 |
56.
הפוליטים התקפלו
אני עוד,
מחרים,
29/11/04 12:01
|
|
 |
55.
חבל שהתקפלתם כל כך מהר
ל"ת
צפריר,
29/11/04 07:24
|
|
 |
54.
עודד טירה - התנהגות בריונית
אמיר,
ניו יורק,
29/11/04 07:24
|
עודד טירה מדבר על כוחנות. הוא לא מבין את הבסיס המוסרי של יחסי ספק ולקוח. בלי קשר לדעתי על מועצת ישע, כל צרכן זכותו לקבוע ממי ולמה הוא קונה. ניצולי שואה לא קונ ים תוצ' גרמניה, זכותם. אבל התעשיינים חושבים שבאמת הכל מגיע להם והם רוצים להעניש צרכן על משהו שהוא זכותו הבסיסית. אני אקנה ממי שמתחשק לי בגלל הסיבות שמתחשק לי, אבל אף ספק לא יכול לסמן אותי כצרכן מוחרם. חוצפן הטירה הזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
כל הרעש וצלצולים ו.......
איר,
ראשון,
29/11/04 05:21
|
עם כמה מילות התנצלות אתם נסוגים? אולי בגלל שחיפסתם חגורת הצלה כדי לרדת מהעץ שעלו טיפסתם ברוב יהירותכם. תחשבו על זה. (ביחוד אתה: המקס ''הזועם'' ).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
אני מחרימה את כל מוצרי תנובה
אילנה ג,
צפון תל אביב,
29/11/04 03:17
|
אעשה הכל לשכנע את חברי ומשפחתי החיים במרכז הארץ ובצפונה להמנע מקניית מוצרים אלה עד שראשיו החצופים של המונופול המפלצתי הזה הנקרא תנובה יתנצלו בריש גלי וחבר הנאמנים יודיע על פיטורי אריק רייכמן. הקיבוצניקים והמושבניקים החילונים המומרים חסרי המוסר והדרך השולטים במונופול תנובה איבדו את דרכם האידאולוגית ואת מוסריותם מזה זמן רב וכעת הם פועלים ככל יכולתם כדי לאבד ולהשמיד את העם היהודי בארץ ישראל. כל כלב בא יומו, ויומם של השרלטנים הנבלים רודפי הממון והשלטון שיצאו מהקיבוצים והמושבים הקלוקלים יבוא והם יוכו בגדול. העם היהודי יבוא אתכם חשבון והמונופול שהקמתם כמכשיר לשדוד ולגזול את אזרחי ישראל ירוצץ ויתפוגג כעשן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
כמה קיבל עו''ד צורי לביא ואשתו
מאיר יוסקוביץ,
29/11/04 02:31
|
...עליזה על התווך! כך הופכת אשת תקשורת, מראיינת, מתווכת , סרסורית לדבר עברה! מדוע דבר עבריה? מפני שאנשי תקשורת אמורים לשבת בצד ולא לעשות חדשות אלא לסקרם. רק רצל הדוסים יכולים להיות פרסומאים, בעלי עתונים, פולטיקיאים, מתווכים, יבואני עובדים זרים-הכח בכפיפה אחת. תיקון: לא אצל הדוסים , אצל השבבניקים שלהם. ומה ליהושוע מור יוסף בשמחה. יהושוע לא ייזם את החרם, ממילא זה לא ישנה לרבים את ההחלטה להמשיך להחרים את תנובה. מור יוסף וחבורתו אולי יקבלו תרומה מתנובה . הבא בתור הוא עודד טירה מי שדפק אותנו בימית ועמד בראש הפינוי , פוליטיקאי שכבר בצבא עשה ''שריקעס''. צריל לנקנק אותו. אפשר פשוט להתחיל... לא כדאי לחשוף תכניות אבל אם הוא רק יעיז לעשות חרם , אם רק יעיז , הכל מוכן לכך שתוך שנה המפעלים שהוא מתכוון לשתפים בחרם ימצאו את עצמם ריקים מלקוחות .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
הגבינה של תנובה מחורחרת
ל"ת
דודו,
גולה,
29/11/04 02:04
|
|
 |
49.
כסילות וצביעות בראש חוצות
Surfers Logic,
29/11/04 00:12
|
מהפרשה המפוספסת הזו, היחידים שהרוויחו הם עורכי הדין \ המתווכים, ואין זה משנה אם מדובר בכסף או רייטינג שווה כסף.
מבלי להביע עמדה ביחס לתכנית ההתנתקות או חיוניות וגורל הההתיישבות, אם נתייחס רק לפרשה המוגדרת שבעין הסערה, התבטאותו של מנכ''ל תנובה, תגובת נציגי המתנחלים, והדבר הזה המוצג לנו כיום כסולחה, אין לנו אלא להגיע למסקנה שהאידיאליסטים מימין ומשמאל נחשפו בעליבותם, עכשיו נותר ספק מי סרטן יותר גדול, המאבחן או המאובחן, מאידך מסתבר שהכסף כנראה מסרטן את שני הצדדים לסכסוך, והפשרה הזו נראית כמו הסכמת הצדדים להסתפק כל אחד בחצי סרטן.
אם הסכסוך בין תנובה למתנחלים הוא סכסוך פרטי בין לקוח וספק ואינו מעניינו של כלל הציבור בארץ, מדוע שותפה דעת הקהל בנושא?
אם הסכסוך הוא פרטי ואינו נוגע לכלל הציבור, לשם מה יש לשתף את כלל הציבור בשמחת הפשרה?
אם התושבים מאמינים בצדקת דרכם ונחושים במאבקם, מסתבר להם עכשיו שהאיסטרטגים שמייצגים אותם כשיגיעו למבחן האמיתי, צפויים להצליח או לנצח, בדיוק כמו בסכסוך עם תנובה, המתנחלים הכריזו על חרם מבלי לבדוק אם בכלל זה יובילם לאיזשהו הישג, ועל פי התוצאה, הם ניצחו את עצמם. בעוד שבוע, המאבק הזה ייראה כאיום סרק, ופול גז בניוטרל.
לכל אזרח הזכות להביע את דעתו, ואם הנ''ל אינו חורג מהמותר בחוק, הרי שזכותו להתבטא מעוגנת ומוגנת בחוק.
לא ידעתי שהחוק צריך לעבור קריאה רביעית... ההכרזה הזו של נציגי המתנחלים כי לכל אזרח זכות דיבור, היא גיבוב מילים חסר משמעות,
אין לי מושג אם לרייכמן הייתה פליטת פה, וזה יכול לקרות לכל אדם, או שאמר את שאמר מתוך כוונה, בדק, דבק בעמדתו, וגם זה יכול לקרות או להתרחש במכוון.
כשרייכמן אמר את שאמר, כמנהל מוכשר הוא אמור לחשוב ולקחת בחשבון את התוצאות של אמירתו. מותר להניח כי מנהל מוכשר ובעל דעה חשובה דווקא לא מעוניינים שלדבריהם לא תהיה שום השפעה.
מתפרסמת כאן ידיעה כי רייכמן לא חוזר בו מהדברים. זה לא רלוונטי אם הוא צודק או לא צודק בעמדתו.
המתנחלים ראו עצמם נפגעים מדברי רייכמן. עורכי הדין אומרים בשמו כי לא התכוון לפגוע, אבל הוא אינו חוזר בו מדבריו.
ובכל זאת המתנחלים הפגועים חותמים על סולחה, מה זה אומר ?
להבנתי, רייכמן גורס שהלקוחות שלו הם כסרטן ועליהם להתפנות אך לא להפגע ולא להעלב מכך, הנפגעים והנעלבים מסכימים וחותמים על סולחה, מה זה אומר ?
כאילו המתנחלים אומרים : טעינו, לא היינו צריכים להיפגע, לא היינו צריכים להטיל חרם על תנובה, אנחנו אפילו מגניבים התנצלות בפני תנובה על נזקי החרם, בכך שאנו מודים לה על שרותיה בעבר.
חירבנו לכם על הראש...אז פתחתם את הפה...ואכלתם אותה.
מי שמכריז על סיכסוך מיותר, מי שיוצר סיכסוך מיותר, מי שיוצא למלחמה כדי להכנע, לא ראוי לעמוד בראש ציבור או אירגון שפרטיו הם המשלמים את מחיר הטעויות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
כיפות סרוגות נימאסתם
יוסף גבלסקי,
29/11/04 00:09
|
|
 |
47.
ריכמן יצאת נקניק.....
ל"ת
אחת,
משם,
28/11/04 23:45
|
|
 |
46.
אני ממשיך לקנות רק תנובה!
שלום,
עדיף,
28/11/04 23:43
|
כל עוד ברור שיש מתנחלים הממשיכים בחרם, אני ממשיך לקנות רק תנובה כדי לאזן את מעשייהם.
את סתימת הפיות שיזמו המתנחלים אסור לקבל. כניעה להם משמעותה סגירת המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
חרם על תנובה
מיכאל,
רחובות,
28/11/04 23:37
|
גוש שלום ושלום עכשיו עומדים מאחורי החרם שהוטל על מוצרים מישראל באירופה. לכן, אין סיבה להסיר את החרם מעל תנובה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
מועצת פש''ע אינה מדברת בשמי
יוסי,
מועצת בנימין,
28/11/04 23:18
|
לא כשהיא מחליטה על חרם ולבטח לא כשהיא מסירה את איום הסרק שלה.
ליצנים שאינם מייצגים את התושבים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
יש''ע לא חכמים, מה הם חושבים...
Metziuty,
28/11/04 23:08
|
שהם גוש שלום? שמחרים מוצרי התנחלויות? שהם שרים בממשלה כמו אולמרט, החותם עם האירופים על סימון מוצרי התנחלויות למטרת החרמה.
מנהל תנובה לא מחרים אותם כי הם מתנחלים, אלא כי הם הוצבו ע''י שמאלנים ושרון נבחר המדינה, כנושא העומד על סדר היום הציבורי לפינוי והחרמה. וטוב שהפסיקו מיד כל פעולה, אחרת התעשינית הממומנים ע''י משלם המיסים עוד היו מפסיקים למכור להם את מרכלתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
תנובה? זה מגעיל אותי
ימני גאה,
ממשיך להחרים,
28/11/04 22:52
|
מה לעשות ? כל פעם שארצה לקחת מוצר מהמדף אזכר שרייכמן קרא למתנחלים סרטן ותנובה השאירה אותו בתפקידו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
ועדיין מנהיגי יש''ע כמו פשע
ל"ת
יהודה,
28/11/04 22:50
|
|
 |
40.
כאשר השתמשו בביטוי סרטן ביחס
טובה החולבת,
28/11/04 22:49
|
לערבים- נרעשו יפי הנפש למיניהם,אבל לגבי המתנחלים-כל התבטאות מותרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
הוציאו את דבריהם מהקשרם...
פירוש,
רש''י,
28/11/04 22:22
|
כשמנכ''ל אמר ''סרטן'' הוא התכוון ללובסטרים במסעדות פריס ולא למתנחלים שנואי נפשו... כשהם קראו לחרם, הם התכוונו לחרם דרבנו גרשום ולא ל''תנובה''... פשוט - אי הבנה!!!!!!!!!!! ועכשיו - כולם להתחבק ולהתנשק!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
למתעצבן (8)
יצחק,
28/11/04 22:17
|
מה קרה? נגעתי בעצב חשוף? מחרימים לא יקרים מה לי ולקיבוצים? אתם צריכים להשתפר כדי להיות ''לא חכמים''. למה רק תנובה? הטילו חרם על הקיבוצים - שלא יהייה משעמם חלילה. אהבתי את התגובות, גם אם אינן לעניין. אני מיחס מילים אלו, למגיבים בלבד. רוב המתנחלים הם מלח הארץ - רק שהמחלוקת בנושא המשך ההתנחלות נוגדת את עצם הוויתם, ומובנת לי התנגדותם למהלך, אולם הטלת חרמות צריך שתהייה מחוץ למשחק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
גועל נפש
חיים,
בת ים,
28/11/04 22:04
|
שמעתי את רייכמן ברדיו. אדם גס ללא בושה. קשה לו לומר טעיתי. אני ממשיך להחרים את תנובה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
לכל המתנחלים לקרא
וו,
28/11/04 21:50
|
כבר הכנתי בקבוק קולה ופוקפורן להצגה הגדולה של הפינוי. אז תהנו בנתיים כי אני הולך להנות מול הטלויזיה... יהיה כייף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא שווה תגובה
ל"ת
אחד,
מרכז,
30/11/04 10:55
|
|
 |
ואנחנו הכנו את אותו הדבר
חיפאי,
29/11/04 01:04
|
|
 |
מצטרף אלך להרמת כוסית משה פ'ת
ל"ת
משה,
פ'ת,
28/11/04 22:34
|
|
 |
35.
אני ממשיך להחרים את תנובה.
ל"ת
כהן,
28/11/04 21:33
|
|
 |
שימחחחחת זקנתי רק טרה ירוויחו
משה,
פ'ת,
28/11/04 22:17
|
אוי ואבוי אם על פי המתנחלים ישק דבר מה הם חושבים את עצמם בכלל הם כול הזמן רק מאימים מעניין את הסבתא שלי איזה מוצרים הם רוכשים, מצדי שלא ירכשו בכלל ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
אני ממשיך להחרים אותם
רוב העם,
28/11/04 21:14
|
|
 |
היום עשיתי קניות ותתפלאו...
ישראלי,
28/11/04 21:46
|
במהלך קניות של מוצרי חלב גיליתי שיש עוד חברות ומוצרים של מוצרי חלב. חלקם אפילו טובים יותר וזולים יותר. תנובה אני לא לא חוזר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
להחרים את המתנחלים
ישראל,
השפויה,
28/11/04 21:05
|
|
 |
ויפה שעה קודם מצדי לאלתר
ל"ת
משה,
פ'ת,
28/11/04 22:19
|
|
 |
32.
לא דתי ולא מיתנחל ומחרים עוד!
ל"ת
ישראלי,
28/11/04 21:01
|
|
 |
31.
אני לא חוזר לתנובה
תנובה? זה מגעיל,
אותי,
28/11/04 21:01
|
מה לעשות ? בכל פעם שאני רוצה לקחת משהו מהמדף אני נזכר ברייכמן וכבר לא בא לי תנובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
רייכמן יצאת טמבל..
ל"ת
מישהו,
אחד,
28/11/04 20:49
|
|
 |
29.
חרם עד פיטורי רייכמן
ל"ת
ניצה,
28/11/04 20:48
|
|
 |
28.
לעצור את השחתת המידות. די די
ל"ת
יאיר,
28/11/04 20:48
|
|
 |
27.
הוסרה המסיכה של השמאלנים!
תבת,
28/11/04 20:47
|
בזכות המתנחלים האלה ,כולנו רואים שאת השמאלנים מעניין רק הכסף!הם מוכנים למכור את האידיאולוגיה,ואת האמא שלהם תמורת כסף! מה שמטריד אותי במיוחד זו השאלה, מי מרוויח מהטרנספר של יהודי גוש קטיף?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי מרוויח מהטרנספר של יהודי גו
משה,
פ'ת,
28/11/04 22:31
|
מי מרוויח מהטרנספר של יהודי גוש קטיף? אני אומר לך מי ירוויח בראש ובראשונה אותם ילדים קטנים שעושים כול יום את דרכם לבה'ס ברכבים ממוגנים מוכנסים בתוך עצמם מהפחד והיו דברים מעולם שנהרגו ילדים על ידי צלפים פלסטינאים ונפצעו והפכו לנכים לכול ימי חיהם ולמה מה מצדיק שום דבר בעולם לא מצדיק אבל המתנחבלים החומניסטים הפנאטים האלו שמעורערים בנפשם עם אידיאולוגיה הכי דיבילית שבעולם שמזכירה את תכופת המיא כול מה זז בשטחים זה שלונו אנחנו תפשנו אבות אבות אבות אבותינו גרו כאן ,,,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משה מפ''ת-אתה הטמטום בהתגלמותו
ל"ת
ברוך ו,
ירושלים,
29/11/04 02:58
|
|
 |
וואלה---אתה אדיוט....
ל-27,
28/11/04 21:24
|
|
 |
26.
אני אמשיך להחרים את תנובה!
ל"ת
אהוד,
28/11/04 20:46
|
|
 |
25.
עזבו את הדת ותחזרו לאלוהים
ל"ת
יאיר,
28/11/04 20:46
|
|
 |
24.
אני כעבד תנובה מתבייש
יואל משה,
אלון תבור,
28/11/04 20:41
|
אני כנראה אאלץ לעזוב את החברה הזו שאני כה אוהב.
רייכמן ניצל את במת תנובה להעת עמדה פוליטית - זה לא לגיטימי בעיני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק
ישראלי מוסרי,
ת''א,
29/11/04 07:30
|
אין פה בכלל שני צדים. תנובה והעומד בראשה התנהגה באופן מחפיר. מה עניין שמיטה להר סיני. גם אני הייתי מחרים אותם אם במקום לייצר מוצרי חלב היו מכריזים עלי שאני סרטן בגלל דעותי הפוליטיות תהיינה אשר תהיינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
יש לסלק את הסרטן מתנובה
אבי,
28/11/04 20:39
|
רייכמן הוא סרטן בלבה של תנובה. אני אומר זאת על רקע ההסכמה שלכל אזרח יש זכות להביע את דעתו בסוגיה לאומית זו שעומדת על הפרק. אני תנובה לא קונה עד.....שיסולק הגוף המסרטן הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
שרייכמן יתפטר! בושה וחרפה!
השמיניסטים,
אור עקיבא,
28/11/04 20:24
|
לקרוא לאנשים הכי טובים במדינה שלנו סרטן ממאיר בלב המדינה זה חוצפה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
העיקר שכולם מרוצים!!!!!!!!!!!
עם קצת רצון,
טוב...,
28/11/04 20:18
|
''הכיבוש - סרטן'' , אבל אין לכך שום קשר לכובשים המתנחלים... רייכמן - ''עוכר ישראל'', באופן אישי, אך אין לכך שום קשר ל''תנובה''... למען ''תנובה'' לא אחשה , ולמען יש''ע לא אשקוט, עד יצא כנוגה צידקם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
הם מפחדים!!!!
ש.כ,
יש''ע,
28/11/04 20:16
|
|
 |
19.
לא נוגע בחיים יותר במוצרים של
ארז,
28/11/04 20:15
|
|
 |
לא נראה לי שמישהו שואל אותך
ל"ת
yy,
28/11/04 21:48
|
|
 |
18.
טיפש.
המשקיף,
הלאומי,
28/11/04 20:13
|
|
 |
17.
אתה בעצמך סרטן!
ל"ת
ישראל,
ישראל,
28/11/04 20:12
|
|
 |
16.
למה להתנצל??
נאור,
חיפה,
28/11/04 20:12
|
הוא אמר את האמת כמו שהיא! מה יש מתנחלים,האמת כואבת?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
אני לא אסלח לרייכמן הזה בחיים
ל"ת
יערית,
28/11/04 20:10
|
|
 |
14.
מתנחלים נמאסתם!!!
גיא,
גוש דן,
28/11/04 20:09
|
|
 |
ממושקה תקשיב@@@@
רועי,
י-ם,
28/11/04 21:07
|
|
 |
מג''ב שלנו יחרים אותכם מהשטחים
tt,
28/11/04 21:48
|
|
 |
''שלנו''????????????
חחח,
29/11/04 01:06
|
|
 |
13.
כל הכבוד לאריק רייכמן
מאיר,
28/11/04 20:09
|
|
 |
למה, עליך יש איומים בעבודה??
מפוטר שבטעות,
לא היה שמלאן,
28/11/04 21:56
|
זה חידוש... ואני חשבתי שרק מפא''יניקים יודעים להכריח ת'עובדים שלהם להצביע למפלגה הנכונה. איפה אתה עובד, מענין?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
שרייכמן יתפטר! בושה וחרפה!
ל"ת
אלעד,
פ''ת,
28/11/04 20:07
|
|
 |
צודק 100 אחוז!
ל"ת
יאיר,
כוכב יעקוב,
28/11/04 20:25
|
|
 |
11.
כל הכבוד לתנובה
אוהד תנובה,
28/11/04 20:06
|
|
 |
ראה תגובתי ל-13!
ל"ת
מסכנים,
מפחיד לכם?,
28/11/04 21:57
|
|
 |
אתה צודק אומץ וטיפשות חברו יחד
ל"ת
Erez,
28/11/04 21:49
|
|
 |
10.
רייכמן תתבייש!!
ל"ת
נתנאל,
28/11/04 20:03
|
|
 |
9.
יש''ע יכולים להחליט עבורם
מתנחל מר''ג,
28/11/04 19:57
|
|
 |
8.
נכון שגם המתחרות אינן
שלומי,
28/11/04 19:56
|
...''חסידות א''י השלימה'', אבל אני ומשפחתי לא נפרנס את אלו המביעים את דעתם בגלוי כנגד מפעל ההתיישבות הציוני ביש''ע. חרם או לא חרם - מ''תנובה'' איני קונה יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממש תמצית הנורמה
יצחק,
28/11/04 20:29
|
גם אני איני מאוהדי הרעיון של ההתישבות הציונית ביש''ע. אני מציע שתעשה גם עלי חרם (או לא חרם - כהגדרתך) איך??? תחזיר לי את חלקי במס הכנסה שאתה לוקח/מקבל ממני למטרות שאני לגמרי לא שלם איתם. (כמו סלילת כבישים שמובילים לשום מקום, עבור שתי מכוניות של מעופפים ליממה) מה דעתך על הרעיון? או שהחרם הוא חד סיטרי. בא ונראה כמה אתה נחוש בדעתך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את החרם הזה אני כבר מזמן עושה
מילואימניק,
המחסום לידך,
28/11/04 22:13
|
אני את המיסים שלי לא משלם לאחזקת ''אומנים'' שנורא מפתחים לי את החשיבה ומבטאים בדיוק את מחשבותי והשקפותי, גם כל המחלפים החדשים והמיותרים שבנו לך בתל אביב ממומן רק מהכיס שלך.
ואת המסים שלך כבר מזמן הפסקתי לקבל. אני משלם הכל מכיסי, אז אתה יכול להיות רגוע ולא לבוא אלי בטענות.
אגב, עכשיו המיסים שלך אמורים לקפוץ לשמיים. אתה יודע מה זה לממן את כל ההתנתקות הזו?!? פששש.. חתיכת תקציב אתם, יש לכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין בעיה,
שלומי,
28/11/04 21:11
|
ואתה תחזיר לי את חלקי במס שהולך להבראת הקיבוצים, למשחקי כדורסל שלא מעניינים אותי, לתוכנית ההתנתקות שעוקרת אותי מביתי החוקי? אם כך, אחלה דיל. חרם על חרם, והכל סבבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ביום שתחזירו **********
רועי,
י-ם,
28/11/04 21:05
|
את ע-ש-ר-ו-ת מ-י-ל-י-א-ר-ד-י השקלים שמחקו לכם (ע''ע חובות הקיבוצים),מאות מיליוני השקלים שנתתם לחברכם הדגול - רוצח ההמונים ערפאת,מיליארדי השקלים שעלו למדינה כתוצאה מהסכם אוסלו הארור,אזי אז נשב ונדבר....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
חרם על המתנחלים
דן,
28/11/04 19:56
|
האם באמת משתלם לתנובה לשלוח משאית קירור להתנחלויות מבודדות, עם כל הסיכון שכרוך בכך? אולי הגיע הזמן לעשות את החשבון הנגדי - ופשוט לא למכור להם. אם הם רוצים פרילי, שיבואו לקנות בירושלים ויקחו את הסיכון על עצמם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
רגיל, הנמושות של מועצת יש''ע,
בושה וחרפה,
טרוף מערכות,
28/11/04 19:52
|
נבהלו מעצמם! והקבוצים, מחזיקי מניות תנובה, יכולים לצחוק שוב, כל הדרך לבורסה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
העכבר ששאג
האיש החושב,
28/11/04 19:46
|
פתאום התעוררו הפתאים במועצת יש''ע. פתעום גילו שחרם זו חרב בעלת שתי פיפיות. פתעום גילו שרשימות של כלל המפעלים והמשקים בשטחים ובגוש קטיף מסתובבות חופשי חופי ברחבי האינטרנט. פתעום גילו שאפשר גם להפסיד במשחק הפוקר המטומטם שלהם. חרם זו מלחמת יום הדין. הפסדתם ועוד תאכלו את פרי הבאושים שרקחתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
כאשר החדירה תנובה סיליקון לחלב
אריה,
כ''ס,
28/11/04 19:41
|
לא הטילו עליה הצרכנים חרם ונראה לה היום כי מותר לה הכל.
משרד הבריאות מתקשה לפקח ועד שלא תגיע האינפורמציה מתוך החברה לא נדע במה הם ממשיכים ל''האכיל'' אותנו.
זחיחות הדעת והבטחון העצמי המופרז של מנהלה כפי שהפגין במקרה זה, הם דוגמא טובה לכך.
אני תוצרת תנובה לא קונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
מועצת יש''ע העכבר ששאג
האיש החושב,
28/11/04 19:41
|
האם מועצת יש''ע גילתה משהו שאנו לא יודעים? האם גילו ש 80% מאזרחי המדינה מואסים בתעלולי קומץ פנטים ותמהונים? האם גילו פתאום שחרם זו חרב בעלת שתי פיפיות? שמה גילו שבאתרים השונים מסתובבים רשימות של כל המפעלים בשטחים. בקיצור ניתגלתה ערותם ברבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
מנכל תנובה לא תקף את המתנחלים
מוחה,
28/11/04 19:41
|
מרוב התלהמות איש לא שם לב למה שמנכל תנובה באמת אמר. הוא לא אמר שהמתנחלים הם סרטן בגוף האומה. גם לא דיבר נגד ההתנחלויות. הוא כוון דבריו נגד השליטה בשטחים, שבכלל אינה קשורה למפעל ההתנחלויות, וכידוע ראש הממשלה שרון גם קרא לה כיבוש והודיע שהכיבוש יסתיים ותקום מדינת פלשתין לצידה של מדינתנו. ומצידי שהמתנחלים יבקשו אזרחות פלשתינית וישארו ליד קברי אבותיהם וילדיהם, שהם מקריבים למולך האדמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם החרם ''הובן לא נכון.''....
י. מגן,
28/11/04 21:42
|
מר רייכמן אמר מה שאמר ומעניין שכולם הבינו שזו פגיעה במתנחלים.מימין -מגנים ,משמאל -מברכים. ב''פגישת הפיוס'' אמר מנכ''ל תנובה כי לדבריו הצמידו ''פרשנות מוטעית''. באותה נימה נאמר: גם החרם הובן לא נכון. הוא כוון כנגד הפרות המייצרות חלב ולא כנגד מוצרי החלב...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני חולק עליך
gilad,
jerusalem,
28/11/04 20:43
|
לפי דבריך חזרה שלנו לארץ אבות היא מיותרת. אני חולק עליך משום שיש לנו היסטוריה, מהות, וזכות קיום. לכן, גם אם אתה חושב כך, תבין שלא כולם מסתכלים על המציאות באופן כה פשטני. מתוך אמונה אמיתית שמבוססת על חזרה לארץ אבות לאחר אלפיים שנות גלות אנשים מקריבים את עצמם וזו לא בושה כי אם גבורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על איזה ''כיבוש'' את מדברת?
הנאציזם לא מת!,
28/11/04 20:40
|
ארצו של מי ''כבשנו''? אצלכם מדובר רק באדמה, לכן, אין לכם שום זכות לשבת במקום כלשהו ביקום. אצלינו מדובר בארץ ישראל! במולדת. בדבר הזה, שכל אזרח בעולם מוכן להקריב את עצמו להגנתו, רק לא היהודונים. אלה רגילים לנדוד ואינם יכולים לקרוא לשום מקום - שלנו! הבלוף הגדול ביותר בדברי ימי העולם הוא בלוף ה''כיבוש'', ולחילופין, בלוף ה''עם הערבי הפלשתינאי''. מי שנותן יד לשקר הנאצי הזה, הוא עוזר הנאצים! איננו נמצאים בארצנו, כדי להשליט עלינו את חלאת המין האנושי. אלה מתאימים לכם ואתם מתאימים להם, לנו אין שום עסק אתם! הם הפארטנרים שלכם ורק שלכם! ובעזרת ה' תלכו כולם יחדיו, במהרה בימינו, לכל הרוחות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רייכמן יודע את מה שאתה אומר???
אבינועם,
28/11/04 20:40
|
שהרי לו חשב כמוך הייתה לו האפשרות להסביר את עצמו... אבל כנראה שאתה יודע טוב ממנו מה הוא רצה לומר.......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההתנחלויות טעות ומותר לומר זאת
מוחה,
28/11/04 22:12
|
אני לא הדובר של מנכל תנובה ואין לי מניות בחברה, אך לו קראת את הכתבה היית יודע כמוני מה אמר. נדמה לי שבישראל 2004 עדיין קיים חופש הביטוי, וכבר מותר לפקפק בנחיצות של החזקת השטחים, ואפילו שמר רייכמן לא התיחס לזאת, כן, מותר להגיד שמפעל ההתנחלויות היה מיותר וגרם למדינה ולעמנו רק נזק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
מי הראשון
מממ,
אשדוד,
28/11/04 19:37
|
מי באמת הראשון שהביא את הדברים מעריב או ידיעות אני לגמרי מבלבל
הגב לתגובה זו
|
|