 |
49.
שנאת חינם... שוב אנו יורים ל..
שי,
23/11/04 10:29
|
עצמנו ברגל... עם ישראל צריך להתבייש בעצמו, בתור עם שעבר שואה ויודע למה מובילה גזענות, צריך להרכין ראש ולומר ''אני מתבייש במוצאי, בהורי ובדורות משפחתי...'' מספיק לשנוא כל מי שקצת שונה מאיתנו... תסתכלו בראי כל בוקר ותגידו לי איך אתם נראים... חסרי סבלנות, מקללים כל בוקר בפקקים, יורקים מהחלון, מתייחסים לנשים כאילו היו זבל, עצלנים וללא מוסר עבודה, תחמנים, אגואיסטים, עם סגולה עלאק... מקסימום יש לנו את צומת סגולה לא יותר מזה... תהיו בני אדם קודם אחר כך תשפטו אחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
חובה לקרוא - העליה הכי חשובה
צבר קקטוס מלידה,
תל אביב,
12/11/04 17:50
|
אני צבר ישראלי גאה ואני אומר לכם העליה הזו הביאה לפה אנשים חכמים מאוד מלומדים ואת הנשים היפות ביותר כמובן כולנו פה יחד בואו ניתן לעולים כתף נעזור להם איפה שרק נוכל עוד דור אף אחד לא יזכור את הסקר הזה גם ההורים שלנו הגיעו משם לפני דור או שניים והיום אנחנו ישראלים גאים עולים חדשים וישנים אוהבים אותכם אתם חלק מאיתנו ביחד נבנה לנו ארץ יפה דמוקרטית ואתם רק מוסיפים לפה -תרבות השכלה אנשים טובים ואת הנשים היפות ביותר (לא שוביניסט רק אמיתי) ולכל הישראלים החכמים - העליה הזו הצילה את בעיית הדמוגרפיה - והמבין יבין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תת תרבות
רן,
13/11/04 22:03
|
נשים יפות הא?זה מה שחשוב?וזה שנוצרים הגיעו לפה במסווה של יהודים קיבלו הטבות ולקחו את מקומות העבודה של הישראלים זה חשוב בעיניך? וזה ששום תעודה שהם הביאו איתם(רופאים,מהנדסים) לא היתה שווה את הנייר שהיא כתובה עליו זה חשוב בעיניך? אתה אדם טיפש!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
i am not surprise
mor,
jerusalem,
12/11/04 14:52
|
with the recism and the way israeli poeple behave one to another i can understand the russion. it is time to change the bad attitude.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
זה בסדר רק אחוז מהצברים רוצה
קשר עם רוסים,
10/11/04 16:00
|
קיבלנו אותם עם זרועות פתוחות וסל קליטה ששום מדינה לא נותנת ומה קיבלנו במקום? יחס מתנשא אל ה''פרימיטיבים'' וישעור מאלף בתרבות המגיע לי. מרמים משקרים ולא מתביישים לומר כמה יותר טוב היה ברוסיה. אח''כ בלי שום בושה הם עוזבים לקנדה אחרי שקיבלו ההטבות. סל ההטבות צריך להינתן אם בכלל רק אחרי 5 שנים בארץ ובכלל יש לבטל את הסל, למה ישראלים יכולים להסתדר בלי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
הביאו את הרוסים, הרסו אותנו
יוסי,
ישראל,
09/11/04 12:22
|
הרי זה ידוע שהרוסים נוטים לעבריינות ומי שלא מסכים עם הקביעה הזאת נמצא בהכחשה. זה פשוט תרבות שונה למה אנשים א מבינים את זה וישר קופצים למושג גזענות, הם אנשים שונים, הם לבנים יותר, הם חושבים אחרת, הם דוברי שפה שונה לגמרי, אין להם שום קשר למדינה במזרח התיכון מה קשה להבין את זה?
יותר ממליון רוסים לא יאומן איך לא מבינים בישראל שמדינה קטנה כזאת לא יכולה להרשות לעצמה אחוז כזה גבוה של אנשים מאותה ארץ. צריך מנהיג חדש שיעצור את העליה הרוסית למה עוד מעט יהיה חצי ישראל רוסים זה לא תקין זה לא הגיוני. לא מדובר בגזענות מדובר בהגיון אז תסתמו את הפה שלכם, ותחשבו טוב טוב על מה שאני כותב, אי אפשר חצי ישראל רוסים זה לא צריך להיות ככה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זאת ברכה
ג'ינג'י,
22/11/04 22:42
|
זאת ברכה למדינה, אידיוט. ואם כבר עבריינות, אז תגיד, מי הולך עם סכין בכיס?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים עם כל מילה
ל"ת
רני,
13/11/04 22:05
|
|
 |
44.
כולם לחזור לרוסיה !!!
יבגני,
חיפה,
07/11/04 15:47
|
קראתי את הכתבה.... לא יתרגשתי בכלל... אבל אחרי שקראתי את התגובות .... שירתתי 3 שנים בצנחנים אני אובד משלם מכיסי על לימודים מי אתם ?? שתגידו לי דברים כאלה ??????? אני מאדיף להיות יהודי ברוסיה מאשר רוסי ב ישראל !!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תחזור לרוסיה
הוטו,
08/11/04 00:32
|
|
 |
אתם רק מאיימים
אדם,
08/11/04 00:30
|
הרוסים לא יעזבו את הארץ כי הם לא ימצאו עוד מדינה פראיירית שתיתן להם מה שישראל נתנה. תראו לי עוד מקום בעולם שמרשים לרוסים לדבר ברוסית בעבודה? איפה ירשו להם לארגן ''מאפיה'' במקומות עבודה כמו בארץ.? נדמה לי שהיהודים ויתרו על זכותם למדינה יהודית אחרת אין לי הסבר למה שקורה פה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל...יבגני
ירון.מ,
07/11/04 17:38
|
אח שלי אל תעלב. הביקורת היא על העולים הנוצרים ולא על עולים יהודים שעלו.
אם אתה יהודי יש לך את כל הזכיות לחיות כאן,תבין שלאנישים שבנו את המדינה הזאת מאוד חשובה הזהות היהודית זה הכל!
אני ישראלי חילוני ובכל זאת, זה העם שלי וההיסטוריה המפוארת שלי לכן זה חשוב לי ולכל יהודי שחי כאן.
אז בסה''כ תנסה להיות קצת יותר גאה בשורשים היהודים שלך זה הכל.
באהבה והבנה מאח יהודי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
מה הם רוצים?הקימו להם ערוץ
חשוב לקרוא,
07/11/04 11:16
|
רוסי,חנויות לממכר חזיר,הם לקחו לצברים את כל העבודות,רובן חד הוריות שאלוהים יודע מיהו האבא,האלימות והשתייה אצלם בשמיים.בקיצור,וזה עצוב לומר-הרסו לנו את החברה.וכולנו יודעים בתוך תוכנו שזה נכון...עצוב!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם הרסו כל כך בקלות אז כנראה
מיקי,
חיפה,
22/11/04 22:36
|
|
 |
מסכים אבל פותרים?
אמיר,
13/11/04 22:07
|
מסכים איתך ,אבל איך פותרים את הבעיה (אסון) הזה שנפל עלינו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק מאה אחוז
יוסי,
ישראל,
09/11/04 12:16
|
חבל שלא מבינים את זה במדינה הזאת. הרי מדינה כל כך ''נאורה'' חייבת לסתום את פיה ולא להביע דיעות לא ''נאורות''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
חובה לקרוא !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
סמי,
06/11/04 16:29
|
קראתי את התגובות , והופתעתי לשמוע על השנאה שיש בין שתי הצדדים. אפילו הודעה אחת מפייסת לא ראיתי. זה פשוט כואב בלב. אני אישית יהודי ישראלי שעליתי מברית המועצות . יש לי המון חברים צברים ועולים מברית המועצות. יש חראות בשני צדדים. אני מכיר עולים שיכורים חראות שאי אפשר לדבר איתם על שום דבר. גם צברים ארסים נרקומנים.
כמו - כן אני מכיר גם צברים שפשוט אנשים זהב, ואני מוכן לעשות הכל בשבילהם . וגם עולם כאלה. כולנו ישראלים, וכולנו חיים במדינה הקטנה והמיוחדת שלנו . ובמקום להרוס אותה מבפנים , אנחנו צריכים להתאחד ולהגן אליה בכל מחיר , לקדם אותה , ולעלות מעל כולם! אבל בדרך הזאת לא נגיע לשום מקום =( , כדי להצליח באמת , אנו צריכים להעריך אחד את השני , אני לא אומר לאהוב אחד את השני, אבל לפחות להעריך , לא לשנוא , לא להיות אוייבים , לעזור אחד לשני !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
איזה דיכאון
טובי,
06/11/04 00:40
|
מה הרוסים לא רוצים להתחבר אלינו??? איזה דיכאון....שברתם את ליבי...איך אוכל להמשיך לחיות? אולי אזמין רוסיה דרך העיתון ונוכל לדבר על זה. בטוח שהיא תסכים.... אנשי תרבות יודעים ביניהם לא ככה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
פושקין ודוסטויבסקי הם רוסים,
דן דן,
גוש דנס,
05/11/04 18:06
|
גויס והמיגוואי אמריקאנים, שילר וגיטה הם גרמנים, אך הראו לי גזענים קטנים, וחסרי הראות, היכן במרוקו היתה שם תרבות?????? ומה עם תוניס אלגיר ומצריים, כלם מסתופפים במי האפסיים. וחוץ מגובראן שלא היה אשכנזי, תצאו רבותי ותגידו לי מי??????אבל זו לא סיבה להתנשאות זה נכון, אבל אני עם הרוסים לא התחלתי ראשון, ויש לכם עוד קצת ללמוד, ובתור לתרבות קצת לעמוד, אבל את הביקורת וזה לא פשוט, נובעת אצלכם מרגשי נחיתות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
העליה הרוסית-הבלוף הגדול
רמי,
06/11/04 00:23
|
לא תעזור דמגוגיה וגם לא הסופרים הסטטיסטיקה מדברת :הנוער הרוסי ברובו הוא עבריין ,והחיבוק שלכם את הרוסים לא יעזור, לעולם לא תוכלו לגשר על הבדלי תרבות.מה שבעינינו גניבה בעיניהם מותר,מה שבעינינו זנות בעיניהם מודרני,מה שבעינינו אהבת מולדת בעיניהם ענין עיסקי.זיכרו אם תשקרו לעצמכם האמת לא תשתנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הזונה היא מרוקאית
DK,
חיפה,
06/11/04 02:46
|
מעניין...אך עוד לא יצא לי להפגש עם אף זונה שהגיעה מחבר העמים.לעומת זאת הזונה היחידה שאני מכיר היא מרוקאית.
לגבי הגניבות תרשה לי להזכיר לך את אתי אלון, שגיא קופרמן - סגל ועוד מיליון כמוהם- כי לעשות ''קומבינות'' זה כל כך טבעי לישראלים ומי כמוכם יודע לרמות, לשקר ולגנוב.אתם ממש מקצוענים בזה.
ולגבי אהבת מולדת ...אז כנראה שכחת את המיליונים שמתו כשנלחמו נגד היטלר וגם אלפי כאלה שנלחמו גם בכיבוש הסובייטי והרוסי (גרוזיה, אוקראינה, לטביה). האם חשבת לרגע שרוב העולים פשוט לא תופסים את ישראל כמולדתם? אז איך אתה יכול לדרוש מהם אהבת מולדת? על סמך מה?מה יש פה לאהוב? שכונות מצוקה, צפונבונים פרימיטיבים, בתים מלוכלכים,חרידים וערבים,חול ויובש?את זה אתה רוצה שהם יאהבו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד עם
טל,
06/11/04 16:24
|
אתם לא אשמים ,אנחנו כבר מכירים את ערכי המוסר שלכם ואין ציפיות. מי שאשם הן ממשלות ישראל שהעלו אם תסלח לי ,הרבה מאוד זבל לארץ,לצערי המטרה היתה ''להלבין'' את צבע העור של התושבים.מה שממשלות הגזע קיבלו זה אסון לדורות שרק התחלנו לעכל,עוד עם הצטרף לסכסוך (יהודים,ערבים,רוסים)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לטל שאינו דומה לשמו!
דן דן,
גוש דנס,
06/11/04 19:47
|
טל הם המים היורדים משמיים, ליפול כאגלים על הפרחים, אתה הוא החרא היורד מלמעלה, ללכלך אנשים, וליצור פרודים. חבל לי על בזבוז המקלדת לענות לזבל, ובמיוחד כזה שכותב דברי הבל! אתה אולי יהודי ואפילו דור עשירי, אך דומן כמוך צריך להקיא!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא כדאי לעסוק בהיסטוריה היא
רמי,
06/11/04 16:16
|
לא מחמיאה לכם במיוחד. אני מבין את הפגיעה שחשים הרוסים כשמדברים על בריה''מ כחבר מדינות נחשלות אבל למרבה נצער זו האמת ,במקום להגן על תרבות נחשלת שהביאה מיליונים לסף רעב ,בריחה המונית ,עיסוק במקצועות ''נחותים'',היה מן ההיגיון שבני העם הרוסי יודו בכישלונה המוחץ של ''אמא רוסיה'' וינסו ולו במעט להכיר, מבלי להתנשא , עם אשר פתח את שעריו לפניהם .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לידיעתך..שפינוזה היה ממגורשי..
ירון.מ,
06/11/04 00:03
|
...ספרד,למרות שהוא עצמו נולד בהולנד. כך שמה שבאמת חשוב זה לאיזה תרבות אתה נולד ולא למוצא הורך!
יש לקחת בחשבון שרוב יהודי ארצות ערב חיו בגטאות(מלח)וניחשבו לתושבים על תנאי שכן היה עליהם לשלם מס גולגולת כדי שיוכלו ליזכות להגנת השילטון,בנוסף לכל הרדיפות והפרעות שעברו היה עליהם להיתמודד עם האיסלם המיסיונרי שהיום אתה יכל ליראות אותו אצל מיפלצות כמו בן-לדן . כך שמנקודת המוצא שלהם לישרוד ולישמור על יהדותם היה הישג ,לעומת יהודי אירופה שזכו באמנציפציה שקירב רבים מהם למנטאליות המערבית/מיזרח ארופית בעיקר.
בס''ה לכל יהודי הגולה היה קשה ואכן העולם הערבי באמת נישאר בחיתוליו אבל מכאן לבוא ולהאשים את יהודי ספרד/ערב בכך שהם אשמים זה באמת מגוחך מיותר ואפילו מיתנשא רק מליקרוא את דברך ולהבין שיצאתה מכדי הנחה שכל המלינים על העליה הרוסית הם רק ספרדים זה אומר עליך הכל.
העיניין הוא מנטאלי ולא עדתי .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובתך 31 ותגובה זו מתארים
אלמונית,
פלמונית,
06/11/04 07:05
|
בסך הכל את האמת, המתנגדים העקריים לרוסים הם בני עדות המזרח! נכון יש גם רוסים שהם מאפיה, וגנבים ושיכורים, כמו כל מהגרים שמגיעים למקומות חדשים(יצא לי חרוז כמוך!) אבל מזל שהם הגיעו!! אהבתי גם את תגובתך לבז, ולבצלאל, תודה על ההשקעה,אתה מוציא אותנו מבינוניות התשובות הממוצעת!! שבת שלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דן דן אתה גדול מהחיים המשך כך
ל"ת
סלע,
איתן,
05/11/04 21:39
|
|
 |
ומה עם המר''ן, כן זה... החמדן??
ל"ת
אבו אמו,
נתיבות,
05/11/04 20:57
|
|
 |
ברררררררררררררראבו!!!!!!!
ל"ת
אא,
אקסטרא,
05/11/04 20:46
|
|
 |
39.
לאנסטסיה
גרוזיני,
אשדוד,
05/11/04 16:21
|
די לבלבל את המוח . רוסיות לא שונות מאחרות אם לא יותר גרועות . אשדוד ובת ים מלאים ברוסיות שיוצאות עם צברים ממוצא גרוזיני וגם מזרחי לעיתים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
לדן למדן
אניגמה,
מרכז,
05/11/04 16:13
|
להגיד ''הצילו'' זה מוגזם , הם לא הצילו את אף אחד . לא היינו ברגעים קריטיים לפני שבאו אבל גם אחרי . אלתשכח שישראל נחשבה למפותחת עוד הרבה לפני שהם באו ושהמדינה , מסיבות בטחוניות לא העסיקה הרבה מאוד עולים במקצעות של מעבר לתחום הרפואה בלבד .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה כנראה חיי בחלום
DK,
חיפה,
05/11/04 17:28
|
ע''י מי ישראל הייתה נחשבת כ''מפותחת''? אולי ע''י אתיופים או ע''י ישראלים בעצמם כי בשביל כל העולם ישראל היא רפובליקת בננות ששייכת לעולם השלישי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
העלייה הרוסית הצילה את ישראל !
דן למדן,
05/11/04 15:08
|
בתור צבר אין לי כל ספק שהם הצילו את מדינתנו . עם שיודע מהי עבודה קשה , ולא מתבייש לעבוד בכל מקצוע שהוא אם מנקה שרותים או מהנדס גרעין!
לא נשכח את העולים בעלי הזיקה המזרחית (מגיע לי!) , שכמעט רובם עסוקים בלבצע קומבינות מסוגים שונים העיקר לא לעבוד ורק לעושת ציפורניים ושיער. אלו שגרמו להתפרקות המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
אני מאד מרוצה מהתוצאות.
DK,
חיפה,
05/11/04 14:15
|
ייתכן וזה יעזור לישראלים להבין כי אין דבר כזה תרבות ישראלית וחברה ישראלית. על איזה תרבות אתם מדברים? לשבת בספסל באשקלון ,לעשן גראס ולשמוע שירים של אבי ביטר?או לצעוק אחד על השני?מה זה תרבות ישראלית? דבר כזה לא קיים.יש תרבות צרפתית, יש תרבות גרמנית אבל לא תרבות ישראלית.כמו כן ''להשתלב'' בחברה ישראלית זאת ממש לא אופציה.בשבילי זוהי בושה להיות שייך לחברה פרימיטיבית כל כך.המטרה שלכם הייתה לקנות אותנו בגרושים ושאנחנו נהגן עליכם בצבא,נעבוד בשבילכם בעבודות הכי קשות ונהפוך להיות פטריותים. אבל זה לא יקרה בשום פנים ואופן.תסתכלו מסביב. מה אתם רואים?עם רע ואכזרי. פרימיטיבי וסנובי.מדינה של העולם השלישי, מכוערת ומוזנחת בלי שום עתיד. ואל תשכחו שאפילו בנתב''ג את הגרושים הראשוניים קיבלנו לא משיראל אלא מיהודי אמריקה.וכשיצאנו מנתב''ג השקענו את כל זה לכלכלה המקומית. כך שישראל עוד הרוויחה בזה כספית.ואיפה אתם הייתם עכשיו אילו מיליון אזרחי חבר העמים לא היו באים הנה? הייתם יושבים במיעוט בין הערבים. כך שבאמת. אנחנו עשינו לכם טובה בזה שבאנו למדבר המגעיל שלכם אבל בקרוב אנשים חכמים יחזרו לחבר העמים או יעברו למדינות נורמליות ואתם תשבו פה ותחשבו שאתם מרכז העולם כאשר בעצם ישראל לא שווה כלום וזאת שאלה גדולה אם יש לכם זכות להתקיים פה בכלל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק ב100%
Flog,
תל אביב,
05/11/04 15:12
|
אני גם משוכנע שאין דבר כזה תרבות ישראלית. ישראלים הם מאד לא תרבותיים.תראו איך הם מתנהגים ברחובת במוזיאון. במקומות בילוי.זה בושה! וחוץ מזה ישראל היא פשוט חור אמיתי.אף אחד לא בא הנה.כולם לא סובלים אותם כי הם סתם פרועים.זוהי מדינה שמנותקת מכל העולם.מסביב רק ערבים וים. מה הכיף לחיות פה?בזבוז זמן! ראיתם איך הם חגגו כשמדונה היית פה? בטח, כי אף אחד אחר כבר לא בא לפה במשך שנים! כי אין מה לעשות פה לאנשים נורמלים.ישראל מנותקת מהעולם החיצוני.כך זה כשעושים מדינה כתוצאה מהחלטה בUN.זה צחוק ולא מדינה. מה שעוד מצחיק, שהם קוראים לזה ''דמוקרטיה''. עם צנזורה צבאית, בלי תחבורה בשבת וחגים, בלי חתונה אזרחית, בלי זכויות להילה הומוסקסואלית. אתם קוראים לזה דמוקרטיה? זה אירן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה ''כיף'' שהביאו נוצרים כמוך
שי,
05/11/04 14:38
|
לפה. זה דווקא רעיון לא רע שתחזרו למאורות שלכם ברוסיה ותקחו את כל הזונות והנרקומנים שלכם איתכם חזרה לשם. תעזבו אותנו בשקט עם ''המדבר'' שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה הגעת הנה כי....
H,
05/11/04 14:34
|
לא הצלחת להגר לארה''ב. אבל גרמניה קולטת מהגרים יהודים מרוסיה בהמוניהם. ממליץ לך לנסות. אתה נשמע לי אדם ממורמר. בגרמניה יעמידו אותך במקומך הטבעי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק גרמניה, מותק!
DK,
חיפה,
05/11/04 15:21
|
אין לי מה לעשות בארה''ב. אתה יכול לנסוע לשם לקרובים שלך. או אתה רוצה לאמר לי שישראל עניה,מלוכלכת,משעממת היא יותר טובה מגרמניה עשירה, מפותחת, יפה ומתקדמת? נו באמת...גרמנים מכבדים אחד את השני,עוזרים אחד לשני, הם עם מגובש שכיף לדבר איתם. ועל מה יש לדבר עם ישראלים? מה הם יודעים חוץ מלצעוק, לראות ''יצפאן'' ולאכול חומוס? לרוב הישראלים אין מושג קטן בגאוגרפיה, הסטוריה (ולא, אני לא מתכוון להסטוריה של פלמ''ח), תרבות, קולנוע איכותי...אין על מה לדבר איתם! ישראלי = משעמם שאוכל במקדונלדס ומחקה את האמריקאים בכל דבר.ודיברתם פעם עם תלמידים ישראלים?אין באף מדינה אחרת תלמידים כל כך פרימיטיבים. וזה עתידה של ישראל. חצי מהמדינה ערסים, חצי פושעים.מה קשה לכם להסתכל לאמת בעיניים שאתם צחוק וטרגדיה אבל ממש לא עם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תרבות רוסית
יאן,
06/11/04 00:33
|
תבדוק טוב אם החברה שלך או אשתך לא שכבה עם החבר שלך אחרי לגימת כמה כוסות וודקה.במחשבה שניה אתם בעצם לא מתרגשים מזה מקסימום תדקור אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
If there was any doubt that
Marvin,
05/11/04 13:13
|
they are total aliens who do not belong, wrong people in the wrong place, here is the proof........i
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
rusim -tzabariml
aye,
sur america,
05/11/04 12:22
|
|
 |
33.
לא היית רוצה להכנס לתחרות
שי,
05/11/04 12:19
|
איתי על מה שעשינו בצבא כי אני בטוח שאני ינצח ובהפרש לא קטן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
צודקים ! רוסיות זה באמת הכי ט
ל"ת
אריה,
05/11/04 09:15
|
|
 |
והישראלים הכי גרועים, חוץ
נטאשה,
05/11/04 16:51
|
|
 |
31.
על מה אתם מלינים, טמבלים
דן דן,
גוש דנס,
05/11/04 08:07
|
מצויים, שאת הרוסים אינכם מבינים. אולי תנסו לקחת הפכים, ותנסו להפנים איך הם אתכם רואים! ראשית יש להבחין בין רוסים ורוסים, כי לעיננו הם כולם דומים. יש בוכרים אוזבקים ושאר לאומים, שגם בינהם הם לא מתערבבים. אינני מכיר את כל העדות, אבל גם בין הישראלים יש הרבה רעות חולות. זוכר אני שנות החמישים, עם העליה מהמגרב ושאר מרעין בישין. ושם ידידי היתם צרכים לראות את המרוקאיות מדדות, לאורך רחובות פרדסים וכבישים, ותחת כל עץ רענן, להביא הכנסה, וכל זאת תרתי משמע!!! לכן כל אלה מש''ס שהיום הם ראשי הקורנס, ושופכי תילי תילים של מילים, וכל זאת על הרוסים, רצוי שתשאלו את הסבתא איך הרויחה כספה....... ואז תדברו.!!! אבל זוהי צרה תמידית של כל העולים ,שעוברים בתחילה הרבה משברים, עד שהם פעם הופכים ותיקים, ואז בתורם על האחרים מלינים. אבל מה ששיך לרוסים רבותי, תקראו את שמות הנופלים, אם זה בקרב או בפיגועים, ואז נראה ואולי גם ונבין, שבדמם, כמונו אדמתנו מרווים!!!!!!!!!!!לכן לפני שאתם מדברים סרה, על סרגי ועל ונטשה, הביטו היטב יקירי באספקלריה, ושאלו עצמכם כיצד היתם מרגישים במקומם, אם היתם מחליפים מזג אויר אדם ושפה, שלא לדבר כבר על הסכנה, להיות בארץ מלאת פחדים, להרגיש ולהיות כאן ה''רוסים'' ,ולפעמים מאוד מאוד לא רצויים!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון הרוסיות באמת הכי טובות
שי,
05/11/04 12:20
|
|
 |
חהחהחהחהחהחהחהחה!!!!!!!!!!!
ל"ת
גדול,
פשוט גדול,
05/11/04 10:29
|
|
 |
אוי כפרה כמה אתה צודק,
אלגרה,
שכון בבאר שב,
05/11/04 09:55
|
ואז אפילו לא היו אמצעי מניעה , ויתכן שהוא הסבא שלך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתם ממש אבל ממש מפגרים
לא משנה,
צפון,
05/11/04 13:46
|
לא רק שאתם מספיק ''חכמים'', להגיב לתגובה של אדם משכיל, אתם גם כותבים בתגובה את השטויות הכי נבזיות שיכלתם למצוא, אה? עכשיו אתם יכולים להבין למה אנחנו לא מעונינם בקשר כלשהו עמכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סבתא שלי אכן היתה זונה ב54
אבוטבול,
דימונה,
05/11/04 16:50
|
כאשר היא הגיע ארצה , עם כל החברות שלה בבאר שבע, אבא שלי עם עיניים כחולות, כנראה איזה פולני שלא השתמש באמצעי מניעה, היום אני מנסה למצוא לפי הדי. אן. אי, אולי קוראים לי בכלל מורגנשטרן, ויש לי זכות לפספורט פולני, האים זה תופש???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
הגויים של השמאל
א.מ.,
05/11/04 05:37
|
נראה ששחקני החיזוק עבורו שהביא השמאל המתועב בעת שלטונו במשרד הפנים לארץ - (עליית הקוזאקים שלהם וליהודים אין דבר משותף מעבר לכך שסבם רצח את שכניו היהודים בעיירה הנידחת שלו) לא מתלהבים מאיתנו, להבדיל מהעולים היהודים שיש להם זיקה לעם ולארץ ולשפה העברית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
He Lomdim al Heshbon haMedinah
ל"ת
veachar kach,
yordim lehul,
05/11/04 05:00
|
|
 |
28.
LaRoussim ein Arachim
ל"ת
Rak Vodka,
ve Min,
05/11/04 04:58
|
|
 |
to 28
moti,
richon,
05/11/04 14:11
|
|
 |
27.
הבעיה העיקרית עם העלייה הרוסית
שי,
05/11/04 03:46
|
היא שמחציתם לא יהודים. זאת הבעיה העיקרית ,הם לא יהודים ומהסיבה הזאת הם לא מתערבבים באוכלוסיה ונשארים בקבוצות סגורות שבנו להם, מן בועה רוסית שאין כניסה ויציאה ממנה.(לא שהם מאוד אטרקטיביים שנתעקש להכנס ולהתקרב אליהם) לישראלים זה נוח כי מרביתם לא ממש מתים על הרוסים(ברוב המקרים בצדק) ולרוסים זה נוח כי הם לא יהודים ולא מרגישים שום חיבור ורגש לישראל,הם הגיעו לכאן רק כדי לברוח מרוסיה ולקבל תנאי מחייה טובים יותר. ישראל היא לא המקום הכי טוב בעולם מה לעשות? אבל ליהודים אין מקום טוב יותר ולכן גם דברים רעים פה נראים לנו בסדר כי זאת המדינה שלנו ואין לנו אחרת.(וטוב שכך דרך אגב) לרוסים אין שום רגש יהודי ולכן הם רואים רק את הרע פה ולא מחפשים להתערבב באוכלוסיה. לדעתי הפיתרון הוא לבדוק שורשים ומי שלא יהודי להחזיר אותו למקום מוצאו ובלי שום אפשרות למשא ומתן על כך ויפה שעה אחת קודם כי מספיקים לנו הערבים לא צריך לפתוח חזית נוספת מצד הרוסים הברברים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני הונגרי לא נעים לי לאכזב את
ל"ת
שי,
05/11/04 12:15
|
|
 |
אם אתה מרוקאי תשאל את הסבתא
ישראלי,
ישראל,
05/11/04 08:35
|
שלך איך היא פירנסה את המשפחה שלה כאשר היא היתה צעירה, ברחוב טרומפלדור, בבורסה ובחולות תל ברוך!!!??? ותבין שהרוסיות לא המציאו כלום! היום אתה שסניק ומרגיש כעילית, אבל אתה מתהום התחתית!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שי אתה גיזען קטן תתבייש לך
גרגמל,
ערוץ 6,
05/11/04 08:22
|
אולי אתה שונא אותם מיפני שהם אשכנזים ברברים מאיפה הפלצת את זה נכון יש בעיות בקליטת עולים אבל עשית מהם ברברים? נכון יש ליקלוט רק יהודים לא נוצרים אבל רוב הנוער שלהם מיתגייס ליחידות קרביות אגב איפה אתה שירתת? אז בקיצור גיזען יקר תתבייש לך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
אישתי רוסיה
בולשיט,
05/11/04 03:25
|
הלכתי עם אישתי לדיסקוטק של רוסים וכשעמדנו בתור להפתעתי הם דיברו ביניהם עברית ולא רוסית, למרות שהם היו קבוצות עולים הומוגניות.
לי אישית יש חברים עולים, הם מרגישים מעט עליונים משום שהם הגיעו מאימפריה שבעבר נתנה את הטון אל הלבנט.הם ברובם אנשים משכילים וחלקם עניים, אז ריגשי עליונות עוזרים להם להתמודד וזה בדרך להיעלם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
They are no better here
Oz,
Aussie,
05/11/04 03:04
|
they come to Israel take what they can take and then they migrate to Aussie and USA, when come here they do the same things, they do not mix with the aussiesand not with the israelis , ''we are not inteligent enough for them'' talk about inteligence, most of them did not finish school even, and do drugs. so don't feel sorry for them at all. I imigrated to Israel when I was 3 and grew up there all my freinds are spharsdim ( I am and ashkenzi) and my parents have only Israeli friends, love the country love the people, I wish these bloody russians would realize that they are in heavan.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
ki hem lo yehudim ve biglal ze
gam lo ziyonim,
ve ulai gam,
05/11/04 02:30
|
|
 |
ובכן מדוע חייבים לאהוב את יהוד
כואס,
22/11/04 23:07
|
|
 |
23.
ישראלים עלובי נפש...!!!
צבר אורגינל!!!,
ישראל,
05/11/04 00:48
|
קשה לכם להיסתכל במראה? הא? זה פרצופה האמיתי של יהדות ששרדה שואה!!! הגיזענות,צרות העין,הקינאה ושינאת החינם תעמיד אתכם במקומכם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגזענות היא רוסית ולא ישראלית
בצלאל,
05/11/04 01:23
|
הם באו אלינו ולא ההפך והנה הם עשו להם כאן מיני רוסיה אז אם ככ טוב ברוסיה למה מליונים עזבו ועוזבים את ''התרבות הגדולה'' שלהם שם ומחפשים מה שחסר להם ברוסיה אחרת לא היו עוזבים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בצלאל חביבי גזען קטן
דן דן,
גוש דנס,
05/11/04 10:02
|
קבלת את שמו של ארכיטקט המשכן. ואם הוא היה קורא את השטויות שלך, האמן לי שהוא היה מתבייש..... שיש זבל כמוך שכאן מדשדש!.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
מאיפה השטויות האלה?
נעמה,
רעננה,
05/11/04 00:44
|
באיזה תנאים נערך המחקר? מה מטרת המחקר? אולי עוד קצת כסף למחקר? קצת כסף לפסיכולוגים? עובדים סוציאלים וחרטות אחרות במקום כסף לאוניברסיטה, אוכל, תרבות. הרוסים לא רוצים, הישראלים לא רוצים, גם הפלשתינאים הדוסים, החרדים והחייזרים. לא להשקיע בשקרים להשקיע באנשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
צברים דבילים
עולה חדש,
הרצליה,
05/11/04 00:34
|
אתם הצברים קצת דיבילים.על מה אתם חושבים? קסף אין בישראל ואתם מחפסים אותם.אתם רצים אחרי כל הדגופים.מתרה אחד להיות מנהל.מספיק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולים כדשים
בז נודד,
05/11/04 07:39
|
יה אולה עהבאל כודם טילמד לעייט עכרי זה טדבר. עגב עם עטה מצליכ ליכרא עט זת עז בעמט כבל עליח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לבז הנודד לכך בוז בלי ברכה,
דן דן,
גוש דנס,
05/11/04 10:10
|
כי אתה כאותה נבלה סרוחה, המטילה את פירשה ללא אבחנה. אינני יודע מי אתה, אבל תנסה להפנים העובדה, שיש גם איטליגנטים ממך! נסה נא לכתוב אתה בקרילית, ותראה איך שפתך היא דבלית. לכן בז נודד אם ברצונך להפריש פרש חרבן לתוך החור ולא על הקרש, כי מי שנודד, מתישב לבסוף, ואז הוא נראה כמו זהו הקוף, לעשות פרצופים הוא יודע , אך את עצמו הוא אף פעם לא שומע!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טוב ענית לגזען הקטן!
ל"ת
איתן,
סלע,
05/11/04 16:54
|
|
 |
20.
כאילו שהצברים יודעים עברית.
יליד הארץ 55',
05/11/04 00:23
|
מה ''מדהים'' כאן? הכל ''מדהים'' את הדור החדש. דור דל-ביטוי. גם אני במקומם של העולים לא הייתי רוצה שום קשר עם הצברים, וגם לא צריך להיות במקומם לשם כך. החיים בארץ מלווים בתחושת קבס תמידית. הישראלים הפכו לעם מושחת, לבנטיני, תוקפני, גס-רוח, רדוד ועילג. וה''צבריות'' של פעם, אותה פרובינציאליות תמימה, שאולי היה בה חן כלשהו, עטתה כסות חומרנית פסאודו-מתוחכמת, שאין בה כדי לכסות את הערווה הפרובינציאלית המבצבצת תחתיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לחיי טומי לפיד-אומה לבנה
שמשון,
05/11/04 17:48
|
|
 |
Masskima Itcha, AVAL...
Yelidat 57,
05/11/04 04:53
|
Al ma sheatta medaber, ze pashut olam shehalach veneelam. Hador hatsair lo behechrach ashem. Hem punku ad lo yada. Anahnou shegadalnou al Eretz Israel haYaffa, tsrichim lehisstagel lashinouy...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
תירוצים
עולה ותיק,
חיפה,
05/11/04 00:20
|
כמי שעלה לארץ מבלי לדעת מאומה על השפה העברית, עם 2 הורים בשנות ה-50 (אז), אני טוען שהסיבה לקשיי העולים מחבר העמים לדבר עברית, היא הרצון להשתמש בשפת הארץ. נכון, זה לא קל ותמיד המבטא יסגיר את המוצא - אבל זה עניין משני. צריך, פשוט, להחליט שמשתמשים בעברית, גם אם בהתחלה זה יהיה איטי ועם טעויות. אבל, מי שמחשיבים את עצמם כבעלי תרבות, פשוט לא יכולים לטעון שאינם מסוגלים ללמוד את השפה. ואם התרבות כאן איננה לרוחו של מישהו, איש לא מונע ממנו לחזור למקום שיתאים לטעמו הענין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
העולים-עם אחר
דן,
04/11/04 23:53
|
כל מי שחשב שהרוסים עלו לארץ כדי להתחבר לתרבות ולשפה תמים במקרה הטוב ,או טיפש במקרה הרע.לרוב העולים אין ולא תהיה זיקה לארץ ולתרבות מכיוון שהם עם אחר ,ולא יעזור שייתנו להם את מקומות העבודה שלנו, ויספרו לנו איזה עליה מוצלחת זו ,האמת בסוף נחשפת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
רוצה תרבות ישראלית
סשה,
04/11/04 23:51
|
אני מאוד רוצה להכיר את התרבות הישראלית. מאז שהגעתי לארץ אני מחפש ולא מוצא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תרבות-חזיר וודקה ומכות
תומר,
05/11/04 17:44
|
למה אתה נשאר בארץ ותופס את מקום העבודה שלי?חפשו תרבות במקום אחר .קחו את הזונות ,את הזקנים ,את הנוער העבריין המפחיד ולכו לאירופה תאכלו חזיר ,תשתו וודקה ותלכו מכות ביניכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפשע ברוסיה גדול מהתרבות
עולה ישן,
05/11/04 01:31
|
ואולי לכן אתם פה ברוסיה לא מסתכלים עליך וכאן תראה איזה תשומת לב אתם מקבלים ואתם באים בטענות של חוסר תרבות ושטויות ישראל זה הדבר הכי טוב שקרה לכם בחיים אז תגידו תודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על איזה תשומת לב אתה כאן אומר
דן דן,
גוש דנס,
05/11/04 10:17
|
|
 |
16.
%100
40 שנה בארץ,
04/11/04 23:51
|
התרבות השולטת כאן היא:צרחות,דחיפות,חוסר נימוס, חוסר סבלנות,חוסר סובלנות, קולניות, ברבריות וונדליזם. בטח שלא ירצו להשתלב בתת תרבות כזו. תודה לאל שמצאתי אשכנזי כמוני אמנם צבר אך עם קבלות אשכנזיות ותרבות. כאן תרבות זו מילה גסה ומגוחכת זה היחס שמקבלים כאן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
הסיבה היא הרבה יותר פשוטה
יעל,
רחובות,
04/11/04 23:40
|
כאחת שלמדה בכיתה ש- 70% מתוכה היו עולים חדשים אני יכולה להציע הסבר הרבה יותר פשוט לתופעה: העולים מרוסיה עלו כגל המוני, כך שלא התקשו למצוא מסביבם עולים חדשים נוספים איתם שמורכבת מעולים חדשים בלבד (אותה שפה, אותה יכלו להתחבר וכך יצרו מסביבם תת- חברה תרבות). מה שקרה הוא שעולים אלה כמעט ולא נחשפו לחברה הישראלית, הצורך לדבר בעברית היה כה מועט שאפילו לאחר 10 שנים בארץ רבים מהם בקושי דוברים עברית. הם לא השתלבו בחברה הישראלית פשוט כי הם יצרו חברה נפרדת משלהם! אני יודעת שאנחנו הישראלים מאוד נהנים להצביע על הכשלונות שלנו, אך אני נאלצת להגיד שבמקרה זה, האחריות היא לא כולה שלנו. מצטערת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון מאוד!
יחיד,
לא משנה,
05/11/04 02:16
|
אפשר להוסיף, שמי שהתיר הגירה של אוכלוסיה מתרבות אחרת שהיא 25% מאוכלוסית ישראל, בתקופה כל כך קצרה, טעה בגדול .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
ונערה ישראלית תצא עם רוסי ???
ג.ק.,
04/11/04 23:39
|
|
 |
חס וחלילה לצאת עם רוב צבריות
ראש,
22/11/04 22:50
|
|
 |
פחחחחח עלאק לא
שרוט אחושרמוטה,
מה כפת לכם,
06/11/04 08:44
|
יאללה נגיד ככה...יענו אני רוסי..ואני יצאתי עם מלא ישראליות..וגם הודיות וגם כל מה שתרצו מה הקשר לא תצא עם רוסי?!?! וועלאק עוד אחד פלצן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ונערה רוסיה תצא עם ישראלי ?
ל"ת
ניצה,
05/11/04 01:33
|
|
 |
13.
עליה מחורבנת
אסון של עליה,
04/11/04 23:28
|
אפשר היה לוותר על כל העליה הרוסית, בטווח הקצר ובפרט הארוך זה יביא נזק גדול למדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נוצרה פה מובלעת רוסית מנותקת
אל,
05/11/04 00:51
|
לגמרי מההוויה המקומית. לפעמים קיימת ההרגשה שנמצאים במדינה רוסית. מה שמדאיג אותי זה חוסר הרצון להתערות בחברה הצברית. אין פסול בלשמר את תרבותם אך ההתעקשות להמשיך לדבר בשפתם לגור בריכוזים ולהכריז הכרזות כאלה ממש מקוממת. גם תהליכים פוליטיים הושפעו מהנטיה להצביע ימינה דבר שלדעתי טרף את הקלפים ואנו משלמים ע''כ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
אולי המחקר פקשש?!!! כנסו...
אנסטסיה,
04/11/04 23:27
|
בתור ילידת רוסיה ( שהגיעה לכאן בתור ילדה ) ובתור כלה לעתיד לבחור מזרחי אני רוצה להגיד שזו הכללה פראית! אני מכירה מלא זוגות בהם בני הזוג הם מעדות שונות ! אני לא יודעת איך הסקר הזה נערך, אבל אני רואה מסביבי מצב שונה לחלוטין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוסיה לא תצא עם מזרחי
ל"ת
אל תשקרי,
05/11/04 09:46
|
|
 |
רוסיה לא תצא עם מזרחי
ל"ת
אל תשקרי,
05/11/04 09:44
|
|
 |
11.
התנשאות ללא כיסוי
דר ארז אלמוג,
04/11/04 23:20
|
התרבות הרוסית במבחן התוצאה הינה תרבות נכשלת מאוד .ראו איך העולם המערבי כולל ישראל מלא בפלטים רוסים .העולים הרוסים נמצאים בתהליך ידוע של שיכנוע עצמי שיש להם כביכול תרבות גבוהה בכדי לכסות על האמת הכואבת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100% צודק תודה לך
ל"ת
בצלאל,
05/11/04 01:18
|
|
 |
נכון
עולה ותיק,
חיפה,
05/11/04 00:24
|
|
 |
10.
הם מצאו כאן את אמריקה ובחינם
הפרסי החכם,
04/11/04 23:18
|
ואנחנו הילידים חסרי התרבות שהרי רק להם ניתן השכל והתרבות ופתאום הם בורחים לאמריקה וטוענים שהם ישראלים יעני כי שם זה נשמע טוב והם מנצלים את זה ההורים פשוט לא יכולים לעכל את העובדה שילדיהם יתחתנו עם צברים חסרי תרבות אמא רוסיה היתה אמה לא טובה קילקלה אותם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
הרוסים אכלו את הכסף של המדינה
ל"ת
אני,
04/11/04 23:16
|
|
 |
התעשרתם על חשבוננו
רוסי,
05/11/04 11:01
|
אני שילמתי מיליון שקל מיסים ב10 שנים. ומדינה לא שילמה גרוש על השכלתי.
כמה אתא שילמתה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
תראו איך אנשים פה מתנהגים
אורן,
04/11/04 23:14
|
כמו עדר של חיות- בכבישים, בכנסת, במועדונים ועכשיו גם בבתי ספר.
איך אפשר לרצות להיות חלק מתרבות או יותר נכון חוסר תרבות שכזה?
שכל אחד יחנך את עצמו ובעיקר את ילדיו להיות אזרח הגון, לא יותר מזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
יופי
ש.כ,
מעון עולים,
04/11/04 23:13
|
אז שיחזרו מאיפה שבאו מי צריך אותם בכלל . צבר אורגינלי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאיפה באו הוריך גזען קטן
דן דן,
גוש דנס,
05/11/04 10:21
|
|
 |
6.
שטויות
אלמונית,
04/11/04 23:12
|
בתור בת נוער שעלתה מברית המועצות, אני יכולה להגיד שזה לא ממש מדויק. ישנם המון עולים מברה''מ (וביניהם אני וכמעט כל חבריי) אשר דוברים עברית 99% מכל חייהם ואוהבים מאוד את התרבות והחברה הישראלית. כמו כן, אותם אנשים גם מסתובבים עם ''צברים'' ואף אין להם שום בעיה לנהל איתם קשרים שהם מעבר לידידות.
ואני יודעת שזה נורא סטיגמתי, אבל אני מוצאת מספר רב של עולים בתור אנשים גסי רוח ששותים ומקללים רוב חייהם. אבל זאת רק אני...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
ההורים פוחדים מנשואי ''תערובת''
בצלאל,
04/11/04 23:10
|
שאם יביאו הביתה בחור או בחורה ישראלי ]ת[ כי אז כאלו שהם יורדים לרמה תרבותית נחותה וזה מה שמפחיד הורה רוסי הם פשוט גאוונים סנובים שחושבים שהתרבות ניתנה רק ליוצאי רוסיה. אם כן מה הם מחפשים כאן? בית ולמודי חינם ע' ח המדינה ולא יותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בצלאל כבר הערתי לך מה אני חושב
דן דן,
גוש דנס,
05/11/04 10:27
|
על שמך וכל מה שעוקב, אבל מעניין לראות התגובה, אולי איזה נטשה או טניה אותך היא זרקה כי אין אתה מגיע לקרסול נעלה. כי נראה לי שאתה מטומטם, וכמו כלב, תחת כל עץ רענן, משתין לך תשובה, ואי אפשר לומר שהיא חכמה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
איך משתנים החלומות....
אברהם,
גליל עליון,
04/11/04 23:09
|
פעם חלמנו להיות גרורה של ארצות הברית... היום החלום הוא להיות גרורה של רוסיה..... בשביל זה לא צריך לדעת עברית ואין צורך להשתלב בחברה הישראלית - תמיד אפשר לחזור ''הביתה''.... ועוד אומרים שזו עלייה טובה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
רוסים סנובים מסריחים
ל"ת
דימה,
מוסקבה,
04/11/04 22:57
|
|
 |
2.
לא פלא
דני,
04/11/04 22:57
|
אני ישראלי , אפשר להגיד ''צבר'' - 22 שנה בארץ . לפעמים אני רואה איך אנשים מתנהגים ברחוב ואני יכול להבים למה העולים מרגישים ככה. אם תחפשו ממש טוב תגלו שאין כזה דבר תרבות ישראלית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ודאי שיש תרבות ישראלית
יורי,
05/11/04 12:59
|
יש שירים, ספרים, סרטים, מחזות...לא רק פושקין יש בעולם. די להתנשאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בודאי. למה שגויים ירצו להיות
ישראלים?,
צפון,
04/11/04 23:15
|
זה לא בגלל ההתנהגות של הישראלים, זה בגלל שרובם לא יהודים ואין להם שום זיקה למה שנעשה כאן. הם רק ברחו מרוסיה כקרש קפיצה למקום אחר. ובכלל לא מפריע לנו שהם לא רוצים אותנו. רק שזה שוב על חשבון המיסים שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חדשות טבות
טניה,
23/11/04 08:28
|
למה? רק יהודים משלמים מסים?
P.S. כל יום לומדים משהוא חדש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
יופי....אז בואו ניפתח להם.....
יירון.מ,
04/11/04 22:52
|
...עוד ערוצים בספה הרוסית!
כאשר למחציתם אין שום זיקה ליהדות ולהיסטוריה שלה זה מה שקורה!
למה שלמחציתם של העולים הסלבים/רוסים ירצו להיות ישראלים?
ואני שואל כישראלי חילוני!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תיקון...בספה=בשפה...
ל"ת
ירון.מ,
04/11/04 23:43
|
|
 |
ישראלי חילוני
גרגורי,
בת ים,
04/11/04 23:29
|
ואתה כישראלי חילוני איזה זיקה יש לך ליהדות. בטח זיקה למורשת רבין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם העברית שלך לא משהו
א. חום,
04/11/04 23:16
|
|
 |
לירון: צבר! תלמד לכתוב בשפתך!
ל"ת
nat,
04/11/04 23:03
|
|