 |
39.
כביש 6 משעמם
מודאג,
08/11/04 16:50
|
מיום פתיחת הכביש היה ברור שיגבה קרבנות - הוא משעמם ומרדים, דוקא כביש שנועד לנסיעות ארוכות. מיטב החידושים והמחדשים לא נתנו דעתם לנושא קריטי זה, ורק חודשים רבים לאחר פתיחתו החלו בהקמת תחנות דלק, שאולי תסייענה לרענון, למרות שגם זה לא יפיג את השעמום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
ל-34
37,
08/11/04 09:11
|
גם אני שואלת.. אותך...
מה בעצם אתה אומר? מה ל-ד-ע-ת-ך צריך להעשות ולא נעשה?
נראה שאתה יודע על מה אתה מדבר, אבל אתה צריך גם להגיד את מה שאתה יודע בצורה עניינית וברורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
היינו שם מייד אחרי התאונה
מ-פ-ח-י-ד,
07/11/04 19:30
|
נסענו לקיבוץ למשפחה, ביום שישי בערב, והגענו דקות ספורות לאחר התאונה הקטלנית בכביש 767 שארעה במרחק של כמה מאות מטרים מתחילת הקטע החשוך של הכביש.
רק שתדעו שמייד עם תחילת נסיעתנו בקטע הכביש הזה, לי עברה בראש מחשבה ש - ''איזה פחד אם תקרה לנו תאונה כאן.'' בראש כבר חשבתי למי הכי נכון להתקשר...
הסיבה היא, שהכביש הופך להיות מפותל למדיי, לאחר קטע ארוך של כביש ישר ומואר, שבו מתרגלים לנסוע במהירות גבוהה יחסית ובאופן מגוחך דווקא בחלק המפותל נגמרת פתאום התאורה...
לא תמיד תנאי הדרך אשמים.. ובטח שאינם האשמים היחידים - אבל - קטע הכביש הזה באמת מסוכן!
מה אני אגיד לכם...
השבח לאל שהגענו בבטחה ומן הצד השני כמה עצוב ומפחיד לדעת שאנשים, שכמונו, מן הסתם, נסעו לארוחת ערב של ליל שישי אצל המשפחה, פשוט ברגע אחד, בסטייה קטנה של ההגה שיכלה להגמר ביום אחר במקום בכלום.. קיפדו את חייהם.
תמיד שומעים את הסטטיסטיקה וכמעט אף פעם היא לא משפיעה מספיק כדי שנזכור להוריד קצת את הרגל מהגז ולנקוט משנה זהירות, במיוחד בשטח שאיננו רגילים לנסוע בו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
כולכם ''חכמים'' יש רק סיבה אחת
יניב,
מרכז,
07/11/04 11:16
|
אחד אומר זה הכבישים אחד אומר זה החינוך שהנהג קיבל ואחד אומר זה הגיל, זה אף אחד מהסיבות הנ''ל אם שמתם לב יש למעלה מ400 הרוגים בתאונות דרכים ולפחות 80אחוז מהם בסוף שבוע תגידו את כל התירוצים שרק אפשר אבל שום דבר לא נכון תשמרו שבת וזה לא יקרה הכבישים דפוקים גם בשאר השבוע ולמה הרוב לא מתו באמצע שבוע . הם מתו בשבת כי הם חיללו אותה וימותו עוד הרבה אנשים שלא ישמרו אותה תזכרו את המילים האלה כל מוצ''ש שתפתחו את הטמבלויזיה תראו 5 או 6 או7 הרוגים ותמשיכו להאשים את הנהג את הכביש ואת הממשלה אבל רק לא את עצמכם תחשבו על זה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מדבר בשם אלוהים אדיוט?
ל"ת
חביבה,
07/11/04 20:32
|
|
 |
שמע כמה שאתה אידיוט
יוסי,
07/11/04 15:26
|
|
 |
תגובה 36#
אני,
פה,
07/11/04 14:45
|
כמה שאתה טיפש או עיור זה ממש מפחיד שיש יהודי כזה טיפש. מה שומרי שבת לא נהרגים מה לא נהרגו משפחה של רב שחזרו מחתונה וכל המשפחה נהרגה ביום חול בגלל שהרב הנהג נרדם על ההגה. הם חזרו מעשית מצווה נו מה תגיד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לחביבה, יוסי ואני
אדם פשוט,
07/11/04 22:52
|
חביבה, יוסי ואני- חכמים ממני וממכם אמרו שרצוי לתת כבוד לדברים שאדם אחר, בחורה או גבר, אומר. '' יהא כבוד חברך חביב עליך כשלך''. השכילו ובבקשה יישמו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
שמתם לב?
דימי,
י-ם,
07/11/04 07:54
|
רוב-רובם הרוגי תאונות הם צעירם - ולמה? כי דוקא הם נוהגים כמו מטורפים,חותכים,מזלזלים בנהגים אחרים. אני מיד מזהה אותם על הכביש לפי נהיגה הפרואה וחושב: הנה המתאבדים! אחר כך יגידו בהלויות ( לצערי הייתי) : הם היו בחורים טובים ... לא נכון! הם היו מניאקים בכביש ובגלל זה הגיעו למשהגיעו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דיברת מגרוני
ג'ימי,
08/11/04 09:18
|
אני היתי אומר זאת בדיוק באותן מילים. ממש קלעת. הבעיה היא שהם הורגים גם חפים מכל פשע. אני בפחד מתמיד שצעיר פרוע כזה לא יופיע פתאום ממוך, לי אולמישהו ליקירי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
שלומי,
לא משנה,
07/11/04 14:37
|
וואלה כמה שאתה צודק המניאקים הכי גדולים בכבישים אלו הצעירים חותכים מכל הכיונים . זואת הבעיה ולא כמו הטיפש מתגובה 36
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
רשלנות פושעת
נסים גבאי,
מומחה תחבורה,
07/11/04 07:36
|
תודו. טעיתם, חטאתם, פשעתם. מאת: נסים גבאי, מומחה תחבורה ומרצה בכיר לנהגים. מי אם לא אני בעל הזכות הכמעט בלעדית לבקש אתכם לקום ולהודות בטעותכם הנוראה והגורלית: דרך לא דרך בכל הטיפול בנושאי התחבורה ותאונות הדרכים?! אתם, זה משרד התחבורה החל מאחרון העובדים ו''מומחיו'', ועד שרי התחבורה המתחלפים חדשות לג'ובים. אתם, זו המשטרה והמשרד לבטחון פנים, מהשוטר הקטן העומד מאחורי מכמונת המהירות הזדונית, ועד המפכלי''ם ומפקדי משטרת התנועה. אתם, זו גם התקשורת, שיודעת היטב לחפש את כתבות הרייטינג הריווחי, בהזנחה פושעת של תחקירים עיתונאיים בהם הייתם מוצאים את מרואיינכם הפופולריים - אשמים. כי אחרי הסברים מפורטים שהנחלתי לדורות של נהגים, ניתן כבר לשמוע את דברי התוכחה נגד הרשויות מניניהם שאינם מבינים מדוע טרם נפל הפור במדינת ישראל לתיקון העוול הנוראי שמתמשך ללא סוף: הקטל הנורא בדרכים. כי אטימותכם, כולכם שם למעלה, מתורגמת לאסון לאומי ענק וכואב. כי מחדליכם, היו ממלאים במדינה מתוקנת רבים מבתי הכלא. כי תאוות השררה והשלטון לשמם - מסנוורים עיניכם מראות את האמת והמציאות העגומה. כי הכח בידכם הבלתי ניתן לערעור וניפוץ, מביא להמשכו המאוס של מצב מתסכל המתרחש מול עינינו, הציבור, אבל כאילו ממלכתכם השלטת מקובעת בטבורו של עולם אחר... אני מודה: לא היה לי הכח לשנות אתכם. אני מודה: לא הצלחתי לחדור אטימותכם. אני מודה: ציפצפתם עליי לאורך כל הדרך. אתם לא מודים: שתאונות הדרכים ניתנות להדברה, אם רק ייעשה המאמץ הנכון והמקצועי בכנות - תוך ניפוץ כל הקונספציה השגויה המוליכה אתכם עד כה. כי אינכם יכולים לתת את הכח בידי העם, כלשון החוק, שלמעשה הסמיך אתכם להיות מנהיגים. כי אינכם יכולים להבין שחלק ניכר מנהגי ישראל קיבלו במירמה רשיון נהיגה להרוג. כי אינכם מוכנים להודות שנהגים המקבלים רשיון להחזיק כלי רכב בשליטתם - ראויים גם לחשוב ולתכנן נהיגתם בהתאם לנסיבות ותנאי הדרך. אתם מקובעים על דיעות ותאוריות שגויות משנות ה-50, כאשר יצירת מנגנון שאיבת כספים מדוחו''ת בלתי רלוונטים לקרות תאונות הדרכים - מתאים לכם למילוי הקופה הציבורית. הגדרת הציבור כפרה חולבת מתאים גם לאופייכם המושחת: ניקח מהנהגים כסף רב על עניינים טכניים ''חוקיים'', נמלא הקופה הציבורית לעניינים שונים לחלוטין, ונמשיך לשלוט בכספים אלה ביד רמה - לטובתנו ומקורבינו... נניח במרכז המפלגה... אתם פשוט מושחתים ללא תקנה. אתם כבר אינכם ראויים לגינוי - כי גינוי נאמר וניתן רק למי שעושה עוול ויש המקווים כי יתקנו. אתם כל כך מצפצפים עלינו, שכל נסיון להיטפל אליכם יכול להביא רק אסונות נוספים... עלינו. זו הסיבה שאני אולי אחרון המוהיקנים שעדיין שולט בנסיונות להטיח בכם האשמות, אותן אתם מחליקים בזלזול לביוב התלונות. אבל דעו לכם כל האחראים הישירים והעקיפים למחדל הנורא הזה שהבאתם על עם ישראל: למרות שאינני מאמין אדוק בבורא עולם (סליחה...) יש בי אמונה חזקה בשכר ועונש טבעי חזק ביותר, כאשר שובל של הוכחות משתרך מאחורי שנות פעילותי הרבות. זכרו. יש מי שמלמעלה ישלם לכל אחד מכם את העונש הראוי והקשה המגיע לו. נכון. אין בי כל תקווה שתבוא מכם הישועה. אסון לנו, ואבוי לנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מומחה בבירבורים. ראה 35.
ל"ת
גיימי,
08/11/04 09:21
|
|
 |
אין מלה אחת על תכנית, בכל המלל
צלף קוצני,
07/11/04 14:59
|
קראתי את כל הרשימה הארוכה (והנרגשת), ולא הצלחתי להבין: 1. מה הלקוי. 2. מה הפתרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Lets do something about this
Avi,
Jerusalem,
07/11/04 10:06
|
Nisim,
I agree with you 100%. Please contact me at amaderer@netvision.net.il. I would like to work with you on this.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
פטנט נגד תאונות...............
ישראל..........,
07/11/04 05:25
|
כשרואים צעיר או צעירה נוהגים פשוט להתרחק מהם כמו שמתרחקים ממחבל מתאבד.הנוער איבד ערכיו ושפיותו.....................
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק 100%, אבל לא תמיד אפשר.
ל"ת
ג'ימי,
08/11/04 09:23
|
|
 |
32.
איזה כיף אני שומר שבת אין תאונ
דוסניק,
07/11/04 00:04
|
|
 |
זה יכול לקרות גם באמצע השבוע !
dan,
07/11/04 10:32
|
|
 |
31.
די לחפש אשמים- משתתפת בצערכם
אלמונית,
הרצליה,
06/11/04 23:42
|
די לחפש אשמים - משתתפת בצער המשפחות. די לתאונות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא ניחפש אשמים, והם ימשיכו להר
ל"ת
ג'ימי,
08/11/04 09:24
|
|
 |
30.
שלושה הרוגות?
מורה ללשון,
06/11/04 21:21
|
|
 |
29.
דיאני שלנו..
קריסטינה,
06/11/04 20:59
|
|
 |
28.
כל התגובות: תימנענה תאונה אחת?
צלף קוצני,
65 תגובות?,
06/11/04 18:55
|
למרות שה'מקובל' - להוסיף ניחומים ואיחולים 'רק' לנפגעי מלחמה או פעולות איבה: תנחומים למשפחות שאיבדו את יקירהן בתאונות, והחלמה לפצועים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
והידעו שלא חינכן לנהיגה זהירה
ל"ת
ג'ימי,
08/11/04 09:27
|
|
 |
27.
תנחומים
א,
06/11/04 18:45
|
האבל הוא ציבורי, אבל לא לשכוח תנחומים למשפחה הדואבת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
Highway Terror
Trudy,
Merkaz,
06/11/04 18:37
|
There is a word for the slaughter on Israel's roads, Highway Terrorism. It's about time we put a stop to the shahidim on our roads. They should be captured, tried and imprisoned for long periods until this plague is defeated. No more pity for reckless, drunken, drugged or rude and arrogant drivers. Stiff prison sentences will be the beginning of the end of Terror on the Roads. And if that doesn't work, then private vehicles must become history . That's why it might be life saving, and petrol dollar saving, to build proper train services, especially underground (or overground) metros to cover all of Israel. Thus someone living in Haifa could get to Jerusalem in half an hour, and someone living in Rishon could get to work in Tel Aviv in 10 minutes instead of being stuck in traffic jams there and back sometimes for over an hour each way. Exhaust from private cars are polluting our air as their drivers are killing each other. Enough is enough. But our governments ignore the problem and build more highways instead of rail tracks. It seems that only if some of them get to meet their Maker in their Volvos, something might start moving them to act....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
U right, I agree 100%
ל"ת
Jimmy,
08/11/04 09:29
|
|
 |
25.
A pity
Dodi,
Maryland,
06/11/04 17:56
|
I have driven in Israel in the past and this is not just a killing field, it is murder and suicide groung combined. There is so much egoism, lack of respect for the law and no respect for other persons and vehicles. Selfishness has no limits in Israel, a beautiful country with beautiful people who lack appreciation for themesleves and their own. It is probably necessary to look at all aspcets of this destructive attitude. It needs all of the elements of authorities, regulations and the drivers themselves. There is no price tag for loss of dear life in Israel. Roads and driving conditions must be improved based on drivers' reports and they must be taken seriously. Drivers must be made to obey the law with severe monetary fines that leave holes in their pockets as well as confiscation of the vehicles involved. Kids are to be educated to preserve life on the road and respect other individuals. Police should be vigilant and remove speeding drivers for months if not years. Vehicles must pass safety requirements that will make them safer to their occupants. It is a combined, serious effort that may help a serious and horrific plague. It can be done with the right attitude and discipline. I am yet to find them there and I would like to see it happen for the sake of the grieving families and the lost lives. It is also a must, for the sake of the living.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Youngs are not awared
Jimmy,
08/11/04 09:47
|
that a vehicle is a transportation device only. They have to show their sklils which they dont have), to be first in the traffic, whatever it costs, even by price of human lives. They refer to a car as to a toy in lunapark. Their parents are responsible for their behavior on roads. The wrong part is that they kill innocent people.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
פורד פוקוס איננה בטיחותית
רון,
חיפה,
06/11/04 17:18
|
אם היו נוסעות בגולף בורה או וולוו לא היה מגיע האירוע להרג מיותר שכזה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל-24
נהג,
06/11/04 18:04
|
...הרכב שיוביל את הגופות לקבורה,לא יהיה פורד פוקוס!!! זה מה שיחזיר אותן לחיים???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
מדוע תאונות-הדרכים תימשכנה...
צלף קוצני,
עגום!,
06/11/04 16:58
|
אינני איש בשורה! מספר תאונות הדרכים, מספר הנהרגים בהן ומספר הנפצעים, מדי שנה, הוא נתון סטאטיסטי קבוע (+ - בגבולות סטיית-תקן) בכל מדינה, כולל ישראל כמובן. את המספר הזה לא ניתן לשנות (משמעותית), ושום דיבור, ביקורת, פרסום, התוויית תכנית וכו' - לא יעזרו. הדרך היחידה, לתמורה, היא לשנות משהו מהותי ובסיסי במערכת הזו. לדוגמה: חקיקת חוק לפיו כל רכב במדינה יושבת במחצית מימי השבוע, כלומר, הורדת מצבת כלי-הרכב הנעים במדינה (וכנ''ל הקלת העומס) לכדי מחצית, יתבטא בוודאות בתוצאות. דרך נוספת, דראסטית (הרי רק שינוי קרדינאלי יפתור משהו): הסבת המנוע של כל צי המכוניות בארץ (מיליוני כלי רכב), על פי חוק מחייב שיחוקק, ליכולת האצה מרבית של 60 קמ''ש בלי יכולת לעלות על גג מהירות זה גם בלחיצה נוספת על דוושת הגז. הדבר יוריד באופן דראסטי מיידי את מספר תאונות הדרכים, חשוב מזה: חומרתן, ויפחית בהתאם למספרים נמוכים מאוד את מספר ההרוגים. כמו לגבי עישון (מדוע לא מוציאים צו סגירה למפעלי הטבק והסיגריות אם ידוע בוודאות על עשרות אלפי חולים, ונפטרים, בשנה, מהנזקים הבלתי-הפיכים של עישון?), כך לגבי הפתרונות הרדיקאליים לגבי מניעת ההרוגים בתאונות דרכים שהצעתי, הכול עניין של אינטרסים כלכליים ושל בעלי-הון תאבי-שליטה. בפשטות: היות ומדובר בכסף, והרבה, שום דבר, שדינו לפגוע בבעלי-העניין שרוצים להוסיף ולעשות רווחים כולל הטייקונים, לא יעבור. בממשלה ובכנסת מתואמים איתם! תאונות כמו היום, לצערי, תימשכנה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המוחה עם נוצות-הטווס:איפה אתה?
צלף קוצני,
צפצוף?-משהו?,
06/11/04 19:10
|
איפה המגיב, שהידע שלי (לטענתו - טענותיו התפרסמו באתר אתמול) גורם לו תסכול קשה, כואב, בלתי-הפיך? גם כשצריך אותו - איננו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לצלף -
Vered.,
06/11/04 19:09
|
א. נכון שמספר תאונות הדרכים הוא נתון סטאטיסטי קבוע, העניין שהוא גבוה פי שניים בישראל מאשר בארה''ב או קנדה. אז התווית תוכניות, כמו: חינוך לשוכני הים התיכון בעלי המזג הסוער ותחושת האדונות על הארץ - כן תעזור... כל יום נהיגה בישראל - הוא יום קרב בשבילי. אני אפילו אוספת את רעמת התלתלים - כדי שהמאצו הישראלי לא יזהה אשה מרחוק - ויחתוך אותי, יוריד אותי לשוליים,ידבק לי למכונית מאחור עם טווח אפס, ויחנך אותי (אם אני לשנייה בנתיב השמאלי, כי אני אמורה לפנות שמאלה בפנייה הבאה..אבל הוא לא יודע זאת).
חינוך יעזור לטווח ארוך, עונשים מאסיבים ללא רחמים יעזרו לטווח המייד.
ב. אני מסכימה 100% עם כל שאר הצעותיך להגבלת המהירות (שלפחות לא כל תאונה תהייה פאטלית),להשבתת רכבים, ובעצם לכל פתרון שלא יהיה, העיקר להפחית את מספר התאונות.
ג. ליבי אל אותם הורים אומללים שהיום חרב עליהם עולמם לעולמי עד...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
תאונות
ניסים,
צפון,
06/11/04 15:38
|
התאונה ליד כפר קנה קרתה יותר בגלל תשתית לקויה מאשר טעות אנוש. אני מכיר את הכביש הוא צר מאוד. בעל שוליים נמוכים ולא סלולים.אין תאורה במקום. העיקולים חדים מאוד. נהג שאינו מנוסה עלול להכנס למצבים לא נעימים בכביש זה בלשון המעתה. לדעתי המדינה לא עושה די לבניית תשתית טובה יותר בכבישים הבין עירוניים בצפון ובדרום. ''הפטנט'' של המדינה הוא האשמת הנהג הישראלי במקום השקעה בתשתיות. מיזמן כבר הוכך שהשקעה בתשתיות כביש זהוא עשק משתלם מבחינה כלכלית שלא לדבר על מאות הרוגים ואלפי נכים ומשפחות הרוסות!!! ולא רק בגלל ''הנהג הישראלי'' למרות שיש הרבה מה לשפר גם אצל הנהג וזה גם באחריות המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
לצערי סוזוקי בלנו זה אוטו ממש-
אוי סוזוקי,
06/11/04 15:27
|
|
 |
20.
''שלושה הרוגות''?
אסף,
06/11/04 14:52
|
|
 |
איפה כתוב שלושה הרוגות?
ל"ת
אתי,
06/11/04 21:20
|
|
 |
האינטרנט דינמי: המערכת תיקנה..
צלף קוצני,
07/11/04 15:44
|
קרוב לוודאי שהייתה קודם טעות זו (לי כבר לא נראתה), כי גם תגובתו של ''אסף'' (20) וגם תגובה 30 (''המורה ללשון''), מתריעים עליה. אז א', יפה שלגולשינו הערניים (ששגיאות לשון ועריכה צורמות להם!) עין בוחנת לבדיקת והגהת הפרטים. ב', מעודד, שהמערכת שמה-לב לא רק לתגובות הגולשים - גם לתיקונים שהם מציעים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
תשתיות?
אסנת,
מרכז,
06/11/04 14:17
|
אנשים תתעוררו: תשתיות גרועות ככל שתהיינה לא גורמות לתאונות נקודה. מחקרים מראים כי בעיקר חינוך נכון ואכיפה עוזרים במניעת תאונות דרכים. התאונות הרבות במדינה זו קורות במיטב הכבישים (כביש 6, איילון וכ''ו) ומדינות עם כבישים גרועים מבישראל יש פחות תאונות (בהתחשב בגודל הכבישים ומספר מכוניות)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני בדיוק באותה דיעה
ג'ימי,
08/11/04 09:52
|
|
 |
תשתיות טובות
ג'קי,
מנצ'סטר,
06/11/04 17:44
|
את צודקת במאת האחוזים.
הבעיה בארץ היא לא התשתיות אלא הנהגים.
מוסר הנהיגה צריך להישתנות במדינתינו. הכבישים טובים אבל הנהגים אינם יודעים איך לינהוג. אז מה אים אין תאורה בקטעים שונים. יש ליקרוא את הכביש ולנסוע במהירות המתאימה לנהג בתנאים. אין מה למהר ונסיעה זהירה תביא אותכם למקום חפציכם בשלום.
אנא היזהרו בנהיגתיכם. דרך צלחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
true..
Yosi,
Germania,
06/11/04 15:40
|
the culture and way of thinking cause most of the accidents in IL
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
חשוב לא פחות
נט,
06/11/04 12:15
|
ואם כבר מדברים אז סעו או נסו לנהוג בכביש ב''ש ים המלח.. שם הבדואים נוהגים כמו מטורפים מפחיד לנהוג שם . כמה פעמים הם הורידו נשים בהכביש בכוונה .. אז איפה משטרת התנועה? למה מי שנוסע בכביש הזה כבר מהרגע שהוא מתחיל לנהוג בו לא יודע אם יחזור הביתה ... הם עוקפים מכל כיוון אפשרי ,נוסעים במהירות של מרוצים, ועוקפים מכוניות בלי חשבון של מי מימול !!!!! כל מי שנוסע בכביש הזה שמו לב לכל מכונית עם בדואי!!! לא גיזעני פשוט פוחד..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
beduim
haim,
brazil,
06/11/04 14:01
|
its true i was driving fron yam hamelach to arad and a truck driver was slow on the way up..........he signled me to pass but i was in a dead zone ,so i did not pass him.....a second later a car came from the other side........he was trying to couse an acident.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
בנושא כביש 767
תושבת האזור,
06/11/04 11:19
|
כמי שנוסעים בכביש הזה מדי יום, הכביש צר, אין לו שולים עד יבנאל, רק תעלה ועצי אקליפטוס. מדי כמה חודשים יש תאונה בכביש ואיזה רכב נוחת בתעלה,הגרוע מכל, בסיבוב של שדמות דבורה, זהו סיבוב חד מאוד אך משלה, אנשים מגיעים במהירות כי הם חושבים שאינו מסוכן. אתמול מע''צ עבדו בכביש וסללו נתיב אחד, הייתכן שיש קשר? לא ראיתי את המשטרה באיזור הזה כמה שנים טובות, והערה אחרונה ההסעה שמסיעה את ילדנו לתיכון כדורי נוסעת מהירות מטורפת, קשה להדביק את האוטובוס, למה אין שוטר שיתקע לנהג דו''ח הגון או שיוריד אותו מהכביש, בנוסף למרות שגובים הרבה כסף על ההסעות, לילדים אין מקום לשבת ורבים עומדים כל יום בהסעות, וזה קרוב לואדי לא תורם לבטיחות שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צריך לעשות יותר
רויטל,
06/11/04 17:12
|
לא הייתי נותנת לילד שלי לעלות על הסעה כזאת, זה רק שאלה של זמן, פצצת זמן מתקתקת....ומה אתה עושה כדי שההורים ידעו משהו???? לכתוב תגובה בעיתון זה לא מספיק. לכי למועצה, לבית הספר, תלשיני במשטרה על הנהג, תזיזי עולמות, ואולי תצליחי להציל חיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
ספורטאית נהרגה
טרגדיה,
לא יודע,
06/11/04 09:55
|
|
 |
15.
שמתם לב איך מתחילה הכתבה ?
בני,
ב''ש,
06/11/04 09:18
|
'' למרות מאמצי המשטרה ''- איזה מאמצים בדיוק? לעמוד עם אקדח לייזר על כביש מהיר ולתפוס אנשים שנוסעים 110-120 זה לא מלחמה בתאונת הדרכים!!! (זה טוב בשביל לסמן ''V'' -וזה מה שהמשטרה שלנו עושה)ץמלחמה אמיתית בתאונות -זה להעמיד שוטר (רצוי סמוי) בכל צומת בעיר ולהחרים רכבים מכל אותם המניאקים שעקפים מימין,לא נותנים זכות קדימה,גונבים רמזורים וכ'. עד אז -נמשיך לספור מתים....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה שאתה מגזים
עודד, אוז,
06/11/04 12:49
|
למה לא תבוא עם הצעות קצת יותר פרקטיות מאשר להוסיף למשטרה עוד חצי מליון תקני כוח אדם יקרים (כמספר הצמתים בארץ)?
למה לא טכומטרים בכל רכב שנוהג בו נהג חדש?
או יותר מצלמות?
או חינוך בטיחותי לילדים בגיל בית ספר?
ולמה אתה משמץ את מאמצי המשטרה? בוא נתערב ששוטרי תנועה עושים הרבה יותר למניעת תאונות ביום מאשר שאתה עשית כל חייך?? אתה נשמע מתוסכל.... מה קרה, תפסו אותך עושה 120 בכביש של 80?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תאונות לא קורות רק בגלל מהירות
גלי,
ת''א,
07/11/04 00:59
|
השבוע עברתי תאונה בגלל נהג שלא עצר באדום, בגלל שהייתי ברכב חדיש ויכולת התמרון בו גבוהה, ניצלתי ממוות כמעט וודאי. דווקא אז, כשהתקשרתי למשטרה הם לא טרחו להגיע, כי נפגעתי קל בלבד. למחרת בבוקר, עצר שוטר חברה שלי על מהירות 63 בכביש פתוח בדרך עירונית - המאמצים של המשטרה מופנים למקום לא נכון!! תאונות לא קורות רק בגלל מהירות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצעות יפות, אבל....
אלכס,
מודיעין,
06/11/04 12:01
|
המשטרה יכולה לעשות רק מה שהמחוקק מאשר לה. לכן, כל זמן שאדם שהורשע מעל 100 פעמים (כלומר - נתפס ע''י המשטרה והוגש כתב אישום, ובית המשפט החזירו לכביש!!!) חוזר לכביש ולבסוף גורם למות אחרים - לא ניתן לבוא בטענות אל המשטרה. בכוח האדם המועט שיש, באמצעים חסרים (אתם יודעים שדוחים תיקון ניידות, שיש איום שלא למכור דלק למשטרה עקב חובות, שאין תקנים, שתקנים קיימים לא מאויישים, שאין מדים וכו'?) - המשטרה עושה את המירב. יש לזכור שמשטרת ישראל נלחמת, חוץ מתאונות דרכים, גם בפשיעה (רצח, סמים, אלימות במשפחה ועוד ועוד) ובלחימה בטרור (שמירות במקומות שנקבעו, אבטחת צירים וקו התפר ועוד ועוד). מי שפעם אחת יתנדב למשמר האזרחי יראה ויבין כמה עבודה יש, ואין סיכוי קל שבקלים למנוע את כל ההרוגים. כל נהג שנעצר וקיבל דו''ח - הוא הרוג/הורג פוטנציאלי. אל נהיה חכמים לאחר מעשה, לאחר מות אנשים. תנסו לשער כמה חיים נחסכו בפעילות המשטרה. באשר לתשתית - נהג שמתגורר במקום ויודע שהכביש אינו אופטימלי (בלשון המעטה, כפי שמתברר מתגובות הכותבים) - צריך לזכור שיש עוד אנשים על הכביש, ויתכן שלא כולם מודעים למפגעי הדרך. לכן - יתאים נא את מהירותו לתנאי הדרך. הדבר נכון בכל דרך, שכן גם בכביש 6, הישר והטוב מכולם בארץ, יתכן שיפער בור בכביש, או שימצא חפץ על הכביש שנפל מרכב חולף. הכביש, לעולם, אינו אותו הכביש מהנסיעה הקודמת.... בברכת ונשמרתם לנפשותיכם וחיים טובים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאלכס
חגי,
מעלה החמישה,
06/11/04 13:32
|
לחלוטין לא מדויק. נכון שהמשטרה עסוקה בדברים נוספים ונכון שאין כוח אדם ונכון שאין תקציבים וכו' - ובוודאי נכון שאי אפשר להאשים רק את הגוף האוכף בכל תאונות הדרכים. א-ב-ל, את מעט השוטרים והתקציבים ש-כ-ן מפנים למלחמה בתאונות דרכים מרכזים במכמונת מהירות על כביש ישר וארוך ותופסים בו בירידה נהג על 110 במקום על 90 ורושמים לו דו''ח. הנהגים האלו לא מסוכנים ולא גורמים לתאונות. עדיף שאת מעט כוח האדם והתקציבים שיש למשטרת התנועה תפנה לאכיפה מוסווית. כל נהג במדינה שלנו שנוהג שעה, פוגש בדרך מינימום ארבעה חמישה נהגים אחרים שמבצעים עבירות מסמרות שיער. עדיף שהמשטרה תתמקד באלו, תטיל עליהם קנסות ועיכולים - ותשלול להם את הרישיון. ותאמין לי - יש למשטרה מספיק כלים חוקיים להתמודד עם נהגים אלימים כאלו (שלילת רישיון במקום, זימון לשיפוט מהיר, קנסות גדולים וכו'); בקיצור המשטרה לא אשמה בהכל, אבל לבטח מתפקדת ברמה איומה לעומת מה שהייתי מצפה ממנה. יש לזכור שהמלחמה בתאונות הדרכים יכולה לחסוך כפול ממספר האנשים שפיגועי הטרור מחסלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לחגי - עם כל הכבוד
אלכס,
מודיעין,
06/11/04 19:07
|
כמו שכתבתי - בוא, תתנדב למשמר האזרחי, ואז לא תכתוב לי ''תאמין לי...'', כי פשוט תדע על מה אתה מדבר. אתה חי באיזו אשליה חסרת אחיזה במציאות. כמתנדב במשטרת התנועה אני יודע, בודאות מוחלטת, שמתוך עשר ניידות שלנו (משטרת התנועה תל אביב, או בקיצור מתנ''א ת''א), המופעלות במשמרת, יש אולי ניידת אחת או שתיים, לכל היותר, המתמקדות בעבירות מהירות. עיקר הפעילות הוא בתחום אכיפת התנהגות: חגורות בטיחות, נסיעה בחוסר זהירות, חציית קו לבן ושטחי הפרדה, נסיעה בנתיב השמאלי תוך הפרעה, שימוש בטלפון נייד ועוד. רובה המוחלט של הפעילות אינו בתחום המהירות. גם בהתנדבות בעירי, מודיעין, במשרד התנועה, איננו אוכפים כלל עבירות מהירות, למעט במבצעים מיוחדים, אלא ציות לתמרורים, רמזורים, מתן זכות קדימה להולכי רגל וכדומה. נושא המהירות עוחה כל פעם - ע''י הנהגים והתקשורת, אולם בפועל - אינו מיושם ע''י המשטרה בכמות כל כך מסיבית כפי שנטען. אני שב וקורא לכל יבעלי הדעות והמגיבים היושבים בבית, בנוחות המפנקת של חדר המחשב: בואו, הצטרפו למשטרה בלחימתה בפשע, ביחידות השונות (סיור, תנועה, מניעת עבריינות, בילוש, חילוץ ועוד), ואז אוכל לקבלאת טענת ה''תאמין לי''. ותאמין לי - כי אני שם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לאלכס
שחר,
מרכז,
06/11/04 21:05
|
אוי כמה שאתה לא מבין , אתה בדיוק עמדת על הדברים שהמשטרה מסמנת V! אם אני לא שם חגורה אני לא מסכן אף אחד חוץ ממני. אם אני לא עוצר בעצור אך עדיין מסתכל טוב טוב ונותן זכות קדימה אז לא סיכנתי אף אחד , אם טעיתי בדרך וביקשתי מנהג נחמד שיתן לי להדחף שניה ולקחת שמאלה כי באמת טעיתי אני לא מסכן אף אחד!!!!!!! העבריינים האמיתיים הם אלה שנוסעים באדום (לא גונבים את האדום אלא פשוט נוסעים בו כי אין להם זמן לחכות לירוק), הם אלו שחותכים אותך, הם אלו שעוברים נתיב בלי לאותת, הם אלו שעוקפים בפקק דרך השוליים ועוד ועוד!! את העבריינים האלו אפשר לתפוס רק עם שוטרים מוסווים בניידות מוסוות שסתם נוסעים בכבישי הארץ ולא על ידי ניידות שיושבת בצד הדרך ומחכות שאולי יעבור מישהו על 110 כדי לדפוק לו את הקנס!!!!!! וגם אני הייתי שם ואני יודע! רק ככה ילחמו בתאונות הדרכים , רק על ידי שוטרים מוסווים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשחר - הסוף
אלכס,
מודיעין,
07/11/04 17:47
|
שחר יקירי, אינני מאיים, במלוא הרצינות. מאחר ואינך יורד לסוף דעתי ואתה מתבצר באמיתות ובדיעות שלך, לא נותר לי אלא לסיים בזאת את התכתובת חסרת המעש. אתה מוזמן למשטרת התנועה בבית דגן, ליום שישי הקרוב, אז אהיה במשמרת, או לחילופין למודיעין (שאל בתחנת המשטרה על אלכס מהית''מ) - ונוכל לשוחח על העניין ואולי תצטרף אלינו למשמרת - ותבין על מה אני מדבר, שכן אין טוב ממראה עיניים ואין חכם כבעל ניסיון.... בברכת נסיעה טובה, שלווה ובטוחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלכס, כולי פחד.
שחר,
מרכז,
07/11/04 01:14
|
אני ממש מפחד מהאיומים שלך , מזל שאני לא גר באיזור מודיעין....... לגבי תמרור עצור, יש מקומות בעולם שהתמרור אינו קיים בכלל. ויש מקומות שהוא רק ניתן כהמלצה. ושוב אני חוזר על דברי , אם מתוך 10 ניידות 1 או 2 מתעסקות במהירות זה יותר מדי , לא צריך אפילו אחת , ומה עם שוטרים מתנדבים שיושבים בצמתים ועוצרים הולכי רגל שעוברים באדום??? כמובן שזו עבירה אך עדיף ששוטרים אלו יפטרלו בכבישי הארץ כדי לתפוס את העבריינים האמיתיים!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשחר - בהכנעה....
אלכס,
מודיעין,
06/11/04 23:18
|
אולי כדאי שתקרא שוב את שכתבתי, ולצורך העניין - אצטט שוב: ''כמתנדב במשטרת התנועה אני יודע, בודאות מוחלטת, שמתוך עשר ניידות שלנו (משטרת התנועה תל אביב, או בקיצור מתנ''א ת''א), המופעלות במשמרת, יש אולי ניידת אחת או שתיים, לכל היותר, המתמקדות בעבירות מהירות. עיקר הפעילות הוא בתחום אכיפת התנהגות: חגורות בטיחות, נסיעה בחוסר זהירות, חציית קו לבן ושטחי הפרדה, נסיעה בנתיב השמאלי תוך הפרעה, שימוש בטלפון נייד ועוד. רובה המוחלט של הפעילות אינו בתחום המהירות. גם בהתנדבות בעירי, מודיעין, במשרד התנועה, איננו אוכפים כלל עבירות מהירות, למעט במבצעים מיוחדים, אלא ציות לתמרורים, רמזורים, מתן זכות קדימה להולכי רגל וכדומה''. נכון שהיעדר חגורת הבטיחות של הנהג מסכנת רק אותו, אבל חגורת הנוסע? והילדים? ומה עם העלאת תעריפי הביטוח של כולנו כדי לממן את הטיפולים בך, שסיכנת רק את עצמך? אינני מדבר על אלה המבקשים לעבור נתיב לצורך פניה, אלא על אלה המשוחחים בטלפון ודורסים אחרים או ''זורקים'' נהגים מהכביש בלהט השיחה. על אלה העוברים נתיבים בכביש מהיר תוך סיכון אחרים ועוד. איננו עמדים בצד. במשמרת של שמונה שעות אנחנו נוסעים מעל 300 ק''מ. ואם אינך עוצר בעצור - איך בדיוק אתה רואה שהדרך פנויה? אם לא ראית את השוטר אחרי הצומת - גם אופניים או אופנוע לא תראה..... מאחל לך המשך נסיעה בטוחה - ואל תתקרב למקום בו אהיה במשמרת. זה יגמר לא טוב.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חגי - אתה צודק 100% !!!
ל"ת
A Woman,
06/11/04 18:48
|
|
 |
צודק צודק צודק!!!
ל"ת
נדב,
06/11/04 10:47
|
|
 |
כמה שאתה צודק !!!!
ל"ת
המבין,
06/11/04 10:00
|
|
 |
14.
תשתיות כבישים איומות!!!
רויטל,
06/11/04 08:12
|
ועל מעקות, שטחי הפרדה ותאורה שמעו כבר במדינה הזאת???? ארץ אוכלת יושביה, כל הכסף הולך למלחמות וביטחון אין!!!! בטח שלא בכבישים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לבטל האגרה בכביש 6
אלון,
שרון,
07/11/04 09:26
|
צריך לבטל את התשלום בכביש 6 ולהחזיר את הכסף למשקיעים ככה שכולם יוכלו לנסוע בו בחינם עד אשר יתוקנו כל הכבישים האחרים במדינה ויפה שעה אחת קודם !!!!כל המציל נפש אחת בישראל ....!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא הכבישים- רק הנהגים!!!
רוני,
נס ציונה,
06/11/04 13:38
|
תראו מדינות עם תשתית גרועה בהרבה, כמו קרואטיה, ואין שם כל כך הרבה תאונות!!! זה רק הנהגים המטורפים, שמוכנים לההרג בשביל לעקוף...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רויטל את צודקת
דנה,
ירושלים,
06/11/04 10:36
|
ביחוד בצפון הכבישים איומים. הם צרים מתפתלים ואין בהם תאורה. מזעזע לחשוב שאם קטע הכביש היה מואר אולי התאונה היתה נמנעת. צריך גם לבדוק את מעקות הבטיחות. הם אמורים לבלום את הרכב ולא לרסק אותו. אבל בארץ, בשל החומרים ממנו המעקות עשויים, נהרגים הרבה מאד בני אדם. אני מאשימה את מע''ץ בכל מה שקורה בכבישים שלנו. יבוא יום שתוקם ועדת חקירה ממלכתית לבדוק את כל המחדלים בכבישי הארץ . ושהמשטרה לא תצחיק אותנו - אכיפה? מאמצים?. הסיבה לתאונות בארץ הן 2: נהגים גרועים ולא מיומנים וכבישים איומים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
It is the Israeli driver
Me,
The Galaxy,
06/11/04 10:09
|
I say it with pain: I drove in many counties,including third world countries with worse roads than Israel. The Israeli driver is the worst. Drivers, are aggresive, they are inconsiderate, they get too close to other vehicles and do not leave any margin for an error. If one driver make the slightest error an accident is unavoidable.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את טועה
בני,
ב''ש,
06/11/04 09:24
|
תשתית הכבישים בארץ סבירה מאוד, גם ביחס למדינות כמו קנדה.ארה''ב. מה שכן נורא ואים זה התשתית האנושית והתרבותית של הנהג הישראלי הממוצע. חוצפה חסרת מעצורים ו''רק אני צודק והכביש הוא שלי בלבד'' -וזוהי בדיוק התוצאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סימוכין?
בבלתי,
06/11/04 11:30
|
תשתיות הכבישים גרועות ביחס לצפיפות המכוניות ועול המיסים, כמו כל דבר במדינה המצוי בידי חברות ממשלתיות.
תאורה טובה הייתה מונעת תאונות קטלניות כמו זו שהתרחשה בסופ''ש הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
חינוך
dorin,
צפון,
06/11/04 07:00
|
עוד הפעם אני חוזרת חינוך לנהיגה נכונה ואדיבה מהגן כולל צבא זה בדמנו ולאף אחד לא אכפת כמו שעשו עם פרחים מוגנים ושמורים שהיינו ילדים עכשיו אף אחד לא קוטף תאונות דרכים זה יותר חשוב לא כך???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
true
david,
london,
06/11/04 13:00
|
will all know about protected flowers and would never pick them... education is the best option to combat the road disasters.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אי-אפשר לחנך לאדיבות
ברברי,
06/11/04 11:34
|
המזג הלבנטי אינו ניתן לכיפוף, אפילו לא ע''י מדינה חצי-פשיסטית כמו ישראל. לעומת זאת, כן ניתן להקנות לנהג כישורים, שיעזרו לו להמנע או להחלץ מתאונות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מובן שאפשר לחנך לאדיבות וסובלנ
שחף,
06/11/04 20:14
|
צריך לחנך לאדיבות ולסובלנות מגיל אפס. אם לוקחים את זה כמשימה לאומית, נותנים תקציבים מתאימים ושעות במערכת - אפשר לראות תוצאות! וזה קשור לכל תחום בחיינו! בכביש זה עולה בחיי אדם, אבל מה בנוגע למקומות אחרים? בכל מקום צריך להתנהג במו בני אדם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
Start to use Camels
I care,
06/11/04 04:47
|
And I thought that in Israel they only use camels. I guess I was wrong.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you sure were!
no-name,
nowhere,
07/11/04 20:40
|
You sure were wring!If the countries around us use camels,it dosnt make US use them.If you don't know a thing about Israel,why did you look?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
לשחר אילון
אסי,
שרון,
06/11/04 00:24
|
מספיק עם הפק פק תוסיף ניידות שוטרים ומתנדבים. תפסיקו להקשות על המתנדבים. רק פעולות מסיביות בשטח יעזרו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
תגובה
טומי,
צפון,
06/11/04 00:21
|
אפשר להאשים את כל העולם ואישתו אבל כלום לא יעזור,מי שאשם הוא תמיד הגורם האנושי,חוסר תרבות נהיגה,חוסר מיומנות,היסח הדעת,ומהירות מופרזת=לתוצאה שבכתבה !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדיוק מה שכתבת!!!
שחף,
06/11/04 20:09
|
אי אפשר להגדיר זאת טוב יותר! אלה הגורמים לתאונות הדרכים! ולא תשתית לקויה (תמיד הרצפה עקומה, אבל לא מבררים אם הרקדן יודע לרקוד...)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
די להיות סגפנים
ל"ת
ברברי,
06/11/04 11:40
|
|
 |
9.
לא נורא רק 3 הרוגים. קטן עלינו
עושן,
06/11/04 00:12
|
|
 |
מה הכוונה.
אייל,
06/11/04 13:03
|
למה אתה מתכוון אתה אומר רק שלושה הרוגים ? שלא אכפת לך או אומר את זה בציניות . תסביר את עצמך יותר טוב .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם 600 בשנה לא מזיזים לאף 1
נדרס,
06/11/04 01:37
|
|
 |
8.
רק עונשים קשים ירתיעו !!!
bel1,
רון,
05/11/04 23:41
|
הישראלי מבין רק עונשים קשים . קנס קטן אינו מזיז לו. עונש כבד על עברות תנועה כגון שלילת רשיון למספר שנים !!! על כל עבירה כגון מהירות מופרזת, השתוללות על הכביש, אי ציות לעצור, קו הפרדה וכד'.... לדוגמא - הפסיקו להעסיק עובדים זרים רק כאשר הקנסות קפצו לאלפי שקלים ... זה מה שמרתיע את הישראלי !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטויות במיץ!
ברק,
קו התפר,
06/11/04 01:20
|
מה שמביא לתאונות הינה תשתית לקוייה. ההצעות שלך יראו שינו סטטיסטי בלבד מעצם העובדה שיהיו פחות נהגים על הכביש, ופחות מכוניות. אבל כמות התאונות ביחס לנהגים ומס כלי הרכב לא תפחת. למה? תשתית לקוייה, כבשים פתלתלים, חוסר תאורה, סימון לקוי של הנתיב וכיו''ב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תה מדבר שטויות
ג'ימי,
06/11/04 02:40
|
דבריך פשוט מרתיחים לי את הדם. הצעירים נוסעים כמו מטורפים, ללא זהירות. השוויץוןחוסר התחשבות בתנאי הדרך, ככל שיהיו קשים, וגם בכבישים הטובים ביותר, הם שגורמים לתאונות. הצעירים חושבים שתמיד נהג אחר יירתע ויתן להם להשתולל. לצערנו, זה לא תמיד מצליח. אני רןאה אותם בכבישים העירוניים והבינעירוניים. פשוט נורא. זה ירגיז אותך, אבל ככל שהמשתוללים ייהרגו, יהיו פחות נהגים פרועים על הכביש. הבעיה היא שנהרגים בגללם חפים מכל פשע. אז לא הכבידים, אלא הנהגים. הבנת את זה, ברוך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I found
Robin Hood,
06/11/04 14:21
|
|
 |
תרבות דיבור
ברברי,
06/11/04 11:47
|
|
 |
תשתית לקויה- הרחבת הכבישים
כוכב הצפון,
06/11/04 02:23
|
אתה צודק,רק הרחבת הדרכים הבין עירוניות ל-4 נתיבים עם גדר הפרדה תביא לפתרון שיקטין את נזקי התאונות ואת חומרתם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
שאלה !!!!!!!!!!!!!!!
איש,
05/11/04 23:19
|
למה לא עושים מבזק חדשות מיוחד כשנהרגות 3 צעירות בתאונה?!?! מה-אם אנשים לא נהרגים בפיצוץ אז זה לא מספיק טוב בשבילכם תקשורת יקרה?!?!?!!? כל שבוע הולכים 10 בני אדם בממוצע בכבישים!!! מספיק כבר! מספיק!!!! אי אפשר ככה! התאונה הזאת פשוט מזעזעת ....3 צעירות מאותו רכב נהרגו...פשוט מזעזע!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כעת אשמה התקשורת...
ג'ימי,
06/11/04 02:44
|
כלום לא יעזור, הצעירים חושבים שמספיק ללחוץ על הדוושה, ונוסעים מהר. שלא יעקפו אותם, שלא יעיזו להופיע לפניהם בנתיב. כל עוד יתיחסו לנהיגה כאל לונה פרק, ייהרגו. הצרה היא שהם הורגים גם אחרים. אז התקשורת לא תואיל, אלא ההורים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
צעירים
אזרחית מודאגת,
05/11/04 23:06
|
תפסיקו לתת רשיונות לגיל הטיפש עשרה ואז התוצאות תהייה נה חיוביות. רק היום ראיתי כמעט את המוות מול עיניי שקבוצה של צעירים נהגו ברכב ועקפו אותי רק במזל יצאתי בשלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
מזדעזעים וזמן קצר אח''כ שוכחים.
הפתרון-הטמעת דפ,
קנדה,
05/11/04 22:49
|
דפוסי התנהגות, ובכלל זה, התנהגות בכביש, כולל של הולכי רגל, כבר בגיל צעיר ביותר. מגיל הגן. מה שהוטמע בגיל צעיר, נשאר לכל החיים. מה שנוטעים במוח בילדות נשמר לתמיד ואת זה צריך לזכור כשחושבים על איך לצמצם את תאונות הדרכים. פעולות ההסברה יעילות כקליפת השום. שאל כל פסיכולוג ויאמר לך: הטמעת הרגלים והתיחסות נכונה בגיל רך היא הערובה להתנהגות מתאימה בבגרות. בואו לחיות שנה בקנדה(לא צריך יותר, זה מספיק כדי להבין איך זה עובד) ותראו ילדים מגיל צעיר, וכמובן מבוגרים לא לוקחים סיכונים מיותרים. אומרים שהמהירות הורגת; סטטיסטית זה נכון, אבל רק סטטיטית. המהירות לא הורגת אלא השימוש הפסול בכביש, כלומר מהירות מופרזת ביחס לתנאים. בקנדה, כשהתנאים לא מאפשרים, נוסעים לאט. נכון שיש תאונות גם כאן, אבל זה בגלל ריבוי המהגרים שהגיעו עם דפוסי נהיגה פסולים כדוגמת הישראלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השחצנות הישראלית
אנונימי,
צפון,
06/11/04 01:23
|
תאמינו לי...אני ישראלי, נולדתי בישראל...והחוצפה הישראלית זה פשוט לא להאמין, אנחנו חושבים שאנחנו הכי טובים, הכי חכמים הכי יפים, ובגלל זה כל האסונות מגיעים אלינו...חזרתי עכשיו לפני כמה ימים מארה''ב, הייתי בלוס אנגלס, אטלנטה, ניו יורק...בלוס אנגלס-בחיים לא פגשתי אנשים כל-כך סימפטיים נחמדים...ומה לא? והישראלים פשוט בכל מקום בעולם-אותו זבל...לא פלא ששונאים אותנו!!! בצדק!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
not true
Yosi,
Germania,
06/11/04 15:38
|
not all Israelis and everywhere i the wordl are the same garbage. Unless you do not know anything else better?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ככה אנו נראים.. צודק
נט,
06/11/04 12:39
|
כנראה שרק מי שחי או יצא למספיק זמן מהארץ, והצליח להסתכל על המדינה מהצד מבין את מה שכתבת. גם אני חושבת בדיוק כמוך למרות שאני אוהבת את הארץ מאוד אבל התרבות שלנו חייבת להשתנות.. אבל מה לעשות אם ''האדונים'' שלנו לא מספקים לנו את הצרכים .. אף אחד לא לומד מטעויות ואף אחד גם לא מנסה להשתנות לטובת חזות רצינית יותר . בואו נודה באמת אנו כבר לא ממש המדינה של החכמים הגדולים, אנו כבר לא ממש העם הנאמן למולדת כמו שלמדנו .. היום יש סרבנים וכו, ואם נביט על הדת שלנו ! היתה !.. ולמה? פוליטיקה ודת לא באים יחד!!! מתי כבר יבינו את זה העשירים שלנו?? פוליטיקה זו פוליטיקה ודת רחוקה מלהיות משהו דומה אלה אם עושים כמובן כסף !!! וכסף .... זה מה שהראש היהודי רוצה תמיד זה כסף .... כסף.... ואם אפשר אולי קצת עוד כסף... במרמה או ביושר (יש כזה דבר?) אבל זהו אלו אנחנו וככה אנחנו נראים מבחוץ .. לא יפה אפילו מגעיל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים לכל מילה. אבל יש גם בעית
איציק,
05/11/04 23:59
|
|
 |
כמה שאתה צודק!!!!
פנינה,
פלורידה,
05/11/04 23:33
|
לצערינו דפוסי ההתנהגות של הישראלים מורגשים בכל מקום. גם בארה''ב יש תאונות אבל ביחס לגודל האוכלוסיה הרי האחוזים הם אפסיים. אתה צודק לגמרי לגבי החנוך בגיל הרך, זה יעזור לא רק להורדת כמות תאונות הדרכים , אלא גם להשתלבות ולהטמעות בעולם הגדול. דפוסי התנהגות נאותים יאזנו את האזרח הישראלי העצבני והשחצן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בארה''ב יש יותר תאונות
יותם,
צרפת,
07/11/04 11:36
|
בארה''ב יש יותר תאונות, ביחס לאוכלוסיה. 14 הרוגים לכל מאה אלף תושבים, לעומת 8 הרוגים לכל מאה-אלף תושבים בישראל. (לשנה).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו,אלא מה?
-,
-,
07/11/04 20:43
|
בטח שבארה''ב יהיו יותר תאונות דרכים,יש שם הרבה יותר אכלוסיה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Pnina you're wrong
Guy,
USA,
05/11/04 23:55
|
Pnina, you are wrong. Arouind 40,000 people are killed every year in the U.S. If you normalize it to the size of the population (287 milion versus 6 million) you'll see that there are more fatalities per capita.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
דיייי
יוסי,
05/11/04 22:28
|
דייי עד מתי המשטרה תמשיק להתעשק בטפל ולא בעיקר נמאס הגיעה הזמן לעקב אחרי צערים בברים ומי שנוסע החראי ששתה ששלילה במקום דדדי אי אפשר ככה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת די לשגיעות
טומי,
צפון,
06/11/04 00:31
|
|
 |
טומי קצת יותר סובלנות
שיר,
07/11/04 01:21
|
גם לעולה חדש שאולי מתקשה בעברית וגם לסתם אדם מהשורה שלא זכה ללמוד ולהשכיל יש את הזכות לכתוב ברשת. אתה יכול לכבד זאת ולהתיחס לעיקר ולא לתפל.יש אנשים שמתקשים בכתיבה וכאן זו לא הגשה של עבודה אקדמאית ואם אתה לא מבין שיש אנשים שקצת יותר קשה להם אז כנראה שגם אתה לא התפתחת והשכלת בתחומים רבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתבייש לך .
אייל,
06/11/04 13:06
|
אתה מבקש שהוא ילמד עברית . תסתכל על הטעות שלך קודם . כותבים ''שגיאות'' ולא ''שגיעות'' ב-א' ולא ב-ע' . אתה כזה אהבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאייל הדביל
אני,
06/11/04 19:07
|
לא הבנת את הציניות שלו כשהוא בכוונה כתב ''די לשגיעות''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לבד על הכביש?
ארנון,
06/11/04 10:50
|
בדיוק בזה מדובר. אתה לא לבד על הכביש. תקן אותו, ואל תוריד לשוליים. גם ללא תרומתך יש די תאונות. סע לשלום חביבי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם הבנתה מה כתב מה איכפת לך מה
דודי,
06/11/04 03:38
|
מהשגיעות,,,,כן יש אנשים דיסקלקטים וזה לא אמור לפסול אותם מלכתוב תגובות,,,, ניראה לי שלך חסר משהוא בראש,,,,,וזה מאט הבנה,,,,יא דפוק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דודי אתה לא מבין
ציני,
06/11/04 19:09
|
לדיסלקטים יש בעית קריאה. לדיסגרפים יש בעית כתיבה. הכותב הנ''ל רשלן כי יש לו מחשב והוא יכל לבצע בדיקת איות לפני ששלח את מכתבו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יופי של תגובה.הראית לו מאיפה
ל"ת
הדג משתין.,
הבנת ת'רמז?,
06/11/04 03:09
|
|
 |
כואב מאד
גילי,
06/11/04 19:56
|
ערב טוב לבנים אני רואה שמאד משעמם לכם אז החלטתם לתקן אחד את השני.
בבעיה עצמה אתם לא כותבים מה אתם חושבים באמת יש בעיה חמורה במדינה שלנו וזה לא המשטרה ולא מע''צ אלה זה אנחנו עם כל אחד יעשה לעצמו חשבון נפש בכביש ויגיד לעצמו שמהיום יש לתת זכות קדימה לנסוע במהירות המותרת וכששותים לא נוהגים........ אז אני חושבת שזה היה נראה קצת קצת אחרת.
אשמח מאד לקרא את הדעה שלכם ואם אתם חושבים שאני טועה תכתבו לי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
צר לי ומר לי שום דבר לא יעזור
משה ואהרון,
05/11/04 22:23
|
צר לי שום דבר לא יעזור, אלא אם יחרימו רכבים מיד על הכביש. מישנוסע לא נכון . ייעצר וילקח ממנוח רכבו לשבועיים... יוחזר לו על חשבונו . ובינתתים שהאיש יחזור למחוז חפצו באוטובוסים. אנו אומה ועם לא ריציניים. מתהלכים במזל. לוהים שמור לי על כל אלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
כביש 767 לכל אורכו כמעט
me,
מכאן,
05/11/04 22:16
|
חשוך מאוד, צר ומי שלא מכיר אותו מסתכן.
רוצה להוסיף שהיום עובדי מע''צ התחילו לסרק ולסלול מחדש את קטע הכביש מכפר תבור לשדמות דבורה.
כמה עצוב לשמוע על התאונות.
סעו כבר בזהירות. ושמרו מרחק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ולחשוב רק שתלמידי ביה''ס כדורי-
אבי דגן,
גליל תחתון,
06/11/04 05:05
|
מוסעים יום יום על כביש זה מיבנאל, שרונה וכפר כמא, הלוך וחזור על כביש שפשוט אין לאיפה להמלט ממנו, אין שוליים (אפילו צרים) ובמקומם יש תעלות שאם תרדו אליהם במהירות גבוהה מ-40 קמ''ש הסיכוי להתהפכות הינו די גבוה. (כביש שרובו מותר לנסיעה במהירות של 80 קמ''ש!!!) ובשדמות העיקול בכביש הינו כמעט 90 מעלות!
מע''צ? מפגרים שניתן להם את ביצוע התשתיות! רק תיראו את הסימון של נתיבי איילון לדוגמא...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
הצהרות מיותרות
ניסים אליאס,
ראש העין,
05/11/04 22:08
|
לאחר הפרסום התקשורתי להצלחת המשטרה בצמצום תאונות הדרכים החלה תפנית דרמטית כלפי מעלה במספר ההרוגים. יש להמשיך באכיפה...ואין לחגוג !!! דיי לקטל הנוראי
הגב לתגובה זו
|
|