 |
131.
אם החנסת חפצת חיים היא חייבת ל
אריה,
28/10/04 08:24
|
אם הכנסת חפצת חיים היא חייבת לנצל את המומנטום ולקבוע בחוק שהמועמדים לכנסת ייבחרו בפריימריס ישירות על ידי כל מתפקדי מפלגה, וכך להעיף את עדרי המאכרים ששולטים בנו אל מקומם הטבעי בפח הזבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עמרם מצנע הגון אמון כן וישר
משה,
פ'ת,
28/10/04 15:54
|
תנו לעמרם מצנע לצאת במבצע השלום עמרם מצנע אוהבים אותך , .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
130.
מי שבעד שיזיז את עצמו בבקשה
אריה,
28/10/04 08:10
|
מי שבעד התנתקות מהערבים, מי שבעד הם שם ואנחנו פה, שיואיל בטובו לקום ולבוא בשבת לככר רבין. אני בא כדי שיספרו אותי. כדי להצהיר בעצם נוכחותי שלמרות קולניותם אנחנו הרוב ולא הם. בבקשה,- אל תהיו בעד דרך רבין רק במילמולים מתחת לשפם. קומו ובואו !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
129.
הורסים את לכידות העם ובוכים.
ל"ת
טור הצבועים,
28/10/04 06:25
|
|
 |
128.
Hear me when I come
Boungle King,
28/10/04 01:07
|
Mama was Queen of the mambo Papa was king of the kongo Lapid is the king of the white racisssssst fu*ks in my holy land. ..... But they dont go crazy when they hear me banging on my boogy , ייייייהההההה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
127.
החלטת ההתנתקות
simon,
yehud,
28/10/04 00:11
|
במדינה יש חוקים ודרך לחקיקת חוקים והגיע הזמן לכבד את חוקי המדינה באופן מוסרי גם אם לפעמים החוק לא מוצא חן בעיני חלק מהאנשים. שמירה וקיום חוקים זה חלק מיסוד קיומנו במדינה עם כל ההשלכות הנובעות מזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
126.
שאלה ללפיד
טל,
ישראל,
27/10/04 22:23
|
|
 |
יגעל עמיר (יימח שמו)
ל"ת
יואב,
27/10/04 22:49
|
|
 |
למה במקום שמו של השרץ לא
למה לא הבן גננת,
28/10/04 07:53
|
|
 |
125.
אני לא מתפלא שהיתה שואה
דייויד,
27/10/04 22:16
|
כשיהודי רצח ראש ממשלה יהודי אמרו עשב שוטה ועכשיו כותבים ברשעות ושנאה על רבין ראש ממשלה שעשה למען ישראל יותר מכל אחד .זה לא עשב שוטה זה יהודים עלובים גלותיים ככה היהודים נראו בעיני הנאצים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
124.
אבישי רביב ניצח
צבי,
צפון,
27/10/04 22:06
|
הניסיון לצבוע את כל המתנגדים לתכנית ההנתקות ובעלי השכל הישר ששבעו מרורות מה''שלום'' כרוצחים הינה הסטה אנטי דמוקרטית הדמוקרטיה אינה נועדה לשרת את השמאל .מי שחושב אחרת ממך איננו שותף לרצח מתואב של אדם אחד חסר אחריות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
123.
כנסת ישראל הצביעה, גם רן כהן
יזכור עם ישראל,
את המצביעים!,
27/10/04 21:58
|
א. חציית קווים: ראש עיריית ירושלים, טדי קולק, מפגין ברחוב, וח''כ רן כהן מוליך 3500 מפגינים יהודים ב''שרשרת שלום'' – הכל כדי למנוע התיישבות יהודים בעיר דוד בירושלים, הלא היא ציון ההיסטורית.
''גוש שלום'' היהודי מארגן באירופה – לרבות בגרמניה – חרם על סחורות יהודיות המיוצרות ביש''ע, בירושלים ההיסטורית ובגולן. בראש ההתארגנות אורי אבנרי, יוצא גרמניה, המודע היטב למשמעות החרם הנאצי תחת הסיסמה ''Kauft nicht bei Juden'' (אל תקנו אצל יהודים).
''ארגוני שלום'' יהודיים בישראל, ובתוכם פוליטיקאים מן השורה הראשונה, מהם שרים לשעבר וחברי-כנסת מן הזרם המרכזי בפוליטיקה הישראלית, מקבלים מימון בעשרות מיליוני יורו להפעלת השפעה פוליטית לטובת אינטרסים אירופיים פוליטיים, שהאוריינטציה הפרו-ערבית שלהם גלויה לעין.
יוסי שריד, בתפקידו כשר לאיכות הסביבה, סועד בצהרי יום אצל ראש עיריית חברון, נתשה, בביתו, ומצהיר שם: ''היישוב [היהודי] בחברון צריך להיעקר''.
ח''כ משה (מוסי) רז, מ''פ צנחנים במילואים, מתבטא בוועדת חוץ וביטחון בכנסת: ''אני מדווח לשגרירות האמריקנית על מאחזים יהודים ביש''ע'' (ידיעות אחרונות, 19.6.2002).
אמנון אברמוביץ, פובליציסט מן השורה הראשונה, יועץ לארה''ב להטיל על ישראל סנקציות כלכליות: ''... עִזבו את הממשלה הזו ודברו איתה... דרך הכיסים שלה... אתם חייבים ללכת עד הסוף'' (דו''ח-מעריב, 8.3.1991).
דיפלומט ישראלי מכובד ורב-פעלים מייעץ לממשלת ארה''ב, תוך כדי מלחמת ההתשה בתעלת סואץ, לעכב אישור אספקת מטוסי פנטום, כדי להפעיל לחץ על ממשלת גולדה מאיר.
גורמים ישראליים מציעים לשרת החוץ האמריקנית, אולברייט, דרכים ''לכיפוף זרועו של נתניהו'' (מעריב, 1.9.1997).
צעירים ישראלים יהודים משמשים כדוברים לח''כים ערבים לאומנים, ואף מן העוינים ביותר: לעזמי בשארה, למוחמד ברכה, לאחמד טיבי. יעל לרר, הדוברת של בשארה, התבטאה: ''אני נהנית להסביר את האידיאולוגיה שלו''. (ידיעות אחרונות, 17.6.1999).
הרב (הרפורמי) אריק אשרמן מ-''רבנים למען זכויות אדם'' יוזם אימוץ של משפחות פלשתיניות שקיבלו צווי הריסה לבתיהן (מעריב, 21.6.1998). (צווי הריסה, כידוע, מוּצאים בין היתר נגד מרצחים טרוריסטים.)
האדריכל הישראלי ישראל גודוביץ' מציע לערפאת לתכנן לו את שיקום ה''מוקטעה'' (שנהרס על-ידי צבא מדינתו במלחמה שערפאת מנהל נגד עמו מתוך המקום הזה) בצורת ''שער ניצחון לשלום'' (''כל הזמן'', 11.10.2002).
פעילי ''שלום עכשיו'' נועדים עם ראש עיריית בית-לחם כדי להזדהות עם מחאתו על הכללת קבר רחל בתוך גדר ההפרדה (Y-net, 11.3.2003).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכחת
פיני,
27/10/04 22:38
|
רק דבר אחד שכחת לציין.בגין ז''ל נתן נשק לחאמס בתקוה שישתלט על הפתח. והתוצאה לפניך .אתה טיפש חסר אנטליגנציה כמו כל הימניים המיליטנטים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
122.
שמישהו יעצור מהר את 109
לאן הגענו,
27/10/04 21:10
|
לפקחי השרתים למינהם אני מבקש להעביר את המידע מאיזה מחשב נשלחה ההודעה של 109 ולעצור אותו. לצערי יש ישראלים כאלה, יהודים זה ברור אבל קיוויתי שישראלים כאלה כבר אין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל הוא צודק ! לנו יש שני ילדי
אריה,
28/10/04 08:33
|
אבל הוא צודק. ילדינו מתחתנים (אם בכלל) בגיל ארבעים ועושים שני ילדים וכלב. ואכן כל יום שעובר אנחנו הולכים והופכים למיעוט מוזיאוני. כמובן שמדינה שכולה ישיבות בלי מישהו שישמור ויעבוד ויפרנס לא תתקיים, אלא אם אלוהים יחליט לבוא בעצמו לשמור, וישלח מן ושליו לפרנסת העם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לעצור את 122 על טימטום.
ל"ת
מזהה שמאלנים,
28/10/04 06:29
|
|
 |
תפסיקו להסית נגד...
אברהם,
הרי יהודה,
27/10/04 22:36
|
|
 |
והם הרי כאלה סימפטיים !
אריה,
28/10/04 07:56
|
לא מתלהמים, אוהבי אדם באשר הוא אדם, לא רוצים מאף אחד כלום, לא כסף, לא שמירה, לא שתנהג לפי חוקיהם,- די להסתה נגד החמודים האלה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
121.
שם מעולה לאריק שרון
ג. ק. רולינג,
27/10/04 20:59
|
|
 |
לפחות הוא מהמוגלגים ולא מהמכשפ
אריה,
28/10/04 07:58
|
ולא מהמכשפים שמדברים אל האוויר ושמים בבוקר קופסאות קטנות ושחורות על הראש ולוחשים מילות כשף...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
120.
שם מעולה לאריק שרון
ג. ק. רולינג,
27/10/04 20:59
|
|
 |
119.
לפיד פוליטיקאי קטן וחנפן
ל"ת
גועל נפש!,
27/10/04 20:57
|
|
 |
118.
הוא לא יעצור ב40 ק''מ
אנטוני הופקינס,
27/10/04 20:48
|
לפיד רק שוכח דבר אחד הכי חשוב הוא לא יעצור ב40 ק''מ. איזה מפחיד לחשוב על זה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
117.
הנל
הה,
27/10/04 20:45
|
הקשבתי כל היום הזה והקודם לו לגל''ץ ולרשת ב' קראתי ב- YNET ובוואלה עלעלתי ב''ידיעות אחרונות'' וב''מעריב'' ובכל המלל העצום הזה על שלל דיווחיו וופרשנויותיו לא נמצא 1% בודד ביטוי לעמדת הימין. רק הלל ותשבחות לראש הממשלה ועליהום על נתניהו והימין המסית ומסית ומסית. סוריה במיטבה. ככה לא בונים מדינה. ככה לא עושים אחדות בעם. ככה וכן זה בדיוק הרצפט לרצח הפוליטי הבא, ואולי ח''ו אף גרוע מכך. כשצד אחד מרגיש שהוא נדחק לפינה ולא ניתן לו יכולת לבטא את דעותיו אמונותיו והערכים שבהם הוא דוגל רק בזים ולועגים לו כל היום, מכנים אותו מסית את רבנותיו מכנים ''אייטולות'' וכדו' ואת קדשיו רומסים ומשפילים, ולא די בכך אלא שמנסים לעקור אותו מאדמתו ללא יכולת להביע התנגדות ואפי' הפסיסית ביותר בדוגמת הפגנות ומחאות מצניעים ומדחיקים, אין לו ברירה אלא לפעול כמי שאיבד את העשתונות. אמר מי שאמר ''במקום שלא נותנים לדבר ידברו הכדורים''. חובה על התקשורת והאליטה השלטת בו לעשות את חשבון הנפש הזה לעצמה ויפה שעה אחת קודם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואני עובר בצמתים. גם בארהב
אריה,
28/10/04 08:02
|
בתעמולת הבחירות לנשיאות לא השתוללה כמות תעמולה כמו של המתנחלים אצלנו. ותגיד: מה המקבילה השמאלנית למקור ראשון? מה המקבילה השמאלנית לערוץ שבע? יורים ובוכים אתם, אין לכם פתחון פה...יורים ובוכים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
116.
הסתה דו כיוונית
מוטי,
27/10/04 20:44
|
הקשבתי כל היום הזה והקודם לו לגל''ץ ולרשת ב' קראתי ב- YNET ובוואלה עלעלתי ב''ידיעות אחרונות'' וב''מעריב'' ובכל המלל העצום הזה על שלל דיווחיו וופרשנויותיו לא נמצא 1% בודד ביטוי לעמדת הימין. רק הלל ותשבחות לראש הממשלה ועליהום על נתניהו והימין המסית ומסית ומסית. סוריה במיטבה. ככה לא בונים מדינה. ככה לא עושים אחדות בעם. ככה וכן זה בדיוק הרצפט לרצח הפוליטי הבא, ואולי ח''ו אף גרוע מכך. כשצד אחד מרגיש שהוא נדחק לפינה ולא ניתן לו יכולת לבטא את דעותיו אמונותיו והערכים שבהם הוא דוגל רק בזים ולועגים לו כל היום, מכנים אותו מסית את רבנותיו מכנים ''אייטולות'' וכדו' ואת קדשיו רומסים ומשפילים, ולא די בכך אלא שמנסים לעקור אותו מאדמתו ללא יכולת להביע התנגדות ואפי' הפסיסית ביותר בדוגמת הפגנות ומחאות מצניעים ומדחיקים, אין לו ברירה אלא לפעול כמי שאיבד את העשתונות. אמר מי שאמר ''במקום שלא נותנים לדבר ידברו הכדורים''. חובה על התקשורת והאליטה השלטת בו לעשות את חשבון הנפש הזה לעצמה ויפה שעה אחת קודם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש ''מקור ראשון'' לשמאל? יש ערוץ
אריה,
28/10/04 08:05
|
יש ערוץ שבע לשמאל? יש אלף תחנות רדיו חרדיות לשמאל? והתעמולה שלכם בצמתים? כל תעמולת השמאל בכל העולם לא מגיעה לחצי כמות (וארסיות) התעמולה שלכם. ''אין לנו פתחון פה''... זעקת הקוזאק הנגזל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
115.
המתנחלים חבורת פועים
אמנון,
ירושלים,
27/10/04 20:41
|
מי לא ראה איזה עוצמה יש להם איך הם רוצחים מוסקי זתים איזה לובי יש להם שם בכנסת את כל כספי הבטחון הם לשמור על ישוביהם ללוות את ילדהם לחוגים עם משמר צבאי תקציבי עתק הולכים אליהם עבור מה עבור החקלאות שלהם בגוש קטיף את מי הם מעסיקים שם את התאילנדים . לזה אנחנח צריכים לשלוח את ילדינו לשמור על העובדים התאילנדים הם כולם עובדים מחוץ לגוש קטיף . מתי היתה עזה או גוש קטיף ארץ ישראל' אף פעם מעולם עזת או גוש קטיף לא היו ארץ ישראל הם רק בוכים כדי למצוץ את כספי המדינה עוד ועוד אצלם זו שיטה מי שלא ילך בדרכם הוא בוגד סוחאי המדינה פושעים זה מה שהם ה מ ת נ ח ל י ם פושעם . הם לא אחי ולא שום חלק ממני הם סתם קבוצת פנטים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
114.
עם כל העצב והצער על הרצח הנפשע
ערן,
27/10/04 20:25
|
בל נשכח שכיותר מאלף אזרחים וחיילים איבדו את חייהם בשביל החתירה של ממשלות ישראל לשלום עם הפלשתינאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
113.
טומי הצבוע
בוננזה,
27/10/04 20:24
|
טומי חבל על הדיבורים. אני לא מאמין לאף מילה שלך. בהמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
112.
טומי הצבוע
בוננזה,
27/10/04 20:24
|
טומי חבל על הדיבורים. אני לא מאמין לאף מילה שלך. בהמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
111.
Rivlin
U,
S,
27/10/04 20:08
|
I wish to support the distinction by PM Rivlin. One need not accept Rabin political views while mourning his death. Although I'm politically at odds with PM Rivlin, I salute his integrity and honesty.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
110.
Rivlin
U,
S,
27/10/04 20:06
|
I wish to support the distinction by PM Rivlin. One need not accept Rabin political views while mourning his death. Although I'm politically at odds with PM Rivlin, I salute his integrity and honesty
הגב לתגובה זו
|
|
 |
109.
לפיד ה' בורר את הקליפות בימים
גדי,
ג-אולגה,
27/10/04 19:49
|
ה' בורר את הקליפות בימים טרופים אלו בל נשכח בידי לפיד כבר אין גווים רוסים ליבוא (מצבעי שינוי) וב''ה הילודה אצלנו תביא בסופו של דבר לקידוש שמים ולשלטון ירא שמים סוף סוף אפשר להמתין 20 שנים בסבלנות עד יעבור ויכלה דור המדבר ועד אז לשמור ככל הניתן על צביון יהודי למדינה ואם זה מתאפשר גם לשמור על א''י אבל אין ספק שיבוא היום הזה שאילו אנו מתפללים מדי יום שלושה פעמים ותעביר ממשלת זדון מן הארץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
108.
למה לא סותמים את הפה לבן גביר
יחיאל,
27/10/04 19:34
|
|
 |
107.
רבין
ברי,
תל אביב,
27/10/04 19:32
|
|
 |
106.
כל ההנצחה הזאת לרבין
רותי,
אשקלון,
27/10/04 19:31
|
פשוט מגעילה אותי...אני לא מצדיקה את הרצח-חלילה,אבל תפסיקו לעשות ממנו אלוהים! שכחתם מה היה לנו כאן כשהוא היה??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי את שכחת
פיני,
27/10/04 22:44
|
אשקלונית חסרת מוח שכמותך.בתקופתו של רבין היתה צמיחה כלכלית במשק בשיעור של 4 אחוז. שעור האבטלה היה דבע אחוז.נסעת יותר לחול(אולי את לא).מדינות העולם החלו סוף סוף לספור אותנו. אז נכון הוא לא אלהים אבל הוא היה הדבר הכי קרוב אליו מבחינת עם ישראל. הבנת את זה? או שאני אצייר לך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
we forgot
oded,
27/10/04 22:24
|
yes it seems we forgot there was a brave man among us, a solider, a general and a leader that tried to talk with our neighbours and make peace for our childern sake.
That is what we forgot.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
105.
מגעיל איך שהם מתנהגים
אלה,
טבריה,
27/10/04 19:28
|
לפיד שרון פרס ושות'-מנצלים את יום הזיכרון של רבין לטובתם הפוליטית,במקום להתעסק בבנאדם עצמו.בושה וחרפה וכלימה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
104.
מדינה שבתוכה אין שלום
דפנה,
27/10/04 19:27
|
|
 |
103.
ההתנתקות הזו תביא לכל כך
חיימון,
אבן יהודה,
27/10/04 19:26
|
|
 |
102.
לפיד אוייב העם היהודי!
ל"ת
עמיתי,
27/10/04 19:25
|
|
 |
101.
הכוונה לעראפאת או ליגאל??
צפצפ,
27/10/04 19:18
|
הרוצח הגדול ביותר הם עראפאת ושאר המחבלים הפלסתינים, והאנשים התומכים בו ובתוכנית האסונית של ההתנתקות אינם נקיים מהפשע הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100.
שרון - איום קיומי על הדמוקרטיה
ניר,
27/10/04 19:18
|
שרון ותומכיו מהליכוד, איבדו את הלגיטימיות שלהם כיוון שהפרו את החוזה שנחתם בינם לבין בוחריהם. המצע של הליכוד משמש כחוזה לכל דבר. הם למעשה מבצעים את מצע המערך, שהוא כשלעצמו לגיטימי, אך בוחרי הליכוד החליטו שלא לבחור במצע זה. עבריין פוליטי כמו שרון אינו יכול להטיף לעם בעניין ה''סירוב'' או בכל עניני החוק למיניהם.כבר נאמר: טול קורה מבין עיניך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להזכירך!!!!!!!!!!!!
פיני,
27/10/04 22:48
|
להזכירך אדון נכבד. אריאל שרוןבנאום הביחרות שלו הכריז מפורשותואני מצטט''יהיו ויתורים כואבים גם ביוש וגם בעזה''אז ברגע שהצבעת עבורו כאילו הצבעת להיתנתקות.שיהיה לך התנתקות נעימה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז על מה דיבר בדיוק מצנע?!
Avi Ecuador,
28/10/04 01:01
|
כנראה צריך לבדוק באותיות הקטנות. נראה לך שנלך נלמד משפטים וכל מי שלא למד יהיה אסור לו לבחור. שיהיה בריא ערפאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
Lapid
Larry,
27/10/04 19:13
|
Lapid is a demagogue. Rabin did not pave the way to peace, but to war. The logic of Orwell is the logic of Oslo. Since Rabin was murdered, he was murdered by 'the enemies of peace', though his policies brought terror and futility. If you say that he failed, then you are immediately accused of supporting his murder. It is a sick logic of people who can not and will not take responsibility for failed policies that are now going to be repeated 'b'gadol.'
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
Lapid
Larry,
27/10/04 19:13
|
Lapid is a demagogue. Rabin did not pave the way to peace, but to war. The logic of Orwell is the logic of Oslo. Since Rabin was murdered, he was murdered by 'the enemies of peace', though his policies brought terror and futility. If you say that he failed, then you are immediately accused of supporting his murder. It is a sick logic of people who can not and will not take responsibility for failed policies that are now going to be repeated 'b'gadol.'
הגב לתגובה זו
|
|
 |
couldn't say it better
ל"ת
x,
27/10/04 20:47
|
|
 |
97.
מה עשו מרבין....
יהורם,
לא גאון,
27/10/04 19:04
|
|
 |
96.
אחינו המשתיישבים
נטע,
ראשון,
27/10/04 19:02
|
אנא ממכם תתפנו בשקט ,מאסנו במלחמות ובטח שלא רוצים מלחמת אחים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המתנחלים אויבנו הגדולים ביותר
מנון,
ירושלים,
27/10/04 20:39
|
מי לא ראה איזה עוצמה יש להם איך הם רוצחים מוסקי זתים איזה לובי יש להם שם בכנסת את כל כספי הבטחון הם לשמור על ישוביהם ללוות את ילדהם לחוגים עם משמר צבאי תקציבי עתק הולכים אליהם עבור מה עבור החקלאות שלהם בגוש קטיף את מי הם מעסיקים שם את התאילנדים . לזה אנחנח צריכים לשלוח את ילדינו לשמור על העובדים התאילנדים הם כולם עובדים מחוץ לגוש קטיף . מתי היתה עזה או גוש קטיף ארץ ישראל' אף פעם מעולם עזת או גוש קטיף לא היו ארץ ישראל הם רק בוכים כדי למצוץ את כספי המדינה עוד ועוד אצלם זו שיטה מי שלא ילך בדרכם הוא בוגד סוחאי המדינה פושעים זה מה שהם ה מ ת נ ח ל י ם פושעם . הם לא אחי ולא שום חלק ממני הם סתם קבוצת פנטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
שלום חבר...
ל"ת
יאסר עראפאת,
מוקטעה,
27/10/04 19:01
|
|
 |
94.
רוצים שלום! רוצים התנתקות!
ל"ת
שימי,
דרום,
27/10/04 19:00
|
|
 |
93.
רבבות?!
רחל,
27/10/04 19:00
|
|
 |
92.
עם אויב כלפיד לעולם אין שלום
ל"ת
דוסי,
27/10/04 18:57
|
|
 |
91.
התחשבנות מאוחרת
פרחיה,
27/10/04 18:53
|
איני יודעת מהי מורשת רבין, שלא היה פילוסוף התנועה וגם לא עורך דבר, ואין כלל צורך בסופרלטיבים. היות ונרצח בטרם הגשים את תוכניתו קשה לשפוט אם היה מצליח להביא שלום במחיר פשרה טריטוריאלית. הימין האמין שרבין יצליח בדרכו ולכן שלח מרצח לחבל בתוכנית. הוא לא הועף מראשות הממשלה אלא התפטר על רקע משבר קואליציוני עם הדתיים, בשל מטוסי הקרב שהגיעו ערב שבת. ומעניין שעד שנרצח איש לא קישר את רבין לאלטלנה, בה מילא פקודה מפורשת של בן גוריון. אחרי שהימין רצח את רבין הוא חיפש סימטריה והחליט שרבין רצח אנשי ימין אז בסהכ היה כאן חיסול חשבונות. וגם זה אופייני לימין, שנוהג כמאפיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הזבוב שמחפש מוגלה ולזהם
Avi Ecuador,
27/10/04 20:18
|
קצת עובדות: הסזון הגדול, אהוד שפרינצק, 09/09/04 14:29 , להלן קטע קצרצר ממחקר שפרסם אותו אהוד שפרינצק, במלאת 30 שנה להטבעת ה''אלטלנה'': ''.... שאם הנהגת האצ''ל לא שללה את לגיטימיות ההנהגה היישובית ולא תכננה שום מרד. הרי זו, ההנהגה היישובית, שללה מאז ומתמיד ובצורה נחרצת את לגיטימיות הקיום של האצ''ל. בעיני המרכיב הדומיננטי של ההנהגה היישובית – אנשי תנועת העבודה – לא היתה לאצ''ל אף פעם זכות קיום. המושגים 'פרישה' ו'פורשים' קיפלו בתוכם תמיד, גם לפני הכרזת המדינה, עמדה נחרצת של דה-לגיטימציה... [בן גוריון מספר בספרו ''מדינת ישראל המתחדשת'', על פגישתו עם מפקדי הפלמ''ח בנושא פירוק הפלמ''ח. הטיעון העיקרי של המפקדים, בתוכם רבין, נגד הפירוק היה: ''הפלמ''ח כבר יודע איך לטפל ב''פורשים''. זה גם הוכח בטבח ב''אלטלנה'', שהניפה דגל לבן(!), כשרבין ואנשיו ירו באנשי האצ''ל על האניה, במים ועל חוף תל-אביב. כשאחד המפקדים – שמחה שילוני – אמר (אלטלנה, נקדימון, ע' 355): ''הדבר אינו נראה לי'', ענה לו יצחק רבין: ''איני מבין כיצד אתה יכל להסתייג...''] .. המשך דברי שפריצק ''..... מאז סוף שנות השלושים היה הארגון הצבאי הלאומי, שיצא נגד ה'הבלגה', תופעה חורגת וחסרת זכות קיום. הוא היה בנה האופרטיבי של תנועה פשיסטית בלתי-לגיטימית, המאיימת, דרך קבע, על ההגמוניה הצודקת של 'הציונות העובדת'. רק על הרקע הזה אפשר להבין, למשל, את הקלות היחסית שבה נתקבל 'הסזון הגדול''', סוף ציטוט.
https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/806/207.html מה היה תפקידו של רבין בקרב? Remember, Altelena, 27/10/04 16:51 * מה היה תפקידו של רבין בקרב
אראל סג'ל 19/11/03
''ואני בתוך כל ההמון הגדול למטה על שפת הים עמדתי ויחד עימהם במו עיני ראיתי. . . ראיתי בחורי ישראל קופצים ממכוניות גדולות וכובעי פלדה על ראשיהם, ומקלעים דרוכים בידיהם והם חמושים מכף רגל ועד ראש והם שניים-שניים, שלושה, עשרות, מאות רבות - רצים לירות ביהודים. . . ובין הבתים עברתי ועל הגגות והגזוזטראות פלוגות ישראל, ולמטה בים, על תורן האונייה ועל סיפונה יהודים עומדים ומניפים דגל לבן וזועקים: אל תירו! ''. ( מתוך ''ידינו שפכו'', מאמר המערכת של עזריאל קרליבך, עורכו הראשון של ''מעריב'', ביום ד' ט''ז סיון תש''ח, יום לאחר הטבעת ''אלטלנה'' ).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הימין שלח מרצח?
יעקב,
27/10/04 19:15
|
את יכולה להצביע מי שלח אותו בדיוק? השב''כ מנסים תשע שנים ולא הצליחו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טוב, את האקדח הוא השיג בעצמו
פרחיה,
27/10/04 19:55
|
הרבנים שהוציאו דין רודף על רבין ומנהיגי הימין שהסיתו נגדו הם ששלחו את יגאל עמיר להתנקש בו. זו טבעה של הסתה, שכשחוזרים שוב ושוב על ה על ההכפשה ומגבירים את הזוועה ומצביעים על דמות מסוימת שכרתה ברית עם השטן, כבר ימצא המטורף עם התסמונת המשיחית שיוציא את גזר הדין לפועל. ואם לא עמיר בטוחני שמתנקש אחר היה מבצע זאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרחיה את טועה אין כאן משיחיות
משה,
פ'ת,
28/10/04 01:53
|
יש כאן תסריט מתועד יש כאן שמפניה ויש ויש ,ויש ,,, הרבי שנישאר להיסטוריה, תנו לעמרם מצנע להוביל איש כן וישר איש שלום אמת רק עמרם מצנע יביא שלום אמת כן וישר ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרחיה, התחילי להיזהר, כבר מזמן
את האקדח קבל,
מן השב''כ.,
27/10/04 20:38
|
אפשר היה לתבוע אותך על הוצאת דיבה ועל הסתה אנטישמית. אם רק נעלה על שמך, זה יגיע! אילו הוציאו רבנים דין רודף, הם היו יושבים בכלא הבולשביזם היחיד בעולם היום. אילו הוציאו הרבנים דין רודף על רבין, הם היו צודקים, כמובן! כל מעשי הרצח משמאל היו ממסדיים, מן הסזון ואלטלנה ועד הבאת גדולי הרוצחים לארץ ישראל וזיונם בנשק. מעשי רצח שבקושי היו, באנשי שמאל או בערבים, היו יזמה פרטית ולאו דווקא של מה שנקרא ''שמאל''. רבין הוא הדוגמא הטובה ביותר לרצח פוליטי , פרופר, ממסדי, לחיזוק ההגמוניה השמאלנית המושחתת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דפוק
פיני,
27/10/04 22:54
|
אתה כל כך דפוק שאני לא מבין איך אני מגיב בכלל.תתפגר אידיוט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלוהים כמה שאתה מטומטם
ל"ת
רועי,
ירושלים,
27/10/04 21:22
|
|
 |
אתה מתכוון לאלוהים?
ל"ת
רבין,
28/10/04 00:35
|
|
 |
90.
חובה לקרוא את תגובה 10!!!
ט.פיינגלבאום,
27/10/04 18:38
|
|
 |
89.
משאל עם או מלחמת אחים!
ל"ת
יהודי טוב,
27/10/04 18:31
|
|
 |
88.
תסלחו לי אבל כל ההתעסקות
עמיר,
27/10/04 18:31
|
|
 |
87.
דו שיח עם רוצח ???
דויד מ.,
יבנה,
27/10/04 18:28
|
שוב אימרת שפר מפיו מפיק המרגליות של השר לפיד. ''הממשלה נתנה תשובה מיצחת...'' ממתי ממשלה או שר בממשלה מנהל דיאלוג עם רוצח מתועב. יש שני הסברים למצב : או שיגאל עמיר אינו רוצח והוא מצטרף למניין. או שהממשלה כה מתועבת ורואה בו צד לעניין. זה גם זה פסולים לבוא בקהל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
ייבוא מחבלים איזה מורשת
ל"ת
שמון,
27/10/04 18:18
|
|
 |
85.
טוב מתי נגמר כל הפסטיבל הזה?!
ל"ת
יואל,
דרום,
27/10/04 18:14
|
|
 |
כשיתחיל הפינוי בעזרת השם
מתנחל מפונה,
27/10/04 18:42
|
אתה צריך ארגזים? נשאר לי קצת ספייר. תיכף באים המובילים ולא הכנתי להם מזומן לטיפ. חייב לרוץ...
בייי.... :-)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
אתה טועה
Avi Ecuador,
27/10/04 18:13
|
הכנסת נתנה תקווה לטרור ולהשמדת ישראל אתמול. ואת ההסטוריה היום אתם עושים אבל בשום אופן לא תכתבו אותה, היא תיכתב בעוד מאה או מאתיים שנים ועוד יתברר למישהו לצערי שהפכתם את יגאל עמיר לקדוש וגיבור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
הרס מדינת היהודים
דידי,
27/10/04 18:13
|
|
 |
82.
אסור לתת שטחים
ירושלמי,
27/10/04 18:12
|
|
 |
81.
צאו כבר מהסרט!
יוסי,
אשדוד,
27/10/04 18:11
|
|
 |
נכון מאוד
ל"ת
יערה,
27/10/04 18:18
|
|
 |
80.
יישר כוח טומי
רון,
27/10/04 18:10
|
|
 |
79.
תשובה לכל הימין הקיצוני!
ל"ת
שאול,
27/10/04 18:09
|
|
 |
78.
לפיד, הדיקלום הדבילי הזה, זה
דיקלומי סרק סרק,
זלזול באינטל,
27/10/04 18:03
|
הגיל או השנאה? אתה, כעתונאי, בוודאי יודע שהסקרים לפני הרצח הראו יתרון משמעותי ביותר לנתניהו. הרצח שימש להסתה נגד ביבי. אבל אז העם טרם היה חולה כל כך! ואכן, עדיין היה רוב לנתניהו. מי שהרויח מן הרצח של רבין היה הבולשביזם השמאלני, סותם הפיות. מי שהרויח היה פרס. עד היום משתמשים מהרסינו ומחריבינו מבית ברצח הזה לקידום תכנית השלבים הערבית לחיסול ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
כדאי לקרוא את 10 !!
ל"ת
תמי,
רמת השרון,
27/10/04 17:49
|
|
 |
76.
MR SHARON
Abi,
27/10/04 17:47
|
You didn't see than what you see today You regret for all you said against Rabin The only thing you can do is :RESIGN You are not a leader anymore,and you'll not be
A leader have to see and predict the future ,and you failed By the way:To surrender ,and ,to give away 97% of the Teritories'' was never the '' intention of Mr Rabin Including cutt and run under fire
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
רבין לא נשכח ולא נסלח לך!
נעם,
צפון הארץ,
27/10/04 17:41
|
על כל מה שעשית! על זה שרצחת את אחים שלך באלטלנה! על זה שהבאנו עלינו את הסכם אוסלו! על זה שעם הרובים שהבאת להם רצחו לנו את החברים הכי טובים שלנו! על זה שכל יום בגלל ההסכם ההוא נרצחים ומתפוצצים פה אנשים! על זה שזלזלת בציבור כל כך גדול בלי שום התחשבות!
הכל בגללך, חבר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
משפחת המלוכה עם שרון.
מורשת השנאה,
מדור לדור!,
27/10/04 17:35
|
מי זו משפחת רבין? משהו על רוזה (האדומה) כהן, אמא של יצחק - ''... בשביעי של פסח התקיים בתל-אביב כינוס של בית''ר, ולאחריו נערכה תהלוכה ברחובות העיר. כשעברה התהלוכה ברחוב אלנבי, רחובה הראשי של העיש, הותקפו השורות, בעיקר שורות הילדים מן השכבות הצעירות, על ידי קבוצות מארגנות מטעם ה'הסתדרות'. המתקיפים באו על הצועדים במטר אבנים ובאלות, כשהם מכים ופוצעים וקוראים קריאות-גנאי. קציר ההתקפה היה 24 פצועים, רובם ילדים וילדות בני 12-14. ''... רוזה כהן, מפקדת בכירה ב'הגנה' היתה ממארגני ההתקפה, פקדה על הפורעים ברחובות העיר ו'כיוונה את האבנים לעבר פלוגת הצועדים הקטנים'''. (דוד ניב, מערכות הארגון הצבאי הלאומי, ''ההגנה הלאומית'' - 1931-1937)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תוכל אולי להביא קישור או מקור
נעם,
27/10/04 18:28
|
|
 |
73.
לא נשכח ולא נסלח להסכמי אוסלו
ל"ת
הארורים,
27/10/04 17:33
|
|
 |
חבל. כי הסליחה היא למען
יונת,
27/10/04 17:45
|
|
 |
72.
הרסת אותנו חבר!לא נסלח!
ל"ת
קורבן אוסלו,
27/10/04 17:29
|
|
 |
71.
משפחת רבין = בדיחה!
אולי מספיק?,
27/10/04 17:27
|
הנימה הפילנטרופית של האשה המושחתת הזו דליה רבין פשוט דוחה! ''משפחת רבין איתך'' כאילו מה? אפשר לחשוב מי למשל? יובל רבין שירד מהארץ (מורשת רבין אלק) הוא גם איתך? הוא בכלל היה באזכרה? מוטב לדליה רבין שתלך לאזכרות נרצחי הטרור שהביא עלינו אביה בטפשותו ובמורשתו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קצת דרך ארץ
אילן,
27/10/04 17:49
|
גם לי יש ביקורת על חלק קטן מהתנהלותה של משפחת רבין, אבל הסיגנון שלך לא במקום. יש דרך מכובדת להביע התנגדות, הדרך הבוטה שלך היא לא הנכונה, היא רק תגרןם לחמומי מוח להשתלח ביתר שאת ולקיצונים מהצד השני להשתלח בך. אני לא דתי, אבל כבר אמרו חז''ל ''דרך ארץ קדמה לתורה''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה עצוב לחשוב ככה
ל"ת
יונת,
27/10/04 17:46
|
|
 |
צודק בכל מילה!! העם איתך!
ל"ת
נעם,
27/10/04 17:35
|
|
 |
70.
לא נוכל לסלוח לרבין לעולם
פצוע מפיגוע,
27/10/04 17:21
|
|
 |
לא נפצעת בגלל רבין!!!!!!!!!!!!
מלאך,
27/10/04 17:46
|
נפצעת בגלל יגאל אמיר, ביבי נתניהו, אהוד ברק ואריק שרון,- כל אחד מהם בדרכו שלו רצח את תהליך השלום.
ביום שתכיר בזה, תבריא נפשית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא בגלל רבין נפצעת!!!!!!!!!!!!
מלאך,
27/10/04 17:42
|
נפצעת בפיגוע בגלל אנשים כמו יגאל אמיר , בנימין נתניהו, אהוד ברק ואריק שרון, כל אחד מהם בדרכו שלו תרם לרצח תהליך השלום.
ביום שתכיר בזה תבריא נפשית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כשם שלא נסלח למתנחלים על
יורם,
27/10/04 17:35
|
|
 |
אולי גם לא נסלח לתושבי הצפון
יורם היורם,
27/10/04 20:04
|
על כל החיילים שנהרגו על מזבח ההגנה עליהם?
יורם, אתה אידיוט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
idiot
someone,
jerusalem,
27/10/04 21:15
|
|
 |
69.
מר רבין יהיה זכרו ברוך
שמחה,
27/10/04 17:19
|
אבל למה צריכים קדוש מעונה למה לא עושים ימי זכרון ממלכתיים למשל למנחם בגין או לדןד בן -גוריון לדעתי הם עשו הרבה הרבה יותר עבור ישראל מאשר רבין ז''ל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
מדוע לא מבטלים את היום הפוליטי
כנניה המיסר,
27/10/04 17:16
|
זהו יום פוליטי לחלוטין. אין לי כל רצון להיות חלק בו. היום מתחנפים לאריאל שרון בגלל שהוא מוביל את גירוש היהודים. מחר הם יחזרו וישמיצו את כלל הימין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כשיבטלו את צום גדליה
דויד מ.,
יבנה,
27/10/04 18:38
|
רצח גדליה היה רצח פוליטי של מנהיג, ורצח רבין היה רצח פוליטי של מנהיג. לכן קבעו יום צום וחשבון נפש מתוך תקווה שזה לא יישנה. אך לצערי היום דווקא מי שאמור לשמור על המוסר הוא זה שהוציא דין רודף והכשיר תוך שימוש מעוות בדת ובהלכה את רצח ראש ממשלה בישראל. יהי זכרו ברוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כשתצום בצום גדליה...
ל"ת
יעקב,
27/10/04 19:12
|
|
 |
צודק
ידין,
27/10/04 17:22
|
|
 |
67.
רבין כל כל חסר למדינה הזאת!
דנינו,
צפת,
27/10/04 17:13
|
אם הוא לא היה נרצח היה לנו חיים הרבה הרבה יותר טובים ויותר שלווים לבטח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פחחחחחחח...........
לוליק,
27/10/04 17:35
|
|
 |
66.
יום לאחר אישור ההתנתקות
עירית,
27/10/04 17:12
|
רואים שסופסוף אחרי 10 שנים של שיקום ,מתחילים לזוז כאן דברים. המדינה מתחילה להתאושש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
כל אחד והחברים שלו
ל"ת
אישיהודי,
27/10/04 17:10
|
|
 |
64.
לא נשכח ולא נסלח!
ל"ת
חבר אתה,
חסר!,
27/10/04 17:08
|
|
 |
63.
כן לשלום, ולא לאלימות!
ל"ת
יהי זכרו,
ברוך,
27/10/04 17:07
|
|
 |
62.
שוב אותם זכרונות
שושנה,
פ''ת,
27/10/04 17:06
|
שוב אותן תמונות עולות מאותו לילה ארור בו נרצחת בידי חולה נפש.כולנו בוכים היום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
רבין הוא הפוליטיקאי הכי טוב שהיה
רונן,
אור יהודה,
27/10/04 17:05
|
|
 |
1,000 murdered Jews...
Vodka,
mit cognac,
27/10/04 18:57
|
and, do not forget:
https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/archive/ART/590/612.html
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
הסליחה תתקבל רק כאשר
שמאלני אחד,
27/10/04 17:04
|
|
 |
אתה מתכוון כאשר לא יהיו
אישיהודי,
27/10/04 17:40
|
|
 |
read this jews
lion heart,
27/10/04 21:07
|
exactly... when our lands and our houses return to us and that's include palestine. From the north to the south and west to the east then we will let you rest in peace. leave us and leave our lands. yestarday, we got lebanon, today gaza, tommorow the west bank and after that we will fight to get all of our lands
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
כל הכבוד לך ,אריק
ל"ת
יוגב,
קרית מוצקין,
27/10/04 17:04
|
|
 |
58.
החרידים של היום
יוני,
הולנד,
27/10/04 17:03
|
אני אישית בעד להחזיר את השטחים שלא שיכיים לנו. כל המתנחלים האלה יותר גרועים מהערבים הם הביאו למות רבין ולא יהססו להרוג גם את שרון צריך להשים סוף לזה......שרון בדרך הנכונה אבל שזה יקרה במהירות כי בזמן האחרון אלה הם המתנחלים שמנסים לחסל לנו את העם!!! הם אלה שהפגינו עם הערבים בדן-האג והלכו עם דגלי פלסטין זוהי פשוט בושה וחרפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
הכי הכי מעצבן
שירה,
27/10/04 17:01
|
שבתוך כל זה אני תמיד רואה לנגד עיניי את הרוצח המטונף הזה יושב לא בתאו ומחייך מקיר לקיר..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
Sorry for what?
Mimi,
27/10/04 17:00
|
Why for god sake do everyone think that Rabin is a saint?? Did you forget already what he did?? He was willing to “sell” Israel to Arafat!!! Does this mean he was a good prime minister? And why to the hell he is more important then all other Israeli leaders?? Why nobody cares about Ben-Gurion or Begin or Vaitzman anymore? They were GREAT leaders!!! This Rabin Memorial Day is pure left politics! People wake up!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תיקון
אישיהודי,
27/10/04 17:45
|
לא רצה למכור, אלא לתת בחינם הבעיה היותר גדולה היא עם אלו שהובילו אותו לזה: פרס, ביילין ועוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
r.i.p
ל"ת
DAVID,
27/10/04 16:59
|
|
 |
54.
''ממשלת ישראל מודיעה בתדהמה''
ריקי,
צפון הארץ,
27/10/04 16:58
|
את המילים האלה לא אשכח לעולם,איזה ערב שחור זה היה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היו ימים יותר שחורים !!!
לריקי,
27/10/04 21:04
|
|
 |
53.
משתתפת צער משפ' רבין.
ל"ת
צביה,
בת ים,
27/10/04 16:57
|
|
 |
52.
אם רבין היה נשאר בחיים
עדנה,
נתניה,
27/10/04 16:57
|
|
 |
כן, ראינו.
ל"ת
זיזי טריפו,
27/10/04 17:36
|
|
 |
51.
sorry for what???
mimi,
27/10/04 16:57
|
Why for god sake do everyone think that Rabin is a saint?? Did you forget already what he did?? He was willing to “sell” Israel to Arafat!!! Does this mean he was a good prime minister? And why to the hell he is more important then all other Israeli leaders?? Why nobody cares about Ben-Gurion or Begin or Vaitzman anymore? They were GREAT leaders!!! This Rabin Memorial Day is pure left politics! People wake up!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
יהי זכרו ברוך!!!
ל"ת
רוית,
27/10/04 16:54
|
|
 |
49.
משפחת רבין-חיזקו ואימצו
נאור,
מרכז,
27/10/04 16:50
|
|
 |
48.
מילים ועוד מילים
יובל,
27/10/04 16:49
|
|
 |
47.
שרון ייסים לעשות את כל מה
ליבי,
27/10/04 16:47
|
|
 |
46.
די נמאס
חן,
27/10/04 16:46
|
נמאס מכל ה''חגיגה'' הזאת סביב רצח רבין מישהו עשה טקס לרחעבם זאבי.?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
שרון ,תודה שהחיית את מורשת
ענת,
27/10/04 16:44
|
|
 |
44.
לא להאמין שהגענו לימים כאלה
יוני,
27/10/04 16:43
|
דליה רבין אומרת כבל עם ועדה-שרון אנחנו איתך....אולי בכל זאת יש מקום לאופטימיות במדינה הזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
''לנצח אחי, אזכור אותך תמיד''
ל"ת
אילנה,
27/10/04 16:42
|
|
 |
42.
יגאל עמיר לצינוק!
יעקב,
אזור,
27/10/04 16:41
|
|
 |
41.
אף אחד לא היה זוכר את רבין
ירדן,
חיפה,
27/10/04 16:40
|
אם היה מת בשיבה טובה. הוא היה ראש ממשלה גרוע גרוע גרוע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
עצוב מאוד .כ''כ מסכן רבין
ל"ת
לימור,
רחובות,
27/10/04 16:40
|
|
 |
39.
איזה מילים!
ירון,
27/10/04 16:39
|
|
 |
38.
כל ההתעסקות הזו
אמנון,
מרכז,
27/10/04 16:38
|
באם הופקו לקחים או לא היא חסרת ערך ,כי לא משנה מה יהיה תמיד יהיו מטורפים שלא אכפת להם מכלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
עמיר-שתרקב בכלא כל ימי חייך!
ל"ת
גד,
27/10/04 16:37
|
|
 |
36.
חבר אתה חסר
של!ם חבר,
מרכז,
27/10/04 16:36
|
|
 |
35.
זהו, אנשי השמאל, מצביעים לשרון
דניאל,
ראשון לציון,
27/10/04 16:35
|
היום הוכח שוב, שאריק שרון עשה מפנה עצום בדרך חייו. כל תהליך ההתנתקות ועכשיו גם ההתנצלות הביאו אותי לחשוב שכדאי לאנשי השמאל (ובתוכם אני) לבחור בבחירות הבאות בשרון לתפקיד ראש הממשלה ואת המפלגה לבחור בהתאם לדעות השונות. אריק, אני שמאלני שמצדיע לך!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
to no 35 I agree with you
shushu,
alaska,
27/10/04 21:15
|
You have only idiots in your working party ,Sharon the big manipulator can be useful
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
יצחק
אורנה,
חולון,
27/10/04 16:35
|
|
 |
33.
רצח פוליטי נוסף ואבדנו
ל"ת
דניאל,
27/10/04 16:35
|
|
 |
32.
''אני מצר על כך''
אילן,
יוסטון טקסס,
27/10/04 16:24
|
מה קשה לו לאמר 'אני מצטער על כך'. שרון, משפחת רבין איתך, השמאל איתך, העבודה איתך, חרא סולאנה איתך, האירופאים איתך,ענאן איתך והחמאס איתך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוסטון יש לנו בעיה
פיני,
27/10/04 23:00
|
|
 |
ואתה אילן?
ירון,
27/10/04 16:54
|
|
 |
Anther Lefto-Facsist
Vodka,
27/10/04 18:54
|
Who the hell gave you the right to silence other people?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיפוסי
אילן,
יוסטון טקסס,
27/10/04 17:56
|
כרגיל, שמאלני מומחה בסתימת פיות. וכשאני מגיע חזרה בשבוע הבא גם לסתום?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
נרצח לחינם
יאיר,
27/10/04 16:21
|
היום עושים בדיוק את מה שהוא היה מבצע בעצמו.לא חרם על האיש הדגול הזה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
גברת דליה : איך אתם יכולים
כואב את הרצח,
27/10/04 16:21
|
להיות עם שרון , כאשר חצי מהמשפחה ירדה לארה''ב , להיות באמצעות שלט רחוק ? לפי מורשת רבין אתם נפולת של ,,,,,,,,,, לא כדאי להמשיך !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
כל הכבוד לדליה רבין!
ל"ת
יהושוע,
27/10/04 16:20
|
|
 |
28.
לימור לבנת לא באה לטקס בושה
אייל 1,
27/10/04 16:19
|
|
 |
בושה וחרפה שהיא שרת החינוך
ל"ת
ענת,
27/10/04 17:09
|
|
 |
לאולמפיאדה היא טסה...
ל"ת
יערי,
אזור השפלה,
27/10/04 16:55
|
|
 |
באמת??
יצחקי,
27/10/04 16:52
|
|
 |
27.
חלומו של שרון מתגשם -
ברכת הבולשביזם!,
27/10/04 16:12
|
|
 |
26.
עם ישראל במסלול התרסקות בטוח
אמור לי מי אתך,
ואומר לך נבל,
27/10/04 16:10
|
שהיתוו לו מהרסינו ומחריבינו מבית. חבל! חבל על כל הילדים שישלמו בחייהם את מחיר ''מורשת רבין''. עצוב. לבכות על עם ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
קשה להזכר,הלב כואב
מוריה,
גליל,
27/10/04 16:10
|
|
 |
24.
רבין המנהיג הכי גדול שהיה כאן
יעלי,
27/10/04 16:09
|
|
 |
Bullshit
ל"ת
Vodka,
27/10/04 18:52
|
|
 |
רבין היה מנהיג גרוע
סמי,
27/10/04 16:50
|
הוא הועף מהתפקיד ב- 1976, והיה עף בבחירות ב- 1996 אלמלא עמיר רצח אותו. הוא אחראי להירצחותם של כ- 1500 ישראלים, שלא לדבר על תפקידו בסיפור האלטלנה. עצוב ומפחיד שנרצח, אבל הוא עצמו לא היה איש גדול במיוחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קצת היסטוריה לסובלים מזכרוןקצר
פרחיה,
27/10/04 18:50
|
איני חושבת שרבין היה גדול מבן גוריון מקים המדינה, ואין כלל צורך בסופרלטיבים. היות ונרצח בטרם הגשים את תוכניתו קשה לשפוט אם היה מצליח להביא שלום במחיר פשרה טריטוריאלית. הימין האמין שרבין יצליח בדרכו ולכן שלח מרצח לחבל בתוכנית. הוא לא הועף מראשות הממשלה אלא התפטר על רקע משבר קואליציוני עם הדתיים, בשל מטוסי הקרב שהגיעו ערב שבת. ומעניין שעד שנרצח איש לא קישר את רבין לאלטלנה, בה מילא פקודה מפורשת של בן גוריון. אחרי שהימין רצח את רבין הוא חיפש סימטריה והחליט שרבין רצח אנשי ימין אז בסהכ היה כאן חיסול חשבונות. וגם זה אופייני לימין, שנוהג כמאפיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קצת עובדות
Avi Ecuador,
27/10/04 19:52
|
https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/806/207.html מה היה תפקידו של רבין בקרב? Remember, Altelena, 27/10/04 16:51 * מה היה תפקידו של רבין בקרב
אראל סג'ל 19/11/03
''ואני בתוך כל ההמון הגדול למטה על שפת הים עמדתי ויחד עימהם במו עיני ראיתי. . . ראיתי בחורי ישראל קופצים ממכוניות גדולות וכובעי פלדה על ראשיהם, ומקלעים דרוכים בידיהם והם חמושים מכף רגל ועד ראש והם שניים-שניים, שלושה, עשרות, מאות רבות - רצים לירות ביהודים. . . ובין הבתים עברתי ועל הגגות והגזוזטראות פלוגות ישראל, ולמטה בים, על תורן האונייה ועל סיפונה יהודים עומדים ומניפים דגל לבן וזועקים: אל תירו! ''. ( מתוך ''ידינו שפכו'', מאמר המערכת של עזריאל קרליבך, עורכו הראשון של ''מעריב'', ביום ד' ט''ז סיון תש''ח, יום לאחר הטבעת ''אלטלנה'' ).
הסזון הגדול, אהוד שפרינצק, 09/09/04 14:29 , להלן קטע קצרצר ממחקר שפרסם אותו אהוד שפרינצק, במלאת 30 שנה להטבעת ה''אלטלנה'': ''.... שאם הנהגת האצ''ל לא שללה את לגיטימיות ההנהגה היישובית ולא תכננה שום מרד. הרי זו, ההנהגה היישובית, שללה מאז ומתמיד ובצורה נחרצת את לגיטימיות הקיום של האצ''ל. בעיני המרכיב הדומיננטי של ההנהגה היישובית – אנשי תנועת העבודה – לא היתה לאצ''ל אף פעם זכות קיום. המושגים 'פרישה' ו'פורשים' קיפלו בתוכם תמיד, גם לפני הכרזת המדינה, עמדה נחרצת של דה-לגיטימציה... [בן גוריון מספר בספרו ''מדינת ישראל המתחדשת'', על פגישתו עם מפקדי הפלמ''ח בנושא פירוק הפלמ''ח. הטיעון העיקרי של המפקדים, בתוכם רבין, נגד הפירוק היה: ''הפלמ''ח כבר יודע איך לטפל ב''פורשים''. זה גם הוכח בטבח ב''אלטלנה'', שהניפה דגל לבן(!), כשרבין ואנשיו ירו באנשי האצ''ל על האניה, במים ועל חוף תל-אביב. כשאחד המפקדים – שמחה שילוני – אמר (אלטלנה, נקדימון, ע' 355): ''הדבר אינו נראה לי'', ענה לו יצחק רבין: ''איני מבין כיצד אתה יכל להסתייג...''] .. המשך דברי שפריצק ''..... מאז סוף שנות השלושים היה הארגון הצבאי הלאומי, שיצא נגד ה'הבלגה', תופעה חורגת וחסרת זכות קיום. הוא היה בנה האופרטיבי של תנועה פשיסטית בלתי-לגיטימית, המאיימת, דרך קבע, על ההגמוניה הצודקת של 'הציונות העובדת'. רק על הרקע הזה אפשר להבין, למשל, את הקלות היחסית שבה נתקבל 'הסזון הגדול''', סוף ציטוט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
אם לא יתחילו לפעול
גדעון,
ירושלים,
27/10/04 16:09
|
רצח פוליטי נוסף יהיה בלתי נמנע-היום עוד יותר מבעבר הסיכוי הוא גדול ואף אחד לא יהיה מופתע אם זה יקרה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
שרון קבל את ברכת ''מורשת רבין''
ל"ת
אנא ה',
הושיעה נא!,
27/10/04 16:08
|
|
 |
21.
למה השמטתם מדליה את פילוסוף?
ל"ת
צפי,
שרון,
27/10/04 16:06
|
|
 |
היא כבר לא...
ל"ת
אישיהודי,
27/10/04 17:10
|
|
 |
20.
כל מי שאהב את יצחק
רני,
27/10/04 16:06
|
|
 |
הוא הולך בדרכו!!!!
ל"ת
עמרי,
27/10/04 16:37
|
|
 |
19.
יאללה כמה אפשר לשמוע על רבין?!
ל"ת
רון,
מרכז,
27/10/04 16:04
|
|
 |
צודק! נמאס כבר!
ל"ת
אציק,
27/10/04 16:36
|
|
 |
18.
Who cares for Mishpachat Rabin
Moshe,
27/10/04 16:04
|
The left tries to make this family into something royal.
All they achieve is that more and more people hate them.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה היה תפקידו של רבין בקרב?
Remember,
Altelena,
27/10/04 16:51
|
* מה היה תפקידו של רבין בקרב אראל סג'ל 19/11/03 ''ואני בתוך כל ההמון הגדול למטה על שפת הים עמדתי ויחד עימהם במו עיני ראיתי. . . ראיתי בחורי ישראל קופצים ממכוניות גדולות וכובעי פלדה על ראשיהם, ומקלעים דרוכים בידיהם והם חמושים מכף רגל ועד ראש והם שניים-שניים, שלושה, עשרות, מאות רבות - רצים לירות ביהודים. . . ובין הבתים עברתי ועל הגגות והגזוזטראות פלוגות ישראל, ולמטה בים, על תורן האונייה ועל סיפונה יהודים עומדים ומניפים דגל לבן וזועקים: אל תירו! ''. ( מתוך ''ידינו שפכו'', מאמר המערכת של עזריאל קרליבך, עורכו הראשון של ''מעריב'', ביום ד' ט''ז סיון תש''ח, יום לאחר הטבעת ''אלטלנה'' ).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
חבר,אתה חסר
ל"ת
נמרוד,
27/10/04 16:03
|
|
 |
16.
באיחור רב
אורה,
באר שבע,
27/10/04 16:02
|
|
 |
15.
ומה הכי עצוב
הגר,
27/10/04 16:00
|
שהטינופת עמיר יושב בכלא ועושה חיים ,בקרוב גם יקים משפחה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
יצחק נוח על משכבך בשלום
ל"ת
ג'ולי,
27/10/04 15:59
|
|
 |
יצחק מתהפך בקברו מהתוצאה
ל"ת
פרס,
27/10/04 16:40
|
|
 |
13.
אסור שזה יקרה לנו שוב
ל"ת
דינה,
27/10/04 15:59
|
|
 |
12.
אחד הימים העצובים למדינה הזאת
חגית,
ירושלים,
27/10/04 15:58
|
|
 |
אחד הימים העצובים
אילן,
יוסטון,
27/10/04 16:30
|
של המדינה היא ההצבעה אתמול בכנסת. שאלה: האם מישהו כאן יכול למצא מדינה אחת בעולם שמתכנסת להצביע על החזרת שטחים שבידה? למוצא הישר מובטח פרס ענק...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דבר בשם עצמך
ל"ת
עלמה,
27/10/04 16:03
|
|
 |
11.
שרון המשך בדרכו
ל"ת
גיל,
27/10/04 15:57
|
|
 |
הוא ימשיך בדיוק
ל"ת
עמרי,
27/10/04 16:33
|
|
 |
10.
קישור למאמר מעניין במעריב
יואב,
תל אביב,
27/10/04 15:57
|
https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/archive/ART/590/612.html
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
יישר כוח דליה רבין-חזק ואמץ
ל"ת
רות,
צפון צפון,
27/10/04 15:56
|
|
 |
8.
9 שנים עברו וכלום לא השתנה...
ל"ת
אייל,
ת''א,
27/10/04 15:55
|
|
 |
7.
רבין-לא נשכח ולא נסלח!
ל"ת
גלגל,
27/10/04 15:54
|
|
 |
''לא יהיו קטיושות מעזה!!''
ל"ת
רשם בית המשפט,
27/10/04 16:03
|
|
 |
6.
משפחת רבין באמריקה
ל"ת
נפולת של,
נמושות,
27/10/04 15:54
|
|
 |
stupid
somebody,
London,
27/10/04 16:45
|
|
 |
חבל שמישהו אמר
Avi Ecuador,
27/10/04 18:45
|
על היורדים שהם נמושות. אני בטח לא מאמין בזה וגם לא בתורה הזו שהיום קוראים לה מורשת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
טעות קטנה, בעצם שתים
רחל,
27/10/04 15:52
|
התכוונתם דין מוסר ודין רודף. לא משנה שלא את זה ולא את זה עשו בינתיים והכול רק בשביל להוציא שם רע על הימין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שם רע?
יאיר,
תל אביב,
27/10/04 16:29
|
מה שם רע? מי רצח ראש ממשלה? מי מאיים שוב? מי יורה בנהג ערבי סתם כך? מי יורה בערבי לא חמוש שנמצא 50 מטר מביתו של היורה? שם רע? אה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את טועה-יצא על שרון דין מוסר
עמיר,
חיפה,
27/10/04 16:07
|
מאחד מהרבנים הפסיכים של ישע - מכאן ועד ליגאל עמיר הבא הדרך קצרה...
צריך להכניס לכלא כל אחד ששם עצמו לשופט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
יהי זכרו ברוך..
ל"ת
שולמית,
27/10/04 15:52
|
|
 |
של מי?
ל"ת
יצחק,
27/10/04 16:32
|
|
 |
3.
שרון מתנצל....
יונתן,
27/10/04 15:52
|
|
 |
אתה חושב שבגילו
Avi Ecuador,
27/10/04 18:48
|
יהיה לו את הזמן וההזדמנות להתנצל על האבדות ואולי החידלון של עם ישראל בהמשך אם ''יצליח''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
משפחת רבין וכל עם ישראל!
ל"ת
אהוד,
27/10/04 15:51
|
|
 |
''כל עם ישראל''?? פחחחח.........
ל"ת
גאיה,
ת''א,
27/10/04 16:04
|
|
 |
1.
מרגש בהחלט
ל"ת
ישי,
27/10/04 15:51
|
|