 |
29.
שודוגזל השם ירחם- כי האדם עץ ה
שופט,
18/11/04 14:17
|
כי האדם עץ השדה כי תבואו עליו במצור ? אתם לא יהודים אתם נשמות אספסוף מצרי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
הם עוד שם? יאלה לפנות לפנות
סטודנט,
18/11/04 00:18
|
המתנחלים והפלשתינים לא יכולים לחיות ביחד. כמו ילדים קטנים, צריך להפריד... השטחים אינם חשובים לקיומה של ישראל, הם גורמים רק נזק. בקיצור, שרון, נתק אותנו צהם, ועשה צדק. העם איתך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ויפה שעה קודם הם נזק לבריות
משה,
פ'ת,
18/11/04 03:31
|
ארור היום שנתנו להם להתנחל רק בגללם אין לנו שלום וטוב שלם מהתנחלות,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
המתנחלים גברים יפים וחטובים
ל"ת
יותר מהערבים,
17/11/04 23:20
|
|
 |
26.
מיסקו את הזיתים והוציאו אליהם!
יגאל כהן,
רחובות,
17/11/04 21:55
|
אם יש בעיה בטחונית אז תעבדו קשה ותטרו אותה , אל תתעללו בהם!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לעקור פלסטינים ולא עצים
ל"ת
נכון!,
17/11/04 22:23
|
|
 |
25.
למתיישבים כה לחי!
אביהו,
17/11/04 19:35
|
ככה תעשה לך תחבולות.
גם חנקין ובן צבי וגדולים אחרים פעלו בשיטות ציוניות דומות.
ולמר ניר מ''רבנים לזכויות האוייב''.
יש כמה קאפואים שמחכים לך שם למעלה בגיהנום, לאחר מאה ועשרים בשיבה לא טובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
אין קץ לתעלולי נערי הגבעות
פרחיה,
17/11/04 19:12
|
נערי הגבעות משתוללים. זה סיפור בהמשכים ועד שלא יעלה הבולדוזר על איתמר ויצהר וכל יתר התפוחים הרקובים, הלא הם פרי הבאושים של מפעל ההתנחלויות, נאלץ לסבול מתגרת ידם ולהיות נתונים לחסדיהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין קץ לתועבת השמאל! משתפי
פרחיה, נבול,
תיבלי!,
17/11/04 20:15
|
פעולה עם רוצחי תינוקות. מקדמי תכנית השלבים הערבית לחיסול ישראל. מוסרים, מלשינים ורודפים, השמים אותנו לעג וקלס בגויים. עם מטומטם שמניח לפרחיות ולנירים, להסתובב חפשי חפשי ולהביא לחורבן ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פעולה עם רוצחי תינוקות.אין קץ
משה,
פ'ת,
17/11/04 20:58
|
לאי שפויות שלך התנוקת נורתה ונהרגה רק ביגלל האידואולוגיה הפנאטית שלכם, עד היום אני שואל את עצמי היכן המועצה לשלום הילד למה הוריהם לא נענשים ונשפטים על גרימת נזק במזיד לילדהם ויש כאן חומר למחשבה , פרחיה צודקת במאה אחוז ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הזבוב והיתוש
ל"ת
מצא מין,
את מינו,
17/11/04 22:25
|
|
 |
הזבוב
Avi Ecuador,
17/11/04 19:30
|
שגם בחלקה טובה שלא שייכת לו ינסה לרדת. מצוי בסביבה מלאת מוגלה וחושב שכולם כמוהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תולעת שים מחסום לפיך המבואש
משה,
פ'ת,
17/11/04 22:14
|
|
 |
בהקדשה ל''אחד'' כמוך
Avi Ecuador,
17/11/04 22:35
|
https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/816/928.html 55. סתם קטע ממאמר של רעיה אפשטיין תופעת המוסר, והמלשין היהודי, 08/11/04 08:09 בולגקוב יצר הקבלה די מחרידה בין ''הלאומנות הגזענית הבהמית'' של הנאצים-האנטישמיים, לבין האכזריות האנטי-דתית של הקומיסרים היהודים במהפכה הרוסית ושל ה'יבסקציה'. הוא הסביר את הקנאות והמיליטנטיות של חוגים יהודים הללו בכך שמן תודעת המהפכנים היהודים נמחקה, תחת השפעת הסוציאליזם וההומניזם הרדיקלי, אמונת אבותיהם. אך היות וכל אדם יהודי הוא בעל נפש דתית במהותו, טען בולגקוב, הרי גם הפעילות האכזרית של המהפכנים היהודים היא ביטוי דתיותם. אלא שבמקרה הזה מדובר בדתיות מהופכת, הנגדית ביחס לדת היהודית המקורית. במקרה הזה היא מתבטאת במלחמתם האכזרית של הדתיים המהופכים האלה נגד כל דת בכלל, ונגד יהדות ואלה-ים עצמו במיוחד בולגקוב מרחיק לכת ומדבר על החטא הנורא של המהפכנים היהודים נגד העם הרוסי – החטא שהיה משותף למהפכנים היהודים והמהפכנים הרוסים גם יחד. הוא התבטא במיוחד בחילול מכוון ומפלצתי של קודשי הדת הנוצרית, בגסות אנטי-דתית שיטתית, שמטרתה להשפיל את המאמינים ו''להתיישב במקדש במקום האלה-ים'', בכפייה האנטי-דתית, שבה נתגלתה קנאות דתית בעלת עוצמה שלא הייתה ידועה עד כה בהיסטוריה''. אולם החטא הנורא, מוסיף ומדגיש בולגקוב, הוא שהמהפכנים היהודים חטאו נגד עצמם כבני העם היהודי, ''נגד ישראל הקדושה, העם שנבחר על-ידי האלה-ים''. כל זה קורה לעם היהודי, על-פי טיעוניו של בולגקוב, מכיוון ש''בעמקים המיסטיים של עם ישראל אין מקום לאדישות הדתית ולריקנות הרוחנית, על-כן לעולם מתרחש המאבק בנפשו...''. המסקנה מכך היא שהדתיות ההפוכה, והאיומה בביטויה בבולשביזם הרוסי, אינה מראה כלל ועיקר את פניה הרוחניות האמיתיות של עם ישראל. זוהי מסכה מתועבת שמכסה את הפנים הקדושות האמיתיות שלו, זה מצב של המשבר הרוחני הקשה בתוך ישראל. זהו סוג של ''פוגרום יהודי'' שעשו קומיסרים יהודים בראש ובראשונה נגד עמם, נגד עם ישראל כעם סגולה, זוהי ''פגיעה נוראה שהם פגעו ביהדות, פגיעה שלא הייתה כמוה בהיסטוריה'', זוהי ''ההתאבדות ההיסטורית של היהדות, אלא שהיא מיוחסת רק לאותו חלק של עם ישראל אשר בגד בייעודו. אך אפילו בחלק זה, לעולם נשמרת השארית הקדושה, הנצחית-אלמותית, זו שבזכותה כל עם ישראל ייגאל''.
בהיותו כומר נוצרי, ברור לגמרי כי בולגקוב התכוון לישועת היהודים על פי פירוש של דת שלו אנו נתייחס לאמונתו הנוצרית בכבוד, אך לא נשכח שיש לנו פירוש משלנו באשר לגאולתנו בציון. לא הציונות בפירושה הנוצרי של הרוחניות ללא חומר, ואף לא הציונות על-פי הפירוש של הנורמליזציה – כחומריות ללא רוח ובריחה מעצמנו כעם סגולה הנבחר על-ידי האל-ים. לא שמאלנות רדיקלית החוזרת למלחמה של יהודים נגד יהדותם בצורה עוד יותר אכזרית ונבזית מאשר המלחמה הישנה של היהודים הבולשביקים. לא ניסיונה של זו לכפות על העם היהודי היושב בציון את דתה המהופכת ולא שיתוף פעולה בינה לבין הנאציונאל-איסלמיזם במטרה להחליף את עם התורה בעם מלאכותי זה או אחר. רק נאמנות לאמת, להבחנה המוסרית הברורה, הַשַבַת המשמעות האבודה למילים, הדלקת הנר שיאיר הכל ויגרש את החושך. רק חזרה לעצמנו. ליהדות. לארץ-ישראל. לציונות הממשית המגלמת את מילת קודש - ציון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעניין כמה כסף אתה מקבל ממעריב
משה,
פ'ת,
18/11/04 02:29
|
אתה ימני קיצוני שתול שעובד בשכר בעיתון מעריב כל התגובות שלך מלאות ארס ושנאה ,אני רושם תגובות בעד שלום ומעריב פוסלים ומורדים אותה בכוונה וללא סיבה מצדקת, ותגובות מהמחרחר מלחמה ושנאה של Avi Ecuador,מעריב מפרסמים בהבלטה וזה שקוף בנוסף אתם גם חוסמים את התגובות שלי יש כאן ניגוד אינטירסים ויש עוד עיתון אומנם מתחרה אבל ניראה לי הרבה יותר שקול ,מעניין זה גם יצונזר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
איך ערבי מסביר?
Avi Ecuador,
17/11/04 17:48
|
כורת לשמאלי ראש ואין יותר שמאלנים במדינה כולם בורחים. איך שמאלי מבין? תקראו למעלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
הפרטים המלאים
מגב,
17/11/04 17:27
|
אני הייתי שם מה שקרה הוא המתנחלים הציעו לפלסטינים סכום כסף גדול הפלסטינים רצו את הכסף ואז הגיעו הסמולנים ורצו לעשות מסיק ושיכנעו את הפלסטינים לא לקחת כסף אמרו להם שמסדרים אותם שזה לא כסף עבור המסיק זה עבור האדמה ועוד כל מיני המצאות התפרצות הייתה מכוונת כלפי הסמולנים ולא נגד הערבים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סיפורך מבסס את החשדות
זעמן מצוי,
17/11/04 22:08
|
סיפורך מאשר מה שחשדתי. המתנחלים מנסים להשתלט על אדמתם של הפלשתינים וסכום הכסף הגדול, כדבריך אינו פיצוי על יבול הזיתים אלא עבור הקרקע. האם ידוע לך מקור הכסף, הרי נערי הגבעות אינם מתפרנסים ואינם בני גבירים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
thanks for the truth
ל"ת
Yoni,
mercaz,
17/11/04 18:02
|
|
 |
21.
ל-3 אני לצד הפלשתינאים
שפוי,
17/11/04 16:57
|
ואני גם חייל מילואים וגם אבא לילדים. ואם אצטרך לבחור בין הבריונים מיצהר ואיתמר (בחסות הצבא כמובן) לבין הפלשתינאים, אני בוחר בפלשתינאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם בבוגדים ''יהודים'' כמוך
Avi Ecuador,
17/11/04 22:22
|
הם לא רואים בצד שלהם ועריפאת ראשים היא תרופה כנראה שהם מצליחים לבטל הוסזים כמוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאבי העילג
שפוי,
18/11/04 00:37
|
המילה ''בוגד'' משכמותך (בעיקר שהיא ללא שגיאות כתיב - אמא עזרה?) היא לכל היותר מחמאה (אם לא לוקחים בחשבון מה קרה לראש הממשלה האחרון שקראתם לו בוגד).
יהיה לך קשה להבין אבל נאמנות לערכים חשובה יותר מהתלהמויות פטריוטיות, אבל באמת חבל להשחית זמן להסביר לך את זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לוחמי מקלדות קשקשנים
מילואמניק אמיתי,
17/11/04 18:33
|
האנשים באיתמר וביצהר הם בסדר גמור, מי שעשה לנו שם בתור מילואימניקים בעיות אלו דוקא השמאלנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מחזק אותך גם אני חייל מילואים
משה,
פ'ת,
17/11/04 17:39
|
וגם אב לילדים ואני מכיר את השטחים על בורים המתנחלים לא בני אדם ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
ואם הפלשתינאים
אורן,
17/11/04 16:56
|
|
 |
19.
יאללה כולם, להשמיץ מתנחלים
צו האופנה,
17/11/04 16:46
|
יו, איזה מגניב זה, גם אני רוצה לקלל ולהשמיץ ולהוציא דיבה רעה על מתנחלים סתם ככה בלי קשר לכתבה אפילו.
זה כזה קול, אחרי זה אני אראה לכל החברים שלי איזו תגובה אינטילגנטית אני כותב וכמה שאני חכם שאני שונא יהודים אחרים.
בעצם שחושבים על זה, האויב שלנו, ''היהודים האמיתיים'' הוא לא הערבים שמפוצצים בצורה לא מוסרית את עצמם ורוצחים ככה ישראלים תמימים שלא עשו להם כלום. לא, הם לא האויבים שלנו.
האויב האמיתי שלנו הוא המתנחל, למה? חלקכם ישאל (וחלקכם יחשוב ככה בלי לשאול). כי הוא זה שהממשל שלח אותו, אחרי שהוקם אשף והתנועה הלאומיץ ב65, כי הוא זה שיושב שם על מנת להגן עלינו ולעזאזל מי הוא חושב שהוא, כי הוא המנוול שבגללו נחשפו הסכמי אוסלו כשטויות, כי הוא איש האמת.
הרי אנחנו תמיד שונאים את אנשי האמת. הבה נשנא עתה את המתנחלים, הם האויב האמיתי. (ומי שלא הבין את הציניות, כנראה שהוא באמת שמאלן-טיפש)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוהבים את המתנחלים
Avi Ecuador,
17/11/04 19:00
|
אתם התקווה והקצפת שבעם. שתצליחו ותבורכו. בלעדיכם אין עתיד ואין תקווה לקיומו של עם ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממש כולם מתים עלהם גם אני
משה,
פ'ת,
18/11/04 02:47
|
אתה טועה הדובדבן שבקצפת , גם בלעדך אין קיום למדנת ישראל ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם אתה מת, בשעה טובה, איך זה
עברנו את פרעה,
נעבור את משה,
18/11/04 12:28
|
|
 |
שונא ועוכר ישראל עוד לא נישברה
משה,
פ'ת,
18/11/04 13:29
|
לך המקלדת ,תנסה לעבור על כל התגובות שלך ותבין לבד שאתה שמאלן בהפוכה ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
המתנחלים ניסו להצית את הזיתים
Avi Ecuador,
17/11/04 16:34
|
|
 |
אצלך זה דבר והיפוכו המתנחלים
משה,
פ'ת,
18/11/04 02:40
|
ניסו להצית את הזיתים ,,, Avi Ecuador,אתה קורא את מה שאתה רושם מפוצל באישיותך ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שפל!!!
Avi Ecuador,
17/11/04 18:25
|
גם אם תצפה עצמך בזהב הריח ישאר. תוריד על עצמך את המיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אם תצפה עצמך בזהב הריח ישאר
משה,
פ'ת,
18/11/04 02:37
|
Avi Ecuador, אתה בעצמך שפל ותפסיק לנוול את הפה המלוכלך שלך ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
לאורי גליקמן ולאלה שלא יודעים
אהרון1,
17/11/04 16:33
|
למה אתה לא כותב על זה שהמתנחלים והערבים הגיעו להסדר סופי על קניית כל יבול הזיתים, ואז באו כמובן ''עוכרי ישראל'' השמאלנים ושכנעו את הערבים לא לבצע את ההסכם. כל מה שקרה שם היום, כל זה קרה בגלל אלה, השמאלנים, שגרמו לביטול העסקה על מנת שבמקום הזה לא יהיה שקט. זה אומר שהעימותים ופגיעות באנשים משרתים את אלה שגרמו לכך-השמאלנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
ל14-שמאל נמושה אתה הראשון ש
סוניה,
17/11/04 16:31
|
|
 |
15.
נמאסתם המסיקים השמאלניים
ל"ת
יעקב,
17/11/04 16:29
|
|
 |
14.
איתמר אנחנו באים לפנות אותכם
ww,
17/11/04 16:24
|
|
 |
13.
כמה היציעו להם?
שצררר,
בראשית טו,
17/11/04 16:17
|
הפלסטינאים פתחו זן מיוחד של עצי זית אינטליגנטי. השיבוט הזה יודע לאסוף מודיעין ובזמן הנכון להישתהד. המתנחלים לעומת זאת, לא עשו אותם באצבע,והם מיד עולים על התרמית,ולא כמו השמאלנים והסמולנים,הם גם מיד מגיבים בצורה חריפה וגם אינטלגנטית והכל כדי לשמור על שלמות הארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
בני האדם המתנחלים פוגעים
Asaf,
17/11/04 16:17
|
בזכותם של בני האדם הפלשתינאים לחופש העיסוק, ועם כך אין להשלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
חתירה והסתה של שמאל
sailor,
17/11/04 16:11
|
הסתה ליצירת עימות מכוון בין ערבים ומתישבים-זה מהשפיצץ את ההסכם! אלה פעולות שמאל והסתה אשר מעודדת על-ידי משטרת ישראל ביו''ש ונהנית מגיבוי פרקליטות שמאלנית ושל יועץ משפטי המגוחך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה ההסתה? עובדות, עובדות,
Asaf,
17/11/04 16:45
|
|
 |
10.
ומאיפה יבוא הכסף שתשלמו??
*מוסק,
17/11/04 16:09
|
|
 |
9.
אל תדאגו ידידי
יוסי,
בת ים,
17/11/04 16:00
|
כאשר הצבא יצא סוף סוף מהשטחים. אלו ממכם שישארו שם ישלמו על ההתנהגות הבהמית הזאת. מתנחלים ארורים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
''קחו כסף ופנו את השטחים''
נועם,
17/11/04 16:00
|
|
 |
ארורה אחותך.
יוזף גבלס,
נירנברג,
17/11/04 18:40
|
על החתום: מתנחל עם אף ארוך המעוניין להתלט על הכלכלה העולמית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין קשר לאנטישמיות.
Asaf,
18/11/04 16:23
|
המתנחלים גרים בחו''ל, בארץ שלא קיבלו אליה אשרת כניסה. זהו כל הסיפור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
Olive
Iboabu,
GER,
17/11/04 15:45
|
|
 |
6.
הכי טוב לעקור
ל"ת
666,
17/11/04 15:35
|
|
 |
נכון! אוהב מולדתו, עוקר עצים!
ל"ת
*מתנחל,
17/11/04 16:13
|
|
 |
5.
על מוסר יהודי קלוקל
גולדה מאיר,
17/11/04 15:33
|
המתנחלים הנירוטים, שכחו שבכתבי אבותיהם, יש ציווי מקראי ברור ומובהק, שגם במקרה של מלחמה על הארץ, אסור בשום פנים ואופן, לגעת בעצי הפרי של האדמה. עצים לא צריכים לשלם על מחלמות מטומטמות של בני אדם. יפה מאוד שהם חוזרים לנחלת אבותיהם, ולא ממש משנה להם שהיא לא שלהם, ולא תהייה שלהם, אלא שייכת למדינה הפלשתינאית שעתידה להבנות, אלא, על אחת כמה וכמה, להשמיט ציווי תורה, לא שהם לכשעתמם ממש משנים, אבל יפה לראות כמה שאידיאולוגיה נירוטית ודתית פאנטית, יכולה להתאים את עצמה למה שבא לה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תיקון קטן...
בקי בכתבי אבותי,
17/11/04 17:47
|
האיסור המדובר הוא במקרה שאתה צר על עיר מסויימת אז אסור לך לכרות עצים שנמצאים מסביב לעיר בשביל לעשות מהם סוללה או מכונות מלחמה ולא כאשר העצים משמשים כמסתור למפגעים. אז לפני שאת כותבת מילים גבוהות קודם כל תבדקי שמה שאת כותבת זה נכון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
בדיחה
צבי,
17/11/04 15:27
|
למה המתנחלים עוקרים עצים ומונעים מסיק? כי הם חיות אדם? לא. הסיבה פשוטה. הפלשתינאים, באופן טיפוסי, משתמשים בעצים בתור מסתור למפגעי ולמטרת איסוף מודיעין לפני פיגוע (מל''מ בצה''לית). זה הכל. חבל שלא אומרים את האמת במלואה לשם שינוי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
אורי גליקמן - באיזה צד אתה?
מיכה,
חיפה,
17/11/04 15:23
|
מה יותר חשוב? בטחון, או צדק? חוץ מזה, השטחים האלה לא שייכים לפלשתינים, לכן אין נסיון ''השתלטות'' כדבריך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
להעיף אותם משם בלי שום כסף!
ל"ת
שחר,
17/11/04 15:15
|
|
 |
1.
כבודם במקומו מונח
האחד,
17/11/04 15:05
|
|
 |
יש יהודים ויש ''יהודים''.
ל"ת
Avi Ecuador,
17/11/04 17:45
|
|
 |
מסכים אתך, אבי
ל"ת
האחד,
18/11/04 02:39
|
|