 |
51.
לא ייאמן כמה חברים יש לחלאות
מתבונן מהצד,
01/11/04 20:14
|
מה זה אומר על החברה שלנו? לרוצחי ראשי ממשלה כמו גם לאנסי ילדות יש חברים. רק שבחברה מתוקנת הם מתחבאים ואצלנו הם מגיבים במעריב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
תפסיקו להטריד את המשפחת עמיר
ל"ת
רפי,
01/11/04 19:44
|
|
 |
49.
בטח חגי התעצבן ואמר...
ריטה,
יהוד,
01/11/04 17:23
|
משהו בסגנון- ''במי אני יכול לפגוע דרך הטלפון, הא, באריאל שרון? מה אתם מטומטמים?'' ואז הם רצו ואמרו שהוא יכול לפגוע בשרון. איזה גמדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
תפסיקו להעליל על המשפחה
אורית,
מה זה משנה,
01/11/04 17:18
|
המשפחה שלהם מקסימה. אני מכירה אותם אישית ומעידה על כך. ההתנכלות וסתימת הפיות שעושים להם גורמת להם להגיב במרירות. חוץ מזה מה אשמים ההורים האחים והאחיות? אתם חושבים שהם גדלו על מנטרת רצח? גאולה עמיר היא אישה אמיצה וחזקה ששומרת על הזכויות של הבן שלה כאזרח. כמו שכל אמא היתה עושה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה שאת צודקת
מעריצה,
01/11/04 20:58
|
הרשי לי אורית, באמת לא משנה איזה, לחלוק על הגדרתך את משפחת רוצח ראש הממשלה משפחה מקסימה. יש אנשים שרק הקסם האפל של פשע, סטיות קשות ואלימות עושה להם את זה, וכנראה שגם לך הפרוורסיה הזו. את ודאי גם מתמוגגת מסרטי סנאף ותועבות אחרות. יבושם לך. ואם הרוצח בראה את בנה בדמותה ובצלמה, והיא פשוט גאה ביגאלי שלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
'הדלפה' - תרגיל שקוף
מדינת משטרה,
01/11/04 17:12
|
הסיפור כולו המצאה שקופה שנועדה להלביש עליו 'מסוכנות' ולמנוע את שחרורו גם לאחר ריצוי התקופה עד תום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
תגובה לכתבה המרתקת והמפחידה
קשת תפיסה,
ירושלים,
01/11/04 15:04
|
האם במדינת היהודים בקשה של אסיר
לקבל לתאו ספר תורה היא בגדר הטרדה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
,תגובה ל46
אבי,
09/11/04 15:12
|
לחלאות כמו מישפחות אמיר רוצחי ראש הממשלה רבין ז''ל . וגם לרצחים אחרים ואניסים צריך להתיחס כמו חיות . וצריך לשלול מהם את הזכיות שלם ולהתיחס אלהם כמו לחיות .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
בלי טובות הוא עושה חרקירי לבד
ל"ת
בנצי-א,
01/11/04 14:47
|
|
 |
44.
בעיה קשה
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
01/11/04 14:23
|
|
 |
למה להכניס אותו לתא עם אחיו??
מגיב לעניין,
01/11/04 14:49
|
שגם האידיוט השני, בן גאה לגאולה עמיר, ישב לבד וישפוך זרע לבטלה כמו אחיו הרוצח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
במדינה אחרת..
עצבני,
תל אביב,
01/11/04 14:17
|
היו הורגים אותו ואם לא הורגים אותו.. אז לפחות לא נותנים לו לדבר. תפסיקו להראות את האיש הזה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
שירקב בכלא
סוהר,
01/11/04 14:14
|
משפחת עמיר הרוצחים מקבלים לאחרונה יותר מדי חופש. האם הסוהרים נרדמו בשמירה, האם מישהו מאיים עליהם או מה ? או אולי הסוהרים פשוט אינם ממלאים את תפקידם. הגיע הזמן לסיים את הפרשה של מש' עמיר. מי שעובר על חוקי הכלא לא זכאי לשום הטבות, וכל פעם מחדש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
מדינה מגיעלה נקמנות לשמה
ל"ת
הפרשן,
01/11/04 13:50
|
|
 |
40.
אי אפשר פשוט לגמור אותו וזהו?
ל"ת
איתמר,
01/11/04 13:35
|
|
 |
39.
להחרימם ולהוציאם מקרב ישראל!!!
תדי,
01/11/04 13:22
|
להחרים את המשפחה ולהוציאם מקרב ישראל. נדרש פסק הלכה האוסר על יהודים לבוא בקשר עם משפחה זאת, לא להינשא להם, לא לשתפם בתפילה, לא לאפשר להם להשלים מניין ולא לתת ליושבים בכלא מקרב משפחה זאת לחוג את חגי ישראל.
אין הם משלנו.
מי מהמשפחה שיוקיע ויתנתק משארי בשרו האומללים יוכל לשוב לקרב ישראל.
אין מקום ביהדות למינים שכמותם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוועדה לזכויות האדם
צחי,
01/11/04 14:55
|
האם אתה שפוי ??? ההורים שלך לא אשמים שנולדת, וגם לא האחים שלך ! גם בהלכה כתוב שאסור לטפח נקמת דם, כמו בני דודך הערבים, עדיף שתקשיב טוב בכיתה, ותשאל את המורה אם אתה לא מבין משהו בהומניות, לפני שאתה כותב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יגאל יותר גרוע מאחיו הישמעאלים
כנעניה,
03/11/04 00:48
|
אל תשכח שעמיר רצח בשם ה', האם זה לא בדיוק כמו בני דודנו הערבים המוסלמים? צריך לבער הרע מקרבינו, כמה רוצחים בסדר גודל כזה יכולים לצאת ממשפחה אחת ? משהו נדפק שם בחינוך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למדתי והרבה
תדי,
01/11/04 18:43
|
הוריו תומכים במעשיו ועומדים מאחוריו. בגאון!
הוקעת אדם מקרב ישראל קיימת שרירה ומחויבת במקרה שכזה.
קורח ועדתו, שפינוזה ואחרים לאורך המסורת.
ישנם קווים שמי שעובר עליהם חייב להיות מסולק מקרב ישראל.
לא מוות אלא אקסלוסיביות אנושית, לא ייתכן כי כלב יהיה יהודי, כן הדין במקרה עמיר (יגאל, חגי, גאולה ושו''ת)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפשר לשלוח אותם למחנה ריכוז
היהודים,
01/11/04 14:08
|
לדוגמא. מי זה שמחליט פה בשם היהדות מי משלנו ולא משלנו. מספיק להחליט כבר החלטות דביליות שכאלה. הבן אדם אידיוט גמור, פנאט ובעיקר מסכן. עדיף שיישאר בכלא, אבל יהודי או לא יהודי ? זו סמכות ששמורה רק להיטלר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
הוא לא יכול לעשות כלום
עינת,
01/11/04 13:15
|
תפסיקו לנפח כל דבר הוא לא יכול לעשות כלום ולא כל דבר התקשורת צריכה לנפח בשביל עוד כותרת כל הכותרות המיותרות גורמות למתח ביננו שכנים בבנין,עובדים בעבודה ובכביש אף אחד לא רוצה באמת לפגוע בשרון באותה צורה שפגעה המשפחה הזו למדנו ולא שכחנו מה היה כאן אחרי הרצח והרי לא ייתכן שאם יש ראש ממשלה שאולי עושה טעות שירצחו אותו לא בשביל זה אנו חיים במדינה הזו אז תחשבו חיובי ואיך כמה שפחות כותרות לאנשים ופושעים כאלה כי זה לא יפתור לנו שום בעיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא יכול לעשות כלום ??? טמבלית
ג.נ.,
01/11/04 14:26
|
זה לא מה שהוא יכול לעשות - זה מה שעשה כבר ומה שעשוי לקרות בעקבות חוסר תגובה על דבריו של השטן הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נראה לי שאתה טמבל נעול!!!
גל,
01/11/04 15:01
|
|
 |
37.
מטריד את ביהמ''ש?
איתי,
נתניה,
01/11/04 13:13
|
נו באמת? עד איפה תגיע הדמגוגיה? הבנאדם רוצה אוכל בהכשר הבד''ץ למי זה מפריע? חוצמזה, כל אדם בשעת כעסו יכול לומר דבר כזה. על הבלגן?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם לעציר פלסטינאי היית מביא?
יפת נפש,
הצפון הרחוק,
01/11/04 13:48
|
איזה רוחב אופקים ונאורות. פשוט מרשים. האם היית מאפשר גם לעצירים ערבים להטריד את בית המשפט?! כל כך ברור שאתה משתייך למחנה הימין הקיצוני המבעית ומעורר הגועל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא יודע מה את
דוד,
י-ם,
01/11/04 16:40
|
אבל יפת נפש את לא... ''הימין הקיצוני המבעית ומעורר הגועל''? על משקל ''השמאל המתון המרגיע והמקסים''? הכי צפון שאת לדעתי זה צפון תל אביב...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
הגעולים
שלמה ושלמי,
שטחים כבושים,
01/11/04 13:12
|
הגעולים והמגעילים מביתה המגעול של הגעולה שגידלה מפלצות מגעילים האחד הוא הרוצח הנבזה יגעל הגועלי והמגעיל והשני המפלצת העתידית ובקיצור געולה יגעל געולים ומגעילים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
עיתונות מטומטמת..........
שחר,
01/11/04 13:05
|
ככה הוא גורם לכם לזכור אותו. כל מילה שהוא מוציא....אתם מפרסמים. אתם רק הכלי שלו ושל יגאל!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
שער סופשבוע המבזה ומחליא
אופיר,
חיפה,
01/11/04 13:01
|
ביום שישי הצלחתם לגרום לי צמרמורת ולתת במה לחלאת המין הקטן במשפחת עמיר המפלצתית והמחליאה.טרחתם להציג אדם תמים וביישן.אך בעיניי אדם שלא מוקיא את הרצח מתועב בעיניי.ובל נשכח את האמא המפלצתית שזרעה את זרעי השנאה מגיל קטן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
משפחה שכזאת
ל"ת
דודו,
01/11/04 12:50
|
|
 |
32.
משפחה מפלצתית
ל"ת
י,
01/11/04 12:46
|
|
 |
31.
במה חטאנו שמציפים אותנו בח...
חד עין,
01/11/04 12:44
|
במה חטאנו ולמה אנו נענשים במתקפת עמיר מרוכזת בזמן האחרון. האם יום הזכרון התשיעי לרצח רבין מעורר בנו נוסטלגיה למשפחה המפלצתית, המוציאה שם רע למלה פטריוטיות או אהבת מולדת שאם המשפחה מרבה לפלוט בכל הזדמנות שמיקרופון מתקרב אליה. די, מספיק שרצחו את רבין ושהם גאים בכך, לא רוצים לשמוע עליהם. שיזדווגו בשקט עם מי שירצו, שייעלמו מעבר להרי החושך, שהאדמה תבלע אותם. רק אל תתנו להם במה ואל תטרידו אותנו בפרצופיהם מעוותי החיוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
איזו משפחה !!!!
בן,
01/11/04 12:41
|
את כל המשפחה הזו צריך לזרוק בדחיפות מין הארץ ! את האימה , האבא וכל יתר החראות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
משפחת הרוע
דורון,
01/11/04 12:40
|
|
 |
28.
כלב מטורף ממשפחה של רוצחים
ימני ציוני,
חילוני מזרחי,
01/11/04 12:34
|
לא אהבתי את רבין וקיוויתי לנקום בו בקלפי.
אני מקווה לעשות כך גם לשרון.
אלא אם כן יקום עוד כלב מטורף וייקח את השמאל לניצחון תודעתי נוסף.
אני חושב שרבין אם לא היה נרצח על ידי הכלב.
היה או מגרש את המוסלמים הכובשים או מגורש מעמדות הכוח במדינת היהודים.
לרצוח אותו היה דבר לא מוסרי ומאוד מאוד לא חכם פוליטית.
ציוני רפורמי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
ליברלים מדי
a.a,
צפון,
01/11/04 12:34
|
אמרו ''חכמים'' מדוע לאחר הפרת המגבלה לא הפסיקו לו את כל שיחות הטלפון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק המרחם על אכזרים...
ל"ת
ספי,
01/11/04 13:41
|
|
 |
26.
מספיק עם התמונות המחויכות
ש,
ש,
01/11/04 12:33
|
לא די שמפרסמים כל דבר ''חכמה'' של משפחת עמיר גם מראים לנו את פרצופם עם החיוך המגעיל. באמת מספיק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
לא, הוא לא יכול !
רצח שרון = אסון,
01/11/04 12:26
|
הוא לא יוכל לפגוע בראש הממשלה אם ישימו אותו בצינוק ולא יתנו לו ליצור קשר עם איש !
וזה בדיוק מה שצריך לעשות עם מי שמאיים לפגוע בראש הממשלה, גם אם הוא לא אח של רוצח ראש ממשלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
חלאס מספיק
אכב,
01/11/04 12:23
|
כן אמר, לא אמר, את מי זה מעניין מה שבטוח שאנשים פה נהרגים בכמויות ( כמו הפיגוע היום) וזה לא מזיז לאף אחד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
אתם אשמים
רונן,
01/11/04 12:21
|
|
 |
צודק מאוד על התקשורת
ל"ת
צודק,
01/11/04 12:46
|
|
 |
כמה שאתה צודק!!!
ליאת,
צפון,
01/11/04 12:39
|
צריך לתת להם להשכח ושירגישו שהם לא מענינים אף אחד. שינמקו בכלא בלי שיתייחסו אליהם. כל זמן שנותנים להם לפתוח את הפה, זה עושה להם רק טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק ב-100% - להתעלם מהם לגמרי
ל"ת
יהודית,
גבעתיים,
01/11/04 12:31
|
|
 |
22.
בהצלחה גבר!
ל"ת
louis,
01/11/04 12:21
|
|
 |
הפחדנות והשיפלות מדברים מגרונך
יפת נפש,
01/11/04 13:52
|
רק מוגי לב הם כה אכזרים, גזענים ואטומים. מה שלא תעשה - גבר לא תהייה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
חגי עמיר לא יצר שום כדורים
שמפניה,
01/11/04 12:21
|
הסיבה היחידה לתיק שתפרו לו - יש משהו שהוא יכול לספר. זאת גם הסיבה לאובססביות בקשר לשיחות טלפון שלו. מעניין מה יעשו כדי שהוא לא ישתחרר בתום התקופה המלאה שקרובה להסתיים. לזה בעצם נועד התרגיל המנוכחי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מס' 21 - קרא ותשכיל, אידיוט
טמבלולו,
01/11/04 14:54
|
רוצח ראש הממשלה סיפר בחקירתו (המצולמת) כי הוא ואחיו הכינו את הכדורים ''המיוחדים'' במטרה לרצוח את יצחק רבין. ומגיב מס' 21 מספר ללא בושה - שחגי לא התעסק עם הכדורים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כולי תקווה שלא יורידו לו שליש
ל"ת
ספי,
01/11/04 13:42
|
|
 |
20.
רשעים נמאסתם!
מייק,
01/11/04 12:19
|
די להיטפל ולהתעלל בחגי עמיר. חגי עמיר לא 'עותר' לבג''ץ הוא 'מטריד'. אין ספק כי הוא מהווה סכנה מאוד מוחשית לציבור, בדיוק כמו שהתייחדות בין יגאל ללריסה תגרום לפגיעה אנושה בבטחון המדינה.
הגיע הזמן להפנים שלמרות הכעס על המעשה הנורא של רצח יצחק רבין, לא ניתן להתעלל ולנקום באסירים הקשורים לכך בתואנות שווא הנוגדות כל היגיון אמיתי ושכל ישר.
בסופו של הדבר הרי אנו חיים במדינת חוק!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה שיציקו יותר למש' עמיר - יי
טמבלולו,
01/11/04 14:58
|
כמה שהמדינה תציק למשפחת הרוצח יגעל עמיר - כן ייטב!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זו מדינת חוק?
סימה,
01/11/04 14:24
|
בכל מדינת חוק היו שמים אותם בצינוק, ולא בחדר מאובזר. המרחם על אכזרים סופו שיהיה אכזר לרחמנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
הגזימו בשב''ס,עמיר התרגז
ל"ת
ודבר שטויות,
01/11/04 12:14
|
|
 |
18.
ארורה הרחם שהביאה את יגאל וחגי
ל"ת
סמי,
01/11/04 12:04
|
|
 |
מחבל יהודי זה כמו מחבל ערבי
ריקי,
תל אביב,
01/11/04 12:31
|
יש להרוס את הבית של המחבל הרוצח כמו שהורסים בית של מחבל ערבי, אין הבדל גדול בינהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
אני מסוגלת לפגוע בראש הממשלה..
סיגל,
01/11/04 12:02
|
עכשיו אני רק מחכה לשוטרים שיבואו לעצור אותי..
אני חושבת שהגזזזזזזזזזזזזזזזמתם לגמרי
תמשיכו לחגוג את החגיגה הגדולה של רצח ראש הממשלה, נראה לי שאנשים במדינה הזאת יותר מדי נהנים מזה
לבריאות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האם הכותבת היא טלי פחימה??
ל"ת
טמבלולו,
01/11/04 14:55
|
|
 |
לסיגל ולשאר ''המסוגלים''
a.a,
צפון,
01/11/04 12:44
|
שערו בנפשכם איך תראה המדינה אם נתחיל כולנו לרצוח את כל מי שלא מוצא חן בעיננו,? גם את חגי היה צריך לדון למאסר עד סוף ימיו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למי שעוד לא הבין
סיגל,
01/11/04 13:24
|
אמרתי את זה כדי להראות שלפעמים אדם שמתעצבן אומר דברים שאין להם ולו קשר למציאות, לשון דיבור.. אז מה, כל אחד שיגיד עכשיו יעצרו אותו? ברור לי שמדובר באדם שכנראה היה שותף למעשה הרצח, אבל משום מה נראה כאילו ''חוגגים'' על הדם של המת וזה מה שמקומם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''כנראה''
יא מטומטמת,
01/11/04 14:52
|
הוא לא ''כנראה'' עזר לאחיו הוא עזר וקיבל על זה 16 שנה,ואף אחד לא עצר אותו עכשיו הוא יושב בכלא כבר שנים יא אהבלית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרוצה
ל"ת
זולה !,
01/11/04 12:38
|
|
 |
רוע
יפת נפש,
01/11/04 13:55
|
רק זה מקומם אותך?! לא הרצח. לא הרישעות. למה לא תצטרפי אליו לכלא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
זו התכלות לשמה! רשעים
ל"ת
חזי,
01/11/04 11:57
|
|
 |
15.
החלאה הזה עוד מעט יהיה חופשי
ל"ת
איתי,
01/11/04 11:55
|
|
 |
14.
ספקולציה של השב''כ
תל חביבי,
01/11/04 11:55
|
מדוע שחררו את חוטפי (רוצחי?) רון ארד???
מדוע אתה רק מאיים.תיברח ותישתוק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למד לכתוב לפני שאתה מפרסם
ל"ת
טמבלולו,
01/11/04 14:56
|
|
 |
13.
משמעם לשב''ס מאז ששחררו מחבלים
שימעון,
הרצליה,
01/11/04 11:53
|
בעיסקת טננבאום ולכן יש זמן לזבל לנו את השכל מה חגי עמיר אוכל בארוחת בוקר וממה הוא מתעצבן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
איזה משפחה ארורה ומקוללת
ל"ת
שגית,
01/11/04 11:46
|
|
 |
11.
כמאמר הגשש - התחרפן השסק !
ל"ת
עוד אחד,
01/11/04 11:44
|
|
 |
10.
להרוס את בית משפחת עמיר עכשיו!
ל"ת
me5,
01/11/04 11:43
|
|
 |
להכניס לכלא את כל המשפחה.
ריקי,
פתח תקווה,
01/11/04 12:28
|
רשויות החוק מתעלמות מהעבירה ונותנות יד חופשית למשפחה להמשיך בהסתה נגד ראש הממשלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
נורה ב-''ניסיון הימלטות'' וגמרנו
ל"ת
מי הבוס?,
01/11/04 11:39
|
|
 |
8.
חגי עמיר, מי אתה?
כרמלה,
דרום,
01/11/04 11:31
|
צריך לשפוט אותו על האמירה הזאת ולהכניס אותו לכלא לעוד שנים במצטבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
כל דבר שהאידיוט אומר.....
Caseyjones,
01/11/04 11:30
|
|
 |
האידיוט כבר ביצע איום אחד
ל"ת
קק,
01/11/04 12:04
|
|
 |
6.
ש''אלוהים'' ישמור....
ל"ת
מזועזעת,
ארץ מזעזעת,
01/11/04 11:28
|
|
 |
5.
האיש לא רצח הוא מסייע לרצח
בקשה ליגיטימית,
01/11/04 11:27
|
למרות הגועל נפש במעשה שלו ושל אחיו, בסופו של דבר האיש לא רצח אלא סייע לרצח ראש הממשלה, הוא ''הטריד'' את בית המשפט בעתירה לקבל ספר תורה ? האם המוסלמים שרוצחים יהודים, ילדים קטנים ועושים מעשים גרועים יותר מכל דבר לא מקבלים קוראן ?
אני מתעב את משפחת עמיר על מה שהם עשו, אבל לא חייבים להשפיל אותם עד עפר.
עוד מעט יחייבו אותו לאכול רק בשר חזיר כי ככה בא להם והוא ''יטריד'' את בית המשפט בבקשה לקבל מזון על פי אמונתו הדתית - הגזמתם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצדק איתך!
ענת,
קריות,
01/11/04 18:39
|
לא צריך להשפילו אלה פשוט למחוק אותו מזכרון האזרחים ולהתעלם ממנו לחלוטין, וזאת עד שאזרחי ישראל ישכחו מקיומו וקיומם של אחיו ומשפחתו. די לתת במה לבני בליעל אללו, ודי לדיווחים על מעשיהם בתחומי בית הסוהר, שהשב''ס יתן להם את העונשים הראויים לדי לפטפטת סביבם. תנו לנו לשכוח מהם אך לא ממעשיהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''רק סייע..'' זה לא לכבוד החזיר
שי,
מרכז,
01/11/04 12:08
|
|
 |
תבחינו בין שיחות לקשירת קשר..
הוא לא מסכן...,
01/11/04 12:33
|
לבין שמירת מצוות (חופש הדת). עמיר פשוט הסגיר את כוונותיו בשיחות שערך בניגוד לכללים (בכל זאת אסיר - לא תצפי שהוא יוכל להתקשר נון סטופ לחבר'ה) באמירה הזו.
לתשומת לבכם - היו הוראות לעמיר להתקשר רק למשפחה. הסיבות להוראות הללו הן מן הסתם בגלל שעדיין חוששבים שהוא ישלח ידו לתכנון רצח נוסף.... הוא הפר את הכללים. אמנם יש זכויות אדם שתמיד חובה לשמור - אך לא מונעים ממנו לדבר עם משפחתו.
על אתם חושבים הוא זעם - על כך שלא יוכל לדבר עם רוצחים פוטנציאלים נוספים...''המסייע'' התמים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרנואידים
ישראל,
מרכז,
01/11/04 13:31
|
אולי הוא גם ביקש אוכל בד''צ כדי להכניס בו משהו וספר תורה כדי להצפין בו קודים לרוצחים נוספים.. ובטח חשבו על זה המודיעין, השב''כ, השב''ס..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
העמיר מפליץ והוא כבר בכותרות..
ל"ת
בצלאל,
01/11/04 11:27
|
|
 |
3.
לא חבל?
ר,
01/11/04 11:26
|
|
 |
2.
חגי עמיר תרגיע
דני,
צפון,
01/11/04 11:26
|
|
 |
1.
חוצפה של בנאדם
רות,
שפלה,
01/11/04 11:25
|
אם אפשר לכנות אותו ככה, אני לא הייתי נותנת לו לדבר בטלפון בכלל גם לא עם המשפחה שלו, בנוסף לא מאשרת לו חופשות ונוקטת בכל הסנקציות החוקיות שעומדות לרשותנו. עד שילמד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רות באמת שפלה!
רם,
גוש דן,
01/11/04 12:02
|
יש להעניש אדם על מה שעשה אבל לא לתת לרגשות שלנו של נקמה לפגוע באנשים.
סה''כ - למרות הפשע הנורא שעשה אחיו צריך חגי עמיר להשפט בדיוק לפי אותם קריטריונים שנשפטים כל האסירים האחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומהם לדעתך הקריטריונים לרצח
סימה,
01/11/04 14:26
|
מהם הקריטריונים לרצח דמוקרטיה? את משווה אותם לרוצחים רגילים???
הגב לתגובה זו
|
|