 |
41.
אף אחד לא סוטה
אלמונית,
חדרה,
26/10/04 15:48
|
לא היה שום קשר רומנטי בין הנערה לגבר בן ה36 הוא בסה''כ היה חבר של חבריה לעבודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
speling
michael grant,
usa,
25/10/04 22:54
|
the first artical is probebly writen by a 6 years old so many mistakes and wrong words all over the artical go back to school!!! michael
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
חיות טרף בכבישים !!
יועץ תחבורה,
25/10/04 16:50
|
אם רק נאמף חלק מהחוקים הנוקשים הנהוגים בארצות הברית למשל, המספר ירד דרמאטית, שם רואים ניידות של משטרת התנועה בכל חור, כל דו''ח תנועה מעלה את מחיר הביטוח בעשרות אחוזים!, אחרי הדו'''ח הרביעי, אף חברת ביטוח לא תסכים לבטח את הנהג, גם בדו''ח שלישי היא או מעיפה אותו או גובה ממנו סכומי עתק!, בתי המשפט לתעבורה יעילים ומהירים, אצלינו התאונות הן מכת מדינה, הפיתרון , - רק חוקי תעבורה דראקוניים, והחרמת מכוניות לפירקי זמן ארוכים , או לצמיתות, צריך להתייחס לעברייני התעבורה כאל פושעים פליליים, ורק אז תיראו את השינוי המיוחל, כל השאר - קוסמטיקה!.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
law
michael grant,
usa,
25/10/04 22:57
|
make the judges be on the road all day and at night in the hospitals so they will see what they are responsible for
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
למחזר את ''דרך צלחה'' עם צחי הנג
ל"ת
גנב מלוכד,
מונע תאונות,
25/10/04 04:10
|
|
 |
37.
העיקר ששר התחבורה וראש אגף
אבי,
24/10/04 17:49
|
התנועה במשטרת ישראל הציגו את ''אכיפתם'' כיעילה. התוצאות טופחות על פניהם. הבעיה העיקרית היא רמתם הנמוכה של שוטרי אגף התנועה הדפ''רים,השקרנים ומפברקי העובדות שעסוקים רק במילוי דוחו''ת,ברובם שקריים,וכמעט את כולם ניתן לבטל עקב רמתם הנמוכה של השוטרים,על עבירות פעוטות ערך. לאור זאת יש לפעול כדלהלן: א. לפטר את כל שוטרי אגף התנועה הדפ''רים,השקרנים ומפברקי העובדות,מהניצב ומטה ללא פיצויים,כיון שהם מועלים בתפקידם ולא מבצעים אותו כהלכה. ב. להעסיק במקומם שוטרים בעלי רמה אנושית ויושרה גבוהים יותר,ובמקביל לשלם להם שכר הוגן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
מודעות - שטיפת מוח ועדיפות
דני,
חדרה,
24/10/04 13:24
|
עד שימצאו פתרונות טכניים יש צורך להגביר את המודעות, הרי תאונות רבות נובעות מהגורם האנושי, התאונות הפכו לשגרה. צריך להפוך את שטיפת המוח לשיגרה- באמצעות אמצעי התקשורת שלרב לא מפרסמים את התאונות בכותרות, באמצעות מערכת החינוך, ע''י הפעלת לחץ מתמיד על הממשלה, ע''י עידוד להתנדבות למשטרת התנועה ועוד. חייבת ליהיות תעשיה שלמה סביב זה. נושא תאונות הדרכים צריך לקבל עדיפות וליהיות בראש תוכנית העבודה של שולחן הממשלה, קשה להבין איך זה לא קורה, הרי הכי הרבה אנשים מתים בתאונות דרכים, נפצעים והנזק הכלכלי עצום. צריך שלנושא הטיפול בתאונות הדרכים יהיה הון פוליטי, אז בטוח שתיהיה עדיפות בטיפול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
הטרור פחות קטלני
נורי,
ת''א,
24/10/04 11:23
|
כמה הרוגים מטרור? וכמה מתאונות דרכים? צריך לזכור שתאונות דרכים גובות הרבה אבל הרבה יותר קרבנות. ומה עושים? ממשיכים לילל לנענע בראש ולהתבכיין אבל תאחלס? כלום. מה שצריך: - תקציב לחינוך מונע - תקציבים לשפור תשתית - תקציבים למשטרת אכיפה ולבתי משפט מיוחדים - תקציב לחוקים למלחמה בפושעי תאונות הדרכים - שינוי יחס הראשות השופטת והמשטרה לפושעי תאונות הדרכים: החרמת מכוניות לבריוני כבישים, קנסות של עשרות ומאות אלפי שקלים על ברבריות בכבשי יש מה לעשות ולא צריך להמציא את הגלגל. יש למדינות אחרות נסיון בתחום הזה אבל בישראל כל התקציב הולך לצבא ולשטחים וזה למרות שטרור הכבישים הוא הגורם הכי קטלני הרבה יותר מכל יתר סיבות הביטחון ביחד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
וידיו של עבריין תנועה.
דניאל,
24/10/04 10:57
|
אני אוהב לנסוע מהר ותגידו מה שאתם רוצים. אז מה? אני מסוכן לציבור? אולי. אבל לא יותר ממישהו שנוסע בלילה בנתיב השמאלי לאט וגורם לכולם לעקוף אותו מימין. אני גם לא יותר מסוכן ממישהו שעובר באור אדום כי הוא ''לא שם לב''. אני גם לא יותר מסוכן מאימא שלוקחת את הילדים שלה לגן כשהם לא חגורים ובלי כיסא בטיחות יעודי לילדים. אז נכון, אני נוסע מהר. אבל אני עושה את זה במודע. ולכן אני נזהר יותר ממישהו שנוסע ''כחוק'' אבל אין לא שם לב ואין לו מושג מה עושים כשהרכב מחליק או כשקופץ לו ילד לכביש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
הפיתרון (היחיד) לתאונות דרכים.
ס.ג.,
ת''א,
24/10/04 10:42
|
לא צריך לנסוע עד אירופה כדי למצוא פתרונות. הנה, בירדן השכנה אין תאונות אופנועים. יודעים למה? כי אין שם אופנועים. מכאן שגם פה ניתן ליישם את הרעיון הנ''ל ולהחיל אותו גם על מכוניות פרטיות, משאיות, מוניות ואוטובוסים. בקיצור, תפסיקו לבלבל את המוח. הסיבה היחידה לתאונות היא חוסר תשומת לב של הנהגים בשילוב תשתיות לקויות. אין לי שום בעיה עם אכיפה דרקונית מצד משטרת התנועה, אבל פה צריך המחוקק להתערב ולהקצות את כספי הקנסות לשיפור התשתיות. חוץ מזה למה לא לשלוח נהגים עברינים לקורס נהיגה מתקדמת (על חשבונם כמובן) במקום לקורס נהיגה מונעת. (אני הרי יודע שאסור לנסוע 140, פשוט לא אכפת לי)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
יש לי הצעה מעניינת - תנו דעתכם
פופאי,
כדאי לקרוא,
24/10/04 09:58
|
כדי לסלק את הגבלת המהירות הדרקונית בישראל, ולעודד בתוך כך נהיגה חכמה יותר, אני מציע את התוכנית הבאה:
1. המהירות המותרת תשאר זהה להיום 2. בעל רישיון נהיגה שירצה לנסע במהירות גבוהה יותר (עד 30 קמ''ש), יאלץ לעבור קורס נהיגה מתקדמת ארוך, ומבחנים נוספים.
התוצאות: רוב הנהגים ירצו לעבור קורס לנהיגה מתקדמת, ותרבות הנהיגה בארץ תמריא אל השמיים. בנוסף, המהירות הממוצעת לא תשתנה כל כך - פשוט יהיו פחות ''עבריינים''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
התאונה בין עמיקם לאביאל
זהר,
גבעת עדה,
24/10/04 07:40
|
בכביש הזה יש סיבוב מסוכן מאוד- אין מי שנסע שם ולא היה קרוב לתאונה. בעיקר כשאתה חוזר מהפאב בלילה אחרי כמה דרינקים. בקשר להשמצות על הבדואים והסוטים למיניהם: אין מה לעשות, מטבע האדם למצוא אשם בלעדי בכל מצוקה ופגע, ואם לא מוצאים, ממציאים! נכון שהבדואים בנגב לא בדיוק שמים על החוק, נכון שגבר בן 36 שמבלה עם בת 16 לא נשמע טיפוס חיובי במיוחד, אבל כשמישהו אומר חבל שנהרגו רק שלושה, זה עוול. אף אחד לא באמת יודע מה קרה שם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
פתרונות מעשיים למלחמה בתאונות
ירון,
צפון,
24/10/04 06:04
|
בתור נהג סמי טריילר במשך 15 שנה ולכן אני נמצא על הכביש במשך רוב היום ואני רואה יום יום מה קורה במדינה וכן אני יודע שעכשיו יקפצו כל החוכמולוגים ויגידו שאנחנו הכי גרועים! ולפעמים הם צודקים אבל אני במקרה נהג מהזן השני ,כזה שמתחשב במשתמשים האחרים בדרך , נוהג לפי החוק ובהתאם לתנאי הכביש ומזג האויר וכ''ו. ןעכשיו לפתרון א- למנות שר תחבורה מקצועי !! ולא איזה עסקן פוליטי מדרג ז', השר הזה חייב להתעסק אך ורק בכל מה שקשור לכבישים ,לבטיחות בכבישים,לתשתית וכ''ו . ב-אין מה לעשות אנחנו מבינים רק כח, ולכן הענישה צריכה להיות כזו שפשוט אנשים הצטרכו לחשוב טוב טוב לפני שהם מניעים את רכבם - לדוגמה: נהגת בצורה פרועה תוך זילזול בחיי אדם וחוסר התחשבות .שלב ראשון שלילה ל-5שנים , קנס כספי 25000 ש''ח , או אפשרות לעבודות שירות למשך שנה בעבודת ניקוי כבישים . ג-עבירות חמורות כמו אי ציות לאור אדום , לתמרור עצור , אי מתן זכות קדימה , עקיפה על פס לבן, נסיעה במהירות מופרזת ביותר, נסיעה ללא ביטוח , נסיעה ברכב שאינו תקין , נהיגה תחת השפעה וכ''ו הנתנו עונשים מחמירים ביותר כולל מאסר בפועל בשלילת רשיון לתקופות ממושכות-לפעמים גם לצמיטות תלוי בגליון ההרשעות של הנהג, בקנס כספי מטורף ,בשלילת הרכב וכ''ו ואני יכול לתת עוד המון דוגמאות של עונשים מטורפים ! אבל מצד שני יש גם להטיב עם הנהגים הבטוחים לדוגמה: במחיר הטסט השנתי, במתן הנחה על השתמשות בכביש מס''6 , במחיר שונה בתעריף מחיר הביטוח השנתי, בהנחה בעת קנית רכב חדש בהנחה עבור תשלום חניה וכ''ו... הדוגמאות הנ''ל הם סתם בגדר רעיונות והיד עוד נטוייה, המדינה יכולה וצריכה לסבסד גורמים בתחום הרכב - כי העלות של הנזק הנגרם למדינה ואזרחיה מתאונות דרכים בשנה מגיע למיליארדים, ואפשר וצריך לעשות כדי לשנות את המצב הנורא הקיים במדינה- למי שחושב ששכחתי את גורם החינוך - אז לא , ואני חושב שלחינוך יש תפקיד מכריע אבל אין מה לעשות אנחנו מבינים רק כח( אני יודע שכבר כתבתי את זה) וחינוך זה תהליך שלוקח שנים ודורות, ולצערי הרב אין לנו זמן - וצריך לעשות צעד דרסטי ועכשיו כי פשוט לא נשארה לנו ברירה. אני רוצה לאחל לכולם נסיעה רגועה ומהנה וכמובן בטוחה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
תגובה על הכינוי סוטים
רותי,
שפלה,
24/10/04 03:16
|
חברה, מה קורה לכם? ישר החלטתם שהבחור סוטה ואולי הוא ג'נטלמן שהציע לילדה בת ה-16 טרמפ הביתה כדי שהיא לא תסתובב לבד בלילה. נכון שיש סוטים, אבל לא כולם כאלה. ולאבא מאיים לרצוח את הבת שלו והחבר המבוגר שלה. היא לא צריכה לצאת עם סוטה, יש לה כבר אחד בבית!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לרותי
לא משנה,
י-ם,
24/10/04 21:27
|
|
 |
28.
מספיק עם ההכללות
רותי,
שפלה,
24/10/04 03:03
|
לכל אלה שמדברים רעות על הבדואים, איןלי שום אינטרס אישי להגן עליהם, אבל ההכללות האלה ממש מעצבנות, יש בדואים רעים וטובים בדיוק כמו בכל חברה ובמקום להצטער על אנשים שמתו, אתם שופטים אותם ,אתם לא יודעים מה באמת קרה ולמה אתם חושבים שהחיים שלהם פחות חשובים? תחשבו קצת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
ביזבוז
דנה,
מרכז,
23/10/04 21:01
|
במקום לשרוף כספים של המדינה (שלנו!) על פרשיות מטופשות (פריצקי, רמדיה, חניוני גרוס, דודי אפל ועוד עשרות...) כדאי שיתחילו להשקיע בתשתיות ובאכיפת חוקי התנועה. מכל המיליונים שהיו נחסכים אפשר היה למנוע עשרות הרוגים ומאות פצועים. מתי המשטרה תתחיל לנהל תקציב שפוי???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רמדיה?..
מ.,
23/10/04 22:53
|
אני די בספק אם להורים של הילדים שנפגעו מדייסת רמדיה הפרשה נדמית כל כך מטופשת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
יהי זכרה ברוך!
ל"ת
123,
23/10/04 20:09
|
|
 |
25.
עם יד על הלב -
אחמד,
כאן,
23/10/04 19:01
|
|
 |
24.
טוב שסוף סוף פרסמו את השמות .
ל"ת
אחד שהיה,
מודאג,
23/10/04 18:42
|
|
 |
23.
36 16..זה מה שמעניין אתכם?
בן 33,
תל אביב,
23/10/04 17:16
|
תראו איזה יופי: כתבה על תאונות דרכים, ואנשים מגיבים על הפרש הגילאים בין שני החבר'ה שנהרגו בצפון.
מאיפה אתם יודעים מה הקשר ביניהם?
וגם אם מדובר בקשר רומנטי, מה קרה כבר? אפשר לחשוב... גם אני יוצא עם בחורות מתחת לגיל עשרים (הרבה מתחת..)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה סוטה - עם הפרעה נפשית
אמא מודאגת,
23/10/04 17:53
|
שמנצל את תמימותן של בנות העשרה. והנה אחת כזאת - שילמה בחייה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד סוטה
אבא,
23/10/04 17:25
|
אם הבת שלי תצא עם מישהו גדול ממנה ב 20 שנה אני יהרוג את שניהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תהרוג את הסוטה, למה את הילדה ?
ל"ת
בני נוער הם,
תמימים,
23/10/04 17:54
|
|
 |
תוודא שהיא לא נמצאת בצ'אטים...
בן 33,
תל אביב,
23/10/04 17:38
|
|
 |
22.
במקום הכספים לשטחים להשקיע בתש
ל"ת
עמיקם,
23/10/04 16:49
|
|
 |
21.
בן 36 יצא למועדון עם בת 16 ???
ל"ת
מוגזם . לא ???,
23/10/04 16:34
|
|
 |
20.
האמת על התאונה בכביש 444!!!
יעל,
השרון,
23/10/04 16:21
|
הייתי אתמול בבית חולים מאיר, זו לא היתה סתם עוד תאונת דרכים רגילה. משהו מסריח שם, השוטרים מנסים לטאטא את זה מתחת לשטיח, התבצע ירי לכיוון המכוניםת שנראתה חשודה בגנבה (למרות שלא היתה...). הירי היה בעקבות מרדף משטרתי אחרי המכונית וכך האירוע הסתיים, עם הרוג ופצוע.
היתי בבית החולים אתמול, עשרות שוטרים חמושים, במדים וגם לא במדים. חמולות שלמות מחוץ ובתוך הבית חולים.
את כל הסיפור שמעתי משיחות של שוטרים בניהם, וממידע שהגיע אלי מאחד העובדים במקום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם זה נכון.....
ס.ג.,
24/10/04 11:47
|
אני לא יודע אם זה נכון או לא, אבל אם כן אני לא אבכה על זה היום בלילה.
שוטר רודף אחריך? תעצור. מה אתה בורח? אולי אתה מחבל? בכל זאת אל תשכחו שמדובר בכביש 444.
ואם זה לא נכון, אז צר לי על מוות מיותר בטרם עת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דברים חמורים את אומרת
תורת,
הקונספירציה,
23/10/04 17:12
|
את טוענת ששוטרים גרמו להרג אדם בני אדם על לא עוול בכפם! אילו הוכחות יש לך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
לא מרחם עליהם בכלל!!
B,
23/10/04 16:09
|
נערים בדואים עליק! בואו לב''ש ותבינו למה לא מפליא שבדואים מעורבים בתאונות, הם עושים מה שבא להם ואיך שבא להם, המשטרה בפחד מוות מהם. ומה עושה בת 16 עם בן 36? תפסה פוזה על האופנוע? כמה שילם לה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנשים עם סמכות - תקראו את זה!
זוהר,
ניו יורק,
24/10/04 05:11
|
B כתב שהבדואים עושים מה שבא להם... אני מסכים עם זה לחלוטין וחובה לעשות משהו בנידון! זאת עוד מערכה של מילחמה! הייתי פעם עד לתאונה בגלל הצורה שהם נוסעים על הכביש, וראיתי בעיניים שלי איך משפחה נהרסת, בכך שהאב הושאר מרוח על ההגה - מת כמובן, והאם ושתי ילדיה מובלים לאמבולנס חסרי הכרה ומדממים. הבדואים כבר ממזמן ברחו מהאוטו עד שהגיע האמבולנס. אני חושב שתאונות הדרכים הספציפיות האילו הן עוד מפלס של פיגועים נגדינו ויש להחמיר עם הענישה של הבדואים במקרים אילו או באיזורים אילו (הדרום). אולי זה יישנה את ההתנהגות שלהם על הכביש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
nothing to be sory
dudinka,
usa,
23/10/04 19:07
|
i've heard this beduins are doing what they want and the police are afraid from them so i am sory there were only 3
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
נערה בת 16 עם בן 36??????
ל"ת
אורן,
זה אונס,
23/10/04 14:57
|
|
 |
צודק. מה בן 36 עושה עם בת 16??
ל"ת
הנה הוא הרג,
אותה !,
23/10/04 16:54
|
|
 |
שני פחדנים
חבר של מיכאל זל,
י-ם,
24/10/04 21:23
|
שחושבים שהם חכמים כתבו את התגובות מעל. ---ז ה ל א ע נ י י נ כ ם---
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
==גנבי התמרורים והשלטים==
קוורטי,
23/10/04 14:57
|
מכת הגנבות של השלטים והתמרורים בנגב ידועה ומוכרת. הבדואים מפרקים כל פיסת אלומיניום ומוכרים תמורת משקלם . הם גם הראשונים לשלם את המחיר על העדר התמרור, בפגיעות בתאונות. במחשבה שניה, אילו היה בכיוון נסיעתם תמרור ב-36 (תן זכות קדימה לתנועה בדרך החוצה שלפניך), האם היו עוצרים? מסופקני. היות ובמדינתנו הקדושה יש דין (השחתת פני מקרקעין) אבל אין דיין, צריך ליצר את התמרורים מחומרים חסרי ערך כלכלי (פלסטיק?)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדיוק ככה
תושבת,
באר שבע,
23/10/04 19:10
|
|
 |
16.
הפתאון היחידי למניעת תאונות
דני,
23/10/04 14:20
|
לא ממשלה. לא משטרה לא בטיח יעזרו....רק שליטה עצמית בהגה.. ..סעו לאט..תגיעו מהר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
מוות לחינם...ממש בזבוז
ל"ת
יחיאל,
23/10/04 14:03
|
|
 |
14.
נורא ,פשוט נורא!
איילת,
הרצליה,
23/10/04 14:01
|
|
 |
13.
נו באמת, בדואים
העם,
בדיכאון,
23/10/04 13:58
|
תפסיקו להיתמם. חבר'ה בני 16-17 נוסעים ברכב, ללא רישיון נהיגה, ואולי הרכב גנוב, לא מצייתים לתמרור כי מה אתם מצפים שהם ישמרו על החוק דווקא לפני התמרור? אז שלושה פחות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
לפגוע בכיס.
תוכנית חירום.,
23/10/04 13:55
|
1.לעקל מכוניות של עברייני תנועה מועדים. 2.להוריד מהכביש רכבים לחודש חודשיים או יותר על עבירות נהיגה חמורות ,ולאחסן במגרשים של המשטרה. 3.להצמיד את סכומי הביטוח לרמת הסיכון שבעבירות התנועה של הנהג. 4.להעיף לכלא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
תנו הצעות מעשיות
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
23/10/04 10:47
|
תנו הצעות מעשיות ותפסיקו עם בלבולי השכל.ובנוסף אין דין רכב המתנגש במהירות 120 לרכב המתנגשבמהירות נמוכה מזה מבחינת עוצמת המכה על הגוף החי, ועל אף שהמהירות אינה הסיבה לתאונה, מכל מקום יש לה השלכות על תוצאותיה-פציעה או מוות ואין הדבר הזה מצחיק אנחנו משלמים מחיר יקר בבנינו ובנותינו יותר ממלחמות-המהירות היא מהשטן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תאורת כביש
קובי,
צפון,
24/10/04 13:06
|
קטע הכביש בין צומת פרדיס לזכרון לא מואר כלל וישנו במקום סיבוב מסוכן שקשה לאמוד אותו במהירות מ.ע.צ תעשו משהו אפשר למנוע אם הם יעשו דברים חשובים כאלו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צביעת תמרורים
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
23/10/04 11:37
|
יש לצבוע תמרורים חשובים בצבע זרחני על מנת שיראו בלילה כמו כן נתיבי הפרדה ושוליים גם אפשר להדגישם בצבע זה. ציוד מכוניות באורות דרך כפולים למניעת תקלה, צביעת הפגושים בצבע זרחני יכול למנוע התנגשויות ליליות,במידה ואחת הנוריות נשרפה ואין רואים בלילה מידות המכונית. וכן ניתן להדגיש צידי המכונית בצבע זה. אין לנהוג בזמן שאתה עייף-עצור להתרעננות לאופנוענים-קסדה ולבוש של שחקן פוטבול יכול להציל מריסוק איברים, הדבר נכון גם לגבי רוכבים על סוס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נשמע לי רעיון מטורף
משקיף מנועה,
מרכז,
25/10/04 04:03
|
לא מספיק יש לנו פסים זוהרים שצריך להחליף כל שנה כדי לעבור טסט. לפי הרעיון שלך יצטרכו להחליף טמבון כל שנה כדי לעבור טסט. יש לי רעיון אחר. לדוגמא, שילמדו נהיגה (תיאורטית לפחות) כבר בבתי ספר תיכוניים. או שבטלויזיה ינתחו ויסבירו את השגיאות בתאונות הקטלניות כדי שכולנו נלמד. ושילמדו סוף סוף את כולם (ובעיקר נשים) שבנתיב השתלבות עם משולש הפוך לא עוצרים, אלא להיפך מאיצים כדי להשתלב בתנועה. משום מה תמרור ההשתלבות, ותמרור תן זכות קדימה הם אותו תמרור. (לא נכון בארה''ב)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לוחיות זרחניות נשלפות-לצבא
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
23/10/04 13:06
|
בזמן מלחמה -יוסרו הלוחיות בזמן שלום-ידגישו את צללית הרכב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה עם תאורה בכלל?
מושון,
23/10/04 12:16
|
למשל, קטע הכביש היוצא מבית דגן לכביש מס 1 (לכיוון צריפין) כלל לא מואר בלילה (אולי מפאת ביטחון שדה). בכל מקרה, סכנת נפשות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תאורת כבישים
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
23/10/04 12:58
|
תאורת הכבישים בארץ הינה טובה יחסית וזו בהשואה למדינות אחרות ארה''ב לדוגמא אבל כשיש מזג אויר סוער והפסקות חשמל הנך חוזר לצבע הזרחני המהוה פתרון טוב אפשר במקביל להשתמש בטכנולוגיה של תאי שמש הטוענים ביום ונותנים אורות קטנים להדגשת תמרורים בלילה הדרך הטובה היא הדרך הזולה והזמינה.במונחים של השקעה חלקי זמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
להלחם באויב מבית לפני הכל .
אהוד קריס .,
לונדון .,
23/10/04 10:31
|
לא יתכן שבממשלה מזניחים את הבטיחות בדרכים . שעורי תחבורה בבתי הספר כמו בעולם המערבי !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
התנדבו למשטרת התנועה
ש,
צפון,
23/10/04 09:47
|
רק אנו האזרחים - בכוחנו להלחם בתאונות. התנדבו למשטרת התנועה - נוחכות הניידות בכבישים חשובה ומועילה. ככל שיהיו יותר מתנדבים כן יהיו יותר ניידות מאוישות בכל שעות היממה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
היכן הייתה משטרת התנועה?
מושון,
23/10/04 09:32
|
משטרת התנועה לא מתרכזת במקומות המועדים לפורענות, מכיוון ששם קשה להם והדבר אינו מניב פירות. לעומת זאת, הקמת התנחלויות בשוליים של כביש 6 עם מצלמות ורובי לייזר - זה גם נוח, גם משתלם וגם סוחף את אהדת הציבור.
הציבור מטומטם? לא, אבל מאכילים אותו קש. יודע כל שוטר לכלול בסיבת התאונה ''נהיגה במהירות מופרזת''. אכן הייתה מהירות מופרזת, אלא שכמעט כל נסיעה בישראל היא במהירות מופרזת, מכיוון שהמהירות המותרת נמוכה מדי. מכאן, שגם כל נסיעה המובילה לתאונה היא במהירות מופרזת. אך לא המהירות היא הגורם ב-99% מהמקרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מהירות גבוהה היא לא הגורם
Vered.T.,
23/10/04 16:52
|
המרכזי לתאונות דרכים, אבל התוצאות שלה הרסניות יותר. כלומר : כל תאונה עלולה להסתיים במוות, ולא בפציעה. ולכן במדינה ים תיכונית שאזרחיה הם אנשים בעלי מזג סוער וחינוך לקוי (של אדוני הארץ, ולי הכל מותר, ולי זה יקרה...) יש בהחלט מקום להגביל את מהירות התנועה. נכון שבמערב אירופה יש פחות תאונות דרכים ואין הגבלה על המהירות, אבל אין לנו נתונים כמה קטלנית היא כל תאונה : מוות לעומת פציעה. ובשורה התחתונה כולנו היינו מקווים שאם חלילה משהוא יקרה, אז לפחות זה יגמר בפציעה ולא במוות. מסכימה איתך שיש למקד את מאמצי המניעה במוקדים מועדים לפורענות. ולדעתי יש לחנך את הנוער - חינוך לכבוד לזולת בהחלט מועיל, וגם העלת סכומי הקנסות. מסתבר שכסף הוא מחנך טוב...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנשים צריכים לגלות בגרות .
אהוד קריס,
23/10/04 12:31
|
בהצעה שכתובה לעי''ל ישנה התייחסות לפריסה מורחבת של ניידות , אך אין הדבר צריכ להיות כך . כנראה שהכל מתחיל ממערכת החינוך בכללותה והחינוך בפרט בישראל .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מילא לא מחונך, אבל גם דביל??
עודד, אוז,
23/10/04 10:39
|
מאיפה אתה יודע כמה תורמת מהירות לתאונות? אני גם לא יודע, אבל אני יכול לאמר לך שתאונה בתשעים קמ''ש ותאונה ב-120 קמ''ש יניבו תוצאות אחרות!
נכון, המשטרה בכבישים המרכזיים עם הלייזר והאזיקים. שמה גם אני נוסע, ואני לא רוצה שום מופרע שיסכן אותי או את ילדי. רוצה להיות מופרע - רד מעורקי תחבורה ראשיים ותהרוג רק את עצמך. אל תיקח אותי איתך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם אינך יודע, למה אתה קובע?
מושון,
23/10/04 11:28
|
מילאת בהצלחה את שני התנאים להדיוט: 1. גס רוח ומתלהם 2. בור ועם הארץ
מחקרים הראו שכמות התאונות שנגרמות בגלל מהירות מופרזת היא 3%. קרוב לחצי מד''וחות המשטרה, לעומת זאת, מתמקדים במהירות מופרזת.
לפי ההגיון הקלוקל שלך, ככל שיורידו את המהירות, התאונות תהיינה פחות חמורות. הגיון זה, שהוליד גם את הסיסמה ''אין ערבים אין פיגועים'', לא חל בתרבות נהיגה מתקדמת, שבה מספר התאונות קטן יותר (למשל, באירופה).
רק בישראל דופקים את הציבור עם כבישים עלובים ללא שוליים, בורות, ונהגים לא מחונכים, ומוסיפים לדפוק אותו ע''י אכיפה לא נכונה. אבל - כפי שאמרתי - הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם, ובהבנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מהירות גבוהה
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
23/10/04 12:27
|
כאשר גלגל המכונית עולה על אבן במהירות גבוהה יגרום הדבר לפנצ'ר והמכונית תזרק לשוליים ואף מעבר לזה, ובמקום להגיע הביתה תגיעו למנוחות-הורד מהירות והפסק להתפלסף וכמו כן שמרו על תרבות דיבור, גם בזמן שהינכם מותחים ביקורת האחד על השני .תרבות נהיגה היא בכביש וגם באינטרנט ולנהגי משאיות המובילים אבנים ועפר-כסו את הסחורה על מנת שאבנים לא יגיעו לכביש, הדבר אמור גם לגבי מפגינים שהחליטו לידות אבנים או שעשו מחסומי אבנים -זה מסוכן מאד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
36 16???
ל"ת
ILAN,
23/10/04 09:29
|
|
 |
6.
אין משטרה בכבישים הם במשרדים.
ל"ת
רפי,
23/10/04 09:22
|
|
 |
5.
אנחנו לבד
נסים גבאי,
מומחה תחבורה,
23/10/04 09:19
|
סוף שבוע קטלני - בחסות המושחתים מאת: נסים גבאי 6 בני אדם נהרגו בתאונות דרכים בסוף השבוע... ראיתם את הקולות והמראות שהתעופפו לאחרונה על כל מסך הטלוויזיה, בדפי העיתונים, ובתחנות הרדיו?!... היו אלה ''גדולי הדור'', שבהבזק מהיר ממהירות האור - התמנו לתפקידים בכירים האמורים ואמונים לפקח ולנווט את המלחמה בתאונות הדרכים... ומה?! שלא נדע !! כמי שעשה כמעט הכל (טרם התפשטתי באתר פורנו...) במשך 30 שנה לדחוף את הקברניטים לעשות ולו מעט למען עם ישראל הנאנק תחת שכול תאונות הדרכים (ופציעות הנכות הנוראות) - אני המום כל פעם מחדש !! נכנס השר המחייך (עווית?) מאיר שיטרית, וטרם יבשה הדיו על כתב המינוי שלו... וכבר אץ רץ להודיע לעם ישראל שתאונות הדרכים פסו (כמעט) מן העולם, כי הוא וצוות יועציו החליטו על ''מבצע לחגים''... לא נגמרו החגים, והלז רץ לספר השיאים של גיניס כדי להרשם - כמי שידע את רזי המלחמה בתאונות הדרכים, כזה ששמר הכל בבטן, כאחד שקיבל מינוי בשלהי שנת 2004 ו... הופ... נגמר העניין... ''סעו לשלום''... כמובן שההילולה לא היתה מושלמת לולא נכנס גם מפקד חדש למשטרת התנועה: ניצב שחר איילון. אני מודה, האיש נחמד. אכן, נפגשתי עימו במשרדו. האמת, ראיתי אדם כל כך נחמד, שאפילו סרב לנסות ולזעזע את המערכת, כי ''הדברים לא ניתנים...''... אז למה לפגוע במושחתים שבלאו הכי לא יתנו לו גב, ולך תדע, עוד קידום?... כי באמתחתו של הניצב ''רעיונות אישיים ויצירתיים''. הוא יארוב למשוללי רשיון נהיגה, ויתפוס אותם בעת נהיגתם, למרות השלילה... יופי. רעיון לא רע, אני מודה. רק שאלה אחת ''קטנה'' היתה לי לניצב איילון, ועדיין נשארה פתוחה: ''האם בכך תמנע את תאונות הדרכים הממשמשות ובאות עלינו לרעה, מאלפי נהגים חסרי הבנה מינימלית למה הם עושים על הכביש?!''. בואו רבותיי לא ניכנס לכל יתר הדברים האלמנטריים שהמשטרה היתה יכולה לעשול למניעת תאונות... בתוך כל הקלחת האיומה הזו, יושב לו מיודעינו ראש הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, ולדימיר רובין (כן, ההוא שמבקר המדינה בודק את תלונתי על עצם הגעתו לתפקיד) - ומפזר בגלי צה''ל בקשות מדוקטוראנטים - להגיש עבודות מחקר כיצד למנוע תאונות דרכים... די. לבכות או לצעוק... ממש לא במקום. כי כל הגברדייה הזו הלועגת לנו השכם והערב, ממש מחליאה אותי, מרגיזה אותי, מייאשת אותי, מפחידה אותי !! אבל קצרה ידי מלהושיע, ונותרה לי רק המקלדת. למרות שאיפתי להתברג באותן אינסטנציות המסוגלות להשפיע - הם לא מקבלים אותי. אז אני... נוסע להנפש באילת... נו טוב, מה אתם רוצים שאעשה, שאתלה את עצמי? לא שאלתי מה רוצים ''הם'' שאעשה?... אז אני נהנה ממשפחתי... נו, ברוך השם המשפחה נהנית מכל רגע ללא תאונה... טפו טפו... והפוליטיקה?... אהוד ברק חוזר, אז לך תדע אם אפילו במפלגת ''העבודה'' יהיה מה לעשות בשנים הקרובות... ותאונות הדרכים? אה, זה יסתדר. שר התחבורה מאיר שטרית כבר יודיע על מבצע ''לאחרי החגים''... המשטרה בחסות ניצב איילון ורב ניצב קראדי (גם הוא ביקר בפאבים... גדול...) - יעשו גם הם ''מבצעים''... אז הכל בסדר.... רק שהכותרות על האמת המשתוללת בדרכים, ממש לא תואמת את יהירותם, שחצנותם, זילזולם, מחדליהם, ואטימותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז מה אתה מציע?
זהר,
חו''ל,
23/10/04 09:40
|
יפה כתבת. הוצאת קיטור של הרבה זמן. אז מה אתה מציע?? הרי בתור מומחה בטוח יש לך פתרונות. לא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להתחיל לחנך
עודד, אוז,
23/10/04 10:44
|
הוא אמר כבר ברמיזה: אלפי נהגים לא יודעים מה הם עושים על הכביש.
במקום לעשות שיעורי נהיגה מונעת, תתנו סיור בן שעה בבית לווינשטיין. גם יהיה למקום יותר כסף, גם לא יעלה כ''כ הרבה לממ-דלה, וגם נהגים יראו את האור מהצד השני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ביקור בבית לוינשטיין
מוש,
23/10/04 14:01
|
ההשפעה של ביקור בבית לווינשטיין נמשכת אולי ליום אחד, אנשים מזדעזעים מהמראות, אבל ממשיכים לנסוע כמו מטורפים. אי אפשר לנצח את התחושה של ''לי זה לא יקרה''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ביקור אחד אולי לא יועיל לטווח
בית לוינשטיין,
23/10/04 17:18
|
ארוך. אבל הרבה ביקורים , גם דרך בית ספר, דרך הטלווזייה (ביקור ישיר בסלון של כל אחד ואחד) יפעלו כשטיפת מוח , שאולי תניב תוצאות. ואנשים יהיו יותר זהירים בדרכים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פתרונות
נסים גבאי,
נתניה,
23/10/04 10:16
|
תאמין לי (בישראל, זה מתכון לא להאמין) שיש לי מישנה סדורה, מבוססת, מקצוענית - שרבים שמעו את עיקריה, אבל המימסד ממש לא מתלהב להזיז את קצה האצבע של כל הבכירים. הם מקבלים משכורות. יש להם מעמד. פנסיה בשפע. כעת רק חסר להם להתחיל לעבוד... עשיתי כל שביכולתי לשכנעם ''להזיז את התחת'' ללא הועיל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
פלסטינים:השאירו לנהגי ישראל
אדם ראליסטי,
23/10/04 09:18
|
ולשר התחבורה לעשות את מלאכת החיסולים של ישראלים. חבל על המשאבים שלכם ! אנו עושים לעצמינו חיסולים הרבה יותר מחרידים ממה שאתם מסוגלים לעשות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
drink and drive
נ.ז.,
ת.א,
23/10/04 08:58
|
תרבות המועדונים ממשיכה לקחת קורבנות והכל בגלל שאין פיקוח על הבליינים בסופי שבוע המגיעים לערים הגדולות עם רכב לבלות ולשתות וגם לעשן סמים ולחזור הביתה מסטולים נוהגים ברכב בקושי רואים מה נעשה חצי מטר לפניהם אם היו עורכים ביקורות באופן קבוע ליד מקומות הבילוי היו מורידים את אחוזי התאונות בחמישים אחוז (זה בדוק) לדוגמא חייהם של שני אלה על האופנוע היו בוודאי ניצלים אם היו מונעים מהם לעלות ולנהוג באופנוע כשהם תחת השפעת אלכוהול!!! אז מי אשם במחדל האיום הזה ??? המשטרה?! הממשלה???!!! או העירייה שנותנת יד חופשית ומעלימה עין מפתיחת מועדונים ללא רישיונות רק בגלל שהם גובים מיסים לקופת העירייה! אם היו פחות בארים ופחות פאבים היו גם פחות תאונות!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה ל נ.ז
לא משנה,
י-ם,
24/10/04 21:11
|
אני מכיר אישית את הרוכב(מיכאל שמו). ובהקשר ל''דוגמא'' שבחרת כדי שתבדוק לפני שאתה קובע מי שתה מה ומי עישן מה-מר ''יודע הכל שכמותך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
בטח בגלל בדואים מופרעים
אורן,
נתניה,
23/10/04 08:36
|
התאונה ליד שגב שלום
ידעתם שהם ''מורידים'' מכוניות מהכביש??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה זאת אומרת מורידים?
ל"ת
יותם,
צרפת,
23/10/04 08:56
|
|
 |
תשובה
שי,
23/10/04 12:17
|
כנראה שאתה לא מהדרום. אם היית,אז ודאי שהיית יודע כי בדואים צעירים נוהגים לנסוע על הכביש ולעקוף אותך באופן שאם אתה לא יורד לשוליים בעת העקיפה ,הם פשוט יכנסו ברכבך,במקרה הטוב,או,ירדפו אחרייך וינסו לפגוע בך פיזית בגלל שלא ירדת לשולים,במקה הפחות טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
נמאס כבר
המשיח,
23/10/04 07:22
|
יש כל כך הרבי נהגים שנוסעים בפראות כאילו לא היו ולא יהיו תאונות דרכים. כאילו להם זה לא יקרה, ואני לא מדבר רק על צעירים, אני רואה גם אנשים עם כל המשפחה באוטו שנוסעים כמו מטורפים. עד מתי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשתית נהיגה=תרבות נהיגה
נהג ותיק,
23/10/04 22:14
|
פעם אחת יועמד שר תחבורה וראש מעצ לדין על בסיס קובלנה פלילית. אחת! אחרי זה, הכל יהיה אחרת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כדור פורח=רחיפה
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
23/10/04 09:47
|
כדור פורח בצורת כנף דלתא עם מנוע וסל- נצרים( או פיברגלס) יוריד עומס מהכבישים לטובת האויר,ימנע נפילת מכוניות לתהום יפחית הנפגעים מתאונות -מומלץ לשימוש בנחלת אברהם(-ועם טלפון סלולרי ומכשיר גי.פי.אס אין זו אגדה) ועד אז סעו בזהירות, המהירות לפי תקן רכבים צה''ליים!!!.
הגב לתגובה זו
|
|