 |
61.
אכ''א והפרשיות
קצין משטרה,
יבנה,
26/10/04 11:41
|
מכל מה שקראתי לא ברורים לי כלל מספר פרטים מרכזיים: 1. האם הקצינה הואשמה בדבר כולשהו? 2. האם האשמה נבדקה ע''י גורם כולשהו. 3.האם נשפטה. 4.האם הורשעה. מה שברור כאן שהוצא נגדה פסק דין חמור ביותר ואין כאן שום אינפורמציה על הליך שיפוטי כולשהו. 5. אם כך הדבר הרי שמדובר כאן בהליך מדאיג שלא ברור כלל לפי איזה נוהל בוצע ועפ''י איזה חוק??. 6. מקרה זה הוא בדיוק המקרה הקלאסי בו יש מקום להתערבות הרמטכ''ל לצורך עשיית סדר (ואני יודע הייטב שגם לראש אכ''א מגיע גיבוי כולשהו) אבל אסור שדבר כזה יתרחש. 7. לא ברור לי היכן נמצא נציב קבילות חיילים - אם במקרה כזה לא יטפל אז במה כן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
ראש אכ''א אישר???
משפטן,
רעות,
24/10/04 21:59
|
קצינה בדרגת סא''ל היא לא רב''ט ולא זכור לי מקרה של הדחת קצינה או קצין בדרגת סא''ל שהסיבה לכך הייתה קשיחות יתר עם הפקודים. כדי להדיח סא''ל צריך סיבה קצת יותר רצינית. !!! לפי דעתי הסיבה האמיתית להדחת הקצינה היא סירובה של הקצינה להיות חלק '' מהחברה המאכרים'' באכ''א שפועלים כבר הרבה זמן ומסדרים כל מיני דברים למקורבים זה לא דבר חדש שיש כל מיני קבוצות לחץ הפועלות גם בצה''ל ומסדרות דברים למקורבים. יש הרבה מפקדים בכירים בצה''ל שלאורך כל דרכם הם גוררים אחריהם בעלי תפקידים ודואגים לקידומם גם במחיר של פגיעה בבעלי תפקידים אחרים וזאת ע''מ ליצור סביבם ''רצועת ביטחון'' של מקורבים עושי דברם והחשוב מכל שיגוננו על העומד בראש הקבוצה בזמן הצורך. לפי דעתי הקצינה עלתה ככל הנראה על נושא או נושאים ''שריח רע דולף מהם'' ולכן ''המאכרים'' שחששו לגורלם גרמו להדחתה. היא לא היחידה שעשו לה דבר כזה, ברוב המקרים בעלי תפקידים חוששים להתלונן בגלל הפגיעה האפשרים בקידומם או בפנסיה שלהם ובמקרים מסויימים אין תלונות מחשש להפללה עצמית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התייחסות למשפטן
אל''מ בגימלאות,
רעות,
26/10/04 02:54
|
עצוב מאוד לשמוע שכך נראה היום צה''ל שלנו. הכרתי אישית את האלוף שטרן ראש אכ''א הנוכחי ואני מופתע שהוא נותן לדבר כזה להמשיך ולהתגלגל. האלוף שטרן היה ידוע כאדם ישר ובתור שכזה היה עליו לעשות סדר בנושא ומיד! מה יגיד עלינו הדור הצעיר שמתגייס היום ע''מ להגן על המולדת שכך נראה המטכ''ל של צה''ל. וכך נראים הקצינים הבכירים בצה''ל. מי יגן על המדינה מחר? וכל מה שיגידו הצדק יהיה איתם. הגיע הזמן שהגופים המבקרים והגופים החוקרים יעשו את מלאכתם ויפה שעה אחת קודם!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לאל''מ
פסיכולוג בקבע,
גדרה,
27/10/04 13:51
|
כל העניין התחיל מזה שבצה''ל התארנו קבוצות לחץ שונות לצורך טיפול באוכלוסיות ייחודיות כגון: התארגנה קבוצת לחץ לטיפול בבעיות אנשי הקבע הדרוזים וכל איש קבע דרוזי ששובץ לתפקיד שלפניו לא היה שם קצין דרוזי היה נחשב ל''פותח דלתות'' כמובן שהם עשו מאמץ לשמר את התפקיד אחרי זה. התארגנה קבוצה של שומרי מסורת ופתאום רוב הנגדים ביחידות מסויימות נזכרו שעוד כשהיו קטנים הם הלכו עם כיפה על הראש ובית הכנסת ביחידה שעד מועד ההתארגנות שימש בעיקר לקינון של ציפורים הפך למרכז העניינים -לנגד ללא כיפה לא היו הרבה סיכויים להתקדם באותן יחידות. כמו כן קיימות התארגנויות של קצינים מהצנחנים, והתארגנויות של קציני גולני ועוד. כל הדברים האלה גרמו לכך שצה''ל הופך להיות צבא של חבורות לחץ ומנהל ע''י החבורות ולא ע''י המפקדים בעלי התפקידים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
האלוף גי רגב
אלדד,
21/10/04 13:24
|
המשפט הכי מפורסם בקולנוע FOOLOW THE MONEY למה כי זה תמיד הMONEY והמבין יבין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבנתי
האלוף גיל רגב,
21/10/04 20:59
|
|
 |
58.
תקראו את התגובה של האב השכול ל
ל"ת
אמיר,
21/10/04 09:30
|
|
 |
57.
לבדוק את הנושא ע''י גוף חיצוני
ממ,
21/10/04 09:09
|
יש להתחיל לבער את השחיתות. רק גוף חיצוני יוכל לבצע אצ העבודה. וצריך שיהיה נאוטרלי ללא קשרים בצה''ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
מופז הרחום מה אומר?
משה,
מודיעין,
21/10/04 09:01
|
שר הבטחון מרחם על העניים אבל מחלק מיליונים לאנשי הקבע , צבוע שכמותו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
פיקוח על מת''ש
דניאל,
21/10/04 08:45
|
תקציבי צה''ל מנוהלים על פי נורמות פסולות. שנים רבות אנו שומעים שאין כסף מיגון חיילים,לפגזים לשעות טיסה. בו בזמן ניתן מימון חריג לחלוטין לאנשי קבע רבים בדמות מלגות לימודים החזר על קייטנות ועוד.
מאילו תקציבים ניתנות הלואות למשכנתאות ומגורים? מי מפקח על כך? כאיש מילואים המשרת בבסיס גדול אני קורא מעת לעת את הכתוב על לוחות המודעות במפקדת הבסיס ליד חדר קצינת הת''ש. הלואות בריבית מגוכחת מענקים חגיגה אדירה הכל כל על פי נורמות שאינן קרובות למקובל בקרב עובדי מדינה אחרים. הטענה שאנשי הצבא ''יחודיים'' גם אם יש בה ממש לגבי כעשירית מהם אינה מצדיקה חגיגה מטורפת כל כך.
משרד האוצר חייב להעמיד בראש מת''ש בקר אזרחי. כל מערכת הכספים הצה''לית חייבת לעמוד בפיקוח ומיד.
ביבי, אתה האיש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
יפה
האחד,
21/10/04 06:34
|
|
 |
53.
Here is a good story
Joe,
qwertty,
21/10/04 05:43
|
monkey story on company policy Start with a cage containing five monkeys.
Inside the cage, hang a banana on a string and place a set of stairs under it.
Before long, a monkey will go to the stairs and start to climb towards the banana.
As soon as he touches the stairs, spray all of the monkeys with cold water.
After a while, another monkey makes an attempt with the same result - all the monkeys are sprayed with cold water.
Pretty soon, when another monkey tries to climb the stairs, the other monkeys will try to prevent it.
Now, turn off the cold water.
Remove one monkey from the cage and replace it with a new one.
The new monkey sees the banana and wants to climb the stairs.
To his surprise and horror, all of the other monkeys attack him.
After another attempt and attack, he knows that if he tries to climb the stairs, he will be assaulted.
Next, remove another of the original five monkeys and replace it with a new one.
The newcomer goes to the stairs and is attacked.
The previous newcomer takes part in the punishment with enthusiasm.
Again, replace a third original monkey with a new one.
The new one makes it to the stairs and is attacked as well.
Two of the four monkeys that beat him have no idea why they were not permitted to climb the stairs, or why they are participating in the beating of the newest monkey.
After replacing the fourth and fifth original monkeys, all the monkeys that have been sprayed with cold water have been replaced.
Nevertheless, no monkey ever again approaches the stairs.
Why not?
Because as far as they know that's the way it's always been around here.
And that's how company policy begins ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
brilliant, but
mighty joe,
22/10/04 09:01
|
just replace 'monkeys' with 'humans' and i'm sure the results be exactly the same
who devised this experiment, by the way?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
זה עוד כלום...
ירון סלוצקי,
חסוי,
21/10/04 00:15
|
תארו לכם הקצינים,כן אתם ,לא משנה איפה שאתם משרתים.מה היה יכול להיות באמת אם יחקרו את הפרשה לעומק .מה יקרה אז,הרי ידוע שכל מי שמקורב לצלחת אוכל ממנה ,אני בא מבסיס לא גדול אבל גם לא קטן ,אבל מקרה שחיתות זה לא חדש לי בכלל .רצוי למצוא מקרים יותר מצערים,כגון חיל הרפואה וחיל הים ,לדוגמא ראשונה:איי פעם נכנסתם לבסיס חיל הים באילת.לנגדים שם אין מה לעשות (מלבד הפיגוע שהיה בסיני שהיתה להם שם קצת תועלת ..)אף על פי כמה וכמה בזבוז אדיר של כסף ומשאבים שלא יגמרו לעולם אם לא יפסיקו שם את חגיגות השחיתות.וכן זה מתבטא ברוב הבנים והבנות של רוב המפלגים משרתים בבסיס וכן גם כל הקומבינות האפשריות שקיימות לביצוע נעשות שם ...חיילים קרביים שנגנב להם נשק ולא מדווח כלום ועד המפלגית כח אדם שהיתה שרק תתנו לה משהו יקר ערך והיא היתה באה לקראתכם .מה תגידו על זה שמי שבא לשרת בזיס בא לחופשה ארוכה בתוספת שכר ,הבסיס כל כך לא נחוץ ועדיין מחדשים בו מבנים .תארו לכם שהם אלופים בארגון ימי כיף ואכן זה מה שהם יודעים לעשות ,תארו לכם שהם מבזבזים כמות כסף מטורפת ,והכל באישור .תארו לכם איזה חיים כייפים יש להם ולכם אין ,הייתי לוקח את זה לצומת לבכם ולפקוח עין לנעשה ולמתרחש במקום ובבסיס הכי דרומי בארץ... שלא יעבדו עליכם ............
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
האלוף שגב אישר גם........
נגד בקבע,
20/10/04 21:50
|
למי שלא יודע אז צה''ל רוכש מקצינים שפרשו עייצות, כן עייצות!!!! קצינים רבים נוהגים לפני פרישתם לקחת איתם הבייתה כל חומר שעשוי לעזור למחליפם בתפקיד ואחרי שחרורם פשוט למכור את הידע שלקחו חזרה לצה''ל. דבר זה נקרא בצה''ל העסקת יועצים!! פשוט כך, קצינים בכירים רוכשים עייצות מחבריהם שפרשו ומה המחיר?? זה סוד כמוס, מאות אלפי שקלים ואפילו מליון שקל לאוסף של עייצות, ומה עושים עם העייצות אחרי זה? פשוט מתייקים כי אף אחד לא זקוק להם בכלל. ומי כן זקוק לעייצות קונה העייצות ומוכר העייצות בלבד!! אז כדאי שתדעו למה יש גנרלים שלא רוצים לעשות חפיפה עם מחליפם, כי זה ממש עסק טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטויות
חיילת בצה''ל,
22/10/04 12:15
|
לפני שאתם אומר סתם דברים מטופשים - כדאי שתבדוק אותם !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
אמיצה וראויה להערכה
מסתכל למעלה ונג,
20/10/04 21:14
|
היה לה את האומץ לעשות מעשה ולכן שילמה מחיר אישי, מקצועי ומשפחתי. אין לי ספק שתילחם ותנצח. למעלה בסולם הדרגות זה נראה רע מאוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
אלופי צה''ל תמיד בראש המחנה
משלם מיסים,
למושחתים,
20/10/04 20:52
|
|
 |
48.
שחיתות גם ביחידת דובר צה''ל
רונית,
20/10/04 20:29
|
הקצינה ד' צודקת בכל מה שאמרה וזה באמת רק קצה הקרחון. אני אישית מכירה פרשה נוספת שלא פורסמה ובה קשור באופן ישיר ראש אכ''א הקודם גיל רגב וקצינים בכירים מזרוע אחרת. רגב וקצין בכיר נוסף עשו יד אחת כדי לתגמל קצין מסוים בשל קרבת משפחה ישירה. לא אפרט מסיבות מובנות. קצינים בחיל האוויר מספרים שרגב בזמן ששרת בחיל האוויר אשר מימון למסיבות פרטיות. מעבר לכך, מי שרוצה למצוא שחיתות שילך ליחידת דובר צה''ל. שם השחיתות חוגגת. לפחות חצי מהחיילים ביחידה הם בנים/בנות של מקורבים אשר הגיעו לשרת קרוב לבית ולא בשדה בעקבות פניות ישירות של ההורים למפקדים הבכירים. תבדקו שמית ותראו שזה לא מקרי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא נכון
חיילת בצה''ל,
22/10/04 12:18
|
אולי בחלק מהמקרים זה נכון - אבל לא בכולם . יש לי חברה שמשרתת בדובר צה''ל והיא הגיעה לשם לגמרי בכוחות עצמה !! ללא שום פרוטקציות !! אז מספיק להשמיץ ולהעליל עלילות שווא!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
תגובה לכל מיני שחושבים שהם
נילס הרשקו,
נתניה,
20/10/04 18:48
|
יודעים הכל... למה במדינה הזו כולם חושבים שהם יודעים הכל... למה במדינה הזו חורצים את גורלו של הצבא ושל קציניו ואנשי הקבע שלו עוד לפני שנחשפו שמות,נסתיימו כל החקירות וכולם יודעים כי אכן יש אשמים... זה מזכיר את אירוע המ''פ במוצב ''גירית'' לפני שבועיים,איך כולם קבעו כי הוא ביצע וידוא הריגה, רק כולם שכחו לבדוק מי המלין העיקרי?? החייל המתלונן שכנראה פיברק סיפור כמוהו כמו הקצינה שהודחה מתפקידה ולקחה איתה עוד כמה לקבר... לכו,כל הישראלים ששרתו איזה יום בצבא ותבדקו אותה ואת סיפור הדחתה הרבה לפני שאתם מלינים על הצבא, גוף גדול ששחיתויות בו אולי יש אבל מעט, הרבה פחות מכל מיני סקטורים אזרחיים....
חבל שתמיד כולנו מבינים הכי הרבה,שופטים ישר ולא עוצרים קצת לחשוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להרשקם הנתניתי
שמחה,
20/10/04 21:16
|
תשובה על הלמה שלך אולי זכורה לך הפרשה של הטיסים שקבלו תארים אקדמאים בארה ''ב אחרי שעשו ''השתלמות במחול '' ומה הייתה תשובתו של הקצין הבכיר על השאלה למה ? זה היה תמיד ככה !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
האלוף שגב אישר גם דברים נוספים
קצינה בגימלאות,
20/10/04 18:18
|
האלוף שגב וחבריו אישרו גם להעסיק קצין במיל' בשם ערן דובדבני לצורך שיכתוב / פיברוק תחקירי אירועים שהיו נחוצים ע''מ להציג להורים שבניהם נהרגו . חומר זה היה כאילו תחקיר צבאי אבל בפועל מדובר בחצאי אמיתות שנערכו ושוכתבו במיוחד תוך ניפוי פרטים חשובים ושנועדו לצייר להורים שבניהם נהרגו תמונה לא מדוייקת ואפילו שונה ממה שהיה בפועל. תעשיית התחקירים המפוברקים קבלה תאוצה בשנים האחרונות ויש היום הרבה אירועים שבהם נהרגו חיילים ו''האמת'' שדווחה למשפחתם רחוקה ממה שהיה בשטח. אירועים לדוגמה: חדירת 2 מחבלים למוצב ''מרגנית'' באזח''ע , חדירת מחבלים לחממות כפר דרום, אירועי עליית טנקים על מטענים באזח''ע. חדירת מחבלים לאלון מורה, חדירת מחבלים לכרמי צור ועוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטויות
חיילת בצה''ל,
22/10/04 12:21
|
לפני שאת מטיחה סתם האשמות על הקצין - כדאי שתלמדי את שמו- רגב ולא שגב !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You know so many details
Limon Hoomtsta,
20/10/04 19:31
|
|
 |
תגובה חריפה
קצין לשעבר,
הרצליה,
20/10/04 18:54
|
לקצינה בגמלאות תתביישי שאת כותבת שתחקירי אירועי עליית הטנקים באזח''ע על מטענים פוברקו תתביישי בושה גדולה... לא זכורה לי קצינה בגמלאות שתחקרה או היתה בצוות חקירה של אירועים אלו.. אירועים אלו תוחקרו בחיל שיריון לעומקם, לקחים נלמדו ויושמו ולכך גם ראיות מוטב לך לא לערב שכול בכל הסיפור לכי תכתבי על שחיתיות אמיתיות אם מצאת ואל תערכבי נושאי שכול רגישים עם בצע כסף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ראש אכ''א אישר?????
תגובה לקצין מהר,
22/10/04 16:21
|
אתה כסיל גמור!!! רוב התחקירים בוצעו ברמה סבירה אבל להורי החיילים שנהרגו העבירו דו''ח מעובד וחסר פרטים מרכזיים שהוכן במיוחד ע''י השקרן ערן דובדבני ואכ''א הזמינו ושילמו על זה וזאת הבעייה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''תחקיר'' /טבח בג'נין ב-9/04/02
דוד צימרמן,
רעננה,
20/10/04 23:32
|
בני אייל ז''ל הוא אחד מ-13 הנופלים בטבח שהיה במחנה פליטים בג'נין במבצע ''חומת-מגן''. אני את התחקיר סירבתי לקבל. בסוף ''אנסו'' אותי לקבלו..( הייתי האחרון מההורים שקיבל אותו..). כלל ,לא קראתי בו.. למה?? כי נודע לי ( כעניין שבעובדה ) ש''התחקיר'' עבר כמה סבבי'' עיון/בדיקה/עריכה''( מחוק את המיותר..), ל-פ-נ-י שהועבר להורים.. . נו באמת,מה כבר נישאר לי כבר לקרא?? ,שכולם היו בסדר?? שבני נהרג לפי נוהלים???שאם ובטעות משהו בכל אופן לא היה טיפ טופ,הכל תוקן ב-% 100 ????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
צהל הוא החברה הישראלית לטובורע
פרחיה,
20/10/04 17:08
|
צהל הוא חלק מהחברה הישראלית לטוב ולרע. כשהשחיתות פושה בחברה האזרחית, כשראש הממשלה ניצל מהעמדה לדין באשמת שוחד בנימוקים מעוררי גיחוך, כששרים ממנים את חברי מרכז המפלגה וקרוביהם למשרות בכירות ללא מכרז וכלל אינם מבינים מה רע בכך, כששרים נחשפים בקלונם בזמן צפיית שיא בטלויזיה וסבורים שניתן לחזור מיד לשגרה, כשחכים מבריחים סיגריות במכס וכלל לא מבינים כמה שזה משפיל, אז מה רוצים מצהל. אלו הסטנדרטים המוסריים. קציני צהל אמנם מוכנים להקריב חייהם למען המדינה אך לא יוותרו על צופרים והטבות חריגות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
אמרו שאין כסף לצבא.לא?
ל"ת
שחר,
הוד השרון,
20/10/04 16:58
|
|
 |
43.
ד' אין עליך!! חולים עליך!!
ל"ת
אהלן,
20/10/04 16:40
|
|
 |
42.
זה רק קצה קצה הקרחון חברים
קצה הקרחון,
20/10/04 16:40
|
אתם רוצים לדעת איפה מחלקים מחשבי כף יד לסאלי''ם
או איפה מחלקים מחשבים נישאים
תתקשרו לדובר צה''ל היא תברר ותעדכן אתכם
נכון בצה''ל מחלקים לסאלי''ם פאם פיילוט ואחר כך הם משתחררים בלי להחזיר
יש כסף חברים
רק תבדקו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פאלם פיילוט?
עאלק פריקיניו,
21/10/04 16:53
|
נו באמת. תגיד זייר 71, מילא. תגיד טונגסטן T3, אחלה. אבל פיילוט? הדגם גמר את חייו לפני כשנתיים.... תנו להם אייפקים ותגמרו עניין!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל אנשי הקבע גנבים
ל"ת
חיים שולץ,
20/10/04 17:54
|
|
 |
41.
לא הבנתי. אז מה? גם רגב לדין
ל"ת
h,
20/10/04 15:50
|
|
 |
40.
נשאר כסף לקנות נשק ?????????
ל"ת
סוחר נשק,
בבלי ת''א,
20/10/04 15:42
|
|
 |
39.
כל איש צבא רוצה וילה בשמריהו
ל"ת
לא רק ברק,
הרצליה פיתוח,
20/10/04 15:41
|
|
 |
38.
''האלוף רגב אישר ההטבות'',אז מה?
ל"ת
משה בן לולו-ביץ,
מרגליות,
20/10/04 15:38
|
|
 |
37.
כספו של העם!!! צבא העם???
ל"ת
מושחתים נמאסתם,
20/10/04 15:36
|
|
 |
36.
הצבא עוד יכשיר את השרץ !!!!!!!
ל"ת
רגילים לזה,
כבר לא יודע,
20/10/04 15:33
|
|
 |
35.
להדיחה על ''הצתה מאוחרת'' !!!!!!
ל"ת
משה ורבע,
כרמל,
20/10/04 15:31
|
|
 |
34.
אם לא היו מדיחים אותה, לא היית
ציפי,
תל השומר,
20/10/04 15:29
|
|
 |
אם היית בקיאה בפרטים היית
גימלאית צה''ל,
חיפה,
22/10/04 15:32
|
יודעת כי היא הודחה כי פתחה את הפה.... היום פורשים מפקדיה בבהילות ובחיפזון כדי להמלט מהסחי... הם ידעו ושתקו, וכשהיא התלוננה - בעטו אותה החוצה. היא לא הראשונה, היא הראשונה שהעזה לצאת לעיתונות....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז מה?...
אריאל,
חיפה,
21/10/04 10:00
|
אותנו צריכה לענין התלונה, לא מניעי המתלוננת. לו היתהזו תלונת סרק, לא היה מפקד מצ''ח עצמו מתמנה על החקירה. גם מכל התגובות שמעל ומתחת לזו שלך, על סיפורי השחיתות המגוונים המסופרים בהן, ניתן ללמוד כי יש מקום לבדיקה, ואף לבדיקה מעמיקה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
המציאות
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
20/10/04 15:00
|
מישתבר שהשחיטות בארץ מתחילה אצל הגדול וניגמרת אצל הקטן הדג מסריח מהזנב וגם מהראש וגם החלק שמכשר בן שנהים גם הוא מסריח עים תימשך תופעה זו ועוד בצבא בסוף הנבואה על חורבן בית שלישי תיתקיים אים נירצה או שלא נירצה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך תלמד עברית!!
ציפי הקטנה,
כיתה -א,
20/10/04 19:18
|
|
 |
32.
צבא מושחת מאז ומתמיד
רוני בנימין,
כפר סבא,
20/10/04 14:46
|
אני בטוח ומאמין שהיה כאן הליך מושחת! אני עוד יותר בטוח שהליך חקירה כלשהי שלא לדבר על טיפול איזשהו לא יתקימיו כי ככה זה בצבא ההגנה המושחת הזה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
האלוף רגב אשר
גדליה,
אזור תל אביב,
20/10/04 14:10
|
זה קורה לנו כאשר לאורך דרך עוסקים בטיוח,ביפוי ובטשטוש המקרים החמורים שמתגלים חדשות לבקרים,היו רק לאחרונה שני מקרים כבדים של בעיות חמורות ביותר שכנראה ''הוחלקו'',האחת למודים של קצינים (בעקר בכירים)שנשלחו ללמוד בארה''ב,והסתבר שחלקם למדו ''מדעי התותים''כגון מוזיקה ומחול מקרמה וקרמיקה והשד יודע עוד אילו שטויות והבלים, וכשחזרו קיבלו תוספת על הכרה בתוארים טכניים אקדמיים,אם זכרוני אינו מטעה אותי, האלוף רגב היה אחד מהם ששמו אפילו פורסם,אז מה אנחנו מתפלאים שהוא חותם ''קצת''על עבודה בעיניים,הרי זה מה הולך במדינת חלם, מקרה שני הוא אונברסיטת לטביה ותואריה המפוקפקים, אם מאן דהוא היה חוקר זאת ברצינות היתה נגרמת רעידת אדמה בלשון המעטה תבדקו כמה קצינים ביניהם בכירים קיבלו שם את התואר ''המפואר'' ובעקבותיו תוספות כספיות גדולות. חבל רק שצ.ה.ל נכנס ללופ המפוקפק הזה,כדאי להטהר ויפה שעה אחת קודם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''הכל בהתאם לנוהלים''
אריאל,
חיפה,
21/10/04 12:26
|
כשבכירים גורפים טובות הנאה, זה לעולם ''בהתאם לנוהלים''. מסתבר שיש נוהל כתוב ומפורש: ''כל מה שבכיר מצליח לארגן לעצמו בכל דרך שהיא - מגיע לו בדין''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
אם בארזים נפלה השלהבת מה יאמרו
רס''ן אסף (מיל),
אילת,
20/10/04 13:50
|
ראשית, למה הקצינה לא התלוננה קודם, אלא, רק לאחר הדחתה, ואם לא היו מדיחים אותה? האם הנושא היה עולה.? שר הבטחון מלין על קיצוץ תקציב הבטחון, בצדק, הקומבינות בשטח גומרות לו את התקציב. מה נשאר לשעות טיסה ולשע''מ רק''מ. חקירת מצח- ??. לא היו ראיות מספיקות להעמדתם לדין, שיעמידו את מי שאישר להם.
צבא הקומבינות(העם)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז מה??
momo,
21/10/04 13:09
|
השאלה היחידה שצריכה להשאל האם התלונה עניינית או לא. מניעי המתלונן אינם רלוונטיים.
וכן אני מסכים איתך שאחרי כל חלוקת השלל של בעלי השררה והמקורבים, לא נשאר הרבה לרכש טנקים ומטוסים.
נ.ב. גם אני רס''ן במיל. אבל זה ממש לא רלוונטי לעניין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הדיחו אותה בגלל שהיא גילתה
להתעורר,
20/10/04 16:34
|
את כל העניין!!! מה נסגר איתכם אנשים? קצת אמון באדם היחיד שהביא סוף לפרשה המושחתת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
בעבור חופן שקלים
האחד,
20/10/04 13:36
|
כסף רבותי, כסף חינם. מישהו מבין כבר, אולי, את הטיוחים ב''חקירות'' מקרי המוות של ילדיכם בצבא הזה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
לא מדברים על זה אבל מאות אנשי
הם גונבים ובצבא,
מפטרים,
20/10/04 12:57
|
מאות אנשי קבע פוטרו במסגרת הקיצוצים בצבא במה שקוראים לו''מפוטרי גיל הביניים'', ביניהם כמה משפחות שאני מכירה אישית. מאות משפחות נהרסו עקב ''תוכניתו ''של עמוס מלכא ,פוטרו אנשי קבע שמלאו להם 38 פחות חודש בר מזל הוא אותו אחד בן 38 ויום והוא מחוסן ,הבנתם?לא משנה אם הוא קצין גרוע... הגיע הזמן שיקום עיתונאי אחד ויכתוב על הפרשה שכן לאנשי הקבע אסור להתאגד ולשבות כשאר העובדים במדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
צפו לקסט''ח צבאי כרגיל
ל"ת
המכסח,
20/10/04 12:49
|
|
 |
תיקון ל-27
יואב,
מרכז,
20/10/04 13:58
|
אתה בודאי התכוונת לכסת''ח שמקורו הוא ראשי התיבות כסוי תחת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
האלוף שגב אישר - האומנם???
קצין לשעבר,
20/10/04 12:41
|
בשנים האחרונות צה''ל היה דומה למערכת הפוליטית וכל הדברים הפסולים שהיו במערכת הפוליטית היו גם בצה''ל - ''מנויים פוליטיים'' - הרבה קצינים מדרגת סא''ל ומעלה קיבלו את תפקידם בזכות שהיו מקורבים לעסקן כולשהו ולא רק בגלל כישוריהם ויש לי הרבה דוגמאות. היו הרבה קצינים במפקדות - במז''י והחילות בעיקר שהיו שם רק במינוי אבל בפועל לא שירתו בכלל בצה''ל, ישבו בבית וקיבלו שכר במשך תקופות ארוכות - השמות היו ידועים לרמ''ח קצינים - מרים זרצקי אבל היא לא עשתה דבר בנושא. הרבה קצינים שפרשו מצה''ל - ממז''י בעיקר הפכו להיות יועצים בשכר גבוהה של יצרני אמל''ח המסופק לצה''ל ותפקידם העיקרי הוא לשמור על האינטרסים של היצרן/ הספק אצל חבריהם שנשארו בצה''ל. חלק מאותם קצינים משרתים במילואים בתפקידים בכירים במפקדת החיל הרוכש את האמל''ח. קצינים בגימלאות הפכו להיות ספקי שירותים וספקי אמצעים וזכו במכרזים שהם בעצמם יזמו בזמן שירותם בצה''ל. או שמחליפיהם בתפקיד הפיצו (ככל הנראה עפ''י הוראותיהם) - מספר רב של ספקים כאלה קיימים עד לרגע זה הנושא ידוע למפקד מז''י ולא נעשה דבר להפסקת העסקתם הפרטים ידועים גם למצ''ח - אך גורמיםבצה''ל מנעו ככל הנראה את החקירה בנושא . ספקי שירותים שונים לצה''ל קיבלו במקום כסף אישורים על שירות מילואים שכלל לא ביצעו וגבו את הכסף מהמוסד לביטוח לאומי - הנושא ידוע למצ''ח וגם לחוקרי המוסד לביטוח לאומי - בכירים בצה''ל מנעו ככל הנראה חקירה. ספק שירותים כזה אף גוייס לשירות מילואים בתנאי קבע וקיבל משכורות קבע וזאת מבלי ששירת אפילו יום אחד - הנושא ידוע למצ''ח אבל טוייח. בהכנת מכרזים ובדיונים לאספקת אמל''ח לצה''ל היו שותפים נציגי ספקי אמל''ח כגון רפא''ל וזאת למרות שהם היו צריכים להתמודד אחרי זה על אותו מכרז. יש לי מספר רב של דוגמאות אבל מכיוון שבעבר הנושאים טוייחו, נראה לי שגם הפעם הדברים ייטופלו בצורה דומה אז אסתפק בזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האמנם!!!!!!
ניר,
מת גן,
20/10/04 18:07
|
האמנם האלוף שגב אישר?כנראה שכן אתה בעצמך תארת כמה מקרים,אני עסקתי במערכת הצבאית בבקורות במספר רמות ובחלק לא מבוטל שלהם היו ממצאים חמורים,בעת הברור של הדוחות בפני הרמות הממונות היו הכחשות (מרביתם דביליות)והאשמת המבקרים בסלוף עובדות ולכל אלה הצטרפו (''המבררים'' ברמות הגבוהות),הרי אין טוב ממעשים כאלה לתת גושפנקא למעשי השחיתות,הרי גם אתה יודע שלשקרים אין גבולות,והם חדרו וחודרים גם לתחום המבצעי ושם זה עלול לעלות ואולי עולה גם בחיי אדם ובכשלים מבצעיים וכן העמדתנו בפני העולם המערבי כחבורת שקרנים/בלבלנים וקשקשנים לא אמינים.בקצור אנו דוהרים לקראת הצטרפות כחברה ''שוות זכויות'' לעולם השלישי,זה לא מגיע לנו,צריך לנקות ומהר את האורוות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזו מין תרוץ זה??
לא מבין,לא מקבל,
20/10/04 13:41
|
נניח שאלוף רגב אישר ( מעשה או מחדל או הוצאת כסף שלא כדין) ,אז מה ?? זה מכשיר את המעשה??? איזה טעון מטומטם זה???? למה הדבר דומה??: לנהג ''בוס'' שאישר לו לנהוג 150 ק''מ בשעה.הייתה תאונה .אנשים נהרגו. הנהג יאומר: קיבלתי אישור מהקצין. מה יגיד לו השופט??: SO WHAT שניכם אשמים!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל - 26
חזי,
20/10/04 13:17
|
א. אין דבר כזה קצין לשעבר - יש קצין מילואים או קצין בדימוס אבל קצין במידה והדרגות לא נשללות ממנו נשאר תמיד קצין ב. לפי מה שכתבת אתה יודע על הרבה מקרים של שחיתות אז למה שלא תקום ותרים את דגל הניקיון הציבורי דרך התנועה לאיכות השילטון על מנת שינגעו את הסירחון שבו אנו מצויים. ג. אני מסכים איתך שקבלת דרגת סא''ל כרוכה לעיתים קרובות לא רק בכישורי המועמד אלא גם בקשרים שלו עם קצינים בכירים או אנשי ציבור משפיעים קדימה תילחם היות והניקיון הציבורי הוא הניקיון שלי ושלך ושל ילדנו וחבל שאנשים רבים שלא נוגעים בזבל יסריחו ממנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קל לבקש
אמנון,
מרכז,
20/10/04 14:11
|
באופן תאורתי אתה צודק אבל .... למי שבתוך המערכת אין כמעט אפשרות להגיב מבלי להיפגע באופן אישי .למי שמיחוץ למערכת אין את הכלים הדרושים להתמודדות . וגם אם מישהוא נלחם ,מאחר והכל נשאר במשפחה קלושים הסיכויים שאכן יצליח .דון קישוט היה ונשאר רק בימי הביניים. נתון נוסף :ככול שדרגתו של הקצין גבוהה יותר ,כך יורדים הסיכויים להשפיע על מעשיו,בדיוק כמו בפוליטיקה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
שחיתות??? בצבא??
חן,
ת''א,
20/10/04 12:34
|
טוב שפתחתם את העיניים כל הצבא זה שחיתות ובעיקר חיל האויר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל העונים לשם חן סובלים..
חן חן,
רמת חן,
20/10/04 18:05
|
כל העונים לשם חן סובלים מנטיה להכללה ולחוסר תבונה ואתה חולה סופני ככל הנראה הכללות....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
בצבא שיש לו מדינה הגיוני...
פסיפלורה,
20/10/04 11:36
|
...שיתקפו דווקא את המתלוננת. המפקדים הבכירים הם עדיין חצי אלוהים, למרות שחלקם גובלים בסוצויפטיות ויתכן אף פיגור שיכלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
תתאפסו קצת
כנען,
יש''ע,
20/10/04 11:21
|
מדובר על החזרי שכר דירה וגם על זה יש ויכוח כי חלק אמרו שזה בסדר וקיבל אישור. וזה לאנשים שנותנים את כל חייהם למען המדינה. וזה בתקופה שאנשים קונים ומוכרים חברות ציבוריות בעשרות מיליוני דולרים משיקולים של רווח אישי ( ראה סיפור תדיראן תקשורת ). צורת הפרסום בנושא זה בלתי נסלחת. אלוף שאישרו לו כמה מאות דולר השתתפות בשכר דירה - זה שחיתות, וערפאת שמעביר עשרות מיליונים לחשבוני הפרטי זה שחיתות סבבה. לך תבנה מדינה. לך תקריב את החיים שלך בשביל הציבור כשבכל רגע איזה יריב מושתן ימרח אותך על כותרת בעיתון. צודק דן חלוץ אין שחיתות בצה''ל, והרמטכ''ל הוא אחד האנשים המוסריים ביותר שראיתי. צה''ל - חיזקו ואימצו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צבא הכסת''ח לישראל. איפוא אתה
צור,
21/10/04 17:04
|
בחגיגה? מה חלקך בשוחד ובשחיתות? איזה תחקירי מוות מיותר של חיילים כיסתח''ת? לכמה חיילי מילואים עזרת למות סתם? מכמה מהם מנעת לחם בגלל אטימות ושחצנות וטפשות? כמה נכי משרד בטחון זרקת לכלבים, כי לא יכלו לשחד את הרופאים הבודקים של ''ועדת משרד הבטחון''? כמה שכפצי''ם ממוגנים גנבת מחיילי החי''ר, בשביל ה''כמה מאות דולרים שכר דירה''? על מי אתה מגן? על איזה פושעים? עלובי צה''ל, בלי מוסר, בלי ערכים, חבורת שפלים. אלה ה''אלופים'' שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם אתה רציני , אין צורך בחמאס.
כנען,
יש''ע,
21/10/04 21:41
|
אתה ( ורוב המגיבים המוסתים ) עושים את עבודתם לא פחות טוב. אגב, אני מתנדב, קצין מיל בדרגת סא''ל, ומכיר אישית ( לא מעיתונות זולה ) חלק מהאלופים הנ''ל. הלואי וכולם היו חצי מהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
חוצפה
ל"ת
!,
20/10/04 11:09
|
|
 |
21.
צפוי שהדיחו את חושף השחיתות
נשבר מהשחיתות,
20/10/04 10:58
|
כך זה בכל ארגון גדול ומסואב כמו צה''ל. בושה שילדינו משלמים בדם - אין כסף לאפודי מגן - בגלל קצינים רודפי בצע. יישר כוח לקצינה שדיווחה על הכשלים! החזיקי מעמד מול הליך ההדחה - מדובר בניסיון טיוח על חשבונך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כבר הדיחו אותה ,לא ?
יבגני,
ירושלים,
20/10/04 14:16
|
היא בסך הכל רוצה להתנקם באלה שהדיחו אותה . אם לא היו מדיחים אותה היא לא הייתה מתלוננת ואף אחד לא היה יודע ויתכן שהיום היינו מוצאים אותה כאל''מ..... היא לא ראוייה לשום הערכה על מעשיה שהם בסך הכל נקמנות לשמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הקצינה עשתה מה שעליה לעשות
להתעורר,
מהשאננות!,
20/10/04 16:38
|
ברגע שהיא התחילה לרחרח במקומות הנכונים , כלומר המושחתים אותם אלופים ועוד כמה קצינים שקשורים התחילו להלחץ ובעניין זוטר או יותר נכון המצאתי אחר, החליטו להדיח אותה. כמובן שהיא על כך לא היתה צריכה לשתוק ולכן אם כבר הודחה אז שלפה את השחיתויות החוצה אל מחוץ לטיוחים הצבאיים.
עכשיו ניתן רק לקוות שבשל חשיפת השחיתויות הדבר לא יטוטא מתחת לשטיח כמו שהצבא נוהג לעשות בעניינו....
יישר כוח. את את שלך עשית. חיזקי ואימצי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון מאוד
ל"ת
ברדק,
20/10/04 11:07
|
|
 |
20.
ואם רגב אישר אז זה כשר?
שש,
20/10/04 10:24
|
מה אכפת לרגב לאשר להם כל חריגה שהם מבקשים , זה לא עולה לו שקל אחד וזה גם לא לאבא שלו על זה נאמר הדג מסריח מהראש!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא מסריח מהפה!
ל"ת
נותי,
20/10/04 11:25
|
|
 |
19.
לבדוק את כל היועצים החיצוניים
בדיקה מיידית,
20/10/04 10:12
|
שצה''ל /משרד הבטחון משלם מליוני שקלים על חשבון תקציב היחידות שמקוצצות. היועץ עצמו נוסע במכונית שכורה ומקבל שכר לפי שעה ועל כל פגישה שבה משתתף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קחו אותי
הפרדסי,
20/10/04 10:31
|
מבטיח לכם בדיקה חיצונית אוביקטיבית וחכמה. תוצאות מהירות. שכר מינימלי ביותר. הוצאות על חשבוני. נסו אותי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
אירועים מעין אלה מושרשים בצהל
א. כ. סא''ל מיל,
20/10/04 09:42
|
בצהל יש רבים מאד המקבלים הטבות מיוחדות כגון שירות דה-לוקס (בני משפחות של מקורבים פוליטים / גורמים כלכליים שתורמים..ואחרים). יש לא מעט קצינים ואנשי קבע הנהנים מדלק, מזון על חשבון צהל. רבים מקבלים אשל מפוברק. רבים מאד משתמשים בציוד צהל לצרכים פרטיים. הגיע הזמן לקירה אמיצה עם מעורבות של גורמים חיצוניים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סא''ל אמיץ
גם אני,
אמיץ,
20/10/04 18:08
|
אם אתה יודע ומכיר חובתך כקצין בצה''ל להאיר הנושא ולהתלונן אחרת אנו נידרש לבחור בין : פחדן לשקרן בהצלחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפרק את אכ''א ולפזר את תפקידיו
לחום לוי,
אל''מ מיל,
20/10/04 10:04
|
|
 |
גם את צה''ל
המפרק,
20/10/04 11:25
|
|
 |
במילא המילואים כמו כלבים בצה''ל
ל"ת
דורון,
21/10/04 17:06
|
|
 |
17.
או ''בהתאם לנהלים'' או ''לא נכון''
ל"ת
ריטה,
תל-אביב,
20/10/04 09:09
|
|
 |
16.
כל הכבוד לקצינה!!!
ל"ת
כן ירבו,
כמותה,
20/10/04 09:08
|
|
 |
קצינים מושחתים שלכם חיים על
אחמד שרביב,
עראבה,
20/10/04 09:51
|
חשבון הציבור הערבי שמשלם מיסים ומופלה לרעה ע''י הצבא הגזעני שיורה בילדים מסכנים ועניים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה משלם מס, יא אחמד?
אחד שמשלם מס,
20/10/04 11:20
|
מן המפורסמות היא שערביי ישראל אינם משלמים מיסים לרשויות בישראל אלא באחוזים נמוכים במיוחד- נכון אחמד? אולי כי אתם לא ממש מרגישים שזו המדינה שלכם, הא אחמד? חוצמיזה השחיתות ברשויות המקומיות הערביות גבוהה מכל סטנדרט וגובלת בשחיתות שברשות הפלסטינית אז למה אתם מתנגדים לאיחוד רשויות שלכם עם הפלסטינית, תענה לי בבקשה אחמד, למה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בניגוד למושחתי מרכז הליכוד אני
אחמד שרביב,
עראבה,
20/10/04 15:09
|
משלם מסים כחוק יש לאחד את כפר סבא עם קלקיליה ואת עפולה עם אום אל פאחם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר?
ל"ת
יייייי,
יייייייי,
20/10/04 10:50
|
|
 |
תקרא שוב ואולי תבין!
ל"ת
יש קשררר,
20/10/04 11:10
|
|
 |
15.
זו הקצינה מהתלונה על נדב פרס
ל"ת
זוכר אותה,
20/10/04 08:40
|
|
 |
קצינה מעולה שעוד בתיכון
שמשון דרעי,
הדר הכרמל,
20/10/04 09:54
|
נלחמה בשחיתות מורים ומנהלים ואף הצליחה לגרום לפיטורי מנהל התיכון בו למדה לאחר שתפסה אותו עם קופסת גירים שגנב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סיירת שמשון- ישר כוח!
ל"ת
ר,
20/10/04 11:54
|
|
 |
14.
לחקור בהגינות ולא למרוח!!!!!!!
ל"ת
משה מ,,,,
בת ים,
20/10/04 08:36
|
|
 |
לחקור את גיל רגב במעצר
ל"ת
רונן שגב,
20/10/04 09:52
|
|
 |
13.
הדג מסריח מהראש
אילנה ג,
תל אביב,
20/10/04 08:26
|
ראשי השלטון, ראשי הצבא, ראשי המשטרה, ראשי בתי המשפט וכו' שטופים בתאוות בצע ומושחתים עד לשד עצמותיהם. זאת למרות ששכרם גבוה מאד בנוסף לחבילת תנאים סוציאליים שערוריתית שהם מקבלים על פי חוק שהם חוקקו לעצמם. מדינות העולם השלישי יכולות לקבל שעור לדוגמא מהראשים האלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לעצור את גיל רגב השמאלני
ל"ת
עוזי כהן,
רעננה,
20/10/04 12:21
|
|
 |
אין שחיתות בצה''ל!!!!!!
ל"ת
דן חלוץ,
אלוף,
20/10/04 09:55
|
|
 |
הרמטכ''ל המושחת מחפה על
נירה לוין,
אכ''א,
20/10/04 09:41
|
|
 |
מפאי היא ערש השחיתות גברתי
רבקה,
דרום,
20/10/04 11:28
|
זוהי מדינה של מאפיה שמאלנית, הנתונה בידיים של תקשורת שמאלנית (לא מעריב) שמעוותים ומציגים כל דבר באופן מגמתי ביותר. המושחתים הקטנים במרכז הליכוד הם דגי רקק לעומת לוויתני השחיתות הבסיסית, העמוקה, המושרשת והרקובה עד היסוד של השמאל בארץ הזו, שהם בטוחים שהינה רכושם הפרטי ומנצלים כל משאב עד היסוד בלי להותיר מאומה לאחרים שמחוץ למעגל הקרוב שלהם. חברי מרכז הליכוד לא חכמים מספיק כדי לרמות ולגנוב בקנה מידה לאומי, ארצי, מדיני ופוליטי כמו חברי השמאל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יא מטומטמת
נועה לביא,
20/10/04 12:15
|
מפא''י לא קימת
מפא''י לא היתה מושחתת
הליכוד והימין הם שחיתות גסה ובהמית של בורים חסרי השכלה כמוך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לנועה
עופר,
ת''א,
20/10/04 13:49
|
את כנראה פישרית די קטנה אם את חושבת שבמפאי לא היתה שחיתות! בת כמה את בכלל? הרי מפאי/מפלגת העבודה המציא את כל השחיתות הזאת, החל במינויים פוליטיים מוכלה בחלוקת תקציבים למקורבים! אז לכי תלמדי קצת היסטוריה אצל ההורים שלך, אלא אם גם הם שמאלנים עצומי עיניים. ההבדל היחיד שאז התקשורת לא היתה תוקפנית כמו היום. תתבגרי....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לזכות מפא''י
לזכות מפא''י,
21/10/04 12:22
|
אמנם לא נחקרו מעולם אבל הביאו עלינו לרעה את: 1) בכירי ההסתדרות שמחזיקים את המדינה שלנו בביצים וסוחטים כספים שלא נגמרים, 2) התשתית השחיתותית של מפא''י ששתתה את דמה של ישראל והתעמרה באוכלוסיה יוצאת עדות המזרח (מס מותרות על אורז, שיכון עיירות הפיתוח) 3) מכרה את ילדי תימן לאימוץ 4) הכניסה את ילדי מרוקו להקרנות בנסויים רפואיים זוועתיים (כמו שפורסם פה לפני כחודש)
מספיק לך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עופר הבור שכח שמפא''י הקימה
נועה לביא,
20/10/04 15:10
|
את המדינה וראשי הממשלה שלה לא נחקרו מעולם במשטרה מושחתי הליכוד-לכלא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
מושחתים, נמאסתם!!!
אזרח הגון,
20/10/04 08:25
|
יש לנקות את האורווה, להעיף חצי מטכ''ל החוצה ואולי אז נזכה לצבא מקצועי וישר.
ואל תשכחו את הדוברת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה יש לך נגד הדוברת?
חובב רות ירון,
20/10/04 11:29
|
פעם ראשונה מאז שאני זוכר שדובר צה''ל (דוברת) - אדם מקצוען, ישר רציני, לא מהחבר'ה ולא מהברנז'ה. אז היא נפלה (הוכשלה, כזכור) עם העניין של אלונקת הקסאם, ביג דיל, אבל היא מעולה.
תציע לפזר את המטכ''ל ולהשאיר רק אותה - ואני איתך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צה''ל יקר לכולנו-אין להשמיצו
ל"ת
ד''ר אחמד טיבי,
20/10/04 09:56
|
|
 |
11.
רגב חוצפן.
נמרודי,
רמת גן,
20/10/04 08:23
|
הלאה רגב האיש הזה סתם מתנשא חושב שהצבא שייך לסבתא שלו מי הוא בכלל ? הוא כזה קטן!!!! למצות את מלוא קשת ההליכים הפלילים כנגדו ולהטיל עליו סנקציות רבות.הלאה רגב הלאה טייס מפוקפק דרג בינוני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל-11אתה הוא הקטן וגם טפש
אוהב הארץ,
מה זה חשוב?,
20/10/04 14:31
|
גיל רגב לא קטן כי אם גדול , אחרת לא הי מגיע לדרגת אלוף בצ.ה.ל ולתפקיד ראש אגף, וזאת לאחר שמילא תפקידי פיקוד ומטה בכירים ביותר בחיל האויר, הוא טייס קרבי שרבות מהמשימות שביצע לא ידועות ואולי גם לא יוודעו ב-50 השנים הבאות, לא אתה ברוב טפשותך וחוצפתך שתוציא את תיסכולך וקטנוניותך וצרות האופק בה התברכת, ובודאי לא אתה הוא זה שתשפוט ותדרג אותו ותביע דעה מקצועית על תפקודו כטייס קרבי ומפקד, לא ידוע עדיין מה מעורבותו וחלקו בפרשה זו, מה עשה או אישר, ואין לכך שום קשר לדרגתו תפקידו ומקצועיתו, תתבצע חקירה והיה אם יתברר שחרג מהנהלים או הפקודות אזי ישקלו אם עליו לתת את הדין על כך, הבנת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טול קורה מבין עיניך!!
נמרודבר,
רמת גן,
21/10/04 14:20
|
מאיזה חור יצאת? למה להיתמנות לאלוף זה ערובה למשהו במדינה הפסיכית הזאת? יאללא יאללא סע סע לעזה ומהר!!!! שב בלול ובמיידי !!! רגב סרב להעביר חפיפה לראש אכ''א החדש .למה מה הצבא שייך לאבא של רגב שרגב יפגע בחפיפה ובתיפקוד הצבא בגלל מניירות אישיות .להעמיד את רגב לדין משמעתי.טייס דרג בינוני!! ומפוקפק!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי אתה בכלל?
עופר,
20/10/04 09:56
|
מה עשית בחיים שלך שאתה מרשה לעצמך להשתלח ברגב? מכיר את רגב ואומר לך שאין לך מושג על מה אתה מדבר! שים לב שכבר בכותרת המאמר מצוטט כי ''בסביבת הקצינה המתלוננת טוענים - זה לא נכון''...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מג''ד שריון במיל, ןבניגוד
נמרודי,
רמת גן,
20/10/04 15:12
|
|
 |
למג''ד השריון באהבה
ישראל,
כפר תבור,
20/10/04 19:29
|
מה אתה לוקח ללב מה שאיזה טמבל כותב על קצין בכיר וטייס קרב מן המעולים שבעולם? אני חותם לך כאן על מיליון שקל שהפה הגדול הזה היה מקסימום {במקרה הטוב} ש''ג בקריה. נותרנו אנחנו ושכמותנו {גם אניבשריון} לסנגר על יפי הבלורית והתואר. כל טוב לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
אין כסף במערכת הבטחון
kodak,
20/10/04 08:15
|
איך יהיה? שחיתות לא יכולה להתהוות אצל בודדים,היא צריכה מעגלים שלמים. תחברו את הכל-מרכז הליכוד,חברות ממשלתיות,משרות פוליטיות,הטבות לקבלנים ועוד'. כולם צריכים מצע גידול נכון,טמפרטורה נכונה ואחידה וכן היצע וביקוש. היריעה קצרה מלפרט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''היריעה קצרה מלהכיל...''
רם,
21/10/04 12:19
|
אם אתה אומר שקצרה היריעה - אולי נמתח אותה רק עוד קצת....
מרכז מפלגת העבודה עם השריונים למקורבים שלא נגמרים, בכירי ההסתדרות שמחזיקים את המדינה שלנו בביצים וסוחטים כספים שלא נגמרים, התשתית השחיתותית של מפא''י ששתתה את דמה של ישראל והתעמרה באוכלוסיה יוצאת עדות המזרח, מכרה את ילדי תימן לאימוץ, הכניסה את ילדי מרוקו להקרנות בנסויים רפואיים זוועתיים (כמו שפורסם פה לפני כחודש) - יש מספיק מקום ביריעה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר למפא''י?
ש.ג.,
23/10/04 00:16
|
רם- אתם בשלטון מ-77 (כמעט ברציפות). כל השחיתות שלכם. מה אתה חוזר במנהרת הזמן לפיפטיז?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
גיל רגב גם ניהל רדיפה מטורפת
לא חבר של רגב,
הדמונוקרטיה,
20/10/04 08:06
|
כנגד המסרבים לבצע פשעי מלחמה
(ברור לי שעתונכם הימני לא יפרסם תגובה זו)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכניסו לך, הא?
ל"ת
לא יפרסם?,
20/10/04 10:22
|
|
 |
8.
שחיתות
אזרח,
20/10/04 07:50
|
לא מובנת התגובה ''בהתאם לנהלים '' האם יש נהלים לקבלת שוחד בצהל. זה מזכיר במקצת את מדינות דרום אמריקה. יש לעקור מידית/לאלתר את האנשים והתופעה מצהל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסר לאזרח ישראלי
אזרח קולומביאני,
21/10/04 23:26
|
דע לך כי שחיתות נוסח ישראל קיימת רק במדינת עולם רביעי. בארצות העולם השלישי שנראה כי אתה מבזה משלמי השוחד הם נציגי התעש, תעשיה אווירית ותעשיות בטחוניות ישראליות המשלמות שוחד כבד כדי לזכות במכרזים. ראה עסקת מפעל הגליל בקולומביה ועסקאות דומות אחרות. השחיתות בישראל הינה נוהג והרגל בלתי פסול בקרב חלק ממאיישי המשרות בסקטור הבטחוני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בצבאות ערבים אין שחיתות כזו
ל"ת
נימר שחאדה,
סחנין,
20/10/04 09:47
|
|
 |
חההההההההה - הרגת אותי מצחוק!
ל"ת
לסכנינאי,
21/10/04 12:05
|
|
 |
7.
כל הכבוד לקצינה ד
ידוע,
20/10/04 07:31
|
מעריכים אותך על אומץ ליבך, מי ייתן והפרשה תחשוף את כל המושחתים בצה''ל והזו תהיה הפרשה הגדולה ביותר שתחשף, תותיר את הצבא מחוסר עונים. ייזכרו אותך לדורות רבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קצינה כושלת שמלכלכת כדי לחפות
יעקב לוין,
סא''ל-אג''ת,
20/10/04 09:49
|
על מחדליה על מנת לקבל פנסיה צבאית לאור הדחתה יש להורידה בדרגה והנושא כבר בטיפול הממונים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אגת ושחיתות במטכ''ל
נרוא,
21/10/04 23:20
|
לאחר שירות באגף זה והיכרות של מספר שנים יש להודיע לציבור שאגף זה מורכב מהרבה קצינים שמייצרים עבור המדינה והצבא 0 עבודה ו 0 תועלתבמחיר שהיה מסוגל לשנות את מצבה הכלכלי של החברה בישראל. יש לפזר את האגף לפטר את העובדים בו ומובטח כי לא ינזק דבר. ניתן כנ''ל לקצץ את הצבא לשליש מגודלו ותושג אותה רמת בטחון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני בכיר אבל...
רונן לפיד,
20/10/04 21:08
|
כדאי לך להקשיב לדליה. היא לא שתקה ושילמה. לי איץ שהיה לה והינה היא משלמת ואתה ציני. תטמון את ראשך בחול זו תרופה טובה עד לפנסיה שלך. אני מסתכל למעלה ונגעל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעניין
איתן,
כפר סבא,
20/10/04 13:07
|
שימו לב כמה קצינים כבר נכנסו להגיב. מעניין אם אין להם משהו יותר חשוב לעשות במסגרת יום העבודה היקר להחריד שלהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יעקב צודק
ל"ת
מיכה-רנ''ג,
בה''ד 11,
20/10/04 12:18
|
|
 |
אתה צודק
ל"ת
שולה לוי,
רס''ן-שלישות,
20/10/04 12:17
|
|
 |
ואתה יודע... עוד קצין מושחת
ידוע,
20/10/04 11:55
|
הקצינה היא הטובה בין כל המושחתים שנחשפו, אם רק היו עוד כמוה היינו מגלים כמה הצבא מלוכלך ואיך שהעניינים באמת פועלים.
יישר כוח לקצינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעניין למי אתה מלקק בתגובה זו?
ל"ת
אזרח,
20/10/04 11:23
|
|
 |
6.
בור השומן במערכת הביטחון
אבי,
20/10/04 07:19
|
בכל פעם שרוצים לקצץ בתקציב הביטחון עולה צעקה מזוייפת של ''פגיעה בבשר החי '' . האמת רחוקה ויש מ י ל י אר ד י ם שהולכים לשחיתויות וביזבוזים . אלפי קצינים בכירים ש''סידרו '' לעצמם אחוזי נכות מזויפים לקראת הפרישה , קצינים בכירים שמקבלים מספר רכבים צמודים , למה ?רכב לאשה לילד על חשבון הצבא . קצינים שיוצאים לעשות עסקים פרטיים בחו''ל על חשבוננו כביכול למטרת לימודים או איזה שהוא תפקיד מיותר ... ועדות רכש כפולות ומיותרות החובקות עולם ועוד ... ויעברו עוד הרבה שנים עד שנקלוט אם בכלל כמה ריקבון יש במערכת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
חבל
ל"ת
מאוד,
פ''ת,
20/10/04 07:13
|
|
 |
4.
קרחנוביץ שהופך לרגב נשאר
אפללו השלישי,
20/10/04 07:00
|
לעולם ישאר קרחנוביץ, זה שאמר לנו שנערי רפול עולים לצהל יותר מדי כסף. אז קרחנוביץ-רגב נשאר אותו ניעבך חמדן בליבו פנימה. עבירות חמורות יותר מאשר אותו דותן מחיל האויר, ההוא גנב כסף לו ולקנופיתו, זה הישחית מידות של צבא שלם. חייב לשלם ויקר. דרגת טוראי ללא זכויות פנסיה + 25 שנות מאסר. ללא זכות חנינה בעקבות מחלה מדומה כל שהיא. ( זוכרים את הדותן ההוא כמה שהיה קרוב למות המסכן, בנתיים הספיק לקבור הרבה עד 120 )
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
שחיתות
מוטי,
קריות,
20/10/04 06:57
|
|
 |
2.
כדאי שיבדקו באמ''ן,כספים זורמים
שם, למקומות,
20/10/04 06:32
|
ואנשים ,שכל הזמן חושבים איך לשדוד את המערכת. יועצים פיקטיבים המקבלים שכר עפ''י שעה,נסיעות לחו''ל ,רכב וכדומה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
זאת שהיתה בהריון?
מ.צ.,
20/10/04 06:29
|
|
 |
היא הפילה
ל"ת
כוכי,
20/10/04 15:13
|
|