 |
197.
לא יעזור לימין כלום,
דני חדד,
26/10/04 09:12
|
לא יעזרו רבניכם. כהני דתכם, משוגעיכם, לא תפיולתיכם. עזה תפונה... מי שכל כך רוצה להישאר בבקשה,תחת ריבונות פלשתינאית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
196.
שימו לב שהמשוגעים צועקים ביבי.
יגאל כהן,
רחובות,
26/10/04 05:07
|
ביבי הוא קריאת הקרב של המטורפים . לכן אמרתי :''קחו לביבי את הגפרורים מהידיים לפני שישרוף לנו את הבית השלישי. כמו בפעם שעברה האספסוף המשיחי, צועק ביבי!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק תנו לעמרם מצנע להוביל איש
משה,
פ'ת,
26/10/04 14:54
|
|
 |
195.
why is there no one in there?
Jo,
uSA,
25/10/04 22:40
|
people are talking but the room is empty, pathetic!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
194.
נו ועכשיו מה?
בני,
25/10/04 22:14
|
ביבי ,לבנת,סילבן היקרים וחבריהם תבינו שאם לא תתעקשו מול שרון אין סיכוי שאחד מכם יהיה המנהיג הבא של הימין ,מה שעומד לקרות שאולמרט שרואים שהוא לקק לשרון יצליח להתקדם ,ואתם תזוזו הצידה תחשבו על משהו חכם כי אחרת אין מצב שהליכוד יישאר בהנהגת המדינה ,ראיתם את הפגנת השמאל היום זה נראה לכם ?הם בעד מה שאתם רוצים להצביע ,הגיוני?שרון הפסיד בתוך הליכוד על ההתנתקות ולמרות הכל הוא השפיל אתכם וזה אדם שעוד שנה או שנתיים יפרוש,ואל סמך מה הוא ישלח את המתיישבים במשאיות לגרושם תזכרו אנחנו עדין אוהבים אתכם אבל עם תצביעו בעד אף אחד לא ישכח לכם את זה והפסדתם את הקריירה והימין גם ככה מרוסק ואתם רק אתם יכולים ללכת נגד שרון ואולמרט ,כי אני בטוח שעוד כמה אנשים יצטרפו אליכם ואל תדאגו על המשרה שלכם אין לשרון למי לתת להיות שר חוץ,אוצר ,וחינוך בהצלחה אני בטוח שיועצי השרים שקוראים את תגובות הקהל מבינים כי אתם המנהיגים של הליכוד האמיתי תודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החמל של ביבי מתחת המיטה של שרה
יגאל כהן,
רחובות,
26/10/04 05:09
|
מתי יכנס למח המצוצם שלך שביבי שקרן ????????? מתי?????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
193.
שרון סופסוף הבין !!!
המוביל הארצי,
25/10/04 21:59
|
אי אפשר לשלוט על עם אחר בכח הזרוע! גם צה''ל לא יכול לנצח רצון עם לשחרור מכיבוש! מתנחלים חמודים, תתחילו לארוז, שיהיה לכם פינוי קל, רק תזכרו שבסוף הפלסטינים לא התאדו כמבוקשכם! ואולי ההפך נכון!?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
192.
הצתה מאוחרת, עדיף על כלום
ל"ת
אתי,
25/10/04 21:39
|
|
 |
191.
Defeatism
Chickie,
25/10/04 21:22
|
I didn't support the Likud so we could hear such defeatist words.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
190.
מי שולט בפלסטינאים ?!
שי,
25/10/04 21:21
|
|
 |
189.
ההתנתקות מאוגנדה מחזקת הציונות
ל"ת
ישראלי,
הקו-הירוק,
25/10/04 21:21
|
|
 |
188.
בוקר טוב שרון!
חיים,
25/10/04 20:58
|
מוטב מאוחר, מאשר מעולם לא. ובכל מקרה, חזק ואמץ המשך כך והושעת את ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
187.
ARAFAT BEAT SHARON !
Muhamad,
25/10/04 20:53
|
ARAFAT BEAT SHARON !
Terror has won and Israel has lost !
thank you Sharon :)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
186.
כנראה על ישראל
Avi Ecuador,
25/10/04 20:43
|
לעשות הצבעה על סיפוחה של ישראל לארצות הברית. עם מנטליות כמו שיש ל''מנהיגנו'' ועם הארץ ישראל לא תשרוד. כנראה שהערבים מבינים זאת. שיהיה בריא ערפאת שבולם... ערפאת התקווה לדור עגל הזהב בחלם של היום. בקשר לימין, שלא יתפתה להצעות השמאל ו''מנהיגיו'', אם אתם חושבים על ניתוק תחשבו ברצינות על ארצות הברית וזאת גם בלי להסתפח אליהם. ישראל לצערי הולכת לחידלון עצמי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
185.
רוב העם רוצה התנתקות!!
ישי,
25/10/04 20:36
|
|
 |
184.
אפנה את חוות השיקמים
ל"ת
אריק שרון,
25/10/04 20:36
|
|
 |
183.
נמאס כבר לדבר כל הזמן
שולינקה,
25/10/04 20:31
|
|
 |
182.
Will never happen!!!
Chaver,
25/10/04 20:31
|
Nor sharon or anybody else will force us from leaving our homes. We will declare independent state and fight our independence war with the terrorist to the last drop of blood
הגב לתגובה זו
|
|
 |
181.
נו ביבי...
דיכי,
25/10/04 20:30
|
איפה אולטימטום איפה?.....נעליים...מה קרה? פחדת על הכסא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
180.
אינך רוצה לשלוט בהם, לך הביתה!
אני שונאת אותך,
וכך רוב העם!,
25/10/04 20:26
|
מי מכריח אותך? אינך רוצה לשלוט בהם, אז שלח אותם הביתה. הרי ביהודים אתה כאן רוצה לשלוט, אז למה אתה מגרש אותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיפשה, שקט!!!!!!!!!!
ל"ת
שונא טיפשים,
וכך רוב העם,
25/10/04 21:25
|
|
 |
179.
לאילנה (164), אם את משתוקקת
משתפי פעולה,
בלוף המילניו,
25/10/04 20:24
|
כל כך למסור את אדמות ארץ ישראל, לערב רב של פליטים מכל ארצות ערב והבלקנים, שלא ידעו שהם עם, עד שמהרסינו ומחריבינו הכניסו להם לראש את הבלוף הזה, אז תמסרי להם את הצפון! למה את הדרום? האנשים היושבים שם, אינם חושבים שמגיע להם, אז למה שיוותרו? את חושבת שזה שלהם, תני להם! מרשעת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הלאה דמגוגיה
ל"ת
חיים,
25/10/04 21:41
|
|
 |
178.
שרון זבל !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ל"ת
רן,
25/10/04 20:23
|
|
 |
פששששש, אינטלגנטי
חיים,
25/10/04 21:42
|
זבל על שהקים את מפעל ההתנחלויות שמוטט את המפעל הציוני, כעת הוא מנסה למזער נזקים, ועל כך תודתנו העמוקה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
177.
Sharon, EVIL DICTATOR
jon,
25/10/04 20:21
|
|
 |
176.
MILLION ARABS ALREADY IN ISRAE
amir,
25/10/04 20:21
|
There are 1.3 MILLION PALESTINIANS ALREADY IN ISRAEL !!! Are we to leave Israel too ?!?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
175.
אחד העם הארץ, אויב ישראל
מתי גוייסת,
לשירות האויב,
25/10/04 20:20
|
והאנושות - אתה מוזמן להסתלק מפה. יש באיזור מאתים מליון ערבים/נאצים, אם אתה מצפה שיהודים יעזבו את ארצם בגלל מליון וחצי חלאות אדם, קל וחומר, בגלל מאתים מליון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
174.
ראש הממשלה השתגע וכל השרים שפנ
ל"ת
דנה,
25/10/04 20:20
|
|
 |
173.
למה אתה משקר? ומי מנע ממך לא
חידלי אישים,
עלובי נפש,
25/10/04 20:16
|
|
 |
172.
Sharon and Peres are
Shmuel,
k-a,
25/10/04 20:14
|
old and sinile . I think it is a bit too dangerous and risky to put the destiny of israel and its people in their trembling hands In their decisions lack of logics in their actions lack of integrity. .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
171.
*** בעל הבית ה-ש-ת-ג-ע!!! ***
ל"ת
השפוי האחרון!,
מדינה מטורפת,
25/10/04 20:13
|
|
 |
170.
למערכת NRG
נעמה,
25/10/04 20:12
|
למה שלא יהיו שידורים כאלה תמיד? הרי זה לא כזה מסובך לעשות דבר כזה....למעננו הגולשים....בלי קשר -האתר מצויין ונוח מאוד לגלישה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכימה לכל מילה
ל"ת
חדוה,
25/10/04 20:50
|
|
 |
169.
לנתק את הערבים מארץ ישראל
ל"ת
אילנה ג,
תל אביב,
25/10/04 20:05
|
|
 |
168.
לנתק את הערבים מארץ ישראל
ל"ת
אילנה ג,
תל אביב,
25/10/04 20:05
|
|
 |
167.
שרון יודע טוב מאוד
דורי,
25/10/04 20:03
|
שבמשאל הוא מפסיד,בגלל זה ורק בגלל זה הוא מנסה להמנע מזה בכל דרך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
166.
הגיע הזמן להחזיר לפלשתינים
מירב,
צפון,
25/10/04 19:56
|
|
 |
גם האדמה שאת יושבת עליה !!!
עםעם,
25/10/04 20:38
|
גם היא לא שלנו. בכלל טעינו בכך שהקמנו מדינה. יהודים לא צריכים מדינה. איזו מין מדינה יש לנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בכלל טעינו בכך שהקמנו מדינה.
משה,
פ'ת,
26/10/04 14:52
|
מה השקעתה ואיפה נלשהקמתה מדינה ,אתה דמגוג שמזלזל באנשים חמת בכך שחירפו נפשם ונהרגו למען מדינת ישראל , אנחנו כן אוהבים ורוצים לעד רק את מדינת ישראל נוח לך במקום אחר היתפדל ברומה תהיה רומא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את קרובה לסכנין?
אביהו,
25/10/04 20:30
|
אם את לא ערביה מתחזה ואם את באמת מהצפון, אז אולי תוותרי על לוטם וגוש שגב. זה מה שעזמי, טיבי וחברך ערפת רוצים באמת.
וזה מה שמצפה לך, אם תוותרי ללא תמורה על אפילו מילימטר אחד.
תגידי תודה שבינתיים שומרים עליך תושבי גוש עציון וגוש קטיף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם לא שומרים על אף אחד. רק נזק
רועי,
ירושלים,
25/10/04 21:58
|
|
 |
165.
אין לנו יותר ברירה
גברי,
מרכז,
25/10/04 19:54
|
|
 |
164.
שרון כל הכבוד על האומץ והנחישו
חיה,
25/10/04 19:48
|
ת,שאתה מפגין בדרך למהלך החשוב הזה.מי ייתן ונהיה כבר מחוץ לעזה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
163.
הפתרון לטרנספר הפלסטינים לירדן
אילנה ג,
תל אביב,
25/10/04 19:47
|
ולא לעקור יהודים מאדמת ארץ אבותיהם ולמוסרה לערבים הישמעאלים המכנים עצמם פלסטינים. שרון שמהותו חילונית-קיצונית פועל בשם ולמען האינטרסים והאמונות של המיעוט החילוני-שמאלני-קיצוני במדינת ישראל. שרון עושה זאת נגד רצון הרוב היהודי במדינה וכנגד טובת עם ישראל בהווה ובעתיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
162.
שעת גורל מר מאוד לישראל!
ל"ת
אפרים,
25/10/04 19:46
|
|
 |
161.
נסיגה יהודית באמצעות רוב ערבי
אנטישרון,
25/10/04 19:46
|
לאחר שברור לכל שאין סיכוי שהחרדים יצביעו עם חבורת החווה, ברור לכל ששוב הקול הערבי בכנסת (סוכני ערפת) הוא שיביא לבריחת יהודים. כמו בהסכם אוסלו, דרך אגב.
65 - 64 חכ''ים בעד, כוללים 3 ערבים ועוד חברי כנסת של יחד שנבחרו בקולות ברורים של ערבים שהצביעו במרץ למרץ.
ולא לשכוח שהקולות של נוה, הנגבי, וישראל כץ לא נחשבים כתומכים ממש.
מעניין מה חושב על כך ה''אסטרטג'' היהודי הדגול, ''יהודה המכבי'' של דורנו.
בעזה פועלים הקאסמים של ערפת ובכנסת האצבעות שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
160.
ההתנתקות תתפוצץ לנו בפנים!
ל"ת
ליאורה,
25/10/04 19:45
|
|
 |
159.
מתי כבר יעיפו את כל המשת''פים
נפתלי,
25/10/04 19:41
|
|
 |
158.
שרון, לך בכוחך זה
החפץ חיים,
25/10/04 19:39
|
|
 |
157.
ל 154 מסכים לכל מילה
ל"ת
עודד,
25/10/04 19:38
|
|
 |
156.
מדינה ''יהודית'' שבה בן רוצח את
אדוק,
25/10/04 19:31
|
|
 |
155.
peres mitalem mi ha uvdot :
gam im,
nahzir et,
25/10/04 19:16
|
kol ha shtahim, be od 50 o 100 shana, lo nihye rov yehudi be israel, arviyei israel yaavru otanu, im ha matara hi rov yehudi, az zarih lehahzir gam et arviyei israel. im rozim pitaron demografi, lo osim hazi avoda, ki ze lo shave klum
הגב לתגובה זו
|
|
 |
154.
הכל להסתת תשומת הלב מהשחיתות
חיה,
ר''ג,
25/10/04 19:12
|
אין לכך כל קשר למיליארד מוסלמים ואין לכך כל קשר לבטחון, דמוקרטיה ושאר תירוצים נפוחים. הכל נועד להסית את תשומת הלב מן השחיתות שדבקה בראש הממשלה ובבניו והכל בעצת עדת אחיתופל הסובבת אותו:,הסערה שתיצור תוכנית ההתנתקות תאפיל על שחיתיות האי היווני ותשלומי סירל קרן לראש הממשלה ובניו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
153.
שרון אין לך לב!
שלי,
בת ים,
25/10/04 19:09
|
איך אתה יכול לעקור יהודים שהיו 30 שנה בביתם? איך אתה עושה לנו דבר כזה?! מילא אם היה סיכוי שזה יביא תועלת..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כי זה מה שרוב העם רוצה
אלחנן,
25/10/04 21:38
|
הקץ לשלטון המיעוט של המתנחלים האלימים שחרבו את המדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלי יש לך לב לבזוז רכוש לא לך
משה,
פ'ת,
26/10/04 14:22
|
יש לך לב לעקור נטוע רק על מנת להזיק יש לך לב להוציא מבתהם אנשים ילדים וזקנים באמתלה זה שלנו למה ככה כי אני מתנחל ברברי שלי את מסוגלת לעמוד בשורה יחד עם בני משפחתך וליצפות איך שמפוצצים ממקות אית אבא שלך ואסור לך ליפצוא פה שלי את מסוגלת לעמות במחסום שכרסך מגיעה לחוטמך ואת מעוקבת גם שאת שרויה בצירי לידה את עדיין מעוקבת וגם יש לך ירידת מים את עדיין מעוכבת הראש מבצבץ את בתהליך לידה עצמית לאיש לא מזיז את עדיין מעוקבת ,שמעת פעם על קן הקוקיה בשטחים הרבי יותר גרוע , איך אתה יכול לעקור יהודים שהיו 30 שנה בביתם?איך אתה עושה לנו דבר כזה?! לנו את גם משתיכת לאותם מתנחלים שאין להם אלוהים 30 שנה המתנחלים ממרמרים את החיים לפלסטינאים רוצחים ובוזזים אותם ,היום לשרון נפל האסימון וחזר להיום עם לב ,,פינוי עכשיו ומיד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
152.
למה אין אף אחד בכנסת
יאיר,
25/10/04 19:08
|
בזמן הנאומים? זהו נמאס להם? קפצו לנשנש משהו במזנון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משהו חדש...?
ל"ת
שרית,
אשדוד,
25/10/04 19:39
|
|
 |
151.
מתנת השם לא זורקים לפח
אזרח ישראל,
מרכז,
25/10/04 19:05
|
א''י היא מתנת השם ולא זורקים חלקים ממנה לפח אולי נקיים סוף-סוף את מצוות השם מפרשת משפטים שאומרת להיפרד מיושבי הארץ, ונוריד התנחלויות יהודיות בעזה ויו''ש בתנאי שיורדו התנחליות ערביות בתוך הקו הירוק.נקים מדינה יהודית ללא ערבים ופלשתינאים וכך לא יצטרכו גם ליבא גויים מכל עולם כדי לנצח בעיה דמוגרפית. כשבתנ''ך יהודים הוציאו דיבת הארץ השם שלח אותם למידבר לארבעים שנה. מה השם מתכנן לנו,שיש מי שמאיתנו עושה אותו דבר כיום. השם הזהיר אותנו מפני כריתת ברית עם יושבי הארץ וידוע מה קרה אחרי הסכם אוסלו. שלא נחזור על אותה טעות שוב צריך לדאוג לביטחון ליהודים ולא לשלום עם ערבים, וזה לא אותו דבר. .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
150.
איזה יופי השידור .....
ברכה,
25/10/04 19:03
|
|
 |
149.
שרון אני גאה בך!
בן,
25/10/04 19:01
|
|
 |
148.
די לגזענות!די לאנטישמיות!
רחלי,
25/10/04 18:56
|
|
 |
147.
יש לפנות את שרון מראשות הממשלה
ל"ת
מוישה,
25/10/04 18:55
|
|
 |
146.
התנתקות=התאבדות
ל"ת
פנחס,
גוש דן,
25/10/04 18:55
|
|
 |
התנתקות - צו השעה
ל"ת
פנחס,
25/10/04 21:44
|
|
 |
145.
Israel surrender to the Terror
Abi,
25/10/04 18:55
|
No other explanation Israel is running away from the problem,but,it won't help her -the problem will hunt her with much more force and intencity Even if it was a good movement -you are not cutting and running under fire,as a resolt of massive terror The translation in the whole ARAB world will be a BIG victory to TERRORISM And the next real war unfortunately is very near
הגב לתגובה זו
|
|
 |
144.
Sharon- Peres policy
gumaputra,
m-z,
25/10/04 18:54
|
transfer of jewish population ,and elimination of settlements,putting the transferred population into the boarders of the liliput territory called mercaz haaretz, where the the density is already too high is disaSTER, Results -emigration. demografic unbalance in ten -twenty years.No Israel. May be it will be called Ishmael.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
143.
שרון אדם ומנהיג דגול
נוני,
25/10/04 18:51
|
יודע להודות בטעויות ואומר שהקמת ההתנחלויות היתה טעות בסיסית והגיע הזמן לתקן את המעוות! יישר כוח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
142.
HALELOOYA!!!
ל"ת
M,
25/10/04 18:51
|
|
 |
141.
שטחים הם קלפי מיקוח...
יצחק רבין,
פנקס שרות224,
25/10/04 18:50
|
בשטחים שכבשנו עלינו לראות קלפי מיקוח- כך סברתי אז, כך אני סבור היום- למשא-ומתן עם שכנינו, להשגת שלום או לקידום יעדים מדיניים, לריכוך הסכסוך הישראלי-ערבי ובהיעדר שלום- עומק איסטרטגי להגנת המדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
140.
שרון בלון אסון !
ל"ת
מיטל,
25/10/04 18:49
|
|
 |
139.
שרון עלה להצלח
גידי,
נתניה,
25/10/04 18:49
|
|
 |
138.
רוצים את ביבי במקום שרון
זיו,
25/10/04 18:48
|
|
 |
137.
התנתקות התנתקות ושוב
רון,
מרכז,
25/10/04 18:48
|
|
 |
136.
ומי זה הלוזר הגדול
עינב,
25/10/04 18:45
|
|
 |
135.
פרס לראשות הממשלה, עכשיו !!
ל"ת
סטודנט,
25/10/04 18:41
|
|
 |
134.
Let's move the Palastinans out
Shimon,
Haifa,
25/10/04 18:41
|
I beleive it's posible to completely devorced from the palastinans by moving them out from Gaza. Other wise we'll create more than one palastinan state which then going to become our problem, since we are the one who is going to watch the secuirity.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
133.
שרון אתה האיש!
גלגל,
25/10/04 18:40
|
המשך בדרכך עד שלא ישאר מתנחל אחד בגוש קטיף! להחזיר הביתה את כל ''הכבשים הטועות''...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
132.
אני מאמינה בהתנתקות
יפית,
דרום,
25/10/04 18:39
|
חייבים לנסות דרך אחרת,אין כוח כבר למלחמות בלתי נגמרות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
131.
כל הכבוד לראש הממשלה
רפי,
25/10/04 18:38
|
|
 |
130.
נאום חלם של שרון
קובי,
אשדוד,
25/10/04 18:38
|
|
 |
129.
Gaza going to become a Geto
Yosi,
Tel Aviv,
25/10/04 18:37
|
How come now one think about what's going to happen 5 years from now. We are not going to allow movment in and out of Gaza from the shore, from the air and from the ground. The poulation will grow, the economy there will get worse, they will attack us and we are going to go back there to search for terrorist. Why to creat 2 or 3 palastinan state It's better to move out all the palastinans from Gaza to west bank and creat teretorial sequence.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם כך אז בוא נחריב את המדינה
יגאל כהן,
רחובות,
26/10/04 05:14
|
כבר עכשיו ,למה לחכות. לפי השיגעון שלכם הלכה המדינה כבר עכשיו. כמו שביבי מציע להגן על הממשלה על ידי הפלתה!! משוגעים !!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
128.
רימית גם רימית, שרון, הבטחת
איציק,
המרכז,
25/10/04 18:34
|
וויתורים תמורת שלום אמת, ששומר על האינטרסים שלנו, בכך גם אני, כמו רבים אחרים תמכתי.
בפירוש לא תמורת אפס, ובמצב המסכן את כולנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
127.
שרון מריח את הסוף של שרון.
ל"ת
ספי,
נהריה,
25/10/04 18:33
|
|
 |
126.
Surround Gaza from 6 direction
Udi,
Ramat Gan,
25/10/04 18:33
|
we are going to soround Gaza from 6 driection. West, east, north south, the Air, and under ground to search for tunnels. Is that what we call a seperation?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
125.
ראיתם את השידור מהכנסת?
יואב,
25/10/04 18:33
|
|
 |
בכנסת
יעקב,
25/10/04 21:43
|
ראיתם את כלב הגישוש החמוד שבודק בכנסת?
הוא היחיד שם שיודע מה הוא עושה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
124.
למה לא התנתקות, ולמה כן
מקשה,
25/10/04 18:32
|
מה רע בהתנתקות? שהערבים יקבלו הוכחה נוספת לתיזה הנכונה, למרבה האסון, שממשלות ישראל מבינות רק כוח. שהמתנחלים יתעשרו על חשבון משלם המיסים, המובטלים והמצוקאים הרבים במדינה, ועוד יסתובבו בתחושה שנעשה להם עוול נורא, שואה ממש. שההתנתקות החד צדדית אינה מחייבת את הרשות הפלשתינית במאום, ואינה מבטיחה שקט לשדרות, למשל. אז למה בכל זאת התנתקות? כדי לשבור את הטאבו שאי אפשר לעזוב חלקי מולדת ולא ניתן לגרש יהודים מביתם. אדרבא, אם רצון הבורא שהם ישארו שם אז שתצא יד משמים ותחטיף סטירה לשרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
123.
פרס למד לדבר סופסוף...
ל"ת
נאור,
25/10/04 18:32
|
|
 |
122.
יופי שרון-תברח מהטרור
בת יענה,
25/10/04 18:31
|
|
 |
121.
לא פלא שהקרוק מוביל מהלך קרוקי
רחובות,
רחובות,
25/10/04 18:31
|
הרעיון של משאל העם לא בא כדי לקבל החלטה של רוב ומיעוט. לכך יש לנו מוסדות דמוקרטים. הרעיון הקרוקי(הנוכלי)הוא, איך להפוך מיעוט פעיל, שנלחם על ''חייו'' לרוב, שמשאל של ''עגבניות שרי'' כפי שנעשה במשאל בליכוד. ואכן אין פלא, שאת המהלך הנוכלי הזה, מוביל האיש ששמו היה מזמן קרוק. ביבי הקרוק, המכונה תכמן. ואולם כמו קרוק, האיש מנהל את המלחמה שלו, מתחת המיטה של שרה. ואין להם למתנחלים להטיל יהבם על קרוק. אלא מאי ,עצם זה שביבי משקר אותם, מעלה את ההתלהמות שלהם ואת תקוות השווא. ולכן טוב יעשה אריק, אם יקח לביבי את הגפרורים מהידיים, לפני שהקרוק בשקרים שלו, ישרוף לנו את הבית השלישי!!!!!!!!! ועוד לא אמרתי מלה על עם ישראל הנאנק תחת התכנית ה''קלקלית'' שלו ועל הפיכתנו למדינת אדונים ועבדים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
120.
רימית גם רימית!!
ל"ת
רעות,
מעלה אדומים,
25/10/04 18:30
|
|
 |
119.
שריד אחרון לשפיות
אורנה,
חולון,
25/10/04 18:29
|
|
 |
118.
שרון טוב לטרור ולעראפת
ל"ת
אדיר,
שפלה,
25/10/04 18:27
|
|
 |
117.
שרון אתה אדם שפל
שושנה,
25/10/04 18:26
|
|
 |
116.
שרון מוביל את עצמו למפלה
גבעון,
25/10/04 18:25
|
הוא הולך ליפול בהצבעה בכנסת ובכל לחרוץ סופית את דינו הפוליטי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
115.
איטס נאו אור נבר...
נירית,
מרכז הארץ,
25/10/04 18:25
|
חייבים להתנתק אחת ולתמיד מרצועת עזה ולפנות את גוש קטיף!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
114.
שרון מפחד ממשאל עם!
ל"ת
גרי,
תל אביב,
25/10/04 18:23
|
|
 |
113.
שלום להתנחלויות!!!
ל"ת
יובל,
25/10/04 18:23
|
|
 |
112.
ההתנתקות טובה
ל"ת
צבי,
ראשון,
25/10/04 18:22
|
|
 |
111.
שרון כשלון
ציפורה,
25/10/04 18:20
|
|
 |
110.
רק משאל עם!@
ל"ת
דויד,
25/10/04 18:19
|
|
 |
109.
מר שרון
הראל,
25/10/04 18:16
|
אם כל כך קשה לך להחליט, אולי תיקח צעד אחורה ותעשה חושבים? מה, מישהו מאיים עליך עם אולטימטום? אפילו אם כן, אם קשה, תמיד אפשר להתפטר. אתה הרי לא נפוליאון (והלוואי שהיית...).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
108.
לא לתת יד לדיקטטור!
רועי,
25/10/04 18:13
|
|
 |
107.
מתנחלים יקרים הגיע הזמן לפנות
יע'נקלה,
25/10/04 18:11
|
אחרי כל החרא שאכלנו ממכם,הגיע הזמן לגאול את המדינה מהצרה הזאת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
106.
ביבי בבקשה תעשה משהו ומהר
ישראל,
ישראל,
25/10/04 18:10
|
|
 |
105.
שרון מחלק מתנות לטרור!
רם,
ק''ש,
25/10/04 18:09
|
|
 |
104.
מתנחלים שובו הביתה...
ל"ת
דנית,
25/10/04 18:09
|
|
 |
המתנחלים נמצאים בבית
אילנה ג,
תל אביב,
25/10/04 20:04
|
את ושכמותך מבקשים לעקור יהודים שורשיים מביתם הנטוע על אדמת ארץ אבותיהם. בשלבים הבאים של תוכנית ההתנתקות של עם ישראל מארץ ישראל, יעקרו ויגורשו כל היהודים מכל חלקי ארץ ישראל המערבית ושלום למדינת ישראל. החילוניים הקיצוניים המנותקים ממורשת ישראל ומהיהדות מבקשים לכפות את תרבותם-דתם החדשה ששורשיה בתרבות-דת המערבית העכשווית ולקבוע נתק בין העם היהודי, מורשתו התרבותית-דתית וזכותו ההסטורית על ארץ ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
103.
שרון הולך עם הראש בקיר
איתי,
קריות,
25/10/04 18:08
|
|
 |
102.
קדימה מתנחלים להתפנות!
ל"ת
עמיתי,
25/10/04 18:07
|
|
 |
קדימה תל אביבים!
דבי,
ירושלים,
26/10/04 09:36
|
הקאסאמים בדרך אליכם זה רק ענין של זמן עד שתצטרכו לעזוב!!! מר גורלכם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
101.
שרון -אני איתך
ירדן,
25/10/04 18:04
|
|
 |
100.
תודה לשרון...
שילה,
צפון,
25/10/04 18:03
|
|
 |
It's not Sharon
Karen,
Holland,
25/10/04 21:19
|
it's people like you. It's always easy to blame someone else instead of yourself. Sharon is trying to do the best for Israel, to all the people and only the the settelers. Get out of there and be united for a change. All you think about is blood and hate. Get over this.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
לא להתפנות!
רות,
25/10/04 18:02
|
אחינו המתנחלים-לא לוותר-בכל תוצאה שלא תהיה אתם לא מתפנים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
ראש ממשלה
אוגי האוגר,
25/10/04 18:01
|
|
 |
97.
קדימה אריק קדימה
ל"ת
יוצאים,
מעזה,
25/10/04 18:01
|
|
 |
96.
שרון לך הביתה! קח גם את פרס!
ל"ת
עידן,
25/10/04 18:00
|
|
 |
95.
תחשבו רגע מה יהיה אם לא
חגי,
25/10/04 18:00
|
תהיה התנתקות...קסאמים ימשיכו ואף יגברו ...פיגועים חיסולים...מלחמה אינסופית..לא הגיע הזמן להפסיק את זה כבר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
שרון יפול מהכסא
זיגמונד,
25/10/04 17:58
|
|
 |
93.
ההחלטה הכי חשובה שיש
דלית,
25/10/04 17:58
|
חייבים כבר להתנתק מכל השטחים וללכת לדרך אחרת. עם ישראל שבע מלחמות והרוגים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
שאלות לכולכם!!!!!!!!!!!!
רועי,
י-ם,
25/10/04 17:58
|
1)אם איננו יכולים לשלוט על 2.5 מיליון ערבים ביהודה ושומרון,מה יהיה בעוד 20 שנה שאוכלוסיית ערביי ישראל תהיה 2.5 מיליון האם גם אז נצטרך להתנתק מהמשולש ומהגליל? 2) איננו שולטים בעזה,רפיח ,חאן יונס,דיר אל באלח וכו' מאז יוני 94 עת יצאנו מכל המקומות האלו. באיזה כפרים\ערים ישראל שולטת ברצועה? 3)אם נצא מהרצועה,וימשיכו ליפול קסאמים על שדרות\אשקלון,וכתוצאה מכך צה''ל יכנס לתוך הרצועה לפרק זמן מוגבל וזאת על מנת למנוע את ירי הקסמים,יש חלילה אפשרות שייפגעו חיילים. את המתנחלים כנראה ,לא נוכל להאשים כי הם לא שם. ולכן את מי נאשים? 4)האו''ם והאירופאים הודיעו שהם רואים בישראל אחראית לכל מה שיקרה ברצועה אחרי ההתנתקות. ולכן למי להאמין? לשרון שאומר שאיננו אחראים או לאו''ם ולאירופאים. ערב טוב ותודה מראש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ניתוק זה לא ניקוי אתני ליהודים
Avi Ecuador,
25/10/04 19:03
|
וצה''ל לא צריך להיות צבא הכנה לפלסטין ואתה לא צריך לפתור להם את הבעיה על חשבונך!!! פינוי לא צריך להיות בשום מקרה לא מיהודה ושומרון לא מעזה ולא מרמת הגולן ולא משח מוניס. אפילו לא לאחר משאל עם!!! ושהימין לא יתפטה לשטויות ולהונאה של השמאל האוויל. גם אם עם-הארץ יחליט על בריחה שיקראו לה ניתוק. כמו שחיים יהודים בארצות הברית, באירופה, בקו הירוק ''במדינות ערב'' ויש ''שלום'' ולא חוששים לחייהם ולא צריך צבא חלמאי שישמור שם, גם בפלסין מערבית לירדן חס וחלילה, יוכלו לחיות יהודים. וכמו שהפלסטינים ה''ישראלים'' יכולים לחיות בקו הירוק ולא צריך צבא פלסטיני שישמור עליהם בחלם מפני שאהידים יהודים אני מבין שגם אותם לא יפנו. אז אם יהיה שלום למה לפנות? ואם אין ולא יהיה שלום אז שוב למה לפנות?! משהו לא מסתדר לי עם ההגיון של מנהיגי חלם ועם הארץ.
ודרך אגב אם הימין מתפטה להתנתק מהשכל וההגיון ולעזוב, עליהם לחשוב על דרגה אחת קדימה; יהיה עליהם להמשיך לבנות את פלסטין ולהפוך למדינה דו לאומית פלסטינית ישראלית בקו הירוק כשהערבים יהפכו לרוב, להלחם בתחנות רוח ללא תקווה (דון קישוט), בשביל מה ומי?! עדיף שיקחו את הפיצויים, יגשו לשגרירות האמריקאית או האוסטרלית במאורגן יקבלו אזרחות שם ויקחו את המשפחות ואולי יקימו יישוב שם ביחד, בחלם גם יתנו להם משקנתא, למה לא?! בשביל מה גליל ומדבר, שילכו השמאל לשם. השמאל בעתיד יצטרך להלחם על נפשו ולא יבין למה הפלסטינים הטובים לא אוהבים אותו או לפחות רוצים שיחיה ביניהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
בבחירות הקרובות
רפאל,
25/10/04 17:57
|
|
 |
90.
שרון בגד בבוחריו ובכל העם!
שלומית,
עפולה,
25/10/04 17:56
|
|
 |
89.
לפנות לפנות !!
רונן,
יהוד,
25/10/04 17:55
|
|
 |
88.
שרון רע ליהודים וטוב לערבים
יוסף,
25/10/04 17:54
|
אריק שרון רע לעם ישראל מתנהג בדרכים לא דמוקרטיות כדי להשליט את תוכניתו רבת השלבים. מתברר שהמערכניק הזנ השתלט על הליכוד כסוס טרויאני. ועל פרס חבל להכביר במילים הרי הוא קיבל פרס נובל לשלום והוביל אותנו למלחמת טרור. הרי הערבושים הורגיה בנו אחרי שחתמו על הסכמים, שכחתם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
יופי ! רבלין...
ליאל,
25/10/04 17:44
|
רבלין הוציא החוצה את כל הזבלים עכשיו אפשר להמשיך בשקט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לצערנו יש עוד הרבה זבלים שם..
ל"ת
הדר,
25/10/04 18:59
|
|
 |
86.
שרון גאון
אסף,
ראשון לציון,
25/10/04 17:43
|
|
 |
85.
שרון אחנו מחזיקים לך אצבעות
גיורא,
טבעון,
25/10/04 17:42
|
הלואי ולמרות כל הקשיים והמכשולים שבדרך ,תצליח בסופו של עניין להביא אותנו להתנתקות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
סוף הקריירה של שרון!
ל"ת
גדעון,
בת ים,
25/10/04 17:41
|
|
 |
83.
ההתנתקות תביא עלינו מלחמת
שמרית,
25/10/04 17:41
|
|
 |
כנראה שרון
Avi Ecuador,
25/10/04 19:49
|
רוצה להוכיח לדור עגל הזהב שאין לו זכות לחיות. אולי יצליח חס וחלילה, שיטת הטראומה בפעולה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
אריק הגדול
ציון בן ציון,
אשדוד,
25/10/04 17:39
|
אריק היקר כמו שסמכנו עליך בשדה שקרב אנחנו סומכים עליך בשדה הפוליטי מדיני אריק העם איתך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמת ויציב!
ל"ת
יוגי,
25/10/04 18:44
|
|
 |
81.
רק התנתקות תביא למצב טוב יותר
ל"ת
חדוה,
25/10/04 17:38
|
|
 |
80.
שוב מנסה למצוא חן בעיני
סיון,
ק.גת,
25/10/04 17:37
|
|
 |
79.
בוז ליוסי שריד- יהודון מצוי
ל"ת
לך למראה,
25/10/04 17:36
|
|
 |
78.
קדימה שרון חזק ואמץ
אורה,
חולון,
25/10/04 17:36
|
|
 |
77.
פעם ראשונה שאני מסכים עם פרס..
ל"ת
שימי,
25/10/04 17:35
|
|
 |
Me too
ל"ת
Karen,
Holland,
25/10/04 21:09
|
|
 |
76.
שרון בוגד ושקרן!
ל"ת
פנינה,
מבשרת,
25/10/04 17:35
|
|
 |
75.
לא לנסיגה,ישר כוח לציונים
ל"ת
המתנחלים,
25/10/04 17:35
|
|
 |
74.
העם רוצה לעוף כבר מעזה
גלית,
25/10/04 17:35
|
|
 |
73.
Get out now
Koby,
New York,
25/10/04 17:33
|
This territories are killing us from inside...get rid of them and invest in education, health, employment and life.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
קונדומים יפתרו את הבעיה
ל"ת
הדמוגרפית, לא,
נסיגה משטחים,
25/10/04 17:32
|
|
 |
71.
שמעון פרס - מוליך בכחש
ניר,
25/10/04 17:31
|
שמעון פרס חוזר שוב ושוב על המנטרה: סכנת הדמוגרפיה וחוסר התוחלת ב''שליטתנו על עם אחר''. הסכנה הדמוגרפית אם קיימת, אינה נובעת מהפלסטינים אלא מערביי ישראל. לפלסטינים אין כל השפעה עלינו כיוון שאין להם זכות הצבעה לכנסת ישראל. יש להפריד בין שליטה על האוכלוסייה (אין לישראל כוונה כזאת וזה מוסכם גם על הימין) לבין שליטה על שטחים פנויים - בהם קיימים ישובים יהודיים שאינם מעורבבים עם אוכלוסייה פלסטינית. דוגמה לטריטוריה כזאת - מתחם גוש קטיף. ניתן ליצור רצף טריטוריאלי בין גוש קטיף לבין מדינת ישראל של קווי 67. אין במתחם זה שליטה על אוכלוסייה ערבית. ניתן בהמשך, עם ''פרוץ השלום'' - להגיע להסכמים עם הפלסטינים כמו פיצוי כספי, שטחים חלופיים וכד'. בכל מקרה אין לבצע טרנספר ליהודים (כמו גם לערבים בכל מקום שהוא) כיוון שמדובר בפשע מלחמה – דבר שמשום מה אינו מטריד את מנוחתו של פרס (היינו שומעים את זעקותיו עולות, אילו העיסוק היה טרנספר לערבים ).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
רק שרון יכול!!
ל"ת
ראובן,
חיפה,
25/10/04 17:29
|
|
 |
69.
''הסייען של עראפת''
נאוה,
25/10/04 17:29
|
|
 |
68.
הלוואי ונהיה כבר מאחורי כל
שאולי,
25/10/04 17:28
|
|
 |
67.
כל הכבוד לפרס
נטלי,
רעננה,
25/10/04 17:27
|
|
 |
66.
למה שרון מנפח את זה כ''כ?
יעלי,
25/10/04 17:26
|
למה לעשות מזה דבר כזה קריטי ורציני? המתנחלים עוברים דירה למקום שקט וטוב יותר ועוד מקבלים על זה כסף.עוד שנה שנתיים גם הם יבינו שזה היה טוב בשבילם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן אוויל
Avi Ecuador,
25/10/04 18:38
|
גם אתה אולי תבין בהמשך שאתה בונה את פלסטין ואפילו הקו הירוק הוא לא שלך. יהיה אדום ועם הארץ כמוך אפילו לדפוק את הראש בקיר לא יעזור לו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקת
יוסי,
25/10/04 18:36
|
|
 |
65.
הפסד בהצבעה
ליאן,
נס ציונה,
25/10/04 17:23
|
|
 |
64.
שרון יהיה חיב ללכת למשאל עם
הראל,
נתניה,
25/10/04 17:22
|
|
 |
63.
פרס נגע בנקודה הכי חשובה
יחד כל,
הדרך,
25/10/04 17:21
|
אותן אמהות לחיילים מסכנים שצריכים ללכת לעזה.המתנחלים רוצים להשאר שם? בסדר ,אין בעיה,העיקר שצה''ל יעוף מכל השטחים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המתנחלים כבר מגינים על עצמם
ריאליסט,
דרום,
25/10/04 17:49
|
אם עוד לא שמת לב, רוב ההרוגים במלחמה בזמן האחרון הם מן השטחים, כך היה במוצב ברצועת עזה וכך היה במחנה דותן. השמאלנים והשינקינאים והקיבוצניקים כבר מזמן למדו איך להשתמט מן הצבא יחד עם הזונשיינים והקפלנים והספקטורים והמטרים והצמרתים. רק מה, הם משתמטים אבל צועקים שהם לא רוצים לשלוח את הילדים שלהם לעזה. אבל הם והילדים שלהם כבר מזמן לא משרתים בצבא (ולא רק בעזה). סתם שאלה, מתי נהרג החייל האחרון שגר בצפון תל אביב? אבל בצעקות נגד המתנחלים הם תמיד ראשונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מסכים!
ל"ת
אריק,
25/10/04 17:39
|
|
 |
that's right!
Koby,
New York,
25/10/04 17:32
|
enough with the parasites...let them guard themselves.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
אוהבים אותך אריק!
לי,
רחובות,
25/10/04 17:17
|
|
 |
ברחובות יש הרבה אנשים חכמים!!
יגאל כהן,
רחובות,
25/10/04 18:37
|
|
 |
דברי בשם עצמך!
ל"ת
רוני,
אור יהודה,
25/10/04 18:05
|
|
 |
61.
משאל עם
אשר,
אשדוד,
25/10/04 17:16
|
רק משאל עם או בחירות כלליות יאפשרו לכל ממשלה שהיא להסתכל לעם בעיניים ולומר לעם זה מה שהרוב החליט וכך זה יהיה. ללא משאל עם או בחירות שנושא ההתנתקות במרכזן לא ניתן במבנה הפוליטי של הכנסת להמשיך לשלוט ללא זעזועים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוב העם רוצה התנתקות
דודי,
25/10/04 17:39
|
|
 |
ל-דודי
CtrlX,
25/10/04 20:29
|
תספור כמה מנדטים קיבלה המיפלגה שאליה הצבעת ואז תדבר בשם העם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
שמעון פרס היקר
עמיחי,
25/10/04 17:15
|
|
 |
''חיזוק''
Avi Ecuador,
25/10/04 17:53
|
שרון מחפש תמיכה מביא לתשלום אין סופי בעמנו. משל יותם שהפך לקטן מדי עליו. מחפש היום את תמיכת השמאל שנפל בבחירות אבל השתלט על ''מנהיג'' הליכוד. כבר אי אפשר לא לצעוק. אז להתיחסותכם על הקנה הרצוץ ששרון מחר ''יחזק'' את עם ישראל בו ויתן לו את העצות ה''נכונות'', הייתי אומר עצת אחיתופל הידועה אבל עצת אחיתופל היתה הטובה במקרה לאבשלום ועצת חושי היתה הרעה, נו אז לעובדות אולי, שהשמאל ועם הארץ יתיחסו אולי: https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/734/024.html קטע פתיחה ממאמר של חיים משגב חשוב לדעת עם מי, יש לנו עסק, 09/06/04 15:49 שרת הזהיר משמעון פרס משה שרת, ראש הממשלה השני של מדינת ישראל ושר החוץ בממשלת דוד בן-גוריון, כבר אמר את זה לפני הרבה שנים: 'אני שולל את שמעון פרס תכלית השלילה ורואה בעליית קרנו קלקלה מוסרית ממארת ביותר. אקרע קריעה על המדינה אם אראנו יושב על כיסאו של שר בישראל', אמר המנהיג הציוני הוותיק, מאבותיה של המדינה היהודית. גם גולדה מאיר לא חסכה משמעון פרס את שבט לשונה. 'התניתי את השתתפותי בממשלה בהרחקתו של שמעון פרס מכל עמדה ביטחונית רגישה', אמרה מי שעמדה כצוק איתן בעת שמשה דיין וכמה מחבריו הגנרלים קרסו במהלך מלחמת יום הכיפורים, שאליה הם הובילו באיוולתם כי רבה. אבל מי שהגדיל מכולם להבין את טיבו של שמעון פרס היה יצחק רבין, שהכתיר את שר הביטחון בממשלתו הראשונה, בשנות ה-70', בתואר חתרן בלתי נלאה. 'לא חשבתי ששמעון פרס מתאים לתפקיד שר הביטחון, משום שהוא מעולם לא שירת בצה'ל. קיבלתי אותו לתפקיד בלב כבד. זו היתה טעות. ידעתי שאצטער עליה ואשלם את מלוא המחיר', אמר מי שנגרר אחר תעתועיו של שמעון פרס בשנות ה-90', והלך אחריו למהלך מדיני שכבר גרם למאות הרוגים, לעשרות אלפי פצועים ונכים, והביא שכול ויתמות על אלפים רבים מאוד.
https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/782/756.html 56. עמוס קינן קורא לג'יהאד נגד בגין זכות ראשונים, תמיד לשמאל, 13/09/04 20:11 ''... ייאמר בפה מלא ובגלוי: הפצצת הכור האטומי בעירק היא פשע לאומי, היא הימור פוחז וקליל על גורלו של עם ישראל, היא התגרות בנצח ישראל, היא מותירה אותנו לבדנו בעולם ללא בעלי ברית, והיא מתירה את דמנו והופכת אותו הפקר. אם האיש הזה (בגין) לא ייעלם מן המפה המדינית, ניעלם אנו חלילה מן המפה... בקורות הימים האחרונים, עולה וזוהרת דמותו של שמעון פרס. בדמגוגיה אינו יכל להתחרות עם האיש הזה(בגין) ובשווקים אין אוהבים אותו, אבל המכתב ששלח לראש הממשלה היה בו מהגדלות הטראגית ומהראייה ההסטורית הנוקבת של צופה לבית ישראל. 'נישאר כמו ערער בערבה', כך אמר שמעון פרס. אם בגין יישאר בשלטון, יהיה מכתבו של שמעון פרס העדות ההסטורית היחידה לכך שבמקום חורבן, אפשר היה אחרת – אילו היו שומעים לו. המכתב הזה עשה, לפחות בעיני, את שמעון פרס למנהיג לאומי. לו אני מערך, הייתי יוצא עכשו למלחמת קדש נגד הליכוד, כדי להציל את עם ישראל מחורבן בידי מטורפים....'' (עמוס קינן, ידיעות אחרונות, 2.6.81)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
שרון משקר
ל"ת
רוית,
25/10/04 17:12
|
|
 |
58.
מתנחלים הטרקטור בדרך
ל"ת
גג,
25/10/04 17:11
|
|
 |
אשקלונים הקסאמים בדרך...
ל"ת
עמי,
25/10/04 17:25
|
|
 |
57.
ביבי תתכונן
מנשה,
25/10/04 17:11
|
|
 |
56.
הכרעת אסון-זריעת מוקשי התנחלות
Ehad Haam-Zioni,
25/10/04 17:11
|
לא!!!!!!!!
נסיגה מרצועת עזה בת מליון וחצי התושבים אינה הכרעה *קשה*-זהו שבר מתבקש ומובן מאליו
ההכרעה האיומה הייתה להשתמש באנשים-שאמנם רצו זאת-כפיונים ב*פנטזיה הגרנדיוזית* של *ארץ ישראל השלמה*-כדי שישמשו מוקשים על דרך כל פתרון שלום הוגן ובטוח.
והיום אותו *אסטרטג* זורק אותם לפח ההיסטוריה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
מה שרואים מכאן לא רואים משם...
עדינה,
פ''ת,
25/10/04 17:10
|
אני בעד ההתנתקות! שרון אתה האיש שלי ואני סומכת עליך בעיניים עצומות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
שרון מוביל עצמו לסופו הפוליטי
אליהו,
י-ם,
25/10/04 17:09
|
|
 |
53.
סופסוף עפים מהביצה!
ל"ת
יואל,
25/10/04 17:08
|
|
 |
52.
לא מבין
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
25/10/04 17:07
|
מה זאת אומרת'' לא רוצים לשלוט על מיליוני פלשתינאים'',בודאי שלא לשלוט! תן להם אזרחות מלאה ואז הם יהיו שותפים לעשיה וזה יפתור אותך מהחובה לשלוט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
שרון
גולן,
מרכז,
25/10/04 17:06
|
|
 |
מזל שיש לנו ערפאת
Avi Ecuador,
25/10/04 17:46
|
אחרת שרון היה בבריקאדות יחד עם המתנחלים נגד השמאל. טוב, שיוריד לנו אותו שוב, מספיק, די. משל יותם כבר קטן מדי עליו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
שרון לך הביתה!
איילת,
גוש קטיף,
25/10/04 17:05
|
|
 |
49.
רוב העם רוצה התנתקות!
ל"ת
יוסף,
25/10/04 17:04
|
|
 |
ואיך אתה יודע זאת ?!
ל"ת
זה אני.........,
25/10/04 18:11
|
|
 |
48.
המהלך הכי חשוב שלנו ב20
אורי,
ת''א,
25/10/04 17:04
|
|
 |
47.
אפשר להרגע...
נחום.ש,
יקנעם,
25/10/04 17:03
|
|
 |
46.
מלחמת אחים בפתח....זהירות
ל"ת
יוכי,
25/10/04 17:02
|
|
 |
45.
אריק ב-ה-צ-ל-ח-ה
ל"ת
ירמי,
25/10/04 17:01
|
|
 |
44.
אני סומך על אריאל שרון
דני,
צפון,
25/10/04 17:01
|
ללכת להתנתקות למען עתיד טוב יותר למדינה המחורבנת הזאת..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
עזה היא איננה מדינת ישראל!
ל"ת
ענת,
רמת גן,
25/10/04 17:00
|
|
 |
42.
לא מבין
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
25/10/04 16:59
|
המוסלמים הם בני אברהם מישמעאל, היהודים הם בני אברהם מיצחק, אז מה הבעיה המוסלמים והיהודים יכולים לחיות יחדיו.!!! הרי בזמן שהיהודי קורא על אברהם אבינו בפרשת השבוע בתורת משה. הרי המוסלמי קורא מסורה מספר עשרים ותשע על אברהם אבינו ואלוהים הוא אותו האלוהים,אז מדוע אינכם מבינים שהיהודים יגורו בכל נחלת אברהם בגבולות ההבטחה ולא רק במדינת ישראל בשלום עם אחיהם המוסלמים. ואתם ממשיכים להתחכם במקום ללכת לשלום אמיתי ותתנו אזרחות ישראלית למוסלמים ,או שתצאו מהשטח ותעזבו אותנו היהודים לחיות עם אחינו המוסלמים-מה בדיוק הבעיה?לא מבין!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
שרון יובס בהצבעה
המשקיף,
הלאומי,
25/10/04 16:58
|
שרון יובס בהצבעה ,זה ברור,התקשורת ושרון עצמו מנסים להראות שהרוב בעד הנתקות וזהו איננו המצב בשטח.מחכה לשרון הפתעה מאוד לא נעימה ,בסופה יאלץ לפנות את כס ראש הממשלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
סחתיין על השידור החי
ל"ת
דני,
25/10/04 16:58
|
|
 |
לא הצלחתי לראות!
יואבי,
25/10/04 18:54
|
|
 |
39.
הגיע הזמן להפרד מעזה
חנן,
25/10/04 16:56
|
|
 |
מה קרה לחנן מצרפת
Avi Ecuador,
25/10/04 17:15
|
נעומי מפורטוגל שהפכה לנעומי מאטלנטה היום ואבי אקוודור בתגובות אחרות. לא מספיק הטמטום שיתבטא רק ביוסי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאבי נציג ההומואים
RH,
25/10/04 22:08
|
האמת? מסכנים ההומואים אם אתה אמור להיות הדובר שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
לא מבין
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
25/10/04 16:55
|
המוסלמים הם בני אברהם מישמעאל, היהודים הם בני אברהם מיצחק, אז מה הבעיה המוסלמים והיהודים יכולים לחיות יחדיו.!!! הרי בזמן שהיהודי קורא על אברהם אבינו בפרשת השבוע בתורת משה. הרי המוסלמי קורא מסורה מספר עשרים ותשע על אברהם אבינו ואלוהים הוא אותו האלוהים,אז מדוע אינכם מבינים שהיהודים יגורו בכל נחלת אברהם בגבולות ההבטחה ולא רק במדינת ישראל בשלום עם אחיהם המוסלמים. ואתם ממשיכים להתחכם במקום ללכת לשלום אמיתי ותתנו אזרחות ישראלית למוסלמים ,או שתצאו מהשטח ותעזבו אותנו היהודים לחיות עם אחינו המוסלמים-מה בדיוק הבעיה?לא מבין!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו, עם כל המרחק ביננו
Avi Ecuador,
25/10/04 17:17
|
|
 |
37.
בעזרת השם התכנית לא תעבור
יהודי,
טוב,
25/10/04 16:54
|
|
 |
36.
אני רוצה לחזק את ידו של שרון
זיוה,
25/10/04 16:53
|
הלוואי ותצלח דרכך,ותוביל את המדינה הזאת למהלך הכי הכי חשוב שלה אי פעם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
מזלזלים בעם
Avi Ecuador,
25/10/04 16:53
|
מתיחסים אליו כעם-הארץ. אולי בצדק?! פינוי לא צריך להיות בשום מקרה לא מיהודה ושומרון לא מעזה ולא מרמת הגולן ולא משח מוניס. אפילו לא לאחר משאל עם!!! ושהימין לא יתפטה לשטויות ולהונאה של השמאל האוויל. גם אם עם-הארץ יחליט על בריחה שיקראו לה ניתוק. כמו שחיים יהודים בארצות הברית, באירופה, בקו הירוק ''במדינות ערב'' ויש ''שלום'' ולא חוששים לחייהם ולא צריך צבא חלמאי שישמור שם, גם בפלסין מערבית לירדן חס וחלילה, יוכלו לחיות יהודים. וכמו שהפלסטינים ה''ישראלים'' יכולים לחיות בקו הירוק ולא צריך צבא פלסטיני שישמור עליהם בחלם מפני שאהידים יהודים אני מבין שגם אותם לא יפנו. אז אם יהיה שלום למה לפנות? ואם אין ולא יהיה שלום אז שוב למה לפנות?! משהו לא מסתדר לי עם ההגיון של מנהיגי חלם ועם הארץ.
ודרך אגב אם הימין מתפטה להתנתק מהשכל וההגיון ולעזוב, עליהם לחשוב על דרגה אחת קדימה; יהיה עליהם להמשיך לבנות את פלסטין ולהפוך למדינה דו לאומית פלסטינית ישראלית בקו הירוק כשהערבים יהפכו לרוב, להלחם בתחנות רוח ללא תקווה (דון קישוט), בשביל מה ומי?! עדיף שיקחו את הפיצויים, יגשו לשגרירות האמריקאית או האוסטרלית במאורגן יקבלו אזרחות שם ויקחו את המשפחות ואולי יקימו יישוב שם ביחד, בחלם גם יתנו להם משקנתא, למה לא?! בשביל מה גליל ומדבר, שילכו השמאל לשם. השמאל בעתיד יצטרך להלחם על נפשו ולא יבין למה הפלסטינים הטובים לא אוהבים אותו או לפחות רוצים שיחיה ביניהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתפתה , לא מתפטה
טלי,
25/10/04 20:04
|
קשה לי לקחת ברצינות מי שכותב בשגיאות כתיב. זה היה יכול להיות רעיון טוב לסנן תגובות שכתובות בשגיאות. היינו מקבלים הרבה פחות תגובות והרבה יותר תוכן אינטלגנטי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יכלת לקבל אפילו
Avi Ecuador,
25/10/04 20:23
|
את ד'ר מנגלה הנאצי. הוא לא אהב שגיאות ובטח היה דקדקן, שראה ביהדות ואולי גם בטווס יפה כמוך שגיאה. דרך אגב, יצאתי ממצריים ומהתנורים של אושוויץ אז גם טווס כמוך אני אעבור. הייתי אומר לך תודה אם זה היה בלי תוספות ואשתדל לתקן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה כן מסתדר לך ?
מבקר תגובות,
25/10/04 17:48
|
איש יקר, אתה מחפש הגיון וסדר בחברה נטולת שרשים וערכים ? אתה מחפש הגיון וסדר במדינת זדון ורשע ? אתה מחפש סדר והגיון בממשלה שראשה מושחת, משחית ומלא הרס ? אני ממש מקנא באופטימיות שלך !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עצוב
Avi Ecuador,
25/10/04 18:54
|
תודה לך, מילים חודרות ומדכאות. השפעת עלי. מאחל לך בריאות וכל טוב בימים קשים אלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים עם כל מילה
איציק,
25/10/04 17:18
|
|
 |
אתה לא מהעם אבי
yy,
25/10/04 17:10
|
|
 |
אותך ואת שכמותך
Avi Ecuador,
25/10/04 17:34
|
אוכל נמק ושנאה עצמית. לך תקים את פלסטין טמבל, לפחות תדרוש פיצויים וכסף קצת על שבונים אותם. הכל בחינם? מה הם עשו לאמא שלך שיצא יצור כמוך שכל כך משתדל בשבילם?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
שרון נתן ושרון לקח....
קין,
25/10/04 16:53
|
|
 |
33.
התנתקות וגדר,ומהר!
ל"ת
לידור,
25/10/04 16:51
|
|
 |
32.
אני כבר מזמן לא סומכת על הכנסת
ריקי,
מרכז,
25/10/04 16:51
|
|
 |
31.
מאה עשרים מתחת לאפס קובעים
פשעים נגד העם,
היהודי!,
25/10/04 16:50
|
את גורלו של עם בן ארבעת אלפים. איזו שחצנות. אתה אפילו לא פסיק! אתה תקבע בשם מליונים שהיו, ומליונים, שנקווה שעוד יהיו למרות פשעיה של מדינת ישראל? מי אתה שתקבע לילדי ונכדי? ואם זה גורלי לעם ישראל, איזה הוא הפושע המאפשר לנציגי האויב לקבוע את גורלנו. ליקוי מאורות כזה שבא עלינו בימי שרון, לא היה בישראל, אפילו לא בזמנה של ממשלת פרס-רבין-ערפאת. לא יקום ולא יהיה. עם אישור או בלי אישור של רבנים - לא ניתן לרשע ולפשע לעבור!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
למשיח שקר שרון מפריע משיחיזים
בנצי-א,
25/10/04 16:50
|
כל המפעל המשיחיסטי כביכול גובה על ידי שרון והים הוא אומר שב88 באיזה חדר סגור דיבר על פינוי אוי למנהיגים שקרנים ואוי לעם שאלה מנהיגיו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה בחרת ליכוד! לא אני
ל"ת
אלון,
25/10/04 17:18
|
|
 |
29.
חייבים לתמוך בשרון ובתכנית
הדסי,
25/10/04 16:49
|
|
 |
שרון לא יביא לך שקט.
מבקר תגובות,
25/10/04 17:52
|
הוא יביא הרבה שחיתות, הרבה השחתה, הרבה הרס, הרבה זדון ורשע ולא רגע אחד של שקט. רק אחרי ששרון יפנה את מקומו יוכל העם האומלל הזה להתחיל לעמוד על נפשו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
ההתנתחלויות האלה
לאה,
25/10/04 16:48
|
היא טעות פטאלית מלכתחילה,קדימה,הגיע הזמן שנעוף משם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
''יום הדין קרב ובא''
ל"ת
היכונו לקסאמים,
באשקלון,
25/10/04 16:47
|
|
 |
26.
רק ראש ממשלה לא אחראי
גרשון,
מעלה אדומים,
25/10/04 16:46
|
|
 |
25.
התנתקות תהרוג אותנו!
עינת,
ראשון,
25/10/04 16:44
|
|
 |
24.
רק ביבי יביא מזור לעם ישראל ,,
יגאל כהן,
רחובות,
25/10/04 16:43
|
אני מקוה שיווצר כעת פתח לבואו של ביבי וחזרתו לשלטון , למעשה הוא האדם היחידי כיום היכול לחלץ את ישראל מכל האיומים . הבטחוניים , כלכליים וחברתיים , אז קדימה למי מחכים ? ביבי צא לדרך , העם איתך ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החלאה הביבית משתמש בשמי, הנוכל
יגאל כהן,
רחובות,
25/10/04 18:43
|
ומסגיר את זה, שהוא שליחו של הנוכל הגדול בישראל, הלא הוא :''ביבי הקרוק'' אין שקר בזוי, שביבי לא ישתמש בו. ביבי לא ישתנה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! והוא שמשלם לחלאות הביביות שלו, להונות את עם ישראל. איכססססססססססססססססססססססביבי קרס !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על איזה עם אתה מדבר?
ל"ת
ירון,
25/10/04 17:19
|
|
 |
23.
שרון חזק ואמץ
סימה,
אשדוד,
25/10/04 16:43
|
אל תרפה ואל תוותר עד שלא תראה את ההנתקות יוצאת לפועל,מחזיקה לך אצבעות..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
אחינו המתנחלים...
גלעד,
25/10/04 16:42
|
|
 |
21.
אסור לנשיא המדינה להביע דעה?!
יחיאל,
פ''ת,
25/10/04 16:42
|
|
 |
20.
כבר לא ברור בכלל מי נגד מי...
יונתן,
25/10/04 16:40
|
ישראל נגד פלשתין שרון נגד מתנחלים שרון נגד נתניהו??.?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק אלו פני הדברים
מבקר תגובות,
25/10/04 17:57
|
במדינה שבה השחיתות, הזדון, הרשע ושנאת החינם הפכו ללחם חוקו של העם. זה מה שקורה בחברה חסרת שורשים, חסרת ערכים ונטולת תרבות. שרון מקשקש על החלטה קשה שהוא אינו מסוגל לתת לה הנמקה. לרחם עליו ממש מסכן הנבל הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
בושה וחרפה שנשיא מתנהג כך!!
ל"ת
עמיר,
25/10/04 16:39
|
|
 |
18.
עכשיו מתחיל המשחק האמיתי
גיל,
תל אביב,
25/10/04 16:38
|
האם סופסוף נפטר מצרת ההתנחלויות? עכשיוזה ה''מאני טיים'' כמו שאומרים בכדורסל..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
לא לטרנספר ליהודים!
ל"ת
אחד העם,
25/10/04 16:37
|
|
 |
16.
לצערי הרב
עידו,
שפלה,
25/10/04 16:36
|
ההתנתקות הזוו לא תצא לפועל בחיים.ההצבעה לא תעבור בכנסת,מחכה לשרון מפלה גדולה שבסופה הוא יצטרך ללכת הביתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
שום משאל עם !
אביב,
חולון,
25/10/04 16:35
|
|
 |
14.
לח''כ גמליאל
יערה,
25/10/04 16:32
|
את חיה בסרט...שרון ועוד איך יכול לפטר את כולם ולמסור את כל התיקים למפלגת העבודה שמי כמוה תשמח על המציאה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
קדימה אריק
מנחם,
ירושלים,
25/10/04 16:31
|
|
 |
תעוף לאן שאתה רוצה מי מונע
מבקר תגובות,
25/10/04 17:58
|
|
 |
12.
קדימה התנתקות!
דוד,
צפת,
25/10/04 16:29
|
|
 |
11.
יישר כוח לגילה גמליאל!!!!!!!
ל"ת
נתיב,
דרום,
25/10/04 16:28
|
|
 |
10.
שרון-נמאס לנו מהשקרים!
אריאל,
25/10/04 16:27
|
|
 |
9.
מקווה שמשמיים יעצרו את הטעות
ל"ת
שנקראת נסיגה,
25/10/04 16:26
|
|
 |
8.
וביבי חושב שאחרי משאל עם
גדי,
25/10/04 16:26
|
|
 |
7.
חייבים לתת לעם לומר את דברו!
בנימין,
שומרון,
25/10/04 16:25
|
|
 |
העם כבר אומר את דברו 10 שנים
Caseyjones,
25/10/04 18:05
|
|
 |
6.
קדימה מתנחלים
נחמן,
קרית ביאליק,
25/10/04 16:24
|
|
 |
מהם גבולות ארץ ישראל ?
מבקר תגובות,
25/10/04 18:01
|
האם נקבע הגבולות לפי שנאת החינם? לפי ההתלהמות ? יש לך מושג בגיאוגרפיה של א''י ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה לשואל
רועי,
ת''א,
26/10/04 16:47
|
לשאלתך: איננו קובעים את הגבולות לפי שנאת חינם, אלא עפ''י העובדה הפשוטה שאלה אינם שטחים השייכים לנו. ת''א, רמת השרון, ירושלים, חדרה, עפולה, אשדוד, עכו, חיפה, נהריה וכד' הם ישובים הנמצאים בשטח שהוא אחת מהשתיים: או שהוא ניתן לנו באופן רשמי בעקבות החלטת האו''ם, או שכבשנו אותו ושאר אומות העולם קיבלו זאת. שלא נדבר בכלל על זה שיש בו רוב יהודי. השטחים הכבושים נכבשו בלא הכרה בין-לאומית, ורוב האוכלוסייה בהם היא ערבית, ואילו היהודים בה הם מיעוט. ישיבה בשטחים הללו מסכנת את שלום המדינה, ולכן אסור להשאר בהם.
האם צריך לעשות זאת בנסיגה חד-צדדית, כזו הנראית כפרס על הטרור בצד השני? זו כבר שאלה אחרת, לגיטימית יותר. אבל צריך להכיר בכך שלא מדובר בשטחים כמו כל שאר השטחים במדינת ישראל, אלא שטחים כבושים. נקודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
ההתנתקות היא אסון. אסור שתתבצע
ל"ת
לא לבריחה בפני,
מחבלים.,
25/10/04 16:24
|
|
 |
4.
נשלחו בשם ממשלות ישראל...
יובב,
שנקין,
25/10/04 16:23
|
אז מה הבעיה שהממשלה תפנה אותם? ועוד נותנים להם פצויים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
קדימה ,לצאת מעזה!
ל"ת
אילנית,
חיפה,
25/10/04 16:21
|
|
 |
2.
שרון העם איתך!
ל"ת
יצחק,
25/10/04 16:21
|
|
 |
1.
שעה גורלית
Avi Ecuador,
25/10/04 16:15
|
ותשלום כבד על הטעויות בהמשך. ידידי אתחיל בזה שחלק מהתגובות שתראו בשמי נגד מתנחלים ובעד הומוסקסואלים וכדומה הם של מתחזה שרוצה להכפיש, מתחזה בשם יוסי שהיום לא מופיע בשמו ואני אחת הסיבות לכך. לגופו של עניין:
התוכנית של שרון התנתקות מהשכל וההגיון. מכירה פומבית של ישראל והתחיבות לבוש כנראה, יעזור לבוש בבחירות אולי. חישוק ישראל בהבל שפתיים. היה עדיף להסתפח לארצות הברית. יתרונות לרוב לאומת חידלון ותשלום דמים במשך דורות. השמאל שחושב על התנתקות יתנתק לצערי מהרבה דם להקמת עגל הזהב פלסטין. שרון יביא לחוסר מוצא כשמחר כבר לא יהיה רלוונטי שום רצון של ישראל מכיוון שכשתגיע למשקל 0 שהיא קרובה לו היום מי כבר יתיחס אליה? אולי המערב בזכות רחמים ופחד מהמוסלמים כשיתברר לו שצ'כוסלובקיה לא מספיקה. למעשה אם היה להם שכל הניצחון של המוסלמים בנו היה בכיסם היום. למה להם לוותר? גם הם מבינים שבשטח אדמה כזה מצומצם רק אחד מהצדדים יכול לשרוד, אז למה לא הם כאשר הם כל כך הרבה מיליארדים ו''מנהיגנו'' מוכיחים רפיסות רוחנית ושכלית ומדכאים את רוח העם ונלחמים בתקוותו כשעם הארץ חלקם שונאי ישראל עיניו טחו מראות.? עם הארץ שנלחם באחיו וחושב שקנה את עולמו עם הערבים ושהוא התנתק ממשהו, מחר ישתברר לו שהרחם של האישה המוסלמית בקו הירוק לא רק שמביא לרוב אלא גם מבריח את היהודים כאשר אפילו הימין כבר לא ילחם. בשביל מי ישאלו, בשביל בוני פלסטין מתאבדים שיקראו להם צבא הכנה לפלסטין? אם המתנחלים מחליטים לצאת מהשטחים בצורה המבישה והמשניאה של מנהיגי האסון עליהם לפנות לשגרירות לארצות הברית ולנסות לבנות שם את חייהם. לא יהיה עתיד ליהודים במדינה אנטישמית פלסטין מספר שתיים מעורבבת. ישראל תהיה מדינה של מלחמה ומדינה של אנטישמיות ובאמת בלשביל מי? בשביל שמאל מתאבד שלא מבין מימינו ומשמאלו? בשביל שרון שהתבלבל וחושב שהוא הרצל משה ויהושוע של פלסטין? היום הסכנה הגדולה ביותר של ישראל להשמדתה היא איבוד עצמי לדעת שמביא השמאל ומנהיגות חלם. אם תרצו ישראל היא אגדה! משהו כמו בית המקדש שלנו, נוכל לשיר שוב את התקווה? יהיה ירושליים? אני מקווה ששרון יכשל בהצבעה גורלית זו לעמנו. שיהיה בריא ערפאת ואני מקווה שהוא החלים מהשפעת.
הגב לתגובה זו
|
|