 |
56.
Marriage is not Rights!!!!
MAZOUZ,
is Right,
01/12/04 14:14
|
An aggresive 10% of the population cannot change the world!!!! Marriage is between male and female. Giving civil rights is different than the recognition of a valid legal connection of two same sex persons.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
לאלתר
לוי,
ירושלים,
01/12/04 13:59
|
את השופט הנ''ל יש לפטר לאלתר ולבדוק מחדש את כל פסקי הדין שלו ולדון בהם מחדש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
האכזבה הגדולה-מני מזוז
מאוכזב,
ישראל המאוכז,
01/12/04 12:32
|
|
 |
53.
כל הכבוד לשופט ולפסיקתו
אזרח,
01/12/04 10:36
|
אכן פסיקה נאורה ומתקדמת התואמת את המציאות הישראלית והעולמית. לכל המשתלחים החשוכים... טל קורה מבין עיניך !! אין בענין זה קשר למחנה הימין או השמאל. המדובר באנושיות וסובלנות בלבד (תכונות שכנראה אינכם מכירים). ולכל המוים למצב בארה''ב.. התעוררו, ארה''ב, האימפריה הרומית השוקעת של ימינו, אינה מהווה דוגמא לדבר, ההיפך, דוגמא למה שאל לנו להיות. התבוננו בשכיננו האירופאים, ולימדו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
יש שופטים בסדום!!!
ל"ת
הנה הליברלים,
01/12/04 08:00
|
|
 |
51.
מה אומר השופט?
פנחס,
01/12/04 07:56
|
כה דבריו: אני אוליגרך סמולני לא צריך לשאול את פי הכנסת נציגת הציבור, אני נאור אינ מתקדם אני מערבי לכן אני רשאי לכפות דעתי על הצבור שרובו הגדול חושב שמה שאני קורא אור זה חושך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין לך מושג מה אתה מדבר
ההומו,
תל-אביב,
01/12/04 10:12
|
כבר שנים באופן עקבי מראים כל הסקרים שרוב מכריע של הציבור הוא איתנו ובעדנו בכל הנוגע לזכויות שוות ולהכרה של המדינה בנישואי גייז.
נשארתם כמה חשוכים אחרונים במדינה. ובאווירת החנוכה: באנו חושך לגרש!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
כל הכבוד לכבוד השופט.
ל"ת
יעל,
ירושלים,
01/12/04 07:51
|
|
 |
49.
כל ההומופובים
טום,
מרכז,
01/12/04 07:00
|
יוצאים מן הארון. כמה בורות, חשיכה מחשבתית, פחד מהשונה וסתם טפשות מתערבבים לקלחת של דעות בלתי מגובשות.
כולכם KKK
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
חתימה מכתימה
פיני,
רמת גן,
01/12/04 06:49
|
חתימת ההסכם ללא הסכמת הילד, הינה הכתמתו של הילד ע''י שופט החושב עצמו לנאור ותוך כך פוגע בילד(כנראה קטין). תפקידו של מזוז הוא לשמור על זכויות הילד ולא על משאת נפשו של השופט המחשיב עצמו ל''נאור'', תוך כדי פגיעה בזכותות הבסיסית של הילד שלא להיות חריג. שופט טיפש.....! שהרצון להתפרסם העביר אותו על דעתו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
כל הכבוד! שופט נאור!!!
כל אדם נאור,
בכל מקום,
01/12/04 06:18
|
נישואין ומשפחה הומצאו ע''י בני אדם. בני אדם רשאים לשנות את ההגדרה של נישואין ומשפחה. אל תהיה ישראל כארה''ב. לא ליסוג לימי הביניים ולהפלות על רקע דתי חשוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
wrong judge
ל"ת
mm,
mm,
01/12/04 06:06
|
|
 |
45.
מזוזו כל הכבוד !!
ל"ת
שופט קטן שלי,
לא בארון,
01/12/04 06:02
|
|
 |
44.
שופט בערכאה נמוכה
אזרח,
01/12/04 06:02
|
שופט בערכאה נמוכה אינו סמכות גבוהה משל היועץ המשפטי, הביקורת שלו שוה לביקורת עקרונית של תלמיד צעיר על מורה ותיק. בכלל מוגזם לכנות עמדה של שופט כל שהוא כעמדת ''בית המשפט''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
בית המישפט השתגע
חיים שמול,
01/12/04 05:51
|
המציאות מראה שהעבירות המיניות בחברה עולה משנה לשנה.האם לפי אותו הגיון,יותר הפשע מכיוון שהוא גואה?. האם כך נתאים את עצמנו למציאות? כך רוצה בית המישפט?מה בגלל שחלה עליה בשנים האחרונות בעבירות מיניות ,יהיה מותר מעתה למעביד לנצל את כוחו, ולנצל מינית את מי שהוא מעסיק? . על בית המישפט לרדת מהגג,ומהר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה אידיוט
הומו,
02/12/04 16:52
|
הומוסקסואליות איננה סטיה. בניגוד לדברך אשר הן שטויות. והנה מותר לך להתחתן ולהתרבות ואילו להומואים אין זכוכיות כאן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
????
nav,
י-ם,
01/12/04 05:50
|
ממתי תואר כלשהו במשפטים הופך שופט לפילוסוף ופוסק בעניני רוח? אתמהה??? האם דעתו של שופט חשובה יותר מדעתו של כל אחד אחר בענינים שמסורים ללב או להשקפה פוליטית? היועץ המשפטי נדרש להחלטה חוקית ונתן אותה, השופט, לא כל כך....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
שופט סוטה
zak,
רחובות,
01/12/04 03:40
|
כבהמות נמשלנו? מזלנו שהיועץ המשפטי שומר על דמות האדם שבנו !!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא יודע כמה אתה צודק,אם כי
ל"ת
מדובר בנשים,
01/12/04 10:52
|
|
 |
40.
Reality check for the Judge
Avner,
New York,
01/12/04 03:01
|
On November 2, 2004 this very issue was on the ballots in 11 soviregn state in the US. ALL of them rejected the idea of same sex marriage by wide margines.
It is high time that Judges in Isreal realize that in a democracy Judges role is limited to applying the laws. When unelected judges start writing thier own laws they undermine the most basic rule of democracy. Even it is done this under the guise '' of enlightment''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
סוף סוף שופט נאור
שלמה,
01/12/04 02:33
|
כל הכבוד לשופט גרניט. שוטה הכפר של בית המשפט החליט מהי משפחה ומה לא. לא כל גחמה יצרית היא נאורות מר גרניט, לפעמים היא פשוט תאוה גרידא. ובכן אנשים הם בעלי בחירה ויכולים לעשות כל דבר שעולה על דעתם אבל אנא אל תבלבלו הומוסקסואליות עם נאורות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
אוי לנו שיש שופטים כאלו
רונן,
01/12/04 02:05
|
כאן זאת מדינת היהודים, ולפי המסורת והתרבות שלנו פסק דינך הוא מתועב. המשפחה מתחילה מאבא ואמא. זוהי הערובה היחידה להמשכיות. על בסיס ההכרה הזאת נבחר בוש לנשיא בארצות הברית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
לאשר נישואים גם עם בהמות
דודו,
גולה,
01/12/04 01:54
|
לא ירחק היום והשופטים ''הנאורים'', יאשרו זוגיות בין אדם לבין פרה או כל בעל חי אחר, בשם הקידמה. ''מזל טוב'' אדוני השופט!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה פשוט אדיוט
עדי,
תל אביב,
01/12/04 07:23
|
אני באמת רוצה להאמין שאתה סתם נרגז, ולא שאתה כזה טיפש. להשוות נישואין חד מיניים עם בהמות לנישואין חד מיניים??? עם בהמה אתה יכול ליצור קשר רגשי? מערכת יחסים? לדבר? לצחוק? להתרגז? להחכים? עם בהמה אתה יכול להגיע להבנה כלשהי???
אז אם אתה באמת כזה טיפש, לפחות תחסוך את זה מאיתנו. (חבל שאין כאן מסנן IQ בכניסה...)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סליחה,בקנדה התאהב גבר נשוי בעז
בית המשפט!!!,
01/12/04 10:53
|
|
 |
משאל את אנשי אנונימוס
אורן,
01/12/04 08:14
|
|
 |
36.
כל הכבוד לשופט!
ל"ת
omer,
israel,
01/12/04 01:50
|
|
 |
35.
kol hakavod
karen,
germany,
01/12/04 01:36
|
slowly but surely we shall get equal right. do not despair!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
השופט גרניט טועה.
דוכיפת,
01/12/04 01:16
|
הומוסכסואליות זה דבר מעוות,נגד הטבע.בתורה יש איסור על משכב זכר ומשכב בהמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דוכיפת - יש עדויות רבות מאד
הומו,
01/12/04 08:45
|
על הומוסקסואליות בטבע. יש עדויות חלקן מצולמות על כ 800 סוגי בעלי חיים שהתופעה קיימת אצלם. שוב תחזרי , מה אמרת על הטבע ?
בתורה כתוב על ''משכב זכר'' אז מה הבעיה של החברה עם לסביות ? ואם אני עושה את מה שאני עושה בעמידה - זה בסדר מבחינת התורה ?
כמה הומופוביות חשוכה... אלוהים ישמור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
בית המשפט כופה את עמדתו
יואב,
מרכז,
01/12/04 00:58
|
בית המשפט העליון שוב משתמש בתירוץ של חופש הפרט כדי לכפות על החברה דברים שהיא אינה רוצה. יש הבדל בין זכותו של אדם לעשות בתוך ביתו, ובין בקשה להכיר בדברים כבעלי מעמד מיוחד מבחינה חברתית. בשנים האחרונות הבינו בעולם שיש גם זכויות לחברה, ולא רק זכויות פרט. דוגמא פשוטה: אדם ההולך ערום ברחוב יעצר, כיוון שהחברה רואה בכך פגיעה בזכויותיה. כך החליטה החברה שמעמד מיוחד ינתן לזוגות רגילים, ולא לזוגות חד מיניים או זוגות של גילוי עריות בתוך המשפחה. זו זכותה, ואין בכך כל פסול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
עוד פוליטיקאי שמנצל את מעמדו
קידי,
01/12/04 00:34
|
מי שרוצה לשנות חוקים שירוץ לכנסת ויתמודד על דעתו ברשות המחוקקת. במקום זה מעדיפים כמה בריונים ש''יודעים יותר טוב'' לנצל את מעמדם ברשות השופטת כדי לחוקק. כמובן הבריונים הללו לא יסכימו לעמוד לביקורת הציבור ולהבחר מחדש כל ארבע שנים. הרי הם ''יודעים יותר טוב'' מהילידים המטומטמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
שופט אמיץ
מתפעל,
01/12/04 00:10
|
|
 |
30.
כל הכבבוד לשופט
עמיר,
01/12/04 00:07
|
כל הכבוד לשופט הנאור שקיבל החלטה די עמיצה ומביאה את מדינת ישראל לושורה הראשונה של המדינות הנאורות עם זכיות אדם אפ''י שיש במדינה אנשים שחורים משחור שחיים עדיין במאה 19 כל הכבוד לשופט שקיבל החלטה אמיצה אפ''י חו''ד של היעוץ המשפטי לממשלה שאני לא בא אליו בטענות להזכירבם מקורו של מזוז מנתיבות מהעירה של הבאבא סאלי ויש עדיין כנראה לאיש עכבות מאותו מקום שחיים בו כמו במאה 19 שהשונה הוא מוקצה
כמי שמכיר את הקהילה ויש לי חברים שחיים עם בני זוג מאותו מין החלטה היא פריצת דרך בכרתם כבני זוג וכידעים בציבור רשמית
אז כל הכבוד לשופט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
השופט יצא מהארון ?לא כל מה ...
בר כוכבה,
גרמניה,
01/12/04 00:06
|
שנאור טוב לחברה ההומים והלסביות רוצים ליכפות את נכחותם בחברה בכח .זהלא מעניין את אף אחד שהם אובים חרה או מתלכלכים בו בחדר המיטות שלהם שיעשו את זה בצינעה הם לא דוגמה לחברה נאורה .זו חברה חולנית שלא צריך למחות לה כפיים גם לא צריך להכניס אותם למחנות הסגר צריך לעשות להם גבול ולא כל מה ששופט אומר זה נכון וטוב למשהו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
חוץ מגרניט, בית המשפט לעניני..
גברים, תתעוררו!,
01/12/04 00:01
|
חוץ מגרניט הנאור צריך לזכור שבית המשפט לעניני משפחה הוא מוסד שמאיישים אותו שופטים ארכאיים, כאלה שמפלים יום יום בין גברים ונשים, כאלה שלוקחים ילדים מאבות במחי יד, פעמים רבות במעמד צד אחד, בניגוד לשכל הישר לחוק יסוד כבוד האדם וחרותו ולמציאות החדשה. בית המשפט והעובדים הסוציאלים איתו עדיין תפוסים בחוק חזקת הגיל הרך הפרימיטיבי, בתאוריות בולבי שזמנן פג, בהפיכת אבות שרוצים להיות עם ילדיהם לאפולוגטיים, לנאשמים, לכאלה שעומדים מול השמצות איומות וצריכים להוכיח אותם עשר פעמים לפני ש''יזוכו''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשאל את הנשים בחייו כמה הוא
ל"ת
נאור,
01/12/04 10:54
|
|
 |
27.
זכויות דומות לנקרופילים וכ'
אילתי,
30/11/04 23:41
|
אין סוף לחוצפה של חד-מיניים זכויות להיות משפחה = אפשרות להביא ילדים שיגדלו במשפחה נורמלית. אחרת יהיה מצב שאבא - כלב ואמא -בן אדמ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
גרניט שיחק אותה בענק
רוני,
30/11/04 23:28
|
אל מול ''יועץ משפטי'' בובתי ותשוש, קם שופט חושב ואלגנטי. היה טוב, אם ניתן היה להחליף בין השניים.יותר ויותר מתברר,שהמישרה והשררה, גדולות על מזוז.גרניט : אני מוריד את הכובע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
כל ההומואים מגיבים פה
אני והעז משפחה,
30/11/04 23:28
|
קצת נמאס מהליברליות המזוייפת הנכפית עלינו הרוב הדומם. כל מערכת המשפט אינה ערכית והחלטת מזוז היא מטעמים משפטיים ולא ערכיים. אבל ההומואים שוב יוצאים לקרב נגד החברה ויכריחו אותנו להגיד שדרכם טבעית ומקובלת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל-25:
ניצן א.,
תל-אביב.,
09/12/04 08:57
|
להומופוב הנבער, האטום והשמרן עד לזרא: אף אחד לא מכריח אותך לדבר. אדם נקלה כמוך יכול להחזיק בדעותיו ועמדותיו החשוכות והמבישות שאבד עליהן הכלח ולהשמיען , אך המציאות , מה לעשות, חזקה יותר ממך ומהומופובים חשוכים ורדודי מחשבה כמוך שיש לקוות שייעלמו מעולמנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
שופט טיפש!
ל"ת
עו''ד,
30/11/04 23:23
|
|
 |
23.
Mr Mazoz
Abi,
30/11/04 23:23
|
Don't take seriously this judge Reffer him to U.S -where recently a referendom took place about this matter and the concervative won
I support the view of president Bush that a marriage is holy and between a man and a woman And not A JUDGE DECISION
You have to do a referendom in order to change it-not by any progressive judge that wants to change the world It's the public DECISION upon the society values
To conclude:MARRIAGE-NOT CIVIL-RIGHTS-YES including property,heritage money and all kinds of agreements
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
פסק דין מכובד וחשוב
רונן,
ראש העין,
30/11/04 23:13
|
כל הכבוד לש' גרניט. בדיוק סיימתי לקרוא את פסק דינו, ואני חייב לציין שהוא מנוסח היטב ובקפידה, ומאלף לא פחות מהרבה פסקי דין של העליון. ממש כל הכבוד. ובאשר לתוכן - יישר כוח. מי ייתן ויירבו שופטים אמיצים כמוך!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
נאורות
שלו,
30/11/04 23:10
|
עמדה נאורה של שופט נאור. כאשר מדברים במיוחד בארהב על ''קדושת המשפחה''אני מתפקע בצחוק משום שבסך הכל מדובר בכסף!!!! ובחוקים חברתיים שיגנו על אוכלוסיה זו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
אם תזדיינו אז מגיע לכם ...
למה הומו,
פ''ת,
30/11/04 22:58
|
לדוגמא: אם אתם שותפים לדירה ומזדיינים מגיע לכם כל הזכויות - משכנתא ירושה פנסיה וכו, אבל אם לא - אז אתם סתם פריארים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
בוז למזוז
ל"ת
םפ,
30/11/04 22:45
|
|
 |
18.
שופט נאור
ל"ת
ןםן,
30/11/04 22:45
|
|
 |
שופט עם מנעים אחרים . לנאור יש
ל"ת
תשלום,
01/12/04 00:09
|
|
 |
17.
שיכירו בי ובאמא שלי בתור משפחה
גם אני רוצה,
30/11/04 22:37
|
|
 |
אם אמא גם רוצה אז מה הבעיה?
בן 21,
יישוב במרכז,
01/12/04 04:31
|
אתה רוצה להתחתן עם אמא?
אתה ואמא שלך אנשים בוגרים ואני לא רואה שום סיבה שלא לאפשר לכם להתחתן (אבל שוב, רק אם אמא מסכימה...)
בינתיים יש מאות אלפים בני אדם נהדרים בעולם הזה שמעוניינים רק לאהוב ולהתחתן בהסכמה.
הסטטיסטיקה מספרת שהם לפחות 15% מהאוכלוסייה והניסיון מלמד שהם מהיצירתיים ביותר באנושות ומהאומנים הגדולים ביותר...
אז מה אתה אומר, איש חכם ונבון שכמוך, אולי נטפל קודם בהם - ניתן להם זכויות שוות כמו שמגיע לבני אדם - ואח''כ נעזור לך עם אמא שלך?
וכמה מילים לשופט יהושדה גרניט: אתה מגלם את השפיות, האנושיות, החוכמה והצדק. כל כך הרבה תקווה אתה מפיח בישראל. כל סוג של ליבליות ופתיחות מקדמים את כולנו לעבר חיים טובים ושפויים יותר. ככל שנילחם יותר עבור שויון זכויות ונקדם את הנושאים הללו - נצליח לבער את הבורות של אנשים טיפשים כמו ההוא שמאוהב באימו... ברכת הצלחה אדירה במאבקך. תודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסיבה פשוטה.
מיכאל ברגמן,
01/12/04 01:43
|
|
 |
זה הגיון, זה?.......
נתנאל,
ירושלים,
01/12/04 01:11
|
צר לי עליך, אחי, שאינך קולט את חוסר ההגיון בתגובתך. מה ענין שמיטה להר סיני?......... מומלץ קורס קצר בחשיבה לוגית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה הלוגיקה שלך.
לוגיקה,
01/12/04 06:06
|
הטענה היא שצריך ךהכיר בחיי אישות של בן עם אימו כלגיטימי. תסביר למה זה פחות טבעי מיחסי אישות בין שני גברים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צריך שיהיו יחסי אישות בינך
יגאל כהן,
רחובות,
01/12/04 01:02
|
|
 |
הבנת הנקרא
אזרח,
01/12/04 06:09
|
הכותב מתכון ליחסי אישות בין בן לאם. אם אינך מבין דבר כה פשוט אל תדבר. אמנם חוסר הבנה הוא עילה של השמאל לדבר פוליטיקה. אבל אין זו עילה מוצדקת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
כל הכבוד
ל"ת
אזרח למופת,
30/11/04 22:36
|
|
 |
15.
אדוני השופט רוב גדול של הצבור
פנחס,
30/11/04 22:27
|
דוחה את עמדתך שהיא העמדה של האליטות המעטות ששולטות בנו ואתה אחד מהם. למיעוט הקטן שזה אתם ,אתם קוראים עם, ולרוב הצבור אתה קורה בזלזול שמרנים. ובכן,אנו מתגאים שאנו שומרי מסורת של 4000 שנים ואנחנו חושבים שמשפחה זה גבר ואישה,וזה דבר מקודש. כשומרי מסורת של 4000 איננו כמוכם מתפעלים מכל אופנה מחשבתית או חברתית חדשה שבאה מן המערב. וביחוד איננו גרופיס של המערב. איננו קוף אחרי המערב שזה מה שאתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פנחס היקר
יואב,
01/12/04 01:30
|
נכון, אתם לא גרופיס של המערב, אתם גרופיס של אירן. מי שמך להחליט איך יחיו בני-אדם מבוגרים? אתה חושב שאתה ערכי בתפיסת החיים שלך, חבל שאתה לא מבין שתפיסה זו מבוססת על עמדות מיושנות. אם היינו ממשיכים לחיות באותה צורה שמרנית, מדינת ישראל לא הייתה קמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מחקרים דווקא מראים בדיוק ההיפך
יודע דבר,
תל-אביב,
01/12/04 01:01
|
יותר מ-70% מהציבור חושבים שיש לתת לזוגות חד מיניים למסד את הקשר ביניהם ועל המדינה להכיר בכך. נתון מדהים עוד יותר: למעלה כ-40% מהציבור הדתי חושב שהמדינה צריכה להכיר בזוגיות חד מינית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בחייאת - מאיפה אתה יודע
קוני,
30/11/04 22:53
|
|
 |
14.
חיה ותן לחיות
ל"ת
ק,
30/11/04 22:24
|
|
 |
13.
שופט קטן בחצאית
elimer,
30/11/04 22:14
|
שופט אמיתי בגלימה היה מקבל החלטה ע''פ צו מצפונו ויושרו המקצועי. לו היה זה פונה לקבל עיצה גם אם אינו חייב לקבלה ראוי היה לכבדה. אולם לשאול לדעת גדולים רק כדי להשתלח זה מתאים לשופט בחצאית שאין לו ''ביצים'' להחליט אך מעז להשתלח. כלך לך שופט קטן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההבנה המשפטית שלך מזעזעת
אסי,
01/12/04 03:40
|
שופט ''רשאי'' לבקש את עמדת המדינה לפני שיחליט. אבל רק במשטרים דיקטטוריים הוא חייב לאמץ את עמדת המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלימר היקר(ה?)
אורי אור,
פ''ת,
01/12/04 02:06
|
|
 |
צר לי, אך לא הבנת
יואל,
01/12/04 01:33
|
השופט אינו מבטל את חוות הדעת של היועמ''ש בגלל ההחלטה של מזוז, אלא בגלל הסיבות שנבעו מההחלטה. מה זאת אומרת לא מכירים בהומוסקסואלים? אפילו בארה''ב, מדינה מאוד דתית, אמנם רוב המדינות אינן מקבלות נישואים בין בני אותו המין, אולם הם מקבלים זכויות של בני-זוג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
הלאה הצביעות השמרנית
ג'ו פלקונטי,
30/11/04 21:57
|
אני מקבל בחילה כשאני חושב על הצבועים והשמרנים האלה. מנוולים. מכירים בחיי משפחה שבין שני גברים ואשה ולא מוכנים להכיר בחיי המשפחה של השכן שלי עם כלבו וחתולתו. למה? למה האפלייה הזו? יסביר לי השופט המכובד ויסבירו כל אלה שלוחמים למען ההומואים והלסביות: למה אתם תוקפים את כל מי שטוען שגם לזוגות של מיני חי מעורבים מגיע לקבל הכרה. אתם צבועים ושמרנים, זה מה שאתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ג'ו מתוק
יואב,
01/12/04 01:36
|
חהחהחהחהחה, אתה כל-כך מצחיק שבא לבכות. אז בוא אומר לך את הבסיס של חברה דמוקרטית: חירות! זכותו של כל אדם בוגר (לקטין, על-פי החוק, אין מספיק שיקול דעת לקבל החלטות עצמאיות)לפעול עפ''י מצפונו כל עוד אינו פוגע פגיעה ישירה בזולת. בדוגמא האינפנטילית שאתה נותן, אף אחד לא שאל לדעת החתול והכלב. אם היה אפשר, והם היו מוכנים, אז למה לא???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוי כמה חשוך אתה
רונית,
כ''ס,
30/11/04 22:57
|
תהיה מוכן לקבל זוג (גבר ואשה) שיש ביניהם אלימות ושנאה ואולי גם ילדים מוזנחים שסופגים את האווירה אבל לא תהיה מוכן לקבל אלטרנטיבה אנושית אחרת. ברגע שתוכל להבין מה אומרים הכלבים והחתולים של שכנך שככל הנראה הם מאד אינטיליגנטיים, אני מניח שנוכל להתחיל לדרוש בעבורם לאותם זכויות. כל זמן שאין לך מושג - יואיל כבודו לסתום את הפה המלוכלך שלו. מי שצבוע זה אתה... ואנשים כמוך מעוררים בי בחילה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נסי עם כלב
נסי,
01/12/04 06:10
|
|
 |
נסי - זה מנסיון אישי ?
רונית,
כ''ס,
01/12/04 08:24
|
|
 |
לרונית
חיים,
מלבורן,
01/12/04 06:05
|
למה את מערבת בין שני דברים שונים? אני לא מצדיק את ההתנהגות האלימה בין בני אדם.בין אם הם בני זוג מאותו מין,או לא. אם קיימת אלימות ,זה ענין למשטרה להתערב. ולגופו של דבר.כבוד השופט כנראה מנסה להכנס את האג''נדה שלו דרך החלון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה מערבת ?
רונית,
כ''ס,
01/12/04 08:39
|
המטרה האולטימטיבית של התא המשפחתי היתה ותהיה השרדות של המין האנושי. ההשוואה של ג'ו בין כלבים וחתולים להומואים ולסביות ככאלה שיכולים בהתאם למה שאומר השופט וכל יתר ''הצבועים והשמרנים'' לגדל צאצאים היא מגעילה. בוודאי שהשופט הכניס את האג'נדה שלו , כל שופט עושה את זה ולרוב יש סמכות גבוהה ממנו שיכולה לבטל את הכרעתו. אבל ג'ו לא מסתפק בדעתו על השופט הוא מביע דעה ערכית על הומואים ולסביות ככאלה שאינם יכולים או לא רצוי מבחינתו שיגדלו ילדים. על זה יוצא קצפי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נסי עם כלב בנוכחות אדם שמבין.
אלירן,
01/12/04 05:17
|
אפשר בקלות להבחין אם בעל חי מאושר. בתוך מתקדמת את צריכה לנסות לעשות את זה עם כלב בנוכחות אדם שמבין. נסי כמה פעמים ותראי שהכלב ירצה עוד. הלאה הגזענות נגד בעלי חיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלירן - אתה מדבר מנסיון אישי?
רונית,
כ''ס,
01/12/04 08:28
|
מסכן הכלב... ובכלל מהתגובה שלך ושל דומיך (נסי מלמעלה) ניתן להבין שהייתם שמחים התעלל בכלבים (בודקים מי הכלב החזק בקרבות) או בחתולים (שורפים את זנבותיהם) ואח''כ מציינים כמה הם נהנו... גועל נפש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
אין אשם ביועמ''ש- בקורת מיותרת
נמרוד,
ת''א,
30/11/04 21:53
|
אם ברצון כב' השופט ללכת בכיוון מסויים, שיהיה אמיץ ושיהיה נתון לביקורת של ערכאת ערעור ואל לו לתקוף את היועמ''ש מאחר והאחרון נמנע מלסלול לו את הדרך. היועמ''ש נתן חוו''ד בהתאם לחוק ולפסיקה דהיום ואין זה מתפקידו ליצור תקדימים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי בהתאם לחוק
אסקפיסטית,
אי שם,
30/11/04 22:27
|
אבל ממש לא בהתאם לפסיקה, הפסיקה היום בישראל מכירה בזוגות של הומואים ולסביות עד כמה שהיא מצליחה להרחיב את תכולת החוק והגיע הזמן שכנסת ישראל תלך בעקבות בתי המשפט!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצלחה חלקית
נמרוד,
01/12/04 10:05
|
על כן מן הראוי היה כי השופט ישלח מסר למחוקק ולא אצבע מאשימה כנגד היועמ''ש!!!
לעניין הפסיקה למרות שישנה התקדמות, היא חלקית ביותר. אין זה מתפקיד הפסיקה להרחיב את החוק וחבל שהרשות המחוקקת לא מתאימה עצמה למציאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
ההחלטה היא של הכנסת, בכל הכבוד
אזרח,
30/11/04 21:48
|
|
 |
9.
מזוז אל תוותר !
ל"ת
hgi,
30/11/04 21:37
|
|
 |
8.
שופט פוליטי, תתרכז בתיק
איציק ספו,
דרו''אפ,
30/11/04 21:26
|
שופט פוליטיקאי, בתחילה רצה שהיועץ יחליט ויעשה לו חיים קלים, כשההחלטה היתה מנוגדת לעמדתו החליט לתקוף את היועץ. אם כל כך חכם אל תבקש עצה, תחליט ותעמוד מאחורי זה. לגבי ההחלטה, שגויה מיסודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מר ספו היקר
אורי אור,
01/12/04 02:08
|
טוב שאתה בדרום אפריקה ולא פה ואנא ישאר כמה שיותר , או בכלל. תודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
אי אפשר לחשוב על שופט מתאים מ
אנונימוס,
30/11/04 21:24
|
|
 |
6.
כל הכבוד
אני,
30/11/04 21:19
|
לשופט האמיץ, כן ירבו. מעניין מהן התוצאות הצפויות לשופט אחרי פסק דין שכזה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
יהודה גרניט-reality:israel=jew
notShai,
NYC,
30/11/04 21:17
|
יהודה גרניט ? who are you again? it sounds to me YOU are the one that over reacted. 40 pages to say what? that HOMOSEXUALS can have custody of a kid? reality check: this is not USA it is ISRAEL reality check: USA did not adopt gays rights reality check: gay families are recognized by therapists as an abnormal enviroment for raising a child.
יהודה גרניט why dont you let YOUR children be raised by gays and we see how that ends?
יהודה גרניט how much money were you paid by the threesome to get you rolling?
hmmm
Boosha Ve Cherpa ! be jewish act jewish.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
gays and law
eg,
nsw,
30/11/04 23:33
|
maybe by jewish law it's not right but realy the rest of the world is moving on.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטויות במיץ
רחמים,
30/11/04 23:14
|
notShai, NYC - who r u again ?
http://www.usatoday.com/life/lifestyle/2004-03-09-gay-parents_x.htm
המחקרים מוכיחים אחרת...
be jewish act as a compassionate person like jewish should be
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
מצוין! הגיע הזמן, לאט לאט
בנימין,
30/11/04 21:08
|
|
 |
another fagot talking
ל"ת
Mark,
30/11/04 21:55
|
|
 |
אני סטרייטיט, ואתה אידיוט
איריס,
01/12/04 02:11
|
אם אין לך משהו חכם להגיד, תשתוק. כל הכבוד לשופט הנאור!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Mark - r u homophobic?
הלאה,
הומופובים,
30/11/04 23:18
|
גדולי ההומופובים היו הומואים מודחקים... מארק אולי כדאי שתבדוק את הבעיה שיש לך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
הכסדום היינו לעמורה דמינו-
יורם,
30/11/04 21:05
|
לשם מה בקשו השופטים הנכבדים את חוות דעתו של היועץ המשפטי? ממילא הם פוסקים כרצונם והורסים כל חלקה טובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליורם היקר
אורי אור,
פ''ת,
01/12/04 02:11
|
נראה שאתה יודע פסוק או שניים מהמקורות, אך כשחילקו שכל ישר לא היית בסביבה, למה להיות כזה שמרן רע לב, למה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
This issue is for the Knesset
ל"ת
AMR,
30/11/04 20:59
|
|
 |
1.
שהכנסת תחליט בסוגיה
גבינה שווייצרית,
30/11/04 20:53
|
איני רוצה להצטייר כחשוך ימי ביניימי אך נדמה לי שלא בתי המשפט אלא הכנסת היא שחייבת להחליט בנושא העקרוני של נישואין ודיני משפחה של זוגות חד מיניים. השאלה אם להשוות מעמדם של זוגות חד מיניים בנושאים כמו קרן פנסיה וקיצבת שאירים, בהן המדינה היא המשלמת ולא בני הזוג, על הריבון לפסוק. יש נושאים כמו המתת חסד שמוטב לא לעגן אותם בחוקים שמי יודע לאן יובילו, אך נושא הזכויות שהחברה מעניקה לקשר הנישואין הוא בהחלט עניין לאזרחים להחליט עליו. אזרחי שווייץ ילכו בקרוב למשאל עם בדיוק בנושא זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברור לך שאתה דורש מהפיכה
אריאל,
חיפה,
30/11/04 21:53
|
אתה רוצה שהכנסת תמלא את תפקידה... מחר גם תבקש שהממשלה תחליט על יעדים אסטרטגיים. ומה אחר כך? קביעת סדרי עדיפויות בתקציב רב שנתי? הואל נא לזכור כי עם התפטרותו של בן גוריון חדל התכנון בישראל, ומאז עסוקים פוליטיקאינו לדורותיהם בדבר אחד בלבד: התחמקות מן הבעיות שעל סדר היום. אז אנא, אל תפריע את מנוחתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקציב רב שנתי הוא הכרח
בא בא תקציב,
01/12/04 01:33
|
אפשר להתפשר אפילו על תקציב לכל קדנציה של הכנסת... למה לא? רשמית- ארבע שנים, כך שכל כנסת שתיבחר תאשר תקציב שתואם את עמדות הסיעות... התפזרה הכנסת ונבחרה חדשה? יאשרו תקציב חדש!
אם שחיתות, לפחות שנדע מה מצפה לנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכחתם את ''התינוק המאומץ?''
דנה,
תל אביב,
01/12/04 00:50
|
בזמן האחרון לא שומעים על פרשת התינוק המאומץ עדכנו מה קורה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האם הטבעית קורבן המערכת
אם מודאגת,
01/12/04 10:18
|
נכון, דנה, הנושא המסעיר ומפלג את הציבור ירד מהכותרות. אני סבורה שהמערכת החליטה שהילד ישאר בידי הזוג המאמץ, ודחיית ההחלטה מחזקת את הקשר של הילד לזוג שאינם הוריו ושקיבלו אותו במצג שווא. איני מכירה את כל הפרטים אך אם האם הטבעית חזרה בה מהויתור תוך פרק הזמן שהחוק מתיר לה אז ההחלטה להתעלם מבקשתה שיחזירו לה את הילד מאד מקוממת אותי. לו ידעה מראש שהויתור ברגע של חולשה הוא סופי יתכן שלא היתה מתפתה לעובדים הסוציאלים ודוחה את חתימתה. האם נפלה קורבן ללחץ הזוגות שבתור לאימוץ.
הגב לתגובה זו
|
|