 |
139.
הרב צודק, המנעות=תמיכה בהתנתקו
אילנה ג,
תל אביב,
25/10/04 20:24
|
הרב טעה בתמיכתו בהסכמי אוסלו ובפסיקתו המתירה ליהודים לוותר על חלקי ארץ ישראל ולמוסרם לעם זר. פסיקה זו היא הפרת צו האלוקים שציווה את ארץ ישראל לעם ישראל ולשום אדם באשר הוא אין רשות להפר את צו האלוקים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אילנה, מסכים עם כל מילה! אבל
ארי,
25/10/04 23:22
|
את צריכה ליזכור שזה לא רק מצד שהקב''ה נתן לנו את האדמה הזאת, אלא גם ועיקר בגלל פיקוח נפש - שדוחה את כל התורה- ובמיוחד אחרי שכל ההסכמים הארורים, כולל ההסכם עם מצרים, גבו מאיתנו במשך 26 שנה למעלה מ 3000 קורבנות. ענינים אלו הם לא רק ע''פ תורה אלא גם ע''פ שכל ישר של כל מנהיג הדואג ושומר על עמו. המחדלים של המהיגים שלנו התחל ב1970 גולדה מאיר וכלה בשרון כולם כולם היפקירו את חיינו וחיי יהודים רבים, לא רק בארץ אלא גם בחו''ל, רק כדי להראות יפה בעיני הגוים האו''ם והעיתונות העולמית. אנו צריכים וחייבים למחות נגד ממשלות אלו ולומר בגלוי שהחלטות כאלו אינם בשם העם היהודי לא בארצנו ולא בחו''ל!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
138.
We support Ovadia
Jacob,
NYC,
25/10/04 20:09
|
He has adopted our Lubavitch Rabi the Messiah who would never agree to abandon even 1 centemetr of our holly land from Prat to Hidekel.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
137.
רגע, שאני אבין...
מוקי,
הקריות,
25/10/04 19:52
|
וכשהרב עובדיה קבע שצריך להצביע בעד הסכם אוסלו - זה גם היה כי אלוהים אמר לו ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
136.
OVADIA
MIKE,
USA,
25/10/04 19:26
|
|
 |
135.
פילדמרשל יוסף
ג.ר,
חולון,
25/10/04 13:04
|
מעתה אל תאמר מר''ן עובדיה יוסף ,תאמר: פילדמרשל יוסף. לא סתם לובש הרב באירועים רישמיים גלימה רקומה הדומה לגלימת גנ רלים מתקופת המונרכיה האוסטרו-הונגרית.
אשרנו שאלה הם מנהיגינו .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
134.
אהבתי את האיום המרומז
אזרח-מודאג,
25/10/04 11:33
|
של הזקן הסאנילי הזה על משלא יצביע נגד ישפט על ידי אלוהים
חה חה חה חה
זקן סאנילי שכמותך אתה לא יודע שאלוהים עסוק בלהזיז את הגאלקסיות ואין לא זמן להתעסק עם השטויות שלך
וחוץ מזה תגיד לי יש לך את מספר הטלפון שלו הייתי מעוניין לאמת את המידע שלך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני הייתי מודאג
צ'ופצ'יק,
25/10/04 11:35
|
|
 |
133.
! Ovadia - God's massanger
ל"ת
E.R,
Jerusalem,
25/10/04 03:37
|
|
 |
132.
ואם יסתבר בדיעבד שאלוהים טעה?
יגאל כהן,
רחובות,
25/10/04 00:20
|
מה יהיה, הרי לא נוכל לפטור את אלוהים מהטעות של הרב? שהרי הרב אמר ,שזו דעתו של הקדוש ברוך הוא. אם אני הייתי הקב''ה לא הייתי ישן בלילה מהמתח. יגידו עליו שהקדוש ברוך הוא לא מבין כלום בפוליטיקה. בחייאת ראבקום ,בואו נשמור על המוניטין של הקב''ה ולא נסבך אותו בתרגילים מסריחים של פוליטיקה מלוכלכת. ובנקמות של ש''ס ומרן באריק שרון שהתנהג אליהם לא יפה. כל האמינות שלו תיפגע!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם הרב עובדיה שכיר של ביבי?
איציק,
המרכז,
25/10/04 22:39
|
ואתה הרי זה שטוען שצריך לשמוע לזקנים, לא?
וערב טוב לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
131.
איפה הפלורליזם בדת
פרחיה,
24/10/04 18:56
|
לכל המגיבים שתקפו אותי על תגובתי למאמר השבת של בן דרור ימיני. טענתי שאוולת היא להשוות בין דעות של פרופסורים לפסיקות של רבנים. ענו לי בבוז שהדת פלורליסטית וחילוקי דעות בין רבנים. היש רב במדינת ישראל שיעז היום לחלוק על קריאת הרב עובדיה יוסף המאיים על מצדדי ההתנתקות באש הגהינום? שיקום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין לך אש במדבוש
לפרחיה,
25/10/04 03:17
|
|
 |
יש הרבה רבנים שיחלקו עליו!!
יגאל כהן,
רחובות,
25/10/04 00:25
|
ברוך ה'. לקב''ה יש מנהג מגונה, לפצל את המחנה שלו, להרבה הרבה מפלגות. מש''ס ועד חיזבאללה, כולם מדברים בשמו של אלוהים והוא לא ממחה בידם ,ומכאן אני למד, שהוא בכוונת מכוון, מפצל את הכוחות שלו, בכל המפלגות בעולם!! כמו ביבי נתניהו ששלח את ליברמן יד ימינו, לצאת בראש מפלגה אחת, שיחבור עם ביבי שמחכה לו בליכוד. אני לא יודע רק מי למד ממי את הטריק המלוכלך הזה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
130.
שימו לב
הראל,
24/10/04 18:18
|
שימו לב לתגובת שלום עכשיו. כמה ניתוק, כמה בוז, כמה התנשאות. מי שלא חושב כמוהם מונע משיקולים אישיים ומישקולים מפלגתיים, לא רואה את טובת המדינה (קוראים לזה ''בוגד'', לא?) והכי הכי: מצער לראות שהאופורטוניסט שינה דעתו... אבל שרון, שרון בסדר. לשיטת שונאי הארץ האלה, שרון לא שינה דעתו. הוא החכים. עד שלא יתחלף הדור הזה, לא יהיה כאן שקט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
129.
צודק
Me,
Me,
24/10/04 17:53
|
|
 |
128.
בזכות הרב עובדיה אני אצביע שוב
שלמה דדו,
24/10/04 16:52
|
|
 |
127.
עובדיה אין לך אלוהים!!
ל"ת
ניר,
24/10/04 13:45
|
|
 |
הזהר בכבוד חכמים!!!!!!!!
ל"ת
דוד,
24/10/04 18:25
|
|
 |
126.
מה מבין חמור במרק פירות!!
מופז,
24/10/04 11:33
|
הבאתי לו מפות צבאיות והסברתי לו
את המהלך המתוכנן ,אך,הוא לא הבין
כלום כנראה שהוא לא רואה טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
125.
מגיבים כסילים ובורים
בוננזה,
24/10/04 11:16
|
מבלי להכנס לויכוח על פסיקת הרב , יש לי מסקנה אחת מכל התגובות המבחילות של עדת החזירים להחלטתו של הרב: צביעות. אם החלטתו היתה הפוכה הרב היה הופך להיות יקירם ואהוב נפשם. איזה גועל נפש מעוררים בי האנשים האלה. הם המסוכנים האמיתיים שמהם צריך להזהר והם אלה שצריכים לתת את הדין על בישול ''השלום'' המזויף עם חלאות האדם בצד השני, שגבה אלפי נרצחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יהודי שבאמת דואג ל...
ארי,
25/10/04 23:44
|
יהודי שבאמת דואג לנרצחים יהודים, לא קורא ליהודים ''עדת חזירים''. אחי, צריך לדעת איך למחות ולא רק לצעוק. (כי אז זה לא נשמע)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
124.
קב''ה כועס מאוד על הרב
דוד,
נתניה,
24/10/04 11:11
|
כששמע קב''ה על ההחלטה של הרב מבלי שהתיעץ איתו מאוד כעס הזמין את הרב לפגישה דחופה וביקש להביא מפות ונימוקים למי יהיה טוב ומי יפגע מההחלטה כזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
123.
לא קול שדי-קול פוליטיקאי קטן
ל"ת
ג.לוי,
לוד,
24/10/04 11:10
|
|
 |
122.
אלוהים לא מפחיד אותי
אורן,
24/10/04 10:38
|
|
 |
אתה צודק: האלוקים שאתה...
ארי,
25/10/04 23:29
|
האלוקים שאתה לא מאמין בו, והאלוקים שעובדי'ה מאמין ואומר שיעניש - באמת לא קיים!! ב-א-מ-ת לא. אחי, חפש את שורשיך היהודיים האמיתיים. אתה יודע איפה! (לא אצל עובדי'ה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you are areal ahabal
ל"ת
stam adam,
far away,
24/10/04 19:57
|
|
 |
121.
כבר נישפטנו נולדנו לעם מתומתם
ש,
ש,
24/10/04 09:59
|
|
 |
120.
שרון שלח את מופז בידיים ריקות!
מ.א. בן אשר,
ירושלים.,
24/10/04 09:29
|
טעותו הגדולה של ראש הממשלה היא בכך שהוא שלח את שר הבטחון שלו לתדרך את הרב שליט''א בתוכניתו עם מפות מסובכות אך בידיים ריקות. בתדריך נצפה הרבי מעיין בקוצר רוח במפות ושואל את מופז : איפה זה גוש קטיף ? לאמור : איפוה הצ'ק ?? תוך שהוא מייחל בכליון עיניים למצוא אותו שם ע''י אחד הישובים בגוש אך לשוא, ההמחאה המיוחלת לא נמצאה ואו אז יצא קצפו של הרבי על ממשלת שרון שהשווה בינה לבין ממשלת אוסלו, כינה אותה ממשלת שמד שבשמד והורה למפלגתו להצביע כנגד ההתנתקות!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
119.
חייבים להצביע נגד הרב צודק
ל"ת
דורין,
24/10/04 09:12
|
|
 |
118.
ברוך תהיה כבוד הרב שליט''א
ל"ת
טושי,
בריסל,
24/10/04 09:06
|
|
 |
117.
ומה הרב יגיד בתקופת הבחירות?
רמי,
ר''ג,
24/10/04 08:44
|
|
 |
יוסוף יש לך מונופול על אלוהים
משה,
פ'ת,
24/10/04 09:04
|
תצא בחוצא,,,, ניצן חן עיזה עיוורת,,, ביבי נתניהו שחקן כדורגל עם שכל ברגליים שריד המן הרשע ועכשיו 'מי שלא יצביע נגד - יישפט ע''י אלוהים' בחית עובדיה יוסף לא הגזמתה הפכתה להיות איטוללה או איזה גורו,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
116.
לא מופתע
ארקדי,
24/10/04 08:42
|
מה כבר אפשר לצפות מקשיש סנילי שמסתובב לבוש בשמלה רקומה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
115.
מדוע יש לרב משקפיים כהות????
דניאל,
בגוב האריות,
24/10/04 08:36
|
שלא יראו את תאוות הבצע! נראה שבעיניו מתרוצצים סימני $$$ כמו במונה של תחנת דלק!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תנו לעמרם מצנע להוביל איש כן
משה,
פ'ת,
24/10/04 09:07
|
וישר רק עמרם מצנע יביא שלום אמת ובלי הרבי טובות מיוסוף ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
114.
אידוט הוא היה ואדיוט הוא ישאר.
ל"ת
בני,
ב''ש,
24/10/04 08:33
|
|
 |
113.
או לחש שיגרום לקסאמים לחזור
אריה,
24/10/04 08:32
|
באמת, הקוסמים עם המסכות והנוצות לפחות יודעים להוריד גשם. מה הוא יודע לעשות עם השמלה והקסדה? להפוך עופרת לזהב הוא לא יודע. להחזיר את הקסאמים לאחור הוא לא יודע. לדבר, פקה פקה? זה גם אני יודע...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
112.
נורא מצחיק. אין לו לחש שלא יעו
אריה,
24/10/04 08:29
|
איך עם כל הכוחות שלו ואלוהים שיושב לו על כתף שמאל אין לו לחש שיעצור את הקסאמים באוויר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
111.
אל תרגיז אותם
משה,
חיפה,
24/10/04 08:29
|
כמה פירגונים היה השמאל והחילונים בוזקים על ראשו של הרב עובדיה אם היה מסביר כמה חשוב להצביע בעד. פתאום היו מגלים את חכמתו ונאורותו. אבל הרב עובדיה פסק אחרת והוא יחטוף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
110.
עובד(יה)-אלילים פרימיטיבי
החילוני האחרון,
24/10/04 08:27
|
נמאס כבר מהברבריות הזאת. באיזו מדינה נורמלית היו מתייחסים בכלל למפגר כזה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
109.
האם שינוי טובה יותר משס ?
אלון,
24/10/04 08:27
|
מה שמו פריצקי ?
או ההוא איך קוראים לו שר הפנים ?
אתם בכלל מכירים את בוחרי שס ?
או את הרב עובדיה שכך חופשי אתם מלכלכים ?
זה מראה על בורותכם.
האם במדינה נורמלית בן אדם כמו פרס היה ממשיך לכהן אדם שהכניס לכאן רב מרצחים שאחרי להרג של מאות יהודים .
הבן אדם יותר מ80
נחשב בן אדם אינטלינטי אפילו תואר אין לו קורה הרבה ספרים נחשב חכם .
בדיוק כמוכם קוראים ספרים חיים בתל אביב וחושבים שיודעים יותר מכולם.רובכם דרך אגב או אנשי מסיבות שזה מה שהם מבינים הכי הרבה או איזה חנונים שסיימו תואר שני לפילוסופיה לכלום או המקרה השלישי אנשי היי תק עצבנים שמה שמעניין אותם הכי הרבה זה הכיס שלהם.
מאחל לכם הצלחה
כי בסך הכל אני מרחם עליכם !!!!! יכולת ההסתכלות שלכם היא עד קצה האף שלכם .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן, היא טובה מש''ס !!!
YZ,
24/10/04 09:15
|
פריצקי רק התכוון וטס מהמפלגה. אבל בש''ס לאורך כל ההיסטוריה שלה, תמיד היה לה איזה נציג באיזה בית סוהר (עם דרעי זה עדיין לא נגמר וגם בניזרי ממתין בטור).
זה שאתה לא מכיר את שמו של שר הפניים, מראה רק הבורות שלך. עם קצת מאמץ בטח תצליח.
ואתה צודק בכך שלא צריך ללכלך על הרב עובדיה יוסף. אדם מבוגר שיש לכבדו ולו רק עקב גילו. היום הוא ככה, מחר יהיה סיכוי שש''ס תראה איזה תיק בממשלה אם קצת כסף, אז זה יהיה אחרת. זה בסדר מצידי.
כן, אני מכיר רבים מאוד מבוחרי ש''ס. רובם ככולם מתחלקים לשניים: כאלה שהם נאיבים ולא מבינים במה מדובר באמת וכאלה שמנצלים את הנאיביות של החלק האחר להפקת תועלת כספית בעיקר, לעצמם.
כעת ברור מי אחראי לטרור. פרס, לא ערפאת. פרס שלח את המתאבדים, אנשיו משגרים את הקאסאמים והם מטמינים את המטענים. כל מה שצריך לעשות זה לשים את פרס בבית סוהר והטרור יפסק. לא? הרי לפני הסכם אוסלו היה כאן גן עדן ורק פרס קילקל הכל.
לגבי התארים השני והשלישי ''לכלום''. אם הכלום הזה אנשים אלו חיים ומפרנסים את עצמם ולא זקוקים לכספי אחרים או לנדבות לשם מחייה כמו רבים ממצביעי ש''ס.
ולבסוף, את הרחמים שמור לעצמך. לא בטוח מי זקוק להם יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
108.
אומרים שעובדיה הוא איש חכם
גולי,
24/10/04 08:27
|
זה חוכמה להקריב עוד כמה חיילים בשביל כמה התנחלויות מיותרות בעזה?
זה חכם לשפוך לכיס של המתנחלים מאות מיליונים במקום להקים מקומות עבודה למובטלים ולתמוך בחלשים?
כנראה הוא חכם על פרימיטיבים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
107.
כמו שמצרים של המצרים כך
אהרן.ד,
24/10/04 08:19
|
כך מדינת ישראל של עם ישראל . זה שהשכן שלך תופס לך את הבית כשאתה נוסע לחו''ל זה לא אומר שזה הבית שלו .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
106.
הכוונה: מי שיתמוך בעובדיה יישפ
אריה,
24/10/04 08:13
|
כמו בכל נושא צריך לקרוא את הדברים נכון: הכוונה היא: מי שיתמוך בעובדיה יישפט על ידי האלוהים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
105.
אם הבחירה בין עובדיה לפוליטיקא
אריה,
24/10/04 08:11
|
לפוליטיקאים של היום, וואלה עדיף לקבל החלטות באן-דן-דינו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
104.
מההחלטה תבינו מי הציע לו יותר
אריה,
24/10/04 08:06
|
|
 |
103.
השמאל זועם...
יוסי,
בת ים,
24/10/04 08:04
|
|
 |
102.
ארגון המתיימרים ליצג את הקב''ה
מ,
השרון,
24/10/04 08:04
|
דומני שכולנו, הן אלה שמסכימים עם דברי הרב והן המתנגדים הנחרצים, בעת שמסתכלים על המתרחש בעולם, וצופים בכל דובריו של הבורא, בכל הדתות, מבינים שדובר לבורא הוא דבר שלא נברא. מדוע אם כן כל מחנה המאמינים לדברי הרב לא נוטלים קורה מבין עיניהם ומבינים שאמונה שמישהו ויהיה גדול בתורה ככל שיהיה, אינו מספיק גדול בכדי ליהפך לדוברו של הקב''ה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
101.
איראן
דמוקרטס,
שטח ההפקר,
24/10/04 08:03
|
|
 |
100.
הרב הסנילי מכה שנית...
חנוך,
24/10/04 08:01
|
דברי אלוהים חיים...
יש לו קו ישיר לשמיים!
והוא עוד ''גדול הדור''...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
לכל המתנגדים לפינוי
מיה,
24/10/04 07:59
|
תמשיכו לגור שם!! רק בלי שמירה של חיילים.
תעשו לכם ''צבא'' מבניכם ואת ילדיי תשאירו עימי.
אני רוצה לראות כמה מתנחלים ישארו בלי שמירה של צה''ל...
מעניין, להוזה עובדיה אכפת מתושבי אשקלון שיפגעו מהפינוי, מה?? האזרחים שגרים בהתנחלויות פחות חשובים לדעתו???
או אולי יש לו משפחה באשקלון...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
במשאל עם התוצאות לא יהיו אחרות
סוכן 007,
24/10/04 07:55
|
ש''ס תצביע אי אמון בשל הגזירות הכלכליות......כך רוב העם יעשה....ולכן עדיף שהכנסת תקח על עצמה אחריות....כי הפינוי מוצדק...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
למה נדמה לכם ששרון רוצה התנ
אריה,
24/10/04 07:53
|
למה נדמה לכם ששרון רוצה התנתקות ובאמת פועל שהיא תצא לפועל? אה, כי ככה הוא אומר?....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
מי שהלך לש''ס
דניאלה,
24/10/04 07:52
|
מי שהלך עם ש''ס קרה לו משהו רע. מי שהלך עם ש''ס נשרף, נגוז , נעלם, גמר רע. אסור להתקרב אליהם. פשוט אסור. להתעלם מהם . לא לספור אותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
שלא יעבדו עליכם! זה מה ששרון
אריה,
24/10/04 07:50
|
שלא יעבדו עליכם ! זה מה ששרון רוצה ! ההתנתקות לא תעבור בכנסת כי שרון שואל את כל מי שיגיד לו ''לא !'' מישאל עם היה מאשר בגדול את ההתנתקות ועל כן שרון מסרב למשאל. אינני יודע מה מופז אמר לעובדיה.אני חושב שעובדיה פסק מה ששרון רוצה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
חומייני החליט
ben,
24/10/04 07:45
|
מדהים בישראל 2004 פוליטיקאים מתרפסים בפני זקן שוטה שמחזיק את העם בביצים. כפי שאמר מישהו השבוע לצערי המצב ישתנה אך ורק לאחר שחומייני יילך לבית עולמו וש''ס תתפרק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
דברי אלוקים חיים מדוברו הרשמי
ל"ת
נמאס,
עבודת אלילים,
24/10/04 07:37
|
|
 |
92.
רפיסות הרוח של הרבנים.
דניאל.,
ירושלים.,
24/10/04 07:29
|
אם מישהוא תהה מדוע כל כך הרבה אנשים מזלזלים ברבנים וברבנות, הנה התשובה המלאה. גם בשעה חשובה זו ובשעת הכרעה לאומית. הציבור הזה של הרבנים לא מסוגל להתעלות מעל עצמו ומעל השיקולים הקטנוניים של הפוליטיקה והעסקונה הדתית, לתת הכרעה אמיתית והסטורית לגבי עתידנו כאן. מה איכפת לרב עובדיה יוסף? הוא או חסידיו גרים בגוש קטיף?? מתי הפעם האחרונה שאריה דרעי או אחד מילדיו של הרב עובדיה עשו מילואים??? לבשו/ ידעו מה זה מדים??? אם היו נותנים לו כמה מיליונים לישיבות היה בכיף מצביע בעד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
לכל המתנגדים, תכניסו את זה....
Caseyjones,
24/10/04 07:27
|
|
 |
90.
מתי ישפט הרב אצל ה'???????????
מלאך,
24/10/04 07:21
|
|
 |
89.
להישמע לגדול הדור
יהודי 39,
ארץ ישראל,
24/10/04 07:21
|
|
 |
וקודם, כדבריו, להפסיק לקרוא עי
אריה,
24/10/04 08:27
|
|
 |
88.
חשבונו של הרב
חנה,
ת''א,
24/10/04 07:19
|
מי שם את אדון הרב עובדיה יוסף לשליח אלוהים? האם אלוקים נתגלה בחלומו והורה לו מה להחליט, הרי אם היה בטוח בדברו היה נותן את תשובתו מידית ולא היה מחכה אז את החשבונות שלנו עם אלוהים תשאיר לנו. ומשום מה נראה לי שחשבונך עם אלוקים כמראה דרכו יהיה חשבון ארוך כשתגיע למעלה. מי שמך מעלינו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
סליחה: מי?
corleone,
24/10/04 07:19
|
מי זה? הוא נבחר לכנסת? גבר עם שמלה שגברים מתשקים איתו, אין לזה שם אחר? יש רק אלוהים אחד ולא זכור לי שהוא זקוק לנציגי מכירות! אולי נסתכל בקפה ונחליט? או בכדור בדולח? למה העיתונות בכלל מתייחס לטמבל הזה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
למי ששכח - רק מזומנים משכנעים
אור,
24/10/04 07:18
|
|
 |
85.
בין אהבת התורה לכסף.
פוליטיקאי .,
24/10/04 07:13
|
ובין אהבת התורה לפחד מהתורה ,ובין אהבת האל לפחד מהאל נמצאים הרבנים. ומכשפים וקדושים למניהם וקברים וטקסי פולחן אליליים . וברכות וקללות וחרמות ותרומות ,מים קדושים ונרות בוערים. ותמימים ומסכנים . ורבנים שמתערבים בפוליטיקה ,וכסף. ותקציבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
חילול הקודש
noga7,
24/10/04 07:04
|
אין ביהדות נציגי אלוהים עלי אדמות ואין בעמנו היום חכמים שיכולים לשער מה יעשה אלוהים. זה חילול הקודש ועבודת אלילים (''רבנים'')
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם הוא לא נציג אלוהים איך יקבל
אריה,
24/10/04 08:28
|
|
 |
83.
כל הכבוד לרב,אני בטוחה שבדק
ל"ת
את הנושא,
24/10/04 07:00
|
|
 |
הבלים
נסים ע.,
24/10/04 07:47
|
|
 |
82.
המתנתקים מהחיים
ל"ת
חבדניק,
ל.ש,
24/10/04 06:59
|
|
 |
81.
Ayatolah Ovadia
R.K.,
MONTREAL,
24/10/04 06:54
|
Why don't you move to Iran
You are an old goat - the worst we ever had.
How can anyone in his right mind, any inteligent person, listen tou you without laughing (or crying)???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
right on!
corleone,
24/10/04 07:22
|
...and I thought that when you see a man in a dress, who is kissed by other men, that it is called something different than this, no? I suggest we all look in our coffee, or in the crystal ball.... There is opnly one God and I was not aware he asked for sales reps! But don't worry: Sharon will cut a check for them and then they will even endorse Jesus.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
לראש עדת כורח ''תצא בחוץ'' כסף,,
בס''ד,
24/10/04 06:35
|
|
 |
קורח לא כורח
ל"ת
ארי,
25/10/04 23:32
|
|
 |
79.
שרון עשה טעות גדולה כש . . .
YZ,
24/10/04 06:32
|
שלח אליו את שר הביטחון שיראה לו במפה איפה גוש קטיף.
היה צריך לשלוח אליו את שר האוצר שיראה לו את הסעיף של ש''ס בתקציב!!!
מה שחושב הוא - שש''ס לא תהיה בממשלה הבאה. אתה הבנת את זה אלי ישי.
את הח''כים של ש''ס צריך להרחיק מהכסף. יש להם ''חולשה מוזרה'' כשהם כרובים לכסף. אז די! היו כבר מספיק מהם בבתי הסוהר (וזה עוד לא גמור).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
כלב:בהסכמי אוסלו אמרת שיש ביטח
היסטוריון,
24/10/04 06:23
|
אתה אחראי למותם של יהודים.אתה איש מלחמה ומשרה שינאה בעם.אפילו אלוהים (אם הוא קיים) לא רוצה לקחת אותך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בך אלוהים אפילו לא מתעניין!!!
YZ,
24/10/04 08:51
|
גם אם אינך מאמין באלוהים. לא לימדו אותך בבית לכבד קשיש. ''והדרת פני זקן'' לא באוצר המילים (העלוב) שלך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה לכבד אדם שבז לי
ל"ת
אלון,
חיפה,
24/10/04 09:16
|
|
 |
77.
עובי,כל המדינה יודעת שאתה דפוק
ל"ת
שסניק בדם,
24/10/04 06:19
|
|
 |
76.
לעובדיה,ראש כת עובדי האלילים .
אבו יסמין,
24/10/04 06:13
|
מה בדיוק המחיר שדרשת עבור הצבעה בעד , וכמה היו מוכנים לשלם ? כמו כן מה המחיר למתן היתר לגידול , מכירה ואכילת בשר חזיר . אדוני : אולי תפרסמו פעם תעריף בצורה מסודרת שנדע מה מחיר של כל היתר . בהזדמנות זו מסור ד''ש לאלוהים שלכם ( שהוא הכספת ) ושלכספת אתם סוגדים יומם וליל .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חצוף נפשע וחוטא גדול ,
ל"ת
עמרם . ש.,
ירושלים,
24/10/04 07:54
|
|
 |
עובד אלילים חרמות וקללות
ל"ת
אין,
אלוהים,
24/10/04 09:19
|
|
 |
75.
יישר כוחו של הרב וה' יתן לו
יהודי אמיתי,
24/10/04 06:09
|
כוח להמשיך ולתמוך ביהודים הציונים ולצאת חוצץ כנגד שונאי ישראל והמשת''פים שלהם! אמן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטויות
אביחי,
24/10/04 07:49
|
אלוהים מדבר איתו בלילה? מי נתן לו רשות לדבר בשמו. לא שכחנו את המריבות שלו עם הרב גורן, חושב שהוא יודע הכי טוב. שניהם חשבו שהם מיצגים את אלוהים, בסה''כ בשר ודם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
אם כך - אפשר להצביע בעד
אבי ניר,
רעננה,
24/10/04 06:08
|
אם העונש להצעה בעד ההתנתקות תבוא מאלוהים אפשר בהחלט להצביע בעד כי ההוא לא רואה לא שומע ולא מבין כלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
כל השטחים יוחזרו
קפטיין אבו אמין,
נפת שכם,
24/10/04 05:55
|
בגלל התנהגות המתנחלים חסרי הבושה שרוצים לאכול הכל לא תהיה ברירה ויוחזרו כל השטחים עד הסנטימטר האחרון.מי שרוצה לטרוף הכל לבד-מקיא. התנהגות המתנחלים שמוכרת לי מהנפה חסרת בושה וגורמת לנו לעשות מעשים המזכירים כובשים מרושעים ביותר ופשעי מלחמה שמכתימים את כולנו-הבוז למתנחלים קפטין אבו אמין שכם-מזרח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
צריך לזרוק להם עוד כמה גרושים
ל"ת
אז יצביעו,
בעד,
24/10/04 05:54
|
|
 |
71.
בשורה התחתונה הוא צודק ב 100%
עודד,
24/10/04 05:41
|
שום דבר טוב לא ייצא מהתוכנית רק יותר טילים על שדרות ואשקלון
השמאל תאב עקירת יהודים ואריק מנסה להכניס את עצמו לספרי ההיסטוריה בדיוק כמו רבין וצמברליין שנכנסו לספרי ההיסטוריה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה עושה הרב? בדיוק אותו הדבר
שבטיה,
24/10/04 07:51
|
|
 |
70.
sahlom achshav tsvuim!!!
david,
canada,
24/10/04 04:37
|
kol bar dat shkara et hakatava hazot mevin shein stirah mipsak ze lepsak hayashan ze rak mareh kama hem lo amitiyim!! aval gam hem yasu tshuvah basof!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
NUDNIK, AIM ATA ROTZE LICHTOV
DAVIDA,
ISRAEL,
24/10/04 05:32
|
LANU, LEFACHOT TIKNE TOCHNA EVRIT?! או שתכתוב באנגלית (אם אתה בכלל יודע) או שתכתוב עברית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
They don't understand
A,
US,
24/10/04 04:22
|
Arik Sharon has demonstrated the same vision and courage as Prime Minister that he did during his military career. The disengagment plan is the right plan at the right time despite all the opposition and difficulties and those who don't understand. Perhaps the time has come for the majority of Likud and Labor parties memebers to join forces and help implement it. There is a clear majority in favor of the plan among the citizens of Israel.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
מפלגת ש''ס=מפלגת ש''חיתו''ס
ל"ת
דודו,
ב''ב,
24/10/04 04:01
|
|
 |
67.
נקווה שזה יכפר לרב על אוסלו
ל"ת
יעקב,
24/10/04 03:45
|
|
 |
66.
שופט
י.תוש,
24/10/04 03:15
|
רגע שאני אבין, ומי שיצביע נגד לא ישפט על ידי אלוהים וואלק גם כאן השסניקים מקבלים פטור..ובנינו ילכו לעזה ...תרתי משמע...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
הרב
י.תוש,
24/10/04 03:07
|
|
 |
אתה צודק
אתון,
24/10/04 05:36
|
האתון פתחה את פיה, נ ע ר ה!!!! וכל עדת השוטים צועדים אחריה בראש מורכן, בצעדיך אטיים , ורק גלליהם הם הסימן שהם עברו כאן. חוץ מזה אין להם כל תרומה לחברה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
כל הכבוד לרב עובדיה יוסף !
ל"ת
ישראל,
ישראל,
24/10/04 03:01
|
|
 |
הרב עובדיה איש אמת !!!!!!!!!!!
אריה,
שיקגו,
24/10/04 05:33
|
יישר כח לאומץ ולתבונה לאמור את האמת !!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרב עובדיה דביל! נמאס מהפלוצים
ל"ת
שלו,
24/10/04 10:24
|
|
 |
63.
בוז לש''ס, העם עם שרון והערבים.
ל"ת
פושעי אוסלו.,
24/10/04 02:50
|
|
 |
62.
אז מה שהרב עובדיה אומר בעצם...
אזרח,
24/10/04 02:30
|
זה שאין משטר דמוקרטי בישראל. הוא יחליט מה טוב לעם ישראל ועם גושפנקה אלוהית יהלך אימים על חברי הכנסת הדתיים. לדעתי נחצה כאן גבול. כפי שאין להטות תוצאות בחירות עם קמעות והבטחות, כך אין לטעון כי אלו דברי אלוהים חיים. פסיקתו של הרב דווקא מוצאת חן בעיני, במיוחד ההתיחסות לצד הפלשתיני שיש בה ניתוח משמעותי. אולם, תישמע דעתו כדעת חכם בישראל אך לא כבעל מונופול על האמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Democracy stopped when SHARON
roni,
24/10/04 03:15
|
democracy stopped when SHARON CAME TO OFFICE.
He's a dictator and his transfer plans are crimes against humanity.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
מספר שאלות לכבוד הרב
אביתר הקטר,
24/10/04 02:24
|
כבוד העובדיה, מה עמדתו של אלוהים בעניין הבחירות בארה''ב? האם הוא בעד המדיניות הכלכלית של ביבי? ומי היתה הדמות האהובה עליו ב''מיכאלה''? (אם הוא לא היה צופה בזה אז אל תשאל אותו כי אני לא רוצה להרוס לו, תגיד לו שיש לי כמה פרקים מוקלטים). תודה. שבת שלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
ואלה שהצביעו או נמנעו...
ארי,
24/10/04 02:18
|
ואלה שהצביעו או נמנעו בהצבעת הסכם אוסלו הארור, מה אתם ''כבוד הרב''. ''כבוד התורה'' פירושו כבוד התורה ולא כבוד לאלה שטוענים שיש להם ''דעת תורה'' אבל בפועל ''מגלים פנים בתורה שלא כהלכה'' שעליהם אמרו ח''זל ''טוב לו שנהפכה שיליתו על פניו''! הלא יש לנו הלכה ברורה בש''ע אורח חיים סימן שכ''ט 'עכו''ם שצרו על ישראל אפילו על עסקי קש ותבן, מחללים את השבת ויוצאים למלחמה'', ובודאי שלא נותנים להם חלקים מארצנו הקדושה! ''גדול בתורה'' כשמו כן הוא - גדול במה שתורתנו הקדושה אומרת ולא ב''רעיונות בטן''. פשעי והרוגי אוסלו הם על ראשם של הרבנים שהצביעו בעד (בשביל כסף)!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Ari u r so right,
A, NY.,
24/10/04 05:30
|
|
 |
59.
This might help Sharon
Crumbs,
TA,
24/10/04 02:17
|
Knowing where Shas stands might help Sharon. Many sephardic right wing voters, who do want separation, won't waste their votes on shas this time.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
Oy ve-avoy ! i
Marvin,
24/10/04 02:04
|
Morenu rabenu va-aateret roshenu Maran Ovadia Yosef has joined the evil forces of the fase messianists of Chabad & Mafdal . Even he forgot the lesson of R Yohanan beb Zakkai. His security councillors are now senile so called Rabbis. Oya lanu ve=anna anu ba-im ! i
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
לובש שמלות פטפטן
הרב בריח,
העולם החופשי,
24/10/04 01:35
|
איזה בושה לעולם המאמין שכזה איש מנהיג אותו ועוד יותר בושה לעם היהודי שלאיש כזה יש השפעה כזאת
ממש עולם שלישי
אני מכריז ''כל מי שלובש כובעים מצחיקים ושמלות רקומות -אלוהים יעניש אותו''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
ברור לכל שזה לא הכסף שהכריע
גדעון,
24/10/04 01:33
|
זה יותר אידאולגיה שקרובה מעט לציבור הציוני דתי מה אפשר לעשות כנראה ששנוי לימדה את ש''ס לוותר לפעמים על כסף וזה עובד טוב לגיבוש לאומי ולאי וותור על א''י אכן יש כן מעשה מן השמים ול זה נאמר רבות מחשבות בלב איש ועצת ה' היא תקום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
מי שמצביע נגד- אלוהים לא שופט?
יוסף ואחיו,
י-ם המערבית,
24/10/04 01:31
|
|
 |
נוכח הפוליטיקאים דהיום זו לא ח
אריה,
24/10/04 08:09
|
|
 |
54.
אלוהים יברך אותו.....
קובי,
טורונטו,
24/10/04 01:29
|
כבוד הרב,
כמו שמנהיגים לפעמים טועים ומטעים שלא במתכוון, זה יכול כנראה לקרות גם לרבנים, עם כל ההערכה והכבוד.
מי שיצביע בעד ההתנתקות יבורך על ידי הקדוש ברוך הוא שכן הוא נתן תבונה לאדם לנהוג בשיקול דעת.
אם נמשיך לשלוט על חמישה מיליון פלסטינים אין כל סיכוי שנמשיך לשלוט בשלטון דמוקרטי ותופעת הסרבנות שניצניה נראים היום, עלולה להפוך לתופעה בלתי נשלטת, מסוכנת והרת אסון.
יהודים רבים, כנראה הרוב המכריע, יאמרו בצדק שהם מעוניינים לשמור על הקיים ועל הרוב היהודי היכן שהוא עדיין רוב, זאת אומרת בתחומי הקו הירוק ועוד פה ושם באזורים של הסכמה רחבה.
דרך אגב, מרמת הגולן לא הייתי מציע לעולם להתנתק כי היא מהווה אזור בטחון בעלת רוב יהודי מכריע ומוצק .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
מי שיקשיב לרב לא תיצלח דרכו
דש,
24/10/04 01:09
|
דיברתי אם אלוהים והוא ביקש למסור לכל השומעים בקולו של הרב עובדיה להזהר השבוע מתאונות דרכים חפצים חשודים ולהמרות את פיו של ראש הממשלה שנבחר ברוב מוחץ על ידי עם ישראל לעשות דברו ודורש את טובתו מי שפוגע בעם ישראל יראה את נחת זרעו של הקדושה ברוך הוא מלך מלכי המלכים
מי שמוליך שולל את צאן מעמיניו בדברי הבל סופו יהיה שיצטרך לתת את דינו בבית דין של מעלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המדבר עם אלקים
ליאון,
קריות,
25/10/04 16:46
|
|
 |
52.
שרון הביתה !
ניר,
24/10/04 01:05
|
|
 |
51.
לא הבנתי...
Caseyjones,
ר''ג,
24/10/04 01:00
|
ישפט בפני האלוהים, ???
למה יש לרב דיבור איתו???
מה זה החארטה הזאת?????
אם יש אלוהים שיציל אותנו מהחולים האלו ומייד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מסכים, אבל חשבתי שמעריב...
ארי,
24/10/04 02:45
|
חשבתי שמעריב מצנזר תגובות עם קללות ודברי נאצה. אהההה.... הבנתי רק קללות ודברי נאצה נגד שמלאנים ''נאורים''. דמם של כל הרוגי אוסלו על ראשם של כל מי שהצביע בעד או ישב בשקט ולא מחה על מה שידענו שיקרה וקרה --- הרג וטבח בלמעלה מ 3000 יהודים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שאחראי למותם של יהודים ....
Caseyjones,
24/10/04 06:58
|
|
 |
אני לא יודע איפה אתה חי
ל"ת
ארי,
24/10/04 15:32
|
|
 |
אתה החולה
germon,
24/10/04 01:36
|
אדם שמפקיר את אחיו הוא חולה אדם שמדבר בבוז לרבנים הוא חולה אדם שמוותר על ארצו למחבלים הוא מת מיזמן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז מה אתה מציע?
Caseyjones,
24/10/04 07:01
|
|
 |
50.
SHARON is a LOSER !
ל"ת
rani,
24/10/04 00:59
|
|
 |
49.
רק מופז אשם
ל"ת
רמי,
תא,
24/10/04 00:51
|
|
 |
48.
שאלוהים ישפוט אותו
ל"ת
ע,
24/10/04 00:46
|
|
 |
47.
האיטולה יוסף
שלו,
24/10/04 00:36
|
הצגת יחיד נוספת של האיטולה יוסף. גדול פוסקי הדור שעסוק כל זמנו לקבוע מה דינה של ביצה שנולדה בערב שבת,ואם מותר לקרוע נייר טואלט בערב שבת,ולאיזה כיוון מסובבים את הפקק שלבקבוק הטמפו בשבת. עכשיו קבע המרן שעלינו להשאר בעזה,אבל כמובן ילדיי הם אלו שיצטרכו לשרת שם ולא קהל מאמינו....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קשקשן
שלמה,
24/10/04 02:23
|
אני מצביע ש''ס ילדי משרתים בצה''ל, ואתה אל תשמיץ בלי שאתה יודע, שגם לרב יש בני משפחה שמשרתים בצה''ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Shas= Islam
Guri,
24/10/04 02:05
|
just like the muslems, someone has to think and decide for the Shasnikim
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון אבל אם לא נהיה בגוש
גדעון,
24/10/04 01:47
|
חיילנו יצתרכו להכנס לעזה עצמה כדי להרוג בפימצתה משגרי טילים לעבר אוכלוסיה יהודית צפופה בל נשכח 40% מהלוחמים הם מתנחלים אז בל נלין יותר מדי נכון כל עוד אנו מקימים מדיניות הפוכה של תמיכה בחשמל מים דלק ומזון לכלל האוכלוסיה הפלסטינית שרובה תומכת בטרור לא היה ניתן להגיע עמם להסדר רק חרם כלכלי חזק מבלי להתחשב בסבלם יוכל לשבור אותם כדי להגיע להסדר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאישה שרק ילדיה בעזה
germon,
24/10/04 01:28
|
איזה שקר ורישעות לומר דבר כזה על רב שבאמת דואג ליכלל ישראל ולא רק על הסביבה הקרובה שלו, לידיעתך יש המון חרדים שמשרתים בצבא אבל מה לעשות אדם שניזון רק מהתיקשורת שומע רק צד אחד. והאים זו לא זילזול בחיי אדם מה שהמנהיגים הגנרלים רוצים לעשות להפקיר את הדרום למרצחים, והאים זו לא נתינת פרס למחבלים כשראש ממשלה בורח וכש..יהודיה מדברת ככה על הלכות שבתורה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
Is’nt that a pic of the leader
ל"ת
Dude,
24/10/04 00:32
|
|
 |
45.
10 מנדטים עברו הלילה מיד ליד
בנצי-א,
24/10/04 00:21
|
|
 |
44.
פרס לא יתרפס לפני ש''ס?
A & M,
24/10/04 00:13
|
הוא ניסה למכור אותנו להם בכל הזדמנות. לכן לשינוי יש 15 מנדטים שהיו צריכים ללכת ל''עבודה''. פרס - הביתה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
שט בעליה 31 מדנטים
ל"ת
מועלם,
מזרח ירושלים,
24/10/04 00:12
|
|
 |
42.
כמה צפוי
אלי,
תא,
24/10/04 00:11
|
שמפלגת האיטולות תצביע כמו מפלגןת הערבים הקיצוניות. ההבדל הוא אחד. הערבים עושים כך כי הם יודעים שאם תוכנית ההתנתקות לא תעבור, העם היהודי סיים את ההיסטוריה הקצרה שלו. הדתיים לעומת זאת מקווים שימצאו חן בעיני רבים וכך יוכלו למלא את כיסיהם המרוקנים בשלמונים. טעות נוראית האדון יוסף: אם ההתנקתות לא תעבור, לא תהיה לך ולעושי שלומך אגורה שחוקה אחת והרבה פיות ירעבו ללחם או יסגרו את פיותיהם כשימותו מרעב ומהחרב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
מזמן כבר עובדיה איבד אימון
פירורים,
ת''א,
24/10/04 00:10
|
אפילו אם הוא היה צודק כאן, אבל מזמן כבר עובדיה איבד אימון בקרב רוב העם, עם התגובות המטופשות שלו בעבר. ולדבר בשם אלוהים? ומה עם החרדים שבעד התנתקות, מה, הם לא מדברים בשם אותו אלוהים? עדיף לעובדיה, וכמו כן כל פלג בעם, להפסיק להתיימר להיות הנציג היחידי של אלוהים. זה פשוט עושה אותו מגוחך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אדרבא
germon,
24/10/04 01:38
|
|
 |
עכשיו הוא יקבל את האמון מחדש
ל"ת
ציפור,
24/10/04 01:11
|
|
 |
40.
מטמטום תפתח הרעה
ירמיהו,
עולם של מעלה,
23/10/04 23:55
|
והיא תכלה גם את הצדיקים המעטים שעדיין נותרו בארץ הקודש. כבר מזמן נהפכה זו לארץ הזוועה והתועבה, ארץ שאנשיה רודפי בצע ומכריזים על עצמם כעל אלוקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
she yasbiru paam--ma iten ha
yezia me aza,
bemila...,
23/10/04 23:52
|
niztareh lehikanes kedei lehilahem ba teror
sharon zarih lehasbir la am,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
בטח שרון יפטר אותו
מיכל,
שומרון,
23/10/04 23:48
|
זו הדרך שלו להתמודד עם מי שמסרב להסכים עם תכנית ההתנתקות המטורפת שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
דברי הרב
נחמן שכטר,
אילת,
23/10/04 23:44
|
אני כאדם חילוני מבקש להצדיע לכבוד הרב ולברכו על אומץ ליבו ועל החלטתו הנכונה.
אציע לעוזרי הרב לקרוא לחברי הכנסת של הליכוד התומכים לחזור בהם ,,דברי הרב דברי אלוקים חיים,, נכונים,אמיתיים.
אני פעיל בליכוד מאד ודברי הרב מעודדים אותי מאד.
ברכתי היא לרב ,,עד 120 כ 20,, חזק חזק ונתחזק.
אלו דברי הכנים לרב על אף שאיני אדם מסורתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
אם היה בעד הייתם משקים לו את ה
עמי,
מחנה יהודה,
23/10/04 23:31
|
אם פסיקתו היתה הפוכה כל המגיבים נגדו ומשמיצים אותו הייתם מנשקים את ידיו. הייתם מתפלאים על חדות מחשבתו, שנינותו, ראייתו המקיפה והמפוקחת. אבל... מה לעשות, החיים קשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לנשק את!!!!!!!!!!!
יניב,
24/10/04 00:33
|
זה רב, שישלח את כל בחורי הישיבה לישמור בגוש קטיף, הפרזיט הזה מתאורר פעם בחצי שנה פולט שטויות וחוזר לנמנם, אני בספק אים הוא יודע אפה גוש קטיף וכמה תושכים יש שם ,אים היה מנשק לי היתי מספר לו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא
מוישה פייגנעסער,
גבעת התאנים,
24/10/04 01:34
|
ד''ר ללשון במקרה? מאיפה הידע שלך בלשון? יש לי הרגשה שאתה היית המורה לעברית של אליעזר בן יהודה, אתה משהו אתה מאיית בשיטה חדשה, אני פשוט מתפעל מהגאונות שלך , אולי אתה יכול לבוא ללמד אותי לכתוב , עני כצט מיטכשע לכטוב אווריט, אשלם לח תוב תוב לאטרהוט בביט שפר לאבריט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יכול להיות
יואב,
24/10/04 00:24
|
אם פעם אחת, הוא היה אומר משהו חכם, משהו לטובת המדינה, אולי היינו מנשקים לו את הידיים. אבל זה אף פעם לא קרה, אז על מה בדיוק אתה רוצה שנתלהב ממה שאתה אומר???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רחוק מלהיות חסיד הרב יוסף
עמי,
מחנה יהודה,
24/10/04 05:24
|
אני לא מחזיק מהרב יוסף כלל אך אני בכל פעם מתרשם מחדש מהצביעות שלכם השמאלנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
חבל שלא עשה צבא.
אמיר,
י-ם,
23/10/04 23:25
|
זה לא רב. זה אלוף מינימום הוא ממש יודע כל פעם להחליט מה יהיו הסכנות מכל מהלך מדיני.
הפסק שלו בדבר החזרת שטחים צריך להיות כל מה שיוצא מפיו.
מה נחשב פיקוח נפש וסיכון זו כבר החלטה של ראשי המדינה וצה''ל. בדיוק כפי שרופא מחליט אם לצום או לא ביום כיפור ורב נותן גושפנקא.
מעניין שלא פסק אף פעם נגד בניית התנחלויות שמסכנים חייהם של אלפים למען יישוב שטחי אוייב.וחלום משיחי הזוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
למה הוא לא דואג לאנשי גוש קטיף
אמיר,
אשדוד,
23/10/04 23:21
|
למה הרב דואג רק לתושבי אשקלון והסביבה ? ומה אם תושבי גוש קטיף למה להם הוא לא דואג יש לו פיתרון ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כי הוא לא ציוני !
dan,
24/10/04 12:48
|
הרב האייטולה עובדיה יודע רק לסחוט כספים מהממשלה הציונית . כולל את משכורתו הוא .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
ויחבור שרון לערבים ביילין פרס
כהן ניסים,
אשדוד,
23/10/04 23:18
|
ובעברית - מהפך. הליכוד הוא הוא השמאל האוטנטי האמיתי והמקורי, טוב מן המקור עצמו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
SHARON = DICTATOR !!!!
amirush,
23/10/04 23:11
|
|
 |
31.
עכשיו הכל ברור*********
רועי,
י-ם,
23/10/04 23:04
|
שהמאבק הוא בין ממשיכי דרכם של אברהם,יצחק,יעקב,יוסף,רחל,משה, אהרון,פנחס,יהושוע,דוד,שלמה,ירמיהו,הרמב''ם,ר' יהודה הנשיא,הארי הקדוש,הגר''א,בעל שם טוב,בן איש חי,החזון איש,הבבא סאלי ועוד מיליוני צדיקים,לבין.....הערב רב שהתנקז אלינו מכל צנורות הביוב. אני פונה אל אנשי הליכוד:נתניהו,שלום,אפללו,מופז,אברהם,נווה ויתר חבריהם: אתם תצטרכו לתת את הדין לבוחר ,ולהבדיל אלפי הבדלות - לבית דין של מעלה. חשבו שנית לפני שאתם מצביעים! לי אין ספק מי ינצח!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עמרם מצנע אוהבים אותך אתה גדול
משה,
פ'ת,
23/10/04 23:17
|
העם עם הזמן יקיר אותך אתה איש כן וישר הכבוד לעם עם מנהיג כריזמטי כמוך תעשה שלום בגובה העיניים שלום אמת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משיח על חמור לבן
Avi Ecuador,
24/10/04 01:06
|
מצנעה מהשמאל. דת כת עגל הזהב הפנטית. חרדים מהשמאל, ''מאמינים'' מהשמאל. יש להם מורשת, סליחה תורת רבין ויש להם נביאים כבילין ובכלל הם אפילו בונים לעצמם אלוהים, עגל הזהב פלסטין שקוראים לו שלום. דרך אגב, גם קורבנות אדם מקריבים לעגל היום, פולחן שלם יש להם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Avi Ecuador,תוקי תהפוך תקליט
משה,
פ'ת,
24/10/04 08:31
|
|
 |
30.
Unbelievable
Maya,
Mi, US,
23/10/04 23:04
|
Unbelievable the one person with very minimal education decides what to do and what to vote
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You've a mastake
בני,
24/10/04 08:38
|
Not a minimal education,he has not education at all!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You are ignorant
shira,
ashdod,
23/10/04 23:59
|
He is one of the most important people in the Judaism today. The last thing you can say about him is the he has no education. He has a wide knowledge in many areas. I am not a supporter, of course, I am not religious at all, but at least I know who are the people I don’t like, and why…
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Humm..
Sal,
Detroit, MI,
23/10/04 23:52
|
With all due respect to you, since I don't know your level of education, but what are you basing your comment on? You may agree with the Rabbi, but anybody who knows him, will agree this man has a photographic memory and is a pure genius. I don't envy your position after 120, when you stand in heaven for that tasteless comment. Repent today before it is to late! Good luck in your shallow life.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
יש אלוהים
עומר,
מרכז,
23/10/04 22:59
|
כנראה שבכל זאת יש אלוהים!!!!טוב שנשארו מעטים עם שכל,שיודעים ומבינים שתוכנית שכזאת היא פרס לטרור וסילוק אלפי יהודים מבתיהם, לא רוצה לחשוב אם היו הולכיים לסלק עשרות יהודים מבתייהם באירופה.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגיון של דוס
תומך מימין,
23/10/04 23:12
|
ממש הוכחה לקיומו של אלהים! אם אתה דתי - אתה מבזה במו פיך את ריבונו של עולם בכך שאתה מתנה את קיומו בהבל פיו של זקן סנילי המנהיג את קבוצת האוכלוסיה הנחשלת ביותר בישראל, שהולכת בעקבותיו בלי לחשוב בכלל. כנראה שאתה שייך לקבוצה זו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לסנילי
germon,
24/10/04 01:30
|
אים אתה חושב את עצמך למשכיל ונאור אז תתבייש איך שאתה מדבר על אדם מבוגר רק ביגלל שהוא שונה ממך טפו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
שתי מדינות לשני עמים!
העמותה להתנתקות,
מהימין הפנטי,
23/10/04 22:56
|
מדינת ישראל תהיה מדינת המתנתקים, ושכל המתנגדים יעברו ליהודה ושומרון, ושיפתרו לבדם את הסכסוך עם הפלשתינים. יקימו צה''ל שלהם וייתנו לו לנצח, בעזרת אלוהיו של הרב עובדיה, כמובן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
הפעם הרב עודיה יצא גדול
דדי,
23/10/04 22:55
|
גדול בתורה וגדל בהכל. כי זוהי על אמת דעת תורה, כמו שדעת תורה שאומרת כי אין להחזיר או לתת שום שטח השייך לישראל = יהודי.
בטח לא במצב של פיקוח נפש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
העם עם שרון
עם ישראל,
23/10/04 23:02
|
גם העזרה ( הלגמרי צפויה) של מפלגת השחיתות (ש''ס) לא תעזור לכם .
שרון - העם אתך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
תגובה ל 21
גרישקה,
23/10/04 22:53
|
אתה שוכח שהמפלגה הגזענית הרשמית היחידה היא ש''ס!!! היא גם מכריזה על עצמה כמפלגה מרוקאית ולא ישראלית, סדר היום שלה הוא לא ישראלי אלא מרוקאי - פרימיטיבי - מסריח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
מי ייתן וזוהי תחילת הקץ...
אבי,
23/10/04 22:50
|
לתוכנית המחליאה הזו של עקירת יהודים מאדמתם
קח איש זקן הרוצה להכנס לספרי ההיסטוריה, תוסיף מפלגה גזענית מלאה בשנאה, מספר שרים וחברי כנסת חסרי חוט שדרה רודפי כסאות, תתבל במיעוט סהרורי תבוסתני בעל חיבה יתרה לאויב והרבה תקשורת חד צדדית ומה קיבלת?
תוכנית לעקירה וגירוש יהודים, חיים ומתים. כן, גם את המתים רוצה ראש הממשלה לעקור מקיברם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פגעת בול!
מסכים,
23/10/04 23:14
|
''איש זקן מלא שנאה'', ''מפלגה גזענית'', ''חברי כנסת חסרי חוט שדרה'': אתה כמובן מתכוון לש''ס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שום דבר לא עובר לידך, אה?
לויקו מושיקו,
24/10/04 02:26
|
|
 |
24.
רוב הדתיים מסוכנים.
ל"ת
ישראלי,
23/10/04 22:46
|
|
 |
גוי,מחר יש מיסה אתה מגיע?
ל"ת
רועי,
י-ם,
23/10/04 22:57
|
|
 |
23.
=== שרון זה לא ליכוד! הביתה!
ליכוניק,
חולון,
23/10/04 22:44
|
...הגיע הזמן לשלוח את אריק הביתה וחבל על כל יום שעובר!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שהפנאטים ילכו לאיחוד הלאומי
ליכוד אמיתי,
23/10/04 23:06
|
הליכוד הוא מרכז ימין מתון וכך צריך להשאר . הפנאטים והפייגלנים למינהם שתפסו טרמפ על העגלה יכולים עכשיו ללכת לכל הרוחות .
שרון - הליכוד האמיתי איתך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היה ונשאר מפאיניק
שלמה,
24/10/04 02:25
|
חלס, הגיע הזמן לראות את האמת. שרון היה ונשאר מפאיניק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
שמעון הוא אדם גדול,אבל לוזר
אהרון,
רמת גן,
23/10/04 22:41
|
גדול,חתרן בלתי נאלה, הצליח לחבל במאמצי שאול מופז למנוע הצבעה נגד התנתקות.. היסטורה ישפוט האם שמעון פרס הוא אדם לוזר גדול או אדם גדול..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
נקמה מתוקה! כל כבוד לש''ס
אהרון,
רמת גן,
23/10/04 22:34
|
שנתנה בעיטה בתחת שרון,לאחר שהוא נטש את המפלגה לטובת שינוי גזעני. עכשיו שרון יאכל בגדול!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ש''ס = עלי באבא ו - 11 הגנבים
מפלגת המושחתים,
23/10/04 22:58
|
מפלגה שכולה קומבינות , תככים שקר ורמיה והכל בשם הדת .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שקר
ירון,
חיפה,
23/10/04 23:08
|
שקר ורמיה ישנם לצערינו במפלגות רבות אך במפלגות הדתיות? על סמך מה אתה קובע את זה? על זה שאריה דרעי נאסר בגלל שלא היה חשבוניות על סכום כולל של 60 אלף ש''ח? זה קטן ליד הגירעונות של המפלגות הגדולות וליד העמותה של פורז שלא דיווחה על הכנסות כבר שנים רבות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
לא מוותרים על ארץ ישראל
אורי,
23/10/04 22:30
|
משהו שפעם נחשב ציונות , היום בעיני השמאל נחשב לבושה. אז הבושה היא רק שלהם , הם שכחו מזמן מה זו ציונות מה זו אהבת וישוב הארץ. וכן כן כן כן כן כן כן זוהי גם הבטחה אלוקית , ישראל לעם היהודי לדורותיו!!! עזה שכם , יהודה ושומרון חיפה נהריה תל אביב ירושלים קרית שמונה אחד הם!!! ארץ ישראל!!!! נכון , ארץ ישראל שהובטחה לנו היא גדולה יותר , אך על מה שיש לנו כבר , אסור לוותר , עם לא מוותר על אדמתו , בשביל קבוצת מרצחים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
געגועי לארץ ישראל השלמה
אביתר הקטר,
24/10/04 02:31
|
אתה צודק, אורי. בלי השטחים אנחנו כלום. מה נעשה בלי עזה, למשל? איך אני אתגעגע לכל הטיולים הנחמדים שאנחנו עושים בימי שבת עם המשפחה, מרחוב נג'ף עד לגן מוחמד הקדוש, ובסוף מנגבים איזה חומוס ליד המסגד של פתחאללה. אבל מה לעשות, השמאלנים האלה חושבים רק על עצמם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון עם לא מוותר על אדמתו
gideon,
24/10/04 01:12
|
|
 |
הבעיה היא שזאת לא אדמתך....
Caseyjones,
24/10/04 07:03
|
|
 |
Caseyjones
אפרים,
24/10/04 13:00
|
הפלסטינים ויתרו על יש''ע, שכן בשנים 67-1949 הם לא ביקשו להקים מדינה בשטחים הכבושים (ע''י ירדן ומצרים). מאידך, חלקים גדולים של מדינת ישראל הם שטח כבוש - רוב הגליל, ואדי ערה, נהריה, עכו, יפו, אשקלון, באר שבע ומערב ירושלים.
כדאי שתלמד היסטוריה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הדמגוגיה שלך לא פותרת אותך....
Caseyjones,
24/10/04 18:50
|
מכיבוש שטחים ב 67 והחזקת אוכ' פלסטינאית בעוני וחוסר כל ,
גולדה הרי אמרה שאין כזה דבר עם פלשתינאי, את זה אתה זוכר,
אז ראה איזה פלא , לא רק שיש עם כזה אלא שאוטוטו הם יהיו מספרית יותר גדולים מאיתנו, ואז מה אתה מציע חוכמולוג,?????
ראש ממשלה פלשתיני שייבחר על ידי רוב פלשתיני ??? או שפשוט נמשיך לשלוט בהם ביד רמה , עד מתי???,
כנראה שאתה ורבים כמותך לא חכמים מספיק להבין את הנתונים הקשים האלו ואת הצורך הקיומי בהתנתקות, לא פלא שעם אנשים כמוך מתפוצצים לנו מחבלים,
המסקנה הסופית שלי זה שאתה פשוט טיפש, וזאת כל התורה על רגל אחת,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמו שצרפת של הצרפתים
אהרן.ד,
24/10/04 08:17
|
כך מדינת ישראל של עם ישראל . זה שהשכן שלך תופס לך את הבית כשאתה נוסע לחו''ל זה לא אומר שזה הבית שלו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה חו''ל?, על מה אתה מדבר??
ל"ת
Caseyjones,
24/10/04 09:44
|
|
 |
מוותרים אם צריך ועל מה שצריך
הרוב קובע,
23/10/04 23:44
|
|
 |
100%
ל"ת
-,
23/10/04 22:49
|
|
 |
19.
סוף סוף!!! ההתנתקות סכנה!!!!!!
איציק,
ירושלים,
23/10/04 22:27
|
סוף סוף הרב עובדיה אומר את דעת התורה ולא את דעת הכסף של ש''ס!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיד לחברך שיתחילו לארוז
בעד ההתנתקות,
23/10/04 23:45
|
|
 |
18.
כל הכבוד
ל"ת
-,
23/10/04 22:25
|
|
 |
17.
RAV OVADIA YOSSEF
hadach,
marseille,
23/10/04 22:24
|
|
 |
16.
לוזר אתה מפריע מי צריך את שס
משה,
פ'ת,
23/10/04 22:20
|
עמרם מצנע יביא שלום בלי עובדיה יוסף ובלי שס לוזר אתה רק מקלקל תן לעמרם מצנע להוביל אתה לא מבין שנמאסתא עלוקה אתה זקן ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
כל הכבוד
חיים,
יהודה,
23/10/04 22:20
|
|
 |
14.
עוד פעם דוחף את האף לוזר מצנע
משה,
פ'ת,
23/10/04 22:10
|
יביא שלום ותפסיק להפריע לו רק עמרם מצנע יודע להביא שלום אתה לוזר לא יעזור לך כלום רד מהעץ ומהר ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
לא אפסיק לאמר:כל הכבוד לפרס!!
יגאל כהן,
רחובות,
23/10/04 21:39
|
לוקח שיקולים ממלכתיים כמו שצריך! אם היום היות מתמודדים פרס מול ביבי ,לא הייתי בורח מההצבעה. הייתי מצביע פרס!!! אך אני מקווה שלא נגיע לכך!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרס הפסיד לפארסי! מי לוזר?!אני
ולדימיר,
מטה מפלגת אב,
23/10/04 22:34
|
בילקוט השירות בקדוש לבנה נכתב על חתרן בלתי נדלה מאוסלו-לא רעננה הוא היה מנערי ב''ג,ולו פודלב-''יחד'' ראו את ניצחונות פוליטיים שלו-ממש פחד.
הוא כמו ''אגד'' נדבק ,כמו מגפה לוזר נצחי, מת לשררה היפוקריט בהתגלמותו,עם עבר מפוקפק. בכל עסק מסריח,אם הרבה רעש ואבק!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרבה פחות גרוע מנתניהו הביבי!!
יגאל כהן,
רחובות,
24/10/04 20:38
|
אם פרס חתרן אז מה ביבי? אם פרס שקרן אז מה ביבי? פרס עשה מה שהוא למען המדינה. כשעמדי הביא עלינו את ביבי, לא היה לביבי כסף לשלם לעמדי. ועתה הוא מעשירי קיסריה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
כל הכבוד
לי,
23/10/04 21:34
|
לשמעון פרץ שמגלה אחריות ולמרות הכל עוזר לליכוד להשיג את המטרה אידיאולוג לדוגמא שבניגוד לשרי הליכוד העלובים שמעבר לכסא לא מענין אותם דבר ודרך אגב אני ליכודניקית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה לא?
ירון,
חיפה,
23/10/04 23:09
|
|
 |
11.
פרס, לא!
רבי סריניוסון,
23/10/04 21:04
|
אם פרס תומך במשהו, זו ערובה לכך שהדבר לא יצליח. רחם עלינו, שימעון, ולך כבר הביתה. בכלל - אני מת להצביע לעבודה, אבל כל עוד אתה שם אני מוכרח להצביע ללפיד הפוץ. לא חבל לך? אז אולי תלך כבר לדוג ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
השכנע? לועד הבית הוא לא נבחר.
ל"ת
:-),
23/10/04 20:57
|
|
 |
9.
הלך הזרזיר אצל העורב
דויד מ.,
יבנה,
23/10/04 20:32
|
אתה ושכמותך יצרו את מעמד הרבנים בפוליטיקה מתוך כסאולוגיה האדרתם וגידלתם את מעמד הרבנים הרכה ומעבר למעמדם האמיתי אפילו בקרב חסידיהם, מה תאמרו ביום פקודה? אוי לי מיצרי ואוי לי מיוצרי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
רבנים בשואה: לא לעזוב את פולין
משה,
ר.ג,
23/10/04 20:20
|
פסק הלכה שלקחה את 11 אחיו החסידים של אבי. אבי נודה ע''י הקהילה על שעזב וברח לרוסיה ומשם לישראל. אריק גיבור ומנהיג העם היהודי!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה משווה ? השתגעת?
חרדית גאה,
24/10/04 00:16
|
מי שמדבר נגד הרב עובדיה מקנא פשוט. שזקנים אצלו זה גיל 40 ומעלה שזרוקים בבית אבות. מחכים שימותו ויקחו תירושה ואצלנו ככול שמזדקנים מכובדים יותר . ומתייחסים לדבריהם. ימותו הקנאים יש אלוקים ה' ישפוט את כול מי שמסכן את עם ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לצערנו ישנם הרבה אנטי ציוניים
ירון,
חיפה,
23/10/04 23:12
|
והתקפלות בפני טרוריסטים ובריחה מציון הינה קיפול הציוניות בידיוק כמו האנטי ציוניים שגרמו לאנשים למות בשואה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גליון סתו של ''ניו ג'ודיאה'',
בטאון ציוני,
רשמי באנגליה,
23/10/04 21:46
|
''ד''ר ויצמן אמר היום, בשעת ביקורו בפולין, שארץ ישראל אינה יכולה לפתור את בעיית יהודי אירופה - 'אין בכוח ארץ ישראל לקלוט את יהודי אירופה', אמר ד''ר ויצמן - 'רוצים אנו כי רק יהודים בעלי השכלה יכנסו לארץ ישראל, כדי להגדיל את התרבות בה, שאר היהודים יצטרכו להישאר במקום מושבותיהם ולעמוד מול כל גורל שנגזר עליהם. מליוני יהודים אלה אבק אדם הם על גלגלי ההסטוריה, ואפשר שיצטרך להיזרות ברוח (הם עלו בעשן המשרפות השמימה, א''נ), אין אנו רוצים שינהרו לארץ ישראל, אין אנו רוצים שתל אביב שלנו תיהפך לעוד גיטו בזוי''.
כשאגודת ישראל התננה לספרטיפיקטים, קיבלו מן הסונכות מכסה של 6%(!), ומאוחר יותר הועלתה המכסה ל-10%. זו הקצבה שקצב להם בן גוריון. גם לבית''רים לא נתנו לעלות. וגם לאחר ה''מלחמה'' שלח בן גוריון אנשים אל מחנות-העקורים, לחפש אנשים שדעתם היתה כדעת בן גוריון (מחקר של מינקוביץ על מחנות העקורים). לא רק בגרמניה קיימו סלקציות, אלא, גם בארץ ישראל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז למה העלו את כל המרוקאים?
סלקטור מתוסכל,
23/10/04 23:04
|
אם היתה סלקציה? הרי יהודי מרוקו שהעלו לארץ היו המונים פשוטים כי האינטליגנציה היגרה לצרפת. חבל באמת שלא היתה סלקציה אמיתית, היינו במצב אחר היום, ולא היה כאן מרכז ליכוד שמדרדר את המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''רבנים'' בישראל - לכו שוב לשואה
בן גוריון חסם,
דרכם לארץ!,
23/10/04 21:34
|
כדי לשמור על ''אחדות ישראל'' ועל ''שלימות צה''ל''.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
מדוע אין מעמידים אותו לדין
די להסית ולהדיח,
23/10/04 20:11
|
לפחות באשמת הבאת הארגון לרצח העם היהודי לארץ ישראל . וזה רק סעיף אחד במכלול פשעיו נגד העם היהודי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוהבים אותך עמרם מצנע איש שלום
משה,
פ'ת,
23/10/04 22:14
|
תנו לעמרם מצנע להוביל איש כן וישר רק עמרם מצנע יביא שלום אמת כן וישר ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טמבל מוחלט !!!!!!!!!!!!!!!
ל"ת
עם ישראל,
23/10/04 21:29
|
|
 |
למה טמבל,,, עמרם מצנע כן וישר
משה,
פ'ת,
24/10/04 08:36
|
|
 |
6.
מתנת השם לא זורקים לפח
פרשת משפטים,
שמות כג,
23/10/04 19:49
|
א''י היא מתנת השם ליהודים. לא זורקים חלקים מא''י לפח. יו''ש ועזה הם לא מוקצים. לא מוצאים דיבת הארץ. עזה היא תקדים למה שיקרה ביהודה ושומרון. אולי מלחמת ששת הימים לא היתה במקרה ואריאל וישובים דוגמאתה לא היו טעות, אלא נותנו לנו כקלפי מיקוח לבטיח ליהודים מדינה יהודית ע''י החלפת התנחלויות יהודיות בעזה ויו''ש בהתנחלויות ערביות בתוך הקו הירוק, וכך להקים מדינה יהודית ליהודים בחלק מא''י ומדינה פלשתינאית לערבים בחלק אחר של א''י, וכך יהודים יקימו מצוה של היפרדות מיושבי הארץ שכתובה בפרשת משפטים. מותר להוריד התנחלויות יהודיות? אז מותר גם להוריד התנחליות ערביות. וכך יובא שקט ושלווה לעולם וגם ליהודים. יהודים עלו לארץ כדי להקים מדינה ליהודים ולא כדי להקים מדינה לפלשתינאים. מדינה יהודים הוקמה למנוע שואה הבאה, או ששכחנו על כך. יהודים לא יכולים להרשות לעצמם מותרות לאבד את המדינה היהודית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רגב אחר רגב
אן,
דרום,
23/10/04 23:00
|
רגב פה ורגב שם-כך נקנה אדמת העם גם בלי להיות דתי, ברור שלתת שליטה בחבל ארץ חיוני שבו במאמץ רב חיים בני עמנו שהפריחו ובנו, ללא קבלת משהו בתמורה, לא מראה על בינה יתרה. נכון שבעזה יש הרבה מאד ערבים שאנחנו לא ממש צריכים אולם זה נכון גם לגבי המזרח התיכון בכללותו. גם אם כל יהודי העולם יעברו מחר לישראל, עדיין נהיה מיעוט קטן שמאד יקר, וקשה ועולה בדמים לשמור על קיומו בלב המון מוסת ושונא. יש משהו תמוה בחינוך בארץ שלא מדגיש את העובדה שפלסטין המקורית כללה גם את ירדן עד 1923, וירדן לכן יושבת על 80 אחוז מפלסטין, והיא לגמרי יודנריין. כל יום שעובר חסרונו של אבא אבן מורגש יותר ויותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80
עידו,
23/10/04 21:07
|
%80 מהאוכלוסיה בארץ לא מאמינים בשטויות האלה (''הבטחה אלוהית''). כך שאתם מיעוט מבוטל. אז תכתוב קצת פחות ותתחיל לארוז.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל80
germon,
אבנ''צ,
23/10/04 22:31
|
מאיפה הסקר הטיפשי ,לך היסתכל ביום כיפור כמה אנשים יש בבית הכנסת וכמה בכינרת אז תיראה שהיחס הוא הפןך-80% מאמינים ו20%לא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא אתייחס כאן לשחצנות
מהרסינו מבית,
לא נסלח!,
23/10/04 21:50
|
האווילית, רק שאלה, למה אתם עולים על בריקאדות כדי ליישם את ה''הבטחה האלוקית'' לאיסלאם? זו מקובלת עליכם יותר? או שאתם סתם שונאי ישראל? התשובה השניה נכונה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשמאל רציונלי אם יש דבר כזה
Avi Ecuador,
23/10/04 21:20
|
היה צריך להיות סיבות לטרנספר של הערבים הרבה יותר משיש לימין היום. בטח גם היו משכנעים יותר רק שהיום עשו להם דת חדשה, דת עגל הזהב. שוב אני מצרף עותק קלסי לתגובה לאנשי הכת החרדית מהשמאל: מדע דת ושמאל
מה הוא אחד ההבדלים העיקריים בין מדע לדת ללא להכנס להבדלים נוספים ? המדע בוחן כל תיאוריה לפי הצלחתה, עמידתה במבחן והאפשרות להוכיח אותה או להוכיח שתיאוריה מסוימת שגויה בעזרת הוכחות שונות או תיאוריה שונה שמוכיחה טוב יותר את עצמה. התיאוריה תמשיך להיות נכונה ואולי בשימוש כל עוד שלא תימצא תיאוריה חדשה שתוכיח שהקודמת היא לא נכונה, שגויה או ראויה לתיקון ולשיפור. הדת לעומת זאת היא תיאוריה של אמונה של בני אדם שנלקחת, נלמדת ומובנת כאמת מוחלטת שאי אפשר ואסור לערער עליה וכל המאמינים בה מנסים למצוא הצדקות, הוכחות ופירושים לאמת המוחלטת שנקבעה מראש ואסור לפקפק בה או להעמידה במבחן קריטי כזה שיוכל לערער את צידקתה או בטעויות שקיימות בה אולי. עכשיו רבותי, מה שהיום השמאל שלכאורה מקדש את המדע ומחפש צדק עושה לעצמו ולעמנו? הוא הפך את עצמו בעצם לכת דתית חרדית פנטית חדשה שהשלום בשבילו הוא דת ויוצר מסביבו תורה חדשה שלא ניתן לערער עליה, אמונתו בשלום עם הפלסטינים כאשר עובדות ונתונים של היום יום לא משכנעים אותו או בעלי משקל בכדי לשנות את דעותיו ולהתפכח אלא רק למציאת הסברים ישנים או חדשים לעצמו ולחברה שהוא שוכן בה לתמיכה בתורתו. לא רצח, לא הצהרות של המן ועוד צוררי ישראל, לא ראיית החינוך שלהם ולמה הוא הביא, לא ראיית תפיסת עולמם של הרוצחים שהופכים לשאהידים עם בתולות על חשבוננו, לא השינאה שלהם, לא החברה בעלת התשתית של אנרכיה, עושק ואי צדק, לא מאות הרוגים אצלנו או התשלום שלנו שהוא היה כתשלום על כל איזה חוב שהייה אולי יכול להיות לנו כלפיהם, לא אוסלו שנתן להם את כל מה שישראל לא יכלה לתת ולא זה שהם היו בשלטון וערפאת שמסמל את חברת הרוע הוריד אותם והעלה את הימין. שום דבר לא יוכיח להם שהשלום לא הגיוני עם חיות בצורת אדם אלה ושהשלום לא יכול להיות בימנו. הדת כמובן מסכימה להוכחות שמאשרים אותה כאשר השיטה היא נעשה ונשמע ולא נשמע ונעשה ותראו מה שיטה זו עשתה לשמאל בעמנו שאימץ את השקפת העולם הזו ועושה עבודה זרה ובונה את עגל הזהב ולא רוצה לשמוע. טוב, אם מדובר כבר שהשמאל שלנו יש לו אמונה אז אולי תקחו משהו ממורשת ישראל ותלמדו על משה רבנו שהיה במדבר עם דור עבדים שיצאנו ממצריים ושדור זה היה חייב לנדוד 40 שנה בכדי שנמות ונצמח דור חדש, ותחילו זאת על הפלסטינים אולי, 40 שנה ללא שיחות ושחברת החיות תנצל שנים אלה להצמחת דור של בני אדם שיאפשר לדבר איתם ולהאמין במה שהם אומרים אולי. אם המדובר היה בשלום עם האמריקאים אולי היה שווה לעצום עיין אבל החברה שאתם עשיתם ממנה את עגל הזהב שלכם עוד תשמיד אותנו ואתם החלק שעגל הזהב מפחד ממנו יותר מכול. את הדתיים בעמנו הם ידעו איך לנהל ולדכות אבל אותכם, עם הפה ותפיסת העולם (גם אותי), יש להם שיטה אחרת וזה לאו דווקא בפה אלא ''מוחמד בל סעיף''. ידידי מהשמאל הגיע הזמן שתחליטו ותפעלו ביושר עם עצמכם ואל תעשו לכם דת חדשה, עבודה זרה והקמת עגל הזהב. אם אתם מאמינים בכל זאת בעגל הזהב הפלסטיני תנו לו לפחות להקים את עצמו לבד ללא עזרתנו וללא תשלום הדם שהוא גובה מאיתנו ואל תשלחו את עם ישראל להקריב את בניו במשימה שנקראת היום לוחמה במחבלים אבל למעשה היא עבודה זרה; עגל הזהב. ואם הם לא יכולים לבד להקים את מדינת עגל הזהב בכוחות עצמם ופוגעים בנו אז נאלץ להפיץ אותם לכל הרוחות מכאן, טרנספר בשלבים על כל פיגוע; לעמנו יחסך הרבה דם והדורות הבאים יודו לכם ומה אכפת לכם שלדתיים יהיה חג פורים חדש כולנו נוכל לחגוג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אויש...מה זה? כתבה ארוכה..
אהרון,
רמת גן,
23/10/04 22:38
|
בסוף אף אחד לא יקרא..חבל,תכתוב בקצרה ולענין. כולם מבינים ויבינו מצוין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
wow ,תשובה ארוכה אבל לעינין
gideon,
24/10/04 01:22
|
|
 |
5.
יש להם יד מסולאנה
Avi Ecuador,
23/10/04 19:42
|
למה ערפאת מפריע להם להביא לחידלונה של ישראל? ''מנהיגים'' שהם אסון. בזמנו גולדה הרחיקה את פרס מתפקידים רגישים. קראו על יותר פרטים בתגובה 13 מזרח תיכון חדש https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/800/971.html
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
האם לש''ס תוכנית מדינית אמיתית?
פרינס זכריה,
23/10/04 19:42
|
אם נשאל את ש''ס לתוכנית המדינית שלה, ודאי נקבל את התשובה הבאה:
1. מחכים למשיח. 2. כאשר המשיח יבוא, ניתן לו להחליט.
גאוני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התוכנית להחזיר שטחים טוטאל
חורבן בית שלישי,
23/10/04 22:50
|
אך לא בכל מחיר כמו היום ללא הסכם ,מלחמת אחים והאשמים מי שתמך בהתנתקות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לתוכנית המדינית
germon,
23/10/04 22:34
|
אים היית שומע לדיברי הרב עד הסוף היית שומע שהוא מסכים למסירת שטחים תמורת שלום ולא סתם מתנה למחבלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכחת עוד סעיף
זרובה,
23/10/04 20:58
|
|
 |
שטחים תמורת שלום
שמי,
23/10/04 22:26
|
זו התכנית של שס, אפילו ביבי חושב כך. עומק הנסיגה כעומק השלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
שס=כסף
מימי,
23/10/04 19:42
|
|
 |
תשובה לכסף
germon,
23/10/04 22:35
|
ניראה לי שאת מכרת את השורשים שלך תמורת הנאות של רגע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתם אנטישמים!
ל"ת
שמי,
23/10/04 22:24
|
|
 |
מי שמדבר
ל"ת
germon,
24/10/04 01:45
|
|
 |
2.
איך הגאון שמעון שליט''א ידבר?
מאיר יוסקוביץ,
23/10/04 19:40
|
בשבת כשהוא בדרכו לארץ בשבת. והרב יסכים לדבר איתו? ואולי הרב שמעון הוא כמו שלוח מצווה שנוסע בשבת להציל את הפלסטינים, וזוהי כידוע מצוות פקוח נפש שדוחה הכל. למרכז פרס ול(ח)יצניו הפתרונים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
עם ש''ס הויכוח לעולם , לעולם לא
אבו יסמין,
23/10/04 19:33
|
על אידיאולוגיה ,או שכנוע על הדרך הנכונה והטובה לישראל , אלא מו''מ על המחיר , אצל הפרזיטים האלה מה שמענין ומה שמשכנע אותם , זה אם באת עם צ'ק פתוח , ועכשיו הויכוח מה הסכום שירשם ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סבתא יוסף בישדלה דייסה,איכס לא
ולדימיר,
קן צרעות=ש''ס,
23/10/04 22:42
|
רב יוסף נזרק לבור עמוק מלא בנחשים ואריה דריים-נארקיסיסט הזה. ואלי,ובן איז רע כמו דבורים בכוורת כל הזמן זוממים,לא כך אז אחרת.
כשרב ממלמל או סטירה משלח שרון,מופז חייבים להתגלח. פן חידקי יוסף נושאים מגוון מחלות ידביקו מופז,לאנדאו,שרון -V PIERIOT !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ועד פעם תלך כפרה
ל"ת
germon,
24/10/04 01:33
|
|
 |
תלכו כפרה על הרב עובדיה
ל"ת
ימותו הקנאים,
24/10/04 00:22
|
|
 |
לסמן
germon,
23/10/04 22:37
|
|
 |
אבל כבר ברור שזה לא כסף
gideon,
24/10/04 01:31
|
זה יותר אידאולגיה שקרובה מעט לציבור הציוני דתי מה אפשר לעשות כנראה ששנוי לימדה את ש''ס לוותר לפעמים על כסף וזה עובד טוב לגיבוש לאומי ולאי וותור על א''י אכן יש כן מעשה מן השמים ול זה נאמר רבות מחשבות בלב איש ועצת ה' היא תקום
הגב לתגובה זו
|
|