 |
36.
come and get me than
alon,
17/11/04 00:13
|
i support and beleive in the statements that ''if there are no arabs, there is no terror''' i beleive in transfer and complete separation between arab and jewish populations. i beleive meir kahane was right and so is his way. is support the jdl (jewish defense league) and kach. my grandfather fought to have a jewish democracy in israel not a dictatorship or and arab goverment as israel was freed from the british. kahanes way still lives strongly and nothing you will do will stop the emuna in israel as a free jewish democracy.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
some questions
leonardo,
a-a,
16/11/04 22:04
|
Why nobody everr talked of the leftist instigation that provoke the asassination of Meir Kahane and Rehavam Zeevi?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
אם
ערבי,
עזבתי,
16/11/04 21:25
|
אם משתמשים בהגיון המפגר ובגזענות של רוב התגובות, אז אפשר לרסס גם : '' אין יהודים אין פיגועים''
תחשבו קצת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בתור ערבי מוסלמי אתה טועה
Avi Ecuador,
16/11/04 22:02
|
פשוט תסתכל במדינות ערב ואיפה שאתם חיים. תמיד אתם הורגים. זה כמו הסיפור על העקרב שהוא תמיד רגיל לעקוץ. גם את עצמכם אתם עוקצים. היהודים איפה שהם חיים אין את התופעות שרואים אצלכם. תנסה להיות ישר עם עצמך אם יש משהו כזה בישות שלכם. תאר לעצמך שיהודי במדינות ערב היה מתקרב לעשות משהו שאתם עושים, שהיה הורג חס וחלילה מוסלמי... אתה יודע מה היה קורה לו ולהרבה יהודים שלא היו קשורים אליו. אז תמשיך לחשוב ואולי עוד תהיו בני אדם פעם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא יותר טוב ממנו את גזעני
תמי,
16/11/04 23:06
|
מה ההבדל בין שניכם? שניכם גזעניים ועושים הכללות. הדבר היחידי שיש לי לומר לשניכם זה שהנה כמו הטרוריסטים שמנצלים ילדים לעשות את העבודות המלוכלכות עבורם, כך גם אנשי כ''ך החלו לנצל ילדים וילדות לעשות עבורם את העבודה המלוכלכת. עם בשני הצדדים יהיו רק אנשים עם דעות כשלכם, לעולם לא יגיע השלום. אני מסתכלת על אדם לפי מעשיו ולא לפי צבע או דת. חבל שלמרות כל ההרג המיותר של שני הצדדים אף אחד מכם לא מסוגל להתפכח ולנסות ליצור עתיד טוב יותר עבור ילדינו.לי חברים מכל המגזרים, פרט למגזר החרדי הקיצוני ו/או טרוריסטים. אם רק הייתם רואים עד כמה כל חברי אנושיים אוהבים ואמפטיים, אולי הייתם לומדים משהו. תתעוררו ותלמדו לחיות בשלום, או שתעופו מכאן למקום שמחפש אלימות ושנאה. אמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דרך אגב
Avi Ecuador,
17/11/04 01:37
|
בהכרה של מי עמנו הייתי ממליץ לך לדחוף לסיפוחינו לארצות הברית. יותר הגיוני מאשר להתאבד לאומית עם ''מנהיגנו'' ועם הארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לתשומת ליבך
Avi Ecuador,
17/11/04 01:35
|
אני לא חרדי ואפילו לא דתי. לא שהייתי מתבייש בכך אבל ציון עובדה בלבד. דתי בטח לא תהיה דת כת דת עגל הזהב מהשמאל ובטח שאני לא חי באשליות ומתנתק מהשכל וההגיון ובונה לי את פלסטין של רשע ורוצחים על חשבוננו..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
הטירוף של המשטרה
הפרקליט,
הרווארד,
16/11/04 21:12
|
כתובות נאצה לא גורמות נזק המצדיק השקעת משאבי משטרה רבים כדי למגרן ולהעמיד לדין את כותביהן, לעומת זאת פגיעה בחופש הביטוי הנגרמת על ידי הפעילות המשטרתית רבה. אף אחד עוד לא מת מחופש הביטוי. רוצחו של רבין, לפי הודאתו, תכנן את הרצח וניסה לבצעו הרבה לפני שהמסע הציבורי נגד הסכמי אוסלו הגיע לשיאו. הרצח נקודתי על רקע אידיאולוגי לא יכול להיגרם מ-''הסתה'' , משום ש-''הסתה'' משפיעה על פשוטי העם ואילו הגרעין הקשה של הקיצוניים, ממנו עלול לבוא הרוצח, אינו מושפע מההסתה, ולו משום שההסתה מקורה בו. על כן, השימוש ברצח רבין כדי להצדיק את הרדיפה הפוליטית של אנשי כהנא הנה מניפולציה מרושעת. סתימת פיות אופיינית לדיקטטורות, ברוכים הבאים לדיקטטורה של שרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
אין שום הוכחה שכתובות נאצה
בינו,
ת''א,
16/11/04 20:54
|
גרמו לרצח רבין.רצח רבין תוכנן היטב על ידי מי שרצח אותו הרבה לפני ''ההסתה''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
תטפלו בזורקי האבנים הערבים
ירבעם בן נבט,
שלומי,
16/11/04 20:12
|
אי אפשר לצאת ולהכנס לירושלים בלי לחטף אבנים מפרחחים ערבים שעושים מה שבראש שלהם והמשטרה מקציבה כוחות בשביל לתפוס נערות בנות 15 שתולות כרוזים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את לא למדתה שמסים משלמים רק
בר כוכבה,
גרמניה,
16/11/04 21:21
|
אנשים שיש להם תיק וכתובת ואם הם לא רושמים תקבול הם גנבים .ויבוא אליהם הביתה ומי הולך לגבות מסים ממוסלמים?בערבה או אום אלפחם אף אחד הם מפחדים לך הם יגיעו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
מדינת משטרה !!!
motti k,
16/11/04 20:10
|
לא הוגש אף כתב אישום על הדבקת כרזות חוקיות אבל המשטרה ממשיכה להטריד ולעצור כל מי שמביא עמדה שאינה בקנה אחד עם מה שראש הממשלה חושב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
הודח מפקד ששמח על מות ערפאת
שבלול,
16/11/04 20:07
|
והמשטרה מביאה יסמניקים חמושים בשביל לפזר מנגל שעושים לחגוג את מותו של הרוצח.
זה ממש מגוכח מה שקורה במדינה הזו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
מטימתית נכון אין ערבים אין פיג
ל"ת
המזהיר,
16/11/04 20:04
|
|
 |
27.
כל הכבוד למשטרה, סוף סוף
צבי,
16/11/04 20:00
|
כבר שנים אני מזדעזע מול כתובות הנאצה בירושליים, משהו איום ונורא. הגיע הזמן שיעשו משהו נגד הגיזענות האיומה הזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון, כל הכבוד
שחר,
חלם,
16/11/04 23:57
|
עכשיו, אחרי שפתרו את כל בעיות הבטחון, כשגנבות רכב הן זכרון רחוק ותאונות דרכים הן אגדות שרק זקני צפת יודעים לספר בהן. עכשיו, כשאין שחיתות, ואין זנות, ואין סחר בסמים כי ממילא אין מי שימכור (כל סוחרי הסמים בכלא מזמן). כל הכבוד, שעכשיו, כשהכל בסדר, המשטרה התפנתה לטפל גם בבנות 15 שמדביקות כרוזים מטופשים. בשביל זה אני משלם משכורת לשוטרים האלה; וגרוע מכך, לדגנרטים ששלחו אותם למשימה הזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
ההגיון בחוסר ההגיון
Avi Ecuador,
16/11/04 19:59
|
ממשלת החידלון. יסבירו לכם שיש להקים את פלסטין ולהקריב קורבנות למענה, יסבירו לכם שהטמטום וההתנתקות מהשכל היא טבעית ואין איך למחות נגדה. אז קיצוניות לצערי דוחפת לקיצוניות וממשלת ישראל תשתדל לא לפורר את העם ושרון שינסה לא לעשות הפרד ומשול ולהשניא (שזה טבעו) חלקים מהעם על עצמנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
להשוות בין רבין לערבים .תתבישו
ל"ת
google,
16/11/04 19:58
|
|
 |
24.
להסטוריה יש דרכים משלה
Avi Ecuador,
16/11/04 19:43
|
לראות את העבר. שיזהרו השמאל ומנהיגנו לא להפוך את עצמם למלוכה של המהפכה הצרפתית, היום כבר אף אחד לא שומע למלך או אולי מאמין. מה שרואים היום לא תמיד נראה הגיוני מחר ואם ימשיכו השמאל ומנהיגות חלם בדרכם יהפכו קרוב לוודאי את ערפאת לחג (לשמחתי) ואת יגאל עמיר לקדוש או גיבור לצערי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
אין פיגועים יש יהודים
ליאונרדו דה וינ,
וינצ'י, איטל,
16/11/04 19:21
|
|
 |
22.
זו ההסטריה של שרון שגוברת.
ל"ת
ממממממממ,
16/11/04 19:06
|
|
 |
21.
היכן ההסתה והיכן הדמוקרטיה?
שפרה,
ת''א,
16/11/04 18:55
|
אולי יסביר לי מי מהכותבים למה במילה אין ערבים אין פגועים יש הסתה? היכן ההסתה? מותר לבן אדם לחשוב שכאשר הערבים נמצאים הם גורמים לפגועים. מה פה ההסתה?? אלא אם כן מחפשים מתחת לאדמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שפרה צודקת בכל מילה
יוסי,
רעננה,
16/11/04 19:16
|
|
 |
20.
בג''ץ אישר אין ערבים אין פיגועי
עיתונאי,
16/11/04 18:55
|
כבר הייתה עתירה לבג''ץ נגד הסטיקרים של ''אין ערבים אין פיגועים'' , אבל בג''ץ דחה את העתירה וטען שזו אמירה לגיטימית בדיוק כמו סיסמאות ''לפנות ישובים ...''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בג''ץ שמג''ץ
ל"ת
קרנית,
16/11/04 19:00
|
|
 |
19.
אלה הפייגלינים של נתניהו!!
יגאל כהן,
רחובות,
16/11/04 18:55
|
אלה שקוראים לעצמם ''הליכודניקים האמיתיים'', רחמנא ליצלן !!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
What are you talking about?
ל"ת
Tsvia,
Boston,
16/11/04 20:34
|
|
 |
18.
אידיאולוגית המנגל
פרחיה,
16/11/04 18:45
|
בן הגביר וכנופיית החוליגנים שהוא מנהיג מוציאים שם רע לאידיאולוגיות. הם לא פחות ולא יותר מהמקבילה הכשרה לסקינהדס, שהם אמנם נגד הזרים אך האידיאולוגיה שלהם מתמצה באלות ובאגרופנים המשמשים למה שבאמת קרוב לליבם, הרבצה לשמה. כשמשוררים ציונים דברו בערגה על זונה עברית ושוטר עברי הם וודאי לא חלמו על נאו נאצים עברים. התופעה מגעילה ומבישה. לא יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
the stalinist Pirchiya
avshalom,
nyc,
16/11/04 19:31
|
you represent very good the jewish prostitute with tour tolarance
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
רבין לא נירצח בגלל הסטה.
אברמלה,
16/11/04 18:43
|
כל ביטוי שלא מוצא חן הופך להסטה וקשור לרבין. את רבין רצח רוצח מטורף. ולא כרזה של אלו שדרכו של רבין היתה להם לצנינים. על אותו משקל אפשר לראות בכתבה זו הסטה נגד תנועת כך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שגיאות כתיב לפעמים מדהימות....
אפרת,
רחובות,
16/11/04 19:05
|
אברמל'ה ''הסטה'' זה להסיט לכיוון לשנות כיוון ומה לעשות לא התכוונתאבל כך זה יצא שאתה מנסה להסיט את הכיוון מנושא ''ההסתה'' לצדדים אחרים ואיך כנראה יכול לראות את ההסתה שבגללה (והלואי ואתבדה) ירצח ראש ממשלה נוסף בגלל דעותיו או מעשיו לטובת כלל עם ישראל ולא רק לקומץ פנטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם הדעה גם הכתיב שגויים
המורה לעברית,
16/11/04 19:00
|
לו קראת את הכותרת היית למד שהסתה במובן שיסוי נכתבת בת והסטה כפי שכתבת 3 פעמים היא הטייה מהמסלול. רוצחו של רבין לא היה חולה רוח שברח מגהה אלא צעיר דתי חלש אופי עם מאפיינים של אם שתלטנית ומסרסת, שההסתה של הרבנים שהוציאו דין רודף על יצחק רבין היד, ערערה את שיווי משקלו. לו היה מטורף היו מאשפזים אותו במוסד שיקומי ולא זורקים לבית הסוהר. ואומרים לצנינים בעינים, במובן של קוצים. תגיד יפה תודה על רגע של עברית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם כן מורה
אריק,
16/11/04 19:41
|
|
 |
לקל העינתלגנסיה מהסמול{הקט}
בר כוכבה,
גרמניה,
16/11/04 21:29
|
זה שנכתב בשפת קודש שגויה אינו מוריד מצדקת הכותב ,וככל שהוא צודק התגובה מסתכמת על רמת השפה .סבי היה אומר הזהר מאנשים שמדברים שפה גבוה הם מסוים היטב את הכוונה .ופשוטים הם מדברים נטו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
להיזהר, לא לפגוע בחופש-הביטוי.
צלף קוצני,
ובכל-זאת,
16/11/04 18:27
|
כי פגיעה בו, ובזכות הבעת הביקורת, הם פגיעה באושיות הדמוקרטיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
העונשים המצחיקים
אהרון,
16/11/04 18:23
|
או אי מתן עונשים כלל הם הסיבה שזה לא נפסק,אז הגיע הזמן שיכנסו חזק בעניין ההסתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
כן,לסתום להם את הפה!!
פיני,
16/11/04 18:21
|
|
 |
13.
תעיפו את בן גביר לכלא כבר!
אלון,
16/11/04 18:20
|
|
 |
12.
יישר כוח למשטרה
עופרה,
16/11/04 18:08
|
|
 |
11.
המצב היום גרוע ומדאיג בהרבה
יחיאל,
16/11/04 18:00
|
מאותם ימים של לפני רצח רבין,להתעורר חברים לפני שיקרה לנו אסון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק בהחלט
ל"ת
אורית,
16/11/04 18:26
|
|
 |
10.
לא ברור לי
רות,
צפון צפון,
16/11/04 17:56
|
לא ברור לי איך הטינופת הזה ,בן גביר, עדיין מסתובב חופשי חופשי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
Truth is Truth...
-Rena-,
16/11/04 17:55
|
It is so happen that the statement:
''אין ערבים- אין פיגועים''
happens to be the truth, whether it is political acceptable or not!
If there were no Arabs within the borders of Eretz-Israel, there would not be terrorism within our borders!
To call this: הסתה is stupidity on the highest form. It is simply a statement of fact!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
bullshit statement
gabi,
16/11/04 18:21
|
It's like saying
No men--no rape
or
No women--no abortions
You can't get rid of all Arabs or blame every last Arab for terrorirsm. You have to learn to live with them.
Stop looking for solutions that border on genocide or ethnic cleansing. The Nazis were making very similar statements justifying the killing of Jews.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Naiveté...
-Rena-,
16/11/04 19:27
|
To write as you did, ''You have to learn to live with them'', shows a great deal of naiveté.
It is not the Jews that must learn to live with Arabs, but Arabs that must change their culture in order to learn to live with Jews.
It is the Arabs that declared their official goal as ''the total ellimination'' of the State of Israel, by whichever tactics or means. In fact, it is part of their religion and culture.
Their so-called prophet, Mohammad, declared that: “Victory and the supremacy of Islam will not arrive until the Muslims fight the Jews and kill them all!”
It is sad but true!
And anyone who chooses to hide from the truth is doomed.
SabTzu said that those who refuse to learn the whole truth about their enemies are doomed to loose their lives.
And so, my friend, the statement ''No Arabs No Terrorism'' happens to be a fact of life in the Land Of Israel. And the sooner all of us realize the truth, the sooner we weill act in a way that will ensure our and our children survival! ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
ההסתה היא נגד הימין ה''קיצוני''!
ל"ת
אורן,
16/11/04 17:55
|
|
 |
7.
הצ'אנס האחרון
מיקי,
שיקגו,
16/11/04 17:55
|
רק הימין הקיצוני יציל אותנו. לא נשראר מה לעשות אלא לגרש את הערבים לאפיריקה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
עד שלא יתחילו להעיף
עומר,
16/11/04 17:54
|
|
 |
5.
הדיכוי הבולשביקי עובד במרץ
ל"ת
שמאלנים רשעים,
16/11/04 17:53
|
|
 |
4.
ה''ימין הקיצוני'' נגד ''רשויות
שלטון השמאל,
רשויות החוק?,
16/11/04 17:11
|
החוק''. הבנתם את זה? מה לא נכון, ב''אין ערבים אין פיגועים''? מה לא בסדר בקריאה ''מוות לערבים'', הזועקים במסגדים שלהם ''אטבח אל יאהוד'' וגם עושים את זה? מפקד הודח כי אמר ''ערפאת מת בשעה טובה''. אתם קולטים? זו אינה מדינת היהודים, זו מדינת משתפי הפעולה עם רוצחי העם היהודי! ''רשויות החוק'' זה הבולשביזם של השמאל הקיצוני. אלה רשויות השלטון הטוטאליטרי בישראל. יהודים שחגגו את מותו של רוצח התינוקות היהודים, ערפאת, גם הם ''התנגשו'' ב''רשויות החוק''. העם הזה זקוק בדחיפות לרחמי שמים. מישהו חייב לשחרר אותנו משלטון הרשע, המשפח, תמצית העוול. זוועה! קשה להאמין שזה באמת קורה לנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
And Rabin?
A citizen,
16/11/04 17:50
|
You must be one of those who where happy when Rabin was murdered weren't you? and you call yourself jewish? you make me sick.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
למה לנקוט איפה באיפה?
יוסי,
בת ים,
16/11/04 17:08
|
כבר לפני למעלה מעשור הוכרזו התנועות הללו כאירגונים חבלניים. יחלקו נא חבריהן את התאים באגפים הבטחוניים של בתי בכלא הישראלים עם מרוואן ברגותי וחבריו ומצא מין את מינו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
משטרה פוליטית
אלי,
בת ים,
16/11/04 17:02
|
לא שבן גביר מייצג אותי או את מה שאני חושב. אבל נראה שהמשטרה בידיים של משפחת שרון עומרי ואביו - לדעתי זה איום על הדמוקרטיה בישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאלי מבת ים
נעמה,
ת''א,
16/11/04 18:59
|
זה בטוח שהמשטרה בידיים של כנופיית שרון, עומרי ושת'. גם אם איננו מסכימים לבן גביר. אבל זו עובדה שקשה מאד לעכל זאת במדינה דמוקרטית. מה הם לא מושחתים עם כל הגניבות שלהם???????????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
אני מתעב קיצוניים לכל צד
אלון,
חולון,
16/11/04 16:54
|
להדליק מנגל כשערפאת מת?למה?בנפול אויבך אל תצהל... האנשים האלה דורכים על הכבוד שלנו כמדינה ואתם לא תופסים את זה... מדינה מתורבתת לא יכולה להרשות ברביקיו כדי לשמוח שאויב שלנו מת. אתם אנשים מסוכנים לחברה.יכול להיות שעדיף שאתם שם ולא פה שלא תשחיתו אותנו במידותכם הרעות. זה שיש לכם כיפה על הראש רק הופך אתכם לזאב בעור של כבש . תתביישו לכם ואני עוד ימני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נמאס כבר מהשטות הרצוצה הזאת
שחר,
חלם,
16/11/04 21:11
|
''בנפול אויבך וגו''' - מתייחס לאויב מ ת ו ך ה ע ם - משמע, יריב פוליטי. זה אומר שאם מטומטם כמוך מתרסק, אז אני צריך לרסן את עצמי. בשום מקום לא כתוב שאסור לשמוח כשאויב מבחוץ נכשל (למה מה? אז מתי נשמח, כשהולך לו?)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאלון הימני -מס' 1
חדוה,
מרכז,
16/11/04 19:01
|
למה לא לשמוח שהלכב ערפאת מת? למה? מעל 1000 הרוגים זה לא מספיק בכדי לשמוח שהתפטרנו ממנו. מה אתה מנסה להיות יפה נפש?לרקוד לפני הפריץ השמאלני? אני מתביישת בך שאתה טוען שאתה ימני,אבל אני לא בטוחה. גם אם כתוב ''בנפול אויבך אל תשמח'' אבל זה סופר, סופר אויב ויותר מזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Kol Hakavod
Avi,
NY,
16/11/04 18:02
|
Absolutly perfect It's been a while since i've heard such a great comment
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפשר לדעת על מה בדיוק אתה
באבוד רשעים,
רינה וצהלה!!,
16/11/04 17:19
|
מקשקש? שמעת פעם את ''נקמת דם ילד קטן לא ברא השטן''? אולי בגלל זה המדינה הפושעת הזו הניחה לחלאת האדם הזו לחיות ולהמשיך בטבח. כי לא ידעו איך לנקום. ואנו היינו מסתפקים בחיסולו בלבד, למה לא עשו זאת? זה ''אויב''? על מה הוא אייב אותנו? מדובר ברוצח עם!!!!!!! כנסת ישראל היתה חייבת לקיים ישיבה חגיגית לכבוד מות המפלצת, שלה לא היתה ההגינות והאחריות הלאומית לחסל! אילולא היינו שקועים במ''ט שערי צער ועצב על קרבנות ה''שלום'', כשאין רואים את הסוף לזוועה, היינו יוצאים לרחובות לחגוג את מות תואם היטלר ואף יותר גרוע! העם הזה מדקלם את עצמו עד מוות! פשוט גועל נפש. העולם ידע תמיד שלתופעת המוסר, המלשין והרודף היהודי אין אח ורע בקרב העמים. אך השפל אליו הגיע המצב הזה במדינת ישראל, אין לו אח ורע גם בתולדות ישראל. לא סתם היינו לעג וקלס בגויים!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מקיים כל פסוק בתורה???
כולם נזכרו לצטט,
16/11/04 17:07
|
אל תצטט סתם אם אתה לא מקיים. יש גם פסוק: ''באבוד רשעים רינה'' אז תשאיר את הציטוטים לעבודת הקודש ותתרכז בחיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר?????
ליאורה,
מרכז,
16/11/04 19:41
|
מה הקשר בין מה שהוא אמר לבין זה שהוא אולי לא מקיים את כל המצוות בתורה.סליחה,האם אתה מקיים את כל התורה כולה.אין אף אדם בעולם הזה שלא יחטא,זה טבע האדם.צותר לו לצוטט את התנ''ך,ואם הוא מצטט פסןקים,אני בטוחה שהוא מקיים מצוות אפילו אם לא את כולן.
הגב לתגובה זו
|
|