 |
84.
אתם שוכחים שהערבים הם ההורגים
שירה,
מרכז,
12/12/05 11:01
|
זה משגע אותי, הם מנסים להרוג אותנו, לשחוט, לשרוף ואנו מתגוננים על ידי מחסומים? מה אתם רוצים? שנפתח אותם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
ישראלי צדקן, הטיפשות הורגת
נחום שחף,
10/06/05 15:29
|
והצדקנות. הפלשתיני רק לוחץ על ההדק.
בצד שני רוצחים לכם ילדים מחבל פלשתיני שעבר את המחסום, כי החייל הישראל לא בדק, או לא הקפיד, או ריחם, נכנס לחדר בקיבוץ מעביר לאוטומטית ומרסס אם ושלושת ילדיה, ניצמד אל תלמידת גימנסיה, חולם על שבעים בתולות גן עדן, ולוחץ על מתג החגורה.
השחור והלבן, הרוצח והקורבן, התהפכו לכם. 1400 ישראלים שנרצחו לא מזיזים לכם. בשם ''דמותנו המוסרית''.
על איזה טרוף אתה בוכה? ילד ואימא מתפוצצים, והפלשתיני מת מצחוק. על הטיפשות היהודית. על הישראלי ''הנאור'', על הצדקן המנפנף בדגלים, על מגלגלי העיניים המקצועיים הבוכים על מות ''הישראלי אור לגויים'' ועל ''דמותנו המוסרית''.
ישראלי צדקן, הטיפשות הורגת! והצדקנות. הפלשתיני רק לוחץ על ההדק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
הדמוניזציה של החייל הישראלי
נחום שחף,
10/06/05 15:12
|
כמה נאורות, הומניזם, פלורליזם יש בדמוניזציה של החייל הישראל. החייל הישראלי נמצא באיום תמידי בפחד מפני המתאבד הבא שיתפוצץ במחסום, והצדקן הישראלי, חי לו על הירח, תוך ניתוק ממצוקת החייל, לעיתים תוך הזדהות רגשית עם המחבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
יונתן היקר
אלמונית,
מרכז,
02/12/04 00:07
|
לא הייתי מסוגלת לסיים לקרוא את הטור הזה. מזלך שלא צפית במקרה באותו היום ב''השגריר'' . אסור להתיאש בסוף זה יגמר !!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
מכתב לאימא של יותם
תמר,
מרכז,
01/12/04 12:38
|
שלשם הייתי בחאוורה. יותם בנך היה שם ופיקד על המחסום. חשוב לי לכתוב לך שאני חושבת שבנך הוא מפקד נפלא ושהצלחת!. המציאות של המחסומים היא איומה. הכיבוש הנוראי הזה מבטל מראש את היכולת לקיים דיון מוסרי. הרי עצם הכיבוש והמחסום אינם מוסריים. אבל אנחנו יודעים שבתוך הזוועה כל אחד מאיתנו יכול לתקן משהו, לשפר, להיות אנושי במובן החיובי של המילה. ראיתי את יותם בשעות שהייתי שם ואין לי ספק כמה חשוב לו להצליח להיות אדם טוב, לא רק מפקד טוב. יותם יודע מה הוא עושה. הוא צנחן, הוא חייל והוא לא ייתן לשום דבר לפגוע בתפקיד שהוטל עליו. הוא וחייליו מנהלים את המחסום וממלאים את הפקודות. במצב אבסורדי של כיבוש, זהו ה''איך'' שהופך קריטי, ומכאן גדולתו של בנך. יותם שקול, מנומס והגיוני. הוא אינו מרים קול, הוא קשוב, הוא סבלני. הוא מתייחס לבעיות כאל בעיות ומחפש פתרון, לא ביטול שרירותי. בהיותו מפקד , חייליו עוקבים אחריו והתנהגותם הופכת שקולה יותר, מקצועית יותר. והרי זוהי משמעותו של פיקוד, זהו ''אחרי'' מוסרי, זוהי הסתערות על הרוע. יותם מחויב לביטחון חייליו, לביטחונו שלו. הוא צריך היזהר והוא צריך להגן עליהם. כמיצג צבא כיבוש הוא גם מחויב לשלום הפלשתינים. זה לא תמיד הולך יחד כמו שאנחנו יודעים. על יותם, הילד הצעיר הזה מונחת אחריות אדירה.זה קשה לדאוג (מותר להגיד – לפחד?), לפקד, להשגיח, לטפל, להחליט, ושוב להחליט, ושוב לפתור בעיה, ושוב לחזור על פקודה- וכך שעות רבות. ואת בטח יודעת כמה קר שם, אפילו עם הסוודר. המצב במחסום הוא קשה מאוד- הוא נורא לאזרחים הפלשתינים והוא מעיק ומורכב לחיילים הנושאים בעול. חיילי צנחנים מאומנים מתעסקים בשיטור. זה לא נעים לעמוד שעות עם אפוד וקסדה ולבדוק תעודות. להאזין לסיפורים של אזרחים. יותם וחבריו בהיותם כה צעירים אינם יכולים להבין את כל הדקויות שבטרגדיות האנושיות והצרכים הקטנים. יש חוקים ויש מסגרת פעילות. זה לא נראה טוב כבר אמרנו. מראש שום דבר לא יכול להראות טוב כשחיל עומד מול אזרח כנוע. אבל רואים שליותם חשוב לעשות הכול כדי שזה יהיה מקצועי ואנושי- ובל נטעה, לא מתפשר, לא חלש, לא פחות צנחן – פשוט אנושי. יותם הוא מנהיג והוא חיל חושב. את צריכה להיות גאה בו מאוד. אני יודעת שאת לא ישנה בלילה ושלא תשני עד שיצא משם. אני מבינה את זה. אני דואגת גם. אבל לפחות תדעי שהצלחת בחינוך. ושיותם משתדל מאוד לא להתקלקל. ושאני מקווה שישוב בשלום ושישמור על ערכי המוסר שהוא נאבק לשמרם כנגד כל הסיכויים. ולכל מי שחושב שאי אפשר אחרת – יותם הוא הדוגמה שאפשר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
כל הכבוד
מתן,
אי שם,
29/11/04 09:13
|
על הכתבה החזקה. תהיה גאה בבת שלך. גידלת אותה להיות בן אדם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
לצנזורה-של מעריב
שלו,
28/11/04 20:43
|
כמי שרוב תגובותיו מצונזרות רוצא לשאול למה??? למה ללוחמים הפלשתינאים קוראים מחבלים או טרוריסטים ןלא לוחמי חופש??? למה לפשיזם היהודי אסור לקרוא בשמו האוטנטי כפי שהטביעו פרופסור לייבוביץ האם הדחקת המציאות וצינזורה תקל על ישראל???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
דמעות זלגו מעיני
אוריאל בצר,
קרית ארבע,
28/11/04 10:19
|
מאוד מעניין שבמחסום וואטש לא מתנדבים אנשים שהיו לוחמים בעברם הקרוב. כשעומדות בנות/אחד שמתגאה בעברו הקרבי מלפני 30 שנה, לא פלא שזה מה שהם מתארים. האם צריך לתאר להם את הפחד של החיילים העומדים במחסום, שאחד מ''המעוכבים'' יתפוצץ מולם (כשהאפשרות השניה תהיה שהוא יתפוצץ במרכז ת''א)? צריך להזכיר למישהו את הלוחמים שנהרגו במחסום ארז, כשרחמו על מחבלת מתאבדת ולא עשו לה בדיקה גופנית/ מגנטית?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דמעות בקרית ארבע הם דמעות תנין
רביבו,
30/11/04 10:39
|
קרית ארבע הנה סדום של המאות ה-20/21 לא לב לא נשמה רשע טהור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
עצוב,רגיש וכואב-עם עם חור בבטן
ל"ת
אמת כואבת,
28/11/04 10:19
|
|
 |
75.
יש עוד סוג של ישראלי?
ארתור,
USA,
28/11/04 00:16
|
כן, הסוג הזה נקרא ''מטומטמות''. כי אם אכן יתגשם הסצנריו שאתן חברות המחסוםווטש פועלות למענו, הערבים ישתלטו על הארץ וכולכן תהיו קרבנות של אונס קבוצתי, כמו שתיארת בטור. זה יהיה שיא עולמי חדש של אונס שישבור את זה של ה'' יוסטון 500 ''. הבנתם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
השמאל שייך לאלף הקודם
גיל,
28/11/04 00:09
|
בארץ כמו בארה''ב לשמאל אין שום סיכוי. דעות סוציאליסטיות, ליברליות-חברתיות של יפי-נפש עברו מהעולם. ברק הפסיד, פרס תמיד יפסיד, אל גור הפסיד וג'והן קרי הפסיד, כי הרוב לא מעוניין בסוציאליזם המתיימר להיות נאור. מי שאשם במצב הם הפלסטינאים שלא מוכנים לשום הסדר כי הם חושבים שהזמן פועל לטובתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הזמן אכן פועל לטובת הפלשתינאים
רביץ ג.,
29/11/04 11:45
|
ואין כמו תגובתך להאיר זאת כשהמנטליות כאן תהפוך לתשעים אחוזים (לעומת ששים אחוזים כיום) כמו שלך המוכשרים כאן יברחו כל עוד נפשם מפה ואז המלחמה תהיה בין אותו סוג נמוך של בני אדם (שאתה נימנה עליהם) המסקנה של הפלשתינאים נכונה לכן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה והערביזציה של היהדות שיכים
נחום הורוביץ,
29/11/04 11:39
|
לתקופה של לפני חמשת אלפים שנים מה מודרני אצלך שאתה מתלבש ומתנהג כמו שנידרש באירן? בעד קרי הצביעו 54 מיליון אמריקאים הבחירות הוכרעו על ידי גיוס של ארבעה מיליון אוונגליבטים אטומים כמוך ששייכים כמוך לתקופת המערות הקופית -אנושית(גם אתה שייך לתקופה הזאת) בצהרי יום הבחירות קרי הוביל באוהיו ובפלורידה עם 75,000 מצביעים ממחנה בוש באוהיו הוא היה זוכה בבחירות אתה בור בדיוק כמו שימני קלריקלי עלוב וניבער צריך להיות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רביץ = הורוביץ, מתחזה
גיל,
USA,
29/11/04 22:02
|
ברור שאתה מגיב תחת שני שמות. כששתי תגובות באותו סגנון מגיעות תוך שש דקות ברור, שזה אותו אדם. מה ההתנשאות הזאת של השמאל? ''סוג נמוך של אנשים''? ''אנשי מערות קופיות''? מה אתם? שמאלנים, סוציאליסטים, ליברלים, יפי-נפש, ''נאורים'' אוהבי ערבים ושונאי יהודים. אני לא דתי, בטח יותר משכיל ממך, כבר לא גר בארץ אלא בארה''ב, אי לכך אל תנסה אפילו לפרשן לי את תוצאות הבחירות בארה''ב, כי אתה חסר-מושג. את מי מעניין מה היה בצהרי יום הבחירות, הבחירות מסתיימות בלילה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גיל=הרבה בטחון עצמי אפס שכל
נחום,
30/11/04 13:11
|
אתה אפילו לא מבין מה אתה קורא כן לגבי כל מי שמחבר את אמונתו באל (מה זה בכלל?)לפוליטיקה הוא בעיני טרוריסט פשיסט דמגוג רקוב רשע וכו' הישיבה שלך בארה''ב הפכה אותך מומחה לאוונגליסטים?תגיב לעניין את אף אחד לא מרשים הצירוף USA לשמך. הסבר להדיוטות:זה שקרי הוביל בצהרי יום הבחירות כפי שציינתי מראה שהשמאל הפוליטי לא פס מהעולם מה הקשר בין השמאל הפוליטי לסוציאליזם?מי הם ראשי וועדי העובדים בארץ אם לא ימניים קיצוניים שרוצים אימפריה על חשבון משלם המסים האמריקאי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נחום תקום
גיל,
USA,
01/12/04 00:09
|
ברור שאתה מתוסכל כיוון שהשמאל הסוציאליסטי מובס בכל החזיתות. זה שג'והן קרי הוביל בצהרים מראה דבר אחד: תומכיו הם עלוקות, הם מובטלים, בטלנים, אמהות חד-הוריות וסטודנטים שלא עובדים ומקבלים תשלומי העברה. לכן יש להם זמן להצביע בבוקר, מי שעובד מצביע בשעות הערב. שימו לב לרמה של השמאל: ''אפס שכל'', ''טרוריסט'', ''פשיסט'', ''דמגוג רקוב'', ''רשע'', ''סוג נמוך של אנשים'', ''אנשי מערות קופיות''. כשין להם מה לומר הם מקללים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תוצאות שקולות MY ASS
נופר,
02/12/04 19:17
|
בוש ניצח את קרי בהפרש של 3.5 מיליון קולות, אף אחד לא כתב 99%, על מה אתה מדבר? בארץ הליכוד הביס את מפלגת ה*אבודה* ביחס של 2:1, אז שב בשקט, קח ואליום ותפסיק לקלל. השמאל גמור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גיל-עוזי סתומים : גיל הציג את
נחום,
02/12/04 12:48
|
תוצאות הבחירות לנשיאות כאילו 99% מהאמריקאים מאסו בליברליות ובדמוקרטיה בעוד שהבחירות היו שקולות מאוד עכשיו תפסתם זוג בבונים ימניים סתומים? אתם בטח חיים באוקרינה מתאים לשניכם בעצם לכו לגור עם חבריכם הברוטלים בהתנחלויות מה טיפוסים שפילוסופית החיים שלה -לפי תגובותיכם- הנה דיקטטורה פשיסטית/קומוניסטית כחברה הגונה ומודרנית עושים במדינה שהנה סמל לחופש האינדווידואל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נחום חסר ידע על ארה''ב
עוזי,
01/12/04 18:19
|
למה אתה סתם שולח דברי הבל? הרי הוא הוכיח את בורותך! מה זה ''קרי הוביל בבוקר''? אח''כ היה לו קרי לילה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
זו מהותו של שילטון כיבוש
ל"ת
ירון,
הרצליה,
27/11/04 23:26
|
|
 |
72.
ההיסטוריה חוזרת על עצמה בהפוכה
דן סטולר,
הוד-השרון,
27/11/04 23:25
|
ליהונתן שלום! התיאורים האלה שלך, אם הם נכונים ואני יודע שכן, כי אני הרי מכיר אותך כבר למעלה מ-20 שנים ויודע שאתה מדווח אמת, כפי שהיא אנמנם נראית בעינייך - מזכירים לי תיאורים דומים להפליא של אירופה בתקופה הכי חשוכה שלה - תקופת הכיבוש של הקלגס הנאצי והרי את התקופה ההיא למדנו כולנו לגנות לדרעון עולם ולשנוא כל-כך. מסכנים הנכבשים והכובשים גם יחד. אבל תראה איך ההיסטוריה חוזרת על עצמה בהפוכה אמנם, אבל חוזרת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
הם לא ירחמו עליך
AVIVA,
27/11/04 20:45
|
תמשיך להיות ''הומני'' מר גפן רק שתדע,הם לא ירחמו עליך ועל שכמותך.אם אתה ושמאלנים שכמותך ימשיכו למלא את העיתונות,אולי צהל יאלץ לסגת.דם חפים מפשע יהודים יהיה על ידיך.ואם תמשיך בתעמולתך נגד הצבא,יכול להיות מאד שהפלשתינים ינצחו.אז,תתפלל לאל אלוהי השמאלנים וההומניות שהם גם יתנו לך לחיות,ללא הועיל.אז תתפלל שהם לא יאנסו וישחטו את כל היהודים,גם לא הועיל. בכל מלחמה קיימת האפשרות של התהפכות היוצרות.ואז,אני לא רוצה לחשוב על הסצנריו הזה ,רק שתדע,הם לא ירחמו עליך בגלל שאתה כזה הומני גדול ושמאלן.הם,כנראה,יחשיבו אותך,ובצדק,ללא חכם. טוב שיש דמוקרטיה בישראל,טוב שאפילו אנשים מהשמאל ההזוי כמו מר גפן יכולים להשמיע את תעמולתם השמאלנית בתקשורת. אבל,לא חיבים להסכים אתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
שלא נדע פיצוץ
המחלקה הסגורה,
27/11/04 18:27
|
עם מחסומים שעוצרים פלסטינים בדרכם למצוות ומעשים טובים אנחנו מסתדרים לא רע, הטרור מפריע לנו יותר אבל זה רק משום שאנחנו דמגוגים ימניים זולים מהסוג הנחות. טוב, לא לשם כך אנחנו מטרידים את עצמנו ואתכם במוצאי שבת. אנחנו מרגישים חייבים אבל ממש חייבים לחלוק אתכם את רשמינו ממאמר נושן שכתב סופר ישראלי מוכשר (שעל אף שמאלניותו מעניק לנו בכתיבתו הנאה מרובה). אם זכרוננו אינו בוגד בנו (בוגד בפרטים בטוח, אבל לא ברוח הדברים) במאמר זה שטח הסופר הנכבד את תובנותיו אודות פיגועי ההתאבדות. הוא הגיע למסקנה שזה סוג של קורבן אדם. קורבן למולך שמקריבה החברה הפלסטינית וגם הוסיף במאמר פאר היצירה הזה, שזאת כנראה החברה היחידה בעולם שעדיין מקריבה כך את ילדיה, לאחר שכל התרבויות האחרות דחו מעליהם את המנהג הנפסד הזה. אבל מאז ימי אוסלו העליזים ומאמרי הזעם הקדוש הללו, עברו מים וחיידקים רבים בקישון ובירקון ובעיקר התחלף לו השלטון. שלטון יהודי מחוצף זה מרגיש צורך עז ובלתי נשלט להבהיר לפלסטינים שלאחר מאמץ עולמי בן אלפי שנה להדברת מנהגים דוחים, מטיז א-לוך בצפון ועד סוף העולם שמאלה בדרום, הגיעה העת שגם הם יצטרפו לאומות העולם הנאורות. האם נסיונות שכנוע כנים אלו לזנוח נורמות ברבריות אינם טובים בעיני מר גפן או שמא הדרך מעט אגרסיבית עבורו? אולי מעדיפים מר גפן, בתו וחברותיה שידבוק ארכיבישוף הנצחון במורשת אוסלו ויזמין את נציג החוגגים לכוס תה עם נענע ובין טבילת ביסקוויט אחת לשניה יעשה לו נו נו נו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי זה אנחנו?ניחוש:הפסיכופטים?
אברבנאל,
30/11/04 17:30
|
מי שמזדהה ברבים מסתיר בדרך כלל משהו אלים מאוד ואפל מאוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ורשומון עד כמה שזכור לנו...
המחלקה הסגורה,
01/12/04 19:45
|
זה לפחות 4 איש. לנו יש סיבה טובה. אנחנו לפחות 30 איש פה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברבריות?ומה הם ההתנחלויות אם
רשומון,
29/11/04 09:57
|
לא ברבריות מרוכזת? מי הם המתנחלים אם לא אוטיסטים שמתעללים כבר ארבעה עשורים באוכלוסיה הפלשתינאית? להסתובב עם עוזי דובון כיפה וזקן ולגרור מדינה שלימה להקמת בית מיקדש(אשמח אם יקריבו שם את הכלב המעצבן של השכנים המעצבנים שלי) נורמלי אצלכם במחלקה הסגורה? יש לי הרגשה שהמחלקה הסגורה שלך הנה גבעות עולם איתמר ויתר ריכוזי הפשיזם הקלריקלי שיא הריקבון האנושי מהגבעות החשוכות של חשוכי היהדות לדורותיה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנחנו לא גרים בהתנחלות, חמור
המחלקה הסגורה,
29/11/04 21:04
|
אתה טיפש נורא. גרמת לנו סבל מתמשך. שעה לקח לנו לפענח את המשפטים שלך ולהבין מה אתה רוצה. שעה הרכבנו ופרקנו ובשביל מה?
וזה נכון אתה צודק, זה מאוד פשיסטי מצידם של היהודים לסרב גם להחזיר שטחים וגם לחטוף פיגועים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי דיבר על להחזיר שטחים?
רשומון,
30/11/04 11:49
|
גם אחרי שעה לא הבנתם כלום עם ראשי קן הקוקיה שלכם?איפה נאמר להחזיר שטחים? התנחלויות הם שטחים? דמגוגים עלובים :התנחלויות הם שטחים הם שמירה על מדינת ישראל?כת זולה פנאטית שקוראת לעצמה משום מה יהודית , שעיקלה את נכסי השטחים שנכבשו ב-1967 ועושה במדינת ישראל כבתוך שלה היא השטחים? האם בלי ההתנחלויות כל הוויכוח על מקור עוצמת הפיגועים והסירוב לשמור עליהם על ידי המתנגדים להתנחלויות היה שונה לחלוטין?האם קלפי המיקוח היו שונים?האם אתם מכירים גוף במדינה שמסוגל בלי מלחמת אזרחים(אני לא צבוע כמוכם אני לא קורא למתנחלים אחים) להוריד את ההתנחלויות? מה דעתכם על עצם ההתנחלויות כחלק מהמערך הביטחוני של מדינת ישרא ועל הקשר ביניהם ליחסי אנוש מוסריים? המישנה שלכם היא כניראה: החוצפה הטיפשות והדמגוגיה (כמו לקח לנו שעה להבין....)פותרים הכל. בא להקיא....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רשומוני, רוץ לשירותים
המחלקה הסגורה,
01/12/04 19:52
|
אל תקיא את השטויות שלך עלינו.
ועצה: נסח את משפטיך כהלכה, אל תכתוב מהבטן. בעצם תכתוב מהבטן אבל תנסה להעביר את הרעיונות והמשפטים איזה הגהונת קטנה אצל האיבר שנתון לך בין האוזנים. או שמא יש שם קש בלבד?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה שלומכם???
שלו,
28/11/04 18:58
|
מה שלומכם שם במחלקה הסגורה???ממש מזמן לא שמעתי מכם???האמת שלא חשתי בחסרונכם! אבל לגופו של ענין ,נו מה אתה אומר??שנמשיך להיות מפלצות אדם???שנמשיך להיות כובשים אכזריים ואטומים???שנמשיך לחנך את ילדינו על ערכי הפשיזים??שנמשיך להיות עם שארבעים אחוז ממנו חי בעוני??? תשמעו שם במחלקה הסגורה.יש עוד רעיון ,,,אולי נחלק את הארץ הזאת בינינו ובין הפלשתינאים???חשבתם על זה בזמן שאתם שותים שם תה עם נענע???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלו, עוף קטן ממשפחת הפסיונים
המחלקה הסגורה,
29/11/04 20:59
|
שלומנו? סובלים בשקט. לא נמשיך להיות מפלצות, אבל מצד שני לא מוכנים להיות סמרטוטים.
לגבי ההצעה אין לי שום סיבה לסרב לחלוקה של הארץ בין היהודים לבין הערבים והשמאלנים. ואם אתם מוכנים לגור במחיצתם וגם לחטוף פיגוע פה ושם, אין לנו לומר אלא, רצונכם כבודכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
לא הבנתי: מה הבעיה במחסום?
ל"ת
הינץ,
מינכן,
27/11/04 17:53
|
|
 |
ל היינץ
שאול,
27/11/04 19:16
|
עבודה לא יעילה של הצבא,שאין בינה ובין מטרות הצבא, כמעט כלום במשותף, ביזבוז כח אדם, נזקים לאוכלסיה המקומית, ונזקים למדינה,משום שחיילים לא יעילים מפספסים המטרות,ומטמיעים לתוך החברה נורמות נפסדות של עבודה והתנהגות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאול: אני חושב ש''הינץ'' ציני
נ.,
ת''א,
27/11/04 23:14
|
נראה לי שהוא כתב בציניות שהוא לא מבין מה הבעיה במחסום עלק בגרמניה היו יופי של מחסומים כאילו. אוי ואבוי לנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה נ.
שאול,
27/11/04 23:45
|
חשבתי על זה,אך לא יכולתי להתאפק וכתבתי תגובה פה, המתיחסת בעצם לתגובות רבות המופיעות פה. ויופי שאתה שם לב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
ללא התנחלויות וללא זכות השיבה
רפרף,
27/11/04 17:06
|
זה הבסיס היחידי למשא ומתן אם לא היו התנחלויות היינו בבחינת מנצח במלחמה ששומר על גבולותיו כשהיינו מכים את הטרור אך האמת שכל ילד יודע שאנחנו מבצעים את הטרור המטורף ביותר:שלושה עשורים של התיישבות בלב השטחים בתוך אוכלוסית האויב. דמו לכם רבע מיליון ערבים מתיישבים בירושלים תל אבי חיפה נתניה וכו' ובחסות צבא מתעמרים ומתעללים בהוריכם סבתכם וסבכם וכן בילדיכם חלק מכם הנו פליטי 1948 ועתה בנוסף להתעללות היום יומית מדברים על טרנספר שלכם מי היה אז הטרוריסט הגדול מכולם לדעתכם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
חבל
עמ,
ירושלים,
27/11/04 16:59
|
|
 |
66.
חזק ואמץ
אגון דקרש,
עפולה,
27/11/04 14:07
|
חזק ואמץ לנשות המחסומים וליהונתן גפן גם .שמחתי כי משהן ומישהו עוד שומר על צלם האנוש שמתעמעם בנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
95% מהמלחמה בגלל ההתיישבות
דויד,
27/11/04 12:58
|
בשטחים מי שרוצה להמשיך לשבת לנצח בשטחים שלא ייבב על טרור נגד האוכלוסיה האזרחית שישאל עצמו כל מתנחל או תומך התנחלויות איך הוא היה נוהג אם ערבי היה מתנחל לו בחצר ומנהל לו מחצרו שלו את חיי היום יום שלו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
הכל מתחיל במתנחלים
רן,
מרכז,
27/11/04 12:47
|
כולם מסבירים שהמחסומים הם בגלל הפיגועים, אבל האמת שהם בגלל המתנחלים. אלו שעולים לנו מליונים, נוסעים בכבישים הרחבים שבנינו להם אל הווילות החצי חינם שלהם, אטומים לגורל שכנהם שחיים בבוץ ובטינופת. ללא בבתנחלויות ניתו היה לצמצם את כמות המחסומים ב- 75% , להבטיח בטחון טוב יותר ואולי גם להגיע לשלום. המתנחילים זאת הבושה האמיתית שלנו. וכן גם אני שירתתי בצבא ועמדתי במחסומים אז חיסכו לי הסברים מטופשים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק-מתנחלים=סרטן
יהודי מודאג,
ישראל,
30/11/04 10:13
|
|
 |
יאללה בסדר נו.. נעשה שלום, אבל
A.NY,
28/11/04 09:05
|
|
 |
63.
תודה על מתן פיתחון הפה
עדה רבון,
מ''י הכובשת,
27/11/04 12:35
|
תודה יונתן גפן, על פיתחון הפה שנתת לנו, על פרסום הקטעים הקשים, המתארים את המציאות השגרתית בצבעיה האמיתיים - בדיווחיה המפורסמים והמרגשים של איה קניוק , על זה שקלעת כל כך טוב לתיאור תהליך האיון של הפלסטינים [האם ידעת כי בשקט בשקט מחילים עליהם את כללי איחוד המשפחות של חוק האזרחות הגזעני החדש של מדינת ישראל, למרות שאינם אזרחים, אינם בתחומי הקו הירוק, והדבר אסור על פי כל האמנות הבינלאומיות? פשוט מונעים מהם חיים], אז תודה על דקות נדירות של נחת בקריאת העיתון. תודה מקרב ליבה של מתנדבת מחסוםווטש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה מזל עדהל'ה
המחלקה הסגורה,
27/11/04 19:00
|
שמישהו נותן לכם פתחון פה. פתחון הפה האחרון שנתנו לכם היה כל-כך מזמן. תזכירי לנו מתי זה היה? אתן כל-כך מקופחות, חכי תני לנו לרוץ ולהביא טישו, אנחנו הורסים את הקילים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
הקונטרה של ''מעריב''
רותם,
ירושלים,
27/11/04 12:05
|
קשה להתעלם מהעובדה שמאז שובו של יונתן גפן מן הניכר, מצא עיתון ''מעריב, קונטרה הולמת למסתערב הידוע - גדעון לוי, מעיתון ''הארץ''... כן, גם הצדקנות, ההכאה על חטא כביכול והביטויים הם זהים. כמובן גם ההשוואה בין פעילות הסיכול של צה''ל בשטחים, לבין מעשי הנאצים ימ''ש נמצאת כאן (איך לא?...) תוך שימוש במונחים ''סלקציה'' ו''כצאן לטבח'' שאותם מיישם צה''ל כביכול כנגד האוכלוסיה הפלשתינית החפה מכל פשע... יונתן האנרכיסט יחד עם להקת פרות הבשן שלו במחסומים, שוכחים משום מה שמתנהלת כאן מלחמת טירור במהלך ארבעת השנים האחרונות, שבמהלכה נרצחו למעלה מאלף יהודים וישראלים ע''י הטירור הפלשתיני.. לדידם, צריך לבטל את המחסומים, גם במחיר פיגועי התאבדות יום יומיים בתוככי מדינת ישראל, ובלבד שלא לפגוע חלילה באיכות החיים של הפלשתינים, שהרי כבר שנינו שאיכות החיים של הפלשתינים קודמת לזכות לחיים של אזרחי מדינת ישראל... ספק רב אם תפארתו של ''מעריב'' תבנה באמצעות ה''קונטרה'' שהוא מייצר לגדעון לוי מבטאון רשות הטירור הפלשתינית בא''י - עיתון ''הארץ''...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
לאלוהים שור? או: פשרה חילונית
פרוספר חרובי,
27/11/04 11:56
|
אם המדינה היתה חילונית לא היו מעולם התנחלויות ומזמן מזמן היה כאן פיתרון בסיסי לסיכסוך כל הסיכסוך הנו בין הימין הקלריקלי שלנולאיסלם הקלריקלי של הערבים כך שכל הוויכוח כאן הנו טחינת מים הדת הרסה הכל הורסת הכל ותהרוס הכל כשתיעלם הדת השלום יגיח לפני שנאמר ג'ק רובינסון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
להעיף התנחלויות נקודה. כהתחלה
ירחמיאל השמאלני,
27/11/04 11:47
|
מעצבנים אותי הימנים שדורסים תרי''ב מצוות אבל נאמנים נפשית לארץ ישראל לפי מפה שאפילו אלוהים יודע שהיתה רק חלום וסיפורי אבות במקום לתקוף את יהונתן תתקפו את הדתיות השקרית והאווילית שלכם שאין לה קשר למציאות! תחליטו : או אירניזציה של מדינת ישראל ואז נבין על מה אתם מדברים-דת חשוכה -או שתתחילו לדבר בהיגיון של חילוניים. אין שום דבר בין שני הצדדים האלה זה שחור מול לבן.רמאות כדרך חיים או הגנה על החיים שעל הקרקע לא החיים של פעם בשמים שגם אתם אין לכם מושג מה הם ואיך הם נראים כשכל המתנחלים יחזרו למדינת ישראל מאחד ממעשי השוד הגדולים בהיסטוריה (אני חוזר:כל המתנחלים! )תהיה לנו שפה משותפת אז נבין על מה נלחמים מי נגד מי מה חשוב על מה מתפשרים ועל מה מפוצצים לאויב את הצורה אבל תחליטו ימנים אתם על הקרקע או מעופפים והוזים בשמים בישראל סבא והמציאות מעופפת איתכם בהתנחלויות ההבל (אירן אמרתי?) לקרקע ימניים בחזרה לחילוניות ולהומניות אחרת כולכם חרטא מהסוג של שר הטבעות והרי פוטר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
מחסומים מונעים פיגועים. נקודה.
מיכאל ברגמן,
27/11/04 11:19
|
צריך להעניש חיילים שעוברים על החוק. צריך להפנים קודים מוסריים.
אבל אי אפשר לוותר על המחסומים. נקודה, פשוט אי אפשר.
מישהו חושב שלחמאס יש קוד מוסרי? משהו ימנע מהם מלנסות להעביר חומר נפץ בארון קבורה של תינוק? יש למישהו בכלל ספק?
להגיד שהמחסומים מפתחים דורות נוספים של שהידים זה הקשקוש הכי גדול. כבר הוכח מחקרית שזה לא מה שיוצר מחבלים מתאבדים. זוכרים את 911? סטודנטים אמידים מבית טוב, לא כיבוש ולא קשקוש.
כתבה כזאת עושה לי עצוב, אבל לא כמו כתבה על עשרות נרצחים בפיגוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
עצוב
LOL,
GALILEE,
27/11/04 11:19
|
אני מחזק את רעיונך ומה שכתבת שאנו הישראלים בשנת 04 עוד מחזקים ושולטים בעם ומפרסמים שהוא עם צומא דם ושונא אותנו . אף אחד לא ישב וחפש למה הם כבר לא יוכלים לאהוב אותנו ??? לפי דעתי אנחנו כבשנו אדמתם וגירשנו אחיהם ואבותיהם ושלטנו בהם באכזריות ומתנהגים אתם בגסות אז מה אנחנו מחכים. אם אנחנו רוצים אותם אז ניתן להם אזרחות ישראלית ונצרף אוותם לעמינו ולא נתנהג כעם אכזרי וגס סוף הם בני אדם רוצים לחיות בכבוד ומדינה שלהם נזכור שאנחנו העם האחרון שנרדף והיה לנו השואה שחוגג את זכרה כל שנה. ומתנהגים כך. אני מבקש מכל המדנאים לצעוד צעד עצום וגדול כמו המנוח רבין ולהביא שלום בר קיימא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
אהבתי, יהונתן
האזרח שווייק,
ישראל באמצע,
27/11/04 11:16
|
את התלונה של ההוא מאוניברסיטת א-נג'אח: ''חמש שנים הורגים אותנו ואני לא יודע למה''...
מעניין. הוא לא יודע. איך יידע, בעצם? הם מאד עסוקים בלימודים שם, בא-נג'אח (ז''א חוץ מכמה וכמה מתאבדי אוטובוסים שיצאו משם). אין להם זמן לשום דבר חוץ מבחינות. אז לכן הוא לא יודע למה.
ככה זה יהונתן. אנחנו הרשעים מקימים מחסומים, והם, השיות התמימות לא יודע למה. גם אתה לא, מסתבר. אז בוא אני אבהיר לך: נכון שהמחסומים זה דבר נורא, נכון שנעשים שם עוולות, נכון שחלקנו מתבהמים ללא תקנה. אבל אתה יודע מה, יהונתן? כל עוד הסטודנטים הטובים ישיכו להעדיף להתפוצץ באוטובוסים שבהם נוסעים הילדים שלי, (והם התחילו להתפוצץ עוד לפני המחסומים), ולדרוש את זכות השיבה, אז זה מה יש.
שלך בהערכה, אחד הקוראים הקבועים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
יהונתן גפן-שלא נדע מחסום
משה בן-הוד,
תל-אביב,
27/11/04 10:52
|
אני תקווה שיום אחד כשמדינת ישראל הדמוקרטית והחילונית תעלם ובמקומה מדינה יהודית הלכתית אז נוכל לבוא בחשבון עם כל הבוגדים כמו העתון שלכם ויהונתן גפן והגויה איה קניוק. זה תעודת קלון למדינה שנותנים לזבל השמאלני הבוגד לדבר. תודה, משה בן-הוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נבל ברשות התורה
חייל מילואים,
01/12/04 13:18
|
במקום שחוזרים בתשובה עומדים גם צדיקים לא עומדים. במילותיך אלו אתה נבל ברשות התורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
הכל בגלל המתנחלים ! ! !
גלעדי,
צפון,
27/11/04 10:02
|
המתנחלים הם הסרטן של המדינה. הוא הולך ומתפשט ועומד להרוס את מדינת ישראל היהודית והדמוקרטית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
מילים כדורבנות
אמנון,
רמת-גן,
27/11/04 09:46
|
יישר כח, מר גפן היטיב לתאר את התרשמותו והתרשמות חבריו , את המציאות היומיומית במחסומים הפרושים ברחבי הגדמ''ע וחבל עזה. א ב ל !!!! מדוע לא טרח מר יהונתן גפן המוכשר, לתאר ולו בדיעבד את נסיון המעבר של ילד כבן 13 שנים, שמטרתו (ולו הלא מודעת) היא להעביר ו/או להפעיל מטען נפץ הכרוך על חזהו ולפגוע באוטובוס המחזיר או המוביל ילדים בגילו, אל או מבית הספר. חבל שלא השכיל מר גפן להזכיר את הסיבה שלשמה הוקמו וממוקמים המחסומים שתוארו בצורה כל כך ציורית בכתבה.(לו רק לצורך איזון). אכן, אין בתאור התנהגות החיילים והקצינים במחסומים, משום הצדקה לחוסר התחשבותם באוכלוסיה המקומית, אולם, (לכולנו זכור ה''קונצ'רטו לכינור), אולם אין לשלול את עצם קיום המחסומים כאמצעי הרתעה אחרון לפני הוצאתו לפועל של פיגוע חבלני כלשהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
מה שתית יונתן גפן?
מתנחל מהערבה,
ערבה,
27/11/04 08:17
|
|
 |
52.
מדינת אפרטהייד!!
עידית , מת''א,
27/11/04 07:51
|
מזמן הפכנו לכך! הבעייה תשאר באלפי הישראלים שיושבים בבית , מתנגדים למצב אך שותקים או מעלימים עין! תודה לכך יהונתן, על האומץ בניגוד לזרם המרכזי במדינה שמשקר לעם מ 1967 .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיעוט תפל
רותם,
ירושלים,
27/11/04 15:41
|
אכן, מדובר במיעוט אפסי של אלפים בודדים בעלי דיעות חריגות הנוטה להזדהות טוטלית עם אוייבי עמו,כמותך וכמו יונתן האנרכיסט למשל...הבעייה היא שאתם מקבלים בתקשורת תהודה מעל ומעבר למה שאתם בעצם שווים (או, לא שווים...)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
what would the Dalai Lama do?
ל"ת
Boaz,
NY,
27/11/04 06:55
|
|
 |
50.
תחזור לבוסטון הדמוקרטית
איציק,
27/11/04 06:51
|
אל תלמד אחרים מוסר. זה לא בדיוק הליין שלך. אנחנו במלחמה שאינה חסה על ילדים שלנו ואיב שלא מתרגש מניצול לרעה של נשים זקנים וילדים. כל נסיון הומני מביא לרצח חפים מפשע. אנחנו לא נוצרים שממליצים לנו להגיש הלחי השניה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואם הוא יחזור לבוסטון -אז יהיה
כאן יותר,
טוב ?,
27/11/04 14:22
|
אנחנו במלחמה מתמשכת, בגלל הכיבוש המתמשך. במלחמה הפלשתינאים לא חסים על ילדינו, ואנחנו גם לא חסים על שלהם.
איזה נסיון הומני עשית עד היום ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השכנוע העצמי של אנשים פה...
ישי,
רה''ע,
27/11/04 11:16
|
בשביל מגעיל, ומוכיח את הטענה של יהונתן גפן בלי בעייה. מבחיל עד כמה אתם אפאטים ולא אכפת לכם משום דבר מלבד התחת שלכם.
לא איכפת לכם שכשאותנו ''קוטלים'' ברחובות, להם נרצחו פי ארבעה ומשהו אנשים במלחמה הזאת. נורא קל לשלוט ולכבוש - החוכמה היא להפסיק, דבר שלצערי לא יקרה בקרוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
כתבה לא הוגנת
ישראלי,
27/11/04 06:10
|
אני לא שמלני ולא ימני בכלל א-פוליטי לא ממש מעניין אותי מה קורה שם מעבר לקו הירוק. או הסגול או האדום או כל צבע אחר. מה שחשוב לי זה הבטחון שלי בכל שאר הארץ. ואם לאזרחים עם התעודה הירוקה חשוב להם לנוע בכל מקום ושלא יהיו מחסומים הגיע הזמן לשינוי ולא לצפות מישראלים מוזרים (אני מאד מחבב את שירה - מקסימה.) שיגנו עליהם. השינוי יהיה בזה שישתפו פעולה במיגור הטרור זה לא חוכמה לומר לא טוב לי אם כל כך רע להם וידוע שזה לא כדי למרר להם את החיים אלא לגרום קושי למפגעים . לאיה, שירה , יונתן גפן - האם אתם חושבים שיש דרך אחרת למנוע פיגוע או לגרום לערבים להבין שזה בידים שלהם למנוע פיגועים. עוד לא שמעתי אחד שאמר או עשה משהו במניעת הטרור. אני בטוח שהחיילים שם (טוב לא כולם) היו מוותרים על התענוג הזה ומעדיפים לקרוע את השטח עם הגיפ הקמבצי..
שבת שלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
how wrong you are
clouds,
27/11/04 08:06
|
Ignorance is a bliss. You can keep your eyes close but you still see the truth. What has been done to the Palestinians is a crime of which you take part like all of us. They live under inhumane conditions while you sleep happily and comfortable.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפה כתבתבדיוק מה שחשבתי.
שוש,
27/11/04 06:45
|
ונראה לי שגפן כותב על הנושא הזה..זה לא בדיוק מה שהוא חושב..זה לא מתאים לסוג הטור שלו..יש שאומרים יפה נפש ..אולי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
הכל נכון אבל מה האלטרנטיבה??
דני,
בוסטון,
27/11/04 06:10
|
איזה ברירה כבר יש לנו?? האם זה באמת ריאלי לשלוח את כל החיילים ''הפושעים'' הביתה? ואז מה?? הם, המדוכאים הנכלאים, יעריכו את גודל המעשה ויודו לנו? אם נעזוב שם האם ישבו בשלום בביתם ויגדלו בשלווה את זיתיהם ויחנכו למעשים טובים את ילדיהם? הלוואי אך לצערי כרגע זה חלום באספמיה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האלטרנטיבה?להעיף את ההתנחלויות
נחמן,
28/11/04 11:50
|
כמות המחסומים ובכלל החיכוך יקטן לכדי עשרה אחוזים חילים צריכים לשמור על שטחים שניכבשו לא על אוכלוסיה של מאתים אלף פסיכופטים שמלבים מהבוקר עד הערב את אש הסיכסוך ומציתים טירור אימתני כנגד טירור ההתנחלויות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
lets talk
barbara,
ottawa,
27/11/04 04:15
|
really enjoyed reading ,maybe we can get evry one write how they feel,i thin as far as the simple man from the st,we can make it happen,we all want to live have some fun,we are all the same,i am an israeli here in ottawa and i have lots of friends,that are originaly from gaza,and we are so much the same,like the same food,,same calture...if we were only a bit more open over there,and see the other side maybe maybe we can make it happen...keep writting we love you here people from tel aviv and gaza....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
התפוח לא נפל רחוק מן העץ
אלון,
ת''א,
27/11/04 03:50
|
בוגדים שמאלנים, לכו לבית של חללי פיגוע ותבינו למה אין ברירה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל למה יש פיגועים?? סתם??
ישי,
רה''ע,
27/11/04 11:17
|
או כי אנחנו מתעללים בחיים של אנשים, לוקחים להם את הכל - עד שאין להם ברירה??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
Great Idea
Choosham,
27/11/04 03:22
|
I have a great idea for a 'mishal am'. Each person in Israel gets 1 vote and 1 IQ test. The side with the higher IQ score wins. Are you ok with this Yemanim .? oh what am I thinking most of the Yamin can't even read this
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה לבזבז את זמננו ברעיונות...
יוסי,
גושדן,
27/11/04 04:10
|
מטופשים. הכי טוב שתקרא לכל אחיך השמאלנים לארוז את המיזוודות ולהצטרף אליך בחו''ל, ביננו ממילא בסופו של דבר כולכם תהגרו מכאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
המטרה מהי
המתבונן העצוב,
מרכז,
27/11/04 02:46
|
מלבד פירסומת והתפרנסות, המבוססים על הרצון המזוכיסטי של הקוראים לקרוא משהו שמכאיב להם, מה עוד מקווה גפן להשיג?
האם אכפת לו בכלל מה הנזק לאחיו ואחיותיו תושבי ישראל, שכתבה כזאת מייצרת? לא נראה לי.
אנו צריכים אנשים עם חשיבה חיובית היוצרת פתרונות, ולא עוד יללן צדקן, חד צדדי- הוא וילדיו, אשר יודע בקלות לומר מה לא בסדר, אך לא מעסיק את מוחו, או לא מסוגל להעסיק את מוחו, בחיפוש מזור לפצעי שני העמים המיוסרים האלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המזור הוא פירוק ההתנחלויות
מזור מזור,
28/11/04 11:52
|
מה כל כך מסובך? אתה לא מבין ששורש כל הרע ושורש הטרור הוא בהתנחלויות? כל היתר הנו שולי הסיכסוך ההתנחלויות הם אש הסיכסוך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המטרה
המתבונן העצוב,
ליד רמת אביב,
28/11/04 22:47
|
|
 |
האם לך הפתרון?
שירי,
תל אביב,
27/11/04 11:33
|
ביקורת, שלילית או חיובית, לא ממש משנה, כמו שהכתבה, לטענתך, לא ממש משנה, כיוון שגם אתה, לא מציע פתרון.... וגם אני לא, כי אין לי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המטרה
המתבונן העצוב,
28/11/04 22:51
|
הפתרון איננו באף קצה. אבל שכל אחד ישתדל כמיטב יכולתו לתרום לחברה הישראלית, ממנה הוא בא. במקביל צריך להמשיך בהתמדה-גם להגן על אזרחי ישראל, מהעמדות הנוחות ביותר לצבא, וגם להמשיך ולחפש פרטנר שפוי ומציאותי מקרב הפלשתינאים. בפרט כעת, כשהכלב הנגוע-ערפאת, הפושע הרוצח, עבר מן העולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התבוננות למציאות בפנים היא
Vered,
27/11/04 08:20
|
לפעמים מאוד מזוכיסטית וכואבת. כואבת מאוד. אבל אם לא נישיר מבט למציאות במערומיה, כיצד נדע לקחת את ההחלטות הנכונות? יהונתן גפן הוא פובליציסט, ובתור שכזה תפקידו לכתוב את דעותיו בעיתונות ולפרסם מאמרים. לא מתפקידו לייצר פתרונות. תפקיד הממשלה שבחרנו אנחנו, הוא לייצר לנו פתרונות הולמים. ובלי נסיגה מהשטחים, לפחות מריכוזי האוכלוסייה הגדולים, אין לנו שום תקווה לשלום. הכיבוש משחית. תוצאותיו משליכות על כל החברה הישראלית, ואנחנו רק נעשים יותר ציניים, מיואשים, אדישים לסבלו של הזולת ואלימים יותר. אז בלי תקווה לא יהיה מזור לחבורותינו, ותקווה זו חייבת הממשלה לספק לנו.
אני דווקא משתדלת לא להיות יללנית ובטח שלא צדקנית...ובכל זאת שורה עלי העצבות כי אין פתרון מקיף באופק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המטרה
המתבונן העצוב,
28/11/04 22:54
|
גם אני עצוב, אך בסדרי העדיפות מי ישרוד, אנו הישראלים, או פושעי האינטיפדה, התשובה ברורה לי לחלוטין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
אין כמו משפחת גפן הנפלאה
אזרח,
27/11/04 02:28
|
רק שחס וחלילה לא יעבור איזה מחבל, שהותר לו בגלל לחץ המשפחה לעבור, ויתפוצץ לידם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יונתן- נצר למשפחתנו שהכל מותר
הדוד משה(דיין),
27/11/04 11:10
|
|
 |
הם משתדלים לא להרוג שמאלנים
יוסי,
גושדן,
27/11/04 04:11
|
|
 |
42.
שלא נדע מחסום נשות המחסומים
שלומית וייל,
רדמונד, וושי,
27/11/04 02:27
|
בבקשה שילחו לי לכתובת האימייל כתובת של אחת מכן, אני רוצה לעזור קצת במימון. אני אתכן ב-100 אחוז. נכון שאנו שולטים, כובשים, זה לא יימשך לנצח. אין שום הצדקה להתייחס אליהם בגסות, אני תמיד חושבת אם הייתי בנעלי האחר, מה היה קורה. אני כל כך אוהבת את ישראל. קוראת כל דבר של יהונתן גפן ואם איה, אולי בתו של יורם קניוק, גם אותו. כותבים מוכשרים מאוד. נכון אני יורדת, אך מחוסר ברירה, גם שליחות כמו במקרה של יהונתן גפן. אחותי היתה בהופעה שלך ומאוד נהנתה, האם יש דיסק של ההופעה? תודה, חיבוק וחיזוק לכולכם. שלומית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תרומות
ט,
27/11/04 12:12
|
|
 |
קל לתרום מרחוק מכספי מיקרוסופט
מיקי,
ר''ג - אזור א,
27/11/04 08:11
|
אנחנו מתפוצצים כאן כשאת עושה כסף במיקרוסופט. את יורדת מחוסר ברירה (רוב הנשים יורדות מחוסר ברירה ) כדי לעשות כסף בביל-גייטס-לאנד, כאשר אנחנו כאן בתופת היומיומית שיזמו והפילו הפלשתינים עצמם על ראש אחיהם הסובלים במחסומים.
שבי בשקט ואל תטיפי לנו כשאנו מנסים להתגונן (ולבשי סוודר פן חלילה תתקררי)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בסוף כל השמאלנים יחזרו הביתה
יוסי,
גושדן,
27/11/04 04:13
|
לגולה. תפנימו - הארץ הזו שייכת ליהודים לא לשמאלנים כמו שולמית וכמו יהונתן גפן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוסי אחינו בוא הביתה מהר=אירן
ל"ת
יוסי התוכי?,
28/11/04 11:57
|
|
 |
יוסי אתה חמאסניק?
מילמן,
חיפה,
27/11/04 12:53
|
יוסי כשאנחנו נחזור לאירופה הערבים יאכלו אותכם (אותכם= את דומיהם בכל בצורה במנהגים ובעיקר בדת הפרימיטיבית שמפרה רק את המוות) בלי מלח חזרנו לכאן בגלל שואה ובגלל אנשים מסוגך שמתנחלים בתוך אוכלוסיה ערבית צפופה (אתה בוודאי לא נתת לעצמך דין וחשבון מה עובר על האוכלוסיה הזאת)ורוצים לקחת ממנה את כיבשת הרש שלה נישפכים כאן נהרות של דם מהי היהדות שלך?ניראה שהיא השתייכות לכנופיה אלימה לי לא ברור מה הדת שלך נראה בעליל שהיא אלימות אלימות קשה יותר ואלימות רצחנית במה אתה שונה מהפלגים הערבים הפנטיים ביותר-חמאס וכו'?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וישר אח''כ ישמידו את היודונאצים
ישי,
רה''ע,
27/11/04 11:20
|
פה. תפנימו שהדבר היחיד שמחזיק את כל העם פה זאת מעט השפיות של השמאל. אנחנו לא יכולים להפוך לשטון דיקטטורי והלכתי, דבר שהימין הקיצוני כלכך רוצה.
תפסיקו להיות תמימים ולעצום עיניים ראבק! איך עם שעבר את השואה יכול לעשות דברים כל כך נוראיים לעם אחר??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
ליהונתן גפן הנפלא...
אורי,
ת''א,
27/11/04 02:09
|
תודה לך יהונתן, שהצלחת להזכיר לי באיזה מדינה נוראית (!!!) אני חי. אני מתבייש להיות ישראלי. זה לא נעים, אבל זו המציאות... האמת כואבת, וגם אני הייתי אחד הילדים האלה במחסום, ולכן אני אפילו לא יכול לכעוס עליהם. הפחד והשיגרה מעבירה כל ילד בן 18-20 על דעתו. אין מה לעשות כמעט... יונתן, הייתי רוצה שהטור הזה שלך על השטחים יהיה טור שבועי, סטייל גדעון לוי, שנקרא כל שבוע את דבריך. שתשטוף לנו את המוח טוב טוב, עד שנבין שבזמן שאנחנו הולכים לתפוס בחורה בפיק-אפ-באר, הולכים לסרט, לומדים למבחן באוניברסיטה או סתם יוצאים לטיול בטבע, יש אוכלוסיה ענקית שחיה תחת עול נוראי של כיבוש והשפלה. יש לך כוח בידיים - כשרון הכתיבה שלך. תנצל אותו. לפעמים כתבות טובות וחזקות מביאות אותנו לחשוב.
ובנושא אחר, אם אתה קורא את התגובות שלך, והגעת עד אלי, כתבתי והלחנתי שיר שנוגע למצב בארץ. אשמח אם תשמע אותו ותעזור לי עם המילים (שזה החלק החלש אצלי). כתובתי - urir77@gmail.com. אשמח לשמוע ממך, יהונתן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חנפן חמוד
שוקו,
27/11/04 11:21
|
יונתן גפן, אתה מה זה חמוד ומתוק וחכם ואפילו לפלוצים שלך יש ריח של ורדים. תקשיב בבקשה לשיר שכתבתי- אתה חייב עכשיו אחרי איך שהתחנפתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תחזרו לאירופה
יוסי,
גושדן,
27/11/04 04:08
|
שם מקומכם האמיתי (זאת בתנאי שהאירופאים יירצו אתכם בחזרה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מהר הביתה לאירן יוסי התוכי
ל"ת
יוסי התוכי,
28/11/04 11:58
|
|
 |
40.
נורא פשוט
איתן,
כפר סבא,
27/11/04 02:07
|
קוי 67 מינוס כמה גושים, אין זכות שיבה, פשרה בירושלים. זו העסקה, והיא הוגנת. רוצים - יופי. לא רוצים ודם יהודי נשפך - יש כל הסגרים והמחסומים בעולם, ויקח לפלשתיני 5 שעות ליסוע מרחק 20 דקות. ואם ילדים מתים בשדרות מקסאמים, אז יש מבצע בעזה וכן, אנחנו רוצים ספירת גופות גבוהה. ככה זה כבר 4 שנים וככה זה יהיה. יש עוד המון לומר על כל הסיפור הזה, אבל זו השורה התחתונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
YONATAN '' HAKATAN''?
TZIPI,
N.Y,
27/11/04 01:42
|
WHY DO'NT YOU LOVE YOUR BROTHERS FIRST? DONT FEEL SORRY FOR SHIT. FEEL SORRY FOR THE KID THAT DONT LIVE ANYMOR BECAUSE THIS SHIT ARAB DECIDE TO KILL THAM WHEN THAY HOME SLEEP AND SPOSED TO BE SAFE IN THERE HOME. YOU FEEL SO BAD FOR THAM SO GO LIVE WITH THAM, DONT SEAT IN TEL AVIV AND TALK '' HI WORDS'', E
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
כמה טוב שמדי פעם יש הפסקה בפיג
יוני,
קרית חיים,
27/11/04 01:32
|
כמה טוב שמדי פעם יש הפסקה בפיגועים כדי שאנשים כמו יונתן גפן ובנו המשתמט יוכלו לבוא לצעוק על חיילים שכל חטאם הוא שמירה על יונתן גפן שלא יתפוצץ עם בבית הקפה התלאביבי שלו בגלל המחבל המסכן מחווארה .
[מדהים איך שמשפטים נכונים יכולים להיאמר ברצף בלי צורך בסימני פיסוק]
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
המום- שטוף מוח לשעבר
יניב,
חו''ל,
27/11/04 01:05
|
לא מהכתבה של גפן, אלה מתגובות הנגד של הקוראים, מה שטיפת מוח יכולה לעשות. עובדה, אנחנו עם כובש ומשפיל אבל מי שנעול בראש שאנחנו נלחמים בטרור(חה חה) יצדיק כל דבר. לך תגיד ל 5 מליון ישראלים שכל מה שלימדנו אותכם בארבעים שנה האחרונות היה שקר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון טרור?מתחיל בהתנחלויות
ברקו,
30/11/04 11:06
|
כשיורידו את ההתנחלויות שלגבי כישראלי זאת שתילת סודן/אירן בתוך ריכוזי אוכלוסית האויב בשם הדת היהודית(פשיזם טהור ורקוב הנו הדת היהודית?ממתי?)נדבר שוב על טרור עד אז לגבי להבת הטרור באה מההתיישבות ביש''ע פש''ע דת של נבערים מולמול דת של נבערים פראי אדם ערבים מול פראי אדם יהודים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חה חה?
מיכאל ברגמן,
27/11/04 11:22
|
אנחנו לא נלחמים בטרור? אין כזה דבר? המצאה של התקשורת?
טרור שאגב ממש התחיל רק אחרי הסכם אוסלו, כשניסינו להתחיל לדבר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברגמן ההתנחליויות הן הן הטרור
בירגר,
28/11/04 12:01
|
תזמין לביתך 200 אלף חמסניקים ותיראה מה קורה לפלשתינאים בחצר ביתם(לא ביתך) יום יום ותיראה איך הטרוריסט שבך קופץ ואיך אתה מתכנן חגורות נפץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מסודן?
יציק,
27/11/04 09:18
|
|
 |
36.
יפי נפש
ל"ת
ofarim,
sydney,
27/11/04 00:33
|
|
 |
35.
התממות או רשעות
עודד ב,
27/11/04 00:24
|
קראתי את המאמר מתחילתו ועד סופו וניסיתי, ללא הצלחה למצוא ולו משפט, מילה אחת שתסביר , מה הסיבה , או אפילו שייכתב התרוץ למחסומים ו, כלום נאדה. באם הייתי לוקח עיתון ממקום אחר וקורא את התיאור וההתיחסות לאנשים, הרי שהייתי משוכנע שכאן נמצאים חלאות המין האנושי שמתעמרות באוכלוסיה תמימה ללא שום סיבה. אני רוצה לציין שאני גם כן חושב שחלק מהחיילים מתנהג רע ושיש לשפר את ההתנהגות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
די לכבוש הערבי של ארץ ישראל
פנחס,
26/11/04 23:22
|
לא שכחנו באיזו אכזריות השמיד מוחמד את היהודים בחצי האי ערב ומה עשה לנו פה הכבוש הערבי של ארצנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתעב אותך חבר גפן
יואש,
27/11/04 09:20
|
למה חזרת לכאן. מהרע בבוסטון שם אין ערבים וגם אין ישראלים סיים חייך בכבוד שם ותן לנו לחיות בשקט שלנו בארץ הזאת אותה אתה משמיץ ומתעב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
אוהב אותך יונתן גפן
ארז,
רמה''ש,
26/11/04 23:13
|
אין אף אחד, אף אחד שיוכל לתאר את הדברים כמו שאתה מסוגל.
נמאס נמאס נמאס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
יבוא היום שבו ירבץ גדי עם כבש
קובי,
26/11/04 22:56
|
כל הברוטליות שקיימת בישראל מקורה במלחמה עם הפלסטינים, ככה אנחנו כחברה מתפוררים ונותנים לשלטון הכוח לגבור על האנושיות שאני מאמין שיש לנו. ישראל יכולה להשקיע יותר בשלום מאשר במלחמה. גפן, עוד יבוא היום שבו ירבץ גדי עם כבש...אני מאוד מקוה שהאוירה תשתנה בקרוב....ויקח זמן רב לטפל בפצעים של שני העמים, ולא תהיה ברירה אלא לחיות ביחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
אני עוד אתחיל לאהוב את גפן
מבקר,
26/11/04 22:55
|
|
 |
30.
חתיכת יפה נפש
amir,
26/11/04 22:44
|
|
 |
לאמיר - לבכות עליך אחי
טל,
27/11/04 03:37
|
יפה נפש זה קללה! כמה נמוך נפלת ואתה לא מבין - האם אתה עדיין יצור אנושי עם רגשות? אתה וכמוך זה הטרגדיה האמיתית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
Kanyuk is discusting character
ל"ת
AMR,
26/11/04 22:16
|
|
 |
גפן! גפן!
ל"ת
Me,
Me,
26/11/04 23:12
|
|
 |
your spelling is disgusting
ל"ת
speller,
26/11/04 22:56
|
|
 |
Right, it was mispelled
AMR,
27/11/04 05:35
|
|
 |
No, I UNDERSTAND it
ל"ת
speller,
27/11/04 11:55
|
|
 |
28.
תאר את עצמך בפקק, יהודי יקר
דרוש רופא,
ישראל אהובתי,
26/11/04 21:33
|
דמיין לעצמך, פלסטיני חביב שאתה, אישתך וילדיך נוסעים לבית מלון בעיד אלפטר, שמחים וטובי לב כשלאולם בו אתם סועדים ארוחת ערב חגיגית נכנס יהודי מלא שנאה ומפוצץ את עצמו. דמיין לעצמך פלסטיני יקר שאתה שרדת אבל אישתך ושניים מילדיך מתו. שניים נוספים נותרו בחיים אבל איזה חיים יהיו להם מעכשיו והלאה.
דמיין לעצמך אנגלי יקר שאתה נוסע בבוקר לעבודה ברכבת התחתית או באוטובוס קומותיים אדום כשלפתע מתיישב לידך תושב צפון אירלנד / אזרח עירקי / אזרח אפגני ושולח אותך ועוד 15-20 אזרחים הגונים כמותך למקום שלא תכננתם להגיע בזמן הקרוב.
דמיין לעצמך צרפתי דעתן ונהנתן שאתה נכנס לפטיסרי השכונתי יחד עם חוף שנהבי מדוכא ותוך שניה עולה בסערה השמיימה כשעוגת קרם מרוחה על פרצופך הנדהם.
דמיין לעצמך בוסטוני אוהב חיים שאתה וחבריך יושבים בשובה ונחת בפאב הקטן הקרוב למקום מגוריכם ובזמן בו מגישים לך את הויסקי החביב עליך, נכנס לוחם חופש אפגני / עיראקי ומפוצץ לכם ולעצמו את הצורה. דמיין לעצמך שהפרופסור המבריק שישב לצידך לפני שניה מוכנס לתוך שקית שחורה. דמיין שזה קרה בכל כך הרבה בתי קפה ופאבים, בוסטוני יקר, שאתה כלל לא מעז לצאת לפאב. דמיין לעצמך שביטלתם יציאה לפאב כל-כך הרבה פעמים שהוא פשוט נסגר.
דמיין לעצמך הולנדי חביב,
כאן אני חושב שאני אסיים. נדמה לי שכולנו נוכחנו לדעת מה עושים בני העם הקר והשלו הזה כשנרצח להם אדם אחד.
חלק מאיתנו סבורים שבשל הכיבוש, הישראלים איבדו את זכויות האדם שלהם כבר בשנת 1967, חלק מאיתנו סתם סובלים מזכרון קצר, חלק מאיתנו כלל לא היו פה כשזה קרה. את האחרונים, אני מזמין עכשיו לחשוב שניה ורק אחר כך לבקר את המחסומים ואת המוסר היהודי. את השאר אני מחשיב כמקרה אבוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תאר לך שביתך מוקף מתנחלים
רפואה מ.,
29/11/04 10:08
|
שאומרים לך מהבוקר מה לעשות עושים בביתך כבתוך שלהם כדי להגיע למקום עבודתך(והסיכוי שלא תהיה לך עבודה)במרחק ק''מ עליך ללכת עשרה ק''מ עם חמישה מחסומים=שעתיים מחסום אנשים כמוך מאושרים האוטיזם הנפשי שלהם מרפא אותם יש לך עינים?יש לך אוזנים? יש לך חושים? תתחיל להשתמש בהם תתעורר יה חוני תתחלף לשבועיים עם פלשתינאי כמו ב''בן המלך והעני'' ותכתוב לנו תגובה על חוויותיך.....אם לא תתאבד בתוך ציבור עד אז......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
tsadkanut ve-hasbara
Khumi,
Globe,
27/11/04 00:04
|
It is rather tedious to read propaganda, either ours or theirs.Those who deal with hasbarah can do it abroad but we wish to hear the truth, not a distortion of it presented by interested parties.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חומי, אני ממליץ לך על כתב
דרוש רופא,
ישראל אהובתי,
27/11/04 01:54
|
משבועון ניו-יורקי מפורסם שאמר בראיון פרידה בעיתון ישראלי שהפיגועים עבורו היו פנטסטיים שישראל הפכה משעממת וימנית נורא. אולי מרחבי הגלובוס השטחיות, האמת העיתונאית הקרה והנבזית הזו, תמצא חן בעיניך יותר ממה שיש לנו, החווים את המציאות הזו, לומר. אם אתה גר באירופה אולי התרגלת לתכתובת הנוצרית-מוסלמית המתקיימת מעל לראשינו ולכן הזמן שה''הסברה'' הארוכה שלי גזלה ממך היה לצנינים בעיניך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה צריך פלשתינאי לדמיין?
אתה מתלוצץ??,
26/11/04 23:00
|
מה צריך פלשתינאי לדמיין שלא קורה לו? דמיין לעצמך שאתה קם בבוקר והופך לפלשתינאי. אתה רוצה להחליף איתו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני לא יכול להתחלף איתם
דרוש רופא,
ישראל אהובתי,
27/11/04 01:42
|
אתה יודע למה? אותי לימדו שיש אחריות למעשים שלי. אני חושב שמדינת ישראל ידעה כשפתחה במלחמת לבנון שאין לה לבוא בטענות לאף אחד מלבד עצמה. לא בכמות הקורבנות, לא בנזקים הכלכליים ולא בתוצאות המלחמה. לא כך אצל הפלסטינים ואצל חבריהם שמשוכנעים שמגיעה לפלסטינים מלחמה דה-לוקס. הם יכולים לפתוח במלחמה ולא לשלם שום מחיר. לא בקורבנות לא בשטחים לא כלכלית. הם וחבריהם דורשים מהעולם לא פחות מכניעה מוחלטת של ישראל. לקבל כמובן מאליו קורבנות חפים מפשע לקבל ברצון את פשעי המלחמה שהם מבצעים, את הנזקים הכלכליים. ושיא החוצפה למנוע מאיתנו את הזכות להחזיר מלחמה שערה שמוקנית לנו ככובש, באמנת ז'נבה. יותר מכך הזכות להגנה עצמית, ע''ע חומה.
אז יש לי חדשות בשבילך, אני לא גזען. בעיני הפלסטינים אינם הילדים המפגרים שאתה וחבריך חושבים שהם. הם מבחינים בין טוב ורע, בהחלט מסוגלים להבין את הקשר בין סיבה ומסובב ואם היו להם סניגורים קצת יותר טובים עם נימוקים פחות חלשים משלך, או לפחות אם היו להם חברים ואחים פחות גרועים שהיו מרביצים בהם קצת מוסר, מצבם וגם מצבנו, בהנחה שאיכפת לך ממנו, היה משתפר פלאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
אלטרנטיבה ???
מישו,
אשדוד,
26/11/04 21:26
|
יהונתן , כמו תמיד אתה יודע להציף ברגש את כולנו , לדבר אל ההיגיון וליצור סיטואציה שבה כולנו נרגיש חרא עם עצמנו ועם מה שקורה במדינה.
יש בינינו כמה שהספיקו לעמוד במחסומים הללו עוד לפני שאתה חשבת על אופציה כזו, סבלנו ובכינו ולא רק על עצמנו, אלא גם על אותם פלשתינאים, שבגלל אחיהם הפנאתים צריכים לאכול את החרא הזה .
מה שתמיד הפריע לי בכתיבה שלך זה שאתה תמיד יודע להאשים את האחרים, אבל לתת פתרונות אתה תמיד שוכח.
בשביל שתהייה לך את הזכות לבוא ולבקר את אותו החייל, שמי יודע מתי הוא יצא הביתה , תחשוב פעמיים, איך אתה , היית עושה זאת אחרת ? ללא מחסומים , ללא גבולות אבל, עם אלפי הרוגים.......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
מחסומים פוליטיים,ורק מאז אוסלו
מתנחל מפ''ת,
זכרון ארוך,
26/11/04 21:24
|
המחסומים הם לא בגלל הכיבוש של צה''ל את יהודה ושומרון אלא בגלל הכיבוש של ערפאת בסיועו של רבין את ערי הערבים ביהודה ושומרון. עד אוסלו לא היו מחסומים ולמרבה הפלא גם לא היו פיגועים. אם נחסל את שלטון הטרור שהביא עלינו אוסלו וממרר את חיי היהודים וגם הערבים יסכימו גם אלו החוששים מערביי ישע לבטל את המחסומים. המחסומים האלו הם מחסומים פוליטיים יותר מאשר בטחוניים ומטרתם להפריד בין ערביי יש''ע לבין הקו הירוק. מחבלים מפגעים יכולים למצוא את הדרך לעבור ולפגע. את הפיגועים לא עצרו המחסומים אלא מבצע חומת מגן שהחזיר את שליטת צהל לערי יהודה ושומרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Well said,
eilat,
new york,
26/11/04 23:23
|
|
 |
25.
אתה בחרתנו....???
יהודי אבל אדם,
מרכז,
26/11/04 21:17
|
יהונתן - תאור מצויין ונוגע ללב. יהיו כאן הדיותות שיאמרו כי רק כך עוצרים מחבלים ומתאבדים. יהיו כאן שפלי אדם שיודיעו לכולם שרק כך יש לנהוג בערבים. יהיו כאן כאלה שיכפישו אותך בקריאות ''שמאלני....''
ואתה - אנא ממך המשך - כי אתה אור לנו.
אנחנו מגדלים כאן דור של חיות אדם במדים. למדנו היטב את שעשו הורינו שם באירופה. כיום אנחנו מיישמים את הרוע והפשע הללו על שכנינו. נקמת ילד קטן לא ברא העולם. וילד קטן חגור בחומר נפץ לעולם לא יקרא את ביאליק. הוא גם לא יידע כמה צדק ברישעו.
צדק גם פרופ' ליבוביץ. אנו מושחטים עד בלי הכר. ואין בנו הכוח לעמוד ולזעוק חמס. לקום ולומר - עד כאן. צה''ל חייב לשנות ערכים. הממשלה חייבת לעצור את ההתדרדרות הזו בערכים ובהתנהגות הלאומית. כבודדים אין לנו יכולת וכוח לשנות. ואני חושש. כל כך חושש - שיום יבוא והגולם היהודי הזה על יוצרו.
כי ''אם'' בנו בחרת ואותנו ברכת מכל העמים.... אני כל כך בוש בך אלוהים שבא להקיא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
תודה
שירה,
26/11/04 21:12
|
זה כל כך קשה ועצוב לקרוא את מה שכתבת , אני מודה לנשים החזקות במחסומים ולך שכתבת את הכתבה . הייתי שמחה לקבל פרטים כיצד אפשר להצטרף אליהן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שירה יקרה...
צביאל,
תפוח,
27/11/04 03:40
|
כדי לקבל את האינפורמציה איך להצטרף את צריכה קודם לקבל משהו אחר בישבנך הענוג. אפשר מיוני אפשר גם מאביב... תבקשי יפה תקבלי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צביאל וברוך - תגובותיכם
מציאות עגומה,
27/11/04 07:30
|
מזעזעות ואינן ראויות לפירסום ! בחורה רוצה לעשות משהוא יפה והומני, ואתם מציעים הצעות מגונות עם רמזים מיניים בוטים, וכך נראה לכם שזה בסדר ואלו הם סדרי עולם. וזהו בדיוק מה שהכיבוש עושה לאנשים : תחושת האדונות ואני ואפסי עוד, ומי שלא חושב כמוני הוא בכלל לא בן אדם ואין לו זכויות דיבור. וכל מי שחושב אחרת ממני אז הוא יקבל....(ואני לא רוצה לחזור על מה שכתבתם, כי זה פשוט מביש).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה שאת צריכה...
ברוך,
יוקנעם עילית,
27/11/04 00:13
|
|
 |
23.
שונא אותך ארץ אהובה.
גיל,
ישראל,
26/11/04 19:46
|
אני שונא אותך ישראל. על מה שאת מעוללת לאחרים באמונה שאת יפה וצודקת. אם לא הייתי אוהב אותך באותה מידה כבר מזמן הייתי עוזב אותך להירקב כאן לבדך. תודה מר גפן ותודה בעיקר לנשים האמיצות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד הזוי ממחוזות השמאל הסהרורי
ל"ת
ג'וני קדחת,
26/11/04 21:16
|
|
 |
22.
יונתן ואיה, אולי תחליפו אותנו?
אלי,
26/11/04 19:37
|
אולי תבואו, תעמדו 8 שעות ותנוחו חלק מה-8 שעות הבאות. בואו תראו לנו איך שומרים על צלם אנוש אך מצליחים בכל זאת לסכל פיגועים. בואו תעמדו עם שכפץ במשך חודש מול אוכלוסייה עויינת שמשגעת את השכל, מבריחה אמצעי לחימה באבולנסים ותיקי ילדים, מנסה אתכם ואת העירנות שלכם ובכל זאת תתנהגו יפה לכל אחד שרוצה לעבור.. בואו נראה אתכם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I hope so
eilat,
new york,
26/11/04 23:29
|
|
 |
21.
להוסיף מחסומים,לעכב, להתאכזר -
רוני לוי,
26/11/04 19:25
|
עד שיוקיעו בראש חוצות את הפיגועים, עד שתחדל בקירבם השאיפה להשמיד את מדינת ישראל, עד שתימח מהם השאיפה המוצהרת לממש את ''זכות השיבה'', עד שיזעקו בקול ענות גבורה: מגיע לכם לחיות במדינתכם, עד שיתפסו את הטרוריסטים למיניהם, עד שיבעטו את החמס ואת הג'יהאד לכל הרוחות, עד שיפגינו מרה באלפיהם אחרי כל טבח מחריד של מחבל בקניון או באוטובוס, עד שיבינו שירושלים לא כולה שלהם, עד שיחדלו לצרוח ''ג'יהאד'', עד שיכו עד זוב דם כל מטיף מוסלמי הרואה בנו בני קופים וחזירים, עד שיימאס להם למאוס בנו, עד שהביטוי ''איטבח אל יהוד'' ייצא מהלקסיקון שלהם. עד אז, גפן, אתה והבת שלך יכולים לשבת שם, במחסום, כל היום. זה לא אכפת לי שהם סובלים, כי אני במלחמה, ובמלחמה הזאת אני צריך לנצח. אני לא בחרתי את המלחמה המחורבנת הזו ואני לא בחרתי להסתתר עם פצצות מאחורי נשים הרות ובתוך אוכלוסייה אזרחית. אתה, יפה הנפש ומגלגל העיניים, אתה רוצה מלחמה יפה, עם גבולות, עם צבא סדיר - איזה כיף, הנה מלחמה יפה לגפן, הקצין הצעיר על הג'יפ בביקעה. למה מה? אפשר שנקבל מלחמה כבקשתך? למה מי רוצה לזרוק את מי לים? אל תשכח, גפן, אנחנו עם הגב לים, זכור היטב את מסדה, את יודפת, את תל חי, את גבעת הרדאר, את מעלות, את משגב עם, את תרפ''ט ומעלה העקרבים ואת הר הצופים ואת הגבעה שלא ענתה. תתרכז, גפן, תשתדל להתרכז ולזכור: מי שחזק מנצח, ובמלחמה רוצים לנצח, לא לקשקש פלירטוטים הזויים על הג'יפ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הדברים האלו לא יקרו
יותם,
צרפת,
27/11/04 04:38
|
הפלסטינים לא יעשו את כל הפעולות שאתה דורש מהם. שנינו יודעים את זה. בינתיים כולנו שוקעים בבוץ. גם אם אין פיגועים, אנחנו שוקעים מוסרית, וזה גם מחליש אותנו. זה מה שמנסה לומר לך מר גפן. צריך לעשות משהו בצורה חד צדדית ויותר מהר ממה ששרון עושה את זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
יונתן איזה משעמם אתה .......
יוהאנס,
גרמניה,
26/11/04 19:03
|
איך לא נמאס לך מסיפורי הכיבוש ....בחייאת דינאק תחליף נושא , משעמם שכמותך .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאיפה מגרמניה?
ל"ת
Keren,
Germany,
26/11/04 20:57
|
|
 |
לא, יונתן, אל תחליף נושא!
מם,
26/11/04 20:40
|
חשוב כל-כך שנושא זה יהיה כל הזמן על הפרק! שלא יעבור יום מבלי שנזכור שצריך לעשות הכל על מנת לסיים את הכיבוש הזה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
תודה שאתה כאן
מתבייש,
26/11/04 18:59
|
ומאיר בזרקוק נוסף על החושך הגדול של הכיבוש הלוואי שנהיה חכמים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לחיות על הירח בסבאבה
ל"ת
סמולן שמאלץ',
10/06/05 15:41
|
|
 |
18.
בעיתות בהן הרשע שולט...
סרבן,
26/11/04 18:22
|
|
 |
17.
אין גבול
מאיה,
ב''ש,
26/11/04 18:19
|
''....אין גבול שמאחוריו יש אויב. מאחורי מה שמכונה גבול יש אנשים כמוני וכמוך.'' (אהרל'ה - ב''בלוז לחופש הגדול'')
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמוך וכמו גפן, לא כמוני...
ל"ת
אל תכלילי,
28/11/04 08:54
|
|
 |
16.
בוקר טוב יונתן!!!
עומרי,
ראשון,
26/11/04 18:19
|
אני לא מאשים אותך בזה שלא ידעת על כל הבלאגן בשטחים כי מה לעשות את לא היית הרבה בארץ בזמן האחרון אבל הידד! הידד! גילית את ישראל השנייה - זו שיושבת במחסומים ואומרת ''על ה***! שילכו לחפש מי ינענע אותם.''. מיטב בנינו יושבים ומחפשים בין עשרות אנשים ביום על מי נמצאת חגורת הנפץ ומי מבריח את הנשקים. בתור אחד שהיה במחסום אני מודה - זו חוויה שהופכת אותך למפלצת(ואתה די נהנה מזה) ודי מתסכלת עם הזמן כי אתה פשוט רוצה כבר לירות במישהו כדי לקבל יום חופש. אז ברוך בואך לאנשים בישראל שיודעים לאן הולך הכסף(ותגיד שהמחירים הטובים והווילות היפות בעפרה לא פיתו אותך) ויושבים וחושבים ''איזה שכל עשה אריק לפנות את השטחים אבל למה זה נפל עליו באיחור של עשרים שנה''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
הכיבוש משחית!משחית!משחית! די!!
ל"ת
אבי,
בת ים,
26/11/04 18:12
|
|
 |
עד אוסלו לא היו מחסומים
צדק הסטורי,
26/11/04 21:30
|
מעניין שעד פשע אוסלו ''הכיבוש'' לא גרם למחסומים ולא רק זה אלא שהערבים הגיעו לעבוד יום יום בישראל ללא בעיה. 150 אלף ערבים יום יום. המחסומים הם רק מאז שפושעי אוסלו הביאו את המחבלים מטוניס שהשליטו טרור על האוכלוסיה הערבית ביש''ע ופיגועים על היהודים. לא הכיבוש השחית אלא הרדיפה המטורפת אחרי ''השלום'' עם רשעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ועד 67 לא היה טרור ולא מתאבדים
ל"ת
שי,
קרית אונו,
26/11/04 21:55
|
|
 |
מה לעשות והפתח נוסד ב 1964
פנחס,
26/11/04 23:17
|
וכבר בדצמבר של אותה שנה היה מעשה הטרור הראשון על ידי אחד בשם חיג'אזי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון, הכיבוש משחית
מדלן אולברייט,
ניו המפשייר,
26/11/04 19:05
|
|
 |
14.
השאלות הקשות
ע. פאר,
תל אביב,
26/11/04 18:09
|
הן אלה שלא נשאלו: מדוע לאחר שלושה עשורים של שליטה ביהודה ושומרון הוקמו המחסומים האלה דווקא בשנים האחרונות, מדוע ילדים בני 8 מעריצים רוצחים ומגודלים על ברכי תורת ''היהודים הם בני קופים וחזירים'', מדוע בהלוויותיהם של טרוריסטים שרוצחים אזרחים כי הם יהודים (כמו בימים הטובים של המאה הקודמת) משתתפים עשרות אלפים שצועקים להשמיד את ישראל. אלה השאלות שמר גפן ובתו צריכים לשאול את עצמם. כשאומה שלמה פונה לדרך הטרור, ישנו מחיר. כשדמם של יהודים הופך הפקר, ישנו מחיר. כשגיבורים עממיים פלשתינים הם אלה שמעבירים כלי נשק באמבולנסים ומנצלים חולשה אנושית של החיילים במחסום (ראה ערך המחבלת במחסום ארז) כדי לרצוח ולרצוח ולרצוח ולרצוח יהודים, ישנו מחיר. כשדור שלם מחונך להשמיד את ה''ישות הציונית'' החומסת, ואחר כך יוצא להתפוצץ ו/או לירות ביהודים, ישנו מחיר. אף מסה של מילים של תשנה את העובדה הפשוטה הזו. בנימה אישית יותר, מר גפן, קשה לי לשמוע ביקורת נוקבת על החברה ממי שבחר להעביר את השנים הנוראות שלפני מבצע ''חומת מגן'' והמשכיו כשהוא יושב על שיר הבשר בחו''ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דמגוג קטן שכחת שאנחנו 37 שנים
מלמד,
26/11/04 18:30
|
על הוריד שלהם שולטים בחייהם מזריחה עד שקיעה הפכנו את חייהם לחיי בעלי מום לשאול שאלות דמגוגיות יכול כל זב ומצורע לדבר על מוסר כמיעוט בתוך ציבור דתי ימני פשיסטי א- מוסרי יכולים רק אלה כמו יהונתן גפן אני מצדיע לו אין שום פאר בהשקפת עולמך אתה והציבור שבו אתה תומך גדולי המסיתים אתם בכלל מאוד דומים לערבים אתה היית מוכן שכל רשעי מדינת ישראל יתנחלו לך בתוך הבית עם העוזי והדובון הנצחיים שלהם?? היית מסתפק בלהיות פליט לעד שמיועד למהדורה שלישית של טרור המוני- לטרנספר? טול קורה מבין עיניך אנשים כמוך הם הם שורש הסיכסוך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מלמד היקר דמגוגיה זה המקצועשלך
דודלי,
26/11/04 21:06
|
למה לא תענה על השאלה למה עכשיו אחרי שנים של תחיו את חייכם קמו המחסומים בכמות כזו . איך תלמד חייל להיות אנושי שכל יום הוא רואה את הזוועות בתוך מדינתו ואת הגיבוי שהפלסטיני נותן לזה . תפסיק להאשים רק אותנו במצב ותלמד להסתכל על כל התמונה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין לו תשובות ולכן הוא משתולל
מתנחל מפ''ת,
26/11/04 21:32
|
השאלות שלך טובות ונכונות. למלמד אין בלב אהבה אלא שנאה והוא פועל לא מתוך רצון לשלום אלא מתוך שנאה למתנחלים ממש כמו גפן. לכן במקום לכתוב נגד שחיתות הרשות והמחבלים הוא כותב נגד צהל והמתנחלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
ליבוביץ צדק
רון,
בת-חפר,
26/11/04 18:05
|
אנני יכול שלא לחשוב על מה שאמר פרופ' ליבוביץ מיד אחרי מלחמת ששת הימים - לצאת מיד ולמסור את השטחים לפלסטינים. להיות עם כובש הורס אותנו כעם, החברה הישראלית אגרסיווית וצינית כמו חברה הצועדת לקראת אובדנה. לעיתים נראה לי שאם שרון היה עומד במחסום במשך שבוע, רוב ממדיניות המחסומים היתה מישתנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה, אתה לא עומד במחסומים???
תושבת בת חפר,
לשעבר,
28/11/04 08:50
|
כל יום היה לוקח לי שעתיים ויותר להגיע לעבודה מבת חפר לתל אביב, (לפעמים היינו עומדים סתם ככה גם מבלי לזוז במשך שעות), לקניון לא הייתי הולכת עם הילדים, גם מהפחד וגם כי במקום 20 דקות לנתניה זה לוקח שעה ויותר, עם המחסומים שיש בדרך...אני לא יודעת איך אתה , אבל אני ברחתי מבת חפר בדיוק בגלל זה והיום טוב לי אני גרה במרכז, אני מנותקת בדיוק כמו גפן.... הענין הוא שגם אתה נשמע מנותק וזה מוזר, המסקנה המתבקשת היא או שאתה נוסע רק בחוצה ישראל או שאין יותר מחסומים כי העבירו אותם לתוך השטחים פנימה ואז אל לך לבוא בטענות, בכל מקרה הזכרון שלך ממש קצר!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק רון 100% !
ל"ת
צדק,
27/11/04 07:35
|
|
 |
12.
פלצנות ותסמונת הצדקת התליין
רמי,
26/11/04 17:46
|
ללא המחסומים לא היינו סופרים היום 1400 נרצחים ישראליים אלא 14000.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אסטרטג מדיני כבר לא תהיה...
נעם,
26/11/04 18:01
|
אסטרטג מדיני כבר לא תהיה... כבד את דעות האחר תן כבוד לחיים ולא למוות שאתה מקדש במחסומייך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה שומע מה שפיך מדבר?
דרוש רופא,
ישראל אהובתי,
26/11/04 21:46
|
במקום להטיף לנו בענייני נימוס ולהטריד אותנו בכל קוצו של יוד, אולי כדאי שתפנו לחברים הפלסטינים שלכם בדרישה שיכבדו חיי אדם בישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השאלה עם האחר יכבד את דעותך
ל"ת
התמים,
26/11/04 21:07
|
|
 |
בעיות בהבנת הנקרא ?
רמי,
26/11/04 19:01
|
לולא המחסומים היו פי עשר פיגועים. לכן מי מקדש את הדם ?
אינני יודע עד כמה אתה מתמצא בנעשה, אבל מה זה קשור ל''איסטרטגיות'' ?
גם אצלך זה ניסיון להיות פלצן ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
אתה היא והיא
ישראלית,
26/11/04 17:46
|
|
 |
10.
חסר כאן...
קורא וותיק,
ת''א,
26/11/04 17:17
|
לא הוזכר בכתבה שהמטרה של המחסומים, גם אלו שנמצאים בין קלקליה לשכם, היא לעצור מפגעים שהורגים נשים זקנים וטף בפיגועים מזעזעים. הרי זה לא הגיוני להציג רק צד אחד של המטבע - כי לכל מטבע יש שני צדדים. - באמבולנסים מעבירים נשק, חגורות נפץ ומפגעים (לפעמים גם בארונות מתים של תינוקות). - המעבר קל וחלק למי שיש לו תיעוד נקי מעבר פח''עי. ולמי שיש עבר פח''עי אין מה להתלונן עיקובים במחסומים. - חיילי צה''ל אכן מתלכלכים. במחסומים על מנת שדם המשפחות שלהם לא ילכלך את רצפת האוטובוסים ובתי הקפה בת''א, ירושליים או באר שבע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
a plea
V.,
budapest,
26/11/04 16:26
|
its time to change something in the IDF. i was reading both the article of the dismissed soldiers openly speaking about the loss of values & morals in the israeli army, & this article, today, just 10days before my brother gets recruited. this is a plea to i dont know who. someone's got to be held responsible for this. someone has got to take responsibility
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
very sad
Shlomi,
.,
26/11/04 16:11
|
|
 |
7.
מה זה בכלל נוגע לך?
מרק,
נתניה,
26/11/04 16:03
|
אתה הרי לא נוסע באוטובוסים ולכן לא תתפוצץ בגלל מחדל במחסום. הילדים שלך וקרובי המשפחה שלך לא נוסעים באוטובוסים ולכן לא מעניין אותם מחסומים. מעניין אם גם בארה''ב יש משמרות של נשים משועממות במחסומים בגבול מקסיקו. והמקסיקנים לא באים למטרות רצח. וכן , חלק גדול מקליפורניה וטקסס היו שייכים למקסיקו. אז תפסיק לחרטט לנו ואולי לשם שינוי תתנדב לכמה ימי מילואים במחסום. אז אולי תהיה לך זכות דיבור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה פתאום!
נעם,
26/11/04 17:59
|
תקשיב בחורצ'יק: י.גפן הוא צנחן לשעבר, בוגר שירות קרבי ביותר, איש מבריק ועיתונאי חשוב. אל תטיף לו מוסר! מתי בפעם האחרונה היית בשטחים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גפן שכח מה זה להיות חייל
הא הא הא,
26/11/04 21:34
|
כבר לפני 30 שנה ומאז ממשיך לנפנף בשירות הצבאי הקצר והעלוב שלו בכל מקום כדי לתקוף ולהשמיץ את צהל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למרק אני נוסעת באוטובוסים
חנה,
נתניה,
26/11/04 16:54
|
ועדיין חושבת שאנחנו עושים עוול לעצמנו ולפלסטינאים ולא מתוך יפות נפש אלא מתוך פרייאריות בלבד!!! למה לסכן את עצמנו ואחרים? בשם איזה ערכים? שהשמן ישמין עוד יותר? שהבנים שלו? להגן על יהודים? אבל אנחנו לא מגינים כל הזמן מתים חיילים ואזרחים. אהה אולי בשביל נקמה, אני לא חשה שום רצון לנקום - אתה חש? אם תהרוג כמה ערבים תאמר לעצמך אח החזרתי לכם? אני לא שייכת למלחמה הזאת, זה החוקים שהם המציאו ואף משטר לא יקח לי את החרות לחשוב אחרת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
יהונתן תודה!תודה!תודה!תודה!
ראש גדול לב רחב,
26/11/04 15:53
|
קראתי בהתרגשות עצומה את מאמרך השבועי ועוד יותר ריגשו אותי הנשים האמיצות וגדולות הלב במיוחד איה קניוק הניפלאה(תודה איה) שקספיר תרם את שלו ואמר הדברים המרושעים קורים לא בגלל הרשעים אלא בגלל האנשים הטובים ששותקים כשצריך לצעוק מדינה של ננסים כבני אדם מאזכרים כבר ששים שנה את השואה הנוראית שקרתה לעצמם ובו זמנית מתעללים כבר 37 שנים באוכלוסיה של שני מליון בני אדם הבל הדת שיש בה רק זיהום ואין בה כל יהדות (א''ע שהכנופיות האלה הפקיעו את היהדות לעצמם) מובילה את הכיבוש הסדיסטי והמתועב הזה ושתיקת הרוב המוחלט הטעון תירוצים שהם עלבון לאינטליגנציה אומר אמן! אין ביננו לבין העמלקים למיניהם ובראשם שני המשופמים של שנות הארבעים של המאה הקודמת שום הבדל מבחינת הרשע והזוהמה של המעשים הברברים יגיע היום שניתחנן על נפשינו וכמו נאשמי נירנברג ניטען לא ידענו לא שמענו כי יש אלוהים ממעל אלוהי המוסר שלא יתן שזוועה כל כך לא מוסרית תקרה תחת שמיו עד אז מיטב הפושעים שאותו אלוהים זרע על פני כדור הארץ ושאנחנו נטלנו חופן כבד מהם ימשיכו בזוועותיהם בשם אותו האלוהים עצמו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מר ראש גדול ולב רחב
אריק,
ר''ג,
26/11/04 19:00
|
גם אם אני מסכים לזה שנעשה פה עוול כבד כבר קרוב ל- 40 שנה, עדיין יש ביננו לבין העמלקים למיניהם, כלשונך, איזשהו הבדל. נכון, ההבדל הוא קטן וזניח (הייתי מוסיף פה טבלה להשוואה, לא משהו רציני, 20 עמוד ) אבל בכ''ז - הבדל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
עצוב לי לקרוא את זה יוני
ל"ת
רפאל,
ראשל''צ,
26/11/04 14:29
|
|
 |
4.
שירה והחברות-חזקו ואימצו
גלית,
26/11/04 13:52
|
מרוב צרות(עוני,פיגועים) הפכנו להיות חסרי רגש(ושכל).למנוע פיגועים זה דבר אחד ולהתעלל בפלסטינאי חף מפשע(כן,יש גם כאלה) זה דבר אחר -גרוע ודוחה. חוצפה שמדינה עם כל-כך הרבה בעיות פנים מוצאת לעצמה הון לממן וילה על גבעה כפול 4000. חוצפה שמדינה שאמורה להיות עם ראש על הכתפיים לא מוצאת את הדרך הנכונה בין הפרדת המחבל מאזרח הרגיל בתור האין סופי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אף אחד לא מתעלל בהם
יניב,
דרום,
26/11/04 21:50
|
הם אלו שאשמים במצבם. אנחנו כאן כדי לשמור על עצמנו חתיכת מטומטמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מטומטמת תקרא לאתה יודע מי...
ל"ת
גלית,
27/11/04 18:38
|
|
 |
למחלק המחמאות
שאול,
27/11/04 12:45
|
בכדי לשמור על עצמנו, צריך צבא שיעשה עבודתו בצורה יעילה יותר. חיילים המתעסקים בעבודות שלא הוכשרו לכך,בצורה בלתי עניינית,מפספסים המטרה שנשלחו לבצע,וכשהצבא לא מטפל במטרות,אתה צריך להיות מודאג,כפי שהכותבת לפניך מודאגת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
שכחת למה המחסומים וההגבלות
=,
=,
26/11/04 12:57
|
מר גפן היקר, שכחת למה המחסומים וההגבלות התחילו? אולי היית יותר מידי זמן בחו''ל. אני כמובן נגד השפלות, אבל אם נפספס מחבלים - אני ואתה נתפוצץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להתאפס
ש,
27/11/04 12:28
|
כולם רוצים לתפוס מחבלים,ולכן גם אתה צריך להיות בעד שינוי בעבודתו הלא יעילה של הצבא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
שטות
יאיר,
קריית מוצקין,
26/11/04 11:55
|
אף חייל לא אוהב לעמוד במחסומים, אם הבת שלך נוסעת לשם פעם בשבוע ל4 שעות חייל רגיל עושה את זה כל 8 שעות ולמשך 8 שעות (מה שנקרא 8,8), כ''כ הרבה חומר נפץ הוברח באמבולנסים, כ''כ הרבה נרצחו בגלל מחבל שחדר עם תעודה מזוייפת אין מה לעשות יש לנו על מי להגן וזה עלינו אח''כ אולי נדאג גם להם אבל קודם אנחנו!!!! ולכן אני אומר כל הכבוד צה''ל תמשיכו לעשות את העבודה שלכם בצורה התקיפה והבטוחה ביותר...!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל יאיר
שאול,
27/11/04 12:24
|
אם אתה פטריוט הדואג לבטחוננו, כדאי שתהיה מודאג מעבודתו הבלתי יעילה של הצבא. הצבא מבזבז זמן חייליו במשימות המבוצעות ברשלנות, ללא מחשבה ראויה,וללא הכנה מתאימה של החיילים,מתוך רוטינה המביאה לתוצאות עלובות. כתוצאה מכך כולם נפגעים, תושבים מקומיים המטורטרים ללא צורך, החיילים המתוסכלים, ואזרחים ישראלים המשלמים בגופם, ועוד ישלמו בגין חדירת נורמות נפסדות אילו לתוך ארצנו. במקום קריאתך:''כל הכבוד לצה''ל,תמשיכו......'', אני הייתי מוותר על סיסמאות וכיבודים, וקורא להשקעת אנרגיות בחתירה לשיפור אמיתי,ולא לקידוש הקיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
Terrible!!!
me,
there,
26/11/04 11:52
|
It is so sad to read. Yet, what can we do against a nation of right wing(Israel)? If one lives in Tel-Aviv or in a Kibbutz, one wants to live and enjoy life since we have only one shot at it. The right wing in Israel, on the other hand, sees life as some crazy war (for whatever reason). This is the very essence of the reason why the right is out there and the left (as much as they care about other people’s right to live their lives) does not.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תת רמה
אלון,
26/11/04 16:01
|
באמת למה הימין חושב שאנחנו במלחמה? 1500 הרוגים והסמאל הנאור עוד מתעלם מהמציאות האיומה אותה הוא יצר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה נורמלי?השמאל התנחל בשטחים?
דודיק,
27/11/04 17:26
|
udro וגרם לטרור הזוועתי או שאתה והחברים תאבי הבצע שלך -שלא מסתפקים אף פעם בכלום -התנחלתם בתוך ריכוזי אוכלוסיה צפופים של פלשתינאים ונתתם להם בכך הן פיתחון פה לטיעון ''זכות השיבה '' והן סיבה להתאבד בתוך ריכוזי אוכלוסיה צפופים לימין : אתם כת חשוכה ואלימה שמביאה כבומרנג טרור נורא אתם מטילים טרור ומביאים טרור טלו קורה מבין עיניכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
alon more?
ל"ת
yosi,
ohel avraham,
26/11/04 21:37
|
|
 |
Alon Netanya
ל"ת
אלון,
26/11/04 21:59
|
|