 |
37.
חבל!
התן,
27/11/04 21:33
|
לדעתי, יש להקים יחידה שכזאת אשר תתמודד עם עבריינים ואנשי מאפיה שמטילים מורא על החברה בישראל. יחידה כמו זאת שלצערי צה''ל סגר, הייתה מורידה את אחוזי הפשיעה בצורה משמעותית ביותר. שיטת העבודה- עבריין בכיר שלגביו נאסף מידע מפליל, מחוסל! ללא משפט וללא בזבוז כח אדם וכספי ציבור מיותרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
מקצוענים נטו. חבל שכך גמלו להם
רם,
רמת גן,
22/11/04 13:07
|
השישה חברה האלו צייונים לא פחות מאף אחד מאיתנו . הם אזרחי ישראל ובשום אופן אי אפשר לקרוא להם שכיריי חרב . פשוט עולים חדשים שרצו לתרום מהידע העצום שלהם לטובת המדינה . הם עשו עבודה מדהימה וחיסלו מחבלים רוצחים ,ולא ילדים או אוכלוסיה אזרחית חפה מפשע. אני כלל וכלל לא תומך בפגיעה כללית בפלשתינאים בשל היותם פלשתינאים או ערבים . אבל זו בדיוק דרך הפעולה שצה''ל צריך לנקוט בה על מנת לחסל את הטרור הרצחני של הפלשתינאים . חיסול נקודתי יעיל נגד העוסקים בטרור מבלי לפגוע באוכלוסיה הכללית בשטחים . מקרים של חיילים המתעללים במחסומים ,או פוגעים בחפים מפשע ראויים לכל גינוי ומחייבים ענישה של הנוגעים בדבר . אך כאן זה בבירור אינו המקרה . לא היתה אפילו תלונה אחת על החבר'ה המצויינים האלו בנושא של הרג חפים מפשע . כל טיל שנורה ממסוק צה''לי מחסל עוד מספר אזרחים חוץ מהיעד שלשמו הוא נורה , ולזה אין לצה''ל שום בעיה . חבל מאוד שככה גומלים בצה''ל על מקצוענות נטו . שלא לדבר על כמות החיים שניצלו בזכות העבודה המדהימה של הלוחמים המעולים האלו . בושה שבגלל אגו מנופח של מקבלי החלטות בצה''ל הסתיים הנסיון הזה קצינים שלא יוצאים מהמשרד בתוך הבסיס המוגן שלהם מחליטים החלטות על בסיס של יוקרה אישית שנפגעת ממקצוענות של אחרים . אל תשכחו אנחנו באותו צבא והמטרה הינה עדיין לנצח את אותו אוייב .
טוב יעשה צה''ל אם יחזיר אותם לשירות בהקדם ואף יקים עוד יחידות כאלו בין אם מבצעיות , ובין אם כמדריכי צלפים של צה''ל . ת ח ז י ר ו א ו ת ם ל ש י ר ו ת !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
הפוסט מודרניזם הארור
Asaf,
18/11/04 22:40
|
הגיע גם לצבא (הוא הגיע מזמן, אבל מקרה הצלפים ממוצא רוסי הוא רק עוד דוגמה אחת).
הם הורידו מחבלים (פעולה מוסרית ביותר), ובכמויות, ובמקצוענות בלתי רגילה (רמה שלמעשה לא קיימת בישראל), ובלי להתברבר יותר מדי. ושלא אובן לא נכון: אילו היתה אפילו האשמה ברורה אחת נגדם על ירי במישהו או משהו, ובמיוחד באזרחים חפים מפשע - היה מקום לחקירה ולטיפול עד כדי הרחקה מהצבא. אבל הם לא פגעו באזרחים, אלא רק בטרוריסטים - ומה יכול להיות יותר טוב מכך? ואין נגדם שום האשמה ברורה.
מישהו בצה''ל - ואני לא אומר סתם ''צה''ל'', כי ברור לי שיש בו גם אנשים רציונליים - נבהל מכך שפתאום יש בארגון בני אדם חושבים שפועלים באופן אובייקטיבי נגד רוע מוחלט, על ידי הריגתו. והמישהו הזה עשה את המעשה הרע שעשה, ועכשיו הצבא שאמור להגן עליי נותר בלי האנשים הנפלאים הללו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
צלש לכל אחד מהם
ל"ת
et,
17/11/04 15:45
|
|
 |
33.
חברה מעולים
גיל,
שרון,
17/11/04 15:27
|
כל הכבוד להם אנשים זהב עם כבוד ומקצועיות שאין עליהם ערעור כך צריך לטפל במחבלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
ככה צריך
אייל,
צפון,
17/11/04 15:03
|
במקום לגייס ילדים בני 18 שעוד לא הספיקו לזיין צריך להפוך את צה''ל לצבא מקצועי של אנשים עם ניסיון בני 30 פלוס שרמת הסובלנות שלהם הרבה יותר גבוהה ככה התוצאות יהיו יותר אפקטיביות ומספר האזרחים ההרוגים ירד .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים חלקית.
Asaf,
18/11/04 22:44
|
את גיוס החובה בודאי ובודאי שצריך לבטל - בכך אין כל ספק.
עם זאת, הגיוס מרצון - מדוע שלא יערך מגיל 18 (ומעלה), כשמוחו של האדם עדיין יחסית מוכן ללמוד ולקלוט חומר חדש? ושהמעולים בין החיילים ישארו עד גיל 30 ו-40, ויקבלו משכורת שתגדל עם הגידול בהישגיהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
ספחת!!!
האזרח המודאג,
17/11/04 14:55
|
אם נכונה הטענה שהצלפים ירו רק בצלפים פלשתינאים ולא גרמו לבעיות משמעת ביחידות אליהן סופחו אז טימטום הוא לשחרר אותם . לצערי הנסיון מורה שמסופחים מקצועיים ביחידות צה''ל השונות , אם נמצאים תקופה ארוכה ,גורמים לא פעם לבעיות משמעת ובעיות חברתיות .הם מנסים להסיר מרותם מהיחידות אליהן סופחו ,זה יוצר סיכסוכים והמפקדים של אותן יחידות מעדיפים שקט ולוותר על שירותיהם המקצועיים של מסופחיהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
מקצועיות + ערכים
אלי,
מרכז,
17/11/04 14:39
|
לא צריך להתייחס לדברים כמצב של ''או זה או זה''. לחבר'ה האלה יש מקצועיות שאין לצה''ל. את המנקצועיות צריך ללמוד ולהפנים. אפשר ללמוד מהמקצועיות מבלי לפגוע בערכים ובמנטאליות של הצבא. השאלה היא למה בישראל הכל כל כך חובבני. הצבא הוא השתקפות של כל יתר החברה. אין מקצועיות ומומחיות בשום תחום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן זוהי הבעיה בה הידיעה
סשה,
17/11/04 15:20
|
העדר מקצועיות וחובבנות חוגגים כאן בכל תחום החל בתרבות וכלה בצבא ולמעט כמה תחומים כמו חיל האוויר. 1) החבר''ה האלה היו ביחידות מיוחדות של הצבא הרוסי ולא בצבא הרגיל. חיילים כאלה בדרך כלל אינם יורים סתם. לא רק בגלל המוסר אלא גם מפני יד קלה על ההדק נובעת מחוסר משמעת ואילו חוסר משמעת נובע מחוסר מיומנות. 2) עוד תכונה ישראלית גרועה מאוד-אנחנו תמיד יודעים הכל יותר טוב מכולם. אין לנו מה ללמוד מאחרים. במיוחד מהרוסים. ישראלי ממוצע (גם הקצין) לא יכול לקלוט שמדובר ביחידות עלית שהוקמו לפני 60 שנה כדי להילחם נגד הגרמנים, האמריקנים או הבריטים ולא כדי לתקוע מחבלים בג'נין או בביירות (וזאת מבלי לזלזל בפלסטינים). אז נכון שהנדסת אנוש או טוהר הנשק של הצבא הרוסי הם למטה מכל ביקורת. אולי כדאי לדעת שחילוץ בני ערובה ומלחמת גריליה הנן סוגי פעילות שונים בתכלית זה מזה ואין להקיש מאחד לשני. אני גם מתקשה להבין מדוע השנאה והטינה הזאת לרוסיה. הקומוניזם כבר איננו. 3) וכדאי שתדעו: קורס צליפה ביחידות אלה נמשך כשנתיים (!!!) ואזת לאחר בדיקות ראייה ולא כמו אצלנו. 4) ישראלי מזהה טכנולוגיה עם תרבות. יעני יש לך פלאפון הכי משודרג אז אתה שווה יותר. באותו אופן הצבא האמריקני מעורר התפעלות בגלל הצעצועים האלקטרונים שלו שהרוסים יכולים רק לחלום עליהם. אך מפה אלקטרונית לחוד וחיילות פשוטה לחוד (צליפה במקרה זה) 5) צביעות ןגזענות ישראלית: האנשים הנפלאים האלה חלמו להתגייס לצה''ל כדי לתרום. אם הם עושים משהו אז הם שכירי חרב ומאפיה. הם לא בסדר מבחינה אתית? אז מדוע אין שום טענות מוגדרות או העמדות לדין? אילו זה היה בארצות הברית היו משלמים להם הון תועפות כדי ללמוד מהם. אצלנו אין בהם צורך. עוד תכונה ישראלית מגעילה (הדומה לרוסיה הקומוניסטית) אי ניצול ההון האנושי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאה אחוז צודק !
ל"ת
משה,
17/11/04 15:58
|
|
 |
29.
צבא של ''סיסיס'' (נקבות ) לא ...
משה בן הרב,
17/11/04 14:11
|
יכול לעמוד ליד ''גברים''.לאחר שהביאו ''ילדות'' שירימו את המורל,והביאו ''מעודדות'' לאמונים של הטירונים, ומחנכים לעמוד ''מחובקים'' בבכי בלויות, כמו איזה חבורה של נערות טפש עשרה. אל תתפלאו שאין מקום ל''גברים'' בצבא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה יותר גרוע ממה שאתה חושב
ל"ת
אבו רב,
17/11/04 15:52
|
|
 |
28.
ככה לא מנצחים במלחמה!
אוהב ישראל,
17/11/04 13:52
|
תלמדו מהרוסים איך להלחם. איך אפשר לפטר מקצעונים ופטריוטים כאלה! בושה וחרפה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I AGREE 100 0/0
ל"ת
AVIVA,
17/11/04 14:29
|
|
 |
27.
איך יש למחבלים רובי צלפים?
מאיר יוסקוביץ,
17/11/04 12:28
|
מי סיפק להם? מתי? הרי לפני תהליך אוסלו לא היה להם את כל זה! . לפני תהליך אוסלו1992-היו להם כמה רובים שהסתובבו בין כמה חוליות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הברחות שצלחו
ל"ת
יגאל ג,
בת ים,
17/11/04 14:47
|
|
 |
26.
חייבים להחזיר אותם!!
ל"ת
רומן,
17/11/04 12:03
|
|
 |
25.
שיחרור צלפים
ברוך,
ערד,
17/11/04 12:00
|
כדאי להעביר לאוגדת עזה שימון פרס,יוסי בילין וחבריהם- בעלי מנטליות למופת. נעזה הם יכולים לראות בקרוב את ''פרטנרים לשלום'' ,שקיבלו 40000 כלי נשק וכל יום משתמשים בהם. שם הם יכולים להתנשק אותם. לספתיים, בוודאי. ברוך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
the snipers
beni,
britain,
17/11/04 11:20
|
if the israeli army don't want to employ them because of financial problems, may be they can train the isareli soldiers to be as good as they are , and this way you will have better israeli soldies with the ethics of the israeli army
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
לגייס - להכשיר צלפים ב-צ.ה.ל
המבר,
נתניה,
17/11/04 11:17
|
|
 |
22.
אל תלכו בעקבות מטומטמים
יגאל ג,
בת ים,
17/11/04 11:07
|
אשר מכנים אותם צ'צ'נים. אין ספק שזאת תגובה בגלל הקנאה לחברה האלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
אחד שיודע - הם ממש מקצוענים
אחד שהיה בשטח,
ת''א,
17/11/04 10:51
|
זו בושה ששיחררו אותם, הרי כמות ירי הצלפים פחתה - הם ממש מקצוענים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
להחזיר
שמאלני מטבעו,
ת''א,
17/11/04 10:33
|
אנחנו עם של מטומטמים אמיתיים
זו לא פוליטיקה!! זה טמטום!!! חייבים להחזיר אותם לשרות ויפה שעה אחת קןדם.
עדיפה ירייה אחת מיותרת שלהם מאשר שצלף פליסטנאי יפגע ואפילו במתנחל שלא לדבר על הורדת חייל שלנו
החזירו אותם לשרות ומהר!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טוב לדעת
Rani,
ישראל,
21/11/04 06:01
|
ממתי דמו של חייל שתפקידו להגן על אזרחים (מתנחלים במקרה הזה) יקר יותר מדמו של המתנחל עליו מגן החייל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
אילוצי תקציב ?
bh,
17/11/04 10:30
|
טיל אחד של מסוק עולה כמו כל היחידה הזו , ועם טיל פוגעים הרבה יותר אזרחים . 6 אנשים ,כולה, עם יכולת מוכחת ומעולה ובלי שום הוכחה לטענה על אצבע קלה על ההדק . אולי עכשיו שהעיפו את זכאי יחזירו אותם לשירות . זה בדיוק הלוחמה הערכית שעליה מדברים , ירי מדויק ,בודד, לפגיעה במחבלים . יוחזרו השישה לשירות לאלתר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
חרפה לצהל
זועם,
17/11/04 10:28
|
ואחרי כל זה עוד באים בטענות לזאב רוזנשטיין וחבריו לעסקי העולם התחתון על שהם מייבאים מחסלים מקצוענים מקולומביה ורוסיה לעבודות הדורשות מומחיות. טוב שהופסקה החרפה. אך כנראה שלא רחוק היום בו ילחמו לנו חיילים שכירים, אולי תאילנדים או רומנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה אידיוט
אתה אידיוט,
מדינת ישראל,
17/11/04 11:06
|
אתה אידיוט אלה ישראלים כמוך רק יותר משובחים לפני שאתה כותב דברי טמטום תברר על מה אתה כותב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
לתת להם לעבוד ! מ צ ו י י ן !
רמי,
שרון,
17/11/04 10:24
|
לפתע החלו בצמרת הצבא לחוס על הצלפים הפלסטיניים? יש לבחור מבין הצלפים המומחים הללו מפקד סמכותי,להסביר להם תורת לחימה,ולהניח להם לעשות את העבודה. צה''ל,מספיק עם ההתייפיפות הזו,אנו במלחמה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
סיפורי רמבו וסופרמן
ל"ת
מוקיון,
17/11/04 10:23
|
|
 |
15.
ערכי צה''ל
HK,
17/11/04 10:20
|
אולי באמת מוטב שצה''ל יאמץ קצת מערכי הצבא הצצני במקום ה''קוד האתי'' הרופס שפירסם. נגד אויב נלחמים ומחסלים. רק אצלנו משעים חייל ששמח על מותו של עראפת, גדול רוצחי היהודים מאז היטלר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
כך נוהגים בגבורים ???
ענת,
17/11/04 10:19
|
אם אלו בעיות תקציב , זה לא משכנע, המדובר הרי במספר קטן של חיילים העולים פרוטת מול התועלת. אם זו בעיה אתית , הרי שמגוף הכתבה ברור שהם אתיים יותר מחיילי צהל . אז מה הסיבה האמיתית ????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
צה''ל תתבישו!!!!!!!!!
me,
y-m,
17/11/04 10:14
|
|
 |
12.
צה''ל הוא צבא טאמבל !!!
יוסי,
17/11/04 10:11
|
פעם נוספת אני משתכנע שהקצינים שלנו הם קציני שוקולדה. דימה צודק !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
צהל מפחד להרוג את האויב
אזרח,
17/11/04 10:05
|
|
 |
10.
מוסר השכל
סמי,
17/11/04 10:02
|
אנחנו כניראה מעדיפים שיהרגו בנו מידי פעם רק כדי שנוכל להתהדר במוסריות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
אין בעיה תתגיסו למאפיה הישראלי
דנה,
17/11/04 10:01
|
|
 |
זה מה שהם עשו
יגאל ג,
בת ים,
17/11/04 11:04
|
הם התגייסו לצה''ל שהתגלה כמאפייה ולא, כסף טוב הם לא ראו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
רוסים הכל דיבורים
דד,
17/11/04 09:58
|
אין לרוסים שום יכולת טקטית הם סתם יודעים לפוצץ בתים להרוג ילדים.
הצבא הרוסי הוא אחד הצבאות עם הכי הרבה פקה פקה והכי פחות תוכן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עדיף את זה מאשר צבא של אימפוטנ
יגאל ג,
בת ים,
17/11/04 11:03
|
|
 |
7.
כל הכבוד לחיילים הללו בזכותם
yossi,
מרכז,
17/11/04 09:55
|
רבים ניצלו חיילים ואזרחים. ובושה וחרפה לפיקוד שהוריד אותם... וזה מלמד על הכלל.. נקווה שמישהו שם למעלה יעשה סדר ויחזיר את החיילים הנאמנים ואמיצים לשטח. כן.תנו לצ''ל לנצח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
מעולים - חבל שהורידו אותם
ל"ת
מיכה,
חיפה,
17/11/04 09:48
|
|
 |
5.
הקם להרגוך השכם להרגו
ל"ת
גיבור ישראל,
17/11/04 09:47
|
|
 |
4.
זכאי כנראה לא כל כך חכם
זאב ערבות,
17/11/04 09:39
|
אז מסתבר שבכל זאת יבוא מחו''ל של אנשים איכותיים ממוצא אירופאי נותן תוצאה יותר מאורגנת וחכמה מאשר הבליל המקומי של עדות שונות, חלקן חכמות יותר וחלקן פחות. למה הפסיקו את פעילותם של החילים הטובים האלה ? פוליטיקה של ערסים מקומיים ? (זכאי ???) מאותה סיבה שהדיחו את החייל שהעיז לברך על מותו של ''ידידנו'' ערפאת ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
בושה לצה''ל שמשחרר את הגיבורים:
dov,
צפון,
17/11/04 09:37
|
הם עשו עבודת קודש . מה שעבר עליהם בצבא הרוסי זה בילתי ניתפס ,פה זה פיקניק . הם תורמים מהניסיון הצבאי העשיר והמכובד ביותר שלהם ומה שאנחנו מחזירים להם זה דו-פרצופיות והיתנערות מאחריות. אם הם עושים מעשים לא ערכיים אז תעמידו אותם לדין ,או לפחות תנסו להסביר להם את המצב פה ,אבל אם לא עושים להם כלום אז למה ,לכל הרוחות ,מפיצים עליהם את כל השמועות הזדוניות האלו ???? הם מורידים צלפים - כאלו שיורים על תינוקות ומוודאים הריגה במישפחה עם 4 ילדים . הם עושים את העבודה המלוכלכת שהרבה אנשים פה לא מוכנים לחשוב עליהה בכלל וזאת הבעת התודה שלנו . בושה למי שהחליט לשחרר אותם . הם נכס ,גם מיבצעי וגם הדרכתי כאחד .בימקום לשים משקי''ות להעלאת המורל צריך להביא משק''ים (או קצינים) עם ניסיון מוכח בשטח ומיקצועיות שלא ניתנת לויכוח .
הם גיבורי ישראל ואני מצדיע להם !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרג הפך לעבודת קודש אצלנו
זועם,
17/11/04 11:54
|
האם מדינת ישראל הדרדרה עד כדי כך שיש מי שרואה במלאכת ההריגה עבודת קודש, ואיש אינו מוחה. נכון, ירי בפלשתינאים חמושים הוא אולי נחוץ להגברת הבטחון האישי של אזרחי ישראל, אך מה קדוש בכך ואיפה הגבורה. מדובר ביכולת טכנית ובקהות רגש שחיילים ותיקים פיתחו, המאפשרת להם להרוג בני אדם באותה מידת התרגשות ששוחט מולק ראשה של תרנגולת. מי שמכיר את התנך יודע שהאל אסר על דוד לבנות מקדש כי ידיו שפכו דם, אז כנראה שהרג אינו עיסוק טהור וקדוש. פוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה אתה אומר אנו?
יגאל ג,
בת ים,
17/11/04 11:01
|
מי שהחליט להתנער מהם לא מייצג לא אותך ולא אותי. אני לא התפלא שמדובר בקצינים שמאלנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני אתך.כל מילה חקוקה בסלע.
ל"ת
יוסי,
17/11/04 10:16
|
|
 |
2.
השאלה שלי היא..
צלף פוזל,
גיבלני,
17/11/04 09:35
|
כמה זמן יקח להם לחצות את השורות ולהתחיל לירות על חיילי צה''ל במקום עבורם.
אני חס ושלום לא מטיל ספק במקצוענות שלהם, אני רק אומר שזה בדיוק מה שזה - מקצוענות - והיא ניתנת למכירה.
אם אני טועה, הרי שאני מתנצל מעומק ליבי בפניהם.
יום טוב ושקט לכל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבר'ה, אני מסכים אתכם..
צלף פוזל,
גיבלני,
17/11/04 11:00
|
נראה לי שהתגובה הראשונית שלי הייתה בהשראת הנסיון האישי שלי מתקופת האינתיפאדה הראשונה.
היו איתי ביחידה כמה ''בוגרי אפגניסטו'', ואני לא יודע מי פחד מהם יותר - המקומיים או אנחנו..
שוב סליחה על הלבנת הפנים.
יום טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה ובגדול
ל"ת
רונן,
17/11/04 10:17
|
|
 |
אתה טועה
חירניק,
מרכז,
17/11/04 10:06
|
לאנשים האלא יש לא פחות ערכים ממך והם לא פחות יהודים פגשתי אותם במילויים. חבל שנפטרו מהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין שום חשש כזה!
אחד שיודע,
17/11/04 09:57
|
דבר ראשון אני מכיר כמה חבר''ה כאלה. הם כולם אנשים שאובים את הארץ (מה גם שרובם יהודים). במשך כל השנים האלה הם רק רצו לתרום מניסיונם העשיר.
עוד דבר חשוב. התקשורת מפיצה את שנאת רוסיה בכלל וזה נוח להציג את כל הצבא הרוסי כחבורת רוצחים שכירים. האנשים האלה נלחמו ביחידות מיוחדות ולא בצבא הרוסי הרגיל שהוא אכן זבל. הפער בין צבא רגיל ליחידות מיוחדות שם עצום. מי שידו קלה על ההדק ומתעלל בתושבים הוא נמנה תמיד על צבא רגיל ולא על יחידות מיוחדות ומצב זה תקף בכל צבא. גם אצלנו מי שמתעלל בפלסטינים זה מג''ב או גולני אבל לא שייטת או מטכ''ליסטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתם יודעים מה..
צלף פוזל,
גיבלני,
17/11/04 09:45
|
הגזמתי.
אני מתאר לעצמי שלא מדובר בשכירי חרב אלא ביהודים כשרים שעלו לישראל בלי שום קשר ליכולות הטקטיות שלהם.
אני מתנצל בפניהם ובפני הקוראים את התגובה הקודמת שלי.
יום טוב, שקט וגשום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
הקם להורגיך....
נועם,
ת''א,
17/11/04 09:30
|
|
 |
אקום להורגך
ל"ת
הנוקם,
17/11/04 10:34
|
|