 |
73.
מבחן הסתכלות
דודו,
גולה,
28/11/04 02:48
|
עוד כמה ראיונות כאלו עם כבוד נשיא המדינה, ואז אולי צריך לשלוח אותו למבחן הסתכלות, ראה ערך: עזר ויצמן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
הנשיאות כמוסד ללקויי למידה
דורון,
תל אביב,
27/11/04 21:42
|
לדעתי יש להפוך את משרת נשיא המדינה(מה זה בדיוק) למשרה בהתנדבות, כך נבטיח שפוליטקאים ריקנים ופוחזים ידירו רגליהם מהתמודדות על כס התפקיד מאחר וללא שכר לא ימצא להם עיניין במילוי התפקיד הממלכתי המיותר ביתר במדינת ישראל, וכמובן שיחסך מאיתנו אזרחי המדינה מבול שוצף של פטפטת חסרת יכולת מימוש ריקנית ומיותרת. מחד גיסא , ומאידך דבר זה יביא בסופו של דבר להעלמותו של המוסד הבלתי נחוץ הזה מהנוף של חיינו, והכי חשוב לשמעון פרס יהיה נושא אחד פחות להפסיד בו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
עוד חרטה אדוני הנשיא??
סימה,
רמת-גן,
27/11/04 18:52
|
אני לא מבינה את החכמים האלה ! כל אחד יש לא תפקיד אז מה קורה לנשיא המדינה שהוא פתאום התחיל לחקות את ויצמן. יש אומנם ממשלה על הפנים ואני מקוה שהימים שלה יתקצרו מהר .ועכט אתה בא לנו עם כל מיני חרטות בלי לחשוב בלי להתיעץ העיקר להגיד משהו. אבל לפחות משהוא חכם ולא דבר שיכול להרוג אותנו חופשי חופשי.אני חושבת 7 שנים זה הרבה מאוד מתחיל להיות משעמים אז מדברים שטויות וחבל..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
ABOUT TIME U GOT INVOLVED
HOMELESS,
USA,
27/11/04 18:43
|
SAVE THE MUSAR IN THE SOCIATY OF WHAT EVER LEFT OUT OF IT
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
לא ייתכן שהוא מטומטם עד כדי
סנילי, בגילו?,
פנומן!,
27/11/04 18:32
|
להעלות אפשרות דמיונית שלא יהיו ''פיגועים''. כל עוד תמשיך ישראל לוותר לרוצחיה, טבח העם היהודי בארצו יימשך. זה ברור כל כך, שרק תועמלנים מקרב מהרסינו ומחריבינו יביעו שקר כזה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
''הפרלמנט הפלשתיני''? אולי תתחיל
לך ל''פרלמנט'',
ואל תחזור!,
27/11/04 18:29
|
לקרוא ספרים וללמוד את העובדות? ''העם הערבי הפלשתינאי'' נוצר להשמדתך!!! זו מטרת קיומו! אפילו בפליטים כבר לא מדובר, אלא בערב רב שאינו מפסיק לנהור למחנות הפליטים. כידוע, ערפאת, ימח שמו וזכרו, הוא יליד קאהיר. לפי חוקת האו''ם פליטים צריכים להיות משוקמים בארצות אליהן נפלטו. ה''פליטים'' הערבים, נפלטו הביתה, אל אחיהם, בני עמם, דוברי שפתם ובני דתם, לא היתה שום בעיה לשקמם, אך האחים שלהם סברו שהם ''אשפת אדם'' (הם אמרו...) אך ''מכרה זהב מדיני'' (הם אמרו). והנשיא האידיוט שלנו כורה בשבילם את הזהב, בשעה שהם כורים לנו קברים. מתי האויל הזה יסכור את פיו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
parshi debil....
ל"ת
royberlin,
berlin,
27/11/04 17:49
|
|
 |
66.
הגדר=הצלת חיים
ל"ת
ישראלי,
27/11/04 17:40
|
|
 |
הגדר=הריסת עם
ל"ת
דובר אמת,
28/11/04 12:08
|
|
 |
65.
תחזור לקרית-מלאכי
ל"ת
אבנר,
קרית-גת,
27/11/04 17:23
|
|
 |
64.
לבטל את משרת אוכל החינם
דני,
27/11/04 17:12
|
הגיע הזמן לבטל את משרת אוכל החינם שלא תורם כלום למדינה ואזרחיה ומציע לפגוע בבטחון אזרחיה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למרות ההיסטוריה הגזענית שלא...
דובר אמת,
28/11/04 12:10
|
למרות ההיסטוריה הגזענית שלא, הוא אומר אמת לפעם הראשונה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
קצב הוא פטפטן חסר תקנה
זאב,
27/11/04 17:10
|
קצב פשוט פטפטן חסר תקנה שיורה שטויות בקצב. הוא שמוקף במאבטחים גיבור גדול לוותר על גדר מצילת החיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
מר קצב....ששששששששש...
א.ש,
ירושלים,
27/11/04 17:02
|
|
 |
61.
Katzav?
Danny,
27/11/04 16:53
|
An Israeli President, just like the Israeli Judges. Just like Lawyers/Doctors, etc. There are GOOD ones & there are BAD ones. & you know what the Judges are all about & where they belong... Is this president so GULLIBLE? Such abilty... Why waste space, here? We WANT to see REAL STEPS on the ARAB SIDE... How easy it is to talk !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
אנחנו יורקים דם על הסברה,ואתה?
טריסטן,
ארה''ב,
27/11/04 16:46
|
ההסברה הישראלית בכל ארה''ב, במיוחד בקרב הסטודנטים היהודים בקמפוסים, יוצאת מגדרה כדי לתת נימוקים עזים לקיומה של הגדר. אבל מה?????? לפתע גורר הנשיא את פיו לעוד ראיון מביך ורוקח כותרות אדומות על הגדר הרעועה. אני לא יודעת למה אני טורחת יותר. די נשבר לי. כל ההרצאות, כל ההפגנות, העלונים והפוסטרים שאנחנו הסטודנטים היהודים טורחים עליהם ימים ולילות על חשבונינו, רק כדי לחדד את תודעת העולם לגדר מצילת החיים!
למה אני טורחת??????????????????????????? למה??????
אנא, בכל פעם שאתה חש צורך עז להתראיין תוציא יום מחלה. אנא ממך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני ממתין לתגובתי שתופיע...
דובר אמת,
28/11/04 12:27
|
אם תגובתי תומחק אז הנה כל התגובות האחרות צריך למחוק אותם, איפה חירות דיעה? איפה ''המדינה הדימוקרטית היחידה במזרח תיכון''?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ירוקים דם אתם, ולא יורקים דם..
דובר אמת,
28/11/04 12:16
|
אני חושב שהדם היורק זה שלנו לא שלכם, והגדר זה מחלק ארצנו לא ארצכם. וזאת הארץ אם לא זוכרים היטב היא פלשתין ההיסטורית של הערבים. השמעתם על ארץ-קנעאן? אם שמעתם תגידו לי: למי הארץ הזאת שייכת. או אפשר שאתם עוורים שלא רואים אלא מה שמתואר לכם??? רק לשאילה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אסור לבנות את הגדר! לא בגלל
לא לירוק דם על,
הסברה!,
27/11/04 18:42
|
האמירות הדביליות של הנשיא, אלא, משום שלא נחלק שוב את ארצנו. אנו יורקים דם, גם בגלל ההסברה שלך! למרות שכוונתך טובה. הגדר היא המצאה שמאלנית, שהם ירדו ממנה, לאחר שהבינו שהערבים לא מתלהבים ממנה. מטרת הגדר להחזיר את ישראל לגבולות 1967, בשלב הראשון (תכנית השלבים..) ואח''כ עוד פנימה, קרוב אל הים. אל תסבירו את הגדר! תסבירו שהערבים מחזיקים ב-99.9% של אדמות המזרח התיכון, בתוכן חלק הארי של ארץ ישראל ההסטורית, שהיא שלנו!!! בעיר האוהלים (של מתיישבי יש''ע) בקרית הממשלה בירושלים, באו בשבת שלושה שמאלנים להתווכח עם בני הנוער התמימים, שציטטו את התנ''ך, עדי להוכיח שזו ארצנו. השמאלנים קפצו - אבל הם אומרים שזה שלהם -. התערבתי ושאלתי - אתם ''הם'' או אנחנו? זה הענין. הערבים מפיצים את התעמולה שלהם, שהיא שקר מא' עד ת' והישראלים מהססים, כי הם אומרים וכו' חובה עלינו לטעון את האמת שלנו, שהיא גם האמת האבסולוטית!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברכה לבטלה
Avi Ecuador,
27/11/04 18:33
|
הגדר היא גטו ליהודים. עדיף שתסבירו טרנספר וההגיון שבו או סיפוח לארצות הברית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
לא להתיחס ברצינות לפוליטיקאים
ל"ת
שימי,
27/11/04 16:42
|
|
 |
58.
הוא בונה בונקר מתחת לבית הנשיא
יותם,
27/11/04 16:26
|
לפני כמה ימים פורסמו ידיעות על שיפוצים שהקצב מבצע במשכן נשיאי ישראל. העלות מיליונים רבים ובין היתר נחפר מתחת לבית הנשיא בונקר פיקוד לנשיא ובני משפחתו ובצמוד סווטית מגורים. למה האיש צריך בונקר פיקוד תת קרקעי השם יודע. למה הוא מאפשר הוצאה ציבורית כבדה כל כך בתקופה שלרבים מתושבי הארץ הזו אין כסף כדי לשרוד ספק אם גם השם יודע. אבל החוצפה הזו שלו להצטרף למתועבים שבאיבינו ולקרוא להפסקת בנית הגדר אחרי שנקברו כאן בארבע השנים האחרונות למעלה מאלף ישראלים ואלפים נותרו נכים יתומים ושכולים. על זה אין ספק שלשם אין תשובה. אגב לי דוקא יש תשובה לכך. תדמיתו הציבורית אפורה ועלובה. הוא היה מספיק ערמומי כדי לדעת שרק כותרת כזו תשכנע עיתון להדפיס ראיון משמים שנערך עימו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
אולי תסתום את הפה שלך כבר....
מעוצבן,
27/11/04 16:18
|
המפגר הזה כל כמה ימים זורק לאוויר קשקוש אחר!! יאללה לך תהיה סמל מדינה כמו המנורה וכמו מגן הדוד - דוממים!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
לא מבין על מה הלעג של המגיבים.
דויד,
27/11/04 16:07
|
תשובותיו של הנשיא ענייניות, מכובדות ובהחלט במקומן. הוא מדבר כנשיא של העם ולא כראש רשימה פוליטית.
נקודות חשובות בראיון: הקשר/חינוך בין חילוניים ודתיים, הידע (הבסיסי לפחות) של המקום ממנו אנו באים כמו תולדות עם ישראל (כולל דתו), הסיכסוך הפלשתיני / ישראלי, עמדת העולם (בעיקר מדינות אירפוה) במצב המדיני באיזור, המצב בדמוגרפי שבאיזורינו לפני ואחרי העלמותו של עראפת מהתמונה, ועוד. כל אלה מוכיחים ניתוח נכון וברור של התמונה הכוללת - גם אם אנחנו לא תמיד מסכימים עם כל מה מילה שהוא אומר.
ראיון מכובד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
לאמיתו של דבר
Avi Ecuador,
27/11/04 15:38
|
הגדר היא שטות ולא היה צריך מעולם להתחיל אותה, היא גטו ליהודים. היה צריך להתחיל טרנספר שערפאת היה מסביר מדוע והשאהידים היו שגרירי הטרנספר שגורמים לכולם להבין. מה זה אם יהיה שקט שנבין? אחר כך שיתחילו הבעיות בקו הירק אז יבנו לנו גדר בעכו, המשולש, יפו, חיפה, הגליל...? לזה הם מתכוונים ''מנהיגנו''?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
מתי שוב בוחרים נשיא??
ארנון,
חיפה,
27/11/04 15:27
|
צריך להעיף את קצב בחזרה לקית מלאכי.
מה קרה, פתאום אין שד דמוגרפי ?? הפלסטינים לא יחזרו לגנוב מכוניות ומכל הבא ליד ? ויותר לא יהיו פיגועים ??
מצידי אתה יכול ללכת לפרלמנט הפלסטיני ולהציג שם את המועמדות שלך !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ביחרים נשיא,בפשיטות,כשבוחרים..
דובר אמת,
28/11/04 12:20
|
|
 |
53.
ואדי ערה, והמשולש בפלסטין-
אורן,
רעננה,
27/11/04 15:26
|
הערבים בעצמם צריכים לדרוש זאת. אם ברצונים באמת, בשתי מדינות לשני עמים. שיבינו, ישראל - לעולם - תישאר מדינת היהודים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
מה ויש לא עוד קדנציה 7 שנים
חון דעת,
פה ושם,
27/11/04 14:50
|
א.מה הוא עשה בשביל המדינה.? 1. עלה לארץ. 2. היה חבר כנסת.(ליכד) 3. גר באור עקיבא. 4.ו... יש מישהו שזוכר משהו מעניין יותר??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
שכחתי שיש נשיא...
ר,
27/11/04 14:40
|
|
 |
50.
go home, mar katzav
tal,
phila,
27/11/04 14:38
|
tam zmancha. we had enough of you. you are going too far, beyond your limitation.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
יש לקצב מזל...
משה,
27/11/04 14:36
|
|
 |
היא לא כואבת, היא הורגת ותהרוג
Avi Ecuador,
27/11/04 23:01
|
|
 |
48.
אהבל תורן מכין עצמו לסיום
חי,
שדרות,
27/11/04 14:14
|
|
 |
47.
ליד בית הנשיא יש שקט
עמית,
27/11/04 14:05
|
אז נוריד את הגדר סביב מעונך הרשמי? או שאתה שווה יותר מאיתנו , מורם מעם, או שסתם עוד עסקן ליכוד שעלה למעלה ע''י כמה עוזי כהנים.
שחרר אותנו מאימרותיך המשמימות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
ראיון מצויין!
יניב,
NY (זמני),
27/11/04 13:46
|
נוגע בהרבה נקודות חשובות. אני מאד מרוצה גם מהתשובות של מר קצב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תוספת ליניב ממספק 46
ראש בטטה,
27/11/04 22:32
|
אתה מחרטט זמני בניו יורק תחזור לארץ ואחר כך תגיב ובטוחני שאז גם תשנה את דעתך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
הוא באמת איש טיפש.
gil ב''ש,
27/11/04 13:39
|
חבל שהמדינה משלמת 40000 שקל לחודש [רק המשכורת],על משרה מיותרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
הוא פשוט מטומטם!חייבים את הגדר
ל"ת
יוסי,
ת''א,
27/11/04 13:28
|
|
 |
43.
נשיא פתאטי ונילעג
יהודה,
27/11/04 13:27
|
השיא בהתבטאויותיו כנגד הגדר. אף אחד לא סופר אותו וגם לא צריך לספור אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
משה קצב - פרישה כדוגמא אישית
אשר ברד,
תל-אביב,
27/11/04 13:27
|
כצעד ראשון למלחמה בעוני אני מציע לבטל את המשרה המיותרת לחלוטין של נשיא המדינה. בן גוריון הקים את המוסד המיותר הזה כ''פרס ניחומים'' לחיים וייצמן. המוסד הזה עולה לקופת המדינה מליונים רבים ללא שום תועלת. נשיא המדינה מקבל משכורת עתק ואינו משלם מס הכנסה (על פי חוק). בננוסף כל הוצאות בית הנשיא משולמות מקופת המדינה. משה קצב, ביקש וקיבל, תוספת ביגוד חדשית בסך 4,000 ש''ח, בנוסף למשכורתו האסטרונומית. לאחר הפרישה הנשיא מקבל פנסיה של כ-40,000 ש''ח לחודש, דירת מגורים, לשכה ועוזרים (יצחק נבון דרש לא מכבר השלמת הכנסה לפנסיה שלוו - וקיבלה רטרואקטיבית !!). הנשיא הנוכחי מרשה לעצמו להתערב בנושאים שנויים במחלוקת, מדבר יותר מידי בכל הזדמנות, ומזכיר את עזר וייצמן - רק ללא החן של הלז. אני קורא לנשיא לתת דוגמא אישית, ולמען רווחת הציבור - התפטר ודרוש את ביטול מוסד הנשיאות. הערה: אם טעיתי בפרטים כלשהם אני מתנצל ומבקש שיעדכנו אותי בתגובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
אין ברירה רק מלך...
יהודה שחף,
טורונטו,
27/11/04 13:25
|
לאור המצב הדמוגרפי, ושינוי היחס בעוד כמה שנים, לא תהיה ברירה נאלץ לותר על שלטון העם ולעבור לשלטון מונרכי(מלך בישראל). זו הדרך החוקית היחידה ע''מ למנוע שלטון הרוב שאינו יהודי, וכדאי לעשות זאת עכשיו ומייד, לפני שהעולם יתעורר, ולפני שינוי היחס הדמוגרפי. לא יעזור למדינת ישראל כל סיפור עם ישאר על כנו משטר דמוקרטי רק ואך ורק מלך יהודי ישמור וישמר את המדינה והציביון היהודי. ובודאי לבטל את משרת הנשיא(המצאת חכמים לאחר חורבן הבית כפשרה בין קיסר/מלך{יוון/רומא}. רק מישרת מלך קבוע, שאינה ניתנת לשינוי תייצב את מערכת השלטון במדינה, כמו כן יש לחזור ולקבוע סמכות דתים הנשענת על כהונה, ולא על כל מיניי רבנים/חכמים/מקובלים/ ומיוחדים, אשר מפולגים בינם לבין עצמם ואינם מסוגלים לעבוד במסגרת אחת(רק כהן גדול יכול) אין לנו כל ברירה אחרת, מספיק השתעשענו עם שלטון דמוקרטי(אלניסטי), כמובן יש לקבוע מועצה מסייעת למלך ולכהונה, אך השלטון חייב להיות מונרכי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בהתיחס למנטליות שלנו
Avi Ecuador,
27/11/04 23:09
|
אפשרות לוגית, על עוד אפשרויות להתיחסותכם, עותק: * הברירה הריאשונה היא להתייחס לנקודת ההתחלה שבה מדינת ישראל הוכרזה כמדינת היהודים ונוצרה לאחר שיהודים במדינות אירופה ומדינות ערב סבלו, נרצחו ונזרקו בבעיטה בידי העמים שהם שכנו בתוכם וחזרו למולדתם ההסטורית שכל שנותינו בגלות היתה זיקה ותפילה למדינה שממנה גלינו, ארץ ישראל, מדינה יהודית חד לאומית. לגבי הערבים החיים בתוכה להוציא להם בעזרת האו''ם ומדינות ערב פספורטים של אזרחים זרים לכל המוסלמים הערבים, פספורטים של אחת ממדינות ערב לפי בחירתם ויוכלו לחיות, אם ירצו כאן כאזרחים זרים. טרנספר ישור וסיפוח אוטומטי לכל ערביי השטחים בשלבים כתגובה על כל פיגוע. זאת היא חובתינו שלא ניתנת למשא ומתן ופשרות בכדי להגן על עתיד הדורות הבאים אם אנו רוצים לחיות כמדינה חופשית. * הברירה השניה להיות מדינה דו לאומית ישראלית פלסטינית שבהמשך תיהיה פלסטינית ישראלית ואולי פלסטינית ועוד מדינה פלסטינית בתוכנו, ברירה זו היא בעצם חידלונו של העם היהודי בארצו ישראל בעזרת השמאל ובמקרה הפחות גרוע גלות של העם היהודי בארצו שלו כשבשלושת האפשרויות זו היא קטסטרופה לעם היהודי. * אפשרות שלישית היא הפיכתה של מדינת ישראל למרכז לכל יהודי העולם, להפוך את כל יהודי העולם וכמובן גם את אזרחי החוץ הישראלים לאזרחים שיש להם זכות הצבעה לכנסת ולנשיאות, משהו הדומה לבחירות לנשיאות לארצה''ב, יכול להיות שלישראל יהיה משתלם להפוך את הבחירות לבחירות איזוריות שבם לדוגמא יהיו 120 אלקטורים שמתוכם ינתנו ליהודי ארצה''ב הזכות לבחירה של 80 אלקטורים, יהודי הארץ 20 אלקטורים ויהודי שאר העולם 20 אלקטורים. זה אומנם נראה לכאורה לא הוגן כלפי תושבי הארץ מבחינת כמות האלקטורים אבל זה ימנע כניראה מחלמאים עם מוח גלותי ושמאלנים וערבים שיש ביניהם מטומטמים שהיום מגיעים לשלטון בקלות יחסית מלאבד את עמם לדעת ולתת את ארץ ישראל במתנה לערבים. * עשיית טרנספר דו צדדי; היהודים יפונו מכל האיזורים מאיזור אשקלון עד אילת כולל אילת ואשקלון, כל הדרום והערבים יפונו משיטחי הקו הירוק יהודה ושומרון וירושליים, העולם במקום לבזבז על נשק ופצצות, להסתכן במפולת כלכלית ושואה ישקיע אחוז קטן מהכספים שהוא אמור להוציא בעתיד ויחסוך הרבה חיים. * הברירה החמישית יכולה להיות במקרה שמנהיגי ישראל לא יעמדו בלחץ של הגויים ותידרש מהם להקים מדינה דו לאומית והיא תראה זאת כאפשרות אטרקטיבית בגלל שמאל הוזה שקיים ביננו. במקרה זה עלינו לוותר, להיפרד באופן סופי מהחלום של מדינת ישראל העצמאית ולדרוש ללא שום פשרות את סיפוחנו לארה''ב ולהיות אולי עוד כוכב בדגל האמריקאי, להפוך למשהו בסגנון דיסניקודש או ישרקודש ולהיות אזרחים אמריקאים יהודים למי שירצה. במקרה זה כל אזרח אמריקאי יהודי יהיה מאחוריו מעצמה שתדאג לו וכשירצה וכשיעלו מיים עד נפש יהיה לו את האפשרות לחיות בפלורידה לדוגמה. לדעתי אם לא בוחרים בבחירה הריאשונה שהיא חובתו המורלית של כל יהודי שואף חיים וצדק, עלינו לבחור באפשרות זו בכדי לשרוד אולי כאמריקאי וכפרט וזאת בעיקר בגלל מנהיגים חלמאים בעלי מוח גלותי שלא יודעים להגן על אזרחיהם ומאבדים את עמם לדעת. גישה זו יכולה להיות אולי טובה לנו כיהודים שלמדנו לשחות טוב בעולם גלובלי וזאת אולי תהיה גישה שבהמשך תשנה את העולם לעולם גלובלי עם דגל אחד והרבה כוכבים שבו הבחירות יהיו אולי לנשיא העולם בשיטה של אלקטורים הדומה לזו הקיימת בארה''ב. טוב, אולי זה יהיה בכל מקרה אחרי מלחמת העולם השלישית, תלוי כמה נסבול וכמה ישרדו בעולמנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מלך ערבי למדינה שתהפוך לערבית!
דובר אמת,
28/11/04 12:04
|
רוצה להודיע לכם שיכולים אתם לקרור לנו 'פלשתינים' במקום 'ערבי ישראל'... וכמובן זאת ארצנו שלעולם לא יכולים להוציא אותנו ממנה. כאן משתרבב הגזע שלי, אעץ הזית בעל השורש המשתרבב זה אבסורדי לקלוע אותה. מהארץ הזו לא יצאו אזרחיה האצליים, אלא אם ירצי הכובשים לצאת אז יצאו בבקשה!!! ואין ברירה שזכויתנו יחזרו לנו יום אחד, לכן המתינו!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
ראיון עם נשיא המדינה
ק.ס.,
חולון,
27/11/04 13:14
|
אדוני הנשיא, העוני מתרחב ואין פתרון קונקרטי. העם מפולג והממשלה היא במיעוט. השכנים שלנו הפלשטינים עוברים תקופה חדשה בחייהם. נשיא סוריה פותח שער ההידברות במשא''מ לשלום. אתה שנפגש עם ראש הממשלה שרון, תנחה אותו שעליו קודם כל להגדיל הקואליציה שמתפוררת ע''י צירוף מפלגת העבודה לשלטון והקמת ממשלת ליכוד לאומי שתביא שלום, כי השלום יביא בטחון ושגשוג למדינה ולאיזור כולו. מספיק עם שפיכות הדמים. את תקציב המדינה המוצע, יש להחליפו באחר שיכלול שיפור מצב העוני ולא לתת מצב שיהיו רעבים במדינה. יישר כח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
איזה טמבל
uu,
27/11/04 13:01
|
בוא נפסיק לבנות את הגדר נשב ונחכה עד שנצטרך אותה (המשך פיגועים-התדרדרות המצב עם הפלסטינאים) ואז נמשיך לבנות אותה.
כמה טיפש יכול להיות בן אדם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
נשיא הזוי , תתעסק רק בסמלים
שמאל לוחם,
אלי סיני,
27/11/04 12:56
|
ממתי איש ימין מאמין לערבים ?
זה האיש שבזמנו הסיר את הסיומת במספר של המכוניות המעיד על שנת היצור בטענה ההזויה שזה יפחית את צרות העין והקינאה ואנשים יקנו פחות מכוניות חדשות . וזה האיש שכאשר התחילו האוטובוסים להתפוצץ אמר שהציבור צריך להיות יותר עירני ובכך לעצור את המתאבדים .
קריקטורה מעיר המלאכים קרית מלאכי . גם לנהל את קרית מלאכי לא הייתי נותן לו היום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
לצערי היה טוב אם הוא לא היה מ
שמוליק,
חיפה,
27/11/04 12:55
|
לקחת עסקן פוליטי להפכו לנשיא אבל להפיק מרגליות, חבל, עדיף אם הוא לא היה מרואין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
המשך הבנייה -כורח המציאות
אילן לוי,
27/11/04 12:49
|
אנחנו חייבים להמשיך בבניה ובד בבד להמשיך את ההפרדה בחן שני עמים אנחנו פה והם שם כל עם שידאג לעצמו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
אני מציע להפסיק השיפוץ !!!
אטיאס,
טבריה,
27/11/04 12:47
|
כבוד הנשיא תחשוב צעד קדימה למה שלא יופסק השיפוץ בדירת הנשיא 17 מיליון שקל מושקעים בדירתך ולעם אין מה לאכול אז קודם תסתכל בקנקן ואחר כך במה שבתכו ולדעת רבים מי בכלל צריך נשיא לא חבל על הכסף?????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
פעם אידיוט, תמיד אידיוט!!!!
ל"ת
אבישג,
27/11/04 12:34
|
|
 |
33.
כל הכבוד. דברי טעם.
לא מתומכיו בד''כ,
27/11/04 12:32
|
|
 |
32.
כל הכבוד לנשיא על הבנתו את המצ
שושנהפרידמן,
27/11/04 12:18
|
הנשיא מוכיח שהוא מציאותי המכיר את המצב ולא חי בעננים לשלוט על עם אחר . באותה הזדמנות ברצוני להודות לנשיא על היותו אנושי ואכפתי כשהיינו בארוע בבית הנשיא. הוא דיבר ושוחח בין המזומנים ולחץ את ידים. הוא לא היה מנותק ולא שמר על מרחק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קצב בוא תראה, בוא תראה........
מנהל משרד,
אבידות,
27/11/04 16:50
|
הנה מצאנו סוף סוף את האזרחית היחידה במדינה שמעריצה אותך!! יאללה תכניס אותה למתקן תצוגה ושים אותה בלובי של משכן הנשיא עם התווית ''האזרחית הטובה היחידה'' לדעתי עם האגו הנפוח שלך והראש הריק שלך אתה לא תפסיק למרק את המתקן הזה ולנשק אותו...... אני לא מבין מאיפה נפל עלינו המפגר הזה?? מה עשינו כבר שזה מגיע לנו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
גולם, תחכה לפיגוע?
דני דן,
27/11/04 12:13
|
שוב חכמי חלם מבלבלים את המח
נכון , זה לא נעים ולא נוח אבל להציל חיים עושים הכל.
ממתי ''חכם גמליאל'' כבוד הנשיא קיבל פירורי שכל ? יהלומים ממש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
ואם פתאום יהיה פיגוע?
מיכאל ברגמן,
27/11/04 12:00
|
אז מיד נמשיך את הגדר? תהיה הפסקה, אז גם נעשה הפסקה בגדר. ואז יהיה פיגוע, אז נמשיך. ואם שוב תהיה הפסקונת אז שוב נפסיק ואם שוב יהיה פיגוע אז נמשיך.
עד שבסוף נגמור את הגדר בעוד כמה שנים טובות וכמה מאות הרוגים. נשמע אחלה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
גדר לעדי עד
ג'קי,
מנצ'סטר,
27/11/04 11:56
|
כבוד הנשיא, תואמר את מה שכתבת למישפחות השכולות.
מה שאתה כותב זה חלום שאילו היו לנו שכנים שרוצים שלווה, פוריות וחיים טובים (למרות שאני מאמין שהפלסטינאי ברחוב רוצה שלום) כל מה שכתבת בהקשר לגדר נכון. אך, אנו מתעסקים עים פנאטים שרוצים את אדמתינו ותו לא.
הגדר חיונית והוכיחה את עצמה ותמשיך להציל את נפשות עם ישראל וזה ורק זה מה שחשוב לנו.
על ליחצי העולם, אז מה? אנו דואגים לעמינו ואל לנו לשים לב לעמים אחרים שהינם יושבים במקום זה או אחר עים שלוותם והולכים לדרכם יום יום בלי לחשוש מתי ומאין תבוא הרעה.
תן לניבחרי העם, הצבא וכ'ו לעשות את מלאכת הקודש כפי שהם עושים ביראת כפיים ואחל להם הצלחה.
אני עים מקבלי ההחלטות ליבנות את הגדר ומברך אותם על שחסכו וחוסכים את דמם של עמינו.
חיזקו ואימצו ובנו את הגדר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
להחליף את החרצוף,בגלל שהוא:
ל"ת
אינטליגנטי מידי,
27/11/04 11:53
|
|
 |
27.
למה צריך גדר?
פנחס,
27/11/04 11:52
|
1. בלי גדר הרי בכל משא ומתן עם הפלשתינים נעמוד בפני איום חידוש הטרור 2. צריך גדר למנוע מעבר פלשתינים לתוך ישראל שכבר הגיע אומרים לכמות של 150000 הנשיא לא אומר מילה על אוסלו האיום והנורא וקורבנות ''השלום'' זה אופייני לאנשי הימין שרוצים להתחבב על הסמולנים ולצאת יפה בספרים ובכתבי העת שלהם ובעתונים. כשאומרים לו שברגותי מוכן לפשרה בעניין טענת השיבה הוא אינו מגיב, האם פרוש הדבר שהנשיא מוכן לפשרה בעניין זה ולקלוט כמות מסויימת של פלשתינים נראה לי שהנשיא די נשבר במלחמה הזאת ודי הובס בתוכו כמו אנשי הסמול וחלק מדבריו הם רציונליזציות לתבוסה שבליבו. לא אתפלא עם בקרוב הנשיא יטיף לחזרה ל1967 וקבלת מאות אלפי פליטים בטענה שהעם עייף מן המלחמה מה שכמובן משקף רק את העייפות וחוסר יכולת העמידה שלו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
באותו הגיון
אזרח,
27/11/04 11:44
|
אני מציע להפסיק את השמירה על הנשיא כל עוד לא פגעו בו. לכשיפגעו בו תחודש השמירה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
למה לדבר עם הסורים? עד שהם
חסן נאסראללה,
27/11/04 11:35
|
מזיעים ונלחצים תחת מבטה המצמית של ארה''ב שיושבת להם על העורק הרשי כעת - דווקא אנחנו נשלח לה את חבל ההצלה בעד נזיד עדשים? אין להם אוםפציה למלחמה, אז שיתכבדו ויעשו ויתורים גם הם.
למה אנחנו קופצים בראש תמיד? למה אנחנו מנדבים במו פיו של נשיא לא חכם במיוחד בישגים אסטרטגיים לאויב, בלי שהוא ייתן דבר בתמורה?
רוצים שיחות - גם לנו יש תנאים. חיזבאללה וכו'. קודם שיראו רצינות.
מישהו צריך לסתום לנשיא הזה את הפה, ולא יגרום לנזקים חמורים יותר. וכבר היו דברים מעולם.
האיש משוכנע שמשעה שנבחר לנשיאות הוא הפך ליודע כל ומבין בכל - ולא סותם את הפה, אומר דבר והיפוכו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
טוב, נפסיק את בניית הגדר
המחלקה הסגורה,
27/11/04 11:34
|
אפילו נפרק את מה שבנינו. אבל אנחנו רוצים משהו בתמורה. מהיום והלאה אתה ושאר המנהיגים נוסעים באוטובוס (במיוחד בירושלים) ללא אבטחה. מסכים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
נשיא אידיוט כמו התוכי שלו
מואיז התוכי,
27/11/04 11:31
|
הגדר תמנע את זכות השיבה . תציל חיים. תשבש טרור ואת תכני תהשלבים.
נשיא טיפש מוותר עליה בשביל מה?! בשביל ''שקט''? מה זה ''שקט''? ואם הם יממשו את זכו תהשיבה בהמוניהם, פשוט יצעדו בלי לירות כדור אחד ?
נשיא אידיוט. מפגר. בושה וחרפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
very good!!!!!!
ל"ת
royberlin,
berlin,
27/11/04 17:46
|
|
 |
22.
חייבים להחזיר את התוכי מואיז
פונסה זכרן,
27/11/04 11:29
|
האיש הזה כל פעם שפותח את פיו פולט שטויות מביכות.
זו לא חומה אדון נשיא - זו גדר בטחון. ב-ט-ח-ו-ן. וזה מה שעצר את המתאבדים וזה מנוף לחץ מצוין על הפלשתינאים - אז הוא הולך לוותר עליו בהבל פיו.
איזה אידיוט. איזה חמור מדקלם. טיפה אחת של מחשבה עצמאית אין לו.
שיתעסק בענייני שוני גבריאלי ידידו הטוב - הוא לא מבין דבר בענייני בטחון. בשביל כותרת רגעית הוא מוכן לזרוק מילארדים וחיי אדם לפח.
האידיוט חושב שהפלשתינאים מחכים רק למוצא פיו ''בפרלמנט'' שלהם?
אלוהים אדירים - איזו מבוכה גורם האיש הזה.
הגדר היא גדר בטחון שנותנת חיים ומרסקת את התקווה הפלשתינית למימוש שקט של ''זכות השיבה'' שהם התחילו בה. הנשיא הזה מכיר את כל העובדות אולי מתדרוכים - אבל לא מבין דבר. ורמת ההתבטאות והחשיבה האסטרטגית שלו היא כשל ילד קטן שמצפה שיתנו לו פרס.
אוי ואבוי. במה חטאנו שזכינו לעגל כזה כנשיא? זה האיש שיושב על כסאו של ויצמן, קציר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
קצב, העם יסכים להפסקת הגדר -
זה שמלמד אתכם,
27/11/04 11:29
|
ביום שבו *אתה* תתחיל לנסוע באוטובוסים.
טוב, משה?
בארץ נהדרת הם רכים מידי איתו. הוא הרבה יותר גרוע במציאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
סייג לחוכמה ....
טלי,
27/11/04 11:29
|
הוא עוד לא למד שלפעמים עדיף שישתוק?
נראה אותו נכנס לקריית מלאכי אם יהיה שם פיגוע כי הגדר בדרום הר חברון לא תוקם...
גבר שיכנס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
שאתה תפסיק את האבטחה הצמודה
ארז,
27/11/04 11:26
|
עליך אנחנו נסכים להפסיק את בניית הגדר... מעניין אם הילדים שלך היו צריכים לנסוע באוטובוסים בירושלים אם גם היית אומר אותו דבר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
נשיא טיפש - לעם טיפש.
ל"ת
איש חכם,
27/11/04 11:23
|
|
 |
תקרא את ההגדה של פסח
Avi Ecuador,
27/11/04 16:26
|
ויתברר שלאיש שהוציא את עצמו מהכלל לא קוראים חכם אלא רשע. זה בלי קשר לאם אתה צודק או לא היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
מה קרה לך, קצב???
אברושמי,
27/11/04 11:17
|
בודאי שתקרא להפסיק את בניית הגדר... אתה אינך נוסע באוטובוסים, אינך הולך לשוק ואינך תופס שב''חים... אז באמת, מה פתאום להמשיך את הגדר... אתה מוגן, כבוד הנשיא, אבל תאמר לאלה שיהרגו בגלל חוסר גדר???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
לאיש האפור הזה יש לבנות גדר
דוד,
נתניה,
27/11/04 11:06
|
סביב הדעות שלו. רמתו האינטלקטואלית,הבנתו הביטחונית,חכמתו הכלכלית ומדינית היו מספיקים לו להיות ראש מועצה.כדאי להיות מדינאי ראוי לשמו-הרמה אינה מספיקה.אדיף שישתוק-כך יכבדו אותו יותר.אפילו סביב הוילה שלו הוא בנה גדר,אז מול השכנים פחות םימפטיים מהשכנים שלו יש גם לסיים במהירות בניית הגדר ולהציל את החיים הישראלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
כה אמר כב' הנשיא המנוח
ברברה,
27/11/04 11:02
|
ד''ר חיים וויצמן: ''המקום היחידי שנשיא במדינת ישראל יכול לדחוף את אפו, היא המטפחת''.
הנשיא נבחר בתהליך שהוא יותר מינוי מאשר בחירה, ולכ, טוב יעשה הנשיא קצב אם ישאיר אמירות פוליטיות בידי הפוליטיקאים. הפוליטיקאים הם אילו אשר נותנים את הדין בפני הבוחר אם הם מועדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
איך יצא לנו כזה נשיא
שרון,
אריאל,
27/11/04 11:02
|
איך יצא כזה נשיא לא חכם? ולחשוב שהאיש הזה פעם היה שר. לעצור את בניית הגדר ולצפות שהפלסטינים יבלמו את הטרור כבר היינו בסרט הזה. כל הזמן מתעסק בשכבות החלשות מזכיר לי את דוד לוי שפעם אמר שצריך שכל עובד ירויח לפחות את השכר הממוצע במשק. האיש הזה לא נרגע עד שהוא לא רואה את שמו מתנוסס בתקשורת לך הביתה אתה מבייש אותנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
נראה לך?!?!?!
עצבני,
27/11/04 10:50
|
להשלים את הגדר חייבים. עדיף שתשמור את הרעיונות שלך לעצמך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
קצב הורס הכל
ל"ת
אני,
27/11/04 10:14
|
|
 |
11.
קצב , תסתום כבר את הפה
ל"ת
ליכודניק,
27/11/04 10:13
|
|
 |
10.
מעניין על איזה תיק רדום סוחטים
k_nemo,
Beer Sheva,
27/11/04 09:51
|
|
 |
9.
לא חשבתי שהוא כל כך טיפש!!
בוב,
תל אביב,
27/11/04 09:36
|
די היה ברור שקצב הוא לא בדיוק מדען ממכון וייצמן, אבל לא האמנתי שהוא כל כך טיפש. טוב יעשה אם יפסיק להתראיין\ ובכך יחסוך לעצמו (ולנו) את הבושה. (למערכת: בבקשה תנקדו את התגובה שלי, כדי שגם מר קצב יצליח להבין אותה).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
הגדר חיונית !!!
נ,
27/11/04 09:26
|
בתוך מצביע מפלגת העבודה . הגדר חיונית גם לעוד 10-15 שנים (אבל חובה לבנות אותה על הקו הירוק ולא מטר אחד בפנים , ולפתוח בה כמה שיותר שערים) וזו מכמה סיבות : 1.הסיבה הביטחונית - הגדר ועבודה יוצאת דופן של השב''כ אלה הם הסיבות העיקריות שניצחנו את הטרור בשנתיים האחרונות. 2.הסיבה הפלילית - הגדר מורידה את רמת הפשיעה מהשטחים ל 0 : גניבת מכוניות ,גניבות ציוד , וגניבות חקלאיות חיי וצומח. 3.הסיבה הבריאותית - הברחות לתוך ישראל ומכירה לשווקים של חיי וצומח שאינם ראויים למאכל אדם וללא פיקוח :בשר עוף בייצים ותוצרת חקלאית. 4. הסיבה הכלכלית - גורם של יציבות , מניעת כניסה של עובדים לא חוקיים לישראל מהשטחים , כמו כן הגנה על ישראל מהגדר תעלה לצה''ל הרבה פחות כסף. 5. יצירת חיץ והפרדה עד שהמצב יתקרר קצת במשך כמה שנים. 6. הכרה וסימן לריבונות פלסטינית על השטח , והכרה בגבולותיה - זה נחוץ בגלל הבעיה הדמוגרפית שמחריפה כל הזמן.
כמובן שבהתאם למצב יש להקל כמה שניתן את המעבר במחסומים לפי קריטריונים ברורים כמו בכל מעבר גבול בינלאומי.
וזאת כמובן במקביל להוצאת כל המתנחלים מעבר לגדר .
יש לעזור בשיקום החברה הפלסטינית מבחינה כלכלית ,החזרת היציבות, מע' החינוך וכו'.
ונקווה שמחכה לנו עתיד טוב יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
The president and Avi Ecuador
Limon Hoomtsat,
27/11/04 09:17
|
|
 |
יחי ההבדלים ''הקטנים''
Avi Ecuador,
27/11/04 15:41
|
אני לא מקבל משכורת לא עושה נזק לא מביא להרוגים ולא מביא לחידלונו של עם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
hello
ofer,
28/11/04 17:30
|
and this still doesn't mean that you are a stupid boring ass that think that he is smart living miles away from Israel
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
הוא בסדר
ל"ת
יותם,
צרפת,
27/11/04 09:17
|
|
 |
5.
אפליה מתקנת
א,
27/11/04 09:06
|
זה השם שהייתי נותן לבחירתו של הנשיא הדגול שלנו. להזכירו: סייג לחכמה שתיקה. לפחות אני חייב להודות שהוא באותה רמה כמו קודמיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תלכלך, למה להעליב
יהודה,
27/11/04 13:30
|
|
 |
אפליה הורסת ולא מתקנת
גרליק אשכנזי,
27/11/04 11:40
|
אפליה זו ורבות אחרות המן אפליה הורסת ולא מתקנת, אשר מדרדרות את המדינה ממדינה מערבית למדינה ערבית. ( מדינה ערבית = סחוג, עממיות, ערסיות, התגאות בפלאפל, וכו' ). שלא אובן לא נכון : אין רע בפלאפל, אבל בזמן שאירופה מפתחת מכוניות, מטוסים, תורת היחסות ועוד, פלאפל וסחוג כבר לא נראים המצאה כל כך גדולה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנחנו דווקא שמענו, טמבל אשכנזי
המחלקה הסגורה,
27/11/04 16:59
|
שאירופה מגלה את הערביות ואת הערבים. שנובן נכון, אירופה מפתחת מכוניות, מטוסים, תורת היחסות (זה דווקא של ערס שאבותיו הגיעו מהמזרח התיכון), אבל הכל עניין של זמן עד שאירופה תהפוך מציבור תרבותי ופסאודו-תרבותי לעדר חמורים עטופי כאפיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
הוא די מזכיר את ארץ נהדרת
גיל אזולאי,
27/11/04 09:05
|
ואת תמותו הנלעגת כפי שהוצגה שם. אם משנת 2000 היה תומך בהצעת השמאל (אהוד ברק וחיים רמון) להקים גדר היינו עם 500 הרוגים פחות. גם עכשיו אין לעצור את הגדר וליצר התנתקות מוחלטת ביננו לבינם. זה הסכוי היחיד לשרוד כמדינה ציונית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה
Avi Ecuador,
27/11/04 16:01
|
היית בסך הכל בונה לעצמך גטו. אם הייתה מבין שאפשר למנות את ערפאת בזמנו לשר ההסברה לטרנספר ואת השאהידים לשגרירי הטרנספר אז היום ישראל היתה נראת אחרת. על פרוייקט הרבה יותר גדול מהטרנספר של הפלסטינים נאמר: ''אם תרצו אין זו אגדה''. על הפרויקט הזה אפשר היה לומר; אם תרצו אין זו בדיחה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא ממש לא נילעג בכתבה זו
ל"ת
מבקר,
27/11/04 12:38
|
|
 |
3.
מר, קצב. למה לעצור את הגדר?
אבי,
27/11/04 08:46
|
בין מדינות יש גבולות, המעבר חייב להיות מבוקר מהרבה סיבות. הגדר טובה לשלום. ראה אירופה עד לא מיזמן. ארה''ב וקנדה. אין מדינות שלא מבקרות כניסה לתחומם. צריך לבנות את הגדר במקום הנכון(67~) אבל הרעיון לבטלה הוא לא סביר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בין מדינות יש גבולות לא גדרות
ל"ת
משמר הגבול,
27/11/04 12:33
|
|
 |
2.
בזבוז מקום יקר בעתון על ראיון
אחת העם,
27/11/04 08:45
|
עם איש אשכולות- משה קצב... לא די שהנשיא מבזבז את כספנו על משרה מיותרת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה צפויה
גדרתי,
27/11/04 14:36
|
תגובה צפויה של גזען/נית שלא יכול להשלים עם כהונת נשיא ממוצא מזרחי אבל אין לה /לו שום טעון כנגד דבריו. כמה נחות ופרימיטיבי מצידך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקראי עוד פעם את הכתבה
קורא,
27/11/04 12:35
|
כניראה שיש לך תשובה מוכנה בכל פעם שמישהו לא מתלהם כנגד הפלשתינאים..ואני מקווה שאת לא אחת העם אלא אחת בעם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
יש להנתק מערבי שטחים וישראל
ל"ת
יערה,
27/11/04 08:32
|
|
 |
למה בדיוק? יש לך הסבר חכם?
שואל,
27/11/04 12:37
|
איך אפשר לעשות שלום בלי חיבור? או שאת לא מאמינה בשלום כמו שאת טוענת כלפי הפלשתינאים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המאמינים אתם בשלום או רוצים..
דובר אמת,
28/11/04 12:45
|
|
 |
להתנתק גם מערביי ישראל.2מדינות
ל"ת
ישראלי,
27/11/04 17:46
|
|
 |
עיוורים, תפקחו עיניכם!
דובר אמת,
28/11/04 12:51
|
רוצים להתנתק מאותנו? זה רק מראה כמה שאתם גזענים וחסרים-דעה, הלא יודעים שכולכם מסרבים שלום, ואנחנו - הפלשתינים- שונאים שפיכת דמים ואם מוצאים מי שישתתף איתנו בשלום אז אנו משתתפים. אבל לצערי, המדינה מלאה בגזענים סוג א'!
הערה: יש לי להער שיכולים לקרוא לנו 'פלשתינים' במקום 'ערביי ישראל' כי כמובן אנו חלק מעם פלשתיני.
הגב לתגובה זו
|
|