 |
30.
מה הוא חושב לעצמו
אזח מודאג,
05/12/04 05:51
|
אני לא חכם! אני מבקשאת עזרת הציבור; האם מישהו יכול להגיד לי אם שמעון פרס הוא נורמלי?? מה הזקן הזה עדין עוסק בפוליטיקה? כל כך הרבה אנשים בארץ מתים משווץ או התקף לב איך מישהו יכל להסבר לי מדועפרס עדין לא קיבל התקף לב? מה הוא חושב לעצמו? אני חושב שהוא מושחת רציני יותר משרון! יש לנו כל כךהרבה משכילים צעירים ופרס לוקח מהם את העבודה! תארו לעצמכם שנשיא ארהב גרלד פורד היה רץ להיות נשיא בארה''ב הם מישהו חושב האמריקאים המתומטמים היו שמים אותו כנשיא? אני מבקש תגובה! אזח מודאג
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
חברי מרכז. איפה העקרונות שלכם?
גדי,
05/12/04 01:16
|
אל תתנו יד לצירוף העבודה, בשום צירוף. כי זה אומר ביצוע עקירת יהודים. אם תתמכו בזה, אין כבר מקום לקיום הליכוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
שינוי יחזרו עוד בגדול, תראו
ל"ת
מוטי חיפה,
04/12/04 18:45
|
|
 |
27.
המרכז לא מייצג את בוחרי הליכוד
ל"ת
שינדול,
04/12/04 11:32
|
|
 |
26.
גם לפני המשאל שרון הוביל
אנטישרון,
04/12/04 11:22
|
לא להתרגש ממתקפת הספינים של ארד וחורב בגיבוי חיים רמון.
חונטת החווה תקבל קרב קשה ולא תעשה ויתורים ללא תמורה.
שרון רוצה התנתקות? רק בתנאי -
הזזת נצרים לגוש קטיף תמורת סיפוח אריאל..
ואחר כך נראה..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
מתן משחק אותה
ל"ת
יונת כהן,
04/12/04 10:09
|
|
 |
24.
never vote for Likud again
Yoni,
mercaz,
03/12/04 20:40
|
|
 |
23.
שקר הסקר
עמי,
ים,
03/12/04 19:35
|
אנו גם זוכרים את הסקר שקבע ששרון ינצח בקלות במשאל של מתפקדי הליכוד לגבי ההתנתקות.
זמן קצר אחרי פירסום הסקר ההוא שרון הפסיד במשאל של מתפקדי הליכוד לגבי ההתנתקות.
שקר הסקר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
במדינת הגמדים
אריאל,
השרון,
03/12/04 19:34
|
המדינה קורסת כלכלית ומדינית. אתם מתנהגים כאילו אים אמריקה אין אירופה שכבר קצה נפשה, גם אמריקה וזאת ידענו מזמן אינה תעודת ביטוח לנצח. ולכן גמדי ואפסים של הליכוד לכו לעשות רוח וכלים בים אם זה לא יקיא אתכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
כבר קניתם את הכובע?
ל"ת
k_nemo,
Beer Sheva,
03/12/04 17:37
|
|
 |
20.
אמרתי:ליכוד,עבודה,חרדים!!!!!!!
יגאל כהן,
רחובות,
03/12/04 16:05
|
|
 |
אתה ''נביא''
אחד,
03/12/04 20:19
|
|
 |
19.
ומה ללפיד ולמופז? שטח מפורז!
Surfers Logic,
03/12/04 15:53
|
כשהאלוף מיל' מתן וילנאי השלים חצי קדנציה כסגן רמתכ''ל הוא יצא ללימודים, בעודו במדים, וממתין לגולת הכותרת של סבב המינויים... מתן היה המועמד המועדף על ראש הממשלה, באותה עת מי שהיה שר הבטחון, היה האדם שעליו לומר הכי נכון, שעליו כתוב במגילה והוא גיבור התרחיש, בו מוצהר כבל עם, ככה יעשה לאיש, אשר על כן ועל אף, ואולי דווקא מפני, שעל ביבי מתן היה מועדף, מתן שהיה בלימודים, בניגוד לתוכנית, למד בנוסף, כי המתין לשווא, כמעט כל חייו,לתפקיד הנכסף. וימהר מרדכי ובדיוק אז, החליט להיות מלך לשעה, וימשוך לרמטכ''ל את שאול מופז. ביבי בלע העלבון ולא שער לאן יגיע החשבון, כי שכח שבחווה קצוץ כנפיים שועל זנח הוא ...כברווז. וכשהגיע יום פירעון, לא שכח ולא סלח שועל קרבות, ודבר ראשון עקץ את ביבי ומתן נאלץ לראות, את מופז מוקפץ ומתמנה כשר הבטחון, ויש לשער כי חשב מתן שזה ממש מזל, אם בעת הזאת אינני רמטכ''ל.
טומי לפיד שלא חדל להתמיד ולהסביר שהעבודה חייבת להיות בפנים, לעם ולמדינה זה נחוץ, לא שיער שחתרן בלתי נלאה יהנהן לו כיין, ולא יחסוך כל תרגיל להיות בפנים, אך בתנאי ורק אחרי, שלפיד יהיה בחוץ.
עכשיו, לאחר השיעור תגיע שעת מבחן לנאמנות של מנהיגות. הדרוג והציון במהופך למוסכם, כי לפוליטיקאים רק שלבי עליה בסולם וכיון שכך, נכשל דווקא יעלה ועבר או נבחר יגוכח.
להפתעות אל נחכה, מה שהיה הוא שיהיה... בעוד יומיים או שבועיים איש לא יתפלא... אם יימצא שרב המשותף בין טומי לפיד ושאול מופז ולא רחוק היום שפריש מיש יטילם אל מנוחה בלי נחלה בשטח מפורז.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
תשובה
Avi Ecuador,
03/12/04 14:25
|
ולא הספקתי להגיב מכיוון שיצאה מהאתר של מעריב. מקום אחר, בוסטון 18 https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/831/421.html אני מכבד ומעריך את האמריקאים הבעיה היא לא בהם אלא בנו. האשמה למצבנו בעיקר בנו שאנו מאפשרים להגיע לזה. להיסתפח לארצות הברית לא נאמר בציניות, זה הגיוני ואולי רצוי בהכרה של מי אנו ולאן אנו הולכים. לארצות הברית גם יש סיבות להסכים ולא אפרט. לנו זה יתרון וישראל כנראה תהפוך בצורה טבעית לארץ דת קודש שאולי אפילו יקראו לה ישרקודש ולא דיסניקודש, לכולם יהיה טוב. ''מנהיגנו'' השמאל ועם-הארץ לא יביאו לעצמאות של ישראל אלא למדינה מלאכותית פלסטינית יהודית לא ראלית ולציאותית בקו הירוק שתהפוך קרוב לוודאי את ''ישראל'' למדינה עם בעיות אתניות דומות לאלה של דרום אפריקה. לא ביקרתי בתשובתי הקודמת בשום מקום את ארצות הברית, לא שהיא מושלמת אבל הם לדעתי משתפרים ובכיוון הנכון, אני רואה את הבעיות שלהם בעיקרן כבעיות שבאות מעצם טיבעו של ה ''אני''. יש להם חוקים של שיוויון והיגיון, נאמר עליהם על ידי אחד הרבנים (אני לא דתי במקרה) שהם מעצמה של אור ואני מסכים עם הרב במקרה זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
tguva
ofer,
03/12/04 19:43
|
Hi don't worry we didn't even feel that your stupid words are not then. Instead of trying to find any problems with the Israelis or the american just look in the mirror Kofiko and try to solve your own problems.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמע ילד שפל!
Avi Ecuador,
03/12/04 23:02
|
אתה מבזבז עלי יותר מדי זמן והשנאה מעוורת, לא רואים את הדברים הטובים ומכלילים, הכל הופך לשחור, זה הפך לאובססיה אצלך ונסה למצוא פינה של שכל אצלך בכדי שתבין או שמישהו יסביר לטיפש כמוך. אז הצעה לילד טיפש כמוך שיקבל עזרה מייד. אני היום ממלא חלק חשוב מחייך הלא חשובים אז תבדוק אם זה שווה לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
avi avi
ofer,
04/12/04 04:33
|
don't try to be our ''psichopat'' help yourself first. I still can't understand how so many people are trying to write in your name, if my name was Avi I would kill myself you stupid ass
הגב לתגובה זו
|
|
 |
hello sir
ofer,
04/12/04 04:24
|
bla, bla, bla......just check yourself in the miror
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
מתן וילנאי - שר הבטחון!
ל"ת
אפרים,
03/12/04 13:29
|
|
 |
בוקרה פיל מישמיש
מ. חיפה,
04/12/04 18:48
|
אף אחד לא יזיז את מופז, הוא ''פרנק'' ווילנאי ''אשכנזי'' ה''קוף'' עוזי כהן לא ייתן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
רק וילנאי מגלה מנהיגות!
ירון,
03/12/04 13:28
|
כל השאר רק עוסקים בתיקים. פרס מוכן למכור את אמא שלו ובלבד שיהיה לו תיק אצל שרון. על ניצחון בבחירות הוא ויתר כבר מזמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
נחיה ונראה
שלום,
03/12/04 13:09
|
יום חמישי,שרון השמאלני המושחת יפסיד בנוקאאוט.
READ MY LIPS
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הלואי שכך יהיה , ושיהיה לטובה.
ל"ת
שי,
ת''א,
03/12/04 13:40
|
|
 |
14.
ראש הממשלה חייב להיות אם פרס
אריה שור,
לוד,
03/12/04 12:53
|
בטח בעד ראש הממשלה לא השאיר שרים הוא זורק אותם הוא חייב להיות אם פרס מפלגת עבודה אם לא יש סכנה שהוא יהיה בממשלה צרה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
נפגש עם פרס במרכז המפלגה.
עמית,
מרכז העבודה,
03/12/04 12:45
|
ונחליט שהוא לא נכנס לממשלת אחדות, לא הוא, לא רמון ולא אף אחד אחר מהמפלגה.
עד שלא יהיו בחירות ליו''ר המפלגה, היו''ר יהיה מנוטרל מחלומות הכסאות שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים בהחלט!
חבר מרכז,
03/12/04 13:27
|
לא יהיו פה גניבות. הבחירות לראשות העבודה ייתקיימו תוך חודשים ספורים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
מעריב ,תפסיקו עם הספין!
אוביקטבי,
03/12/04 12:26
|
|
 |
11.
סקר : שרון ניצח במשאל הליכוד !
ל"ת
סקר,
03/12/04 11:14
|
|
 |
10.
סקר : פרס ניצח את נתניהו !!!!!
ל"ת
סקר,
03/12/04 11:13
|
|
 |
9.
יהיו בחירות.....
פרשן לעניני חרא,
03/12/04 11:12
|
רבותי יהיו שוב בחירות במדינה אבל במי תבחר?!
הליכוד: חבורה של עסקנים ועבריינים. בעלי אינטיליגנציה ממוצעת של גננת עם אבא פושע[ראה ערך גבריאלי]
העבודה: חבורה של לוזרים שחוזרת וחוזרת ושוב תחזור על כל טעות אפשרית בהיסטוריה.ולא משנה כמה מפשוטי העם יתפרקו לחתיכות.
השמאל :מורכב מערבים חכמים, וחולי נפש עם תעודות יהודיים-מקווים לנפילת והשמדת המדינה.
הדתיים - כסף כסף כסף שורף לי את קצה היד,מה שמוכיח שאלוהים קיים רק באגדות[מצטער יצפאן] וכנראה יש רק שבע או שמונה דיברות- גג [לא תגנוב ולא תחמוד -out ] .חבורה של גנבים שודדים לאור יום .
הימין - אתם תגידו לי.
המדינה בהתרסקות - ולא רק הנוצרים מקווים לישו,גם אנחנו צריכים אחד ומהר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה אנטישמי
שי,
03/12/04 12:20
|
דתיים רוצים כסף ?
אה, וחילונים לא ?
לרצות כסף זה דבר פסול ? הרי פוליטיקאים נועדו לדבר אחד בלבד- לקדם עניינים שחשובים להם. יש דמוקרטיה, ונצגיגי הדתיים קיבלו משקל מסויים. זכותם לממש אותו להשגת כסף, בדיוק כמו כל סיעה וכל ח''כ. לשם כך הם נבחרו באופן דמוקטי.
אני מקווה שגם תגיד על סיעת שינוי שהיא סוחטת כסף למען תיטרון הבימה, או על סיעת מר''צ שסוחטת כסף למען הקולנוע הישארלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא מתכוון שכל הפוליטיקאים זבל
אפללו השלישי,
אפלליה עילית,
03/12/04 13:27
|
ובראשם הפוליטיקאים החרדים, גם שינוי לפני החרדים וגם שס וגם הליכוד וגם העבודה וכל השאר. הבעיה עם כסף זה לא שרוצים אותו, אבל כאשר חומדים אותו זאת הבעיה, כאשר מתאווים אליו זאת הבעיה. כל מפלגה סקטוריאלית היא בעיה, שינוי, חרדים, ש''ס, ערבים למיניהם, שמאל מטורלל, וימין הזוי. כולם גוועלד. אז אל תגונן על החרדים הם משחקים משחק מלוכלך כמו כוווווווווולם. ראיתה את אהוד ברדק לאחרונה. בזה העם הטיפש והעיוור הזה בחר לראש ממשלה, הבנתה יוסלללללל. אגב מכת הארבה האחרונה לחובת מי היא ???????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you are the looser
jack,
03/12/04 11:55
|
|
 |
זה גדול !!!!!!
ל"ת
כן,
03/12/04 11:44
|
|
 |
תגובה לשי
פרשן לעניני חרא,
03/12/04 13:09
|
למה אתם צריכים 300 מליון שקל??
לישיבות פקטיביות? לעוד 1000 ג'ובים פקטביים?
לעוד עו''ד מושחת לרב ששוב ביצע מעשים מגונים באישה שבסך הכל באה לקבל ברכה??
ואיך זה לפתע שכחתם שאתם נגד התנתקות??
ואיך זה לפתע -אפשר להיות בממשלה שנותנת לערבים משטחי המדינה הקדושה , מה שאפילו בתורה זה אבא ואימ-אמא של החטאים.
ואיך לפתע התאהבתם בביבי ולא אכפת לכם מזה שהוא גמר על הקשישים ויהילדים העניים החילוניים??
אתם מקימים גני ילדים ומוסדות חינוך משלכם ומשתמשים במילה מיעוט אפליה כדי לסחוט עוד ועוד - אתם הבושה הגדולה אתם עגל הזהב!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קשקשן דמגוג
ל"ת
אביב,
03/12/04 14:04
|
|
 |
8.
שרון יפסיד בשבוע הבא
רפי,
03/12/04 10:38
|
הליכוד איננו ''עבודה ב'''. ושרון לא יעמוד בראש הליכוד בבחירות הבאות,ואם כן הליכוד יקבל 10 מנד''טים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
שוב השקרים כמו במשאל העם
גיא,
03/12/04 10:35
|
הפעם,השקרים יופרכו תוך שבוע שרון יפסיד במרכז תבוסה קשה מאד. אנשים לא הצביעו לליכוד כדי לקבל את מדיניות מצנע אות מפלגת מצנע בממשלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
ההתנתקות עדיפה על הקיים אך מה
משה מ,,,,
בת ים,
03/12/04 10:02
|
כידוע היה קונפליקט רב שנים ודמים בקפריסין, עד שהטורקים פלשו וקבעו קו ומתחו גדר , כ פ ו טרנספר על האוכלוסיות היוונית והטורכית כל אחת בטריטוריה שלה ,וגרמו להפרדה מוחלטת. ואכן רואים את התוצאות , ניפסק ההרג ההדדי ונעשה פרוספריטי לשני העמים עקב כך. ברור שניתוח כזה הוא ניתוח כואב מאוד, אך במיקרים כמו שלנו הוא פתרון י-ח-י-ד-י, בבחינת הרע במיעותו הלווי ופיתרון הומני יותר היה אפשרי. ואים אני צריך לבחור בין ח ו ר ב ן ס ו פ י לעם היהודי לבין הפרדה טוטלית כמובן עדיף הפרדה. וכעת איך מבצעים : א' קואליציה של ארה''ב ועוד מדינות יכפו טרנספר על הפלסטינים (מלבד הדרוזים) אל מיזרחה לנהר הירדן והיהודים מערבה לו . ב' בתקציב ענק יקימו תשתיות מודרניות לערים ופרקי תעשיה לפליטים ולמועברים הפלסטינים בירדן שרוב אוכלוסיתה פלסטינית בין כה וכה . ג' לאחר ניתוח מכאיב זה יטב לפלסטינים ,בכך שיקבלו מדינה נ ו ר מ ל י ת עים תשתיות מודרניות. יטב לישראל בזה שתקבל מדינה עם גבולות ברי הגנה ויכולת הישרדות, יטב לכל המזרח התיכון שינצל ממלחמה גרעינית , יטב לארצות הדמוקרטיות (המממנות) באשר ישראל דמוקרטית באזור תשפיע על דמוקרטיה ומתינות באזור כולו... אני יודע שרק ''משוגע ''יחשוב שהדבר אפשרי, אבל לעומת זאת כל הסדר אחר סופו חורבן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התנתקות עדיפה רק כשהיא
זה אני.........,
03/12/04 11:49
|
מוחלטת,הפרדה בין היהודים לבין הערבים,הפרדה שתכלול את כל היהודים בארץ ישראל לבין הערבים/פלשתינאים באותה ארץ,שתי מדינות לשני עמים-פשוטו כמשמעו,לא יהיה יהודי פלשתינאי ולא יהיה ערבי ישראלי,כל תוכנית אחרת לא תחזיק לאורך זמן,אז יכול להיות שזה נישמע ''גזעני'',אך זו המציאות,והדוגמא של קפריסין יכולה להעיד על הצלחה גם אם כאב בעת ביצועה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לזה אני
'',
03/12/04 12:08
|
|
 |
תגובה לתגובה של '',
זה אני.........,
03/12/04 13:01
|
במקום לומר מה שכחתי-כי אני לא-אתה מוזמן להציע פתרון יותר טוב לסיכסוך רב-השנים שלנו עם הפלשתינאים,פתח פיך ויאירו דבריך ואולי נשכיל ממילותיך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
הליכוד האמיתי ינצח שרון יובס !
ל"ת
מנצור,
03/12/04 10:01
|
|
 |
4.
חברי מרכז הליכוד
זה אני.........,
03/12/04 09:49
|
מכירים את שרון,הוא הרי ''לא שם'' עליהם,כן יתמכו לא יתמכו-הוא יעשה מה שבראש שלו,הוא תמיד מנסה להיראות דמוקראט,כמו עם המשאל שהיה,אז הבטיח בפני כל האומה שיקבל כל הכרעה,וכולנו ראינו איך ''קיבל'' אותה,בעצם,כשבודקים את ההסטוריה שלו,מבינים שתמיד הוא היה כזה,את ''ליל המיקרופונים'' אתם זוכרים ?! הוא אינו יכול להיות דמוקראט אמיתי,האופי האגואיסטי לא מרשה לו,הוא ידע להשמיץ-ללא בושה-את שינוי על שינאתם לחרדים,הוא הרי ידע זאת-כמו כולנו-ערב הבחירות,כשהמצע של שינוי היה ברור וחד ואינו משתמע אחרת,הם נגד החרדים והדתיים,אבל-משום מה-זה לא הפריע לשרון לצרף אותם לקואליציה-ולי אישית אין בעיה עם זה-אך להתעורר לפני יומיים ולשמוע את דיברי שרון על מפ' שינוי.....מה קרה ?! אז זהו,שרון מסוגל ללא הנד עפעף לשנות את דעותיו ''מימין לשמאל'' ולזגזג יותר מכל מנהיג מוכר אחר,הוא שינה גם את דעתו בקשר להתנחלויות בצורה שאינה יכולה להתקבל בשיטה הדמוקראטית,מותר לשנות דעה,אך משניבחרת על פי מצע מסויים,חובה עליך לנהוג לפיו או לעזוב את המפלגה,הוא עשה את ההיפך,גם שינה דרכו וגם כינה את אנשי הליכוד שדוגלים עדיין במצעם ''בוגדים'',ממש פילאי הדמוקראטיה השרונית....... יום אחד נבין כולנו שהתנהגות כמו שלו עלולה לעלות לנו ביוקר רב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
ברק המלך שלנו,ילמד אותכם לקח
שימון,
חולון,
03/12/04 09:43
|
העבודה תזחל על ארבע ולא יהיו בחירות מוקדמות,נא לא להתרגש אלא אם יבוא אהוד ברק שאני מעריץ מספר אחד שלו.ואז אתם תראו מזה בן אדם ..מלך!! והוא ילמד את כולכם לקח.חכו חכו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל ממזר מלך, כל ברק ממזר.
ל"ת
אני ואתה,
03/12/04 13:29
|
|
 |
2.
הצעה מענינת
שמואל,
03/12/04 09:39
|
נראה בזמן האחרון שאנו הולכים לקראת בחירות. שרון מתקשה לשמור על יציבות הקואליציה,חלק נכבד מחברי הליכוד מתנגדים לשרון,סיעת שינוי פרשה מהממשלה ולמרות התנגדות תנועתו שרון מנסה לפתות את העבודה להיכנס לממשלה. בהנחה שאנו אכן הולכים לקראת בחירות עדיין נשאלת השאלה ''ואז מה?'',הרי בבחירות ההתמודדות תהיה שוב בין שרון לעבודה ושוב נאלץ לשים בקלפי פתק שמשמועותו תמיכה בתכנית ההתנקות. רצוני להציע הצעה שתאפשר לישראל לצאת ממעגל הקסמים הזה. הצעתי היא הקמת סיעה נגד ההתנתקות. סיעה זו תאחד את כל המפלגות שמתנגדות לתכנית ותכלול גם את חברי הליכוד המתנגדים.אנסה לענות על מספר שאלות שאולי יעלו בעקבות ההצעה. 1. אבל הסקרים מראים שרוב העם תומך בהתנקות?.- לפי הסקרים פרס הוא ראש הממשלה כבר 10 שנים וקרי הוא נשיא ארה''ב. ברור שתוצאת הסקר נקבעת לפי מי שמזמין אותה ובשעת אמת כאשר יאלץ האזרח לבחור האם לגרש יהודים מביתם התוצאות יהיו שונות. ראינו כבר שבאותה שאלה עצמה נדחתה התכנית בקרב מתפקדי הליכוד למרות הסקרים. 2. אבל בוחרי הליכוד יתמכו בכל מקרה בשרון?.- בבחירות האחרונות מצע הליכוד התנגד למדינה פלשתינית ולכן ניצח שרון בהפרש ענק את עמרם מיצנע שתמך בנסיגה חד- צדדית. למרות אהבתם לשרון רוב בוחרי הליכוד מתנגדים לנסיגה כמו שכבר הוכח במשאל מתפקדי הליכוד. 3. אבל אין פיתרון אחר לבעיה הפלשתינית?.- בעבר הוצעו רעיונות רבים לפיתרון הבעיה. כאשר יהיה למפלגה המאוחדת כח רב היא תוכל לנסח מדיניות שתסיים את הסיכסוך. 4. אבל מאבקי האגו ורדיפת הכיסאות לא יאפשרו הקמת מפלגה כזו?.- אני בטוח שבשעה כה גורלית למדינת ישראל יוכלו חברי הכנסת הנ''ל לוותר על האגו האישי שלהם ואולי על סדר הופעתם ברשימה ולהתאגד יחד למפלגה שמדיניותה היא התנגדות לתכנית שרון. 5. אבל אין סיכוי לנצח בבחירות?.-גם אם נלך לפי הסקרים- 60% תומכים בהתנתקות ו-40% מתנגדים. 60% מתחלקים בין סיעות השמאל למה שישאר מהליכוד. נניח שמתוך ה-40% תקבל הסיעה 30 מנדטים שזה המספר שיש כיום למתנגדים הרי שיש לנו בחירות עם סיכוי גדול לניצחון. גם במקרה של הפסד יווצר גוש גדול בעל השפעה רבה ולא כמו המצב היום רסיסי סיעות בלי כוח.
כולי תקווה שהנוגעים לעניין יקבלו את דבריי ויובילו את המדינה יחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצחקתי אותי
2,
03/12/04 10:23
|
ההצעה שלך כל כך מנותקת, בן כמה אתה ,נראה לי שגם אתה מנותק.
מה שאתה מציע זה לאחד את כל הג'אנק ביחד , מי ישלוט פייגלין או לנדאו? מה יהיה המצע? מלחמה ודם ,לא לשלום כן לאלימות? להזכירך, לא מזמן בכנסת הצעת ההתנתקות עברה ובגדול. אבל הכי מקומם אותי האנטי לסקרים, אתה בטח מהסוג שאם סקר מוצא חן בעינהם אז, הנה הוכחה שאנו צודקים ואם לא, התקשורת אשמה והסוקרים שמאלנים. (תן לי להזכיר לך שלקראת משאל מתפקדי הליכוד הסקרם ניבאו ובהצלחה את הפסד שרון, תן לי לנחש שאז לא עלית עם תגובה נגד הסקרים)
ולשאלה הגדולה, את מי תאחד ,את ש''ס ואגודה או את מורדי הליכוד עם מפד''ל .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קריאה לכל האשכנזים הסמולנים
אאא,
03/12/04 13:10
|
חיזרו הביתה לאירופה.
ממילא אתם חיים כמו נוצרים. ממילא אתם מחוייבים לאינטרסים של האיחוד האירופי. ממילא אתם להוטים להתבולל. ממילא אתם להוטים להיות חלק מאירופה.
כדי לקיים אורח חיים מערבי-נוצרי,לא צריך מדינה באמצע מיליארד מוסלמים. בשביל זה,היהודים יכולים לחיות כמיעוט במדינות המערב,כפי שעושים היהודים בגולה. אנחנו לא בתקופת מסעות הצלב,ולכן לא צריך מוצבים או מאחזים של המערב הנוצרי בלב המרחב המוסלמי. אקסטזי,יש גם באירופה. בתי קפה,תיאטראות וסינמטקים יש גם באירופה. פאבים ודיסקוטקים יש גם בצפון אמריקה. דיוטי פרי,קניונים איקאה ועובדים זרים יש גם בצפון אמריקה וגם באירופה. כל הדברים שחשובים לכם מצויים גם באירופה וגם בארה''ב. אז מה אתם עושים פה בעצם?
אין הצדקה לנוכחות בריטים באיי פוקלנד. אין הצדקה לנוכחות בריטית בהונג קונג. אין הצדקה לנוכחות לבנים בדרום אפריקה אין הצדקה לנוכחות צרפתים בחוף השנהב ואין גם שום הצדקה לנוכחות אשכנזים סמולנים במזרח התיכון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק 100% ורציתי להוסיף ש:
אשכנזי ימני,
יש גם כאלה,
03/12/04 14:14
|
ה''אשכנזים הסמולנים'' (אין כאן שגיאת כתיב.. ) אכן השתלטו על המפעל הציוני משנות ה 20 של המאה הקודמת ולא נתנו לאף אחד לקחת מהם את השלטון (ע''ע סזון + אלטלנה). מאז שבאו ב 77 הימנים המזרחיים הדתיים, המתנחלים וכל יתר הקבוצות שנירמסו על ידיהם כל השנים ולקחו מהם את השלטון, כל מה שמעסיק אותם מאז זה איך לחסל את את אותם קבוצות ולחזור לשלטון.
הקבוצה שהכי מפריעה להם לחזור היא המתנחלים הדתיים כי הם שרתו בצבא והפריחו את השממה של גבעות יש''ע ובעצם לקחו מהם את התהילה ש''האשכנזים הסמאלנים'' נכסו לעצמם על הציונות. לכן השינאה למתנחלים הדתיים בוערת כאש בעצמותיהם, 30 שנה הם עושים להם דמונינזציה בכל כלי התקשורת הממלכתיים המגוייסים והנישלטים על ידיהם ואנשי שלומם (שהימין לא השכיל להחליפם בכל שנות שילטונו) . הם מציגים אותם ככובשים אכזריים (למרות שה''אכזריות'' כביכול של המתנחלים לא מתקרבת לאכזריות של מה שעשו ה''אשכנזים הסמאלנים לערבים ב 48), מוצצי הכסף של המדינה על חשבון עיירות הפיתוח (כאילו שהקיבוצים שלהם לא קבלו מליארדים במשך שנים) ועוד ועוד הסתות מהסתות שונות ואכן חלק מהציבור קנה את זה אולם לצערם לא כל הציבור.
היום כאשר חלומם הרטוב עומד להתגשם והמתנחלים שנואי נפשם עומדים לפני עקירה הם רצים אצים להשתתף בממשלה , פרס שכח שהפנוי והפצויים יעלו מילארדים על חשבון אותם עניים וילדים רעבים שכביכול ביבי גרם להם את זה עם ה''קפיטליזם החזירי'' (כדברי פרס) כי הכל מתגמד לעומת הנקמה שנפלה לידו במתנחלים שנואי נפשו אלו שגרמו לו להפוך ללוזר ולהפסיד בכל מערכות הבחירות בהם הוא התמודד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
מי אמר שעושי הסקר אמינים?
ל"ת
ארז,
03/12/04 09:11
|
|