 |
88.
רגע האמת
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
24/10/04 22:53
|
בודאי שיעמידו אולטימטום למשאל עם וכי מה חשבתם שהחלטה חשובה הקשורה לגורל העם תעבור ללא משאל עם? רק בנוסף יש לזכור שבנים מגיל 13 ובנות מגיל 12 יוכלו להשתתף במשאל והסיבה כי הם בוגרים בעיני אלוקים ויכולים לקבל החלטות הנוגעות לעתידם שלהם ושל דורות שיבואו-להתראות במשאל העם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
תכמן,מדוע אתה ''מוכן''מדוע לא
יגאל כהן,
רחובות,
24/10/04 21:58
|
ביבי מציב אולטימטום? בגלל שהסוף של התיכמון הזה יהיה אותו סוף של תביעת הדיבה נגד עובדי מרכינתל. זוכר איך הרעשת את כל העולם שתתבע אותם על דיבה? ושם לא אמרתי ''מוכן''. שם אמרת אתבע !! ובסוף קיפלת את הזנב וברחת חזרה לחמ''ל שלך, מתחת המיטה של שרה. ושוב שילחת באריק, את הפצצות המתקתקות שלך ,מליברמן ועד גורולבסקי וחזן ויתר הארחי פרחי, שהבאת עלינו בביתן 28 !! שקרן כרוני !!!!!!!!! תרבות השקר הביבי !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
מי מוכן להמר שביבי יברח לחמ''ל
יגאל כהן,
רחובות,
24/10/04 21:53
|
אני מתכוון לחמ''ל שהוא בנה מתחת המיטה של שרה. מי מתערב שביבי בורח שוב? אני פותח את ההימורים ב10 ל1 . מי גבר שיהמר? ביבי תכמן !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! כמה פעמים אני צריך לחזור על כך?וחוץ מזה ביבי נמאס על עם ישראל, הוא יבין זאת בקרוב!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
על דת ומדינה ועגבניות שרי5)@@@
יגאל כהן,
רחובות,
24/10/04 20:27
|
מסקנות אופרטיביות!!!! צריך לקנות הרבה עגבניות שרי,ולחלק לכל המתנתקים,ואל תתנו למתנגדים אפילו עגבניה אחת ,כמו שעשו לי. בפעם שעברה במשאל הליכוד רק המתנגדים קיבלו עגבניות שרי,ואני כשראיתי את העגבניות שרי, של גוש קטיף, ממש ירד לי ריר מהפה ושקלתי כבר לבקש מהם שיתנו לי קצת. אבל בסוף התאפקתי והמשכתי להתנתק. אני יודע על הרבה אנשים, שהעדיפו את העגבניות שרי על ההתנתקות. זה הסוד שלהם ,עגבניות שרי. ולכן הם רוצים לעשות לנו עוד משאל של עגבניות שרי. הם טובים בזה. בכל מקרה אם ביבי יכפה עלינו, עוד משאל עגבניות שרי,אני אביא אתי מהבית שקית ואצפצף עליהם!!!!!!!!! בי הם כבר לא יתעללו עוד!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
על דת ומדינה ועגבניות שרי(4 @@
יגאל כהן,
רחובות,
24/10/04 20:21
|
במשך אלפי שנים, תמיד יהודים הגנו זה על זה, עד שבאו עגבניות השרי ופערו תהום בין אלה שאוכלים לאלה שמתענים. אגב אם הייתם ערבים ,הייתם אומרים 'לכל אחד' שעובר לידכם:תפדל!! לא רק למתנגדים להתנתקות. אם הייתם בדואים ,הייתם אומרים :וואכלני!!! שזה הרבה יותר רך מתפדל. ''ו'אכלני'', בתרגום מלולי זה האכיל אותי. במקום תתכבד לאכול מהאוכל שלי, אומר הבדואי האציל :האכיל אותי!! הכיצד? אומר הבדואי,כאשר אני אוכל לבד, אני אוכל קצת,אך כשיש לי חברותא לאכול אתו או אתה(שנאמר או חברותא או מיתותא)נפתח לי ההתאבון. וכך אותו חלק שהבדואי יוכל, בזכות החברותא,נחשב שהחברותא האכילה אותו את התוספת הזו. ולכן ''ו'אכלני''-האכילני,(יעני עשה לי טובה ושב לאכול)ולא, בא אני אאכיל אותך, עגבניות שרי או מה שהוא אחר. ואני רוצה להגיד לכם, חייתי עם בדואים במשך שנים. מעןלם לא קרה שבדואים אכלו לידי כפי שאתם אכלתם לידי והריר ניגר מפי ונשארתי רעב. אצל בני הדודים שלי זה לא יקרה לעולם. ''אשהד אינא איל בדוו חליווין חילווין וכ'יפת אידם זאוואדאתהום חלאווה''. שאתם ''תגילין דם''!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
על דת ומדינה ועגבניות שרי 3)@@
יגאל כהן,
רחובות,
24/10/04 20:15
|
הטעות הפטאלית של המתנחלים!!!! ניהלתי עשרות מערכות בחירות במשך חיי אם לא מאות(תלוי מה סופרים) ,ולא ראיתי טעות כזו בחיי. ההחלטה שרק מי שמתנגד להתנתנקות, יקבל עגבניות שרי ,היתה החלטה פשיסטית. באותו רגע נפערה תהום בין אלה שאכלו עגבניות שרי ובין אלה כמוני שהריר ירד להם מהפה, הושפלו ולא קיבלו עגבניה אחת לרפואה. כאן נוצר הקרע בין המתנחלים לבין הרוב הדומם. במשאל הבא הם ישלמו על כך ביוקר. לא מתנהגים כך ,אחר כך אתם אומרים שישראל ערבין זה לזה. ערבין, עד לעגבניות שרי. זו ערבות בערבון מוגבל,ובזה הוצאתם את עצמכם מהכלל,וכפרתם בעיקר!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
על דת פוליטיקה ועגבניות שרי 2)
יגאל כהן,
רחובות,
24/10/04 20:11
|
אמרו לי תשב,הביאו תנ''ך והראו שכתוב בתנ''ך, איך צריך להצביע במשאל עגבניות השרי. ואמרתי להם חברים! כתוב:''החכם עיניו בראשו ועיני כסיל בהפטרת השבוע''. שהפתרון לא נמצא בהפטרת השבוע. הוא נמצא בדוח של השב''כ, של ועדת חוץ ובטחון בקונגרס,בבית הלבן, ולא הצלחתי לשכנע אותם, לשים את התנ''ך בצד ולדבר פוליטיקה. הוא שאמרתי :אסור לערב פוליטיקה דת ועגבניות שרי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
אולי תתחילו לחשוב על עתיד טוב
Ehad Haam-Zioni,
חוק+מוסר+שכל,
24/10/04 19:52
|
אין כל ספק ששלום עדיף על מלחמה וטרור-ואין כל ספק שיציבות בטחונית, פריחה כלכלית, הגינות חברתית ומדינת חוק דמוקרטית ופלורליסטית עדיפים על חברה ומדינה שמידרדרת למעמד ניאו קולוניאליסטי וכלכלה וחברה מרוטות ומוכות.
כדאי לכולם לחשוב 30 שנה קדימה-כאשר ישראל לא רק בשלום עם שכיניה, כולל מדינת פלשתין-אלא שישראל ופלשתין הם חלק ממסגרת בינלאומית רחבה יותר: נניח ברית מדינות הים התיכון-או האיחוד האירופאי.
כל הספקנים דהיום יסתכלו אחורה בתמיהה איך איפשרו למרחץ הדמים להימשך בתחילת המאה-ואיך איפשרו למיעוט הלאומני הקיצוני ול*נטורי הקרתא של ההתנחלויות* להשתלט על השיח הציבורי-ולתת לזנב הזה לקשקש בכלב השמירה של המדינה-אותו הרוב המתון והרציונלי השואף היום מיידית להתנתק מעזה וחלקים מהגדה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
החישוקאים אינם מסכנים עצמם
חישוקאי,
24/10/04 19:48
|
נתניהו, סילבן שלום ולימון חומצת, הנושאים שלושתם עיניהם אל כס ראש הממשלה בבחירות הבאות, חוזרים על התרגיל האהוב על שרי ליכוד לדורותיהם, החישוק. שרון עצמו חישוקאי ותיק. החישוק הוא תרגיל שאינו יכול להזיק למבצעו ואינו מעיד על גבורה יתרה. כל עוד לא פעל שרון דבר במישור הפוליטי ישבו השרים בשקט. כעת הם מנסים לטרפד באופן הפופוליסטי ביותר את תוכנית שרון, על ידי משחקים במשאל עם. תקוותי שהבוחר יזכור להם את מעלליהם בבוא היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
hitnatkut
ezra,
24/10/04 19:29
|
|
 |
78.
קריאה לכל האשכנזים הסמולנים
אאא,
24/10/04 19:21
|
קריאה לכל האשכנזים הסמולנים
חיזרו הביתה לאירופה.
ממילא אתם חיים כמו נוצרים. ממילא אתם מחוייבים לאינטרסים של האיחוד האירופי. ממילא אתם להוטים להתבולל. ממילא אתם להוטים להיות חלק מאירופה.
כדי לקיים אורח חיים מערבי-נוצרי,לא צריך מדינה באמצע מליארד מוסלמים. בשביל זה,היהודים יכולים לחיות כמיעוט במדינות המערב,כפי שעושים היהודים בגולה. אנחנו לא בתקופת מסעות הצלב,ולכן לא צריך מוצבים או מאחזים של המערב הנוצרי בלב המרחב המוסלמי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ככה כותבים שמאלנים. הבנת?עכשיו
ל"ת
אמור דבריך!!,
24/10/04 20:08
|
|
 |
77.
שרנסקי צודק
רם,
24/10/04 19:18
|
גם בברה''מ נהגו להעביר בכפיה אוכלוסיות שונות ממקום למקום ''לטובת המדינה''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
שרי הליכוד מתחילים להפנים
אורן,
24/10/04 19:08
|
כי ללא משאל עם,הליכוד יתחסל בבחירות.העם מעדיף שהסמול יהיה בממשלה והליכוד ירסן אותו מהאופוזיציה,מאשר שהליכוד יהיה בממשלה יעשה בדיוק את אותו דבר ויקבל חיבוק אוהב מהסמול. שרון סיים את דרכו בליכוד,והוא יודע זאת.מטרתו כעת היא לשדרג את מעמדו כמנהיג ''אמיץ'' ו ''נחוש'' (כלומר,מחרבן על העם כמו סאדאם חוסיין) ולהותיר אדמה חרוכה בליכוד. אם שרי הליכוד גם מסתכלים קדימה לבחירות הם חייבים להתעורר. ללא משאל עם ברוב מיוחס,הליכוד גמור. אם שרון לא יכבד את משאל העם,ההפגנות שידעה המדינה עד היום יהיה משחק ילדים לעומת מה ששרון יפגוש כי זה יאחד גם את הסמול וגם את הימין וגם את כוווווווווולם נגד שרון. שרון,שעמדותיו עמדות ביילין,לא ישאר בליכוד מאותן סיבות שביילין ומרידור לא יכולים להיות בליכוד.שרי הליכוד צריכים לטרפד את מדיניות האדמה החרוכה של משפחת שרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יישר כוח!
ל"ת
Avi Ecuador,
24/10/04 20:26
|
|
 |
75.
על דת ומדינה ועגבניות שרי @@@@
יגאל כהן,
רחובות,
24/10/04 18:55
|
צריך לחוקק חוק בכנסת. שאסור לערב דת פוליטיקה ועגבניות שרי. אני ראיתי מה עושה הקומבינציה השטנית הזו. הוציאו לי את הנשמה, בוויסגל ברחובות, ביום של משאל עגבניות השרי של הליכוד. ראיתי אותם כמו כומר עם הבסקןייטים האלה שהם קוראים לחם הפנים(לא ידומה ולא ימושל). וכל אחד מהחברים שלי בא ,כורע ברך מתחת ל''צלב'', פותח פה מרים את הלשון והכומר שם לו עגבניית שרי מתחת ללשון. והיה חם ,ואני שרוף על עגבניות בכלל ועגבניות שרי בפרט. וחם ,והגעבניות כשמן כן הן, עוגבות עלי,ואני מסתכל לצד, אתם יודע כמו נטורא כרתא, שמסתירים את הפנים, עם הכובע. והעבניות כאלה עוגבות וחם ואני אומר לעצמי כולם יאכלו עגבניות שרי ואני לא? מה חטאתי? ואחת מהכמרים של השרי, בתו של דוד יפת זכר צדיק לברכה, השכן שלי. והיא מתה לתת לי עגבניות שרי ומתחננת, שרק אכרע ברך, אפתח את הפה, ארים את הלשון ותשים לי עגבניה מתחת ללשון. ועמדתי בפיטוי. ולא אכלתי אפילו אחת. ואין בליבי ולא כלום על אלה שאכלו עגבניות שרי, עד שלכלכו את החולצה. אני מבין אותם ,ולכן יש לאסור בחוק. אין לערב פוליטיקה, דת ועגבניות שרי. זה מרשם להתפוצצות. עוד משאל שרי כזה ואני אשבור את הכלים!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
המעלה הגדולה של ביבי היא שרה
ל"ת
היידה שרה,
24/10/04 18:52
|
|
 |
73.
חבר'ה, מה יהיה? איך שרון יסתדר
רק הליכוד יכול,
24/10/04 18:49
|
|
 |
72.
Right On! -- #62
ל"ת
# 62,
24/10/04 18:47
|
|
 |
71.
מהרסיך ומחריביך ממך יצאו
אמיר,
כפר סבא,
24/10/04 18:45
|
לאחר קריאת מרבית התגובות , הן ספק שאנו חוזרים לימי חורבן הבית הקיצוניים=הסיקריקים , וחורבן הבית השלישי באופק. היכן הוא רבן יוחנן בן זכאי העדכני אשר יאמר לנו תנו לי את יבנה וחכמיה ותפטרו מעזה ובנותיה. היכן היו כל אותם צווחנים לאחר פירסום הדו''ח על ילדים רעבים , היכן היא אותם סיקריקים לאחר פירסום הפערים בחברה שלנו .ארץ ישראל היא לא חזות הכל ובוודאי שלא עזה. תתבישו לכם אוסף מחריבים !!! ולך אריק שרון לך בכח זה והושיע את ישראל , כי רק אתה יכול לעמוד מול כח אותם מטורפים פורעי חוק, עילגי לשון ועזי מצח אשר הם לעולם לא ילמדו אפס קצהו של הדאגה לבטחון ישראל ושלמותה שקיימת אצלך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
ההתנתקות לא חוקית, הרס המדינה.
ל"ת
ש הלוי,
24/10/04 18:42
|
|
 |
69.
יציבו אולטימטום לשרון ? מי
פרשנדתה,
24/10/04 18:38
|
יציב אולטימטום לשרון המשחית ? כנופית הפודלים המושחתים ? נו בחייכם, אתם רציניים ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
שרון לא יכבד תוצאות מישאל העם
נעים,
24/10/04 18:30
|
בהכירנו כולנו את שרון, נהיר לכולם שהוא וחבריו הדבוקים לכיסאות,לא יכבד ותוצאות המישאל - אם יתקיים. ריח הדיקטטורה דבק במנהיגים הקשישים של העם: שרון, פרס, והכוכב העולה החדש (''הליברל'') טומי לפיד - שהיגיע לשיאו בתכנית פופוליטיקה ומאז לא שבר שום שיא. הם, כמו יצחק בן אהרון (עת העדיף העם את בגין בשילטון:''העם טועה'') יודעים יותר טוב מהעם - מה טוב בשביל העם. הסכנה של העמדתם לדין על פשע מלחמה - ביצוע טרנספר לאזרחים, כבר לא מרתיע אותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
מאיפה לימין כסף למימון ההפגנות
יעקב,
באר שבע,
24/10/04 18:25
|
הימין הקיצוני כנראה לא עובד כי הוא כל הזמן עושה רעשים נוראים כאילו הם הרב. מאיפה יש להם כסף לכל האוטובוסים, דגלים וסתם אנשים שנמצאים ימים רבים בהפגנות ובהסתות, כנראה שהשמאל המטומם ממן אותם כנגדו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מועמד לגירוש תרם 1000 שקל
ירון,
חיפה,
24/10/04 19:10
|
ועוד כולם מתנדבים, גם ימניים בארץ (תתפלא יש ימניים לא מתנחלים, והרבה). דגל עולה 5 שקל ולא בחינם. גם החולצות עולות כסף, ולרוב גם האוטובוס אם הוא לא מתנדב. ככה זה בדמוקרטיה כשלאנשים איכפת. הם יצעקו ויאמרו את דבר העם גם אם מתנגדים ימשיכו לנפנף לשקר בדגל ההסתה (מעניין שרק לשמאל מותר לדבר. דברים כל כך לא אינטלקטואלים אפשר לשמוע יום יום מפינס, חן, בריזון ושות'. כבר מתגעגעים ליוסי).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תנו לעמרם מצנע להוביל אמון על
משה,
פ'ת,
24/10/04 19:09
|
כלל הציבור עמרם מצנע איש כן וישר איש שלום אמת אוהבים אותך עמרם מצנע ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בעיקר מימון יהודים מחו''ל
אאא,
24/10/04 19:09
|
עדיף על פני ארגונים אנטישמיים כמו הקרן החדשה או גופים אולטרא אנטישמיים כמו האיחוד האירופי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
רק מפד''ל תנתק ישובים
ל"ת
ing,
24/10/04 18:21
|
|
 |
65.
שרון הוא העתיד את ביבי ראינו..
משה,
הרצליה,
24/10/04 18:18
|
נתניהו כראש ממשלה היה מחליט בדיוק כמו שרון אבל הוא לא ראש ממשלה והוא לא דואג למדינה אלא לעתיד שלו ומתוך הכרת חברי הליכוד (כמו סילבן) הוא מעדיף את עתידו על פני עתיד המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למען עתיד בטוח תנו למצנע צ'אנס
משה,
פ'ת,
24/10/04 18:38
|
איש כן וישר עמרם מצנע יביא שלום אמת , עמרם מצנע אוהבים אותך ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
נקמת שרון בעם
נועה,
24/10/04 18:10
|
החולי של המערכת השלטונית באשרה פעילות בלתי חוקית תתקל בהתנגדות עזה וחריפה של מבוגרים ושל ילדייהם. הגחמה הדורסנית החדשה של שרון שריח דיקטטורי חריף עולה ממנה (זוכרים את ''עצמאותו ושקריו במילחמת לבנון? אי מילוי ההוראות - לא סירוב חס וחלילה -במלחמת יום כיפור) , גחמה זאת - לא תצלח. מי יכול להצדיק את ביצוע הטרנספר בכלל ובמיוחד זה שבצפון סיני - שם ממוקמים ישובים המושתתים על אוכלוסית ה''פינוי ''הקודם. אין בסביבה כל ישוב ערבי. מדוע לא ניתן היה להסוות את הפשע שאולי יתחולל ולהמנע מלבצעו לפחות באזור זה (חילופי שטחים וכד'). יש לזכור: תחילתו של תהליך החל בפרשת האי היווני. שרון החליט להתנקם בעם ונתמך ע''י ציבור הנדבק בכל כוחו לכיסא ומוכן למכור בתמורה את המדינה וכל ערך של מוסר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
די להכביר מילים
מבקר תגובות,
24/10/04 18:52
|
שרון מושחת ודואג לבני משפתו בלבד. יש לך מושג איזה חלק ממיליארדי השקלים של הפיצויים ילך לדודי אפל ודרכו לגלעד שרון ? מה אתה מנסה למצוא הסברים מתוחכמים ? האמת פשוטה מאוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
כל הכבוד לנתניהו המצוין !
משה,
תל אביב,
24/10/04 17:56
|
נתניהו מצוין גם כראש ממשלה וגם כשר אוצר !!
תוכנית ההתנתקות לא תבוצע לעולם!
תוכנית ההתנתקות לא תבוצע ללא משאל עם! ובמשאל עם, אם יתקיים, יהיה רוב למתנגדי תוכנית ההתנתקות.
שרון ''רואה'' התנתקות ופרס ''רואה'' מזרח תיכון חדש...
הזיות זה דבר טבעי ושכיח אצל זקנים סניליים כמו פרס ושרון.
כמו בבית האבות, יש לאהוב את הזקנים הסניליים אך לא להתיחס להזיותיהם ברצינות.
בנימין נתניהו ועוזי לנדאו המצוינים מטפלים בהזיות ההתנתקות של שרון ביעילות ובמסירות וברגע המתאים הם ישלחו את שרון בהדרת כבוד לבית האבות וההתנתקות לא תבוצע לעולם!
בקרוב מאד, הליכוד ידיח את שרון ויחליפו בנתניהו המצוין!
אני מאחל לשרון מקרב לב אריכות ימים, עד מאה ועשרים, שיעשה חיל בבית האבות ושיוכל להמשיך לחלום על תוכנית ההתנתקות שלא תבוצע לעולם ושהביאה לסילוקו מראשות הממשלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הנני שותף למשאלותיך, אבל
מבקר תגובות,
24/10/04 19:11
|
מי שהוזה כאן זה אתה. זאת אני אומר בצער רב. נתניהו מפחד משרון הוא יתנהג כאילו מתנגד. אין לסמוך על נתניהו כמו שאין לסמוך על שרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון!!!
ל"ת
Avi Ecuador,
24/10/04 20:24
|
|
 |
62.
רמז - כוונה
לילי,
24/10/04 17:36
|
מה באמת עושה אריאל שרון? לאן הוא חותר? את התשובה לשאלה הזאת נקבל אולי מרמז של אשתו המנוחה של אריאל שרון, לילי ז''ל.
אישה אחת, ג', הכירה היטב את לילי וסיפרה לי את הסיפור הבא: לפני כמה שנים, בימי שלטונו של רבין, כשחרב החורבן עמד מעל הגולן, אריאל שרון ואשתו הגיעו לנווה אטיב לביקור של חיזוק והזדהות. לאחר השיחה עם התושבים, התפזרו הגברים ושוחחו עם שרון. לילי נשארה עם ג' לשיחה בין נשים. ג' חזרה ואמרה ללילי שהיא כל כך רוצה שאריאל שרון יהיה ראש ממשלה. היא אפילו התנדבה לפעול למענו ולהפעיל אנשים אחרים. כשלילי שרון שאלה אותה למה היא כל כך מתעקשת , למה היא כל כך רוצה שאריאל שרון ייבחר לראשות הממשלה, ג' ענתה שהיא בטוחה שהוא יידע להיות מנהיג יהודי אמיתי וגאה. לילי שרון שאלה את האישה: ''האם את מכירה את משל יותם?'' ג' לא הכירה אז את המשל ולילי לא המשיכה בדבריה.
כזכור, משל יותם מופיע בספר שופטים פרק ח'. לאחר מותו של גדעון, בני ישראל ממליכים את בנו אבימלך בן ירבעל למלך. אותו אבימלך שרצח שבעים מאחיו כדי לוודא שרק הוא ימלוך. אח אחד אבימלך לא הרג, והוא יותם שהצליח להתחבא בעת מעשה הטבח . כשיותם שמע שבני ישראל המליכו את הרשע אבימלך , הוא הלך בראש הר גריזים וסיפר את המשל הבא על מנת להתריע בפני בני ישראל על הטעות הנוראה שהם עושים :
הלוך הלכו העצים למשוח עליהם מלך, ויאמרו לזית מלכה עלינו. ויאמר להם הזית, החדלתי את דשני אשר בי יכבדו אלוקים ואנשים, והלכתי לנוע על העצים? לאחר שעץ הזית סרב להיות מלך, הלכו העצים לעוד עצים ובקשו מהם למלוך עליהם. אך גם עץ התאנה, ועץ הגפן סרבו. הגיעו העצים לאטד, שכידוע הוא שיח קוצני שנשרף בקלות . העצים בקשו מהאטד: ''לך אתה מלך עלינו''. ויאמר האטד אל העצים: אם באמת אתם מושחים אותי למלך עליכם, בואו חסו בצלי ואם אין, תצא אש מן האטד ותאכל את ארזי הלבנון. וכך סיים יותם את המשל, כשהוא מזהיר שהמלכת אבימלך תביא רק אש וצרות.
לילי שרון ז''ל אינה נמצאת אתנו היום כדי להסביר את דבריה. אך דבר אחד ברור. לילי בקשה להזהיר את ג' מפני הרעיון של שרון לראשות הממשלה בדיוק כפי שיותם הזהיר את בני ישראל.
ואמנם, כשממליכים אטד , אז הוא מסוגל לגרום לשרפות- לא רק אצל האויב, אלא גם אצל בני עמו כי כל מה שמעניין אותו זה לשרוד ולהשאר בשלטון.
אל לנו להשלות את עצמנו. באותה מידה ששרון נתן מכה לאויב, אריאל שרון מסוגל להביא מכת אש לבני עמו -- את תוכנית ההתנתקות לחורבן ההתיישבות ביהודה, שומרון וחבל עזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יישר כוח!!!!
Avi Ecuador,
24/10/04 19:04
|
את התגובה שלך ראיתי מזמן והתשמשתי בה כמקור בעבר, אני מקווה לראות אותה שוב בכל כתבה אפשרית. יישר כוח!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
WOW! A Must Read!!!
ל"ת
Ex-Likudnik,
24/10/04 18:44
|
|
 |
61.
אורלב צודק כשהוא נדבק לכסא,
זכור את כל,
קרבנות השלום,
24/10/04 17:35
|
זו הקדנציה האחרונה שלו, אז שייהנה ממנה מה שיותר. את שארית ימיו יצטרך להקדיש לחזרה בתשובה, ועדיין לא בטוח שיימחל לו. אורלב, זה לא ''פינוי'', זו מדיניות היודן-ריין. טיהור חבל ארץ מנוכחות היהודים. ובעיקר, זה פשע נגד העם היהודי - א. כי מולדת לא מוסרים. ב. כי לא נותנים שוב ושוב לרוצחי עם, לרצוח את העם. ולא היינו מגיעים לשלב המתקדם הזה, בתכנית השלבים הערבית לחיסול ישראל, אילו פרשתם מן הממשלה. ואם כן היינו מגיעים, לכם לפחות לא היתה יד בפשע. אך, כפי שהדברים עומדים היום, אתם שותפים לפשע!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
ביבי נבהל שעוזי לקח את ההובלה!
יגאל כהן,
רחובות,
24/10/04 17:35
|
וזו הסיבה היחידה לרעש שהוא עושה. הוא הבין שפייגלין לא פרייר, אז הוא מנסה לתכמן את פייגלין בבוקי סרוקי. אך תוך יום יומיים הוא יברח חזרה לחמ''ל שלו, מתחת המיטה של שרה, ומשם ימשיך לשלח באריק ובנו את הפצצות המתקתקות שלו!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קרק, קרק, קרק, קרקרר! נא לשלוח
איציק,
המרכז,
24/10/04 18:40
|
|
 |
59.
שרון הוא האתמול ביבי העתיד
פלמחניק קשיש,
24/10/04 17:26
|
לי כבר נמאס משרון שמספר לנו ספורי בטחון ושלום ופתאום הוא נזכר בהתנתקות שבא לעקור נטוע קשה לי למצא אדם יותר מתאים היום מאשר ביבי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
למס' 50: חוליגן המנבל את הפה
לאו,
מרכז,
24/10/04 17:25
|
ולגופו של עניין - אני מפנה אותך (ואחרים כמוך) לתגובתי מס' 48: אנא לפרט את השקרים של ביבי לעם, ומהם המעשים שלו אשר בגללם אתה קורא לו ''נוכל''??! ואם לא תענה לאדגר - אזי דבריך אכן סתם ניבול פה והנך סובל משנאת חינם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
רק לשמוע את הקביעה שהיהודים
אין אפס ואין,
ואקום!,
24/10/04 17:25
|
''יפונו'' זו אמירה המעוררת צמרמורת. ויהודי שלא ירצה לעזוב את ביתו, ייזרק לבית כלא. שיסלח לי שרנסקי, אבל בריה''מ עם כל רישעותה, לא הגיעה לשפל של מדינת ה''שלום'' הזו. לא זכור לי שממשלת בריה''מ העניקה נשק לרוצחי אזרחיה. לא זכור לי שבריה''מ שיתפה אי פעם פעולה עם המבקשים להשמידה. ולא שמעתי שבריה''מ הופכת איזה שהוא חבל לרוסן-ריין. אמרו חז''ל - שישראל נמשלו לכוכבים ולעפר, כשעולים, עולים עד לרקיע ועד לכוכבים וכשיורדים, יורדים עד עפר - אין אמצע! יהודי בלי יהדות הוא ואקום, וכשיש ואקום, הוא מתמלא באשפה. ככה זה. לכן יש הבדל עצום כזה בין המתנחלים לשונאיהם. הראשונים הם הטוב המוחלט לעם ישראל, מגרשיהם, הם הרע האולטימטיבי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
!!! I Agree !!!
Rena,
24/10/04 17:42
|
Sadly, our worst Eneny is our own Prime Minister, and he is the one that should be removed!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
שרון מוביל לשפיכות דמים...
פחד אלוהים!!,
24/10/04 17:25
|
האיש הזה לא מובן. במקום לעשות זאת בהדרגה, במקום לעשות זאת ע''י משאל עם, שירגיע מעט את החמומים. הוא בוחר להתעמת איתם ומזלזל בהם כמו רבין בזמנו, ופשוט מזמין את כל הקיצונים לצאת במחול החרבות ח''ו... הלואי וביבי יצליח להכות מעט בינה ושכל על קדקדו של ראש המשלה, ומר שרון היקר יאות לעשות משאל עם!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
הימין צדק באוסלו - הימין צודק.
איז'ו,
24/10/04 17:20
|
גם עכשיו, לצערי הרב!!!!!! ולכן הלואי ונתניהו יצליח לאלף מעט בינה את ראש הממשלה שלנו... המונהג ע''י בנו עומרי השמאלני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הימין טעה - עובדה !!!
ספי,
24/10/04 17:49
|
שנים אמרנו שצריך לפנות והנה ראש כנופיית ההתנחלויות אומר שצריך לפנות. הוא קורא לכם כיבוש !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון הוא איש סמול
אלי,
24/10/04 19:19
|
בדיוק כמו גולדפרב,שגב וסלמוביץ' הונאת הבוחרים לא משנה את המצב. שרון הפסיד בכל פעם שבדק את דעת המחנה שלו,אז לבוא ולומר ששרון מייצג את הימין זו איוולת ממדרגה ראשונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא שבוי בידי השמאלנים
ירון,
חיפה,
24/10/04 19:06
|
ואילי ההון שחושבים שירוויחו מזה כמו שחשבו באוסלו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
שרון,מי שישן עם כלבים ....
בני,
ראשל''צ,
24/10/04 17:16
|
שרון , מי שישן עם כלב , שלא ייתפלא שקם בבוקר עם פ ר ע ו ש י ם . לקחת מסילבן את האוצר ונתת לביבי ? האמת ? מגיע לך .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
ביבי העתיד שלך מתחיל היום
בצלאל,
24/10/04 17:15
|
אל תחכה לעם כבר נמאס משרון והשטויות המפאיניקיות שלו קום וכבוש את ההר ובעזרת האל הטוב תצליח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
העתיד שלנו עם ביבי - סיוט גדול
ל"ת
ספי,
24/10/04 17:50
|
|
 |
52.
Danger!!!
-Ex-Likudnik,
24/10/04 17:14
|
Whether one agrees or disapreed with Shron's plan, Sharon has proved himself to be a short-sighted Dictator!
And as a Dictato Sharon has become the most pressing danger to the existance of the State of Israel.
In fact, at this point in time Sharon is more dangerous to our existance than all our enemies, combined!!!
How sad tha the man who was elected to defend Israel is in fact the berrer of its destruction!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
צריך להעיף את שארנסקי מהממשלה.
ציוני בדם,
24/10/04 16:59
|
די לשארנסקי בממשלה. יחזור לברה''מ, הרי זה כאן זה כמו ברה''מ. מהר ודחוף!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדיוק לדבריך אלה התכוון בדבריו
ל"ת
והוא דבר בלשון,
המעטה!,
24/10/04 17:27
|
|
 |
שרנסקי לא מבין את ההבדל בין
דוד,
בת ים,
24/10/04 17:24
|
|
 |
שרנסקי צודק,שרון מביא דיקטטורה
ל"ת
תעוף אתה!,
24/10/04 17:20
|
|
 |
אולי תעוף אתה במקום?
ל"ת
אלעד,
24/10/04 17:15
|
|
 |
50.
הדבר היחיד שטוב בנתניהו ...
שלמה דדו,
24/10/04 16:50
|
זה שחזרתו של הנוכל לראשות הליכוד תביא לנפיתה של המפלגה המושחתת והמגעילה הזאת שעושקת את אזרחי המדינה לטובת עסקנים פוליטיים פרזיטים ומיעוט קיצוני שמתנתק מהעם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האמת מעצבנת אתכם?
משה,
הרצליה,
24/10/04 18:15
|
ביב כראש משמשלה היה מתנהג אחרת לגמרי. נראה אותו כראש משמלה גם הוא יבין שצריך להתנתק צבוע שרוצה להיות בשלטון אבל לא לתמוך בשרון שלו כל הכשרון..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבל שאין לך משחת שיניים
בצלאל,
24/10/04 17:31
|
|
 |
49.
5 subversive kings
Marvin,
24/10/04 16:41
|
בנימין נתניהו ,Bera king of Sodom סילבן שלוםBirsha king of Gomorrah , לימור לבנת Shinab king of Admah , ישראל כץ Shemeber king of Zeboiim(ליכוד) וזבולון אורלב (מפד''ל) the king of Bela, which is Zoar נועדו בצהריים במזכירות הממשלה, ובמהלך הדיון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמעט דייקת. הם רק הרבה יותר
חובה להשוות,
לגרוע מכל!,
24/10/04 17:31
|
גרועים. מלכי סדום ועמורה, אדמה וצבויים וצוער אמנם היו רשעים והתעללו בעמיהם ובאחרים, אך מעולם לא פעלו לחורבן ארצותיהם. כבר מזמן אמרתי, שבעתיד לא יאמרו ''סדום ועמורה'', אלא - ''מדינת ישראל של השלום''!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
נתניהו גדול - חכם ואמין !!!
לאו,
מרכז,
24/10/04 16:35
|
ביבי אכן גדול - חכם, אינטליגנטי ואמין (!) אני מזמין את כל השונאים ומקללים סתם להביא דוגמה אחת לשקרים כביכול שלו לעם!? היו כמה מתוסכלים בין אלה שלא קיבלו ג'ובים שהובטחו להם לפני הבחירות - אז זה דבר מקובל בפוליטיקה הישראלית. אבל מהם השקרים לעם (!) שאתם צועקים עליהם? תואילו לטובותכם לפרת. ועל כך שהוא שר העוצר מאולה - יש לו קבלות מכל המבינים בדבר, גם מאלה שלא מסכימים לגישתו המדינית-לאומית !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ביבי רוה''מ הבא!
יעל,
עפולה,
24/10/04 17:16
|
|
 |
שכירי החרב כדאי שתחפשו עבודה!!
יגאל כהן,
רחובות,
24/10/04 17:37
|
ביבי קרס!!!!!!!!!!!!!!!!!! בתוך ימים אחדים אתם מצטרפים למעגל המובטלים. עד אז אתם יכולים להמשיך לשקר ולהסית נגד כל עם ישראל. מנא מנא תקל ופרסין!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איכסססססססססס
שכיר חרב...,
24/10/04 18:06
|
שוב יגאל כהן עם הפה הגדול... את נבואות הזעם שלך על קריסתו של ביבי, וכניסתו למעגל האבטלה, כבר שמענו וקראנו מעל כל בימה אפשרית. כמו שלא צדקת תמיד, כך אתה לא צודק עכשיו. והעתיד יוכיח. מפני שביבי הוא היחיד עם ראש על הכתפיים, הוא היחיד בממשלה הזאת שעובד, ועובד קשה. ולואי ועוד כמה שרים היו עובדים כמוהו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודדה על האיכססססססססססססס
יגאל כהן,
רחובות,
24/10/04 19:17
|
|
 |
47.
Bivi ? i
Marvin,
24/10/04 16:32
|
|
 |
46.
B-B-B-S-O-T
ל"ת
shalom,
24/10/04 16:29
|
|
 |
B-B-Z-N-O-T
ל"ת
RH,
24/10/04 16:43
|
|
 |
45.
חוק לביטול הפרלמנט
ל"ת
גל,
24/10/04 16:26
|
|
 |
44.
biuf shel bibi
bibi uf,
bibi uf,
24/10/04 16:16
|
ביבי : אתה ביוף רק עשית דבר אחד : דפקת את המסכנים-את הבכירים בשרות הציבורי אפילו לא דיגדגת עוף מפה כבר !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Bivi harasha'a
Marvin,
24/10/04 16:29
|
|
 |
43.
ימים אפלים במדינת ישראל
חיים,
גבעתיים,
24/10/04 16:06
|
שרון מתנהג כמו צ'אושסקו ללא התחשבות בעם. מזכיר ימים אפלים במזרח אירופה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
THE ANSWER TO ISRAEL PROBLEMS
HOMELESS,
USA,
24/10/04 16:05
|
ONE SECULAR STATE TO TWO PEOPLE ONE SET OF LAWS THAT OBLIGATE MAJORITY TO PROTECT MINORITY ONE STATE SOLUTION IS A SALVATION TO ISRAEL AND NOT OTHERWISE
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
מלכודת דבש של נתניהו
ספי,
24/10/04 15:54
|
|
 |
אתה הוא דוגמא להסתה
תגובה לספי 41,
24/10/04 16:03
|
הבוס שלך הוא דוגמא לטוטליטר מהזן הישן והטוב שאם היה מפעיל את חוקיו הדרקוניים נגד ה'אנרכיסטים' המאפיוזה המשפטית הייתה יונקת את לשדו. אך לא - הוא בוחר בבוחריו לגרש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפוסל במומו פוסל
ספי,
24/10/04 17:55
|
זעקת הקוזאק הנגזל במה אני מסית ? האם קראתי לסרב פקודה ? האם פסקתי דין רודף ? האם צעקתי ''בוגד'' או ''פושע'' ? ששקרניהו מנסה למלכד את שרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
עובדה!!!!!
הדס,
חסוי,
24/10/04 15:54
|
....אם ההתנתקות תתבצע- שרון יפול מכס ר''מ!כמו שאר ראשי ממשלה(אהוד ברק,יצחק רבין,ביבי,בגין עוד..אין סוף לרשימה) שרצו לתת שטחים מארץ ישראל הקדושה לרוצחים האלה ימח שמם!!!!!!!!!!!!!
''מי שבורח מעזה-עזה רודפת אחריו''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Hadas
Marvin,
24/10/04 16:44
|
|
 |
39.
התנתקות מהשכל וההגיון
Avi Ecuador,
24/10/04 15:44
|
שרון היום בביצה טובענית שהיום הוא מאיים לקחת את כל עם ישראל איתו; להביא לחידוד הקצוות, לקרע ושנאה בעם, לפירור ולחוסר מוצא. שרון מחושק להבטחות שנתן בהבל פיו ולגאווה טיפשית. הולך כשור דורס עם הראש בקיר, שום דבר לא ישכנע אותו, בולדוזר שיהרוס את כל שיעמוד בדרכו. משל יותם של דורנו. היה עדיף שילך לחווה שלו או רצוי לבית אבות 5 כוכבים ושכולנו נאחל לו שם כל טוב. שידעו כל אלה שתומכים בו שעם ישראל בעתיד יראה בם אסון וצלקת מבישה. עותק: פינוי לא צריך להיות בשום מקרה לא מיהודה ושומרון לא מעזה ולא מרמת הגולן ולא משח מוניס. אפילו לא לאחר משאל עם!!! ושהימין לא יתפטה לשטויות ולהונאה של השמאל האוויל. גם אם עם-הארץ יחליט על בריחה שיקראו לה ניתוק. כמו שחיים יהודים בארצות הברית, באירופה, בקו הירוק ''במדינות ערב'' ויש ''שלום'' ולא חוששים לחייהם ולא צריך צבא חלמאי שישמור שם, גם בפלסין מערבית לירדן חס וחלילה, יוכלו לחיות יהודים. וכמו שהפלסטינים ה''ישראלים'' יכולים לחיות בקו הירוק ולא צריך צבא פלסטיני שישמור עליהם בחלם מפני שאהידים יהודים אני מבין שגם אותם לא יפנו. אז אם יהיה שלום למה לפנות? ואם אין ולא יהיה שלום אז שוב למה לפנות?! משהו לא מסתדר לי עם ההגיון של מנהיגי חלם ועם הארץ.
ודרך אגב אם הימין מתפטה להתנתק מהשכל וההגיון ולעזוב, עליהם לחשוב על דרגה אחת קדימה; יהיה עליהם להמשיך לבנות את פלסטין ולהפוך למדינה דו לאומית פלסטינית ישראלית בקו הירוק כשהערבים יהפכו לרוב, להלחם בתחנות רוח ללא תקווה (דון קישוט), בשביל מה ומי?! עדיף שיקחו את הפיצויים, יגשו לשגרירות האמריקאית או האוסטרלית במאורגן יקבלו אזרחות שם ויקחו את המשפחות ואולי יקימו יישוב שם ביחד, בחלם גם יתנו להם משקנתא, למה לא?! בשביל מה גליל ומדבר, שילכו השמאל לשם. השמאל בעתיד יצטרך להלחם על נפשו ולא יבין למה הפלסטינים הטובים לא אוהבים אותו או לפחות רוצים שיחיה ביניהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
הימין תמיד בחר בקל, להגיד לא
ל"ת
יאיר,
24/10/04 15:39
|
|
 |
אוסלו
ל"ת
לא,
24/10/04 16:02
|
|
 |
נו ברצינות
Avi Ecuador,
24/10/04 15:59
|
ולשמאל מי הפריע?! הרי היו בשלטון, היה להם אוסלו, היה להם מושרשת רבין, סליחה תורת רבין, ברק, נתנו לפלסטינים כל שלא יכלנו ואסור היה לתת והעם האמין בשלום. אז מי באמת הפריע לשמאל? מי הוריד אותו מהשלטון? הימין? שרון? ערפאת והפלסטינים הורידו את השמאל השוטה, מי יותר מימנו היה תומך בהם ומוכן לאכול לוקשים וחרא כתקוות שווא? אז על מה אתה בא לספר לנו עם הארץ? מספיק כבר לראות בעצמנו את המומים ומספיק לבנות לנו את עגל הזהב פלסטין. בם האשמה ואם היו מנצחים פעם תשכחו מזה שהיו נותנים לכם מדינה או מבינים אותכם. שיעופו, ערפאת והשאהידים יסבירו מדוע!!! צה''ל יפסיק להיות צבא הכנה לפלסטין ויבצע טרנספר מוצדק, לא של יהודים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
אורלב,איך אתה מצליח להתפתל עם
ל"ת
דבק על הישבן?,
24/10/04 15:31
|
|
 |
36.
לא הבנתי משהו....
תם,
רמת אביב ג',
24/10/04 15:30
|
האם התנתקות הכוונה- שלא יכנסו יותר פועלים פלשתנים לשטח ישראל ? האם התנתקות הכוונה- שננתק את עזה מתשתית החשמל והטלפון של ישראל? האם התנתקות הכוונה- שננתק את עזה מתשתית המים והגז של ישראל ? כי אם לא....... אז ממה בדיוק מתנתקים ??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסבר לתמים
יובל,
24/10/04 16:23
|
ההנתקות משמעה החלטה של מדינת ישראל שמאחר והרעיון הציוני כפי שהוא מוסכם היום על רוב העם אינו כולל שליטה על רוב פלשתיני נטול זכויות ואינו כולל חיסול המדינה היהודית באמצעות מתן זכות הצבעה לתושבי עזה ורפיח, אזי אין טעם להשקיע דמים, תרתי משמע, ברצועת עזה. ובקשר לזה שהשם התנתקות לא מתאים למהלך אני מסכים איתך במאה אחוז.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תסביר את זה לעם הארץ
Avi Ecuador,
24/10/04 21:27
|
שבעוד 40 שנה יהיה מיעוט בקו הירוק, סליחה, דרום אפריקה פלסטין 2. ולהתיחסותם של שותים: https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/795/650.html פינוי לא צריך להיות בשום מקרה לא מיהודה ושומרון לא מעזה ולא מרמת הגולן ולא משח מוניס. אפילו לא לאחר משאל עם!!! ושהימין לא יתפטה לשטויות ולהונאה של השמאל האוויל. גם אם עם-הארץ יחליט על בריחה שיקראו לה ניתוק. כמו שחיים יהודים בארצות הברית, באירופה, בקו הירוק ''במדינות ערב'' ויש ''שלום'' ולא חוששים לחייהם ולא צריך צבא חלמאי שישמור שם, גם בפלסין מערבית לירדן חס וחלילה, יוכלו לחיות יהודים. וכמו שהפלסטינים ה''ישראלים'' יכולים לחיות בקו הירוק ולא צריך צבא פלסטיני שישמור עליהם בחלם מפני שאהידים יהודים אני מבין שגם אותם לא יפנו. אז אם יהיה שלום למה לפנות? ואם אין ולא יהיה שלום אז שוב למה לפנות?! משהו לא מסתדר לי עם ההגיון של מנהיגי חלם ועם הארץ.
ודרך אגב אם הימין מתפטה להתנתק מהשכל וההגיון ולעזוב, עליהם לחשוב על דרגה אחת קדימה; יהיה עליהם להמשיך לבנות את פלסטין ולהפוך למדינה דו לאומית פלסטינית ישראלית בקו הירוק כשהערבים יהפכו לרוב, להלחם בתחנות רוח ללא תקווה (דון קישוט), בשביל מה ומי?! עדיף שיקחו את הפיצויים, יגשו לשגרירות האמריקאית או האוסטרלית במאורגן יקבלו אזרחות שם ויקחו את המשפחות ואולי יקימו יישוב שם ביחד, בחלם גם יתנו להם משקנתא, למה לא?! בשביל מה גליל ומדבר, שילכו השמאל לשם. השמאל בעתיד יצטרך להלחם על נפשו ולא יבין למה הפלסטינים הטובים לא אוהבים אותו או לפחות רוצים שיחיה ביניהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא חשבתי על זה.
אריק שרון,
החווה,
24/10/04 15:51
|
שאלותיך נכונות. ההתנתקות היא אכן חד צדדית. הערבים ימשיכו לקבל מים גז טלפון חשמל וכו' מאיתנו. פועלים ימשיכו להגיע לעבוד כאן. קסאמים ימשיכו לנחות כאן. אז מה שונה ? האמת שאני לא כ''כ יודע......... אולי זה באמת צעד מטופש....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה לא אומרים לנו את כל האמת ?
ל"ת
באמת נכון......,
ישראל.,
24/10/04 15:48
|
|
 |
שאלה טובה !!
ל"ת
אתה צודק,
במאה אחוז !,
24/10/04 15:47
|
|
 |
35.
ביבי אוהבים אותך!!!
מתיישב,
בא''י,
24/10/04 15:26
|
|
 |
34.
אין חכם.....
כבעל נסיון,
''התנתקות'',
24/10/04 15:26
|
לא תהיה התנתקות. אין סיכוי בעולם למהלך ההתאבדות המטורף של שרון. שרון הוא לא ה''בעל בית'' על ארץ ישראל ואין לא רשות למסור אותה לחמאס. המציאות תוכיח. משהו ישתבש. חכו ותראו. זה לא יקרה. נקודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
נתניהו...
אריאלה,
צפון,
24/10/04 15:17
|
|
 |
32.
ללא אולטימטום תנו למצנע להוביל
משה,
פ'ת,
24/10/04 15:16
|
עמרם מצנע יביא שלום איש כן וישר אמון על כלל הציבור עמרם מצנע אוהבים אותך ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפחות פיו וליבו שוים
ל"ת
אך לא אבחר בו,
24/10/04 15:31
|
|
 |
31.
אני ממש לא מבינה את שרון
חגית,
24/10/04 15:15
|
למה הוא לא מעיף את ביבי מהממשלה?! אפשר לחשוב שהוא שר אוצר כ''כ טוב...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין מה להבין הוא דפוק
ל"ת
יוסי,
24/10/04 15:32
|
|
 |
30.
ביבי השקרן
בילה,
24/10/04 15:09
|
כמה אנשים במדינה הזאת מוכנים לסבול את השקרים והזוועות שהאיש הזה מאכיל אותנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
WHAT LIES?
ALON,
24/10/04 18:04
|
CAN YOU PLEASE LIST THE LIES? DO YOU HAVE SOMETHING TO PROVE YOUR EMPTY ACCUSATIONS WITH? OR ARE YOU JUST FORCE FED BY FICTITIOUS ACCUSATIONS OF LEFT WING YELLOW JOURNALISM?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
כל הכבוד לנתניהו המצוין !
משה,
תל אביב,
24/10/04 15:09
|
נתניהו מצוין גם כראש ממשלה וגם כשר אוצר !!
תוכנית ההתנתקות לא תבוצע לעולם!
תוכנית ההתנתקות לא תבוצע ללא משאל עם! ובמשאל עם, אם יתקיים, יהיה רוב למתנגדי תוכנית ההתנתקות.
שרון ''רואה'' התנתקות ופרס ''רואה'' מזרח תיכון חדש...
הזיות זה דבר טבעי ושכיח אצל זקנים סניליים כמו פרס ושרון.
כמו בבית האבות, יש לאהוב את הזקנים הסניליים אך לא להתיחס להזיותיהם ברצינות.
בנימין נתניהו ועוזי לנדאו המצוינים מטפלים בהזיות ההתנתקות של שרון ביעילות ובמסירות וברגע המתאים הם ישלחו את שרון בהדרת כבוד לבית האבות וההתנתקות לא תבוצע לעולם!
בקרוב מאד, הליכוד ידיח את שרון ויחליפו בנתניהו המצוין!
אני מאחל לשרון מקרב לב אריכות ימים, עד מאה ועשרים, שיעשה חיל בבית האבות ושיוכל להמשיך לחלום על תוכנית ההתנתקות שלא תבוצע לעולם ושהביאה לסילוקו מראשות הממשלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למשה שונא הזקנים
אילן,
24/10/04 16:28
|
משה היקר, אני מאחל לך שקרוביך יתייחסו אליך ביתר מחלה משאתה מתייחס לאנשים מבוגרים. תתבייש לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משה אוהב את הזקנים !
ישראל,
ישראל,
24/10/04 17:46
|
משה גם אוהב את הזקנים שרון ''שרואה'' התנתקות ופרס ''שרואה'' מזרח תיכון חדש, אך לא מתיחס להזיותיהם ברצינות.
משה טוען שאסור שמדינה חופשית ומתוקנת תובל על ידי ההזיות של דיקטטור סנילי המסרב להכרעה הדמוקרטית של מפלגתו והמסרב למשאל עם! ואין לזה שום ניגוד לאהבת הזקנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נתניהו שונא הזקנים והחלשים
יוסי,
24/10/04 16:25
|
כל הכבוד לביבי. הצלחת ללמד את מאמיניך שאת החלשים בחברה יש לסלק כי הם אינם יעילים. בשלב הראשון נשלח את הזקנים לבית אבות ובשלב הבא נציע להם פתרון אסקימוסי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נתניהו אוהב את הזקנים והחלשים!
ישראל,
ישראל,
24/10/04 17:17
|
נתניהו גם אוהב את הזקן הסנילי שרון ''שרואה'' התנתקות וגם את הזקן הסנילי פרס ''שרואה'' מזרח תיכון חדש אך לא מתיחס להזיותיהם ברצינות!
מדינה חופשית ומתוקנת אסור שתהיה מובלת על ידי הזיות של זקן סנילי ודיקטטור המסרב להכרעה הדמוקרטית של מפלגתו! ואין לזה שום ניגוד לאהבת הזקנים והחלשים!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
ביבי-יישר כוח!
יגאל,
24/10/04 15:09
|
|
 |
27.
צריך להתנתק מהליכוד
ל"ת
אברי,
תל אביב,
24/10/04 15:07
|
|
 |
26.
ממשלה של מפגרים
ל"ת
רועי,
24/10/04 15:07
|
|
 |
25.
מי זה זבולון אורלב??????????
ל"ת
לעזעזאל,
24/10/04 15:06
|
|
 |
24.
כן להתנתקות ולא למשאל עם!
ל"ת
אלונה,
מרכז,
24/10/04 15:06
|
|
 |
23.
הרוב בעד הנסיגה-ביבי בעד ביבי!
Ehad Haam-Zioni,
שלום=עוצמה!,
24/10/04 15:05
|
נתניהו מחשב ומתפלפל איך להפיל את שרון-ולעשות זאת כך שאף אחד לא יראה את הסכין הנוטפת.
והופ...... פתאם מצא את האור של משאל עם...... וכדאי להראות שזה נעשה תחת לחץ האפוטרופסים ההיסטוריים של המתנחלים-שכמובן ניהלו משאלי עם לפני כל התנחלות שהגניבו בחשכת הלילה נגד החלטות הממשלה!!!!!!
כמו שלא בוצע משאל עם להתנחל בעזה-או בכל מקום בגדה-כך אין צורך לעשות משאל עם כדי להוריד את ההתנחלויות!!!
האם בגין עשה משאל עם כשהרס בעזרת שרון את ימית????
האם נתניהו עשה משאל עם כשהעביר את חברון לרשות הפלשתינאית???
האם נתניהו עשה משאל עם לאישור הסכם ואי???
או גרוע יותר מזה: האם נתניהו עשה משאל עם כאשר הפר את הסכם ואי-ובכך זרע את זרעי הרעל של חוסר האמון האבסולוטי של הפלשתינאים בהתחיבויות חוזיות ישראליות-דבר שביחד עם אי הרצון של ערפת להתחייב להסכם שלום סופי-ואי ההבנה של ברק מהי המהות של הסכם שלום סופי-הובילו למרחץ הדמים הנוכחי.
נתניהו. ברק ושרון הם התורמים מהצד הישראלי לסיחרור הדמים הנוכחי-וערפת הוא שותפם מהצד הפלשתינאי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואחד העם רוצה שנהיה ארופאים
ירון,
חיפה,
24/10/04 19:05
|
ונתחבר לאיחוד האירופי, דבר שינשל אותנו משארית הערכים ושילטון שיש לנו בארץ, וכמובן יחייב נתינה של כל ה''שטחים'' לרבות ירושלים לערפאת ושות'... בעצם כבר עדיף אהוד ברק אפילו מאשר אחד העם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מפליא, הרוב זכות להגיון?
Avi Ecuador,
24/10/04 18:05
|
בגרמניההדמוקרטית העלה רוב את הנאצים, היה להם דרך ותורת גזע שיהודי כמו אחד העם אין לו זכות לנשום והוא נחשב לגזע נחות (אחד העם ינסה לשכנע אותנו). הם היו רוב וכל כך הרבה עמים חשבו כמוהם אז הרוב לא צודק? הייתי ממשיך, אבל רוב עם הארץ בחלם היום אני מקווה שהוא לא שמאל ולא עם הארץ. אם אחד העם והדרך של ישראל מסמלת את הרוב אז עם ישראל בפני אסון גדול ואולי שואה. שיהיה בריא ערפאת!!! מה היה בגורלו של עם ישראל אם השמאל היה ''הרוב'' בשלטון כשתורת ביילין כבר היתה מציאות. סיוט, אני מעדיף לחלום על ערפאת שיהיה בריא ויחלים כבר מהשפעת שמפריעה לו. ערפאת, הנס לדור עגל הזהב עם הארץ בחלם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק, באמת צודק.עצוב, עבל צודק
ל"ת
ימני,
24/10/04 15:57
|
|
 |
צודק בכל מילה-כנסו כולם
ל"ת
שמואל,
בת ים,
24/10/04 15:22
|
|
 |
צודק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ל"ת
יגאל כהן,
רחובות,
24/10/04 17:39
|
|
 |
22.
שרון ,העם איתך ,אבל...
תומר,
ק.עקרון,
24/10/04 15:04
|
|
 |
שרון הפלסטינים והשמאלנים אתך.
ל"ת
מחמד השמאלן.,
24/10/04 17:05
|
|
 |
עד ש.....
עקרון,
24/10/04 15:36
|
|
 |
21.
התגובות מלאות רוע. עצוב
ל"ת
אבא,
תרחם,
24/10/04 15:03
|
|
 |
20.
מנסה בעקיפין
גיל,
חדרה,
24/10/04 15:02
|
שרון אמר שמי שלא יתמוך יפוטר,ביבי הדבק לכסא מנסה למנוע התנתקות במהלך שהוא כביכול סמוי ,מבלי לגלות את דעתו האמיתית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
ביבי והדו-פרצופיות
גאולה,
י-ם,
24/10/04 14:59
|
|
 |
18.
בהחלט מעניין מה העם חושב
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
24/10/04 14:58
|
ובשאלות הרות גורל אלו יש לשאול את העם לדעתו,יש לחוקק גיל המשאל מגיל שלוש עשרה שנה לבנים. ולבנות מגיל 12 שנים כאמור בתורת ישראל מפי חז''ל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
מה קרה נתניהו?!
נטע,
ראשון,
24/10/04 14:56
|
גמרת להרוס לנו את הכלכלה ,עכשיו אתה רוצה להרוס גם את ההתנתקות?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
DETROYED WHAT?
ALON,
24/10/04 18:07
|
ACCORDING TO INTERNATIONAL POLLS ISRAEL IS RATED NUMBER 22 FOR QUALITY OF LIVING AND NUMBER 19 AS A PLACE TO CONDUCT BUISENES. COMPLAINING MUST BE A JEWISH ILLNESS, SAD TO SAY AS A JEW MYSELF..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
בהצלחה ביבי, מנע שפיכות דמים!!
ל"ת
אריה,
24/10/04 14:55
|
|
 |
15.
שוב פעם ביבי מנסה למרר לנו
הגר,
24/10/04 14:52
|
|
 |
אז מה חדש
ל"ת
בייבי בוי,
24/10/04 15:05
|
|
 |
14.
נתניהו יציב לשרון אולטימטום?!
ל"ת
רות,
צפון צפון,
24/10/04 14:44
|
|
 |
13.
ביבי מגלה את פרצופו
ליאב,
24/10/04 14:43
|
ביבי אינו תומך בהתנתקות ועושה ככל שביכולתו לסכל את המהלך הזה,אמנם בשקט,כאילו דרך משאל עם...אבל כולנו יודעים מה המשמעות של משאל עם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
are you scared to know what we
ל"ת
we wants?,
24/10/04 15:03
|
|
 |
12.
יש מתנחל שהוא גם ישראלי?
רגי,
24/10/04 14:42
|
יהודים או מתנחלים אבל לא ישראלים. משאל עם רק כשזה נוח להם. החוק הישראלי, רק כשזה נוח להם. הדמוקרטיה - רק לצרכים אישיים. הם כבר מזמן לא משלנו - מפחיד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
סופסוף נפטר מהמפד''ל!
חן,
חיפה,
24/10/04 14:41
|
האיומים של שקרניהו ושות' לא יעשו שום רושם על האיש הגדול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון מאוד!
ל"ת
!,
24/10/04 15:08
|
|
 |
10.
נתניהו מנסה לטרפד
מאיר,
ת''א,
24/10/04 14:39
|
|
 |
9.
מדינת ישראל - לוחמת מס' 1
ל"ת
נגד הציונות,
24/10/04 14:38
|
|
 |
8.
ביבי נמאסת! לך הביתה!!
ל"ת
יערה,
חולון,
24/10/04 14:35
|
|
 |
7.
ביבי -הנוכל
שלו,
24/10/04 14:35
|
דיי לי להסתכל לך בעניים כדי לדעת איזה בנאדם אתה. לצערי לא כולם ניחנו ביכולת הזאת. ביבי כשהיה צריך לפנות את חברון אתה פינתה... אז למה להקשות??למה התככנו ת הפוליטית??למה חוסר היושר האיטלקטואלי??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
הצבעה חשאית בנושא ההתנתקות
מרק,
24/10/04 14:34
|
הפתרון הצבעה חשאית בענין ההתנתקות ימנע מלחמת אחים. לא צריך משאל עם. רק חברי כנסת בעת ההצבעה לא יהיו לחוצים ויצביעו על פי מצפונם. התוצאה לכל צד היא תשקף את רצון העם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק בהחלט!
ל"ת
עמי,
24/10/04 14:54
|
|
 |
חס וחלילה
44,
24/10/04 15:00
|
אתה רוצה גם לדעת למי להצביע בחירות הבאות או שתצביע לאותה מפלגה אפילו שבגדה בעקרונות שלה.
אני רוצה לדעת מה יצביאו ה ח''כ. מחבוא הוא המפלט של הפחדנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לחס ןחלילה- אתה בריון.
מרק,
24/10/04 17:00
|
אין לך מושג מה זה דמוקרטיה. מה אתה מחפש נקמה. תן להם בשקט ובחשאיות להצביע. ללא פחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
מי צריך את המפד''ל?!
ל"ת
נאוה,
24/10/04 14:34
|
|
 |
4.
חבל על הזמן !
ישראל,
ישראל,
24/10/04 14:33
|
|
 |
3.
איטולה
ש כהן,
ראשון,
24/10/04 14:29
|
מספיק כבר כמה חברי כנסת מתוסכלים ומאוכזבים ועברינים ומקבלי ונותני שוחד ראה דוד לוי נעמי בומנפלד הולכים אנו לשאול מה אומר איטולה עובדיה (יוסף) ועל כך נמשיך לנהל את המדינה לא בחינם נאמר ''מהרסייך ומחרבייך ממך יצאו'' חבל איך הם הורסים את המדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון, אבל
שמואל,
במדבר,
24/10/04 15:25
|
אתה צודק 100%. אבל ב- ''מהרסייך ומחרבייך ממך יצאו'' מתכוון לכך שהאוייבים שהורסים ומחריבים יעזבו את המדינה, ולא שהורסי המדינה יהיו אנשים מתוך העם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
ביבי הממזר מבשל הפתעה לשרון
אני,
24/10/04 14:26
|
הנה הממזרות שלו חוזרת משאל עם פירושו אין התנתקות ובדלת האחורית ביבי אומר לא להתנתקות כמה תחמן יכול להיות אדם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התנתקות/בריחה הוא דבר מטומטם.
שונא שמאלנים.,
24/10/04 15:04
|
אם לא תאושר ההתנתקות במשאל עם, אז מדוע השמאלנים מעודדים את שרון ללכת כנגד רצון העם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנחנו דווקא מסכימים למשאל עם
ספי,
24/10/04 17:58
|
על הפרדת הדת מהמדינה. על חוק ''המימון העצמי של מוסדות דת'' ע''י צרכניה. על חוק נישואים אזרחיים, על תחבורה בשבת. ואחרי שתסכימו על כל אלו נסכים גם על משאל עם בנושא ההתנתקות. גם כאן ננצח ובגדול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממה נפשך? יש רוב בעם להתנתקות
תמימיהו,
24/10/04 14:46
|
נלך למשאל עם ננצח כמו גדולים ותהיה התנתקות . הרי העם לפי כל הסקרים תומך בשרון ובתוכניתו . אפילו יהיו בחירות אריק שרון שוב יבחר ברוב עצום ,אני צופה לו בבחירות 80 מנדטים נלך לבחירות או למשאל עם ונוכיח לכולם שהסקרים היו נכונים ורוב העם תומך באריק ובתוכניתו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לטמבליהו
חארטולוג,
24/10/04 17:15
|
לפי הסקרים המצב דהיום הוא: פרס ראש ממשלה! פרס נשיא המדינה! פרס הוא יושב ראש איחוד המזרח התיכון החדש! אלה רק דוגמיות של סקרים שהם שקרים! תרגעו חכו ותראו מה קורה באמת, ואל בשקרים, או באשליות שלכם,!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
נטרפה דעתו של שרון.
ל"ת
לומד,
מנסיון,
24/10/04 14:17
|
|