. וברגע זה אני נזכר שמר שרון עצמו קרא לחיילים להפר פקודה כאשר אלו נצטוו לפנות את המתנחלים הראשונים ביהודה ושומרון. תחי הצביעות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
קרי יחליט
ישראלי-אמריקאי,
17/10/04 05:15
|
בעוד שבועיים הוא ייבחר. בעוד 3 חדשים ייכנס לתפקיד, ואז הסיפור ייגמר. חבל על האנרגיה שלכם (אבל להתווכח ולגדף זה תמיד כיף).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
We shall RESIST TRANSFER !
amirush,
17/10/04 03:57
|
WIth our bodies we shall resist the evil transfer !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
enough with double standard
ima,
brooklyn,
17/10/04 03:27
|
why is it ok for smolanim lesa-rev to be in the shtachim and to refuse to fight against the arabs, but it is a cime to refuse to fight against jews. medinat israel is a diktatura . busha vecherpa.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
ועוד נקודה קטנה...
יעקב,
17/10/04 02:31
|
אם ישליכו את החיילים הדתיים לכלא בעוון סירוב פקודה לפנות מתנחלים, יאלצו לסגור את הבט''ש... יסגרו את צה''ל! כי אחרי הכל, רוב רובם של החיילים הקרביים הם חיילים דתיים! וכל זאת מבלי לפגוע בזכויותיהם של חיילינו החילוניים... אחרי לצנחנים! וחוץ מזה הרי פורסם שהמשטרה היא זאת שתפנה התנחלויות.... חה חה חה ... זה לא יקרה לעולם! לא תהיה התנתקות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רובם של הקרביים הם דתיים?
צנחן,
מערב,
17/10/04 04:42
|
נו, באמת... (תציץ למטבח ולמקהלת הרבנות. אחר כך תציץ לשייטת, לסיירות ולטייסות).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
Chen and Barizon
R. Malka,
USA,
17/10/04 02:22
|
These ashke nazis do know what a democracy is, and they open their big mouth everytime someone expresses their opinion
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
הנח'' החרדי לא יפנה מתנחלים
יעקב,
17/10/04 02:17
|
וזה מאד הגיוני! מה הבהלה? מה הצביעות הזאת? איך אפשר להעלות על הדעת שחייל דתי יפגוש את אחיו או בן משפחה אחר ויהיה מסוגל לעקור אותו מביתו? זאת סתם צביעות ורישעות! אבל אין כל חדש תחתח השמש, הטייסים הסרבנים, מובן מאליו... לסיירת מטכ''ל מותר לחלוק על מדיניות צה''ל המדינה מתגרה במתנחלים הדתיים-זהו מהלך נורמלי לכולם מותר לסרב ואו לחלוק על דעתה של הממשלה רק לא לחיילים הדתיים לא תהיה התנתקות חבל על הדיבורים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
חפ''ש אחד- וכולם מצפצפים
דן,
17/10/04 01:55
|
מה קרה ? כולה חייל אחד וכל אחד ממציא פה תיאוריות . לכו לישון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
מי יכול לענות לי?
אלי,
תל אביב,
17/10/04 01:48
|
ממתי צהל ניהיה הוצאה לפועל?חחח
פה זו מדינת היהודים איזו מדינה אחרת הייתה מותרת על ישובייה? לטובת חיות אדם?.
עם ישראל על פי התורה דמקרטיה שמוקרטיה לא מעניין אותי כמו שאמרנו בסיני נעשה ונשמע ונקיים את : ''כל אשר יורוך תעשה''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I can
festival,
usa,
17/10/04 04:20
|
לא כתבת מה שם משפחתך אני מוכן להתערב שאתה ממוצא מזרחי רק שכמוך רואה את עצמו ולא את מסביבו בגללך ישראל נראית כמו שהיא נראית אתה דוחף בתור מקלל עוקף מימין לא נותן זכות קדימה והרשימה עוד ארוכה אתה ו שכמותך הם חלק לא קטן מהבעיה אתם לצערי שייכים לאותו אזור גאוארפי שממנו הגיעו הערבים וקשה קשה לכם איתם אפילו יותר מהחברה שהגיעו מאירופה מה לעשות כנראה שאין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
טוב, כנראה שבאמת השתגעתם.
דן,
17/10/04 01:08
|
על מה המאומה? על חייל אחד אנשים פה ממציאים תיאוריות שלמות. השתגעתם ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
השמאל מצפצף שום על הדמוקרטיה
קידי,
17/10/04 01:03
|
ושוב ההיסטוריה חוזרת.
בבחירות השמאל הפסיד. בכנסת אין רוב להתנתקות.
מה עושה השמאל ? מה שעשה כדי לתת לנו את אוסלו על אלפי נרצחיו.
מכינים עוד שוחד - ומחפשים עוד גונן שגב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
מה אתה סח אדון כבל הנכבד
דן,
17/10/04 00:50
|
פקודה לגרוש יהודים מבתיהם זו פקודה סופר בלתי חוקית בעליל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
כבר שכחתם שלא גייסו גדודי
שלמה,
פ''ת,
17/10/04 00:31
|
מילואים שלמים ללבנון כי היה ברור שהם שמאלנים ? מה המהומה ? עצם בניית יחידה על בסיס אידיאולוגי או אתני או דתי זה בסיס לבעיות מהסוג הזה. נניח שהצבא יצטרך לפנות ישובים בדויים לא חוקיים (מתי זה כבר יקרה ?) - ישלחו את גדוד הסיור המדברי הבדואי ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
להיות חבר כנסת - לא צריך חכמה
דניאל,
ארץ ישראל,
17/10/04 00:24
|
להיות חכם, להיות רגיש, להבין, להזדהות - גם אם חושבים אחרת. כנראה שלחבר הכנסת חן - חסרה התבונה הזו - חבל חילוני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
מהי פקודה בלתי חוקית בעליל?
מייק,
17/10/04 00:21
|
אחד מערכי היסוד עליהם מושתת צה''ל הוא כי אין לאף חייל זכות או חובה לבצע פקודה שהיא בלתי חוקית בעליל. ומהי פקודה כזאת? מקובל על כולנו כי דוגמאות לכך הם: 1. לרצוח אזרחים ערבים חפים מפשע. 2. לאנוס נשים ערביות.
ואלי אפשר להבין שישנם אנשים רבים שחושבי שגם לגרש אנשים נשים וטף מביתם זה 30 שנה הוא דבר בלתי מוסרי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
מה ההתרגשות???
גדי,
16/10/04 23:58
|
מדובר בחיילים שמגינים בגופם עלינו!! יהיו מספיק שיסכימו לפנות (מה עם גיוס מיוחד למסרבי הגיוס מהשמאל??) כאשר ההשמאל לא משרתים בכלל הם גיבורים... אני שעושה מילואים לא בטוח שאם יגייסו אותי אני אניף אצבע לעזרת המפנים.. די לצביעות!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק! שיישבו בכלא כמו הסרבנים
תדי,
17/10/04 01:18
|
|
 |
67.
Decimation
titus,
16/10/04 23:53
|
בלגיון הרומי היתה תרופה נגד סרבנים ומשתמטים - גדוד שנכשל במשימה שלו היה עומד בשורה ארוכה והיו מוציאים להורג כל חייל עשירי. כך השאר ידעו שהם תלויים אחד בשני ובהצלחת המשימה.
אני כמובן לא רומז כלום , זה סתם ידע כללי. אבל ככה בדיוק הם כבשו את כל העולם העתיק ובנו אימפריה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
על מה הם צועקים?
מייקי,
רחובות,
16/10/04 23:47
|
ההתנתקות זו החרפה! הדרישה מחיילים שלא להילחם באוייב זו הרחפה! הנכונות להעניק לאוייב את מבוקשו בשעת מלחמה זו החרפה!
חיילים שמבקשים להילחם זו תעודת כבוד למדינה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תיקון-התנתקות זו חרפה
יעקב,
17/10/04 03:42
|
|
 |
65.
צודק מפקד הנחל החרדי
עידית,
קריית אונו,
16/10/04 23:45
|
אם פוטרים שמאלנים, רודפי פרנסה ופחדנים משירות, לכאורה מטעמי מצפון אז בודאי לא ניתן לדרוש מחיילי הנחל החרדי להילחם באחיהם, הוריהם... החיים בישובים יו''ש וגוש קטיף שום מפקד בר דעת לא ישלח אותם למשימה כזו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמאלנים היו שנתים בכלא
yy,
17/10/04 00:40
|
|
 |
Smallanim = Gazaanim
ל"ת
Moshe,
USA,
17/10/04 03:42
|
|
 |
64.
ימות המשיח . אמן כן יהיה רצון
מדינה הלכה אמן,
ארץ הקודש,
16/10/04 23:14
|
הגיע הזמן שיתבררו ויתלנו הדברים. אנחנו יהודים וחיים על פי התורה. וכל החילונים היגע הזמן שתבינו את זה . גם אתם יהודים ומחויבים לחוקי התורה לא פחות מחרדים . ורק אם חוקי הדמוקרטיה שהם מתחת חוקי התורה לא סותרים זה בסדר אבל הדמוקרטיה לא מעל התורה שהיא חוק ומשפט אמת מוחלט ואלוקי. נקודה . ואם לא הבנתם את זה עדין עוד מעט תבינו את זה אם תרצו או לא, כי זאת האמת המוחלטת של עם ישראל ואתם חלק בלתי נפרד ממני אם תרצו או לא תרצו זאת לא שאלה מי שהוא יהודי הוא לעולם יהודי והוא לא יכול לברוח מזה., ולא משנה מה הוא אומר או עושה. נקודה. אחיכם היהודי אם תסכימו או לא אני אחיכם ואנחנו ערבים זה לזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
הצבא שלנו הפך לצבא של פלנגות..
דרוזי,
16/10/04 23:05
|
תגידי אנשים...מה זה יכול להיות...הדבר הראשון שאתה לומד בטירונות....זה ביצוע כל משימה שמוטלת על החייל...וההחלטה הזו נוגדת את ערכי צה''ל.............הצבא שלנו מתדרדר!!!! ...............נקודה למחשבה...........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גדול
עוז,
16/10/04 23:45
|
|
 |
הבעיה זה לא הצבא!
Avi Ecuador,
16/10/04 23:33
|
זה ''המנהיגות'' ועם-הארץ. את הצבא כבר מזמן הפכו לצבא הכנה לפלסטין שבונה לפלסטינים מדינהשהם לא יכולים לבנות לעצמם בלי לרצוח בנו. זה לא ייעודו של צה''ל להיות צבא הכנה לפלסטין שעושה לפלסטינים רשעים את העבודה ובטח לא מייעודו לעשות ניקוי אתני ליהודים!!! הבנת???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבי אקוודור ליצן החצר של מעריב
ל"ת
kl,
17/10/04 00:40
|
|
 |
Stop personal attacks.
Moshe,
USA,
17/10/04 03:39
|
If you have something to say, say it.
If you do not, do not say anything.
Personal attacks have no place in civilized debate.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תפחד
Avi Ecuador,
17/10/04 02:52
|
אתה לא צריך להחליף שמות. אמצא לך עבודה אצל ערפאת. שלח לי את הקוריקולום. יש לי חגורה בשבילך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
לפנות ב OUTSORCING.
אזרח,
16/10/04 23:00
|
כמו כל משימה שהישראלים לא אוהבים לעשות, נצטרך כנראה למצוא עובד שיסכים לבצע אותה.
למזלנו, יש באזור מספר רב של פועלים זרים, שישמחו לבצע את העבודה ללא תשלום כספי. כנראה שאם ההתנגדות לפינוי תהיה כה חזקה עד שיהודי לא יוכל לעמוד בה, נצטרך גם הפעם לפנות לפועלים היחידים שנשארו כאן, אחרי גירוש הזרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
להדיח את מי שנותן פקודה לגרש
ל"ת
יהודים, לגרש את,
האויב הערבי,
16/10/04 22:47
|
|
 |
60.
שינוי - גייס חמישי במדינה
ל"ת
דרור,
16/10/04 22:32
|
|
 |
59.
מב שרע למדינה טוב ללפיד הורוד
ל"ת
זהר,
16/10/04 22:29
|
|
 |
58.
שרון הדקטטור גם אני מסרב לפנות
ל"ת
רפי,
16/10/04 22:27
|
|
 |
57.
התנתקות
יהודי,
ארץ ישראל,
16/10/04 22:23
|
הדליית עם היא גירוש זו פקודה בלתי חוקית לכולם הנותן אותה והמבצעה צריכין להכנס לכלא והמסרב לפרס נובל לשלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
תדיחו את המפקד, תדיחו את
סוף סוף מתחילה,
ההתעוררות!,
16/10/04 22:19
|
הרב דרוקמן, העמידו לדין את הרב שפירא, תעשו שמיניות באויר, תוציאו אויר, תעשו הרבה רוח, מה שלא תעשו, זה להדיח את היהודים מארץ ישראל. הסיפור הזה נגמר! היהודים מנצחים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
ואם לא יקבלו פטור, הם יבצעו
לא עוד!,
לא לנאציזם!,
16/10/04 22:16
|
פקודה נאציח בעליל? ''סערה פוליטית'', big deal, אידיוטים! לא יהיה גירוש. ומי שטרם הבין זאת, מתעלם מן המציאות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
שמאל, זמנכם עבר. העם מתחיל
שמאל - סוף!,
16/10/04 22:10
|
לקלוט עם מי יש לו עסק. היינו השבת בבית אל, עיר ואם בישראל. מסתבר שלאנשים ב''התנחלויות'' אין מושג על המסע הגבלסי-שטירמרי שהשמאל מנהל נגדם כבר עשרות בשנים. לכן הם דברו כל הזמן על אהבת חינם, על ''אחדות ישראל'' ו''איך נתנחל בלבבות''. הם לא קלטו שלאנשים המתאווים לגרש אותם מבתיהם, אין בכלל לב, ואם יש הוא מקשה אחת של שנאת ישראל. הם עדיין אינם מכירים את שמות הכתבלבים שמסיתים נגדם כבר עשרות בשנים, אבל הם התחילו לקלוט שמדובר בשנאת ישראל גרידא, ולא בשום דבר אחר. לא שלום לא בטחון, לא מצפון ולא רחמים, סתם, תמצית שנאת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוטו אנטישמיות
ישראלי חילוני,
מרכז,
17/10/04 00:29
|
צודק ב100 אחוז. מה שמניע את השמאלנים זה שנאה ליהדות ורצון לקעקע את מדינת ישראל . הם משת''פים של רוצחי יהודים ושונאי ישראל. ההגדרה המדעית היא אוטו-אנטישמיות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לעזוב את עזה מייד,, שמאל בטוח
משה,
פ'ת,
16/10/04 23:40
|
לקלוט עם מי יש לו עסק.,,,,,,,,,,,,, על ''אחדות ישראל'' ו''איך נתנחל בלבבות'',,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, אין בכלל לב, ואם יש הוא מקשה אחת של שנאת ישראל,,,,,,,,,,,,,, לא שלום לא בטחון, מצפון ולא רחמים, תבין מתנחל עלוב המדינה גידלה אותך ואתה כפוי טובה חילאת המין האינושי אוכל חינם למה אתה מסיט למלחמת אחים, דפוק השמאל דורש שלום ותראה איזה ארס אתה משפריץ מעניין מאיזה ג'ונגל נאספת ,ותלמד אל תעשא לחבריך מה ששנוא עליך ואתא לא חבר ולא אחי ,,,, אתה בכלל לא יהודי,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדיוק הפוך - השמאל דורש מוות
קידי,
17/10/04 00:45
|
השמאל דורש שלום לערבים ולטרוריסטים - ומוות למתגוננים במיוחד אם הם יהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יישר כוח!!!
Avi Ecuador,
16/10/04 23:05
|
|
 |
100% נכון.חיים בבועה ולא רוצים
ל"ת
להתעורר ארז,
גוש עציון,
16/10/04 22:57
|
|
 |
53.
לח''כים של שינוי
יוני,
16/10/04 22:07
|
קודם כל תשלחו את הבנים שלכם ליחידות קרביות ורק אז תדברו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
כנראה יש להקשיב לקלטות
Avi Ecuador,
16/10/04 21:55
|
מעניין אם שרון של הקלטות שקורא לסרוב לקבל פיצויים ולהתנתק הם רלוונטים עדיין. לא מדובר כאן בהסתה במקרה לסרב? טוב, מותר לו הכל, אפילו לא להתיחס לרוב במפלגתו, אפילו להפוך את עצמו לשמאל ולקבל את מצע מצנע שניכשל ואפילו להסביר לנו מה זה דמוקרטיה. אני מקווה שהוא יכשל מכיוון שהכיוון ש''הדרך'' של ממשלת ישראל היא קטסטרופה לעם היהודי ויוביל למרחץ דמים ולקריעה בעם שיהיה קשה לאחות אותה בעתיד קרוב. שיהיה בריא ערפאת הנס לדור עגל הזהב שבטעות העלה לנו את שרון שמשל יותם כבר קטן עליו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
אין פלא
דורי א,
16/10/04 21:44
|
מסתבר שצה''ל הוא לא ממש צבא העם אלא צבא של רה''מ שמנסה לבצע אונס בכפיה ובהחלטה שנתקבלה בצורה אנטי דמוקרטית. גירוש יהודים מחבל ארץ שאליו נשלחו כחלוצים שלני העם בשליחות הממשלה הוא פשע שאין עליו כפרה ובגידה מוסרית נוראה. חזור בך אריאל שרון מהמהלך הנפשע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
אני חושב שאולי ערפאת ראוי
Avi Ecuador,
16/10/04 21:43
|
למשימה כזאת של ניקוי אתני של יהודים, סליחה פלסטינים. ממשלת החידלון: פינוי לא צריך להיות בשום מקרה אפילו לא לאחר משאל עם!!! ושהימין לא יתפטה לשטויות ולהונאה של השמאל האוויל. גם אם עם-הארץ יחליט על בריחה שיקראו לה ניתוק. כמו שחיים יהודים בארצות הברית, באירופה, בקו הירוק ''במדינות ערב'' ויש ''שלום'' ולא חוששים לחייהם ולא צריך צבא חלמאי שישמור שם, גם בפלסין מערבית לירדן חס וחלילה, יוכלו לחיות יהודים. וכמו שהפלסטינים ה''ישראלים'' יכולים לחיות בקו הירוק ולא צריך צבא פלסטיני שישמור עליהם בחלם מפני שאהידים יהודים אני מבין שגם אותם לא יפנו. אז אם יהיה שלום למה לפנות? ואם אין ולא יהיה שלום אז שוב למה לפנות?! משהו לא מסתדר לי עם ההגיון של מנהיגי חלם ועם הארץ.
ודרך אגב אם הימין מתפטה להתנתק מהשכל וההגיון ולעזוב, עליהם לחשוב על דרגה אחת קדימה; יהיה עליהם להמשיך לבנות את פלסטין ולהפוך למדינה דו לאומית פלסטינית ישראלית בקו הירוק כשהערבים יהפכו לרוב, להלחם בתחנות רוח ללא תקווה (דון קישוט), בשביל מה ומי?! עדיף שיקחו את הפיצויים, יגשו לשגרירות האמריקאית או האוסטרלית במאורגן יקבלו אזרחות שם ויקחו את המשפחות ואולי יקימו יישוב שם ביחד, בחלם גם יתנו להם משקנתא, למה לא?! בשביל מה גליל ומדבר, שילכו השמאל לשם. השמאל בעתיד יצטרך להלחם על נפשו ולא יבין למה הפלסטינים הטובים לא אוהבים אותו או לפחות רוצים שיחיה ביניהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
יש לי הודעה לכל המתנחלים
טט,
16/10/04 21:43
|
|
 |
טט - ראשי תיבות...
ישראל,
17/10/04 09:46
|
|
 |
את הרובים למבצע - תקבל מערפאת
ל"ת
קידי,
17/10/04 01:04
|
|
 |
תבוא
חילוני,
17/10/04 00:14
|
|
 |
אנחנו מחכים לך טט
ל"ת
טטטררר ררר ררר,
16/10/04 23:00
|
|
 |
48.
צה''ל לא נועד לגרש יהודים!
ל"ת
שמאלנים גזענים,
תתביישו!,
16/10/04 21:40
|
|
 |
47.
religious presecution
George,
Montreal,
16/10/04 21:38
|
Religious presecution in 2004 http://www.caspari.com/mediareview/index.html
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
מדינה חולה- טיפול נפשי עכשיו!
מלאך,
16/10/04 21:33
|
מדינה מעוותת. הכיבוש ותוצאותיו, השחיתות המסרטנת, הביאו לטירוף מערכות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דרוש טיפול נפשי בשנאה עצמית
קידי,
17/10/04 00:51
|
כמו שאמר כבר אחד הגזענים היהודיים - מותר ליהודי להיות קצת אנטישמי.
אבל השמאל באטימותו - לא מסוגל לראות כמה הוא אנטישמי (לא קצת - דווקא הרבה).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
אמא שלי גם לא רוצה
ד,
16/10/04 20:30
|
יש לצבא להפגש אם אמא שלי שגם לא רוצה שאני ההיה מעורב בצבא בתפקידים לא נחמדים וכדי למנוע קרע בעם ולא להעמיד אותי לפני דילמה לשמוע לאמא שלי או לפקודות של הצבא אני מציעה פשרה גם להמשיך לשרת בצה''ל וגם לשלוח אותי לקנדה עד תום השרות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
תפסיקו לעשות מעכבר פיל
איתי,
16/10/04 20:26
|
עוד אין התנתקות, וכבר עבר בהחלטת ממשלה שמשטרה תפנה ולא חיילים אז למה ההתעסקות המפגרת הזו?! מה גם שהנח''ל החרדי מעולם לא היה בעזה וגם אין תכנון שיגיע לשם! הוא נמצא בבקעה מיום היוסדו ועד היום. כאילו שדובר על כך שהם אלה שיפנו! אל תתנו לעיתונים למלא לנו את השכל באוסף הפרטים הלא משמעותיים והלא מדוייקים !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
אם כך לפרקם והביתה. אוכלי חינם
ישראל,
16/10/04 20:24
|
|
 |
ישראל יא דפוק!
אסף,
י-ם,
16/10/04 21:08
|
אם הם אוכלי חינם אז אתה לא שייך לעם הזה... יש להם מעל 70 מעצרים של מבוקשים ועשרות מחבלים! ומניעת פיגוע התאבדות + פציעה של חייל במחסום ממחבל מתאבד! אני מבטיח לך שאתה יא חתיכת יפה נפש לא עשית יותר. אז שב בלול טיפש!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי אוכל מה, הגובניקים של שינוי
ז'יד,
16/10/04 21:06
|
אנשי שינוי לא שירתו בתפקידים קרביים, גם בנו של יו''ר המםלגה שהיה בריא עד כדי עיסוק באיגרוף שירת בגלי צה''ל. אל להם להתערב בנוגע לחיילים קרביים המשרתים בבקעה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
''הנחל החרדי'' חלום ושברו
מר חמדת,
ירושלים,
16/10/04 20:20
|
עצם זה שצה''ל הסכים שלא לפנות עם הנח''ל מראה שנח''ל החרדי לא הגיע אל יעודו כגדוד ''חרדי'', רוב הרבנים החרדים לא היו מוצאים פסק הלכה כנגד ההתנתקות כמו שבזמן הסכם אוסלו הרבנים החרדים אישרו את היציאה מעזה וחברון וכו'. מי כן נגד הרבנים הדלי''ם והחרדלי''ם שתלמידהם הם אילו אשר משרתים בנח''ל ולא החרדים מושא תקוותיו של הנח''ל החרדי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מר חמדת היקר
חייל בנח''ל,
16/10/04 21:10
|
בתור חייל בנחל החרדי. אני חייל להגיד שאתה טועה בגדול! נכון שיש שם גם כיפות סרוגות. אבל הרוב שם חרדים או מבתים חרדים! אז תבדוק עובדות לפני שאתה מוצים תגובות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנראה שאתה חייל בלילה...
נח''ל חרדי לשעבר,
16/10/04 23:17
|
רוב חיילי הנח''ל הינם כיפות סרוגות והרבה מתוכם מכיל את ''נוער הגבעות''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קשקוש
מישהו,
16/10/04 22:15
|
|
 |
41.
עוד שלב בהתפוררות המדינה
דוד,
16/10/04 20:16
|
ומדוע שחייל דתי שאינו שייך לגדוד החרדי ימרה את פי רבו ? לא יעמוד במבחן בג''ץ כל העסק. אבוי לנו לאן הגענו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
פסק הלכה לחילונים
יעקוב,
16/10/04 20:02
|
אפשר לבקש ממר'ן יוסי שריד פסק הלכה שלחילונים אסר לשמור מעבר לקו הירוק ואז ניתחלק לשני צבאות אחד שישמור ולא יפנה והשני יפנה ולא ישמור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
התקרנפות
עומד לרדת,
מדינת הלכה,
16/10/04 19:53
|
|
 |
38.
ימינה
עוז,
16/10/04 19:47
|
כל המתנחלים שמשחקים אותה גברים עם ביצים , נראה אתכם ללא צהל חזק וכל זרועות הביטחון ששומרים עליכם ימים ולילות במשך עשרות שנים ,תתפנו מרצון ותתרמו מעט לחוסן מדינת ישראל,ןלעולם אין לכם בינתים זכות לבקר את הצבא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צה''ל שומר על המתנחלים
מישהו,
16/10/04 20:42
|
בדיוק באותה מידה שהמתנחלים שומרים על תל אביב.
צה''ל מורכב גם ממתנחלים, אם שכחת.
למרבה הצער, אתה תוצר של האנטישמיות החדשה, שמייצרת שנאה על פי איזור גיאוגרפי, בהיעדר הבדלים אחרים להצדיק בהם את שנאתך וניכורך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון חמוד
עוז,
16/10/04 23:14
|
בצ''הל משרתים מתנחלים, עירונים ,בני קיבוצים, בני עירות פיתוח בני מושבים, בני מיעוטים, ועל כולם חלים פקודות הצבא נקודה.זה אחד הדברים שמחזק אותנו. לגבי תוצר של אנטישמיות פשוט תתביש להפנות אמירה כזאת לישראלי יהודי . מה אתה יודע על אנטישמיות בכלל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוכחה שיש דתים ומתנחלים
יהודי,
17/10/04 01:08
|
אם לא היו דתיים מה אכפת היה לממשלה שהרבנים אומרים שאסור אם היה שם רק בקושי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
correct
a settler,
Gush Etzion,
16/10/04 20:42
|
We owe a lot to the Army, whom we respect & love. We also choose to serve in the top units as a rule. I agree that if the government chooses to pull out of any area, despite the pain of losing parts of Eretz Yisrael to our enemies, we must hold our heads up high & do nothing that will cause pain to any of our soldiers.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Stupid yo-yo
Ilan,
16/10/04 20:40
|
With so many dati soldiers in combat units the only way you could write what you write is because you are a jobnik.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז מה
עוז,
16/10/04 23:21
|
נניח שאני גובניק מה הבעיה , מה הם לא חילים טובים , ראית צבא שמתפקד ללא גובניקים. חכחמולוג שבטוח לא הית בצבא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חייל שלא ממלא פקודות -לא חייל
gg,
16/10/04 21:41
|
|
 |
צבוע ומתחסד גם יחד.מתי בדקת כמ
ל"ת
ה מהלוחמים הם מ,
תנחלים/דתיים,
16/10/04 20:28
|
|
 |
וטוב שכך
עוז,
16/10/04 22:01
|
|
 |
37.
אין כאן שום ''דילמה''. אסור אז
יורי,
16/10/04 19:46
|
|
 |
36.
פסקי הלכה חלים גם על חילונים
שפוי,
16/10/04 19:45
|
סורי. אין סיבה שחילונים יעשו משהו שנוגד מוסר . אם זה לא מוסרי , אז לגבי כולם .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
אני נגד ההתנתקות
נבאר מדעת,
16/10/04 19:43
|
גם אני נגד ההתנתקות יש להוציע את צה''ל מעזה ולתת לתושבים שרוצים לעלות לישראל את סל הקליטה שנהוג במסגרת חוק השבות למי שירצה לעלות כמובן ולסגור את הרצועה ולזרוק את המפתחות
ולא לפלג את הצבא מה יש לנו צבא שמשרתים בו חילים תחת שני שלטונות אחד של מדינת ישראל ואחד של הרבנים
במילים אחרות הרמטכל של צבא הגנה לישראל לא מפקד על כל הצבא יש עוד כאלה שיש להם צבא בתוך הצבא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
מה צבא השם ?
חילוני,
16/10/04 19:42
|
האם הצבא בכלל זקוק להם ? אם הם רוצים לשרת בצבא זה טוב אבל בלי טובות , בלי יחוס פקודות בצבא ממלאים בלי שאלות של רבנים. אם רבנים מתערבים לסגור מיד את הצבא המפונק הזה, לא צריך טובות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
מה כולם מתרגשים
מישהו,
16/10/04 19:42
|
''היום'' מפנים ''מחר'' שוב כובשים ומתישבים ככה זה תמיד ויהיה תמיד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשאל את האמריקאים
Avi Ecuador,
16/10/04 22:00
|
על קליפורניה, טקסס, אריזונה וניו מקסיקו. טוב, אני לא מדבר על פלנטת חלם ועל יבשת עזה ויבשת יהודה ושומרון ועל עם הארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
על כל חייל לסרב פקודה!
יוסי,
רחובות,
16/10/04 19:41
|
אולי לחייל משאר הצבא זה יהיה פחות קל, ואולי יכניסו על זה מישהו למעצר, אבל זה פשוט אסור להשתתף ביודנריין הזה - אסור כי זה לא מה שיהודים עושים, אסור כי זה לא מה שישראלים עושים, ואסור כי זה לא מה שצ.ה.ל. עושה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
דקטטור שרון סדק בעם+כנסת +צבא.
ל"ת
מאירה,
16/10/04 19:15
|
|
 |
30.
מדינת ישראל- הסוף? כן!!!
ל"ת
חוזה המדינה,
16/10/04 19:13
|
|
 |
29.
שרון הסדק הראשון בצבא .
ל"ת
רפי,
16/10/04 19:12
|
|
 |
28.
אני את נפשי הצלתי? פעע!
האא,
16/10/04 19:11
|
להווי ידוע שהתורה ניתנה ''גם'' ליהושים שלא מקימיים אותה, כך שההלכה לא השתנתה, לא תשתנה-גם לצה''ל ''הרגיל'', ועל כל חייל לסרב פקודה ח''ו, באם תגיע היל''ת.!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
That's Crazy
ל"ת
Oron,DC,
16/10/04 19:09
|
|
 |
26.
למה הסרבנים
Avi Ecuador,
16/10/04 19:08
|
מהשמאל לא יתנדבו?! יהיה להם צ'ופר. יוכלו לעשות ניקוי אתני ליהודים. כל הכבוד לדתיים אבל כנראה זה לא יגמר בזה וחלקם יפנו עורף בטח גם חלק מהחילונים והלא דתיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שים סוף
yoka,
atlanta,
16/10/04 22:15
|
על כל דבר אתה מגיב שופך תגובות ממש חביב
אבל בפנים הכל סתום טיפשי נבוב
מלא בעובש סתם כיתוב
אולי כבר די תלך קצת הלאה
ובעזרת השם נשכחך יא אללה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
הרבה מהחבר'ה שם היו נוער גבעות
סמ''ר ליאור,
16/10/04 19:02
|
לכן הצבא מעדיף, ובצדק, לא להכניס אותם לקונפליקט הזה. בנוסף, הגדוד הזה הוא גדוד מרחבי בבקעה, ואין סיבה להוציא אותם משם לטובת פינוי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גדוד מקצועני בטירוף
חייל גולני,
16/10/04 21:21
|
הנחל ממש עושים דברים פי10 בהתלהבותהם מקצוענים ואין בהם פחד. הם דוגמא ליחידות אחרות. ומהיחידות המובילות שיחידות השדא הצהליות. אז תנו להם כבו במקום לזלזל (אליך 3)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
כפוף לערכים מוסרים
אילן,
רבבה,
16/10/04 18:54
|
|
 |
להוציא מתוך שטח צפוף שפלשו
עופר,
16/10/04 19:17
|
|
 |
23.
לפקודה תמיד אנחנו- סוףףףףףףף
אברהם,
16/10/04 18:45
|
הצבא מוכן לוותר על לחיילים חרדים כדי שלא יסתכסך עם רבניהם.חיילים שמאלנים לא רוצים לשמור בהתנחלויות ולהיות נהגים לעת מוצא ועוד.חיילים שאינם תומכים בהינתקות יסרבו,ורק קומץ חיילים שמאלנים ואלו בעד ההינתקות ועוד כמה מילואימניקים מתנדבים יעסקו בפינוי.אכן מדינת הלכה.בזכות הרבנים תהיה אולי הלכה אבל לא תהיה מדינה! האם זה מה שרוצים הרבנים וקצונת צ.ה.ל ? !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
החרדים הם חיילים לכל דבר
חסר סבלנות,
16/10/04 18:44
|
על החיילים החרדים, שהתנדבו לשרת בצבא במקום להשתמט לישיבה פיקטיבית, להפנים, שאין שני סוגי חיילים, כאלו החייבים לציית לכל פקודה, חוץ מזו שעליה מתנוסס הדגל השחור של אי חוקיות, וכאלו העושים בצבא כבשלהם, רוצים יתפקדו כחיילים, לא רוצים, יערקו משרות. צהל מקל על החרדים שמאסו בישיבה ושרותם הצבאי הוא צעד ראשון להשתלבותם בחיי המעשה, ודואג לצרכיהם המיוחדים, אך אסור להם למתוח את החבל. הוא יקרע והם יעופו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסבר
הפרדסי,
16/10/04 22:33
|
אסביר לך מה תפקיד צבא: להגן מפני אויב חיצוני או חיצוני שכבר מצוי בפנים. להגנה מפני נזקים פנימיים יש משטרה. אנשי מקצוע מקבלי משכורות שהתמחו לטפל בבעיה X. הממשלה הזו מעוותת את היוצרות: מכריחה אנשים לא מקצועיים שהתמחו נגד אויב חיצוני, לטפל בבעיות עם בני עמם ואפילו השקפתם. אם יש לאריה מהשיקמים בעיית כח אדם: שיחפש לו אותם ביער. לא בגדודי צבא של צעירים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You realy think so?
wonder,
16/10/04 21:37
|
Do you realy think that they will drag and hit there own mother and family??you are out of your mind
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חסר סבלנות
נחלאווי,
שדרות,
16/10/04 21:24
|
|
 |
חסר סבלנות או חסר שכל?
מומחה לסמולנים,
רחובות,
16/10/04 19:18
|
הרי אתה בעצמך כותב שאין לבצע פקודות בלתי חוקיות בעליל – פקודות שדגל שחור ענק עוטף אותן. ומה יותר שחור ופושע מפינוי לא חוקי של יהודים מביתם רק מכיוון שהם יהודים?. וזו הרי חובת החיילים מנח''לח החרדי כמו כל חייל אחר בצה''ל. פרט לחיילי ''שינוי'' (אבל להם יש פטור....)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וזה בדיוק העיניין
אילון,
ת''א,
16/10/04 19:13
|
פקודת הגירוש והעקירה של יהודים מארצם היא פקודה בלתי חוקית בעליל, שדגל שחור מתנוסס מעליה, ועל כל חייל, חרדי או לא חרדי, לסרב לה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
jehudim mearzam???
jehudi,
haoalam hase,
16/10/04 19:36
|
se haja jachol lehejot mazchik, awal se afilu lo mazchik ela stam tipshut, iwaron wetimtum moach. hamoach shelachem shatuf, sheli od lo weani jodea shese lo gerush jehudim mearzam ela gerush ganawim weshodedim meerez shelo shajechet lahem.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דת ומדינה
חירם,
קליפורניה,
16/10/04 19:08
|
אשרי החיים בארץ שבה הדת מופרדת מהמדינה. הצבא הוא צבא - אין הפליה ושיקןלים דתיים בהקציית כוחות לפעילות. ברגע ששיקולים לא צבאיים נכנסים למערכת - הצבא מאבד את אמינותו ואת יכולתו. בזמני - אלו שלא מילאו פקודות - בין שאר העונשים - ניקו בתי שימוש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
וחיילים שמאלנים
אלכס,
16/10/04 18:41
|
יורשו לא להרוג ילדות פלסטיניות? עוד כניעה של השלטון לאניקביזיציה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
אידאולגיה...
מתעניין,
16/10/04 18:29
|
מעניין אם צהל היה מסכים להתחשב באותה המידה באנשים שלא מעוניינים לשרת ב''שטחים'' ממניעים אידאולגיים או שמא אידאולוגית התנחלות כשרה יותר מאשר אידאולגיית מוסר....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה מוסר?לא לירות בחף מפשע
אני,
למי אכפת?,
16/10/04 22:22
|
עם דם על הידים?
זה חוסר מוסריות?
לרחם על ''חף מפשע'' שיפגע אם נירה טיל על מי שרצח,מתכנן עוד רצח וירצח??? אם אתה תיפגע בפיגוע הבא,או מישהו קרוב אליך,תבין שאם היו יורים באותו מתאבד גם חפים מפשע היו יכולים להיפגע אז כך את זה באיזי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למתעניין ...
דורי א,
16/10/04 21:58
|
כן ההתנחלות היא הערך המרכזי שעליה קמה מדינת ישראל. המתנחלים הם החלוצים של היום לעומת אידאולגיית ה''מוסר'' כפי שאתה מכנה אותה שמחנכת לפרזיטיות ולהשתמטות מחובות לאומיות. זהו מוסר מעוות שלא שייך לעם ישראל .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
חילונים-נמאסתם!
חרדי,
16/10/04 18:24
|
קומץ חרדים מתגייסים חשבו שזהו. הם כאחד העם, הם יחשבו כלא טפילים. אבל לא. אתם החילוניים בתגובות שלכם פה, חשפתם את הכל, אתם פשוט לא מסוגלים להבין את השונה מכם. גם אם כל החרדים יתגייסו לצבא, אתם עדיין תשארו גסי רוח, שמוטי ראש, אגואיסטים. טוב עושים כלל הציבור החרדי שלא מתגייסים לצבא. כי הם הבינו, בשונה מקומץ החרדים שכן התגייסו, שלהתגייס פירושו: כפייה חילונית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
look whos taking
ornit,
16/10/04 19:46
|
what about your kifya weddings...shabt ,foodd etc...pls you teh one who trys to control everything!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא טוב לך תתנצר או תתאסלם
אמיר,
17/10/04 01:37
|
|
 |
18.
כל הכבוד לסרבנים
פלוני,
16/10/04 18:23
|
לכל השמאל ולאלו כותבי הכתבות האלו שמנסים להראות שהולך להיות פינוי, תמשיכו לחיות באשליות, לבסוף לא יהיה פינוי נקודה. קפיש!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
הנחל החרדי????
אבי,
מרכז,
16/10/04 18:23
|
הנחל החרדי אינו חרדי - מיעוטו , שבאבניקים, רובו- אנשי הזרם החרדל''י. מפקדי צה''ל ראו שאינם מצליחים ליצור יחידה חרדית אמיתית וכדי לא להודות בכשלונם איפשרו לאנשים שאינם חרדים אך בעלי תפיסות קיצוניות פוליטיות ודתיות בתוך המחנה הד''ל לפעול ביחידה הזאת במקום כלל צה''ל ובכך ארגנו לעצמם את הבעיה הזאת. התקשורת שיתפה פעולה בכך שהמשיכה להציג בכל ידיעה על הנחל החדי את אותה תמונה של חרדי עם פאות בן המחזור הראשון-תמונה שכלל וכלל אינה מייצגת את הגדוד. נ.ב. אין בדברים אלה לפגוע בהיותם של החילים חיים מקצועיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש חרדים שם
יונתן,
עלי,
16/10/04 21:31
|
תבדוק לפני שאתה מדבר. יש שם המון חרדים בני ישיבותליטאיות ספרדיות ויש גם הרבה חבדניקים. שאגב עושים ממש חיל בגדוד. זה נכון. יש גם לא חרדים כגון מרכז הרב וסתם דתיים לאומים. אבל הרוב השולט שם הוא חרדי ואני מדבר על החיילים. אגב ידעתם שחרדי שהתגייס לשם באחד המחזורים האשונים היו הוא מ''פ בנחל... כן כן מ''פ חרדי בנחל חרדי! אז תעריכו במקום סתם ללכלך ולהשמיץ ישר ציבור שלם. כי יום אחד הנחל החרדי ''נצח יהודה'' יהיה עוד ח ט י ב ה ! ! !. תזכרו את זה טוב טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
השמאל הבוגדני לעומת סרוב הימין
יצחק רביב,
רעננה,
16/10/04 18:21
|
מעולם בימין לא סרבו להילחם באוייב. סרוב של פקודה אחת ספציפית - מה עוד שמדובר בפעולת שיטור פוליטית נגד אזרחי המדינה שאינה במשימותיו הטבעיות של צבא הגנה לישראל - אינה דומה לסרוב לשרת בצבא או לסרוב להלחם באוייב. מי שמשווה את סרוב השמאל לסרוב לטרנספר זורה חול בעיניים, כולל הפצ''ר שרואיין למעריב לפני שבועיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה אתה צודק
נוגה,
מהדרום,
16/10/04 23:20
|
אשמולנים איבדו את המוסר ומוכנים לעשות הכול בכדי לטרנספרט יהודים הם הם שהביאו את הצרה הזאות על חיינו ועוד בחוצפתם משווים את סרבנות מצפונית לסרבנות להתנגד לצהל בסירוב נגד אחיו נראה שיש הבדל היתנתקות היא אסון ופרס לטרור זה פרצופה של אשמאל שרוב העם מאס בה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
אבי אבות הטומאה
האחד,
16/10/04 18:17
|
וכי צריך הוכחה טובה יותר? יש יהודים ויש ''יהודים''. 6 מיליון בני אדם הושמדו בגלל היהודים ובדלנותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז הבדלנים אשמים בשואה?
מישהו,
16/10/04 20:47
|
הבנתי.
לא הרוע המפלצתי של הנאצים הוא האשם, אלא היהודים הבדלנים.
אדיוט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרוע שבכח
האחד,
17/10/04 05:27
|
בדלנותם של הנאצים גברה על בדלנותם של החרדים. בדלנות=פנדימטליזם ובשל כך נהרגו מיליוני בניאדם מאז שחר ההסטוריה (ראה גם ערך צלבנים). לא אכנה אותך אידיוט, כי אידיוט הוא גם בן אדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
הערכים החוקיםהם תרתנו הקדושה
בר כוכבה,
גרמניה,
16/10/04 18:15
|
לא תסורו אחרו אלוהים אחרים ושננתם לבניך וכתבתם על מזוזות ביתך ובשעריך'' השמרו לכם .....ואבדתם מעל הארץ הטובה '' ''אמת ויציב ומקובל עלינו הדבר הזה לעולם ועד '' יהודי של לא יודע תפילתשמע על איזה ערכים יש לו לדבר? שיהיה ברור מצוות התורה קודמות לכל .לא ערכי הדמוקרטיה הביאו אותנו לארץ ישראל אלה השבת בלי זה אנחנו יכולנו לחיות באוגנדה אבל סבא שלי יעלה לארץישראל ולא ....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
למה רק הנחל????????
אמיר,
16/10/04 18:13
|
כל הצבא צריך להיות כפוף לתורה
פה זו מדינת היהודים לא??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון לגמרי!
סיוון,
ארץ ישראל!,
16/10/04 22:16
|
|
 |
צודק סלע
DAVID,
17/10/04 01:36
|
|
 |
12.
ניתן להבין המפנים לא יהודים?
בר כוכבה,
גרמניה,
16/10/04 18:00
|
פסק ההלכה אומר אסור לחילים יהודים לפנות יהודים .זה אומר שמי שיסכים מוציא את עצמו מהעם הזה? אמרנו כבר ישנו תהליך בלתי הפיך .לצערנו שישנם שלוש עמים החיים כאן יהודים ישראלים ומוסלמים . כאשר הישראלים ''מסתדרים '' עם המוסלמים .האויב המשותף זה היהדות ומה שמיצגת והחלוצים בעזה וביו''ש אלה רוצחים ואלה מסיתים . מגרונם של הארופאים נשמע ביילין שריד פונדק פרס הם הדוחפים המרכזיים למדיניות הבידוד של ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
והרי לכם עוד סיבה....
Caseyjones,
ר''ג,
16/10/04 17:36
|
|
 |
10.
טירוף מערכות מוחלט
Joe Anaaref,
IsraHell,
16/10/04 17:18
|
יחידה צבאית שלא כפופה לפקודות הצבא, למעט פקודות בלתי חוקיות, צריכה להתפרק מנשקה באופן מיידי. המרחק בין סרוב פקודה לפנות למרד נגד המדינה קטן מכדי לקחת סיכונים. חיילי הנח''ל החרדי חייבים להחליט אם הם חיילים או חיזבאללה (במובן המקורי של המילה).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גרוש יהודים = פקודה לא חוקית
אמיר,
אילת,
16/10/04 18:19
|
עם דגל שחור גדול המתנוסס מעליה
אין סיבה לקיומו של צה''ל ללא הגנה על בתיהם וחייהם של יהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היחיד שמחליט במדינה דמוקרטית
Joe Anaaref,
IsraHell,
16/10/04 20:08
|
מה חוקי ומה לא הוא בית המשפט. בטח לא רב שיכור מאיזה חור התנחלותי. אני מזכיר לך שלא רק אתם יכולים לסרב פקודה. אם תאלצו לשמור בעצמכם על ההתנחלויות שלכם העסק יגמר מהר מאוד...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בא ניישב בבשן ונבכה נגד פינוי
עמי,
16/10/04 19:21
|
ממש פשע לפנות את מי שהכניסו עצמם ממש בכח לחברון ולכל מיני חורים מצחינים אחרים בשטחים - ועכשיו בוכים ''גירוש''. אני הייתי מפצה אותם על ערך השוק ב ל ב ד של נכסיהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
השמאל רצח את הדמוקרטיה
צביקה,
רמת השרון,
16/10/04 17:16
|
התחילו יוסי שריד ועמוס עוז שהודיעו שישכבו לפני גלגלי מכוניות שיבצעו טרנספר, המשיך פרופסור קומוניסט מזדקן וסינילי שהתיר לערבים לרצוח מתישבים, המשיכו סרבני שטחים מסוגים שונים ועכשיו מסכים הצבא כי חיילים דתיים לא יפנו מתיישבים. האומנם כל חייל יחליט איזה פקודה הוא מקיים ואיזה לא? אחרי שהצבא יתמוטט תתמוטט המדינה. השמאל, כל מעייניו לחזור לשלטון אפילו במחיר של הרס המדינה. למה הוא יחזור ? לא תהיה מדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החברים של השמאל רצחו את גנדי
ל"ת
לא חבר של ערפאת,
17/10/04 00:27
|
|
 |
הימין רצח את רבין
ל"ת
66,
16/10/04 19:17
|
|
 |
טעות - השב''כ והשמאל רצחו אותו.
ל"ת
ועוד מעט יתחיל,
פסטיבל רבין,
16/10/04 22:28
|
|
 |
יגאל עמיר רצח את רבין
ל"ת
מישהו,
16/10/04 20:49
|
|
 |
היהודים צלבו את ישו
ל"ת
ארז,
גוש עציון,
16/10/04 20:32
|
|
 |
8.
שירות דרוזים בשטחים
רונן,
16/10/04 17:15
|
הדרוזים נאמנים למדינה בהם הם חיים אבל ברגע שמטילים עליהם לשמור על מתנחלים סהרוריים בקבר יוסף או באיזה התנחלות של פנטים שתושביה מזלזלים בהם אין מה להיות מופתעים שצצה סרבנות דרוזית והזדהות עם הפלסטינאים, עדיין שיעור הגיוס בקרב בנים דרוזים גבוה משיעור הגיוס בקרב גברים יהודים.עדיף שישמרו על הגבולות ולא יצטרכו להתעמת עם פלסטינאים ויהודים עם רוח משיחית או הזיות על בית המקדש השלישי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
יהיה סרוב המוני - אל תדאגו
ל"ת
גם חילונים,
16/10/04 17:11
|
|
 |
המוני - כמו הפגנת המאה חחחחח..
ל"ת
עמי,
16/10/04 19:19
|
|
 |
6.
yeh right...
Eli,
UK,
16/10/04 17:09
|
Rabbi Abraham Shapiro? Where did he come from? Maybe it will be prudent to vacate him…? Who will refuse an order then…? NO ONE!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
הם חיילים או מה??
ל"ת
ד,
רמת גן,
16/10/04 17:05
|
|
 |
כן אנחנו חיילים!
חייל בנחל,
16/10/04 21:33
|
לא הוצאה לפועל! ח י י ל י ם!!!! כאלו שמגנים על עם ישראל לא מפנים יהודים מהבתים שלהם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Nahal soldier is right
Hakohen, Y.R.,
Ei-Sham,
17/10/04 04:31
|
Do'nt worry, These big mouths Left-Wingers are leaving the country for the U.S.A. anyways, They are all Nefolet shel Nemushot.....n
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
ומי שלא רוצה לשמור על התנחלות?
אסי,
16/10/04 16:58
|
מסיבות מצפוניות לא פחות, מה יהיה עליו? או שרק במצפון ימני מכירים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בעיה מצפונית לשמור על תינוקות?
טליה,
לא מבינה,
16/10/04 22:11
|
לשמור על אח שלך? תגיד מה שאתה רוצה זה לא משנה את העובדה שהוא אח שלך .
גם הוא משרת בצה''ל,כמוך. גם הוא תורם את שלו בג'נין,בעזה או בחברון,שומר על אחים שלו.
אתה צריך להיות גאה שאתה חייל בצבא הגנה לישראל ,בארץ ישראל,שומר על אחים שלך!
אני עוד שנה מתגייסת ואני כ''כ גאה בזה,אני לא מבינה איך אפשר שלא...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על פושעי מלחמה, בהחלט כן
אסי,
17/10/04 05:33
|
|
 |
Talia, god bless you!
Arie,
17/10/04 00:04
|
You are relatively young, but you see what so many can't see any more in this country.
Good luck to you, in what ever you choose to do.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא רוצה לשמור גם על שדרות!
ל"ת
עוז,
ת''א,
16/10/04 20:37
|
|
 |
3.
ומה איתי?
אורי,
16/10/04 16:40
|
אני לא בנחל החרדי. אני מסורתי מזרחי. גם אני לא רוצה לקחת בפינוי יהודים מבתיהם. מבקש שגם עליי זה יונחל ולא רק על הנחל החרדי אשר עושים עבודה טובה. מקווה שהצבא יאפשר זאת, אחרת אני הסרב פקודה, ולא אכפת לי לשבת בכלא כמה חודשים ומצידי שכולם יגידו שהמדינה תתפרק ככה. על ידי פינוי ישובים אני חושב שהיא תתפרק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
What did you expect from Them?
ל"ת
Gil,
16/10/04 16:39
|
|
 |
1.
כנראה שהנחל החרדי נפרד מהעם
uu,
16/10/04 16:35
|
|
 |
זה שיא השפל
יהודי,
17/10/04 01:19
|
למי שעדיין לא הבין אף אחד לא מוכן להסתכן בשביל בית זול וכסף ונהרגים בניו ובנותיו זו מסירות נש טהורה זו הגנה על הארץ מפני הערבים שאם לא יהיו שם יהודים יוכלו לשגר בכיף יותר פנימה וזה יגרום לרצח של יהודים וכן במקרה של מלחמה לא יהיה עומק אסטרטגי (גם כך אין אותו כלכך) דבר שיגרום לסיכון של מיליוני היהודים בארץ לכן המאבק הוא לא משחק והוא בדיוק כמו שיורו לחייל לבצע רצח או כל דבר אחר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנראה שה''התנתקות'' נפרדת מהעם
עמי,
ר''ג,
16/10/04 18:26
|
אם צריך לחוקק לה חוקים אחרים כנראה שהיא נפרדת....
ארץ ישראל לעם ישראל ע''פ תורת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להיפך: המפנים מנותקים מהעם
ל"ת
מושי,
16/10/04 18:54
|
|