 |
95.
חבל על הקצינים שלנו...
ר''ר''ר'',
צפון..,
21/06/05 11:13
|
אם לו היתה דרוזי לא עשו לך כלום אבל העם היהודי עושים משהם רוצים לא מעניין אותם אף אחד רק הם.. תהיה חזק הדרוזים יודעים שאתה חף מפשע.......תהיו חזקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
...דם ילד קטן...וגו...איך הפכנ
...דם ילד קטן..,
23/11/04 01:57
|
...דם ילד קטן...וגו...איך הפכנו לעם של ''גיבורים''...לפי התגובות כאן אנחנו כבר חסרי תקנה. שרק אלוהים יסלח לנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
לא להאמין לאן הדרדרנו
אא,
דרום,
22/11/04 22:40
|
התקשורת מרוב שעמום כבר אין להם על מה לכתוב אז מצאו להם סקופ
הלו להתעורר שמה אנחנו נמצאים במלחמה ובמלחמה יש הרוגים מה לעשות לא אנחנו התחלנו
תנו לקצים צל''ש בפעם הבאה זו לא תהיה ילדה אלא מחבל מתאבד אולי נגיד למחבל תעצור רגע נראה מי אתה ורק אח''כ נירה בו הבעיה שזה יהיה כבר מאוחר מידי כי הוא יפעיל את המטען
לקצין - אני מקווה שאתה קורא כולנו מאחוריך ואי לצבא שינטוש קצין מקווה שתעבור זאת במהרה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
תבינו ביוק מה היה.. המ''פ זכאי
עד מהמוצב,
22/11/04 22:27
|
אחרי שירינו, המ''פ יצא החוצה כדי לעשות וידוא הריגה. הוא הגיע קרוב אליה, וירה לעברה שני כדורים. אחד בבטן ואחד בראש. הוא ירה מרחוק יחסית מחשש לחגורת נפץ. אחרי זה הוא הסתובב והתחיל ללכת, ופתאום חזר ונתן עוד צרור. אני ראיתי מה היה שם. ראיתי איפה היתה הגופה ואיפה היה הצרור. זה לא היה באותו מקום. הוא ירה לכיוון רפיח בתגובה לאש שנורתה מכיוון העמדות שלנו, משום שחלק מהחיילים המשיכו לירות גם כשהוא היה ליד הילדה. ''החיילים שפנו לתקשורת ניסו להפיל אותו. הוא היה מ''פ קשה ונהג לתת עונשים כבדים, והוותיקים כעסו עליו. גם אני כמעט התפתיתי להגיד שהוא ירה בילדה, אך אם אני ארצה להעיף אותו, אני לא אעשה זאת ככה. זה נבזי''. החיילים שפנו לתקשורת הוצבו בעמדה שמתפקידה היה לזהות את הילדה ולירות באוויר לאזהרה - אלא שהם איחרו בזיהוי, ולכן הילדה הגיעה קרוב למוצב. החיילים פנו לעיתונות כדי לגונן על עצמם ולפגוע במ''פ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכחת להגיד גם מה קרה לילה לפני
פאתן מדליה,
25/11/05 09:31
|
רק ששכחת להזכיר לילה לפני (לפנות בוקר) מה היה במטבח כשהוא תפס כמה חיילים צעירים מבשלים לאותם חיילים שתפרו לו את התיק והותיקים נענשו, ושכחת גם להזכיר שהעד המרכזי חזר בו מהעדות שלו ושהוא דיבר לא אמת ושכחת גם להזכיר שישנם ''עדים'' שקרנים מה שנקרא ''שמועתי מגבעתי'' שרק מתים להיות בנעליים של הסרן..תמשיך לחלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
חייל פלוגת שקד. המ''פ זכאי
עד מהשטח,
22/11/04 22:16
|
בציר פילדלפי יש הרי הרבה אירועי פח''ע, וזה לא משהו שחדש לנו. ''אחרי שירינו, המ''פ יצא החוצה כדי לעשות וידוא הריגה. הוא הגיע קרוב אליה, וירה לעברה שני כדורים. אחד בבטן ואחד בראש. הוא ירה מרחוק יחסית מחשש לחגורת נפץ. אחרי זה הוא הסתובב והתחיל ללכת, ופתאום חזר ונתן עוד צרור. אני ראיתי מה היה שם. ראיתי איפה היתה הגופה ואיפה היה הצרור. זה לא היה באותו מקום. הוא ירה לכיוון רפיח בתגובה לאש שנורתה מכיוון העמדות שלנו, משום שחלק מהחיילים המשיכו לירות גם כשהוא היה ליד הילדה. ''החיילים שפנו לתקשורת ניסו להפיל אותו. הוא היה מ''פ קשה ונהג לתת עונשים כבדים, והוותיקים כעסו עליו. גם אני כמעט התפתיתי להגיד שהוא ירה בילדה, אך אם אני ארצה להעיף אותו, אני לא אעשה זאת ככה. זה נבזי''. החיילים שפנו לתקשורת הוצבו בעמדה שמתפקידה היה לזהות את הילדה ולירות באוויר לאזהרה - אלא שהם איחרו בזיהוי, ולכן הילדה הגיעה קרוב למוצב. , החיילים פנו לעיתונות כדי לגונן על עצמם ולפגוע במ''פ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מילה שלך מתאימה למציאות!!!
צברי אחד מהעם,
22/11/04 23:59
|
זה כנראה בדיוק מה שהיתחולל במקום!!בכל אופן,האמת לאמיתה תצוף על פני המים בקרוב או במאוחר!!...ולמען האמת לא הייתי רוצה להיות במקום החיילים *הוותיקים*!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
המ''פ זכאי.. התנקמות חיילים
סטודנט למשפטים,
22/11/04 22:03
|
המ''פ אדם ומפקד למופת .. הוא סכן את חייו למענך ולמען כולם ... זוהי שעת אמת לגלות לאדם שהקריב את החיים למען המדינה ובטחונה ... בעניין כזה צריך לגלות רגישות ... כבוד ... והערכה ... המ''פ אהב את ארץ ישראל כאהבתו למשפחתו וזה אומר הכל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צדקת, אח שלי
ל"ת
אניהו,
15/11/05 16:44
|
|
 |
איך אתה יודע? משפטן לעתיד...
עו''ד,
23/11/04 02:35
|
צריך להמתין ולראות. מה זה גם כל ה נקודות בין משפט למשפט?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יישר כוח!
ל"ת
Avi Ecuador,
23/11/04 02:01
|
|
 |
89.
how terrible
rach,
boston,
22/11/04 21:43
|
i am with u tal, the soldier even wanted to make sure that the girl was dead. ho my god
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
כל הכבוד למ''פ.!
ל"ת
.,
22/11/04 21:43
|
|
 |
87.
תפסיקו לשפוט מהבית!!!
???,
תל-אביב,
22/11/04 21:19
|
אני מאוד רוצה להביע צער וכאב על מות הילדה. אם כל הכבוד אין לאף אחד זכות לשפוט את ר' המ''פ על ביצועו והריגת הילדה. בשורה התחתונה אין לילדה מה לעשות בשטח אש המהווה איום מוחשי ומיידי לחיילי צה''ל .המ''פ ביצע את תפקידו תוך כדי הסתערות אל האויב מבלי לדעת שזאת ילדה. על המדינה ואזרחיה להיות מאחוריו גם אם הוא טעה!!! להצטער על מות חפים מפשע אם כל המחיר הכבד ששנה הצדדים מעורבים. אני בטוח שלאחר זיוהוי ואבחון בילדה הוא הביע לעצמו כאב אבל השלים אם המצב וממשיך להנהיג ולהוביל את חייליו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
עם אחד ???
חייל מאוכזב,
מרכז הארץ,
22/11/04 20:59
|
אני מאוכזב מהצבא אותו אני משרת. כל עוד לא היו על הילדה חומרי חבלה, נשק חם או נשק קר אז היא לא הייתה מחבלת ולא נשקפה לחיילים שום סכנה מצד הילדה בת ה-13. קיים הבדל בין לירות בילדה קטנה שהלכה לאיבוד ונכנסה לתוך שטח סגור מתוך חשש שהיא מחבלת, זאת טעות עצובה אבל זה מקובל. אך כאשר אותו קצין עלוב התקרב לילדה הפצועה וראה שמדובר בילדה קטנה היה עליו לנסות להצילה, להזעיק חובש, עזרה ראשונה, משהו... הקצין פשוט ירה בה כאילו לא הייתה בן-אדם, מתוך שנאה עזה, בקור רוח, ללא שום היסוס, חסר רחמים - נאצי- זאת המילה. נקודה. לכל מי שתומך בקצין, איך אתם חיים עם עצמכם ? האם איבדנו צלם אנוש ? ההיבטוריה חוזרת על עצמה, אנחנו נלחמנו על מדינה, עכשיו תורם. די לכיבוש. די לכיבוש. די לכיבוש. מדינה פלשתינאית היא הפתרון היחיד למעגל הדמים הזה. מכל הלב, עדיף הרצל היה בוחר באוגנדה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
בושה וחרפה
טל,
פריס,
22/11/04 20:50
|
אם יתברר שהמפ הזה רוצח זו בושה לצהל ולמדינת ישראל. ולכל אלה שיכתבו שקל לכתוב מפריס כשלא גרים בארץ זאת גם בושה ומעידה על בורות מוחלטת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה אומר אנטישמי?
ל"ת
חנן,
פריס,
22/11/04 21:46
|
|
 |
84.
!!!!Dont support a KILLER
nitram,
usa,
22/11/04 20:44
|
Shame on everyone who defend a killer He killed a child just because he tought that she is a threat, now as a mefaked shoudnt he be most to every desition he makes, what example can we give to the world if our own soldiers kill without mercy. he should died in jail for what he did.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Learn to read stupid !!!
Limon Hoomtsat,
23/11/04 00:16
|
How dare you call him a killer ?
Read the facts : He shoot Palestanian girl !
How can a soldier whi kills Palestanian be considered a killer ????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
??????
אתי,
22/11/04 20:35
|
למה טוחנים את זה יותר מדי??? כשמחבלים נכנסו לבתים של אנשים והרגו אותם שנה אחרי דיברו עליהם?? מה שהוא עשה לא היה בסדר...אבל תמיד נשאלת לי השאלה...מה ילדה הזאת בכלל עושה שם?? גם אני הייתי חושבת שהיא מחבלת אם היא הייתה פתאום באה ולא עונה כשקוראים לה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתביישי
טל,
פריס,
22/11/04 21:00
|
איך את לא מתבייש לכתוב דברים כאלו? רצח זה רצח ולא משנה מחבלים או לא מחבלים אני במקומך הייתי נשאר בבית ולא יוצא משם אף פעם את תזיקי לעצמך ולסביבה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה אותו שרץ
Avi Ecuador,
23/11/04 01:55
|
|
 |
82.
מי היו חברי הילדה במוצב ?
אריסטו,
22/11/04 20:34
|
מה חפשה שם הילדה חוץ מאשר להקהות את ערנות המגינים. בפעם הבאה היתה מגיעה ילדת נפץ ואנו היינו מבכים את מתנו. הרוצחים הערבים אינם מהססים לטבוח את ילדיהם - ני זוכר את אבו-דורה, מי מטיף לשהידיות? דן הילדה יינקם מהחברה הפלסטינית הרצחנית והפושעת. המ''פ מילא את תפקידו כהלכה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
עדיף סיגריות לכלא מפרחים לקבר
ofericom,
22/11/04 20:33
|
פעם לפני שנים רבות שירתתי בבופור בלבנון בוקר אחד הגיע אשה אחת עם ילד קטן בידיים לש''ג של המוצב וביקשה מים. מיד כהגיון שלם ותמים נתנו לה מים ואוכל לילד ,רחמנים אנו. לאחר שבוע ירדנו בשיירה כדי לצאת הבייתה והתפוצץ מטען כבד מאוד כ-20 מטר מהמוצב. חבר יקר ונהג נהרגו במקום מהפיצוץ בתחקיר שנערך דאז התגלה שהאשה הייתה סוכנת של החיזבאללה ששלח אותה כדי לראות עד לאן תגיע מבלי שנירה עליה. מי יודע,אילו היינו יורים עליה אולי היינו חוסכים הרג 20 מטר מהמוצב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואם ''מנהיגנו'' ימשיכו להתאמץ
Avi Ecuador,
22/11/04 20:58
|
|
 |
80.
Send all critics to Sderot
ל"ת
Good,
Not Perfect,
22/11/04 20:29
|
|
 |
79.
עדות חרטא... מה הוא סה''כ אמר..
ראובן,
22/11/04 20:27
|
סה''כ אמר שהוא וידא שהיא אכן מתה... מכאן ועד להסיק שהוא ירה בה בדם קר...מה רציתם שהוא לא יבדוק אם היא מתה? ואם היא היתה רק פצועה וזקוקה לעזרה? חובתו היתה לוודא שהיא הרוגה ולא פצועה... למה להאשים אותו סתם? העדות הזאת לא אומרת כלום למעט העובדה שהוא וידא שהיא מתה ולא משהו אחר... אולי הוא טעה כשהשתמש בביטוי הידוע לשימצה ''וידוי''... הכתבה הזאת לא מדייקת בעובדות ומתעלמת מהעדות העיקרית... הקלטות הקשר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
Support our soldiers
Defend Israel,
22/11/04 20:21
|
Support our soldiers who work 24 hours a day 365 days a year to guard us. Shame and damnation on all enemy sympathizers. Do to the Arabs what the Allied did to Germany during and after World War 2. Do to their collaborators what Norway, England and even France did to their collaborators
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
ילדה תמימה שהלכה לבית הספר
גדעון הנהג,
נצרים,
22/11/04 20:18
|
ילדה תמימה הלכה לבית הספר בשעה שש בבקר כשהלימודים מתחילים ב-8. כולם זוכרים את המשאית שעצרו חיילי גבעתי כ-100 מטר מנצריםללא יריה אחת ושיחררו אותה ואת נהגה לאחר מספר דקות. יומיים אחרי זה ניסו המחבלים לפוצץ מכלית דלק עם חומרי נפץ על השיירה של תושבי נצרים. ורק בגלל ערנות של החיילים בעמדה מנעה את הצלחתם. המשאית התפוצצה על המוצב מגן -3. כולם גם זוכרים את הילד התמים שהגיע לציר ויידה אבנים על השיירה .גם הוא לא נורא. ולמחרת התפוצצו שלוש מטענים על השיירה שעברה באותו מקום . תגיבו ותקבלו עוד דוגמאות .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you are so right, bravo
ל"ת
culigorsky,
france arabe,
22/11/04 20:35
|
|
 |
לשמאל יש את מי לשנוא
Avi Ecuador,
22/11/04 20:30
|
למה אתה מקלקל להם לשנוא יהודים? למה להכניס היגיון ושכל ישר. תהיה בריא ושבוע טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
...דם ילד קטן...וגו...איך הפכנ
...דם ילד קטן..,
22/11/04 20:17
|
...דם ילד קטן...וגו...איך הפכנו לעם של ''גיבורים''...לפי התגובות כאן אנחנו כבר חסרי תקנה. שרק אלוהים יסלח לנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
ארץ השקר והכזב!!!!!!!!!!!!!!!!
מלאך,
22/11/04 20:16
|
גם על מעשה אונס תאמרו'' שימוש לא חוקי ב...''
הכיבוש מעביר את הישראלים על דעתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
God bless Seren R.
Avner,
New York,
22/11/04 20:13
|
We should all be thankful for his service to Israel and it' citizens. Only Suicidal fools will put him on trial for doing what he was ordered to do: to risk his life so that they could sleep safely in thier beds. The message such trial sends to our soldiers may cost us the life of the next oficer who will find himself in a similar situation.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
לשחרר את המ''פ לעצור את יחד
השופט,
מהדרום,
22/11/04 20:01
|
מדינה מחורבנת שעוצרת חייל שהיא בעצמה שלחה כדי להגן על המדינה. החייל מבצע את עבודתו בצורה הראויה ביותר. לעומת זאת אלה שמנחמים את אוייבנו ממשיכים לשבת בכנסת למרות שרק קומץ \קטן של טימהוניים שלח אותם לשם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
כל הכבוד למ''פ!!
מרדכי,
22/11/04 19:56
|
הוא צודק לגמרי! סתם עושים עליו ''עליהום'' היא נכנסה לשטח סגור - ירו בה, פשוט מאוד. ואם היא היתה מחבלת מתאבדת והיתה הורגת את המ''פ?? מה הייתם אומרים אז??? אה? עושים לוייה צבאית מכובדת? מה הייתם אומרים לאימה שלו? ''מצטערים, הבן שלך מת בגלל שריחמנו על רוצחת קטנה''???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
למה אתם מוסיפים לו אשמה ??
אורי,
22/11/04 19:43
|
לא כתוב שהוא רוקן את המחסנית עליה (זו גם הסיבה שלא מאשימים אותו בהריגה) כתוב רק שהוא חזר ורוקן את המחסנית.
חוץ מזה בבית החולים מצאו בגופה רק כדורים בודדים.
אבל, בכותרת כבר חרצתם את דינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
שירבו כמוהו בצה''ל
חבר של המ''פ],
22/11/04 19:24
|
מדובר באדם שהקדיש את חייו לצבא אפילו לחגים ולארועים משפחתיים לא יצא הביתה מטעמי מסירות לעבודה.. אכן אני מבקש מהגולשים היקרים להעמיד את מצפונם במבחן ושיגלו הבנה כי מדובר בקצין למופת וחבר יקר ... המ''פ הזה התחיל את הקרירה הצבאית שלו יחד איתי באגוז בגולני ומשמה יצא לקורס קצינים ... אני איתך ...רותם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
How can you blame them
Noam,
Land,
22/11/04 19:19
|
Every kid there is taught to try and kill jews, haba lehargecha hashkem vehargo!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
אני מכיר את המ''פ
קצין בגבעתי,
22/11/04 19:18
|
. המ''פ אדם ומפקד למופת .. הוא סכן את חייו למענך ולמען כולם ... זוהי שעת אמת לגלות לאדם שהקריב את החיים למען המדינה ובטחונה ... בעניין כזה צריך לגלות רגישות ... כבוד ... והערכה ... המ''פ אהב את ארץ ישראל כאהבתו למשפחתו וזה אומר הכל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעניין
אזרח,
דרום,
22/11/04 19:40
|
ואהבתו לארץ הופכת אותו לרשאי לבצע וידוי הריגה בילדה לא מסוכנת בת 13? אני מקווה שהתחרטת לאחר הכתיבה כי עצם הלגיטימציה שאתה נותן למה שהוא מואשם בו , באצטלא של אהבת הארץ - היא חמורה לא פחות מהעשיה שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הקצין סיכן את חייו למעננו
קצר רוח,
22/11/04 19:33
|
מה אתה משתטה. הקצין סיכן את חייו כשירה מטווח אפס בילדה פצועה ששכבה על הארץ? ואולי אתה מתבדח. אם זו תוצאה של הכיבוש שחיילינו נהיים קלגסים ומכלים זעמם בילדים, אז לעזאזל עם הכיבוש המשחית. לחזור לעצמנו ומיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואם היא הייתה רוצחת מתאבדת?
מרדכי,
22/11/04 20:00
|
מה היית אומר לאמא של החייל??? כל מי שנכנס לשטח הזה יודע שירו בו, כל מי שנכנס לשטח יש לו כוונות רצחניות! מן הסתם היא באה לאסוף מודיעין לקראת פיגוע. ידוע שהרוצחים הפלשתינים אוספים מידע בעזרת הילדים שלהם. היא היתה בת מוות, וטוב שעברה לעולם שכולו רע!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חלאה, ונא לא לצנזר
ל"ת
פ,
22/11/04 20:29
|
|
 |
אתה בעצמך
ל"ת
י,
22/11/04 21:52
|
|
 |
67.
אני מכיר את המ''פ
קצין בגבעתי,
22/11/04 19:17
|
. המ''פ אדם ומפקד למופת .. הוא סכן את חייו למענך ולמען כולם ... זוהי שעת אמת לגלות לאדם שהקריב את החיים למען המדינה ובטחונה ... בעניין כזה צריך לגלות רגישות ... כבוד ... והערכה ... המ''פ אהב את ארץ ישראל כאהבתו למשפחתו וזה אומר הכל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
אחלה צבא יש לנו
ל"ת
עדי,
22/11/04 19:15
|
|
 |
65.
מחבלת,בדמות ילדה.אשמת,הערבים
גולדי,
חיפה,
22/11/04 19:14
|
אין לי ספק שזו נבזות ,לקרא למחבלת ,ילדה.הערבים בשטחים שולחים ילדים בצורות שונות,לחבל.עם ,יהודי נהרג,הכל בסדר,אחרת מדובר,במסכן,בילדה, פתאום יש להם זכויות בבתי משפט. הגיעה הזמן לומר בקול רם .יש מלחמה.והילדים,לא המבוגרים.הם המחבלים הנשלחים, אלינו.ותמיד בתמימות.פתאום גם המדינה אלה שיושבים במשרדים ושולחים את החיילים שלנו ,הם מסדר החיילים לא .זה אסון לו אחראית המדינה מזה עשרות שנים.תמיד אנו שעיר לעזזל.החייל,נמצא בין אלה למשרד,לבין אלה,התמימים.כביכול.ובבית המשפט פתאום מדובר, במשפט אזרחי רגיל לכל דבר.לא במלחמה.לפחות נשיא ארה''ב.בוש.הבחין מדובר במלחה''ה 3.שפניה שונים.ויש להפסיק לרחם.על אלה ששולחים את ילדיהם,למות,לשם מה????????????.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קוקו בריבוע
נו,
שבי שומרון,
22/11/04 19:41
|
|
 |
64.
מעניין מה היו אומרים אם כן
ישי,
22/11/04 19:10
|
|
 |
כלום
אזרח,
דרום,
22/11/04 19:42
|
לא היו אומרים כלום. אם היה עליה מטען המ''פ היה אחד שביצע את תפקידו כמו החברים שלי שירו בילדי ר.פ.ג בלבנון. אבל השאלה שלך ממש דבילית כי לילדה לא היה מטען!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
יישר כוח למ''פ!
עינב,
22/11/04 19:09
|
אני רוצה לחזק את ידו של המ''פ המסכן.תודה רבה לך שאתה שומר עלינו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
לשפרה 51
Avi Ecuador,
22/11/04 19:09
|
אולי יש לך תשובה? https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/archive/ART/590/612.html מעריב זאת כתבה שלכם, אז בבקשה ל''יפי נפש'' ואני לא מצדיק כלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
צבא של ערסים מגעילים
יואב,
הרצליה,
22/11/04 19:08
|
|
 |
60.
שמאלנים נמאסתם!
ל"ת
שרגא,
תל אביב,
22/11/04 19:08
|
|
 |
59.
רק בישראל יכול לקרות מצב כזה
דנינו,
22/11/04 19:07
|
תראו לי עוד מדינה שהיתה מעמידה לדין חייל שנלחם למען המדינה שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
צבא של קילרים
אביגיל,
22/11/04 19:06
|
|
 |
''הרסתם לנו את הילדים''????
אתי,
מהדרום,
22/11/04 20:46
|
מה זאת אומרת....??? את יודעת כמה ''ילדים'' ברשות הפלסטינית הם מחבלים קטנים ?. מה את בדיוק חושבת שילדה קטנה ומודה ...וחייב להוסיף...תמימה עשתה שם?? כל הכבוד למ''פ הזה שירה בה שיראו ויפחדו הנבלות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You write like a Hamas member
ל"ת
Zuri,
22/11/04 20:22
|
|
 |
מה, את פלשתינית?
ל"ת
אבי,
22/11/04 19:30
|
|
 |
57.
המ''פ שלנו זכאי
חייל מהפלוגה,
22/11/04 19:02
|
החיילים סיפקו לו תירוצים והסברים שלא הניחו את דעתו. ''ניקיתי את העמדה'' ו''הסתכלתי לכיוון אחר'', אמרו החיילים למפקדם. אחד החיילים נשפט ל-30 ימי ריתוק על ידי המ''פ, והחייל הנוסף, שסירב להישפט בפני הקצין, הועבר לטיפולו של מג''ד שקד.
כעבור כמה שעות, התקבלה הודעת טקסט (אס-אם-אס) בטלפון הנייד של הקצין. ''אתה שרוף'', אמרה ההודעה. עיקרי התחקיר העלו את החשד ששני חיילים ותיקים המשרתים במצב החליטו ''לבוא חשבון'' עם מפקדם באמצעות הדלפת טענות שקריות לתקשורת. אני לא שלם עם השקר הזה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
בושה וחרפה!!!!!
עידית מת''א,
22/11/04 19:01
|
הבחור הזה רוצח גם אם הוא חייל במדים, אך במערכת מושחתת של ערכים כמו בצה''ל לא קרה עד היום שחייל הואשם ברצח , אז למרות כל העובדות שהיו מזמן מעמידות אותו באשמת רצח, הוא יואשם בשימוש לא חוקי בנשק אפילו לא בהריגה... כך ממשיכים לחנך את הנוער בצה''ל שדם הפלשתינים הוא הפקר ואפשר להרוג בסיטונאות... אז בושה וחרפה שזו המוסריות של צה''ל ולכל מי שמשתייך למערכת הכיבוש הברוטאלית בשטחים.
כן להמשך השחתת הערכים של הציבור הישראלי- זאת היא הסיסמה של צה''ל ומפקדיו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Crawl back to your hole
Good,
Not Perfect,
22/11/04 20:27
|
Or move to Sderot and see for yourself the Arab's ways
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא עוד לא נשפט
Avi Ecuador,
22/11/04 19:53
|
ויש לנו תליינים ''יהודים'': https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/816/928.html 55. סתם קטע ממאמר של רעיה אפשטיין תופעת המוסר, והמלשין היהודי, 08/11/04 08:09 בולגקוב יצר הקבלה די מחרידה בין ''הלאומנות הגזענית הבהמית'' של הנאצים-האנטישמיים, לבין האכזריות האנטי-דתית של הקומיסרים היהודים במהפכה הרוסית ושל ה'יבסקציה'. הוא הסביר את הקנאות והמיליטנטיות של חוגים יהודים הללו בכך שמן תודעת המהפכנים היהודים נמחקה, תחת השפעת הסוציאליזם וההומניזם הרדיקלי, אמונת אבותיהם. אך היות וכל אדם יהודי הוא בעל נפש דתית במהותו, טען בולגקוב, הרי גם הפעילות האכזרית של המהפכנים היהודים היא ביטוי דתיותם. אלא שבמקרה הזה מדובר בדתיות מהופכת, הנגדית ביחס לדת היהודית המקורית. במקרה הזה היא מתבטאת במלחמתם האכזרית של הדתיים המהופכים האלה נגד כל דת בכלל, ונגד יהדות ואלה-ים עצמו במיוחד בולגקוב מרחיק לכת ומדבר על החטא הנורא של המהפכנים היהודים נגד העם הרוסי – החטא שהיה משותף למהפכנים היהודים והמהפכנים הרוסים גם יחד. הוא התבטא במיוחד בחילול מכוון ומפלצתי של קודשי הדת הנוצרית, בגסות אנטי-דתית שיטתית, שמטרתה להשפיל את המאמינים ו''להתיישב במקדש במקום האלה-ים'', בכפייה האנטי-דתית, שבה נתגלתה קנאות דתית בעלת עוצמה שלא הייתה ידועה עד כה בהיסטוריה''. אולם החטא הנורא, מוסיף ומדגיש בולגקוב, הוא שהמהפכנים היהודים חטאו נגד עצמם כבני העם היהודי, ''נגד ישראל הקדושה, העם שנבחר על-ידי האלה-ים''. כל זה קורה לעם היהודי, על-פי טיעוניו של בולגקוב, מכיוון ש''בעמקים המיסטיים של עם ישראל אין מקום לאדישות הדתית ולריקנות הרוחנית, על-כן לעולם מתרחש המאבק בנפשו...''. המסקנה מכך היא שהדתיות ההפוכה, והאיומה בביטויה בבולשביזם הרוסי, אינה מראה כלל ועיקר את פניה הרוחניות האמיתיות של עם ישראל. זוהי מסכה מתועבת שמכסה את הפנים הקדושות האמיתיות שלו, זה מצב של המשבר הרוחני הקשה בתוך ישראל. זהו סוג של ''פוגרום יהודי'' שעשו קומיסרים יהודים בראש ובראשונה נגד עמם, נגד עם ישראל כעם סגולה, זוהי ''פגיעה נוראה שהם פגעו ביהדות, פגיעה שלא הייתה כמוה בהיסטוריה'', זוהי ''ההתאבדות ההיסטורית של היהדות, אלא שהיא מיוחסת רק לאותו חלק של עם ישראל אשר בגד בייעודו. אך אפילו בחלק זה, לעולם נשמרת השארית הקדושה, הנצחית-אלמותית, זו שבזכותה כל עם ישראל ייגאל''.
בהיותו כומר נוצרי, ברור לגמרי כי בולגקוב התכוון לישועת היהודים על פי פירוש של דת שלו אנו נתייחס לאמונתו הנוצרית בכבוד, אך לא נשכח שיש לנו פירוש משלנו באשר לגאולתנו בציון. לא הציונות בפירושה הנוצרי של הרוחניות ללא חומר, ואף לא הציונות על-פי הפירוש של הנורמליזציה – כחומריות ללא רוח ובריחה מעצמנו כעם סגולה הנבחר על-ידי האל-ים. לא שמאלנות רדיקלית החוזרת למלחמה של יהודים נגד יהדותם בצורה עוד יותר אכזרית ונבזית מאשר המלחמה הישנה של היהודים הבולשביקים. לא ניסיונה של זו לכפות על העם היהודי היושב בציון את דתה המהופכת ולא שיתוף פעולה בינה לבין הנאציונאל-איסלמיזם במטרה להחליף את עם התורה בעם מלאכותי זה או אחר. רק נאמנות לאמת, להבחנה המוסרית הברורה, הַשַבַת המשמעות האבודה למילים, הדלקת הנר שיאיר הכל ויגרש את החושך. רק חזרה לעצמנו. ליהדות. לארץ-ישראל. לציונות הממשית המגלמת את מילת קודש - ציון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבי, מטורף מתועב שכמותך
עמיר,
תל אביב,
22/11/04 21:29
|
|
 |
55.
????????
שבע,
22/11/04 18:59
|
רוצה להגיב , אבל הפעם לגמרי לא בטוחה . חבל על הילדה התועה, אולי. חבל עליו , בטוח. משום מה עדיין לא שמענו , אפילו ברמז קל איך הקצין ההיסטרי שהגן וגוננן על חבריו\חיליו מתרץ או מסביר את התנהגותו. אז אולי תוסיפו פרור מידע כדי שלא נתייחס לכתבה כתורה מסיני (או מעזה).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
אז עכשיו בעצם למה
Avi Ecuador,
22/11/04 18:51
|
לא להביא למשפט את אחראי אלטלנטה? אה הרגו ''רק'' יהודים, סליחה. טוב, זה היה מזמן ולשמאל מותר, אולי יהיה ה''זגמנות'' עם המתנחלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיפש
אזרח,
דרום,
22/11/04 19:12
|
מה הקשר? מה אתה משווה בכלל. חלאות מסוגו של קצין כזה רחוקים מליון שנה ממה שלימדו אותינו לפני שנים על טוהר הנשק, על זה שאנחנו לא פוגעים בנשים וילדים... שאנחנו יורים רק בנושאי נשק. התגובה שלך ועצם ההשוואה המבחילה הזו , היא לגיטימציה סמויה לוידוי הריגה בילדה קטנה. להזכיר לכל אלו כאן שהיו רוצים שלטון כמו בכמה מדינות עולם שלישי - ''נקמת דם ילד קטן עוד לא ברא השטן''. העובדה שהאוייב שמנגד הוא אויב מר שחוקי המשחק שלו שונים משלנו, לא משנה דבר. החוסן שלנו היה בטוהר שלנו ואנשים מסוגו של ה''מ''פ בטעות'' הזה הופכים אותנו לחיות אדם גרועות מהאויב. גרועות בגלל שהאויב לפחות לא מתחסד. איזה ''מותר האדם...'' יש לנו אם מפקד פלוגה בצה''ל מבצע וידוי הריגה בילדת אויב לאחר שכבר הבין שהיא אינה מסכנת אותו? איזה טינופת אדם צריך להיות להרוג כך במודע ילד קטן? אם כל מה שנאמר נכון הרי שמהשלב שבו האידיוט הזה זיהה שאין סכנה, השאיר את הלוחם שאיתו מאחור והלך לבד לחסל - אין הבדל לדידי בינו לבן חיות אדם נושאות נשק בימים אחרים ושחורים, שניפצו גולגלות ילדים אל קירות מחנות ריכוז וגטאות. אין לו מקום בחברה הישראלית, אין לו מקום בצה''ל ואין לו מקום בעם היהודי. אם היתה כאן אפשרות הדגשה הייתי כותב בגדול שיהודים לא מתנהגים כך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אההההה....
אתי...,
מהדרום,
22/11/04 20:50
|
אז פשוט נחכה ונצפה שהילדה התמימה והמסכנה תוציא את הרובה ותהרוג כמה אנשים....אז נגיב??? אתם מדברים בולשיט!! למה אתם חושבים שהדם הערבי יקר יותר מדם של יהודי(לדעתי זה בדיוק ההפך...אבל זה לא ממש משנה)למה אנחנו צריכים שישפך הדם שלנו כדי לעשות מעשה???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הילדה ניצפתה ולא היה לה רובה
משה,
פ'ת,
22/11/04 21:57
|
שהילדה התמימה והמסכנה תוציא את הרובה ותהרוג כמה אנשים....אז נגיב??? אתי את כותבת שטיות ובקילו מאיפה המצאת רובה ,,, רבאק ילדה בת 13 עם רובה ,,, ולא משנה רקע מין גזע דת או לאום הקצין הזה ביזה את צה'ל והפר את כל הנורמות המקובלות ועוד להאשים אותו רק ,,,בשימוש בנשק לא חוקי זה לעשות צחוק מהעבירה בה הוא מואשם ,,,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה מתיחס ל Avi Ecuador,
משה,
פ'ת,
22/11/04 19:37
|
הזבל הזה שונא ישראל בכלל לא שירת בצה'ל ואין לו שום מושג בהררכיה של הצבא הוא לא ראוי לתגובה בכלל ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז למה עם-הארץ כמוך
Avi Ecuador,
22/11/04 20:03
|
מגיב ומתרגש?! הרי התגובות היחידות שאתה מגיב זה ל''זבל'' כמוני, זה לא מראה משהו? טוב, לך למישהו שיסביר לך על הגיון ויושר, בעצם עזוב שטויות, אל תבזבז לו את הזמן. אני לא יודע למה העלת בי חיוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז עכשיו ,,,שוב עם השטיות שלך
משה,
פ'ת,
22/11/04 19:11
|
אה הרגו ''רק'' יהודים, סליחה. דפוק תתחיל לקלוט שכאן מדובר ברצח והיה וזו ביתך יחידתך היתה עובר על זה בשתיקה אם בכלל יש לך ילדים ,מחרחר מלחמה ושונא ישראל ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה נקרא
Avi Ecuador,
22/11/04 19:26
|
טיפול סלקטיבי. אז אל תטיף לי מוסר ובטח אני לא מצדיק אבל הטיפול היה צריך להיות אחר ובמסגרת צה''ל. קרא תגובה 62 והלינק המצורף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מצדיק ומחרחר מלחמת אחים
משה,
פ'ת,
22/11/04 19:54
|
ואל תצטנע כולם מכרים את הזבל הזה שקוראים לו Avi Ecuador, לפחות שב בשקט ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
שימוש לא חוקי בנשק לא וידוי הר
אבו אמיר,
מהדרום,
22/11/04 18:42
|
המ''פ ירה ליד הילדה כדי לוודות שהיא לא זזה . לזה קוראים בשמאל וידוי הריגה. אבל כשהמתבלים היתקרבו לאמא והילדים וירו עליהם מטווח אפס זו בשביל השמאל מלחמה לגיטימית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זבלן מקלדת
אזרח,
דרום,
22/11/04 19:16
|
מה השמאל כאן ומי השמאל כאן? מה אתה מטנף את השטח בחריוני מקלדת? נשמע שאתה איזה חמור התנחלויות שמחזיק עוזי ולא שירת בצה''ל חצי שניה. יש כאן מפקד בצה''ל שוידא הריגה בילדה. מה קשור לזה הבהמיות של האויב? מה שייכת התנהגות כזו למה שעושה האוייב? אנחנו שווים לו? אנחנו כמוהו? כנראה שאולי כן אם יש אצלנו שרצים נותני לגיטימציה מסוגך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
לצאת לצאת לצאת!
סיגי,
22/11/04 18:39
|
|
 |
היכן את גרה??? יאללה צאי כבר!!
ל"ת
אפסילון,
תא,
22/11/04 20:15
|
|
 |
51.
תסלחו לי
שפרה,
22/11/04 18:38
|
|
 |
רצח
ישראל,
ישראל,
22/11/04 19:12
|
רצח זה כשעולים לאוטובוס ומתפוצצים במטרה ברורה להרוג וכמה שיותר-המ''פ ניסה להגן על עצמו ועל חייליו ובעקיפין גם עליי ועלייך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה יש להתגונן בפני ילה מתה
משה,
פ'ת,
22/11/04 19:57
|
|
 |
טעות!
Ela,
Germany,
22/11/04 19:40
|
לא נכון!!!גם זה רצח!!כי גם אם זה היה בטעות,מה שלא קרה,זה עדיין היה רצח!להרוג ילדה זה פשוט תרוף!וגם אם זה היה ילד,מה יתאום להרוג בכזה גיל?אם זה היה קורה בארץ זה בטח היה סיפור אחר לגמרי מצדכם,וזה היה רצח לאור היום.אבל גם זה רצח לאור היום אז תפסיקו להשלות את עצמכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you german teach ethic?
someone that,
knows german,
22/11/04 20:31
|
but you know better than everyone the meaning of the word ''murder'' I can't believe european people are not ashamed to speak about ''retzah'' to the israelis. You shoud be modest about the point and refrain from thinking you are as ''superiors'' as during world war II. An if you are a german Jew is even worst than I thougt
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
אפשר לחשוב מה הוא יקבל..
דותן,
הוד השרון,
22/11/04 18:37
|
|
 |
49.
זהו רצח לכל דבר ועניין!
ל"ת
משה,
22/11/04 18:36
|
|
 |
גם חיסול יאסין זה רצח, אז מה?
ל"ת
משיח,
22/11/04 19:33
|
|
 |
48.
תלמדו מארה''ב
נאור,
22/11/04 18:35
|
|
 |
47.
הפלשתינאים אשמים בזה!
ימית,
22/11/04 18:32
|
הם החלו להשתמש בילדים לטובת מעשי טרור כל שהיום כבר אי אפשר לדעת מה יקרה גם כשרואים ילדה קטנה בת 14.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
העיקר שלבוגי זה נראה בסדר...
מורן,
22/11/04 18:31
|
|
 |
מבחינתי הצבא שלנו נראה מצוין
בוריס,
חיפה,
22/11/04 19:43
|
אם לא הצבא הנהדר שלנו מזמן פלשתינים ''הנחמדים'' בתמיכת מדינות ערביות ושתיקת אירופה היו טובחים בנו, דולפינריום ומלון פארק אלה רק משחקי הילדים לעומת מה שהם היו עושים לנו אם לא הצה''ל. הבעייה האמיתית שלנו זאת הדפוקים כמוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
הכיבוש הרס כל חלקה טובה
ל"ת
צבי,
ראש העין,
22/11/04 18:28
|
|
 |
44.
חיילים-סרבו לשרת בשטחים!
ל"ת
רעות,
22/11/04 18:28
|
|
 |
את מתכוונת
Avi Ecuador,
22/11/04 18:48
|
לניקוי אתני של יהודים בהמשך ועוד מפקד ''דגול'' נוסך אלטלנטה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לניקוי אתני של זבל כמוך אידיוט
משה,
פ'ת,
22/11/04 19:13
|
|
 |
''ניקוי אתני של זבל...''
Avi Ecuador,
22/11/04 19:32
|
היטלר היה שמח להתכבד באחד כמוך. יוצאים לך להבות מהפה, רק לתת לך את הפיקוד? אז מה אתה מדבר על הקצין כשאתה מוכן לעשות ניקוי אתני של יהודים. רק לתת לך מקלחות בחור, אני בתור.... השנאה שלך ושל דומך ליהודים היא אסון דור עגל הזהב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ניקוי אתני של יהודים יהודי אתה
משה,
פ'ת,
22/11/04 20:19
|
|
 |
הוכחת את עצמך
Avi Ecuador,
22/11/04 20:26
|
|
 |
אני לצבא הזה לא שולח את בניי.
ל"ת
אב מודאג,
22/11/04 18:35
|
|
 |
43.
בפיגועים נהרגים חפים מפשע
נתיב,
22/11/04 18:27
|
|
 |
42.
המ''פ צדק!
גיורא,
22/11/04 18:27
|
אסור היה לו להפעיל שיקול דעת,כאשר מישהו נכנס לאזור שמוגדר אסור -דינו אחד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
התנתקות וגדר!
המשקיף,
הלאומי,
22/11/04 18:25
|
|
 |
40.
אני מקווה שהוא יישב בכלא
רות,
צפון צפון,
22/11/04 18:25
|
|
 |
Maybe you'll get killed in the
Noam,
The Land,
22/11/04 19:21
|
next attack, when a kid with a bomb is not stopped because they don't want to take a chance?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
כך הפלשתינים נוהגים בנו, וכך
צריך להתנהג,
כלפיהם,
22/11/04 18:22
|
אחרי עשור של טרור מתאבדים חייבים למלכד מתאבדים שנתפסים במחסומים, או גופות מתאבדים ולהשליך לשווקים הומי אדם בערי הגדה.
מי שהחל בטרור נגד אזרחים - חייבים להשיב לו בטרור. אש''ף, החמאס, הג'יהד ושות יביאו לסוף ה''עם'' הפלשתיני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק 1000000%
עידית מת''א,
22/11/04 19:07
|
צה''ל משיב לטרור הפלשתיני בטרור מאורגן של צבא סדיר תחת חסותה של מדינה ריבונית! זו האמת של צה''ל גם אם הוא קדוש בעיני רוב העם !!! אך את האמת צריך להגיד פעם ולתמיד!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עידית- כמה צהל יכל לחסל ביום
אם רק רצה?,
39,
22/11/04 19:56
|
כשהפלשתינים מפעילים 100% מכוחם כדי לרצוח כמה שיותר אזרחים ישראלים נרצחים גג 40 ביום.
אם צהל היה מפעיל 100% מכוחו- חיל האוויר, תותחנים, חי''ר, יחידות עילית, טנקים למען אותה מטרה הוא היה רוצח 400,000 פלשתינים ביום אחד.
קצת פרופורציות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
רוצח וחלאת המין האנושי
מיכאל,
ת''ת,
22/11/04 18:19
|
איך אדם העושה דבר שכזה לובש דרגון קצין? בושה וחרפה שזה הצבא שלנו, ושהאיש אפילו לא מואשם ברצח!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
עזבו את הילדים
יובב,
22/11/04 18:17
|
הם נותנים את הנשמה כדי להגן על המדינה ואתם שופטים אותם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
אני עם המ''פ
תהילה,
22/11/04 18:16
|
|
 |
35.
לך תתרום למדינה ...
קרבי,
בדימוס,
22/11/04 18:15
|
|
 |
34.
נמאס מכל היפי נפש!
יקיר,
22/11/04 18:13
|
|
 |
33.
צבא בלי ביצים
אבי,
לוס אנגלס,
22/11/04 18:13
|
נכון שהוא לא היה צריך לינהוג כך,אבל צהל צריך תמיד לעמוד מאחורי חיילב ומפקדב,לפחות כלפי חוץ,ולא לידעוג לכיסאות שלהם,ולעניש אותו בשקט, פעם היו קצינים עם ביצים שלא פחדו על הדרגות שלהם,לדוגמה משולם עמית ,שהיה מפקד מגב, חברה מפקדי גדודים וחטיבות ופיקודים,תעמדו מאחורי חיליכם ותנו להם את הביטחון הדרוש,ואם יש צורך לעניש עשו זות בשקט,העולם צריך לדעת שצהל עומד מאחורי חיילב בכול מיקרה, הילדה הזו היתה יכולה להיות מחבלת,עכשו עם תהיה סיצועציה דומה יכול להיות שהחיילים יפחדו לעשות את מה שהם צריכים לעשות, אין מה לעשות מילחמה מולידה מעשים כשים ולא תמיד אטים מה שלא יהיה העם מאחורך סרן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
ה כ י ב ו ש מ ש ח י ת !
נדב,
יבנה,
22/11/04 18:13
|
|
 |
why bush mashchit?
ל"ת
iftach,
ashdod,
22/11/04 19:59
|
|
 |
31.
תראו...
SOME GIRL,
22/11/04 18:09
|
אף אחד מאיתנו לא יבין מה הלך לו (לסרן) בראש לא מובן אם זה עייפות, כעס או כל דבר אחר לירות במישהי שאין לך הוכחות מוצקות שהיא מחבלת?
''כל מי שנע וזז במרחב, גם אם זה בן 3, צריך להרוג אותו'' המשפט הזה זיעזע אותי כמה רוע לאנשים האלה הם גרים בארץ מחורבנת בעוני כשחומה, טרוריסטים וחיילים חמושים מקיפים אותם וערפאת, שאמור להגן עליהם, גונב את כספם נכון, לא כולם תמימים אבל האם לאלה שאכן תמימים מגיע למות? לא מגיע להם לחיות בגלל שנולדו ערבים?
אני יהודיה, שלא תחשבו אחרת אבל כואב לי הלב על הילדה המסכנה שבסך הכל חזרה מבית הספר למי עשתה רע? ='( יהיה זכרה ברוך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תנו לנו אהבה
לוחם גאה,
22/11/04 18:21
|
|
 |
30.
זה צבא הומני?נאור?
ל"ת
אורן,
22/11/04 18:09
|
|
 |
29.
למחבלים מותר להרוג חפים מפשע
ארנון,
נהריה,
22/11/04 18:08
|
|
 |
28.
עצוב שאלה הם הקצינים שלנו..
ל"ת
יותם,
22/11/04 18:06
|
|
 |
27.
אני מתבייש שזה הצבא שלנו
ל"ת
איתמר,
22/11/04 18:04
|
|
 |
26.
מדוע לא מואשם בהריגה??
מיקה,
22/11/04 18:03
|
|
 |
25.
מקומו בצינוק לשארית חייו!
ל"ת
דני,
22/11/04 18:02
|
|
 |
24.
כשנצא מהשטחים סופסוף
מנחם,
22/11/04 18:02
|
|
 |
23.
המ''פ איננו בקו השפיות
יערה,
בת ים,
22/11/04 18:01
|
|
 |
22.
מעניין איך זה יגמר
לי,
רחובות,
22/11/04 18:00
|
|
 |
21.
במלחמה אין חפים מפשע!
ל"ת
יוני,
22/11/04 17:59
|
|
 |
כל הכבוד למ''פ!!!!!!!
ל"ת
אני, אלא מי?,
22/11/04 18:06
|
|
 |
20.
אם ככה מתנהג קצין
גבי,
ראשל''ץ,
22/11/04 17:58
|
|
 |
19.
תנו ללוחמים אהבה
לוחם גאה,
22/11/04 17:57
|
אני לוחם בגדוד שקד של ''גבעתי'' ברצוני להביע עד כמה אתם התקשורת שקרניים ומנפחים כל דבר ורק יודעים להאשים אותנו הלוחמים... אלה שלא ישנים בלילה,שמתים לעצום עין,ששומרים עליכם.... אני רוצה לשמוע מילה טובה ,כשכואב לי הגב,והעניים אדומות מחוסר שינה... אני קורא בעיתון ''שאנחנו הורגים ילדות'' , איך אני אסביר את ההרגשה של מתח וחרדה,של פחד ואהבה כי כשאני בא הביתה ומספר על החבר שנפטר אתם מהנהנים עם הראש ומספרים על המכונית החדשה שקניתם. אני לא מבקש רחמים ואני לא מרחם על עצמי ,אני פשוט זועק על האי צדק ! אני חייב לשמור על אמא,אבא,אחים, וחברים וחברות כי אני גאה !!!! כן אני גאה , אני חייל קרבי !!!! אז תפסיקו לירוק לבאר שאתם שותים ממנו כי בלעדינו אתם כלום.... תביעו תמיכה בחייל הנלחם למענכם (וגם בסרן ר' ),תנו לנו כוח להמשיך קדימה ולנצח.....הלוחם הפשוט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחי הלוחם
אזרח,
הדרום,
22/11/04 19:32
|
אף אחד לא מאשים אתכם בכלום. מי שמאשים אתכם הוא טיפש. האשימו קוץ שגדל בינכם. אחד שלא מתאים לכם ולא היה צריך להיות חלק מכם. אתם עושים את העבודה הכי מגעילה וכפוית טובה שניתן להעלות על הדעת. בשליחות כולנו ולמען כולנו. רק בגלל זה אתם הראשונים שצריכים להקיא מקרבכם את מי שיוצר צל על העשייה שלכם. אתה מדבר ''עלינו'' ועל ''עליכם'' . שכחת שחלק לא קטן מאיתנו נלחם ברוב מלחמות ישראל. בזמנו של אבי היו לוחמים בסיירות שקד, אגוז וחרוב שנהרגו בגלל טוהר נשק, לא ירו בילדות קטנות. בזמני, בכו חיילי סיירת צנחנים שנאלצו לירות בילדי ר.פ.ג בלבנון כהגנה עצמית - לא בוידוי הריגה בילדה פצועה. לא היו בתולדות צה''ל מפקדים שאמרו לירות אפילו בילד בן שלוש. איזו אמירה מחרידה זו? אתה יודע מה זה ילד בן שלוש? יש אולי לשכנים שלך ?אולי אצלך בבית? אצל אחים או קרובי משפחה שלך?
רק בגלל זה שאתה זה לא הקצין המדובר, (אני רוצה להאמין ככה), אנחנו נחבק אותך ואת החברים שלך. אבל אנחנו נביט בזהירות במ''פ הזה עד למשפטו ואם הוא יורשע, לא נוכל לחבק אותו עוד כי לא משלנו הוא.
אתה זה אנחנו. אנחנו אוהבים אותך ואת אחיך הלוחמים מפשוט עד קצין כל זמן שגם בתוך התופת אתם מתנהגים כלוחמים מחד וכבני אדם, ישראלים ויהודים - מאידך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''לוחם גאה'' גאה במה בדיוק??
אמיר,
רמת גן,
22/11/04 19:23
|
אני לא מבין, במה אתה גאה בדיוק. שהפכנו לרוצחים? שאיבדנו צלם אנוש? ואל תדבר איתי שטויות כמו אתה לא יודע, אתה לא היית שם. אני שירתתי בעורב גולני וראיתי דברים מזוויעים בשירות שלי אבל זה לא הפך אותי לרוצח. אני מקווה שכשתתבגר קצת הראייה שלך לנושא תשתנה כי אחרת אני לא מאחל לנו שהדור הבא שלנו יהיה מורכב מאנשים כמוך. צריך לחזק את החיילים שנמצאים באיו''ש ואזח''ע אבל אסור בשום אופן לתת לפעולות מעין אלה לעבור בשקט. הצבא חייב לטפל באנשים כמוך וכמו המ''פ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חייבים לעמוד מאחורי המ''פ
ליאן,
בית שמש,
22/11/04 18:34
|
|
 |
חזק ואמץ!
ל"ת
גאולה,
22/11/04 18:12
|
|
 |
18.
הכיבוש הרס את הילדים..
שושי,
פ''ת,
22/11/04 17:56
|
איך אנחנו יכולים לשפוט אותם? אנחנו בכלל מבינים באיזו מציאות הם חיים??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
KATZAV TO APPOLOGIZE TO THE
HOMELESS,
USA,
22/11/04 17:56
|
THE GIRL FAMILY TZAHAL OFFICER TO PRISON TO A PRISON WITHOUT A ROTATING DOOR
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
זה דור העתיד...
ל"ת
יובל,
22/11/04 17:55
|
|
 |
15.
סעיף אישום מביש
פרחיה,
22/11/04 17:55
|
מדוע אין מעמידים את החשוד בהריגת ילדה ובוידוא מותה בירי מטווח אפס לדין באשמת הריגה, אם לא רצח בכוונה תחילה? ההאשמה הצמחונית בשימוש בלתי חוקי בנשק היא לעג לרש ומשפח ולא משפט צדק, שאנו רשאים לצפות לו במדינתנו. סעיף האישום שהמציאו בשבילו, הוא כסתח אופייני. אי אפשר לעבור על האירוע שזכה לפרסום רב לסדר היום, ומצד שני צהל אינו יכול להעניש בחומרה מפקד, ועוד בן מיעוטים, על מה שאחרים עושים כל הזמן ואין מדווחים לנו. פשרה מכוערת. במקרה כזה עדיף כבר שיוותרו על העמדה לדין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
אני מזועזעת לגמרי
גלית,
22/11/04 17:54
|
|
 |
13.
מקווה מאוד שהוא יצא מזה
מירב,
22/11/04 17:53
|
זה אבסורד שחיילים שמגינים על המדינה ונותנים את כל כולם למענה,ישבו בכלא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצגובה שלך אבסורדית
דני,
תל אביב,
22/11/04 18:25
|
חיילים רבים מגנים על המדינה, ושומרים עד כמה שאפשר על טוהר הנשק(עד כמה שערך זה קשה לשמירה במצב כיבוש). המ''פ הזה אפילו לא חשב על טוהר הנשק. הוא פשוט רצח ילדה בת 13. זה לא משנה אם הוא חיל או סתם אחד. הוא רצח ילדה בת 13. אסור למדינה להגן על רוצחים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
לצאת כבר מעזה!!!!!!!!!
ל"ת
עופרה,
22/11/04 17:52
|
|
 |
ומה עם יפו חיפה וירושלים......
נוח,
22/11/04 18:03
|
איפה את חושבת שזה יעצר.
בואי נקווה שזה יעצר בירדן כאשר ממזרח כל הערבים וממערב אנחנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
אנחנו קוטפים את פירות הכיבוש..
ל"ת
יעלי,
22/11/04 17:51
|
|
 |
10.
ככה נראה הצבא שלנו
שמעון,
נתניה,
22/11/04 17:51
|
|
 |
9.
הכל-העיקר שלא יפגעו חיילים
רועי,
22/11/04 17:50
|
|
 |
8.
רשרש כולנו איתך.
ל"ת
עד אופי,
22/11/04 17:50
|
|
 |
7.
המ''פ פעל כשורה
בני,
22/11/04 17:49
|
הילדה נכנסה לאזור אסור! שיגידו תודה שהשארנו להם מה לקבור!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי יום אחד תקבל שכל!(?)
דני,
22/11/04 18:19
|
מעניין כיצד היית מגיב לו מתנחל היה נכנס לאיזור האסור, והיו מזהים אותו בטעות כמחבל. האם גם אז הייתה מגיב באותה צורה? ניקח דוגמא קיצונית יותר: נניח שילד יהודי היה נקלע בטעות לשם, סתם ירד לרגע מהרכב להשתין, ופתאום ירו עליו ווידאו כי הוא מת. כיצד הייתה מגיב? האם גם אז היית טוען כי החיילים נהגו כשורה. מדובר היה בילדה בת 13. בת 13!!! היא לא סיכנה אף אחד. על פי העדויות שקיימות כרגע החיילים הבינו כי לא מדובר בגורם שמסכן אותם, אך הם ירו בה. גם אם הם ביצעו טעות, הם היו צריכים להושיט לה עזרה ולנסות להצילה. הם לא עשו זאת. המ''פ הגדיל לעשות ווידא הריגה. בכך הוא אינו שונה מהגרועים שבטרוריסטים. אולי יום אחד תקבל שכל ותבין כי מדובר היה ברצח, ולא בפעולת הגנה. אולם, אני כמעט משוכנע שמי שמסוגל להגיב בצורה כזו, לא יקבל שכל לעולם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שתוק טמבל
לוחא גאה,
22/11/04 18:35
|
אני לוחם לוחם גאה שהיה במקום... ככה היה צריך לעשות היא לא תמימה ולא נעליים... נראה אותך עולה על מטענים ושיורים עליך אז תפסיקו להאמין לכל השטויות ותתמכו בחיילים ששומרים עליכם... ורק שתדע הדבר הראשון שלימדו אותי בצבא זה וידוא הריגה..מסייעת שקד כבוד .!!! תקרא תגובה 19
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מביש
ארנון,
מהצפון,
22/11/04 19:48
|
לקרא את התגובה שלך. השם ''שקד'' ליחידה צבאית היה פעם שם עם כבוד. המ''פ שלך חינך אותך כנראה כראוי כי שניכם מביישים את שם ''שקד'' את מורשת ''שקד'' ואת צה''ל כצבא ישראלי ויהודי.
מצ''ח היה צריך לא להסתפק במ''פ אלא לאתר את כל התלמידים שלו מסוגך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
נראה כבר איזה עונש מגוחך הוא
ליאם,
22/11/04 17:48
|
|
 |
5.
די להתיפיפות!!
יוסי,
22/11/04 17:47
|
|
 |
מה הקצין עשה טוב כל כך?
דני,
ת''א,
22/11/04 18:33
|
בכך שהוא ירה בילדה בת 13? בכך שהוא ווידא הריגה? בכל שהוא עבר על אחד מערכי היסוד של צה''ל (טוהר הנשק)? בכך שהוא התנהג כפי שטרוריסטים מתנהגים? אני באמת רוצה להבין, מה הקצין עשה טוב כל כך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
אפילו החיילים שלו הזדעזעו מזה
מכיר את המ''פ,
22/11/04 17:46
|
המ''פ פשוט לא מתאים לפיקוד במקומות כאלה כמו מחנות עם אוכלוסיה אזרחית של עזה. לא בגלל שהוא דרוזי, כי יש לי הרבה חברים דרוזים - מפקדים מעולים בצה''ל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
כל הכבוד למ''פ!!!!!!!
ל"ת
יהודי,
22/11/04 17:34
|
|
 |
Idiot
ל"ת
P,
22/11/04 18:46
|
|
 |
2.
כולנו אתך
הזועם,
22/11/04 17:33
|
כולנו אתך מ''פ יקר נגד המערכת הנשלטת ע''י חבורת אפסים . אותה המערכת שהדיחה מפקד שאמר שעראפת (ימח שמו) מת בשעה טובה. אותה מערכת שהפקירה את מדחת יוסוף ז''ל למות כי היא חכתה שרגוב יחלץ אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני לא איתו
שאול,
22/11/04 18:13
|
אל תגיד כולנו כי אני לא בעד מישהו שרוצח ילדה בת 13 רק בגלל שהיא פלשתינית. פחדן עלוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
כאשר חסרה טכנולוגיה
סיינטולוג,
22/11/04 17:30
|
כאשר חוסר האונים וחוסר התוצאות של ''מדעי ההתנהגות והמיינד'' יוצאים לאור ומתגלים במלא מערומיהם.
יש דרכים לוודא שמצבים כאלה לא יקרו. דרך לסנן אנשים שהם מועדים לכאלה מעשים. אבל כמובן שזה לא בשימוש כי האוטוריטות של היום בתחום הם אימפוטנטים.
צריך לסגור את הברז הכספי לכל השרלטנים ולשים אנשים שמשיגים תוצאות.
מה שאתם רואים כאן, זה כישלון של איזה פסיכיאטר או פסיכולוג. כישלון יותר גדול ומערכתי מהמקרה הספציפי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
ל"ת
השכן שלא ישן,
22/11/04 17:42
|
|