 |
70.
צוללת אמריקאית!
ל"ת
קטיה,
16/11/04 23:49
|
|
 |
69.
אחד פחות
תמי,
16/11/04 23:21
|
איראן אימנה 30 מומחים להטיס מזלטים. 1 התפוצץ בלבנון כך שנשארו רק עוד 29. מקווה שבקרוב נשמע שעוד 29 התפוצצו להם אי שם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
גורמים בצה*ל *אומרים*.........
צברי אחד מהעם,
16/11/04 21:41
|
גורם בצה*ל סיפר.....*החדירה לא היתה עמוקה,אלה *רק גירדה* את קצה הגבול של המים הטריטוריאליים של ישראל!!!....*ברגע שהצוללת *הבינה* שהיא נחשפה היא מיהרה לעזוב את ה-מ-י-ם---ה-ט-ר-י-ט-ו-ר-י-א-ל-י-י-ם---ש-ל---י-ש-ר-א-ל!!!!......הגורם הצבאי מוסיף עוד:........*מדובר בהצלחה מבצעית של חיל הים לאתר מטרות חשודות...ע-ו-ד---ל-פ-נ-י----ש-ה-ם---נ-כ-נ-ס-ו-ת---ל-ת-ח-ו-מ-י---י-ש-ר-א-ל!!!!!!???????.......הגורם הוסיף עוד......*שכלי השיט*---ח-ד-ר---כ-5.5---ק*מ---ל--ת-ו-ך---ה-מ-י-ם---ה-ט-ר-י-ט-ו-ר-י-א-ל-י-י-ם---ש-ל---י-ש-ר-א-ל!!!!!??????אז......הצלחה מבצעית או...מחדל??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מחדל גדול
ל"ת
שרונה,הרצליה,
16/11/04 23:57
|
|
 |
67.
זו הייתה..
ערס עם גורמט,
16/11/04 21:16
|
|
 |
66.
מצאו !!
מדען בכיר,
16/11/04 21:15
|
מצאו שם קליפות של גרעינים!! - זו הייתה כניראה צוללת גרעינית ! ולא מספרים לנו !!..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
זה לא במקרה ההוא?..
דברים כהוויתם.,
16/11/04 21:13
|
הפסיכי הזה עם רפסודת הבקבוקים.., שרצה להגיע למולדביה?.. אולי הוא רצה להשתין -וחשבו שזה פריסקופ?..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
כרישי אדם בלב ים !!
דייג,
16/11/04 21:11
|
|
 |
63.
אנחנו יודעים איך קראו לקפטיין!
ילדי רב החובל,
16/11/04 21:09
|
|
 |
62.
צוצלת! - לא צוללת!
החברה להגנתהטבע,
16/11/04 21:05
|
בדקנו ומצאנו שזו הייתה צוצלת מצוייצת שעפה לאורך החוף!..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
צוללת מבולבלת?
מודיעין שלום,
16/11/04 21:03
|
|
 |
60.
איילת הצוללת..
החבר של איילת,
16/11/04 21:01
|
|
 |
59.
צוללת צהובה..
רינגו סטאר,
16/11/04 21:00
|
|
 |
58.
שיטת סחיטה
שמחה,
16/11/04 13:58
|
של משאבים בסדר גודל גדול עבור כל אלה בתעשיה הצבאית כגון אלה שפתחו את החץ שלא פועל ''לפתח אמצעים מלחמה בצוללולת חדרניות''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
לא רוצה לפתוח עין
אבל,
16/11/04 11:35
|
|
 |
56.
אכן מדובר
בהצלחה,
16/11/04 11:34
|
הכלי הזה הרי מתוכנן ומהונדס בצורה כה מתוחכמת ע''מ שלא יתגלה, כך שגילויו נחשב להצלחה גדולה. אם היה כל כך פשוט לגלות אותו, גם אנחנו היינו בצרות גדולות. חיל הים שמר על עירנות מירבית, כפי שעשה גם שבוע שעבר כשסיכל פיגוע דרך הים ברצועת עזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
''אפשרות: חדירות היו, ולא זוהו''
צלף קוצני,
הסרתם תגובתי,
15/11/04 21:03
|
האם תגובתי שבה הוצגה (– לדובר צה''ל) השאלה: 1. מה הסבירות, שצוללות כבר חדרו – בעבר – מבלי שזוהו. 2. האם ניתן לשלול בוודאות התרחשות שכזו, הוסרה אחרי שפורסמה על-ידיכם משום שיש בה... גרעין של אמת? כי היא מעלה, בעיה של ממש? * האזנתי עכשיו לחדשות ערוץ 2 (שבו גם, נערך והוגש אייטם נרחב על הנושא) – איש לא העלה את הסצנאריו (המדאיג והדורש התייחסות) הזה, ואיש לא דן בו. אני מניח שאת תגובתי זו, לאור המתואר – לא תפרסמו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סליחה, אני מתנצל: תגובתי נמצאה
צלף קוצני,
- התנצלות -,
15/11/04 22:43
|
הכתבה - לאור העדכונים - פוצלה לשניים, והתגובה שחשבתי בטעות שהוסרה שוכנת-בטח - בכתבה-התאומה, ''צה''ל מעריך: הצוללת שחדרה - מערבית''. נ.ב. הסורק האובססיבי של תגובותיי גם התבלבל, אחרת היה מגיע גם לכאן כדי להשאיר את טלפיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
Its the man from Atlantis
Ben Adam,
Norvegia,
15/11/04 20:04
|
Hear that they foound where he lives
He is looking for a new home lol
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
האיראנים
סתם,
שם,
15/11/04 15:53
|
זו בטח היתה צוללת איראנית.
הם מנסים בכל דרך להראות שיש להם יכולות זהות לשל ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
האיראנים
סתם,
שם,
15/11/04 15:46
|
זו בטח היתה צוללת איראנית.
הם מנסים בכל דרך להראות שיש להם יכולות זהות לשל ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
הצוללת נמצאה רק בגלל המזל''ט
בני,
תל אביב,
15/11/04 12:55
|
היה בטח רענון נהלים בצה''ל בעקבות חדירת המזלט.. אז חיל הים התעורר טיפה ופתאום מצא צוללת בתחום המים הטריטוריאליים.
בקיצור צריך להגיד תודה לנאסראללה על שהעיר אותנו בשמירה..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
מה זה כל החדירות ליד נהריה
שדגכ,
15/11/04 12:47
|
|
 |
49.
זה קורה כל הזמן מה אתם מתרגשים
ל"ת
כל שלוש שניות,
חודרת צוללת,
15/11/04 12:46
|
|
 |
48.
לכל המגיבים!!!!!!!!!!!!!!!
המגיב,
15/11/04 12:42
|
תפסיקו סתם לכתוב דברים כאילו אתם יודעים הכל!!!!! משמיצים את חיל האוויר משמיצים את חיל הים! וכותבים שישראל היא כבר לא מעצמה!!!! למה לזלזל במדינה שלכם?! יש דברים שאתם לא יודעים וגם לא תדעו וטוב שכך! ישראל מעצמה נקודה. ולגבי הצוללת- צוללות בנויות לכך שלא יתגלו זו המטרה שלהם, ואם חיל הים זיהה אותה תוך זמן קצר אכן מדובר בהישג! מבקש להפסיק לזלזל במדינה ובצבא!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
**הזמן הקצר**
צברי אחד מהעם,
16/11/04 20:37
|
בואו נניח שהצוללת הייתה *גורם* עויין......צוללת גרעינית בעלת יכולת גרעינית או בעלת נשק להשמדה המונית (גז)**הזמן הקצר** אשר עליו אתה מדבר,היה בהחלט מספיק לחסל את כל מדינת ישראל!!!!!!......מדובר כאן במחדל ענק ומביש של צה*ל,נקודה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון מאוד
אייל,
רעננה,
16/11/04 16:13
|
|
 |
לכל המגיבים החכמים....
ג,
ע,
16/11/04 22:34
|
אם זאת הייתה צוללת עם טילים גרעינים או לא קונבנציונלים היא הייתה יכולה להשגר הרבה יותר רחוק לא משנה הטווח. לדוגמה 3 צוללות של ארה''ב שימוקמו במקומות אסטרטגים בעולם יכולות לשגר טילים על כל נקודה בכדור הארץ!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
גילו את הליין החדש של בגדי
ל"ת
הים לעונה,
החדשה,
15/11/04 12:40
|
|
 |
46.
מאיפה הביטחון? שאנחנו עדיין
נטע,
15/11/04 12:26
|
יכולים להגן על עצמנו כמו לפני 50 שנה? אני מאמינה שהצבא שלנו השתנה מאוד, בגלל כל המצב הפוליטי שאנו ערים אליו .. פעם כשהיה מצב שהובן כמסוכן , ישר היו יוצאים ומגנים על המדינה עם כל הכח ועם הרבה אהבה לארץ.. היום זה כל כך שונה היום כל תהליך משמעותו הצבעות , חלק כן רוצים חלק לא רוצים , חברי כנסת יקרים.. מדינה יש רק אחת ואם תמשיכו עם הדרך שבה אתם מנהלים אותה פשוט חבל , מכיוון שאני כבר אומרת ... המדינה שלנו לא תהיה שלנו.. מדוע לא המדינה חשובה לכם אלא רק הכסף והכיסא.. אם היתה לי אפשרות הייתי פשוט מחליפה כל אחד ואחד מכם מאנשים צעירים יותר שהמדינה חשובה להם קצת יותר מהמזומנים שנצברים לו בבנק!!! ולגבי הצוללת כשלון אמיתי אנחנו כן במלחמה רצופה ולכן היה צריך להטביע אותה ומיד. ולא כפי שח''כ שטייניץ אומר אנחנו לא במלחמה.. אז אני שואלת ??? אנחנו לא במלחמה??? אלו חברי הכנסת שלנו!!! את הדרך לבונקר שלהם הם מכירים .. השאר , מה חשוב?!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
לא יעזרו כל ההסברים המתנצלים
דרור,
15/11/04 12:20
|
מי שעשה את זה האכיל אותנו לוקשים וקרוב לודאי שאלו היו מצריים ולא איזו מדינת מערב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
עכשיו יתוחקר לא המחדל-מי הדליף
צלף קוצני,
*תסמונת היען,
15/11/04 12:20
|
הסימפטום של לטאטא הכול מתחת לשולחן (בתקווה שאף אחד לא יגלה! טמינת הראש בחול, במיטבה!) - מדאיג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
מחדל!!!
אלי,
ת''א,
15/11/04 12:15
|
בושה וחרפה לקרוא את תגובת צה''ל (ואני מצטט מהכתבה): ''מדובר בהצלחה מבצעית של חיל הים לאתר מטרות חשודות עוד לפני שהם נכנסות לתחומי ישראל''. לא הצלחה מבצעית ולא נעליים. מדובר במחדל חמור ביותר. כיצד ייתכן שכלי השיט כלל לא נעקב עוד טרם חדירתו לתחום המים הטריטוריאליים שלנו? עד לרגע זה אפילו לא יודעת מערכת הביטחון לומר באיזה כלי שיט מדובר ומה הייתה משימתו בחדירתו לשטחנו. האם ייתכן שכלי השיט הוביל לוחמים/אנשי מודיעין של גורם עויין לקירבת החוף ועזב את המקום עם תם מילוי משימתו? האם ייתכן שגורמים עוינים שהובלו ע''י אותה צוללת כבר פועלים למילוי משימתם ממש עכשיו בעוד אנו דנים בשאלה של איזה מדינה/ארגון טרור כלי השיט הנ''ל ומה היתה משימתו? האם ייתכן מצב בו לאחר הזיהוי של צוללת זו לא יצאו מייד צוללות של חיל הים וכלי שייט נוספים המסוגלים לפגוע בצוללת עויינת, בכדי ליצור מגע עם הפולש ולאלץ אותו לעלות אל פני המים, להזדהות? ואולי אף להשטלת על הצוללת ולגרור אותה לנמל חיל הים להמשך תחקיר ובדיקה? האם אירוע דומה באויר היה מסתיים באותה תוצאה? בוודאי שלא. הרי אם היה חודר כלי טיס זר למרחב האוירי שלנו, היו מייד מוזנקים אליו מטוסי קרב של חיל האויר, מיירטים אותו ומאלצים אותו לנחות להמשך הבדיקה בבסיס צבאי כלשהו. הגבול הימי שלנו הוא ארוך מאוד ולא יעלה על הדעת שלא יהיו לחיל הים שלנו יכולות מבצעיות בים בדומה לאלו של חיל האויר שלנו באויר. אל לנו לחכות לאסון הראשון שיעלה בחיי אדם או בפגיעה בתשתיות ובמתקנים חיוניים בכדי שצה''ל ומערכת הביטחון יעשו את הנדרש מהם בכדי לוודא שהגבול הימי שלנו מוגן כמו זה האוירי. כל האירוע הינו מחדל אחד גדול ויש לתת עליו את הדעת ויפה שעה אחת קודם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סייג לחוכמה שתיקה
יונתן,
ירושלים,
15/11/04 16:35
|
לו היה לך שמץ של הבנה בעניינים האלה, לא היית טורח לכתוב את כל הקשקוש הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון נכון
גלעד,
מערך הצוללות,
15/11/04 16:48
|
מסכים עם כל מה שהירושלמי אמר... צוללת ברגע שמתגלה - נכשלה. נקודה. אין מה לעשות אבל אם היית מבין כמו שחכמים לפני טענו אז באמת היית שותק.
נקודה למחשבה - אבל תחשוב בשקט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
אולי התקשורת תתחיל לשמור
אסתר4,
דרום,
15/11/04 12:15
|
כנראה שהתקשורת צריכה להתחיל לשמור על גבולות המדינה וחופיה. וואללה מפחיד מה שקורה פה לאחרונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
''ברגע שהצוללת הבינה''
יחיאל אבו אלה,
שש.....כחתי,
15/11/04 12:05
|
מדובר פה בדור חדש של צוללות אינטלגנטיות שפותחו בבתי המלאכה,שצהל לא הצליח לפוצץ בעזה.המשימה של זו,היתה לפנות את יאסר עראפת,שמחכה לשעת כושר,כדי לחזור לתמונה. יחידת שילשולים איצטלגנטים סודית של צהל חשפה את הבלוף.במוקטעה לא קבור כלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
חדרה לשטח ישראל..וברחה מהביוב
ל"ת
מים חומים,
15/11/04 12:02
|
|
 |
39.
הצוללת פחות מסוכנת משטייניץ
מנחם,
15/11/04 12:02
|
|
 |
38.
It's Iran and it's about
it's nuclear,
15/11/04 11:47
|
a kind of a signal that it can reach anywhere in Israel if we attack it. I hope we still do
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
ח''כ שטייניץ
דג,
רטוב,
15/11/04 11:45
|
על השחיתות שגנבה את המדינה ידוע לך? או שאתה מחכה להודעה ולכתבה בתקשורת?
במדינה שבה השחיתות היא נורמה הכל מתפורר לאט ובטוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
כל הכבוד לאיראנים, למצרים ו
שרון,
ירושלים,
15/11/04 11:32
|
ןלסורים. למי שזה יהיה, תודה רבה שאתם מזכירים לישראלים שישראל היא עוד לא מעצמה כל יכולה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
זה היה אי.טי שחזר הביתה
ל"ת
שפילברג,
15/11/04 11:28
|
|
 |
34.
אולי שאול יהלום נכנס לשחות
גורי,
15/11/04 11:26
|
|
 |
33.
''מדובר בהצלחה מבצעית...''
ינטל,
גבעתיים,
15/11/04 11:21
|
''מדובר בהצלחה מבצעית של חיל הים לאתר מטרות חשודות עוד לפני שהם נכנסות לתחומי ישראל''. זה מה שאומרים בחיל הים! הצלחה עאלק...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
טמבלים זה מה שאתם
דוד,
הולנד,
15/11/04 11:14
|
אדם יכול לקנות את עולמו ברגע מי המפקד או הפיקוד הכושל שלא הטביע את הצוללת אם הצוללת שלנו היתה מביעה למים הטריטורילים של אירן היו מקבלים אותנו בפרחים..זה מזכיר לי את הלינץ ברמאלה אם ברק היה רוצה לקנות את עולמו הוא היה צריך להפציץ את תחנת המשטרה בישעת הלינץ ..אבל הוא לא עשה זאת בגלל ליבו החלשלוש.הוא העדיף להפציץ תחנה רקה ובשל זאת הוא הפסיד את הבחירות משמים מכוון שהוא לא היגן עלנו כאזרחים ולא הגדיל את כח הרתעתנו ועכשו שוב ישראל הפסידה את המערכה בגלל טמבלים שלא יודעים לקבל החלטות ובזמן אל תקלו ראש זאת שואה למדנית ישראל וחיל הים וכל כוחות הביטחון אז אל תנסו לשחק אותה שהיברחתם את הצוללת פשוט אכלנו אותה גם כל פיעועי ההיתאבדות נגרמו בגלל מקבלי ההחלטות אם לאחר פיגוע ההיתאבדות הראשונה היתם מפציצים את סוכת האבלים הראשונה עם מישפחתו של המתאבד היתם מצלים הרבה חיים וכח ההרטעה של ישראל היה חזק..רובכם לצערי בעלי תסביך גלות ונשארתם גלותיים....השם יעזור לנו-אין לנו על מי לסמוך אלא על אבינו שבשמים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוי אתה דפוק!!! לך קודם כל ללמ
ל"ת
המודאג ממצבך,
16/11/04 13:02
|
|
 |
31.
בהכל אשמים החרדים
ל"ת
טומי לפיד,
15/11/04 11:13
|
|
 |
30.
בין לאדן
זאת אני,
15/11/04 11:12
|
|
 |
29.
המצב מתחיל להזכיר את התמונה
היילי,
מרכז,
15/11/04 11:11
|
לפני פרוץ מלחמת ששת הימים.... רק שזה לא יהפוך לדימוי יותר קרוב ליום הכיפורים !!! החברה שלנו -רכובה , השמאול שולט ביד רמה על כל הנגנוני חיינו ומנסה להוליך אותנו לאבדון. כשנתעורר- יכול להיות מאוחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
אז איפה המחדל ?
ל"ת
אלי,
פתח תיקווה,
15/11/04 11:05
|
|
 |
27.
מכינים כאן משהו תתעוררו!!!!!!!
ל"ת
גיל,
ישראל,
15/11/04 10:39
|
|
 |
26.
מי זה הקצין במילואים שמערבל?
נ.ג,
יוצא שייטת 7,
15/11/04 10:37
|
נכון, יש ספר עם כל כלי השייט בעולם, אבל בשביל זה צריך או לראות אותו, או לשמוע אותו מתחת למים. אז מה הוא רוצה? שרק מזיהוי במכ''מ ידעו איזה צוללת זו? רואים שהוא היה קצין בחוף או בסטי''לים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
לא ברור אם זה כלי שייט עויין?!
יואב צור,
15/11/04 10:35
|
מה נראה לכם שזה ג'ון פול ג'ורג ורינגו?!?! תגידו אתם שם בצה''ל, אתם חושבים לפני שאתם מגיבים?
דרך אגב מדובר בצוללת מצרית,כל מדינה אחרת הייתה עושה מזה תקרית דיפלומטית,רק ישראל שהיא מדינה זונה,עוברת על זה לסדר היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
נו מה יהיה?
ל"ת
צולל במיל',
15/11/04 10:26
|
|
 |
23.
שרון תביא לעם ישראל את נסארלה
בן גוריון,
שדה בוקר,
15/11/04 10:18
|
כרגע אריאל שרון הינו ראש הממשלה הטוב בישראל מאז דוד בן גוריון . במידה ויצליח לחסל את נסארלה - יחשב כראש הממשלה הטוב שהיה לנו .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
The name of the sub
Rasar Hanuka,
15/11/04 10:09
|
is '' The Parsi Medune'' I dont understand why they did not throw depth charges after it
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
אם לא ידעתם.....
ירון.מ,
15/11/04 10:05
|
....אירן מיצרת מיזה שנים צוללות קטנות,ושר ההגנה שלהם ציין לא מיכבר שהם ''היגיעו למקומות שלו היו בעבר מעולם....והמבין יבין'' ....להבנתי הוא היתכוון לישראל!
כך שאני בטוח שהצוללת היא צוללת אירנית שבסיסה נימצה בלבנון בחסות החיזבללה.
זה ניראה כאילו שאנחנו מחכים לאיזה שהיא מכה רצינית כדי להגיב,אך בנתיים החיזבללה ברשות אירן משנה ומכתיבה את הכללים מחדש!
ומה צהל עושה? מעלים עיין ומעלים את הידיע מהציבור כפי שהיה עם סיפור המזל''ט וכבת יענה הוא דוחף את הרוש בחול,אתם יודעים אוליי זה סתם חלום רע!
רבותי! מספיק זה מספיק כי צהל יושן על האף ובדרך מפקיר את ביטחוננו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון מאוד צהל ישן וזה בגלל
tr,
15/11/04 11:38
|
|
 |
לי דווקא נדמה
חטא שין,
15/11/04 12:29
|
|
 |
20.
בקרו באתר הצוללות
ממעמקים,
15/11/04 10:05
|
אתר החברה המובחרים ביותר של צה''ל www.dolphin.org.il
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
חיל הים סוגר יותר טוב מח''א
מאוד מבין,
15/11/04 10:02
|
חיל הים סוגר את הגבול הימי של ישראל הרבה יותר טוב מאשר חיל האוויר את הגבול האווירי. וזה למרות שתקציב חיל האוויר גדול פי כמה וכמה מתקציב חיל הים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
זה מה שקורה כש..
מנהיגות חדשה,
15/11/04 09:53
|
כשהממשלה שלנו עסוקה בלחוקק חוקים שיעזרו למנות מקורבים למשרות בסקטור הציבורי, זה מה שקורה כשחצי מהנבחרים נמצאים בחקירות, זה מה שקורה כשכל אחד דואג ל__ שלו, ולאף אחד לא ממש מזיז מי אחראי למדינה הזו. כשנבחרי העם ידאגו לעם זה לא יקרה. הערכים הלכו לאיבוד - מזמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז מה עושים?
ל"ת
העם איתך,
15/11/04 10:15
|
|
 |
17.
אני בטוח שזה צוללת איראנית
tom,
haifa,
15/11/04 09:52
|
הם מתכוננים למלחמה והדבילים פה משחקים בקקה
טיסן - בדקו עירנות של חיל האוויר ועכשיו בדקו בים
זה מזכיר לי קצת סיפור ישן על יפן וארה''ב
היפנים התכוננו טוב טוב , והאמריקאים שיחקו בקקה
הסיפור הזה עוד יעלה לנו ביוקר הגיע הזמן להכות באיראן לפני שהם ימחקו אותנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You can be sure
that,
15/11/04 11:26
|
we the US and the UK are looking at it very carefully. We will not let the Iranian cheat us - we will pre-empt very soon if necessary
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
צבא הכיבוש.
נועמי,
פורטוגל,
15/11/04 09:50
|
הכל בגלל הכיבוש. איזה צבא כובש זה צה''ל מגרש צוללת תמימה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ציניות, סרקזם, או שנאה עצמית?
פסיכולוג קליני,
16/11/04 13:22
|
לא משנה מה היו כוונותיך לדעתי את סוחבת שריטה רצינית הדורשת התערבות רפואית דחופה. וכן! השארי שם, זה לטובתנו שאחרים יסבלו, אנחנו נספק ל את המרשמים לתרופות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טוב שאת/ה מפורטוגל, תשאר/י שם
יניב,
ירושלים,
15/11/04 10:10
|
נראה לי שאת לא כל כך בעינינים\ טוב שאת מפורטוגל ואנחנו לא צריכים אנשים כמוך כאן! על איזה צבא כיבוש את בדיוק מדברת ואיזה ''צוללת תמימה'' טועה בדרכה? אל תכתבי דברים אם את לא מבינה גדולה בהם ותחסכי מאתנו את השטויות שאת מדברת. זה לא צבא כיבוש אלא צבא הגנה והוא מילא את תפקידו על הצד הטוב ביותר!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נעומי את לא באבל על יאסר ??
א.ש,
ירושלים,
15/11/04 18:05
|
למוסלמים אסור לעשות דבר בימי האבל...את פוגעת בדתו של יאסר יקירך...צופה באינטרנט בתקופת האבל ...זה הכבוד שאת רוחשת למנהיגך רב המרצחים ערפאת ???? מה קורה לך ...גם במנהיגך את בוגדת ???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יניב מסכימה איתך לחלוטין.
נועמי,
פורטוגל,
15/11/04 10:19
|
יניב מסכימה איתך לחלוטין. התגובה שלי הייתה אירוניה לשמאל ההזוי ומנותק המציאות הפושה בארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I think she's being sarcastic
ל"ת
A notice,
15/11/04 11:38
|
|
 |
30 שנות דיכוי
פידל,
רעננה,
15/11/04 11:22
|
שניכם כנראה לא מבינים, איזה צבא כיבוש אתה שואל? אותו צבא שכבר 30 שנה מדכה עם, לא נותן לו עצמאות וזכות הקוממיות שאנחנו כ''כ דוגלים בה?!?! מי שמע על זה בכלל כאשר מדובר בערבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ראבק אתם לא מבינים צחוק??
ל"ת
צחוק יפה,
לבריאות,
16/11/04 14:27
|
|
 |
15.
צוללת צהובה?
דסדמונה,
15/11/04 09:48
|
וואהו צוללת. יש משהו מיסטי ומפחיד במפלצות היוצאות מהים. אותי צוללות מרגשות. זה עושה לי את זה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
Shoot first - apologize later
ל"ת
b,
15/11/04 09:45
|
|
 |
13.
מנסים
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
15/11/04 09:42
|
מישהו מנסה לחסל אותנו ולא יודעים אך לאחר מותו של ערפעת גובר החשש בעולם שמדינה פלשטינאית לא תקום העולם הנוצרי שונא את היהודים כפי שהמוסלמים שונאים אותנו הם מפחדים מהאיסלם שיגרום להם אן ספור של צרות העולם הנוצרי מיתאלם מההישטלתות השקטה של האיסלם על ארופה מכיון שהם עושים זאת בשקט ללא אלימות כפי שהם עושים זאת במיזרח התיכון מכיון שכואן אן לאיסלם תמיכה וזאת ביגלל שהיהודים נימצאים כאן בזסופו של הצהליך תהיה בזסוף מילחמת גוג ומגוג בדיוק כפי שכתוב בתנך ואז זה כבר יהיה מאוחר מידי עבור כולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
אין אמונה בצ ה ל פשיטט רגל
ל"ת
אין,
אמונה,
15/11/04 09:42
|
|
 |
11.
הם עושים לנו בית ספר
אדם,
חו''ל,
15/11/04 09:36
|
הצבא שהיה פעם 'הצבא החזק בעולם' הפך להיות צבא של נמושות, סרבנים, מטרידים מיניים, קצינים מושחתים ומפקדים שפוחדים מההורים של החיילים, כאשר לכל טירון יש פלאפון ומתקשר לאמא'לה כשקר בלילה. אז האם יש פלא שיש כאלה מחדלים? מישהו מתפלא שאירגון כמו חיזבאללה מאורגן יותר? שיש לו מטרה ממוקדת יותר? הרי בארץ חיים כאילו הסכנה הקיומית של מדינת ישראל נעלמה מהעולם. קרקע פוריה לאירגון של נסראללה. אז תפסיקו לסמוך על זה שהצבא שלנו יעשה את הנס של ששת הימים. אפילו המחדל של יום כיפור הוא גן ילדים לעומת מה שהולך לקרות כאן. הולכים לתפוס אותנו עם המכנסיים למטה וזנב בין הרגליים. בדק בית בצה''ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אדם, איפה היית בצבא...?
סקרן,
15/11/04 10:07
|
|
 |
לסקרן. מתחיל בנון ונגמר בחי''ר
אדם,
חו''ל,
15/11/04 11:13
|
איפה אני הייתי בצבא? זה מתחיל בנון נגמר במם ויש וולקן עם שישה קנים באמצע. שם הייתי בצבא. מי שלעומת זאת חושב שזו הצלחה לגלות צוללת בשטחי מדינת ישראל לא מבין מה פירוש המילה 'הרתעה' ו'התראה'. כשמזל''ט כבר בתוך שטחי מדינת ישראל חסרה רק מבחנה אחת ורוח דרומית מתונה כדי לגלות שהמסכה עם המפוח לא עובדת. שלא נדע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאנשים יש כשל בהבנת הנקרא
משתגע ממטומטמים,
15/11/04 10:04
|
גילוי הצוללת זו הצלחה ולא כישלון. הבנת את זה אדיוט?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זו הצלחה ולא מחדל
אלברט קישון,
15/11/04 09:46
|
|
 |
הצלחה היא איתור מוקדם
איש צבא,
15/11/04 10:33
|
כאן לא הייתה הצלחה. צה''ל היה אמור לגלות את הצוללת בטרם זו תיכנס למים הטריטוריאליים שלנו.
אנחנו ישנים בעמידה, ומישהו עושה לנו קרקס. ראיתם את הכותרת? ''עדיין לא ברור אם מדובר בכלי שייט עויין''? צוללת?!?!?!
צוללת היא כלי שנבנה בתקציבים קטנים ע''י דייגים תמימים שבסה''כ דגים לפרנסתם...
ברור כי מישהו מנסה להרגיע פה, זה שקוף. המזל''ט היה ביזיון והצוללת הזאת זאת כבר חרפה. צה''ל הוא צבא טוב ואיכותי ברובו, אבל אני בפירוש מסכים עם הטענה שגישת הבכיינות של החיילים החדשים תורמת רבות להרוגים ופצועים בבחינת ''קל באימונים מסוכן בקרב''.
אני בפירוש חושב שצה''ל במסלול התדרדרות בעשורים האחרונים, וכאזרח וחייל מילואים זה מפחיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כולכם טועים
tr,
15/11/04 11:44
|
האם צהל היה מרתיע כמו שצריך בלי לפחד מהשמאל ומהתקשורת שרצים להכפיש אותנו ואת צהל , הצוללת לא הייתה מעיזה לחדור בכלל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה זה קשור לשמאל?
מבין דבר,
15/11/04 12:32
|
|
 |
אני אסביר לך כניראה אתה לא
tr,
15/11/04 14:00
|
מבין הרבה השמאל במדינת ישראל מקצץ את כוחו של צהל אם זה באמצעות הכפשה כמו שכל פעולה צודקת של צהל מלווה בצעקות של השמאל על טבח וכדומה השמאל מאמין יותר לאויבי המדינה מאשר לצבא שמופקד על ביטחונה ואם זאת באמצעות רדיפה אישית של מפקדי צהל וחילייו (כובשים רוצחים מתעללים בנשים וילדים וביטויים כאלה ואחרים שמופנים כלפי צהל מפי חברי כנסת סמולנים וערבים ) כל אלו ועוד אינספור דוגמאות גורמות לצהל כאבי ראש קשים להילחם במחבלים הוא צריך גם להדוף התקפות מבית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
בוגי ישן חזק ועושה קולות של
המטיף,
גליל מערבי,
15/11/04 09:35
|
צה''ל בפשיטת רגל מבצעית אף זרוע לא מתפקדת כראוי. האויב הצפוני מנצח אצ צה''ל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את זכאי במקום בוגי
קפטן נימו,
בצוללת,
15/11/04 09:47
|
|
 |
9.
פרומר
ז'קי,
סבג,
15/11/04 09:33
|
|
 |
8.
חייבים להפסיק להתעלם מהאיום
ירון,
חיפה,
15/11/04 09:31
|
החיזבלוני-אירני! להוציא את הראש מהחול של אהוד ברק ולהזכיר לאו''ם ולסוריה שלא נסכים להפרה הבוטה של הגבול הצפוני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שתמון בצבא הסדיר של מצרים!!!
ארנון,
חיפה,
15/11/04 09:41
|
חייבים להתפקח מהאשלייה שמכר לנו מנחם בגין על ''שלום'' ולתת מכה מקדימה לצבא החזק ביותר באפריקה (שמתכונן למלחמה בחוף השנהב?) והשני במזה''ת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תיקון-טמון
ל"ת
א,
ח,
15/11/04 09:54
|
|
 |
7.
מחדל בטחובי חמור
חיים,
תא,
15/11/04 09:30
|
מחדל זה נובע עקב כמה סיבה זלזול של החיילים בהוראות המפקדים ,ושל המפקדים עצמם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
הייתי בחיל הים. זה קורה המון ו
פופאי המלח,
15/11/04 09:29
|
|
 |
צודק מאה אחוז!!!! זה כל הזמן
ל"ת
רק שעכשיו,
מתרגשים מזה,
15/11/04 12:41
|
|
 |
כמה אני אוהבת אותך:-)
ל"ת
אוליב,
15/11/04 10:16
|
|
 |
5.
מנסים
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
15/11/04 09:29
|
מנסים לחסל אותנו ולא יודעים אך לעשות זאת ועוד לאחר מותו של ערפעת גובר החשש בכל העולם שמדינה פלשטינאית לא תקום וזאת מכיון שהנוצרים מפחדים מהאיסלם שמישטלת על ארופה בשקט ובמיזרח התיכון בצורת אלימות מכיון שהרופאים והאום הם פרו ערבים בסוף התהליך תהיה מילחמת גוג ומגוג בדיוק כפי שקורה בתנ''ך ולנוצרים יהיה מאוחר מידי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
נסראלה
אבי,
פתח תקוה,
15/11/04 09:29
|
|
 |
3.
מה הדאגה?
גורץ לליכין,
15/11/04 09:26
|
תרגיעו, זה כולה רון ארד חוזר שמח וטוב לב בתוך ה''דקר''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חוסר רגישות...ממש מיותר!
ל"ת
ירון.מ,
15/11/04 09:48
|
|
 |
2.
חייבים להביא את נסרראללה
אני,
15/11/04 09:25
|
|
 |
חלום כביר,בלב זרזיר!!
ל"ת
אתה,
15/11/04 09:36
|
|
 |
1.
תקשיבו לאחד שמבין
בוטן,
15/11/04 09:21
|
זה לא צוללת, זה המזל''ט של חיזבאלה. פשוט עוד לא נגמרו לו הבטריות אז הוא המשיך לנסוע מתחת לים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחלה תגובה --
bbbb,
15/11/04 10:30
|
|
 |
גדול!!!!!!!!
ל"ת
Quanta,
15/11/04 10:04
|
|
 |
ניגמרו לך הבטריות בשכל כניראה
ש.כ,
בת גלים,
15/11/04 09:40
|
|
 |
''עושה צחוק מדברים רציניים''
ל"ת
רואים שבאת,
מאוזבקיסטן,
15/11/04 12:40
|
|
 |
הצבה שלך עושה צחוק מימך
ל"ת
g,
g,
15/11/04 10:10
|
|
 |
אם היתה גבוה כמו שאתה טיפש
גרעין,
15/11/04 09:35
|
|
 |
לפי שגיאות הכתיב, גם אתה לא
ל"ת
בדיוק מבריק,
15/11/04 10:11
|
|
 |
כל הצוללות על הזין
ל"ת
שיעמום,
15/11/04 11:21
|
|