 |
74.
ההתנחלויות-פשע נגד העם היהודי
משה,
25/10/04 09:04
|
כמה מליוני דולארים הוצאו על ההתנחלויות, על התשתיות, על הכבישים העוקפים וכמה אנשים בכלל גרים שם? אלפי יחידות דיור נמכרו בכסף קטן שמומן על חשבון הציבור ואלו שרכשו אותם בכלל לא גרו שם אלא חיכו ליום הידוע מראש שבו הממשלה ההזויה הזאת תצתרך להחזיר את השטחים בעל כרחה ולשלם פיצויי עתק לאלו שרכשו שם דירות על חשבון משלם המיסים. לאלו שראו את הנולד הגיע עדנה. הגיע היום שבו הממשלה תשלם פעם שניה כספים על חשבון מחפשי האוכל בפחי הזבל-בושה וחרפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
תחשבי על המאות שחייהם ינצלו.
ל"ת
נעמי,
25/10/04 08:52
|
|
 |
היא לא צריכה לחשוב, יש לה
חזית חוות,
השקמים!,
25/10/04 12:29
|
עינים, והיא רואה את האלפים שה''שלום'' שלכם טבח. אך לא די לכם באלה. אתם רוצים לראות עוד ועוד דם. ואם הדם לא יישפך ברצועת עזה (שהיא בכל מקרה, כנראה, באחריותינו) הוא יישפך בשדרות, באשקלון, באשדוד. אולי גם בחוות השקמים, אבל זה כבר ממש לא אכפת לי. כרה בור ויחפרהו, ויפול בשחת יפעל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
להחזיר את הגלוטינה לשימוש
מרי אנטואנט,
25/10/04 08:50
|
|
 |
71.
ההתנתקות פרס לטרור ? יש פיתרון
אריה,
25/10/04 08:41
|
להשאיר בעזה את הצבא ולהוציא את המתנחלים. מתנחלים זה אומר שאנחנו שם כי זה שלנו. טרור או לא טרור אנחנו שם. רק צבא בעזה, בלי מתנחלים, אומר שאנחנו שם כי יש טרור ואין לנו ברירה אלא להילחם בו. ייעלם הטרור? באותו רגע נצא !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
מדינה דו לאומית היא פשע נגד המ
אריה,
25/10/04 08:01
|
מדינה דו לאומית,- במקום שכל הערבים יהיו רק במדינה שלהם ואנחנו במדינה משלנו, זה פשע נגד המדינה היהודית!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
סופית במלחמה ניצחו הערבים
ככ,
25/10/04 06:31
|
אם הם לא היו עושים אינתפאדה לא היו חושבים להחזיר להם.עשו אינפאדה ועד עכשיו הם קיבלו את מה שהם רצו..אז מי ניצח?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יד על הלב: אם לא היו עושים אינ
אריה,
25/10/04 08:42
|
אם לא היו עושים אינתיפאדה יש סיכוי שהיינו מבינים לבד שצריך שתי מדינות לשני עמים? עלינו אמרו חזל: (למרבה הצער) די לחכימא ברמיזה, ולשטיא בכורמיזא...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
ייתן את הדין בפני מי?
זלצמן,
חיפה,
24/10/04 22:41
|
אם בפני רבש''ע - אין לו מה לדאוג. מקומו בגן העדן מובטח על נסיונו להציל את מדינת ישראל. החשש הוא שגב'' פינקלשטיין מתכוונת לכך ששרון ייתן את הדין בפני חבריה (מסוגו של יגאל עמיר). לכך קשה להסכים, ולכן מומלץ להרגיע את אשת לפידות חובשת הפיאה לפני שתרד סופית מהפסים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה אתם משתדלים להפוך
Avi Ecuador,
25/10/04 00:23
|
את יגאל אמיר לקדוש או גיבור? הרי אם דרכו של השמאל תצליח ישראל תושמד ואלה שישרדו הם הדתיים מכיוון שהחילונים ללא מדינה אף פעם לא ישרדו בגולה ובארץ ישראל; סליחה פלסטין אולי, האיסלם מפחד מהחילונים ולא מהימנים. אם הימין ינצח אז תוכיחו לו את כל ההוכחות שבעולם שיגאל אמיר הוא גיבור ושבגללכם באה הרעה על ישראל. אז היום לפחות לגבי יגאל עמיר אני רואה שיהיה לו עתיד מזהיר לצערי. למעשה הוא בדרך להיות סמל, אולי אגיד שוב צריך לומר ל''צערי''. יגידו, תראו מה הביא עלינו מנהיג ימין מתחזה תתארו לעצמכם מה היה מביא מנהיג שמאל. לזה אתם הולכים שמאל. מתאבדים בפוטנציה ואם לא הייתי יהודי אולי להתגלגל מצחוק היה אפשר כשהיום נותר לבכות אולי על דור עגל הזהב שצמח בישראל והפך לעם הארץ אולי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למעצר מנהלי של השב''כ!!
יגאל כהן,
רחובות,
25/10/04 00:06
|
|
 |
67.
מה לעשות, פינס, אבל כל מלה
''נבחרי האומה'',
לדין!,
24/10/04 22:39
|
של גילה פינקלשטיין אמת. ויבוא יום שאתה ושותפיך למעשים, שגילה הגדירה היטב, תתנו את הדין בגין רדיפת העם היהודי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
פינקאורלב
י,
24/10/04 22:23
|
איפה היית עד עכשיו? בקר טוב גב' מפד''ל. מעט מדי ומאוחר מדי את דין גוש קטיף חרצו אנשי המפדל שבקואליציה. ה''תמימות'' שלכם מצביעה רק על ווקטור הכסאולוגיה. אין לכם לא דרך ולא כיוון ואפילו את עצמת הווקטור אותו אתם מנסים לכוון כבר מזמן איבד משמעות. בושו לכם.!!! עם ישראל יזיל דמעה עם התנתקות וביום פקודה יהיה זה קץ מוחלט למפלגה הדתית ה ל א ו מ י ת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
פנקלשטין - עוד פנאטית חסרת מוח
Avi Ecuador,
24/10/04 22:17
|
בושה וחרפה . אם כך מתבטאים ''מנהיגי'' המתנחלים מה עוד צפוי לנו מהם ? לחשוב שפעם היו במפד''ל אנשים חכמים ונעימי הליכות שאת מקומם תפסו אנשים רעים , קיצוניים ונוטפי שינאה ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבי אל תתיחס למפגר הזה
יוסי,
25/10/04 00:00
|
|
 |
חה חה חה
מ,
24/10/04 23:00
|
|
 |
64.
גילה היקרה!
מאור,
24/10/04 21:40
|
חזקי ואמצי, אל תפחדי מאף אחד! עוד לא אבדה תקוותנו, ה' איתך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
3 הצבועים
איתן,
24/10/04 20:58
|
חן, פינס, ברונפמן..
תפסיקו לקשקש.
עדיף שתלכו לגור בסכנין, שם מקומכם ואל המצביעים שלכם שם אתם מכוונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פינס בפנטזיה שאם הוא יקשקש
רן,
ת''א,
25/10/04 00:27
|
הרבה בטלויזיה בעתיד הרחוק יהיה ראש ממשלה. חבל שמבזבז כל כך הרבה אנרגיה על מפלגה פאסה הוא היה כלום והוא יישאר כלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
להעמיד לדין את כ ו ו ו ל ם !!
להפעיל מיד,
יד קשה!!!!!,
24/10/04 20:49
|
*את פושעי אוסלו *את פושעי ההתנתקות *את סרבני השרות בשטחים *את סרבני הפינוי מיש''ע *את הרבנים הממרידים *את השמאלנים הבוגדנים *את הכהניסטים הפשיסטים *את האנרכיסטים נגד החומה *את חסידי הכניעה לערפאת *את הח''כים הערבים החתרנים *את מורדי הליכוד *את קציני צה''ל המבצעים חיסולים ממוקדים ו''רצח-עם '' *את אנשי מרכז פרס לשלום, התומכים ברוצח ברגותי . *את נוער הגבעות ה''נפלא'' *את המסיתים לביצוע הטרנספר -הן של הפלסטינים והן של המתנחלים. אחרי שכ ו ו ו ל ם יהיו מאחורי סורג ובריח, נוכל סוף-סוף לחיות בארץ הזאת, איש תחת גפנו ותחת תאנתו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה דואג בכלל?!
Avi Ecuador,
25/10/04 02:00
|
שרון יבנה חומה, סליחה, מגטו, לא יצטרכו בית סוהר, כולנו נרגיש בבית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה תותח ,אין אין עליך!!!!!!!!
יגאל כהן,
רחובות,
25/10/04 00:04
|
|
 |
61.
מדוע השב''כ לא עוצר את הח''כית
יגאל כהן,
רחובות,
24/10/04 20:32
|
הטיפשה הזו?? יש לשים אותה במעצר מנהלי!! אם יש חוק במדינה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה בדיוק הבעיה?!
Avi Ecuador,
24/10/04 21:33
|
בונים חומה ועושים גטו בחלם אז תרגיש בבית ולא צריך כלא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
קשקושים
א,
גוש קטיף,
24/10/04 19:51
|
שרשף חן יפסיק לקשקש. הוספת השמן נעשית יום יום ע''י שרון וחבריו מהשמאל המגלים את השנאה האיומה שיש להם כלפי המתיישבים. רומן ברונפמן, לידיעתך אין שום איום על חיי שרון, כל ההתרעות האלו אינם אלא ספינים תקשורתיים של השב''כ. לפינקלשטיין, סוף סוף שומעים קולות תקיפים ונחושים מהמפד''ל - הגיע הזמן וטוב מאוחר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון וחבריו מהשמאל??
חוני המעגל,
24/10/04 20:38
|
תתעורר כבר, טמבל! שרון הקים את הליכוד, עומד בראשו והעלה אותו מ-19 ל-41 מנדטים. אם הוא השמאל אז מי זה הימין? (כנראה שרק קבוצת מופרעים שאתה ביניהם).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חוני - מסתובב במעגל
א,
גוש קטיף,
24/10/04 21:40
|
שרון הורס את הליכוד ואת המדינה. הוא הולך נגד המצע והאידאולוגיה של המפלגה שלו, הוא רומס את כל מחנה הימין, את הדמוקרטיה ואת החוק והו דורך על אלו שבחרו בו, שהרי הוא לא נבחר על בסיס ההתנתקות של מצנע!!! אז כנראה שהמופרעות הקשה היא אצלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
TO Pines and Bronfman
Abi,
24/10/04 19:43
|
Mr Pines I am shocked that people like you with no sencitivity and no respect towards people that their dream and homes are being destroyed is a member in the Jewish Parliament SHAME ON YOU
Mr Bronfman It's not the former U.S.S.R were the people couldn't say what they think ,and how they feel when someone is destroying their lives and homes At least they have the right to speak out their suffering and try to prevent it
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
המורה גילה נותנת שעור בהתחסדות
פרחיה,
24/10/04 19:27
|
החכית הדתית טוענת שההתנתקות היא אנטי ביטחונית, אנטי דמוקרטית ואנטי ציונית. לו היתה מסתפקת בנימוק האמיתי שלה, דהיינו שאלוהים הבטיח לה ולזרעה את רצועת עזה, ולכן לא בא לה לוותר, מה גם שבוחרי מפלגתה, המפדל, שברחו מעיירות פיתוח נחשלות הסתדרו בגוש קטיף לא רע על חשבון משלם המיסים, מילא. בבטחון שרון מבין יותר, בדמוקרטיה יש מומחים גדולים ממנה, שהרבנים קובעים בשבילה ולא רצון הרוב, ועל ציונות ניתן להתווכח. הציונות שלי היא לא הציונות המשיחית שלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תיקון טעות
זואולוג,
24/10/04 20:42
|
מאחר והחכ''ית היא קרוב לוודאי ממין נקבה (לא בדיוק אשה, אבל לבטח לא גבר), אין לה זרע. ולכן אלוהים לא יכול היה להבטיח את רצועת עזה לזרעה. מקסימום לביציות שלה או לזרע של בעלה (שבתור מזריע מגיעה לו מדליה על חירוף נפש מעל ומעבר למצופה).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרחיה את גדולה מהחיים כל מילה
משה,
פ'ת,
24/10/04 20:17
|
מתישבת במקומה צודקת במאה אחוז, גילה פעם הייתה מורה כיום היא מחרחרת מלחמה , רק עמרם מצנע יביא שלום אמת ולא יהיו עוד גילות קיצוניות ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מהיכן צצת? מרכז מוסאווא?
ל"ת
אנטישרון,
24/10/04 21:01
|
|
 |
57.
''התנתקות'' כאילו.
ישרליש,
מרכז,
24/10/04 19:23
|
''התנתקות'' ,''שמיתנתקות'' !! זוהי נסיגה חד צדדית תחת לחץ של השמאל והחמס וכל המילים היפות זה פטפוטי סרק של שרון ויועצי התקשורת שלו. אל יתהדר אריק שרון בגבורות העבר שלו. גם לאיציק מרדכי ולהבדיל לאהוד ברק יש קבלות על גבורות העבר,- נו אז מה ?? כלום אין זקנתם מביישת (כל אחד בדרכו) את בחרותם?? רק אסון תמית עלינו עוד בריחה משדה המערכה דוגמת לבנון. גם בעזה כמו בלבנון, נעמוד מהר מאד מפוחדים מול מאזן אימה של אלפי קני קטיושות, מכוונים למרכזי אוכלוסיה, בקשת ארטילרית עמוקה ורחבה מאשקלון דרך כל הנגב הצפוני, כשאנחנו נתונים לחסדי הגו'חות האלו. ראו ה ו ז ה ר ת ם !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
כל הכבוד לפינקלשטיין
ל"ת
אזרח פשוט,
24/10/04 19:17
|
|
 |
שהיא מוכיחה את טמטום המפד''ל
רבי חנוכה,
24/10/04 22:01
|
|
 |
55.
לח''כ חן
יעקב,
24/10/04 19:06
|
שרון ערם את העצים, התקשורת ליבתה את האש, וכעת אתה מצפה מגילה פינקלשטיין לכבות אותה?
לא תודה.
האש פה תבער עד שהשמאל יפנים שגם למתנחלים יש זכויות, גם אם אינם מיוצגים במדיה או בשלטון.
יש אש מכלה, ויש אש בונה. נבעיר את האש, עד שתודו בשגיאותיכם, באנושיות שייחסתם לרוצחים שטבחו בנו, ובסיכון בטחוננו ועתידנו.
אל תצפו להתנהגות חלוצית. כשתבואו להעמיס אותנו כאשפה על המשאיות, נתייחס אליכם במידה שווה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
אסור היום להגיד כבר כלום
ירון,
חיפה,
24/10/04 18:58
|
רוצים שכל הימין ילך כצאן לטבח וישמע את דיברי שינוי ופינס וישתחוה... עדיף להיות שמאלני שיכול לדבר ולברבר ולהגיד מה שרוצה מאשר להיות ימני שצריך רק לחטוף קסאמים וטרור ולהגיד שזה קרבנות השלום...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
מזל שלא הייתי תלמיד שלה
חיים,
ירושלים,
24/10/04 18:55
|
גזענית שונאת שחורים. אבלכל הפרענקים הם בעד ההתנתקות. איך זה הולך ביחד?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
ח''כ גילה - ה''גבר'' היחידי
א.ב,
24/10/04 18:55
|
היחידה בין הנמושות במפד''ל שאומרת את דעתה האמיתית ללא מורא - זאת לא הסתה . וכל המנסים לתת קישור לדבריה עם פשעים אחרים - רואים זאת בעיני רוחם, וזאת רק האשמה מרושעת. הממשלה החליטה - והכנסת צריכה לאשר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
חוצפינקל
אלון,
עין שריד,
24/10/04 18:48
|
''פינקלשטיין היא פשע נגד האינטילגנציה האנושית, ומי שאחראי להולדתה יצטרך יום אחד לתת את הדין.''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
נו נזכרתם
אלי,
24/10/04 18:44
|
|
 |
49.
התנתקות עם דולרים,חבל על הזמן.
ל"ת
גולד,
קרוב-לכסף,
24/10/04 18:43
|
|
 |
תציע לפלסטינים!!!
Avi Ecuador,
24/10/04 19:20
|
|
 |
48.
סוף סוף י ש אומץ
סוף סוף,
24/10/04 18:42
|
|
 |
47.
כולם בושעי מלחמה
אגבריה,
טיבה,
24/10/04 18:40
|
לא רק שרון גם הליכוד גם המבדל ובינקלשטיין בעצמה וכל מי שנתן יד לכיבוש של עזה ולהתעללות בבני העם שלי. אתם כובשים. תצאו משם ולא מגיע למי שעוזב אפילו חצי לירה מצרית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
עוד פעם השמאל צועק הסתה?
סיגלית,
פ''ת,
24/10/04 18:35
|
|
 |
תנו לעמרם מצנע להוביל איש כן
משה,
פ'ת,
24/10/04 19:41
|
|
 |
45.
מפד''ל נמאסתם!
ל"ת
איתן,
ראשון לציון,
24/10/04 18:33
|
|
 |
44.
עכשיו אני מבין למה האלימות נגד
יוסיפון,
24/10/04 18:32
|
|
 |
43.
מי ייתן והשם ישמע את דברייך...
ל"ת
אפריים,
24/10/04 18:31
|
|
 |
42.
התבטאות חסרת ערך
עמרם,
ב''ש,
24/10/04 18:30
|
|
 |
אתה חסר ערך וערכים ממש בושה
ל"ת
עם ישראל,
עם ישראל חי,
24/10/04 18:49
|
|
 |
41.
''ההתנתקות היא פשע, והאחראי יית
עדי,
24/10/04 18:27
|
התגובה של המפד''ל מגיעה מאוחר מידי , אילו לא הייתם נשארים בממשלה הממשלה כבר לא הייתה קיימת והנושא לא היה עולה לדיון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
ההתנתקות היא לאפשע,ההתנחלויות
משה,
פ'ת,
24/10/04 18:24
|
זה פשע ממדרגה ראשונה גילה פינקלשטיין היית רוצה שיתנחלו בבית שלך וישרור טרור בתוך הנשמה שלך אל תעשי מה ששנוא עלייך לחבריך חייה ותני לחיות השטחים זה הסרטן של המדינה אני מאוד מתפלא עלייך ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה ושכמותך הם הסרטן האמיתי
יעקב,
24/10/04 18:55
|
הובלתם אותנו לאסון אחר אסון, ובמקום להודות בטעותכם, אתם ממציאים תורות הזויות.
כיבוש הרצועה וטרנספר עכשיו!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כיבוש הרצועה וטרנספר עכשיו!!
משה,
פ'ת,
24/10/04 19:37
|
אתה בטח מתנחבל ,ולא שירתתה בצבא ולא משרת , רוצה לכבוש בבקשה, חפש כושי שילחם בשבילך אני מסתפק בארץ ישראל ,השטחים זה לא ארץ ישראל ,השטחים המיתו עלינו אסון ונזק בילתי הפיך היתנתקות עכשיו ומייד,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכת החרדית
Avi Ecuador,
24/10/04 19:25
|
שוב בכדי שהשמאל יפנים: מדע דת ושמאל
מה הוא אחד ההבדלים העיקריים בין מדע לדת ללא להכנס להבדלים נוספים ? המדע בוחן כל תיאוריה לפי הצלחתה, עמידתה במבחן והאפשרות להוכיח אותה או להוכיח שתיאוריה מסוימת שגויה בעזרת הוכחות שונות או תיאוריה שונה שמוכיחה טוב יותר את עצמה. התיאוריה תמשיך להיות נכונה ואולי בשימוש כל עוד שלא תימצא תיאוריה חדשה שתוכיח שהקודמת היא לא נכונה, שגויה או ראויה לתיקון ולשיפור. הדת לעומת זאת היא תיאוריה של אמונה של בני אדם שנלקחת, נלמדת ומובנת כאמת מוחלטת שאי אפשר ואסור לערער עליה וכל המאמינים בה מנסים למצוא הצדקות, הוכחות ופירושים לאמת המוחלטת שנקבעה מראש ואסור לפקפק בה או להעמידה במבחן קריטי כזה שיוכל לערער את צידקתה או בטעויות שקיימות בה אולי. עכשיו רבותי, מה שהיום השמאל שלכאורה מקדש את המדע ומחפש צדק עושה לעצמו ולעמנו? הוא הפך את עצמו בעצם לכת דתית חרדית פנטית חדשה שהשלום בשבילו הוא דת ויוצר מסביבו תורה חדשה שלא ניתן לערער עליה, אמונתו בשלום עם הפלסטינים כאשר עובדות ונתונים של היום יום לא משכנעים אותו או בעלי משקל בכדי לשנות את דעותיו ולהתפכח אלא רק למציאת הסברים ישנים או חדשים לעצמו ולחברה שהוא שוכן בה לתמיכה בתורתו. לא רצח, לא הצהרות של המן ועוד צוררי ישראל, לא ראיית החינוך שלהם ולמה הוא הביא, לא ראיית תפיסת עולמם של הרוצחים שהופכים לשאהידים עם בתולות על חשבוננו, לא השינאה שלהם, לא החברה בעלת התשתית של אנרכיה, עושק ואי צדק, לא מאות הרוגים אצלנו או התשלום שלנו שהוא היה כתשלום על כל איזה חוב שהייה אולי יכול להיות לנו כלפיהם, לא אוסלו שנתן להם את כל מה שישראל לא יכלה לתת ולא זה שהם היו בשלטון וערפאת שמסמל את חברת הרוע הוריד אותם והעלה את הימין. שום דבר לא יוכיח להם שהשלום לא הגיוני עם חיות בצורת אדם אלה ושהשלום לא יכול להיות בימנו. הדת כמובן מסכימה להוכחות שמאשרים אותה כאשר השיטה היא נעשה ונשמע ולא נשמע ונעשה ותראו מה שיטה זו עשתה לשמאל בעמנו שאימץ את השקפת העולם הזו ועושה עבודה זרה ובונה את עגל הזהב ולא רוצה לשמוע. טוב, אם מדובר כבר שהשמאל שלנו יש לו אמונה אז אולי תקחו משהו ממורשת ישראל ותלמדו על משה רבנו שהיה במדבר עם דור עבדים שיצאנו ממצריים ושדור זה היה חייב לנדוד 40 שנה בכדי שנמות ונצמח דור חדש, ותחילו זאת על הפלסטינים אולי, 40 שנה ללא שיחות ושחברת החיות תנצל שנים אלה להצמחת דור של בני אדם שיאפשר לדבר איתם ולהאמין במה שהם אומרים אולי. אם המדובר היה בשלום עם האמריקאים אולי היה שווה לעצום עיין אבל החברה שאתם עשיתם ממנה את עגל הזהב שלכם עוד תשמיד אותנו ואתם החלק שעגל הזהב מפחד ממנו יותר מכול. את הדתיים בעמנו הם ידעו איך לנהל ולדכות אבל אותכם, עם הפה ותפיסת העולם (גם אותי), יש להם שיטה אחרת וזה לאו דווקא בפה אלא ''מוחמד בל סעיף''. ידידי מהשמאל הגיע הזמן שתחליטו ותפעלו ביושר עם עצמכם ואל תעשו לכם דת חדשה, עבודה זרה והקמת עגל הזהב. אם אתם מאמינים בכל זאת בעגל הזהב הפלסטיני תנו לו לפחות להקים את עצמו לבד ללא עזרתנו וללא תשלום הדם שהוא גובה מאיתנו ואל תשלחו את עם ישראל להקריב את בניו במשימה שנקראת היום לוחמה במחבלים אבל למעשה היא עבודה זרה; עגל הזהב. ואם הם לא יכולים לבד להקים את מדינת עגל הזהב בכוחות עצמם ופוגעים בנו אז נאלץ להפיץ אותם לכל הרוחות מכאן, טרנספר בשלבים על כל פיגוע; לעמנו יחסך הרבה דם והדורות הבאים יודו לכם ומה אכפת לכם שלדתיים יהיה חג פורים חדש כולנו נוכל לחגוג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
AviEcuadrשוב לא לקחתה כדורים
משה,
פ'ת,
24/10/04 19:54
|
בסופו של דבר יצטרכו לאשפז אותך במחלקה סגורה חולה נפש,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מתכוון לרעל כמוך?
ל"ת
Avi Ecuador,
24/10/04 20:28
|
|
 |
הטרור זה הסרטן של המדינה
ירון,
חיפה,
24/10/04 18:50
|
|
 |
והסכנה האמיתית היום
Avi Ecuador,
24/10/04 20:01
|
של ישראל היא מנטליות של שמאל חרדי מתאבד שעשה לעצמו אלוהים חדשים והתנתק מהשכל ומההגיון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ה''שטחים'' וה''התנחלויות'' הם
משה,
פ'ת,
24/10/04 19:48
|
הקטסטרופה עלי אדמות אנרכיה לשמא שודדים ובוזזים אדמות לא להם יהודים ניבחרים יהודים ניכמרים אל תעשו לחברכם מה ששנוא עליכם חיו ותנו לחיות רק עמרם מצנע יביא שלום כן ואמת עמרם מצנע אוהבים אותך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה ששוכן בשטחים
הסרטן,
24/10/04 18:35
|
|
 |
39.
אני לא בעד משאל עם ,אבל
יוני,
24/10/04 18:24
|
אך ורק בשביל לסתום לאנשים כמוה את הפה הייתי רוצה שיהיה משאל עם,ואז כולם יראו שהעם רוצה ה ת נ ת ק ו ת ! ! !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
התנתקות !!
יניב,
נתניה,
24/10/04 18:23
|
|
 |
37.
''או שהוא בעצמו יהיה היסטוריה''
המשקיף,
הלאומי,
24/10/04 18:22
|
היא לא הגזימה קצת לדעתכם? לעניות דעתי כדאי לעצור את האישה הזאת לפני שתעשה מעשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שיאשפזו אותך - חולה נפש
ל"ת
א,
24/10/04 20:19
|
|
 |
36.
יישר כוח!
ל"ת
כל הכבוד לך,
גילה,
24/10/04 18:19
|
|
 |
35.
ח''כ פינקלשטיין
גילה פינקלשטיין,
24/10/04 18:19
|
''ההתנתקות היא פשע, והאחראי ייתן את הדין'' ומה שאת עושה זה לא פשע , שילדה שלא מלאו לה 8 נשארה יתומה בגלל שאביה ש/מר על המתנחבלים , שאבא צריך להגיד על בן קדיש בגלל שבנו החייל נהרג בגלל שירו עליןו בשטחים זה לא פשע , את יודעת זה פשע לשבת בת''א ולומר משפט כזה לילה אחד עם פצמר''ים ולא תגידי משפט כזה , ארת מי את מייצגת המפדל היום היא מפלגה קיקיונית שלא ברור מימצביע לה , הרי המתנחבלים לא מצבעים מפד''ל , אז את מי את מנסה לייצג הרי הגב' פינקלשטיין בקדנציה הבאה את תעלמי ותחזרי לנהל את בית הספר ותעשי שם הפליות עדתיות שונעת פרנקים שכמוך זה פשע ועל זה את צריכה לתת את הדין אז שבי בשקט וחכי לגמר הקדנציה ןתעלמי לנו מהחיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כ''כ הרבה שנאה נגד הימין
לפחות כתבי נכון,
24/10/04 19:22
|
עם כל הטיעונים האינטליגנטים שלך, אולי לפחות תלמדי לכתוב בעברית ללא שגיאות. שונאת כותבים עם א ולא עם ע. אם התוכן לא נכון לפחות שלא ירגישו לפי השגיאות מי את באמת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סליחה, מי ירה בילדה??!
יעקב,
24/10/04 18:56
|
ח''כ גילה פינקלשטיין? או חבריך המרצחים שוחרי השלום שקיבלו ממך נשק?
יבוא יום ותשלמו על פשעיכם, פושעי אוסלו ואוייבי העם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מגינים בפני טרור
ירון,
חיפה,
24/10/04 18:52
|
|
 |
34.
העמדה לדין
יוסי,
כפ''ס,
24/10/04 18:17
|
|
 |
33.
גברת פינקל'
נטע,
24/10/04 18:16
|
|
 |
32.
כל היהודים בושעים
אגברייה,
אום אל פאחם,
24/10/04 18:06
|
לא רק שרון בושע. גם הליכוד בושע גם המבלגה של בינלקשטיין שמה קוראים אותה לא משנה. אתם כולם בושעי מלחמה שמבצעים בעם שלנו בשעים נגד האנושות וזה כבר הגיע להאג. אינשאללה בקרוב תצאמו מעזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נצא מעזה ואתה תשמח
כעומרי שרון,
24/10/04 19:25
|
ללא ספק תוכל להמשיך לכתוב בעיתונים של הציונים את הגיגיך המופרעים. הרי אתה מקבל יחד עם כל ידידיך/אחיך המחבלים פרס על שנות רצח והרג.כל זה באדיבות רוה''מ ובנו המושך בחוטים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
העברית שלך
ארז,
24/10/04 19:06
|
רחוקה מלהיות נכונה יה טמבל אתם אלו שרוצחים נשים וילדים שלנו ושלכם אז לך לך תכין כוס קפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עזוב אותו, הוא מתחזה!!!!!!!
ל"ת
א,
24/10/04 20:57
|
|
 |
אמא שלך מתחזה יה מתנחל
אגבריה,
אום אל פאחם,
25/10/04 00:17
|
אין דבר. עוד קמה ימים אתם כבר לא תיו שמה ועל הבתים שלכם נחגוג העם שלנו הגיבור שניצח אתכם וגרש אתכם מעזה. תשתו תמים שלים שלעזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
אח אח....עד מתי נסבול
הגר,
24/10/04 18:06
|
|
 |
30.
כל הכבוד לח''כ גילה פינקלשטיין!
ל"ת
משה,
תל אביב,
24/10/04 18:04
|
|
 |
29.
ISRAEL IS GOING TO HELL
MEIR YAEIR,
U S A,
24/10/04 18:01
|
WITH PEOPLE LIKE THAT IN THE GOVERMENT THAT GIVE KILLERS OF JEWS JEWISH LAND ...............I THINK THIS PEOPLE SHOULD GO BACK TO HITLER GERMANY .AND LET THE REAL JEWS FIGHT FOR THE LAND
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
גילה כל הכבוד על האומץ
שמוליק,
24/10/04 17:51
|
בימים אלו כאשר כל הליכודניקים נשארים דבוקים לכסאותיהם ומפנים עורף לאמונתם האדאולוגית, יש מעט קורת רוח בכך שח''כ פינקלשטיין מגלה אומץ ציבורי ובסך הכל חוזרת על דברים ועמדות שהובעו על ידי אריק שרון לפני מספר חודשים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה שאתה צודק
ל"ת
יעל,
24/10/04 18:07
|
|
 |
27.
שידור חי ברשתות הבינלאומיות ?!
נירה,
תל אביב,
24/10/04 17:47
|
אז באמת יבינו שאנחנו עולם שלישי. גבריאלי, גמליאל, רבלין, איתם וכו'. וואללה - הלכה הכלכלה. אני אורזת :)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
די כבר לכל ההומוהים שלא רוצים
THE KING,
24/10/04 17:45
|
|
 |
25.
מפעל ההתנחלויות -תכנית מרושעת
ספי,
24/10/04 17:42
|
מרושעת כלפי הפלשתינים, מרושעת על פי חוקי העולם אבל יותר מכל מרושעת כלפי עם ישראל באשר היא הופכת את כולנו לפושעי מלחמה, הורגת את ילדינו ומרחיקה את השלום. גילה פינקלשטיין. ביום שלישי, בעזרת השם, השפויים יחגגו כאשר יסומן הסמן הראשון לפינוי כל התנחלויות הרשע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יודנראט
אלי,
ים,
24/10/04 18:38
|
אין ספק שבגלגול קודם היית חבר ביודנראט ועזרת לזקנים לעלות לטרנספורטים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תנו לעמרם מצנע להוביל אמון על
משה,
פ'ת,
24/10/04 18:27
|
|
 |
לשמאל יש ''משיח''
Avi Ecuador,
24/10/04 18:51
|
עכשיו מחפשים חמור לבן. יש להם גם מורשת רבין, סליחה, תורה. אבל חמורים אני חושב שיש להם בשפע. אז מה בדיוק הבעיה? אה, ערפאת. שיהיה בריא ערפאת הנס לדור עגל הזהב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
אם זה כתם כה שחור לעם היהודי
דורון,
24/10/04 17:42
|
|
 |
23.
היא לא שווה התייחסות
ל"ת
אורנה,
חולון,
24/10/04 17:40
|
|
 |
22.
Who the f___ is Gila
ל"ת
נבער,
דעת,
24/10/04 17:39
|
|
 |
21.
אין דין ואין דיין
האחד,
24/10/04 17:38
|
עד כה איש לא נתן את הדין על מאורעות השואה-מלחמת יום הכיפורים (ומבצעים כושלים אחרים) ומדוע חושבת חברת הכנסת שמשהו ישתנה נשגב מבינתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
ואוו...איזה מזל ששרון ראש
מנחם,
24/10/04 17:38
|
|
 |
מה קרה? האמת כואבת?
ל"ת
אחד העם,
24/10/04 18:20
|
|
 |
19.
איך היא מעזה לדבר בצורה כה
גידי,
24/10/04 17:38
|
|
 |
18.
אז פינקלשטיין אמרה....
אלי,
תל אביבי,
24/10/04 17:35
|
|
 |
17.
הסתה?
ל"ת
בני,
24/10/04 17:33
|
|
 |
16.
גילה-את מנותקת מהעם והמציאות
אילן,
ישראל,
24/10/04 17:33
|
זהו תחילת תהליך מבורך שבסיומו נוכל להגדיר את גבולותינו ולהשקיע נכונה בהגנה, ביטחון ובעיקר ברווחה כלכלית למדינת ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן עם הארץ
Avi Ecuador,
24/10/04 17:54
|
ספר לנו עכשיו על הקו הירוק ועל מדינה דו לאומית ועל זה שאת ההתקות תתחיל מהקו הירק ונמשיך לעזה. עותק: שרון היום בביצה טובענית שהיום הוא מאיים לקחת את כל עם ישראל איתו; להביא לחידוד הקצוות, לקרע ושנאה בעם, לפירור ולחוסר מוצא. שרון מחושק להבטחות שנתן בהבל פיו ולגאווה טיפשית. הולך כשור דורס עם הראש בקיר, שום דבר לא ישכנע אותו, בולדוזר שיהרוס את כל שיעמוד בדרכו. משל יותם של דורנו. היה עדיף שילך לחווה שלו או רצוי לבית אבות 5 כוכבים ושכולנו נאחל לו שם כל טוב. שידעו כל אלה שתומכים בו שעם ישראל בעתיד יראה בם אסון וצלקת מבישה. עותק: פינוי לא צריך להיות בשום מקרה לא מיהודה ושומרון לא מעזה ולא מרמת הגולן ולא משח מוניס. אפילו לא לאחר משאל עם!!! ושהימין לא יתפטה לשטויות ולהונאה של השמאל האוויל. גם אם עם-הארץ יחליט על בריחה שיקראו לה ניתוק. כמו שחיים יהודים בארצות הברית, באירופה, בקו הירוק ''במדינות ערב'' ויש ''שלום'' ולא חוששים לחייהם ולא צריך צבא חלמאי שישמור שם, גם בפלסין מערבית לירדן חס וחלילה, יוכלו לחיות יהודים. וכמו שהפלסטינים ה''ישראלים'' יכולים לחיות בקו הירוק ולא צריך צבא פלסטיני שישמור עליהם בחלם מפני שאהידים יהודים אני מבין שגם אותם לא יפנו. אז אם יהיה שלום למה לפנות? ואם אין ולא יהיה שלום אז שוב למה לפנות?! משהו לא מסתדר לי עם ההגיון של מנהיגי חלם ועם הארץ.
ודרך אגב אם הימין מתפטה להתנתק מהשכל וההגיון ולעזוב, עליהם לחשוב על דרגה אחת קדימה; יהיה עליהם להמשיך לבנות את פלסטין ולהפוך למדינה דו לאומית פלסטינית ישראלית בקו הירוק כשהערבים יהפכו לרוב, להלחם בתחנות רוח ללא תקווה (דון קישוט), בשביל מה ומי?! עדיף שיקחו את הפיצויים, יגשו לשגרירות האמריקאית או האוסטרלית במאורגן יקבלו אזרחות שם ויקחו את המשפחות ואולי יקימו יישוב שם ביחד, בחלם גם יתנו להם משקנתא, למה לא?! בשביל מה גליל ומדבר, שילכו השמאל לשם. השמאל בעתיד יצטרך להלחם על נפשו ולא יבין למה הפלסטינים הטובים לא אוהבים אותו או לפחות רוצים שיחיה ביניהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפה כתבת
ל"ת
אלי,
ים,
24/10/04 18:38
|
|
 |
WHAT WILL HAPPEN
ALON,
24/10/04 17:49
|
WHAT WILL HAPEN WHEN KATYUSHA MISSILES WILL START RAINING ON ISRAEL FROM GAZA? WHAT WILL HAPPEN WHEN THE ARAB ISLAMIC MINORITY IN ISRAEL FROM HAIFA, YAFO, THE GALIL, THE NEGEV WILL START THEIR OWN INTIFADA? WHAT WILL YOU AND THE OTHER SMALLANAZIM WITH YOUR PASSION FOR SELF DESTRUCTION AND HATERAD TO FELLOW JEWS WILL DO THAN? IT SAYS IN THE BIBLE THAT YOUR ENEMIES AND DESTROYERS SHALL COME FROM WITHIN. THE SMALLANAZIM IS A GREAT PROOF OF THAT.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואמרו אמן כן יהי רצון
ל"ת
ספי,
24/10/04 17:36
|
|
 |
15.
התנקות פשע. תומכי שונאי ישראל
ל"ת
אילן,
רבבה,
24/10/04 17:33
|
|
 |
14.
את האמת
Avi Ecuador,
24/10/04 17:33
|
את הישיבה להתנתקות היו צריכים לעשות במוקטעה ולא בכנסת ישראל, שהרי מדובר על בניית פלסטין והרי זה תפקידו של עם ישראל להקים אותם מכיוון שהם לא יכולים בלי לרצוח בנו ומגיע להם מדינה על שהם כל כך משתדלים ושונאים אותנו. מה קורה ל''מנהיגי'' ישראל? לא מבינים שהם לא צריכים להיות הרצל משה ויהושוע להבדיל של פלסטין?
ללא קשר, התגובה ב 1 היא של שרץ בשם יוסי שאני משפיע עליו קשות ולהתמודד בצורה תרבותית לא יכול. הוא ערבי שתול, אחרת כיהודי לא היה נלחם בעצמו.. אותם דרכים שפלות היום הפלסטינים עושים לעם ישראל, באו''ם ובכל במה אפשרית רק ששם גם ''יהודים ישראלים'' תומכים בם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ערבי יוסי? חשבתי שרק תוכי
ל"ת
עמית,
24/10/04 17:55
|
|
 |
כמה שמכאיבים לכם
אחחחחחחחחחחח,
24/10/04 18:14
|
|
 |
13.
שיתנו כבר את המדינה לערבים...
שמאלן אמיתי.,
24/10/04 17:30
|
|
 |
THATS A FUNNY THING
alon,
25/10/04 02:52
|
THE FACT THAT THE ARABS RESPECT THE ORTODOX JEWS, YET DESPISE THE SMALLANIM THAT HELP THEM SO MUCH TO DESTROY ISRAEL.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את הדתיים הם יסבלו
Avi Ecuador,
24/10/04 18:41
|
שמאלנים בסכין או שתחליט להתאסלם ולהרוג יהודים דתיים. אתה מתחיל להתפטות לא? אני בטח מגרה לך את היצרים. דתייייייים....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
לצערי הרב ,מלחמה!******
רועי,
י-ם,
24/10/04 17:29
|
''שמע ישראל'' זעקו עשרות יהודי חברון בשעה שהפורעים הערבים ריטשו אותם ב 1929 , ''שמע ישראל'',צעקו מיליוני יהודים שהוצאו בכח מבתיהם באירופה לפני 60 שנה,''שמע ישראל'' זעקו מיליוני יהודים בפתחם של המשרפות,''שמע ישראל'' צעקו גיבורי המחתרות שנתלו על ידי הבריטים. בעוד מספר חודשים נצעק גם אנחנו ''שמע ישראל'',אבל הפעם לא נלך כצאן לטבח! הפעם נילחם עד טיפת דמנו האחרונה! נילחם כנגד אנשים בזויים ורשעים שמסרו את נשמתם לשטן. שבוע טוב לכולכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לרועי הטיפש, נא כנס
תום,
24/10/04 18:01
|
מידי פעם יוצא לי לקרוא את הרפש המלוכלך היוצא כביוב מפיך, הינך יצור מבית מדרשם של סהרורי המשיחיות שמוחו נשטף עד אין קץ לשנאת חילוניים ,זרים, וכל מי שאינו דומה וחושב כמוהו, התיאוריות שלך על ארץ נקיית חילונים ירדו איתך יחד במי הניאגרה המסריחים, מי יממן אותך,פרזיט מוצץ דם שכמוך,אם לא החילוניים.
אין לי אלה לאחל לך שנה טובה וחזרה לשפיות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לתום המתמם***
רועי,
י-ם,
24/10/04 19:57
|
תום ,חשבתי שלהיות יפה נפש ,זה גם לדבר בסגנון יפה,אז דחילק קח כוס מים\בירה ותירגע. לגופו של ענין: 1)אינני שונא חילונים. כמה מחבריי הטובים ביותר הם חילונים ''נורמאלים''. אני שונא יהודונים כמוך 2)אינני שונא זרים,אני שונא זרים ששונאים את העם היהודי 3)ארץ ישראל בסופו של דבר(אוטוטו) תהיה נקיה משונאי ישראל 4) לא נמאס לכם כבר עם המנטרה השחוקה ''שאתם ממנים אותנו''? לידיעתך,בכסף ששילמתי למס הכנסה בשנת 2003 ,אפשר היה להציל 20 חברה מסוממים בגואה -מקום שאתה ודאי מכיר יותר טוב ממני. לילה טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יא מגעיל אחד
ספי,
24/10/04 17:37
|
אם הייתי יודע ש-''שמע ישראל'' אחד יגרום לך ולשכמותך להתאדות הייתי אומר את זה יום יום עד יום מותי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
למה כל דבר שלא מתאים למפד''ל...
איר,
ראשון,
24/10/04 17:27
|
הוא פשע,או גורמת למלחמת אחים,או נגד דת ומסורת וכולה. מי שם אותכם ואת רבניכם במעמד נביאי תוכחה? כולו אתם אזרחים כמונו, רק אתם חולבים את קופת המדינה על חשבונו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
לא רוצים להקריב חיי חיילים !!!
תתביישי,
24/10/04 17:27
|
לכי להטיף מוסר בתור אמא , לאמהות המתנחלות שמגדלות ילדים תחת אש , שלא חסות על חיי החיילים שמגינים עליהם . החטא הנוסף שלכם, הוא שאתם והרבנים שלכם משתמשים בדת כדי להצדיק מעשים נפשעים. די נמאסתם נראה אותכם גבורים כשהרחוב יתחיל להתנהג כמוכם, נגדכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
THATS OK
ALON,
24/10/04 17:45
|
AT THE GOING RATE, WITH THE CURRENT CONDITIONS ON THE GROUND, AND THE WINDS TRAVELING THROUGH THE SARAB COMMUNITIES INSIDE AND OUTSIDE OF ISRAEL, SOON WE WILL BE ABLE TO SACRIFICE ISRAELI SOLDIERS AND CITIZENS IN YAFFO, HAIFA, THE GALIL, THE NEGEV ETC. ONLY FOR THE MENTAL WEAKNESS AND THE LACK OF NATIONAL PRIDE AND BACK BONE CREATED BY THE SMALLANIM IN ISRAEL.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את תתביישי!
רועי,
י-ם,
24/10/04 17:35
|
1500 אזרחים וחיילים נהרגו בגלל ''השלום'' המחורבן שלכם. את וחברייך בכלל לא יהודים. אני מתנחם בעובדה ,שבקרוב ''תתאיידו מפה''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
קיצוניות דתית לאומית
GRI,
ירושליים,
24/10/04 17:24
|
קיצוניות דתית לאומית מנוגדת לרוח התורה ומסכנת את עצם קיומה של המדינה. ניצרו לשונותיכם !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
גילה פינקלשטיין
יונתן,
הגדול,
24/10/04 17:20
|
|
 |
יונתן הקטן****
רועי,
י-ם,
24/10/04 17:36
|
|
 |
7.
מסכים עם כל מילה שלך גילה.
ל"ת
אבי,
אשקלון,
24/10/04 17:19
|
|
 |
6.
מדובר במהלך הכי חשוב שלנו
יובב,
שנקין,
24/10/04 17:18
|
|
 |
5.
ייסורי הדבוקים לכסא
Joe Anaaref,
IsraHell,
24/10/04 17:18
|
מאז ומתמיד נודעה המפדל כמפלגה שנולדה עם כיסא דבוק לה באחוריה. מאז ומתמיד היו ייסורי ההפרדה בין הכסא והמפלגה הזו קשים מנשוא. ליבי ליבי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמת ויציב
ל"ת
איציק,
24/10/04 17:41
|
|
 |
4.
Traitors
-Rena-,
24/10/04 17:18
|
Anyone that vote FOR the plan is a traitor to the Israeli nation and the Jewish nation -- present, past, and future!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
מי זאת?
ל"ת
גיא,
24/10/04 17:17
|
|
 |
טינופת צופים
ל"ת
המפד''ל עם אחותך,
24/10/04 17:24
|
|
 |
2.
GILA U R IN DISCONECT
HOMELESS,
USA,
24/10/04 16:58
|
U R RESPONSIBLE FOR CREATING THE GOLAM KARRIE MITNAKHLEEM SHAKAM AL YOTZRO U SHOULD ADVOCATE THE A ONE SECULAR STATE SOLUTION TO TWO PEOPLE PAESTINIANS AND ISRAELIS
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
ככה מדברת מורה ומחנכת בישראל?
ל"ת
גילה פרנקנשטיין,
24/10/04 16:40
|
|
 |
היא גם נגד זכויות הומוסקסואלים
Avi Ecuador,
24/10/04 17:11
|
אשה חשוכה. זה דגל שחור? מה עם זכויות הקהילה ההומו-לסבית? זה לא נחשב?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הומו=מחלה ממארת!!!
ל"ת
מימי,
24/10/04 20:00
|
|
 |
אז מה עם דויד ויהונתן?
ל"ת
עופר,
24/10/04 23:51
|
|
 |
בצדק
ל"ת
טבע,
24/10/04 17:50
|
|
 |
ברברן
אלי,
מרכז,
24/10/04 17:42
|
אם הייתה דמוקרטיה אמיתית במדינה אז כל חולי המין היו או מאושפזים או בכלא ולא היו מכערים לנו את הארץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שונא ישראל
Avi Ecuador,
24/10/04 17:41
|
יומר שאמא שלך זונה ולך תוכיח ותסביר לכולם שזה האמא שלו. שיטה של ערבים, מלכלכים על ישראל וישראל במקום להתעסק בדברים החשובים צריכה להתעסק בחרא כמו השרצים ולהצטדק על שאפילו לא קיים. החלאה שמתחזה, שכחת את אדוורדו. טמבל. יוסי נועומי מפורטוגל במערומיהם. נהנים להתפלש בסחי של עצמם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי מעריב ישתיק ההתחזות
Avi Ecuador,
24/10/04 21:19
|
אין לי כל כוונה לבזבז עליך זמן יקר יותר. רוצה גם להיות אבי אקוודור - תהיה. אתה פשוט סכיזופרן. לילה רע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למתחזה - אתה הומופוב!!
Avi Eecuador,
24/10/04 17:53
|
המ הבעיה שלך? כואב לך? זה לא אני! אני סבור שסלידת הח''כ מנושא כה חשוב פוסלת אותה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני לא רוצה להתעלל בך
Avi Ecuador,
24/10/04 18:21
|
רחם על עצמך, בוא נגיד בשקט (בסוד)בין שנינו, בלי שישמעו חס וחלילה יתר הקוראים; צער בעלי חיים ושלא ישמעו חס וחלילה החיות ויעלבו שאני מחמיא לתולעת כמוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי די מעריב? נמאס אבי פרו
נעים הירקן,
24/10/04 23:03
|
מה הקשר בין התווכחויותיו עם עצמו לבין נושא הכתבה? אולי תורידו תגובות של האקוודור הזה - כפי שמחקתם את אנשי חב''ד עם ההודעה השבלונית על הרבי הבריא והרענן ז''ל. לא לכבוד העיתון הערות אקוודור - מה גם שאיננו מובן רוב הזמן... תודה וליל מנוחה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי מעריב ישתיק ההתחזות
Avi Ecuador,
24/10/04 21:18
|
אין לי כל כוונה לבזבז עליך זמן יקר יותר. רוצה גם להיות אבי אקוודור - תהיה. אתה פשוט סכיזופרן. לילה רע.
הגב לתגובה זו
|
|