 |
37.
להקיא גזענים[תגובה לכולםםםם.}
אברהים,
המרכז,
03/12/04 12:40
|
א.מגנה את השחתת דגל המדינה. ב.גזענים!,מהי תגובתכם על מדריך הצופים וחניכיו שהשחיתו את דגל המדינה ושאר סמלים לפני כשנה?. ג.האם לזרוק אותם ואת עירם מהמדינה? ג.כל הפתרונות בתגובותיכם יכולה לפתור את בעית הפליטים,שקיימת זה 57 שנים. ד.אז גזענים תפסיקו לזמר על כל טעות,להסית,ולהכפיש,שמעתםםםם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
אין אמונה בערבי אפילו בקבר
דודו,
גולה,
03/12/04 09:37
|
תכניסו כבר לעצמכם לראש, לעולם לא תשרור אהבה בין יהודי לערבי, תמיד ידענו, כי אחרי האירוח אצלם, יתקעו לאורח סכין בגבו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
תקראו טוב טוב!
נער גבעות,
******,
03/12/04 09:11
|
צריכים להעיף מהמדינה שלנו את כל הערבים לא משנה ישראלים ולא בטיח משרתים בצהל או לא כי אם משרתים בצהל 4000 חיילים ערבים אז 200000 ערבים ישראילם שונאים את ישראל ומוכנים להתאבד לא לתת להם אזרחות ולא שום דבר !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
EIFO HAGVOUL?
YONI,
FRANCE,
03/12/04 08:50
|
|
 |
33.
the israeli flag
outsider,
canada,
03/12/04 06:37
|
to mr fadi if you dont know the meaning of flag beter you shut up and dont send youre two cent of coment its show how much you care about the israeli flag
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
What's the big deal?So what?
Fadi,
Sydney,
03/12/04 04:37
|
You guys have really nothing better in ur life to do... so what if a couple of kids did that - but u just cant wait to start picking on the Arab Israelis. how about when u attack them? why should not that be punished the same way? so Please get over it. when Americans even burnt their flag before the war in Iraq, there were no such dramas. Tearing a flag = terror act!!! what a crap. after all it is a Jewish flag. why dont we have a flag that will finally represent the people of Israel rather than the Jews. the current flag should be used like the Vatican's flag that represents Christians.
get real and get some life.... there are more important issues in Israel to worry about such as the tens of thousands of people dying every year in car accidents... why dont u spend ur time fixing that massive problem rather than going on shit. Ta
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Good Arabs & bad Arabs
Sam,
03/12/04 09:57
|
It is not only the flag u dumb. it is the hate. I was never against anybody. But now they are to have a state . We don't need three Plastinian states. If they don't like it in ISRAEL, they can go to Jordan or PA.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
When israelian or jewish
King,
03/12/04 14:02
|
people answer to Arabs,they always insult them with rude words/ Poor people ,so many of you are racists
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
עכשיו המנהל יחטוף בשב''כ
אית,
03/12/04 02:36
|
|
 |
30.
ואני חשבתי לתומי
Avi Ecuador,
03/12/04 01:13
|
|
 |
29.
רק ענין של זמן
אני,
02/12/04 22:55
|
תהיה מלחמת ''אזרחים'' בישראל. אנחנו נגד הערבים שבתוכנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you may be right
ל"ת
Yoni,
mercaz,
03/12/04 02:15
|
|
 |
28.
הם רוצים להיות אזרחים סוג אא
ל"ת
מי ילמדם לקח?,
אף אחד.,
02/12/04 22:54
|
|
 |
27.
אין דבר כזה ערבים ישראלים!!!
ימני,
02/12/04 22:44
|
שיעברו לרשות הפלשתינאית לא רוצים אותם בארץ שלנו... שישאירו אותם בכפרים שלהם ופשוט יעבירו את השטח לשליטה פלשתינאית אין מקום לאנשים ששונאים את המדינה שלנו במדינה שלנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל27 תודה שאתה מחזיר את פלסטין
פלסטיני-ישראלי,
המשולש,
04/12/04 00:04
|
תודה לך חביבי אתה מחזיר לנו את פלסטין האבודה ואתם נשארים בלי כלום כי ערביי ישראל נמצאים בכל מקום במדינה הנהדרת הזאת אז אם אתם רוצים להעביר את הישובים הערבים בישראל לרשות הפלסטינית אז אתה תחזיר את הארץ לבעליה האמיתיים '' הפלסטינים ''
***** לדעתך אנחנו אף פעם לא שנינו את מדינת ישראל את כל מה שאנחנו רוצה זה ''שיווין '' !!!!!
אבל כל עוד אין שיווין אתה הרבה דברים כאלה
וגם לדעתך הדגל הנוכחי של המדינה לא מייצג אותי וכל עוד הוא לא מיצג אותי הוא בעיניי סמרטות - אבל כאשר הוא ייצג אותי ויהיה בו סמלים שמסמלים שיש ערבים במדינה הזאת אני אשמור עליו ואכבד אותו
ביי ביי גזענייייייייייייייייי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טוב,את גם מחזירה את הגליל
תודה,
ערבי גאה,
03/12/04 00:45
|
|
 |
26.
לא רק הם
מוטי ק. אליער,
02/12/04 22:32
|
|
 |
25.
כל מי שמנסה למצוא תירוצים
יהודית גאה!,
חיפה,
02/12/04 22:27
|
או כל מי שמסכים או מקבל את המעשה מוזמן בחום לקחת את חפציוט ואת משפחתו ולהצטרף אליהם מחוץ לתחומי מדינת ישראל! המדינה הזו הוקמה על בסיס היותה מדינה יהודית ונגזר מכך שעליה לייצג את סמליהם של היהודים, גם אם הדבר בא על חשבונם של מיעוטים, משום שמיעוטים אלו יכולים ללכת לעשרות מדינות אחרות שבהם יהיו חלק מהרוב, בעוד שליהודים יש רק מדינה אחת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תארוז את חפצך אתה
-------,
04/12/04 00:28
|
תארוז את חפצך אתה !!! אנחנו לא נצא מבוא לעד כי הארץ הזאת היא שלנו !!! אתם גנבתם אותה בכוח והפכתם לרוב כאן !!! אל תחשוב לרגע שאנחנו נחזור על אותה טעות של 1948 וננטוש מהבתים שלנו אנחנו לא לא נצא מהבתים שלנו עד מוות !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני לתומי חשבתי שיש
LOL,
02/12/04 23:01
|
בעייה דמוגרפית באוכלוסייה היהודיתואתה בקלי-קלות רוצה לזרוק את כל מי שלא לדעתך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
הדגל הכוחני התגרה בתלמידים !!!
י. ביילין,
02/12/04 22:25
|
שני הצדדים אשמים. היהודים צריכים להבין שאי אפשר להתגרות בערבים ולהניף את דגל ישראל דווקא מתוך התגרות וכוחניות. בעיקר אשם ביבי שהפר את הסכם אוסלו ולא הסכים להמשיך לתת נשק לטרור.
בלה בלה בלה ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הדגל וההימנון של מדינת ישראל
Christian,
02/12/04 23:05
|
מייצגים רק את היהודים ולא את כל האוכלוסייה_הישראלית_. ישנה אוכלוסייה שהייתה כאן גם לפני חזרתם של היהודים אחרי 2000 שנה של המתנה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
עשיו שונא ליעקב וזהו!
ל"ת
אוריאל,
02/12/04 22:24
|
|
 |
22.
שיצלבו אותך כמו שצלבו את ישו
ל"ת
מושיקו,
גבעתיים,
02/12/04 22:18
|
|
 |
אל מי דברת?אלי במקרה?
Christian,
02/12/04 23:27
|
צליבה היא שייכת לרומאים. הרומאים זרקו את היהודים מכאן לא הערבים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
ערבים, הם ערבים הם ערבים
ל"ת
משה הררי,
02/12/04 22:17
|
|
 |
20.
גב' תירוש
לוקי,
תל אביב,
02/12/04 22:16
|
גב' תירוש הנכבדה, מערכת החינוך בקריסה. איכות המורים, בהתאם לשכרם, במגמת ירידה. תלמידי ישראל מפגרים במבחנים כלל עולמיים. שכר הלימוד באוניברסיטאות עומד לעלות. האלימות בבתי הספר גואה. נראה לי שאכן זה הזמן לעסוק בפופוליזם זול וצבירת נקודות בעיניי הציבור, על גבם של כמה ערבים צעירים עם תחושת קיפוח. להיכנס בהם כל עוד הם תלמידים, שיבינו מי שולט בארץ הזאת :-(
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תחשוב עוד קצת על מה שאמרת..
ל"ת
בטוח תתחרט!,
02/12/04 22:26
|
|
 |
חשבתי.
לוקי,
תל אביב,
02/12/04 22:55
|
יתרה מכך, אפילו קראתי עוד קצת תגובות של אחרים. העלתי ממצאים מאוד מעניינים: ימנים, לרוב כותבים עם שגיאות... אני לא מאשים את גב' תירוש בעליבות סגנון הכתיבה של המבוגרים יותר, אבל יש בי תחושה שעם מערכת חינוך בראשותה ובראשות השייטת, זוכת המדליה- לימור לבנת, יש סיכוי גדול להנציח את המצב, אם לא לדרדרו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמלאני אלטיסט ואדיוט
לוקי או לוקו?!,
03/12/04 02:25
|
לוקי לאחר קריאת עוד קצת תגובות של אחרים העלתי ממצאים מאוד מעניינים: אתה שמאלני, אלטיסט, מתנשא, אדיוט ולא שווה תגובה. איך זה בשבילך? - ועוד בלי שגיאות !!!! ואם כבר מדברים על שגיאות - בפעם האחרונה שבדקתי Nir ניר - זה שם של זכרים :-)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
תגובה לתגובות
לא משנה,
חיפה,
02/12/04 22:16
|
לא נראה שהתגובות בהרבה יותר שפויות ממעשה הונדליזם של נוער בגיל הטפשעשרה אז על מה לנו להלין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
I AM NOT SURPRISED
ל"ת
HOMELESS,
USA,
02/12/04 22:15
|
|
 |
17.
להתנתק מערביי ישראל
דוד,
תל אביב,
02/12/04 22:15
|
לא יתכן סוף לסכסוך מבלי להתנתק מערביי ישראל. חלקם יעברו עם בתיהם הסמוכים לשטחים הפלסטינים וחלקם ללא. מה שהיה טוב באירופה אחרי מלחמת העולם השניה לשים קץ למלחמות הלאומיות (טרנספר של מיליוני בני אדם) הוא גם הפטרון כאן. הרי ידוע כי בני הדודים שלנו דוחים את זכות הכיום שלנו. אנו צריכים גם להלחם על זכותינו למדינה לאומית כמו ההם יקבלו בסוף. ערביי ישראל לאולם לא ייהיו נאמנים למדינה. תמיד יהיו גייס חמישי. רק ההתנתקות מהם תציל אותנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
אין ערבי טוב
אליעזר,
גילה ירושלים,
02/12/04 22:15
|
לא סתם המחבל שהתפוצץ בקו 32 יצא מבית צפאפה. יום יום אני רואה את שנאתם בעיניים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ולמה?
nir,
תל אביב,
02/12/04 22:40
|
אולי כי לקחת להם משהו? תחשבי טוב טוב...תנסי לחזור אחורה בזיכרון...אולי ל1967.... יכול להיות שלקחת להם משהו שהיה שלהם???? אדמה אולי? בית? תתאמצי. אני ממש מצטער שאני מקשה על השכל שלך, אבל באמת תתאמצי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מרגיש כ''כ אשם - תן להם את....
מציאותית,
03/12/04 02:19
|
אתה מרגיש כ''כ אשם אז פשוט תן להם את הבית שלך (שהוא בטח בצהלה או רמת אביב ג') ותסוך מאיתנו את ההתייפיפות שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וחשבת אולי מה היא הסיבה?
ל"ת
Christian,
02/12/04 22:22
|
|
 |
האם אתה בטוח שאתה נוצרי?
Jesus Christ,
Nazereth,
03/12/04 04:27
|
ודאי. הם מפוצצים את עצמם כי הם מוסלמים. פלסטינים נוצרים לא מפוצצים את עצמם כי זה אסור על פי הדת. ה פלסטינים הנוצרים מכבדים את הדת שלהם יותר מהמוסלמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
הבעיה לא הדגל
רוגב,
ישראל,
02/12/04 22:14
|
הבעיה לא הדגל אלא לאוהבי הדגל כלומר כמו שהם שונאים את הדגל ככה הם שונאים יהודים וזה רק הסימפטום אז לא יפגעו בדגל האם לא ימשיכו לשנוא יהודים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
למה שריד ווילן לא מגיבים לזה?
ימני,
מדינת היהודי,
02/12/04 22:12
|
|
 |
כי זה כאילו לא הדגל שלהם??!
ל"ת
שיאווווו,
02/12/04 22:27
|
|
 |
13.
הדגל זה של היהודים
עלי,
טירה,
02/12/04 22:05
|
|
 |
ליברמן צודק
סתמאחד,
02/12/04 22:52
|
יא עלי,אתה מבין את הנערים ואילו אני מבין את ח''כ ליברמן הקורא לצרפכם לאחיכם ברשות הפלסטינית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יא עלי. קוראן זה של מוסלמים
המחלקה הסגורה,
02/12/04 22:30
|
יש לך התנגדות אם נצא החוצה עם העותק שיש לנו בספריה ונשרוף אותו בחצר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה למחלקה הסגורה
עבד,
צפון,
06/12/04 17:41
|
תשאל את חבריך המתנחלים הם השחיתו וגם שרפו את הקוראן הקדוש כמוכן אין מקום להשוואה בין דגל לספר מקודש! כפי שלא עושים השואה בין התנ''ך לדגל פלסטין! הבנת שם במחלקה הסגורה בשער מנשה?.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יותר מכך, הוא של מדינה יהודית!
ל"ת
המדינה שלנו!!!,
02/12/04 22:28
|
|
 |
12.
כולה חתיכת בד
qwer,
02/12/04 22:04
|
|
 |
11.
פצצת זמן
יוסי,
ירושלים,
02/12/04 22:03
|
|
 |
מה זה קשור לאהבה?זה קשור
Christian,
02/12/04 22:25
|
לזהות והזדהות. אי אפשר להזדהות עם סמל דתי לא של דתך!!! אפשר להזדהות עם סמל כללי לכל הזהויות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד יהודי הומני
רוית,
02/12/04 23:07
|
אז מה אתה עוד יהודי הומני ומתחשב שמצדיק את המעשה?????????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
טרנספר לרשות הפלסטנית
צבר,
02/12/04 21:54
|
ערבים שלא נאמנים למדינת ישראל חובה חהעבירם מייד ללא משפט ללרשות הפלסטינית, וגם להחרים את כל רכושם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפיסה כזאות התפתחה באירופה
ל"ת
בשנות ה1930,
02/12/04 22:26
|
|
 |
9.
פגיעה בדגל אינה מעשה טרור
מוחה,
02/12/04 21:48
|
מעשה ונדליזם מכעיס ומיותר. ברור שהפגיעה בדגל, סמל המדינה הציונית, מבטאה את תחושות התלמידים הערבים. אך בין הפגנה בוטה של אי הזדהות עם המדינה לבין מעשה חבלה שבו נפגעים אנשים בשר ודם יש הבדל, ומנכלית משרד החינוך חייבת לדעת זאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טמבל, לגרונך הם יעשו אותו דבר
מומי,
02/12/04 22:16
|
ומה, גם אז וונדליזים ? אבל יהודים אשכנזים וטמבלים יש בשפע, את זזה יודע כל נער ערבי !.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זבל ! אני מתאר לי איך היתה
דגלן,
02/12/04 22:01
|
תגובתך אילו נוער ישראלי היה נתפס משחית נגל פלסתיני , '' החגיגה '' שלך ושל דומיך היתה מרקיעה שחקים , אבל דגל ישראלי ? ענין מאוד קטן שאינו ראוי להתיחסות !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנחנו המדינה הריבונית!
רות,
02/12/04 23:12
|
הדגל שלהם מסמל מלחמה שנאה פיגועים שנאת יהודים שמוטמעת בכל העם הפלשתיני (אם יש עם כזה בכלל) בכל ילד פלשתיני , והדגל שלנו מסמל את אהבת השלום הטוהר הנקיות וחוץ מזה מעל לכל אנחנו כאן המדינה הריבונית אם לא שכחת?????????????? יהודי יקר, קצת פרופורציה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דגל ישראל מייצג יהודים בלבד!
ל"ת
אינו סמל,
לאחרים,
02/12/04 22:28
|
|
 |
אהבל ודגל פלסתיני מיצג שוודים?
ל"ת
דגלן,
02/12/04 23:51
|
|
 |
8.
The flag is the first step
Goodman,
Berlin,
02/12/04 21:44
|
then the stones , and then the bombs ,and then Beilin : ''the Bilishtinis are the best
הגב לתגובה זו
|
|
 |
first we take manhatan then we
leo cohen,
02/12/04 21:56
|
|
 |
7.
מתנחלים
פופליסט,
ירושלים,
02/12/04 21:40
|
|
 |
ממש קשור תכניס את השנאהבלי קשר
רות,
02/12/04 23:14
|
מאוד לא במקום ממש לא מראה על עודף חכמה! ולא נכון!
כל כך לא רציני!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה האסון האמיתי של המדינה שלנ
ל"ת
בוב,
02/12/04 22:02
|
|
 |
עליך אני לא יכול להגיד....
משה,
02/12/04 22:58
|
.....את זה כי אתה לא גרת וגדלת כאן - לכן אתה סתם אסון !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You are the problem of Israel
Udi,
02/12/04 21:56
|
What is the linkage between your reaction and the article ? Nothing ! exactly and typically reaction of the ''small'' - not to the point.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אודי!!-קל להגיב שאתה לא חי פה.
ל"ת
משה,
02/12/04 22:49
|
|
 |
find some arab to do u
Mark,
02/12/04 21:50
|
|
 |
תבוא לגור כאן ולגדל....
משה,
02/12/04 22:55
|
.....את ילדייך ולתרום למען המדינה, זה מאד קל להטיף מוסר מרחוק....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
נבלות לכלא
מיכל,
אילת,
02/12/04 21:37
|
|
 |
5.
היום דגל מחר בני אדם!
ירון,
חיפה,
02/12/04 21:35
|
|
 |
4.
לגרש את האויב הערבי
ל"ת
עם ישראל,
02/12/04 21:35
|
|
 |
3.
האמת יוצאת לאור
ינוי,
רחובות,
02/12/04 21:33
|
|
 |
האמת יוצאת?
nir,
תל אביב,
02/12/04 21:58
|
איזו אמת יוצאת לאור? האמת הזאת התנופפה כמו דגל. ויש לה סיבה והצדקה. הערבים תמיד שנאו וימשיכו לשנוא את מדינת ישראל כל עוד היא לא תהיה שיוויונית כלפיהם. אין לנו כי נלין, אלא על עצמנו ועל צרת חינוך שכזאת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
המקום היחידי לטיול לערבים
dbsh,
02/12/04 21:31
|
הוא לגן החיות ,שם הם צריכים ללמוד על חייהם לפני קום מדינת ישראל . וכך חיים עד היום אחיהם בארצות ערב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ד.ב.ש ,הצבוע.
סעיד,
המרכז,
06/12/04 17:27
|
מאחר והצבוע בתרבות הערבית האדירה .השפל שבחיות,ומאחר ואתה משתמש בתיאור מקום קרוב לליבך, ולהבנתך{גן החיות},לכן צירפתי לשמך התואר החביב עליך!!!. שם תוכל ללמוד מהי תרבות ,ואיך אנשים מתורבתים יכולים להתחיל לתקשר אחד עם השני באופן תרבותי אז אחרי שתעשה את זה יהיה לי הכוח אולי לנהל איתך דיאלוג!הבנת צבוע!.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מביע דעה וראיה מאוד
Christian,
02/12/04 22:21
|
|
 |
To Christian
Alon,
Muqta'a,
02/12/04 22:42
|
I thought that your views, common in Europe in the last century's 30's, have long passed.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
זה מה שקורה כשלא
Christian,
02/12/04 21:28
|
מאפשרים לכל תושבי המדינה להזדהות עם סמל המדינה. בחרו בסמל מובהק יהודי בלי להתחשב בכלל בכל האזרחים. האם לצרפת צלב של ישו על הדגל ? לרוב המדינות,הדגל מורכב מצבעים עם מקסימום תוספת כללית כמו העלה של עץ הדולב בקנדה.... ישראל עשתה את כל השגיאות האפשריות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המדינה קמה לעם היהודי!!!!!!!!
רות,
02/12/04 23:22
|
כל מי שלא יהודי יכול לחיות בה בבקשה לא פגענו בו,הוא צריך להיות נאמן למדינה לקבל שרותים וזה מה שקורה....אך אין לנו מחוייבות לשום מיעוט אחר. אל תצדיקו שום מעשה כנגד המדינה וסמליה וגם לא את מניעי המשת''פ לפיגוע נקודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Mr. christian
Yored,
02/12/04 22:33
|
maybe you don't know.....THIS IS A JEWISH STATE..and you should thank your GOD ( if you got one) that you're living here.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I know that it is a jewish
Christian,
02/12/04 22:53
|
state but I think that a lot of things should be changed
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ידידי- אתה פשוט טועה
Jesus Christ,
Nazereth,
02/12/04 22:13
|
האם ראית את דגל שוויצריה, שבדיה וכו' בזמן האחרון? מתנוסס עליהם צלב לתפארה. אבל אל תתן לעובדות לבלבל אותך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמת,ההבדל הוא שלרוב המדינות
Christian,
02/12/04 22:30
|
אין צלב. בנוסף,מדינת ישראל נוצרה ליהודים ולכל אזרחיה. היו כאן אזרחים בזהות שונה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
To MR. Christian
Jesus Christ,
Nazereth,
02/12/04 23:15
|
ארצות סקאנדינביה (בצדק או שלא בצדק) נחשבות למתקדמות ביותר מבחינת צדק סוציאלי וזכויות אדם , מה שלא מונע ממהגרים (בעיקר מוסלמים) להגיע לשם בהמוניהם, ולא קורעים את הדגל בגלל שיש עליו צלב - עדיין. גם מדינות סקאנדינביה, לא כמו מדינות ערב שיש להם מוטיבים דתיים על הדגל, הן מדינות כל אזרחיה, ולאף אחד אין בעיה עם זה. לא רצוי למצא נקודות מחלוקת במקום שהם, ברוך השם ( אני מקווה שהביטוי היהודי לא פוגע בך), לא חסרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה עם
דני,
02/12/04 22:11
|
שבדיה, נורווגיה, יוון, שוויץ, אנגליה?
שכחתי עוד איזו מדינה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עץ הדולב?
הבוטנאי.,
02/12/04 22:09
|
תנסה מייפל (ולא - זה לא עץ דולב שבאנגלית נקרא סיקמור). ואחרי שריעננו את שיעורי הבוטניקה, תסתכל לדוגמא על דגל פורטוגל. מדינה אירופית לכל הדעות מתקדמת ונאורה. בדגלם יש צלב (המורכב ממגינים). אצל השוויצרים (עוד מדינה נידחת) הצלב הלבן באמת קצת נחבא על הרקע האדום. אולי נבחן את דגל הממלכה המאוחדת בריטניה המורכב מהצלבים של ג'ורג' הקדוש (אנגליה), אנדרו הקדוש (סקוטלנד) ופטריק הקדוש (אירלנד). כולם כידוע דמויות חילוניות לחלוטין. מה גם שבבריטניה ראש המדינה הוא גם ראש הכנסיה.... מה לעשות - פרימיטיבים. אני בטוח שהפקיסטנים וההודים המוסלמים שורפים שם דגלים על ימין ועל שמאל מחוסר הזדהות. וארצות סקנדינויה שבכל דגליהם מופיעים צלבים? הם בכלל בתקופת האבן. ויוון מה? קניבלים בחיי. בואו נעזוב את העולם הנוצרי הנבער ונרחיק מזרחה ליפן. מה מופיע על הדגל? שמש! האם יש לכך קשר לעובדה בדת השינטו הקיסר הוא בנה של השמש? מקרי ביותר. סינגפור (לא לא מכרכור) מציגה בגאווה את הסהר המוסלמי על דגלה. מומגוליה לא מתבוששת בסמל הלמאי שעל דגלה (למרות שהם באמת פרה-היסטוריים). וכך אנו יכולים להמשיך למחוזות רחוקים אבל אני חושב שהנקודה הובנה. גם לא בוטניקה וגם לא הבנה בדגלי העולם. מה יהיה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק. מייפל= אדר.
ל"ת
Gretzky,
Canada,
02/12/04 22:44
|
|
 |
OK,אך מדינת ישראל קמה ב1948,
Christian,
02/12/04 22:38
|
על תושביה האוטוקטונים בזהות שונה, עכשיו תספר לי על אוסטרליה ,וניו זילנד... מה לעשות 1948 זה לא תחילת הקולוניאליזם אלא תחילת סופו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ידידי
רפאל,
02/12/04 22:00
|
אני עליתי מצרפת לפני 8 שנים. בצרפת מי שלא מזדהה עם הערכים הבסיסיים שהחברה מבוססת עליהם (חילוניות למשל) מורחק מבית הספר ואף יכול להכנס לכלא במקרים קיצוניים. קח למשל את חובשות הרעלות בבה''ס הממלכתיים. על ההסכמות הללו חונכו דורות של יהודים בצרפת. מי שלא מסכים אם עקרונות אלו מסכן את מרקם החברה, ומוזמן לעזוב, אף אחד לא מחזיק אותו בכוח. כך עשיתי (דור עשירי בצרפת). פה זו מדינה יהודית. תשלים עם זה או תעזוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אדוני,''חוק הרעלה''
Christian,
02/12/04 22:47
|
חדש מאוד,ובכלל הוא חוק מול סימנים דתיים כלשהם!. עד סוף שנות ה60,לא היו כמעט צעירים ערבים בצרפת ויהודים יכלו לחבוש כיפה בבתי ספר החילוניים עד תחילת ''חוק הרעלה''. חוק הסימנים הדתיים נולד גם כדי להגן על יהודים מפני אנטישמיות,ויודאופוביה חדשה בגלל המדיניות הישראלית כלפי הפלסטינים בשטחים!!!! יהודים מצפון אפריקה התקדמו בצרפת פי כמה טוב חומרית ואשכלתית מבישראל הגזענית שהתייחסה אל היהודים ממדינות ערב כאל נחותים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
והרי זה בדיוק הויכוח
y,
02/12/04 21:58
|
האם ישראל היא מדינת היהודים. ולמרות זאת, אתה צודק לדעתי. אין זו בדיוק דמוקרטיה כאשר מגזרים רבים בה לא מוצאים ביטוי לשייכותם. חומר למחשבה! איני מסכימה עם מה שעשו הנערים - אין הצדקה לאלימות ולהרס ובטח לא לסמלים החשובים לאומה בה חיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Do you have other Jewish
Udi,
02/12/04 21:53
|
Do you have other Jewish country ? the answer is ''No'' - so our flag is a Jewish sign.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
go fuck urself
Mark,
02/12/04 21:51
|
all scandinavian countries have a CROSS on theri flag, asshole, if u dont like it here leave
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Mark,you are a very
Christian,
02/12/04 22:59
|
rude person You just don't know the right way how to discuss Your name is also a christian name/
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כריסטו-כסיל. זה מה יש!
המחלקה הסגורה,
02/12/04 21:49
|
לא טוב לכם? יש לכם הנוצרים 150,000 מדינות אחרות מלאות כנסיות וצלבים.
לערבים יש 22 מדינות ועם שאר המוסלמים 57 מדינות.
סעו לשם ותעזבו אותנו במנוחה עם הטעויות שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שמך?{המחלקה שבאמת סגורה.]
סעיד,
המרכז,
06/12/04 17:35
|
המחלקה הסגורה מונח מוכר בעולם המחלות הנפשיות,אז אתה חולה נפש ומקומך לא בחברה נורמלית ואין לך זכות לזרוק רפש! מי שמך?, לא טוב לך תארוז מזודדות חבוב!,ועוף לכל הרוחות שאפילו בני עמך לא יצטערו עליך, כי רובם אנשים טובים!ומקיאים חלאות מתוכם! הבנתתתתתתתתתת !!!!.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואולי גם יגרשו את כל היהודים
Christian,
02/12/04 22:18
|
|
 |
כריסטו-סכיל. ההבדל בין יהודים
המחלקה הסגורה,
02/12/04 22:27
|
וגויים כמוך הוא שיהודים מקבלים את דין המלכות. דין השלטון הקיים במדינה בה הם שוהים. אתם שהתרגלתם להיות השולטים בכל מקום, מתקשים לקבל את העובדה שעליכם לכבד את החוקים והמנהגים של המדינות בהם אתם מתארחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדינת ישראל קמה
Christian,
02/12/04 23:32
|
על תושביה הפלסטינים האוטוקטונים. אין לי בעייה להיות ישראלי,יש לי בעייה להזדהות עם ההמנון שמדבר רק על ציון ונפש יהודי. איפה כל הישראלים האחרים? הם קיימים ואתם מתעלמים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם הערבים כבשו
המחלקה הסגורה,
03/12/04 08:15
|
ולא רק את ארץ ישראל אלא חצי עולם. אנחנו מסרבים להתרגש מיללתה של אומה שכבשה ודכאה חצי עולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדינת ישראל אינה מדינה מארחת
Christian,
02/12/04 22:50
|
|
 |
מה זה אוטוקטונים?
ל"ת
בור,
עם הארץ,
03/12/04 05:00
|
|
 |
לא בדיוק
נגה,
02/12/04 21:48
|
צרפת היא לא מדינה לנוצרים. ישראל הוקמה כמדינה לעם היהודי, שהיה פזור ברחבי העולם, תקוע, כאשר בשום מקום לא רוצים אותו. מדינת ישראל היא מדינת היהודים, על זה היא מבוססת. ואני לא דתיה, שומרת מסורת, לאומנית או כדומה. אני שמאלנית חילונית. אבל זה עדיין לא אומר שמדינת ישראל לא צריכה להיות מושתתת על יסודות יהודים, כאשר היא נוהגת בשוויון בכל שאר אזחיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמת שמדינת ישראל הוקמה ליהודים
Christian,
02/12/04 22:14
|
אבל לא קוראים לה יהודה ,ויש בה אוכלוסיה מגוונת,וכולם ישראלים. נכון שליהודים זכות קדימה לעלות לישראל אבל עדיין אין זה אומר שצריך להתעלם משאר האזרחים ומזהותם. גם בהמנון אין מקום לאחר חוץ מליהודי. אם לא תשנו את המצב ,אם לא תשלבו את כל האזרחים,יהיו עוד תופעות לא מכובדות.זה גם בידיכם. לא מבקשים שיום מנוחה יהיה ביום ראשון או יום שישי,לא מבקשים שהימים החגיגיים הלאומים יהיו אחרים מאלה שעכשיו,מבקשים אפשרות להזדהות עם כל העם באופן שווה בסמלים הכללים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נוהגת בשיוויון?
nir,
תל אביב,
02/12/04 22:09
|
ושוב ''נוהגת בשיוויון בכל שאר אזרחיה'' ????? את באמת מאמינה למה שאת כותבת? על איזה שיוויון את מדברת? שוויון הכפרים העקורים? שוויון ההזדמנויות בעבודה? שוויון התקציבים? שוויון הזלזול? שוויון הקצאת הקרקעות? שוויון הישובים ליהודים בלבד?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
gdfgdf
vb,
02/12/04 21:45
|
לפי שמך כך אתה למה לא תלך לגור עם אחיך הנוצרים ? ודרך אגב ''ישו'' מחקה לך שם למעלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך אין נימוקים לכן מה יש לי לע
ל"ת
Christian,
02/12/04 22:15
|
|
 |
אדיוט
ל"ת
שייקה,
מרכז,
02/12/04 21:44
|
|
 |
מי שמדבר!!!
ל"ת
Christian,
02/12/04 22:15
|
|
 |
יש כאן תגובות בוגרות מאוד הא?
ל"ת
רוית,
02/12/04 23:28
|
|
 |
אני מקווה שאתה בטיפול
ל"ת
ציוני,
02/12/04 21:43
|
|
 |
אני בבית ספר והטיפול טוב
Christian,
02/12/04 22:16
|
|