 |
63.
אני מחפש כלב
נחום,
מעלה אדומים,
02/09/05 15:27
|
אני רוצה לאמץץ אפילו לקנות פיט בול ואני לא מוצא אז אם מישו יודע משו שישאיחר הודעה לנחום מידע על מקום בירושלים שאפשר לאמץץץץץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
למה לחפש ?
תגובה לנועה,
ירושלים,
02/09/05 15:25
|
|
 |
61.
איומץ כלבה
בראון גני,
חיפה,
04/03/05 20:16
|
כלבה בת 8חודשים מעוקרת מחוסנת מחפשת בית חם ורחום.גזע פינצרית מעורבת, צבע לבן,אוהבת ילדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
אימוץ כלב
ננסי,
חיפה,
03/11/04 06:57
|
מעלוחה! נאלצנו להרדים את הכלב שלנו בשבוע שעבר (היה אצלנו 11 שנים) ואנחנו מחפשים חדש. הבעיה - מאוד יקר לקחת כלב מהעמותות האלו (בין 270-400 ש''ח). איפה ניתן למצוא כלב למסירה או במחיר סביר יותר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לי יש לברדור למסירה
גילי,
04/12/04 20:27
|
הוא גם במבצע ולא נראה לי צריך להביא כסף בעדו אני מעמותת ערד לחי-אם אתה מעוניין תשאיר לי הודעה אם מספר הטלפון שלך ואני !מבטיחה! שאחזור אלייך!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעןניין לאמץ גורת לברדור
priel,
ashkelon,
06/02/05 13:15
|
|
 |
59.
כל הכבוד ל-NRG על היוזמה
ל"ת
מיכל,
18/10/04 07:02
|
|
 |
58.
פליז תעזרו לי!
נועה ארבל,
קרית ים,
17/10/04 20:21
|
בבקשה תעזרו לי! בצהריים אני לא יודעת אך אבל נכנסתי לגלרייה של המון תמונות של כלבים. ועכשיו אני מחפשת שעתיים ולא מוצאת את הגלרייה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אז אם משהו יודע איפה התמונות תחזירו לי הודעה ובכותרת תכתבו-תשובה לנועה ארבל.... תודה מראש!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
אני רוצה אבל לא יכולה
סתם;,
לא חשוב,
17/10/04 20:19
|
הלוואי שהייתי יכולה לאמץ כלבים הייתי מאמצת לפחות 5 אבל קודם כל יש לי כבר 2 בבית+חתולה וההורים שלי לא מרשימים אז אני לא יכולה אבל תדעווו שאני חולההה על חיות ו......אני צימחוניתתאז תאמינו לי שאני רוצה עוד כלבים.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
עזרה
טל,
17/10/04 19:57
|
|
 |
55.
עזרה
טל,
17/10/04 19:55
|
|
 |
54.
מוכנים לאמץ כל חתול ואו
טאי-טאי,
17/10/04 19:51
|
|
 |
53.
כול הכבוד
יוסי אביב,
רש''לצ,
17/10/04 19:11
|
|
 |
52.
נגיע בשמחה אם וכאשר.....
לוליטה,
ת''א,
17/10/04 19:01
|
עיריית תל-אביב תפסיק לרדוף את בעלי הכלבים ולדכא כל רצון לאמץ חיות !
אני ממליצה לכולכם לקרוא היטב את הכתבה שפורסמה ב- 7 ימים של ידיעות אחרונות ואת דבריו של הוטרינר ד''ר איתן קריינר לגבי ''האיסור לשחרר כלבים ולאפשר להם לרוץ חופשיים...''
המדיניות של עיריית תל-אביב דו-פרצופית ומעוררת שאט נפש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
כל הכבוד על המבצע
אופיר,
17/10/04 18:59
|
מחמם את הלב. עוד כותרות ופרוייקטים כאלה יקרבו אותנו להיות מדינה נורמלית.
לעניין, הערך המסוף בגידול בעל חיים לא יסולא בפז. ילד שגדל עם כלב או חתול מקבל הרבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
בהמשך ל10
בעל כלב, מרכז,
17/10/04 18:55
|
שלא תבינו לא נכון. כלב גוזל משאבים כלכליים וזמן אבל אין שום דרך לכמת את ההנאה והאושר שהוא מביא. רק הריקוד הזה בכל פעם שאני בא הבייתה ולא משנה אם זה אחרי יום עבודה או 5 דקות שווה הכל. אם העמותות רוצות שנאמץ שיפסיקו לחייב כסף. אני לא רוצה לנקוב בסכומים אבל בראשי העמותות כולן יושבים אנשים שהמשכורת שלהם לא תבייש שר בממשלה. עמותה? אני אבחר אם לתרום! אתם רוצים שאאמץ? דרבנו אותי. יש דרכים אחרות לאמץ כלבים. ולא זה בהחלט לא יוצא יותר זול מוטרינר פרטי. אז כל יפי הנפש והמתנדבים בעמותות האלה תעשו טובה, אנחנו חיים במדינת ישראל ואף אחד לא עושה לאף אחד טובה. אולי חוץ מהמתנדבים עצמם שאת עבודתם אני כן מעריך רק חבל לי שיש מי שמרוויח ממנה הרבה כסף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
אז מה אפשר לעשות?לעקר ולסרס.
ל"ת
avigail,
ramat gan,
17/10/04 18:31
|
|
 |
48.
באמת כל הכבוד!
ל"ת
טלי,
17/10/04 17:59
|
|
 |
47.
אני רוצה כלב אבל...
יניב,
ראשון,
17/10/04 17:58
|
אני רוצה כלב אבל אני לא יודע איך לשכנע את ההורים, הם יודעים שלחלק מהאנשים נמאס לטפל בחיות שלהם אחרי זמן מה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בן כמה אתה?
רועי גורודצר,
ירושלים,
17/10/04 19:30
|
בן כמה אתה? יכול להיות שהם חושבים שאתה לא אחראי מספיק בשביל כלב אבל אתה צריך ללחוץ עליהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כלבים
דין,
17/10/04 18:32
|
|
 |
46.
לא אני לא יגיע
נחמן,
17/10/04 17:26
|
הלכתי אימצתי כלב מתנו לחיות לחיות בקיבוץאחרי פראדיס וקיבלתי כלב חולה בקדחת קרציו והם לא טרחו להגיד לי בכלל שהוא חולה בזה רק הביאו לי כדורים אמרו זה בשביל תולעים בבטן שיש לו והכלב הזה היה חי אצלי בבית חצי שנה עד שהבאתי לוטרינר את הכדורים והוא אמר לי זה של קדחת קרציות לכן אני בחיים שלי לא יאמץ כלב עדיף להשקיע עוד קצת בכלב שאתה יודע הכל עליו כולה רציתי לעזור לכלב ויכלתי לשלם בזה בחיים כי כבר נוכחנו לדעת שקרציות זה מסוכן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הקדחת הזו לא מסוכנת לך.
דנה,
17/10/04 20:58
|
אני לעומת זאת אימצתי מצער בעלי חיים כלבה מדהימה, יפיפיה, חכמה, אוהבת, נאמנה ובכלל נהדרת, שהכניסה לי כל כך הרבה אור לחיים שבכלל לא ידעתי שאפשר לקבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קרציה
ל"ת
די,
17/10/04 17:33
|
|
 |
45.
כל הכבוד!!! אני אתכם!!!
ל"ת
יונתן,
ת''א,
17/10/04 17:23
|
|
 |
44.
בשר = רצח! תודה NRG!!!
אדם,
הרצליה,
17/10/04 16:51
|
צמחונות תגרום לך לשפר את-
- בריאותך - מצפונך - מצבם של בעלי החיים בעולם - יחסה של הסביבה לבעלי החיים
ישנן סיבות נוספות וטובות...
בכל פעם שאתה אוכל בשר אתה רוצח עוד בעל חיים שבסך הכל רצה לחיות... אם אני לא טועה כ-150 אלף בעלי חיים נשחטים מדי יום. מדוע???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוא לא נגזים, זו דרך הטבע
אלי,
מודיעין,
17/10/04 17:26
|
|
 |
מה דחפת את העניין הצימחוני?
אסף,
17/10/04 19:20
|
אין קשר לאהבת חיות וטבע ובין להשלים עם העובדה שהאדם הוא הטורף העליון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
תודה על היוזמה המבורכת
ל"ת
אורלי,
17/10/04 16:48
|
|
 |
42.
גיזמו - מנהל לנו את החיים 13 ש
אורי,
17/10/04 16:47
|
קשה לתאר את ביתנו ללא כלב ילדי שהם עצמם כבר הורים - גדלו ביחד עם כלבי המשפחה. ועתה נכדי בני השנתיים וארבע שנים שולטים ללא מצרים בגיזמו הקשיש בן 13 השנה -אתם צריכים לראות את אנחת הרווחה שעל פניו ...-כאשר שני המזיקים חוזרים לבתיהם......(אנחת רווחה ממש כמו של הסבא והסבתא..) החברים והאורחים מאומצים על ידי גיזמו הבולדוג כמעט מיידית - רק הדוור לא..ומנסה בכל תוקף לשחדו בביסקויטים - הנמצאים בתיבה אולם זה לא נגמר רק בכך - מהרגע שיש כלב בבית - יש גם מגבלות ועליהן צריך לדעת. צריך להשקיע זמן בכלב - לבלות אתו- ''לדבר '' אתו - להאכיל בזמן ולטפל בנקיונו חופש התנועה - מוגבל שהרי אין להשאיר כלב בבית למספר ימים -לבד וזוהי הבעיה העיקרית. יש לוודא שאופצית ''ביבי סיטר'' לכלב אפשרית בסביבתכם (נער או נערה שיבקרו יאכילו ויטיילו עם הכלב מספר פעמים מדי יום) חוץ ממגבלה זו שעליה התגברנו די בקלות - ההנאה בנוכחות בעל חיים בסביבה הטבעית מרובה. חינוך הילדים לאהוב חיות מחמד - הופך להיות חלק מחייהם הטבעי ותחושת הבטחון בלילה - מפני פורצים - אין להוריד מערכה. אצלנו - כל עוד נחיה - יהיה כלב בבית...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
חתולי הרחוב
שמש,
17/10/04 16:42
|
האכילו אותם,סרסו ועקרו אותם- זה חשוב ביותר. רב העיריות עושות עיקורים חינם. חייבים לעקר כדי למנוע הולדת גורי חתולים מסכנים ברחובות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון נכון נכון חובה לעקר
ירח,
ת''א,
17/10/04 17:57
|
|
 |
האם עירית נתניה מעקרת, כי יש 2
אירית הראשונה,
נתניה,
20/12/04 01:23
|
2 חתולות שאני מאכילה שכל הזמן נכנסות להריון. האם אפשר לעקר אותן ולהחזירן למקומן? או שהן צריכות לשהות כמה ימים, במרפאה עד שיתאוששו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל איך?
ל"ת
דנה,
17/10/04 20:56
|
|
 |
40.
תבורכו על הפרוייקט,אנשים טובים
ראובן,
שדרות,
17/10/04 16:42
|
טוב לראות שעדיין יש אנשים טובים שמוכנים לתרום,חזקו ואימצו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
אין השקעה טובה יותר מבעל חיים!
איש עסקים,
גוש דנס,
17/10/04 16:39
|
אתה משלם כמה מאות שקלים, מחיר של ארוחת גורמה במסעדה נחשבת, ולמחרת שכחת, בעל חיים מלווה אותך במשך שנים הרבה. רוצה רק מזון וליטופים. הוא איננו רוצה כסף, בגדים תכשיטים מכוניות בילויים מסעדות נסיעות לחו''ל וכיוצא באלו לעומת זאת הוא נותן אהבה והמון, אמפטיה שאתה עצוב, והוא מעריץ אותך למרות שלפעמים אתה טמבל ממש, תמיד שמח לראות אותך מגיע, תמיד בבית מחכה בקוצר רוח לבואך ומלווה אותך במבט אוהב בכל רגע. הוא תלוי בך בכל אשר יעשה, ומודה לך באהבת אין קץ. וזה איננו משתנה עם הגיל, וכמה זמן שאתם יותר יחד הוא אוהב אותך באותה מידה בלי גחמות בקיצור בן הזוג המושלם וכולו פנכת אוכל, ו 3 טיולים ביום, אתם מכירים השקעה טובה מזו??? לעומת זאת אישתי...............
הגב לתגובה זו
|
|
 |
והוא לא מרביץ......
ל"ת
בעל מוכה,
17/10/04 17:31
|
|
 |
..ולא מאזין לי לטלפון, ובלש ??
ל"ת
שרלוק הולמס,
17/10/04 17:29
|
|
 |
צודק ביותר...
לירון,
ר''ג,
17/10/04 17:25
|
צודק ביותר, לאנשים אין שום בעיה להוציא 300 ש''ח על כל מיני דברים, אבל פתאום שמדובר בבע''ח יש להם בעיה, חוסר פרופורציה מוחלט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואין.............גרושין!
ל"ת
הרב,
ברבנות,
17/10/04 17:25
|
|
 |
ואתם הdogs יותר טובים??
ל"ת
פמינה,
17/10/04 17:23
|
|
 |
נשים חובה לקרוא!!
ל"ת
שוביניסטיק,
17/10/04 17:06
|
|
 |
זה ענק וכל כך נכון!
ל"ת
גוליבר,
17/10/04 17:05
|
|
 |
חחחח הצחקת אותי , גדול!!!!!!!!
ל"ת
כושי,
כלב קט,
17/10/04 17:03
|
|
 |
תגיד אנחנו נשואים לאותה אישה??
ל"ת
החתן,
17/10/04 17:01
|
|
 |
זה שחי בבועה
פיחחח,
02/09/05 15:29
|
|
 |
all yours, man, all yours
ל"ת
ravak,
17/10/04 19:16
|
|
 |
38.
פיספסת את הנק'
חן,
סלובקיה,
17/10/04 16:29
|
|
 |
37.
PETS ARE ANTIDEPRESSANT
DR KNOW,
17/10/04 16:25
|
AS A MATTER OF FACT I ADVICE PATIENT TO KEEP AT HOME SMALL CAT OR DOG AS ATREATMENT OFMILD DEPRESSION&ANXIETYI HAVE 2 SHIERAZY CATS&1 STREET CAT I HOPE THAT I CAN SHARE IN ANY EFFORT TO PROTECE THOSE LOVELY CREATURES
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
יש לי 2 כלבים
רועי.ב,
בת-ים,
17/10/04 16:21
|
כלבה וכלב(מסורס ומעוקרת,חשוב!) שלקחתי מצער בעלי חיים והם הדבר הכי טוב שיש לי. האחיניות שלי שמגיעות לביקור כל כך אוהבות את הכלבים, לראות אותם משחקים ביחד זה נפלא. אומה גדולה נמדדת ביחס שלה לבעלי החיים,אמר פעם איש גדול. אז בואו אמצו ותראו כמה זה נפלא וחשוב לילדים שלכם. תראו איך כלב אחד מאחד משפחה ומלכד אותה עוד יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי אמר את המשפט? :]
אדם,
הרצליה,
17/10/04 16:55
|
|
 |
35.
שוכחים לספר כמה זה עולה......
ל"ת
וינונה,
17/10/04 15:48
|
|
 |
נו באמת
דנה,
17/10/04 20:54
|
מי את מצפה שישלם תמורת אותם טיפולים? המתנדבים שבין כה נותנים מעל ומעבר? כשאת לוקחת כלב הוא מעוקר\ מסורס ומחוסן, למען האמת אני בטוחה שלא היית לוקחת כלב אחר, על הטיפולים האלה צריך לשלם! אז מי ישלם? העמותות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל זה שווה
גל,
השרון,
17/10/04 18:31
|
|
 |
אפשר לחשוב כמה זה עולה
עינת,
17/10/04 16:14
|
וכאילו הכסף הולך לידיים פרטיות!!!! הכסף הולך לאגודות השונות ורק דרך זה ודרך תרומות נוספות הם יכולים להתקיים ולדאוג להולכי הארבע ששם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם זה היה אמיתי מהלב זה היה...
אורן,
17/10/04 16:21
|
|
 |
זו עבודה לכל דבר
לי,
ת''א,
17/10/04 17:21
|
|
 |
אתה טועה ומטעה
לילית,
חדרה,
17/10/04 17:20
|
כמובן שהתגובה שלך קטנונית מכוערת ושגויה.
כלבים שיוצאים מעמותות מעוקרים ומסורסים ומחוסנים. בחבילת אימוץ של עמותה אתה חוסך עד ל-1000 שח. לדוגמא: עמותה מוסרת גורה תמורת 550 שח. החבילה כוללת: עיקור (עד 750 שח לפי מחירון וטרינר) 3 חיסוני משושה (מעל ל140 שח לחיסון) תילוע בעמותות מסוימות הסכום הזה גם כולל שבב (מעל 70שח)
הטיפולים מתבצעים בעמותה וכל שקל שנשאר מועבר לטיפול בחיות הנטושות שאנשים לא רוצים לאמץ בינתיים.
איך אפשר להשאיר בחיים את הכלבים במכלאות ולעקרם בלי לקבל תשלום? מאיפה הכסף הזה אמור לבוא? אולי מהכיס של המתנדבים??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנסו,חשוב לקרוא
אלדד,
חולון,
17/10/04 16:35
|
התשלום כולל עיקור\סירוס חיסונים ותילוע. וכל זה בסכום נמוך! אם תלך לוטרינר פרטי זה יעלה לך כפול ויותר! הכסף הזה לא נכנס לכיס של אף אחד!!!בכסף הזה צריך לקנות אוכל,חיסונים חומרי ניקיון ועוד אלף ואחד דברים.אף אחד לא מרוויח כאן,רק המאמץ שמקבל כלב מחוסן ומעוקר\מסורס וחבר לחיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
כל הכבוד ליוזמה המבורכת
שלומית,
17/10/04 15:40
|
|
 |
33.
מחמם את הלב
ל"ת
שמרית,
17/10/04 15:21
|
|
 |
32.
החתולה שבתמונה
ברק,
תל אביב,
17/10/04 15:17
|
אין ספק ששמתם בדף הראשי את החתולה הכי מדהימה בתבל. צוצו לשלטון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתם חושבים שזו תחרות יופי ה
מיצי,
ברחוב,
17/10/04 17:59
|
|
 |
31.
כל הכבוד עלו והצליחו
ל"ת
alon,
holon,
17/10/04 15:07
|
|
 |
30.
מה כל המהומה
לא מבין,
כפר,
17/10/04 15:02
|
האם כבר גמרתם לדאוג לבית לכל מחוסרי הדיור בישראל, האם אין יותר עניים, אין 30,000 איש שמיועדים לגירוש מביתם יש לכם זמן לדאוג לכלבים וחתולים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוא ננסה לתקן את העולם...
רונית,
17/10/04 17:34
|
בוא ננסה לתקן את העולם ע''ח הכלבים והחתולים האלו, נו באמת!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה ללא מבין
לילית,
חדרה,
17/10/04 17:22
|
כשיתחילו להרדים אנשים מחוסרי דיור, כשמחוסרי דיור ימותו מרעב ומחלות ברחובות נדבר.
בינתיים מרדימים בלית ברירה מעל ל-100000 כלבים בריאים בשנה רק בגלל שאין מי שיאמץ אותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה אידיוט חסר רגש,תתבייש!!
ל"ת
חן,
17/10/04 16:31
|
|
 |
תגובה לאידיוט שמעליי
שי,
17/10/04 15:23
|
נו באמת לך תחפש טיפת רגישות. מה מנוגד בלדאוג לבע''ח יקרים וגם למחוסרי דיור.
אנשים כמוך הם בושה לאנושות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
איזה יופי
ל"ת
בוקי,
רכז,
17/10/04 14:56
|
|
 |
28.
רבים אינם מבינים איזה נכס זה
ש.א,
ירושלים,
17/10/04 14:53
|
לחיות לצד חיית מחמד. אין ספק שזו בין העסקעות המשתלמות מיותר. אתם צריכים לדאוג לצרכים של הכלב ו\או החתול, ומנגד, אתם מקבלים הרבה יותר בתמורה. אין להשוות את הנתינה של החייה לכם. נתינה היקרה מפז. האמינו לי. תמיד אהבתי חיות. אבל לא הבנתי את העצמה המנטאלית כשיש לך חבר על ארבע. החיים משתנים לגמרי וזו לא הגזמה. פעם שאל אותי חבר, איזו סיבה יש, לא לכחת חבר על ארבע. עניתי לו - הצער כשזה נגמר... עדיין לדעתי הערך המוסף לחיים הוא עצום. פתחו את ליבכם ותנו לחיות ליחיות. כי אם אנחנו לא נדאג להם, מי ידאג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
my wife wont let me
doron,
nyc,
17/10/04 14:43
|
|
 |
buy her a puppy
gal,
17/10/04 18:32
|
buy her a puppy for her birthday- she wont be able to resist
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
וואו
אביבה,
17/10/04 14:41
|
|
 |
25.
בית חם
קרן,
חולון,
17/10/04 14:27
|
הלוואי אמן שכל אחד ימצא בית חם ושידאג להם מכל הלב כי זה מה שמגיע להם חום ואהבה כמו שכל אחד אוהב. לי יש 2 והם בשבילי כמו ילדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
יש כל כך הרבה כלבים שעברו
רעות,
מרכז,
17/10/04 14:25
|
|
 |
23.
טוב לדעת שלמישהו איכפת.
ל"ת
מיאו,
17/10/04 14:23
|
|
 |
22.
כדאי
לא חשוב,
17/10/04 14:22
|
אין כמו בעל חיים במשפחה לנו יש 2 חתולים נפלאים: פחיסטנית טהורה והימליה טיפשון והם היצורים הכי טובים ובעלי לב רחב מכמה אנשים שאני מכירה. החתולה שלנו מקבלת אותנו כל ערב ביללות שמחה, מתחכחת בנו ופשוט מראה אהבה בליקוקים נמרצים. בקיצור אמצו כלב או חתול רק תרויחו מזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
כל הכבוד לכם
ל"ת
רונית,
17/10/04 14:07
|
|
 |
20.
הגיע הזמן שהאגודות למען בע''ח
ארז,
תל אביב,
17/10/04 14:04
|
יתחילו לשתף פעולה במקום ללכלך אחד על השני כל היום, אחרי הכל הם כולם פועלים למען אותה מטרה לא? או לפחות כך חשבתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת הגיע הזמן
ל"ת
נכון,
17/10/04 14:23
|
|
 |
19.
כל הכבוד למעריב
ל"ת
יהורם,
17/10/04 14:04
|
|
 |
18.
אמצו בע''ח עוד היום!
ל"ת
ריקי,
17/10/04 14:02
|
|
 |
17.
איזה יופי!
שמחה לשמוע,
17/10/04 14:01
|
|
 |
16.
נפלא
רועי,
הוד השרון,
17/10/04 14:00
|
|
 |
15.
יוזמה מבורכת באמת כל הכבוד.
ל"ת
קרסון,
17/10/04 13:59
|
|
 |
14.
יש כלבייה נפלאה שכדאי לאמץ משם
טלי,
17/10/04 13:58
|
|
 |
אהו אהוו שאלה
אהו,
ירושלים,
02/09/05 15:30
|
|
 |
13.
אני מתכוון ללכת לקחת לי כלב
אביב,
17/10/04 13:55
|
|
 |
12.
זה צוצו
.,
17/10/04 13:53
|
|
 |
11.
כל הכבוד nrg בהחלט יוזמה
טל,
17/10/04 13:48
|
|
 |
10.
עמותות למען עמותות למען בעלי
בעל כלב,
מרכז,
17/10/04 13:42
|
חיים בישראל! כמו שהאגודה למען החייל דואגת רק לאגודה למען החייל כך גם כל העמותות למען בעלי חיים דואגות לעצמן. לפני שנתיים היה גם יריד כזה ובשום אופן לא הצלחתי לאמץ כלב מבלי להפרד מכמה מאות שקלים. בסוף מצאתי בעיתון גורת כלבים גזעית שרצו למסור. עד היום ובתקווה שעוד הרבה שנים היא אצלי חיה באושר. כמו כל גוף בארץ הזו אף אחד לא דואג לאף אחד חוץ מלעצמו. אם אין לך לפחות 500 שקל להפרד מהם במקום (לפני אוכל ציוד חיסונים) אין לך מה לעשות ביריד .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
500 שקל זו הבעיה שלך
פיף,
17/10/04 14:23
|
אני ''שילמתי'' עבור הכלבה שלי ב-SOS 350 שקל כולל אוכל. שילמתי אותם בלי שום בעיה - הכסף גם ככה הולך לעמותה ואין לי בעיה עם זה. וחוץ מזה הכלבה שלי עלתה לי הרבה מאד כסף מאז: אוכל, חיסונים, טיפול נגד פשפשים... אבל אין לי דבר יותר טוב ממנה להשקיע בו . . . . .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד
יעל,
כפר ורבורג,
18/11/04 15:08
|
כל הכבוד לאדם שיש לו גישה כזאת לדברים!! זה פשוט מצווה !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מאוד מקווה שאתה טועה
הילה,
17/10/04 13:57
|
|
 |
לדעתי זה חשוב לשלם באימוץ
יוני,
17/10/04 13:56
|
אם אנשים מקבלים כלב בחינם, הרבה פעמים הם לא מעריכם וזורקים אותו, אבל אם הם משלמים עליו הם יחשבו פעמיים לפני שהם זוריקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבל מאוד שאתה לא מבין
מיכל,
רחובות,
17/10/04 13:53
|
שה-500 שקל האלה הולכים לחיסונים, סירוסים וכ'ו, מה לעשות שאנשים מאמצים כלב ומזניחים אותו לאחר מכן, אפילו לא בצורה מודעת, לכן חשוב מאוד שהעמותה שמוסרת את בעל החיים לאימוץ תדאג שלפחות בהתחלה הוא יקבל את הטיפולים המתאימים!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בקשר לתשלום
לילית,
חדרה,
17/10/04 17:25
|
עמותות מחויבות לפי משרד איכות הסביבה למסור רק כלבים מעוקרים. גם לפי המצפון חייבים למסור רק אחרי עיקור או סירוס וחיסונים.
המצב שלנו בארץ, שכל שנה מרדימים מעל ל-100,000 כלבים בשנה נוצר בגלל שלא מעקרים את הכלבים.
תתחילו להפנים. מי שנותן לכלבה שלו להמליט שולח כלבים במכלאה למוות שאת מקומם הגורים של כלבתו גוזלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון מאוד!
מאיה,
רישפון,
17/10/04 14:22
|
והטיפולים האלו עולים כסף! לפחותלפחות אם עושים אותם אצל וטרינר העמותה הם עולים הרבה פחות! אם רק מאמצים את בעל החיים ועושים את כל הטיפולים אצל וטרינר המשפחה, הטיפולים יעלו הרבה יותר כסף ורק תצאו בהפסדים! אז די להתבכיין!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
אין ספק שחוויית הגידול של חיית
פונפון,
במחלאה,
17/10/04 13:41
|
מחמד בהחלט מעשירה את החיים, בעלי החיים משמשים חברים יותר טובים מבני האדם, במיוחד לילדים ולקשישים. מומלץ לכולם לאמץ חבר קרוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מכלאה!!!!!
כינמת,
17/10/04 13:50
|
|
 |
8.
היתה לי חתולה
מאיר,
17/10/04 13:40
|
גידלתי אותה ,נתתי לה המון אהבה ,אוכל, הכל! יום אחד הלכה ולא חזרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בטח דרסו אותה כי לא שמרת עליה!
ל"ת
טמבל,
17/10/04 13:49
|
|
 |
אתה באמת טמבל
ל"ת
סתם,
17/10/04 14:52
|
|
 |
7.
הלוואי ויימצא בית לכולם
תמיר,
תל אהיה,
17/10/04 13:38
|
|
 |
6.
איזה חמודיייייייייייים
ל"ת
בייבי,
17/10/04 13:37
|
|
 |
5.
תנו לחיות לחיות!!
ל"ת
רונה,
17/10/04 13:37
|
|
 |
4.
כ ל ה כ ב ו ד
יחיאל,
17/10/04 13:35
|
|
 |
3.
רק חבל שאחר כך חצי מהם יזרקו
נועה,
17/10/04 13:32
|
|
 |
כנסי
לילית,
חדרה,
17/10/04 17:27
|
אם לוקחים מראש תשלום תמורת עיקור וכל החיסונים כ--500שח, ושואלים את השאלות הנכונות ולא מוסרים לכל מי שבא נזרקים פחות. הבעיה היא שבגלל שאין בתים כלב שלא נמצא לו בית מומת!!! בגלל זה לפעמים מעדיפים למסור לבית גרוע מאשר להרדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
מה עם טלפון? פרטי קשר?
תמיר,
ת''א,
17/10/04 13:29
|
כל כך הרבה דיבורים ולא הסברתם איפה מאמצים את החיות? אל מי צריך להתקשר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרטים
לילית,
חדרה,
17/10/04 17:31
|
אם אתה מעוניין לאמץ תשאיר פה פרטים באיזה כלב אתה מעוניין ואני אפנה אותך לעמותה באזור המגורים שלך.
תשאיר פרטים כגון אם אתה מעוניין בגור או בוגר, אם יש לך נסיון בגידול כלבים, אם הכלב לבית או לחצר, אם היו לך פעם כלבים....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעוניין לאמץץץ
איתי,
ירושלים,
02/09/05 15:34
|
יש לי גינה ויש לי התנסות אם כלבים ואני מעוניין לחאמץ גור פיט בול עד גיל חצי שנה גיזעיי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברגע שהערוץ יעלה תמצא את הכל
מומי,
17/10/04 14:53
|
תמיר, זו רק כתבת פרומו - יעלה ערוץ שלם שיאפשר לך לבחור בין אלפי כלבים עם קישורים מפורטים לכל העמותות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
איפה מספרי הטלפון?
אורי,
17/10/04 13:15
|
למה רק חצי עבודה.... שמות העמותות מיקומן ומספרי הטלפון בבקשה
הגב לתגובה זו
|
|