 |
61.
לא מכיר אך מבין
joe,
boston,
17/11/04 17:31
|
אני לא מכיר את המקרה הנ''ל, אני מקווה שהקצין יצא זכאי, אני רק חושב שאנחנו ממהרים לשפוט. תנו למע' לבדוק ולשפוט מבלי להחליט ולהאשים ואחר כך להתנצל. אני אשית מתגורר היום בבוסטון, מאחר וכאשר אני הייתי קצין צעיר באחת היחידות היותר טובות בצה''ל, האשימו אותי ,כמובן מבלי לבדוק לפני כן, בפגיעה בחפים מפשע, לא הרגתי אומנם אך פצעתי שני ''פועלי בניין'' שמאוחר יותר התברר שהיו מחבלים. אך לפני שבדקו האשימו, השפילו אותי ואפילו שכלו להדיח אותי מצה''ל. כמובן שלאחר שהאמת התבררה, איש לא חשב אפילו להתנצל, היחיד שעשה זאת היה אחד מחילי היחידה שלי ועל מה הוא התנצל, על כך שהוא לא קם ואמר מספיק די מה אתם עושים לקצין שלי. אני הסקתי את המסקנות, ייתכן שהדרך בה בחרתי דהיינו לקום ולעזוב את המדינה שלי היא לא הדרך הנכונה, אך מדינה שלא בודקת ולא מבררת לפני אלא מאשימה, לי אשית לא נוח לחיות בה, לצעיר אני מכיר עוד מקרים מהסוג הנ''ל. אני רק מקווה שהקצין יצא נקי ולפחות הוא יזכה לשמוע סליחה טעינו, אבל אני כנראה עדיין נאיבי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
לכלוא אותו ל 20 שנה !
אנונימי,
רפיח,
09/11/04 14:41
|
הקצין הזה ירה מחסנית שלמה בילדה הקטנה שנשלחה על ידי גורמי טרור .
הקצין ידע **בוודאות** שמדובר בילדה בת 15 לפני שהוא ירה בה את כל 29 הכדורים שפגעו בה .
קצין כזה לא ראוי לשרת בצהל וזה טעות חמורה שלא איתרו אדם מטורף כזה קודם
בסוף האמת תצא לאור !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנונימי מרפיח -מטורף
חיפאי,
07/02/05 01:56
|
אתה האנונימי ממש בוגד, ומגיע שאתה תגורש לעזה ותשב שם כל ימי חייך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המ''פ גבור ישראל
חייל,
17/11/04 20:22
|
|
 |
59.
אבא של מ''פ בצנחנים
הורים מודאגים,
01/11/04 18:07
|
אנו מודאגים על בנינו הרי הוא נותן את חייו לצבא ... מה אחר כך יפקירו אותו ... ויאמינו לחייל או יותר לא מרוצה ... כמו שעושים למ''פ גבעתי... אנו מרגישים עם המשפחה ומחזקים אותם כי אנו יודעים בדיוק איזה אכזבה ואפילו בגידה... אנו עוקבים אחרי תוצאת חקירת מצ''ח ... ומתכננים לפעול בהתאם עד כדי כך שחלילה נאלץ להמליץ לבנינו להשתחרר ... לפחות בכבוד...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
מ''פ עם ערכים
חייל במוצב,
01/11/04 17:32
|
המ''פ הזה באמת חזק הוא מורעל ובריא שקבל פלוגה דפוקה שהוותיקים רצו לעשות כרצונם והוא לא הסכים עם זה בשום אופן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
המ''פ שלנו זכאי תבינו מה היה
חייל מהפלוגה,
01/11/04 17:28
|
החיילים סיפקו לו תירוצים והסברים שלא הניחו את דעתו. ''ניקיתי את העמדה'' ו''הסתכלתי לכיוון אחר'', אמרו החיילים למפקדם. אחד החיילים נשפט ל-30 ימי ריתוק על ידי המ''פ, והחייל הנוסף, שסירב להישפט בפני הקצין, הועבר לטיפולו של מג''ד שקד.
כעבור כמה שעות, התקבלה הודעת טקסט (אס-אם-אס) בטלפון הנייד של הקצין. ''אתה שרוף'', אמרה ההודעה. עיקרי התחקיר העלו את החשד ששני חיילים ותיקים המשרתים במצב החליטו ''לבוא חשבון'' עם מפקדם באמצעות הדלפת טענות שקריות לתקשורת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
מדובר במפקד אדיאלי
עמית מקורס מ''פ,
01/11/04 17:16
|
אני מחזק את המשפחה בשעה קשה זו ... מדובר בקצין מצויין שיש לו כבר לא מעט השיגים שלצערי לא ממש זכו לפרסום ... הקצין התחיל את דרכו הצבאית בסיירת אגוז ... כל תפקידיו עשה על הצד הטוב ביותר ... צריך להצדיע לו הוא אחד המפקדים הטובים בצה''ל ועוד יגיע לתפקידים בכירים יותר,,,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
קצין למופת
חיים גרוס,
חיפה,
01/11/04 13:47
|
חבל שפוגעים בנוער יקר המסכן את נפשו למען המדינה שחררו לאלתר את הקצין שיחזור לפלוגה ,ולהעיף את החייל שרצה להיתנקם בקצין את החייל תישפטו ,לשחרר מיד את המ.פ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
המ.פ. דובר אמת.
ל"ת
אבי,
01/11/04 13:39
|
|
 |
53.
בקרוב -הילדה ירתה בעצמה
ל"ת
די לכס''תח!,
01/11/04 13:34
|
|
 |
52.
עצומה לשחרר את הבחור ומייד
קובלה,
צפון,
01/11/04 13:30
|
ראשית אני משתתף בצערם של הורי הילדה. לא רוצה להיות במקומם וצר לי על שקרה . מספיק עם מחול השדיםשל מחסלי החשבונות ויפי הנפש אנא ארגנו עצומה לשיחרור הבחור .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
מדינה זבל
עמית,
לב שרון,
01/11/04 12:56
|
אל תשפטו אדם עד שתגיעו למקומו. הוא לא בחר להתגייס לצבא ,פה זה חובה זה לא הוואי תאמינו לי שהוא היה מוכן להיות באיזה אי עם משקה ולא לחפש מחבלים פוטנציילים או לא. אבל את מי זה מעניין כולם פה ממהרים אין להם זמן בשביל אף אחד.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
העתונאי בידיעות (יהושע) מזיק
ויק,
01/11/04 12:36
|
והינה עלה הבחור על סקופ ודרך הכתבות שלו משבש הליכי החקירה על ידי שינוי דעת הקהל. צריך פעם אחת לתבוע עיתונאי על ידיעות לא בדוקות עד הסוף. שימו לב לכתבות שלו!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
חייבים לבדוק
מודאג,
01/11/04 11:44
|
בתור חייל בפלוגה וותיקה אני יכול להעיד שחיילים וותיקים יכולים להיות מאוד אכזרים ולכן ייעשה טוב אם ייבדקו את הגופה ויאמתו את מס הקליעים שיימצאו בה ביחד עם מס הקליעים שירה כביכול המ''פ והצדק ייצא לאור!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאלה!
א,
01/11/04 14:10
|
|
 |
48.
אני בן זונה
ישראל,
01/11/04 11:05
|
אם אתן לבנים שלי להתגייס לצבא כזה ארצח אותם ואתאבד לפני שארשה להם להתגייס בא לי להקיא על המדינה שעוצרת חייל במקום לתת לו צלש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
לשחרר את המ''פ
דנה,
מרכז,
01/11/04 10:33
|
חשבון נפש ותחקירים צריכים להתבצע בתוך הצבא. אין להדליף החוצה שום פעולת הגנה של חיילי צה''ל ואין לצבור הרחב שום אפשרות לדון מתוך ראיה אוביקטיבית ולכן שום זכות לשפוט את שהתרחש. ואין לשכוח שאנחנו בעיתות מלחמה. ---------------------------------------- חישבו, אולי הוא נשפט ע''י חייליו בשל חשד לדעותיו הפוליטיות ולכן התנקמו בו?
המצב הזה של התפלגות בעם ממית עלינו אסון! הוא מחלחל גם לצה''ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
חיזוק למפ' ולמשפחה
ג,
01/11/04 10:12
|
|
 |
45.
בואו ונחשוב בהיגיון
ג,
01/11/04 10:11
|
בואו נניח ואני מדגיש ''נניח'' שהוא אכן וידא הריגה. הרי המ''פ הזה למד את מה שלמד בבית הספר לקצינים של צה''ל ופעל לפי שיקול דעת בהתאם למקום ולזמן הארוע. בנקודת הזמן בהתחשב בחושך הרי שניתן להניח שלא ממש זיהה ילדה (הרי לבשה כפיה) ובעיניו היה זה מחבל לכל דבר. כך שגם אם ביצע וידוי הריגה אפשר רק לבוא בטענות למי ששלח אותו לעמוד שם. מעבר לכך הוא ראוי למלוא הערכה על כך שלא שלח ש''ג או את כיתת הכוננות ''לבדוק'' אלא הוביל את הכח בעצמו. בני ישראל בושו בעצמכם על המשפט שגרוע ממשפט שדה שעשיתם לו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
מה שבטוח זה שמישהו
ריסס את הילדה,
01/11/04 10:04
|
אם המ''פ חף, אז להדיח את החיילים הסדיסטים שלו ואם הם חפים אז להדיח אותו. העיקר לא להיות אדיוט כמו הרמטכל ולהכריז הכרזות לפני שיודעים את האמת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
לא משנה מי צודק
אורן,
מרכז,
01/11/04 10:00
|
הרי ילדה קטנה נהרגה שם. הרי מישהו משקר (או מ''פ, או אם להאמין לגירסתו, אז פלוגה שלמה). אז לא משנה מי דובר כאו אמת ומי משקר. משתי האפשרויות אנחנו (צה''ל) יוצאים גרוע. ועדיין קיים ויכוח אם הכיבוש משחית או לא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאד משנה
תגובה ל43,
01/11/04 12:35
|
|
 |
שטויות. זה שטח אש. מה עשתה שם?
ל"ת
תפסיקו לחרטט,
כל היום בשכל,
01/11/04 11:12
|
|
 |
42.
לשחרר את המ''פ
מוטי,
קריות,
01/11/04 09:57
|
אני לא מבין את צה''ל. אנחנו במלחמה ולצערנו נהרגם גם ילדים בשוגג או שהיו מגן חי למחבלים. ואני מאמין למ''פ שהוא לא בציע ודוי הריגה לשחרר מייד את המ''פ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
לא יאומן...
yael,
01/11/04 09:48
|
זה פשוט לא יאומן... מה ילדה עושה באזור כזה??? הרי כתוב שהחבלן פוצץ לה את התיק... אז היא ניסת לפוצץ אותו ועוד כמה ישראלים אז טוב ונכון שכך קרה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
המסקנות טרם התפרסמו.
דני ב.,
השרון,
01/11/04 07:34
|
נראה לי ולוואי שאתבדה שהגזענות וזילות חיי האדם חילחלה גם בקרב חיילי צה''ל ולא רק אצל הימין. אני מקווה שאתבדה שהחיילים לא ''תפרו'' תיק למ''פ שהעז להחדיר להם משמעת ביחוד לאלה החושבים שלפנ שיחרור מותר להם לפרוק כל עול. ואולי מפני שהמ''פ דרוזי ????
לצערי הגזענות חיחלה גם בצה''ל ולראייה היחס כלפי החיילים הבדווים.
אני מחזיק אצבעות למי שחף מפשע ולאשם / אשמים מיצוי כל חומרת גזר הדין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
המערכת הדפוקה
גיורא,
הדרום,
01/11/04 07:00
|
|
 |
38.
אם מעלילים עליו רצח- הוא שנוא
גור,
01/11/04 06:36
|
עד כדי כך שצריך לשאול מה הוא עשה לחיילים האלה. שיעשה חשבון נפש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן הקצין השניא את עצמו על הח'
מידע אישי,
01/11/04 12:38
|
בפלוגות החי''ר כולל זו הספציפית ישנו מידרג המבוסס על ותק. זו לא שחיתות ! זה מידרג של זכויות. כך זה בגבעתי וכך זה בגולני. לחיילים שם אין מסלול קידום אלא להיות ''ותיק'' או פז''מניק. בא המ''פ וניסה לעשות מהפיכה ולשנות סדרי בראשית מבלי שהיו לו הכלים (חינוכיים או פסיכולוגיים) לשקול את מלוא המשמעות של מה שעשה. אין לכך קשר למוצאו או לאיכותו כלוחם. היו מקרים בצבאות אחרים שמפקדים נרצחו בשל דברים כאלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דמי אחיך זועקים - ואתה תרמסנו
מנש,
חשבון נפש,
01/11/04 08:33
|
לא יבש דמה של הילדה, ואתה מעז להאשים חייל לוחם וקצין, יען כי לא ברורה לך האמת ? אתה לא מתבייש להאשים קצין לוחם על האפשרות שחייליו מעלילים עליו עלילה ? התהפכו כאן היוצרות ? אם הגירסה של עלילת שווא היתה נכונה - הרי שבא קצין אמיתי - ששבר סדרי רשע ושחיתות בתוך פלוגת לוחמים מנוולת ומנוונת - ועל כך מעלילים עליו המושחתים ! במקום לצרף עצמך לבני הבליעל מראש - מוטב נמתין כולנו, ונסכית, עד שיכריע הדין מהי האמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
גידלנו דור של רוצחי ילדים
אהובי,
01/11/04 06:04
|
הכבוש הביא לנו דור של רוצחים אכזריים. אין כבוש נאור ואין כבוש ללא רשע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכיבוש הכיבוש כל היום בלה בלה
שמאלנים,
תתפכחו,
01/11/04 11:14
|
מספיק עם השטות הזאת. אנחנו מגנים על עצמנו ואם האוכלוסייה הייתה כל כך תמימה הם לא היו שולחים ילדה לבדוק ''מה קורה למי שעובר שם''. ''במקרה''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
המ''פ החשוד בוידוא הריגה
גדעון,
01/11/04 01:55
|
זאין הבדל בין רובאית ותיקה של גולני לבין רובאית של גבעתי בשניהם אין החיילים מוכנים לקבל מ''פ חדש הפוגע ומשנה סדרי בראשית בפלוגה . בגולני החיילים מתמרדים ובורחים ואילו כאן חיילים מתוחכמים יותר זורקים תיק על המ''פ ואומרים אח''כ :''אין לי אחות '' . אינני מאמין כאדם פרטי וכאבא לילד שהוא מ''פ בצנחנים שיכול לקרוא דבר שכזה .החינוך וההכשרה שעובר קצין שכזה בדרך לא יתן לו לתת יד לעשות כך. מה עוד שלא מובן לי הכיצד ועדת חקירה של צה''ל שמינה רמטכ''ל מזכה אותו ומנגד מצ''ח זורקים עליו תיק ועוצרים אותו.הכיצד? למי להאמין ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
אני מאמין למ''פ, זו לא פעם
בן עמי,
ישראל,
01/11/04 00:46
|
ראשונה שחיילים מנסים כך לסגור חשבון עם מפקדם. אני מאחל לו הצלחה במאבקו לטהור שמו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
אוכלוסיה תומכת טרור
יוסף,
גליל,
31/10/04 23:31
|
1.אוכלוסיה תומכת טרור משלמת מחיר. 2.מי ששולח ילדים כמגן לטרוריסטים שלא יבוא בטענות. 3.האם ביצעו בדיקה בליסטית ,אולי הקליעים שפגעו במסכנה הם בכלל קליעים פלשתינים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
בושה וחרפה - נקמנות הפלוגה
אלי,
31/10/04 23:25
|
בושה לצהל שמפקיר קצין להתעללות מצ''ח. שכל הגובניקים של מצ''ח יצאו לעזה להלחם. ויפסיקו להסתובב עם המדים המגוהצים ברחובות תל אביב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
המחבלים שלחו את הילדה
לבדוק כמה קרוב,
31/10/04 23:03
|
|
 |
31.
מה הקשקושים האלה? אני מאמיו/לא
שי,
31/10/04 22:51
|
מאמין. אתם לא יודעים כלום אז תסתמו עד שיתקבלו המסקנות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הדיון כאן הוא עקרוני, ואינו
מציאות עגומה,
01/11/04 04:25
|
קשור למסקנה זו או אחרת. כל מי שנמצא בשדה הקרב (והשטחים הם שדה קרב לכל דבר) - חלים עליו חוקים שונים - של מצב מלחמה, ולא של שלום ! ולכן כל איום על חיי קצין או על חיי חייליו - מצריך תגובה מיידית : הריגה + ווידוי הריגה של האויב. האויב הוא כל זר שחדר לשטח. עם כל הצער על חייה של ילדה קטנה, היא היתה בזמן ובמקום הלא נכונים. וזה מה שקורה בכאלו מקרים. הקצין לא יכול ולא אמור לצאת במחוות של נימוס וקידות של שלום , כלפי כל מי שמתקרב אליו, ולאחל לו שלום, להסיר את כובעו בנימוס ואז לראות - האם פניו(ה) לשלום או למלחמה. כל השהידים נראו תמימים או שהיו מחופשים, וזה עלה לנו בקורבנות חפים מפשע.
הצבא צריך לתת גיבוי לכל חייל ולכל מפקד ולכל לוחם שנמצא בשטח. ולא לרפות את ידיהם באין סוף של וועדות חקירה, ובפחד שכל צעד ושעל שלהם יניב וועדת חקירה, מה שיגרום למפקדים לדאוג רק לכסת''ח במקום לביטחון השוטף.
לא יתכן שחיילים יוצבו בשטחים עם ידיים כבולות ועם פחד מלהלחם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
מלחמה אכזרית..
ל"ת
**,
31/10/04 22:39
|
|
 |
29.
והכל בגלל מחבלת קטנה...
אברהם,
הרי יהודה,
31/10/04 22:04
|
די כבר, תרדו מזה, לא הוא אשם, ולא הם אשמים, מי ששלח את הילדה עם תיק - הוא, ורק הוא אשם. עד מתי נהיה גלותיים, עד מתי????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מחבלת קטנה
ספי,
01/11/04 11:15
|
אולי גם מדענית אטום? ילדה קטנה שחהלכה לביהס תחשוב שהיא היתה יהודיה יא גזען.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רגישות למופת
חד עין,
31/10/04 22:58
|
אתה מנוול אמיתי, מה פירוש: מי ששלח את הילדה עם תיק - הוא, ורק הוא אשם. ואיך אתה שולח את ילדיך, הלוואי ולא יהיו לך לעולם, לבית הספר? מחאה על הריגת ילדה זה גלותי בעיניך. יופי אז הנאצים הם המודל שלך, הם גם לא התרגשו כשרצחו ילדים, יהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפסיקו להשתמש בילדים כמגינים
חדת עין יהודייה,
מושבת דארוין,
01/11/04 04:03
|
וכפצצות מהלכות וכשהידים. אתם הפלשתינאים משתמשים בילדים למטרות מלחמה. כל פעולה נראית בעיניכם ומקובלת עליכם, ואח''כ באים נציגכם כאן, בעיתונות העברית, הלא הם ערביי ישראל, וקוראים לנו נאצים. הנאצים זה אתם ! המנוולים האמיתים - אדוני חד העין וקהה הראייה - הם הפלשתינאים, שכל מעשה נבלה כשיר בעיניהם ! כולל שימוש בילדים למטרות טרור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ילדה תמימה - מקומה בבית ספר...
אברהם,
הרי יהודה,
31/10/04 23:27
|
|
 |
במלחמה כמו במלחמה
CHEN,
תל אביב,
31/10/04 23:14
|
וידוא הריגה אינו דבר רע כלכך, בואו לא נשכח שהיא כבר נפגעה ואולי כבר הייתה מתה לפניי ביצוע הוידויי. אבל אם היה עליה מטען נפץ, כמו שכבר ראינו על ילדים - אז מגיע למ''פ צל''ש על שיקול דעת הכון בשדה קרב והצלת חייליו. הוא לא שלח את הש''ג לחזית, הוא עצמו הוביל את הלוחמים והסתער. ובמלחמה כנו במלחמה, לאוייב האכזר שלהו אין חוקים והוא משתמש בילדים, אז כשחותבים עצים ע- עפים שבבים. ושלא יבואו בטענות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסרב להאמין שכאלה אנו
חד עין, אדם,
01/11/04 10:01
|
האם קראת מה שכתבת, וידוא הריגה אינו דבר רע כל כך. כלומר אם חלילה תדרוס הולך רגל, אולי תלמידה עם ילקוט, אז תעבור עליה שוב ברברס כדי לוודא את מותו. כולם יצאו מדעתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפי הנפש והבלורית
אריה,
ת''א,
01/11/04 04:18
|
תמיד יקומו כמה יפי נפש שהיו מקריבים את ילדי ישראל במקומם של ילדי הערבים ועוד מתגאים באנושיות של עצמם בכל חברה סלונית בין לאומית. סתמ מגעילים ייייחס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
פריירים לא מתים הם רק מתחלפים
מיטל,
31/10/04 21:57
|
|
 |
27.
מה כל הקטע הזה??????????
ל"ת
קוקי,
31/10/04 21:37
|
|
 |
26.
תגובה ל 5
מירב,
31/10/04 21:30
|
תתבייש לך !!! מה קרה הוא לא קידם אותך לכן אתה כך כותב . הקצין צריך לצאת לחופשי והמדינה צריכה להתבייש על כך שהוא במעצר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
צבר לוחם ותיק 54
אריק,
לונדון,
31/10/04 20:28
|
מה קורה לעם הזה השתגענו כל הראש עזבו את הקצין בשקט הוא עשה את חובתו והוכיח שהוא גבר אמתי מה קורה פה הפכנו לצבא דמוקרטי נפלנו על הראש או מה? ומדוע הפלסטינאים לא יזמו את בדיקת הגופה באבו כביר, אז היה ניתן לדעת את האמת לאמיתה. ברור שכואב על הילדה זה מחיר המלחמה וזעזוע שכל אדם רגיל מתמודד עמו. אבל להרוס כך חייל וטוב. משהו כאן מעוות איני רואה את הצד הפלסטינאי הנאור מגיב באותה טפשות על מות ילדה ישראלית מה שהיה קרה מצטערים ועוברים לסדר היום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תמונת מצב מזעזעת בצבא
הצבא בזבל,
קצין,
31/10/04 21:43
|
המ''פ חושד שהעלילו עליו?
המ''פ החדש היה צריך לשנות נוהלים בעייתיים בפלוגה?
מתוך מה שעולה כאן, הנורמות בצבא (גם בלי קשר להרג הילדה) מזעזע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
לא הקצין אשם. המצב אשם
פרחיה,
31/10/04 20:15
|
הקצין צודק. החיילים בפלוגה צודקים. האבא צודק. כולם חפים מפשע. אז מאיפה צצה הגופה? ובכן. הקצין ואולי גם החיילים ירו בדמות חשודה, מחבלת שנשאה תיק נפץ, שלאחר ששכבה מתבוססת בדמה, ועברה וידוא הריגה מטווח מטר, זוהתה כתלמידה נושאת ילקוט ובו ספרים ומחברות, ואולי גם עפרון. אז מי אשם ברצח הילדה אימאן ווידוא הריגתה? ממשלת ישראל וראשי מערכת הבטחון שקלעו את צהל, שאומן להלחם בצבאות סדירים, למצב בלתי אפשרי, בו ילדה קטנה מפחידה פלוגה שלמה. צאו מעזה ומיתר השטחים כי אחרת יהיו עוד הרבה אימאנים ואנה אנו באים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאלה לי אליך....!
רותם,
01/11/04 00:05
|
מדוע אנני רואה אותך כותבת מגילות ארוכות ומרגשות כאלה נגד פלסטיניים לאחר שעשו ווידוא הריגה בגלוי בתינוקת בת פחות מעשרה חודשים? די כבר פרחיה, ונעומי ויוסי ומיכל עם החד צדדיות שלכם די כבר, נשבר לנו הזין! גם ישראל וגם פלסטין התחילו באותה נקודה ב48, מה לעשות שהפלסטיניים כאלה חמדנים וגאוותנים ולא יכלו לסבול לחיות לצד יהודים, אז הם אכלו אותה ואחר כך אכלו אותה עוד פעם ועוד פעם ועוד פעם כי אנחנו לא פראיירים אנחנו רוצים לחיות, מה רע בלרצות לחיות? מה זה פשע? אז נכון, כואב הלב כששומעים על ילדה בת 13 נהרגת מכוחותינו אבל את שאומרת כי צה''ל לא נחוץ צריכה לטעום על בשרה מדינה ללא צה''ל, מדינת דמים ומוות אז אם זה מה שאת רוצה לכי לעירק ותהני, בנתיים את לא יכולה להאשים חיילים שירו בילדה כי חשבו שהיא מחבלת, אפשר לחשוב שמחבלים זה לא חלק מהנורמה פה בישראל, זה כן וזה באשמתם, הם הביאו את זה על עצמם, אנחנו בסך הכל רוצים לחיות, זה הכל! כל הכבוד לצה''ל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רותם, איזה שם יפה
פרחיה,
01/11/04 09:27
|
רותם, שם יפה לכיעור מוסרי. האינך מסוגלת לקרוא? טענתי שלא החיילים אשמים אלא המצב. די אם היית קורא את הכותרת. וכאשר אתה טוען, ואולי את, מה זה משנה, שאנו רוצים בסך הכל לחיות והפלשתינים פשוט לא רוצים אותנו לצידם, הרי את או אתה משקרים ללא בושה. הם מסכימים אולי שנחיה לצידם, האם ניסינו זאת, אבל כרגע אנו חיים בתוכם, שולטים בהם ומדכאים אותם. איני מצדיקה פיגועים ואני כואבת לא פחות מכל הימנים המתחסדים את קורבנותינו, כי כמעט כל אחד מאתנו כבר מכיר אישית קורבנות של הטרור החמאסי, ולכן אין ברירה אלא לצאת משם ולהשאיר אותם לבד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רותם - אתה צודק 100% ! רק שכל
מישהיא,
01/11/04 03:51
|
עוד מדובר ב''נועמי מפורטוגל'' - שזה זכר ערבי ישראלי , שהשד יודע היכן הוא גר, אז אני מבינה את החד צדדיות. (לא מסכימה איתה, אבל מבינה מאיפה זה בא). לגבי פרחייה - אין מחילה ! הרצון הזה לראות תמיד רק את הצד שמנגד ולחמול עליו ובכלל להתאהב באויב בניגוד לכל אינסטינקט טבעי של הישרדות - לא מקובל עלי, ומוקצה מחמת המיאוס !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
מאמין לקצין
ל"ת
אשרי המאמין,
31/10/04 20:07
|
|
 |
22.
עו'' ד שנפלד צודק
אחד שמכיר,
מרכז,
31/10/04 20:06
|
אני מכיר את עו''ד שנפלד ובטוח שהוא מדבר רק אחרי שלמד את החומר הוא יודע על מה הוא מדבר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
סרבנות תמיכה למפקדנו
חייל קרבי,
עזה,
31/10/04 19:24
|
אני מתאחד עם המ''פ ומבקש שיחררו מיד אנחנו טוחמים בעזה ...כל הפלוגה ירתה לעבר הילדה....והרגו אותה (מגיע לה) מי שלח אותה ?ולמה? למה לעצור אותו ...אני מסרב עד שיוצאו אותו מהכלא....ומוכן לפשוט המדים ...שמלכלכים אותם מ''צח וכל אלה..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
מדינה מטומטמת
אבי,
31/10/04 19:23
|
|
 |
בדיוק! הוצאת לי את המילים...
ל"ת
תודה לך,
צדיק 1 בסדום,
01/11/04 11:17
|
|
 |
19.
מאמינים לקצין!!!!!!!
ליאורה,
31/10/04 18:47
|
|
 |
18.
its a shame
american jew,
usa,
31/10/04 18:44
|
|
 |
17.
אני מאמינה לקצין !!!!
A Woman,
31/10/04 18:04
|
ארץ אוכלת יושביה ! מציבים אנשים במצבים בלתי אפשריים , ואח''כ שופטים אותם כאילו אנחנו במצב של שלום ולא של מלחמה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קצין למופת
דנה,
מרכז,
31/10/04 22:35
|
אני מאמינה לקצין, אני חושבת שהוא פעל ע''פ כל הכללים ואין לשפוט אדם במצבים בהם עומדים חיילי צה''ל בשטחים! מוות הוא מחיר כל מלחמה. הבית ספר של הילדה בכלל היה לא בכיוון ולכן לא היה לה לחפש שם בכלל. הקצין הוא זכאי שבסה''כ עשה עבודתו נאמנה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני איתכם!
ל"ת
כי זה נכון,
וצודק,
01/11/04 11:17
|
|
 |
16.
NO MERCI TO ARABS. KILLERS
meir yaeir,
U S A,
31/10/04 17:53
|
OF JEWS HAVE TO PAY THE PRICE...YOU LET KILLERS OF JEWISH KIDS GO FREE BECUSE ARAFAT SAID HE WILL BE NICE ..YOU ARE SOOOOOOO STUPID
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
זה לא השמתו
ל"ת
חיים,
מרכז,
31/10/04 17:52
|
|
 |
14.
שחררו
אחד,
חפ''ש,
31/10/04 17:47
|
ראבק ? גם להיות קצין לא נותנים בשקט. תעזבו אותו בשקט מזל שאת הצבא כבר סיימתי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
כפתו אותו באזיקים והשפילו אותו
ג'קי,
מנצ'סטר,
31/10/04 17:47
|
אני תומך ומאמין בעידותו של המ''פ ויחד עים אביו כל העם בארץ ובגולה. שחררוהו מיד ותתחכרו את חיילי המוצב כפי שהייתם אמורים לעשות ולא תשפילו קצין למופת אל לא עוול בכפו. אף אחד בצה''ל כולל המ''פ יהרוג במודע ילדה שלא כשורה לפעילות חבלנית. זו בושה וחרפה שהקצין ניבחר כשעיר לאעזאזל. אנחנו לא נישקוט עד שתצא לחופשי ונעשה את הכל שביכולתינו להביא את המיקרה הטראגי הזה לסיום מהר ולהוציא את האמת לאור. חזק ואמץ ואף אחד לא יוכל לישבור אותך כי אנו איתך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרג אותי מצחוק
יאיר,
רמת גן,
31/10/04 19:12
|
''אף אחד בצה''ל וגם לא המ''פ'' כך כתבת? למה מי הרג אותה? אני? אתה? אמא שלי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי ששלח אותה ורבים אחרים . אשם
ל"ת
יוסי יוסי,
01/11/04 12:41
|
|
 |
יאיר, בכלל שרתת בצה''ל...
ר''ג-ית,
01/11/04 10:49
|
|
 |
12.
בפלוגה מסייעת הכל ייתכן!!!
עוגי,
31/10/04 17:37
|
אני הייתי במסייעת הזו ושמדובר במלחמת פ''זם בין פלוגה ל מ''פ החיילים מסוגלים כמעט להכל... היו מקרים של זריקות רימוני עשן לחדר מ''פ היו מקרי מרד רבים וחיילים קרביים שעוברים שטיפות מח של פז''ם יכולים לעשות דברים מטורפים תאמינו לי !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
חיילים פשוטים -- לצבא הסורי!
דופק החפ''שים,
31/10/04 17:28
|
כל כלומניק בן 20 שחושב שהוא איזה סבא בפלוגה שלו מצפה שהקצין שלו ינשק לו את התחת. צריך לדפוק להם שתי סטירות ולהעיף אותם לנקות את השרותים.
מי שמגיע לקרבי צריך להיות איכותי!
את הזבלה שעושה 3 שנים סדיר בגולני או צנחנים ואחרי זה יוצא מהמילואים על קב''ן - יותר טוב שלא היה בא מההתחלה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
מסריח לכן מאמינים לקצין
המומים,
צפון,
31/10/04 17:26
|
העובדה שרצו עם הספור לתקשורת מחשיד מאד, לכן אנחנו נוטים להאמין לקצין. כל דבר שמגיע לתקשורת הוא קודם כל פופוליסטי ולא אמין עד שלא הוכח אחרת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
יש להניח למ''פ. יש לשחררו!
צלף קוצני,
31/10/04 17:26
|
האשמה היא באופן ברור בצד השני שחוסה בין ילדים ומערב ילדים, בפיגועי טרור. הדבר - לאור תקדימי העבר - מביא לעירנות יתר של חיילינו ומפקדינו גם כלפיהם, כדי לא לקחת סיכון ולהגביר את אחוז הסיכול. המדיניות הפלשתינית לנסות ולהשיג הישגים באמצעות הפעלת שיטות טרור ובאופן גורף מגובה מלמעלה, במיוחד ה-suicide bombers, מנוגדת לאמנות ז'נבה, לדיני המלחמה של האג ולדין הבילנאומי. ראוי שישראל תעמוד יותר על כך, על זכויותיה, ותתבע נקיטת אמצעים של הקהיליה הבינלאומית כנגד, כשהדגש: יישום מלא בכל האזור של האמנות שהוזכרו (כיום, דה-פאקטו, הן כמעט לא מיושמות) עם אכיפה על הצדדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
הקצין שיבש גרסאות
הוא וידא,
31/10/04 17:23
|
לא סתם עצרו אותו. כנראה שיבש גרסאות. חוץ מזה פלוגה שלמה לא יכולה לתאם יחדיו גירסה. זה טימטום לחשוב שפלוגה שלמה עשתה קואליציה באופן כל כך ספונטאני ומיידי. הוא קצין עלוב נפש שחירר גופה של ילדה בת 13 - פשוטו כמשמעו. שירקב בכלא מצידי לזמן רב.. ואגב: הייתי חוקר מצ''ח בצבא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה כבוד להיות חוקר מצ''ח?
ל"ת
מ''צ,
בקום,
01/11/04 00:11
|
|
 |
ראה את תגובתי ל-5.
YZ,
31/10/04 22:21
|
|
 |
קצין
אריה,
31/10/04 21:13
|
|
 |
הייתי חוקר מצ''ח בצבא
ג'קי,
מנצ'סטר,
31/10/04 18:57
|
מה זה אומר? אני מאמין שסילפו דברים מישום שהגבר (המ''פ) עשה סדר בפלוגה וזה כמובן לאהבת כולם. אני כל הדרך עים המ''פ ומאמין שיצא לחופשי ואחרים ששיקרו בחקירה ישבו בכלא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קל לשפוט אחרים משולחן ממוזג
יוספוס,
31/10/04 18:35
|
מבלי לדעת את העובדות אתה מכפיש, אל תשכח שאתה יושב בלשכה ממוזגת ובא בטענות לאחרים שנמצאים תחת אש.
אינני שמח על הריגת הילדה, אך באזור מלחמה אנשים נפגעים, ועדיף אם יש ספק אז אין ספק, כלומר המחבל \ חשוד כמחבל מת ולא איש מהחילים.
באזור לחימה אין מקום לאנשים כמוך שאני קורה להם גנרלים של סלון, ממש קל לבקר אחרים שחיהם בסכנה ופועלים ע''פ אינסטיקטים באפס זמן, בעוד אתה יושב עם כוס בירה צוננת רגלים על השולחן ומנתח מה היו צריכים לעשות בדיעבד.
מזכיר לי את השופטים שחקרו משך חודשים מלשכה ממוזגת את מאורעות ספטמבר 2000, ולא הרגישו את הסכנה והפחד באויר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
הקצין טמבל
קצין בדמוס,
31/10/04 17:19
|
לו היה חכם ובעל ערכי מוסר ראויים היה מסרב לשרת בצבא הכיבוש.
אינני יודע איזו גרסה אמינה יותר, אבל ברור לי שהרקבון של צבא הכיבוש מגיע לשיאים חדשים.
בצבא הלוחם על מטרות ראויות החיילים מכבדים את מפקדיהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''צבא הכיבוש''?? תנסה צבא הגנה
נו באמת,
די כבר עם זה,
01/11/04 11:19
|
זה ששומר לך על התחת כל יום, ואתה עוד יורק לו בפרצוף בלי לשים כמה הוא מגן עלייך מפני ''ילדים תמימים'' שכאלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
מה אתם רוצים ממנו?
יערה,
31/10/04 17:11
|
הוא בסך הכל ירה רק שני כדורים כדבריו. לא שלוש ולא ארבע ולא 20. הוא הצליח להרוג ילדה תמימה בדרכה לבית הספר עם שני כדורים בלבד. הוא לא ביזבז תחמושת לצהל ולא ריסס את הילדה בכדורים, חס וחליליה, אלא השתמש רק בשניים. מה רוצים ממנו באמת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
קצין למופת? מפלצת שנואה!!!
אורן,
31/10/04 17:06
|
שירקב בכלא. גם התאכזר והשפיל את חייליו על עפר, וגם רצח ילדה תמימה! מקומו בבית הכל לשנים רבות. אמן שירקב שם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חייל
תגובה לזבל 5,
01/11/04 12:46
|
לזבל כמוך אין מקום במדינת ישראל אין לך מצפון המ''פ הסתער וסכן את חייו לא רק במקרה הנתון אלא כבר שנים ואתה מתפנק במיטה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאורן
חיים,
מלבורן,
01/11/04 06:24
|
עם זבל כמוך בתור ידיד ,אין צורך בשונאים. אבל ביני לביני,אני לא מאמין ששמך אורן. אתה מתחזה דפוק שמתבייש לפרסם את שמו האמיתי. ולדעתי,בצדק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משפט דרייפוס יהודי
אריה,
ת''א,
01/11/04 03:34
|
מנסיוני האישי אני נוטה להאמין למ''פ שלא היה כאן מהלך של ויידו הריגה אך לעניות דעתי זהו מ''פ קשוח מידי לפקודיו מה גם שהוא הוצנח לפלוגה והם כבר גובשו באופן מסויים מהלך כזה של הצנחה לתוך פלוגה מגובשת מהווה לא פעם מורכבות לקבל פיקוד על הלוחמים ויש צורך לפעול בהדרגתיות ובתבונה וכאן להערכתי תמונה נקודת העברת האשמה על המ''פ מצד פקודיו על מצ''ח להטיל את החקירה על גורם רציני ואחראי ולבחון את הנקודה מכל הזויות האפשריות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם אתה מדבר מתוך ידע אישי,
YZ,
31/10/04 22:18
|
אז לך מהר ותמסור עדות לצוות החקירה של הצבא, אחרת אתה סתם עוד מטומטם שמקשקש במקלדת של המחשב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאורן האוביקטיבי
שלומית,
31/10/04 21:57
|
לפי תגובתך הנוטפת שינאה אפשר להתרשם שאתה ממש אמין. אתה בסך הכל חפ''ש ראש נצנץ שחפשת חיים בזולה וקבלת מפקד שלא מתבייש לדרוש משמעת וביצועים מפקודיו. תתבייש לך . אתה לא ראוי לשרת בצה''ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה חמור קופץ בראש - חכה!!
עופר,
31/10/04 18:16
|
אתה כבר פוסק? גרסת הקצין נראית סדורה והגיוני. כע''ד פלילי מנוסה אני סבור שיש בסיס רב לטענותיו ולגרסתו. חכה קצת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
I believe to the officer too
Spirit,
31/10/04 17:05
|
|
 |
3.
מה יהיה
ש.כ,
צהל,
31/10/04 16:58
|
מה יהיה עם צהל מה קרה לצבא של העם התחרפן ? מה אין משמעת החיילים עושים ככול העולה על רוחם? איפה הפמפקדים יש להכנס חזק חזק בחיילים ''הוותיקים'' מה הם חושבים לעצמם להרוס את צהל מבפנים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
אני נוטה להאמין לצד של הקצין
dodo,
31/10/04 16:57
|
אני מכיר מקרוב את העיניים הגדולות או הקנאיות של אלו שצרים עליהם בקצת משמעת.
באמת יתכן שאם הקצין קיצץ בזכויות יתר של חיילים מסוימים ועשה כך וכך בנוסף אז חייליו יתנקמו בו - זה הגיוני, וזה קורה כל הזמן. ישראלים לא אוהבים מרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
אני מאמין לקצין
משה,
ירושלים,
31/10/04 16:42
|
השחיתות בצהל נמצאת בכל הדרגות להפליל מישהו חייל או קצין זה עניין של מה בכך בחטיבת מנשה לדוגמא מועברים חיילים מתפקידם סתם כך על פי שמועות בלי אפשרות בירור או שימוע כך קורא שהמח''ט עצמו מעורב בכל מיני עסקים אפלים ופועל על סמך שמועות בלבד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מאמין לעובדות 30 כדורים
הופמן דב,
01/11/04 06:06
|
|
 |
דב-אתה חושב כמו חמור
מטיל ספק,
01/11/04 10:56
|
'' אני מאמין לעובדות'' אתה כורך בנשימה אחת אמונה ועובדות. אמונה זה עניין לרבנים.... ידיעות צריך לאמת כדי שיהיו עובדות.. מקור הידיעה בנתיים הוא של הפלסטינאים. הידועים באמינותם כי רבה... אז דחילק!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עובדות?
אבינועם,
ירושלים,
01/11/04 08:48
|
ומאיפה לך ידיעות אלה? מהפלשתינאים? מ'יודעי דבר'? האם הכדורים שכן פגעו נורו מטווח קצר? האם גופה של הילדה המסכנה בכלל נבדקה ע''י גורמים ישראלים? לעניות דעתי, הקצין יתברר בסופו של יום כצודק. מה שבטוח הוא שאין לא לי ולא לך את כל הפרטים לקבוע מה ה'עובדות'.
הגב לתגובה זו
|
|