 |
55.
אין מנוס
דני,
ו-ם,
17/12/04 04:56
|
|
 |
54.
מי שהחליט שסטירת לחי זו אלימות
אריה,
25/10/04 08:15
|
|
 |
53.
יש גורמים רבים לאלימות:
לורה,
25/10/04 08:13
|
א. גם מקבלים את זה מהבית כשיש אלימות במשפחה שבה בד''כ האב אלים וכשהילדים שומעים שההורים מתגרשים או עומדים להתגרש. ב. גם בגלל המצב הבטחוני עם המלחמה והערבים שמשפיע על הילדים לרעה. וג. אם אמרו פעם שהילדים לומדים להיות אלימים מהטלוויזיה, מההורים ומהאינטרנט אז זה נכון וזה כמו התמכרות ואנורקסיה כי הילדים של היום הם חיים בעולם וירטואלי שבו הטלוויזיה ''מאכילה'' אותם בטלנובלות עם גיבורות אנורקטיות וכאלה שלובשות מכנסיים בגובה הפופיק ובסרטי מתח עם גברים אלימים וכאלה שמסתובבים עם אקדח, תוקעים מכות וכל רצונם הוא להרוג. ובנוסף ככה הם רוצים לברוח לתקופת ימי הביניים שם החלוקה לטובים ורעים ברורה, וקיימת דמות גיבור שיכולה להציל מכל צרה. קדימה הורים תסבירו להם שזו טעות, כי האבירים היו עסוקים בלשדוד לאנוס ולהרוג בעיקר את היהודים, אל תדברו איתם יותר מדי על המצב הבטחוני וגירושים משפיעים עליהם לרעה! צאו מזה ילדים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
די עם טימטום ה ''הומניות''.
אריה,
25/10/04 07:09
|
כאשר פישר בן שתים עשרה יודע שהוא חסין לחלוטין למה שלא ישתין לכל העולם על הראש? עשבים שוטים יש לעקור מהגינה מייד ולהעיף אותם לכלא עם תנאים שיבהירו שלא כדאי להגיע לשם. אתם לא מבינים שיבלית שמתייחסים אליה בסלחנות ברגע אחד גומרת על כל הגינה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
תנו לנער ולחיל 5 שנות מאסר
אופיר,
24/10/04 23:24
|
חייבים להפסיק את האלימות הזאת. זה רחוק ממעשה קונדס. רק עונשים דראסטיים ישנו את כיוון המחשבה האלימה שהשתרשה בנוער הישראלי המאצ'ו והחצוף. הנער הזה והחייל ישבו בכלא חמש שנים ואז נראה מי שצוחק אחרון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
אלימות פתרונות יש
גולי,
24/10/04 23:15
|
הכל תלוי בנו כבני אנוש,כאימהות,אבות,כמחנכים,כמדינה ולמה התכוון הכותב העם שלנו שאנן כלפי מה שקורה מסביבו הן מבחינה חברתית והן מבחינה כלכלית משרד החינוך - בחירה של העם הממשל הנוכחי - בחירה של העם המורה כמחנך חסר אמצעים הן כלכלית והן חברתית ,מעמדו הירוד בבית הספר נעשה בתמיכת ההורים והמדינה עובדי הוראה שהגיעו לתחום בגלל נוחות ולא בגלל חזון ועוד כהנה וכהנה דברים ללא החדרת משמעת והטלת סנקציות על אי משמעת הן בבית הספר והן במסגרת התא המשפחתי המדינה הזו תלך לאבדון ולסיום ערכים ערכים ערכים מה שמזמן כבר לא אצלנו וזה מתחיל בממיסד ומגיע בסופו גם לאזרח הקטן שסופג את החבטות ועדיין לא מבין למה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
תגובה ל11
גולי,
24/10/04 23:04
|
מה יש לך נגד השחורים? אם נולדת לבן אז זה אומר שלבן הוא יותר טוב מאיפה ההחלטיות המגעילה הזו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
האלימות נהייתה מגעילה
תושב חדרה מודאג,
24/10/04 22:16
|
האלימות גוברת וזה דבר לא טוב. המשטרה צריכה לקחת את עצמה בידיים ולהתחיל ולטפל בכל הדברים ולא לעבור על זה בשקט!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
למה הכל פעמיים?
אלון,
נתניה,
24/10/04 22:01
|
|
 |
46.
צריך לתת לו עונש לדוגמה
יעקב,
דרום,
24/10/04 21:39
|
צריך לתת עונש מרתיע. רק עמידה עקבית על חובות התלמידים ולא רק על זכויותיהם יכולה לשנות. כל עוד מדברים רק על זכויות - אין חובות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
בצחוק...
אלי,
גבעתיים,
24/10/04 21:33
|
התלמיד לקח את הנשק האוטומטי בצחוק, כיוון אותו למרז הראש, בין העיניים. ואז במקרה, אבל ממש במקרה נפלט כדור, בצחוק. המוח שלה התפזר לאורך המדרכה, במשובה, כמעשה קונדס. בהלוויה היו קטעים לא נורמלים, כולם נשכבו, מצחוק. התלמיד בא לבית הוריה, לבדוק מה שלומם. הוא הסביר להם שהוא עשה חזרות למופע הבידור החדש שלו ובמקרה קרתה תקלה, אבל העיקר שצחקו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
(((((((העם הנבחר)))))))
ל"ת
ישראל,
24/10/04 21:21
|
|
 |
43.
חבל !
טומי,
צפון,
24/10/04 21:19
|
חבל שברגע המכריע,המאבטחת השתפנה,ולא התיחסה ברצינות לעניין לטעמי היתה צריכה לשלוף את נישקה האישי,זה שסופק לה במסגרת תפקידה,ולפתוח לפושע הצעיר את הראש עם כדור,מבטיח לכם שזה היה נכנס להגדרה של הגנה עצמית,והיתרון הגדול היינו נפטרים לתמיד ממטומטם,במקביל את החייל שמסר לו את הנשק,יש להכניס לשנים ארוכות לכלא,ולהאשימו בהפקרת נשק,ובשותפות לנסיון לרצח ! אבל הטיפשה לא ירתה,ואיזה עו''ד זבל,כבר בדרך כדי לספר לנו כמה מסכן האידיוט ואיזה חיים קשים היו לו ואיזה שופט קקמייקה,יבכה מרוב צער וישלח אותו למעצר בית !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
השביתה - הדבר הכי טפשי שיש
אלמונית,
הרצליה,
24/10/04 21:15
|
המורים צודקים, אבל הם לא מרגישים ונותנים פרס לתלמידים - אז איפה המח שלכם?????????????????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
שביתה - הדבר הכי טפשי ולא חנוכ
אלמונית,
הרצליה,
24/10/04 21:12
|
המורים צודקים, אבל בלי להרגיש הם נותנים פרס לתלמידים. והתלמידים מקבלים עדוד להמשך האלימות. חבל.............איפה המח????????????????????????????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
שעיתונאים ננעלים חבל על הזמן
dd,
24/10/04 21:03
|
|
 |
39.
משה''ח מגן על האלימים
ל"ת
מורה מוכה,
24/10/04 20:58
|
|
 |
38.
האשם במערכת החינוך ובמשטרה!
רינת,
24/10/04 20:56
|
עד לא מזמן גרתי בשכנות לבית-ספר אף מורה כולל המנהלת לא התרגש יתר על המידה שדיווחתי שילדים זורקים אבנים לתוך דירתי גם המשטרה לא התרגשה
לילדים שמנעו גישה של אמבולנס צריך לפתוח תיק במשטרה! שלא לדבר על הילד שזרק מים... או הילד שאיים ברובה שצריכים להאנש בכל חומרת הדין
ולבתי הספר ששובתים - אתם נותנים חיזוק חיובי להתנהגות התלמידים, מה יותר נחמד מכמה שעות חופשיות?
נהפוך הוא - עליכם לרתק את התלמידים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
מדינה מפוצצת בערסים מגעילים!
ל"ת
ארנון,
24/10/04 20:55
|
|
 |
36.
No punishment - No fear
Dr Pepper,
24/10/04 20:53
|
If those students know that thay would have to spent a mandatory one year in compulsory public works( under jail terms ) and then coplete that lost year at school, I bet they would not be so 'brave' so fast.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
היום מעשה קונדס
גלעד.ש,
צפון,
24/10/04 20:42
|
|
 |
34.
עוד פעם מעצר בית?
ל"ת
גילי,
24/10/04 20:41
|
|
 |
33.
מזעזע מה שהולך כאן....
ל"ת
רותי,
24/10/04 20:39
|
|
 |
32.
חשבתם לרגע ש
יגאל,
באר שבע,
24/10/04 20:36
|
|
 |
31.
יחי ההבדל -מעשה קונדס
יאיר,
24/10/04 20:33
|
שאני הייתי בן 16 היינו הולכים למכולת ליד הבית וסוחבים למוכר מסטיק עגול.....היום ילד תופס נשק חם שהורג ומיועד להרוג אנשים ומאים על מאבטחת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
בפעם הבאה הוא באמת:
רוית,
פ''ת,
24/10/04 20:31
|
|
 |
29.
מעשה קונדס?!
הגר,
יקנעם,
24/10/04 20:29
|
|
 |
28.
המצב הבטחוני אשם
יודע,
24/10/04 20:28
|
לאלימות הגואה של ילדים ונוער, ממש כלאלימות המבוגרים, סיבות רבות. החינוך בבית, אופי אלים מלידה והשפעת הסביבה האלימה. אך סיבה שאסור להקל בה ראש היא המצב הבטחוני. המצוקה הבטחונית שהיא נחלת כל מי שאינו מצויד בשומרי ראש, והתחושה שחיי אדם הפכו זולים כל כך באזור שלנו דוחפת את הצעירים להתנהגות אלימה. לא כל אדם מסוגל להבחין בין חיסול ממוקד או סיכול ממסוק, שבעקבותיו נהרגים עוברי אורח, וכולם בעצם האויב שלנו, שזה אירוע חיובי כביכול, לבין חיסול חשבונות פרטי עם מישהו שחייב לך עשר שקל או תפס לך את מקום החנייה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החינוך החילוני אשם
יעקב,
24/10/04 21:43
|
מחנכים את הילדים מגיל 0 לפריקת כל עול.
זו הסיבה היחידה, ואל תמציאו אשמים בדמות ''הכיבוש'' וגרורותיו.
כולנו באותה הסירה, כולנו סובלים מטרור, ובכל זאת החברה החילונית היא היחידה בה האלימות פושה בצורה בולטת כל כך.
את השנאה ליהדות, תרגמתם לשנאה עצמית, ובריחה מכל מה שמזכיר ערכים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה בענק
oren,
24/10/04 21:42
|
היו מצבים בטחוניים בעברנו שהיו קשים לא פחות וממושכים (מאורעות 36-39,מלחמת השחרור,מלחמת ההתשה) והם לא הניבו בעיית אלימות בארץ הבעיה טמונה בסלחנות האיומה של בתי המשפט כלפיי עבריינים בארץ,יש עשרות דוגמאות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
מה קורה כאן אלוהים?!
ל"ת
דפנה,
24/10/04 20:28
|
|
 |
26.
זה לווא דווקא החינוך- תלמידה
אור,
י-ם,
24/10/04 20:25
|
האלימות בביתי הספר לווא דווקה בגלל החינוך שאנחו מקבלים בבית ...מי שעושה את הדברים האלה צריך תשומת לב ובית ספר והמורים לפעמים לא מקדישים לנו את התשומת לב ...אם לא מקבלים את התשומת לב מההורים ולא מהמורים וכל שאר המבוגרים זה מתבטא בדרכים אחרות...אולי זו גם דרך להרשים את הסביבה...לעשות דברים אטרקטיבים...אם יהיו לנו דברים מעניינים לעשות לא נצטרך למצוא לעצמנו דברים ''מעניינים''...אטרקציות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקת לגמרי. אין מטרה ראויה שש
אריה,
25/10/04 08:35
|
אין שום מטרה ראויה ששוה לשאוף אליה. הארץ ''מולבשת שלמת בטון ומלט'' עד לזרא, המלחמה עם הערבים לבשה פנים של סתם רכושנות מגעילה, וה''סיבה'' היחידה שעוד יש לחלקים מאיתנו לחיות זה כדי ''ללקק לבוס'', מה שנקרא ''דת''...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
האלימות תמשיך לשבור שיאים
רעות,
24/10/04 20:24
|
|
 |
24.
תלמידים
יוסי,
אשדוד,
24/10/04 20:20
|
התלמידים איבדו את הפחד ואת הכבוד.רק יד קשה תעצור את הסחף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
מתי שרת החינוך תתפטר?!
מה עוד צריך לקר,
24/10/04 19:52
|
שום דבר לא מזיז אותה מהכסא. שרת חינוך שנותנת סטירות, אז פלא שהתלמידים אלימים?
אבל יש לנו חינוך לערכים. לפני שהילדים מכסחים את המורה שלהם במכות הם שרים את ההמנון. וירושלללאאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוסי שריד ושולמית אלוני
ג'ורג'-7,
מרכז,
24/10/04 20:23
|
הכניסו את החינוך הסבלני ואלטרה ליברלי לבתי ספר שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
הניצחון הסופני של ליברליזם
ל"ת
שולמית אלוני,
24/10/04 19:49
|
|
 |
21.
ZERO TOLLERANCE, PERIOD
ל"ת
YOSSEF,
24/10/04 19:47
|
|
 |
20.
זהו העתיד שלנו
ילדים - העתיד,
24/10/04 19:46
|
צדק מי שאמר - אפס סובלנות בנושא האלימות. הילדים האלה הם המנהיגים של המחר. מגיל צעיר צריך להיות ברור שיש כללים ויש חוקים וחייבים לציית להם. כולם. ומי שלא מציית נושא בתוצאות. נקודה. חייבים להשקיע את כל מה שיש בחינוך. זה העתיד שלנו רבותי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המסר שלנו: לילד יש רק זכויות ו
אריה,
25/10/04 08:14
|
ואין לו חובות. למה שלא ישתינו לכולנו (וזה לזה) על הראש? וכמובן, ילד שיש לו רק זכויות ואין לו שום חובות גדל להיות מבוגר שיש לו רק זכויות ואין לו שום חובות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
יש ללמוד מ-סינגפור
ג'ורג'-7,
מרכז,
24/10/04 19:44
|
ולנהל את המדינה באותוה שיטה. וזה לא רק כלפי תלמידים אלא גם עבריני תנועה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
ככה זה כשהורים מנהלים את בתי
ל"ת
רינה,
24/10/04 19:41
|
|
 |
17.
החטא ועונשו
שומר גדודי,
ש.ג.,
24/10/04 19:31
|
אני מהמר שגם החייל הזה הוא תוצר של המערכת הסלחנית , זו הממציאה השתלמויות וסדנאות מעניינות כשלעצמן, אבל אין להן שום קשר לעצירת האלימות. החייל הוא אותו בן אדם ,רק שעכשיו הוא יותר מסוכן .הפירות ניכרים מייד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
מישהו ראה את ''באטל רויאל''?
עמית,
גבעתיים,
24/10/04 19:26
|
הסרט מדבר בדיוק על התופעה של נוער אלים, אבל ביפן. כדי להילחם בתופעה הממשל הקים את תוכנית באטל רויאל שבה כל פעם לוקחים כיתה של 40 תלמידים לאי, נותנים לכל תלמיד נשק ויש להם סופ''ש לחסל אחד את השני. מי שנשאר אחרון בחיים זוכה לצאת מהאי חי. זה אולי רק סרט אבל זה רעיון מעולה כדי לטפל בנוער המחורבן של היום... זה מה שקורה כשהנוער גדל על עופר שכטר ועל בן גולדמן ודומיהם...רדידות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
תנו ללימור לנצח ! וירושליים,,,
ל"ת
אזרחית,
24/10/04 19:22
|
|
 |
14.
כישלון של המערכת
יעקב,
24/10/04 19:22
|
התשובה לאלימות של משרד החינוך מצחיקה ביותר.במקום ''לדבר על זה'' מחר בבתי הספר, יש לזרוק מבית ספר כל הגורמים האלימיים. הפתרון היחידי משמעת רק משמעת!!. תפקידה של המערכת החינוכית לשמור על המורים ועל הילדים שרוצים ללמוד. אין טעם להתעסק עם גורמים בעיתיים. שההורים או בתי ספר מיוחדים יטפלו בהם. פשות לזרוק אותם אחרי 2 הזארות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין לך מושג איפה אתה חי
מורה לשעבר,
25/10/04 09:18
|
אפילו אם תמצא מנהל עם ביצים, משרד החינוך אוסר על השעית (לא גירוש חו''ח) תלמיד ליותר משבעה ימים בשנה. בזמנו, כשניסינו להשעות תלמידים שבסך הכל שרפו את הקתדרה של המורה, המנהל אמר שאינו מעוניין לתת להם פרס...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
החילוניות מלקקת פצעיה,,,,,
ל"ת
דוס דחוי...,
24/10/04 19:21
|
|
 |
החינוך בקיבוץ של פעם היה לא פח
אריה,
25/10/04 08:12
|
היה לא פחות ערכי מהחינוך הדתי של היום. המפתח הוא לחנך לשאלה מה אני יכול לעשות למען המדינה ולא מה המדינה יכולה לעשות בשבילי. לזה לא מוכרחים לערב את קטע הכישוף שנקרא ''דת''...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
צריך לשים אותם בכלא לא בבי''ס
ל"ת
מיוחד,
24/10/04 19:17
|
|
 |
11.
הפכנו למדינה של ערסים
אזרח מודאג,
24/10/04 19:16
|
|
 |
אפשר הסבר ?
אלמונימי,
24/10/04 19:46
|
תוכל בבקשה לספק הסבר ל''השחורים האלה''? בתודה מראש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
לימור לבנת שרת חינוך אז למה
גיא,
24/10/04 19:15
|
אתם מצפים האישה חיה ונושמת כוחניות, על בניה כבר שמענו קצת מהדברים אז למה אפשר לצפות זה רק ילך ויחמיר
אז קחו הרבה אויר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
איפה צרת החינוך?????
ל"ת
שומר ישראל,
24/10/04 19:09
|
|
 |
באולימפיאדה
ל"ת
גל פרידמן,
24/10/04 19:21
|
|
 |
אתה צודק - אכן צרת החינוך!
ל"ת
אבי,
חיפה,
24/10/04 19:20
|
|
 |
8.
רוצים תוצאות? - אפס סובלנות!
רן,
24/10/04 19:09
|
בגיל צעיר - ישר הביתה ולחודש לא ליום. כשאבא ואמא יצטרכו להתמודד עם ילד הפלא שלהם אולי משהו ישתנה בחינוך שלהם. בגיל מבוגר יותר - ישר למוסד לעבריינים צעירים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואיזה כלים יש לאבא אמא להתמוד
אריה,
25/10/04 08:09
|
להתמודד עם ילד שמחליט להשתין להם על הראש? סטירת לחי היא ''אלימות''. ראו לאיזו אלימות ההחלטה המטומטמת הזאת הביאה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים איתך.
ל"ת
ג'ורג'-7,
מרכז,
24/10/04 19:41
|
|
 |
בלוס אנג'לס
תמר,
לוס-אנג'לס,
24/10/04 21:46
|
בלוס אנג'לס יש עונשים הרבה יותר חמורים מאשר בארץ. מי שמעז אפילו להרים יד מסלקים אותו מהבי''ס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
מכת מדינה!
ל"ת
יעלי,
שדרות,
24/10/04 19:06
|
|
 |
6.
מה יהיה?!
ל"ת
איילת,
24/10/04 19:05
|
|
 |
5.
רק חינוך דתי מחנך לערכים רק
ל"ת
ממלכתי-דתי/תורנ,
24/10/04 18:59
|
|
 |
רק מה הקשר בין ערכים לאמונה בכ
אריה,
25/10/04 08:07
|
רק מה הקשר בין ערכים לאמונה בכשפים? היום זה מעשית הולך ביחד כי החינוך החילוני מלא מגילות זכויות לילד ומחנכים אותו שהעולם קיים בשבילו ולא להיפך. אבל אין קשר לקטע הכשפים, וראה החינוך בקיבוצים של פעם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תסביר לי חוכמולוג
Erez,
24/10/04 23:13
|
למה הפושעים והעבריינים הגדולים חובשים כיפה בבית המשפט ???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון. ראה מקרה יגאל עמיר
ל"ת
מתי,
24/10/04 19:20
|
|
 |
one Dos, 1,000 not
Adi,
24/10/04 19:47
|
yeah, sure, one Dos guy became a murderer, let's blame the whole education system. No wonder you can come up with the name- he's the only one there is!! but how many murderers are Hilonim?? think about that, you idiot
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק חרדי לא דתילוני....
ל"ת
בועז,
24/10/04 19:47
|
|
 |
4.
תנו לצהל לנצח...
ערבי הגיוני,
24/10/04 18:50
|
אתם חושבים להדרך לפתור בעיות באלימות תהיה בלעדית לבעיות מול הפלשתינים? העיקר שתמשיכו לומר ''כוח פותר בעיות''...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לתת בום
chicco,
25/10/04 07:53
|
רק עוצמה אדירה שתכסח לפלסטינים ת'צורה תגמור עיניין איתם וראו מה עשו כל מדינות ערב ברגע שאזרחיה פתחו את הפה .............מחקו אותם וכן גם ילדים אלימים צריך לכסח והכי חזק שיש בלי פחד אם אני הייתי בעלה של המורה ששרפו לה את הרכב או זאת שחטפה שקית מים לראש הייתי מפוצץ לילד הזה את כל הצורה ככה שגם בשמים הוא היה נשאר על כיסא גלגלים ושהמשטרה תקפוץ לי עוד היום חבורת קרטונים מעפנה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדיוק להיפך! אנחנו הומניים. עם
אריה,
25/10/04 07:05
|
בדיוןק להיפך. אנחנו ''הומניים'', עם הטרוריסטים הערבים ועם הטרוריסטים שבתוכנו. זה מה שגרם לכך שאלה ואלה ישתינו לנו על הראש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לערבי,אתה צודק בקשר,
ותרן,סלחן,
טייבה,
24/10/04 19:43
|
זכויות וחוקים מגבילים גורמים לתלמידים ולפלשתינאים לחשוב שמותר להם הכל,זאת התנהגות עקב שימוש מוגבל בכוח ולא בכוח דרוש..תעשה ניסוי בבית ,,,תכה את הילד שלך אבל ברמה שהו יכול לסבול ולא יותר.תוך זמן קצר הוא יתרגל למכות ויגיד לעצמו מה כבר יהיה,אני אקבל סטירה שתכאב לי חצי דקה..אבל אם תתן לו סטירה שהו ירגיש שראשו כמעט ועף הו ישקול טוב טוב את מעשיו....וזוהי בדיוק ההקבלה,מדיניות ענישה סלחנית גוררת עברינות ופשיעה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תנו לצה''ל לכסח
רם,
24/10/04 19:32
|
אתה צודק 100% - לא רק נגד הפלשתינים צריך לפעול ביד נחושה ובלי עכבות!
יש קבוצה בעם שלנו שהיא מעין גיס חמישי שעוזרת לאויב. היא מנסה לחבל במאמצים של המדינה שלנו לשרוד. צריך למגר את התופעה!
ניחשת כבר על איזה מגזר אני מדבר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה בדיוק ממחיש את מה שהוא כתב
אחד,
24/10/04 19:57
|
ואתה כנראה נער בגיל תיכון או חטיבת ביניים שגם התחנך על ''רק בכוח אפשר לפתור בעיות''. כוח כוח כוח.
אם זה כל כך טוב, אז למה רק מול הפלשתינאים? בואו נעשה את זה גם בבית הספר. לא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה בדיוק ממחיש את מה שהוא כתב
אחד,
24/10/04 19:56
|
ואתה כנראה נער בגיל תיכון או חטיבת ביניים שגם התחנך על ''רק בכוח אפשר לפתור בעיות''. כוח כוח כוח. אם זה כל כך טוב, אז למה רק מול הפלשתינאים? בואו נעשה את זה גם בבית הספר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
יותם,
צרפת,
24/10/04 19:28
|
כשתלמיד רואה איך המדינה מתנהגת ומה מותר ומה אסור, אז הוא לוקח מ-16 ומאיים על שומרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
שרת החינוך
מורה,
מרכז,
24/10/04 18:48
|
אז שרת החינוך היא בעד או נגד ההתנתקות? ומה דעתו של עוזי כהן על הנושא? ומה אומרת על כל גברת גמליאל וגבריאלי ורוחמה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
אמ'אלה, לא הולך לבית ספר!
ג,
24/10/04 18:45
|
לא עברתי קורס פזצטות, לא רוצה לזחול תחת אש, הביטוח שלנו לא מכסה איזורי סיכון, בנתב''ג יותר בטוח, מה זה כאן- הכנה לציר פילדלפי? לא יודע לתפעל נק''ל, לא ראיתי בחיים נפל''ם, לא יודע לחמוק מפצמ''ר,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
אחמד יאסין ידע מה הוא אמר
משה,
24/10/04 18:37
|
אחמד יאסין (זצ''ל) טען ביום הולדתה ה-50 של מדינת ישראל, שלא תגיע לשנת ה-100 שלה.
בקצב הזה של הדרדרות הנוער, תנועת ההימנעות בשירות צבאי ותאונות הדרכים, אנחנו בדיוק בכיוון הנכון.
הגב לתגובה זו
|
|