 |
42.
לנדאו הצבעת נגד עולי לוב תיענש
נעים,
יהוד,
27/10/04 19:22
|
העונש משמים, אלוהים מרט לך את הכנפיים שהיו לך של טווס אתה לא תהיה בחיים שלך שר או חבר כנסת על אפך וחמתך עולי לוב יקבלו את ההפרשים חמוד (הפוך)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
לנדאו הפסדה בכל, ואני הדאג שתפ
נועם יעקב,
שדרות,
27/10/04 19:12
|
שתפסיד בכל גם להבה, אתה עשיתה טעות הצבעתה נגד עולי לוב, אני ארדוף אותך הדאג שלא תבחר לכנסת בכלל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
לנדאו,הפסדת בקרב,וגם במלחמה
הכוללת תפסיד,
כן יהי רצון,
27/10/04 18:44
|
הרוב הדומם יראה לך בדיוק מה הוא חושב,אם וכאשר יגיע היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מגיע לו עונש שלא יבחר גם לכנסת
ל"ת
נועם יעקב,
שדרות,
27/10/04 19:14
|
|
 |
39.
Never Again
-Son of Jacob-,
27/10/04 16:53
|
I have voted for the Likud (and Herut) since nineteen fifty -- but NEVER AGAIN!
At least not for any party that is lead by the traitors Sharon - the short-sighted, BiBi-the yellow, Livnat-the foolish, and all the rest of the traitors that voted for the first step that leads to national suicide!.
I will however vote for any party that Landou will lead -- as he proved his loyalty and devotion to Zionism, Eretz-Israel and the survival of Jewish nation!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
אתם מתכוונים למלחמת אחים???
למה בדיוק,
27/10/04 14:55
|
זהו החלטתם לצאת למלחמת אחים , כדי לשמור על החממות של גוף קטיף. פריירים תראו איך 7000 פנטים משכו אותכם באף והפכו אותכם לעושי דברם. תתביישו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
תנתקות דו צדדית
גדי,
מרכז,
27/10/04 13:38
|
בס''ד לבוא ולטעון שאנו לא רוצים לשלוט על מליוני פלסטינים ולכן אנו מתנתקים לא פותרת את הבעייה. הבעייה האמיתית היא ערביי א''י ולכן אם כבר מחליטים על החלטה כזו אז צריך לבצע חילופי אוכלוסיות כדי שנפתר אחת ולתמיד מהבעייה ולא נטאטא אותה מתחת לשטיח למשך מספר שנים מועטות. מה יקרה עוד מעט עם אום אל פאחם ,טייבה וכו'-? לכן מהלך חד צדדי כזה ללא הסכמים הוא יהיה זרז לערבים להגדיל את הילודה ולרצות בחיסולה של ישראל. חשוב מאד לנצל את המומנטום - אם הוא כבר קיים ולבצע חילופי אוכלוסיות - אחרת כל המהלך הינו אחיזת עיניים והולכת שולל את העם. וזו ההוכחה שגנדי ז''ל צדק לגבי הטרנספר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני השמאלן מסכים !
אריה,
27/10/04 14:01
|
רוצה מדינה רק של יהודים. זה אומר שטירה טייבה ואום אל פאחם מסופחות לפלשתין, וגושי ההתיישבות הגדולים שלנו מסופחים לישראל. יודע מה? אחרי שתקום פלשתין הייתי נותן לתושבי יפו ונצרת אזרחות פלשתינית. שיגורו בכבוד בבתיהם, אבל בבחירות יצביעו לפרלמנט הפלשתיני ולא לכנסת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
הצילו אותנו משרון ושות'
יוסף,
פתח תקוה,
27/10/04 13:31
|
רק אתם יכולים להציל אותנו משרון ואולמרט שבגדו בבוחריהם. אין להם מנדט מהציבור ששלח אותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
רצון-אפס מושלם על גב שרון
ל"ת
ז.ליאור,
לוד,
27/10/04 12:53
|
|
 |
34.
הגיע הזמן להעיף את שרון מהליכו
גלית,
27/10/04 12:48
|
שרון שנבחר בתוך הליכוד, מנסה להפוך את כל ח''כ של הליכוד ושריו לאנשי שמאל. מי שלא התקפל אתמול או נכנע ללחציו, הוא גיבור ומוערך בעיני כל הציבור. מי שהתקפל בגלל כסא נרשם ובבחירות הבאות, אין ספק שהציבור יזכור לו זאת. ד''ר עוזי לנדאו וסגן השר רצון, הוכיחו שהם נאמנים לדרכם ואמונתם, ושום כסא לא ישנה את דעתם. כל הכבוד, הלואי ונזכה לראות עוד פוליטיקאים ישרים כמוכם בארץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה זה ''שמאל'', גליתי?
אריה,
27/10/04 14:04
|
מי שרוצה מדינה דו לאומית שבה בסוף ישלטו הערבים, או מי שרוצה מדינה יהודית נטו ומבין שכדי שהערבים לא יהיו ''כאן'' צריכים להקצות חלק מארץ ישראל שיהיה ''שם''? מה זה ''שמאל'' גליתי? מי שרוצה שיהיה טוב ליהודים, אפילו אם במקרה הם לא מתנחלים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
אנשים כלנדאו מצילים את כבודנו.
זולו,
27/10/04 12:46
|
אל יראה הדבר קל בעיניכם. נראה שבגלל כל השאר ,הפוליטיקאים הגמדים מימין ומשמאל כאחד - נשאר בסוף רק עם כבוד ובלי מדינה.. לפחות כבוד. זה גם משהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זולו -מה שאתה מייחס
מיכאל,
27/10/04 13:06
|
לפולטיקאים מתאים כמו כפפה רקה לידיהם של לנדאו ומיכאל רצון. אין להם כבוד למדינה אינם מקבלים החלטות הכנסת והם תקועים מחשבתית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך תלמד מהי דמוקרטיה ואז תדבר
ענת,
27/10/04 17:46
|
• מה שעשה עוזי לנדאו וחבורתו הוא שיעור מעולה בדמוקרטיה. קודם כל בנאמנות לבוחריו ששלחו אותו לבצע מדיניות מסוימת. לידיעתך, כל מפלגה מציגה את מצעה לבוחר ועל סמך כך מבקשת את תמיכתו. הוא רץ על מצע הליכוד ונשאר נאמן לו ולבוחריו. והוא עושה זאת בדרך נקיה, חוקית, לא כוחנית, וללא תחבולות. אין יותר דמוקרטי מההתנהלות של ד''ר עוזי לנדאו. ולהבדיל אלפי הבדלות, עומד ראש הממשלהת שמיום ליום ההתנהלות שלו מזכירה יותר דיקטטור שחצן, גזלן, שבע ומתנשא ובעצם בוגד בבוחריו (כן מותר עדיין להשתמש במילה הזאת). נלווים אליו חבורת פחדנים, בראשם סילבן שלום, אדם בינוני ביותר ואינטרסנט גדול, שכל מה שמעניין אותו זה להיות שר החוץ. כשאתה מדבר על דמוקרטיה, של נעליך מעל רגליך במחיצתו של ד''ר עוזי לנדאו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
ברוך שפטרנו מעוזי לנדאו
אורן,
27/10/04 12:44
|
אדם אנטיפט, עם דעות קיצוניות ופרצוף צינה. כישלון גמור: להזכירכם בתקופת היותו השר לבטחון פנים היה את מספר הפיגועים הגדול ביותר שידעה אי פעם המדינה. זהו יום שמח לממשלה ולכלל עם ישראל השפוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
נקמת נפגעי לנדאו
מנפגעי לנדאו,
ברחבי הארץ,
27/10/04 12:43
|
בשם כל מי שנאנקו תחת עולו של לנדאו כעובדים, עוזרים ויועצים - ברוך שפטרנו! בניגוד לתדמיתו, האיש חסר רגישות אנושית לחלוטין, כפוי טובה ואטום. לשכתו הפכה בשנים האחרונות לתחנת רכבת שבה מתחלפים עוזרים מדי מספר חודשים, לאחר שהוא מתייחס אליהם כעובדי פרך לכל דבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא בניגוד לתדמיתו
אורן,
27/10/04 12:49
|
מה שלנדאו משדר זה מה שהוא באמת: אדם אנטיפט מגעיל חסר רגש. באמת ברוך שפטרנו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
לנדאו ההגון הוא איש האתמול
פרחיה,
27/10/04 12:32
|
לשרון נפל האסימון. הוא כבר הבין מה שחבריו לדרך, העוורים, חסרי האחריות הלאומית, המהמרים בדם חיילינו ואזרחינו, ואנשי האתמול הנצחיים, הפיטר פנים שמסרבים להתבגר, לעולם לא יבינו. הכיבוש לא ניתן להנצחה. הנסיבות הבטחוניות, הכלכליות, המדיניות והדמוגרפיות כולן נגד המשך הכיבוש, ואסור להמשיך ולצעוד כאילו המלך אינו עירום. המתנגדים אינם בנסיקה אלא מנהלים קרב מאסף, הקרב האחרון על ארץ ישראל השלמה. וגם העם שהתרגל לשליטתנו בשטחים ומכיר רק את המפה החדשה מתחיל להבין שכדי להציל את מדינת ישראל יש לוותר על ארץ ישראל, במרכאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תספרי לנו
Avi Ecuador,
27/10/04 16:35
|
בעוד כמה ימים ששרון יפציץ את עזה על ההבנה שלו. אני יודע שזה יקרה, עניין שרק השמאל ימשיך לתמוך בו. יגמר הקרדיט קארד?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעניין מה השתנה מאתמול להיום
ירון,
חיפה,
27/10/04 13:21
|
|
 |
היום אנו מבינים שאין ברירה
פרחיה,
27/10/04 13:50
|
בוקר טוב אליהו. אם לפני 37 שנה כשכבשנו את השטחים מידי ירדן ומצרים ולא נתקלנו בעוינות התושבים המקומיים, היה אולי הגיון באמונה שחזרנו לשם לנצח, ושם נמשיך את המפעל החלוצי בסגנון חומה ומגדל, היום אנו יודעים שטעינו. איננו יכולים להמשיך ולהחזיק בתושבי השטחים כנתינים חסרי זכויות. בעולם של היום זה כבר לא עובד. או שנספח את השטחים ואז יהיו 3.5 מיליון אזרחים ערבים נוספים במדינה, או שננסה לגרשם ואז נאלץ להלחם בעולם כולו. יש לך תרופת פלא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על איזה עולם את מדברת???
שפויה,
27/10/04 17:41
|
על איזה עולם בדיוק את מדברת??? זה שחלקו טובח ברוואנדה, בסודן, בקונגו, בקשמיר וכו' וכו' והיתר צופים דוממים. תתעוררי, זה המוסר הכפול של העולם האנטישמי והצבוע, שלצערי השמאל בארץ מלקק לו, מתחנף אליו והולך בעקבותיו. אם נלך לפי ''העולם'' אז אפשר לשלוח את כל היהודים שנותרו למשרפות וחסל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Yes Pirchia
Abi,
27/10/04 16:55
|
There can be a solusion Chane to Presidential election system like in the U.S ,and devide the country to ''small'' States ,so, that way you can give the Arabs in the ''Teritories'' citizenship and let them vote, because they will be voting for the ELECTORS in their ''State'' and not directly for the President and so will do all the Jewish citizens as well
And if we reflect the current situation in the area the Jewish population could have the majority of the ELECTORS
In the U.S the ELECTORS were chosen 200 years ago and the system still working
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
מתנגד לעמדתך אך מעריך את דרכך
גל,
ת''א,
27/10/04 12:19
|
למרות שאני חושב שעמדתך מוטעית אני מעריך את הדרך, היושר והישארותך נאמן לדרכך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצליח גם אותך להטעות?? דו פרצו
ל"ת
נועם יעקב,
שדרות,
27/10/04 19:15
|
|
 |
28.
מה זה הימין? מיעוט זניח
מי אתם?,
27/10/04 12:15
|
מרבית האזרחים במדינה מתונים- במרכז המפה הפוליטית. .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי הם המתונים???
מתון,
27/10/04 17:34
|
אותם ''מתונים'' שהם רוב המדינה לטענתך, הם בעצם השמאל שהולך ונעשה יותר שמאל משמאל מיום ליום, ולכן גם הולך ומצטמק מבחירות לבחירות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנחנו אלה שהצבענו לכנסת
ל"ת
ירון,
חיפה,
27/10/04 13:22
|
|
 |
27.
רצון העם
אחד העם?,
27/10/04 12:00
|
העם זה המחנה הלאומי! כל היתר לא נחשבים. לכן יודע לנדאו את רצון העם! מסתמא מסתברא!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
כל הכבוד אני גאה בכם
ל"ת
קרן,
באר שבע,
27/10/04 11:58
|
|
 |
קרן את טועה רצון ועוזי גמדים
ל"ת
נועם יעקב,
שדרות,
27/10/04 19:16
|
|
 |
25.
רצון העם
אחד העם?,
27/10/04 11:58
|
העם זה המחנה הלאומי! כל היתר לא נחשבים. לכן יודע לנדאו את רצון העם! מסתמא מסתברא!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
עכשיו להעיף את המורד שרון
עוף מהליכוד,
27/10/04 11:56
|
|
 |
23.
עוזי בן אדם בילטי ניסבל
ל"ת
d,
d,
27/10/04 11:49
|
|
 |
גם בלתי נסבל בעיקר עוזי והגמד
ל"ת
נועם יעקב,
שדרות,
27/10/04 19:17
|
|
 |
22.
דגל זה אחלה, עוזי לנדאו. ומה ע
אריה,
27/10/04 11:44
|
הערבים ייעלמו? יעברו לאנטארקטיקה? יהפכו לגבעונים? ימותו? אני רוצה מדינה יהודית נטו, וזה אומר שכל הערבים יהיו בחלק שלהם של ארץ ישראל, כדי שלא יהיו בחלק שלי. מה אתה רוצה, עוזי לנדאו? אתה יודע מה אתה רוצה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ה''התנתקות'' פותרת משהו?
ירון,
חיפה,
27/10/04 13:24
|
כן הוא יודע מה הוא רוצה. אתה רק חושב שאתה מקבל מה שאתה רוצה. הוקוס פוקוס קיבלנו אוסלו 2.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
אריק, שלח הביתה את לימור ורצון
מוטי,
לוד,
27/10/04 11:43
|
|
 |
אריק הוא מיעוט בליכוד
בני,
27/10/04 12:26
|
|
 |
20.
מה המצע שלך, עוזי לנדאו?
אריה,
27/10/04 11:41
|
להרוג את כל הערבים? להגלות את כל הערבים? איזה פיתרון יש לך חוץ מזה שהם כולם יהיו בחלק מארץ ישראל כדי שאנחנו נוכל להיות מדינה יהודית נטו בחלק האחר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא הצלחתם להכירו, תמיד נגד כמו
נועם יעקב,
שדרות,
27/10/04 19:19
|
דוד לוי בזמנו, לנדאו דו פרצופי כך הוא מטעה את העם, תמיד נגד קנאי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפני ההתנתקות עדיף מאחרי
ירון,
חיפה,
27/10/04 13:26
|
אין פתרון של זבנג וגמרנו לכל כיוון. גם אריק שרון אומר לך את זה. הוא אומר שההתנתקות אינה סוף הדרך ולא תתן לנו את השקט או השלום המיוחל. היא לא פותרת את בעית הטרור היא רק משנה את לוח המשחק... שילטון אינו אותו דבר כמו כיבוש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
להתענג מול יללות המתנחלים
מוריס,
27/10/04 11:37
|
אחרי שלקחתם את כל המדינה לטריפ המשיחי שלכם, הגיע הזמן שיחריבו את החזון הסהרורי שלכם. למי בכלל אכפת מגבעות הטרשים המחורבנות שלכם, מההבטחות האלוהיות שלכם ומכל הקשקושים שמסתמכים על ספר פרימיטיבי של חוליגנים מלפני 3,000 שנה? תנו לשתות אספרסו בשקט בתל אביב ולהתעסק עם החיים במקום עם הקשקשנות הדתית המפגרת שלכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המעטים מהם שטורחים להכניס את
אריה,
27/10/04 12:57
|
השכל להילוך ולא סתם שואגים סיסמאות עם העדר, נלחמים כל כך חזק כי כל יום הפגנה זה עוד .50000 שקל לפיצויים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
די נמאסת בשקריך תפסיק!
ירון,
חיפה,
27/10/04 13:31
|
למה למה למה אתה כל פעם במקום לכתוב כמו בן אדם מכניס את השקר של הכסף? אף אחד לא מסכן משפחתו בשביל לקבל פיצויים. 5000 פצצות מרגמה קיבלו ולא פיצויים. הספר שמלפני 3000 שנה הוא אותו סיבה שאתה נמצא בתל אביב... בא נראה אותך אומר לפלסטינים את אותו הדבר ''עזבו את הספר הקוראן שלכם הפרימיטיבי מלפני שנים שיאני אומר לכם לעשות ג'יהאד ותשתו אספרסו בחוף עזה...'' ומכאן שאסון אוסלו הולך לחזור על עצמו, כי אתה יכול לבחור להתנתק מהפלסטינים, אך אתה לא יכול להכריח אותם להתנתק ממך. מחר אם לא יהיו התנחלויות המאבק עובר לאספרסו של תל אביב (הרי אנחנו שם רק בגלל הספר של 3000 שנה...)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
חזקו ואימצו בעד עמנו ובעד ערי
ל"ת
הוכחתם מסירות,
27/10/04 11:26
|
|
 |
17.
איילה חסון נלחמת למען שרון
מגעיל אותי,
27/10/04 11:19
|
|
 |
16.
מבקש להבין. באמת !!!!!!
אריה,
27/10/04 11:09
|
מי שאומר שצריך להגלות מכאן את כל הערבים אני מבין אותו. מי שאומר שצריך ללכת בדרך יהושוע בן נון ו''להרדים'' את עם הארץ ''לפי חרב'',- אני מבין אותו. מה בדיוק אתה רוצה, עוזי לנדאו? אחד מאלה? אולי מדינה דו לאומית שבה היהודים יהיו מיעוט? אתה לא מבין שכדי שתהיה ליהודים מדינה יהודית נטו צריך שהערבים יהיו במדינה משלהם? מה אתה רוצה עוזי לנדאו? האופציה הראשונה? האופציה השניה? או שגם אתה, כמו הכיפות הסרוגות, כיבית את השכל ואתה רק מדקלם סיסמאות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אריה יש לך בעיה בהבנת הנשמע
Erez,
27/10/04 12:02
|
חבל שאתה רק שומע אבל לא מקשיב ולכן אינך מבין. עוזי לנדאו לא אמר ולא התכוון לכל הפרשנויות והציטוטים שקישקשת. אני מציע לך ללכת לקורס בהבנת הנשמע לפני שאתה כותב תגובות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואחרי שדיברנו על גופי, לגופו ש
אריה,
27/10/04 12:30
|
|
 |
בדבר אחד אני מסכים אתך,
זה אני.........,
27/10/04 11:50
|
''שכדי שתהיה ליהודים מדינה יהודית נטו צריך שהערבים יהיו במדינה משלהם''.....קיים רעיון להיפרד מערביי מדינת ישראל-שמצהירים שהם קודם לכל פלשתינאים-ב''עיסקת חבילה'' עם כל פתרון שיוצע לסכסוך רב השנים,כל הפלשתינאים למדינה אחת וכל היהודים למדינה האחרת,מתאים ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מוסיף על הצעתך: אחרי שתהיה מד
אריה,
27/10/04 14:11
|
אחרי שתהיה מדינה פלשתינית (וגושי הישובים הערביים הגדולים עברו לריבונותה בתמורה לריבונותינו על אריאל וגוש עציון וכ''ו) אני נותן לערביי יפו ונצרת אזרחות פלשתינית. אין מצב שאסלק אותם פיזית. שיגורו בבתיהם בכיף. אבל בבחירות יצביעו לפרלמנט הפלשתיני ולא לכנסת ישראל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בהחלט כן! ואני אומר שוב:
אריה,
27/10/04 12:32
|
ערביי טירה טייבה ואום אל פאחם חלק מפלשתין. אריאל מסופחת לישראל. כן כן כן. אל תבלשטו. זה אני רוצה שיהיה טוב ליהודים, לא המתנחלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה מרחק הקסאם מטייבה?
ירון,
חיפה,
27/10/04 13:37
|
מה עומק המנהרה בטירה? אתה יודע שערביי ישראל יתנגדו במשאל עם או בבחירות להצעתך בגלל שהם לא רוצים להיות חלק מהפלסטינים? אתה חושב שהפלסטינים יסכימו שתיקח את אריאל? אתה חושב שהם יסכימו שלקחת את תל אביב? אתה חושב שהם יסכימו שאתה קיים? אתה חושב שיפסיקו לאחר שתשחט את השעיר לעזאזל ''ההתנחלויות''? אתה חושב שהם יתנתקו ממך? מי שנותן פרס לטרור רק מגדיל את תאבונו. מי שמראה לו שטרור לא כדאי יגרום לו להפסיק (אריק שרון, אהוד ברק, ה''הדדיות'' ביבי נתניהו). אתה חושב שאם ערפאת היה בתוניס הינו חוטפים קסאמים באשקלון? אתה חושב שהינו מחפשים לאן נעלם אקוויפר גב ההר ממנו אנו שותים את מימינו? אופס שכחנו, גם את הגז הטבעי שפרס נתן לערפאת על מגש של כסף מחופי עזה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וגם את בעיית השיהאב נפתור בהתנ
אריה,
27/10/04 14:07
|
טווח השיהאב 2000 קילומטר. אם הדרך להתגונן מהקסאם זה התנחלויות, בוא נקים כמה בטהראן...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפה,כעת נישאלת השאלה,
זה אני.........,
27/10/04 13:08
|
האם זה נכון להיפטר מ''נכסים'' (ועבור הפלשתינאים כל שטח שיקבלו ייחשב לנכס) שלא מתקבל תמורתם דבר ?! הצורך בחלוקת הארץ לשני העמים מובן,אך האם זה לא חייב להיעשות בדרך מו''מ שיחייב את שני הצדדים ?! לכן,כל צעד חד-צדדי אינו מקדם את הרעיון לטובת שני העמים,ומותיר את הסכסוך והמשך הטרור על כנם,ומכאן,שהדרך בה בחר ראש הממשלה-התנתקות חד-צדדית-אינה טובה-בלשון המעטה,אילו רק ידענו שנפתור חלק מהסכסוך הייתי מבין את שרון,אך זה לא כך,וכולם יודעים זאת,כולנו יודעים שהשלום עם המצרים הושג ע''י מו''מ והחזרת סיני, כנ''ל השלום עם ירדן קיבלו חופש תנועה אווירית מעל ישראל,קיבלו אספקת מליוני קובים של מים ועוד,ללא מו''מ לא יהיה פתרון וכמובן גם לא שלום,ובשביל מו''מ צריך גם לתת,להתפשר,מה ניתן אם יהיה כשיגיע הרגע ?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם יד היא נכס. ואם מסתבר שהיא
אריה,
27/10/04 14:14
|
ואם מסתבר שהיא מלאה בתאים סרטניים כורתים אותה וזורקים לפח, גם בלי ''הסכם עם מנהיגי התאים הסרטניים''. למרבה השימחה האנלוגיה לא מושלמת, כי אנחנו את התאים ''שלנו'' שבאותה יד יכולים לשלוף וליישב מחדש. (וגם את השעון אפשר להוריד לפני... יד היא נכס. יד עם סרטן היא נטל. וגם סכנה לעצם קיומו של שאר הגוף...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אריה נמאסת!
ירון,
חיפה,
27/10/04 11:19
|
|
 |
15.
אני עם עוזי,ונגד שרון וטיבי
ל"ת
יש ליכוד,
27/10/04 11:09
|
|
 |
14.
עוזי - כל הכבוד !!!
ל"ת
שוקי,
גשו דן,
27/10/04 11:07
|
|
 |
13.
you are real men!
us,
27/10/04 11:03
|
at least there are some real Israel loving Jews in the country we are all proud of you!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
ואולי רצון פשוט משקר
תוהה,
27/10/04 11:01
|
דברי סגן השר לשעבר רצון, מי מכיר מי יודע, מה תרם למדינה, מה הוא עוד יודע חוץ מאמנות הקומבינות במרכז הליכוד, מדהימים. הוא טוען שישנם חמישה חכים בליכוד שהצביעו בניגוד לרצונם בעד ההתנתקות. מאד רצוי שחמשת החכים, המודל החדש של אנוסי ספרד, יחשפו את זהותם ויסבירו מי שיחד אותם ותמורת מה או איים עליהם שלא יצביעו לפי צו מצפונם. הרוב היה מושג גם לו הצביעו נגד ההתנתקות. לא רוצים חכים שאינם מבינים מה הם עושים בהיכל הדמוקרטיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה דמוקרטיה איזה בטיח...
מצפונית,
27/10/04 15:38
|
על איזה דמוקרטיה בדיוק אתה מדבר. חשבתי וחשבתי, ולבסוף פענחתי. אתה בעצם מדבר בהפוך על הפוך על רפובליקת הבננות ששמה ישראל! למה שאתה קורא ''היכל הדמוקרטיה'' בעצם נאה יותר לקרוא הרמון הן באופן בחירתם של יושביו והן באופן התנהלותם בתוכו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תרומתו הקטנה של רצון
איציק,
27/10/04 12:33
|
הוא סגן אלוף ששירת המון שנים ונתן הרבה מאד למדינה... כך שזכויות יש לו למכביר וכן הוא עוד לא הספיק ב''ה להתלכלך מהפוליטיקה והוא ישר ולכן הוא שמח עם מכתב הפיטורין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נא לדייק
רחל,
27/10/04 16:43
|
איציק, שני שליש מהשורה הראשונה של תגובתך נכון. היתר, פשוט קשקוש בלבוש. תאמין לי אני יודע!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נא לדייק
רחל,
27/10/04 15:42
|
איציק, שני שליש מהשורה הראשונה של תגובתך נכון. היתר, פשוט קשקוש בלבוש. תאמין לי אני יודע!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ידע מתוך המערכת
איש מן השורה,
27/10/04 15:41
|
איציק, שני שליש מהשורה הראשונה של תגובתך נכון. היתר, פשוט קשקוש בלבוש. תאמין לי אני יודע!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מר רצון מנסה להסביר לך
ירון,
חיפה,
27/10/04 11:21
|
שאין רוב בליכוד, המפלגה שנבחרה ברוב מוחץ להנהיג את העם, לא שרון, ההצבעה היתה מפלגתית. אם רוב הליכוד נגד אזי שרון אינו הליכוד והם כן וזה מה שהוא מנסה להגיד. מה אתה חושב יקרה כשיבואו הבחירות והפריימריס?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה זה מה יקרה בפריימריס?
אריה,
27/10/04 11:46
|
כבר שכחנו? מי שיציע הכי הרבה ג'ובים יזכה בראשות הליכוד !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כאשר כל אלה שהצביעו במשאל
ירון,
חיפה,
27/10/04 13:20
|
|
 |
11.
להוריד את הכובע בפני שניהם
ז.פ.,
תל-אביב,
27/10/04 10:53
|
מבקשת להוריד את הכובד בפני עוזי לנדאו וסגן השר רצון על היותם אנשים ישירים ההולכים לפני המחנה. הבוז לאחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אי אפשר להוריד את הכובע. כולכם
אריה,
27/10/04 11:51
|
|
 |
10.
לעוזי וחצי ליכוד יש עמוד שידרה
בנצי-א,
27/10/04 10:52
|
ימי גירוש היהודים העליזים בדומה ל פסטיבאלי אוסלו לא יחזיק מעמד ויזכר כיום אבל שרון הצטרף לשינוי בעמדה אנטי יהדות וכך שינה את עורו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טוב שאיזשהו איבר יש להם... כי
אריה,
27/10/04 11:53
|
|
 |
9.
לך בבקשה הביתה - אין לך רוב
תום,
ת''א,
27/10/04 10:52
|
את הפנטזיות המשיחיות שלך וחבריך העם לא קונה לפי אף סקר והצבעה. אתה וחבריך אינם שונים מאויבינו -כי אלימות אינה אידיאולוגיה! כך לא מתנהג עם ששם לו למטרה להיות אור לגויים.
מעכשיו אף אחד לא סופר אותך מר לנדאו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
לא הפסדתם בקרב
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
27/10/04 10:45
|
ביבישם לאריק קרש רציני בגלגלים אני מעריך שתוך חודש עד חודשיים יהיה בחירות יהיהו פרימריז ביבי עולה לשילטון שם את סילבן שר האוצר ליבנת תהיה שרת החוץ כץ שר החינוך למיכאן הדרך קצרה מאוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הדרך קצרה מאוד לגהינום ?
ל"ת
ספי,
27/10/04 12:16
|
|
 |
פקק תנועה בראש
ל"ת
:),
27/10/04 12:13
|
|
 |
to 8
avi,
germany,
27/10/04 11:05
|
|
 |
to 8
avi,
germany,
27/10/04 11:05
|
|
 |
7.
לנדאו-צבוע,אנטי דמוקרט ונבל
ל"ת
מ.לבבי,
כרמיאל,
27/10/04 10:44
|
|
 |
מה אתה בכלל מבין בדמוקרטיה
דמוקרט,
27/10/04 15:23
|
מה שעשה עוזי לנדאו וחבורתו הוא שיעור מעולה בדמוקרטיה. קודם כל בנאמנות לבוחריו ששלחו אותו לבצע מדיניות מסוימת. לידיעתך, כל מפלגה מציגה את מצעה לבוחר ועל סמך כך מבקשת את תמיכתו. הוא רץ על מצע הליכוד ונשאר נאמן לו ולבוחריו. והוא עושה זאת בדרך נקיה, חוקית, לא כוחנית, וללא תחבולות. אין יותר דמוקרטי מההתנהלות של ד''ר עוזי לנדאו. ולהבדיל אלפי הבדלות, עומד ראש הממשלהת שמיום ליום ההתנהלות שלו מזכירה יותר דיקטטור שחצן, גזלן, שבע ומתנשא ובעצם בוגד בבוחריו (כן מותר עדיין להשתמש במילה הזאת). נלווים אליו חבורת פחדנים, בראשם סילבן שלום, אדם בינוני ביותר ואינטרסנט גדול, שכל מה שמעניין אותו זה להיות שר החוץ. כשאתה מדבר על דמוקרטיה, של נעליך מעל רגליך במחיצתו של ד''ר עוזי לנדאו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסתה! ועוד ביום כזה.
ל"ת
ירון,
חיפה,
27/10/04 11:22
|
|
 |
6.
מזל טוב
מ,
ת''א,
27/10/04 10:42
|
מזל טוב על התוכנית. חבל שזה לא נעשה בהסכם....אבל כנראה, שרק ''הליכוד יכול'' . שנים אנחנו מבזבזים כספים ואנרגיות.ולצערי גם חיים, וסבל לשני הצדדים. מאז שבגין הכריז בהסכמי השלום עם מצריים ''עזה בידנו'', מלא גאווה. סוף סוף הבין הימין, שתי מדינות לשני עמים ... זה חלום? אולי...אבל זאת התקווה של ילדינו. עצוב לי על המתנחלים. אבל בואו חזרה הביתה. ברוכים השבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
לנדאו ורצון עם ישראל גאה בכם
יש ליכוד אמיתי,
27/10/04 10:41
|
|
 |
4.
למה שרון מתנגד למשאל עם?
אזרח,
27/10/04 10:38
|
הרי נראה שצפוי לו רוב. הדבר ישמור על שלמות הקואליציה. יקטין את ההתנגדות בימין לפינוי. ממש לא ברור הנושא הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כי הוא יודע שהרוב לא יצביעו
ירון,
חיפה,
27/10/04 11:25
|
60% יבואו להצביע ולדעתו בצדק הם יהיו ממחנה ה''נגד''... אל תשכח שגם למשאל בליכוד אחוז גדול לא הגיע, וגם לבחירות לכנסת. זה דבר אחד לענות לסקר הטלפוני של מינה צמח, אבל ללכת ולהצביע זה כבר דבר אחר. במשאל עם אריק מפסיד בגדול אפילו אם הערבים הישראלים יצביעו בעד... פשוט להרבה לא איכפת (תוצאה נוספת של מחדל החינוך בארץ).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא להצביע זו גם החלטה
בני,
27/10/04 12:23
|
מי שלא בא להצביע כשהוא יודע מה עלולה להיות התוצאה, מודע לגמרי למשמעות של הדבר ולכן זו גם סוג של החלטה. רק ההצבעה מבטאת את רצון העם. ואם רק מי שנגד בא זה מוכיח שרק להם אכפת. חוץ מזה כולם יודעים שהסקרים נוטים שמאלה ואינם מבטאים את דעת הקהל האמיתית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תיקון קטן: כללית אתה צודק. אב
אריה,
27/10/04 11:49
|
אבל ההסתה הארסית של המתנחלים תגרום ללא מעט אנשים,- כמוני, למשל,- גם אם יירד מבול לקום ולהגיע לקלפי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההסתה היא רק בתקשורת...
ירון,
חיפה,
27/10/04 13:15
|
התקשורת ידועה מכבר במגמתיותה וכך גם נעשה העם. כל הזמן אנו נתקלים בהסתה פרועה מגעילה ו''ארסית'' נגד המתנחלים/דתיים ולא מצאנו אף הסתה פרועה של המתנחלים... פשוט זוהי מגמתיות בכדי להוציא את המקצת שעוד יבואו לקלפי להצביע בעד. ואל תדאג אני בטוח שלתקשורת המגמתית יש עוד רעיונות לתעמולה כגון ''אימהות למען הוצאת החיילים'' (דבר שכולם יודעים שאינו נכון במיוחד לאור העובדה שציר פילדלפי בידינו והאחריות הביטחונית עלינו והקסאמים ממשיכים לפול יום יום. ועוד לא הגיעו המנהרות אל מתחת לגדר המערכת הצפונית...)... ועדיין שרון לא סומך על השמאל שישיג רוב במשאל עם... יש דברים בגו. כמה שנאה שיטילו על המתנחלים לא יעזרו, כי יש עדיין יותר אנשים ערכיים שיבואו להצביע נגד במיוחד באם סעיפי ה''התנתקות'' יופצו לרבים (כגון הבסיסים של צה''ל בשומרון יעברו לידי כוחות בינלאומיים, מפעלי חבל קטיף ובתי הספר יעברו בשלמותם לידי הרשות הפלסטינית (המושחתת) אימון מחדש והחזרת כוח 17 (אלה שהיו אחראים בעיקר לפיגועים של ערפאת ימ''ש) והחזרת ערפאת ימ''ש לשילטון...)... מי שהאמין לערפאת ימ''ש באוסלו כבר לא יאמין לו עכשיו. זהו אתה רואה איך בלי תעמולה הימין יכול להוציא אנשים להצביע? השנאה שהתקשורת יוצרת לשעיר לעזאזל - המתנחלים - תמיד תהיה פחות מהשנאה שיש נגד רב המחבלים ערפאת ימ''ש... יש לך קצת אורנים מדולל או שוקלד מורעל? אין מה לעשות, החלק הנכבד מתומכי ההתנתקות בסקרים הינם אנשים שלא איכפת להם ומשום כך לא יבואו להצביע בכל מקרה. תראה איך היה משאל הליכוד (למרות שהזיזו אותו מזמן המשחק בטלויזיה של הנבחרת) ותראה איך היו הבחירות לכנסת. שרון יודע שהוא הולך על תייל דק מבחינת דעת העם, והוא יודע שעכשיו זה לא זמן טוב בשבילו לשאול את העם ועדיף לעשות עובדות בשטח לפני שיגשו אל העם, בין אם זה משאל ובין אם זה בחירות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
לנדאו אל תיתמם!!!
שלמה דדו,
27/10/04 10:30
|
תחת חסותך הימין הקיצוני מסית ומשתמש בדרכים לא דמוקרטיות לכפיית רצונו וטרפוד המהלך . רק חבל שככה הוא משניא עצמו על העם. (בדומה לחרדים פעם...) . גלה מנהיגות, צא נגד ההסתה והקיצוניות , אל תהיה עסקן פוליטי קטן ופחדן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההסתה הינה של השמאל
ירון,
חיפה,
27/10/04 11:27
|
אני כל יום מגיב לאיזה 20+ מסיתים מהשמאל באינטרנט ונדיר שיש מסית ימני באינטרנט, דבר שרק מחזק את הטענה שהסתה היא המצאה של השמאל לנגח את הימין. לצערי הימים האחרונים הוכיחו שזה נכון...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוצחים מימין
ל"ת
DD,
27/10/04 12:01
|
|
 |
היסטוריה
ירון,
חיפה,
27/10/04 13:19
|
אנחנו מדברים על היום. היום אין רוצחים מימין, אך אני מזהיר מפני מה שיכול לבוא מהשמאל. לפני זה אבל ההסתה נגד המתנחלים הינה מה שהביא לשבירת המוסכמות והערכים, אפילו אצל אריק שרון, לאסון אוסלו ועד היום ואף למחר. דריסת ורמיסת הימין מאז ימי עזה ויריחו תחילה (אל תשכח שהכל עבר על חודו של קול אחד בכנסת ואז לא זעקו ''משאל עם'' חזק כמו היום) מביאים ליותר מרק סתימת הפיות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
לפחות מישהו שהבטיח וקיים
גלעד,
השרון,
27/10/04 10:24
|
|
 |
מת לדעת: חוץ מהנפנוף בדגלים, מ
אריה,
27/10/04 11:50
|
|
 |
יש דברים בגו
ל"ת
ירון,
חיפה,
27/10/04 11:27
|
|
 |
1.
שלום לעוזי לנדאו
רות,
שפלה,
27/10/04 10:23
|
|
 |
לרות האנלפבתית
אזרחית,
27/10/04 14:54
|
תכנסי לאתר הכנסת ותקראי על הרקע של ד''ר עוזי לנדאו שהוא בוגר טכניון ובעל דוקטורט מ- MIT. אבל אחת כמוך בוודאי אין לה מושג במה מדובר. תסיימי בי''ס יסודי לאורחות דמוקרטיה ועוד קודם לכן לכבוד לזולת, גם אם דעתו שונה משלך. בגלל אנשים כמוך ותגובות כמו שלך מלחמת אחים היא רק עניין של זמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שר הזבל
ל"ת
ז,
ז,
27/10/04 11:52
|
|
 |
רות - את באמת שפלה !!!
ל"ת
סמי,
גוש דן,
27/10/04 11:04
|
|
 |
למה אני שפלה? כי אני צודקת?
רות,
שפלה,
27/10/04 11:57
|
מה עוזי לנדאו הועיל למדינה? חוץ מבלגנים הוא לא עושה כלום, והוא גם טיפש. אני עומדת מאחרי כל מילה שאמרתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואיזו זכות קיום תהיה למישהו, ש
אריה,
27/10/04 13:02
|
שאכן, כדברייך, ''איזה שר הוא היה?'' אם לא ינפנף בדגלים ויצהיר הצהרות מלאות הוד והדר גם אם אין בהן שום נסיון שהוא להצביע על דרך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רות העם איתך! עוזי הביתה
ל"ת
m,
תל אביב,
27/10/04 11:29
|
|
 |
לא כל העם, רק אנשים שפלים כמוך
ל"ת
ח.,
בת ים,
27/10/04 12:22
|
|
 |
תחי רות
ל"ת
זו את ממי?,
27/10/04 12:15
|
|
 |
עוזי מי?
ל"ת
לא מכיר,
27/10/04 11:58
|
|