 |
58.
מלחמת האחים כבר כאן
משה,
01/11/04 16:18
|
כולכם צודקים אבל יש דרך להגיד את הדברים. השנאה נוטפת מכל מילה שנאמרת כאן. לא את זה רצינו למנוע? תקראו את התגובות, נראה שהיום בו הימני המאניאק יתקע כדור בשמאלני המשתמט משינקין כבר לא רחוק, וגם היום בו הצפוני יגרש את תושב השטחים לשטחי הרשות ויפקיר אותו שם לחסדי הפלשתינאים לא רחוק. אנחנו כולנו, ימנים שמאלנים דתים וחילוניים מקרבים את הקץ ועושים למעשה את עבודת אויבינו. אבדנו כל פרופורציה ודרך ארץ. כל אחד יודע הכי טוב מה טוב לשאר, וכל השאר מטומטמים. ככה זה בפוליטיקה, על הכביש, בבית הספר ובמכולת. נהינו זרים אחד לשני ולא רחוק היום בו יקרה הגרוע מכל..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
הפתעה
דנה,
שרון,
31/10/04 14:21
|
כמה מפתיע. ואני חשבתי שאולי הפעם עשרות האלפים הגיעו למען רעיון וללא הופעות בחינם. כמה מפתיע שלא חשבתי נכון? הפלא ופלא!!! נראה עשרות אלפים מגיעים אך ורק לרעיון ולא להופעות חינם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
היה פשוט מלא. אבל גם אם אתם
אריה,
31/10/04 08:40
|
צודקים והיו רק 50-100 אלף זה מפני הכנסת הצביעה בעד התנתקות. כאילו, זהו, כבר אין ממש סיבה לצאת מהבית...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
9 שנים עברו, ולא למדנו כלום !!
ל"ת
תלמידי כיתה ט',
ישראל,
31/10/04 07:44
|
|
 |
54.
ההסטוריה היא שתקבע! בנתים...
ל"ת
משה מ,,,,
בת ים,
31/10/04 07:39
|
|
 |
53.
רבין טעה !
אחד,
31/10/04 07:09
|
ואין לזה שום קשר ליום הזכרון.
ניתן לכבד את זכרו, ולהצטער על מותו בטרם עת,
אבל - הוא טעה ! ורציחתו לא הכשירה את דרכו בדיעבד.
הסכמי אוסלו שהבעירו את הארץ וגרמו לתסיסה שבין השאר גרמה לרציחתו - היו טעות מרה !!! לא לשכוח - מעל אלף ישראלים הצטרפו אליו בדרך הארורה של אוסלו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הינך טועה בהחלט.רבין צדק ..
אברהם,
31/10/04 11:59
|
וימים יגידו.האלף אשר נספו תחשוב למה ואיך ומה היה לפני ומה היה אחרי רענן את זכרונך כל יום שני הרוגים ויותר .. השלום היה אילו היה מתממש עכשיו היו נשארים עדיין חוליות טרור אבל לא בהיקף של היום ,תראה ילדים נהרגים שם ולא קוראים לזה רצח , כי זה פצצה ממטוס ששוקלת פי 10 ממחבל מתאבד. כן אני רווה את סבלינו ואת סיבלו של העם הערבי ,שחיי ללא חיים בגלל ששם בכל בית יש הרוגים שלא נדבר על פצועים ונפגעי הלם למינהם.. תחשוב על המחסומים , תחשוב מראייה ,אם היית חולם זאת בחלום היה חולה מזה חודשיים את כל ההשפלות ועוד .. מצטער על דברים אלה אבל תמיד ,אין מילה יותר יפה מהאמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
בכיינים
מושבניק,
גליל,
31/10/04 05:57
|
כל שנה, חוזר אותו ריטואל. באים ובוכים! הפסקתי לבוא לעצרת הבכיינים. אין לשמאל ולמרכז, ולו קמצוץ של כח, להזיז ולו מכולה אחת מהשטחים. כל הכבוד למתנחלים, בנחישות, אולי מתוך ידיעה על כוחם של השמאלנים, הם נוגעים בכל העצבים החשופים של בחברה הישראלית: הפחד ממלחמת אחים, החשש מרצח נוסף, וההתרפקות על ''אהבת הארץ''. אז בא מאיר שמגר, זה שעושה, ע''פ העיתונות, לביתו ומרביץ מוסר. בתקופתו, החלה ההדרדרות בשלטון החוק בשטחים. היו לו מספיק הזדמנויות להפסיק את השתוללותם של המתנחלים. ברא ההיסטוריה, יי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
דתיים אמיתיים יתיחסו לרצח רבין
כמו לצום גדילה,
31/10/04 02:41
|
כל הימניים המתנגדים לאזכרות לרצח רבין הם או בורים או שהם רוצים שלא תהיה יותר מדינה יהודית. גדליה בן אחיקם היה מלך בחסות גויים שלא בדיוק הלך בדרך ה' אולם בשל העובדה שנרצח ע''י יהודי נקבע לדראון עולם יום צום שכן הרבנים האמיתיים הבינו את החומרה של רצח פוליטי ואת ההשלכות הרות האסון שיש לו על עתיד העם. כל מי שלא מסתייג מהרצח ולא רואה את החשיבות של זיכרון הרצח אינו באמת דואג לעתיד העם והמדינה. רבין נרצח בשל דרכו הפוליטית ולכן יש לגיטימיות שהעצרת תהיה פוליטית - וזה בסדר שאנשים שאינם מסכמים לדרכו יגיעו להפגנה - וכך יצא שכרו של הרוצח בהפסדו - גם ימני אמיתי אוהב ארץ ישראל יבין שעדיף לאבד חלקי מולדת מאשר מולדת שלמה - רצח פוליטי מסכן את קיום המולדת כולה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה מצויינת, כל הכבוד!
ל"ת
יואב,
31/10/04 05:00
|
|
 |
50.
כל הימנים בבקשה לקרא
שמאלני,
31/10/04 02:36
|
לא משנה מי צודק לא משנה מי יותר גדול ולא משנה למי יש יותר תמיכה.
השמאל מכתיב את המדיניות כל הזמן וימשיך כך עד שתגמר העבודה.
לראיה-ממשלת הימין הגדולה ביותר שהיתה איי פעם אם גדול הימנים ומקימי ההתנחלויות שהחליט לקום ולצאת מעזה בלי שום תמורה.
אם זה לא נצחון השמאל אז מה כן?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד גיבור
Avi Ecuador,
31/10/04 03:47
|
אז יופי, תלך לקו הירוק ותהיה לך עזה חדשה בגבולות הקו הירוק עוד 40 שנה, ניצחת?! יהיה לך הפצצת זמן שסעדאת השאיר בעזה שרון יבנה לך אותה בקו הירוק אז את מי נצחת? את עצמך? ראה היהודים בעכו בורחים, אתה חושב שמשיח מוניס (תל אביב) זה יהיה שונה? יפו תפלוש לשיח מוניס וכשביתך תלך לים ויגידו לה בואי תממצצי לערבי סוכריה מתוקה אז אתה תיקח את הרגליים ותברח מכיוון שהימין שניצחת כבר באמת ישבר ומי יהיה לו שווה בכדי להילחם לטובת שוטים כמוך ולבניית פלסטין? אז עם הארץ את מי אתה מנצח? את עצמך? ששרון והשמאל יתחילו מהניתוק בקו הירוק וגם אני אכאב על זה שיהיה עזה בהמשך ולא ההפך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
רצח מתוכנן ומגובה?
דני,
ב''ש,
31/10/04 02:26
|
וזה עובר ככה, כאילו כלום? יש לה גם שמות? יש לה הוכחות? או שבשם רבין מותר כעת להגיד הכל כאילו מדובר בדת חדשה ובאחד מקדושיה? לא הגיע הזמן לשים קץ לפולחן האישיות הזה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דני, מה אתה מיתמם?
יואב,
31/10/04 05:03
|
הרי ידוע והוכח שעמיר פנה למספר רבנים שנתנו לו לגיטימציה ל''דין רודף''. זה שהם לא הועמדו לדין נובע מהשיטה הבעייתית של מערכת המשפט אשר מפחדת להתעמת עם הרבנים (האייטולות) הפנאטים האלה. די עם הדמגוגיה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא קונה
דני,
ב''ש,
31/10/04 06:11
|
מערכת המשפט אינה פוחדת להתעמת עם הרבנים. היא תשמח מאד להתעמת עם כל אחד מהם אם יהיו לה הוכחות שיביאו להרשעתם. צר לי, לא קונה את תאוריות הקשר האלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
הגיע הזמן לחשבון נפש
יוסי,
רחובות,
31/10/04 02:08
|
למה הגיעו כל כך קצת אנשים לאירוע (כולנו יודעים שלא היה 50000) ראש ממשלה בישראל נרצח ולא אכפת לאף אחד? התקשורות והשמאל הקיצוני אשמים הם ננסו לעצמם את רבין ומשתמשים בו להרוס את העם ולכן אנחנו נראים כמו שאנחנו נראים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כולנו יודעים???
yy,
31/10/04 02:26
|
|
 |
בולשיט!
T,
31/10/04 13:52
|
היה אתמול ב-100,000 איש! היה כמו בכל שנה..מפוצץ אנשים שמאמינים באמת בשלום!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
קודם שלום עם בורא העולם
דוס,
31/10/04 01:00
|
|
 |
מצנע יביא שלום בארץ ישראל
ל"ת
משה,
פ'ת,
31/10/04 02:18
|
|
 |
46.
מחפש תשובות
אבי,
מרכז,
31/10/04 00:26
|
1) מי נתן לאבישי רביב את ההוראה להקים אירגון ימני פיקטיבי ? 2) עבור מי קיבל אבישי רביב חסות ומשכורת מהשב''כ - גם לאחר הרצח ? 3) מדוע נערך משפט סגור ליגאל עמיר, בניגוד לכל הגיון בריא ? 4) מדוע לא נבדק השב''כ – לאחר הרצח - לגבי האבטחה והטיפול ברבין ? 5) מדוע לא נבדקה הפרשה וכל הקשורים אליה לעומק – כולל בכירים ''מסויימים'' בעבודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבי, עזה זה לא במרכז
ל"ת
יואב,
31/10/04 05:03
|
|
 |
התשובה לא בכוון הנכון
tt,
31/10/04 02:27
|
אתה מחפש שמישהו יבוא ויגיד לך שהשמאל אשם. אבל האמת הכואבת היא שהימין רצח את רבין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
חבל שרבין מת. לא הפקנו לקחים!
יאיר,
באר שבע,
31/10/04 00:10
|
חבל שרבין נרצח. כואב הלב על כל יהודי שמת ובודאי על יהודי שנרצח בידי בן עמו כואב הלב שבעתיים. חבל גם שלא הפקנו את הלקח. לא הפקנו את הלקח הגדול מההסכם שניסה רבין לעשות. לא הבנו שהסכם כזה הוא אסון לעם ישראל. הוא קורע את העם ואת הארץ ואין בו שום דבר טוב. לא למדנו מכך דבר...חבל שאנשים לא הבינו את הלקח והם ממשיכים להסית... נגד הרבנים... חבל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
מה פתאום מיקה קרני המעפנה????
ל"ת
שואלת תמימה,
31/10/04 00:09
|
|
 |
רק מיקה קרני תביא שלום
מיקה קרני,
ישראל,
31/10/04 03:58
|
רק מיקה קרני תביא שלום. אם לא מחר אז מחרת-ה-יים מחר-תה-ה- ייים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
רק 50,000
בני,
30/10/04 23:17
|
מעניין - אפילו במעוזו העיקרי, באירוע המאחד הגדול שלו השמאל אינו מסוגל להביא הרבה יותר מ- 50,000 כאשר הימין הדתי לבד מביא כל פעם 100,000 גם בכיכר רבין, וגם במקום קשה כמו גוש קטיף. ואחר כך הם אומרים שהם הרוב... אני באמת מקווה שיהיו בחירות בקרוב שנוכל עוד פעם להעמיד אותם במקומם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הדתיים הם עדר אחיד - השמאל
מורכב וחופשי,
ירושלים,
31/10/04 02:34
|
הדתיים מאוגדים בבתי כנסת בקהילות מסודרות ומקבלים סמכויות רבניות. החילונים המרכיבים את רב השמאל והמרכז אינם מאוגדים בשום מסגרת אין להם מנהיגים עם סמכות מחייבת. המנהיגים החילונים נבחרו ע''י העם לפעול למען העם. החילונים לא רואים בקריאתם לצאת להפגנה דבר מחייב. ואין להם בתי כנסת וישיבות המזוהות פוליטית שיארגנו את הדברים האלו. לכן אם יש 100 אלף מפגינים דתיים יש להניח שהם עיקר התומכים במטרת ההפגנה. בעוד שבהפגנה של חילונים כל מפגין מייצג המון אנשים שפשוט נשארו בבית. לכן כמו שאמרתה מה שקובע זה הבחירות ולא ההפגנות ובבחירות כמו שאתה יודע המפלגות הדתיות הן מיעוט ברור מתוך הרוב החילוני בכנסת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן עדר
דני,
31/10/04 12:11
|
השמאל כן עדר בדרך החשיבה שלו בזה שהוא חנק כל מחשבה אחרת בשנות ה-90
השמאל אם היה חושב בצורה רציונלית ולא אמוציונלית היה מאפשר דיון אמיתי בשנות ה-90 על תהליך אוסלו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ימנית טיפוסית:
לירון,
31/10/04 00:44
|
כן, גבירותי ורבותי, שוב אנו עדים לתגובה ימנית טיפוסית ''רק הגודל קובע!'', ''רק הכח קובע!'' . מה זה 50,000 איש לדעת המגיב? שום דבר! - הימין הדתי מביא יותר! מדוע להתייחס לעצם האירוע שלשמו התכנסנו ולקשר שלו לימין הדתי? מדוע לחשוב פעמיים האם באמת כוח או גודל או או קולני יות באמת קובעים. למה בכלל לחשוב? והתגובה הזו היא לצערי עוד דוגמא לכך. חשוב יותר כמה באים מאשר למה באים. מצחיק כמה שזה עצוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20 הפגנות עלובות
beni95,
30/10/04 23:54
|
מתי בפעם האחרונה היו 100 אלף בהפגנה אולי ב20 הפגנות ביחד כשאתם מסיעים את אותם אנשים ממקום למקום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההפגנות הימין הדתי מורכבות
ל"ת
מילדים שאולצו,
להגיע,
30/10/04 23:52
|
|
 |
חשבתי לתומי שהפלסטינים
Avi Ecuador,
31/10/04 00:39
|
|
 |
והילדים השמאלניים באים מבחירה?
נאיבי,
31/10/04 02:03
|
והילדים השמאלניים באים מבחירה? הם פשוט אומרים לאמא שמתוך הכרה ובחירה הם לוקחים תרמיל ויוצאים לדרך ההפגנה? אתם מזלזלים באויב וגם במי שלא חושב כמוכם. הפירוד מגיע מכם. תתבגרו ופעלו באמת לאחדות נגד מי שהורג את נשינו וילדינו כי הם יהודים והתחשק להם לאכול פיצה, ללכת לבית הספר או סתם לרקוד בסוף שבוע...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חשבתי שאתה שמאלני
Avi Ecuador,
31/10/04 02:56
|
לא הסברת את עצמך בצורה ברורה. בכל אופן אני לא מגדיר את עצמי כשמאלני גם לא כימני, פשוט יהודי ישראלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תנו לעמרם מצנע להוביל איש שלום
משה,
פ'ת,
31/10/04 01:54
|
רק עמרם מצנע יביא שלום אמת , עמרם מצנע אוהבים אותך איש שמאל כן וישר ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עם התגובה
Avi Ecuador,
31/10/04 02:36
|
הדבלית שלך אתה רק מביא נזק למצנע ותאמין לי שלא אכפת לי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
מה שמאד מוזר בעם הזה
ברווז במטבח,
30/10/04 23:07
|
זה שכל אחד חושב שהוא הרוב - ומשוכנע שהוא צודק
''הבאג היהודי''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
Rabin brought us 1,500 DEAD
ל"ת
rani,
30/10/04 23:04
|
|
 |
NO YOU BROUGH THEM
77,
31/10/04 02:28
|
הימין הרג במו ידיו כל רצוח פיגוע בזה שהכריח אותנו להשתתף בהרפתקאת השטחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
חכמים
עוז,
30/10/04 23:01
|
מי יתן ותהיה מנוחתו עדן .9 שנים לרצח האזרח מספר אחד של מדינת ישראל, למי שלא חושב כך שיבדוק בביוגרפיה של רבין, אנחנו אשמים שנתנו לזה ליקרות, משרד המשפטים לא למד את המקרה , השבכ והמשטרה הם רק הכלים למנוע את המקרה הבא,מצד יהודים משיחים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סגידה מגוחכת
אלי,
31/10/04 00:37
|
למי אתה סוגד . לזה שהתחיל תהליך שנכון להיום להביא למותם של 1500 יהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מתכוון למשיחי אוסלו?
ל"ת
יהודי אמיתי,
31/10/04 00:01
|
|
 |
39.
רק חתשבו מה היה קורה אילו
בני,
מרכז,
30/10/04 22:58
|
לכל אנשי ארץ ישראל השלמה (עלק) תארו לעצמכם מה היה קורה אילו פרס היה חותם על הסכם התנתקות. אלטלנה הית כאפס לעומת מה שהיה קורה פה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
הביאו את אוסנת וישינסקי כעלה
ניר,
30/10/04 22:50
|
תאנה , לאמור : אנחנו נלחמים בעיקר על המדינה הזאת ואנחנו בעיקר נהרגים בה ... אנחנו ,קרי צפון תל אביב ....
הייתי אומר שעשו שימוש ציני באם השכולה ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה חיילים מצפון ת''א נמצאים בע
נאיבי,
31/10/04 02:08
|
כמה חיילים מצפון ת''א נמצאים בכלל בקרבי ועוד בעזה? כמה חס ושלום נפגעו שם או נרצחו שם? וישינסקי ז''ל ועוד חייל יקר מרמת אביב ג' ששילם בחייו הם השמות היחידים שעולים וזכורים. היתר הם נפגעי הטרור שנסעו באוטובוס, קנו בשוק, אכלו פיצה וכו'. מי יתן ונדע שקט ויתמעטו הקורבנות. אבל עד אז, אם לא נגן על עצמנו, אף אחד לא יעשה את זה בשבילנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
וישינסקי ריגשה עד דמעות
אורית,
30/10/04 22:47
|
היא בכתה את דבריה וכולנו רעדנו. כל הכבוד לה שממצב אומלל ונוראי כל כך היא מנסה לשנות משהו בלבבות קשים. מצד שני לצערנו רק המשוכנעים מאזינים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הנאום אכן היה:
T,
31/10/04 13:56
|
|
 |
36.
נמאס מהשמלאנים האלה
שרון,
30/10/04 22:41
|
כח הזמן מאשימים כאילו כל הימין רצח את רבין- מספיק נמאס מזה. רבין היה צנוע ולא היה רוצה לראות הפגנות כאלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רצח ראש ממשלה זה ענין אחד
יהודי אמיתי,
31/10/04 00:03
|
|
 |
35.
נא להעביר את ההודעה ליגאל עמיר
פרסי גאה,
30/10/04 22:39
|
רוצח מניאק ועלוב נפש. ביום כזה אני רק רוצה להגיד לך שאינשאללה תירקב בכלא כל ימי חייך. כמו כן תמשיך לאונן עד סוף ימי חייך. נפשך נכרתה מעם ישראל אתה לא שייך לעם היהודי בשום קשר או צורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
קומץ מפגינים מהשמאל ולא יותר!!
ל"ת
נא לדייק,
30/10/04 22:34
|
|
 |
בכל מקרה נפנה את השטחים
tt,
31/10/04 02:30
|
|
 |
זו לא הפגנה,דביל!!!
שונא טיפשים,
מטופשים,
30/10/04 23:55
|
זה שאתם המתנחלים המשיחיים עושים כל 40 דקות את הפגנת ה''100'' לא הופך כל דבר להפגנה, להזכירך בעצרת אין אוטבוסים ממוזגים על חשבון מששלם המיסים הנדיב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
יקרינו שם את גניו גנין?
ל"ת
שאלה,
30/10/04 22:33
|
|
 |
32.
WE NEED NEW RABEEN NOW
noor,
3RDWORLD,
30/10/04 22:29
|
ALL PEACE SUPPORTERS IN ARAB STATES WE ARE THE MAJORITY RESPCTING RABEN WE SEE HIME AS A LEADER FOR THE NEW MID EAST BUT FANATICS DONT SHARE US THE HOPE SO THEY SHOT HIME
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
כשביבי ידע שהוא לא יהיה ראש
יגאל כהן,
רחובות,
30/10/04 22:26
|
ממשלה, ייפסק מצב החרום הלאומי. ביבי מסוכן לעצמו ולאחרים. יש לקחת לו את הגפרוגים מהידיים. חלקו באסון הקודם נסלח, אך הוא לא השתנה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! הוא ממשיך להסית!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דווקא אתה נשמע יותר מסית
למסית הקטנטן,
30/10/04 23:10
|
אבל תתרגל לרעיון
נתניהו ראש הממשלה הבא של מדינת ישראל
אפשר לגנוב בחירות פעם פעמיים אבל לא יותר
פעם אחת רבין גנב בחירות בעזרת מיצובישי והיום שרון גנב 40 מנדטים מהימין ובעזרת פחדנותם של שפני הליכוד הפך את הליכוד למרץ ב
אבל היחיד שעומד מולו הוא ראש הממשלה הבא של ישראל
אז תתחילו להסית ולהשמיץ כבר מעכשיו
אבל זה לא יעזור תתרגלו לרעיון לא תהיה עקירה ולישראל תהיה ממשלה לאומית ולא ממשלה פחדנית
בנתיים תקנה נר ותיסע לאיזושהיא כיכר ותשתמש בגפרורים שהצעת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
מוסיפים חטא על פשע אוסלו
ל"ת
בנצי-א,
30/10/04 22:18
|
|
 |
29.
יותר מתמיד
גיל,
קנדה,
30/10/04 22:17
|
|
 |
28.
הם ממשיכים במה שנגמר רע
ל"ת
בנצי=-א,
30/10/04 22:16
|
|
 |
27.
לקרוא את 2 חובה!!!
רוני,
30/10/04 22:14
|
איך זה שכל זה הוסתר מהציבור עד היום?
ואם השמאל לא מכחיש את הדברים, מה זה אומר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
Rabin we will always remember
Tomer,
NY,
30/10/04 22:07
|
|
 |
25.
אוסלו נצח, עם ישראל הפסיד.
ל"ת
היה גם אתה,
ישראל היפה.,
30/10/04 22:06
|
|
 |
24.
רבבות? בתמונות רואים בבירור
ל"ת
שאין שם יותר,
מ-10,000 איש,
30/10/04 22:05
|
|
 |
אז תבדוק ת'עיניים שלך
ל"ת
T,
31/10/04 13:58
|
|
 |
23.
1000 יהודים מתים. זה הניצחון
ל"ת
של רבין?!,
30/10/04 22:01
|
|
 |
לא זה הנצחון של להיות עם כובש!
ל"ת
עדי,
באר שבע,
30/10/04 23:01
|
|
 |
ו-6000 הרצוחים של מלחמת העצמאו
נאיבי,
31/10/04 02:11
|
ו-6000 הרצוחים של מלחמת העצמאות? מה הם בשבילך? איפה היה אז הכיבוש? איפה היה הכיבוש עם מעשי הטרור טרם הקמת המדינה? ומה עם חללי המלחמות וקרבנות הטרור עד 67'? גם כיבוש? אז למה אתה עדיין גר בארץ כובש ושודד אכזר שכמוך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המציאות עדיין לא גרמה לך להפכח
רבקה,
31/10/04 00:00
|
אולי תיידע אותי על איזה עם ועל איזה מדינה אתה מדבר. עם ברברי שמעולם לא היתה לו מדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז עכשיו תהיה לו רבקה
ל"ת
88,
31/10/04 02:31
|
|
 |
22.
שמחה לחזור לכיכר בלי גלאון
רינה,
30/10/04 21:57
|
ובלי כל הנאומים המסיתים של השמאל הסהרורי.מקווה שיפתח עידן חדש של המאחד ולא הקורע כפי שרצה וקיווה השמאל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זהבה גלאון בדכאון על ערפאת
אני,
30/10/04 22:48
|
|
 |
21.
Walla eich hizdakna haDalia
ל"ת
Hazman,
Ratz,
30/10/04 21:56
|
|
 |
20.
מי שעצר את תהליך השלום-השמאל
ל"ת
לאה,
30/10/04 21:53
|
|
 |
19.
קראו את 2 - מעניין ומבהיל!
ל"ת
שירה,
רמת השרון,
30/10/04 21:48
|
|
 |
הוא באמת לא היה שה תמים
לא פראייר,
30/10/04 22:11
|
מדהים!!! לא לשכוח ולא לסלוח.
ושוב תאור טבח אלטלנה: https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/archive/ART/590/612.html
תודה לזה מתגובה 2
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
ערוץ 2 ביזיון פרסומות בטקס זיכ
אביב,
30/10/04 21:46
|
גם בעצרת הזיכרון חייבים לצאת כל כמה דקות לפרסומות ? אין לכם בושה ? אתם מבזים את המעמד , וחבל שלא ערוץ אחר , ערוץ שיש לו כבוד , לשדר שעה ללא פרסומות .
אולי זה לא משמעותי לכם ערוץ 2 , אבל אני הקטן בתור מחאה לא אראה אתכם השבוע !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
KFIYA RABINIT
ל"ת
freedom,
30/10/04 22:12
|
|
 |
17.
מי רבין
אהרון,
30/10/04 21:45
|
|
 |
מי בכלל אהרון
oo,
30/10/04 22:06
|
אני בטוח שאם לא הייתה נולד שום דבר לא היה משתנה בעולם.
לא אותו הדבר לגבי רבין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל כ 1000 יהודים רבין שינה מאוד
אבנר,
30/10/04 22:20
|
|
 |
הנרצחים נרצחו בגלל הימין
ל"ת
55,
30/10/04 23:01
|
|
 |
והערבים לא אשמים קצת?!
Avi Ecuador,
30/10/04 23:32
|
כן, בגלל זה השמאל מתעקש להקריב עוד קורבנות לבניית עגל הזהב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל ניצחנו רבקה
ל"ת
77,
31/10/04 02:31
|
|
 |
השמאל צריך להניף דגל לבן
ל"ת
רבקה,
31/10/04 00:01
|
|
 |
16.
ממשיכים להרוס את המדינה
לא נסלח,
30/10/04 21:45
|
ממשיכים להסית ולשקר ממשיכים לעוות ולזרות חול בעיני העם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
החטאה עצובה
Joe Anaaref,
IsraHell,
30/10/04 21:45
|
הכיוון שתופש יום הזיכרון לרצח רבין ממחיש את מצבו האמיתי של גוש השלום. עצוב לראות את הפיכת יום האזכרה לרצח ליום מכונן של מעין דת חילונית שאין לה ולנו - רוב העם, כלום. אני זוכר את הרצח כיום בו כפה מיעוט פסיכי את רצונו - בכח הנשק, על הרוב. מכאן ועד הפיכת יום זה ל- SAITS RABIN's DAY הדרך ארוכה ועוברת בפלצנות התל אביבית של מנסחי הרעיון. אם תמשיכו כך, תראו מה יצא מזה עוד כמה שנים - כלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פטריוט דמיקולו. למה Israhell ?
ל"ת
המחלקה הסגורה,
30/10/04 22:13
|
|
 |
החטאה עצובה????
rr,
30/10/04 22:08
|
אתם הימנים רצחתם את ראש ממשלת ישראל רוש מפלגת העבודה.
ומה בדיוק החטאה? שלא ביקשנו סליחה מהציבור הימני שנתנו למנהיד השמאל להירצח על ידם?
אני מבקש סליחה מהימין, שימני רצח את ראש השמאל. סליחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
RABIN WAS MINDLESS
yassar,
france,
30/10/04 21:44
|
Rabin was MINDLESS and so is DALIA. She got the position only because of her father otherwise she is NOTHING.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
''הרולטה הרוסית''
Avi Ecuador,
30/10/04 21:43
|
היא בגלל ששכנעו את העם שהוא צריך להיות בה; מסבירים לו שהאחריות לא להרצח היא על הנרצח ועליו לתת פרסים לרצח ולבנות את חברת הרשע והרצח. מסבירים לו שהאחריות על הנרצחים לעבור לגן חיות ולהיות בצייד מתמיד ותמיד לספק את תאוות הרוצחים ולהענות לדרישותיהם. מסבירים לו שאין ערך לדם יהודי ושהוא לא תשלום על משהו או חייב לקבל פיצויים של לפחות 20000 מיליארד דולר ועוד 20000 מיליארד על שבונים אותם, מסבירים לכם שצה''ל צריך להמשיך להיות צבא הכנה לפלסטין ולעשות ניקוי אתני ליהודים. כמובן לא יסבירו לכם שיהודים יכולים לחיות בארצות הברית, באירופה או במדינות ערב ופלסטין אם תהיה איפה שתיהיה ולא צריך ניקוי אתני דווקא ליהודים. לא יסבירו לכם גם שהערבים ה''ישראלים'' לא צריכים לפחד משאהידים יהודים וגם לא צריך צבא פלסטיני שישמור עליהם מפני יהודים פאנטיים. היום בלבלו את העם הזה ולא מסבירים לו שהאחריות לא לרצוח ביהודים היא על חברת הרוצחים ואם הם מעיזים לרצוח אז צבא הכנה לפלסטין לא צריך לפתור להם אנרכיה שקוראים לה טרור אלא לעשות טרנספר לרוצחים לפי תוכנית אב בשלבים; לראות באחריות שלהם אחריות קולקטיבית ולהעיף אותם בהתאם למעשיהם כשערפאת שיהיה בריא ויחזור אילנו במהרה יסביר מדוע והשאהידים יהיו שגרירי ההגיון לטרנספר. מספיק להסביר לנו שהאשמה בנו ומאיתנו צומח הרשע, אנו בונים רשע היום ומחר חידלון לעצמנו כאשר שום עצרת רבין כבר לא תהיה רלוונטית. השיטה של השמאל פשוט האבולוציה לא מאפשרת לחברה כזאת לשרוד. ישראל כל כך קטנה שההימור היחיד שנשאר לה הוא על חייה והמהמרים הם אסון ידידי. אולי הדרך להסתפח לארצות הברית בהבנה של מי אנו ואיזה סיכויים יש לנו לשרוד כעם ''עצמאי''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבי כדורים דחוף-אתה מדבר מוזר
yy,
30/10/04 22:05
|
|
 |
הכותרת בתגובה הקודמת שלי
Avi Ecuador,
30/10/04 22:20
|
|
 |
אבי דחוף כדור שומע....
55,
30/10/04 23:02
|
|
 |
12.
אתה התחלת והם ממשיכים באיחור
ל"ת
הניה,
30/10/04 21:23
|
|
 |
11.
RABIN HAD IN MIND
HOMELESS,
USA,
30/10/04 21:20
|
A ONE SECULAR STATE TO TWO PEOPLE FORTUNATLY THIS I9S THE ONLY WAY OUT OF THE CONFLICT SOONER OR LATER WE WILL FIND OUT ITS THE ONLY WAY OUT LIKE OR NOT ITS COMING
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הומלס, אכלת את המפסקת?
המחלקה הסגורה,
30/10/04 21:54
|
אמרנו לך פיטרנו את כל יועצי הנישואין. הפלסטינים והישראלים התגרשו. הפלסטינים קיבלו צו הרחקה מהבית בגלל אלימות. הם לא מקבלים מזונות ולא רואים את הילדים. מפהום?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
HAY CLOSED SECTION
HOMELESS,
USA,
30/10/04 22:37
|
GOT TO GET USE TO ONE STATE TWO PEOPLE ITS COMOING TIT ORRER
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנחנו התעוררנו, חבוב. לך תתקלח
המחלקה הסגורה,
30/10/04 23:18
|
הפרעושים עושים בך שמות! אמרנו לך. ה-ת-ג-ר-ש-נ-ו מהפלסטיזים. לא חוזרים לגור יחד! נראה לך שמישהו יצליח לכפות עלינו החלטה שמתנגדים לה, כמה מליוני יהודים עשירים וכמה עשרות מליונים נוצרים אוונגליסטים?
הרבה יותר הגיוני שעם ההחלטה לחפש תחליפי נפט אתם תהיו אלה שהעולם יאמר להם:
You are through soup nazi. NEXT!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
חבל שלא נסעתי לשם.
..,
30/10/04 21:14
|
מוזר, אני לא זוכר שידעתי שאמורה להיות עצרת ביום שבת... חבל שלא נסעתי לשם. נ.ב. אומרים שיש שם כבר 100,000 איש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מסכים איתך
ל"ת
שפוי,
30/10/04 21:28
|
|
 |
9.
יצחק, ממשיכים את מה שהתחלת
המחלקה הסגורה,
30/10/04 21:13
|
אבל בנינו גדר גבוהה ובמו''מ הבא אנחנו נניח את הנבוט הגדול שלנו על השולחן ולא נגיד מילה. הפלסטינים יבינו לבד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
זאת כבר עבודת אלילים
Avi Ecuador,
30/10/04 21:10
|
הפכו מורשת לדת שתלושה מהמציאות ובונים רשע שיבלע את ישראל, סוס טרויאני מסוג חלם. ישראל בקו הירוק לעולם לא תהיה מדינה יהודית ועדיף כנראה להסתפח לארצות הברית. עותק רלוונטי וקלסי לישראלים: מדע דת ושמאל
מה הוא אחד ההבדלים העיקריים בין מדע לדת ללא להכנס להבדלים נוספים ? המדע בוחן כל תיאוריה לפי הצלחתה, עמידתה במבחן והאפשרות להוכיח אותה או להוכיח שתיאוריה מסוימת שגויה בעזרת הוכחות שונות או תיאוריה שונה שמוכיחה טוב יותר את עצמה. התיאוריה תמשיך להיות נכונה ואולי בשימוש כל עוד שלא תימצא תיאוריה חדשה שתוכיח שהקודמת היא לא נכונה, שגויה או ראויה לתיקון ולשיפור. הדת לעומת זאת היא תיאוריה של אמונה של בני אדם שנלקחת, נלמדת ומובנת כאמת מוחלטת שאי אפשר ואסור לערער עליה וכל המאמינים בה מנסים למצוא הצדקות, הוכחות ופירושים לאמת המוחלטת שנקבעה מראש ואסור לפקפק בה או להעמידה במבחן קריטי כזה שיוכל לערער את צידקתה או בטעויות שקיימות בה אולי. עכשיו רבותי, מה שהיום השמאל שלכאורה מקדש את המדע ומחפש צדק עושה לעצמו ולעמנו? הוא הפך את עצמו בעצם לכת דתית חרדית פנטית חדשה שהשלום בשבילו הוא דת ויוצר מסביבו תורה חדשה שלא ניתן לערער עליה, אמונתו בשלום עם הפלסטינים כאשר עובדות ונתונים של היום יום לא משכנעים אותו או בעלי משקל בכדי לשנות את דעותיו ולהתפכח אלא רק למציאת הסברים ישנים או חדשים לעצמו ולחברה שהוא שוכן בה לתמיכה בתורתו. לא רצח, לא הצהרות של המן ועוד צוררי ישראל, לא ראיית החינוך שלהם ולמה הוא הביא, לא ראיית תפיסת עולמם של הרוצחים שהופכים לשאהידים עם בתולות על חשבוננו, לא השינאה שלהם, לא החברה בעלת התשתית של אנרכיה, עושק ואי צדק, לא מאות הרוגים אצלנו או התשלום שלנו שהוא היה כתשלום על כל איזה חוב שהייה אולי יכול להיות לנו כלפיהם, לא אוסלו שנתן להם את כל מה שישראל לא יכלה לתת ולא זה שהם היו בשלטון וערפאת שמסמל את חברת הרוע הוריד אותם והעלה את הימין. שום דבר לא יוכיח להם שהשלום לא הגיוני עם חיות בצורת אדם אלה ושהשלום לא יכול להיות בימנו. הדת כמובן מסכימה להוכחות שמאשרים אותה כאשר השיטה היא נעשה ונשמע ולא נשמע ונעשה ותראו מה שיטה זו עשתה לשמאל בעמנו שאימץ את השקפת העולם הזו ועושה עבודה זרה ובונה את עגל הזהב ולא רוצה לשמוע. טוב, אם מדובר כבר שהשמאל שלנו יש לו אמונה אז אולי תקחו משהו ממורשת ישראל ותלמדו על משה רבנו שהיה במדבר עם דור עבדים שיצאנו ממצריים ושדור זה היה חייב לנדוד 40 שנה בכדי שנמות ונצמח דור חדש, ותחילו זאת על הפלסטינים אולי, 40 שנה ללא שיחות ושחברת החיות תנצל שנים אלה להצמחת דור של בני אדם שיאפשר לדבר איתם ולהאמין במה שהם אומרים אולי. אם המדובר היה בשלום עם האמריקאים אולי היה שווה לעצום עיין אבל החברה שאתם עשיתם ממנה את עגל הזהב שלכם עוד תשמיד אותנו ואתם החלק שעגל הזהב מפחד ממנו יותר מכול. את הדתיים בעמנו הם ידעו איך לנהל ולדכות אבל אותכם, עם הפה ותפיסת העולם (גם אותי), יש להם שיטה אחרת וזה לאו דווקא בפה אלא ''מוחמד בל סעיף''. ידידי מהשמאל הגיע הזמן שתחליטו ותפעלו ביושר עם עצמכם ואל תעשו לכם דת חדשה, עבודה זרה והקמת עגל הזהב. אם אתם מאמינים בכל זאת בעגל הזהב הפלסטיני תנו לו לפחות להקים את עצמו לבד ללא עזרתנו וללא תשלום הדם שהוא גובה מאיתנו ואל תשלחו את עם ישראל להקריב את בניו במשימה שנקראת היום לוחמה במחבלים אבל למעשה היא עבודה זרה; עגל הזהב. ואם הם לא יכולים לבד להקים את מדינת עגל הזהב בכוחות עצמם ופוגעים בנו אז נאלץ להפיץ אותם לכל הרוחות מכאן, טרנספר בשלבים על כל פיגוע; לעמנו יחסך הרבה דם והדורות הבאים יודו לכם ומה אכפת לכם שלדתיים יהיה חג פורים חדש כולנו נוכל לחגוג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Tguva
ofer,
01/11/04 17:11
|
Hello Avi, as usual you write a lot and most of it is crap. Who cares if it is right or left that is controlling the country (by the way this is what the citizens of Israel choose) we have aproblem that needes to be solved and until that point many more inosent people will die. By the way whats your story bout egel hazahav speak about the present not the past ecqashit
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I Totali agree with you
ל"ת
A.NY,
31/10/04 06:07
|
|
 |
Hi avi, daring
ל"ת
eduardo,
30/10/04 21:40
|
|
 |
למה אתה בוגד בי אדוורדו
ל"ת
Yossi V,
30/10/04 22:08
|
|
 |
כתבת הרבה ולא הבנת דבר
ל"ת
מפוכח,
30/10/04 21:35
|
|
 |
7.
הכרעות דמוקרטיות
מוכר סוכריות,
30/10/04 20:54
|
על חורו של מיצובישי ושוחד לח''כ לשעבר שהיום הוא סוחר סמים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רבין נבחר בבחירות דמוקרטיות
מוכר קרטיבים,
מעלה שלגונים,
30/10/04 21:07
|
ולא ''גנב'' את קולות המתנחלים אז אל תבלבל לי את השכל .
אבל האמת הפשוטה היא ידידי הלא יקר, שכל רה''מ אם מהימין או אם מהשמאל יעשה אותו דבר כי הוא לא משיחיסט אוויל ומעורר גיחוך כמוך- הדמוקרטיה שלכם סובייקטיבית ,היא דמוקרטיה רק אם ההחלטות הן לרוחכם,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז מה עם מיצובישי, דמגוג זול?
ל"ת
מרק,
30/10/04 22:25
|
|
 |
מה נשאר מרבין?
מה יישאר מהשמאל,
30/10/04 22:18
|
כל משפחתו מתפוררת - תשאלו את זהבי. בעוד דור לא יזכרו מי הוא היה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השמאל ניצח-התנתקות-זוכר?
ל"ת
kk,
30/10/04 23:02
|
|
 |
שמאל ניצח בעזרת טרור
ל"ת
xx,
31/10/04 03:14
|
|
 |
Exactly the opposite
ל"ת
history teacher,
30/10/04 22:13
|
|
 |
6.
חבל שרבין לא ראה מה שקרה א''כ
ל"ת
אסון אוסלו,
30/10/04 20:50
|
|
 |
5.
1500 הרוגי אוסלו לא ישתתפו בטק
זאב,
30/10/04 20:42
|
1500 הרוגי אוסלו לא ישתתפו בטקס ולא יוכלו גם אם ירצו להצדיע לאיש שבחוכמתו גרם למותם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז שלחת את עמיר
ירון,
30/10/04 21:41
|
|
 |
זאת איננה תשובה לזאב.
ל"ת
נינו,
מרכז,
31/10/04 07:15
|
|
 |
Check your logic again
ל"ת
typical problem,
30/10/04 22:14
|
|
 |
הללו שחיים בזכותו -ישתתפו בטקס
ל"ת
ז'בוטינסקי,
30/10/04 21:35
|
|
 |
הימין אשם בהם
ii,
30/10/04 21:23
|
|
 |
שמאל מצדיק רצח חפים מפשע
בוריס,
חיפה,
30/10/04 22:34
|
אתה לא שונה מחמאס, ג'יחאד איסלאמי ובן לאדן. הם אומרים בדיוק אותם מילים על מנת להצדיק פיגועים נגד אזרחים חפים מפשע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
WE MISS YOU FRIEND, IT'S SAD
SPIRIT CLUB,
30/10/04 20:24
|
THAT THE SAME ATTITUDE IN THE RIGHT & ORTHODOX PARTY STILL EXISTS
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
איפה כולם?
יואב,
תא,
30/10/04 20:20
|
|
 |
2.
קישור למאמר חשוב מאד במעריב!!
יואב,
תל אביב,
30/10/04 20:12
|
https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/archive/ART/590/612.html
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המאמר מסרב לעלות?
ל"ת
בר כוכבה,
גרמניה,
31/10/04 00:06
|
|
 |
מורשת רבין - עוד ציטוט חשוב
המצטט,
30/10/04 23:33
|
במסיבת יום העצמאות שנערכה בשגרירות ישראל בוושינגטון, נתבקש כל אחד מהנוכחים לתאר חוויה אישית שנחרתה בזיכרונו מיום הקמת המדינה.
כל אחד מהנוכחים תיאר בתורו את החוויה העיקרית הזכורה לו מאותו יום, עד שהגיע תורו של השגריר עצמו. להפתעת הנוכחים בחר השגריר לתאר אירוע שהתחולל בתאריך מאוחר יותר על חוף ימה של תל-אביב. ''דפקתי אותם (כלומר יריתי בהם) על הספינה, ודפקתי אותם שוחים אל החוף''. זהו האירוע ''החגיגי'' וזו הלשון בה בחר יצחק רבין, שגריר ישראל בוושינגטון באותם ימים לתאר באוזני הנוכחים הנבוכים, כיצד ירה באחיו, רובם ניצולי שואה, אשר ביקשו להתגייס למערכה נגד האויב הערבי, ומצאו עצמם נטבחים בידי יהודים שהכריזו עליהם מלחמת אחים.
אין להתפלא על בחירתו זו של יצחק רבין. ''עונות הציד'', סזונים שכללו חטיפות, עינויים, מסירות, ועשרות(!) רציחות של אנשי ימין, נחשבו תמיד כלגיטימיים אצל אבות השמאל הישראלי. לא רק לגיטימיים, אלא שכבמקרה רבין, מעשים שיש לפרסם לרומם ולהתגאות בהם. כאן חשוב להדגיש כי רוב המזהים עצמם כאנשי שמאל, רחוקים מאוד ממחשבות כאלה, אולם בשונה מן המחנה הלאומי, את הקו הקיצוני והמתלהם מובילים ראשי המחנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת מאמר חשוב
Avi Ecuador,
30/10/04 21:48
|
|
 |
תתבייש גם היום אתה מעיז להזכיר
ירון,
30/10/04 21:40
|
את אלטלנה מה אתה רוצה לומר שיגאל עמיר חשב על אלטלנה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פשוט שתדעו
ל"ת
מי האליל שלכם,
30/10/04 22:20
|
|
 |
כולנו צריכים לזכור את אלטלנה !
טבח פוליטי,
30/10/04 22:10
|
לפני שמתחילים פולחן אישיות בסגנון בולשביקי ראוי היה לזכור מיהו רבין. רבין שפיקד על טבח, רבין שהאיץ בחייליו תדפקו אותם במים
אפילו הבריטים כשהטביעו אוניות של נאצים היו אוספים את הניצולים מהמים. רבין פקד לרסס את הניצולים ולהרוג בהם !!!
כך שפולחן האישיות לאדם בעייתי כמו רבין קצת לא במקום.
אני שמח לשמוע שמוקירי דרכו התחילו לצום. האמת הגיע הזמן, יש לכם הרבה על מה לצום...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלטלנה - אות קיין על מבצעו
ל"ת
רבקה,
31/10/04 00:03
|
|
 |
הרי גם אתה לא מאמין לעצמך
איציק,
תל אביב,
30/10/04 23:50
|
אז שאחרים יקנו את הלוקשים שלך? אתה ממציא המצאות כמו כל ימני טוב.לירות בהם במים....למה לא להטביע אותם? נשמע יותר מזעזע. בקיצור- אף אחד לא פקד לירות על אף אחד במים ואת היריות הגיע לאנשי אלטלנה לחטוף כי הם לא צייתו לפקודות צה''ל והנשק באוניה היה מיועד למרידה כנגד צה''ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקרא ותבין
יואב,
מרכז,
30/10/04 22:06
|
ב''אלטלנה'' רבין פיקד על רצח אנשים שברחו מהספינה הבוערת. כך כתב שלמה נקדימון בספרו ''אלטלנה''. זוהי עובדה. אינני מצדיק רצח, חס ושלום. אך הכדורים לא באו מצד אחד צריך להכיר בעובדה זו. ואמנם רצח אלטלנה אינו מצדיק כלל, חס וחלילה את רצח רבין. רצח הוא רצח הוא רצח. והוא אסור ונורא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תיזהר!!!
Avi Ecuador,
30/10/04 22:05
|
ששמאל כמוך יהפוך את יגאל עמיר לקדוש או גיבור של הימין. אתם בדרך ''הנכונה'' בכדי להביא לזאת כמו שאתם בדרך ''הנכונה'' להביא לחידלונה של ישראל בהפרדה והאשמה שאתם מיחסים היום למישהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ששמאל כמוך לא יבחר בעמרם מצנע
משה,
פ'ת,
31/10/04 02:13
|
Avi Ecuador, תעשה אחורה פנה ואת השלום מצנע יביא ,,,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בגלל 2 כולכם לא מוזמנים
tt,
30/10/04 22:03
|
|
 |
תפסיק להסית!
יהודי אמיתי,
31/10/04 00:11
|
|
 |
ערפאת לא מוזמן?!
Avi Ecuador,
30/10/04 22:40
|
|
 |
1.
לא פוליטקאים
אמיתי,
30/10/04 20:11
|
אני כבר מנחש מה דליה רבין והשחקנית יאמרו- בטח משהו שלא קשור לפוליטיקה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''לשחקנית'' נהרג בן בעזה-אידיוט!
ל"ת
יואב,
31/10/04 09:16
|
|
 |
הוא גם נרצח בלי קשר לפוליטיקה
ל"ת
רצח פוליטי,
30/10/04 21:30
|
|