 |
79.
בואו נדבר קצת על ה''כיבוש''
מישהו מוכן,
לענות?,
18/11/04 11:32
|
ה''כובשים'' הקימו ל''מדוכאים עלי אדמות'' - ''רשות'', הקימו להם צבא, סייעו בכל דרך, בגלל האוריינצטיה השמאלנית שלהם, שהמאפיין הבולט ביותר שלה הוא חוסר המוסר. הערבים השיבו על כל הטוב שהשפיעו עליהם, לראשונה מאז 1948, בטבח בלתי פוסק של יהודים - גברים, נשים, טף, עוללים ויונקים ועוברים על אמותיהם. וישראל לא הצליחה להעביר לידיהם את לב ארץ ישראל. יתר על כן, ישראל הקימה מעברים, כדי לאפשר למרצחים להיכנס לתחומי ישראל הקטנה, כדי להתפרנס. וכל אותו זמן מייללים התנים והצבועים על הדיכוי, על הסגרים, על הכתרים ועל כל אמצעי עלוב אחר בו נוקטת ישראל, בנסיון אימפוטנטי לעצור את הטבח, ובלבד שלא לחסל את האויב. וכך מנהלת ישראל מלחמה סיזיפית, שאין רואים את קיצה, מתעללת בחייליה, ממשיכה להתעלל בגבורים, יושבי יש''ע, וממשיכה בעזרת פרחיה ומשה מפ''ת להוביל את עם ישראל כצאן לטבח. ואני מעולם לא קבלתי תשובה על השאלה - מה מעניק כשרות לכיבוש ערבי? האם הוותק? אז למה השמאל עושה הכל כדי למנוע מאיתנו לצבור וותק? ואם זה עניין של ותק, אז הכיבוש ה''ירדני'' של חבלי יש''ע נמשך רק 19 שנה, ואנו פה כבר 36 שנה. אז מה בדיוק הענין? האם אין זו הסכמה עם האיסלאם, שהיהודי צריך להיות הד'ימי והמוסלמי האדון, ובכל אופן, לא ייתכן שליהודי תהיה ריבונות במקום בו דורכת כף רגלו של ערבי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
ועוד קצת על ''צדיקי הדור''
העם אינו ראוי,
למגיניו,
18/11/04 10:17
|
מחסום ארז המקרה של כפיר אוחיון הי''ד- אפריל 2004
הוכחה קיצונית לנזק של נשות השמאל במחסומים נתנה בחודש אפריל כשסמל כפיר אוחיון הי''ד נהרג בפיגוע במחסום ארז על ידי ערבי מתאבד. ביום ההלוויה, 18/4/04, התראיין האבא של כפיר, אבי אוחיון, יבל''א, בתוכניתו של מיכה פרידמן בגלי צה''ל. אבי סיפר שמספר ימים לפני הפגוע, בנו ננזף על ידי פעילת שמאל בגלל יחסו של כפיר כלפי חשוד ערבי שסירב להרים את החולצה לצורך בדיקה. כפיר מאד דאג ופחד מהתלונה שהגישה נגדו אותה פעילת שמאל. לדברי האב של כפיר, הפגוע היה יכול להימנע לו בנו וחבריו היו מקבלים גיבוי ממפקדיהם ולא היו חוששים מפני בקורת השמאל. אנו מביאים כאן כמה ציטוטים :
אבי אוחיון: ...אחד הערבים לא חשף את הגוף שלו, אז כפיר כיוון אליו את הנשק ולקח אותו לבידוד. איזה מישהי, איזה ישראלית שמה ראתה את זה, והלכה והתלוננה בפני המפקד שלו, היא אמרה שהיא תעשה מזה רעש, שתתלונן בפני חוקרי המשטרה. ואז באו הקצינים שלו המפקדים שלו, לכפיר, ואמרו לו שהוא לא היה צריך לעשות את זה. הבן שלי איבד את הביטחון האישי שלו. הוא מתקשר אלי ב 12.5 בלילה, הוא אמר לי 'אבא, אני כבר לא יודע מה לעשות, אני כבר לא יכול לישון, יש לי פחדים. פחדים שיעלו אותי על תלונה על טיל ויכניסו אותי לבית הסוהר.'' מיכה פרידמן: ואתה חושב שזה אולי השפיע על ההתנהגות שלו אתמול במחסומים? אבי אוחיון: אין ספק שזה השפיע, גם על החברים שלו השפיע, אין ספק שהם פחדו. [......] הבעיה שגם המפקדים שלהם פוחדים. פוחדים מהבקורת, פוחדים מהעתונות, פוחדים מהצלם, רובי צלם למינהם זה מה שהם פוחדים. בסוף אנחנו בעצמנו הורגים את החיילים שלנו. אנחנו במו ידינו אוכלים את החיילים שלנו, הורגים אותם. [....] הבעיה שלנו שהשמאל הוא אסון של מדינת ישראל. השמאל הוא אסון. [...]כל חייל צריך לעמוד בפני עורך דין, עורך דין צריך להיות צמוד אליו, שהוא לא עובר איזשהי עבירה...איך אפשר? עובדת השימוש בנשים וילדים מצד ארגוני הטרור לשם ביצוע פיגועי טרור מצביעה על מצוקה גדולה בה הם נמצאים. ארגוני הטרור מנצלים את נקודות התורפה הביטחוניות, כגון המעברים, ומנצלים את ההקלות הביטחוניות כגון בדיקה פשוטה יותר לנשים וזאת לשם ביצוע פיגועי התאבדות.
שימוש ציני שכזה בנשים, כמו גם בילדים, למטרות ארגוני הטרור מערער את יסודות החברה הפלסטינית ומהווה אבן נגף נוספת בדרכה של החברה הפלסטינית לקיום שגרת חיים נוחה ושקטה. למשל: ה''אופנה'' הרווחת ב''שטחים'' של ילדים ונערים המצטלמים לובשי מדים ונושאי נשק; דברי שבח המופנים בתקשורת הפלסטינית (בעיקר בטלוויזיה שבשליטת ה''רשות'') לילדים ולנערים המתעמתים עם חיילי צה''ל; ''טקסים'' המתקיימים במוסדות החינוך, מהגן ועד האוניברסיטה, הכוללים מיצגים של ילדים ונערים לובשי מדים ונושאי נשק; צעצועים ומשחקים המטמיעים את המאבק בישראל והשנאה כלפיה ; תהלוכות בהם משתתפים נערים וילדים כשהם לובשים על גופם אביזרים דמויי חגורות נפץ וכתובות המכריזים על נכונותם להיות ''שהידים''; תמונות סמליות של תינוקות לבושי סרטי מצח ובהם שמות ארגוני הטרור או תינוקות נושאי חגורות נפץ שנועדו להמחיש את נכונות ההורים להקדיש את בניהם להמשך המאבק האלים. שוב מחסום חווארה שליד שכם, שעת אחר צהריים: נער פלסטיני כבן 14 רץ לעבר חיילי המחסום, כשעליו חגורת נפץ במשקל 8 ק''ג ומתג ההפעלה בידיו. המג''ד, סא''ל גיא, ל-ynet: ''החיילים חשדו בו, כיוונו לעברו את הנשקים. הוא נבהל, הרים את הידיים וכך נמנע אסון, לאחר שהוא לא הספיק להפעיל את המטען''. הנער סיפר: הגעתי להתפוצץ - תמורת 100 שקל והבטחה ליחסי מין. חבלנים פירקו את חגורת הנפץ. אחרי האירוע: צה''ל הטיל עוצר על שכם אפרת וייס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מילה בסלע
ל"ת
עם שאינו ראוי,
18/11/04 11:01
|
|
 |
77.
ה''צדיקים'' שחיילי צה''ל צריכים
עם שאינו ראוי,
למגיניו,
18/11/04 09:45
|
לנהוג בהם בכפפות משי - ב-14.1.04 - פוצצה עצמה מחבלת-מתאבדת בטרמינל מעבר הפועלים באזור התעשייה 'ארז', בו מונפקים כרטיסים מגנטיים. בפיגוע נהרגו אזרח, שני חיילי צה''ל ולוחם משמר הגבול - גל שפירא ז''ל, סמ''ר צור אור ז''ל, רב''ט אנדרי קלגס ז''ל, וסמר ולדימיר טרוסטיאנסקי ז''ל. ארגוני הטרור החמאס והפת''ח נטלו אחריות לפיגוע. היתה זאת הפעם הראשונה שבה השתמש ארגון החמאס במחבלת מתאבדת. למבנה הטרמינל נגרם נזק רב, והיה צורך בבנייתו מחדש. בכך נמנעה כניסתם של פועלים פלשתינים לאזור התעשיה למספר ימים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
קטע
העם אינו ראוי,
למגיניו,
18/11/04 09:16
|
''עוקץ מקרנף, עוקץ מקרנף'' ''רות המשך, קרנף'' ''רות, קבל עוד דקה אנחנו מתחת לחלון תהיו מוכנים'' ''רות, אל תדאג'' הצטחק צביקה ''כל הרחוב מוכן לבואכם, צפה לקבלת פנים חמה'' ''רות, תודה עוקץ, רק תשמור על התחת שלי, יש לי תוכניות לאזרחות, האם רות?'' ''רות, קיבלתי''
ואז באופן מפתיע הנוער הגועש נערך בשורה, כל נער אחז בידו אבן בגודל בינוני, וכך אחד אחרי השני בסדר מופתי, נער זורק את האבן לכיוון הנגמש ורץ לסוף התור והבא אחריו ''מפציץ'' את הנגמש, כמו מדובר בפארק שעשועים. הנגמש והגיפ עברו תחת מטר של ברזלים, אבנים, בקבוקי צבע, חלקי מתכת חלודה והמון המון קללות לצד השני של הציר.
''עוקץ מקרנף'' ''המשך קרנף'' ''האם זיהת משהו חשוד?'' ''רות קבל שלילי, תצטרך לחזור והפעם יותר לאט, אל תשכח אתה הפיתיון'' אפשר היה לשמוע את גניחת מפקד הנגמש בקשר ''רות קיבלתי, אני אוהב אותך צביקה'' ''תודה קרנף''
הנגמש והגיפ הסתובבו במקום ופנו לעבר ההמון הזועם, ההמון הצוהל התארגן במהירות, הנערים אספו מכל הבא ליד והחלו לצרוח כאחוזי טירוף.
ראובן לצידי הצטעק בהתרגשות ''אני רואה, אני רואה'', ''מה?'' תמהתי, ''אתה רואה בתוך הסימטה מאחורי החבית החומה, מסתתר ערבי בן עשרים ומשהו עם קלאץ', הוא לובש חולצה שחורה ומכנסים שחורים, מזהה?'' ''כן, כן'' דווחתי מיד לעדי שהסביר לצביקה בקשר. ''בספירה של צביקה כל ארבעת הקלעים יתנו כדור בודד לעבר המטרה, האם זה ברור?'' שאל עדי מבלי לחכות לתשובה הברורה.
הצעיר השחרחר הציץ מעבר לחבית הנטושה בצידי הסמטה, אך ליבו היה מסומן אצלי בכוונת במרכז הצלב, צפיתי בו בהתרגשות, הוא לא מודע שאלו רגעיו האחרונים עלי אדמות. ''שבע, ארבע, שתים, אחד, אש'' הכדור יצא מהקנה בשאגה, הרשף הבזיק, , הרשת זזה בחוזקה, הבחור הצעיר הועף לרצפה, הוא היה מת בוודאות, צפינו בדם המכתים את הרצפה. צעקות חרדה, נשמעו מתוך ההמון הסוער, ידים הונפו לכיוון החלונות, ידענו, המארב תם, התגלינו, צריך לעזוב במהירות.
''קרנף עוקץ'' ''רות קבל, אתם נצמדים לבית, פותחים דלת חי''ר, האם קיבלת?'' ''רות קיבלתי''
כל הלוחמים העמיסו במהירות את הציוד על גבם, דהרו במדרגות לכיוון היציאה, שם בתזמון מדויק יצא חייל אחרי חייל לכיוון הנגמש החונה מחוץ לבית. כגלי הים החלו להתאסף מבוגרים מסביב לבית, צעקות בערבית נשמעו מכל הכיוונים, הערבים החלו לזרוק אבנים, תוך שהם מנפצים את זכוכיות חלונות הבית, שוברים את גגון הכניסה. צביקה פקד על עדי ושני חיילים להישאר לחפות על הכוח תוך כדי שההכוח מדלג לנגמש. מאיר עדי ואני נשכבנו מאחורי גדר האבנים שתחמה את רחבת הכניסה, עדי זרק רימון עשן לעבר המפגינים, ריח מתקתק נישא באוויר ומסך אפור לבן הפריד ביננו.
גשם של אבנים לא הפסיק לרדת, היה תורו של צור לרוץ לנגמש, הוא יצא מדלת הכניסה במהירות, חלף על פני ואז נפל על הריצפה תוך שהוא אוחז בבירכו בחוזקה, ניגשתי אליו במהירות ניסתי לברר את מצבו, ''זה בסדר'' אמר צור ''מקסימום כמה גימלים'' וניסה לחייך, אך הדבר ניראה רציני בהרבה כתמי דם התפשטו על מכנסיו. ''חובש, חובש, צור נפגע ברגל'', ''אין זמן'' צעק עדי ''צריך לעוף מפה'' ומשך גרר את צור תוך שהוא נאנק מיסורים. עדי היה אחרון בנגמש, הוא סגר את דלת החי''ר וסימן בידו למפקד תא הנגמש שאפשר לנוע, קול נהמת המנוע מילא את חלל הנגמש, הקפיצות של הכלי לא היטבו את מצבו של צור, אך הידיעה שמילאנו את חובתנו כראוי מילאה את לבינו גאווה.
בחדשות של שמונה הודיע הקריין באדישות ''חוסל בידי כוחות צה''ל חמוש, חייל צה''ל פצוע קל'' והמשיך לעסוק בשלום במזרח התיכון הנחתם ברגעים אילו בגבעות וושינגטון'' ''מוזר'' חשבתי לעצמי ''חבל שפה לא שמעו על זה''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
צריך לבדוק מה קורה בפיקוד דרום
Avi,
Paris,
18/11/04 08:52
|
צריך לבדוק מה קורה בפיקוד דרום ולא להאשים את המ''פ ולטייח דברים מה גם שהפלוגה כנראה לא היתה הכי ממושמעת והמ''פ ניסה להכניס קצת סדר וכמה פזמניקים ניסו להחיל חוקים שמקומם לא בצבא מסודר ועוד פחות בצה''ל החקירה צריבה למצא למה חיילים רצים לעיתונות ולא פונים לארכאות צהליות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
צבא טרור לישראל...
ל"ת
רוני,
18/11/04 01:10
|
|
 |
73.
הפרקליטות הצבאית = הצד השפוי
לא בת 16,
18/11/04 00:42
|
של הצבא.
אתם וגם המ''פ יכולים לישון בשקט: כאן עושים משפט צדק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
כלי מישחק
צופה,
שווייץ,
17/11/04 23:58
|
צר לי על עם שאיבד את כושר השיפוט,לא אנחנו הוספנו ילדים למישחק המילחמה, צהל לא מקבל משימות להריגת ילדים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
THE OFFICER WAS ASKED
HGOMELESS,
USA,
17/11/04 23:12
|
NOT TO DO IT AGAIN AND THEN WOULD LET GO HOME GOD FORBID HAD IT BEEN A PALESTINIANS OFFICER HE WOULD BE ON THE SHARON STATE TARGETING LIST A PA OFFICER WOULD NEVER DO VIDOUY HARREGA THEY HAVE SOME RACHMANESS THAT SAME RACHMANESS SOME ISRAELI OFFICER HAD LOST VAHAVAL
הגב לתגובה זו
|
|
 |
would you be in his shoes
ל"ת
then talk,
18/11/04 07:35
|
|
 |
70.
זה ממש מצחיק
levos,
ירושלים,
17/11/04 23:06
|
מה הפשע החמור פה? שילדה בת 14 מתה ללא עוול בכפה, או שבגופתה נמצאו עשרה כדורים במקום אחד? האם ווידוא הריגה הוא חשוב בכלל לעומת הרג של ילדה?
זה ממש מזכיר לי קטע מהספר ''הזר'' של קאמי. אדם הורג ללא שום סיבה אדם אחר- יורה בו חמישה כדורים. בבית המשפט כל הזמן מנסים להבין לשם מה הוא ירה כל כך הרבה כדורים. עצם הרצח אינו חשוב אפילו שהסיבה לא ברורה, המעשה התמוה באמת בעיניהם הוא שנורו חמישה כדורים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השאלה יותר פשוטה
Avi Ecuador,
18/11/04 00:07
|
למה הערבים בכלל התחילו באינתיפאדה הורידו את השמאל והעלו את שרון? למה התחילו להילחם בכלל כשידוע שהשמאל פשוט היה ממשיך בשלטון, עושה להם את העבודה ומשתמש בצה''ל לניקוי אתני של יהודים. אז כשהם התחילו לעשות סופה ויש סערת הורקן אז גם כאלה שלא אשמים שנכנסים לסופה נהרגים והסופה וצבא זה לא בדיוק מתכון להומניות מכיוון שבצבא מלמדים להרוג ולשרוד ואל תחפש בצבא דוגמאות לחיים בשלום מכיוון שצבא הוא מלחמה. הבנת? הבעיה היא יותר גדולה מחתיכת מקל שאף בסופה והיא לא המ''פ מכיוון שאת המ''פ משהו לימד והוא חלק קטן מהסופה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
פשעה של התביעה הצבאית עולה ...
פלסטיני,
רמאללה,
17/11/04 21:23
|
המ''פ כידוע לכל חשוד ב-וידוא הריגה ,לפי כל חוקי היקום וידוא הריגה גם אם זה נעשה על ידי חייל מרינס או חייל ישראלי מתגונן או על ידי 'מחבל פלסטיני ' זה נחשב לפשע מלחמה ברגע שהתביעה הצבאית הודיעה כי לא ברור באיזה סעיף יואשם המ''פ ,הריגה או שימוש בלתי חוקי בנשק ( מגוחך) היא כבר פשעה ,ופשעה עולה פי כמה וכמה על פשעו של המ''פ..היה ראוי לתביעה הצבאית להוריד את מסכת הצביעות מעל פניה ולהודיע בכל חוצפה שהמ''פ נהג כמו שצריך ותתן לו צל''ש.. ועוד יש לאנשים טענות על ברבריות ואכזריות הצד השני..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מכיר את המ''פ
קצין,
18/11/04 00:35
|
אתה עדיף שתשתוק.... המ''פ אדם ומפקד למופת .. הוא סכן את חייו למענך ולמען כולם ... זוהי שעת אמת לגלות לאדם שהקריב את החיים למען המדינה ובטחונה ... בעניין כזה צריך לגלות רגישות ... כבוד ... והערכה ... המ''פ אהב את ארץ ישראל כאהבתו למשפחתו וזה אומר הכל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ועכשיו תסביר לנו בבקשה
Avi Ecuador,
17/11/04 21:40
|
איך שאהידים הורגים אזרחים ותינוקות. מה עוצר אותם. ואחר כך תמשיך ותספר ליהודים טפשים מהשמאל מה הייתם עושים אם הייתם מנצחים ואם היה נשאר שאהיד יהודי מהשמאל שהיה יכול אולי להתפוצץ באוטובוס או במסגד ערבי... ואחר כך תוריד על עצמך את המיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
כאשר הצבא שופט את עצמו...
אהוד שפיגל,
רמת-גן,
17/11/04 21:04
|
הרי שתוצאות המשפט עשויות להיות ברורות, במיוחד כאשר מדובר באשמה בדבר ביצוע לכאורה של פשע מלחמה (וידוא הריגה) כנגד אוכלוסיה אזרחית הנתונה תחת כיבוש צבאי. אין לי ציפיות כה גבוהות ממערכת המשפט הצבאית הנהוגה בישראל (כך, למשל, ניתן לספור על אצבעות יד אחת את פסקי הדין הצבאיים שלא אישרו מעצרים מנהליים כנגד פלסטינים תושבי השטחים המוחזקים).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
to 68
lola,
17/11/04 22:41
|
|
 |
67.
טוב עשה החייל
נעמה,
מרכז,
17/11/04 20:33
|
שהרג את הילדה שהתקרבה לחיילנו. מה אתם מצפים שהיא תתקרב ואז תהרוג את כל החיילים? הרי כבר למדנו לקח שיש להיות זהירים מאד עם כל משלוחי הילדים של האויב נגדנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היו צריכים להסביר לו
לא היה,
מספיק פוליטי,
17/11/04 20:47
|
|
 |
66.
המ''פ שלנו זכאי
חייל מהפלוגה,
17/11/04 20:24
|
החיילים סיפקו לו תירוצים והסברים שלא הניחו את דעתו. ''ניקיתי את העמדה'' ו''הסתכלתי לכיוון אחר'', אמרו החיילים למפקדם. אחד החיילים נשפט ל-30 ימי ריתוק על ידי המ''פ, והחייל הנוסף, שסירב להישפט בפני הקצין, הועבר לטיפולו של מג''ד שקד.
כעבור כמה שעות, התקבלה הודעת טקסט (אס-אם-אס) בטלפון הנייד של הקצין. ''אתה שרוף'', אמרה ההודעה. עיקרי התחקיר העלו את החשד ששני חיילים ותיקים המשרתים במצב החליטו ''לבוא חשבון'' עם מפקדם באמצעות הדלפת טענות שקריות לתקשורת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תראה את הגדולה שלך
שרה אפרתי,
ראשלצ,
17/11/04 21:42
|
אתה לא צריך לפחד להעיד כי אם אתה מגיב סימן שאתה נושא את המשא הכבד הזה שאתה יודע שאדם שחף מפשע נשפט בתור אמא של חייל בגיבעתי אני מתחננת בפניך לומר מה שאל ליבך אנא ממך זה חשוב למען חבריך ולמען עצמך ולמען המשפחה שכואבת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם כך, עליך להעיד
הפרקליט,
17/11/04 20:52
|
אם דבריך אמת, עליך להזדהות, להיחקר ולהעיד ולא להסתפק בהשארת הודעות אנונימיות באינטרנט.
בלי להביע דעה על מהימנות דבריך, אני תוהה מניין לך לדעת מה אמרה ההודעה שהתקבלה בטלפון הנייד של הקצין...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני עוזב
חיי בפחד,
18/11/04 00:45
|
החיילים הוותיקים בפלוגה מפחידים גם אותנו ממש עכשיו כשחקירת מצח מבקשת עדויות הוותיקים מאיימים עלינו לתת עדוד נגד המ''פ . . . מצפונית אני לא שלם עם זה ... המ''פ זכאי אפילו אין סיכווי שהוא יחזור לפלוגה אבל לפחות שהאמת תצא לאור . מצ''ח והוותיקים נגד המ''פ ונגדנו ... הוותיקים אמרו לחיילים חוקרי מצ''ח משרתים מתחתינו אנחנו הרבון ... האם יכול להיות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לצערי אני לא מסוגל להגיד את הא
אני מפחד,
17/11/04 21:13
|
|
 |
אתה חייב
הפרקליט,
17/11/04 23:37
|
אתה חייב להעיד. שלח לי אי-מייל ל-ibam@law.harvard.edu ונראה מה אפשר לעשות. כפי שאתה רואה, מדובר בכתובת של אוניברסיטה בחו''ל ואינני קשור ל-''וותיקים''.
חוץ מזה מאיפה אתה יודע מה קיבל המ''פ בSMS?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאלה!
א,
17/11/04 22:55
|
אולי אתה תסביר לי סוף סוף למה אתם מוכנים לקבל בהכנעה כזאת את משטרי הטרור והדיכוי שה''וותיקים'' הבהמות האלה כופים עליכם? אתם כל כך מעטים שאין לכם כוח להתנגד להם? אני פשוט לא מצליחה להבין את זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתם לא מבינים אותי
חייל פשוט,
18/11/04 00:19
|
תבין אותי הוותקים העיפו כבר כמה מפקדים וזאת עובדה ואתה מבקש ממני חייל פשוט שיש לו הרבה שאיפות להתקדם לעמוד נגדם ... את המ''פ החזק והקשה העיפו אני אהיה בטוח מטרה קלה......................
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד שאלה קטנה!
א,
18/11/04 23:32
|
בביטוי ''שאיפות להתקדם'' אתה מתכוון לזה שגם אתה רוצה להגיע לדרגת ''ותיק'' ולהתעלל בחיילים חדשים? תנסה לענות בלי להתחמק הפעם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מתחמק מתשובה.
א,
18/11/04 23:28
|
עם כל הכבוד לזה ששירתתי בקריה ואין לי שום מושג על שירות קרבי, אני מרשה לעצמי להניח שאתה לא נמצא שם בודד במערכה מול אותם ה''וותיקים''. אתה רוצה לומר לי שאתם בנחיתות מספרית מולם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השמאל
אלטלנטה,
17/11/04 21:32
|
|
 |
65.
הכל
ל"ת
טבריאי,
ירושלים,
17/11/04 20:09
|
|
 |
64.
די שירדו ממנו
סתם 1,
17/11/04 20:08
|
אחרי שהורידו אותו מדרגת רוצח מנסים בכל דרך להלביש עליו משהו כדי לא לצאת מטומטמים גמורים בושה לצה''ל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
משחררים רוצח
ל"ת
אורן,
17/11/04 20:07
|
|
 |
מה , משחררים חברך ברגותי?
ל"ת
מרק,
17/11/04 21:53
|
|
 |
62.
עזבו את הקצין המוכשר
יגאל,
צפון,
17/11/04 20:06
|
לדעתי צריך לחדול לטפל בסוגיה הזו חיילי צהל נמצאים בלחימה באוייב חסר מעצורים וזה מה שגורם לתוצאות הנ''ל קצין טוב מלח הארץ צריך לקדם אותו ולחדול מהרס עצמי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
זו אחת הדרכים של מדינת ישראל
בכיה לדורות!,
שלוםיאל,
17/11/04 20:05
|
לדכא את יצר הקיום של העם הזה. תארו לעצמכם שהדיחו מפקד, משום שציין ש''ערפאת מת בשעה טובה''. הבנתם את זה? אם ערפאת לא היה אויב מר ממוות, אז אין אויב!!! אז בשביל מה נחוץ צבא לישראל? מדינת ישראל האויב מספר אחת של העם היהודי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק שלוםיאל 100% !!!
ל"ת
צדק,
17/11/04 23:30
|
|
 |
לשלומיאל הצודק
עמירה,
גוש דן,
17/11/04 20:29
|
גם אני הייתי המומה שקראתי מה עשו לחייל שבצדק אמר שהכלב ההוא מת ב''ה. מה הם חושבים השמאלנים שם בצבא? ארכי רוצח שגרם למעל 1000 הרוגים ועשרות אלפים פצועים אז מה צריך לתת לו צל''ש? לדבר עליו כמו יפי הנפש החנפנים,לאחר שהכלב הנאצי הזה מת. טוב עשה החייל שכך התבטא. כל העם חושב אותו דבר,חוץ מהתשקורת וכמה שמאלנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עדיף להסתפח לארצות הברית
Avi Ecuador,
17/11/04 20:26
|
|
 |
עדיף לספיח אותך חזרה לבוליביה
משה,
פ'ת,
17/11/04 22:30
|
|
 |
60.
נאלצו למצוא איזה סעיף, כדי
זה כבר לא יימשך,
זמן רב. די!!,
17/11/04 20:03
|
לספק את תאוות הרדיפה של השמאל את מגיני העם והארץ! זה הכל. למעלה ממאה שנה אנו נאלצים להילחם על עצם קיומנו מפני חלאת המין האנושי, שאינה בוחלת באמצעים, גם לא ביצירת ''עם'' על כרחו, כדי לשמש כלי להשמדתנו. וכאן מתעסקת התיקשורת בשירות ה''שלום'' בקצין קרבי, המסכן את חייו יום יום כדי להגן על חייהם של מכי המקלדת, כדי שיוכלו להשמיץ אותו בבטחון!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
המ''פ הזה צריך להיות רמטכ''ל!
א,
17/11/04 19:52
|
מהכתבה ב''7 ימים'' השבוע מסתבר שסוף סוף קם שם אחד שניסה לרסן קצת את הנבלות הבהמות הכולרות האלה שמכנים את עצמם ''ותיקים'' ומרשים לעצמם להתנהג כמו חיות לחיילים חדשים. ואל תספרו לי על העבודה הקשה שהם עושים כי זה לא מעניין לי אתם יודעים את מה. קודם שיהיו בני אדם. אני מאמינה ב100% שהחיילים ה''ותיקים'' התינוקות המטומטמים שלו העלילו עליו את כל הפרשה כי הוא לא הרשה להם להפוך חיילים צעירים למשרתים. סוף סוף בא מישהו מספיק חזק לטפל בהם כמו שצריך. כן ירבו כמותו. לקדם אותו בתפקיד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
the rotating door of guilt
homeless,
usa,
17/11/04 19:31
|
will incourage more of the same murder a life was taken away from this palestinians girl and a rotating door of prison is the best the parklitout can do bousha
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשאל את האחים
Avi Ecuador,
17/11/04 20:42
|
המוסלמים שלך איך מנצחים. אם היו או ינצחו פעם. אתה בטח מבין שלא היתה בעיה יהודית ולא היו שאהידים יהודים, בזה אתה מאמין? אם לא, אז אתה מטומטם. אם כן, אז אתה בדרך להפוך לבן אדם. כנראה היה ''טוב'' אם צה''ל לשבוע היה מקבל את המנטליות שלכם, לא היה בית מיקדש יהודי, סליחה לא היו פלסטינים ומשהו חדש היה צומח כנראה. טוב, חלום רטוב של יהודי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
decision lacking justice
Adi Goren,
SA,
17/11/04 19:49
|
It was obvious that the killing was wrong doing. The vibrant clarity of a crime comitted is not being dealt with hands of justice. It's a bad decision of the praklitut and it is clear as sky.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
מי שהולך ומביא
Avi Ecuador,
17/11/04 19:27
|
לשימוש בצבא ומלחמה ותהיה זו מלחמה באיזה שם שתנו לה, לעולם לא תהיה הומנית ואל תחפשו הומניות בצבא. בצבא מלמדים להרוג להרוס ולפגוע, מה ההומניות בתורת ההריגה? בכדי להיות חייל ''טוב'' אתה במלחמה חייב לגלות את החיה שבך ואין ספק שהצסגרת לא מתאימה לדוגמה של הומניות. אז בטח שאני לא נגד צבא כשידוע מי הם החיות שממולנו אבל כשמלמדים חייל להרג והוא חייל צעיר אז אל תנסו לעשות אותו עורך דין מכיוון שבסוף התהליך הוא או חבריו יהרגו מכיוון שהוא יהסס או יקח החלטה לא נכונה שתביא למותו. הערבים צריכים היו לדעת ולהבין את הסיכונים שהם לוקחים על עצמם ולצערי הבחורה מתה ואולי היתה החלטה לא נכונה שיש ללמוד ממנה בדלתיים סגורות וגמרנו. יהיה יפה גם ממנהיגי חלם שיפסיקו להשתמש בצה''ל כצבא הכנה לפלסטין ולהטיל על הפלסטינים את האחריות לא לרצוח באזרחנו, לא להאשים את הנרצחים. במקום להפוך ''לקלגסים'' היה עדיף שהיו מפנים את כולם ומכילים עליהם את האחריות על חיי תושבנו. רצח היה נראה כפגיעה בישות היהודית והיה חייב טרנספר לפי תוכנית אב שנכתבה מראש. הרבה יותר מכובד לעמנו והיה מונע הרבה קונפליקטים מחיילנו שלא היו עושים עבודה זרה ועגל זהב; פותרים להם אנרכיה ובונים להם עם ומדינה על חשבוננו ועוד קוראים להם קלגסים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Avi Ecuador,דובר צה'ל ממתי
משה,
פ'ת,
18/11/04 10:42
|
לעולם לא תהיה הומנית ואל תחפשו הומניות בצבא.בצבא מלמדים להרוג להרוס ולפגוע,אתה במלחמה חייב לגלות את החיה שבך ואין ספק , Avi Ecuador, פראזיט אתה שרתתה בצבא בכלל יש לך מושג מי זה צה'ל בכלל חולה נפש דחוף צריך לאשפז אותך במחלקה סגורה אידיוט ,,,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
FOR G-D SAKE, LEAVE HIM ALONE
ל"ת
A NATION,
17/11/04 19:16
|
|
 |
55.
תודה לאלהים-הם הרי ניסו אותנו
דר' אסתיה ח''ג,
ירושלם,
17/11/04 18:59
|
אם היו מרשיעים אותו הם היו יכולים לשלוח ילדות הפעם עם מטען - כי להם אין כל ערך לחיי אדם. הנערה קרוב לודאי נשלחה לניסיון כדי לראות אם הם יצליחו בשיטה זו להרוג בחיילנו. טוב שיש גיבוי מסוים. למרות שאם הוא ירה בה מקרוב זה מראה על רמה מסוימת של חוסר אנושיות - כי אם היה עליה מטען הוא היה מתפוצץ איתו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
למפ שחינך את חייליו ליושר
שרה אפרתי,
ראשלצ,
17/11/04 18:53
|
אם יש קצין בצהל שחינך ונתן את נישמתו לחייליו אז זה המפ שהיום אתם שופטים אותו שלא בצדק הוא אחד האנשים הכי אנושיים שיש והיתה לי את הזכות הכי גדולה שבני היה חייל שלו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
בושה וחרפה של החלטה!
ל"ת
יובב,
שנקין,
17/11/04 18:51
|
|
 |
וכשלדה כזו תהיה לידך
דר' אסתיה ח''ג,
ירושלם,
17/11/04 19:01
|
ותתפוצץ עם מטען נפץ - כי כך הם יעשו, מי יגיד את הבושה הזאת????
אולי כדאי לחשוב על כל האופציות לפני שמוכרים בזול את מי שמגנים על חיינו בדמם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
אחר כך תשאלו למה אני לא משרת
wata hell,
is goinon?,
17/11/04 18:49
|
למה מי מת שאני ישרת בצבא הזבל הזה שלא מגבה את חייליו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
זה הכל?!
ל"ת
יפה,
17/11/04 18:44
|
|
 |
50.
לא מוצדק!!
ל"ת
רונן,
17/11/04 18:44
|
|
 |
49.
צה''ל יזכה אותו במאה אחוז
אין שם משפט צדק,
17/11/04 18:38
|
''הכל נסגר במשפחה'' בסוף יאשימו אותו שהוא בסך הכל לא תפעל את הנשק כמו שצריך וישחררו אותו צח כשלג. לא נורא- בכל מיקרה את הילדה הנרצחת אי אפשר להחזיר לחיים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
למה זה לא מפתיע אותי
תום,
ת''א,
17/11/04 18:33
|
ברור היה שהוא לא יענש, בקרוב: סדרת צילומים שלו מתעלל בגופה (משהו קטן לאלבום המשפחתי).
הפכנו לגרועים מאויבינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
He is being persecuted, but no
Sam,
17/11/04 19:12
|
for killing. Do you really think his bulet killed her? No, it did not. So why would he be persecuted for it? He is persecuted for what he did
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
טמטום צה''לי! כדאי מאוד לקרוא!
דניאל,
17/11/04 17:34
|
בדיקת האירוע החלה לאחר טענת הפלסטינים כי בגופה נמצאו 17-19 קליעים. אין נתון אחר לגבי מספר הקליעים שנמצאו בגופתה רק הגרסה שנמסרה ע''י הפלסטינים בתקשורת. הפלסטינים לא סיפקו כל ראיות מוחשיות לגבי מספר הקליעים, לדוגמה - דו''ח הנתיחת גופה, הצגת הקליעים וכו'. צה''ל מסתמך על טענה כללית של הפלסטינים. קיימת אפשרות אחרת, למשל שנמצאו פחות קליעים בגופת הילדה. צה''ל לא פנה לפלסטינים כדי לקבל את דו''ח הנתיחה לאחר המוות ולא את הקליעים!!!! בכל זירת הריגה/רצח זו פעולה אלמנטרית של כל גורם חוקר. מדוע במקרה זה צה''ל לא מיצה את הבדיקה וכך ניתן היה לדעת בוודאות מוחלטת מי ירה בילדה האומללה . אבל צה''ל ה''חכם'' מעדיף לבצע בדיקות פוליגרף ועימותים אשר מהם לא ניתן להגיע לחקר האמת. עו''ד שנפלד - המלצתי לך - דרוש מצה''ל שיפנה לפלסטינים לקבל את הקליעים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
מסכן המ''פ- תפסו שעיר לעזאזל
ל"ת
רוני,
17/11/04 16:53
|
|
 |
45.
איזה מדינה מז.... שמפקירה את
הורדוס,
הרודיון,
17/11/04 16:42
|
איזה מדינה מז.... שמפקירה את חייליה וקציניה. זה התחיל בקבר יוסף ונמשך גם כעת. לפעמים אני מרגיש שפראייר מי שהולך לצבא אם אין מי שמעריך את זה ואין מנגנון שנותן גב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
שחררו את המ''פ לאלתר!
מרב,
17/11/04 16:22
|
|
 |
ואין מוסר במלחמה רחמים עליך?
ל"ת
בני,
17/11/04 19:46
|
|
 |
43.
לא חשוב מה יקרה
עדנה,
פ''ת,
17/11/04 16:16
|
תמיד בסופו של דבר אנחנו יוצאים הרעים והם המסכנים,וזה ממש ממש לא ככה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן חשוב מה יקרה ואנחנו לא רעים
משה,,,
פ'ת,,
18/11/04 10:31
|
גם לי יש ילדים ולא הייתי רוצה שתיפול שערה מראשם ובטח לא מילד מתלהב שחושב את עצמו לרמבו מול ילדה אומללה חברי אנחנו אבדנו את השפויות עדנה באיזו קלות את מזלזלת בחייה אדם ללא הנד עףעף את כותבת לא חשוב מה יקרה תתעוררי מדובר כאן בחייה אדם ולא משנה גזע דת ומין זו לא היתנהגות הולמת קצין בצה'ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
המ''פ הזה צריך לשבת הרבה שנים
לימור,
17/11/04 16:15
|
|
 |
פרס נובל
עאפאת,
17/11/04 21:54
|
|
 |
15yr suicide bombers
Allen Towne,
Pennsylvania,
17/11/04 21:19
|
Question: How do you know a 15 year old is a suicide bomber? Answer: the soldiers tell you at their friend's funeral. Is that what you prefer then
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קודם תדעי לירות בM16 ואז...
רועי,
ירושלים,
17/11/04 19:31
|
תעבירי ביקורת. הגשת קפה וענית לטלפונים בשלישות בקריה ויש לך עוד את החוצפה לבוא בטענות למ''פ שנמצא 24 שעות בסיכון חיים. את פשוט מעוררת רחמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כשאת יושבת מול המחשב שלך,המ'פ
משרת את צה''ל,
17/11/04 19:19
|
למה את שופטת אותו? ילדה בת 14 גם יכלה לפוצץ אותו ואת חייליו, ואז מה היית אומרת? היית קוברת. אל לנו לשפוט חיילים שמחרפים נפשם,ותישקורת עויינת ממהרת לשפוט בטרם התבררו העובדות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
בושה לאנושות!
אהרון,
צפת,
17/11/04 16:10
|
שום דבר לא מצדיק פשעי מלחמה-אנחנו לא צריכים להתנהג כמו ערבים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה אתה שופט אותו?
תתנצל,
17/11/04 19:21
|
תישקורת עויינת מאביסה אותך,ובטרם התבררו העובדות כבר מיהרת לשפוט את המ'פ שמגן עליך כשאתה יושב מול המחשב שלך. תתבייש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
נמאס כבר מכל ההתיפיפות הזאת!
נתנאל,
17/11/04 16:09
|
המוסריות הלא ברורה הזו בשעת מלחמה.המחבלים לא חושבים פעם וחצי פעם כשהם הורגים אותנו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
המלחמה האינסופית הזו
שבי,
17/11/04 16:08
|
הורסת לנו את הילדים!חייבים כבר להתנתק מכל השטחים הארורים הללו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
חיילי צה''ל יישר כוח!
ארנון,
חיפה,
17/11/04 16:07
|
אסור לנו לשפוט את החיילים! המציאות שבה הם חיים היא בלתי אפשרית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
לא מספיק שהרמטכ''ל זיכה אותו??
ל"ת
שמעון,
מעלה אדומים,
17/11/04 16:06
|
|
 |
36.
אין מה לעשות חברים..
עמיחי,
17/11/04 16:05
|
|
 |
35.
''אם בארזים נפלה שלהבת''...
אריאל,
17/11/04 16:03
|
אם קצין מתנהג בצורה כזו ,אין פלא שהחיילים מתנהגים כמו שהם מתנהגים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה יעשו אזובי....
ל"ת
פלסטיני,
רמאללה,
17/11/04 22:10
|
|
 |
מי שמך שר ושופט?
ל"ת
תתנצל,
17/11/04 19:23
|
|
 |
34.
כשמתפוצץ אוטובוס
רפי,
הקריות,
17/11/04 15:57
|
לכל האנשים שאומרים שאומרים שכשמתופוצץ אוטובוס לא עושים חקירות וכו' . אתם אנשים משוגעים בעיני אתם כמו אנשים שמצדיקים את הטרור . כי פשוט אי אפשר להשוות בין מחבל פנאט ומטורף שמוחו נשטף והוא פועל תחת אקסטזה דתית לבין חייל צעיר שקרס תחת הלחץ של מלחמה קשה ולא מוסרית.צה''ל (כך לפחות אמרו לי) הוא הצבא הכי מוסרי בעולם והשוואה כזאת היא פשוט שיא הטמטום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים איתך !
ל"ת
איתן,
17/11/04 16:11
|
|
 |
33.
מאסר עולם-לא פחות מזה!
ל"ת
דוד,
ירושלים,
17/11/04 15:44
|
|
 |
32.
מלחמה זה מלחמה!!
רונן,
יהוד,
17/11/04 15:43
|
|
 |
31.
בושה לצבא שאלו הם קציניו
ל"ת
גיל,
חדרה,
17/11/04 15:42
|
|
 |
30.
תנסו לתאר לעצמכם
אהוד,
17/11/04 15:41
|
מצב בו הפלשתינים חוקרים מחבל שביצע פיגוע .....חה חה חה חה חה. נמאס כבר מהנפש היפה של מדינת ישראל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
מה זה משנה אם וידא הריגה..?
יובל,
נתניה,
17/11/04 15:40
|
|
 |
28.
עדיין לא ברור במה יואשם...
ישראלי 1,
17/11/04 15:39
|
|
 |
27.
שמתפוצץ אוטובוס
ליאורה,
17/11/04 15:39
|
|
 |
26.
מסקנה
יאיר,
ת''א,
17/11/04 15:38
|
|
 |
25.
המ''פ פעל נכון
עמרם,
ב''ש,
17/11/04 15:37
|
|
 |
24.
צבא פושע מלחמה!
ל"ת
יערה,
17/11/04 15:36
|
|
 |
23.
מה בדבר רצח?
אבי,
באר שבע,
17/11/04 15:33
|
גרם למוות?
ידע שגורם למוות?
כיוון להורגה?
לא היה מאוים בעת הירי?
שפוי?
אם כן * 5 - למה לא להאשים ברצח?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
וידאוי הריגה? מדינה מפגרת
יפית,
חדרה,
17/11/04 15:31
|
מצווה להרוג אותם כל ילד ילדה נשים וגברים מלמדים אותם לרצוח יהודים אז ככה שבסוף הם יוצאים מחבלים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
שיחיה ויסבול
חיים,
צפון,
17/11/04 15:25
|
|
 |
20.
הכיבוש משחית
יואל,
17/11/04 15:25
|
איך אפשר לצפות מבחור בן 23 להיות נורמלי כשהו נמצא בסביבה לא נורמלית. במקום משפט והשפלה, להכניס אותו לחוות שיקום נפשית לכמה חודשים ולשחרר אותו מהצבא.
וכמובן לצאת שעה אחת קודם מהשטחים כי המקרה שלו הוא כנראה אחד מני רבים והמ''פ קורבן מסכן של הנסיבות. המ''פ צריך להגיש תלונה ולתבוע באופן אזרחי את הרמכ''ל בבית דין בין לאומי על כך שגרם לו להיות מעורב בתקרית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לצאת מהשטחים הכבושים
יואל אתה צודק,
17/11/04 19:26
|
די לכיבוש! משחית כל חלקה טובה וגורם לבנינו החיילים להיקלע למצבים בלתי אפשריים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
תביעה על ירי בגוויה?
יאיר,
17/11/04 15:22
|
משהו דפוק באופן בסיסי בצבא שלנו, שבו רוצים לעודד הבעת דעה של חיילים, בתנאי שזה תואם דעה מטעם (חלילה לא משהו בנוסח: ''ערפאת מת, בשעה טובה''), לעודד הסתערות בתנאי שיורים ולא פוגעים, לעודד קצינים קרביים בתנאי שהם מתנהגים כאנשי רוח. הייתי איכשהו מבין, אם היו תובעים את המ''פ על עצם הירי, אבל על ירי בגוויה... דפוק!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
תרדו כבר מהקצין שפעל בתנאי לחץ
ל"ת
איש מילואים,
17/11/04 15:19
|
|
 |
17.
וידוי הריגה -- בד''כ ה''מבודא''
ל"ת
כבר,
מת,
17/11/04 15:12
|
|
 |
16.
מדינה דפוקה תלמדו מיסאר ערפת
יצחק,
17/11/04 15:12
|
|
 |
צודק צודק צודק!
ל"ת
שיר,
17/11/04 15:37
|
|
 |
15.
מ''פ אלק
משה,
טבריה,
17/11/04 15:11
|
|
 |
כבר שפטת אותו? היית שם?
משה תתנצל,
17/11/04 19:28
|
|
 |
14.
אני בחייייים לא מתגייס לצבא!!!
אלדד,
17/11/04 15:09
|
|
 |
צודק מאה אחוז!
ל"ת
חיים,
17/11/04 15:43
|
|
 |
13.
The soldier
tikva,
17/11/04 14:44
|
may be made a mistake in the identification but he acted very reasonably It could be a stuffed with explosives girl. And all those who are judging him are iether arabs or left ext-sts.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
הבעיה לא במ''פ
יאיר,
חיפה,
17/11/04 14:44
|
הבעיה היא במדינה שמביאה אנשים לידי מוות מוסרי המ''פ הוא הקורבן אבל לא של הפלשתינאים אלא של ישראל. לחימה ממושכת בתוך אוכלוסיה תמימה יכולה להביא לידי מצב כזה כל אחד . רק אם נצא מהשטחים נוכל למנוע מדור נוסף את הטירוף שבלחימה המיותרת הזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
מדינה מטורפת שגורלה כליון
יוסי,
17/11/04 14:38
|
עד איזה שפל הגענו מעמידים לדין את מי שמגן עלינו ומעודדים את אלה שרוצחים בנו. תודה למממשלת המילכוד בראשות שרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עם אנשים כמוך לא שווה לחיות פה
קובי,
17/11/04 15:09
|
עוד מדינה עם חלאות אדם כמוך ואבדנו. טבחו פה ילדה קטנה עם הילקוט עליה, אתה מצליח להכניס את זה לראש גולם איש?!?!?! איזה ''מגן עלינו'' ואיזה נעליים! הבנאדם הזה חלאת המין האנושי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה עם..
אתי,
17/11/04 19:40
|
כל הילדים היתומים, קטועי ידיים, רגליים ועוד כל מיני שלא נדע... שטבחו לנו...מה קורה לכם?? איזה ראש מעוות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגולם זה אתה.
ל"ת
איזה,
דביל.,
17/11/04 19:33
|
|
 |
10.
פחד להיות היום חייל
לאן הגענו גואל,
17/11/04 14:36
|
לירות אסור ילדים מחבלים כבר גם היה האם הם גם עושים כזה עסק מכל דבר זה כבר מוגזם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
להכניס את זה כנורמה!
יעלי,
באר שבע,
17/11/04 14:20
|
צה''ל היה צריך ליזום פעולות של הרג באויב ולא שזה ייחשב למשהו חריג. רק אם ימותו להם הרבה אזרחים הערבים יבינו שמלחמה כואבת!
צריך לתת צל''ש לקצין ולקדם אותו בצה''ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא פלא שעושים אצלנו פיגועים
ענת,
באר שבע,
17/11/04 15:08
|
אני בעד להתחיל אצל ה''יעלי'' הזאת בבית: שיחסלו את הילדים שלה, את אמא ואבא שלה, את הדודים שלה, את האחיינים שלה, את האחים שלה, את החברים שלה, את החברות שלה, את המשפחות של החברים והחברות שלה, את כל מי שהכיר אותה או ידע על קיומה, ויפוררו את השכונה שלה לאבק - בתקווה שזאת לא השכונה שאני גרה בה. אחרי זה אולי ה''יעלי'' הפשיסטית הקטנה שמפילה על העיר המסכנה שלנו את הפיגועים, תתאפס. אמנם לא יהיו לה קרובים, אבל אולי לפחות יחזור לגור לה קצת מוח בקודקוד. ואולי לא, לא נדע לפני שננסה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
to anat
gili,
17/11/04 19:08
|
you cant get lower than that. i do hope it will be your house and only your house!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק גילי..
אתי,
17/11/04 19:37
|
איכס איך אתם מדברים ממש מגעילים! אני לא מצדיקה את החייל אבל בכל זאת הרגו..היא מתה...זהו ביג פאקינג דיל...תחשבו קצת עלינו יא מטומטמים! ולא פלא שתקום ותעלה כאן מלחמת אחים בקרוב!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
לתת לו פרס נובל לשלום...
מה רוצים ממנו?,
17/11/04 14:05
|
ערפאת שהיה אחראי לרצח מאות ילדים ישראלים קיבל פרס נובל לשלום, אז מה רוצים מהמ''פ שהרג אולי בשוגג ילדה אחת....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הידעת, ערפאת מת!
מבזק חדשות,
ניעור קטן,
17/11/04 14:32
|
כדאי שתמצא לך איזה מנטרה אחרת, שק האיגרוף כבר לא תלוי שם, אתה מדבר על ריק. לא חבל על המאמץ, להתיז מהפה קצף על מישהו שכבר לא שם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה ל- מבזק חדשות, ניעור קטן
מה רוצי ממנו,
17/11/04 16:16
|
העובדה שערפאת מת לא משנה את העובדה שפרס נובל לשלום ניתן לרוצח ילדים סידרתי, מעניקי הפרס עדיין בחיים. ואם זו הנורמה החדשה, מה רוצים מהמ''פ, שהרג אולי בטעות או לא ילדה אחת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
רוצח שפל/ילד מסכן-עונש מרתיע!!
ל"ת
איפה המוסר שלנו,
17/11/04 13:51
|
|
 |
את/ה כנראה לא נפגעתם בטרור
יפה נפש,
17/11/04 14:07
|
לך/י לחפש את המוסר והאנושיות אצל רוצחי הילדים שישנו במיטתם. רק מי שלא נפגע מהטרור או אין לו קרובי משפחה או מכרים או אטימות לב לנרצחים , יחפש את המוסר אצל הקורבן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''קורבן'' שמרוקן מחסנית בילדה???
שלמה,
ירושלים,
17/11/04 14:30
|
א. ילדה חוזרת מבית ספר. מעמדה צבאית שהיא חולפת על פניה יורים בה ופוצעים אותה אנושות או הורגים אותה. קצין פורץ מתוך העמדה, רואה שמדובר בילדה קטנה שוכבת על האדמה, ובמקום לצרוח כמו משוגע שיביאו לפה אמבולנס כי הילדה של מישהו שוכבת פה, מרוקן לתוכה מחסנית שלמה. ב. מגיב האינטרנט ''יפה נפש'' מצדיק את החייל היורה בנימוק שאין צורך לחפש אצלו מוסר, הוא הרי קורבן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא לא יואשם בהריגה!
תתנצל,
17/11/04 19:32
|
כשאתה נושם לך מול המחשב החיילים שלנו מגינים עליך,ויש תקלות במלחמה. אל תאשים בטרם ייקבע שופט בישראל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
אבו גיהד
אבו גיהד,
17/11/04 13:36
|
גם מי שעשה לו וידוא הריגה צריך לשהישפט על כך עד היכן הגענו? מטומטמים לא כדאי לשרת בכלל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שעשו לו וידוא הריגה
אבו אמו,
17/11/04 14:27
|
כבר לא צריך שום דבר. מי שביצע את וידוא ההריגה, צריך להיענש. ומי שמגיב באינטרנט בצורה כל כך מטופשת, ראוי שיעשו לו וידוא הריגה (רצוי שאותו חייל יבצע את זה, אם הוא כבר בכלא אז מה אכפת לו). זה יסגור לך את המעגל יופי ויפטור אותנו מהחשש שיום אחד תמצא את עצמך עוסק בתחביב הוידוא הקטן שלך בזמן שירות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה קבעת שוידא הריגה?
אבו טיזי,
17/11/04 19:34
|
|
 |
5.
העיקר שיוצאים מהר עם גיבוי
הרמטכ''ל משקר?,
17/11/04 13:29
|
לפני שבודקים. כמה זמן עוד ייקח שנבין שתגובות צה''ל לא אמינות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כשרמטכל מצטלם עם פורע חוק
מיואשת,
17/11/04 19:36
|
רמטכלנו מיהר להצטלם ליד מיטת נעמתי,פורע חוק שחיבל בגדר ההפרדה,רכוש המדינה. רמטכל במדים חש לביקור חנפני,אז מה יגידו אזובי הקיר???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
אבל השופט בוגי חנן אותו
שש,
17/11/04 13:27
|
טוב שמשהו עוד עובד במדינה הזאת ורוצח ימצא מקומו רק בכלא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא לא חנן אותו
שבע,
17/11/04 14:25
|
הוא רק לא העניש אותו עד שאשמתו תוכח או תופרך, זה הכל. בכל מקרה, טוב עשה צה''ל שהדיח, כצעד ראשון, את הדבר כזה מפיקוד על חיילים (שכנראה היה מחורבן בדיוק כמו ניהול הירי בילדה), ושהוא שופט את החייל. הלוואי שיימצא זכאי, אגב - אבל אם הוא אשם, יש עליו משקל של חיי ילדת בית ספר - לא דבר להתעלם ממנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
האם יש לדבר קשר עם פרשת זכאי ?
ל"ת
RAMI,
17/11/04 13:23
|
|
 |
2.
משהו מסריח כאן בכתב האישום
ל"ת
אמא של חייל,
17/11/04 13:17
|
|
 |
כן, התגובה שלך מסריחה
אבא של חייל,
אחר לגמרי,
17/11/04 15:11
|
בתור אבא של חייל אני מקווה שהבן שלי לא לומד ממני את מה שהבן שלך לומד ממך. כי אחר כך כשהבן שלך מסתובב עם המלים (המסריחות, כאמור) שלך בראש, הוא רוצח ילדה שחוזרת מבית ספר על סעיף נשיאת ילקוט בית ספר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
בושה למדינה ,במקום לגבות אותו!
מ''פ,
17/11/04 13:11
|
אם היה בצבא אחר לא היו בכלל מעלים זאת על הפרק!! מה מצפים שהוא יחשוש לחייו ולא יעשה כלום ??!?!
כולם גיבורים כי לא היו שם .. במיוחד בתובע המגונדר והמעומלן שמחפש כותרות כדי לחזק מעמדו באזרחות!!!
בושה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כולי תקווה שאתה לא באמת מ''פ
יותם,
כפר סבא,
17/11/04 14:13
|
של אף אחד. נכון, אם היה חייל בחמאס - או חבר בארגון טרור מתנחלי שרוצה לפוצץ בית ספר מלא ילדות קטנות, אף אחד בארגון שלו לא היה מעלה בדעתו שלא לשבח ולפאר אותו. למרבה השמחה מזימות ארגוני המחבלים של הפלשתינאים ושל המתנחלים נכשלות נכון לשניה הזאת, ולא הם קובעים את אג'נדת הטרור במדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גאווה למדינה שלא מגבים דבר כזה
מחסל פלשתינאיות,
קטנות,
17/11/04 14:11
|
איפה אתה חי, בגרמניה הנאצית? באוגנדה של אידי אמין? בוייטנאם? בסרביה? מה היה יוצא ממך אם היה בידיך לתת הוראות לחיילים - רוצח המונים, או סתם רוצח קטן, רגיל? בכל מקרה התגובה לאירוע מהסוג הזה חייבת להיות חקירתו. אם החייל אשם - הדבר שביצע לא נבע מהיותו חייל וגם לא מהנסיבות שנמצא בהן, אלא מאותה דפיקות שגורמת לגבר לשרוף את אשתו או לילד לערוף חתולים. במקרה הזה - דינו כדין כל רוצח (או מתעלל בגופה, אם יתברר שהילדה כבר מתה לפני כן). אם יזוכה - אנחת הרווחה תהיה לא רק שלו, אלא גם של צה''ל בכללותו וגם שלי - אף אחד לא מעוניין לגלות שאכן בוצע פה דבר מזוויע כזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק בהחלט !!!
ל"ת
גם מ''פ,
17/11/04 13:48
|
|
 |
הבושה העיקרית היא
יוסי,
בת ים,
17/11/04 15:28
|
שקלגסים כמוכך וכמו המ''פ השני מפקדים על פלוגה בצהל. אני מקווה שתהפכו לסרבנים עקב זה שממשלת ישראל תפנה את ההתנחלויות. הרווח שלנו יהיה כפול
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מפחד שאין לך גיבוי אוטומטי
ל"ת
מ''פ יקר,
17/11/04 13:36
|
|
 |
וכל זה חוזר אלינו
לייב,
מול עזה,
17/11/04 20:00
|
הזילות בחיי האדם ובכבוד האדם חודרת לכל פינה בחיינו. אם לא נדע להתנתק מהזית הכח וה- ויסולח לי על הבטוי''הפאטר לאנד''במובן הרע של המילה . ועד שלא נחזור לשפיות ולאצמנו בגבולות ההגיון הציוני האמיתי לא תהיה לנו תקומה.
הגב לתגובה זו
|
|