 |
31.
שמוש בתו נכה ע''י אנשים בריאים
חוצפה,
16/11/04 16:06
|
זו הבעיה האמיתית, והנפוצה ביותר. תו של הדודה, תו של הסבתא (וזה מבלי להסכיר את התוים המזויפים בכלל). המשטרה לא אוכפת את החובה שהנכה ישתמש ברכב או שיסיעו אותו, ונוצרה ''תעשיה'' של תוי נכה לאנשים בריאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
הסברים ותיקונים
מיכל,
מרכז,
16/11/04 15:41
|
רק מוגבלי הליכה מקבלים תו נכה. מספר המכונית נמצא על תו הנכה כך שאי אפשר להעבירו למכונית אחרת. כסא גלגלים הוא לנכים בעלי כסא גלגלים, בעוד שתו משולש הוא עבור מוגבלי הליכה אחרים שלא בכסא גלגלים. לכן חניות הנכים הן עבור כלל מוגבלי ההליכה בין אם בגלל בעיות רגליים, בעיות כלי דם או מחלות קשות אחרות. אל תקנאו בציבור הנכים בגלל החניה. רובם, אם לא כולם, היו מעדיפים לחנות בחניות רגילות ולהיות ללא הבעיות שמאפשרות להם חניות נכים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
יש הרבה מקומות חניה לנכים
מני,
מרכז,
16/11/04 15:28
|
את מקומות החניה של נכים תופסים היום בני משפחה של הנכה הרבה יותר נח לאשה או גבר שיוצאים לקניות בסופר או לבנקים כאשר בן המשפחה בכלל בבית והם מנצלים את התו הרבה יותר קל לשלוף שלוש נקודות של נכה ולצת מהאוטו בריא ושלם ולפעמים גם שרירי ויפה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לנכה בראש, שימותו הקנאים?
מאת נכה רגליים,
16/11/04 16:08
|
|
 |
28.
תירוצים לא לשמור על החוק
מיכל,
מרכז,
16/11/04 14:56
|
כמו שיש רמאים של מס הכנסה ואנשים שמנצלים את מעמדם לכל מיני צרכים כך יש גם אנשים שמשמשים לרעה בתו הנכה. לא קל לקבל תו נכה ומכונית שיש לה תו כזה משמשת לרוב ציבור מוגבל בהליכה, עם וללא כסא גלגלים מסיבות שלא תמיד נראות על פני השטח. יחד עם זאת ציבור גדול ורב חונה בחניות הנכים באופן קבוע. אותו ציבור ששם פס על עוד הרבה חוקים ותמיד ימצא תירוץ למה זה בסדר. בדר''כ המשטרה לא אוכפת את החוק לגבי חניות הנכים כמו שהיא לא אוכפת אותו לגבי אירועים אחרים שמטרידים את חיינו והופכים אותם לזולים ובזאת נותנת לגיטימציה לכל אילו שעוברים על חוקים אלו. כך המדינה שלנו נראית. אז יום אחד בשנה הם מדברים על הבעיות. ביג דיל!! ידברו שוב בשנה הבאה. ציבור הנכים צריך להיות גוש מאוחד שתהיה לו אמירה פוליטית יחד עם סקטורים מופלים אחרים. אולי רק אז יהיה ניתן לשנות משהו במדינה המדורדרת הזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
אצבע מאשימה למשרד התחבורה
דן,
רמת-השרון,
16/11/04 14:16
|
כמתנדב במשטרת התנועה שנים רבות, אין לי ספק שיש להפנות אצבע מאשימה כלפי משרד התחבורה, אשר לא פועל נחרצות לתיקון העוול הזה. . להלן המלצותי לשיפור המצב:
יש להנפיק תווי חניה לנכים אשר מוגבלים ברגליהם בלבד, שיהיו זכאים לחנות במקומות המיועדים לחנית נכים. כיום כל בעל תוית נכה, גם עם מוגבלות באברי גוף אחרים, שלא מונעים מהם את האפשרות ללכת, תופסים מקומות חניה יקרים אלה.
יש להנפיק תווי חניה שיודבקו על שמשת הרכב הקדמית, כדי שלא ניתן יהיה לעשות מהם עותקים ולחלק אותם לבני המשפחה.
יש לשהנפיק תויות אלה כל שנה מחדש, בצבע שונה, כפי שמנפיקים את תויות הכשירת לתנועה של הרכב.
יש לערוך הסברה בקרב זכאי תו הנכה, שהחניה במקום המיוד לנכה תקפה, רק אם הנכה עצמו נמצא במכונית.
יש להגביר את האכיפה בנושא זה, ולא לוותר לנהגים שחנו במקום ''רק לרגע''.
יש להכין תשדירי שרות בנושא זה ולשדרם בטלביזיה וברדיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
מה בין תו כסא נכים לתו משולש
שומר חוק,
16/11/04 14:13
|
לצערי הרב אין כל הסבר מה ההבדל בין תו כסא גלגלים לבין משולש(3 נקודות) אנשים עם תו משולש חוניםבמקום תו נכה עם כסא גלגלים ואני סבורה ששזה אינו צודק. תגובתכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
הרתמות למלחמה בתפיסת חניות נכי
חנה,
גוש דן,
16/11/04 13:29
|
באם משטרת ישראל מוכנה להירתם למאבק אני מוכנה להקדיש מזמני ולצלם מכוניות החונות ללא תו נכה במקום בולט כאמור בחוק בחניית נכים כל זה בתנאי שיסתפקו בתמונות ולא יאלצו אותי לבזבז את זמני ולהגיע לבית המשפט למתן עדות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
חניית נכים
נעמה,
ירושלים,
16/11/04 12:44
|
יש מקומות מסומנים ללא הגבלת שעות. מסתבר שיש בירושלים מקומות חנייה לעובדי משרדים בעיר המסיימים עבודתם בשעות הצהריים. לכן יש להגביל את החנייה לנכים בשעות אלו בלבד, ולאפשר לנכים אחרים לחנות המקומות אלו לאחר שעות העבודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
תו נכה לאצנים
יוסי יוגב,
כפר סבא,
16/11/04 12:32
|
בחורף שעבר חיכיתי ברכב סמוך לאזור חניות הנכים באיקאה. היה יום גשום ובמהלך המתנתי הגיעו כעשרה ''נכים'' . כולם יצאו מהרכב, ובשל גשם הזלעפות פצחו כולם בריצה לעבר הכניסה. הדבר הכעיס אותי .כי חשבתי שאנשים שאינם נכים תפסו חניות של נכים. למרות הגשם יצאתי מהרכב החם עם עט כדי לרשום מספרי רכב של העבריינים. מה רבה תדהמתי לגלות שפרט לרכב אחד , לכל הרכבים היה תו נכה... המסקכה! השיקום הטוב ביותר לנכים הוא לחנות ביום גשום בחניית נכים של איקאה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
אין חניה לנכים
חיים,
נתניה,
16/11/04 12:15
|
בבית המשפת בנתניה אין חניה לנכים,לפני כחודש ביקשתי להגיעה לבית המשפת,היתי צריך לחנות ברחות ממול לבית המשפת ו לעלות למעלה,הבנין בו שוכן ב.המשפת נמצא על גיבעה,לכן ברור באיזו קשים היה לי הדבר,אין צורך להתלונן על מקומות במקומות שונים כש מוסד האמור לציית לחוקים לא מקיים את החוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
טרמינל 2000
moshe,
16/11/04 10:26
|
|
 |
20.
יש תמיד את הנהגים של הנכים
ישראל,
ירושלים,
16/11/04 09:26
|
לדוגמה הורים לילד נכה מקבלים תו או שלנכה אין רכב אז אחיין שלו קונה רכב על שם הנכה ומקבל תו ואלו הם אלו שמסתובבים בקניונים וכל המקמות מסוג זה ואז לא נשאר לנכים באמת מקומות חניה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
כמה שזה נכון
יעקב,
אשדוד,
16/11/04 09:14
|
אני מזמין את כולם לבוא למגרש החניה הענקי ליד ''היוניברס קלאב'' באשדוד, יש שם מקומות מניה לנכים, שיותר ממחצית המכוניות החונות בהם אינן נושאות תו נכה, ואין איש מגיב. אילו המשטרה הייתה פועלת נכון, כלומר מגיע בשעות העומס ומטילה קנסות, הדבר היה משתנה. למשטרה יש כנראה דברים יותר חשובים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
רובכם מנצלים לרעה את תו הנכה..
ד.א,
16/11/04 08:18
|
תווי הנכה מחולקים ל-2 סוגים: 1.נכה רגיל תו נכה משולש 2.נכה גפיים תו בצורת עגלת נכים. כל תמרורי שמירת מקומות חניה לנכים בארץ מסומנים בתמרור בסימון לעגלת נכה בלבד.אותם הנכים שיש להם תו נכה רגיל (משולש) מנצלים לרעה את התו ומחנים את ריכבם במקומות חנייה לנכים קשי גפים הנעזרים בעגלה. תחשבו על זה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מדבר מבורות או מרשעות !!!
גיא השמן,
ת''א,
16/11/04 15:37
|
אם היית טורח לברר, הרי שתו משולש לנכים מקנה זכות חנייה כאמור, ואף ליד סימון מדרכה אדום-לבן וכו'. לא כל נכות קשה גוררת כסא גלגלים. מה תגיד למשל לחולה סרטן שבקושי מצליח לעמוד זקוף, וללכת כמה מטרים? ''אדוני, עד שלא תקרוס לכיסא גלגלים לא נקל עליך?'' - אז חשוב שוב!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
מדהים
ברק,
תא,
16/11/04 07:55
|
בדיוק השבוע חניתי בחניון בשיכון דן ולידי זוג צעירים חנה את רכבו בחניית נכים. פשוט רציתי להתפוצץ. אח''כ ראיתי אותם מסתובבים בסופר פארם כאילו לא קרה דבר. צריך לקבוע קנסות עצומים בחוק על מנת להפסיק את הבושה הזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
אין חניה לנכים
שמעון,
16/11/04 07:16
|
יש לקנוס בקנסות משמעותיים של אלפי שקל את מי שמעז בחוצפתו לחנות בחניית נכה ואני מאמין שברגע שזה יכאב מספיק בכיס אולי יתחילו אנשים להבין שחניית נכה כשמה נועדה לנכים ולהם בלבד.!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
והכי ''מצחיק'', גוררים לנכים מכו
סימונה,
אבן יהודה,
16/11/04 06:33
|
לפני למעלה מחצי שנה גררו לי את המכונית ! כן , רכב נכה , עם תו נכה ... חניתי בתל אביב ליד שוק הכרמל . לא הפרעתי לחנייה , במקום זה חניתי עשרות פעמים בעבר ופתאום , יום בהיר אחד , גררו לי את הרגליים ..... מאז , פניתי למחלקת החנייה בתל אביב מספר פעמים , אפילו ללשכת ראש העיר פניתי אבל : עד היום לא זכיתי לתשובה ... מסתבר שכך נוהגים להתייחס לנכים בארץ וחבל ....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
לגרור מייד.גם נכה אחר זקוק
בת לנכה צה''ל,
16/11/04 00:37
|
אל תשכחו שיש עוד סוגי מוגבלויות כמו לאבי למשל: פציעת ראש קשה,מה שמקשה עליו מאד את ההליכה והוא באמת זקוק לחנייה של נכ''ה,למרות שאינו משותק,הוא גם לא נוהג לבד..וכל ירידנה מהאוטו קשה לו מאד.אל תמהרו לשפוט,הבעייה היא לא המתחזים אלא הבריאים שחונים במקום הנכים. מדינת עולם 3 אנחנו, לוונטינים, בהמות..רובנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
פשוט בושה
רביד,
עפולה,
15/11/04 23:32
|
|
 |
12.
יש ללמוד מקוריאה
י.ב.,
מרכז,
15/11/04 23:26
|
בכל תכנון של מבנה פרטי או ציבורי,תחנות רכבת, מטרו ,תחבורה ציבורית וכד' שמים דגש קודם כל על מתן פתרון לאוכלוסיות עם צרכים מיוחדים.הדבר נובע מתוך הכרה עמוקה והבנה המושרשת בתרבות הקוריאנית ביחס האנושי ובכבוד שיש להעניק לאוכלוסיה זו.מן הראוי כי נלמד מהם !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
לחכם מס' 9
נכה לא ברגלים,
15/11/04 23:10
|
נכה לא חייב להיות קטוע רגל ישנם חולי לב שאינם יכולים ללכת למרחקים.וגם חולי ריאות שנשימתם קצרה .וכן חולי סרטן שכושרם הגופני מוגבל. הלוואי ותגיעו למקומם ולא תתלהמו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
קופ''ח ללא חניית נכים!
כנעני ציוני,
נתניה,
15/11/04 20:34
|
לפני כשנה נפתח הסניף המרכזי של קופ''ח ''לאומית'' ברח' שטמפר בנתניה, הסניף חדש דנדש ונח לאנשים עם מוגבלויות - אולם, ברח' בצמוד לקופ''ח אין חניה לנחים כל פניותינו נענו ע''י הנהלת הקופה כי הוגשה בקשה לעירית נתניה לשם הקצאת מקומות חניה לנכים (כמעט שנה)-:) למען ההגינות יש לציין כי במקום שני מגרשי חנייה בתשלום (אולי יש קשר בין הדברים???)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
אינפלציה בתוי חניה לנכים
זוית אחרת,
15/11/04 19:05
|
עם גידול במצוקת החניה, פרחה ברחובותינו תופעה בה גם בשל מוגבלויות כגון ''ציפורן חודרנית'' או כל מוגבלות שולית אחרת הזדרזו מתחזים ואחרים להצטייד בתו חניה לנכה מהרשויות. דבר שזיכה אותם בחניה שמורה ליד הבית, ללא תשלום, ובשימוש במקומות חניה של נכים על חשבון נכים מוגבלים הזקוקים מן הצדק למקומות חניה אלה. אינפלציה זו בהנפקת תוי חניה גם לאלה שלא ממש זקוקים להם גורם לזילות ביחס למקומות החניה המוקצים לנכים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תו כן נכה לא
גיל,
16/11/04 00:21
|
מי רשאי לחנות במקום לנכים? האכב או הנכה שנוסע/מסיעים ברכב? מאות מכוניות אם לא יותר מכך מצויידות בתו נכה, לא ראיתי ולו פעם אחת בחניה בקניון שאכן נכה= והמחוקק מתכוון לנכה ברגליו בלבד! מורד מהמכונית לכסא גלגלים. כל האחרים גורמים לזילות התו. לא יתכן שיקצו 8-10 חניות לכאלו נכים במרכזי קניות למשל,כשאין מספיק מקומות חניה, שלא כמו ליד קופות חולים, בתי חולים וכו'.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תו נכים וחניה
נכה,
בנימינה,
16/11/04 02:47
|
אף אחד לא מקבל תו נכים אם לא נבדק והוגדר כזקוק לרכב בשל נכותו. מה רציתה שאנופף בתותבת כשאני יורד מהרכב. מספר פעמים לא נסעתי ברכבת מבנימינה. בגלל חוסר חניה לנכים. על כאלף מקומות חניה הוקצו ארבעה מקומות . וגם אלה תפוסים עלידי לא נכים אין פיקוח. אילו ידעתם מה זה עוד עשרה צעדים לנכה רגליים. אולי היתם מבינים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה עם קטועי הרגלים
חוקי,
16/11/04 14:32
|
סימול 96 האם לקטוע רגל שהולך עם פרוטזה לא מגיע תו ,או בעל הרגליים שהליכתו קשה וצולע אדוני היקר ולאלה שלא חונים כחוק יבינו דרך הכיס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חוקי אני חושב שיש לך בעיה בהבנ
Erez,
16/11/04 15:42
|
כתבתי בפרוש ''לחלק מחדש על בסיס נכים מוגבלים ומשותקי רגליים. מגיע להם'' בעל פרוטזה הוא מוגבל | בן משפחה זה ניצול ציני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק בהחלט סימול 96
Erez,
15/11/04 21:07
|
הסמל של כסא גלגלים מס' 96 מיועד ל-חניה לרכב של נכה-משותק רגלים. סוף ציטוט ,בפועל משמש לחנית נכים מוזרים החל מבני משפחה. ונכויות שבינם לבין מוגבלות הליכה אין ולא כלום. כמו כן נוהגים בעלי המשולש המפורסם לחנות : על מדרכות ,אדום/לבן וסתם הפרעה לתנועה. הצעתי לבטל את כל תוי החניה ולחלק מחדש על בסיס נכים מוגבלים ומשותקי רגליים. מגיע להם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מדבר מבורות או רשעות!!!
גיא השמן, נכה,
ת''א,
16/11/04 15:40
|
דהיינו ,למשל, לטענתך אין סיבה לתת תו נכה למשל לחולה סרטן שבקושי יכול לנוע כמה מטרים לאחר טיפול כמותרפי והקרנות ? אתה מדבר מבורות או רשעות!!! ואפילו לטיפש כמוך אני לא מאחל נכות כזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גיא השמן
אזרח,
16/11/04 22:12
|
מר גיא איפה קראת שאין סיבה לתת תו נכה לחולה סרטן. כל מה שנאמר בתגובות ,שתו נכה ינתן לכל מי שיש לו מיגבלה של הליכה ולא חשוב מה סיבת המיגבלה או המחלה . לפני שאתה מדבר על רישעות וטיפשות מוטב לך לקרא ולהבין את הכתוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
החניה ודרכי הגישה לנכים
אהרון,
לוי,
15/11/04 18:06
|
לא יתכן שבמדינה שלנו אין גישה במישרדי ממשלה ומוסדות ציבור ועסקים . דבר שמקשה עליהם את חיי היום יום הציבור לא שלא מנסה לסייע להם אלא מקשה עליהם עוד יותר אנשים שמעזים לחנות בחניה של נכים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
הבעייה היא לא בחנייה אלא...
יוסי,
15/11/04 17:38
|
הבעייה היא לא בחנייה אלא במשפחתו של הנכה!! לא פעם יוצא לי לראות משפחות של נכה שחושבות שהרכב נכה וכל המשתמש ברכב רשאי להחנות את הרכב בחניית נכים ואם הנכים לא ידרשו את הדבר מילדיהם ובני משפחותיהם שלא יבואו וידרשו שאנשים שלא מכירים את מצוקת חניית הנכים ייתחשב (הכותב אינו נכה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
אפשר לקנות תו מזוייף,לא יקר!
ל"ת
דניאל,
בגוב האריות,
15/11/04 17:01
|
|
 |
5.
מתחזים
גדי,
צפון,
15/11/04 16:58
|
לכל אירגוני הנכים חפשו את הבעיה ברובה אצלכם בבית חפשו את המתחזים האוחזים בתו נחה שלא על פי חוק ונראה לי שלא יעזור שום שינוי בתו כי אחיכם הם אלה העוזרים לכאלה שלא מגיע להם לקבל תו מיוחל זה חוץ מזה יש נכים שאין להם שום בעית נידות למה הם צריכים לחנות בחניית נכים הוסיפו על גבי התוו סימן מוסכם הידוע לאוכפיהחוק למי מותר לחנות ולמי לא בהצלחה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מגיע לנכים שום אישור!!!!
יוני,
16/11/04 12:22
|
אני גר במרכז ת''א. אזור שקשה מאד למצוא בו חנייה.
יש מספר רכבי נכה בשכונתי שלהם אין חנייה קבועה והם חונים איפה ואיך שהם רוצים- על המדרכה וחוסמים אותה, על מעבר חצייה, בסיבוב. לא איכפת להם.
יש אינפלציה של אישורי נכה לרכבים.
כשהתלוננתי למשטרת ישראל המהוללת,על רכב נכה, הם טענו שאם יש לרכב תו נכה הם לא יכולים לעשות כלום לא משנה איך הוא חונה.
מה גם שיש תופעה של אנשים שאני רואה יורדים מרכבם ולהם אין שום נכות נראית לעין. ואפילו שם בעל התו אינו שמו של הנוהג.
עיריית ת''א גם לדוגמא מקצה שטחי חנייה יקרים ומיותרים לנכים שגרים בשכונתי. למה הם צריכים שטח חנייה כזה גדול שאפשר להכניס בו שני רכבים משפחתיים. תראו ברחוב וייזל את עיוולת העירייה.
לא מגיע לנכים ולמתחזים כלום!!!!
נכה תילחם במי שמשחיר את קהילתך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לי רעיון מבריק עבורך.......
ישראל..........,
16/11/04 14:19
|
תוריד רגל מרגליך המכוערות כי נפשך במילא מכוערת והצתרף אל החוג הנוצץ של בעלי תו הנכה! אני מקוה שאלוהים ישמע את תפילתך........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תעודת עניות, או נאבך
מינן בר,
15/11/04 18:04
|
למה אתה מצפה מאחד שכותב ''נחה'' למרות שקרא את הכתבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קשקשן ''לא חכם''
yoka,
atlanta,
15/11/04 17:32
|
להאשים את הנכים!!! אתה לא מתבייש כשקראתי לך ''לא חכם'' קיבלת מחמאה דעותייך מראות עד כמה הישראלי המכוער הוא מכוער
ראה תגובה מס 1
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה כנראה מהמתחזים
גרשון,
מרכז,
15/11/04 19:31
|
כנראה אתה מהמתחזים ותפס אותך פחד שתתצטרך ללכת 100 מטר ברגל וחוץ מזה שאתה אפילו לא טיפש אתה הרבה יותר גרוע מכך כי אפילו לא הבנת את הנקרא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
רפובליקת בננות
המצליף,
15/11/04 16:35
|
אני תמיד מאחל למי שחונה בחניית נכים שהגורל ידאג לו לתו חנייה תקני ואמיתי (שזאת וריאציה של הסטיקר : ''אל תחנה במקומי אם אתה לא רוצה להיות במקומי'').
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
חניות נכים
הרצל שפירא,
חיפה,
15/11/04 16:24
|
כאזרח הרגיש לנושא ובעל תו נכה אמיתי ,אין עכיפה של הרשויות המקומיות ושל משטרת ישראל ,ואל יבואו העוכפים בטענה של חוסר כח אדם כי זה רק תירוץ ,עכיפת החוק בנושא הנ''ל היתה מעשירה את הקופה הציבורית במיליוני שקלים כי העבריינים רבים,וגם היתה מחנכת את הציבור,שלא להזכיר את התוים המזויפים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
הכל מתחיל בחינוך ובממשלה
שוקי,
15/11/04 16:18
|
כששרת החינוך אומרת אין מה להשוות בין מדלייה זהב באולימפיאדה של פרידמן לבין הזהב של הנכים כאן קבור הכלב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קלעת בול,אין מה להכביר מילים
ל"ת
מזדהה עם מיעוטי,
16/11/04 00:33
|
|
 |
1.
בארה''ב המצב אחר
רון,
ארה''ב,
15/11/04 16:10
|
במדינת וושינגטון לא יחנו לעולם בחניית נכים אנשים שאינם בעלי תו חנייה. יכולים להיות 20 מקומות שמורים והם יהיו ריקים... וזה מדהים ומעורר התפעלות. רק הישראלים חארות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון מאד
נכה 100%,
16/11/04 07:31
|
הנה דוגמא-- יש לי גיסה אמריקאית וכששאלתי אותה אם כשאין מקום חניה קרוב היא מחנה בחניית נכה, היא מיד אמרה לי בתקיפות -מה פתאום!!!!- זה חניה לנכים ותודה לאל אני בריאה ויכולה ללכת עוד ''מספר מטרים'' ברגל .....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכחת שאתה במדינת היהודים?
אורית,
מרכז,
16/11/04 00:39
|
אצלנו הכל מותר, חנייה במקומות חניית של נכים זה רק חלק מהסימפטום של הישראלי המצוי הלוואי והיתה אכיפה יותר דרסטית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים איתך בכל מילה
חכם מימון,
15/11/04 22:22
|
הייתי בארה''ב נסעתי עם חבר אמריקאי וחיפשנו חניה, ראיתי מקום חניה ריק ואמרתי לחברי, הוא הסתכל עלי שאילו נפלתי מהשמים ואמר זו חניה לנכים אתה לא רואה, אכן לא ראיתי, הסימון אצלהם אחר משלנו וקטן הרבה יותר
הגב לתגובה זו
|
|