 |
91.
ישנה פינה שפויה במדינה.
ל"ת
בניצחונכם ננוחם,
18/05/05 02:38
|
|
 |
90.
שרון הוא מורד ליכוד
יוסי,
בת ים,
15/11/04 16:53
|
|
 |
89.
ממש כואב הלב, שיהודים
עוזי נעצר תמיד,
באמצע הדרך!,
15/11/04 12:55
|
מתנהגים בצורה פרימיטיבית כזו, כשאפשר להיות נאורים, כמו האנשים הבאים - א. חציית קווים: ראש עיריית ירושלים, טדי קולק, מפגין ברחוב, וח''כ רן כהן מוליך 3500 מפגינים יהודים ב''שרשרת שלום'' – הכל כדי למנוע התיישבות יהודים בעיר דוד בירושלים, הלא היא ציון ההיסטורית.
''גוש שלום'' היהודי מארגן באירופה – לרבות בגרמניה – חרם על סחורות יהודיות המיוצרות ביש''ע, בירושלים ההיסטורית ובגולן. בראש ההתארגנות אורי אבנרי, יוצא גרמניה, המודע היטב למשמעות החרם הנאצי תחת הסיסמה ''Kauft nicht bei Juden'' (אל תקנו אצל יהודים).
''ארגוני שלום'' יהודיים בישראל, ובתוכם פוליטיקאים מן השורה הראשונה, מהם שרים לשעבר וחברי-כנסת מן הזרם המרכזי בפוליטיקה הישראלית, מקבלים מימון בעשרות מיליוני יורו להפעלת השפעה פוליטית לטובת אינטרסים אירופיים פוליטיים, שהאוריינטציה הפרו-ערבית שלהם גלויה לעין.
יוסי שריד, בתפקידו כשר לאיכות הסביבה, סועד בצהרי יום אצל ראש עיריית חברון, נתשה, בביתו, ומצהיר שם: ''היישוב [היהודי] בחברון צריך להיעקר''.
ח''כ משה (מוסי) רז, מ''פ צנחנים במילואים, מתבטא בוועדת חוץ וביטחון בכנסת: ''אני מדווח לשגרירות האמריקנית על מאחזים יהודים ביש''ע'' (ידיעות אחרונות, 19.6.2002).
אמנון אברמוביץ, פובליציסט מן השורה הראשונה, יועץ לארה''ב להטיל על ישראל סנקציות כלכליות: ''... עִזבו את הממשלה הזו ודברו איתה... דרך הכיסים שלה... אתם חייבים ללכת עד הסוף'' (דו''ח-מעריב, 8.3.1991).
דיפלומט ישראלי מכובד ורב-פעלים מייעץ לממשלת ארה''ב, תוך כדי מלחמת ההתשה בתעלת סואץ, לעכב אישור אספקת מטוסי פנטום, כדי להפעיל לחץ על ממשלת גולדה מאיר.
גורמים ישראליים מציעים לשרת החוץ האמריקנית, אולברייט, דרכים ''לכיפוף זרועו של נתניהו'' (מעריב, 1.9.1997).
צעירים ישראלים יהודים משמשים כדוברים לח''כים ערבים לאומנים, ואף מן העוינים ביותר: לעזמי בשארה, למוחמד ברכה, לאחמד טיבי. יעל לרר, הדוברת של בשארה, התבטאה: ''אני נהנית להסביר את האידיאולוגיה שלו''. (ידיעות אחרונות, 17.6.1999).
הרב (הרפורמי) אריק אשרמן מ-''רבנים למען זכויות אדם'' יוזם אימוץ של משפחות פלשתיניות שקיבלו צווי הריסה לבתיהן (מעריב, 21.6.1998). (צווי הריסה, כידוע, מוּצאים בין היתר נגד מרצחים טרוריסטים.)
האדריכל הישראלי ישראל גודוביץ' מציע לערפאת לתכנן לו את שיקום ה''מוקטעה'' (שנהרס על-ידי צבא מדינתו במלחמה שערפאת מנהל נגד עמו מתוך המקום הזה) בצורת ''שער ניצחון לשלום'' (''כל הזמן'', 11.10.2002).
פעילי ''שלום עכשיו'' נועדים עם ראש עיריית בית-לחם כדי להזדהות עם מחאתו על הכללת קבר רחל בתוך גדר ההפרדה (Y-net, 11.3.2003).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
שתיתי למותו של עראפאת
ויש בקבוק נוסף,
15/11/04 12:03
|
|
 |
87.
חבל מאוד
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
15/11/04 11:49
|
חבל שלא קיבלו את הצעתי ליקבור את ערפעת בירושליים בהר הבית תמורת בנית בת המיקדש מיד ועכשיו וללא תנאים מוקדמים מצד ההלכה היהודית וגורמים שונים בזירה הפוליטית של ירושליים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
בין לשתות לחיים באינטרנט או
במיפגש רשמי,
הבדל מהותי.,
15/11/04 11:25
|
|
 |
85.
הפייגלינים באקט של ''שפיות''...
ניצן א.,
תל-אביב.,
15/11/04 11:08
|
הפייגלינים, המשיחיים המטורפים הרימו כוס באקט של ''שפיות'' וזהי לכם ''מנהיגות יהודית'' ''מלאת תבונה'' [ולא חלילה מלאת אובססיה] שתיזכר לעד לדראון עולם! אישפוז כפוי ומיד לחברי המנהיגות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
באבד רשעים רינה/בנפול אויבך...
יצחק,
ירושלים,
15/11/04 10:53
|
לערפאת האיש לא קרה שום דבר רע. כלומר, אם הוא היה הולך ברחוב ומחליק על בננה אז זה היה טיפשי לשמוח בגלל זה. אנחנו לא שמחים על זה שקורה לאויב משהו רע, אלא שמחים בכך שהוא אבד מן העולם וכבר אינו מהווה עבורנו סכנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
בנפול עראפאת - תצהל !!!!!
ל"ת
אוריה,
י-ם,
15/11/04 10:46
|
|
 |
82.
קוצר ראיה אמיתי
דיכי,
15/11/04 10:43
|
המנהיג הפלסטיני המסוכן ביותר לישראל הוא זה שישאף באמת להסכם שלום עם ישראל. מנהיג כמו עראפת ''הצליח'', בחוסר נכונותו לקדם פשרה יסודית בין ישראלים לפלסטינים ובנטייתו לקרוץ למתונים ולקיצונים בעת ובעונה אחת, לגרום נזק עצום לענין הפלסטיני. דווקא המנהיג שיצטייר כמתון בעיני הישראלים ויצליח לרסן את הנטיות לאלימות אצל הפלסטינים עלול להביא בטווח הארוך את ישראל להדחקות משטחים ומנכסים טריטוריאליים ובטחוניים החשובים למדינה באמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
יש הבדל בין שמחה (טבעית)ובין
ל"ת
הרמת כוסית על,
בימה מול קהל,
15/11/04 10:31
|
|
 |
ישראל צריכה היתה להכריז על
החוק לעשיית דין,
בנאצים ובעוז,
15/11/04 13:32
|
חגיגות ממלכתיות עם מותו של החלאה. ישראל לא עשתה זאת, כי לא היה לה יד בדבר. אילולא ישראל, החלאה המתועבת הזו, כבר מזמן לא היתה על פני האדמה, והמוני יהודים היו מתהלכים עדיין כאן, אתנו, על פני האדמה. אני בטוחה שפייגלין לא עשה את הדבר בשמחה, כי אין לנו על מה לשמוח. אך הוא ידע שחובה לחגוג את שחרור העולם מנוכחותה של מפלצת כמו ערפאת, ימח שמו וזכרו! כל הכבוד לפייגלין, במקרה הזה. נקווה שיזנח את הליכוד, ואז יהיה זה, כל הכבוד, לכל אורך הדרך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
חבורת קיצונים סהרורים מקומם
ל"ת
לא בליכוד,
15/11/04 10:29
|
|
 |
79.
עם בחירה
מוי,
15/11/04 10:28
|
לא שכחנו את שימחתם של תושביי השטחים במלחמת המפרץ, ועד כמה כעסנו ,לא שכחתי את חגיגתם של המתנחלים על מות עראפת,נראה שאנחנו מאוד דומים, בקיצור עם בכירע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
כמוהו עשו מיליוני יהודים
ל"ת
כהן צדק,
15/11/04 10:00
|
|
 |
77.
מדוע לא
פקק תנעה,
קרית ביאליק,
15/11/04 09:59
|
רק לאויבנו מותר לישמוח אנחנו היחידים שיאמצאנו את המישפט לא תישמך בינפול אויבך חברי כנסת ופוליטיקאים בטלויזיה שמחו על מצבו של ערפעת זו תגובה אנושית המקובלת בכל העולם ובכל מקום שיש אלימות והמנצח שמנצח הוא שמח לאורך כל המילחמות שעברו על פני כדור הארץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
כל הכבוד למשה פייגלין
עמוס,
חיפה,
15/11/04 09:46
|
|
 |
הוא התגנב לליכוד והוא מגלומן
ל"ת
קיצוני ולאומני,
קבוצת שוליים,
15/11/04 10:56
|
|
 |
75.
בושה!
אליאור,
15/11/04 09:44
|
בושה וחרפה שיש אנשים כאלה. אני רוצה שכולם רגע יחשבו מה היה קורה אם לא היו אנשים כאלה במדינה שלנו וגם לא אצל הפלשתינאים? תחשבו על זה רגע ותבינו ששניהם הם בעצם אותו הדבר, שניהם פנאטים ומוכנים לעשות הכל למען מטרתם (הימניים קיצוניים- לרצוח, לאיים,להסית. הערבים הקיצוניים- כנ''ל). וייתה לזה כבר יותר מהכוחה אחת. אז בואו נוקיע את האנשים הללו מהחברה הישראלית ואולי ככה יהיה לנו סוף סוף שקט, כי כרגע, אין לנו לא שקט, ולא עתיד....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תג' על בושה
דוד,
חיפה,
17/11/04 13:50
|
מי שמטיף לנו על קיצוניות על ציבור שחוגג על מותו של שופך דמים חובה עליו לחשוב שוב ולהתנצל. זו צביות ומוסר מעווות היונק ממוסר נוצחי. אצלנו מות רשע (אויב ישראל)גורם אצל כל יהודי בריא בנפשו שמחה ''בעובד רשעים רינה!!!''(משלי) כאשר ראו עם ישראל המצריים תובעים בים שמחו כולם בשמחה רבה לחיים!! דוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היכן אתה מוצא קצוניות ?
חיים,
ירושלים,
15/11/04 11:42
|
בא נעזוב את הבושה והחרפה. אמור, מר אליאור, היכן אתה מוצא קצוניות אצל פייגלין ?
האיש נגד אלימות. מדבר בהיגיון. מביע את דעותיו. נוהג בדמוקרטיות מופלאה בניגוד לשרון את עומרי. מה אתה רוצה ממנו ? האם הדמוקרטיה היא חד סטרית ? רק לכיוון השמאל. האיש חושב שיש להרים כוסית, אז מה ? מדוע הדמוקרטיה וחופש הביטוי נעצרים כשמדובר במה שאינך מסכים.
האם יש מה להשוות את פייגלין למחבלים ושולחיהם שרוצחים נשים וילדים ?
מי יותר דמוקרטי פייגלין או שרון ? זכותך שלא להסכים אבל מכאן ועד דבריך - המרחק רב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לגמרי איתך,תודה
ל"ת
ת''א,
15/11/04 10:58
|
|
 |
מדויק
ל"ת
מתבונן,
15/11/04 10:20
|
|
 |
ל-73
דייב,
פ''ת,
15/11/04 10:12
|
איך אתה מעיז להשוות בין המחבלים ליהודים אפילו שהם קיצוניים-מה אתה מבלבל במוח-היהודים הקיצוניים חושבים כל הזמן איך לרצוח? ברור שכך חושבים כל הערבים הקיצוניים-תפסיק כבר להסית בעצמך ותתחיל להבין שצריך להלחם בנבלות האלה עד האחרון שבהם-לא צריך להשקיע את השנאה שלך ביהודים הקיצוניים אלה בערבים הקיצוניים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בקיצונים האלה יש מספיק דברים
ל"ת
דוחים גם אם שם,
יותר גרוע.,
15/11/04 10:50
|
|
 |
74.
פייגלין בעצמו לא פחות קיצוני
אא,
כאן,
15/11/04 09:22
|
כאשר יש קצונים מ שני הצדדים שלא מוכנים לבצעה ויתורים ואם כמה שיכאב אותם אין סיכוי ותיקוה לשלום ועתיד יותר טוב בכל הבחינותביטחוני ,כלכלי וחרבתי.אבל מה לשעות שאנשים חמימימוח ולא חושבים בגלל זה המנטליות והתרבות שלהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכותב ערבי עפ''י הניסוח והכתיב.
ל"ת
עופר,
17/11/04 18:58
|
|
 |
שוב שגיאות הכתיב ממש מזעזעות
חנה,
ירושלים,
15/11/04 14:37
|
|
 |
73.
שרון מפקיר את פולארד ואת כולנו
רונן,
15/11/04 08:52
|
|
 |
72.
זה ע נ ק!
ישעיהו,
15/11/04 08:52
|
אחרי שכל השדרנים ברדיו השתתפו מי יותר ומי פחות בצערם של הפלשתינאים על מותו של רב המרצחים הזה, מעי משב הרוח המרענן של השפיות ממדרשה של מנהיגות יהודית. השמאלנים נלחצים כי הם יודעים שרובו המוחלט של הציבור חושב שלפחות מבחינה מוסרית היה צריך לחסל את ערפאת מזמן, אלא שהדבר לא יצא אל הפועל בגלל רפיסותה של ממשלת ישראל. מותו אינו בשורה משום בחינה שהיא, ומותו הטבעי הוא אות קלון על מדינה שאיבדה את חוש הצדק הבסיסי שלה. ''שופך דם האדם באדם דמו ישפך'' אין זלזול קשה יותר בערך החיים מאשר האמפטיה המזעזעת כלפי רב מרצחים כזה.
אשרינו שבשעת חשיכה זו מתנוצץ האור הראשון של השחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
''בנפול אויבך אל תשמח''
ציביה,
מרכז,
15/11/04 08:49
|
בס''ד
הם לא שמעו על הציווי התורני ''בנפול אויבך אל תשמח?'' ההתנהגות הזאת נראית לא הולמת בעליל. מאחר שיהודים מאמינים כי יש מסובב לעולם- הקב''ה, והכל מאיתו, והוא ציווה אותנו לא לערוך חגיגות כאשר האויב נפגע- נראה לי שצריך שהפייגלינים יקחו את זה לליבם. לא שצריך לבכות את מות הטרוריסט הנאלח הזה, אבל משהו פומבי כזה נראה לא הולם. ברוך שפטרנו מעונשו של ערפאת. נקווה כי הבאים אחריו בתור לא יהיו גרועים כמותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל''בנפול אויבך''
דייב,
15/11/04 10:14
|
סתם בשביל הידע הכללי-פסוק זה מדבר על אויבים יהודים וברור שיש לשמוח שאוייב גוי צורר יהודים מת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל''בנפול אויבך''
דוד,
חיפה,
17/11/04 13:38
|
מזעזעה לשמוע עוד נימוקים של רחמנות מול רוצחים. כמו שציין דייב כל גדולי ישראל הסבירו שפה מדובר בין יהודים כלפי אויבי ישראל עד רבה,אפשר להשתכנע מי מגילת אסתר שביקשה עוד יום של נקמה על אויבנו. ''מאובד רשעים רינה!!!!'' לחיים על מותו של אותו רשע: ''שם רשעים ירכב!!!'' דוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תיקון טעות
משה,
ארץ ישראל,
28/11/04 01:31
|
|
 |
70.
נשתה נשתה ל ח י י ם !!!
ל"ת
דנה,
15/11/04 08:33
|
|
 |
69.
יש איסור הלכתי להצטרף אליו
מתן,
עפרה,
15/11/04 08:31
|
זהירות, יש איסור הלכתי להצטרף לשורות מנהיגות יהודית! רבנים פסקו שיש חשש לנבלות ברשות התורה בדרכי התנהלותם של אנשי חטיבת מנהיגות יהודית!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה טעון עלוב.
אלי,
רמלה,
15/11/04 11:45
|
אם יש טענה הלכתית כלשהי, היא נגד מי שמתפקד לליכוד ואין לו כוונה להצביע ליכוד. אולם עתה כשברור שמשה פייגלין יהיה ראש הממשלה הבא, ברור שכל המתפקדים ואף רבים אחרים יצביע לליכוד כך שאין שום בעיה הלכתית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממש לא מצטרף ! אבל כוסית הרמתי
ל"ת
אריה,
15/11/04 09:19
|
|
 |
אין שום בעיה הלכתית.אדרבא..
שמואל סילבר,
רחלים,
15/11/04 09:13
|
רבנים ענקיים הביעו תמיכה ומעודדים את מנהיגות יהודית, לדוגמא :הרב ליאור ועוד.עיין בעלוני לכתחילה קודמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פתח את גיליון נקודה
יוני,
ר''ג,
15/11/04 12:00
|
ותקרא בעצמך! הרב שרלו קבע! כמובן שרבנים ''ענקיים'' כמו הרב ליאור, שידוע כמשיחיסט שתומך בכל מחתרת יהודית ובעד פיצוץ הר הבית, יתמוך בנציגים המשיחיים ביותר כדוגמת פייגלין!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוני אתה לא מתבייש?!
משה פ,
ארץ ישראל,
28/11/04 01:36
|
לזלזל ברב דב ליאור. וגם אם אתה לא מסכים עם דעתו איזה זכות יש לך לזלזל בגדולתו בתורה. תשאל את הרב שרלו שאותו אתה מצטט מה הוא חושב על בפגיעה בגדולי תורה. תתבייש לך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
poison
The Monk,
15/11/04 08:27
|
Drink if you want, but be wise and stay sober. The snake may be dead but the land is wet with poison..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
הם צודקים . בנפול רוצח המונים
יש,
להודות,
15/11/04 08:13
|
|
 |
66.
אני שמאלן וגם אני הרמתי. מי ה
אריה,
15/11/04 07:51
|
מי האידיוט שחושב שלהיות שמאלן זה להיות ''לטובת הערבים''? להיות שמאלן זה להיות בעד הזכויות שלנו ורק בלי לשכוח שגם בצד השני יש אנשים. שתי מדינות לשני עמים. מדינה יהודית נטו ומדינה פלשתינית נטו. ערפאת היה אויב היהודים. וגם, אגב, אויב לעם הפלשתיחני. לחיים ! לחיי מותו !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים איתך באופן אישי,אבל
ל"ת
לא חגיגה פומבית,
15/11/04 10:27
|
|
 |
65.
מעניין שרק הדתיים חגגו
אבי מהגליל,
15/11/04 07:50
|
מעניין שרק הדתיים אשר כל היום לומדים ועשרות פעמים לימדו אותם את הפסוק בנפול אוייבך אל תשמח,דווקא הם עשו את ההפך,אז נכון עארפת היה צורר ישראל,רצח אלפי יהודים,אז אם תשמחו תצילו נפש אחת בישראל? אם תשמחו הוא לא יהיה צורר ישראל? מה הפרימיטיביות הזו,אני תמיד לועג לפרימיטיבים בצד השני כאשר הם שמחים שכשמתאבד הורג עשרות יהודים,כאשר רצחו את גנדי,אני לועג להם כאשר הם שורפים דגלים ודורכים עליהם,בעיניי זה שיא הטימטום והפרימיטביות,אתם מתנהגים אותו דבר,ואני גם לועג לכם.ולא שאני אוהב את עארפת מצידי שיישרף בגיהינום,אבל אתם ליצנים כמוהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין דבר פרימיטיבי בשמחה
צביה,
15/11/04 10:36
|
אין דבר פרימיטיבי ומסכן בשמחה על מות ערפאת. להיפך אנשים שכביכול מתוחכמים מדי ומבינים הרבה יותר מדי את ''המורכבות של המצב'' הם המסכנים. אנשים אלה איבדו את זהותם הלאומית והם מבכים את רוצח ההמונים כאילו היה אחד מהמיטיבים הגדולים לעם ישראל בכל הזמנים. פסטיבל ההשתתפות בצערם של הפלשתינאים החליא אותי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואני לועג לטיפשים שכמותך ש-
manu,
15/11/04 09:55
|
עושים הכללות ושנופלים בפח הדסאינפורמציה של העיתונים!!! נמאס כבר לשמוע התבכיינות על דתיים!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם היית מקשיב טוב יותר בשיעור
לא נורא, תתגבר,
15/11/04 09:50
|
היית יודע שפסוק זה נאמר על שנאה בין יהודים ולא בין יהודים לגויים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
גם זה חטא? עד איפה הגעתם?!
ל"ת
קול ישמעאל,
15/11/04 07:38
|
|
 |
63.
כועס עליך פייגלין!!!???
קלמן,
15/11/04 07:05
|
למה לא השארת לי כוסית יין להרמה !!!בכל זאת ישר כח !!!ואני איני דוגל בימניות קיצונית!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
רק לאורי אבנרי -מותר
ל"ת
קידי,
15/11/04 06:36
|
|
 |
61.
We should rejoice.
An Israe Lawyer,
15/11/04 06:34
|
That guy was an enemy of our people.
Good riddance.
Stop the bs
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
סליחה אחלה כוסית לכבוד ערפאת
ל"ת
בני,
ברוקלין,
15/11/04 05:14
|
|
 |
59.
גם אני הרמתי כוסית לכבוד עראפת
ל"ת
בני,
ברוקלין,
15/11/04 05:11
|
|
 |
58.
Primitivim, Hayot, Tat Rama
ל"ת
Mezuazaat,
15/11/04 03:42
|
|
 |
mezuazaat you are a canser
ל"ת
hate mezuazaat,
15/11/04 08:59
|
|
 |
בדיוק לכבוד זה הרים כוס משה
קובי,
גוש דן,
15/11/04 06:43
|
פייגלין ואני מצטרף אליו. מזל שהם פרימיטיביים, מגעיל שהם חיות, שמחה ש- ואיך!- התפגר ראש כנופיתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
לכל מטבע שני צדדים!
עידית מת''א,
15/11/04 03:24
|
לחמאס של הפלשתינים יש צד שני וזה פייגלין- לנדאו וחבורת הפשע של מתנחלי יש''ע! כנראה עוד הרבה דם ישפך גם אחרי ערפאת ! אז אל תגידו שלא ידענו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ערפאת= רוצח, פייגלין= לא רוצח
תני,
ירושלים,
15/11/04 10:43
|
ערפאת וחמאס רוצחים וזאת עובדה. פייגלין לא רצח אף אחד בחיים שלו, וגם לא קרא לעשות זאת או כל מעשה לא חוקי אחר. וגם זאת עובדה. האמירה כאילו פייגלין = רוצחים ערביים הוא שקרי ומעיד על ראייה מאוד מעורפלת של המציאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון,לא רצח,אבל צריך לשפוט לפי
ל"ת
הערכים שלנו:,
הוא לא טוב!!,
15/11/04 11:17
|
|
 |
לנו יש חבורת פשע שמאל קיצוני
דוד,
15/11/04 06:51
|
חבורה של פושעי קיצונים מהשמאל שהולכים ומוכרים את המדינה בשביל כבוד אצל הגויים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עדיף למכור את המדינה ולא למכור
אליאור,
15/11/04 09:48
|
אנחנון, שאתה קורא לנו שמאלנים, פשוט רוצים שקט, פשוט רוצחם להפסיק את שפיכות הדמים, לעומת אנשים כמוך שמעוניינים רק בהרס ובדם. איזה עתיד יש למדינה הזאת? איזה אלטרנטיבה אתה מציע? כנראה שאין לך אלטרנטיבה וגם לא תהיה לך לעולם.... ואגב אמרת מוכרים את המדינה: אז הנה נתון סטטיסטי: בתוך כ-10 שנים הפלשתינאים (כולל מזרח ירושלים וערביי ישראל) יהיו יותר מאיתנו, הישראלים. אז תחליט אתה אם אתה באמת רוצה למכור את המדינה שלנו....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
Salute to Feiglin
Yossi,
New York,
15/11/04 02:42
|
Somehow I have the feeling that Israel and the Jewish people would have been in a better shape should Arafat had the opportunity to salute with a drink the death of the Judo-Nazi Feiglin than Feiglin Saluting the death of Arafat.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
U R AN ANTISHEMITE!!!
ל"ת
מנהיגות יהודית!,
20/11/04 23:16
|
|
 |
One of two : or you are not
Zeev,
Gush Dan,
15/11/04 07:17
|
|
 |
הצדעה לפייגלין
קיפוד,
אה''ב,
15/11/04 06:45
|
כל הכבוד על הרמת הכוסית. כן ימותו כל צוררינו, כולל מי שחושב שלערפת מגיע איזה כבוד אנושי. הוא לא היה אנושי, המפלצת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
general feigale', chitulim
ל"ת
hecinu lecha,
pipi bamita,
15/11/04 02:34
|
|
 |
54.
feiglin for president
ל"ת
dana,
15/11/04 02:26
|
|
 |
53.
cheers
shlomi,
usa,
15/11/04 02:14
|
of curse we should cheer foe the death of this murdarer
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
טיפשים חסרי דעת כנסו ותבינו
איש,
15/11/04 01:42
|
|
 |
לא, בפורים עושים חגיגה על המן
ל"ת
דוד,
15/11/04 08:20
|
|
 |
בנפול אויבך: תשמח !
ל"ת
אריה,
15/11/04 07:53
|
|
 |
51.
פייגלין מסית את האספסוף !!
יגאל כהן,
רחובות,
15/11/04 01:37
|
|
 |
צודק יגאל כהן.
שונא שמאל,
15/11/04 08:06
|
איך עושים לך את זה עוד לא עברו לך שלושתימי האבל והיהודים שותים? פרימיטיבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
הוא צודק !! הוא הצורר הגדול
tאפי,
ר''ג,
15/11/04 01:29
|
ליהודים מאז היטלר ולא איזה חיית מחמד כמו שהעיתונות (והאתונות -העם שבעיקבותם) נוטים לחשוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
בנפול אוייב כזה תשמחו!!
ל"ת
דוד אליאב,
לונדון,
15/11/04 01:05
|
|
 |
48.
We ALL CELERBRATED !
rani,
15/11/04 01:04
|
the only ones who didn't are maariv leftist extremists
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
פייגלין-ראש ממשלה לא תהיה
יהושע,
15/11/04 00:14
|
אחרי כל הניסיונות שלך להשתלב בליכוד ולהיות פוליטיקאי לגיטימי ולא סתם איזה סהרורי , באת ועשית את השטות הזו , כולנו שמחים שעראפת מת ,אבל למה להתנהג בוולגריות ,הרסת את הסיכויים שלך להיות מנהיג,לא כי אתה לא צודק ,אלא מכיוון שחשפת את פרצופך ,פנאט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא שפוי
צחוקים,
15/11/04 01:33
|
|
 |
זה לא יביא לו קולות-להיפך
ל"ת
אאא,
15/11/04 08:38
|
|
 |
זוכרים גם את המטורף חנן פורת
שש,
15/11/04 00:37
|
לאחר הרצח במערת המכפלה . עלק ציונים - שיכורים רוב הזמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
לחיים!
ל"ת
אני אתכם,
14/11/04 23:55
|
|
 |
45.
התנהגות פסיכופטית
הנתנייתי,
14/11/04 23:54
|
גם אין אין חשק להתאבל על ערפאת ואין לכך צורך או מקום התנהגות כגון זו הינה ילדותית אם לא פסיכופטית . מדובר בהתנהגות שחצנית של אנשים שכל חייהם מסתתרים מאחורי הרובים של צה''ל ותו לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם לא מסתתרים מאחורי צה''ל
הלל,
מרכז,
15/11/04 10:47
|
הם בעצמם הרובים של צה''ל. ואולי הבעיה היא שלא טוב לך עם צה''ל ? אולי אתה מעדיף שצבא המדינה יהיה צבא שחרור פלשתין? ארגון שכבר הפגין את יכולותיו עלינו פעמים רבות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
מתי יהודים מרימים כוסית ?
חובה לקרוא,
14/11/04 23:54
|
כל החגים מציינים ניצחון על צורר כלשהוא. עד היום חוגגים חגים כגון פורים וחנוכה. אז מדוע לציין את הנצחון על המן ולא את מותו של ערפאת? הסיבה פשוטה. הפעם אנו מפסידים במלחמה. ערפאת מת מוות טבעי. היה נכון יותר לחגוג אם ישראל היתה ממגרת את הטרור כולל את ערפאת . אבל זה לא נעשה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
you are all crazy#
ron,
14/11/04 23:51
|
|
 |
42.
יותר עדיף
:-),
14/11/04 23:50
|
מאשר לפתוח בקבוק שמפניה כאשר קיבל פרס נובל לשלום עם ליצניינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
בעזרת השם ראש הממשלה הבא
גיל ב''ש,
14/11/04 23:42
|
של המדינה יהיה משה פייגלין! אני רק מקווה שלא ברשות מפלגת עברייני ומושחתי הליכוד המגעיל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
לחיים אחים שלי!! :-)
שמעון,
14/11/04 23:34
|
|
 |
39.
איך זה להרים כוסית בפרהסיה?
ds,
14/11/04 23:33
|
אם אני מצטט נכון אז'' מורדי הליכוד כבר רגילים להרים כוסית עם פעילים בערב החג'' למה רק בערב החג ולא גם בשבתות ולמה להרים כוסית בנוכחות כולם בלי אינטימיות ? בדרך כלל עושים את זה בחדרי חדרים ואיך זה שעיתונאים מצליחים לסקר הרמת כוסית כזו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
Me too
Simcha,
Gainesville,
14/11/04 23:29
|
Even though this is a world of difference between me and these guys, I too raised a toast to this bastard's death with my christian friends. Any good person should feel joy when such evil leaves the world.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
כשתלו את המן גם חגגנו, זוכרים?
רון,
ים,
14/11/04 23:17
|
|
 |
36.
חג שמח
dudy,
מרכז,
14/11/04 23:16
|
|
 |
35.
אני חוגג יחד עם פרחיה ומוחה .
ל"ת
נועמי פורטוגל,
14/11/04 23:12
|
|
 |
34.
למה לא ? בשבוע שבו החכים הערבי
פפר,
14/11/04 23:10
|
ם איבדו את העשתונות וכל רסן, קיללו וגידפו והסיתו, טוב שהיו גם קולות שמנגד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
יש לאפשר לכהניסטים להקים מפלגה
יגאל כהן,
רחובות,
14/11/04 23:09
|
שיעשו את צרכיהם במפלגה שלהם, שלא יעשו את צרכיהם בליכוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יגאל כהן חמוד אל דאגה
שונא שמאל,
15/11/04 08:12
|
לליכוד חמוד.דאג ל19 מנדטים של האנשים הקבועים שלכם. אני מבין שזה מרגיז אותך ואין לך כרגע מצב רוח לכל זה.לפחות עד אחרי ימי האבל שיעזבו אותך בשקט.כמה אצלך? 40 או 60? אתה תעשה 120 ימי אבל כי זה בישביל הראיס שרבין הביא לנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רב המנדטים זה מהמרכז! לא מימין
אתה טועה,
33 צודק !!!!,
15/11/04 11:04
|
|
 |
32.
איזה צירוף מקרים...
פרסי גאה,
14/11/04 23:08
|
|
 |
31.
יין
גלי,
14/11/04 23:08
|
אני הרמתי כוסית יחד עם נכדי. זה היה היום הכי מאושר בחיי. רק חבל שקברו אותו בארצנו. שמתם לב? אני לא מסוגלת אפילו לבטא את שמו.לתשומת לב אורי אבנרי. התביישתי לקרוא את דבריך ב''הארץ''למה לא תתאסלם?כאן רציתי להכניס קללה אבל התאפקתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
מורדי ליכוד אמיתים=שרון/אולמרט
ל"ת
די להסתה השמאלנ,
הכל הפוך הא?,
14/11/04 23:06
|
|
 |
29.
הולך עכשיו לשתות יין ולשמוח !!
הצורר ערפת ערפד,
שתה דם,
14/11/04 23:01
|
הוא היה רוצח המונים
לצערנו קיבל פרס נובל ל''שלום'' עם פרס ורבין, ואז שלח את מחבליו לשחוט יהודים במסעדות, בתי קפה, אוטובוסים, ירי מהמארב וכו' כולל רצח ילדים , תינוקות ואימהות בהריון מתקדם
רשע כמו היטלר מת ולא נרים כוסית?
מזל טוב לעם היהודי !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם שהיטלר מת היהודים לא
תדי,
15/11/04 01:28
|
|
 |
תג' גם שהיטלר מת היהודים לא..
דוד,
חיפה,
17/11/04 14:02
|
חבל! צריך להבין את שהדור שלנו עוד לא הוציאה את הגלות מהראש. אבל מהפכה אמונית באה לשנות את המצב שאנו שרויים בה כיום!!! דוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
cheers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ל"ת
hhg,
14/11/04 23:13
|
|
 |
28.
ME TO
Yossi,
Melbourne,
14/11/04 22:55
|
|
 |
27.
באבוד רשעים - רינה !
ל"ת
''כן יאבדו כל,
אויביך, ה'!'',
14/11/04 22:54
|
|
 |
26.
לכל המתחסדים:
יורם,
14/11/04 22:53
|
על מות היטלר הייתם מרימים כוסית? מה ההבדל- אתם שואלים? זה לא טוב פוליטית, אם אתם בבית אז לחיים!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
פייגלין. אי של שפיות.
כנען,
14/11/04 22:53
|
|
 |
השמאל בהחלט איבד את העשתונות
פפר,
14/11/04 23:12
|
|
 |
24.
מי ש''מורד'' בליכוד הוא שרון !!
ל"ת
אך השמאלנים,
מסיתים,
14/11/04 22:51
|
|
 |
23.
לחיים !!!!!!
ל"ת
מוטי אלטר,
חולון,
14/11/04 22:51
|
|
 |
22.
אני מכיר את פייגלין מהצבא
מלניק,
י-ם,
14/11/04 22:50
|
שירתנו ביחד בחיל הנדסה קרבית, מחזור אוגוסט 1980. איזה בחור מוזר ותמהוני הוא היה. כולם צחקו עליו, תמיד התבכיין. הילד חולה האסמה והאלרגיות מהעיר רחובות. מי היה מאמיו שבחלוף השנים יהפוך הלפלף לפעיל קיצוני כל כך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפייגלינים
מכיר אותם,
14/11/04 23:36
|
כולם שם כאלה, בריונים או שפנים. שפויים לא תמצא בחוגים הסהרוריים האלה, רק עלובי נפש ודחויים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מלניק תתבגר
חיפאי,
14/11/04 23:34
|
אכן סקופ. לפני 24 מלניק הגיבור הכיר את פייגלין הבכיין האסטמתי שכולם צחקו עליו. מה קורה מלניק לא התבגרת מאז ימי הצבא? אתה רוצה להמשיך להסתלבט על פייגלין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלום מוישלה, מה נפגעת?
ל"ת
יוני,
ר''ג,
15/11/04 12:02
|
|
 |
תתפלא, אבל יש אנשים שמתבגרים..
יצחק ידידיה,
14/11/04 23:34
|
אני לא מכיר כל כך את האיש אבל מה הקשר לזה שהיה לו אסתמה ואלרגיות? בגלל זה אי אפשר לנסות להיכנס לפוליטיקה ולשכנע את הציבור בצדקת דרכו?? ועוד, לשמוח במותו של מחבל תת אדם שהרג וסייע להרוג כל כך הרבה מבני עמנו זה לא קיצוני, אלא סתם הרגשה מוצדקת... אני אישית לא עשיתי מעשה כזה מושך תשומת לב כמו הרמת כוסית אך איש איש ואופיו... להבא, אנא ממך תחשוב לפני שאתה רושם משהו.... במיוחד כאשר הדבר פוגע באדם אחר, גם אם אתה לא מסכים עם דעותיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתפלא, אבל יש אנשים שמתבגרים..
יצחק ידידיה,
14/11/04 23:33
|
אני לא מכיר כל כך את האיש אבל מה הקשר לזה שהיה לו אסתמה ואלרגיות? בגלל זה אי אפשר לנסות להיכנס לפוליטיקה ולשכנע את הציבור בצדקת דרכו?? ועוד, לשמוח במותו של מחבל תת אדם שהרג וסייע להרוג כל כך הרבה מבני עמנו זה לא קיצוני, אלא סתם הרגשה מוצדקת... אני אישית לא עשיתי מעשה כזה מושך תשומת לב כמו הרמת כוסית אך איש איש ואופיו... להבא, אנא ממך תחשוב לפני שאתה רושם משהו.... במיוחד כאשר הדבר פוגע באדם אחר, גם אם אתה לא מסכים עם דעותיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אסמה משבשת את חימצון המוח.
אריק,
ר''ג,
14/11/04 23:31
|
סוף סוף גילינו מדוע האיש מטורף. אין זה פלא שהאיש מדמיין, מפנטז ומתיימר ליהיות ראש ממשלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה פורנוגרף עלוב, רכלן אדיוט
ykr,
14/11/04 23:11
|
רוב ה''לפלפים'' הללו יותר טובים מכל הדגנרלים ה''קולים'' שלך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה היו הרגישויות שלך?ספר לנו
ל22 ה''גבר''...,
14/11/04 23:05
|
אם זה כל מה שיש לך לומר על מישהו ששרת עמך בצבא,אני בז לך,עלוב נפש.לא מרוב חכמה כתבת את מה שכתבת.אם מותר לי לנחש אתה עדיין סוחב אתך,לבטח בכעס רב,לילי שבו נאלצת להחליפו בשמירה,מפונק שכמוך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שקרן רכלן דובר לשון הרע אתה
ל"ת
הלוואי שכך ישקר,
מישהו לגביך,
14/11/04 23:03
|
|
 |
21.
שתיתי פעמיים, פעם לעאראפת
ל"ת
ופעם לאחיו,
14/11/04 22:49
|
|
 |
20.
הליכוש הוא ימין אמיתי
ל"ת
אבל שרון אינו,
14/11/04 22:48
|
|
 |
19.
לא רק פייגלין, גם אני הרמתי
ל"ת
כוסית למותו,
14/11/04 22:47
|
|
 |
18.
ערפאת צוחק עליהם
דן,
14/11/04 22:45
|
אחרי שנים שבהן ישראל ניסתה לחסל אותו בכל דרך אפשרית, ערפאת מת בשיבה טובה בגיל 75. אחרי שנים שבהן ישראל טענה שאין עם פלשתיני, ערפאת נקבר בפלשתין, עטוף בדגל פלשתין, ועוד בגיבוי ישראלי. פייגלין וחבריו יכולים לחגוג - אבל יאסר מסתכל עליהם מלמעלה וצוחק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יאסר בג'הנם
ל"ת
משלם על דם ששפך,
14/11/04 23:31
|
|
 |
ועדיין זה לא משנה את העובדה
jak,
14/11/04 23:19
|
שאין כזה דבר עם פלשתיני זה המצאה שנועדה לפרק את ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אה כן יש עם פלשתיני...ראינו הע
jjk,
14/11/04 23:14
|
רב באמת ב''סוכת האבלים''... הם יתפרקו לחמולות וקנטונים, עם לא נולד ב 30 שנה יה דפקט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Whallah, gam ata gadol!
Arie,
15/11/04 04:13
|
Can I call you also a brother? These leftists are killing me! They hate themseves so much, that they are willing to invent a new ''AM'' that is what, 30-40 years old?
Leftists are a bunch of stupid retards.............
Shavua tov to all those who still have a brain on their heads, and I join you to the ''haramat cosit''... Lechaim..............
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
חמאס יהודי
טל,
14/11/04 22:44
|
רוקדים על דם. אפילו שזה ערפאת - לא צריך לאבד את הכבוד העצמי. חבל שהחברה האלו ירדו לרמת הפלשתינאים. ממש חמס יהודי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Absolutely Right!
Yosef,
US of A,
15/11/04 03:11
|
How much better does it make us to celebrate the death of a zombie? Perhaps if we had gotten him in 1982 but now...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנחנו חמס? טל
שונא שמאל,
15/11/04 01:51
|
טוב שימי לב !אנחנו שותים לחיים גם בגלל שהרוצח יהודים באלטלנה גם התפגר. איך זה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנטישמי יהודי !
ל"ת
ddd,
14/11/04 23:15
|
|
 |
עוד שמאלנית עלובה. היטלר מת!
ל"ת
יאסר בקבר,
שמחה לישראל,
14/11/04 22:53
|
|
 |
Ata Gadol, can I call you
Arie,
15/11/04 04:10
|
|
 |
16.
סוף סוף מישהו אומר את האמת
דן,
14/11/04 22:42
|
כן - צריך לשמוח על מותו של הצורר. זה נורמלי, זה שפוי, וכל מסע האבל בתקשורת הישראלית הוא המטורלל והדפוק. לחיים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
פורים פסח חנוכה ...
חושב,
חיפה,
14/11/04 22:41
|
|
 |
14.
לנדאו ירד מהפסים. עצוב.
ליכודניק,
14/11/04 22:41
|
הוא שוחה במיץ של הזבל וחושב שהוא בבריכת שחייה. עוזי, חבל עליך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון ירד מהפסים. הוא לא ליכודנ
ל"ת
ת,
14/11/04 23:04
|
|
 |
13.
גם אני מרים כוסית
ל"ת
נהנה מהרעיון,
14/11/04 22:41
|
|
 |
12.
מה? באמת?
אודי,
בית שמש,
14/11/04 22:40
|
נו אז מה? ההגיון הבריא להרים כוסית למותו של גדול צוררי העם היהודי מאז הנאצים ימ''ש. מה קרה? איבדנו את הגאווה הלאומית שלנו? סוף סוף מת הצורר אז מרימים כוס של יין! פייגלין, בהרבה דברים אני לא מסכים איתך, אבל כאן שיחקת אןתה! כל הכבוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
על רוצח ילדים חבל לבזבז יין
יהודי,
א''י,
14/11/04 22:38
|
|
 |
10.
hopefully he is next
Doug,
New York,
14/11/04 22:33
|
he is a disgrace to the state of Israel but anyway, soon all the crazy settlers will go home and he will be irrelevant, then we can all have a drink
הגב לתגובה זו
|
|
 |
just
stay there,
14/11/04 22:48
|
|
 |
shut up,don't u have any brai
yehud,
usa,
14/11/04 22:44
|
crazy settlers and him are jews, ure brothers, if u want to steb us in the back over arafat who is directly responsible for so many jewish lives....like 1972 olympic team if u have something to write please avoid it...u are too dumb ignorant and self hating to be able to write . stay in new york don't ever come to israel ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
חבורה של פנאטיים מגעילים
ל"ת
עמיר,
14/11/04 22:32
|
|
 |
תהייה גאה בשם שלך ובלי שטויות!
ל"ת
שונא שמאל,
15/11/04 01:52
|
|
 |
מה פנאטים? הוא שלח פיגועים !
ל"ת
אוטובוס מסעדה,
בית מלון וכו,
14/11/04 22:58
|
|
 |
מי ששמח על מות ערפת לא פאנט
שמאלני,
14/11/04 22:51
|
לא ברור לי מדוע אסור לחגוג על מותו של אחד הרוצחים הגדולים ביותר שקמו לעם היהודי ב- 40 השנה האחרונות. מה כל החמלה הזאת שהתשקורת משדרת לנו. אסור להמציא בדיחות על ערפת, צריך להתאבל כמו הפלשתנאים. לא ברור לי מדוע השמאל הקיצוני חושב שזה עצוב שערפת מת. בתור שמאלני אני שמח שהנבלה הזאת התפגרה, צורר העם היהודי. הלוואי וכל שונאנו יתפגרו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא שמאלני, אתה נורמאלי מדי
עןכעאגדג,
14/11/04 23:43
|
ולמרות הדימיון לפורים =
המן = היטלר = ערפאת
מת, אל נא תתחפש. אתה שפוי מכדי כדי להיות שמאלני קיצוני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
משתתפת בהרמת הכוסית.
ל"ת
סוהא-וואלה כמה,
כסף קיבלתי!,
14/11/04 22:32
|
|
 |
7.
כולנו שמחים על מות עראפת אבל,
לימור,
רחובות,
14/11/04 22:32
|
|
 |
לימור הוא היה רוצח סדרתי !!!!!
ל"ת
היטלר של ימינו,
מת התפגר,
14/11/04 22:57
|
|
 |
למה רק יין, צריך לחגוג יותר
ל"ת
לימי,
14/11/04 22:56
|
|
 |
6.
כל הכבוד!!
סימה,
14/11/04 22:31
|
|
 |
5.
לפחות לנדאו לא השתתף בבזיון
ירון,
ראש פינה,
14/11/04 22:29
|
|
 |
4.
בושה וחרפה!
ל"ת
שמואל,
14/11/04 22:28
|
|
 |
3.
מצחיק... אבל....
לחיים !!,
כולם שותים..,
14/11/04 22:26
|
גם אני שותה כוסית... וגם סוהא... וגם אבו מאזן..... וגם האמריקאים.... וגם הירדנים.... וגם אסד....... וגם ..... וגם........... וגם............. לחיים !!! סוף סוף אפשר לשתות כוסית בשקט......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק...
ישראל,
15/11/04 22:57
|
כולם שותים לחיים... אבל כלום לא השתנה! הערבים הם אותם ערבים והים הוא אותו ים... ונוסיף, שרון הוא אותו שרון (של השנתיים האחרונות...)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
אני לא מבין מה הבעיה עם זה ?
בר כוכבה,
גרמניה,
14/11/04 22:24
|
נו אסור לשמוח בהתפגרות אויבך ? כל התקשורת והסמול יוצאים מדעתם האינטילקטים המתנשאים מתקשים לשמוח בלי גרס ואלכוהל .,אני מבין שזוכה של פרס נובל הלך לעולמו איטלקט גדול כמה חבל שהשותפים שלו עוד איתנו . צריך להכריז עליו כחסיד אומות עולם ולתת קיצבה לאלמנה המסכנה רון פונדק וצמד היוסים מוזמנים לסוכת האבלים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאתה לא יודע לכתוב............
תגובה יפה,
רק חבל,
14/11/04 22:37
|
|
 |
לא יפה לגכגך
ל"ת
אוליב אויל,
14/11/04 23:37
|
|
 |
הכתב ימני...
אביבית,
ירושלים,
14/11/04 22:34
|
|
 |
הכתב שמאלני. ''המורדים''=שרון וא
ל"ת
ואולמרט שמורדים,
בעקרון ליכוד,
14/11/04 22:55
|
|
 |
1.
איזה כוסית הרים פיגלין ,ספרו!
ל"ת
אבו יסמין,
14/11/04 22:16
|
|