 |
7.
מי שנכשל שיפנה את מקומו!
מומחית,
23/10/04 23:40
|
עופר רימון מודה שהוא וראשי משרד החינוך נכשלו. גם השרה והמנכל''ית, נכשלו בגדול. כל חברה נורמלית מפטרת אנשים שגרמו להפסדים כאלה. אך אצלנו כולם בקביעות, לא משנה כמה הם גרועים ובמקום להראות להם את הדלת (דהיינו--לסלקם) הם מקבלים קידום ובונוסים. השרה גוערת כל דיון בתקציב ועושה הצגה אחת גדולה. אין בעיה של תקציב. תקציב משרד החינוך הוא עצום. הבעיה היא איך הוא מנוצל. אני אומר לכם--חלק ניכר מהתקציב יוצא על שכבה מאוד לא קטנה ומאוד שמנה של מנהלי ביניים מיותרים שרוב זמנם הם מבלים בפגישות ונסיעות, לא רק בין שני המשרדים הראשיים בירושלים ות''א, אלא באין סוף ה''סניפים''. וכולם עם משכורות שמנות, ותק, מכונית, טלפון נייד , חשבון אשל ומה לא. אם המערכת הייתה מנוהלת כמו שצריך (לא ע''י איזה מ''מ בשם רונית תירוש שקיבלה תפקיד של רמטכ''ל בעקבות ''יחסיה'' עם רוני מילוא, חבר הילדות של לבנת), ניתן היה ללא ספק להגדיל את שכר המורים, להקטין את מספר התלמידים בכיתה, ולהאריך את יום הלימודים כולל ארוחת צהריים לכולם כמו בכל מדינה מערבית מתקדמת, ולא לקרוא לזה בשם המזעזע ''פנימיות יום'' (עוד מנגנון מנופח שמבזבז כסף), או יום לימודים ארוך, וכיו''ב. מי שנכשל ועוד מודה בכך, להעיף. מנין הביטחון שהם ידעו לתקן את מה שהרסו? בין לילה מוחם הקודח רקח פתרונות קסם ומה שיצרו במשך שנים הם ידעו לתקן בהנף יד? כולנו שוטים שלא מפגינים ודורשים לסלק את מי שהביא אותנו עד הלום, ובראשם את זו שקוראת לעצמה ''שרת החינוך''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
פחות תלמידים בכיתה!
דפנה,
ירושלים,
21/10/04 16:56
|
עם 38 תלמידים בכיתה הטרוגנית,גם המורה המעולה ביותר -ספק אם יוכל להועיל. להקטין את מספר התלמידים בכיתה- זו הדרך היחידה. המורים כבר ימשיכו משם הלאה. (ולא צריך שום תוכניות גרנדיוזיות!!)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
שק האיגרוף הניצחי שלנו...
מיקי,
21/10/04 11:54
|
המורים תמיד אשמים וצריכים לשאת בעול- אבל מה עם ההורים שנותנים לילדייהם לבלות כל היום בחוץ ולא יודעים בכלל מה זה להחזיק ספר ביד. העיקר שיש את מי להאשים- המורים הם שק האיגרוף של מדינת ישראל!! ולכן ככה נראה החינוך פה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
שישאלו את חתני פרס נובל שלנו
פרחיה,
20/10/04 14:57
|
ובכן, תוכנית החרום, שתבוא על חשבון השקעות יסודיות המתבקשות במערכת החינוך, תכין את התלמידים לקראת בחינות פיזה הקודמות, בהן היו הישגי ילדינו כה מחפירים. אולם מה שבטוח הוא שהבחינות הבאות תכלולנה שאלות שונות לגמרי, במקום עקומה תופיע אולי דיאגרמת עיגול, למשל, והלכה גם הבחינה הבאה. רבותי, אל תהיו מטומטמים. והצעה, יושבים אתנו היום שני זוכי פרס נובל במדעים, למה לא לשאול אותם איך יוצרים מצוינות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
לימור לבנת
גיא,
20/10/04 13:28
|
ליור לבנת היקרה !!! כל הכבוד לשרת החינוך שלנו שהתפנתה מחיפושי הפשרות בין שרון למתנחלים ומצאה מעט זמן לקדם תוכניות בנושא החינוך - את שרת החינוך אז תתעסקי בחינוך ולא בהתנתקות !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
פרס נובל ליצחק קדמן !
דוד,
20/10/04 12:44
|
תן לעובדים שלך רק זכויות ושום חובות ותראה לאן המפעל שלך מגיע. תן לחיילים רק זכויות ולא ושום חובות ותראה איזה צבא נפלא יהיה לך. מה עוד צריך לקרות כדי שנבין שבהסכמה שלנו לאיוולת הזו אנחנו פשוט מטומטמים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
הנה תכנית החירום היחידה
הורה מודאג,
דרום הארץ,
20/10/04 12:27
|
שלמו למורים שכר הוגן הפסיקו לפטר ולרמוס את זכויות המורים תנו לבתי הספר כלים (כלומר כסף) לעשות את עבודתם זה זול הרבה יותר מלגדל דור של בורים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק ב100%
הילה,
20/10/04 16:16
|
כדי לקבל תוצאות טובות - צריך להשקיע!!!
לא ניתן לדרוש מהמורים לעשות מעל ומעבר מיכולתם, בלי לתת להם שכר הולם את עבודתם הכל כך קשה!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תומכת!
אני מי שאני,
20/10/04 13:51
|
שכר המורים צריך להיות דומה לשכר מהנדסים בהיי-טק, ואז גם יימשכו אל המקצוע הזה כוחות מעולים (וכמובן גם הניפוי של הסטודנטים להוראה יותאם לביקוש!)... נכון שזו תכנית ארוכת טווח - (ויש מקום שמשרד החינוך יישב על המדוכה וירקח את פרטיה בתשומת לב) - אבל כך נוכל סופסוף לייצר לתל''ג את המשאב הכי חשוב לצמיחה, לעצמאות כלכלית ולאיכות תרבותית - שהוא בני אדם [הדור הבא עלינו לטובה]....
הגב לתגובה זו
|
|