 |
83.
הריגת פלש' ע''י חייל
חסין(סרן מיל'),
צפון,
21/12/04 23:26
|
|
 |
82.
השקרים בתחקיר - נורמה צהלית
בזיון,
12/12/04 13:31
|
הבעיה הרצינית היא שמשקרים גם כשחייל שלנו נהרג. ישר מטייחים את כל הבעיות אם תשימו לב הרבה פעמים מפילים את זה אפילו על החייל שנהרג
פשוט בזיון!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
CONTINUE YOUR HOLLY WAR
VINNIE THE POOH,
UK,
11/12/04 19:18
|
BRAVE SOLDIERS. WE BELIEVE IN YOU AND SUPPORT YOU NO ONE STOOD IN YOUR SHOES, BE STRONG
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
ONE SECULAR STATE
HOMELESS,
USA,
11/12/04 19:07
|
SOLUTION SAVE LIVES KAKAMAKHAREEM THINK ABOUT IT FOR A SOLUTION
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
נשיקות לידים של החיילים
ל"ת
דודו גרין,
גולה,
07/12/04 09:58
|
|
 |
78.
the media is too tough with
elephant,
austria,
06/12/04 06:23
|
idf soldiers.i don't know what a pleasure find the reporters of israeli media in distorting the facts and smearing the soldiers doing a hell of good job in these forgotten places.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
if u can read this article
amir,
rehovot,
06/12/04 13:39
|
if u can read this article in hebrew, why can u comment in hebrew?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
WE ARE LIVING ALL OVER THE GLO
GOT IT?,
POOH BEAR,
11/12/04 19:15
|
GLOBE AND SOMETIMES WE HAVE NO HEBREW KEYBOARD HOPE YOU ARE NOT MAD AT US
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
הכל בספרים
שאול,
06/12/04 00:16
|
למי שמעדיף ידע על בורות, מומלץ לקרוא הספר: פוליטיקה של שכול
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
מכתב מהחזית
שאול,
קסריה,
05/12/04 23:46
|
אדם עם קסדה לראשו,נכנס הערב לבית שכני ,כשנתקל בבעל הבית בן ה-80 חבת בו עם מכשיר לא כהה במצחו. האיש שהתמוטט, הספיק לשמוע השודד לפני שנעלם מתנצל שנאלץ להכותו. עלה במוחי כשחשבתי על מוסר בקוראי הכתבה. [השודד נעלם רכוב על קווזקי נינג'ה,ירוק-לבן,מי שמכיר שידווח למשטרה,שלא נראה לי שעושה המירב לתפוס הפושע]
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
כל הכבוד לחיילים
דוד,
05/12/04 23:01
|
המדינה שולחת אותם להלחם ואחר כך תוקעת להם סכין בגב. שימשיכו לירות ולהגן על עצמם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
מסורת
nir,
תל אביב,
05/12/04 19:17
|
שרון שיקר ועדיין ממשיך. בגין שיקר. רבין שיקר. פרס ממשיך לשקר. שמיר שיקר. ביבי שקרן מומחה. שריד שקרן. מדינה שחיה על דם. מה זה משנה, חמישים שנה מהיום ויקיץ הקץ על המדינה הציונית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
YOU SKIPPED BARAK
ל"ת
HOMELESS,
USA,
11/12/04 19:09
|
|
 |
73.
לאמיר אחר-בטח לא שרתת בצהל
ל"ת
אמיר,
05/12/04 18:04
|
|
 |
72.
בגלל החדרת המושג - עימות מוגבל
שמוליק,
05/12/04 17:25
|
היינו צריכים לנצח אותם כבר בחמות מגן לצאת אח''כ במצבע נרחב בעזה
ולנצח, ולא לאפשר למצב להמשך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
חיילים שאסור להם לנצח! מפליא
צל''ש לחיילים!,
בוז למדינה!,
05/12/04 16:08
|
שהם עדיין מתגייסים לצבא של פרחיה ו-YossiV. ידיהם כבולות. כשהם נזכרים שהם בעצם חיילים וממלאים את תפקידם, הם נאלצים להתכחש לעובדה שמלאו את תפקידו של חייל להגנת עמו, כי במדינה של הפושעים הנ''ל מקבלים צל''שים דווקא על נצירת הנשק. כל חייל צריך להיות קורא מחשבות ולהבין את כוונות האויב הנאצי. החייל חייב לשפוט מהרהורי לבו, האם בן המרצחים המסויים הזה הוא בעצם חף מפשע, רק התנהגותו חשודה, או שהוא חשוד בצדק, אבל גם זה עדיין לא מצדיק לכרוע ברך ולירות בחלאה. אז חייל שאין לא עורך דין צמוד, כי הוא חייל מושתן, בלי כסף, נאלץ לשקר למדינת ה''שלום'' הנאלחה הזו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
חיילים בלי ערכים
אמיר,
רחובות,
05/12/04 15:36
|
יש לתחקר איך הערכים בצה''ל הדרדרו כ''כ עד שחייל מלשין על חברו. פעם יכולנו לחסל כפר שלם ולקח שנים עד שמישהו דיבר על זה. היום כל אשכנזי מתחיל לגדל מצפון במקום בצים. בלי קשר לחומרת המעשה, למה להכניס לכלא את החבר שלך ששמר על חייך כשישנת? מצפון? שטויות, זו פחדנות ובוגדנות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזו חומרה? מתי תקלטו
חובה להשמיד את,
הכלי לרצח עם,
05/12/04 16:16
|
שה''פלשתינאים'' זה מכשיר לחיסול ישראל? מתי תבינו שמכשיר זה דבר בלי נשמה ויש להשמיד אותו? כל בורג ובורג בו, יש להשמיד! לא רק ה''פלשתינאים'', אלא, כל המתקראים ערבים, זה ערב רב בני כל הלאומים, שבמאות האחרונות סיגלו לעצמם את אותה שפה ואותה דת. מדובר בבני כל האומות, שכאמור, מה שמאחד אותם זו השפה, הדת ושנאת ישראל!!!!!!!! הם רדפו את היהודים בארצותיהם, הם רודפים את היהודים בארצם! אין שום הבדל בין שונאי ישראל בעולם! הם שיתפו פעולה עם הנאצים הגרמנים והם ממשיכים להיות מאוחדים בשאיפתם לחסל את מדינת היהודים. אין להם בעיות קרקע ולא נשקפת להם שום סכנה בטחונית מצד ישראל. המלחמה המתנהלת כאן, כבר למעלה ממאה שנה, הוא הנסיון הבלתי נלאה להביא ל''פתרון בעיית היהודים''! זה הכל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
I can not believe!!!
Alex,
New York,
05/12/04 13:24
|
Israel?, is impossible to believe that Israelian soldiers can do this type of things. People this are CRIMES !!! WAW!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
כשהרגו את בני התגאו ולא נענשו
ל"ת
אם שכולה,
05/12/04 13:01
|
|
 |
לאם מ-68, צריכים לשבור שתיקה
לל,
05/12/04 13:14
|
כל משפחה שאיבדה את הבן בפיגוע ירי, במחסומים, סתם סיור בעין יברוד, כולכם צריכים לשבור שתיקה ולמחות על הדבר הזה, ''המוסר''.
מי שמשלם את מחיר ''המוסר'' הזה, הן משפחות מוסריות ששכלו את הילדים.
כשמשפחה שולחת את הילד לצבא, כל מה שהיא רוצה ומתפללת, שיחזור בשלום והאמ, בנקודה זו כבר לא חושבים על המוסר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
התחקיר הצה''לי עובד - עובדה!
לא ככה?,
05/12/04 12:16
|
הרי בסופו של דבר מה לימדו 2 האירועים האחרונים ( בעניין התחקירים כלומר) - שגם אם חיילים מסיבה כזו או אחרת מנסים לשקר בתחקיר, לבסוף החוקרים, שכנראה יודעים מלאכתם נאמנה וגם מבצעים אותה, שוברים אותם והאמת מתגלית.
עכשיו נשאלת השאלה - האם נכון להדליף את העניין? ואיזו תוצאה תהיה להדלפות?
אף אחד מאיתנו לא נביא, אבל עובדה שהתחקיר הצה''לי עובד, עובדה שהפיקוד אינו מנסה לטייח אלא לברר את האמת ולהעניש - אז מה יוצא מההדלפה?
1. עלול להווצר רושם מעוות כאילו אלו המקרים הרווחים, בעוד שבפועל אלו יוצאי הדופן.
2. נשמעים קולות להפקיע את התחקיר מצה''ל, למרות שמנסיון של צבאות אחרים, הוכח שחקירות פנימיות משיגות את האמת, בעוד שחיצוניות שמכורח העניין מערבות גם עורכי-דין, בדר''כ אינן יעילות באותה המידה.
3. לעיתונים יש רייטינג מצויין - ותגובותינו הן ההוכחה.
אני אישית נגד ההדלפה - במיוחד כשמתוכן ההדלפה עצמה עולה שהמקרים כן מטופלים ולא מטוייחים - אז אני אישית לא אדע על כל מקרה?
מה אני אגיד לכם אני מוחלת על זכותי לדעת למען זכותי להגן על שמו הטוב (בצדק) של צה''ל.
בכל מקום וכל קבוצה ישנם תפוחים רקובים, אם הם מטופלים בהתאם אני לא מרגישה צורך להתבוסס ברפש.
אבל זו רק דעתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עובד ? בהחלט עובד
שמע,
05/12/04 13:09
|
ובגלל שהתחקיר עובד כל כך טוב, החייל ששיקר והיה שותף לרצח קיבל עונש כבד של שלושים ימים בכלא שהומרו לעבודות שירות. אבל אפשר להבין, היה לו שירות נורא קשה. והערבים האלה...אחרי הכל, הם רק ערבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל''שמע'' היקר
אחד,
שם,
05/12/04 15:17
|
טוב לדעת שיש כמוך בישראל...אנשים עם רגש מוסרי נעלה... תגיד יא חתיכת מתחסד עלוב....אולי פעם אחת תעמוד לצד העם שלך ותפסיק להעלות את הערבים לדרגת קדושה ? זאת תרבות אחרת...תקלוט !! מספיק לסגר על מי שלא היה מסנגר עלינו !!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
צבא
אנה פלינר,
ערד צבר,
05/12/04 12:16
|
לףי דעתי החכמה ואני יודעת שאני כזו מותר לחיילים להרוג ערבים משיבה כזו אלי כזו אני אם לא מותר להרוג למה יש לחיילים נשק מה בשביל עוד משקל בטח שלא נא לשלוח תגובות אחרי 20.00 כי אני לא קמה לפני ממכך הסליחה אנה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
With this kind of logic? I se
Ahmad,
Hamerkaz,
05/12/04 15:20
|
|
 |
Sick are those who let you,
אין מקום לרוצחי,
עם בארץ ישרא,
05/12/04 20:11
|
Arabs, live in our country. You should be driven out, for ever, from the holy Jewish land!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
למה אנחנו צריכים לשמוע מהם?
מיכאל ברגמן,
05/12/04 12:04
|
''שוברים שתיקה'' הם ארגון של ברברים אלימים שהתעללו בפלסטינים ובמקום לשלם על הפשעים שלהם בכלא הם יושבים על כסא גבוהה ומטיפים לנו. חוצפה.
אז חיילים שיקרו בתחקיר. זה לא פוגע באמינות התחקיר אלא באמינות אותם חיילים. למה, אנשים לא משקרים במשפטים אזרחיים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפה יפה יפה! ושוב יפה! קרא את
ל"ת
מס' 67 - מומלץ.,
05/12/04 12:43
|
|
 |
64.
חיילים ''משקרים''
חביבה צחור,
קרית ארבע,
05/12/04 12:04
|
ראשית לא כולם ''משקרים'' וכל אחד מאיתנו שהיה עומד מול מדווחות על כל תנועה שחייל עושה רק חד צדדי הרי הפליסטינאי צדיק מושלם וכמובן שחיי ל שקרן. אוי לחיילים שמשרתים כעת בצה''ל וסובלים ומהדודות הרחמניות {זה כולל את כל בני המשפחה שלי} וגם ילדי חברים אך יום יבוא והדודות יעזבו את השטח והשקט והשלוה יחזרו לכל העולם ובמיוחד לארץ שלנו.והאמת אמת תצא לאור גדול. שמרו על עצמכם חיילים יקרים אל תקשיבו לדודות אנחנו יודעים את האמת. אתם יקרים לנו ואל תשכחו שאלוקים אוהב אותכם ושומר עליכם ועלינו. וכל העולם יודע רק לא מודה שהפליסטינאים רוצחים ולא שואלים סליחה האם אתה חףמפשע? אך החייל שלנו צריך לשאול קודם אך מבין מיד כי או שהוא נפצע חלילה או נפגע חלילה . הו אלוקים תשמור אותי מ''שלנו''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
lishbor shtika
culigorsky,
france arabe,
05/12/04 12:04
|
|
 |
62.
עזבו את החיילים-חפשו במקום אחר
ל"ת
ו,
05/12/04 11:57
|
|
 |
61.
אפשר גם לשקר לבג''ץ!
יואב צור,
05/12/04 11:30
|
העליהום שעושים על צה''ל אינו מוצדק הבעיה אינה בתחקיר,אלא באמינות החיילים. גם בג''ץ לא יוציא תחקיר מהימן אם העדים ישקרו.
חיילים משקרים,כי הם מרגישים שאין להם גיבוי,צריך לזכור שעל צה''ל להיות תמיד הסניגור של החיילים גם אם הם פעלו בניגוד לערכים שהוא הנחיל להם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צה''ל לא מנחיל ערכים
יוסי,
05/12/04 11:57
|
צה''ל זו מכונת מוות הפועלת בשם הממשל הקובע את יעדיה הרצחניים.
מעצם קיומו ומעשיו מעולם לא היו לצה''ל ערכי אנוש וכבוד האדם. מה שכן היה זו שטיפת מוח לאומית שרצחנות צה''ל נעשית בשם המוסר והטוהר, ושבמרוצת הדורות נתנה לך את ההרגשה שצה''ל הוא ערכי ומוסרי. קישקוש.
ההבדל בין החיילים ברמה האישית הוא רק בין אלו שהרגו והתעמרו עם יסורי מצפון (כמו אלו ש'יוצאים מן הארון' כיום לאט לא, לבין אלו שרצחו בחדוות השיגעון (כמו אריק שרון, רפול, יתום, ברק וכו'), אלו שגאים ש'ראו להם את הלבן בעיניים'.
מוסר של קוזקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם אתה באמת מאמין בזה
רחמיי עליך.,
05/12/04 12:53
|
אינני יודעת מאיזו שטיפת מוח אתה סובל, ומה מקור השנאה המבעבעת בך - אבל פקח עיניך.
צבא שפקודות ובנהלים שלו כתוב בפירוש - שלא יורים לכיוון של בי''ח גם אם מתוך ביה''ח יורים עליך (עיין ערך ג'נין), ובנוסף אתה זה שתספק לו חשמל באמצעות גנרטורים של צה''ל - במשך כל הלחימה (ולהזכירך שוב שכל זאת כאשר חמושים מסתתרים בתוך ביה''ח ויורים לעבר הכוחות...)
אם זו לא הנחלת המוסר האולטימטיבית, בסיטואציה קשה מנשוא.. אז מה כן?
ועוד הצעה לי אליך - הבט סביב, והשווה, הבט לא על טרוריסטים שרוצחים בשם האמונה שהאדמה הזו שייכת להם גם תינוקות במיטתם מתוך כוונה תחילה ולא חלילה בטעות, לא על הסרבים והסלובנים והקרואטים שאנסו ורצחו ללא הבחנה ומתוך מטרה להשמיד את העם שמנגד, - אלא הבט על צבאות ''מודרנים'' על ארה''ב בעיראק - כל מה שאי פעם נחשף על צה''ל (ותאמין לי כל טיפה נחשפה, עם כל ארגוני ה''בצלם'' ושלום עכשיו ודומיהם..) - כל מה שנחשף לא מתקרב ולו לקרסולי מעשיהם של צבאות אחרים.
ואל תבין לא נכון גם ללא כל השוואה אנחנו עומדים נוצצים ומבריקים בתוך הרפש המוסרי בתוכו אנו נאלצים להלחם - אבל על אחת כמה וכמה אנו בוהקים כשמביטים באספקלריה של התנהגות יתר אומות העולם, גם ה''נאורות'' שבהן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
כל הימניים פשוט לא קולטים
קצת שכל!,
05/12/04 11:15
|
טמבלים - הבעיה לא בכך שהם ירו ברכב, שירו עד מחר במי שעוקף מחסומים. הבעיה היא שהם שיקרו בחקירה צהלית ובחקירת מצ''ח!
זה מה שחיילים אמורים לעשות? לשקר למפקדים שלהם ולרשויות הצבא?
הם היו צריכים להגיד בפשטות שהם ירו לכיוון רכב שעקף את המחסום ונסע אל תוך שטח ישראל - לא היה קורה להם כלום. אבל הם נבהלו, וכמו מטומטמים שיקרו.
חייל צה''ל שמשקר לממונים עליו ולחוקרי מצ''ח אינו חייל ראוי, נקודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבעיה שהשמאל לא קולט
ברוך מרזל,
05/12/04 11:47
|
הם מסוכנים למדינה צריכים להוציא את תנועות השמאל אל מחוץ לחוק יש גבול כמה עוד אפשר ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחלה דמוקרטיה
מגיב לפאשיטים,
05/12/04 16:55
|
בוא נוציא את כל השמאל מחוץ לחוק, גם את העבודה. אחרי זה נוציא את כל המפלגות שלא חושבות בדיוק כמוך מחוץ לחוק, ובסוף נעשה אותך דיקטטור ובא שלום על ישראל.
במדינה הזו, שאין בה חינוך לדמוקרטיה, יבוא יום ותהיה דיקטטורה כמו בכל מדינות ערב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני פאשיסט וגאה אבל אתה גייס 5
ברוך מרזל,
05/12/04 17:55
|
בגלל אנשים כמוך שבתמכו בהסכם אוסלו בגלל אנשים כמוך שהביאו לפה את גדול המחבלים בעולם מחבל שכל הדלתות בעולם היו חסומות בפניו ואנחנו פתחנו לו אותם בגלל אנשים כמוך הוא קיבל פרס נובל לשלום בגלל אנשים כמוך שיחררנו עשרות אלפי מחבלים ונתנו להם נשק
אז מי בדיוק צריך להיות מחוץ לחוק אנשים כמוני שלא רצחו אף אחד או אנשים כמוך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואני..
nir,
תל אביב,
05/12/04 18:59
|
גיס חמישי גאה. ולא ציוני וגאה גם על זה. ובשמחה מזלזל בחוק וב''מוסריות'' שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
הספורט הלאומי החדש,לשבור שתיקה
פרחיה שוברת,
05/12/04 11:06
|
הספורט הלאומי החדש נקרא שוברים שתיקה. חיילים מתוודים על הרג פלשתינים או התעללות בהם, הופכים לחביבי השמאל וזוכים במחילה על חטאיהם. מעניין על כמה אירועים לא שמענו אם נניח שהגילויים הם רק קצה הקרחון, והאם על ידי פרץ כנות ספוראדי של חיילים שלא ישנו טוב בלילה יתמרק צהל מחטאיו. האינכם מבינים שעצם ישיבתנו שם בתוך השטחים היא הפשע הגדול וכל היתר, ההשפלות, הצליפות, וידוא ההריגה והסיכול הלא ממש ממוקדים רק נגזרים ממצב הכיבוש, אבי אבות הטומאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפה אמרת, רק תדייקי
nir,
תל אביב,
05/12/04 19:03
|
תבדילי בין השמאל הציוני (אם זה לא היה עצוב , זה היה הפאנץ' של בדיחה כלשהי) לבין השמאל הלא ציוני. השמאל הציוני תמיד התרפס וחיפש לגיטימציה, לכן כל פושע מתוודה הופך להיות קדוש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפה אמרת פרחיה, רק אל תשכחי
הסוכן הכתום,
ישראל הקטנה,
05/12/04 11:33
|
רק אל תשכחי היסטוריה: 1. השליטה בשטחים היא לא גזירה משמיים אלא תוצאה של מלחמות בהם ניסו הערבים ללמד אותנו לשחות, כך שהמצב הקיים עדיף לטעמי. 2.רצינו להחזיר להם שטחים, קראו לזה אוסלו... 3. הטרור הפלשתינאי הוא שמונע מקואליציית שלום חדשה לקום 4.אם אחרי 4 שנים אלה הפשעים שאנו מבצעים אז זה באמת לא נורא, אבל זו דעתי האישית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
לא היו משקרים אם לא היו מתחקרי
שלמה,
נופים,
05/12/04 11:06
|
למה לתחקר ירי על האויב אויב דינו מיתה בפרט כאשר הינו מפר את הנוהלים!! מה הבעיה שהם הרגו רק את אחד מהם ולא את כל הפושעים שהיו ברכב??? לפחות הוא לא ביזבז תחמושת!!! כהנא צדק!!! גירוש לערבים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Right!
ל"ת
Moshe,
USA,
05/12/04 21:16
|
|
 |
אתה צודק
ל"ת
אלי,
רעננה,
05/12/04 11:19
|
|
 |
57.
רוצחים!
שי,
05/12/04 11:02
|
|
 |
move fagot
Mark,
05/12/04 11:34
|
|
 |
לך לגור בכלכיליה או בשכם
ל"ת
מירו,
05/12/04 11:13
|
|
 |
מירו, תלמד לכתוב :-)
אבן שושן,
מרכז מתון,
05/12/04 12:46
|
קלקליה ולא כלכליה... ממוקמת מזרחית (זה מאיפה שזורחת השמש ומאיפה שבאו רוב המזרחיים) לכפר סבא, במרחק חמש דקות, על אם הדרך (ככה אשכנזים אומרים כביש) לכוכב יאיר (שם גר שר הביטחון) ולאלפי מנשה (שם גרים המתנחלים). לקלקליה גדר משותפת (עד כדי חישוף שטח) עם קיבוץ איל וצור יגאל.
אגב ידידי, חייל שיורה בחף מפשע, נקרא בעברית צחה ''רוצח'' ולערבי המסריח (או לילדה בת 12) קוראים קורבן. אותו קוד בדיוק פועל גם להיפך. לערבי מתאבד קוראים רוצח וליהודי קוראים קורבן. זה לא עניין של ימני או שמאלני, זה כתוב בכל מילון.
תורתנו הקדושה נתנה את דעתה לנושא זה אבל כרגע אסתפק בשיעורי הבית הבאים: תתרגל את כתיבת המילה קלקליה עם פחות משתי טעויות. קצת קשה יש תקוה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שי אתה מוזמן לעבור למדינה מוסל
אושר,
05/12/04 11:12
|
אתה מוזמן לעבור למדינה מוסלמית כי אין ספק שאתה עויין את מדינת ישראל מדינת היהודים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
שאלה !!!!!!!
אלמני,
05/12/04 10:45
|
רק שאלה אחת לי אליכם מה כל חילי צהל ישבו בסוף בכלא בסוף אף אחד לא התגיס לקרבי בשביל מה בשביל שהמדינה תאשים אותו בהריגה הם סה''כ חיילים אשר עושים את עבודתם על הצד הטוב ביותר ותחת לחץ גדול אז רדו מכל חיילי צהל חייל קרבי לשעבר אשר לא מצדיך הרג סתמי אבל אנחנו ב מ ל ח מ ה !!!!!!!!1
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
אחד שיהיה שם
אר,
05/12/04 10:40
|
החייל משקר מה שקרה היה כך הרכב ניסה לשות סיבוב פרסה כ 300 מטר מהמחסום מהרכב יצאו שני אנשים וברחו חזרה תוך השטחים קראנו להם לעצור אך לא הם לא הפסיקו לרוץ רצינו לירות אך מחשש לפגיעה בפלסטינים חפים מפשע החלטנו לותר ונתנו להם לברוח הרכב ניראה אדם שוכב ניגשנו לרכב בזהירות מחשש למטען וראינו אדם מת עם כדור בראש בדיעבד התברר שהוא משתף פעולה עם ישראל שמחבלים הוציאו אותו להורג חוץ מזה כל זה התרחש לעינהם של עשרות פלסטינים אף אחד מהם דיווח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
תעזבו את החיילים- שילך עוד...
חייל מאוכזב,
מרכז,
05/12/04 10:35
|
|
 |
53.
מה אמורים היו לעשות החיילים...
לל,
05/12/04 10:22
|
המוצבים במחסום ורכב שבו פלשתינאים, שלא ניתן לדעת אם הם חבורת מחבלים שעומדים להתפוצץ, כאשר עוקף הרכב את המחסום?
שאלה טובה למחשבה.
אולי פשוט לתת להם לעבור?
האחריות שמוטלת על החיילים כבדה מדי, שיחליטו הדרגים הגבוהים בצה''ל, אם תפקיד החיילים למנוע כניסת מחבלים לתחומי הארץ, או שתפקידם לשמור על המוסר.
זו החלטה של שניות איך לפעול, וקשה לעמוד במקום חייל שעומד במחסום וחייב להחליט בשניה מה עליו לעשות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
להצמיד לכל לוחם
לוחם סיירת,
לשעבר שכם,
05/12/04 10:18
|
|
 |
51.
לחקור את שרון
לוחם גולני,
ליד ג'נין,
05/12/04 10:15
|
את מי הוא חיסל ביחידה 101 מיד, למה נטפלים לילדים בני 19
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
ללוחמים בשכר של 150$
לוחם לשעבר,
אוריח בארץ,
05/12/04 10:13
|
לכו על ראש קטן ואל תסתבכו המדינה לא תשים זיין עליכם אחרי השחרור, הדרג המדיני מכניס לנו זרג מדיני כאשר לא מוצאים פתרון ואנו נשפטים, מי שרוצה צבא של ילדים בני 18 ולא צבא מקצועני כמו אמריקה אז זו התוצאה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תדייק 148$
ל"ת
סמל לוחם,
חברון,
05/12/04 11:21
|
|
 |
49.
זה מה שהכיבוש עושה לחיילים!!!!
ל"ת
רמי,
05/12/04 10:06
|
|
 |
48.
דובר צהל מודיעהפלשתינאי ירה בע
ל"ת
ג.לוי,
עכו,
05/12/04 09:56
|
|
 |
47.
התקשורת אשמה בכל...
דני,
איי סיישל,
05/12/04 09:36
|
התקשורת אשמה בכל....ובעצם החיילים לא ירו...או שבעצם הן כן ירו, אך לא ידעו שהם ירו...או אולי הם ירו ולא פגעו...הפלשתיני אשם, מה הוא נוסע בשטחים באופן חופשי? התקשורת אשמה בכל, משמיצה את החיילים...ומה האירופאים עושים כאן? שיוכלו שטרודל...כל השמאלנים האלה, מה אתם קופצים? החיילים האלה בסה''כ עשו את העבודה שלהם...הם לא אשמים...זה הלחץ...לו היו רק נותנים להם שטרודל...הו שטרודל.... אולי גם התקשורת הייתה קצת מפרגנת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
אין ספק....
זילזול,
05/12/04 09:35
|
|
 |
לא הבנת
יאיר,
05/12/04 10:02
|
החייל שמסר עדות שקר קיבל 30 יום. משפטו של החייל היורה עדיין מתנהל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
התשקורת תשלם ביוקר (וגם אנחנו)
שי,
05/12/04 09:29
|
למה לא, בואו ניכנס בצה''ל, זה עכשיו באופנה. ביום שיורדו המחסומים, וחיילים קרביים לא ירצו לשרת בצה''ל, אנחנו נשלם את המחיר בטבח אזרחים נוסף שהפלסטינים יבצעו בנו. כנראה שבשמאל ובתקשורת מתגעגעים לפיגועים. כבר הרבה זמן לא היה פה איזה פיגוע של מחבל מתאבד בבית קפה בת''א...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
the usual lie
clouds,
05/12/04 09:46
|
service does not mean violation of human rights. Just remember that whatever happens there will inevitably have consequences here, in this society and all of us will pay the price.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר ל human rights ??!!
שי,
05/12/04 10:14
|
הנהג עקף מחסום. מבחינת החיילים הוא בורח מהם, מן הסתם בגלל שהוא מסתיר משהו... באותו רכב יכלו לשבת מחבלים-מתאבדים. מה אתה מצפה מהחיילים, שיתנו להם לעבור ולהגיע לבית הקפה שבו אתה יושב ולפוצץ אותך ??!! אתם שמאלנים רפי-שכל שלא יודעים להבדיל בין זכויות-אדם לבטחון ! אתם המתאבדים האמיתיים בסיפור הזה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז תתפלל חזק לאלוהים
ספי,
05/12/04 09:42
|
|
 |
Ur right
ל"ת
cnxt,
05/12/04 09:39
|
|
 |
44.
רבותי, אלו סנוניות ראשונות
Yossi V,
05/12/04 09:28
|
מהיום, צפו לעוד ועוד מקרים (זה יתחיל עם אחד לפחות לשבוע), בו חיילים יצאו עם סיפורי זוועה הרובצים על נפשם.
מי יודע, אולי גם ראש הממשלה יבוא לנו עם כמה סיפורי רצח מן העבר שמכבידים עליו כיום נפשית.
דרך אגב, מועקות נפשיות מן הסוג הזה, אם אינן יוצאות החוצה בגילוי כנה, (אני יודע שאומרים כן), הן נשמרות בפנים באמצעות התמכרויות למיניהן. אצל שרון זו 'אכילת יתר'. אחרת אי אפשר להסביר את מימדיו המפלצתיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Yosi V you are a genious
Dr. Cojones,
psychiatrist,
05/12/04 11:29
|
of the asshols and you think you are a genious of the shrunks. Poor man, I recomend to you to get a pistol and to suicide. Kill your self queekly and after it's done send me a letter to inform that we can start to drink champagne.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
To Dr´Cojones,Iam dead now
The dead,
05/12/04 15:28
|
Please start drink your Champane
It might help you forget how sick mind you have
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Asshole
mark,
05/12/04 09:36
|
go fuck urself, or let one of ur arab friends to do it 4U
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למרק הגס
גל,
05/12/04 11:21
|
מה בדיוק רצית להגיד? זה המקסימום שביכולתך להתבטא?
ודרך אגב, מה ששיך ל-fuck, שרון עושה את זה לנו, לכולנו וגם לך, כבר תקופה ארוכה. ההבדל בינך לביני הוא שאתה גם נהנה מזה. עניין של טעם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
le Gal ha adin
Mark,
05/12/04 11:38
|
when somebody calls himself yossi V like the simbol of the arab enemy thats the language he deserves, nothing more nothing less U got my drift, or shall I say it in hebrew 4U
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
הכיבוש הרס את צה''ל
אמת דיברתי,
בית שמש,
05/12/04 09:27
|
הבושה מתה, כך גם ''הצבא הערכי'', ומי שהיה שם יודע זאת טוב.
כל מתווכחי הסלונים הירושלמיים, אם הבנים שלכם היו משרתים איתנו, הייתם יודעים גם אתם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קלגסים במקום ערכים.
TSR,
05/12/04 09:41
|
היו ב''הלם''? בחייכם. בהלם לא מדברים בכלל. מי שמשקר לא נמצא בשום הלם. צריכים לסלק אותם מצבא הגנה לישראל עם פרופיל 21, וישבו בכלא על רצח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Arab- we should put u in jail
Mark,
05/12/04 09:46
|
for being the fucken traitor that u r........ those soldiers r putting their lives on the line for assholes like u, every fucken day BUT dont thank them prosecute them instead u fucken communist prick
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למרק
גל,
05/12/04 12:10
|
ואיזה סימן ראית במגיב שלפניך שהצית לך את הפיוזים של הגסות וניבול פה?
האם לא יתכן שאתה סתם חולה נפש הסובל מתוצאות התעללות (מינית) בילדותך, בלי שום קדר לסימנים השונים של אותיות אנגליות (V כדוגמא)?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Darling- please study!
Jamy,
05/12/04 10:13
|
Your english is awful. You should study instead writing your mistakes here!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Jamy, what kind of a mispelled
Amir,
Eilat,
05/12/04 10:28
|
name is that... tell me, what are you, a stupid communist cow or a ommunist left wing arab lover gay guy
הגב לתגובה זו
|
|
 |
fagot
Mark,
05/12/04 10:24
|
|
 |
again again and agin
Yoav,
05/12/04 13:17
|
whta's wrong with you?can't you talk nice? don't you have enough brain for writing logic arguments?(and I am not talking just about your english, which is indeed awful) However, maybe the lack of brain make you feel very furious, and that's why you don't stop cursing.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
yossi haticat zevel
Mark,
05/12/04 11:56
|
using the paper to express ur sick sexual habits u had been growing up with isnt very nice fucken communist asshole whats wrong ur Arab boyfriend didnt let u have it this weekend motherfucker comminst traitor
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Yossi V- smolan aluv
Mark,
05/12/04 11:52
|
piss off or go write ur comments in an Arab paper with less freedom of expression for communist assholes like urself I`m sure ur arab friends will appreciate ur point of view
Btw, ru a fagot ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מרק, אתה חולה
יוסי,
05/12/04 11:34
|
מתוסכל ועלוב שמנצל את חופש העיתון לתת דרור לגסות הרוח שלך. אלוהים יעזור לחוליים שהתפתחו אצלך בטוסיק מאז שאביך עשה לך שם את מה שאסור לעשות. גסות רוח, ניבולי פה וקללות לא מוצאים את כאבי התחת האלה אלא רק נותנים תוקף נוסף להתעללות. חפש לך מרפא טוב. מילים גסות רק יחריפו את הבעיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
A smolanim gomrim et a medina
hj,
05/12/04 09:27
|
25 - 30 and its all finished, u can all start packing
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
אין פלא שחיילים משקרים בתחקיר,
גולני לשעבר,
05/12/04 09:22
|
כאשר ברור להם שיועמדו לדין בעקבות כל פגיעה בערבי, גם אםהוא פורץ מחסום וחשוד בעליל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
זה התחיל עוד בימי קיביה כששרון
יוסי,
05/12/04 09:22
|
היה מפקד הטבח בכפר, שלא רק שהחיילים ומפקדם המהולל רימו ושיקרו, אלא שבמעשיהם הם גרמו למשבר מדיני עד כי ראש הממשלה (בן גוריון) נדרש לשקר גם הוא כדי איכשהו לצאת מהמצב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
החיילים ומי שמצדיק אותם....
יהודי ימני,
05/12/04 09:20
|
את המשפט תתנו מול בורא עולם, במלחמה נכון, כמו במלחמה, לא תמיד אפשר להקפיד על כל הכללים, ובדיוק בגלל זה נתן לנו השם את עשרת הדיברות.
גם להרוג וגם לשקר, ואיך אתם יהודים בכלל מצדיקים דבר כזה?
שהשם ירחם על נשמתכם הפצועה ויתקן אותה במהרה בימינו, אם בשבילכם להיות ימני פירושו להיות גם בהמה, אני יכול להבין למה ראש הממשלה מעוניין לנהל את המדינה ביחד עם השמאל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
שמאלנים הזויים, אם מכונית תופת
רונן,
חדרה,
05/12/04 09:20
|
פורצת מחסום צריך לירות.
המכונית לא עברה דרך המחסום, היה חששש שזו מכונית תופת או עם מחבלים,
יש ספק - אין ספק. יורים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
הרג במחסום ה פך לשגרת חיים
ל"ת
set,
05/12/04 09:14
|
|
 |
36.
הרכב פרץ מחסום, צריך לירות
ל"ת
מה הסיפור ?,
05/12/04 09:06
|
|
 |
35.
ספרו לי על הצנחנים
בן,
05/12/04 09:02
|
לא סתם עלילות הטיוח והרצח מוצאם מבית המדרש של גולני וגבעתי. אפשר גם אחרת. אבל כשהמפקדים מרמים כדי לכסות על פשעי חייליהם אז השקר מתפוצץ להם בפרצוף. זו מסורת ארוכת שנים שכניראה מחטי גולני כל עוד מוצאם מגולני לא יצליחו לשרש וגם לא רוצים בכך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
לא ברור מה יותר גרוע
אזרח,
שמאלה מכאן,
05/12/04 09:00
|
הרצח שבוצע = כוונת מעולה + כדור מכוון היטב לראש אדם פלשתיני.
או התמיכה שמקבלים כאן מבצעי המעשה. ''הם לא בני אדם'' נכתב כאן על ערבים.
מסביר חלק מההתייחסות שלנו אליהם. גם הנאצים - כחלק ראשון מתכנית ההשמדה שלהם - ביצעו דה-הומניזציה ליהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
מה הפלא, גם דן חלוץ משקר
מיכל, תל אביב,
05/12/04 08:57
|
כשהוא אומר שיש לו ''ערכים''. אז אם שרשרת הפיקוד רקובה מוסרית, מה רוצים מכמה חיילים-רוצחים דרג ג'
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משקרים - בגלל אנשים כמוך!
OK,
05/12/04 09:02
|
החיילים מפחדים לבצע את משימתם בגלל שמאלנים שיכנסו להם לנשמה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
bullshit
clouds,
05/12/04 09:48
|
and what about killing an innocent girl and then lying to cover the truth? These people have to be vomited out of the army.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
מה עושים דרמה מהדבר הזה?
ל"ת
חייל,
05/12/04 08:45
|
|
 |
אין לך הרבה מחשבה עצמאית
מצפן,
מצפון,
05/12/04 09:18
|
אם זה מה שהצלחת לכתוב.
עזוב לרגע את הססמאות של המפקדים שלך, וחשוב: 4 אנשים ברכב, פתאום אחד מקבל כדור בראש ומת.
בלי פעולה עוינת, בלי התגרות, סתם מבקש להגיע ממקום למקום. ולכל המתלהמים - עקיפת מחסום מתרחשת כל הזמן, כחלק משגרת החיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
כשמדינה מפקירה חיילים הם כבר
סוקרטס,
מחסום,
05/12/04 08:41
|
מוצאים את הדרך להתגונן בפני המערכת. ומה חשבתם? חייל שאינו זוכה למלוא הגיבוי ממפקדיו המפקירים אותו לתקשורת עוינת, גופי שמאל נשכניים, ''תחקירים'' מטעם ולחץ אירופי מתון כבר לומד לשרוד לבד. האחריות על המערכת הצבאית והמדינית: תנו לחיילים גב!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
מה למדת בגן היום?
א.זרח,
איזור א,
05/12/04 08:34
|
אנחנו לומדים מהערבים איך לשקר והערבים לומדים מאיתנו איך לנצח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת?
נאורה,
05/12/04 09:37
|
הם לומדים מאיתנו איך לנצח? איך? הרי מעולם לא ניצחנו. אולי התכוונת לעקשנות. הם לומדים מאיתנו לדפוק את הראש בקיר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
עקב העוול הנגרם לצהל-משקרים
ל"ת
חייל מחסומים,
05/12/04 08:05
|
|
 |
28.
צבא פושט רגל
קיישה,
החוצה,
05/12/04 08:02
|
ואני אומר זאת כאחד שעובד בפנים... מערכת מסואבת,בלתי מתגמלת,נצלנית וטיפשית - אין פלא שנשארו מעט ציונים במדינה. הצבא צריך להפוך למקצועי ולא ''צבא העם'' - שממזמן הפך לבדיחה עצובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
לפלסטינים אין נקיפות מצפון כלל
ישראלי,
תל אביב,
05/12/04 07:43
|
לשחרר את החיילים ההגונים מייד, ולזנוח את החקירה. החייל שירה במחסום שמר למעשה על עצמו, ולימד את הפלסטיטנים שלא כדאי לעקוף מחסומים תוך מתן אפשרות לבצע פיגוע. צריך תמיד לירות בהם על מנת להרוג, זו השפה שהם מכירים הכי טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
לעודד את הלוחם ולהמשיך במלחמה
ל"ת
אברם,
05/12/04 07:41
|
|
 |
25.
אחים! הקשיבו בבקשה
ישראל,
05/12/04 07:38
|
מה שקורה פה זה מציאות עגומה ומחפירה. החיילים פעלו שלא כפי ההוראות ונהלי פתיחה באש. זוהי פאשלה מבצעית איומה! ככה לא מנצחים אוייב! הבעיה היא שהמפקדים והדרג הבכיר שביצע את התחקיר לא חתרו למצוא את האמת כי האמת מצביעה על כשל פיקודי בדרגים הבכירים, החייל שביצע את הירי, הוא חלק שולי בעניין. החיילים תפקדו שלא כראוי ועל כך הם ראויים ליתן את הדין. אבל, כרגיל, מה שמסריח פה זה הפיקוד הכושל! הרי כל חוקר צבאי זוטר ביותר יכול לוודא מיד, לפי הנתונים והממצאים, כי אכן ההרוג נהרג מירי, מאיזה כלי ירי, ומאיזה כיוון. מה שנשאר לעשות זה לוודא מי ביצע את הירי. אבל לחוקרים לא היה שום ענין להגיע למסקנות אמת ובכך להפליל את עצמם על הכשל המתמשך בענין המחסומים! ענין זה נידון בהרחבה בתקשורת כבר כמה פעמים והמציאות העגומה היא סוד ידוע לכל! גם לטרוריסטים! אמנם כפי הנראה מציאות זו השתנתה לטובה בשנה האחרונה. אם שמתם לב, רוב המקרים המדווחים בענין המחסומים הם מקרים של לפני למעלה משנה. יש לנו להבין דבר חשוב – אין תחליף לתחקיר מבצעי בצה''ל ואי אפשר להוציא אותו מידי צה''ל! הרי זה יהיה טפשי ביותר אם אחרי כל מבצע צבאי כלשהו לא יהיה תחקיר מבצעי או שאחרי כל מבצע תצטרך הפלוגה, גדוד או חטיבה לחכות עד שחברי וועדת החקירה-מבצעית יקיימו את התחקיר המבצעי... אין צבא שיכול לתפקד בצורה כזאת ולא צריך להאריך בזה. אבל, לאור העובדות העגומות שנוצרו, צריך לנסות לשלב יישום של וועדה ''עצמאית ובלתי-תלויה'' בצה''ל, שתעקוב ותפקח על התחקירים המבצעיים בצה''ל, ובכך, לשמור ולהזהיר ולוודא שהתחקירים מבוצעים כראוי, ובעת הצורך, לנקוט בצעדים הנדרשים במקרים חורגים. כל זאת בלי להפריע לצהל לעשות את המוטל עליו בצורה שוטפת ויעילה. הבעיה היא – שבמדינה שלנו היום, אי אפשר לעשות שום דבר בלי פוליטיקה. אם וועדה כזו תהיה מורכבת מאנשים כמו ''מחסום וואטש'' ודומיהם ששמים לנגד עינם רק את טובת אויבינו הטרוריסטים ומפריעים לחיילינו לעשות את מלאכתם החיונית והמסוכנת ומערימים עליהם קשיים ומוציאים שקרים על צהל – אז כל הענין יהיה קרקס ויצא שכרינו בהפסדינו. אנחנו בעיצומה של מלחמה אכזרית שנכפתה עלינו ע''י אויבינו שעמם חתרנו להגיע לשלום! למלחמה הזאת, צהל לא היה בדיוק מוכן... בארבע השנים האחרונות למדו בצהל דברים שלא חלמנו עליהם, וצהל, ברוב המקרים, למד ולומד, פיתח ומפתח דרכים ותורות לחימה על פי תפיסות שונות כדי להתמודד עם אויב אכזרי זה בצורה התקפית, החלטית, אבל גם מוסרית! הרבה מאיתנו מרגישים ויודעים כי חובה עלינו להתריע על חריגים בצהל ולוודא שצהל עושה מלאכתו נאמנה. צהל – צבא הגנה לישראל, זה אנחנו כולנו! באו לא נשלה את עצמינו כי ע''י התנהגות פרועה של חיילינו נוכל לנצח את מלחמתינו הצודקת נגד אויבינו הטרוריסטים. אבל לצערינו יש בינינו גם כאלה שמרגישים וחושבים את עצמם לצדיקים יחידי סגולה אשר דגל המוסריות היא נחלתם הבלעדית לפי דעתם... אלו, לקחו על עצמם להצדיק את מעשי הטרור של אויבינו נגדינו ובכל הזדמנות לנגח, להעליל ולשקר במצח נחושה נגד חיילינו הנפלאים שעומדים תחת עומס כבד בלחץ נורא על המשמר להגן עלינו מפני אויב אכזרי שלא בוחל בשום אמצעי בנסותו להשמידנו. לא ניתן לאלו לעודד את הטרור ולהחליש את צהל! בברכת חנוכה שמח לכולם – נתגבר על אויבינו כמו בימים ההם, כך בזמן הזה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
אנשים הגונים
חיים,
אופקים,
05/12/04 07:17
|
|
 |
23.
העם עם צה''ל
ל"ת
-,
05/12/04 06:46
|
|
 |
22.
WHAT IF A CAR BOMB?
alon,
05/12/04 05:21
|
WHAT IOF IT WAS A CARBOMB ON ITS WAY TO ISRAEL? WHAT IF THE VEICHLE HAD TERRORISTS WITH SUICIDE BELTS? WHAT IF THIS VEICHLE WOULD HAVE GOTTEN THROUGH AND CAUSED THE MURDER OF DOZENS OF JEWS? IN WAR AS IN WAR. NO MERCY TO THE ENEMY.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Correction
G,
Israel,
05/12/04 07:26
|
There are certain rules even at war AND The car they shot at was not what you said. You are suggesting a ''shot first'' policy. Last I remember we had 2 soldiers dead from friendly fire because of this. THINK BEFORE you WRITE
הגב לתגובה זו
|
|
 |
understanding what you read?
alon,
06/12/04 02:14
|
the car was trying to sneak around a road block, making it suspicious. thank god no israelis were hurt. but its better safe than sorry.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
שוב נטפלים
לאומי,
ירושלים,
05/12/04 04:52
|
שלושים יום מחבוש על רצח אזרח חף מפשע? למה לא למנות אותי ישר לראש ממשלה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
מספיק עם המוסריות ונקיפות מצפו
משמר הגבול,
ישראל השלמה,
05/12/04 04:33
|
עם רוצים לנצח. אז זה לא הזמן להתעסק עם השטויות של מוסריות והמצפון בתוך המלחמה. הפלסטינאים הם לא בני אדם. אלוהים ציווה אותנו למחות אותם. וצריך להודות לחילים ששומרים על המדינה בתנאים קשים ביותר .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
When was the last time...
Josh,
05/12/04 09:04
|
When was the last tim you heard god speak to you and command you to eradicate the palestininas? Too many of you are smoking some potent stuff that brings about the hallucinations. I would like to have some of that stuff too...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בגרמנית נשמע מתאים!!!
עדית מת''א,
05/12/04 05:31
|
|
 |
צודקת...
TSR,
05/12/04 09:50
|
|
 |
אני אוהבת ערבים ושונאת יהודים
עידית,
תא,
05/12/04 09:49
|
כשהייתי צעירה אף יהודי לא הסתכל לכיוון שלי לא מאחר ואף יהודי לא הסתכל לכיוון שלי הייתי צריכה לקבל אז פניתי לצד הערבי ושם קיבלתי המון חום ואהבה והיום אני נשואה באושר למוחמד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
LOL הצחקת אותי, תודה :-)
ל"ת
הסוכן הכתום,
ישראל הקטנה,
05/12/04 11:23
|
|
 |
כניראה שלא היית שווה מבט
מירו,
שוויץ,
05/12/04 10:25
|
שיהיה לך טוב עם הערבי שלך כניראה שלא היית שווה מבט לכן אף אחד לא הסתכל עלייך. עכשו כניראה כשאת איתו עם טשאדור עם כל הפנים מכוסים. גם הוא לא צריך להסתכל עלייך, וזאת הסיבה שהוא עדיין איתך. אני מרחם על הורייך אם הם חיים אז חייהם לא חיים ואם הם לא בעולם הזה אז הם כניראה מתהפכים בקבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
זה מוגזם
דגן,
05/12/04 04:21
|
הרכב היה כ-300 מטר מהחיילים ולא סיכן אותם. מי שיש לו כזאת כוונת על הנשק יודע בדיוק לאן הוא יורה! יש הרבה אפשרויות לעצור או להזהיר רכב כזה לפניי שהורגים מישהוא. לחיילים היה ברור מהתחלה שהירי לא היה מוצדק ולכן הם שיקרו,רוב הרכבים שמנסים לעקוף מחסום הם של פועלים שמנסים לצאת לעבודה. הרבה שנים לפניי שהחייל היורה נולד כבר אמרו שהכיבוש משחית,וצדקו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You do not understand...
Just me,
05/12/04 05:29
|
You say: הרכב היה כ-300 מטר מהחיילים ולא סיכן אותם
This is NOT the issue. They may be terrorists who endanger OTHER Israelis.
This is not civilian life self-defence issue. This is war.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
שוב נחסף פניו האמיתי של צהל...
פושעי מלחמה,
05/12/04 03:49
|
|
 |
כשנותנים לערבי מקלדת...
ל"ת
זה מה שקורה,
05/12/04 06:47
|
|
 |
17.
קראו על התחקיר ב''הקשב''
עמית,
05/12/04 03:45
|
באתר ''הקשב'' יש מלא כתבות על האמינות של התחקיר כבייכול. יש לכולם סיבה לדאגה כי ככה נראה התחקיר גם כשמת חייל שלנו, חבר .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
You stop at the machasom
Me,
05/12/04 03:29
|
This is the law.
If you try to bypass it, you are risking your life.
Plain and simple.
The soldier was justified shooting toward the car.
But: Submitting a false report, is a serious business.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
שמעתי טוב?
אבנר,
05/12/04 03:28
|
גרימת מוות ברשלנות?! שלושים יום שהומרו לעבודות שירות?! שמעתי טוב? החייל ירה שלא לפי הנהלים, הרג אדם, לא הגיש עזרה ראשונה, לא הזעיק עזרה ראשונה, לא דיווח, שיקר, טייח, ובסוף הוא מקבל קייטנה של עבודות שירות. איך מישהו יכול לקחת את המערכת ברצינות? עכשיו כל מה שנותר הוא למנות את דן חלוץ לרמטכ''ל ולהפוך את הקילגוס הרצחני לא רק לנורמה אלא להתנהגות חוקית. בושה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טמבל שירתת בצבא?
מירו,
שוויץ,
05/12/04 10:28
|
תגיד טמבל שירתת בצבא או שהיית שקימיסט ומכרת קולה ואגוזי בשקם. או אולי היית בצבא כזה קרבי וניקית שירותים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא שמעת טוב
חייל,
05/12/04 08:04
|
א. לא הוא ירה ב. אם היה מתברר שהרכב המתחמק מהמחסום הוא רכב תופת בדרכו לפיגוע בת''א אז זה היה בסדר ? ג. למי להזעיק עזרה - הרכב המשיך לברוח אחרי הירי - מחשיד לא ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לה היורה קיבל את העונש הזה
אייל,
05/12/04 04:27
|
|
 |
14.
לא עברו שום עבירה!!
ארז,
05/12/04 03:21
|
ירו ברכב שעקף מחסום - פעלו כפי שצריך. יש לחזק את ידי החיילים - ובכך לשדר מסר לאוייב: מי שנוהג על פי הכללים לא נפגע; מי שמפר הוראות - חוטף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
כמה חשוב מצפונם של חיילים...
Metziuty,
05/12/04 03:18
|
תארו לעצמכם כמה נפגעים היו בלי מצפונם של חיילים... NRG לא היו מפרסמים, והעתון לא היה תופס מקום ראשון בין העתונים. מצ''ח היה נכשל בחקירתו, וכלונו מתגלה ברבים. הרמטכ''ל לא יכל היה להביע דאגה משחיקה בערכי המוסר בצה''ל. צה''ל לא היה יודע כי הוא מעסיק אנשי מצפון הגונים. חיילי גולני היו משתחררים לאחר שלוש שנות חיים בבתי מלון 5 כוכבים, מבלי שהיו נענשים. לאנשי השלום לא היו נוספות נקודות כנגד מדינת הכיבוש וחיילי צה''ל הפושעים.
טוב שיש לחיילי צה''ל מצפון והם מעידים כנגד עצמם. ולא פועלים כמו ילדי גן היום, שלא תוציא מהם אפילו בכח מילה אחת רעה כנגד עצמם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
הפתעה !!!!!!! נו באמת!!!!!!!!
עידית מת''א,
05/12/04 03:07
|
מה שמתפרסם בעתונות הכתובה ובאתרים על מעשים לא חוקיים, טיוח ושקרים של חיילים ומפקדים זה שבריר קטן ממה שאנחנו מבצעים בשטחים. אין פלא שהחיילים משקרים, ראיתם עבריין ופושע שנדב פרטים מפלילים, זה מה שהחיילים למדו מהמפקדים שהיום הפכו לגנרלים וכך הם מתנהגים, פלשתינים אפשר להרוג בסיטונאות, לאף אחד לא מעניין כמה ולמה ואיך, העקר שנמשיך להשמיע כל בוקר את הקלישאה המוכרת ריקת התוכן , צה''ל הכי מוסרי והכל למען הבטחון. מה אתם מבקשים מחיילים שמפקדיהם הולכים לשון בשקט ובשלווה אחרי שהורידו פצצה של טונה שהרגה עוד 16 חפים מפשע, ואפילו מתגאים בזה. הריגת יותר מ 600 ילדים פלשתינים לא הזיזה דבר אז כדור בודד שננעץ בראשו של פלשתיני כבר ישנה למישהו את המחשבה! ספק גדול!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תמסרי דש לבעלך מוחמד
אושר,
05/12/04 09:46
|
מה שלום בעלך מוחמד הכל בסדר איך הילדים עלי סוהא פאדי?תגידי זה שונאת ישראל מובהקת שכמותך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הריגת יותר מ- 1000 יהודים
משה,
05/12/04 08:06
|
|
 |
11.
NRG voice of Hamas
MG,
05/12/04 02:52
|
Dear NRG did you ever hear about balanced reporting? Could you tell us what was wrong in the soldiers' action? who was the one that was killed? was he armed? who was he with Why did they byapss the checkpoint? Where they trorrists?? Eitan Rabin (!?!?)where did you learn reporting is rating everything??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
mg צודק ב100% זה סתם bull
בצלאל,
05/12/04 03:26
|
כל הסיפור הוא פרובוקטיבי ואנטי צהל היכן העובדות והפרטים החיילים צודקים שלא לקחו שום צנסים כי הם בצדק לא רוצים צלש עם הלויה וזה מאד יתכן והם פחדו כי מחר יבואו מצח ואחר כך השמאל וישפטו אותם לפני המשפט אז עדיף שהם חיים ולא ההפך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
דיגידם דיגידם
Avi Ecuador,
05/12/04 02:42
|
|
 |
are u sure avi?
cucuricha bz bz,
ywrkxqu,
05/12/04 15:23
|
I would say poobpboob pi dooooo!!!! heeeeee!!! fashteist?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
,tהמפקדים אשמים לא החיילים
שושנה פרי,
05/12/04 01:54
|
קיבלו משימה בלתי אפשרית . הש.ג. כרגיל אשם. יעלון מופז יכולים לשון בשקט. אין פלא שרבים מנסים להשתמט מהצבא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
ממש הפתעה! התחקיר לא היה אמין?
איציק,
רעות,
05/12/04 01:37
|
אני חושב שאם מישהו יימצא תחקיר אחד מלא ומושלם שבוצע בשנים האחרונות אז הוא יקבל צל''ש וכל מי שמופתע כנראה שהוא לא מחובר למה שקורה בשטח. הבעייה היא שממציאי השיטה הם היום ''גנרלים'' אז כיצד אפשר לבוא בטענות לחיילים שעושים בדיוק את מה שלמדו ממפקדיהם. לפי דעתי צריך לעשות בצה''ל בדיוק את מה שעשו במשטרה ולדלג על דור שלם של ''גנרלים'' ולמנות קצינים צעירים אולי קצת חסרי ניסיון אבל כאלה שיוכלו להחזיר את האמון של הציבור בצה''ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
העם עם צה''ל (התקשורת לא כל כך)
ל"ת
יואב לוין,
05/12/04 01:36
|
|
 |
6.
לNRG יש עסקים עם החמאס?!
יוסי פלי,
ת''א,
05/12/04 01:36
|
למה נראה כאילו NRG וכלי תקשורת נוספים ממומנים ע''י אנשים שאינם חפצים בטובת המדינה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפקיד התקשורת הוא לדווח
א.ג.,
05/12/04 02:43
|
לא לנקוט עמדה או להיות לטובת או לא לטובת ישראל. אם אתה טוען שהדיווח שקרי אז מילא, אבל אם אתה טוען שהתקשורת היתה צריכה לצנזר מידע רק בגלל שלא נעים לנו לקבל אותו אז אתה צריך תקשורת מגמתית מהסוג של אל-ג'זירה או ברה''מ לשעבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אף חייל יורה לשם רצח אבל התקשו
יושר,
05/12/04 03:33
|
''מדווחת'' לשם הסקופ וטוב שיש להם מצלמה בידיים ולא רימון..... ברכות לכל החיילים שלנו,שלא אפלו מן הרגליים ולא על הראש! AMEN
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
למכן השם! הרכב עקף מחסום!
רובי,
05/12/04 01:35
|
די להתעלל בחיליינו!
מי שעוקף מחסום צבאי בשטח כזה צריך להיות מודע לסכנה שהוא לוקח על עצמו!
מדוע התקשורת מתעקשת לפורר לנו את הצבא ע''י העלאתם באוב של מקרים מינוריים מלפני שנה?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז למה הם שיקרו?
TSR,
05/12/04 09:48
|
|
 |
zodek!!!!!!
ל"ת
ilan,
05/12/04 06:31
|
|
 |
צודק ! צודק ! צודק!!!
ל"ת
המצדיק פעולות,
צה''ל,
05/12/04 04:48
|
|
 |
4.
די לירות לעצמנו ברגל!!
רונן,
05/12/04 01:33
|
התקשורת עסוקה יומם ולילה בהרס הצבא!
מדעו שלא תתעסקו בכתבות תחק'יר על נפגעי הטרור הפלשתינאצי?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה קרה? כואב לך לשמוע את האמת?
ל"ת
הצודק!,
05/12/04 03:03
|
|
 |
האמת היא שיש כאן מלחמה
ל"ת
ירון,
05/12/04 10:59
|
|
 |
תקשורת אמיתית תשמיע את שניהם.
TSR,
05/12/04 09:46
|
אני מצטערת אם כואב לך לשמוע שחיילי צה''ל הם קלגסים. אז מה, תעדיף לא לשמוע על זה מאשר לעשות משהו בנידון=גע להילחם נגד הכיבוש והרישעות של צה''ל?
באמת חשבת שאם לא יגידו שהם יורים ומשקרים, אז זה יהיה כאילו הם לא ירו בכלל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק בהחלט
ל"ת
גלעד,
05/12/04 02:32
|
|
 |
3.
מעציב מאד ותומך בחיילים
בצלאל,
05/12/04 01:21
|
איך אפשר שלא לתמוך בחיילים שהוכשרו לשאת נשק ואף חונכו לשמור על ישראל והנה האויב שמגיע עם כל מיני תחבולות במטרה לפוצץ ולהרוג ישראלים וקורה וטועים ולצערינו הבחורים שיקשקו ופחדו לאמר את האמת כי יש תקדים ליורים בטעות ואכן זאת היתה טעות איומה אבל במלחמה זה נלקח בחשבון וסליחה למשפחות הפלשטיני וכמובן למשפחות החיילים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
החיילים לא אשמים
אחד,
05/12/04 01:16
|
אשם מי ששלח לוחמים שאומנו להלחם מול צבא לעמוד מול אזרחים במחסומים מיותרים שיעילותם כבר הוטלה בספק כבר לפני הרבה זמן. המחסומים האלה הרי לא מפרידים בין הפלשתינאים לבין ישראל אלא בין הפלשתינאים לבין עצמם. אין שום סיבה לשים שם מחסום עם חיילים. חיילים צריכים להלחם נגד צבא אחר, לא לעצור מכוניות ולהתווכח עם אזרחים.
לא שולחים אינסטלטור לתקן קצר חשמלי, ולא שולחים חייל לעמוד במחסום מול אוכלוסיה אזרחית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאחד -עדיף שתשתוק
tr,
05/12/04 10:28
|
א) ישנם מחסומים שמפרידים בין ישראל ולפלסטינים ב) המחסומים המפרידים בין כפר אחד ומשנהו נועדו למנוע מעבר של מטען מכפר א למחבל בכפר ב הבנת ויעלותם היתה יותר טובה אם החיילים לא היו צריכים להתמודד עם נשות המחסום שמפריעות בכוונה לחיילים לבצע את עבודתם כך שמטענים כן יעברו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בקיצור...
ארז,
05/12/04 03:20
|
אתה טוען שחיילי צה''ל לא צריכים להפריע לפלסטינים לתכנן ולהוציא לפועל פיגועים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
למה הוא עקף את המחסום?
נעומי,
פורטוגל,
05/12/04 00:45
|
|
 |
אם זה היה בגלל שעקף את המחסום
TSR,
05/12/04 09:47
|
|
 |
זאת לא נעמי פורטוגל
Avi Ecuador,
05/12/04 02:40
|
המתחזה הזה גם התלבש עלי. נעמי פורטוגל היא סמולנית ואילו אני בבון אדום-תחת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
whatever
Benadam,
Norvegia,
07/12/04 00:09
|
you maybe a radical red whomlives in Israel and has a legitimic moral rights to talk nonsense
However noami is nothing to compare with she is an outsider
so am i lol
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Ecuador or whoever u r
vattenfal,
05/12/04 09:47
|
|