 |
29.
הוא טוען שהיא תקפה קודם
יותם,
ישראל,
19/11/04 15:16
|
|
 |
28.
''רצח את המאהבת כי קינא לאישתו?
אריה,
19/11/04 11:55
|
חוששני שאף אחד לא ממש קורא, קוראים רק את הכותרת וישר יוצאים לג'יהאד...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עונשה של נואפת מהתורה-מות
ל"ת
שאול,
21/11/04 10:59
|
|
 |
27.
האיש הזה חלאת המין האנושי
ל"ת
מסכנים ילדיו,
19/11/04 08:34
|
|
 |
26.
בטח מרוקאי
ספרדי,
תא,
19/11/04 01:46
|
הוא בטח מרוקאי.חבל שהבאנו אותם לארץ .היו נשארים במרוקו היה פחות רציחות ופשע בארץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתפלא אבל בתור
בוריס גוטמן,
22/01/05 23:02
|
רוסי אני יודע שהתופעה הזאת קיימת אצלנו מאשר אצל המרוקאים. אצל המרוקאים לפחות אין בעיה של אלכוהול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בטח גרוזיני
ל"ת
נחום פופוב,
21/11/04 10:58
|
|
 |
25.
יש עוד גורם כאן שראוי לאהדה
עקרת בית,
18/11/04 23:23
|
אף אחד לא מזכיר את האשה בבית, ואולי את ילדיו האחרים, שבוקר אחד מתברר להם שהבעל /אב הוא רוצח ונואף. לגבי הפשע האיום: צריך לדעת עוד פרטים על הסיפור הזה. אני חושבת שהמאהבת לא היתה כנראה חכמה. רצח כזה לא בא בפתאומיות בלתי צפויה, אלא אם כן הוא היה שיכור או מסומם, וגם אלה מצבים שיודעים עליהם מראש. בקיצור: האשה כנראה לא היתה זהירה, מה שלא מוריד כהוא זה מאשמתו של הפושע הרצחני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
שן תחת שן
ל"ת
צדק תרדוף,
18/11/04 19:34
|
|
 |
23.
לבטל אפשרות חנינה. מאסר עולם א
Y,
18/11/04 18:40
|
|
 |
חבל על הכסף
ראיתי,
וושינגטון,
18/11/04 22:13
|
לדפוק לו כדור בראש. זה עולה 7 סנט. לשים את החולירה בבית סוהר עולה 20 אלף דולר לשנה. עדיף להשתמש בכסף כדי לדאוג לשתי הבנות הקטנות שכנראה לעולם לא יהיו נורמליות יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
לתלותו במרכז העיר
ל"ת
אבי אטליה,
18/11/04 15:17
|
|
 |
לא ביהדות. ברבריות זה איסלם
ל"ת
Y,
18/11/04 18:39
|
|
 |
ביהדות זה סקילה...
ל"ת
אריה,
19/11/04 11:50
|
|
 |
21.
לחוקק חוק של עונש מוות על רצח
ל"ת
דוד,
18/11/04 13:47
|
|
 |
20.
להוציא את המנוול להורג
מתנחל מהערבה,
ערבה,
18/11/04 12:40
|
|
 |
לא ביהדות. לך תהיה מוסלמי אם
Y,
18/11/04 18:38
|
|
 |
19.
אלוהים אדירים! לא נמאס לנו?
ץ,
18/11/04 12:12
|
|
 |
הוא לא הכה, הוא רצח !!! ונאף..
ל"ת
מציאות,
18/11/04 19:17
|
|
 |
האיש הזה היה מתנחל
ל"ת
אחמד,
אל-בירבה,
18/11/04 16:19
|
|
 |
או ערבי. בשני הסקטורים זה מקוב
Y,
18/11/04 18:39
|
|
 |
מה????אני בשוק!!!!
יהודיה,
19/11/04 00:44
|
מתנחלים רוצחים את הנשים שלהם?! י'חרא אל תקרא לעצמך יהודי!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
בנות! תזהרו בבקשה מגברים קנאים
אתגר,
רעננה,
18/11/04 12:06
|
בהתחלה זה מחמיא.. אח''כ זה נגמר באלימות או חלילה חמור מזה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ככה זה כשבוחרים גבר לפי הגודל
לירן,
אשדוד,
18/11/04 12:24
|
של הגוף או הכיס. בתור רווק הכרתי כ''כ הרבה בחורות שמחפשות את הטיפוס ''הקשוח'', העיקר שיהיה 1.90, בלי לבדוק אפילו באיזה בן אדם מדובר. גברים טובים בגובה 1.60-1.75 פשוט נפסלים כי ''לי זה לא מתאים, מצטערת'', או כי הבחורה פשוט מחפשת גבר עשיר כדי שלא תצטרך לעבוד...
בנות, שימו לב מי נכנס אליכן הביתה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם גברים פחות מ1.7 רצחו כבר את
א,
18/11/04 16:45
|
האשה או המאהבת שלהם אז אל תבלבל במוח הבעיה מתחילה מהחשיבה האנליטית של הגברים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
מזעזע- עם מוסר השכל
רחל,
תל אביב,
18/11/04 11:59
|
רצח מתועב ומזעזע. דם הנשים הפך הפקר בשנים האחרונות. אולם לצערינו הרב יש בזה גם אות הזהרה לנשים ולגברים. האופנה הרווחת בשנים האחרונות של זוגות בהם גברים בוגרים מתקשרים לנשים צעירות מתוך מחשבות דון ג'ואניות . ונשים מתוך מחשבה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את לא חכמה במיוחד
יותם,
ישראל,
19/11/04 15:19
|
דווקא דם גברים נהיה הפקר.
תסבירי איך בדיוק דם נשים נהיה הפקר? בגלל שיש כמה משוגעים שרוצחים? הלו כולם יודעים שלנשים יש זכויות יתר על פני גברים במדינה הזאת.
אל תיקחו מקרים של אנשים משוגעים ותסלפו עובדות. וחוץ מזה כתוב שהיא איימה עליו בסכין, אז תחכו לעבודות כי אתם לא הייתם שם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה 17
אלמה,
רחובות,
18/11/04 12:42
|
כמה שאת צודקת. גברים מבוגרים רוצים להשוויץ עם נשים צעירות שמחפשות את הכסף שלהם והן בוגדות או לא בוגדות עם גברים בגילן. חבל שתמיד הנשים הן שנפגעות!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
זה לא שכן - זה רוצייח
ל"ת
אלכס חולה אהבה,
18/11/04 11:36
|
|
 |
15.
מיבצע דרסטי
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
18/11/04 11:06
|
מיקרים אלו החוזרים ונישנים יותר מידי בשנים האחרונות נובעות מחברה ועם מפולג מבחינה חברתית ואישית וכלכלית מישרד החינוך והרוחה צרכים ליפתוח במיבצעי הדרכה שונים ולארגן מיבצעים נוספים עים בעלי מיקצוע ולפרסם זאת בכלי התיקשורת השונים בארץ לערוך טיפול פסיכולוגי עלידי התיקשורת לעם כולו ולהפסיק עים הטענה המזלזלת שרק מיגזר מסוים במדינה רוכב על גבו של השני מיפני שזה לא נכוןלעובד מיצטין להעריך אותו באופן אישי למשל ולא על ידי תואר מסוים לחלק את המשכורות בארץ בצורה יותר שווה ועוד ועוד תוכניות מסוג זה ישנו את מצבנו האומלל ולא תוכניות שלום הניכשלות אחת אחרי השניה מצבו הנפשי של עם ישראל קשה ביותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מזכיר לי
haring,
18/11/04 22:20
|
מזכיר לי את הסגנון של אבי אקוודור. לא להגיב כשאין מה להגיד זה עם כן בסדר!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי לימד אותך לעשות סלט ?
ל"ת
גסטרונום,
18/11/04 11:57
|
|
 |
לא שם לב מספיק
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
18/11/04 13:38
|
לצערי הרב זה כן חלק מהבעיות שיש במדינה שים לב קצת יותר למה שקורה במדינה אתה צודק בענין אחד שיש סלט אחד גדול בדינה בכל תחומי חיינו עם ישראל צריך לעבור חינוך מחדש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
תגובה ל-1 ו-2
מישהי,
18/11/04 10:37
|
אני מכירה אדם דתי שיושב בבית הסוהר כבר למעלה מ-10 שנים על רצח אשתו אתם בעצמכם גורמים לפילוג בחברה ע''י ההערות המטופשות שלכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ללא ספק איש ליכוד ימני--אופיני
ל"ת
חנה לוין,
18/11/04 16:21
|
|
 |
13.
הילדות הכי מסכנות..
ל.ח,
גוש דן,
18/11/04 10:16
|
כולם כאן מדברים מי אשם.. מה צריך לעשות ואיך לעשות..היי תעצרו רגע..תחשבו על הבנות הקטנות ואיך שהם יחיו כל חייהם ועם איזה מזכרת מאמא.. הסיוטים ..הלילות..הבכי..הגעגועים.. וחוסר הבנה והשאלה למה? מסכנות.. רק עליהם אני מרחמת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
אולי אפשר לעשות משהו!
הצעה,
18/11/04 10:13
|
צריך לתת עונשים נוסח האינקויזיציה של ימי הביניים להשליך הרוצחים למקומות סגורים שירקבו להם ולהתעלל בהם יום יום הם ירצו למות אבל לא יוכלו לעומת זאת הם יסבלו עינויים קשים על גופם צריך לעשות מן תוכנית ריאליטי סדיסטית כזאת ולהראות לציבור מה קורה למי שעושה פשעים כאלה כמו המתואר בכתבה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
מיסכנות הבנות
יפה,
חול,
18/11/04 10:00
|
כל כך כואב על הילדות הצעירות והמסכנות שהיו עדות לכזאת טרגדיה אומללה והן תסבולנה כל חייהן בגלל אידיוט שלא יודע לשלוט ברגשות שלו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
רק תורת ישראל מרסנת יצרים[[[[[
ל"ת
מושי רוזן,
18/11/04 09:57
|
|
 |
9.
חילונים אומללים ....לאן...
ל"ת
שחור מיואש,
איןרוצח חרדי,
18/11/04 09:45
|
|
 |
התגובה שלך היא פשוט חילול השם
סיון דתיהלאומית,
פתח תקווה,
18/11/04 11:24
|
בחור חרדי שכותב תגובה כזאת מכפישה, פשוט גורם להעמקת הקרע בעם ולחילול השם גדול מה גם שזה לא נכון שמעתי יותר מדי על פשעים במגזר החרדי, אז אח שלי, או שאתה לא חרדי או שאתה חי בבועה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האהבה הדתילונית הובילה לחילון,
ל"ת
דוס מודאג,
18/11/04 21:35
|
|
 |
אולי תזכירי רוצח חרדי מיום
שחור מאד מאד,
18/11/04 20:25
|
פרוץ המדינה אין אחד לרפואה... כוונתי לחרדי שלמד תורה בישיבה שחורה ולא לדתילוני עם כיפלה וסיכה ופשרה ועל מדינה זו תאמרו הלל.........חחח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה תקראו...
תגובה כללית,
18/11/04 13:17
|
אבל לא שמעת על גבר חרדי אמיתי שרצח את המאהבת שלו גם נשוי גם רוצח והאישה שנרצחה גם מסכנה אבל גם דבילית ללכת עם גבר נשוי כל אחד מקבל מה מגיע לו מהשמים לא קשור לדת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי אין הרבה חרדים רוצחים אבל
פרסי גאה,
19/11/04 12:34
|
יש הרבה חרדים גנבים וחרדים אנסים וחרדים רמאים וחרדים שקרנים ועוד הזרוע נטויה. הכי אירוני בכל הנושא הזה שהכל נסגר בתוך העדה ולכן לא רואים אותם יושבים בבתי הכלא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרבה רוצחים???תן אחד הדיוט....
ל"ת
דוס גאה,
עיר ללא פשע,
19/11/04 14:59
|
|
 |
אין הרבה רוצחים???תן אחד הדיוט
ל"ת
דוס גאה,
עיר ללא פשע,
19/11/04 14:57
|
|
 |
פרסי קמצן גם בשכל.מדבר שטויות
פולני גאה,
19/11/04 14:54
|
גם חילוני וגם פרסי שילוב מנצח,, בוודאי תמיד דובר אמת.... בעניני יושר יש מה ללמוד מהחרדים עוד לא נתפס שודד פורץ חרדי..
להזכיר אין תחנת משטרה בבני ברק''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
למה לרצוח את המאהבת?
מיכאל,
חולון,
18/11/04 09:45
|
היד של כל העולם היום קלה על ההדק. כולם הורגים את כולם אמריקאים, עיראקים, ישראלים , פלסטינים,ועוד ועוד ועוד. אין סוף להרג. בסופו של דבר כל העולם ימות אם זה מה שכולם רוצים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
לסרס
ל"ת
סורוס,
18/11/04 09:34
|
|
 |
הוא לא אנס , הוא רצח
למה לסרס,
18/11/04 10:16
|
אבל אם לפי ההגיון שלך צריך להטיל עונש מוות , אני מסכים.
ברם , הבחור יקבל מאסר עולם , בעוד 10 שנים - קיצוב עונש ל-25 שנה , בעוד 17 שנה ייצא לחופשי - וזה בדיוק הגיל לקבל קצבת זקנה.
כך שהבחור מסודר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצחיק אבל עצוב......
ל"ת
שי,
18/11/04 10:48
|
|
 |
6.
לטכסס
בוש,
בית המושחתים,
18/11/04 09:30
|
בבקשה אם אפשר, להעביר את החלאה יחד עםרוזנשטיין לארה''ב ולשפוט אותו בטכסס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
נורא מזעזע! ועוד נשוי החצוף!
ט,
18/11/04 09:23
|
|
 |
חצוף
אני,
18/11/04 10:30
|
מגיע לו העונש הגדול ביותר אך מה הקשר להיותו נשוי ?ולמה את/ה לא לא מזכירים שהיא יוצאת עם נשוי ? או שמא הכסף קונה הכל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגזמת! נשים לא אשמות בכלום
משה,
18/11/04 14:30
|
|
 |
משה? או דוד ? או אריה ?
ל"ת
אותן תגובות,
בשמות שונים,
18/11/04 22:21
|
|
 |
משה נראה לי משהו לא בסדר אצלך.
נ,
18/11/04 17:51
|
מה קשור עכשב במה נשים אשמות או לא אשמות? מי אשם ברצח? מתי לעזאזל תבינו אשה זה לא רכוש!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר?
גדעון,
18/11/04 22:58
|
האם כל נשוי שהולך עם מאהבת הוא רוצח בפוטנציה? היה משהו והמשטרה תבדוק ברור ששום דבר כבר לא יצדיק כי מישהו פה נרצח ומת.
אבל לא להשמיץ אנשים טובים אחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
ניסיון חוזר להגיב
גיל רונן,
18/11/04 08:25
|
השימוש במילה ''גבר'' בידיעות מסוג זה הוא בעייתי ומגמתי.
יש שלל מילים וביטויים שהעיתונות נהגה לאורך שנים להשתמש בהם לגבי חשודים ממין זכר המוזכרים בידיעות עיתונאיות: אדם, אזרח, תושב ירושלים, בן 50, צעיר, קשיש, חשוד ועוד.
השימוש במילה ''גבר'' נכנס לאופנה בשנים האחרונות והוא משרת מטרה סמויה של הכפשת המין הגברי. יש להפסיק להשתמש בו במקומות שבהם אינו מתאים. כפי שלא כותבים ''גבר בן 50 מועמד לפרס ישראל'' לא צריך לכתוב ''גבר בן 50 חשוד ברצח''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה פשוט עצוב שכל מה שהסקת
A Woman,
18/11/04 19:54
|
מהכתבה, זה השימוש המגמתי לכאורה (מגמתי בעיניך) בשם: ''גבר''. רקחת לך תאוריית קונספיראצייה משונה ותמוהה, שיש מי שעומד מאחורי השמוש במילה גבר. אני מבינה שתיכף יתפרסם כאן הטור השבועי שלך,ובו תהייה הוכחת קונספראצייה שהשמוש המלה : גבר -מגובת בידי השדולות הנשיות, במטרה להינדוס מחדש של החברה בישראל... מה שמוציא את כל השדים האלימים ממאורותיהם, והכוונה לאי אלו גברים מפוקפקים שנוהגים להריע לך באופן קבוע, ואני לא רוצה בכלל לחשוב למה...
האם השמוש במלה : ''גבר'', ולא במילים : אדם, אזרח, קשיש וכ''ו יפחית את עוצמת או את זוועת הרצח ?
נכון, גם נשים רוצחות, וגונבות, ופושעות . אחרת לא היו בתי כלא לנשים. אבל העובדות הסטטיסטיות הן שעל כל כלא לנשים יש עשרה בתי כלא לגברים ! אז האם שמוש במונחים שונים יפחית את חומרת המצב ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכפשת ציבור הגברים בישראל
מודרי,
ת''א,
18/11/04 09:28
|
תדמית הגבר הישראלי היא שהוא אלים, מכה ורוצח. תווית זו הודבקה ע''י מקרי הרצח שבהם נרצחו נשים ע''י בעליהן. בואו לא נשכח שהיה לא מזמן מקרה שאשה רצחה את בעלה. המין הנשי עלול להיות לא פחות מסוכן ואכזרי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה רציחות של נשים יש לעומת
ל"ת
רציחות של,
גברים ??????,
19/11/04 00:55
|
|
 |
מה לעשות שרק הגברים-רוצחים
אנט,
גליל,
18/11/04 10:43
|
מקרה אחד של רצח גבר ע''י אישה, לא הופך את הגברים לכבשה תמה, רוב הנרצחות הן נשים- עדיין ותמיד היה .כנראה שיש בגברים הרוצחים משהוא כוחני המראה על חמת זעם בלתי נשלטת. קנאת לה אז תעזוב אותה למה לרצוח ועוד לעיני בנות קטנות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון ! כשגבר מת זו תמיד הוצאה
אריה,
18/11/04 11:33
|
|
 |
ומי יצר את ה''תדמית'' הזו בדיוק?
שושה141,
18/11/04 09:43
|
אולי כשכל יום, כולל היום וכולל לפני חודש , ובערך16 פעמים בשנה (!) נרצחות נשים בידי הבני זוג שלהן שהם במקרה.. .גברים? אולי כשכל יום העיתונים מלאים באבות שאונסים את הבנות שלהם? אולי כשרוב הפושעים עם גברים? ( כמה אסירים לעומת כמה אסירות?)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נאנסתי על ידי מורה בבית
רווית שוקרון,
אילת,
18/11/04 16:24
|
הספר בעידוד המנהלת שראתה הכל-רק הרב השכונתי תמך בי וגם זה היה אחרי שהייתי לילה אחד איתו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא צודקת
אני,
18/11/04 10:35
|
שושה יקירתי את יודעת כמה נשים שוכבות עם הילדים שלהם או מתערטלות בפניהן?פשוט זה לא מגיע לכלי התקשורת ובטח לא לבתי המשפט ,איזה בן יתלונן על אימו?מה שכן הבנות עושות בעידודה של האם מסיבות שונות ומשונות שלא כאן המקום לפרטן,אך אם אכן אבות עושים מעשים שכאלו אני תומך נלהב שיש לסרס אותם ולתת להם מאסר עולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שיכתבו גבר ויענישו במאסר עולם
אריה,
18/11/04 08:38
|
עם עבודת פרך,- בתנאי שגם כאשר אישה רוצחת את בעלה ( או את ילדיה,- שמעתם שתיכף זה יהיה חוקי?) היחס והענישה יהיו לגמרי זהים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תומך
רון,
18/11/04 11:14
|
|
 |
צודק ...
תלתל,
18/11/04 09:47
|
אני כשאישה מצדיקה את דבריך, רוצח או רוצחת צריכים לקבל עונש זהה, אבל עכשיו כשאני חושבת על זה, אז בעצם צריך להתייחס לגבר ואישה בכל התחומים באופן שווה, בארץ עובדים גבר ואישה בדיוק באותה המשרה אך הגבר מקבל משכורת גבוהה יותר מהאישה, למה? אבל בוא נחזור לנושא ... מי שרוצח (גבר או אישה) צריך לקבל עונש שווה, מה שנכון, נכון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
עונש מוות
רון,
רעננה,
18/11/04 08:20
|
הגיע הזמן לשקול שוב את עונש המוות לרוצחים. הקלות הבלתי ניסבלת בה נרצחים אנשים מחד והעונשים הקלים מאידך נותנים לגיטימציה לפורעי חוק לעשות ככל העולה על רוחם. הגיע הזמן לעשות לזה סוף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נוכח חפים שמורשעים לא עונש מוו
אריה,
18/11/04 08:35
|
זה קצת סופי מדיי. אבל בהחלט כלא אצלנו זה כמעט פרס. מאסר עם עבודת פרך ( ובלי פאקן ''זכויות'' לחולירות ) עשוי להוות הרתעה אמיתית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
אני מנחש את הרקע: אלכוהול.
ל"ת
אריה,
18/11/04 08:13
|
|
 |
הרקע הוא חברותו במרכז הליכוד
ל"ת
נחמן פופוב,
18/11/04 16:29
|
|
 |
על סמים שמעת?
ל"ת
אלסם,
18/11/04 13:08
|
|
 |
כל העולם נלחם במריחואנה המסכנה
אריה,
18/11/04 14:32
|
וחצי תאונות הדרכים וחצי מעשי הרצח זה חד משמעית מאלכוהול...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
העונש לדקור אותו בחזרה
ל"ת
הקצב,
18/11/04 07:48
|
|