 |
41.
לא בפעם הראשונה
פלי,
22/03/06 14:43
|
ראשית, אינני מסכימה עם הצבעת החוק וטוב שלא התקבלה. שנית, בג''צ דחה בעבר עתירה של יהודי בשם אביטן להקים לו בית ביישוב שהוגדר כיישוב בדואי. גזענות? בוודאי. מדוע לבדואים מותר ולאביטן האומלל לא? הכנסת כאמור, כבר הכירה ביישוב ''גזעי'' בעבר, ודווקא לא יהודי. נסיונות אסטרטגיים-ערכיים כמו יישוב הארץ ע''י יהודים הן לגיטימיות ובלעדיהן קיומנו כמדינה יהודית בספק, וגם ההכרה בכך שיהודי לא יכול מכורח המציאות לעבור לגור באום אל פאחם אם ירצה בכך ואילו ערבי יכול לגור היכן שירצה כמעט מצדיקה הצעת חוק שהיא למעשה אפליה מתקנת ליהודים.. הסיבה שבכל זאת אינני מסכימה איתה היא רגשות הציבור הערבי שיפגעו וניסיון, אולי תמים, בעצם בטוח שהוא תמים, לחלום על מדינה שיום אחד ערבים ויהודים יוכלו לחיות בה בשיתוף אמיתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
ואלו מכנים את ''שינוי'' גיזענים!
ל"ת
YZ,
02/12/04 05:32
|
|
 |
39.
בושה למדינה ששליש מנבחריה
מירי,
02/12/04 01:05
|
בושה למדינה ששליש מנבחריה גזענים מוצהרים!! מזל ששליש עדיין דוגל בערכים בסיסיים (שיויון בפני החוק ודברים מוזרים דומים..), ו... היכן בעצם היה השליש הנותר??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
אתם בעצמכם חרפה אתר מסריח
ל"ת
ישראל,
01/12/04 20:45
|
|
 |
37.
רעיון- להתחבר במקום להתנתק
Surfers Logic,
01/12/04 17:27
|
משמעות תוצאת ההצבעה היום בכנסת היא שישובים חד לאומיים אינם חוקיים !
מאחר ויש למנוע אפקט דומינו שעלול להתרחש אם וכאשר תבוצע ההתנתקות, הרי אין להעלות על הדעת שיהודים שינותקו מבתיהם בחבל עזה, יושארו ללא דיור... האם קיימת תוכנית סודית לנתק 7000 יהודים מבתיהם בתחום הקו הירוק כדי לפנות מקום ל7000 יהודים שינותקו מנחלותיהם מעבר לקו הירוק ?
יש להפוך את היוצרות ולהפיק את המיטב מהצבעתם של יהודים המתחזים לציונים, מפלגת העבודה בעיניים, ופלג עם אחד אוויל.
התנועה שיישבה את היהיהודים העתידים להיות מנותקים, חייבת לגלות יצירתיות.
מחר בבוקר ליזום התיישבות חדשה שתהווה יישום ואכיפה של הצבעת הכנסת היום.
מחר בבוקר ליישב יהודים בנצרת, בבועיינה, בכפר מנדא, במג'דל כרום, ריינה, אום אל-פאחם, איכסל וכו'.
רשימה מפורטת ניתן למצוא במשטרה, ביומן ארועי אוקטובר, שם מצויינים כל הישובים החד לאומיים בהם מונפים דגליו של הרוצח יאסר ערפאת ימח שמו, זו רשימת הישובים שהמשך קיומם הנו בלתי חוקי על פי הצבעת הכנסת היום.
זו ההזדמנות להושיב יהודים במקומות בהם מדינת ישראל חייבת להוריד מהתרנים את דגלי אש''ף ולהניף דגלי ישראל.
רק התנתקות שתוצאותיה יהיו התכנסות והתחברות לכל מטר מרובע מהשטח שאנחנו מגדירים כמדינת ישראל יש בה רוותא.
אכיפת הריבונות הישראלית על ידי התיישבות יהודים המקומות בהם נציגי החוק אינם מעיזים להיות נוכחים זו הגשמה נכונה של הציונות ומוצר לוואי בצידה...אחמד טיבי יגלה שבעצם הצביע נגד עצמו, וגם זה משהו בימים בהם בהם הכנסת שוכחת שהיא בית המחוקקים של מדינת היהודים.
חשוב לבצע מהלך זה מייד. להגיש את כלהבקשות הפורמליות, להערך לאפשרות שאחמד טיבי ומרעיו תומכי המחבלים יעשו מהומות ויתנגדו, ולהגיש בג''צ כנגד כל המתפרעים המונעים ביצוע החוק בכפוף לכוונתו ורוח הדברים כפי שבאו לידי ביטוי בהצבעה היום.
מי שהרהיב לרמוז היום כי הצעת החוק מזכירה את מעשי הנאצים, כדאי לקחתו לסיור ברחבי ישראל ולאלצו להודות כי ביפו, בחיפה, בירושלים, חיים, גרים, עובדים ומצביעים אזרחי ישראל ערבים, מאידך , אום אל-פאחם, בקעה אל גארבייה, טייבה, טירה, נצרת וכל הכפרים הערביים בגליי התחתון, העליון והמערבי הם יודן ריין !!!
יש במדינת ישראל אזרחים ערבים מצויינים, חובתנו לוודא כל הזמן כי הם נהנים מכל הזכויות ממש כמו האזרחים היהודים.
קיימת מצוקת דיור במגזר הערבי וגם בקרב רוב האוכלוסיות החלשות במגזר היהודי.
הארץ קטנה, אבל יש מגזר שפשט את הרגל למרות ולאחר שהשתלט על נכסי הלאום.
עלינו להעמיד במבחן את היושר והכנות של המתנגדים לחוק שהוצע היום.
מדוע שזוגות צעירים ערבים לא יבנו את ביתם בקיבוצו של מנכ''ל תנובה ?
ממילא את רב אדמות הקיבוצים מעבדים ערבים...
מדוע במקום לפצל יישובים שלא נגדיל קיימים ?
מה רע אם יצטרפו 100 משפחות יהודיות לפקיעין, מקום יפיפה לגור...
למה להקים מצפים חסרי שרותים, מדוע לא לחזק את כפר רמי ומער במאות משפחות יהודיות ?
יש שם אדמה בשפע, ממילא המדינה חייבת לשפר תשתיות ביישובים החד לאומיים הקיימים, אז אפשר לחסוך מיליארדים על ידי השקעה בתשתיות שגם יהודים ייהנו מהן...ואולי באחרית הימים יודו אלה המגדירים פלסתינים ערבים וישראלים בעל כורחם, שאיכות חייהם השתפרה דווקא בגלל הנוכחות היהודית בתוך מה שעד היום משומר כמבצרי סייענות לטרור ומוקדי התנגדות ועירעור על ריבונות ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה רוצה אמריקה בישראל
Avi Ecuador,
01/12/04 19:50
|
או להתפלסף אולי. לא ילך, הם שתלטנים וכשהוקמה מדינת ישראל האומות המאוחדות התכוונו לתת מדינה קטנה ליהודים. לחפות אולי קצת על העוול והרצח שעשו בעמנו במשך דורות או אולי הבינו שהערבים יחסלו אותנו. בכל מקרה, אם אתה חושב שתוכל לחיות במזרח תיכון חדש שאתה מתכנן לנו אתה טועה. ישראל קטנה מידי בגודל ובכמות ובים של ערבים שיש לרשותם אין סוף של אדמה אבל גם אין סוף של תאבון כשלשמאל שלנו יש אין סוף של טמטום ונטיה להתאבדות לאומית. אם אתה חושב על מדינה דו לאומית בישראל אז אני ממליץ לך לחשוב על משפט המלך שלומה, על הפג ישראל שנמצא במכונת ההנשמה אמריקאית. בכדי ששוטים ורשעים לא ינתקו אותו בהמשך מהחמצן או גרוע יותר יהפכו אותו לפגר עלינו לתת אותו כמו שהוא לאמריקאים, להסתפח!!! פספורטים אמריקאים ואולי כוכב בדגל שלהם. ישראל תהפוך באופן טבעי לדיסניקודש, מדינה קדושה לכל העמים וכולם יהיו מרוצים. גם השמאל יעלה לארצות הברית ויהנה מהמצב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכל אפשרי כל עוד
Jacques,
01/12/04 18:52
|
אפשר לקיים ישוב חילוני. ברגע שהדת תופשת מקום ראשון,הכל הולך לחלומות בהיספניה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
אם זו הצעה גזענית אז ציונות
הפרקליט,
01/12/04 17:23
|
אם זו הצעה גזענית אז ציונות היא גזענות. משום שיסודה של ציונות היא עידוד התיישבות יהודית בארץ-ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ציונות לא ציינה שאין לקבל
תומאר,
01/12/04 18:05
|
שכן ערבי שכבר גר כאן. אבל אם אני טועה,תקן אותי,ואני לא אצטרך יותר להלחם כדי לשכנע שציונות, במקור ובקונטקסט ההיסטורי, היא לא גזענות!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
לפתוח חלון ולהריח אויר נקי מער
אושר,
יש לי חלום,
01/12/04 17:12
|
יש לי חלום לקום בבוקר לשמוע את הציפורים מצייצות לראות את הזריחה להריח את האויר הנקי והזך מערבים לא רוצה לשמוע את השפה הזו לא רוצה לראות אותם לא רוצה להריח אותם חבל שאין אנשים כמוך ברוך מרזל בשילטון מי יתן שזה יקרה בקרוב ולכל היפי נפש שמאוהבים בערבים ועושים אצלם קניות ונותנים להם פרנסה שכחתם רק דבר אחד את ההזדהות שלהם בתור פלסטינים ושרוב הפיגועים ב 4 שנים האחרונות יצאו לפועל בזכותם למערכת אני מקווה שתתנו גם לבעלי דיעות ימניות קיצוניות להתבטא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גמד
סעיד,
צפון,
07/12/04 22:15
|
גם גזענים אי שם באירופה בתקופה מסויימת אמרו עליך אותו הדבר!.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היה גם חלום להיטלר.כל אחד
ל"ת
וחלומו.,
01/12/04 19:23
|
|
 |
נכון! כי היהודים כל הזמן רצחו
ממלכת הצביעות,
01/12/04 19:49
|
|
 |
לך לגרנלנד או לארץ האש
שונא גזענים,
01/12/04 19:01
|
אם אתה מעוניין באמת ובתמים להגשים את חלומך ולא להאלץ להריח ערבים, כדבריך, שא רגליך והסתלק מפה. פלשתינים חיים בשטח שבין הים לירדן כבר למעלה מאלף שנים. עוד בטרם עלה החלוץ הראשון חיו כאן כבר 600000 ערבים, בשלהי המאה ה 19. לו משה היה מוליך אותנו לגרנלנד למשל, בה חיים לא יותר מחמשת אלפים, בני אדם סביר שלא היית נתקל בהרבה ערבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
רשימה מכובדת
שאול בן מאיר,
השרון,
01/12/04 17:09
|
הרשימה שפרסמתם היא רשימת כבוד של תושבים יהודים שעדיין מאמינים בזכותם של יהודים לחיות במדינה יהודית, בקהילה יהודית וללא חשש של התבוללות. אנו מעורבים מספיק עם בני המיעוטים בעבודה, בבילוי ומקומות אחרים. בטוחני שגם הערבים לא ירצו אותי בתור שכן בכפרים שלהם . לכל קהילה אופי החחים והתרבות שלה ואין שום סיבה להפריע אחד לשני אלא אם במניעים הם פוליטיים. שאול
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
הצעת החוק מצוינת
אור,
01/12/04 17:02
|
|
 |
32.
הערבים הכובשים
שלמה,
ראשל''צ,
01/12/04 17:01
|
בואו לא ניתמם, העם הערבי כבש את ארץ ישראל ממקום מושבם בערב הסעודית. הם ממשיכים לכבוש בעידוד ריגשי הנחיתות של היהודים בני הארץ הזאת, שגורשו ע''י הרומאים. לגבי הפליטים הערבים, מדינות ערב פתחו במלחמה וכעונש גורשו. באירופה הגרמנים גורשו מפולין, האוסטרים מאיטליה, הפולנים מאוקראינה, הגרמנים מצרפת וכולם קיבלו את העונש שהגיע להם-ללא חזרה למצב הקודם. תלמדו היסטוריה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
כל הכבוד ל38, שיתביישו ה40
ל"ת
רז,
מרכז,
01/12/04 16:51
|
|
 |
30.
בושה וחרפה
נתן,
01/12/04 16:51
|
בושה וחרפה שתמכו בהצעה רק 38 חכי''ם, מה עם השאר, לאן נעלמו?????
העיתונות מוטה שמאלה חזק הגיע הזמן שתתחיל להתאזן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
תודה לYNET על רשימת הגזענים
ספי,
01/12/04 16:50
|
שימו לב למתאם בין המושחתים לבין החשוכים לבין הגזענים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין בעיה עם התוכן. אבל הכותרת
YZ,
02/12/04 05:30
|
|
 |
28.
חוצפה של כותרת
אוהד,
מודיעין,
01/12/04 16:44
|
שמאלני התקשורת מתי תבינו שהמדינה לא של אמא שלכם המוסר לא אצל אבא שלכם והצדק לא אצל סבא שלכם.
אריק בנדר היקר האם הציונות = גזענות? מה ההבדל בין החלטה כי רק יהודים רשאים לעלות לארץ ובין החלטה כי רק יהודים רשאים לגור במקום מסוים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ציונות לא שווה גזענות ומדוע?
תומאר,
01/12/04 17:07
|
כי יש מדינה אחת _קטנה_שיכולה לקלוט יהודים! כי הציונות קמה בעקבות אנטישמיות,בעקבות רדיפה אחרי יהודים. מדינת ישראל קמה בעקבות השואה. מי יודע אם זה היה אפשרי בלי היטלר מחשמו. אבל בתוך מדינת ישראל,ישנה אוכלוסיה מגוונת.לכן אין שום אפשרות למנוע מאנשים לבחור מקום מגוריהם. למנוע ערבוב,זו גזענות,מה לעשות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גזענות = מאמציהם הבלתי נלאים
לגרש לאלתר,
ערבים מישראל,
02/12/04 08:52
|
של מאתים מליון ערבים ומיליארד מוסלמים, הרובצים על מרחבים עצומים, שאינם יודעים מה לעשות בהם, להשמיד את העם היהודי הקטן, המחזיק ב-0.9% של אדמות המזרח התיכון, שכולה בידי הרוצחים, ובתוכן חלק הארי של ארצו ההסטורית, עובדה ידועה לכל, של העם היהודי! ולכן, גם בתוך ארצנו, יהודים אינם יוצאים חיים מביקוריהם בישובי הערבים. אנטי גזענות ומוסר עליון, שאין נעלה ממנו, מכתיבים גירוש כל הערבים מארץ ישראל, לאלתר. שהייתם של ערבים בארץ ישראל עלתה לנו בדמים מרובים, תרתי משמע! כבר בתש''ח צריך היה לסלק את כולם, מכל ארץ שראל! לא להשאיר להם שריד ופליט!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
מה עם רשימת המצביעים נגד ?
צבי,
חיפה,
01/12/04 16:44
|
אותה לא מצאתם לנכון לפרסם ? בגלל שהם הצביעו ''נכון'' ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
כל הכבוד לNRG
ל"ת
דני,
01/12/04 16:42
|
|
 |
מה כל הכבוד?
ל"ת
דני דין,
01/12/04 17:22
|
|
 |
25.
בושה וחרפה
ארז,
01/12/04 16:39
|
בושה וחרפה שיש 40 ח''כים שהצביעו נגד החוק. בושה וחרפה שיש אנשים הרוצים לקעקע את זהותה היהודית-ציונית של מדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיד ארז,מה היית אומר
Jacques,
01/12/04 17:12
|
על מדינות באירופה ובעולם בכלל אם הן היו מונעות מיהודים לבחור את מקום מגוריהם? היית מגדיר את זה כגזענות,ובוודאי שפעילי ביתר היו משחיתים כל דבר אפשרי כפי שעשו בParis.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
האמת האמיתית.....
שחר,
הוד השרון,
01/12/04 16:36
|
האמת היא שהחוק הומצא בעיקר נגד הערבים. וכאשר אנו שומעים שיש חוק כזה אנו ישר מתלהמים ונרגזים, אבל אם נחשוב רגע ונהיה אמיתיים לפחות לעצמנו, ניווכח לדעת כי אף אחד מאיתנו לא היה רוצה שכן ערבי (ומכל מיני סיבות, שלא אפרט) , וכל החברי כנסת שהצביעו נגד יודעים בתוך תוכם שלא היו רוצים לגור עם ערבים... במיוחד שרי ''שינוי'' שלשבת עם יהודים דתיים הם לא מוכנים, אז לשבת עם ערבים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פשוט לא נכון.מה שאני רוצה
יהודי.חילוני,
01/12/04 17:15
|
|
 |
23.
הצעה משופרת ל''הנדל פנדל''
yoka,
atlanta,
01/12/04 16:31
|
מציע בזאת לחוקק חוק המתיר ישובים בלעדיים לחברי כנסת שמנים דוחים גזעניים כאלה שמתנהל נגדם או נגד קרוביהם מדרגה ראשונה חקירה משטרתית [אתם מוזמנים להוסיף] ישובים פרטיים משלהם רצוי עם שילוט דומה בכניסה שלא נתבלבל וניכנס לשם בטעות וכך יוכלו כל תומכי ההצעה ה''נהדרת'' הזאת להיות שכנים ולנו יהיה אסור להיות שכינהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
עיתונאי קטן שלי,מי המתנגדים?
פ.ע,
01/12/04 16:30
|
|
 |
21.
איפה אורלב ?
ניצן,
מרכז,
01/12/04 16:27
|
זבולון אורלב , למה לא הצבעת בעד? אתה מפחד להיות מוגדר ע''י התשקורת כ- קיצוני? , חבל שהחוק לא עבר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
למה לא פרסמתם מי התנגד להצעה?
אופיר,
משגב,
01/12/04 16:27
|
מדוע החלטתם שצריך לדעת מי הצביע בעד החוק? אני רוצה לדעת מי מחברי הכנסת היהודים יכול להיות עד כדי כך אטום ומנותק מהשטח !!! איך אפשר להתנגד לחוק שיבטיח שלא תהיה השתלטות ערבית על הישובים הקהילתיים בגליל. מה יהיה אם מחר תושבי סכנין יחליטו להתישב בישוב אשחר ? אשחר הוא ישוב מעורב לדתיים וחילונים בגליל. יהודים בלבד!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם זה ישוב מעורבב,
תמאר,
01/12/04 17:18
|
מה הבעייה לקבל ערבים? הקריטריון חייב להתבסס על רמה מבחינת יכולת להשתלב עם תרבות אחרת. בואו ננסה. חוץ מזה,אפשר להגביל את מספר הנקלטים. זו לא גזענות אלא שפיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לזה יש פתרון חוקי ולא גזעני
ג,
ירושלים,
01/12/04 17:09
|
משום שלפי הדין ניתן להגביל כניסה ליישוב בשל 'אופי ואורח חיים ייחודי', כגון זה שמנוהל על בסיס יהודי-דתי. הגבלה כזו, כל עוד לא נעשה בה שימוש לרעה, עומדת גם במבחן בג''צ, גם לפי פ''ד קציר, וזאת מבלי הצורך להיות גזענים ובורים. מה אתה חושב בדיוק - שתושבים ערבים רק 'מתים' לעבור לגור אצלך ברחוב? מה אתה חושב, שלהם אין אורח חיים משלהם שהם רוצים לנהל, אורח חיים שהקיום שלך לידם יפריע לו? עד מתי תהיו כל כך אטומים מלהבין שכל מה שכולם רוצים, משני הצדדים, זה לנהל את החיים שלהם, כמו שהם רוצים, בשקט?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
אם הנמדל יהודי צריך להתנצר
ל"ת
ג.לוי,
עכו,
01/12/04 16:23
|
|
 |
18.
מה מטרת פרסום השמות?
רפאל,
01/12/04 16:22
|
האם פרסמו את השמות כדי לבזות אותם או לשבח אותם? אני מבין שהכתבה זו מאוד מאוד אובייקטיבי עד כדי כך שאי אפשר לראות מתוך הכתבה מה עמדתו המאוד מאוד נחרצת של הכותב. כל טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
תשאלו אותו
Avi Ecuador,
01/12/04 16:19
|
אם יהודים יכולים לחיות בכפרים ערבים, או אם צרפתים נמשכים לישובים מוסלמים בצרפת. ואחר כך תדברו איתו על שיטת כריתת ראשים ופיצוצים שכל השמאלנים מבינים ויודעים מאיפה לברוח ואיפה אסור לחיות. ואז שיסבירו לכם על ניקוי אתני ליהודים שעושה שרוןן ולא מסביר לנו שלא צריכים חיילים פלסטינים בקו הירוק שישמרו על ערבים ולכן עלינו להוציא יהודים מעזה. טוב, צינזרו תגובה קודמת שלי הרבה יותר מלאה ואולי זו תעבור?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השלמה
Avi Ecuador,
01/12/04 16:53
|
עותק: https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/795/650.html פינוי לא צריך להיות בשום מקרה לא מיהודה ושומרון לא מעזה ולא מרמת הגולן ולא משח מוניס. אפילו לא לאחר משאל עם!!! ושהימין לא יתפתה לשטויות ולהונאה של השמאל האוויל. גם אם עם-הארץ יחליט על בריחה שיקראו לה ניתוק. כמו שחיים יהודים בארצות הברית, באירופה, בקו הירוק ''במדינות ערב'' ויש ''שלום'' ולא חוששים לחייהם ולא צריך צבא חלמאי שישמור שם, גם בפלסין מערבית לירדן חס וחלילה, יוכלו לחיות יהודים. וכמו שהפלסטינים ה''ישראלים'' יכולים לחיות בקו הירוק ולא צריך צבא פלסטיני שישמור עליהם בחלם מפני שאהידים יהודים אני מבין שגם אותם לא יפנו. אז אם יהיה שלום למה לפנות? ואם אין ולא יהיה שלום אז שוב למה לפנות?! משהו לא מסתדר לי עם ההגיון של מנהיגי חלם ועם הארץ.
ודרך אגב אם הימין מתפתה להתנתק מהשכל וההגיון ולעזוב, עליהם לחשוב על דרגה אחת קדימה; יהיה עליהם להמשיך לבנות את פלסטין ולהפוך למדינה דו לאומית פלסטינית ישראלית בקו הירוק כשהערבים יהפכו לרוב, להלחם בתחנות רוח ללא תקווה (דון קישוט), בשביל מה ומי?! עדיף שיקחו את הפיצויים, יגשו לשגרירות האמריקאית או האוסטרלית במאורגן יקבלו אזרחות שם ויקחו את המשפחות ואולי יקימו יישוב שם ביחד, בחלם גם יתנו להם משקנתא, למה לא?! בשביל מה גליל ומדבר, שילכו השמאל לשם. השמאל בעתיד יצטרך להלחם על נפשו ולא יבין למה הפלסטינים הטובים לא אוהבים אותו או לפחות רוצים שיחיה ביניהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אגיד לך?האם אתה חושב
Jacques,
01/12/04 17:40
|
שיהודים מוכנים לחיות תחת שילטון פלסטיני? האם אתה חושב שאחרי התנהגותם של המתנחלים אל הערבים בשטחים,זה לא מסוכן שישארו בפלסטין שתקום? דבר אחר,אתה חושב שבצרפת אנשים רוצים לגור בגטאות שקמו בשנות ה60-70 בסוף כיבוש הקולוניה ''אלג'יר''? ב''citees'',חיים גם צרפתים יהודים וגם סתם צרפתים ,בעיקר משפחות לא מבוססות.רוב היהודים שבאו מצפון אפריקה הצליחו להתקדם ולצאת מה''גטאות-citees''כי הם היו מראש יותר מלומדים. טעות גדולה עשתה צרפת כשהקימה את ה''ישובים הערבים''בזמן ההגירה הגדולה. הטעות היא גודל ה''citees'',בלי כל שירות מינימלי מקומי,ותחבורה ציבורית דלה. אם אתה לא יודע,ישנם ישובים קטנים בצרפת ,כפרים קטנים או גדולים שקלטו משפחות ערביות והכל מסתדר. מתי זה לא מסתדר? כשהדת מתחילה להיות במקום העליון בערכים!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי יעניין אותך
Avi Ecuador,
01/12/04 19:59
|
המוסלמים לא צריכים חוקים, בעצם דמוקרטה ושמאל. אל תגידו לי שהם לא יעילים! איך מוסלמי פותר בעיות? אסביר לכם: יש זרים ושמאל שרוצים אולי לעזור לו במדינה שלו, אז הוא כורת מספר ראשים ומפוצץ מספר שמאלנים ואז כולם מבינים שמסוכן לחיות ליד מוסלמי וצריך לברוח, לשאיר את המדינה נקיה אתנית משמאלנים וזרים ולהציל את החיים של אלה שנשארו שם, כמובן אצל המוסלמים לא תמצאו ממשלה אחראית וכולם מבינים שהם חמומי מוח ולמה לחיות ליד חמומי מוח? לא הגיוני, יש להתנתק ולברוח, שרון מסביר לנו את זה יפה היום. אה, כולם מבינים שיש לתת פרסים לרוצחים ויש לעשות ניקוי אתני ליהודים בין היתר. אז הנה לכם דוגמאות; מדינות ערב, איפה שהאיסלם יושב, סליחה שולט, תגידו לנוצרי או יהודי שיקנה ביית בכפר מוסלמי, כמה ימים אתם נותנים לו ולמשפחתו ''הגזענית'' לחיות שם וכמה יהודים או נוצרים ילמדו מקבלת הפנים ''החמה'' שלהם ולא יחזרו. נו, ואיך עושה מוסלמי במדינה נוצרית לדוגמה, גם שם הוא מתחבר לעצמו ואיפה שחיים מוסלמים אין נוצרים והוא מתרחב, כשהוא מבין שמישהו מערער על דרק, סליחה, דרך חייו ו''ההגיון'' שלו ושיהודים אולי כבר נמאסו עליו ושדמם היום חופשי ואז הורגים איזה רב יהודי בצרפת או מפוצצים בית כנסת בטורקיה ואז קם לנו מנהיג עם הארץ משה של פלסטין להבדיל; שרון שאומר ליהודי צרפת במיוחד שעליהם לעלות לישראל ומסוכן ליהודים שם, אבל שוכח להסביר להם שישראל הופכים אותה למדינה אנטישמית שגם ליהודים מהשמאל מותר להיות אנטישמים בה. ואם לא מספיק יספרו לכם שדוחים חוקים של גזענות בחלם מכיוון שלערבים בכלל מותר הכל והם לא צריכים חוקים וראו כפרים ערבים ב''ישראל'' שיהודים, בטח שמאל, יודעים שאסור לחיות בכפרים ערבים אפילו לא בקו הירוק מכיוון שזה מסוכן מדי ולמה להסתכן עם הילדים בכלל. כן, וגם יהודים מעכו יודעים מתי לברוח בזמן מהעיר המוסלמית, למכור את בתיהם בזיל הזול ולברוח לנהריה למי שיש קצת כסף או יכול לקחת הלוואה מתאימה. טוב, לך תסביר לדור עגל הזהב שעם הארץ היום הוא כבר השריש בחלם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה חלקית
Avi Ecuador,
01/12/04 19:15
|
אם היהודים ירצו או לא לחיות תחת שלטון פלסטיני זו כבר שאלה אחרת, באתי בנקודה הזאת להראות את האבסורד בדרישה להתנתקות ודעתי ידועה לכולכם בנושא הטרנספר. מה המתישבים היהודים במאורעות תרצ''ו עשו לערבים בחברון? איפה הם היום? האם לאחר מה שעשו להם אתה חושב שיש להאמין בהם או שנבנה להם מדינה כפרס על רצח ביהודים? אתה חושב שזה מייעודו של צה''ל לבנות מדינה פלסטינים שתסכן את ישראל. ואתה חושב שאם הערבים היו או ינצחו חס וחלילה אי פעם היו מאפשרים למתנחלים יהודים לחיות בשיח מוניס (תל אביב)...? בקשר לצרפת ולעוד מדינות, הדת המוסלמית היא שתלטנית והם לא יכולים להשתחרר מעצמם, ראה ערך רושדי מוסלמי שביקר אותם, יש פרס של מיליונים על ראשו. ראה הנשים שם מדוכאות... עד שלא יהיה להם מנטליות שונה כמו נשים חופשיות לדוגמה שיבלבלו להם אולי קצת את המוח ויקחו את הגברים למולים ולקניות כל היום ויחזרו עיפים שלא יוכלו לחשוב על שלטון ומלחמה, עד שלא ישתחררו מהפנטיות שלהם והדם שעולה להם לראש מהר והם חושבים שיש להם כרטיס אשראי מאללה לרצוח... כל הדיבורים על שלום איתם שטויות. חינוך, סובלנות, תרבות שינקת מדת היום!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
בארץ ישראל קם העם היהודי
יוסי הלוי,
שרון,
01/12/04 16:16
|
ולאחר 56 שנה לא מצליחה כנסת ישראל לאפשר לתושביה היהודים להקים יישובים לעצמם, במדינתם שלהם.
לכל אלה שהצביעו נגד החוק -- מענין מי יקבל אתכם כיהודים בארצות ערב.
אין קץ לטפשות.
מדינת ישראל היא מדינת היהודים. לערבים אין כאן מקום. שילכו מכאן. ושיקחו אתם בדרך את כל יפי הנפש השמאלנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לי הצעה בשבילך להביא לONU
תומאר,
01/12/04 18:17
|
שתגרשו את כל הערבים מארץ ישראל,ושיגרשו מכל מדינות העולם את כל היהודים לישראל כי יש להם מדינה מיוחדת להם! נראה לך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
הנדל העם איתך !!!
ל"ת
מנצור,
01/12/04 16:10
|
|
 |
14.
כל הכבוד למצביעים בעד!!!!
ל"ת
היהודי,
01/12/04 16:00
|
|
 |
13.
בושה וחרפה לכנסת ישראל
דליה,
ירושלים,
01/12/04 15:58
|
אות קלון לכנסת ישראל שמתירה העלאת חוקי אפרטהייד. כעם שנדרף וסבל מגזענות - כאן בישראל מעלים חוקים כאלה???!!! אני בושה ונכלמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשיטתך...
ארז,
01/12/04 16:35
|
עצם קיומה של מדינה יהודית הוא פשע גזעני... בושה וחרפה שיש בינינו אנשים כמוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא קשור אחד לשני,
תומאר,
01/12/04 17:57
|
אלא אם אתה תחליט כך,ותרצה להצטרף לדעות של השמאול הקיצוני האירופאי ששכח מדוע ישראל קמה!. לתת בראש ובראשונה ליהודים זכות עליה לישראל, ,הגיוני למי שלא מתכחש להיסטוריה. להתעלם מהאוכלוסייה הלא יהודית שחייה כבר בישראל ולא לרצות לגור בקירבתה זו גזענות. הבנת מה ההבדל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני מתבייש בשביל כל פוסטמה
ל"ת
פ.ע,
01/12/04 16:28
|
|
 |
לדליה כדאי שתלכי לפסיכולוג !!!
ל"ת
מנצור,
01/12/04 16:16
|
|
 |
12.
זה לא ממש משנה, רוב דמוגרפי
יובל,
01/12/04 15:58
|
ערבי בא''י הוא עיניין של זמן (בין 50 ל 100שנים) זמנינו קרב, ליבי ליבי על ילדינו שיחיו תחת משטר מוסלמי ערבי :(
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה זה קשור?
לוי ה,
01/12/04 16:48
|
ארץ ישראל יהודית יכולה להתקיים רק בשלטון דמוקראטי אמיתי. אין מה לעשות בקשר לדמוגרפיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
אינני רוצה אותם בביתי
חיים,
ישוב שקד,
01/12/04 15:56
|
כעט כל חמולת קעדאן תתגורר בישוב קציר . וכל תושבי קציר יפנו את ביתם .מפני הפולשים הלא רצויים בביתם ובישובם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קודם כל,
תמאר,
01/12/04 16:59
|
גזען עלוב,אל תדאג. יש מספיק פטנטים כדי לא לקבל משפחה ערבית במקום שלא רוצים אותה.כמו כן,גזען עלוב,לא תקבלו משפחות אתיופיות למרות שהן יהודיות.כך פועלת הגזענות. דבר שני,במה יכולות להפריע משפחות ערביות בישות קהילתי חילוני. אם תספר לי שאתה לא מעוניין לבנות מסגד שהמואזין יעיר אותך ב4-5 בבוקר,אבין. אם תגיד לי שאתה חי בישוב דתי ששומר על שבת...אין מכוניות...אבין! אבל ,סתם להגיד שעכשיו חמולות תבונה להפריע לך,זו גזענות. מה יהיה? לא תוכל לשבת בחברה ולפטפט חופשי דיבורים גזעניים על הערבים? תצטרך לשים לב יותר? הוי,כמה קשה!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגזענות לא תעבור
גבינה שווייצרית,
01/12/04 16:07
|
ואני איני רוצה אותך, גזען מתועב, כשכן, בכפר שלי. אך אני חי במדינה אירופית דמוקרטית ואין כל דרך למנוע זאת ממך, ותודה לאל גם בישראל הגזענות לא תעבור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אתה תתמוך בחוק אם...
אופיר,
משגב,
01/12/04 16:41
|
אם תשמע בכפר האירופאי שלך שקבוצה של 1500 מוסלמים רוצה לבוא לגור אצלכם, אני בטוח שבתוכך תתנגד לכך, אבל בגלל ההומניות כנראה שתתן להם לעבור אליכם אלא שאז אתה תעבור לכפר אירופאי קטן אחר. אנחנו לא יכולים לעבור. אנחנו נשארנו בארץ ולא עברנו למדינה אירופאית. חצוף. איך אתה מטיף מוסר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה עם השתלטות חצרות אדמורים
מקשה,
01/12/04 17:15
|
לפני שאתה מגדף הסתכל במראה כדי שתלמד לזהות גזען גס רוח כשתתקל בו במקרה. אם מוצא משפחתך מאירופה שאל את סבתך איך היו החיים בתחום המושב ובגטו. האם אנו זוממים לעשות לערבים כל מה שעשו לנו בגולה. והאם לשם כך הוקמה המדינה. לא שמעתי על תנועה מוסלמית הזוממת להשתלט על ישוב יהודי, אך כולנו יודעים שחסידי גור וחצרות אחרות נוהגים כך. האם לא רצוי לחוקק חוק נגדן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האם יהודי יכול לגור...
ארז,
01/12/04 16:35
|
|
 |
האם יש חוק שמונע מיהודי
תומאר,
01/12/04 18:23
|
לגור באום-אל פחם? האם יש הרבה יהודים שמוכנים לחיות בכפרים ערביים צפופים? האם יש בכלל מקום לצעירי המקום לחיות בכלל בכפר שלהם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
מעניין שרוב הגזענים
יהודי,
01/12/04 15:51
|
|
 |
9.
הנדל מה יהיה??
DK,
תא,
01/12/04 15:46
|
הנדל מה יהיה??לך תשחק בארגז חול מול הביתץתשיר את הדברים הרצינים למבוגרים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
אבל בכפר ערבי אין יהודים
ל"ת
ויש במנהל בניה,
לערבים בלבד,
01/12/04 15:45
|
|
 |
אני מכיר מקרה אחד שיש
ל"ת
ע,
מרכז,
01/12/04 16:10
|
|
 |
7.
כתם שחור משחור בדברי ימי העם
נמאס מן הכתמים,
השחורים השמא,
01/12/04 15:43
|
היהודי הוא שיתוף הפעולה של ההנהגה הישראלית עם מאתים מליון ערבים ומיליארד מוסלמים לקידום תכנית השלבים לחיסול ישראל. גם חוק לגירוש כל הערבים מארץ ישראל איננו חוק גזעני, הוא חוק קיומי! פיקוח נפש דוחה סובלנות, בכלל, וכלפי רוצחי העם היהודי בפרט. החוק הישראלי אוסר על יהודים להיכנס לישוב ערבי, משום החשש שהיהודי לא יצא משם חי!!!!!!!!!!! וזה כמובן לא חוק גזעני, אבל עובדה היא, שיהודי אינו יכל לחיות בישוב ערבי, אלא אם הוא טינופת מסוג עמירה הס דייויס ואורי אבנרי. גם אותם חובה לגרש מן הארץ. אין מקום לאויב בארצנו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מדבר על השטחים ולא
תומאר,
01/12/04 18:44
|
על מדינת ישראל. במדינת ישראל,יהודי יכול להכנס לישוב ערבי וגם לגור בו. השאלה,האם הוא מסוגל לכך כי שם החיים פחות נוחים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מילה אמת! רק חבל .........
שחר,
01/12/04 16:41
|
ששמאלנים הם אנשים ''משכילים'' כלומר למדו באוניברסיטה. ולכן מטבעם הם גם שחצנים ומתנשאים... ומטבע הדברים, שכולם יותר טיפשים מהם ולא מבינים מה הם רוצים להגיד. ולכן אין אפשרות לשכנע אותם בדיבורים ,כי הם אפילו לא מוכנים להקשיב...והדבר היחידי שיכול לשכנע אותם זה אסון שיקרה להם..וזה גם בספק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
יאללה,איזה הצעה גזענית בדיוק
משה ב,
עמק.י,
01/12/04 15:34
|
בזמן שבעולם מנסים לטפל בגזענות,מנסים להוקיע את הטרור נגד אזרחים ולא לקרוא לטרוריסטים''לוחמי-חופש''. ובא הנדל הגזען. ובכל מקרה,איפה ראה הגזען שהוא לא חי בארץ גזענית בין כה? ראיתם ערבים מתקבלים במושב,מושבה או קיבוץ? ראיתם ישובים קהילתיים מעורבים יהודים -ערבים ? ראיתם שבקשה של משפחה ערבית להתיישב בישוב קהילתי-חילוני התקבלה בחיוב? let me kidding/
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צבוע
משה,
צפון,
01/12/04 16:00
|
ראית יהודי מתקבל ליישוב ערבי? איני מתנגד חו''ח,אך זה צריך להיות נכון לכולם בכל מקום. היישוב היחידי שראיתי כזה הוא נווה-שלום. הלואי ויכולנו להניח לשנאה ולחיות בעוד יישובים מעורבים כאלו. אולי אז תהיה פחות דמוניזציה ויותר רצון לחיות בשלום אלה לצד אלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ראיתי ועוד איך ראיתי.
שחר,
צפון,
01/12/04 16:46
|
אתה מדבר שטויות במיץ. בישובי בצפון (אני לא ינקוט בשמו מטעמי פרטיות), יש שתי משפחות ערביות, שתי משפחות שאמנם לא התקבלו בשמחה אך גם לא בהמולה. הן אינן מפריעות למהלך החיים ביישוב ואף תורמות לו בפעילות חברתית ענפה. וכן, אני גר בישוב קהילתי, וכן המשפחות מתקבלות.
ויהודי מתקבל ליישוב ערבי?! כן, גם את זה ראיתי.... בכפר ערבי ליד היישוב בו אני גר מתגורר לו בשקט ובשלווה גבר מבוגר עם שני ילדים בלב ליבו של הכפר הערבי, האיש חי ביחסים מצויינים עם תושבי המקום ללא שום בעיות. וחוצמזה, אני לא מכיר הרבה אנשים שהיו רוצים לגור בישוב ערבי, במקום לדבר, לך תנסה ותראה שלא הכל שחור ולבן....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה צבוע?ראית משפחה יהודית
משה ב,
עמק.י,
01/12/04 16:45
|
שמוכנה לחיות בישוב ערבי צפוף כמו גטו? הסתובבת בישובים ערביים ואחר כך בישוב קהילתי יהודי? ובכלל,האם יכולים להנשא יהודים וערבים חילוניים בארץ ישראל? ישראל ארץ גזענית,מה לעשות!!! אבל ,לעשות!!!! let me kidding/
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן, ראיתי, ויותר מאחד
ל"ת
אל תגיב,
אם אינך יודע,
01/12/04 16:32
|
|
 |
5.
גזען לך הביתה ומיד !!!!!!!!!
ענת,
01/12/04 15:31
|
אנשים כאלה נמצאים בכנסת בושה למדינה!!! תפנה כיסא לפנינה!!!!!!!!!היא יותר מעניינת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
בראון מלקק לאליטות שבשמאל!!!
אהרון,
רמת השרון,
01/12/04 15:29
|
בראון חושב שאם הוא ירד על מי שהשמאל אוהב לרדת אז הוא יצבור נקודות אצל השמאל.ואולי ישכחו לו את פרשת בראון חברון.אז רוני קודם כל תיתבייש!!!!!!!!!!!!!!!! גם אם יתום טעה הוא לא הרג חפים מפשע אלא רוצחים מנוולים.קצת פרופורציות.לא נגיד מה אהרון ברק והאליטות חושבים על כישוריו של רוני בראון לכהן כשופט שלום.אבל רוני מוכרח ללקק כי הוא יודע מהם הכוחות האמיתיים.מה עשה יתום בסה''כ נמנע, תיתבייש בראון!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
והגזען הזה היה היועץ המשפטי.
לא מאמין,
01/12/04 16:33
|
|
 |
3.
מי יציל את כבוד הכנסת
מוחה,
01/12/04 15:24
|
יור הכנסת ריבלין הציל היום את כבוד הכנסת ואולי גם את מה שנותר משמה הטוב של ישראל בעולם כשהצביע נגד הצעת חוק הגטאות של סוכן הביטוח צבי הנדל. האם יציל מישהו מחברי ועדת הכנסת שוב את כבוד המשכן בהצבעה על הסרת חסינותו של חבר שס מר פרץ, או הגברת פרץ, שגנב עבודת גמר מסטודנטית ולא טרח אפילו להדפיסה מחדש בלשון זכר, כדי לזכות במירמה בתואר אקדמי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בזיון
ארז,
01/12/04 16:38
|
בזיון ובושה שהכנסת דחתה את החוק הזה - עוד פגיעה במהותה הציונית של המדינה. בושה וחרפה שבמדינתו של העם היהודי אי אפשר להקים יישוב ליהודים. האם במדינה ערבית יש ליהודים שוויון זכויות כמו לערביי ישראל? אבל משום מה, זה לא נחשב כ''גזענות''...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אדון ארז,האם אתה
תומאר.,
01/12/04 18:01
|
משתווה בשילטונך למדינה ערבית טוטליטרית או למדינות מערב דמוקראטיות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
ובמושבים בגליל מה קורה?
ערן,
רמת גן,
01/12/04 15:20
|
וועדות הקבלה הכאילו אוביקטביות משכפלות את התושבים במצפים הכאילו איכותיים. וגם בקיבוצים מסויימים. במקביל זורקים אנשים עם אופי מסויים משכונות חילוניות והכל באיצטלה חוקית וליבראלית. (דוגמא הרב נדב משכונת תל ברוך). מדובר באותם אנשים אשכנזים חילונים ולכאורא משכילים.הם נגד החוק הפורמאלי ,אבל במשפט הסמוי מן העין ובנורמות הם השולטים. למערכת:זה לא יהיה הוגן לפסול את תגובתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא נמאס לך ?
''אשכנזי'',
מקופחיסטן,
01/12/04 15:47
|
ערן ידידי, לא נמאס ? עוד פעם אשכנזים ? חילוניים ? יש ניתוח להוצאת רגשי נחיתות. מומלץ בחום לאנשים כמוך, שבכל הזדמנות מתלוננים על קיפוח/אפליה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
מה גזעני פה ?
ש,
01/12/04 15:17
|
זה יקנה במקביל לערבים את הזכות למנוע מיהודים לגור בישוביהם
רגע, בעצם כבר עכשיו יהודי לא יכול לגור בישוב ערבי. למעשה יהודי שייקלע לסביבה ערבית, סביר להניח שלא ייצא חי.
עכשיו יש גזענות, החוק רק יגרום לשוויון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאיפה שלפת שיהודי לא יכול
תומאר,
01/12/04 18:48
|
להתגורר בישוב ערבי? האמת שיהיה לו די קשה.החיים שם יותר קשים וצפופים. אני כמובן מתייחס לישובים בתוך הקו הירוק ולא ל''ישובים''-מחנות בשטחים!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם תתאסלם
Avi Ecuador,
01/12/04 20:59
|
כנראה שהם יאפשרו לך. כשמאלי או להבדיל, מצעדי אהבה, תכין לך ולמשפחתך מקום קבורה קודם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אדוני,מי אמר לך
תומאר,
01/12/04 23:04
|
מאיזה מגזר אני? דבר אחר,אני לא רוצה לחיות עם אנשים שמכוונים עלידי הדת,שיהיו ערבים או יהודים. אני רוצה להיות שכן של כל אדם שיכבד אותי כפי שאני מכבד אותו. את תרבותי שמתערבבת עם הדת,אני יכול לחיות בפרטיות ואם שכני מעוניין,אני מוכן להזמין אותו לביתי ומוכן להכיר את תרבותו גם. בעיר זה יותר קל,אבל אפשר להקים ישובים מעורבים על בסיס חילוני!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|