 |
67.
שאלה
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
18/10/04 09:50
|
למה אומרים ''יש אלוהים'' ולא אומרים ''ישע אלוהים'' התשובה-כי יודעים שאלוהים מעזה יוצא ואת יהודה ושומרון מספח ולמי שכבר קופץ להגיב אז זו רק בדיחות הדעת ולא משאלת הלב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
ל-25, כשאתה בנית או קנית
נסיון מס' 2,
17/10/04 21:39
|
את ביתך, שאלת את ה''מתנחלים''? לא שאלת! האם זה מקנה להם את הזכות לגרש אותך מביתך? למה הם היו צריכים לשאול אותך? ובדיוק אותה שאלה - למה משאל עם? האם היהודים שעלו ארצה, זמן רב לפני שנולדת, צריכים היו לחכות עד שתיוולד, כדי לבקש ממך רשות לעלות לנחלת אבותיהם? ואיפה, בעצם, היית נולד? אידיוט! אותך ואת שכמותך אסור לשאול, כי אתם מהרסינו ומחריבינו ותשובתכם לשאלה ברורה מראש - חורבן! אז תפסיק לבלבל את המח! עם ישראל חזר לארצו, האם זה אינו אומר הכל? מי שהושפע מן התעמולה החולנית שלכם, אינו צריך לקבוע מהלכים, אלא, ללכת לטיפול. וה' יעזור לו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
שרק מכבי ת''א ינצח-כדי שלבנת...
איר,
ראשון,
17/10/04 18:14
|
|
 |
64.
מתנחלת בין מתנחלים
רונן,
17/10/04 14:08
|
מייעצת לאב הרוחני שלה ושלהם איך להיראות טוב ולפעול רע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
דעת העם לא מזיזה לדיקטטור שרון
זאב,
17/10/04 13:59
|
דעת העם לא מזיזה לדיקטטור שרון. כל מה שמעניין אותו היא שמירה על הכסא וחלוקת משרות וכספים למשפחתו (כמו עמרי) ולמקורבים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דעתך לא מזיזה לי
ל"ת
רונן,
17/10/04 14:36
|
|
 |
בדיוק.
ל"ת
וחבל שכך...,
17/10/04 14:31
|
|
 |
62.
חזק ואמץ שרון -המשך כך
ל"ת
יהודה,
17/10/04 13:53
|
|
 |
61.
אולי די להתחנף אליהם כל הזמן?!
אריק,
ראשל''צ,
17/10/04 13:52
|
איזו מן הצעה זאת?? המתנחלים עושים טובה שממלאים אחרי החלטות של הכנסת?או של העם? למה מי הם בכלל.? מי שלא מקיים את החלטת הכנסת(שנבחרה ע''פ העם) צריך לשבת מאחורי סורג ובריח!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
בבחירות הבאות הימין יובס
פולי,
נשר,
17/10/04 13:50
|
לעם נמאס מהחונטה הזאת שהרסה את הכלכלה הרסה את המדינה ושבויה בידי הפנאטים מהשטחים. יאללה תעופו לנו מהעיניים. הרוב השפוי יקום נגדכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
ואם שרון יפסיד??
אהרון,
17/10/04 13:47
|
|
 |
58.
כל מי שתומך במשאל עם
נטלי,
17/10/04 13:43
|
במילים אחרות בעצם מתנגד להתנתקות ומנסה להרוויח זמן.רובו המוחלט של העם רוצה כבר לראות אותנו עפים משם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם זה ר.עם-אז למה משאל יטרפד?!
ל"ת
עמ/י מבול-בל,
17/10/04 14:02
|
|
 |
או שלא
צבי,
17/10/04 13:53
|
למה תומכי ההתנתקות מסרבים למשאל עם בסיסמאות ''80% מהעם איתנו''? בואו למשאל ותגלו אמת כואבת. יש לנו אהבה והיא תנצח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני יגיד לך למה ההתמגדות
רוןם,
17/10/04 14:31
|
כיוון שברגע וההכרעה תעבור למשאל עם, מכונת התעמולה המשומנת ורווית הכספים של יש''ע תעבוד במלוא הקיטור,תוך כדי הפחדות וחלוקת קמעות לאנשים חלשי אופי.
לכך אדוני,אין לתומכי ההתנתקות תשובה (למרות שהסקרים מראים תמיכה בקרב הציבור,איך שלא תהפוך או תתכחש לכך) לתומכי ההתנתקות, אין אלפי תלמידי ישיבות (רובוטים?!) שמגוייסים לכל משימה, אין משאבי ענק וכספים ללא התחתית (כמות ההאוטבוסים בשרשת האנושית האתה לנו מה ם תקציבי העתק של הקבוצה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
כותרת המשנה: צריך לכתוב עם ב-ע
דויד, ליברפול,
17/10/04 13:23
|
|
 |
56.
ראש הממשלה צודק
אלונה,
מבשרת,
17/10/04 13:08
|
משאל עם מהווה תקדים מסוכן, כנסת ישראל נבחרה באופן דמוקרטי על מנת לקבל החלטות גורליות, ולכן היא זו שצריכה לקבוע את המדיניות ולא העם. אם אנשי ההתישבות בי''וש רוצים לערער על ההחלטה, הם צריכים לפנות לחברי הכנסת ולשכנע אותם בצידקת דרכם. משאל עם הינו בזבוז של כספי ציבור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלונה. החלטות גורליות
דני,
17/10/04 17:22
|
מחליט רק העם..ומשאל זאת הדרך הטובה...לדעת מה העם רוצה.. כי הכנסת שאת מדברת עליה .היא קבוצת אנשים מושחתים .שמחליטים בהתאם לכיסם. ובהתאם לכיסאם..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
למה ....
גיל האליל,
17/10/04 13:02
|
למה לעזאזל , היא לא מתעסקת במה שהיא אמורה להתעסק בו - חינוך??! הגברת לבנת פשוט מזעזעת....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
אם המתנחלים או עם?
ל"ת
המורה לדקדוק,
כלשהו,
17/10/04 13:00
|
|
 |
53.
התנתקות ללא פשרות!
ל"ת
הדס,
17/10/04 12:55
|
|
 |
52.
ראשי המתנחלים לא יכולים להבטיח
י,
17/10/04 12:53
|
שהציבור שלהם לא התנגד. מקסימום מדברים בשם עצמם, וגם זה לא בטוח. משלמים מס שפתיים כדי לעכב את ההתנתקות. ובכלל, להבטיח שיכבדו משאל עם? מספיק שיכבדו את החוק. ואת החלטות ראש הממשלה המכהן. אם לא יצליחו להפיל את שרון, ראש ממשלה נבחר, באמצעות אי אמון, שיישבו בשקט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
אם יהיה משאל עם-אני אשלם מיסים
פלוציק,
17/10/04 12:51
|
לכל מי שחושב שיש טעם במשאל המטופש הזה , מלבד כמובן מי שרואה בדחייה של ההחלטה הישג אני ממליץ לקרוא את תגובות 2 ו14שמאד משקפות את הימין. המשאל - אם תהיה תוצאה נגד - הם ניצחו. אם תהיה תוצאה בעד - הם לא יכירו בו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
נמאס כבר להיות שם!
איתן,
17/10/04 12:49
|
רוצים להתעופף משם כמה שיותר מהר.משאל עם סתם יעכב ולא ייתן דבר.העם רוצה התנתקות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
שהגברת שרת החינוך תשמור
חנן,
17/10/04 12:37
|
|
 |
48.
תעשו טובה לעצמכם
רונן,
17/10/04 12:37
|
|
 |
נכון מאוד!!!!!
ל"ת
ועכשיו!,
17/10/04 14:29
|
|
 |
47.
לא להאמין מילה לליבנת
ל"ת
ע.הללי,
חדרה,
17/10/04 12:36
|
|
 |
46.
ראשי מועצת יש''ע
ראובן,
17/10/04 12:27
|
אפשר לסמוך עליהם בכלל??אני תומך בשרון ובהתעלמות שלו מההצעה לפשרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
פגישה עם המתנחלים...
יואב,
הרצליה,
17/10/04 12:24
|
|
 |
44.
משאל העם הוא סוס טרויאני
יפתח,
17/10/04 12:21
|
בבטן הסוס חבויה תכנית להכרעה בעד ההתנתקות בזכות הקול הערבי.
המשאל היחידי שיהיה לו תוקף מוסרי מחייב הוא משאל של אותו העם שמיועד לעקירה.
השמרו לנפשותיכם מתנחלים, כי מובילים אתכם באף! אל תסכימו למשאל דו-לאומי אודות פינוי חד-לאומי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון מאוד!!!!
ל"ת
אבי,
17/10/04 12:36
|
|
 |
43.
שרון תמשיך לדרוס את כולם!!!!!!
תתעלם מהמתנחלים,
17/10/04 12:20
|
|
 |
42.
שרון ראה תגובה 2 ותמשיך להתעלם
מהמתנחלים,
17/10/04 12:18
|
|
 |
41.
מן הראוי ששרת החינוך
שמואל,
מעלה אדומים,
17/10/04 12:17
|
|
 |
איזן תגובה מטומטמת
בני,
17/10/04 12:30
|
|
 |
40.
חבל ששרון הולך עם הראש בקיר
יחיאל,
פ''ת,
17/10/04 12:16
|
|
 |
39.
גברת לבנת!
תמי,
17/10/04 12:15
|
אולי תתעסקי בענייניך???זהו? נפתרו כל הבעיות בחינוך שאת פנויה להתעסק בעניינים מדיניים??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
ל 2
דב,
ים,
17/10/04 12:15
|
|
 |
37.
שרון מתעלם סידרתי!
חארטאטיס,
17/10/04 12:14
|
שרון מתעלם מבוחריו,! שרון מתעלם מהרוב בין מתפקדי הליכוד! שרון מתעלם מהרוב בתוך סיעתו בכנסת! שרון מתעלם מהמצע שעליו ניבחר וסותר לחלוטין את תוכנית ההינתקות שהיא של מיצנע,! כעת שכון מתעלם מחבריו למממשלה, ומדעתו של הנשיא,!! נראה ששרון נתון באובססיה בלתי מוסברת, בנוסף לשיקולים זרים של חבר מרעיו הסובבים, מכל מקום המצב הזה הוא מסוכן לכולנו,!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
שרון מציאותי
גדי,
17/10/04 12:13
|
המתנחלים בשום מצב לא יתפנו בשקט,גם לא אחרי משאל עם .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
להקים התנחלויות צריך משאל עם?
רונן,
17/10/04 12:12
|
האם שאלו את העם כאשר הקימו התנחלויות? האם שאלו את העם כאשר אלפי אנשים נהרגו בשמירה על מתנחלים? האם שאלו את העם כאשר זרקו על ההתנחלויות 80 מיליארד שקל?
אז רק כאשר מפנים את החארות האלה צריך משאל העם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
עד מתי נסבול אותך שרון??
ל"ת
ליאת,
צפון,
17/10/04 12:11
|
|
 |
33.
טוב מאוד שהתעלם!
טובי,
17/10/04 12:10
|
|
 |
32.
אין רוב להתנקות: אנו יהודים
אילן,
רבבה,
17/10/04 12:10
|
האם לגרש אנשים על בסיס מוצא אתני מוסרי? אני לא מסכים לאלימות. לא מתושבי יש''ע ולא ממדינת ישראל. כחברה אנחנו חייבים לבחירות או למשאל עם. גם יש מבחן בבג''ץ מפני זה תהליך של גירוש זה דבר חריג ונורא. עולה על הדעת שיש מצב שגירוש חוקי של יהודים ולא יהיה גם גירוש של ערבים? לאן הולכים המדינה שלנו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האם להתעלם מכל מה שקורה סביבך
תמר,
17/10/04 13:13
|
זה נורמאלי???
אין מדובר בגירוש,אלה ברצון מדינה לשפר את תנאיה ומעמדה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
אני, תושבת ירושלים, לא הסמכתי
גם ללבנת ולשרון,
אין מנדט לגי,
17/10/04 12:08
|
את מועצת יש''ע להסכים בשמי לויתור על חלק כלשהו מארץ ישראל! אם ממשלת ישראל תבצע את הפשע הזה, אני, וכמוני המוני יהודים אחרים, נבוא ונתנגד בכח לפשע המתועב הזה! אנו יודעים, כי אתנו יעמדו רוב תושבי יש''ע, שגם הם אינם רואים במועצת יש''ע גוף מוסמך לקבל החלטות לאומיות, וליתר דיוק, נגד הלאום. תפקידם הוא מוניציפאלי בלבד, כמו כל עובדי עיריות ומועצות אחרים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אהה.את לא הסמכת?!זו את שמסמיכה
רוזה ברחשייאן,
17/10/04 13:12
|
עכשיו שרון יכול לדעת למי לפנות.
כפי שכבר ציינת,רשאי יש''ע אמונים על ביוב,מים,מעברי קראוונים ממקום למקום ואינם כפי שמצטייר היום,ממשלת יהודה.
ולכן גם הם וגם את תהיו כפופים למרות המדינה,והרוב שלה,ואם לא טוב לך ,את מוזמנת לארוז ולעבור למדינת יהודה,בקרבת רמאללה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
שרון כדרכו..לא סופר אף אחד
ל"ת
אייל,
17/10/04 12:01
|
|
 |
29.
המתנחלים הורסים את המדינה
דורית בר,
תל אביב,
17/10/04 11:53
|
|
 |
לא את ולא 27...
ארז,
17/10/04 12:00
|
|
 |
28.
כולם לקרוא 27. ענק!!!!
ל"ת
ישראל,
תל אביב,
17/10/04 11:47
|
|
 |
27.
לא להאמין למתנחלים
קני פז,
חיפה,
17/10/04 11:42
|
אני לא מאמין לאף מלה שלהם. בעיני מבחינת האמינות המתנחלים וערפאת הם היינו אך. הם מוכנים לשקר למען ארץ ישראל. הדבר היחידי שקדוש ביניהם זה חלק ארץ ו''הבטחה אלוהית''. אצלם אין שום ערך לחיי אדם. האדמה קדושה מן החיים. הא, שכחתי. הם גם מקדשים את המתים. יש אצלם פולחן של קידוש המתים - ממש כמו השהידים אצל הערבים. כל השאר מצידם שיילך פייפן. אבל המתנחלים זה לא העם. זה חלק קטן ממנו סהרורי ומשיחי פנאט ואפילו מטורף. מדינת ישראל הוקמה על ידי חולמים ובונים וחלוצים חילוניים שמרדו במשיחיות השקר הגלותית, בעולם הישיבות ובתרבות הפרזיטיות והחלוקה. מדינת ישראל הוקמה על ידי ציונים שפויים שחלמו להיות עם כמו כל העמים ולא עם כובש, שנתפס בעיני העולם כאחרון משטרי האפרטהייד. הם לא אחים שלנו. אין לנו חלק ונחלה בהם. הם הורסים כל חלקה טובה במדינה. צריך לצאת מעזה ומייד. זה יהיה כפרת שרון על האסון הנורא שהמיט עלינו בלבנון. לצאת מייד מעזה. אין לנו מה לחפש שם באחד האזורים הצפופים והעניים בעולם. מתנחל שלא ירצה להתפנות אחת דינו - לשבת בבית סוהר. יש להעמיד לדין או לשים במעצר מנהלי את הרבנים הפושעים המסיתים נגד המדינה. כל מתנחל שירים ידו על חייל או שוטר צריך לפוצץ לו את הצורה ולשים אותו בכלא. מספיק להיות בני ערובה של ההיאטולות האלה. הם מדינה בתוך מדינה . הם כת מוזרה ונוראית שחייבים להפטר ממנה בכל מחיר. אני קורא לרוב השפוי במדינה לאמר את דברו. לקום ולעשות מעשה נגד הפנטיות הזו, נגד הסיקריקים של העידן החדש. ההיסטוריה שלנו ידעה כבר חורבן בגלל טיפוסים כאלה. בואו נתנתער מהם. העם השפוי לא רוצה אותם. חלקם לא אתנו. מחנם אינו מחננו, תפיסתם אינה תפיסתנו. הדמוקרטיה יקרה לנו ולא להם. בל ניתן להם להפוך אותנו לאיראן של המזרח התיכון. כל עתיד ילינו ועתידנו שלנו נתון בנסיגה ובסימן שאלה בגלל. יועמו ראשי המתנחלים לדין במשפטי ציבורי בבנייני האומה!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
pseudo intellectual drivel
אילן,
רבבה,
17/10/04 12:21
|
פשוט אתה שונא דתיים. זה לא חכמה יש מיליונים ששונאים יהודים. אתה לא יכול לפתיע אותנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קני, קני
מלך,
17/10/04 11:45
|
|
 |
26.
זאת הארץ שלנו.
יצחק,
17/10/04 11:37
|
בס''ד שאלה לראשי מועצת יש''ע שחושבים ללכת על משאל עם בתור פשרה.האם הם יביאו שאלה למשאל עם בענין אכילת בשר טרף וחילול שבת ואם כן האם יקבלו את דעת הרוב? בושה וחרפה אם כך יהיה.אם תורה לא משחקים שום משחק אין פה ענין של רוב.אסור להחזיר שטח לגוי בדיוק כמו שאסור לאכול טרף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
כשהם עלו לגבעות הם שאלו לדעתי?
ישראל ישראלי,
ירושלים,
17/10/04 11:34
|
כשלושים שנה שהמשיחיים הללו עולים לגבעות באישון לילה, עוקרים מטעים, מעלים עלינו את חימתו של העולם כולו, הופכים אותנו לכובשים של מליונים, ובעיקר - עוברים על החוק כל הזמן - מה קרה היום? פתאום דעתי חשובה להם? פתאום משאל עם?
יקירי - העם רוצה התנתקות!!! אבל מכוון שמעולם לא שאלתם לדעתו כשהתחברתם, אל תשאלו אותנו אם להתנתק!!!!
צאו וחיזרו הביתה - לתוך גבולות הארץ, ועזבו את ארץ התבערה והשגעון, את המדמנה שקוראים לה עזה!!
בוא הביתה בלי שאלות מיותרות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם נעלבת...
ארז,
17/10/04 12:08
|
|
 |
24.
אל תתנתקו מהעם.
שמעון פרס,
17/10/04 11:31
|
בס''ד אחי ורעי המתנחלים.תבינו דבר אחד לא אתם תיקבעו את עתיד העם הגיע הזמן שתבדילו בין הלכה ובין דמוקרטיה.בענין הזה אין דמוקרטיה פה צריכים כח נגד דיעותיו של שרון.כל הסיפור של משאל עם זה רק זרית חול בעיניים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
משאל העם אינו בא למנוע אלימות
די לפשעים נגד,
העם היהודי!,
17/10/04 11:18
|
הוא נדרש לתת לגיטימציה לאלימות בת עשרות שנים של השמאל נגד העם היהודי. גירוש היהודים מארץ ישראל זו תמצית האלימות! משאל העם נדרש לשלול את הלגיטימיות של העם היהודי לארצו. הוא נדרש לשלול את הלגיטימיות של התנגדות העם היהודי לבגידה בעצמו ובמולדתו. זה כל עניינו של משאל העם - לתת לגיטימציה לפשע נגד העם היהודי ונגד האנושות. אם משאל העם יתן את הלגיטימציה הזו, לשום אזרח שומר חוק ומוסר, אין הרשות לתת יד לפשע!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיפש
ישראלי,
17/10/04 11:51
|
|
 |
22.
סתם מתעכבים!!
מנחם,
17/10/04 11:18
|
|
 |
21.
לא יאומן!! לשאול את המתנחלים!?
רפובליקת בננות,
17/10/04 11:16
|
את מי זה בכלל מעניין מה הם חושבים? למה מדינה שלמה צריכה לסבול בגלל מיעוט? גועל נפש!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משאל עם זה לשאול את כל העם
סטודנטית,
17/10/04 14:11
|
|
 |
20.
יש''ע זורקת לכלבים את גוש קטיף
ל"ת
בנימין,
17/10/04 11:15
|
|
 |
19.
למועצת יש''ע, כמו לממשלת ישראל
עם או בלי משאל,
לא יקום ולא,
17/10/04 11:10
|
אין סמכות להחליט על מסירת הארץ שהפקיד בידינו הקב''ה לידי חלאת המין האנושי, או אפילו לידי חסידי אומות העולם. גירוש יש''ע הוא גירוש העם היהודי מארצו! במקרה גרים האנשים האלה באלון מורה ולא בתל-אביב, אך הארץ הזו איננה שלהם יותר משל כל יהודי אחר לדורותיו!!!!! גם לעם כולו, שעבר ''חינוך מחדש'' להתנכרות למורשת ישראל, אין שום זכות להחליט על מסירת הארץ לידי מרצחים, או לידי צדיקי הדור, שאינם יהודים! נסיגה נוספת מן הארץ לאחר שהקב''ה נתנה שוב ושוב בידינו, למרות סרבנותנו המתועבת, תשלול לגמרי את זכותנו לארץ הזו, לדעתי! העם הזה פשוט אינו ראוי. ושמועצת יש''ע והדבר הזה, הנקרא לימור לבנת, לא יעלו לרגע בדעתם שנניח לממשלת הזדון המתועבת הזו לגרש אותנו מארצנו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
להפריד דת מהמדינה במשאל-עם
ל"ת
שרוני,
17/10/04 11:08
|
|
 |
17.
קישקושי לבנת
נורי,
ת''א,
17/10/04 10:57
|
לבנת הקשקשנית. זאת רמת הפוליטיקה הישראלית. אישה קשה וקיצונית שלא מבינה למעשה כלום. אחת הבעיות הגדולות ביותר של אנשים טיפשים היא שהם חושבים שהם חכמים. חוסר תבונה, חוסר פרגמטיות, קיצוניות ימנית וערכי אדמה ודם במקום פרגמטיות. אבל מה לעשות שלבחורה הזאת פשוט אין את זה? היא ושכמוה תקועים עמוק עמוק בתקופת חומה ומגדל והביצות. היא חושבת שהיא עדיין מדריכה בתנועת הנוער הרוויזיוניסטית ושלנהל מדינה ולנהל את עתיד המדינה זה כמו שירה בציבור. ולליבנת ושכמוה יש רוב עצום במדינה הזאת. וזאת שרת החינוך. וכך החינוך גם נראה. עד מתי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
יש ממשלה יש כנסת - שיחליטו !
שמעון,
17/10/04 10:55
|
|
 |
שיחליטו!
ארז,
17/10/04 12:10
|
|
 |
אתה כמובן צודק
נורי,
ת''א,
17/10/04 11:48
|
אין צורך במשאל. כאן זה לא שוויץ. יש ממשלה והיא הייתה אמורה להחליט. אלא מאי? יש כאן ראש ממשלה חלש רופס ופחדן. ושלא יטעה אותך, שמעון. הוא אמנם נראה חזק ונראה סבא טוב והשד יודע עוד מה המציאו עליו. אבל שרון הוא לא יותר מבלון מלא באויר שלא מסוגל לעשות כלום. אפס. נאדה. גורנישט. וזה הסיפור של החיים של האיש. ובעניין הפינוי, הבריחה, הנסיגה מעזה שמישהו קרא לה בשם היפה ''התנתקות'' עאלק התנתקות. גם בעניין הזה שרון הוא אימפוטנט מוחלט. למעשה הוא מקווה שמשהו יקרה והוא לא יצטרך כלל ''להתנתק''. עכשיו הוא מתמרן. מתמרן את כל העולם. את האמריקאים, את המתנחלים, את מפלגת העבודה. ואפילו את עצמו. הכל אצלו תמיד תרגילים ומריחות. זה האיש זה אופיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
שרון תפסיק כבר להתחנף אליהם!!
אייל,
מרכז,
17/10/04 10:39
|
|
 |
הוצאת לי את המילים מהפה
ארז,
17/10/04 12:11
|
(או, יותר נכון, מהמקלדת...) - ששרון יפסיק כבר להתחנף לשמאל הפנאטי ויפסיק עם איוולת הבריחה וה''התנתקות''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
זה בולשיט!!
נפתלי,
מבשרת ציון,
17/10/04 10:38
|
לראשי יש''ע לא תהיה שליטה על מה שהמתנחלים יעשו כשיבואו לפנות אותם.הפשרה הזאת לא תתקיים לעולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
יש רוב מוחלט בעם
נטע,
ראשון,
17/10/04 10:37
|
|
 |
רוב מוחלט בעם נגד ההניתקות!!
אחד העם,
17/10/04 13:09
|
שרון קיבל מנדאט למצע הפוך לחלוטין , לתוכנית ההניתקות\כניעה, שאותה הציע מיצנע ועליה קיבל 19 מנדאטים,! שרון הלך אל בוחריו בליכוד והובס,!! שרון הובס שבוע שעבר בכנסת!! הסקרים המגמתיים הם המקום היחיד שלשרון שי בו רוב, אבל על פי הסקרים פרס הוא ראש הממשלה, ולכן ההינתקות תבוצע כפי שפרס הוא ראש הממשלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז ממה שרון פוחד?
ל"ת
ארז,
17/10/04 12:11
|
|
 |
יש רוב לגירוש ערבים לארצותיהם
ל"ת
בנצי-א,
17/10/04 10:58
|
|
 |
12.
המתנחלים מנסים לעכב ההתנתקות
סיון,
ק.גת,
17/10/04 10:36
|
מתוך כוונה להגיע כמה שיותר קרוב לבחירות ומתוך תקווה ששרון לא יעלה לשלטון ואז ''ינצלו''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
אין ברירה
דודו,
17/10/04 10:35
|
|
 |
10.
משאל עם -תוצאותיו ברורות
גל,
צפון,
17/10/04 10:32
|
|
 |
9.
שרון לך למשאל עם
גאולה,
17/10/04 10:32
|
|
 |
8.
אני במקום המתנחלים
יוחאי,
17/10/04 10:22
|
|
 |
7.
גם כן פשרה...
דוד,
17/10/04 10:11
|
מציעים להם משאל עם בעד זה שלא ירצחו לנו אף חייל או פוליטקאי...בזיון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
משאל עם - בכל נושא !!!!
שרון,
17/10/04 10:01
|
אם שרון יכנע למתנחלים אזי הציבור זכאי לתבוע משאלי עם בכל נושא כגון: 1. יציאה למלחמה או פעולה צבאית שיש בה אפשרות של סיכון חיי החיילים!! 2. בכל הטלת מיסים או גזרות כלכליות!! 3. העלאת גיל הפרישה לפנסיה!! 4. הוצאת קופות הגמל מהבנקים!!
אלו רק דוגמאות קטנות של משאלי עם שהציבור יהיה זכאי לדרוש במידה וראש הממשלה יכנע לקבוצה מסוימת ולא חשוב מה גודלה על מנת לדחות הכרעה ע''י משאל עם.
משאל העם התקיים בפועל לפני כשנתיים והעם נתן את ההכרעות בידי ממשלה נבחרת ובראשה אריאל שרון, וכל דרישה לקיום משאל עם היא ערעור בתוצאות המשאל שהתקיים!!!
שרון- אל תתפתה ל''יועצים'' אשר רוצים להפיל אותך!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עד כמה אפשר להיות מטומטם
בני,
17/10/04 10:33
|
כל המדינות הדמוקרטיות - כולן - מקיימות משאלי עם על נושאים הכרחיים וקיומיים פחות מההתנתקות. איך אפשר להשוות ביו מיסים לבין גירוש אנשים מבתיהם ? זה מחייב החלטה של העם. העם לא הצביע בבחירות האחרונות חמען ההתנתקות, למעשה הןא בכלל בצביע נגד. לכן צריך לשאול את דעתו קודם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בני - מי מטומטם???
שרון,
17/10/04 11:51
|
כאשר שולחים חיילים למלחמה שם הם עלולים ליהרג או להיות נכים לכל חייהם - הוא נושא הרבה יותר גורלי מלתת פיצוי ביד רחבה , למתנחלים כוחניים אשר בכספים שסוחטים מהמדינה , מנהלים מלחמת חורמה בראש הממשלה הנבחר - בקלפי! לכן - יציאה למלחמה מחייבת משאל עם!! גם שירות בצבא לתקופה של 3 שנים בודאי מחייב משאל עם! גם גיוס לשירות מילואים מידי שנה בשנה מחייב משאל עם!! נו ... אז איפה גבול הלטון ואיפה גבול הטמטום ?????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים עם כל מילה שלך
ל"ת
יריב,
17/10/04 10:23
|
|
 |
5.
לדחות את הקץ
יחיאל,
פ''ת,
17/10/04 09:59
|
המתנחלים מבינים טוב מאוד את הלך הרוח בעם ומנסים רק לדחות את הקץ ,זה הכל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עדיף לדחות את הקץ...
ארז,
17/10/04 12:36
|
מאשר ללכת כבר עכשיו למלחמת אחים. זה מה שראשי יש''ע מבינים אבל השמאל לא מצליח לתפוש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
פגישה עם המתנחלים??
רוני,
17/10/04 09:57
|
|
 |
3.
העם רוצה התנתקות!
ל"ת
חגי,
17/10/04 09:55
|
|
 |
לפי מה?
ל"ת
ארז,
17/10/04 12:35
|
|
 |
2.
יש''ע זה פשע!!אל תאמינו להם!
ל"ת
ראובן,
חיפה,
17/10/04 09:50
|
|
 |
1.
צודק בהחלט
ל"ת
גלית,
17/10/04 09:50
|
|
 |
משאל צריך על הסכם סופי/כוללני
ל"ת
שמסיים הבעייה,
כי מה עם יוש,
17/10/04 11:56
|
|