 |
112.
להוסיף רוק
איידס,
14/11/04 14:42
|
|
 |
111.
גילויי שמחה
rui,
חיפה,
14/11/04 13:05
|
הקרנבל ביום שישי היה נראה כמו לקבור כמה שיותר מהר שלא יתחרט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
110.
קבורת חמור
מני,
בון,
14/11/04 01:22
|
|
 |
אשליות
חז,
מרכז,
14/11/04 14:30
|
טועים ובגדול אלו שחושבים כי עם מות אבו עמר מת העימות. אני לתומי חשבתי כי תיתכן תקווה שאבו עומרי יישב עם אבו עמר ותהיה התקדמות, והנה התרחקה התקווה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
109.
הזמן לרעתנו
ishco,
Israel,
13/11/04 23:21
|
בשעה טובה הלך לעולמו עוד מנהיג ''שדאג מאד לישראל''. מה שמדאיג שאנחנו תולים עתידנו באחרים. את ההתנתקות היו צריכים לעשות בשנות השבעים. עד היום השכנים המבולבלים שלנו כבר היו מבקשים שלום. המבולבלים שלנו (הגרעין הקשה של הימין + מטורפים למיניהם) שרוצים את ארץ ישראל השלמה יקבלו בסוף כלום. טעות של המתבצרים במצדה עלתה בהתחזקות הנצרות ובגלות של 2000 שנה. מה שמדאיג זה שאנחנו לא לומדים מההיסטוריה שלנו. אנחנו מצפים שמנהיגי העולם והשכנים שלנו יעשו את העבודה ויביאו לנו שלום וביטחון (זה מה ששרון הבטיח בבחירות)
מה שאנחנו לא נעשה לא יקרה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פתח ספרי הסטוריה
עומר,
14/11/04 15:23
|
|
 |
108.
עראפת לא נקבר
רפי,
13/11/04 23:04
|
תזכרו טוב טוב מה שאני אומר,זה באמת לא בטוח שזה הוא שנקבר,והם עוד יפתיעו בתהלוכה לירושלים כדי לקבור אותו שם,ואף אחד לא יוכל לעצור אותם,גם אז השמאלנים יתערבו ויבקשו מהצבא שלא יעצור אותם מפחד שמא תפרוץ מלחמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
107.
לחיות כאלה רוצים לתת מדינה ?
אחמד,
13/11/04 11:54
|
|
 |
106.
מדוע שידרו זמן רב בנושא ההלויה
ל"ת
ישראלי,
13/11/04 11:29
|
|
 |
105.
100 ישראלים מזוהים היו בהלוויה
איציק,
תל אביב,
13/11/04 10:54
|
עם סמל ישראל על הבגד ואף אחד ממאות אלפי הפלסטינאים שהיו שם לא נגע בהם לרעה. אני רק מנסה לתאר לעצמי מה היה קורה ל 100 פלסטינאים עם דגל פלסטין על הבגד בהלוויה של מנהיג מהימין. במקרה הטוב היו מפוצצים אותם במכות. רק להראות מי פה הבהמות האמיתיות. לאזן קצת את התגובות הגזעניות, הפשיסטיות, הנתעבות והמטומטמות שכאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תמימות או צביעות?!
שלומי,
13/11/04 21:56
|
נסה להקלע בטעות לעיר פלשתינאית ותראה מה יקרה לך,פלשתינאים עובדים יומיום גם בהתנחלויות ללא פגיעה,הפלשתינאים -אפילו הם-יודעים לא לפגוע במשת''פ יהודי שכן ניתן לנצל אותו טוב יותר חי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
104.
תיכנסוווו
someone,
germany,
13/11/04 10:24
|
לכו לעזזל... אפילו אם היה כלב אתם צרכים לכבד את המת.אלוהים אדרים אתם מדברים כאילו שאתם מלאכים. לכו להזדיין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
103.
לא ברברי ולא שמרברי - אמיתי
ישראלי,
13/11/04 10:08
|
אני משוכנע שערפאת היה מאוד מבסוט מהלוויה ברמאללה - הרבה יותר מכל הטקסים הפופוסים בצרפת ובקהיר. זהו עמו שביכה אותו - לא סדר, לא אח''מים, לא הספדים. מנהיגים אחרים יכולים רק לחלום על כזו הלוויה ולגביי סוהא - באיסלם נשים בדרך כלל לא הולכות להלוויה - אז תפסיקו ללכלך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
102.
מעתה נשיר ''פה קבור הכלב, האו
ל"ת
מקומי,
13/11/04 10:04
|
|
 |
101.
Falluja - Palestinian state
I care,
13/11/04 09:22
|
I have a great idea. While the American trying to cleanup Falluja but only find there a ghost town this should be a great opportunity to TRANSFER all the Palestinians over there. Or maybe Bush already planed that.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100.
אורי אבנרי - לך להתאסלם
אלמונית,
הרצליה,
13/11/04 08:56
|
לאורי אבנרי אין מה לחפש בין היהודים. מתאים לו להיות מוסלמי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
רק בישראל נותנים כבוד לרוצח.
ל"ת
רפי,
13/11/04 07:32
|
|
 |
98.
עראפת לא מת. הארון היה ריק !!
ל"ת
רמי,
13/11/04 07:26
|
|
 |
97.
התולות והשהידים בורחים!!!
moni,
תא,
13/11/04 07:16
|
תופעה מדהימה קרתה למעלה כל התולות והשהידים הערבים נסו על נפשם עם הגיע השמועה שעראפת חולה האיידס מגיע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
כעת נוכל לחגוג כל שנה במשותף
YZ,
13/11/04 06:49
|
המוסלמים יחגוג את סיום הראמאדן ואנו את קבורת ערפאת.
חגיגה לכוווולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
Animals or Human Beings?
ל"ת
Amar Abu,
13/11/04 05:43
|
|
 |
94.
Gush Shalom hem holei neffesh
ל"ת
Im yetser heres,
Atsmi,
13/11/04 05:28
|
|
 |
93.
ההלוייה בידיוק המראה של הכלב
NY,
13/11/04 04:34
|
קבורת חמור שאפילו היו צריכים לשלם הרבה כסף על מנת לסדר לו כניסה לגיהינום!!! שלעולם לא ימצא מנוחה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
יאסר אתה לא חסר
שלמה,
13/11/04 02:19
|
|
 |
91.
הובא לקבורה?! נזרק לבור כחמור!
ל"ת
אני,
13/11/04 01:32
|
|
 |
90.
and the most important thing
Ram,
Italy,
13/11/04 01:24
|
|
 |
89.
Sheyelech kibini mat
ל"ת
f,
k,
13/11/04 01:13
|
|
 |
88.
שלום צורר
ל"ת
זקס,
13/11/04 01:09
|
|
 |
87.
כמה רוע
dani,
chile,
13/11/04 01:08
|
''.....כמה רוע רוע אפשר לבלוע.....'' אני יושב וקורא את התגובות וחושב-כמה שנא וכמה שמחה לעד. כמה אנחנו שונאים את הפלסטינאים, כמה אנרגיות אנחנו משקיעים בזה......חבל. אם רע היינו מנתבים את האנרגיות הללו לאהבה.......תחשבו על זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שגיאות נכונות
NY,
13/11/04 04:39
|
בלי לשים לב כתבתה רע במקום רק. זאת בידיוק הנקודה, השינאה היא לעראפת ולמה שהוא מייצג. זאת אנחת רווחה על הסתלקותו של אחד הרוצחים הגדולים של דורינו. אדם נתעב שהישתמש בעמו על מנת לנסות לממש פנטזיות עצמיות. אף פעם לא ראיתי את ביתו עם חגורת נפץ, מדוע אם זה כל כך חשוב להתפוצץ כשאיד?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
we tried
b,
usa,
13/11/04 04:23
|
do u remember the oslo agrement? we realy tried.... and what we got? more terrorists
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
מעניין לקרוא את התגובות שלכם ב
פלסטיני,
עזה,
13/11/04 00:21
|
יהיה מעניין לקרוא את תגובתכם על הכתבה שתספר לכם על שמחת וצהלת הפלסטינים ביום מותו של שרון... בטח כל התגובות יהיו שהפלסטינים הם ברברים שלא יודעים לתת כבוד למת באשר הוא :(.... (להזכירכם כמו שערפאת בעיניכם הוא צורר רוצח ילדים כך גם שרון בעיני הפלסטינים והמבין יבין )
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם אתה פלסטיני,אני יאכל כובע
פ.ע,
14/11/04 18:41
|
שמאלן קטן שלי, הגורו שלך מת,
מה לעשות?
שמחה,היא אינה תגובה רציונאלית.
הכלב מת, יחי הכלב החדש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא נורא רוני רון זה סופו של...
פלסטינית,
עזתה,
13/11/04 07:28
|
להזכירך ערבי נאור שבאמת ספק אם הוא ערבי- לצערינו כבר מתו לנו מנהיגים ולא נהגנו כך ובטח שבחיים לא ננהג כפי שהיית רוצה ומנסה להאמין שכך יהיה. כמה שזה כואב לך אנחנו עם מתורבת. קיבלנו את מדינת ישראל לאחר החלטת האו''ם ולא רצחנו אף אחד כדי לקבל אותה. נהפוך הוא קיבלנו אותה לאחר שרצחו לנו מיליוני יהודים. ולצערינו אנו נוהגים באלימות רק כאשר חיינו בסכנה ואנו מגינים על זכויותינו כמה חבל לך שאין דימיון ביננו? בכל זאת אם פעם כן יהיה מוטב שתהיו דומים לטובים ולא לרעים. מוטב שתבחרו מנהיג שידאג לזכויותיכם ולא ירמה אתכם כך שאת כל הכעס אל תפנו אלינו. אנחנו לא הכתובת אתם דופקים את עצמכם. מה שבטוח לכל מנהיג יש סוף. והפעם הסוף מאוד מאוחר אבל יותר טוב מטוב לכולם. אז תחשבו על ההזדמנות שיש לכם ותלמדו להשיג זכויות בדרכים מתורבתות. תאמין לי תקבלו הרבה יותר! ישנן דרכים שלא פוגעות בך ולא במישהו אחר........ וככה חיים בכבוד עם עצמך ועם הסביבה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכימה מאוד עם 86
שר,
13/11/04 04:06
|
אני בספק אם הינך פלסטינאי מעזה אך בהחלט אני מסכימה שהעם הישראלי חושב מה שמותר לו אסור לאחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממש
לא ברור,
בעוצר ...,
13/11/04 03:55
|
לא ברור...מה אתה באת חושב שמישהו ממש מאמין שאתה ערבי מעזה? אולי תכתוב את האמת:'' ימני מתל-אביב'' או חבר קהילת האומנים מאיי שם. אם יש לך מה לומר תומר באומץ וכבוד ואל תסתתר מאחורי זהות של פלשתיני מעזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תשווה אריה לנחש
ל"ת
קובי,
חיפה,
13/11/04 03:42
|
|
 |
היסטוריה
איתמר אייזנר,
ארה''ב,
13/11/04 02:36
|
שרון לא שלח מחבלים למועדון ביום שישי ,לאוטבוסים מלאים ילדים ,בתי ספר ,גני ילדים וכו' אז לפני שאתה משווה בין מנהיג(שרון) לרוצח (ערפאת) תפתח סיפרי היסטוריה . ערבי טוב ערבי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יא שו איסמכ, אנחנו רגילים
המחלקה הסגורה,
13/11/04 02:08
|
לתגובות האלה שלכם. ריקודים על הגגות במלחמת המפרץ. שמחה וחלוקת סוכריות אחרי פיגועים. תערוכות על פיגועים (ראה התערוכה אחרי סברו). שמחה מצולמת אחרי הפיגוע במגדלי התאומים.
אי אפשר להפתיע מישהו אחרי אלפי פעמים. קצת הגיון. (אולי כדאי שגם לעצמנו נארגן קצת הגיון, אם אנחנו מבקשים ממך לחשוב בהגיון).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפחות אנחנו יודעים לעשות הלויה
אפי,
חיפה,
13/11/04 02:03
|
|
 |
85.
נקבר כמו כלב
ל"ת
שמיל,
13/11/04 00:19
|
|
 |
84.
העיקר שהטרוריסט כבר מת, ושלא
אסף,
12/11/04 23:55
|
|
 |
83.
wx-wx-wx-wx-wx
ל"ת
fssfsdfsdfqsf,
sqdqsdqd,
12/11/04 23:47
|
|
 |
82.
יש רק מילה אחת להגיד : ערבים !
ל"ת
יש לי רק מילה,
12/11/04 23:18
|
|
 |
81.
הוכחה שערפאת לא במוקטעה
מישהו,
12/11/04 23:06
|
http://www.nfc.co.il/archive/001-D-57278-00.html?tag=23-06-50
קראו שם את תגובה מספר 7 שימו לב לתאריך התגובה...
הוא בחן יונס. בקרוב יבריחו אותו להר הבית....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
שרון תתאושש נסרללה הוא האוייב
רוני,
ים,
12/11/04 22:45
|
שרון מספיק לשחק בעראפת הטיפש . האוייב האמיתי שלנו זה החבר החדש מהצפון שמשיט פה מזלטים החבר נסרללה . נא להרעיל אותו מייד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
LIVE LIKE A DOG DIE LIKE A DOG
araaft,
12/11/04 22:36
|
Live like a DOG and Die like a Dog is ARAAFT the Dog.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
Suhah & Women - Very Ugly
Crumbs,
TA,
12/11/04 22:17
|
What Suhah did is unfortunately very typical of what women do worldwide - crying about the need to maintain their former standard of living and how hard life is now and how they must have millions, or hundreds of thousands of dollars to live on. This is not only outright thievery but it actually hurts women on the whole. How many men refuse to marry women just because of this, how many men hide their assests from their wives because of this and how many men simply stop working and stop being productive just to lower their net worth from an almost certain law suite against them when they divorce or die?
So there is a silver lining to the way Suhah acted at Arafat's deathbed - it exposed the ugliness that is so prevelant amongst women in a way that has raised a lot of awareness to this issue. Perhaps her actions will bring about some changes in this regard?
In closing, no, this is not a personal vendetta. I simply refuse to let something so abviously wrong to go unnoticed. Take heed
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
נו טף , אם בכיכר המדינה נכנסו
חרטה ברטה,
12/11/04 21:12
|
400 אלך איש לפי שמאלנינו, אז במגרש המוקטעה גם יכנסו 200 אלף איש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
עוד תצחקו ...
spotlight,
בעתיד,
12/11/04 20:50
|
חשבתם פעם לשים את עצמכם במקום הפלשטינים ! חשבתם פעם איך זה לקום בבוקר עם קולות של צרחות ויריות ... ! פשוט להפעיל את השכל קצת ישראלים !! אבל אני בטוח שאין לכם שכל כי אתם מטומטמים ! מי שאומר דברים כאלה הוא הברברי לא הפלשטינים .. לפחות יש להם מאבק ומלחמה צודקת ... לא כמונו - רק שיקום מישהו מכם ויגיד לי על מה אנחנו נלחמים ושולחים את ילדינו ???!! בשביל למות ? תדעו לכם - שעם אשר נלחם בשביל מטרה ובאופן צודקת ובשביל חירותו וחייו אי אפשר לנצח אותו ... אתם רואים בהם טרורסטים ! אבל תאמינו לי - הם לוחמי השמיים וכל הכבוד להם !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באיזה דת שולחים ילדים להתאבד ?
ל"ת
ישראלי,
13/11/04 11:34
|
|
 |
לפלסטינאי עוד פעם
NY,
13/11/04 05:02
|
אז עכשיו חשבתי ואחרי מאמצים כבירים הצלחתי. אני לא מכיר עם נוסף השולח את ילדיו להתפוצץ ועוד מתגאה על כך. ישנם הרבה מקומות שבהם מצב האנשים חמור יותר, כמו בחלקים גדולים של אפריקה. שם יש מחלות, רעב, בצורת ומלחמות. מעולם לא שמעתי שמישהו מהם החליט לפוצץ את עצמו!!!!! מה לעשות שעל מנת לקדם תהליך של דו קיום צריך שני צדדים. ברק נתן לכם אפילו דריסת רגל בירושליים (שמבחינה היסטורית מעולם לא היתה שייכת לכם!). התגובה שלך וכמותך היתה הליכה עיוורת אחרי מנהיגים שישלחו אותך להתפוצץ, לא את הילדים שלהם. הילדים של כל עשירי הרשות הפלסטינאית לומדים באנגליה, וארצות אירופה האחרות. מאיפה הכסף? מדוע הם לא נשלחים לג'יאד? מה המלחמה הזאת קדושה לחלקכם ולחלק אחר לא? השמיים היחידים ''שלוחמי החופש'' רואים ויראו עם הנהגה שלוקחת אותם להרג וחזרה האחורה הם השמיים עם הבתולות המובטחות. זה העתיד שלך ושל העם הפלסטינאי. אתם נראים בידיוק כמו קבורת החמור של עראפת!!! כל כך הרבה באו לתת כבוד לרוצח מועל בכספים וגנב. במחשבה נוספת אני שמח שסוהא הציגה את כאילו בעלה באור הנכון. עם כל כך הרבה מיסכנות, היום היא ירשה מבעלה 300 מיליון דולר, ועוד 22 מיליון בכל שנה למיחייתה!!! כמה פיתות אתה יכול לקנות עם 22 מיליון דולר בשנה בעזה. אם הייתם עם חכם הרוצח היה נקבר בעזה, ושותה את מי הים כמי שאתם הפלסטינאים שתתיתם תחת הנהגתו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפלסטינאי המשך
NY,
13/11/04 04:45
|
|
 |
לפלסטינאי
ל"ת
NY,
13/11/04 04:44
|
|
 |
חשבנו איך זה להיות פלשטנים...
המחלקה הסגורה,
דרדס אין מוח,
12/11/04 23:48
|
|
 |
75.
I HOPE GOD WILL FIND HIM
YOSSI,
12/11/04 20:42
|
I HOPE GOD WILL FIND HIM A COZI PLACE IN HELL NEXT TO SHEJ YASIN AND THE REST OF THE FAMILY SOON BEN LADEN WILL JOIN AMEN .THEN COME THE QUESTION WHO WILL LEAD Ummmmmmmmm!.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
ברברים נשארים ברברים
ל"ת
אלמונית,
הרצליה,
12/11/04 20:16
|
|
 |
73.
בהמות, אין מילה אחרת
עודד, אוז,
12/11/04 20:01
|
ולמה, אם כל כך אוהבים אותם העולם הרבי, למה אף מדינה ערבית לא התנדבה לטפל בו? או לקבור אותו?
והבהמה הכי בלונדה, Gucci Wife Suha ברחה עם מסוק. חם בעזה, לא כמו פריז....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
ETZAM BAGARON
HOMELESS,
USA,
12/11/04 19:51
|
IF THE PALESTINIANS ARE ETZAM BAGARON TO THE ISRAELIS ITS THE ISRAELIS PROBLEM TO WITHDRAW THE OCUPATION AND LEAVE THE PALESTINIANS LANAFSHAM IT DOES NOT LOOK LIKE THE PALESTINIANS ABOUT TO QUIT THERE STRAGLE FOR FREEDOM
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קריאה לעזרה מציבור הגולשים
המחלקה הסגורה,
12/11/04 23:05
|
מזה זמן אנחנו מנסים לפענח את דמותו של הטרונצ'ו, חסר הבית והשיכור הזה. הנ''ל מתבטא לעיתים באידיש וחטף את הקריזה כשרמזנו שהוא מוסלמי. מה שכן הוא הביע את התפעלותו מסרט הציפורים של מל גיבסון. אנחנו חושבים שניתוח של המבטא יכול לעזור.
א. עצם בגרון - Etzam ב. לנפשם - lanafsham
מהתגובה הקודמת: א. למי - Leme ב. קרציות - Karzyot
יש למישהו רעיון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
TO AAD HA AAM
HOMELESS,
USA,
13/11/04 19:43
|
IF YOU SO SMURT WHY ASKING FOR HELP MAYATER HAGOLSHEEM FIGURE OUT YOURSELF THANKS ANYWAY FOR READING MY POST GO READ AT SHIRAT HAYAM REMEMBER MIRYAM AV SHIRAT HAYAM KAKAMAKHER SHEMOTKHA AHAD HA AAM HAYA MITGALGEL BAKIVRO LAMISHMA MA AMMARAEKHA
הגב לתגובה זו
|
|
 |
The real struggle.
Realist,
Moshav,
12/11/04 22:48
|
The real struggle is not for Freedom. The PLO was established in 1964, before the 1967 ''Occupation''. Their struggle was and always will be - not to regain control over the ''Occupied Territories'', but rather, to ''Liberate'' Eretz Israel. And true, they'll never stop struggling.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
The Real Struggle.
Realist,
12/11/04 22:37
|
The struggle to the Liberation of Palestinf started on the founding of the PLO (Ashaf) in 1964. That was prior to the 1967 ''Occupation''. Their struggle isn't intended to get back the ''occupied territiries'', but rathe, to liberate Eretz Israel. And true, they will never give up that dream.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
מסיבה אתנוצנטרית
ל"ת
אורי,
12/11/04 19:47
|
|
 |
מסכים איתך , אבל ..!
אסף אבירם,
אשקלון,
13/11/04 01:02
|
אני מסכים , מי אנחנו בכלל ? מה יש לנו מונופול על היופי והחמלה של קדושת החיים והמוות ? בטח שלא!! אבל למרות הרצון הכנה לגמרי להסתכל מהצד ולהגיד לעצמי:'' לא נורא'' , ''כל אחד והדרך האישית שלו להתאבל ''.. ''אל תשפוט את האחר '' .. ושאר אמירות נכונות ונטולות שיפוט אתנוצרי. אבל קצת קשה לי להתנתק מהתחושה ואני מדגיש ''תחושה'', מפחידה מאד שאני רואה את ההמון הזוהם וחושב לעצמי : אוי כמה שיהיה קשה לעשות לדבר איתם , שלא לדבר על לעשות שלום אמיתי ומוחשי בין שני עמים כל כך שונים ועם זאת כל כך דומים !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
די, מספיק, צריך לטפל בנסראללה
ל"ת
שלמה,
12/11/04 19:46
|
|
 |
69.
Suha gets $22 million/ a year
zak,
USA,
12/11/04 19:40
|
and the Palestinian people? Do you know how many factories could be built with that money? why does she need $22 million a year?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
answer
that's why,
13/11/04 01:34
|
|
 |
68.
The Arab Israeli
Abi,
12/11/04 19:28
|
Parliament members are just BUSTERS They live in a civiliezed and Democratic country,enjoy all advatages-freedoom of speach,good celery,but,they hate everything connected to Israel If we should sepparate us from the Palestinians including the Parliament members- they should go to their brothers and sisters to take part in their''Democracy'' ...good luck
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
Free Aids test at the funeral
Gershon,
New York,
12/11/04 19:24
|
I heard that all the people at the funeral had to get AIDS test they were scared arafat is contagious even after he dies
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
כותב אידיוט או שקרן,
לא חשוב,
12/11/04 19:13
|
מי שראה את ההלויה,ולא מסוגל להבין את מה שהוא רואה לא חייב לשתף את כל עם ישראל בטמטום שלו. כדי שנתעורר. עראפת,אים נודה בזה או לא,היה מאוד רלוונטי.אים נמשיך להאמין בשקר מהמערכה הקודמת,אין שום סיכוי להבין את זו שבאה עכשיו, מאוד מסוכן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עראפאת מעניין את התחת שלי
יהודי,
גלות,
12/11/04 20:56
|
|
 |
65.
גם זה יותר מידי
אביהו,
12/11/04 19:05
|
היה צריך להשליך את נבלתו של הרוצח למאכל עוף השמים וחיית השדה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
היינו חייבים לדרוש ניתוח גופה!
יוני,
מרכז,
12/11/04 18:46
|
עכשיו הוטרינר הפרטי של ערפאת נזכר להגיד שהפציינט שלו כנראה הורעל, הרי היה ברור שזה מה שיקרה ברגע שהקבר יסגר. היינו חייבים לדרוש מלכתחילה נתיחת גופה כדי להבהיר לכל העולם את האמת, שהראיס מת מאיידס, ועכשיו לך תדע איפה קבור הכלב..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
הם חוגגים עכשיו, כפי שחגגו אז
לירון,
מרכז,
12/11/04 18:37
|
לעולם לא אשכח את היום ההוא, ה-4 בנובמבר 1995, אז הייתי חייל טרי בטירונות סוג 02, בבסיס אי שם בדרום הארץ. השבת הראשונה שהעברתי בצבא, וכאילו לא די בזוועה, הצטרף אליה גם זעזוע ההלם מהירצחו בדם קר של ראש הממשלה יצחק רבין ז''ל. אך האבל אצל מעטים, לווה בחגיגות שמחה וריקודים ספונטניים אצל רבים אחרים. ייתכן וזכרוני מטעני בנוגע ליחסי הכוחות בין מחנה האבלים למחנה הצוהלים, אך אני זוכר בבירור את האימה והבושה שחשתי אז לנוכח השטניות שחגגה סביבי. אנשי ימין רבים – שיכולתי לשמוע בתקשורת רק שבוע לאחר מכן, עת יצאתי זמנית בחזרה לחיק הציוויליזציה האזרחית – השמיעו קולות אבל פייסניים מעושים, כאילו בתוך יומיים הפכו חברבורותיהם מחבורת מתלהמים דמוניים חסרי רסן ומפחידים, ליוני שלום צדקניות. היום, בעודי קורא בעיתונות אודות חגיגות השמחה בהתנחלויות עקב מותו של יאסר ערפאת, צפו ועלו בי התמונות מהחגיגות של אז. לא כי יש דמיון כשלהו בין המיתות או בין האישים בהכרח - ושלא תהיה כאן טעות, אין בכוונתי לצאת כאן להגנת האיש ופועלו – אלא בשל מה שאפיין אז ומאפיין היום את החוגגים. הלא אלה בעצם אותם האנשים – נטולי צניעות, נעדרי כבוד, ובעיקר – חסרי מורא. ''בנפול אויבך – אל תשמח,'' נאמר. אבל אנשים אלה, לא שהם נעדרי כבוד למת, הם גם לועגים ובזים לכל מי שיש לו איזשהו סוג של סנטימנט חיובי או אפילו אמביוולנטיות כלפי מי שנחשב לאישיות משמעותית עבור מיליוני אנשים. הם נפוחים היום כפי שהיו נפוחים אז – משמחה לאיד, ורושפים שנאה והתנשאות כלפי כל מי ששונה מהם, או חושב אחרת. הם נוהגים כך כלפי ערפאת, וכל ''גוי'' אחר לצורך העניין, כיון שלא נפל בחלקו הכבוד להיות שייך ל''עם הנבחר'', ונהגו כך כלפי רבין כיון שטובתם המיידית של המלעיזים הללו עמדה רק שנייה במעלה לאחר טובת עם ישראל כולו, וכיון שבחוצפתו העז לעשות דבר מה שעשוי, אבוי, לשרת גם את טובת האחר, הגוי. מי שחושב שהשנאה לערפאת והשמחה בשל מותו אצל האנשים הללו נובעות רק בשל העובדה שידיו של האיש מגואלות בדם, טועה טעות מרה לדעתי. האנשים הללו יסכימו לוותר על חייה של תינוקת פלסטינית בת יומה בכדי להציל את חייו של זאב רוזנשטיין, או ברוך גולדשטיין. חטאם הוא ביהירותם: הם, ורק הם, יודעים להבחין בין טוב לרע ובין נכון ללא נכון. גולדשטיין זה טוב, ערפאת זה רע. כמה פשוט. אין שום סיכוי שמישהו, חכם ומנוסה ככל שיהיה, יודע טוב מהם ומפוסקיהם. לא שרון, לא נתניהו, ובוודאי שלא ברק או רבין. כולם בתורם הבינו - גם אם לצרכים פוליטיים מנסה היום נתניהו להתכחש לכך - שטובת עם ישראל במדינתו, אינה עולה בקנה אחד עם מאווייהם של המתנחלים. איכשהו, המורא שמטיל המיעוט הזה על הרוב, מכתיב את סדר היום הפוליטי במדינה כבר מעל עשור שנים, והפיל כבר לפחות ארבע ממשלות. הגיע הזמן להוקיע את האנשים הללו מתוכנו, וליישר קו. טוב היה לו עם ישראל כולו נהג במותו של ערפאת, במקרה הזה ולשם שינוי, כמו הנהגתו: בצניעות, בכבוד ובאיפוק, מעתה ועד עולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש הבדל גדול בין החוגגים
YZ,
13/11/04 07:31
|
החוגגים בהתנחלויות ובימין הפשיסטי יחגגו את מותו של כל אחד שמתנגד לדעותיהם, אם התנגדות זו מתבטת במילים או במעשים. מבחינתם הם היחידים שצודקים ודרכם היא היחידה הנכונה. כל האחרים לא ראוים לחיות ללא הבדל דת, גזע ומין. שמחתם של אלו באה תמיד גם מההרגשה בלבם שאם לערבים רע אז זה טוב.
החוגגים בעם (וזה הרוב המכריע), שמחים על לכתו של טרוריסט חסר מצפון, חסר מוסר, שקרן, שניצל את רצונו ותקוותו של עמינו בשלום על-מנת להקים את הרשות הפלסטינית ולהמשיך לרצוח בנו. שמחת רוב העם ממותו של ערפאת נובעת מהתקווה כי כעת ישנה אפשרות לשינוי כיוון, להנהגה פלסטינאית חדשה ופרגמטית שתוביל את הפלסטינאים לשלום אמיתי (קר או חם, לא חשוב בהתחלה). שמחה מהתקווה כי הנהגה זו תשתלט על השטח ותדע להפסיק את הפיגועים. שמחה מהאפשרות כי כספי הפלסטינאים יופנו כעת לשיקום ובניה שלהם ולא לקנית נשק וחומרי חבלה. שמחה מהאפשרות כי פלסטינאים לא יצטרכו ללכת להתפוצץ אצלנו כדי שמשפחתם תקבל סיוע כספי בשביל לחיות ולהשתקם. שימחה לעתיד טוב יותר לישראל ולאזור כולו.
אני, כמוך, בז לשמחתם של הראשונים אך בהחלט, שמח יחד עם כל היתר, שהתקווה להיות עם חופשי בארצנו החי בשלום ומשגשג מהדהדת בלבם כעת וביתר שאת.
איני שמח כי לערבים רע, אני שמח כי יש כעת תקווה שלכולם יהיה טוב (יום אחד גם הפלסטינאים יבינו עד כמה ערפאת היה רע בשבילם).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
העולם אוהב רוצחי יהודים
עמית,
12/11/04 21:39
|
|
 |
לירן-כשרוצח שפל מת אני שמח
oren,
12/11/04 20:37
|
בן אדם שאחראי למות של מעל 1500 איש חפים מפשע הוא טינופת בן טינופת הביטוי בנפול אויבך אל תשמח לא מתייחס לתת האדם שנקרא יאסר ערפאת,אלא מתייחס לאויב ראוי,שלא רוצח אזרחים חפים מפשע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברוחם כבר התנתקו מאתנו
פרחיה,
12/11/04 20:33
|
אתה צודק לירון. הפשיסטים העבדקנים שחגגו בהתנחלויות את רצח רבין והשתוללו ברחובות ירושלים עם מות עראפת אמש אולי מקיימים תריג מצוות ומוסיפים עליהן עוד כמה מנהגי אלימות אך הם אינם משלנו, רק מתחזים ליהודים אך ברוחם התנתקו מהיהדות. מה חבל שלא הכל רואים זאת כך ואינם מבינים שאם לא נפעל נגדם היום מחר יתכן ויהיה מאוחר מדי. כבר היו דברים מעולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרחיה וירון
סו- הא,
12/11/04 22:38
|
אתם יכולים לעבור לעזה או לרמאללה ולהרגיש נוח בחברת הפלשתינאים להם אתם דואגים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
חרם על צרפת
shimi,
usa,
12/11/04 18:37
|
אחרי שראינו את הכוד שחלקו תומכי הטרור הצרפתים לרוצח ערפאת הגיע הזמן שאנו כיהודים וכישראלים יותר לא נקנה מוצרים מצרפת לא ניסע לבקר שם בדיוק כמו שניצולי השואה לא קונים דברים מגרמניה הגיע הזמן לומר לצרפת די נימאסתם מעניין אם היה מדובר באדם שהורג בכם איך הייתם מתנהגים חרם על צרפת עכשיו ובושה לראש הממשלה שלא גינה את הכבוד אשר נתנו הצרפתים לרוצח עראפת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני כבר עושה את זה שנים
YZ,
13/11/04 07:35
|
לא קונה שום דבר (ולא חשוב מה המחיר) שמיוצר בצרפת. גם לא פירורי לחם שמיובאים מצרפת. הלוואי וכולם יחשבו ויעשו כך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
very well said
Amir,
12/11/04 20:24
|
Unfortunatelly, politicas plays a huge roll in our state desicions and we cannot just do what ever we want. Think about it foe a second, we cannot be the only country to isolate ourseves from all those who hate us, since we will end up lonely in the world. Iastead we need to keep on going there and influencing those of them who are stil not politically corrupted and actually use their head to think and know any better. I dop agree with you though and only wished our decision making capacity would have been easy enough to put your words into actions. I would also include Germany, Holand, and other countries like Turkey which is one of the most popular attraction for Israelis. See ya.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
רק אנחנו חושבים שזה ברברי
ניר,
תא,
12/11/04 18:31
|
אבל כל העולם חושב אחרת.מבחינתם זו התפרצות רגשות עממית , חמה ואנושית, כמו שהטרור שהם עושים לנו נתפס כ''התנגדות'' לגיטימית.. אז תפסיקו לקשקש סתם, אנחנו נראים רע בתגובות הללו, עדיף לשתוק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוא נעשה עסק...
המחלקה הסגורה,
12/11/04 22:49
|
מי שלא טוב לו, צורם לו באזניים, עושה לו מיחושים בלב ורע בבטן שיסתכל על הידיים. יש לו עשר אצבעות לפחות? שיעשה אחד מהדברים הבאים: א. יתחב אצבע ללוע ויקיא על המחשב ב. יהדק כמה אצבעות על העיניים ג. יעבור לאתרי החמאס שם יקרא מלוא השק חנופות, דברי הלל ושבח לראיס וכמה פסוקי קוראן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
What do you know about the
world,
12/11/04 22:31
|
small Tel Avivi child???
You should be quiet
You should be smart enough the read the real feeling and responses of people and nation from the dry text they give you.
Very few in the funeral been there to give Arafat the last respect, instead it was a solidarity with a nation which wants independence
Blair may be the best to decribe it that Arafat was the leader and symbol of the palestinians and the world should recognise him as such. It is not Arafat they are respecting but the fact he was a leader of a nation.
Most of them know he was many things, sometimes good, but most of the times a simple corrupt terrorist.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ניר-העולם אוהב רוצחי יהודים
עמית,
12/11/04 21:40
|
|
 |
אבי
איזה שתויות,
12/11/04 21:00
|
|
 |
כרגע אין דבר מוזר שהם יעשו
והעולם לא יפרגן,
פסיכוזה.,
12/11/04 20:20
|
|
 |
60.
מצבו יציב, אך לא מתבדח
עם רופאיו נגמרו,
לו הבדיחות,
12/11/04 18:30
|
מצבו יציב, אך לא מתבדח עם רופאיו, נגמרו לו הבדיחות, אולי הוא מת מצחוק?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
מה אפשר לצפות מחיות דו רגליות
ל"ת
שי,
12/11/04 18:18
|
|
 |
58.
כוכב הקופים.....
ל"ת
אדם,
12/11/04 18:14
|
|
 |
57.
Arafat ==- fat mat
ל"ת
Soha 22 Milion,
12/11/04 17:54
|
|
 |
56.
במותו ציווה לנו את החיים
ל"ת
סוף סוף זה לא,
מטאפורה,
12/11/04 17:27
|
|
 |
55.
Where are you Suha?
Natalie,
Arizona,
12/11/04 17:20
|
So where was Suha in all that,maybe counting the money,well count it well cause you`re not gonna get any more!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Shua laughs all the way to the
Esti,
CA, USA,
13/11/04 01:12
|
Do not worry about her. She laughs all the way to the bank. She is secured for lifetime and so is her daughter.
She has asset that no one know and they will never find out. She is no stupid. Why do you think she married this ugly, nasty person?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
שיקרו השבוע יותר מערפד 75 שנה
בנצי-א,
12/11/04 17:20
|
פדופיל , רוצח , ושקרן מקצועי מת מאיידס הסובבים אותו המשיכו את מורשת המנהיג ואף שברו את השיא שלו בשקרנות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
בהמות בצורת אדם!!!!!!!!!!!
ל"ת
איתמר,
12/11/04 17:16
|
|
 |
52.
Israelis show ignorance
Hagit,
Maryland,
12/11/04 17:14
|
Stop criticizing the Palestinians. People grief in different ways.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא ידעתי שהם שבט שכוח אל
ל"ת
על האמזונס...,
מעניין,
12/11/04 20:22
|
|
 |
לאומנות זה סם משכר-הם צריכים
ל"ת
להתחיל לשלוט,
במינונים.,
12/11/04 19:49
|
|
 |
51.
עשו חורים בארון?
סוהא,
פריז(עם ז),
12/11/04 17:10
|
נראה לי שצריך היה לעשות חורים בארון שהתולעים יוכלו לצאת להקיא...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
הסמל ה''פלסטיני''
אלכס שינקרבסקי,
12/11/04 17:09
|
נולד בקהיר. מת בפאריס. כמו שה''עם'' הוא ''פלסטיני'', גם הסמל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
הגיע אלי משלוח של תולעים מה
הביולוג,
מעבדה,
12/11/04 16:56
|
|
 |
אני הולך לעשות תורה חדשה
ל"ת
דרווין,
12/11/04 19:17
|
|
 |
48.
לכולם לקרוא דחוף
דני,
תל אביב,
12/11/04 16:55
|
כל עם ישראל צריך להיות אבל על מותו של היושב ראש הראיס אבו-עמר יודעי למה ??? את מי יצפאן יחכה עכשיו חיסלו את השיח יאסין, יצחק שמיר סנילי, מובארק לא מתראיין וכעת הדמות הכי מצחיקה הלכה ליצפאן לא חראם כבר לא יהיה שווה לראות יצפן. ולסיכום חיכוי של עראפת : הד הד הדה הדה אלקוץ אל שריף, מליון שהיד רייך פילקוץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דני, לא כדאי שתציץ במילון לפני
ל"ת
בלשן משטרה,
רחוק,
12/11/04 20:11
|
|
 |
47.
arafat
oren gold,
miami, fl,
12/11/04 16:51
|
|
 |
46.
a nation of retarded people
Yaakov,
12/11/04 16:29
|
they can't organize a proper funeral, but they are supposed to run a state in the future??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
how they suppose to run funner
yasmeen,
usa,
12/11/04 16:39
|
under occupation.... and the israeli military wouldn't let them travel from one city to other.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכריחו אותם לרקוד על הארון
ל"ת
ולשלהב יצרים?,
12/11/04 19:53
|
|
 |
רקדו על הארון ושילהבו יצרים!!!
ל"ת
שילהוב יצרים,
הפך לכם לסם,
12/11/04 19:36
|
|
 |
true
A,
USA,
12/11/04 18:54
|
But what would you have done. How would you make sure that those who travel are working honest people who travel for the sake of work or family related and not terrorists who take advantage. Unfortunatelly, my dear yasseem, the only way to try and control some of the terrorist movement is to stop all movements. It does, though, affect those who want no part of it. Think about it, my friend, what is the most productive way to handle the problem. We (Israelis) need to protect our people as much as we can. I hope that now, the Palestinians will see the light at the end of the tunnel and may be, just may be we can come to some type of agrreement. One thing is certain, Israel is not going anywhere and the palestinians are not going any where. Is it possible that we can understand that and co exist?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
the funeral was in there hands
ob1,
12/11/04 18:16
|
and it looked like a ditgusting mob so dont blame occupation it has nothing to do with it!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
excuses
Yaakov,
12/11/04 18:00
|
the retardation of the Palestinian people is the same reason that there are checkpoints, to stop Palestinian animals from blowing up Israelis, and its the reason the Palestinians stand on the coffin of their leader and shoot into the air like savages. I didn't even see any sadness, just stupid macho displays of Arab barbarity. p.s. where do all those bullets go, the ones fired in the air?? on the heads of the people at the funeral - genius! please have more of these funerals.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר?החיילים רקדו ושילהבו
ל"ת
את האספסוף,
בגלל ישראל?,
12/11/04 17:49
|
|
 |
how about....
just me,
12/11/04 17:44
|
I hope in USA you started to look at the world in a different point of view...think how we can have peace and live together as a grown up people and our children will have a better life....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Arafat
Hyim,
Boston,
12/11/04 17:34
|
|
 |
First show some organazation
Avi,
12/11/04 17:30
|
If you want them to get some more room to operate you should first try to show that you are incharge of your own people then maybe we can trust you a bit more
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
ב-ר-ב-ר-י-ם!!ב-ר-ב-ר-י-ם!!!!!!
צברי אחד מהעם,
12/11/04 16:28
|
|
 |
Oy Haval Shelo shamou li
ל"ת
T. Herzl,
Uganda,
13/11/04 05:31
|
|
 |
A KHAD HA AAM
HOMELESS,
USA,
12/11/04 19:47
|
LET ME REMIND YOU ME NITPAL LEME IS IT THE PALESTINIANS TO THE ISRAELIS OR THE OTHER WAY AROUND THE ISRAELIS NITPALLOU TO THE PALESTINIANS SO KARTZYOT WOULD LET GO BY NOW LEAVE THE PALESTINIANS LANAF SHAM
הגב לתגובה זו
|
|
 |
to ''homeless''
JJ,
12/11/04 22:18
|
What homeless soon you will have your own state and you can go live there if you like, and the USA is your home too, so you have 2 homes, which is a lot more than some others have.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בר ברים נשארים בר ברים
ל"ת
00000000000,
12/11/04 16:48
|
|
 |
44.
thanks god he is gone
vered,
uk,
12/11/04 16:26
|
maybe now there is a chance for a peace. Arafat was a terrorist and this is how he want the world to remember him, as a figther. Is wife and daughter lives in a comfort life in Paris from the money that supposedly sould be for his poepol.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
what apeace
man,
13/11/04 00:09
|
so wat about sharoun an all ziouniests wat about joishs wat about bush and tony ??????!!! so wich peace u talk about
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
שימותו הקנאים
ysameen,
usa,
12/11/04 16:25
|
הייתם מתים שיהיה הלוויה כזו לשרון....ושכל הישראלים וכל העולם יעמוד כמו שעמדו לערפאת..... אתם רואים את זה ברברים.. אנחנו רואים את זה אהבה... רוצים לגעת בארון... להגיד שלום חבר.... למישהו שעזה יותר מכל אחד מכם עשה לעם שלו... מה אתם עשיתם לעם שלכם חוץ מלכלך על הפלשתינים.........אני בטוחה שתתנפלו עלי.... אבל שתדעו לכם אני קוראת את התגובות שלכם וצוחקת... עליכם ... כי בדיוק תעשו את מה שמצפים מכם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
i wish i was there
Aviv,
Israel,
14/11/04 09:46
|
so i could dance over Arafat's grave like the rest of his people, btw, how did Arafat help his people? by stealing their money? i'm proud of being Israeli and u Yasmeen, can suck my D%#k
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היה יפה.רק חבל ששיראק ומובארק
לא רקדו גם הם,
על הארון.,
12/11/04 20:07
|
|
 |
.....תמשיכי לצחוק......
צברי אחד מהעם,
12/11/04 19:51
|
וגם הגורל צוחק עליכם בגדול!!..... וצוחק מי שצוחק....אחרון!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מקנאים? במי?
ענת,
12/11/04 19:39
|
להפך אינשאללה שתמשיכו להתאבל ככה על כולכם בגדה אישאללה.... ממש לויה יפה ומכובדת... כל הנשאים היו אפילו בוש.... ממש... איכס וולגרים חסרי תרבות , אפילו אישתו לא יכלה לסבול את העם שלכם... לקחה את הכסף וסאלאמת.... את ממש סתומה.. בכל אופן זה לא חדש אצלכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
how about....
just me,
13/11/04 01:30
|
hope in USA you started to look at the world in a different point of view...think how we can have peace and live together as a grown up people and our children will have a better life
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה מטומטמת, חבל על הזמן
ל"ת
שונית,
12/11/04 19:21
|
|
 |
מי מקנא בכם?
יוד,
יוקנעם,
12/11/04 19:04
|
אתם רק מעוררים תחושת גועל. אבל מה הפלא? ערפאת ברא עם בצלמו ובדמותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
interesting
A,
12/11/04 18:59
|
As an Israeli I can tell you that the way they behaved is their problem and their choice, I only hope you understand that we are not slightly jelous in that type of life style. Israel is a well esyablished country in the world and besides of what happened in the funeral and how it was handled means nothing to me. I only hope that next time I see a remark from you it is more thougtfull with a lot more sense. Come on girl, it is up to those of us who live outside the regio to try and influence them and try to put some water on the fire. Think about it for a second, As an Israeli I want peace and some type of coexistance.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
r u realy israely
man,
13/11/04 00:13
|
|
 |
אז מי אמר שג'אנקפוד לא משפיע?
הקצין הלא דומם,
12/11/04 18:23
|
יסמין אני מרחם עלייך אני אישית-מת על כל ה''יהודים כביכול,''איזראלים'' כביכול שאוהבים להתנשא עלינו בפורומים שלנו. אז עשי טובה יש לי אח בארה''ב וגם חברה טובה,ואני יודע איך את מרגישים שם וכך מגיע לכם:כמו שעראפת מרגיש בקבר...נכון יסמין?! בודדים,מתים מבפנים,שרופים. ולמה?...אולי אנחנו חיים במציאות אחרת עם קצת פחד פה ושם אבל בניגוד לכם לנו יש אנשים טובים קמים בבוקר לחברה בריאה עם הרבה אהבה והרבה יותר ''בוקר טוב'' והרבה הרבה יותר עברית. אתם שמרו את ה-USA שלכם לעצמכם,ןוגם את התגובות שלכם לעצמכם,ואת כל הכסף האמריקאי לעצמכם.מסתדרים פה טוב בארץ ישראל הטובה והישנה בלי העצות והתגובות של האמריקאים החצופים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתוך 142 עמים בעולם תנחשי איזה
גיל - ב''ש,
12/11/04 18:21
|
מהם נחשב לברברי ולמפגר ביותר........יפה מאד, לא קשה גם לך לנחש שזה העם הפלסטינופת - והכי מוזר שהעם הכי מתקדם בעולם והכי אנושי בעולם והכי מתקדם ועשיר בעולם צריך לחיות לצד -חבורת הזבל שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Learn how to be civilized
tal,
USA,
12/11/04 17:44
|
I would love to see better days of peace, but from the looks of it, palestinians have much too 'heated' of a temper to hold in even at a funeral. You have to be sent back to elementry school to learn how to behave in public places.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
there is still hope
hope,
12/11/04 17:37
|
I hope you are praing for better leader that will not steal the money from you and will not kill innocent people
הגב לתגובה זו
|
|
 |
העולם מייחס אליכם כאל מפגרים
שאין מה לבוא,
אליו בדרישות,
12/11/04 17:01
|
תעמדו על הידיים ותנפנפו באוזניים יגידו לכם יופי יופי. כמו אל ילדים קטנים מופרעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה שאתם אוהבים ומתגאים בו
ל"ת
לא חדש לנו,
אישורך מיותר,
12/11/04 16:57
|
|
 |
תגובה ליסמין
דוד,
חיפה,
12/11/04 16:54
|
שיעשו כאלה הלויות והרבה....למדינאים שלכם. תעזבי את ארה''ב ובואי לחיות בזבל שעם שלך חי הודות לו ולמנהיגים המושחתים שלכם. יהי זכרו מקולל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
it will be good
man,
13/11/04 00:15
|
it will be good place after we delete all that rapish yahodeem
הגב לתגובה זו
|
|
 |
usa
vered,
uk,
12/11/04 16:50
|
So why didn't you go? it's very easy to criticas when you live abrod. i gese
הגב לתגובה זו
|
|
 |
SPELL your name correctly 1st
notShai,
nyc,
12/11/04 16:43
|
|
 |
42.
הכי ערבי שיש
אסף אבירם,
אשקלון,
12/11/04 16:16
|
ושוב ,בפעם המי יודע כמה , אנו נאלצים לגלות , בצער רב יש לומר , שיהיה קשה מאד לעשות שלום עם עם שהערך כבוד האדם החי או המת זר לו לחלוטין ובהאלגן והטירוף הקנאי הינו נר לרגליו ! לצערי (ואני עוד משמאל הישראלי)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אצלי האכזבה הולכת וגדלה )-:
ל"ת
שמאלנית מבולבלת,
טבעון,
12/11/04 19:32
|
|
 |
41.
After read here
John,
Durban,
12/11/04 16:11
|
BARBARIANS!!!!!!!
After this reactions I really dont
think all of you are better!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Grammar! Spelling!
ל"ת
Teacher,
Me,
13/11/04 02:55
|
|
 |
stay in durban risios prick
ל"ת
obi1,
12/11/04 18:17
|
|
 |
40.
ברוך אתה ה' אליקוני מלך העולם
יאיר מתנחל,
12/11/04 16:00
|
|
 |
אמן!!!!!!!!!
DAN,
SSAA,
12/11/04 18:57
|
|
 |
אמן!
ל"ת
ברוך שפטרנו,
מעונשו של זה,
12/11/04 16:29
|
|
 |
אין להזכיר ''השם '' יחד עם הכלב
בר כוכבה,
גרמניה,
12/11/04 18:17
|
בושה למדינאים שלנו שהסכימו לקבור הכלב באדמת הקודש .כולנו נשלם על כך כמועל הקבר של קאסם בנשר זה שלא קם יהודי ומחק את הקבר צורה לנו בעני האורחים המוסלמים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
ערבים , אין מה לדבר.
אודי,
ישראל,
12/11/04 15:59
|
לא חשוב איפה וכמה תחנך אותם,עזמי בשארה הוא כמו אחרון האספסוף ברחוב. כך יאה להם וכך מתאים להם. אפילו הקבורה של הכלב שלי נראתה יותר מכובדת.ובצדק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Right
get da dog,
12/11/04 16:09
|
you are so right- they are a group of loosers. when we will get to an agreement with them we sould not forget the fact they the cannot control themsevls. And by the way- dogs are way betther than them
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בערבית אומרים
ווחשיס,
12/11/04 16:38
|
|
 |
38.
חאפז אסד, אתם בטוחים?
ל"ת
שחר,
חו''ל,
12/11/04 15:58
|
|
 |
בטח בטוח!
פרנץ קישהונט,
12/11/04 16:02
|
|
 |
37.
מישהו בכלל בדק מה יש בארון?
מודאג,
12/11/04 15:55
|
זה בכלל לא נראה כאילו הם קברו מישהו, כנראה שגופת ערפאת מוחבאת איפהשהו (אולי אפילו בצרפת או מצרים) וממתינה להזדמנות להקבר ב''כבוד'' בחלקת מחבלי האומה בהר הבית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה יהיה מאוד מעניין אם ...
YZ,
13/11/04 08:47
|
יתברר שבתוך הארון היה רק שקי חול. כל ''הכבוד'' שהם ''חילקו'' היה רק לשקי חול? כל ההמולה? ומה היה בקהיר ובפריס? גם שם כולם בכו על שקי חול (חוץ מסווה. היא בכתה על הכסף שהלך לה)? כולל שיראק, אהוב ליבו של ערפאת (אהבה עדדית, יש לציין)?
אם היה שם רק שקי חול אז איפה קבור הכלב?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תולעים
בארון,
12/11/04 19:11
|
|
 |
זה לא ארון - זאת תיבת פנדורה
ל"ת
מאד,
מודאג,
12/11/04 16:41
|
|
 |
36.
אין גבול לגועל ולבוז
ס.,
12/11/04 15:40
|
|
 |
35.
איזה ברברים ממש חיות אדם....
א.ש,
ירושלים,
12/11/04 15:38
|
כך הם נוהגים במנהיגיהם.....נו מה הפלא.. הרי הם בסך הכל ....ברברים !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
עראפת
מורשת,
12/11/04 15:37
|
ראו מורשת מה היא. אמנם מורשת רצח , אבל מורשת אמיתית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם לנו מורשת
Avi Ecuador,
12/11/04 16:30
|
|
 |
egel hazahav
ofer,
12/11/04 17:33
|
no egel and no batich you should join the murderer up there
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
מזל, שהביאו את הארון!
צלף קוצני,
לא עדיף ספה?,
12/11/04 15:36
|
|
 |
32.
איזה ביזיון!! פחחחחח!!!!
צופה טלוויזיה,
12/11/04 15:32
|
|
 |
ראיתם הם ממש הרגו את ערפאת
רפיק,
12/11/04 15:50
|
זה עוד לא ראיתי, עומדים ויושבים על ארון מתים . מטלטלים את הארון לכל הכיוונים, זה היה עולם שלישי במיטבו .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
שהחיינו וקיימנו והגיענו ...
אני,
12/11/04 15:27
|
לזמן הזה. שבאשרה וטיבי יצעקו שיש שם פצועים. זה היה הרגע להפיל על ההמונים פצצת אטום. אם רק הייתי שר הבטחון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
מה זאת הכותרת הנוראית הזאת?
ל"ת
אמנון,
12/11/04 15:10
|
|
 |
כדאי שתרשום מה הכותרת
בני,
תל אביב,
12/11/04 15:49
|
|
 |
29.
חנאן עשראווי CNN
אדם,
חו''ל,
12/11/04 14:54
|
אישה שממש מדברת לעניין. זו האישה שמיהרה להספיד את ערפאת בזמן התאונה בלוב, ואם יש אישה שתוכל להוות איום רציני, אישה חריפה ומשכילה שאי אפשר לייחס לה כל מיני תכונות מיליטנטיות - זו חנאן עשראווי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיליטנטית סופר.מאשימה את ישראל
ל"ת
בכאוס בהלויה,
12/11/04 16:32
|
|
 |
כרגע מאשימה את ישראל בכאוס
ל"ת
בהלוויה,
ארסית ביותר,
12/11/04 16:28
|
|
 |
28.
הגיע האל החדש-עכשיו, הריעו לו!
צלף קוצני,
12/11/04 14:49
|
הבאת ערפאת כשהוא בארון, על ידי הליקופטר: דאוס אקס מכינה (Deus ex machina) - ''אל מתוך המכונה'' (לטינית). הדרמה הבומבאסטית הזאת, תהפוך אצל עם הצעקנים המשתולל לסצנאריו בלתי-נשלט של אמוציות מתפרצות, יצרים מתלקחים, ואמוק. הנעלם לרגע זה: לא אם - כמה הרוגים, יהיו שם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
תהיה נשמתו צרורה בדמו הקר
ל"ת
נערון,
ירושלים,
12/11/04 14:34
|
|
 |
26.
הוא מתלוצץ עם המלכים
ל"ת
חיים,
12/11/04 14:29
|
|
 |
72 בתולות לא מלאכים..
מיקה,
12/11/04 19:41
|
איזה מלאכים...אין בגיהנום מלאכים... אבל מה, מחכים לו 72 בתולות או סליחה אולי בתולים?. עכשיו אני מבינה למה הוא לא היה עם סועה'לה.. חא חא חא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
ואיזה מסכנים היהודים חחח
אחמד,
אום אלפחם,
12/11/04 14:23
|
וואי וואי וואי, איך אתם אוכלים את הלב כשאתם רואים מאות מליונים מתאבלים על יאסר ערפאת . תשמעו טוב: אף אחד בעולם אבל אף אחד , לא שם לב אליכם. כל העיניים לערפאת. אז תאכלו את הלב מסכנים חחחחחחח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יא חודה, לא רק עכשיו..
המחלקה הסגורה,
ירוקי עיניים,
12/11/04 22:20
|
אנחנו מקנאים בכם. גם מקודם אכלנו את הלב. ואיך אפשר שלא לקנא במנהיג היפה (אסתטי בצורה יוצאת דופן), מושא להתאהבות אצל כל אשה (או הומו), חכם, בעל תבונה מדינית (תראה איזה הישגים מדיניים), טוב לב ואוהב אדם, ישר כסרגל, דמוקרט גדול ונואם בחסד. גם הסתלקותו היתה מלאת הוד והדר כיאה לו.
אתה יודע מה, אנחנו עוד יותר מצטערים שלעולם לא יוכל להיות לנו כזה מנהיג. עניין של גנים כנראה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני במקומך הייתי מתביישת
מיקה,
12/11/04 19:19
|
לזה אתם קוראים כבוד..? כל העולם ראה אותכם איך אתם מתנהגים כברברים, בעצם ברברים הם מנומסים לידכם. איפה כתוב שאל אדם מת מתנהגים בצורה שכזאת..לרגע חשבתי שהקבר יפול לרצפה או על גופם של החיילים (יעניי חיילים- טרוריסטים יותר מתאים) וערפת יקום ויגיד ,לאט אתם הורגים אותי? ובכל זאת ככה מטרטרים גוויה..? לא שלא הגיע לערפת, כל אחד מקבל את שמגיע לו. שיבושם לכם בברבריות שלכם, העולם ראה עם מפחיד שאין שום רסן ושליטה עליהם בין עם ערפת היה חי או מת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
have you ever thought
A,
12/11/04 19:03
|
that wat you're sayiong is out of anger and stupidity. We all know who has the better deal out of the two nationas or people. Why don't you think about it for a second and you may realize how wrong you are. People are not looking at Arafat, they are only interested on who will be the one to replace him and hopefullt this person is more thoughtfull of the Paleatinians and the goal of peace than any of your so call leadesr.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאחמאד ה''יקר''
אא,
חו''ל,
12/11/04 18:26
|
|
 |
תגובה 25 ערפאת שדד את הכסף
שוש,
12/11/04 18:05
|
ערפאת טרוריסט . אתם חיים בתת כבוד. ערפאת שדד את הכסף שלכם היה לו 3 מיליארד שקל. אמרו בתוכנית אמריקאית 60 דקות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
What a joke
Think logic,
12/11/04 17:30
|
He stole from you and from all your people the money...the bread... look at his wife how she live and how you are living, that's how he fight for you. he made fun from all off ,what a joke!! his wife didn't want to release the body until she will get a minimum of 22 million per a year to her pocket and you are still fighting for them......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם היה לך קטע אתו אז רוץ להבדק
ד''ר נו רוץ,
להבדק,
12/11/04 17:27
|
|
 |
חחחחחח
ולדמיר המעביר,
12/11/04 17:27
|
|
 |
מותק,אנחנו רק 13 מליון בגלובוס
ל"ת
לעומת...,
12/11/04 16:37
|
|
 |
אחמד,אולי הגיע הזמן לפתוח
עדנאן,פסוטה,
12/11/04 16:36
|
העיניים!די נימאס לחיות כמו ברברים פאנטים,מה זה נתן לנו?ומה זה יתן לנו?יאללה,מספיק כבר,כולו על הפאדי!!הגיע הזמן להיתנהג ולחיות כבני אדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
one thing you forgot
vered,
uk,
12/11/04 16:35
|
I think you forgot something!! Arafat will be rememberd as a terrorist and nothing will change that facat. there is nothing to be bride about.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון, כולם שמחים שהוא מת !!!
שלומית,
12/11/04 16:29
|
ותראו מה זה שבועיים שהוא מתנדנד בין חיים ומוות- אפילו אלוהים לא רצה אותו !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק.טעינו.בזבזנו אנרגיות.
ל"ת
היה צריך לשחק,
אותה ב.גולדש,
12/11/04 16:25
|
|
 |
תגובה צפויה של ערבי
בר,
חדרה,
12/11/04 16:12
|
אחמד, תגובתך כל כך צפויה!! הרי אתה יודע שאנחנו שולטים בעולם בכל התחומים ולנו מיטב המוחות בכל הקטגוריות האפשריות. אז תפסיקו לקנא ותמשיכו לחיות כמו עזים.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני באמת מסכן
יהודי,
12/11/04 15:41
|
שנאלץ לשלם קיצבאות ביטוח לאומי לך ולילדיך. אבל אני לא מודאג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחמד...ליברמן בדרך...
א.ש,
ירושלים,
12/11/04 15:32
|
לא ירחק היום ואום אל פחם תעבור עם כל תושביה לשטחי הרשות... אז אני בטוח שתגלה את פרצופך האמיתי ...תתחנן להישאר..לקבל קיצבאות ...לעשות ילדים ללא הפסק ..ולנצל את קופת המדינה... אבל זה לא יעזור..אתה לא היית ולא תהיה לעולם אזרח ישראל..אז שים לב אתה ונציגך הופכים את הדורשים התנתקות המפלסטינים הישראלים לחלק בעל משמעות גדולה בישראל אותו חלק ידאג לבצעו ולסלקך מארצנו ...כך אתה ומשפחתך תעברו למדינתכם הפלסטינית ...שם בטוח יהיה לך יותר טוב.. בנינו לפי המראה בתמונה זה נראה כמו לינץ' ה''אבלים'' הפלסטינים נראים כמו כנופית קניבלים !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ערבית טיפוסית :-)
אנדרי,
12/11/04 15:05
|
|
 |
אחמד תרגע
חמוד,
12/11/04 14:58
|
גם אנחנו, כולנו, אבל כולנו, מסתכלים על המנהיג שלך אחמד אוםאלפחם בתקווה שזה באמת נכון מה שאתה רואה ומה שאנחנו רואים....ושזה לא טעות, מה שאנחנו רואים היום.כי יש עוד סיכוי קטן מאוד,אבל סיכוי שהוא יקום ויפתיע......מי יודע,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבל שאנחנו לא הולדים
צחוקים,
12/11/04 16:03
|
|
 |
24.
הברברים בפעולה...
ל"ת
אנתרופולוג,
12/11/04 14:17
|
|
 |
23.
פה קבור הכלב
אפי,
ירושלים,
12/11/04 13:52
|
|
 |
22.
כול כאלב ביג'י יומו
ל"ת
עמי,
מחנה יהודה,
12/11/04 13:38
|
|
 |
21.
למה חשש? לי אין חשש
ציוני,
12/11/04 13:38
|
ישראלים שהולכים להלווית האיש שאחראי לאלפי קורבנות ועשרות אלפי פצועים. מצידי שישארו שם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מקוה שעוד יגידו,החשש היה מוצדק
ל"ת
מאזני צדק,
12/11/04 14:27
|
|
 |
20.
lt's hope uri avneri wont ...
erez,
12/11/04 13:37
|
come back.the jewish brother of yasser,that like him ,is full of hate for israel-should be joining his brother in hell.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
חשש לחיי ישראלים
דני,
12/11/04 13:28
|
|
 |
כניסה מכוונת לקן צרעות
אדם,
חו''ל,
12/11/04 13:50
|
למה לדאוג לישראלים שילכו להלוויה? ישראלים אלה לא הולכים לשם מאהבת המן אלא משנאת מרדכי. מה יש לישראלים לעשות שם? מי שנכנס לקן צרעות מרצונו שלא יתפלא אם יעקץ למוות. אני מקווה שצבא ההגנה לישראל לא יקוף אצבע וגם לא ציפורן כדי לחלץ את האנשים במקרה של לינץ'. תנו לפשלטינאים וחבריהם להתאבל בדרכם שלהם, רק תדאגו שזה לא יעבור את מתחם המוקטעה. אלה שבפנים... נו ירחם השם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עם ישראלים יהודים הולכים לשם
אייל,
אילת,
12/11/04 15:07
|
אז לפחות שיקנו בית או שניים מהערבים ויקימו יישוב חדש במרכז העירבשם רם-אל, ושיירבו מאוד. וזה לא בצחוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
לא ראינו
יוסי,
הדרום היפה,
12/11/04 13:25
|
עוד לא ראינו איך אתם רומסים אחד את השני עד שלא ישאר ממכם אחד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
הינה הלך לו עוד רוצח
מריאן קפלון,
ק.חיים,
12/11/04 12:16
|
הינה הלך לו עוד רוצח...
הינה הלך לו עוד רוצח והעולם עומד שוב דום. את מעשיו הוא משבח, של הטובח האיום.
דמעות זולגים על הפושע ומבכים את נשמתו. עולם טיפש הזה יודע, כמה חיים לקח איתו?
שגעון גדלות ורבע מוח, לרב המרצחים נפשע. רודף הבצע והכוח רוקן קופות ללא בושה.
שלח את חלשים למוות, ומושחתים אל השלטון. האם היסטוריה תעוות, על גב של מי עשה הוא הון?
האם סלחתם לרוצח מפיץ הכאב והיגון? האם יצא הוא מנצח גם ביומו האחרון?
מריאן, 10.11.2004
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דמעות
נומי,
סידני,
12/11/04 16:35
|
חרוזים נעימים לקריאה אך כמדומני יש לאמר דמעות זולגות לא דמעות זולגים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
a B E A U T I F U L poem!!!!
ל"ת
thank you,
12/11/04 16:33
|
|
 |
יפה !!!
כל הכבוד,
אהבתי.,
12/11/04 15:33
|
אחלה שירורים .....
מילים כדורבנות תעשי איזה שיר על משיח....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
גם ישראל הייתה צריכה לשלוח
איתי,
12/11/04 12:09
|
''ביקשתי להשתתף בהלווייתו של יאסר ערפאת כי אני חושב שזה יתרום לדו-שיח בין ישראל לפלשתינים ויגלה אמפתיה לעם הפלשתיני'' - יצחק פרנקל
כל הכבוד לו. אדם חכם. לא נותן לחיים שלו להיות מנוהלים על ידי שנאה, נקמה ותסכול כמו רוב הישראלים הוותרנים והמיואשים. מבין שיש רק פיתרון אחד של הידברות והבעת חמלה אנושית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא מאשים בכל את ישראל
ל"ת
משמש כלי,
תעמולה נגדנו,
12/11/04 16:19
|
|
 |
תקחי אתך את אלו ממעלות תתבישי
שלמה,
12/11/04 12:18
|
|
 |
15.
חמושים יפגעו בישראלים בהלוויה
יותם,
ת''א,
12/11/04 12:02
|
|
 |
14.
להיזהר מהברחת ערפאת להר הבית
רן,
12/11/04 12:01
|
ההתקפלות הישראלית תחת הלחץ וההסכמה לאפשר לפלסטינים להניח את גופת ערפאת ברמאללה במקום בעזה תתגלה בעתיד כטעות חמורה וכפעם נוספת שמנצלים את הנאיביות שלנו. נא לשים לב: הפלסטינים לא קוברים היום את ערפאת אלא מניחים את גופתו במאוזוליאום שבנו ברחבה של המוקטעה ברמאללה. ומכאן התסריט ידוע מראש: תוך כמה ימים או שבועות הם ינצלו את השאננות הישראלית, ויבריחו באישון לילה את גופת ערפאת לירושלים, ויקברו אותו בהר הבית מתחת לאפה של ישראל. ואז כולם יצחקו על הנאיביות הישראלית, ואנחנו לא נוכל להוציא את הגופה מהר הבית מחשש לתגובת העולם המוסלמי. למעשה, אחרי שערפאת יוברח לירושלים אנחנו לא נוכל לעשות כלום, רק להצטער על פעם נוספת שהפלסטינים עבדו עלינו. וזה לא יהיה התרגיל האחרון שהפלסטינים יעשו לנו בחודשים הקרובים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למי אכפת היכן יירקב המנהיג
שעיב,
12/11/04 15:43
|
המוזר למראה הזה? הדרך הבטוחה למנוע את התסריט שתיארת היא להזמין מרצוננו את קבורת ערפאת באל-אקצה. מי שמעוניין להניח קבר של רוצח המונים במקום קדוש לו - תפאדלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק 100 אחוז
אדם,
12/11/04 14:57
|
הלואי שהאנשים שמופקדים על העירנות במדינה לא ייתפסו נרדמים בשמירה. התפקיד שלהם הוא להערים עלינו, התפקיד שלנו הוא למנוע מהם להצליח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
פרוך שפטרנו מהמטומטם הזה ערפאת
ל"ת
דניאל,
12/11/04 11:33
|
|
 |
אומרים ברוך
ל"ת
אני,
12/11/04 12:35
|
|
 |
אומרים פרוך! פרוכיהו פרוכייביץ
ל"ת
פרוכייביץ',,
ו-צלף קוצני,
12/11/04 15:00
|
|
 |
12.
הביוגרפיה של ערפאת.....
א.ש,
ירושלים,
12/11/04 11:31
|
בספרו של הפרופסור אפרים קארש ''הביוגרפיה של יאסר ערפאת'' כתב שערפאת ''מתכחש למוצאו..פסיכופת... שקרן פתלוגי.. בעל נטיות הומוסקסואליות... בעל נטיות אלימות ''... זה ערפאת האמיתי רק צריך להוסיף ''הגנב הגדול ביותר בהיסטוריה הפלסטינית ''...הרי ישראלים ניהלו עבורו חשבונות סודיים בסך של לפחות 470000000 ארבע מאות ושבעים מליון דולר !! אלה הכספים שהיו אמורים להינחן לרווחת עמו !!!! לפני מ''ס ימים הופיע בטלויזיה שותפו של יוסי גינוסר ומסר פרטים אלה (בעניין הכסף) !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''his people''
m.g.,
n.y.,
12/11/04 16:49
|
and his pople still go to his funeral,,,?! one answer -they are crazy!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
למה ? הוא שירת את המצרים ?
בילבול,
12/11/04 11:25
|
|
 |
10.
גם במותו לא גומרים אתו
משה,
אריאל,
12/11/04 10:44
|
|
 |
9.
בעזרת השם
נוצרי ישראלי,
גרמניה,
12/11/04 10:43
|
אני לא מאמין שהפלשטינים יגיעו לזה, לקבור את ''הראיס'' בהר הבית. למה לא?????? פשוט מאוד: אני מאמין שה-אקצה יפול ויהרס (בעזרת השם) ואז היהודים יבנו שמה את היכל שלומו. אז אפה יקברו אותו???????
מבחינתי עדיף שישרפו אותו... אךךך.. זה גם לא טוב כי אם ישרפו אותו אנחנו נקבל הרעלת גזים באוויר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אישית אני מודה לך, על הזדהותך
שונית,
12/11/04 19:11
|
|
 |
8.
העולם רואה בערפאת לוחם חופש
ל"ת
ויקי,
12/11/04 10:41
|
|
 |
עניין של זמן ומקום
ל"ת
Avi Ecuado,
12/11/04 15:14
|
|
 |
7.
תהא נשמתו צרורה בשאול עם מלא
ל"ת
טל,
נעריו המפוצצ,
12/11/04 10:33
|
|
 |
6.
ראיס או רע איש
משה,
12/11/04 10:33
|
|
 |
5.
טדי כץ הוא לא היסטוריון
ל"ת
הוא תועמלן זול,
טנטורה,
12/11/04 10:08
|
|
 |
4.
כן יאבדו כל אויבך ה'.
ל"ת
יוסי,
ירושלים,
12/11/04 10:04
|
|
 |
3.
מלא מתים על ערפאת-כלומר
ל"ת
סוהא,
בגללו!!!!,
12/11/04 09:51
|
|
 |
2.
הכי בטוח בארון מבטון.
מות התנין.,
12/11/04 08:52
|
|
 |
i liked it.,,,,,!
ל"ת
m.g.,
n.y.,
12/11/04 16:45
|
|
 |
first check that he is inside!
ל"ת
dror,
12/11/04 16:31
|
|
 |
yes
yaser,
12/11/04 16:03
|
|
 |
1.
מתנת שיראק לעראפת
דוד,
נתניה,
12/11/04 08:50
|
טיל שיקח את לול בטון עמ גופת עראפת לירח ישר מקאיר יחד עמ כמה מכובדים,שקשה להם להפרד מראיס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שהולך ללוויה של יאסר- שישאר
ל"ת
אחראים לגורלם?,
שלא יחזרו!,
12/11/04 14:44
|
|