 |
85.
מכונת אמת
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
05/12/04 11:56
|
לעשות לשייח בדיקה במכונת אמת האים הוא באמת התכוון להצהרתו מכיון שהוא לא יקבל את דרישותיו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
to 54
homeless,
usa,
04/12/04 22:59
|
always remember to add to the history of the yeshouv evree and keep reminding the israelis that it was the yeshouv evree that brought communism to palestine
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
WHO WANTS TO LIVE NEXT TO THEM
LIERS,
04/12/04 22:50
|
|
 |
82.
bailin is a fool #75
mali,
california,
04/12/04 20:13
|
Baillin and his ideas are bankrupt. He may be a philosopher but he is nothing but a champion for a social revolution based on ideas whose time has past. Wake up and smell the roses. The Israelis and Palestenians will reach an agreement when both parties are ready and not when we choose your hero for a leader. Baillin is not a viable entity.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
הדבר המדהים הוא שעדיין עושים
איזה דיון מעמיק,
והרוצחים צוח,
04/12/04 19:03
|
מאמירה כזו כותרת. ומה שמוכיח שהעם הזה עלוב נפש, הוא שהערבים עדיין חוזרים על פטפוטים כאלה. לערבים יש מסורת עתיקת יומין של רצח יהודים, נישולם מרכושם וטפילות על עמל כפיהם. גם בחצי האי ערב קדמו היהודים, גולי השומרון לערבים. הערבים הגיעו אחריהם. בגלל חריצותם הגיעו כמובן היהודים להישגים גבוהים בהרבה מן הערבים וגם היו בעלי רכוש, מה שעורר את קנאת הערבים. מוחמד, ימ''ש, התחיל להשמיד שבטים יהודיים וחסידיו השתלטו על רכושם. מעט היהודים שניצלו ממעשי הטבח, הפכו לד'ימים, לתת אדם, שמותר להתעלל בו ואף לרוצחו מבלי להיענש. אסור היה שלבוש היהודי יגע בלבוש המוסלמי. כשערבי עבר ברחוב, צריך היה היהודי לצטודד בשולי הדרך. מצוות הג'יהאד נוצרה כהצדקה רטרואקטיבית לטבח היהודים ונישולם מרכושם, ומצווה לעתיד. שהיא המצווה האהודה ביותר על הערבים. זו ורק זו הסיבה לבלוף ''העם הערבי הפלשתינאי''. היהודים(?) המתעלמים מן האמת והצדק ומצדדים ברוצחים הנאלחים האלה, שודדי אדמתנו מוצצי דמנו, הם רשעים שאין להם כפרה לעולמים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שיעור קטן בהיסטוריה
דני,
04/12/04 22:40
|
גם ליהודים יש היסטוריה מלוכלכת: זוכרים את הסיפור של אונס דינה. שיכנעו את כל תושבי העיר לערוך ברית מילה, ולהצטרף לעם היהודי, ואחרי זה טבחו בהם. ובימים הקרובים יותר: הציונות בהתחלה דיברה על ''עם ללא ארץ, לארץ ללא עם''. אחר כך, כשגילו שבכל זאת יש כאן עם, ראשי הציונות נשבעו שוב שוב ש''אנחנו לא מגיעים הנה לנשל אף אחד''. ב-1948 התיאוריה הפכה לפרקטיקה עם גירוש של 700,000 תושבים, כולל 24 מעשי טבח, שהידוע ביותר שבהם הוא דיר יאסין - אולי בגלל שלא אנשי מפא''י ביצעו אותו. הנסיון להוכיח שהערבים הם רוצחים, אחרי שהעם שלך עשה א. טרנספר. ב. כיבוש של כמעט 40 שנה - הוא נסיון שאפילו ג'ורג' אורוול היה מתפעל ממנו. זעקת הקוזאק הנגזל. הניו-ספיק בהתגלמותו. לכו תקראו את דו''חות אמנסטי, בורים ועמי ארצות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבעיה שהעם אוהב לא ליזכור
משה,
פ/ת,
05/12/04 00:19
|
או שמא משחק אותה ראש קטן גם ליהודים יש היסטוריה מלוכלכת: נו ואתה רוצה שיצדיקו אותך ,,, אני מסכים לכל מלה שלך כי יש לנו בעית מנהגים שפשוט לא רוצים שלום וחבל שלא אוכל לפרט לך בפרוטרוט ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה ההשוואה בכלל
Avi Ecuador,
05/12/04 02:33
|
ואנטישמים ''יהודים'' כמוכם באמת זה כבר נורמה בחלם. שקרים ועוד שקרים. אז מוסה, תשתמש בשם האמיתי שלך. בוא תספר לנו אחר כך על סיפרי ההסטוריה שלכם ועל הפורוטקולים של זיקני ציון. עוד שני קונילמל רשעים בריבוע שמביעים טמטום. היו משמידים את העם היהודי והם היו מסבירים מדוע רשעים צודקים, הסחי שבריקבון!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
tguva
ofer,
05/12/04 18:50
|
look who is talking the biggest antisimit from Ecuador
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יישר כוח
ל"ת
תודה,
חבר,
04/12/04 20:34
|
|
 |
80.
אין עצמאות ללא כוח
ישי,
צפון,
04/12/04 16:35
|
החלום הפלסטינאי קיים הן בשטחים והן בארץ השם פלסטין הוא שם תחליפי למדינת ישראל ומי שמשתמש בו לא מתכוון למשהוא אחר. ברור לשייך המכובד שלא תהייה חזרה מלאה לגבולות 67 וגם ישראל לא תסתפק בהפסקת אש אבל זה נשמע טוב לאזניים תמימות. צריך לבחור או ישראל או פלסטין - אני מעדיף ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
למוטי אטלנטה
חיים,
04/12/04 13:32
|
|
 |
לחיים
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
04/12/04 19:27
|
|
 |
78.
בדיוק קניתי אוטו בתשלומים דרך
רסר בנו,
04/12/04 13:00
|
בדיוק קיניתי אוטו בתשלומים דרך הויזה של אנשי קבע ואתם פשוט לא יכולים לעשות לי את זה. ככה? בבקשה תמשיכו עם הבלגן שישאירו אותי בקבע. בבקשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
כרגע הם מתארגנים, אחר כך יפגעו
ל"ת
מוטי,
04/12/04 12:55
|
|
 |
76.
נו,הייתם קרובים לזה עם ברק
jugeotte,
04/12/04 12:52
|
מה השתוללתם עם פיגועים? לא חבל על כל המתים אם בסוף מגיעים לאותו פיתרון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
רק ביילין יביא שלום
יוסי,
04/12/04 12:49
|
|
 |
74.
Read carefully
Roy,
Tel-Aviv,
04/12/04 12:34
|
You have to read between the lines of this false and rediculous ''truce'' offer.
This murdering criminal and his gang of shahids are clearly saying: a truce to REORGINISE! meaning these bastards can't handle our military anymore, they nead a break because we're to tough and they're not getting through to make their weekly suicide bombings
All the naive israelies that are so thirsty for nagotioation with the palestinians, i can understand that but for gods sake where are the boundaries?! do you realy believe that the HAMAS, the same organisation that wanted to destroy us completley for more than a decade now and has so much innocent blood of women children and men on their hands suddenly wants peace?!!! obviously they have reached a point where they know we and the uprising palestinian goverment of Abu-mazen, the true sane side over there, are closer than ever to destroy them
we have to be the smarter and stronger side and that means not falling for every offer that blows in the wind these days, this is not the president of Syria but a hamas terrorist and in my personal opinion i'd rather have him blown away than believe a word of his bullshit
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
בדיפלומטיות רוצים לזרוק לים?
ישראלי מפוקח,
ישראל,
04/12/04 11:57
|
הם לא מצליחים לשבור אותנו באממצעות הטרור. הם עובדים עלינו בדיפלומטיות. אל תאמינו להם. הם רוצים אותנו כאן רק בתנאי 1 רק אם נייבש את הים ונחייה לצידם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
HODNA? NOW START THE ISRAELI
INTIFADA, SO,
04/12/04 11:49
|
|
 |
71.
IF THE CHAMAS ASKING FOR HODNA
IT MEANS, SHARN,
04/12/04 11:48
|
MOFAZ AND YALON BROUGHT THEM GOOD TREATMENT.
SOME MORE TREATMENT AND WE WILL SEE WHAT THEY WILL SAY THAN.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
למה, מה קרה? מה פתאום שלום
Yoss V,
04/12/04 11:47
|
3,000 הרוגים נוספים כדברי נועמי מפורטוגל לא ילמדו את ישראל דבר, כשם ששישה מיליון לא לא הביאו את עם ישראל אלא להתחפרות נוספת בבכיינות ה'אנטישמיות' ו'כל העולם נגדנו'.
עם ישראל מעולם לא שוחר שלום היה - התנך כדוגמא, אלא שכאשר נחלש (מאז שהמיט על עצמו את חורבן הבית) עבר עם ישראל לשיטת הפרובוקציות השקטות מה שהביא עליו את הפרעות והפורעניות מאז בית שני ועד קום המדינה.
מאז קום המדינה נוהגת ישראל באסטרטגיה כפולה, שממשל שרון הביא אותה לרמת אומנות: גם מחרחרת ריב בכל המרחב וגם נוהגת בפרובוקציות רצחניות.
אבל מה, אף פעם לא שוכחת ישראל את נשק הבכיינות: הורגת, הורסת, משמידה ומתעמרת, וצועקת ''עומדים עלינו לכלותינו''. נלחמת בחירף נפש להיקרא 'קורבן'.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ולמה מה קרה מלחמה לא מספיק
משה,
פ'ת,
05/12/04 00:06
|
די עם השנאה העצמית הזו על חשבון אחרים ותפסיקו לרקוד על דם לא לכם הגיע הזמן לפתוח דף חדש ולהשאיר הכל מאחור על תקן היסטוריה העם רוצה שלום בכול מחיר ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא הבנתי, אתה בעד או נגד?
ל"ת
שוש,
05/12/04 01:46
|
|
 |
עכשיו ספר ליהודים
Avi Ecuador,
04/12/04 16:15
|
איך ערבים יודעים לפתור בעיות. עזרה: ספר להם על סדאם עם הכורדים, חוסין בספטמבר השחור, הסורים עם פלסטינים בכפרים שלהם ואם היו לסדאם, לחוסיין או לאסאד הרבה הרוגים איתכם. ישראל לא מבינה את החיסון. משתמשים בדבר שלא מתאים לכם. רוצים להפוך אותכם לבני אדם וכנראה שטועים בגדול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
yes
ofer,
05/12/04 18:51
|
|
 |
ספר להם על סדאם עם הכורדים,
משה,
פ'ת,
05/12/04 00:12
|
Avi Ecuador,הערבים יודעים לפתור בעיות הרבה יותר טוב ממה שאת חושב ובמיוחד מרואן ברגותי שחושב שלום ומה אתה זבל שמחרחר מלחמה וכל הזמן רק רושם דברי נאצה לא נימאס לך מעצמך שסובלת מחוסר מעש ובולע חינם ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפה כתבת. מסכים עם כל מילה
ל"ת
HR,
04/12/04 14:37
|
|
 |
יוסי שמחמיא לסירחון של עצמו
ל"ת
Avi Ecuador,
04/12/04 16:25
|
|
 |
תגיד אבי, אתה באמת פסיכי?
ל"ת
אורית,
נתניה,
04/12/04 20:23
|
|
 |
למה להחמיא לו פסיכי קטן עליו
משה,
פ'ת,
05/12/04 03:25
|
אורית תעברי על כל התגובות של הזבל הזה שנקרא Avi Ecuador, ותראי כמה שהם שטופות שינאה וארס ניראה לי שהוא מגיב בשכר , לא יתכן שהעתון עובר על זה בשתיקה משהוא לא ניראה לי כשורה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את מתכוונת כמוך?
ל"ת
Avi Ecuador,
04/12/04 22:34
|
|
 |
זכרון ארוך טווח
זיכרוני,
04/12/04 12:50
|
עם ישראל הסכים לרעיון החלוקה משנת 1947, שהיה משאיר לערבים את רוב שטחה של ארץ ישראל. הערבים לא הסכימו ופתחו נגדנו במלחמת השמדה. זכרון קצר? לא בבית ספרנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל70 אתה עיוור או פרובוקטור ?
אריק האדום,
04/12/04 11:58
|
או רודף שלום בלי תנאים או סתם דמגוג . אולי תקרא קודם את החוזה שמציע החמאסניק לפני שאתה תוקע לנו באוזניים ??? ואם קראת ואתה עדיין בשלך - אז אתה שום דבר ממה שהצעתי למעלה , אלא כנראה פשוט טיפש . שבת שלום .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
AFTER ALL ARABS TO JURDAN
INCLUDING THE,
04/12/04 11:46
|
ONES WHICH LIVES IN 67 BORDERS,
ISRAEL WILL CONSIDER THE REQUEST FOR HODNA.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
מה פייסני במסר הזה ??????
אלברט - מצפה,
04/12/04 11:45
|
המחבל מדבר בפירוש על הפסקת אש **זמנית** . הבנתם ??? ***זמנית*** . הכתבה לא מחדשת כלום . עדיף היה לכתוב על פיתוח פירות וירקות חדשים בפקולטה לחקלאות ברחובות .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
לא שמתם לב לתנאי הכי חשוב!!!
אוהד גרוס,
ת''א,
04/12/04 11:41
|
''החמאס יהיה מוכן לקבל את הקמתה של מדינה פלשתינית שבירתה ירושלים בגבולות 67''' טוב שעוד יש להם דרישות... הכל בגלל הצביעות של העולם המערבי שלא נותן לנו לטפל במלחמה הזאת בדרך הנכונה הם פוגעים לנו באזרחים...נפגע להם בכל אזרח ואזרח עד שיבינו את הרמז
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
משה פ''ת!!!
מעוז .ש.,
פ''ת,
04/12/04 11:28
|
משה תפסיק לחשוב שאתה חכם, ותפסיק לענות על כל כתבה! נימאסת! ביי ביי לך מושיקו פליקו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
יאמרו הכל כדי להתחרות במאזן
ל"ת
בועז,
04/12/04 11:25
|
|
 |
64.
תתחילו ב...
יקי,
רמת אביב,
04/12/04 11:18
|
הריסת המנהרות בציר פילדלפי, החזרת הנשק שלהם לרשות , הפסקת תעמולתהרצח שלכם והפסקת ירי קסמים למשך 6 ח' ואז נשקול את ההצעה שלכם....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
לא הפסקת אש, דרוש שלום!!
צפצפ,
04/12/04 11:15
|
ממש לא מאמין לאדם המיתקשה אפילו לומר את המונח שלום, ביחוד פנאטי איסלאמי המפעיל טרור כנגד אזרחים חפים מפשע. מפתיע שישנם אנשים הנותנים לו במה חופשית לתעמולת התעתועים שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
השייך יאסין הציע בדיוק את זה
אריק האדום,
04/12/04 11:14
|
הפסקת אש ארוכת טווח עאלק . גם יאסין אמר את זה ואפילו דיבר על 20 שנה . אז מה חדש ??? צריך להודות שהם לפחות מדברים ביושר . תנו להם כמה שנים של שקט להשתקם , העולם ישתנה , ואז ינסו שוב , מעמדה אחרת לגמרי . לא נסלח להם על הזילזול באינטלגנציה שלנו . והנה עוד הוכחה לאמיתות התפיסה שאומרת - זה או אנחנו או הם . נצטרך את החרב לעוד דורות רבים. זה גורלנו .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
Sure!
Ilana,
Sweden,
04/12/04 11:07
|
|
 |
60.
לכמה זמן ?
משה מ,,,,
בת ים,
04/12/04 10:59
|
כידוע היה קונפליקט רב שנים ודמים בקפריסין, עד שהטורקים פלשו וקבעו קו ומתחו גדר , כ פ ו טרנספר על האוכלוסיות היוונית והטורכית כל אחת בטריטוריה שלה ,וגרמו להפרדה מוחלטת. ואכן רואים את התוצאות , ניפסק ההרג ההדדי ונעשה פרוספריטי לשני העמים עקב כך. ברור שניתוח כזה הוא ניתוח כואב מאוד, אך במיקרים כמו שלנו הוא פתרון י-ח-י-ד-י, בבחינת הרע במיעותו הלווי ופיתרון הומני יותר היה אפשרי. ואים אני צריך לבחור בין ח ו ר ב ן ס ו פ י לעם היהודי לבין הפרדה טוטלית כמובן עדיף הפרדה. וכעת איך מבצעים : א' קואליציה של ארה''ב ועוד מדינות יכפו טרנספר על הפלסטינים (מלבד הדרוזים) אל מיזרחה לנהר הירדן והיהודים מערבה לו . ב' בתקציב ענק יקימו תשתיות מודרניות לערים ופרקי תעשיה לפליטים ולמועברים הפלסטינים בירדן שרוב אוכלוסיתה פלסטינית בין כה וכה . ג' לאחר ניתוח מכאיב זה יטב לפלסטינים ,בכך שיקבלו מדינה נ ו ר מ ל י ת עים תשתיות מודרניות. יטב לישראל בזה שתקבל מדינה עם גבולות ברי הגנה ויכולת הישרדות, יטב לכל המזרח התיכון שינצל ממלחמה גרעינית , יטב לארצות הדמוקרטיות (המממנות) באשר ישראל דמוקרטית באזור תשפיע על דמוקרטיה ומתינות באזור כולו... אני יודע שרק ''משוגע ''יחשוב שהדבר אפשרי, אבל לעומת זאת כל הסדר אחר סופו חורבן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
כיבוש המדבר
מוטי אטלנטה,
מדבר הנגב,
04/12/04 10:49
|
וזו הצורה בה תכבוש את מדבר הנגב יערות תמרים מחד,סלילת כבישים מאידך.קרונות רכבות משא המובילות עפר ואדמה פוריה.ומשאיות להובלת אדמה פוריה.העברת צינורות מים מתוקים מסוריה או ממקורות הנילוס. ובעזרת תקציבי ענק של כל מדינות העולם.תערבב אדמת מדבר באדמה פוריה ותיצור אדמה חקלאית.תיצור אגמים מלאכותיים של מים מתוקים. תבנה לולים רפתות -ותנצל אנרגיה סולארית. מכונית חשמלית תהיה בידך -תעצור בתחנת הדלק לצורך החלפת מצברים. את המצברים הריקים יטענו בעזרת לוחות סולאריים מהשמש. על כל מצבר בנסיעה יהיו 5 בטעינה. מיערות התמרים תפיק ספירט לשימוש בגנרטורים לתוספת חשמל. והכל יהיה טוב בעזרת ה' -רק הסר דאגה מלבך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
הפסקת אש תמורת הפסקת אש
ביזי,
אל-מסעאדי,
04/12/04 10:49
|
ותו לא !!!
לא 67
לא 47
לא 39
לא 29
אנחנו כאן והם שם !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
בשביל מה בנינו צבא?
אריה,
אירופה,
04/12/04 10:45
|
לישראל יש יותר משאבים כספיים וצבאיים מאשר לכל מדינות ערב הגובלות אותה ביחד. אין שום סיבה שישראל תוותר על אף סנטימטר שהיא כבשה. עם הפלשתינים אינם מוכנים לציית לחוק הישראלי אז הגיע הזמן לגרש אותם משטח ישראל. לשאול את זורק האבנים שנתפס לאן הוא רוצה לנסוע ולהצניח אותו מעל למעוז חפצו עם ברכת דרך צלחה. להשמיד את בתיהם אחד אחד עד שלא יהיה להם איפה לגור יותר. מאז ומתמיד מי שהיה חזק יותר הוא זה שקבע מה יקרה לחלש. וכל עוד ארצות הברית לצד ישראל, ישראל יכולה לעשות מה שהיא רוצה. לנצל את המלחמה הבאה נגד האיראנים כדי לצמצם את הנוכחות הפלשתינית בישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
That only temporarily
Ahmad,
Hamerkaz,
04/12/04 10:56
|
Looking back to history you learn that you cannot be strong for ever
And that America might stop helping you
And Arab countries will change and get stronger
What would you do then???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כלום
אריה,
אירופה,
04/12/04 12:47
|
|
 |
It's more permanent than u r
logic,
04/12/04 11:44
|
If it not the US it would be China if not China - India.
Thank you for your concerns - we'll manage
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
הבחירה של בוש עשתה משהו
שונא שמאל,
04/12/04 10:40
|
כולם חיכו לבחירתו של קרי.הסורים החיזבאללה החמאס השמאלנים יפה הנפש שלנו.אבללללל נבחר בוש אז כווווווווולם ילדים טובים ורוצים שלום עם היהודים.הם לא רוצים זכות אפילו לחזור לרחוב שיינקין.עכשיו הם יודעים שהשמאל הסהרורי המסטול יעשו להם את העבודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
המוסלמים עוד לא הבינו ש...
סלאח אלדין,
04/12/04 10:29
|
לא הבינו ולא יבינו שעם יהודים בחיים לא יהיה שלום . כי היהודים הם רוצים לכבוש את כל המזרח ולא מסתפקים בארץ הקודש שלנו אבל זה בחלום שלהם,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה אולי מתגעגע...
מבין ערבית,
04/12/04 11:25
|
לימי סאלח אלדין אך עדיף לך לשכוח מזה , ימים אלו לא יחזרו לעולם !!!העולם התקדם ואתם נשארתם חברה פרימיטיבית ואכזרית הדוחה כל יד מושטת לשלום ע''י נשיכתה. אם היה לכם מספיק שכל והייתם מתגברים על רגשות השנאה שלכם, הייתם מקבלים שלום ושלווה ושגשוג ורווחה כלכלית .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
Who is the killer???
Ahmad,
Hamerkaz,
04/12/04 10:18
|
Before any palastinien organization was born The STERN, HAGANA, and other
zionist terror organizations were killing innocent village people in palastine and driving them out of their homes
Kfar Qassim, Tantura,Are some names of villages.
some years later bombing a children school in BAHR EL BAKAR by air force and killing many in Egypt
Latly JINEN,RAFAH and still going on
So please when it is about killing and Terror remember that you are the masters
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
אם?
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
04/12/04 09:48
|
אם כל היהודים בהווה ובעתיד יקבלו אזרחות אמריקאית אוטומטית ושאר מדינות העולם יפתחו כיסיהם לפיתוח הנגב הן ע''י כסף והן ע''י מתן מים,אז יש סיכוי שמדינת ישראל תלך להסדר לא בדיוק כזה אבל קרוב לזה. אבל כאשר תנאי א' אינו מתקיים מכאן אתה מבין שברגע שהים יקח חלקו כתוצאה מאפקט החממה, ולא יהיה ליהודים את יהודה ושומרון הרי זה בבחינת גזר דין מוות והתאבדות קולקטיבית. ואז כל הצעה הנוגעת ליהודה ושומרון תיפול. לגבי ירושלים-הצחקת אותי! ''אם אשכחך ירושלים תשכח ימיני תדבק לשוני לחיכי אם לא אזכריכי אם לא אעלה את ירושלים על ראש שמחתי.'' מקווה שהתשובה הובהרה מעל כל צל של ספק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
זהו רבותיי, זה תחילת הקץ.נתראה
ל"ת
בעוד 2000 שנה,
ביי,
04/12/04 09:30
|
|
 |
51.
זהירות משקרים...
שחר,
04/12/04 09:29
|
כבר למדנו על בשרנו את ההבטחות של הפלסטינאים. רק מעשים וימים וזמן (לא קצר) יראו אם הם באמת רוצים שלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
עוד תרגיל הרדמה של הפלסטינים
בנצי,
04/12/04 09:17
|
אסור לפול בפח בפעם השניה-הספיק לנו אוסלו 1 אבל אין ספק שיהיו מספיק סמולנים שיפלו בפח ויחלישו אותנו שוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
כל עם מצידו השני של הירדן
ל"ת
נוח,
ירושלים,
04/12/04 09:05
|
|
 |
48.
עוד לא היתה בהיסטוריה
מבין ערבית,
04/12/04 09:00
|
חבורה כזו של עגלים קטני מחשבה וקצרי זכרון כמו השמאל הישראלי.
ונכון שבאמירה זו אני קצת משחק לידיהם של רוצחי החמאס הרוצים לשסות אותנו איש באחיו (משראו שהם בפני סכנת כליה עקב הפעולות המבורכות של צה''ל).
אולם חשוב לומר את הדברים הללו כדי שלא ניפול שוב בפח .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
אצל אלוהים אין חלוקת- פרסים
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
04/12/04 08:35
|
כיון שהעם היהודי המוסלמי והנוצרי לא מלאו עדיין את יעודם בטיפול בגר ביתום ובאלמנה בעני ובחלש והם קבלו כבר אפס גדול במבחן האלוהים מה שנותר להם זה ללכת להתפלל!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
שקרניים-אסור להאמין בכלום
ל"ת
דויד,
04/12/04 07:26
|
|
 |
45.
הפוך
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
04/12/04 07:06
|
הקול קול עשיו והידיים ידי יעקוב. לא תצליחו להפריד בין היהודים למוסלמים ולו יתהפך העולם. סוף!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
WHO ARE THEY KIDDING?
ל"ת
NO TRUST,
WORTHY,
04/12/04 06:15
|
|
 |
43.
HARD TO BELIEVE A MUSLIM
ל"ת
FROM EXPERIENCE,
OF YEARS,
04/12/04 06:09
|
|
 |
תפסיק לדבר שטויות
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
04/12/04 06:36
|
מוסלמים ויהודים בני-אברהם יחיו ויגורו יחדיו בארץ ישראל השלמה יעבדו את האלוהים ויעזרו האחד לאחר-ברור? או שצריך לחזור על המילים...? והמשיח בדרך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
SURE, AND THIS WILL HAPPEN
ל"ת
TOMORROW,
04/12/04 11:39
|
|
 |
42.
יהודה ושומרון
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
04/12/04 05:37
|
יהודה ושומרון שייכים לעם היהודי לא יהיה פינוי ותפסיקו לבלבל במוח. סוף סוף יש פיתוח בשממה של יהודה ושומרון ואלה מתחילים לדבר את השטויות שלהם ומאלצים אותנו גם לקרוא ולהקשיב-יאללה או שאתה אזרח במדינת ישראל נאמן לדגלה ולעם היהודי או שתצא בחוץ. זו האמת במילים פשוטות ומובנות לכל אוזן-הבנתם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
קצת התבלבלתם חמסניקים
משה,
04/12/04 05:30
|
זה אנחנו שצריכים להכיר בכם ולא אתם בנו. ותנחשו....... לא, אנחנו לא רוצים להכיר בכם. אין לכם זכות קיום. אז אל תעשו לנו טובות. תכירו בנו או לא, אתם בני מוות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אהבתי .
ל"ת
שינדול,
04/12/04 11:18
|
|
 |
40.
בלבלני מוח
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
04/12/04 03:58
|
|
 |
אטלנטה השלמה
yoka,
atlanta,
04/12/04 04:57
|
מוטי איפה אתה ב סנדי ספרינגס או ב דנוודי? לכתוב מכאן ארץ ישראל השלמה זה יותר עצוב ממצחיק חג חנוכה שמח לך ב ג'י סי סי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליוקה
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
04/12/04 06:54
|
ארץ ישראל השלמה בשבילי גם כוללת את העם האמריקאי הדבקים באלוהים ע''י משיחם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליוקה אטלנטה
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
04/12/04 06:28
|
הבן שלי שמצטרף עכשיו לשירות כטייס בחיל האויר לא חושב שזה עצוב גם בתי שמשרתת בצבא אינה חושבת שזה עצוב וגם אני. חג חנוכה שמח גם לך, והמשיח בדרך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
עוד מאמץ,נשבור לחמאס את העצמות
ל"ת
דוד,
04/12/04 03:37
|
|
 |
38.
כמה הערות לשמאל...
ירון,
תל אביב,
04/12/04 01:13
|
קם ערבי שעד אתמול לא ידענו אפילו מיהו בכלל ומכריז שהחמאס רוצה שלום ואחרי חמש דקות אתם כבר החלטתם ששוב שרון דופק לכם את השלום ?
ואיך זה שפתאום פתאום כל העולם מסתכל בעינים מלאות תקווה של שלום על המזרח התיכון ולמה ? כי יאסר עראפת מת , כן אותו אחד שנבחר לפרטנר לשלום .אני חושב שאתם צריכים באמת לעשות חשבון נפש על מי באמת דפק את השלום..ולשאול את עצמכם מאיפה פרץ האופטימיות שיש באיזור פתאום (ואני מקווה לא להתבדות )
ואתם טוענים ששרון דופק את השלום עם הפלסטינאים ...והאמת היא שעוד אין עם מי לדבר כי להזכירכם אבו מאזן עדיין לא נבחר וכל אמירה בעד אבו מאזן מצד ישראל פפשוט תפריע אבל מה זה לעומת הצורך הבסיסי שלכם השמאל להגיד ששרון הוא האשם וחס וחלילה לעראפת לא היה שום יד בדבר האינתיפאדה.
כשאבו מאזן היה בשלטון האשימו שוב את שרון שהוא הפיל אותו בכך שלא עזר לו לבסס את כוחו כי השפעתו ברחוב הפלסטיני חלשה והנה חודש אחרי לכת ערפאת אנו שומעים זמירות חדשות מהחמאס כאלה שלא שמענו אף פעם וכל זה בזכות אבו מאזן ''החלש'' . לא שרון הפיל אותו !! .
אני רוצה להדגיש משהו חשוב - אני ממש לא מחסידי שרון לא הצבעתי לא אף פעם אבל אם הייתי יודע שהוא יפנה לדרך שבחר הייתי מצביע לו בלי שום של ספק . חשוב שדווקא שרון , מנהיג ימני , יהיה זה שיוציא אותנו מהשטחים למען אחדות העם שלנו .
ודבר נוסף לגבי סוריה - שלום עם סוריה כרוך בהחזרת הגולן . לאף מנהיג לא יהיה הכוח לוותר בו זמנית על הגולן ועל עזה ועל הגדה . לאט לאט נפתור את כל הבעיות אבל נתחיל עם הבעיות החשובות יותר .
ודבר אחרון - הגיע הזמן שתרדו משרון - הוא עושה כיום דרך ארוכה יותר לכיוון השלום , יותר ממה שהפרטנר שבחר השמאל עשה במשך יותר מעשור . אפילו אבו מאזן עושה בחודש יותר מעראפת , אפילו מהמצרים שומעים זמירות חדשות על שרון.המהפך שעשה שרון בשנה וחצי האחרונים גדול בעשרות מונים מהמהפך של עראפת וחשוב שתבינו את זה !!
הגיע הזמן שהשמאל יבין שרעיון אוסלו היה נכון אבל הפרטנר שבחרתם הייתה הבחירה הגרועה ביותר . רבין שילם בחייו על הדרך שבחר והפרטנר שלו שלח אנשים אחרים למותם - ופה נעוץ ההבדל הגדול .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעות - החמאס לא מציע שלום
דנה,
ירושלים,
04/12/04 08:41
|
נאמר בכתבה שאם תקום מדינה פלסטינית בגבולות 67 תהיה הפסקת אש ארוכה. ארוכה? עד מתי?. בפירוש א-זאהר אמר הפסקת אש ולא שלום. והוא לא התבלבל או טעה. זאת בדיוק שיטת הסלאמי הפלסטינית. קודם ניקח את אדמות 67 ואחר כך נתחמש ונתעצם ונילחם על אדמות 48. אז לפני שהימין והשמאל מתכתשים כדאי לקרוא היטב את הטקסט ולהבין את הנאמר וגם את מה שלא נאמר בו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה מזל שהיה לנו ערפאת
Avi Ecuador,
04/12/04 03:05
|
מי יכל להביא יותר מהר לחידלונה של מדינת ישראל? מי היה מפריע לשמאל ולמנהיגות חלם? ערפאת היה הוא הנס לדור עגל הזהב שצמח בחלם. זכותו להיות חג בישראל ויש לנו תאריך מתאים בנובמבר, התאריך האמיתי אני מתכוון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
פניקה אחי
Avi Ecuador,
04/12/04 01:04
|
יו, מה יהיה? מה, בסוף יכריחו אותנו לעשות שלום? מה זו הקנוניה הזאת נגדנו? מה, לא היה טוב מלחמה? קצת דם, הלוויות, יום הזיכרון. לא סבבה? קצת שכול לא הזיק לאף אחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד שפל שמפגין את צחנתו
ל"ת
Avi Ecuador,
04/12/04 02:28
|
|
 |
36.
הכל רק דבורים - אין אמונה
אלמונית,
הרצליה,
04/12/04 00:02
|
|
 |
35.
הבנת הנקרא
אלון,
נתניה,
03/12/04 23:25
|
הסמולנים כצפוי משנים את התוכן של המסר מהפסקת אש זמנית לשלום לנצח. הפעם לא ניתן לכם לעבוד עלינו. החמס צריך זמן להתאושש ולהיתחמש ושוב אתם רוצים לתת להם הזדמנות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מילים כדורבנות
NY,
04/12/04 03:49
|
יפה אמרתה. התגובה על האנאלפבתיות ממחישה את זה שהשמאלנים הם באמת סמאלנים.....אנשים קטני קומה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבנת הנקרא או אנאלפבתיות
אורי,
04/12/04 01:52
|
|
 |
סמול=small
אלון,
נתניה,
04/12/04 04:06
|
|
 |
השמאל מהמרים ניצחיים
Avi Ecuador,
04/12/04 01:47
|
תמיד חושבים שהסיבוב הבא של הרולטה הרוסית יש לו סיכוי. חושבים שלאס ווגס היום בישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Russian
ofer,
06/12/04 19:48
|
rolete is grae for you but in a diffrent version the gun is fully loaded
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
F U ya terrorist
ל"ת
don't need his,
03/12/04 23:02
|
|
 |
33.
זה יהיה הנצחון שלהם
וורה,
03/12/04 22:32
|
|
 |
32.
Beware of the Hudnya Hudabiya
Yaakov,
03/12/04 22:25
|
They take after their prophet muhammad, who signed a treaty with the meccans for peace, because the meccans were strong, and muhammad was weak. Muhammad then went to Medina, became strong, and came back mecca, violated the treaty and destroyed his ''peace partners.''
They call this the hudna hudaybiyaa because the treaty was signed on the hudabiya straights in Saudi Arbia. As we know, Oslo was a hudna hudabiya.
And this too is the same.
That's the truth of it, how Israel chooses to proceed must be based on this reality!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
ומיהו סרבן השלום ? -שרון ושות'
נועמי,
פורטוגל,
03/12/04 22:24
|
וכך לאט אבל בטוח מתגלה הפרצוף האמיתי של ממשלת הכנופיה של שרון, מופז ויעלון כסרבנית השלום בסכסוך במזה''ת. הסכסוך המזים את הטירור העולמי כולו !!!! הנהגת הרשות מוכנה לשלום, הנשיא אסאד חוזר ומתחנן לשלום, ועכשיו גם הנהגת החמאס. העולם הערבי כולו כבר אימץ בועידת ביירות את הצעת השלום הסעודית המבטיחה לישראל שלום ונורמליזציה עם העולם הערבי כולו !!! - לא הסדרי ביניים, לא תוכניות בוקי סרוקי של אחיזת עיניים של ''התנתקות'' - אלא שלום כולל וסופי ומוחלט, עם שגרירים, ויחסי סחר, וגבולות פתוחים לתיירות.. בקיצור כל מה שישראלים הגונים חונכו עליו וחלמו עליו.. והנה, באופן ממש לא מפתיע, מתברר לנו שישראל מעדיפה לאטום את אזניה נוכח כל קריאות השלום הללו, והיא מעדיפה להתעסק עם טומי לפיד, וישי, והרב אייכלר במקום זה, וביחוד עם ועידת הליכוד והעבודה - תירוצים על גבי תירוצים, שאפילו מי שמשמיע אותם לא מאמין בהם - והכל כדי להמשיך ולקיים את הכיבוש והדיכוי של העם הפלשתיני ולקיים את מפעל ההתנחלויות המטונף. !!! כי כידוע לכל ישראל מבינה רק את שפת הכוח - ורק אחרי שהיא תקריב עוד 3,000 או יותר קורבנות שווא למולך הכיבוש וההתנחלויות רק אז , ורק אחרי שתימלא כוס הדמים עד תומה - רק אז ''תסכים'' ישראל , בלחץ העולם כמובן, לקבל אותו הסכם שהיא יכולה לקבל עכשיו ללא קורבן אחד נוסף... יידעו היטב אזרחי ישראל הקוראים את הידיעות הללו, על נכנות החמאס, והנשיא אסאד והעולם הערבי כולו לשלום עם ישראל, והנוכחים בבוז שממשלת הכנופיה של שרון מפגינה כלפי הנכונות הערבית הזאת, כי הם , הם אזרחי ישראל, באדישותם להתנהגות ממשלתם הופכים עצמם למתים-החיים של המלחמה הבאה המהלכים כבר עכשיו בישראל !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
to Noemi in Portugal
l,c,,
canada,
04/12/04 17:13
|
It is very easy to be abroad and criticize the Israelis, beside - when was the last time Israelis knocked on a door of an Arab home and shot adults and children indiscreminately? I believe you should wake up and come back to reality. Get more informed about the suffering Jews went through in Irak, in Lybia, in Egypt ect, even though they were in very good relationship with them, Good Luck
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נעמי, תשארי בפורטוגל לתמיד !
מבין ערבית,
04/12/04 09:07
|
על כמוך נאמר ''חכמים בלילה''. ויש לנו כאלה מספיק אצלנו .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תלמד משהו.
מוחמד. אום אל,
פחמיישן.,
04/12/04 09:34
|
נעמי היא ערביה מישראל. תמיד כשיש שם ומגורים זו הטעייה של עוד ערבי עוכר ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם היתה ערביה
מ.ע.,
04/12/04 09:48
|
|
 |
xxxxxx
פורטו,
פורטוגל,
04/12/04 09:01
|
|
 |
Hachamas diber veata Nafalta
Zvika,
Germania,
04/12/04 02:15
|
Ani lo Jodea Lama Yesh lacha kasot sina neged Israel Vememshelet Sharon .Im anchnu zrichim lehaamin ma shehachamas omer ,as se rak biglal shehachamas mefached pachad mavet misharon, Afilu Mubarak amar etmol sherak SHARON Yachol laasot shalom veaf echad acher lo yazliach laasot shalom Kach amar Mubarak nesi Mizraim sheani batuach shehu lo kolkach ohev et sharon aval hu roe et hamazav kmo shehu velo kamocha . Taase shiurei bait lifnei sheata kotev shtuyot............
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Amazing
Alon,
Netanya,
04/12/04 02:09
|
You have hours to wite long meaninless responses, but you don't have two minutes to read the article. The hamas wants a temporary cease fore not prace. It needs to rebuild it's self after suffering blow after blow from our heroic defese forces
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תתרגש ממנו
Avi Ecuador,
04/12/04 02:33
|
סתם רשע אנטישמי ערבי מתחזה. תוריד עליו את המיים, הוא תמיד צף מחדש בשמות אחרים, אפילו עלי התלבש, ראה תגובה 37 לדוגמה, זה מתחזה בשם יוסי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
YOSSI V
Avi Ecuador,
04/12/04 01:54
|
אחד מל''ז רשעים שב''זכותו'' העולם אולי יחרב. לא יספר לכם על אחיו הפלסטינים ומעשי הרשעות שלהם ועל מה אנו חייבים להם פרסים או מדינה. לא יספר שהיה ''חסר'' רק ניצחון אחד שלהם בכדי שיהיה לנו זכויות להתקלח. בטח היו מקימים לנו מדינה הרשעים, היו עושים לנו דמוקרטיה בשיח מוניס עם אחד העם וביילין. אתם חושבים שהיו שאהידים יהודים אולי. טוב, לא חסר שאהידים מתאבדים יהודים, מאבדים את עמם לדעת ומקריבים אותו לעגל הזהב הפלסטיני, בונים לנו אותו מנהיגי חלם וצה''ל ועם הארץ ורשעים כיוסי נועומי תומכים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
it's not yet Purim
Yuda,
04/12/04 03:47
|
|
 |
מצידי שתתפוצץ
Avi Ecuador,
04/12/04 16:29
|
|
 |
hello Avi
ofer,
05/12/04 01:20
|
looks like you are the one that is going to blow up you idiot
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
we have been here before
Ronen,
03/12/04 22:18
|
it does not work. they collect more money, more weapons, more contacts within Israel and before we know it, buses blows up in Tel Aviv. we need to do peace with their leaders not with Hamas. or Islamic Jihad. WE KNOW WHAT THEY WANT IN THE LONG RUN.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
gorem has intelligence info
gorem,
03/12/04 22:16
|
don't be dumb, we have interliigence..words are not enough ...what happens on the ground is
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
Everything is accpetable excep
Arie,
03/12/04 22:10
|
except Jerusalem as their capital!
Jerusalem should and must be ours for ever - until the end of time! They can make Jericho or Shchem or even Hebron their capital, but not Jerusalem!!!
There cannot be two capital cities besides eachother with the same name!
Anything goes, except Jerusalem as their capital city!!!!
Shabat Shalom
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
הפסקת אש?
אילן,
ניו יורק,
03/12/04 21:59
|
שאלה ראשונה לכמה זמן? שאלה שניה להמשיך את הפסקת האש יצטרכו כל היהודים להיהרג? שאלה שלישית על מי הם עובדים? כנראה שרק שמאל קיצוני כאנשי ''מצפן'' יאמינו להם וינסו לשכנענו להתאבד רק כך הפסקת האש של החמס תחזיק מעמד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
18+19
G.Grenfield,
eg,
03/12/04 21:53
|
Nice try you are the same person in a diferant identity but for shure both are arabb
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
THEY EXPLICTLY SAYING.UNTIL WE
WE GET POWER,
03/12/04 21:46
|
MONET, INTERNATIONAL ECCEPTANCE, LAND.
AFTER THAT WE WILL TRY TO DESTROY YOU AGAIN, BUT THIS TIME OUT START POINT IS MUCH BETTER.
AND THERE ARE FOLISH ISTRALIES THAT BELIF THEM,.
THESE ISRALIES , ARE FROM THE SMALL, THE ONE THAT BROUGHT OSLO, AND THANKS GOD FOR SHARON THAT WIN ISRAEL FROM THAT DISASTER.
LET SHARON 20 YEARS, AND HE WILL BRING REAL PEACE AND REAL ISRAEL. NOT LIKE THE ONE THE CHAMS OFFER TO THE S.... SMALL.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
מגיבים עלובים, תנו צ'אנס!!!!!!
ל"ת
מה האלטרנטיבה?,
03/12/04 21:38
|
|
 |
if they saY HODNA, IT MEANS
THEY WILL,
04/12/04 11:38
|
LET YOU LIVE,MAYBE, AND WILL TRY TO MURDER YOUR CHILDREN AND THEIR CHILDREN.
THEY NEED HODNA BECAUSE SHARON KARA OTAM.
TO EXPLAIN AGAIN???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
chance with your sister
ל"ת
Dror,
usa,
04/12/04 03:04
|
|
 |
23.
החמאס לא שקרנים-מה שהבטיחו קרה
ל"ת
אזרח,
03/12/04 21:36
|
|
 |
22.
Continue killing them
Arieh,
USA,
03/12/04 21:27
|
Israel should continue finding and destroying all HAMAS and El_UKTZA militias until the last one is killed.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
And what is that you want
Altair,
04/12/04 00:50
|
Sounds like Hamasnic in reverse. So how can you bleme them using your methods?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
DO not trust them.
New Yorker,
NYC,
03/12/04 21:18
|
Attention All, the HAMAS ask for seace-fire only ,not a permanent pease. 1.to reorgenize itself. 2. to reduse our awareness. 3.They believe (just like its written in the Koran) that its ok to make a temporarly pact with the enemy until time will be more comfortable to make the war again (when the enmy is sleepy or so). after all thats what Muhamad did.
SO, please please please do not trust them even a bit. from there point of view agreement with the enemy is never need to be respected.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
נחיה? סביר להניח שאנחנו נחיה
ל"ת
אתה - חפש,
מטוסים מעליך,
03/12/04 21:18
|
|
 |
19.
israeli christian arab
shadi,
03/12/04 21:10
|
come on guys lets face it...living in peace is a wonderful thing that all of us want to see.... for once and for all, lets just have two states living next to each other in peace...why can not we do that ? shadi
הגב לתגובה זו
|
|
 |
agree
Sharon,
04/12/04 01:19
|
I agree with you 100%,Lets live in true peace, Insheala
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Who wants peace?
altair,
04/12/04 00:47
|
this is not the case. Many want to leave with their opinions, not with their neighbours. Other want piece and not peace.
For many peace is just an ideal that you will make no effort to achieve. Hatred is much more satisfying. It has always been
הגב לתגובה זו
|
|
 |
answer
Avner,
03/12/04 23:18
|
because after 55 years of bad experience it is near impossible to trust you and it would take probably a full generation to establish some sort of trust between us.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I'll tell you why.........
Arie,
03/12/04 23:16
|
Because in case you don't know, there is no such thing as ''palestinians''! And before the British mandate left the region, they accepted thousands of Arabs from all of the countries in the region and made them ''permanent residents'' in a short few hours after they arrived here. You don't believe me? Check historical records. These people don't deserve another country, they already have a homeland - it's called Egypt, Jordan, Saudi or whatever country they came from.
And as for Jerusalem, the city of Jews - FOREVER, it's not even mentioned once in any Muslim's s. Therefore, Muslims have no right to claim it as their Capital city! It is a part of the Jewish history and will be a part of the Jewish future until the end of time!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
PEACE IN THE MIDLLE EAST!NOW!!
voiceof silnce,
03/12/04 20:56
|
i just wonder who is this ''goren'' who decided its another scam to erase israel,al we know to say is that the palestinians want to fight,but every time they tell the world they are ready for peace we quickly denay it and say its the new solution to erase us. who is the one that wants to keep on fighting then? i just ask all the parents in this dammed land how long will you keep making your kids targets for bullits? when will we make our ''authorothies'' stop treating our lifes as if it have no value or meaning? please my brothers and sisters mothers and fathers please stand up to all those ''gormim'' that tells us that there is no other way to live without the war and shout them how sick we are of them and their violent abusing way!!!! peace is just a matter of perspective,change your perspective,and you will change your reality! PEACE IN THE MIDLLE EAST!NOW!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
הפסקת האש נועדה להתחדשות......
ל"ת
עד לפתרון הסופי,
03/12/04 20:51
|
|
 |
16.
They are fooling us
Yoni,
mercaz,
03/12/04 20:38
|
They are getting smarter now. We will sign on to ''peace, give them more land, more power, and then it will blow up in our faces.
this will increase international pressure on Israel to move
if we listen, we will be going as sheep to the slaughter.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
בזה אתם דמגוגים שמאלניים תמיד
ל"ת
מאכילים אותנו,
03/12/04 20:33
|
|
 |
14.
מעשים של החמאס- לא דיבורים!
נמאס מדיבורים.,
03/12/04 20:21
|
|
 |
13.
ערבי מתון לא יקום ולא יהיה
ל"ת
מתנחל,
03/12/04 20:21
|
|
 |
ערבי מתון
עמיר,
נהריה,
04/12/04 08:16
|
ויש משג שנקרא מתנחל מתון ? עצם המושג ''מתנחל'' ולא מתיישב אומר הכל : מתנחל : קובע עובדה, לא ממש מקבל את מרות השלטון, מנסה בכוח לשנות מציאות ועוד. מתיישב : מקים את ביתו ונחלתו במקום פורמלי ומאושר. העובדה שבהחלט עומדת לטובת המתנחלים היא, שרוב ממשלות ישראל כן תמכו, סייעו, עודדו את המתנחלים משיקולים שונים שלחלוטין מאלה של המתנחלים. בעוד המתנחלים ( חלקם, לא כולם ) רואים בבנייה וביישוב שטחים ביהודה ושומרון שליחות דתית / לאומית, כל ממשלות ישראל שסייעו בזמנו למפעל הזה, עשו זאת משיקולים פופוליסטיים, מפלגתיים ולכן ברגע שהמצב הפוליטי / מדיני מחייב אותם אחרת, הם מפנים גב למפעל בו הם תמכו. אבל, בסופו של יום, מי שרוצה לחיות במדינה דמקרטית ( עם כל החסרונות ), חייב למלא אחרי החוקים שהכנסת הריבון קובעת ולקחת את הנחיות הרבנים כדעה שלהם בלבד שאיננה מחייבת לפעולה. סיכום : בסה''כ אין הבדל גדול בין ערבי ( יותר נכון מוסלמי ) קיצוני ליהודי דתי פנאטי קיצוני כפי שבתקופות מסויימות בהיסטורייה היו נוצרים קיצוניים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Moderate settler
altair,
04/12/04 00:42
|
Is it mentioned in contradiction to a moderate settler?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
הפסקת אש
A,
NY,
03/12/04 20:19
|
החמאס לא הבין שאנחנו מחפשים פסקת אש לכל החיים ולא סתם משהו ארוך טווח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
אבל המתנחלים לא מסכימים !
ציונה,
ירושלים,
03/12/04 20:12
|
המתנחלים רוצים שנמשיך להקריב את ילדינו במלחמה בלתי פוסקת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You are a Zionist...
At,
03/12/04 22:59
|
|
 |
נו פירחיה
Avi Ecuador,
03/12/04 22:48
|
מספיק לרדת ברמה. יתנו לך להכין את המקלחות ליהודים, אז למה את דואגת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Ziona pardon ,but yuo
G.Greenfield,
rth,
03/12/04 22:01
|
|
 |
10.
גורם ישראלי בכיר?
צ' מהירחון,
03/12/04 20:10
|
מי שלא תהיה, תזדהה בשמך, כדי שנדע במי לא לבחור בשום אופן בבחירות הבאות. פחדן. מזימה? איפה הקץ'? מדינה פלסטינית? שרון מוכן לתת אחת כזו גם ככה.
זה מופז, אני חותם על זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה למר יודע הכל
אביתר,
מרכז,
03/12/04 22:24
|
אם יש שר וח''כ אחד שהוא לא מושחט והוא באמת 100% בסדר זה שר הביטחון שאול מופז. אתה ממש לא רואי להתיחסות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מושחת - ולא מושחט!!!!!!!!!!!
דנידין,
04/12/04 08:46
|
מתי תיפסק הטעות הזאת. לשלוח את כל הטועים להשלים לימודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
הרבה אידיוטים מאמינים למוסלמי
עםי,
ים,
03/12/04 20:09
|
האידיוטים קוראים לזה ''מזרח תיכון חדש''.
האידיוטים לא נגמרים הם רק מתחלפים.
חשוב מאד שישראל תלמד מההיסטוריה של מדינות חופשיות ומתוקנות שהבטיחו את קיומן וביססו את עצמאותן על ידי טרנספר של האויב הברברי והרצחני שגר בתוכן. לדוגמא ארה''ב שעשתה טרנספר לאינדיאנים והילידים שגרו בתוכה.
לכן ובדומה לכך, הטרנספר של האויב המוסלמי הברברי והרצחני מארץ ישראל למדינות ערב, שמדינת ישראל תאלץ לעשות בעתיד, הוא צעד הגנתי, קיומי והכרחי לביסוס עצמאותה של מדינת ישראל, כמדינה ריבונית יהודית.
לצערנו הרב, המציאות היא שרק טרנספר של האויב הפלשתיני המוסלמי הברברי והרצחני מארץ ישראל למדינות ערב ימנע את חיסול מדינת ישראל כמדינה ריבונית יהודית.
לכן, עם כל הצער שבדבר, מדינת ישראל תאלץ, בעתיד הלא רחוק, לבחור באחת מבין שתי האפשרויות הקשות הבאות: לגרש את האויב המוסלמי הברברי והרצחני מארץ ישראל למדינות ערב או חס ושלום התחסלות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
נפש רשע איותה רע לא יחן בעינ
יודע יודע,
03/12/04 20:08
|
זהו כמובן שלב נוסף בתכנית של הרשעים מבקשים את גבולות 67 ויחתרו לגבולות 48.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
מחבלים יש לחסל גם אם השקרים
אולג,
מעלה אדומים,
03/12/04 19:59
|
|
 |
6.
קודם בודקים
מאי,
03/12/04 19:53
|
קריאות השלום והרצון להדברות ממשיכים להשמע מכל הכיוונים, וגורם בכיר בישראל ממהר לדחות ולהשמיע מילות סיכום לפני שבדקו, לפני שדנו, הרי זו הצעה ראשונה, לא שווה בדיקה???
מה קרה לנו???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
הם מתכוונים
רציונלי 777,
03/12/04 19:44
|
למדינה פלסטינית אתנית נקיה מיהודים ששרון יעשה ועוד מדינה פלסטינית יהודית מסוג דרום אפריקה ששרון שכח עם הפגנות באוניברסיטת חיפה, סליחה, כנסת ''ישראל'' ערבית ופצצת זמן עזה בקו הירוק בעוד מספר שנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה קורה לך
מוקי,
ירושלים שלנו,
04/12/04 05:44
|
מה קורה לנו?התפוצצו לנו בפנים יותר מדי,עכשיו הם מפליצים קצת אז אנחנו צריכים לקפוץ? נשפוט לפי מעשים תכלס לא לפי הפלצות ולא להפסקת אש בלבד,שלא יעשו לנו פה טובות, בגללך ווכמוך אנחנו עוד נמחק, תתעורר יא חלם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
שימו לב! ...הפסקת אש, לא שלום!
ירון.מ,
03/12/04 19:43
|
הבנתם זאת שמאלנים יקרים?
ולא שזה רע באופן כללי אבל אל תצפו שיהיה כאן יום אחד באמת שלום,לצערי כל הסכם איתם יהיה זמני עד לסיבוב הבא!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
crazy
tory,
n.y,
03/12/04 19:43
|
|
 |
2.
גורם ישראלי מיהר לדחות........
Ehad Haam-Zioni,
שלום ובטחון,
03/12/04 19:41
|
-כך היה לגבי הנסיון גישושי השלום של סעדאת לפני יום כיפור -כך היה לגבי יוזמת סעאדת ב77-ומזל שהיה של בגין. -כך היה לגבי הסכם לומדון עם ירדן -כך היה לפני מדריד ואוסלו -כך היום לגבי סוריה
וברק ביצע *הסכם נסוג* כשנכנס בלי ל*ללמוד מה חיוני לכלה*-וברגע האחרון יצא ו*שבר את הכלים* והמשך הדיאלוג עם סוריה והפלשתינאים-שני נושאים ונותנים עקשניים ומחרחרי אלימות.
אולי כדאי לראות את התמונה הפלשתינאית כולה לאחר מות ערפת-להעריך מה הכרחי להם ולשאוף לשלום, אפילו קר, וליציבות בטחונית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Relax
Aussie,
04/12/04 11:54
|
We understand the text without your long response.
We are not impressed - to remind you - the situation is fairly quiet without any agreement.
Our insurance policy is not a meaningless piece of paper or agreement but the strength of the IDF - especially with our bloodthirsty neighbours
הגב לתגובה זו
|
|
 |
...and if you trust them
Infidel,
03/12/04 22:57
|
|
 |
לא בוטח באף אחד-בטח לא בחמאס!
Ehad Haam-Zioni,
שלום ובטחון,
04/12/04 01:23
|
אך הזמירות האלו טובות יותר משריקת כדורים והדי חגורות נפץ-כי אני מעריך שרוב הציבור הפלשתינאי רוצה בהסדר פרגמטי שישמור על כבודו והמינימום ההוגן שהוא מעריך כחיוני-ואני מעריך שישראל יכולה לתת מבלי שתיפגע.
שלום-ואפילו קר-טוב יותר ממלחמת נצח *טובה*
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כדאי שלא תבטח בטמטום
Avi Ecuador,
04/12/04 19:36
|
|
 |
אחד העם רק תגידו לו
Avi Ecuador,
03/12/04 22:37
|
שיש זונה שמפסקת את הרגליים והוא ירוץ להריח, לא יבין שיכול לקבל איידס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
שישכב עם ערפת. שום הפסקת אש.
ל"ת
אפללון,
03/12/04 19:33
|
|